Irwinek
Jméno | Martin Ředina |
---|---|
Bydliště | Nymburk |
Registrace | před 8.7 rok. |
Poslední aktivita | před 10.3 hod. |
Příspěvků ve fóru | 197 |
Komentářů u článků | 1028 |
Pozitivních komentářů u článků | 248 |
Negativních komentářů u článků | 9 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší pán co chtěl vidět i motor, pán z " nového " Beetla, 20-25 tmavovláska, co si ho fotila, že ho měl táta a vždycky se jí moc líbilo, .... a taky hlídač z parkoviště, co se přišel zeptat jestli to auto má opravdu obsah 6 litrů :-D
klasického čumila poznáš, těch je spousta - kolik to žere, kolik to jede atd atd
a máš to fakt zašvihaný , nebo za 50 litrů polep :-D to jsem nechápal - Cayen a taková zhovadilost :-(
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek, ale otáčí se za ní víc a víc lidí a protože s jednou takovou krabicí jezdím, vím, kolik pozornosti přitahuje na parkovištích plných ovcí, supů, SUV a jiných současných nesmyslů, a to se v mém případě rozhodně nejedná o naleštěného veterána, takže přitahují tvary. Rozhodně si nemyslím, že se jedná o " designerský majsterštyk ", ale své kouzlo má a bratři Malmgrenovi se nemají za co stydět :-D
Jojo, některá auta nestárnou :-D
14 je slušná spotřeba na takovej koráb, kdejaká moderní obdoba žere víc za menšího pohodlí
Muselo by se začít už od začátku - třeba odkázat Měšťáky k tomu, aby dělali to, pro co byli zřízeni, a ne že budou tohle odhazovat na Státní a sami dělat jen lukrativní věci - rvačka v hospodě nahlášená Městské - přijela Státní - zavolali je měšťáci, aniž by se namáhali se tam alespoň kouknout ; auto s logem ČD zaparkované v jednu po půlnoci u nádraží tam asi nestojí jen tak pro nic za nic, Státní ho obejde, Měšťák vyfotí a následně v teplíčku dvě hodiny vyplňuje protokol a pokutka je na světě, atd atd
Protože otázka zní : .......... běžné auto, tak nikdy jsem neřídil Wartburg :-)
Jo, to je pravda, v jednom příběhu byl MLOK1, ale jinak " kostitřas" bez vedlejších úloh. Nicméně tahle hláška se mnou jde tak nějak celý život :-) vejtřaska na vojně, 1100 MB de Luxe v době favoritové, ......
A ve filmu se jim povedl :-)
A co pak třeba Spejblova Alfa se šlepásy ;-) a pamětníci si jistě vzpomenou, že před Hurvínkem měl Spejbl za partnera kašpárka a v jedné epizodě počítal kola Alfy : " dvě přední, dvě zadní, dvě levá a dvě pravá, takže celkem osum, to dà přeci rozum ". Ale natočené to nebylo , ona telka tak jaksi ještě nebyla :-)
Tak koukám, že Třeskoprsky a Myšpulín jsou už taky dinosauři :-(
Hezký článek, ale osobně mám raději " Kostitřas de Luxe - sportovní limouzina " :-D
Klasiku, a nejlépe tu po Belmondovi - neprůstřelná skla, zvýšený výkon a ...... pokud možno před akcí, šlo -li by to. Jeho další Mustang raději ne , beztak nevím, co ho na něm zaujalo :-D
Jen každé druhé úterý, když není 17 - ého nebo 22- ého. Je to těmi malinkými písmenky úplně vlevo dole.
Tohle je všechno jen taková obezlička na to, jak slušnýho řidiče nas.....
najezdím okolo 40 kkm ročně, a stále si myslím, že kdyby policie dělala pořádně to co má, nemuselo by to tady takhle vypadat
a taky by se konečně mohli zaměřit na cyklisty a chodce, a to jsem ještě před pár lety najezdil okolo 8 kkm na kole - včera mne na křižovatce na červené dojel debil na kole, prosmykl se okolo auta ( místa k chodníku měl dost, i když tam cyklopruh nebyl ), ohnul mi zrcátko, flákl pěstí do kapoty, vjel na chodník a plynule po přechodu zmizel na druhé straně křižovatky - co mu kdo může? ani na kameře ho pořádně nemám, a i kdybych to náhodo někde ukázal - třeba na pojišťovně, je mi to k prdu
Tu jsem viděl taky a nekomtoval bych to
Na sraz Rolls/Bentley do Dubče dorazil loni pán s úžasnou Čajkou v 1A stavu. Měl jí na standardních značkách a ročně najel okolo 5 tisíc. Tohle, i ta Volha jsou prostě jen starý auta, a pokud je v dobrém stavu a majitel se o ní stará a dělá mu to radost, nevidím v tom problém.
Sice řídím Volvo, ale to ještě dělali švédi, takže se nepočítám :-)
Byl bych spokojený, kdyby škodovka začla vyrábět v edici retro klasický embéčko, s rybinama, motorem vzadu - nějakých 80 - 100 kW by stačilo, kotoučema na všech kolech, malými výklopnými trojúhelníčky oken a nějakými fičůrami poplatnými současně době ( abs,.....) ale bez infotaimentů, displejů.
Ford by mohl vyrábět eskort " psí kost " v podobném duchu.
Nemyslím si, že ta spotřeba bude něco extra velkého. Kdejaká Q7 na tom bude hůř a kládu nejezdíš furt.
Poslední koženková sedačka, na které jsem v autě seděl, byla ta ve Škodě 1100 MB de Luxe :-D
jinak kůže, mikroplyš a čertví z čeho je ta nehořlavina, co jí dalo Volvo do své vlajkové lodi 960, když jsi nechtěl kůži. Kupodivu mne neuráží současný materiál sedaček fábie 4 ve skoro základu, co jsem nafásl jako služebák.
No, já mám, shnilý jen ten nosník měněný po bouračce. Zarezlé šrouby neberu jako hnilobu :-D v červnu jsem musel měnit lambdasondu - buď měla najeto 250 tis, nebo ještě víc, protože já ji neměnil.
od nechtěného největší krajíc :-D
No pravda, už ho nějaký pátek mám, přežilo se mnou dobré i zlé, doby, kdy byla žena bez práce a nebylo málem ani na jídlo, doby, kdy jsem zoufale řešil byt a na tu údržbu nezbývalo, i ty doby, kdy to bylo dobré a dostávalo 98 a víc okt. benzín ( ten tam liju i teď, protože nějaké sra... do něj lít nebudu ). Měním pravidelně po 10 tis olej, svíčky po dvou výměnách oleje, vícejiskřišťové no a co se kde namane. Ale s díly to začíná být katastrofa, protože mám auto 4 dny po faceliftu a totální zmatek s WIN . Koupil jsem ho po bouračce, sice opravené origo díly, ale nedostalo to už tu správnou antikorozi, takže je to jediná devítka, která hnije :-( mechanik už mne s tím moc vidět nechce, takže koukám po něčem ze švédska, kde se nechají sehnat dobré kusy za relativně slušný peníz. Ale jinak slouží spolehlivě, nikdy mne nikde nenechalo, a to s tím mladej přijel ze slovenska v posledním kuse snad jen na 3 válce. Byly jsme ve Francii, Švýcarsku, Chorvatsku, Černé Hoře, Rakousku, Maďarsku, Slovensku, Německu, Nizozemí, Polsku + Čechy a Morava od západu k východu a od severu k jihu. 3 x stěhování - vejde se do něj pračka, myčka i 180 l bojler :-D Má tedy za těch 28 let najeto jen 430 000, ale kromě tempomatu funguje úplně všechno - tedy origo rádio v něm nebylo už při koupi. Sehnat silenbloky na zadní multilink II nelze, převodka řízení - neexistuje at atd. Ale každou investovanou korunu si zatraceně zasloužil a ten pocit, když do něj sednu ze služební fobie, Scaly nebo Rommstera je nepopsatelný.
960 je na celý život, a to mám jen limuzínu s 2,5l :-)
Řadová šestka si tiše vrní a je jí jedno, jestli je 30 pod nebo nad nulou, spotřeba Tě nezrujnuje. Jen s těma dílama to ty žlutý ksichty podělali :-(
V té době už asi jo, ale já si fakt nevybavuji, jestli v téhle byla. Palubka se od 505 - ky dost lišila, taky jsem asi nevěděl, co bych měl hledat, a hlavně, jel jsem s tím asi 50 km a soustředil se na jízdu, oproti 505 neskutečný rozdíl, a to si o té 505 myslím jen to nejlepší :-D
Jezdit, co jinýho?
Rwd se 180 koníky, 1200 kily a sportovním podvozkem se vždycky hodí :-) jen klima tam, myslím, nebyla. Nebo jsem ji nezaregistroval. Vyhřívané sedačky, okna v elektrice, kotouče i vzadu - na K a K by jsi byl král :-)
Jo, Tagora byla vyvíjena samostatně, tahle byla z konce výroby a už měla třeba zadní nápravu z 505, ale chovala se jinak. Přestože 505 působila jako sportovní limuzína, Tagora byla tak nějak pevnější, a přitom...... asi nevím, jak to popsat, je to přecijen čtvrtstoletí, a už tehdy se jednalo o " stará " auta, ale ten rozdíl byl obrovský. I ten motor působyl při stejném obsahu 2,2 i výkonu jinak.
Jedna Tagora stávala na Kloboučnické. Měla pneumatiky s divným rozměrem 200 šířka. Měl jsem té době 505 GTi a překvapilo mne jak můžou být stejná auta tak rozdílná.
Z tabletu nepošlu přímý odkaz, www.veteraninatruc.cz nabídka auta u nás
Je ze 73, k lehké renovaci. Je jich ještě dost, kovářská práce, jednoduchý motor, elektrika, myslím, že by se spíš hodil na nějaký projekt, než vyšperkovat. Rozhodně bych dal jiné sedačky
Na veteraninatruc.cz je na prodej Volvo 144 s 2,0 benzínem za 80 litrů. Bylo na svou dobu velké, dnes už rozměry padá do úrovně střední třídy, pohodlné bude dost, jednoduchý motor, téměř žádná výbava, takže se nemá co rozbít a znali ho snad všude, oprava by neměla být problémem. Za zbytek do budgetu bych nechal dát kvalitnější tlumiče, šusplechy a pod.
Zezadu Volvo, z boku Escalade a zepředu ultra ošklivec :-( Pro tohle tedy cílovka rozhodně nejsem, a to to ještě před zatáčkou samo zpomalí, jako by nestačilo, že to většina " řidičů " těhle mastodontů dělá sama :-(
No, pominu-li takové ty ABS a pod, tak bych využil asi jedině asistenta na stěrače a pak semtam Hill-holder
Sedačky pro děcka řešit nemusím, v nejhorším případě je vzadu jedna integrovaná pro děti tak do 110 cm ( no trochu záleží i na rozměru pozadí :-) ), a nejvíce místa v kufru Volva při cestě k moři do nizozemí zabral rc model s nabíječkou, sadou nářadí a náhradními koly :-)
No, ta váha je katastrofa, vždyť téměř nejmenší báwo je skoro o 4 metráky těžší než svého času největší Volvo :-(
Osobně mám raději 968, nějak se mi v ní lépe sedí :-)
Tak z tohohle mám hrůzu. Mazlík je v pořádku, ale kastle je olysalá a víc už likvidátora zajímat nebude :-(
Dej vědět, jak jsi dopadl.
Kdyby dal půlmega, tak mu ho i umeju a přidám novou baterku :-)
Mladej se s ním někde povozil, a už sondoval, zda nezbyly po dovolené nějaké drobné, a že by se vzdal i svého milovaného compactu, takže to asi stojí za to :-)
Pravdu díž :-D
u nás je to navíc i člen rodiny, takže stejnou péči ( alespoň v rámci možností ), a taky mám skvělého mechanika :-D
fotečka s místopisem, kdyby si to někdo potřeboval ověřit :-D
Hmm, já mám ročník 95 jako Daily a jsem spokojený :-)
Letošní dovča byla Holandsko - 2800 km
Asi jsi za šikanou zase zapomněl zpomalit :-D
Vyfásl jsi slečnu s nejhezčími střevíčky, takže doufám, že svou večeři s vítězem dostala :-)
Jen perlička - v pátek jsme vyhodili lambdasondu - vydržela 324 000 km !
Drobnosti - žárovky, baterka, filtry, oprava autorádia, konektory stahování okýnek, uvolněný " pantík " kastlíku na rukavice,....... zvládám, ale na zbytek mám zlatýho automechanika, takže platím účty....
Ani nemusíš, klesající úroveň posledních ročníků mne přesvědčila, že příští rok vyhodím peníze jinde. A to jsem loni i předloni byl i v Dubči na Rolĺsech ( mimochodem, letos taky klesající úroveň, tady ale spíše " exponáty " než pořadatelem )
Na doma mini-z awd + overland, na venek slash, samozřejmě 2wd + tt 01 s vodovodními trubkami na discích pro drift :-)
Baterky NiMh 3000 - 3300, protože na LiPo jezdím příliš nepravidelně :-(
Možná vadilo. Já ho měl půjčené 5 X, vždy plně nabité a na stejnou, cca 70 km trasu, takže mne dojezd netrápil a mohl jsem si ho " užít ". Těžiště je moc vysoko a vzhledem k použitým " úzkým " pneumatikám působí takové jakoby dohoupnutí ( jako na vyšších zimákách v létě ) dost nepříjemně , brzdění rekuperací dobrý, ale pokud brzdíš na hranu, je špatně dávkovatelné a hodláš- li využívat akcelaci ( mimochodem dost slušnou, ten zátah je fakt návykovej), je jízda tak trošku trhaná. Jasně, nikdo netvrdí, že je to sportovní vůz, ale i obyčejný řidič se občas rád " svěže sveze " a tohle Tě od toho odradí. Pokud by snad někdo tvrdil, že srovnávám nesrovnatelné, tak normálně používám nejčastěji volvo 960 a fábie s různými motorizacemi, což rozhodně nejsou sportovní auta. Na druhou stranu přiznávám, že je to třetí elektrovehikl, který jsem řídil, a první, kde jsem si dovolil trošku víc, takže by se to mohlo zlepšit, možná i přizpůsobení auta ( třeba širšími/nižšimi gumami, .... )
Poslední komentáře
- Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů