
Kouzelník
Jméno | Petr Petr |
---|---|
Bydliště | Zlín |
Registrace | před 2.9 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 měs. |
Komentářů u článků | 19 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
To i ten Peugeot je co se týče kolečka na hlasitost a tlačítek konzervativnější.

U S W222 ten pocit jako u Octavie z chybějícího nemám.

Asi to dodělávání denního svícení byla dobová nutnost. ;-) Něco málo to svícení může ušetřit a i dobrý pocit je fajn. Pokud je netknutá rzí, tak je to vzácnost, která si hýčkání zaslouží.
Pěkná. PoFC s 2,5 je celkem vzácnost. Snad jen to denní dodělávané svícení by nemusela mít, ale zle to nevypadá. Pokud se pohlídá koroze tak bude jezdit dlouho. Mám zkušenosti s GH předFC s doložitelným nájezdem 100tKm a po odplastování byla kovomorkou chycená dost. Tak ať pěkně a dlouho jezdí a nemusíš kupovat přímovstřikové GJ. Pokud se u GJ 2,5 zkousne automat, tak by se to asi taky dalo. :-)
Při manipulaci s vozíkem jsem jím poškodil cizí auto. Když jsem hlásil nehodu po telefonu, tak operátorka mě několikrát vyzvala k uvedení vozidla, které vozík táhlo. Vysvětlil jsem, že já jsem tahounem a fakt při pohledu do zrcadla nevypadám jako auto. Je to cca šest let zpět a úhrada škody šla z pojistky vozíku.
Volvo XC 90 a Hyundai Tuscon (asi i nějaká podobná Kia) je s naftovým mild hybridem. S plug je Mercedes asi jediný.
Telefonování bez handsfree občas zláká na lepší kvalitu přenosu. Skutečně dobré bezruční řešení pozoruji jen u sluchátek. Možná když obě strany mají dobrou sadu a tiché vozidlo, tak je to k nerozeznání...
Ty dveře by byl asi největší oříšek...Máš výhodu, že si s tím poradíš sám, já ho mám svého času taky na karosářské dílně a pohybuji o smysluplnosti, ale asi oba máme k 6G vztah (jestli teda děláš na tuším červeném fastbacku) a ten rácio porazí. ;-)
Může hrát roli, že B16A (118kW) se do kupé nedával a odstrojování by taky něco stálo. A ze současné zkušenosti se Civicem vím, že venkovní vizuál o nesnilosti moc nevypovídá. Přiznám se, že mě v prvém okamžiku taky napadly záchranářské myšlenky. :-)
To je pravda, z "mobile" mi jich dost uteklo a nakonec jsem vybranou konkrétní v DE koupil s přirážkou v CZ, byl rychlejší. Dotyčný myslím správně vycítil poptávku a zaměřuje se na GH v benzínu.
Po FL u 2,5 z měřitelného nabízí mírně delší převody a možnost přes Bluetooth přehrávat i hudbu. Je to subjektivní, ale před FL se mi líbí víc a u poFL mi vadí hlavně přidaný asymetrický ovladač na volantu.
Podle několika názoru na Mazda klubu je poFL 2,0 (přímovstřik) pocitově oproti přechůdci línějši a v praxi s totožnou spotřebou. Když přímovstřik tak raděj vi GJ, který je úspornější. Do GH je 2,5 optimum.
To je dobrá zpráva, teď jen doufat, že nějaké to oddělení potencionální kupce v žádaném počtu najde. Já jsem zájemce o ojetinku, takže při zkoumání moc nepomůžu. ;-)
O tom Insightu jsem nevěděl, dle fotek je zvláštně nevábivý...Ekonomicky to smysl nedává, ale ty kytičky můžou asi chvíli bavit. Nevypadá to, že by někdo chtěl nabízet v hybridu manuál.
Zajímavá je Honda CR-Z, pokud se nesrovnává s duchovním předobrazem (CRX). Jen ten hybrid mi tam vadí, baterie zaberou veškeré místo, ale na městské pojížďky pro dva je fajn. Je to asi jediný hybrid s manuální převodovkou, asi proto se mi tak líbí.
Téměř 20 let provozuji Civica 6G 3D a kolem přelomu tisíciletí jsem byl i tuner. ;-) Děrovaný nárazník je pro mě novinka, kterou bych tehdá jistě aplikoval. Nepraktické fičůry jsem odtunil, ale zůstali mi falešné zadní, samozřejmě děrované "kotouče". :-) Auta se nějak nemohu srdcově zbavit, stále funguje, jen už ty kůl trendy nesleduji, ale díry spíše nechám spontánně na korozi. ;-)

Asi jsi byl ponořen do Eva a na 1,6 jsi zapomněl, což chápu. :-)
Ta udávaná spotřeba je malinko vyšší, než bych očekával. ;-) Jinak v tomto stavu je to lákává nabídka...
Mám vztah ke kombíkům stejný jako ty a liftback je pro mě na denní ježdění jediná varianta. Zmíněný Accord je o dost menší jak Mondeo, navíc mi vadila výroba v Británii (osobní předsudky). Momentálně mě láká Mazda 6 GH (2008-2012), která nabízí nej karoserii, prostor a v rámci třídy slušné svezení.
Poslední komentáře
- Junior, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
já bych se o LPG moc nevyjadřoval, nebo nám to zakážou.... - Junior, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
to napsal křeček hezky. Mě by zajímalo, jak to vypadá v alternativním... - beastar, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Sice by to trochu lezlo do peněz.. ale ...co žijeme jenom jednou... - Habakukk, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Bíla rozvozová dodávka to je po tom jasné, že se jede za prací.... - beastar, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Na biturbo pozor:D Ono já to tady ale psal stokrát... zase... - beastar, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Něco to najezdilo a vlastně kdybych byl prase a nechtěl to dávat... - beastar, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Tak jako Lotus mě právě docela překvapuje že si to tak chválíš.... - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
tak když se tak nějak hlídám, tak jsem taky na 9, ale ... protože... - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
chápu, u mne by ten diskomfort podtrhovalo ještě to, že na svém... - jendaaa, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Není to kec, kam vjede V3S už nic neprojede, protože se tam porouchá... - kotzitzaq, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Samozřejmě je to služebák, osobně bych si vybral něco jiného... - SamGenZ, Pět řešení problému, který nebyl
Staromil: Na střeše jsou senzory. Pokud auto stojí pod nízkou... - Rush, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
No ty kráso, tohle chce koule. :-D Kolikrát jsem u inzerce... - Staromil, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Naprostý souhlas, takhle to je a svým způsobem to také tak cítím... - krab, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Já vím.. 4C zmiňuju jen okrajově, pochopitelně úplně...
Poslední inzeráty
2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem
1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem
2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem
1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Proč nechápeme nová auta
147 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?
97 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
92 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů