Letis
Jméno | Martin Letáček |
---|---|
Bydliště | Jablonec nad Nisou |
Registrace | před 7.5 rok. |
Poslední aktivita | před 12.0 měs. |
Komentářů u článků | 59 |
Pozitivních komentářů u článků | 10 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Nevím, jak to vidí ostatní, ale mně už se ty ceny moc příznivé nezdají. Minulý rok jsem byl na nejmenované akci v Sosnové a cena za 15 min byla asi 250 Kč.
Sakra, tohle jsem měl nějak blbě zafixovaný, že pít (nealko) a jíst se za volantem může. Stejně tak, pokud vím, tak se může kouřit (jen ne na motorce). Dělám to teda v podstatě jen na delších cestách (víc než hodina - dvě).
Nenabiješ. To auto bude o tý 50 vědět ještě než vůbec vyjedeš a tak k ní prostě pomalu doplachtí.
Jsem rád, že Autíčkář šel narozdíl od konkurenčních webů pěkně ke zdroji a nemystifikuje nás. Na druhou stranu je článek naladěn až moc pozitivně, což mi přijde přinejmenším zvláštní. Asi týden zpátky padlo v komentářích u článku s Volvem a 180 Km/h, že je to už jen krok od podobného legislativního omezení rychlosti jako vidíme tady v článku (nebo v jeho katastrofičtějších variantách). No nebál bych se říct, že tyto obavy se někdy v budoucnu vyplní, jen je otázkou, zda za 5, 10 nebo 20 let.
Ty jseš tu taky? Sám si tam běž vyzkoušet ten svůj stěhovák. :D
Sice mám Bělou asi o 100 km blíž a ty termíny jsou lepší, ale myslím, že raději zůstanu u Mýta. Přece jen obětuji raději tohle než plechy nebo hůř. :D
Měl jsem teda NB, ale 1,6 mi žrala tak 8 a 1,8, co mam teď asi o litr víc. Spíš mám pocit, že není moc rozdíl, jak s tím člověk jede, ale právě i když řadím až bůhví kde, tak mi to nikdy tu spotřebu nějak dramaticky nezvedlo. Tak by mě zajímalo, co znamená, že to žere jak třílitr.
Pobavil si mě s tím, že nění problém ji potkat 1-3x měsíčně. Já různý generace v létě potkával třeba i dvakrát denně. :)
Jako dobrý, vůbec jsem netušil, že se dělá něco takovýho se zadním náhonem. Jinak si ale myslim, že to má ještě dost daleko k tomu, aby si to koupil někdo z "našich" řad. Mít to vypínatelnou stabilizaci a tak o 20 kW víc, už by to bylo sakra zajímavější. :D
S těma Toyobaru vs Miata to je asi jak kde. Já Toyobaru potkal asi 2x za život (fakt nekecám), když nepočítám trackday. Zato novou Miatu vídám poměrně často a to jak RF, tak soft top.
Taky jsem projel fotky všude možně a nikde nic. :D
Moc pěkně napsáno. Připomnělo mi to ten díl Top Gearu, kde testoval i8 Jeremy. Co si pamatuju, tak ty dojmy byly dost podobné. :)
Pěkný inspirativní čtení. Kde se vám povedlo sehnat tu Corollu?
Tak tak. Podobnou částku dáš třeba ve Slovinsku za dálniční známku, akorát je to ofiko. S řádově vyšší částkou 1000 liber jako startovné jste problém neměli a byli jste ochotni ji zaplatit (ač na to nedošlo) a kvůli tomuhle jste naštvaní? A že by vám to vadilo z principu se mi už úplně nezdá, když bylo zmíněno smlouvání. :D No nic, to jen tak aby řeč nestála. Jinak jsem přečetl na posezení všechny 4 díly a už se těším na další. :)
Tak jelikož je to očividně civic na dragy, tak ty užší zadní gumy snižujou odpor. A protože je civic fwd, tak to ani ničemu nevadí (na tom dragu).
Koupil jsem mx-5, na který tu geometrii taky udělali blbě. Předchozí majitel mi poslal fotky, jak mu to seřídili a zadek je celkem v pořádku, jen je trochu větší sbíhavost. Ovšem na předku je záklon i odklon na každym kole jinej. Už si to chci nechat seřídit, ale od začátku jsem měl obavy, že mi to nikde nenastavěj tak jak si řeknu. Tak koukám, že moje obavy byly celkem oprávněný, ale třeba budu mít štěstí. :D
Sorry moje chyba, slyšel jsem o něm tady prvně a nějak jsem si to špatně zařadil. Tak jako tak je to korejec a neumím se představit dát za něj takový peníze stejně jako za tenhle Hyundai. Ty důvody jsou v obou případech stejný.
Nějaká prestiž značky je pro mě většinou až na posledním místě, ale bohužel u Hyundaie (ať už i30 N nebo Stigner) bych se musel setsakramentsky snažit, abych tomu autu odpustil to "H" na kapotě. Takhle v testu to vypadá fakt suprově, ale nejpodstatnější je podle mě to, co je zmíněno až na konci článku - že si i30 N nikdo z redakce neobjednal. Mezi pozitiva uvádíte cenu, ale dát 780k Kč (nebo v případě Stignera přes mega) za Hyundai je prostě ujetý. Jinak mezi slabiny bych zařadil taky design, kterej je takovej nijakej.
Kolik lidí s automobily se tak běžně přihlásí na celodenní a půldenní jízdy?
Udělal jsem si jen drobnej "research" a v tý době třeba Alfa Romeo Alfetta GT měla 14" a v roce 1980 15" kola stejně jako má ten Countach. Takže by se asi dalo říct, že to nebylo něco úplně kosmickýho ani v tý době. Za mě jsou ty kola prostě malý obzvlášť z dnešního pohledu.
Už jsem si myslel, že půjdu sám proti proudu. Cítím to úplně stejně, článek se sice četl pěkně, ale jinak je mi úplně buřt, že jsem propásl šanci koupit tohle Porsche na cenovém dnu. Jedině kdyby to člověk bral čistě pragmaticky jako investici, ale kdo to mohl vědět... To já už bych teda mnohem raději sáhnul po Boxsteru, který je narozdíl od 944 pěkný, má o dva válce víc, je novější a k tomu všemu ještě levnější. :D
Děkuji za vysvětlení, ale stejně mi to přijde jako škoda, že ze 4 jsou 3 místa na Moravě a zbytek republiky má jen Prahu. Není tu někdo z redaktorů z okolí Liberce? :(
To jsou samý K&K Brno, Ostrava, Zlín, Praha... A sever nebo západ nikde. Neuvažovali jste o organizaci K&K ještě v nějakém dalším městě?
No tohle je další důvod, proč je to úplná blbost. :D Když už nechtěj udávat objem (asi kvůli tomu, že malé objemy působí slabě), tak tedy mohli rovnou udávat přesný počet kW a bylo by to ve výsledku snad i zajímavější než doposud.
Tak já nevím, co jsem dělal špatně. Buď nemáte rezervu nebo to máte pod tim kobercem nějak líp poskládaný. :D Nešel mi dovřít kufr a prohnout si víko jsem fakt nechtěl. :D
Do MX-5 NBFL se nevejde basa do kufru. :(
@Rien Nenapsal by si nějakej blog o tý RX-7? Teď jsem viděl video a je to teda fakt úžasný. :D
pěkná věcička, mimochodem chválím za novou podobu galerie
Koukal jsem na nějaký videa z toho dne a tak mě napadlo, že jsem tam nikde neviděl ani jedno ze dvou Toyobaru, o kterých jsme tu parkrát četli. Mohli by to příště napravit. :)
Tohle je ještě v pohodě, za mě je největší hnus Tylerova "no fucks given" Miata neboli Camberghini. :D
Je to přesně jak říkáš, ale v Polu není ani budík na vodu ani na benzín a na displeji najdeš jen ten benzín (na olej můžeš zapomenout)... Je to trochu podraz, když je to stejnej koncern. :D
Buď v klidu, v Polu není teplota vody vůbec. Co mě ale překvapilo, tak ve Fabii a Yettim je jak teplota vody, tak i oleje (asi ve všech novejch Škodovkách).
Dobrý pacienti jste se tu sešli. :D Já jsem v tomhle teda úplně v pohodě a ani mě doposud nenapadlo, že by to tlačítko na mym radiu mohlo někomu vadit. Co se tý čistoty týče, tak uvnitř to udržovat nějak rozumně, ale umývat auto v zimě se zatím nikdy nechtělo. Akorát mě napadá, je to pro lak lepší nebo horší nechat ho celou zimu špinavej a umýt až na jaře?
No ten vzhled je minimálně ze zadu (ty výdechy a dvě křídla) a z boku (prolis ve dveřích) opravdu trochu moc. Předek je podle mě ještě celkem hezky agresivní, ale zbytek je jak kdyby to designovalo dítě nebo někdo, kdo ještě pořád miluje styl F&F 1. Líbí se mi design interiéru, i když je vidět, že ta středová konzole je vážně dost široká. Bohužel tou cenou (minimálně toho tříválce) nevím, čemu konkrétně chce konkurovat...
Vida, jednou se objevilo i něco zajimavyho i v mým hometownu. :D Bohužel s tim autem nemám žádný zkušenosti, takže i kdybych si ho vyzkoušel, tak vám neřeknu, jestli je to cajk nebo ne...
Za sebe bych jenom podotknul, že nemám rád ty reklamy s počítačovou grafikou. Takže ani ta na Toyotu mi nepřijde tak úchvatná. Teď trochu z jiného soudku, asi před rokem mě pobavila jedna reklama na Fabii 3, konkrétně komentář "Umíte si představit zrychlení z 0 na 100 za 9,4s?"
Na týhle "problematice" mě nejvíc baví ti, co "strašně" pospíchají a pak najednou mají čas honit dotyčného, který je zpomalil o 10 sekund další čtvrt hodiny.
Jediný s čím mám v TGT problém je celebrity brain crash, který doufám zmizí třeba v další sérii. Američanovy hlody taky dost nuděj, ale něco asi říkat musí, aby nebyl jako tichý jezdec alias Stig. Co se mi moc nelíbí je trať a druhej díl mě vůbec nebavil. Naopak např. ten s Miatou a Alfou byl úžasnej.
Tak ta 40kW felda musí bejt peklo. Já měl 1,6 55kW a HP jsem zvažoval chvilku, než jsem si řekl, že to na takový auto nemá cenu. Ani ty rozpěry jsem neměl, nevím třeba jsem udělal chybu a mohla s tím bejt větší sranda, ale myslím si, že jsou lepší auta, do kterejch ty peníze vrazit.
Mě by zajímalo, co všichni na těch nedělních nákupech kupují. Já při takovým nákupu kufr ani neotvírám. A na tu letní dovolenou bych se s tímhle obrem taky nebál jet, taškám se v tý korbě nic nestane, pokud bude přikrytá ne?
Hezky napsaný, v podstatě hlavní důvod proč si chci koupit MX-5. Moc aut jsem ještě neřídil a to popisované jinba ittai asi prakticky nezažil.
Ty generace by byly skvělá věc, to jsem snad ještě nikde neviděl a přitom ty problémy, jak si jmenoval, zná důvěrně asi každý.
Naprostý souhlas, je to prostě bomba. Už se nemůžu dočkat na další díly.
Na tom posledním videu je pěkně vidět (nebo spíš není), jak je stříbrná barva na autě skoro jak neviditelná obzvlášť v takovym počasí. Hlavně že se jednu dobu prodávala v jedné nejmenované automobilce v MB ze všech nejvíce.
Poslední komentáře
- Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Jinak Myrryne,nevím jak to myslíš s tou skrytou inzercí.Inzerci... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
se polepším - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dám ti vědět během pár dní ,jak bude prodaný a pošleme... - VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů