reklama
načítám data...

Letis

JménoMartin Letáček
BydlištěJablonec nad Nisou
Registracepřed 3.1 měs.
Poslední aktivitapřed 10.5 hod.
Komentářů u článků19
Pozitivních komentářů u článků4
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Student a fanda do aut s nulovými finančními možnostmi.

Posledních 50 komentářů

Letis
16. ledna 2017, 11:48
0
11 automobilových reklam, které máme rádi

Za sebe bych jenom podotknul, že nemám rád ty reklamy s počítačovou grafikou. Takže ani ta na Toyotu mi nepřijde tak úchvatná. Teď trochu z jiného soudku, asi před rokem mě pobavila jedna reklama na Fabii 3, konkrétně komentář "Umíte si představit zrychlení z 0 na 100 za 9,4s?"

Letis
14. ledna 2017, 10:47
1
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

Na týhle "problematice" mě nejvíc baví ti, co "strašně" pospíchají a pak najednou mají čas honit dotyčného, který je zpomalil o 10 sekund další čtvrt hodiny.

Letis
09. ledna 2017, 18:59
0
The Grand Tour: O velkých penězích, promarněné šanci a ztrátě iluzí

Jediný s čím mám v TGT problém je celebrity brain crash, který doufám zmizí třeba v další sérii. Američanovy hlody taky dost nuděj, ale něco asi říkat musí, aby nebyl jako tichý jezdec alias Stig. Co se mi moc nelíbí je trať a druhej díl mě vůbec nebavil. Naopak např. ten s Miatou a Alfou byl úžasnej.

Letis
08. ledna 2017, 19:00
0
Co je vlastně jinba-ittai?

Tak ta 40kW felda musí bejt peklo. Já měl 1,6 55kW a HP jsem zvažoval chvilku, než jsem si řekl, že to na takový auto nemá cenu. Ani ty rozpěry jsem neměl, nevím třeba jsem udělal chybu a mohla s tím bejt větší sranda, ale myslím si, že jsou lepší auta, do kterejch ty peníze vrazit.

Letis
07. ledna 2017, 18:00
0
Nissan Navara - komfort, bláto a vánoční stromky

Mě by zajímalo, co všichni na těch nedělních nákupech kupují. Já při takovým nákupu kufr ani neotvírám. A na tu letní dovolenou bych se s tímhle obrem taky nebál jet, taškám se v tý korbě nic nestane, pokud bude přikrytá ne?

Letis
05. ledna 2017, 11:19
0
Co je vlastně jinba-ittai?

Hezky napsaný, v podstatě hlavní důvod proč si chci koupit MX-5. Moc aut jsem ještě neřídil a to popisované jinba ittai asi prakticky nezažil.

Letis
04. ledna 2017, 23:27
1
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Ty generace by byly skvělá věc, to jsem snad ještě nikde neviděl a přitom ty problémy, jak si jmenoval, zná důvěrně asi každý.

Letis
01. ledna 2017, 10:33
0
10 nejčtenějších článků 2016

U třetího nejoblíbenějšího máte odkaz na stejný článek jako u druhého.

Letis
19. listopadu 2016, 11:13
0
Recenze The Grand Tour – je TGT nový TG?

Naprostý souhlas, je to prostě bomba. Už se nemůžu dočkat na další díly.

Letis
05. listopadu 2016, 13:05
0
Neobvyklé automobilové testy: Moose test

Na tom posledním videu je pěkně vidět (nebo spíš není), jak je stříbrná barva na autě skoro jak neviditelná obzvlášť v takovym počasí. Hlavně že se jednu dobu prodávala v jedné nejmenované automobilce v MB ze všech nejvíce.

Letis
27. října 2016, 13:22
0
Do Říma s Rudou Potvorou, část první

Aha díky, to jsem netušil, že to nemá mlhovky v těch světlech.

Letis
27. října 2016, 10:04
0
Do Říma s Rudou Potvorou, část první

Článek super, těším se na další. BTW otázka trochu mimo: ta odrazka nebo co to je na zadním nárazníku je povinná/originální nebo proč ji tam tolik lidí má? Vůbec se mi totiž nelíbí a vadí mi, jak není přesně uprostřed.

Letis
24. října 2016, 09:50
1
Autíčkář se ptá: Co za volantem vás dokáže vytočit nejvíce?

To znaceni ostrejch zatacek je opravdu velka zahada. U nas je takhle znacena treba uplne silena zatacka o 180°, ale videl jsem takhle oznaceny i zatacky, kde se da jet 100 snad v cemkoliv.

Letis
22. října 2016, 12:08
3
Proč se petrolheadi nemusí bát autonomních aut

Naprostej souhlas, jsem rad za autickare, protoze jejich nazory nejsou vyhraneny a neni z toho citit takovej ten hloupej fanatismus a hospodsky moudra.

Letis
21. října 2016, 19:36
0
Letis
21. října 2016, 18:45
0
Souboj titánů: Turbo vs. Kompresor

Pravda, nevím jak to vypadá u té Silvie, ale třeba klasika jakou je 1,8T z první generace RS je mi známá velmi dobře a tam je těch kW cca stejně. Tam si mě turbo poprvé získalo. Jen to Polo jsem dal schválně jako extrém, prostě protože mám turba rád téměř bez výhrad a nevím, co na nich tolika lidem vadí. Co bych ještě rád dodal je, že to věčně proklínané "oblbování testů" jaksi taky funguje a tahle jednotka mi přijde výrazně zábavnější než například neoturbená 1,4 16V (74kW) z první generace fabie.

Letis
21. října 2016, 17:18
0
10 aut, která by si zasloužila přejmenovat do češtiny

No takhle to občas dopadá, když distributoři u nás výmýšlí originální názvy k zahraničním filmům. To jsou někdy taky pěkný perly.

Letis
21. října 2016, 15:53
0
Souboj titánů: Turbo vs. Kompresor

Ještě bych dodal, že srovnáváš jablka a hrušky. "Dlouho se nic neděje" možná pokud chceš zrychlovat z 1200 otáček, naopak pokud bys měl nějaké líné auto jako třeba to moje Polo s kompresorem, tak by se "nic nedělo" celou dobu. Prostě to nemůžeš porovnávat s mustangem, kterej má mnohem větší výkon sám o sobě. Podíval ses na to video? Je to tam suprově vysvětlený, jak ten tlak u kompresoru pomalu roste, zatimco u turba ho máš dostupnej hned (teda spíš po krátký prodlevě - jak se to vezme).

Letis
21. října 2016, 15:10
0
Souboj titánů: Turbo vs. Kompresor

Já to mám přesně jak píše Vojta. Možná bych si auto s velkým výkonem bez turba taky oblíbil, i když jsem v žádném takovém zatím neseděl, ale turbo se mi líbí i u VW Polo 6R 1,2 TSI (66kW). Prostě to načasování mám rád.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Beretta Manual. převodovka  1988
Chevrolet Beretta Manual. převodovka

1988 rok výroby
125 koní výkon
3 100 ccm objem

Ford Focus 2.0 Ghia Keyless 2005
Ford Focus 2.0 Ghia Keyless

2005 rok výroby
146 koní výkon
1 999 ccm objem

Lexus LS 400  1998
Lexus LS 400

1998 rok výroby
285 koní výkon
3 969 ccm objem