
Irwinek
Jméno | Martin Ředina |
---|---|
Bydliště | Nymburk |
Registrace | před 5.6 rok. |
Poslední aktivita | před 4.4 hod. |
Příspěvků ve fóru | 196 |
Komentářů u článků | 880 |
Pozitivních komentářů u článků | 195 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů

1,5 m je sice hezkej nesmysl, ale úplně k prdu. Teprve až bude zaveden nějaký smysluplný předpis pro cyklisty a bude se plně kontrolovat a POKUTOVAT, pak má cenu se o něčem bavit. Takhle je totiž stále za vše zodpovědný řidič. Když kvůli vyhybání se cyklistovi , který si klidně zastaví v nepřehledné zatáčce a začne cosik řešit, vletíš do škarpy ( něčeho,.... ) cyklista klidně odjede a za nic nemůže, zatímco když spadne cyklista a vymyslí si RZ, tak řidič bude horko těžko dokazovat, že tam nebyl a neohrozil ho.
Navíc mám tak nějak pocit, že 90% kol nesplňuje podmínky, za kterých může na silnici - zvonek, blatníky, ……..
Autem najezdím tak okolo 30 tis ročně, na kole tak do těch 8 tis, takže jsem spíš řidič, než cyklista, to ale neznamená, že bych na to nekoukal i ze strany toho šlapálisty :-D
Standartně se na kole na slušné silnici nechá udržet čtyřicítka, a to je slušnej švicuňk, někdy takovej, že dokážu předjet nejen traktor, ale třeba i důchodce ve fobii, a to pak řeším velkej problém, jestli těleso předjet vlevo, nebo ho podjet vpravo. Pokud vlevo, musím mít zatraceně dost prostoru, protože víc šlápnout na to sice chvilkově můžu, ale než se dostaví efekt, může něco přijet z druhé strany a já předjíždění nemusím stihnout, když z prava, tak musím řešit, jestli se vejdu mezi těleso a krajnici po celou dobu a jestli ta krajnice bude k tomu, což u nás většinou nebývá.

Kup si pořádný sedan, s normálním kufrem ( cca 500 l ) a odvezeš v tom kočár ( mám na mysli pořádný, hluboký , ne nějaké vajíčko ), skládací postel, přebalovací pult,..... a ještě budete všichni v bezpečí. :-D

Úžasné čtení, jen příště, prosím, servírovat k sobotnímu/nedělnímu ranímu čaji :-D

Jak píšeš, třeba přední tlumiče na 960 - katastrofa, druhovýroba neexistuje, originál ve švédsku za skoro 10 K švédských korun/kus. Sehnal jsem teď pár jen díky tomu, že člověk, co si je objednal a byl 3 roky na pořadníku, auto sešrotoval. Auto mám teď složené na paletách, protože podle VIN objednané silentbloky neodpovídají. Jestli se nepodaří v dohledné době sehnat, budu muset vrátit ty co mám a jít do toho bílýho sajrajtu, protože nedám půlku takovou a půlku makovou :-(

sedmičkový kombík jsem neřídil, ale limuzka mi rozhodně nepřišla nějak tragická, větším problémem byl aerodynamický hluk, a ten mi roste i u devítky :-( a teď se mi ještě uvolnila ta chromovaná lišta v zadní části nad pravými zadními dveřmi :-(

Jen je škoda, že jsi si při své lásce ke krabicím nekoupil tu úplně nejkrabicovatější - nemyslím hned kultovní 245, tam nebylo moc výdobytků současné doby, ale třeba 745/765, nebo 945/965, ty už byly připraveny snad úplně na vše - klima, ABS, …… a v dnešním provoze klidně obstojí :-D A vše bylo ještě masivnější, prostornější,.....




No, standartně měním destičky po 55 - 70 kkm, jen ATE vydržely prd - 35 kkm, ale při vyloženě defenzivním způsobu jízdy jsem musel vyměnit vzadu úplně orezlé kotouče už po 3 letech, takže asi 40 kkm. Chce to najít určitý kompromis :-D

hmm, ale mě to říkal každý, koho jsem potkal :-(
Věty typu " ty vole, to Tě sežere" jsem slyšel už při koupi 2,2l :-( - spotřeba byla okolo 8, ve městě 9, natožpak volvo s 2,5 -t o už jsem spáchal ekonomickou sebevraždu, ale mimo 9 a po městě 10, naproti tomu fabie 1,2 klidně dokáže jet venku za 10 a po městě i za 13 :-D

No tvl, tohle mi po ránu nedělej, abych musel začít myslet.
Je pondělí, beru na vědomí jen standartní zprávy typu :" lockdown, dvě roušky + respirátor, zákaz cesty do práce přes dálnici atd "
Nikde jsi nezmínil fakt, že když máš velký obsah, automaticky máš velkou spotřebu :-D

No, s ohledem na výše napsané jsem rád, že můj starý vehikl se šestiválcovým 2,5 litrovým motorem v manuálu s minimem asistentů, spočívá v servisu na " omlazovací kůře" - silentbloky, tlumiče, nějaké těsnění,...….., a moje potřeba auta na baterky tím pádem na pár let končí u RC modelu :-D

Hahaha, za maturitu jsem dostal škodu 100 S, a po vojně si za své koupil 1100 MB de Luxe :-) motor šel jak brus a vytáhl to tachometrově na 150. Dokázal předjet na dálnici i ladu 2107. brzdy ale tragédie, navzdory tomu, že vepředu byly kotouče

My se tady dohadujem o prkotinách, a stát si klidně koupí roušky od firmy co si napočítá 300% zisk.
V té samé době, kdy chlapa za ukradenej pytlík brambor pošlou na 3 roky do basy, protože je prý výjimečný stav

No, dokud byl naživu starý pán odnaproti, tak jsem si občas půjčil Stovku a projížděl se chvíli po okolí. Starý pán se jí věnoval, takže škůdka šlapala jak hodinky. Ano, měla všechny ty neduhy, na které se pamatuji od té dědovi, ale stejně to svezení vždycky stálo za to. Klidně jsem si to šinul 70 - 80 a relaxoval. Mít bych jí nemusel, ale občas si jí takhle půjčit a jen tak se projet, to má své kouzlo. Starý pán umřel a dědic si škůdku někam odvezl :-(

Třeba je v tom přívěsu ještě motor :-D

Nic v tom nehledejte, fakt jsem prostě četl ten článek o chvíli dřív, než tuhle recenzi. Kdyby dole nebyla ta cena, tak si na to ani nevzdechnu :-D
No, něco z té doby mi tedy chybí, a zmrzlina kopeček za 70 haléřů byla lepší, než ta za 30 kč za kopeček ( a to už jsem jedl i dražší , třeba za 50 ). Chybí mi třeba ta bezstarostnost dětí, fotbal se hrál na ulici, protože tolik aut nejezdilo, dalo se koupat v rybníku, soused po mě nestřílel, když jsem mu kradl hrušky ,...…. :-D
Krab : u nás vždycky bal aut spousta, takže na to nahlížím jinak :-D

Pochopil jsem to tak, že v tom článku je to v hrubém. V 77 -ém jsem chodil do školy, ale můj první plat byl něco přes 900 čistého - 400 záloha a pak přes 500 dobírka ( plusmínus ). A pokud jsem to pochopil správně, tak prostě vzali CELOU tu výplatu a s tím počítali. Tak jsem to udělal stejně. Je to samozřejmě jen taková střelba, ale jak jsem psal, prostě mi ten článek někde šel zrovna okolo a tak jsem to přepočetl a dál to moc nerozváděl. Ono to ani nemá cenu :-D

Auto samotné tak nějak nechám stranou, ale protože jsem nedávno někde zavadil o článek , kde se řešilo, kolik stála auta za komančů a za kolik platů si je můžu koupit teď a v dnešním seznamu se dočetl, kolik prý průměrně beru, nedalo mi to a chvíli počítal. Zkuste to taky :-D
https://autobible.euro.cz/retro-nedeli-kolik-stala-auta-ceskoslovensku-pred-ctyriceti-lety/
Nejlevnější auto stálo v roce 1977 36 500 Kčs
To je jako kdyby dnes stálo nejlevnější auto zhruba 430 000 korun
Nejlevnější škodovka stála skoro 23 průměrných platů
Dnes stačí na základní Octavii čtrnáctinásobek průměrného platu
průměrná mzda za loňské poslední čtvrtletí prý činila 38.525,- korun
cena výše uvedené octavie v základu / testovaného vozu - 889 900,- / 1 079 200,-
troška matematiky a ejhle na základ musím dělat 23 měsíců a na testovanou verzi dokonce 28 měsíců. A teď se ještě podívejte, zda berete tu průměrnou mzdu. A úplně nejlevnější octavia taky nestojí těch 539 350,-.


No já nevím, ale mně se to nelíbí.
Ten zadek je z boku strašnej, připosraženej z hlediska délky a nafouknutej nahoru. Linka evokující rádoby rozšíření blatníků působí lacině a ještě celé auto jakoby zvedá. Celá boční linie v podstatě vypadá, jako by ji mělo na svědomí hyundai nebo kia - laciná asie. Předek je audi, o tom není nejmenších pochyb. Kapota evokující svými zlomy plášt vzducholodi Graf Zeppelin - nápaditá. Záď - to už jsem někde viděl :-( Zato barva, ta je tedy super. Škoda, že nebude jentak nejakému autu slušet.
Článek je výborný :-D a manželka posílající autora do …. kvůli fotkám v zimě má palec nahoru :-D

Obávám se, že při všech těch formulářích, co je musím tahat s sebou, budu asi potřebovat tohle.
Zároveň si udržím policajty v dostatečné vzdálenosti :-D


Detailisto :-D
když správně natočíš lauf, určitě pom Tobě obsluha žádný prachy chtít nebude :-D


Nepíše, z které avie je tam ten motor, 21 měla maximálku tuším 95 a taky něco hodí převodovka z volhy, já myslím, že 120 by to mohlo dát, a o víc bych asi ani nestál :-D

Já původně myslel, že by mi stačil jeden, ale ukázalo se, že by jich bylo potřeba víc : do města, na drift, do společnosti,....





Měl jsem v pátek vsazeno a nevyšlo :-(
prý do těch otvorů nějakýmu profesorovi studenti načůrali :-D
a k tomuhle ta černá, kterou tedy jinak nemusím, sedí , ach jo :-D

Jo, Max Raabe a ELO - We Will Rock … mi vždycky zvednou náladu :-D

No, poslouchám cokoli s vyjímkou country, ale Hymn o d Vangelise mne kdysi stál blatník :-)
Kvalitní audio a auto se promění v koncertní sál, to pak klidně zvládnu Rachmaninoffa, Beethovena, nebo Enyu, Enigmu , Vanessu Mae,.... Na cestu do Dubrovníku jsem si natáhl kompletní ABBU - ta se mi asi nikdy neoposlouchá. Nebo starší Olympic.
Pokud ale stojí rádio za prd, nechám ho raději vypnuté a taky si cestu užiju, motor si zpívá,.....

beastar - prodávaj, tenhle typ je věčný :-D kovový tah je pohodlnější a já mám na střídačku i řemeny, i hodinky :-D
volant - no, na to, abych při jízdě rovně držel kola v rejdu a ještě přitom fotil nemám :-(
rock - jasně, a když je přiložíš k uchu, to je lahoda, žádné cvak - cvak - cvak. Lepší je ale pomalejší tep Unitasu ve Štajnech :-D




Tomáš Trýska - vteřinu před výjezdem :-D
Pólin: To jsou Archimede 42 H - německé pilotky se švýcarským automatem :-D

Právě jsem se vrátil z …….., v hubě banán, a to i přes skutečnost, že mazlík, alias Volvo 960 r.v.1995 , má poněkud přeposilovaný volant :-D


No nazdar, nádobu k ostřikovači doplňuji skoro pořád, parkuji mezi nádražím a magistrálou, čelní sklo je věčně zas.... a při jízdě v marastu jsem schopen jí vyprázdnit za cestu z Humpolce do Prahy. Zlatej Peugeot, tam byl obsah skoro 10 l :-D

Používám blinkry, nebrzdím před každou zatáčkou abych na to hned po srovnání volantu hamtnul, pustím člověka na přechodu - občas, nepoužívám mlhovky ve městě, prostě dělám to, co ostatní považují za blbost :-D

Mazlíkovi bylo letos 25, má najeto bez pár kiláků 400 kkm, je provozován jako daily - no, spíš jako auto, které jede vždy, když potřebuji, protože letos mám po většinu roku " nařízeno " jezdit služebákem ( koronáč ). Pravidelně s ním najezdím 10 - 15 kkm - loni třeba i Polsko - Mazurská jezera, Gdaňsk,...… Ano, mám, vzhledem k počtu vyrobených aut, problémy s některými díly - přední tlumiče se ke mně dostali před pár dny po 3-ech letech shánění víceméně jen pro to, že člověk, který byl v pořadníku na řadě, auto rozprodal na náhradní díly. Ale, na jaře vyměním všechny tlumiče a patrně i pružiny a mám zas kočár, o jehož plavné jízdě se může fabii a spol jen zdát. Jo, jen tak mimochodem, ty přední tlumiče vydrželi 140 kkm, zadní mají patrně přes 230 kkm.Na služební fabii se měnily po 65 kkm, tzn po 2 letech provozu!
Mám funkční automatickou klimatizaci, co dává na výdechu 8 °C, vyhřívané sedačky, zrcátka a okna v elektrice, ABS, airbagy a vše, co mohlo auto nejvyšší řady v r. 1995 nabídnout.
Ano, dosáhnout bezchybného laku by přesáhlo cenu mírně ojetého vozu střední třídy, eventuálně nové dacie. Používané sedačky by potřebovaly vypolstrovat a volant nutně nově potáhnout, ale to jsou detaily, na to auto nejezdí. Vše ostatní je ok a náklady nebyly " horentní ".


Parkování na polovičního Pražáka? To já nesnáším takové to vidlácké zastavování : 1) - přijedu před barák, zastavím podélně metr od budovy, takže kdo chce projet na další místo, musí projet trávníkem - po 20 ti projetích je příjezdovka o metr širší.
2) - přijedu k baráku kolmo, zaparkuju 1,5 - 2 m od stojícího auta, takže na prostor pro 6 aut se vejdou 3 ( v lepším případě ). Posledně mi dva důchodci ze vchodu zaparkovali u služebáku tak, že jsem se nikam nevešel, ale do mezery nimi jsem se vešel i se služebákem i s volvem - a ještě mi debil řekl, abych se nepo….. To už jsem viděl rudě

Zlatý voči 80 a brzdit na 70, tady se jezdí 60 a brzdí se na 30, za zatáčkou se na to hamtne a znova 60. Pokud má turbo, což už je dnes skoro standart, nemám moc šancí, jak ho s atmosférou předjet. Vleču se pak za takovým pakem i 10 km, než se u nájezdu na dálnici nějak rozhodne

Škoda, že tam nejde V8 :-D

Já vím, že je to o projíždění terénu krokem :-D
závaží do kol a všude okolo, jasný - ale to bych čekal tu váhu skoro víc než 5 kg. Vždyť slasch má s baterkou okolo 3 kilo. Já mám15kg servo a vyhovuje :-D jen ho možná vyměním za rychlejší.

Chceš mi říct, že s expedicí jezdíš jako s SC? 60 - 80 km/h ? v plné rychlosti skok s dopadem na zadek? vždyť ta Expa musí být těžká jako blázen, pokud vím, kastle nejsou lexanové, doplňky,....
já na to koukal někde na yt, ale moc jsem to nepochopil. Pro rychlá auta velká váha a pro expy změna těžiště a tam ta teplota zas není taková :-( smysl mi prostě unikl.

Sakrblé, to vypadá dobře. Jak jsi na ně narazil? Otázkou ale zůstává, jestli to na to moje blbnutí má cenu. Uvidíme na přesrok :_D zatím bude i tohle skok :-D
Jsem zvědav hlavně na tu kovovou převodovku, jestli to pomůže s chlazením motoru. Letos jsem v těch hicech v prachu upek motor :-( A to jsem měl i pasivní i aktivní chladič

Já si k nim objednal i tělo převodovky s držákem motoru. Když jsem doteď vydržel s origo plasťákama ( byť měněnýma a s titanovými osami ), tak to bude jen lepší :-D nějak se mi nechtělo do BigBore

Mě se to letos sešlo, takže k ježurovi letěl dopis s poměrně jednoduchým přáním : tlumiče - jedny olejové od PN Racing pro Mini-Z,
jedny od Integy pro Bestii a konečně jedny od Monroe pro Mazlíka :-D




Myslím, že by jsi ještě měl zapracovat :-D



Taky jsem od nich ledacos viděl, ale na tohle BUBU 356 Speedstar jsem tedy nikde nenarazil.


Řízení je pro mne naprostý relax, a vůbec nemusí na konci čekat ňamýsek :-D
Poslední komentáře
- rock, Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc
Vím, že tazatel chce něco úplně jiného, tak je to bezpředmětný,... - Opelfahrt, O řidičích, cyklistech a skládacím...
Ale pozor, značka zákaz předjíždění se vztahuje jenom... - Sedrik, O řidičích, cyklistech a skládacím...
Já to ještě doplním - platí, že nesmíš přejet plnou... - Trinom, O řidičích, cyklistech a skládacím...
Menší skupinky s jezdci za sebou jsou asi nej. A bordel na silnici... - Frankie, O řidičích, cyklistech a skládacím...
Házení do jednoho pytle je fakt nesmysl. Chce to thlavne klid. Taky... - Frankie, O řidičích, cyklistech a skládacím...
Je na zvazenou co je lepší, zda dlouhý úzký strudl nebo... - Trinom, Dětství bez autíček
Ten vůz M240 jsem dokonce našel ve fotkách (foceno 28. 11. 2008) - Habakukk, Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc
Jo toto by byla neotřelá volba. Já bych o ní velmi uvažoval.... - Hansoff, O řidičích, cyklistech a skládacím...
Povinná výbava jsou brzdy a odrazky, za snížené viditelnosti... - Beran, Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc
Taky me to prekvapilo,ale skladovky s 1,2 turbo benzinem zacinaji... - rock, O řidičích, cyklistech a skládacím...
Jenom ze zvědavosti: v kterým předpise se mezi podmínkami,... - mariov8, Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc
Na nový vůz typu Berlingo bude potřeba malinko přitlačit,... - mariov8, Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc
Keď maminka takto spolupracuje, je to v pohode. Ale keď som viděl... - CZmisak, Ptejte se: Rodinné auto za 400 tisíc
Což je v podstatě jedno, ten automat v takovém konzumním... - Irwinek, O řidičích, cyklistech a skládacím...
1,5 m je sice hezkej nesmysl, ale úplně k prdu. Teprve až bude...
Poslední inzeráty
1981 rok výroby
130 koní výkon
5 000 ccm objem
1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem
1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem
2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem
1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník
124 komentářů - Konce nadšeného motorismu
123 komentářů - Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)
117 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce
100 komentářů - Pět řešení problému, který nebyl
65 komentářů - Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?
61 komentářů - Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech
58 komentářů