
Irwinek
Jméno | Martin Ředina |
---|---|
Bydliště | Nymburk |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 20.6 min. |
Příspěvků ve fóru | 188 |
Komentářů u článků | 853 |
Pozitivních komentářů u článků | 180 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů

Měl jsem v pátek vsazeno a nevyšlo :-(
prý do těch otvorů nějakýmu profesorovi studenti načůrali :-D
a k tomuhle ta černá, kterou tedy jinak nemusím, sedí , ach jo :-D

Jo, Max Raabe a ELO - We Will Rock … mi vždycky zvednou náladu :-D

No, poslouchám cokoli s vyjímkou country, ale Hymn o d Vangelise mne kdysi stál blatník :-)
Kvalitní audio a auto se promění v koncertní sál, to pak klidně zvládnu Rachmaninoffa, Beethovena, nebo Enyu, Enigmu , Vanessu Mae,.... Na cestu do Dubrovníku jsem si natáhl kompletní ABBU - ta se mi asi nikdy neoposlouchá. Nebo starší Olympic.
Pokud ale stojí rádio za prd, nechám ho raději vypnuté a taky si cestu užiju, motor si zpívá,.....

beastar - prodávaj, tenhle typ je věčný :-D kovový tah je pohodlnější a já mám na střídačku i řemeny, i hodinky :-D
volant - no, na to, abych při jízdě rovně držel kola v rejdu a ještě přitom fotil nemám :-(
rock - jasně, a když je přiložíš k uchu, to je lahoda, žádné cvak - cvak - cvak. Lepší je ale pomalejší tep Unitasu ve Štajnech :-D




Tomáš Trýska - vteřinu před výjezdem :-D
Pólin: To jsou Archimede 42 H - německé pilotky se švýcarským automatem :-D

Právě jsem se vrátil z …….., v hubě banán, a to i přes skutečnost, že mazlík, alias Volvo 960 r.v.1995 , má poněkud přeposilovaný volant :-D


No nazdar, nádobu k ostřikovači doplňuji skoro pořád, parkuji mezi nádražím a magistrálou, čelní sklo je věčně zas.... a při jízdě v marastu jsem schopen jí vyprázdnit za cestu z Humpolce do Prahy. Zlatej Peugeot, tam byl obsah skoro 10 l :-D

Používám blinkry, nebrzdím před každou zatáčkou abych na to hned po srovnání volantu hamtnul, pustím člověka na přechodu - občas, nepoužívám mlhovky ve městě, prostě dělám to, co ostatní považují za blbost :-D

Mazlíkovi bylo letos 25, má najeto bez pár kiláků 400 kkm, je provozován jako daily - no, spíš jako auto, které jede vždy, když potřebuji, protože letos mám po většinu roku " nařízeno " jezdit služebákem ( koronáč ). Pravidelně s ním najezdím 10 - 15 kkm - loni třeba i Polsko - Mazurská jezera, Gdaňsk,...… Ano, mám, vzhledem k počtu vyrobených aut, problémy s některými díly - přední tlumiče se ke mně dostali před pár dny po 3-ech letech shánění víceméně jen pro to, že člověk, který byl v pořadníku na řadě, auto rozprodal na náhradní díly. Ale, na jaře vyměním všechny tlumiče a patrně i pružiny a mám zas kočár, o jehož plavné jízdě se může fabii a spol jen zdát. Jo, jen tak mimochodem, ty přední tlumiče vydrželi 140 kkm, zadní mají patrně přes 230 kkm.Na služební fabii se měnily po 65 kkm, tzn po 2 letech provozu!
Mám funkční automatickou klimatizaci, co dává na výdechu 8 °C, vyhřívané sedačky, zrcátka a okna v elektrice, ABS, airbagy a vše, co mohlo auto nejvyšší řady v r. 1995 nabídnout.
Ano, dosáhnout bezchybného laku by přesáhlo cenu mírně ojetého vozu střední třídy, eventuálně nové dacie. Používané sedačky by potřebovaly vypolstrovat a volant nutně nově potáhnout, ale to jsou detaily, na to auto nejezdí. Vše ostatní je ok a náklady nebyly " horentní ".


Parkování na polovičního Pražáka? To já nesnáším takové to vidlácké zastavování : 1) - přijedu před barák, zastavím podélně metr od budovy, takže kdo chce projet na další místo, musí projet trávníkem - po 20 ti projetích je příjezdovka o metr širší.
2) - přijedu k baráku kolmo, zaparkuju 1,5 - 2 m od stojícího auta, takže na prostor pro 6 aut se vejdou 3 ( v lepším případě ). Posledně mi dva důchodci ze vchodu zaparkovali u služebáku tak, že jsem se nikam nevešel, ale do mezery nimi jsem se vešel i se služebákem i s volvem - a ještě mi debil řekl, abych se nepo….. To už jsem viděl rudě

Zlatý voči 80 a brzdit na 70, tady se jezdí 60 a brzdí se na 30, za zatáčkou se na to hamtne a znova 60. Pokud má turbo, což už je dnes skoro standart, nemám moc šancí, jak ho s atmosférou předjet. Vleču se pak za takovým pakem i 10 km, než se u nájezdu na dálnici nějak rozhodne

Škoda, že tam nejde V8 :-D

Já vím, že je to o projíždění terénu krokem :-D
závaží do kol a všude okolo, jasný - ale to bych čekal tu váhu skoro víc než 5 kg. Vždyť slasch má s baterkou okolo 3 kilo. Já mám15kg servo a vyhovuje :-D jen ho možná vyměním za rychlejší.

Chceš mi říct, že s expedicí jezdíš jako s SC? 60 - 80 km/h ? v plné rychlosti skok s dopadem na zadek? vždyť ta Expa musí být těžká jako blázen, pokud vím, kastle nejsou lexanové, doplňky,....
já na to koukal někde na yt, ale moc jsem to nepochopil. Pro rychlá auta velká váha a pro expy změna těžiště a tam ta teplota zas není taková :-( smysl mi prostě unikl.

Sakrblé, to vypadá dobře. Jak jsi na ně narazil? Otázkou ale zůstává, jestli to na to moje blbnutí má cenu. Uvidíme na přesrok :_D zatím bude i tohle skok :-D
Jsem zvědav hlavně na tu kovovou převodovku, jestli to pomůže s chlazením motoru. Letos jsem v těch hicech v prachu upek motor :-( A to jsem měl i pasivní i aktivní chladič

Já si k nim objednal i tělo převodovky s držákem motoru. Když jsem doteď vydržel s origo plasťákama ( byť měněnýma a s titanovými osami ), tak to bude jen lepší :-D nějak se mi nechtělo do BigBore

Mě se to letos sešlo, takže k ježurovi letěl dopis s poměrně jednoduchým přáním : tlumiče - jedny olejové od PN Racing pro Mini-Z,
jedny od Integy pro Bestii a konečně jedny od Monroe pro Mazlíka :-D




Myslím, že by jsi ještě měl zapracovat :-D



Taky jsem od nich ledacos viděl, ale na tohle BUBU 356 Speedstar jsem tedy nikde nenarazil.


Řízení je pro mne naprostý relax, a vůbec nemusí na konci čekat ňamýsek :-D

Tak určitě :-D než jsem sehnal nový výparník, jezdil jsem bez klimy a spotřeba byla nemlich stejná :-D
malý motor by to asi poznal, ale 2,5 l už je to celkem jedno, jen při plném tahu si klimu odpojí :-D

Svítící tlačítko klimy značící její vypnutí je už ve Volvu 960 r.v.1995, a možná i u starších

Nevím, zda se dá tohle považovat za MASKOTA, každopádně je to dobrej nápad :-D




Beastar: asi má Tvou školu :-)
A neházím všechny do jednoho pytle, ale špatných zkušeností mám až dost a v okolí taky pár blatníků, celé auto, protože proti audi q10 neměla astra šanci,atd atd
Je to samozřejmě tím, že v dané lokalitě jich je přehršel :-( a už jsem taky páčil " jehlu " z pod pedálu.

Pantofle vem čert, ale když vidím " řidičku " s jehlama, tak bych vraždil ;-(

Tak tohle znám :-) když seděli dva v pravo a jeden vlevo, cosi pochodovalo tunelem při brždění a prudší akceleraci - dva servisy, 6 mechaniků , x známejch a : kulička z ložiska :-) někde si sedla a když se auto na jedné straně zatížilo, běhala si dopředu a dozadu, jinak o ní člověk nevěděl :-)

Pod zadním oknem si již asi 17 let hoví bílý tygr z výletu do liberecké zoo - kromě podsvětlení přístrojovky a rádia jediná světlá věc v černém interiéru :-)


To máš z toho, že nespíš a děláš voloviny :-)

Jasně, bylo to první dražší MB, který jsem našel :-) Na druhou stranu jsem někde viděl klasický čtyřdvířko, konkrétně tedy 1100 MB de Luxe za mega. Já ho před 23 lety prodal za bůra :-( A " obyč " MB už se taky nechá vidět za půl míče. Dokonce i první stovky užbjsoubna kile :-(
Ale souhlasím, že je to smutný :-(

Paradoxně za drahý auto můžeš vydávat Škodu 1000 MB - za 100 k jí seženeš v luxusním stavu a když řekneš, že stála půl mega nebo víc, nikdo se nad tím nepozastaví :-D
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/ostatni/18766736?goFrom=list
x
https://www.mototechna.cz/prodej-vozu/skoda/1000-mbx?brand=109&model=38009&sort=27

Tak toho saaba jsem tedy sni netušil :-) ale špatně to nevypadá
Frank Sbarro měl někde ještě jeden šestikolový koncept

Škoda, ono to svezení za to stojí, to zas jo, nebudu kecat, ale na dlouho bych to nechtěl a jezdit v tom daily už vůbec ne :-D

FidoBlack, Pochtli - jo, a seděl jsi v to někdy? tvrdý, vidět ven je sice krásně, ale jsi tak nízko, že blatník vedlejšího auta představuje téměř barák, k předjíždění využíváš momentu překvapení a přitom se modlíš, aby předjížděného náhodou nenapadlo se něčemu vyhnout, protože třeba Q7 projedeš pod zrcátkem. Auto je to bezesporu mrštný, ale na silnice do provozu se tak nějak nehodí a pro dámu už 100% ne

No, konfigurátor hodinek od Porsche mne nechává klidným, ale měl bych tady něco pro páně Kraba :-D


No a není to v dnešní uhoněné době nádhera :-D
ale na daily už ne, ani já nejsem takový masouš :-D

MGRR: ale já myslel, aby jsi se svezl Octavií z r.v. 57 :-D Jak se psalo výše, v té nové se svezl každý, takže jsem nemyslel, že by jsi byl výjimkou. Ale ta stará, původní, sice taky na 16" kolech, někdy i s bělobočkama, dvoje dvířka, tenoučký volant velikosti kormidla, zadní náhon, absence v podstatě čehokoli, to by Tě mohlo tak nějak hodit do relaxu a jízda v 50 m/h mezi rozkvetlýma loukama, to je Nirvána :-D

Ale za stejnou cenu by se nechalo sehnat slušný 1100 MB, možná i Felicie, tak proč hned O3 nebo Sup?

Csaba: nz, to bylo první, co mne napadlo, když jsem přečetl ty lamentace :-)
octavku sem řídil naposledy před povodněma, ale stovkou jsem jel loni a celkem rád. Byla v dobrém stavu, starý pán si jí hleděl, bohužel je po smrti a dědicové auto poslali do světa ( nebo si ho jeden vzal, nevím ), jinak bych Ti domluvil půjčení.

To se Ti nedivím, mladej je na tom stejně. Volvo mu ledacos odpustí :-D

František : neboj, já už ji taky zažil jen coby " víkendovku ". Autoškolu už jsem dělal na 105/120. Ale to svezení mne bavilo, a 1202 taky. Ta si nechala líbit snad úplně všechno :-D a jak se v tom v campu spalo :-D

Tak ani nevím, která to byla generace, ale já byl s Octavií moc spokojený, a TS- ko, no to byla paráda sama :-D
Myslím, že by se s ním měli povinně svézt Všichni, i BeaStar i Csaba a hlavně MGRR :-D



Myslel jsem exe, vím, jak to máš s longem, jen jsem se nějak upsal.
Já viděl dva v kempu spát ve starém bentley, takže nějaké century už mne nepřekvapí :-)

Taky se divím, nacpal jsem do kufru sedanu skládací postýlku, hluboký kočár, všechny věci pro osazenstvo na dva týdny a v kabině pak vezl jen pohotovostní tašku.
Tetris jsi určitě hrál, to jsi si z něj nic nevzal?

Nimrod: a ja myslel, že tajně pokukuješ po longině :-) znamená to snad, že se rozejdeš s volvem:-(

Jo, tak tohle by mi na důchod fakt stačilo :-D ani bych nic " netunil " :-D

beastar : myslím,že jsme oba dostali mínus od stejného člověka - asi mu v pátek doručili nové volvo :-D
Poslední komentáře
- Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Výborně Jaromíre! Už i HeavySmoker jej zmínil ve svém výčtu... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
...psal se rok 2009 a vůz byl 2 roky starý... a tipuju Alfu... - screepy, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Já bych chtěl vidět v reálu, jak to jede těch 230 kmh GPS.... - Slower, Ach, jak já bych Buick chtěl.
MGRR - me ty minuska prijdou fajn. Jako nemam problem, kdyby... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Sázím buď na Lanciu, nebo na Saab. - Frankie, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Můžou to být Japonské sedany. Honda Accord, Mazda 3 nebo... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Díky. No je fakt že ten automat byl asi jediné mínus, které... - HeavySmoker, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Ak je jediné svojej značky, tak rôzne obskurné sedany (Citroen... - František Čáslavský, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
To se nepočítá, to je sice tvoje fotka, ale můj meme! :D - lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Napadá mě Citroen C6, Peugeot 605, Lancia Kappa - Thema, Rover... - Goldies, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Hold my beer ???? - Sato, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Mne stale na tychto povojnovych oblinach nieco nesedi, zato o par rokov...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů