bitner
Jméno | XYZ bflm |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 8.9 rok. |
Poslední aktivita | před 1.7 hod. |
Příspěvků ve fóru | 46 |
Komentářů u článků | 958 |
Pozitivních komentářů u článků | 369 |
Negativních komentářů u článků | 34 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Ceníkový snílek
Znáte to: alternativní reality, nekonečno alternativních realit. Moje hypertrofovaná představivost často pracuje na 1000%…
Ceníkový snílek vol. 2
Kdysi dávno, je tomu už více jak dekádu, jsme s tehdy teprve budoucí manželkou uvažovali o náhradě za naše první společné auto Škoda Favorit.
Ceníkový snílek vol. 3
Tentokrát bych se rád podíval na jedno tuctové auto, které zase tak tuctové není.
Posledních 50 komentářů
Zazil jsem jednu sekretarku, ktera jezdila do prace Touranem. A ze potrebuje neco vetsiho ("Deti rostou.." - mela 2). Tak jsem ji doporucil Transportera.
To je děs, jak nepokryte designem zadku kopírují Daciu Jogger.
Obavam se, ze v tovarnim LPG by sis u Subaru vybral jedine ojetinu. Tohle je primovstrik. Takze to sice nejede, ale zato to do LPG nedas a karbonuje to.
V kolika tech videiich prselo/snezilo/byla namraza/snih na silnici/mlha, pripadne ruzme kombinace techto moznosti?
Kolik krizovatek rizenych policajtem to projelo?
V otevrenem systemu (coz provoz na zemi je, ledaze bys ocipoval vsechno od velikosti krtka nahoru) to nikdy fungovat nebude. To Tvoje "temer" a "skoro" je presne ten duvod. BTW uz to tady minimalne 5 let melo fungovat podle prognostickeho ustavu. A zatim je stridave oblacno na poli adaptivniho tempomatu.
Pořád nevěřím,že Ev někdo proloboval tak natvrdo. 2035 a konec. Syntetická paliva budou jen zajímavost.
I když vlastně, co se divím. Diesel, repka, erdgas, 1. FV, všechno krutě eko. Všechno dotované a posléze zatracene, protože je potřeba vymyslet nějakou jinou kravinu. Furt dokola. Hlavně podojit plebs.
Někdo tady dřív psal že ty assistenty si tam prolobovaly samy euro automobilky. Jestli to tak je, tak ať shoří v pekle.
Je to dost neintuitivni na první pohled, ale máš pravdu. Díky za vysvětlení.
Chápu, že jsem plebs z paneláku, který prakticky nemá nárok na existenci, přesto se drze přidám. Jak už píše Krab: závislost na Číně je ok? To můžeme vyrábět elektriku třeba z prdu jednorožce, ale když ji neumíme skladovat, tak je to nepodstatné.
Číňan skoupil celou Afriku, tudíž nemáme přístup k surovinam. Technologie už má taky lepší, takže si tady můžeme hrát na cla, dokud to Číňana bude bavit.
A politika z toho vynechat nejde, už tím, jak to kluci nastavili. Bude sranda.
Jo a nevolim Babiše a Turky a podobné dementy a kolaboranty už vůbec ne.
Ale před každou STK to budeš muset dát zpátky 😆
Nevím, jestli jsem to nečetl tady, ale Korejci údajně nechápou, proč si ty assistenty chceme vypínat, když jsme si je dali do zákona.
Asi bych jim řekl : Protože jsme idioti.
Nebo treba je potreba neco opravit. Svete div se, jsou i veci, na ktere maji kvalifikaci treba 2, 3 lidi v republice.
Zkuste vybavit napr. leteckeho mechanika elektromobilem a donese vam mokry hadr na celo.
Habakukk: Vaculik toho hodne nazvani, to je pravda.
Zily mi to uplne netrha, ale je sranda, ze tady dostanu minusy, kdyz Daciu chvalim a dostanu tady minusy, kdyz ju kritizuju :-))
Vacuiik to srovnaval s Fordama, Peugeotama a nevim cim jeste, co bylo podle nej po 5 letech zespoda shnile na sracku. Nevim.
Kdyz mi na Loganovi vysralo tesneni pod hlavou, tak borci taky nechapali v dilne, jak to po 6 letech je to uplne ciste. Furt se bavim o spodku vcetne brzdovych trubek, ramen, napravnic. Rikali, ze Skodarny se proti tomu muzou jit zahrabat.
Nakonec v tech AAA jsem to videl taky a ten vykupci tam rozhodne nema za ukol mi to auto chvalit.
To papirmase pod novym Dusterem vypada minimalne divne.
Jinak pro me je Dacia znouzectnost z mnoha ruznych duvodu. Nektere bych ovlivnit mohl, jine vubec. Assistenti nejsou chyba auta, to vim.
Tuhle debatu jsem tady vedl uz minimalne 2x, daval jsem tady video od Vaculika, jak boda sroubovakem do Logana se 430 tkm a 11 rokama veku. Sam jsem ted prodaval 9 leteho Logana do AAA a borec uplne vypadl z role, kdyz ten spodek videl, mam porad 13 let stare Sandero, vsechno furt venku, ale ne, pravdu mas ty.
Gratuluju.
K te cene. Dacia si zahrava se svou nejvetsi devizou. Ta auta byvala i po 15 letech zespodu zdrava.
Co se tyka dementnich assistentu, dvojklik je OK, ale furt tam jsou a furt se muzou kdykoliv posrat/rozbit kaminkem/zajicem. Nasleduje vymena, kalibrace v autorizaku. Neceho, co tam je jen proto, abych musel po kazdem startu 2x kliknout.
Takze tak.
Samoridetelnost je podobny nesmysl, jak ta letajici auta. Ciste teoreticky ano, ale v praxi se to ukaze jako picovina.
Model muze byt v jakemkoliv meritku. Treba koronavirus by se v cemkoliv mensim jak 1000000:1 delal blbe.
Absolutně nechápu, proč ty repliky na baterky neudělají 1:1. Pak by tam soupli poradny elektromotor a dalo by se s tím normálně jezdit. Prava musí koupit tak jak tak. A jestli to stojí 3 Mega nebo 4,to už je fakt jedno.
Auta značek jako Škoda, vw, opel, a podobně mi nic neříkají už dobře 15 let. Myslím na běžné ježdění za svoje zaměstnanecké 5x zdanene peníze. Poslední bastou byla legendární Dacia, ale ta letos definitivně padla s odchodem Dustera 2.
No za 5 let se začnou bourit Prazaci, za rok asi všichni ostatní, až někdo "omylem" schválí emisní povolenky na palivo.
To bude takovej ficak, ze žádná vila nebude safe.
Asi bude nejlepsi uz tady ty nadpisy neresit a nereagovat na ne.
Ono kdyby to meli psat po pravde, tak tam bude vzdy dodatek ve smyslu "Dalsi auto, ktere bude necim srat kohokoliv."
Pritom dneska to staci prohnat ChatGPT s pokynem "oprav mi tam chyby."
No jako nejste. VŠ u obou manželů není úplně mainstream.
Pokud můžu poznámku : u nás bylo vždy na 1. místě vlastní bydlení, pak teprve přišla nová auta (letos 3. během 13 let).
Asi tak. Realita nakonec dožene i ty největší... no však si to doplňte.
Je nejdostupnější Tesla doopravdy tím nejlepším, co si můžete koupit?
Tak určitěěě
Jde o metan (CH4), o hodne horsi sklenikovy plyn, nez je CO2. Cyklista tedy musi byt vegan, aby se kvuli nemu nemusela chovat zvirata, ktera ten metan produkuji a on sam ho nesmi vypoustet. Jinak je bezemisni provoz v haji.
O to vubec neberu v potaz, kolik CO2 a vseho mozneho dalsiho se vypustilo do luftu pri vyrobe samotneho kola.
Prave, biorobot musi byt vegan a jeste podepsat cestne prohlaseni, ze pri jizde nebude prdet.
Dácia, z toho rostu. Přitom je to úplně jednoduše Dáčia.
Skoro bych si myslel, ze jeden nebo vic z techto straight line heroes jsou povolanim synove nekoho vysoce postaveneho u policajtu/mistnich politiku/podnikatelu a strazci pomoci a ochrany meli proste noty nechat chlapce, at se trochu pobavi.
Me hlavne prijde uchylna vzajemna pozice klik na prednich a zadnich dverich.
Cokoliv s nepřímovstrikem a manualem. Bez picovskych asistentu. A čím dyl to bude jezdit, tím víc to budou chtít zdanit.
Fakt by mě zajímalo, kolik lidí mimo fanboys zakladnu si tohle koupi. Je to složité jak svina, ale zato to nejede. Abych musel s 2litrem podrazovat na autobahnu...
Vsak presne. F-4 unesl 8 raket air to air, nebo hafo bomb - paradni stihaci bombarder.
MiG-21 prepadova stihacka k obrane bodovych cilu. Start, nahoru, odpalit obe stangle, kdyztak poskadlit kanonem (verze PF a PFM ho teda trestuhodne nemely a taky mely v CSLA puvabnou prezdivku "holubice miru") a dolu. Opakovat.
Ta analogie se sportovnim autem (MiG) a mnohatunovou stodolou na vsechno (F-4) je naprosto presna.
Migy neměly navrch nikdy, protože v nich sedeli lempli. Ale jako stihacka samotná to F-4 deklasovala.
F-4 bylo vítězství síly nad aerodynamikou. A když bys posadil 2 rovnocenné piloty - jednoho do F-4 a druhého do MiGu-21,tak hádej kdo přežije.
Taky bych se do toho nepustil. Ale když už, tak se to má udělat pořádně. Dejte mi konektory a já je zapojim 🤓
Ono asi stačí, když ty ručičky nejsou v majetku nějakého prasete.
Přeji všem, aby si v roce 2024 auto nekupovali protože musí, ale protože chtějí.
Tohle je Mustang:
https://warbirdsnews.com/wp-content/uploads/2013/03/yeagers_p51-678x381.jpg
s V12 Merlinem.
Automni doprava je nesmysl. To funguje pouze v letectví od určité hladiny, kde se jedná o uzavřený systém. V otevřeném systému na zemi by museli ocipovat každého krtka.
To si jako fakt někdo myslel, že prechcije Číňany přes sledování lidí? Vážně? Jestli jo, tak je to debil a dobře mu tak. Asi mám o důvod min, proč si příště nějakou cinu nekoupit.
Poslední komentáře
- Jyrki, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
ale to odporuje zadání například v tomto: "nouzově... - kotzitzaq, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Pětimístná cabria tady proběhla diskuzí nedávno - z klasických... - Habakukk, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
a tebe to překvapuje ? Když to vidím v provozu tak se vždycky... - Habakukk, Když je cesta přímo za odměnu: Mercedes-Benz...
Já ani ne v provedení od Mercedesu bude tak za sedm litrů.... - Vrooom, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Nevim jak na vychode. Ale treba v USA, coz je urcite dulezity... - jzk, Když je cesta přímo za odměnu: Mercedes-Benz...
Na to auto nemám ale zrovna ten samotný polštářek bych si koupil... - gramo, Retro okénko Petra Přikryla: Trabant...
Nechápu, jak se dá u Trabanta splést řazení jedničky a zpátečky.... - Habakukk, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Pět míčů bizardnosti. Vono se to východním kmotrům bude... - Vojta, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
To je furt chabá omluva a výmluva. Udělali to proto, že to prostě... - MBMB, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
To je možné, jen bych asi pro popis tohoto nepoužil přídavné... - Oris, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
starý mercedes benz SLK https://www.sauto.cz/inzerce/osobni/mercedes-benz/slk?razeni=od-nejlevnejsich - Vojta, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
Ty brzdy jsou ale opravdu slabé, tím spíš v kombinaci s nemožností... - sheogh, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
. - Honza123, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Trochu mi to pripomina BMW K1, ktere ve sve dobe muselo pusobit... - sheogh, BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
Lol, to vypada jak z lega :-)
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
138 koní výkon
2 000 ccm objem
2014 rok výroby
420 koní výkon
6 200 ccm objem
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů