Lukas „Novis“ Noviss
| Bydliště | Praha 6 |
|---|---|
| Registrace | před 6.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 18.4 měs. |
| Komentářů u článků | 3 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Jsem kurýr. V Praze. Je to třeba dále rozvádět? :)
Ale jo... drogy neužívám a pod vlivem alkoholu mi stačilo řídit jednou jízdní kolo. A na červenou jedu jen když na nějakém krátkém a přehledném úseku tvoří nesmyslné kyvadlo. Popř. sem tam tmavooranžovka. Nejezdím na červeně rozblikané žel. přejezdy, nepodjiždim tramvaje v zastávkách bez ostrůvku. Uznávám prednosti... zprava, dej přednost v jízdě... ale takovou stopku často beru jen jako důraznější dej přednost v jízdě.
Neřeším pásy. Jezdím často krátké přejezdy a vždy se velmi rád svezu i v autě, které žádné vůbec nemá, nikdy nemělo a jedno takové i vlastním. Volám bez HF. To, co člověku na celém procesu nejvíc žere pozornost je stejně obsah hovoru, nikoli držení mobilu. Tady vidím mnohem větší nebezpečí v kouření (nekouřím ani nikde jinde). Za zákazy odbočení na zcela přehledných místech už mám sbírku pokut. O parkování se nebavím, v Praze je spousta míst, kam doručit třeba 50 kg zásilku prostě znamená fláknout auto do vjezdu, na invalidy či na přechod + park anywhere button. Ale zase bych tak nezaparkoval na déle jak 5 minut. Obzvláště po nedávném zobousměrnění ulice ve které bydlím celý život již necitím přehnaný respekt k jednosměrkám. Ale zase všeho s mírou... čímž se to dá hezky uzavrit.
Tempomat taktéž nepoužívám... ani při cestách 1000km+, rychlost musím mít prostě "pod palcem" sám. Ve vyhřívaném volantu vidím stejnou zbytečnost jako ve vyhřevu sedadel (ten narozdíl od tempomatu ani nezkouším, je mi přímo nepříjemný). U heads-upu souhlasím s názorem že akorát překáží ve vyhledu. Bluetooth je mi k ničemu, muziku jedu z SD karty a HF nepoužívám. Hlídání mrtvého úhlu je ve výsledku asi jedinou věcí z výčtu, kterou uznávám za reálně užitečnou, protože keyless? Hell no, postup - zamknout auto - odnést klíč do potřebné vzdálenosti - odložit jej - vrátit se k autu - a zkontrolovat zdali je fakt zamčené... je otravnost, která se divím že zde ještě není zmíněna.
Suma sumárum... se těším na jaro a dokončení renovace mé lásky z roku '56... :)
Je to Siemens C2, určený k provozu v síti "C-netz", předchůdce GSM, která běžela pouze v Německu.