
Irwinek
Jméno | Martin Ředina |
---|---|
Bydliště | Nymburk |
Registrace | před 8.3 rok. |
Poslední aktivita | před 13.4 hod. |
Příspěvků ve fóru | 197 |
Komentářů u článků | 1005 |
Pozitivních komentářů u článků | 236 |
Negativních komentářů u článků | 7 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů

V té době už asi jo, ale já si fakt nevybavuji, jestli v téhle byla. Palubka se od 505 - ky dost lišila, taky jsem asi nevěděl, co bych měl hledat, a hlavně, jel jsem s tím asi 50 km a soustředil se na jízdu, oproti 505 neskutečný rozdíl, a to si o té 505 myslím jen to nejlepší :-D

Jezdit, co jinýho?
Rwd se 180 koníky, 1200 kily a sportovním podvozkem se vždycky hodí :-) jen klima tam, myslím, nebyla. Nebo jsem ji nezaregistroval. Vyhřívané sedačky, okna v elektrice, kotouče i vzadu - na K a K by jsi byl král :-)

Jo, Tagora byla vyvíjena samostatně, tahle byla z konce výroby a už měla třeba zadní nápravu z 505, ale chovala se jinak. Přestože 505 působila jako sportovní limuzína, Tagora byla tak nějak pevnější, a přitom...... asi nevím, jak to popsat, je to přecijen čtvrtstoletí, a už tehdy se jednalo o " stará " auta, ale ten rozdíl byl obrovský. I ten motor působyl při stejném obsahu 2,2 i výkonu jinak.

Jedna Tagora stávala na Kloboučnické. Měla pneumatiky s divným rozměrem 200 šířka. Měl jsem té době 505 GTi a překvapilo mne jak můžou být stejná auta tak rozdílná.

Z tabletu nepošlu přímý odkaz, www.veteraninatruc.cz nabídka auta u nás
Je ze 73, k lehké renovaci. Je jich ještě dost, kovářská práce, jednoduchý motor, elektrika, myslím, že by se spíš hodil na nějaký projekt, než vyšperkovat. Rozhodně bych dal jiné sedačky

Na veteraninatruc.cz je na prodej Volvo 144 s 2,0 benzínem za 80 litrů. Bylo na svou dobu velké, dnes už rozměry padá do úrovně střední třídy, pohodlné bude dost, jednoduchý motor, téměř žádná výbava, takže se nemá co rozbít a znali ho snad všude, oprava by neměla být problémem. Za zbytek do budgetu bych nechal dát kvalitnější tlumiče, šusplechy a pod.

Zezadu Volvo, z boku Escalade a zepředu ultra ošklivec :-( Pro tohle tedy cílovka rozhodně nejsem, a to to ještě před zatáčkou samo zpomalí, jako by nestačilo, že to většina " řidičů " těhle mastodontů dělá sama :-(


No, pominu-li takové ty ABS a pod, tak bych využil asi jedině asistenta na stěrače a pak semtam Hill-holder

Sedačky pro děcka řešit nemusím, v nejhorším případě je vzadu jedna integrovaná pro děti tak do 110 cm ( no trochu záleží i na rozměru pozadí :-) ), a nejvíce místa v kufru Volva při cestě k moři do nizozemí zabral rc model s nabíječkou, sadou nářadí a náhradními koly :-)

No, ta váha je katastrofa, vždyť téměř nejmenší báwo je skoro o 4 metráky těžší než svého času největší Volvo :-(

Osobně mám raději 968, nějak se mi v ní lépe sedí :-)

Tak z tohohle mám hrůzu. Mazlík je v pořádku, ale kastle je olysalá a víc už likvidátora zajímat nebude :-(
Dej vědět, jak jsi dopadl.

Kdyby dal půlmega, tak mu ho i umeju a přidám novou baterku :-)

Mladej se s ním někde povozil, a už sondoval, zda nezbyly po dovolené nějaké drobné, a že by se vzdal i svého milovaného compactu, takže to asi stojí za to :-)

Pravdu díž :-D
u nás je to navíc i člen rodiny, takže stejnou péči ( alespoň v rámci možností ), a taky mám skvělého mechanika :-D
fotečka s místopisem, kdyby si to někdo potřeboval ověřit :-D


Hmm, já mám ročník 95 jako Daily a jsem spokojený :-)
Letošní dovča byla Holandsko - 2800 km

Asi jsi za šikanou zase zapomněl zpomalit :-D

Vyfásl jsi slečnu s nejhezčími střevíčky, takže doufám, že svou večeři s vítězem dostala :-)

Jen perlička - v pátek jsme vyhodili lambdasondu - vydržela 324 000 km !

Drobnosti - žárovky, baterka, filtry, oprava autorádia, konektory stahování okýnek, uvolněný " pantík " kastlíku na rukavice,....... zvládám, ale na zbytek mám zlatýho automechanika, takže platím účty....


Ani nemusíš, klesající úroveň posledních ročníků mne přesvědčila, že příští rok vyhodím peníze jinde. A to jsem loni i předloni byl i v Dubči na Rolĺsech ( mimochodem, letos taky klesající úroveň, tady ale spíše " exponáty " než pořadatelem )

Na doma mini-z awd + overland, na venek slash, samozřejmě 2wd + tt 01 s vodovodními trubkami na discích pro drift :-)
Baterky NiMh 3000 - 3300, protože na LiPo jezdím příliš nepravidelně :-(


Možná vadilo. Já ho měl půjčené 5 X, vždy plně nabité a na stejnou, cca 70 km trasu, takže mne dojezd netrápil a mohl jsem si ho " užít ". Těžiště je moc vysoko a vzhledem k použitým " úzkým " pneumatikám působí takové jakoby dohoupnutí ( jako na vyšších zimákách v létě ) dost nepříjemně , brzdění rekuperací dobrý, ale pokud brzdíš na hranu, je špatně dávkovatelné a hodláš- li využívat akcelaci ( mimochodem dost slušnou, ten zátah je fakt návykovej), je jízda tak trošku trhaná. Jasně, nikdo netvrdí, že je to sportovní vůz, ale i obyčejný řidič se občas rád " svěže sveze " a tohle Tě od toho odradí. Pokud by snad někdo tvrdil, že srovnávám nesrovnatelné, tak normálně používám nejčastěji volvo 960 a fábie s různými motorizacemi, což rozhodně nejsou sportovní auta. Na druhou stranu přiznávám, že je to třetí elektrovehikl, který jsem řídil, a první, kde jsem si dovolil trošku víc, takže by se to mohlo zlepšit, možná i přizpůsobení auta ( třeba širšími/nižšimi gumami, .... )

Já vím, můj mechanik jí má v sedanu a je z toho nešťastnej. Jenže na to alespoň s něčím existuje druhovýroba. Na 960 964 žádná druhovýroba není :-(

Tak si pospěš, ještě se dají koupit ve slušném stavu za relativně slušný peníz. Ale nepočítej s tím, že seženeš specifické díly - multilink II a spol. Žlutej majitel nařídil rozprodat/zlikvidovat veškeré zásoby ND na starší auta, takže z fabriky už chodí pouze zamítavé zprávy, eventuelně náhrady neodpovídající VIN - v mém případě vstřiky, díly výše jmenované zadní nápravy ,... :-( a jsem na tom o to hůř, že mám sedan v manuálu , těch bylo poskrovnu.

Jo, autorka Viola dobrý, ale jinak mne to stále více utvrzuje v tom, že jsem dobře udělal, že sypu peníze do staré 960 - tky a od nových Volv se odvracím.

Jako malého kluka mne děda vozil po " andělských schodech ". Asi 7 kopečků za sebou, kdy se stovka škodovka vždy na vrcholku lehce nadnesla a u žaludku byl chviličku ten lechtivý pocit beztíže. Vždycky jsem toužil svézt po nich něčím rychlejším, jestli by to auto alespoň chviličku letělo. Vyzkoušel jsem to v devadesátých s Peugeot 505 Gti asi ve 160. Už nevím, zda bylo celé auto ve vzduchu, ale vím, že zatáčku za posledním schodem jsem vzal jen díky tomu, že v protisměru nic nejelo.

Tak tohle ne, ale podjel jsem s autem pod kontejnerem zavěšenym v jedoucím přepravníku a nebylo mi zrovna dobře


I tak :-) a ještě bez rezervy a spousty dalších věcí. A navíc, takhle se poskládat, už se nikdy nenarovnám

Přeci brnkačka :-)
Kdybych ve Volvu zmenšil nádrž na 2 litry, odvezl bych fotbalovou jedenáctku. Asi 5 metrů :-)


Jsou pumpy kde jede smyčka dokola, zas si tam nekoupíš nic jiného než naftu nebo 95.

Tak jasně, když jedu na dovču, mobil vypnu, kamery jsou sice skoro všude, ale právě SKORO , takže si najdeš cestu, kdy se všemu vyhneš. A když budu spát v autě/stanu/pod širákem, věř tomu, že o mě neuslyšíš :-D s elektrem už Ti zbyde jen pěškobus :-(
A budeš se divit, i v číně jsou lokality, kde Tě Velkej Brácha nenajde :-D

Bez ohledu na auto, pod které to píši, zapřemýšlel někdo nad tím, že kromě " snahy o zelenou dopravu " jde bruselákům vlatně o něco úplně jiného? O to, aby věděli o každém kroku kohokoli. Takhle vezmu auto, vyberu peníze v hotovosti a nikdo neví, kde se courám. Elektřinu nebude možné zaplatit v hotovosti, a i kdyby se mi to náhodou nějak povedlo, stejně auto přes sít odešle data, kde jsem, kolik jsem nabil,..... Když se pak bude někomu zdát, že třeba dlužím na alimentech ( nebo daně,.... ) prostě mi nabití auta zakáže a jsem v pr.... To je asi hlavní důvod prosazování elektromobility, protože snad nikdo nemůže bejt tak blbej, aby si myslel, že za stávajícího stavu je elektřina ekologická.

Můžeš zkusit Retro garáž v Lysé nad Labem - totéž včetně hotovosti :-) Dnes a zítra


Jako bych v tom viděl Jax XJ 220


No, jestli jsou tohle Tvá vysněná auta :-(

Snažím se mít modely aut, která jsem měl, nebo mám, a pak ta, která mne nějakým způsobem zaujala. Problémem je, když máš auto, které není tak obvyklé . Od Porsche seženeš téměř každý model v několika velikostech, ale třeba Peugeot 505 GTi děla v 1:43 Norev asi před miliony let ( sehnal jsem jeden model v hrozném stavu od synovce výměnou za dvě nová autíčka a pak najednou přes modelbazar jeden kus v exluzivním stavu i s krabičkou ) a potom OttoModel v 1:18 udělal 2 serie po 1000 kusech. Ta první mi utekla, na tu druhou jsem čekal 10 let, do ČR přišly 3 kusy - jeden poškozený. A i to je V6, GTi byla jen ta první serie. Koupit se nedá. Současné auto v 1:18 nevyrábí nikdo . v 1:43 sedan a kombi , obojí černé. A BMW 318 Compact v 1:18 kdysi udělalo Kyosho, sehnat je v podstatě nemožné.
Jinak mám pod postelí a na poličkách spoustu modelů aut, která se mi líbí, ale prostě si je nikdy nekoupím - E -Type, Stingray, Bel Air,........

Myslím, že 7- mi článek 8,4V v mém RC plně uspokojuje moje požadavky na e-mobilitu.

Tak to by odpovídalo, 69 70 ano, 71 ne, tam už taky někdy zmizelo to otvírání nádrže ze znaků a objevil se čtverec, později pak kliky " bomoro " atd atd
U rollsů to tajy šlo automaticky :-)

Jo, to je pravděpodobný :-) prostě lidová tvořivost a selský rozum překonali vývojová oddělení a jejich pětiletky a socialistické závazky

Na to byl děda příliš pedant, aby mu něco nechodilo, natož na novém autě, mimochodem sedmém :-)
Když někam dojel, podal si se všemi ruku, pak ošetřil auto a teprve pak se šel bavit, na zimu byl kryt motoru zakryt dekou, aby při otevření vrat garáže neutrpěl lak šok. Kdepak, záclona tam nebyla.

No, já nevím, děda si koupil 100S v roce 1971 a nepamatuji se, že by tam byla. Sice mi v tu dobu byly 3, ale na druhou stranu, ještě v 18-ti děda tu stovku měl, pak mi jí dokonce dal za maturitu a tohle by mi ukázal. Táta a strejda měli 110, taky tam nebyla. Takže buď byla jen u těch z let 69 - 70, nebo jsi narazil na nějakou předělávku .

Jo, to táhlo bylo úžasné, snad každému jsem to musel ukazovat z obou stran. A ještě jim vysvětlit, že při jízdě e musela vymáčknout spojka, jinak tam to zaclonění zůstalo, táhlo netáhlo. Ale fungovalo to dokonale, motor byl teplej za chvilku a topilo to taky dřív, běž stovky, které už tu záclonu neměly.

Poslední komentáře
- František Čáslavský, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Kdo vám dvěma objednával manuály a ještě z toho měl prdel,... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Je to rok 1998, takze jsou to vrstevnici. Ten muj prave s rokem... - Oh!Gust, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
zabudol si na Master, prípadne ešte jeho klon Opel Movano.... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Děkuju, no uvidíme, jak často to bude, ale občas něco napsat... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Děkuju :) nevím, zda je až tak co závidět, eště uvidíme.... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Hezky, Taurus byl trochu inspirace pro design Crown Victorie... - Viola Procházková, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
To je hezké, že ses zastavil, klidně to můžeš dělat častěji... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Já se stal omylem taky majitelem ameriky, je to teda menší... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Gratuluji, je to moc pěkný. - peca, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Za 1: Pekny blogisek Za 2: Neni zac :-D - PB, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
Jeste ti tam chybi nedavno zde zminovany Talbot Express (prvni... - Junior, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
Všechen. V opravdu velkých dodávkách? Všechen. Transit drahej,... - mariov8, Volvo C40: Kamarád do deště
Jinak souhlas, zrovna taková paní, s možností nabíjet i v práci,... - mariov8, Volvo C40: Kamarád do deště
Ano, SVJ zrovna nemusí Wallboxy pod barákem. Také je problém... - mariov8, Talbot Samba Cabriolet: Vzpomínky na francouzská...
Protože tam Talbot dával zajímavou karburaci, byly tam 2 trojité...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2017 rok výroby
419 koní výkon
6 162 ccm objem
1973 rok výroby
138 koní výkon
6 555 ccm objem
1980 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
35 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Ptejte se: Existují ještě levné jednoduché kombíky?
28 komentářů