logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Lukas „Novis“ Noviss

BydlištěPraha 6
Registracepřed 6.2 rok.
Poslední aktivitapřed 18.4 měs.
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

0
Novis
21. 9. 2019, 13:26
Jaký předpis byste nikdy neporušili (a s jakými si hlavu neděláte)?

Jsem kurýr. V Praze. Je to třeba dále rozvádět? :)

Ale jo... drogy neužívám a pod vlivem alkoholu mi stačilo řídit jednou jízdní kolo. A na červenou jedu jen když na nějakém krátkém a přehledném úseku tvoří nesmyslné kyvadlo. Popř. sem tam tmavooranžovka. Nejezdím na červeně rozblikané žel. přejezdy, nepodjiždim tramvaje v zastávkách bez ostrůvku. Uznávám prednosti... zprava, dej přednost v jízdě... ale takovou stopku často beru jen jako důraznější dej přednost v jízdě.

Neřeším pásy. Jezdím často krátké přejezdy a vždy se velmi rád svezu i v autě, které žádné vůbec nemá, nikdy nemělo a jedno takové i vlastním. Volám bez HF. To, co člověku na celém procesu nejvíc žere pozornost je stejně obsah hovoru, nikoli držení mobilu. Tady vidím mnohem větší nebezpečí v kouření (nekouřím ani nikde jinde). Za zákazy odbočení na zcela přehledných místech už mám sbírku pokut. O parkování se nebavím, v Praze je spousta míst, kam doručit třeba 50 kg zásilku prostě znamená fláknout auto do vjezdu, na invalidy či na přechod + park anywhere button. Ale zase bych tak nezaparkoval na déle jak 5 minut. Obzvláště po nedávném zobousměrnění ulice ve které bydlím celý život již necitím přehnaný respekt k jednosměrkám. Ale zase všeho s mírou... čímž se to dá hezky uzavrit.

0
Novis
12. 9. 2019, 22:18
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Tempomat taktéž nepoužívám... ani při cestách 1000km+, rychlost musím mít prostě "pod palcem" sám. Ve vyhřívaném volantu vidím stejnou zbytečnost jako ve vyhřevu sedadel (ten narozdíl od tempomatu ani nezkouším, je mi přímo nepříjemný). U heads-upu souhlasím s názorem že akorát překáží ve vyhledu. Bluetooth je mi k ničemu, muziku jedu z SD karty a HF nepoužívám. Hlídání mrtvého úhlu je ve výsledku asi jedinou věcí z výčtu, kterou uznávám za reálně užitečnou, protože keyless? Hell no, postup - zamknout auto - odnést klíč do potřebné vzdálenosti - odložit jej - vrátit se k autu - a zkontrolovat zdali je fakt zamčené... je otravnost, která se divím že zde ještě není zmíněna.

Suma sumárum... se těším na jaro a dokončení renovace mé lásky z roku '56... :)

1
Novis
6. 9. 2019, 12:56
BMW 735i E32: Jako pan ředitel

Je to Siemens C2, určený k provozu v síti "C-netz", předchůdce GSM, která běžela pouze v Německu.