
bitner
Jméno | XYZ bflm |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 5.3 rok. |
Poslední aktivita | před 3.9 hod. |
Příspěvků ve fóru | 28 |
Komentářů u článků | 594 |
Pozitivních komentářů u článků | 182 |
Negativních komentářů u článků | 11 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Ceníkový snílek
Znáte to: alternativní reality, nekonečno alternativních realit. Moje hypertrofovaná představivost často pracuje na 1000%…
Ceníkový snílek vol. 2
Kdysi dávno, je tomu už více jak dekádu, jsme s tehdy teprve budoucí manželkou uvažovali o náhradě za naše první společné auto Škoda Favorit.
Ceníkový snílek vol. 3
Tentokrát bych se rád podíval na jedno tuctové auto, které zase tak tuctové není.
Posledních 50 komentářů

Volume doprava, nejaky houpavejsi vehikl a zarucuju, ze je z vas jeptiska z cetnika v kachne. Vyzkouseno, testovano, funguje!

V medialnim prostoru a hlavne v zumpe "socialnich siti" se uz ztratilo uplne vsechno. Obcas musim vylizt ven a presvedcit se, ze tam jeste chodi lidi a ne jen rohati idioti s ostepama.

VK: toyota.cz, e-katalog, str. 43: primovstrik ve vsech pripadech :-(

Tahle valka o valce je davno prohrana. A je mi to jedno.
Co mi jedno neni, to je valka o zpusob vstrikovani. To, co se ted prosazuje a vitezi (primovstriky), naprosto nevyhovuje memu zpusobu pouzivani auta a mnou preferovanemu palivu. Jednim z poslednich mohykanu s neprimym vstrikem je Renault 1,0 TCe. TRIVALEC.

Kluci a to si vemte, ze tohle, i kdyz je to do oci bijici provokace, tak tohle je par drobnych.
Protoze my jsme ted ve valce a plati nouzovy stav a to je teprve Klondajk!

Az na tu 80, ta tam nepatri. Navic to ani nehnilo a je to mozna nej Audi v historii. Ale ani v tomhle pripade vek zastavit nejde.

@Sumy: v clanku i mem komentari je zminovan plevel, ktery byl plevelem uz jako novota. Ty tvoje MysivSusi z toho vynech. Stejne tak jsem schopen pobrat, ze ma nekdo 25 let starou sedmu nebo S kladu. Pro radost. Provozni naklady na ujety km budou asi nekde jinde, nez u noveho Logana na LPG, ale nic proti. Svezeni je to urcite super. Nicmene takovych aut nikdy nebyla mrda, ani kdyz se to prodavalo nove.
Potrebuju najet 20 rocne do kolbenky za co nejmin penez. Na to fakt nepotrebuju 25 let stare Pajero. A ani se mi nechce srat se s nejakym jednickovym Meganem/Focusem/Bravem.

Tady funguje neviditelna ruka trhu dokonale. Ty 20+ let stare plecky se totiz uz nevyplati udrzovat pri zivote nikomu. Ty jednotlive kusy, ktere jeste jezdi, musi byt zatizeny nejakou specialni nostalgii, nebo jsou to ty legendarni nedelnekostelni povozy pantaty Bezouska.


Havlicek patri do stoleti pary, stejne jako vsichni ostatni babisovi namestci.
Ti pujdou tak maximalne kopat Kanal pana prezidenta Zemana.

Tyhle ostalgicke nebo osthaterske uvahy jsou vzdy strasne relativni. Kazdej radsi vzpomina radsi na dobu, kdy mu jeste stal jako tyc, nez na tu mizerii, kdy mu ani modry prasek nepomuze. Me bylo v dobe plysaku 8, takze jsem tyce neresil.
Naopak jsem silne zatizen na devadesatky, protoze i jako 10 lety kluk jsem vnimal, ze se neco fakt deje. S nasima jsme tusim v 92 vyjeli za znamyma do Stuttgartu. Tam jsme na to cumeli jak telata, proste kapitalistickej zazrak.
Dneska bych uz tam z toho tak urvanej 100% nebyl. V zime (i na Vanoce!) jeste byval snih, hokejisti si delali na pockani prdel z Kanadanu. V 99 jsem maturoval, stribrny vitr ve vlasech, nebo tak neco.
Devadesatky pro me skoncily 11.9.2001. Vejska byl takovy dojezd, od roku 06 prace, pak brzo syn a pred 30. narozkama dcera. Jina story uz. Za koronahypem nehledam zadnou senzaci, jako vzdycky jde jenom o prachy, coz me docela uklidnuje.
Na svete neni moc lepsich mist k ziti nez tady ten nas Hobitin a kdyz uz se tady teda mele cesky, mym rodnym jazykem, tak co uz. A ten kapitalistickej sen sem taky dorazil. Napred mene valcu, pak mene turba, ted mene baterek, ale je tady. Jestli je to dobre, nebo spatne, to uz je na kazdem soudruhovi.

Vetsinou pro "jistotu" zakazujou i CNG. Je to kravina, ale hadej se s dementama.

Pilotovi to bude jedno, kdyz mu zaplatis typovku.

Takze s DPH neco pod pul mega bez dotace. Jsou u nas nejake dotace?

Takhle: kolik stoji golfovy vozik? S timhle by se dalo hrat i za deste.


No, tohle je opravdu o nicem. Nedovedu si predstavit, ze si to nekdo pricetny poridi.

Ale jo, trivalce jsou nakonec to nejmensi. Ale musi to mit turbo, bez turba je to na palici.

Budu se opakovat, neboli napisu to, co jsem psal pod "tenhle" clanek minule:
Focus Mk. I 1,6 16V.
Obecne Euro 2 az 4 auto s manualem, nejakou rozumnou atmosferou, klimatizacou. Radiomatlaci picoviny si strcte do prdele. Primovstriky, 3 valce a "asistenty" tamtez.


Tak co tak asi muzu tankovat, ze. Obecne to musi mit totem, JZD ani kovosrot nebrat.
Co se tyka benzinu, tak jezdim 2x rocne na OMV pro stovku. Nic jineho mi tam nesmi. Alkohol totiz neni metla lidstva, ale studenych zimnich startu aut na LPG.

To uz davno nestoji. Mozna 230 bez motoru.
Pred 5 lety byl Logan s tovarnim LPG za 225. Ale taky treba OIII 2,0 TSI RS za 700, ze. Nebo Polo GTI 2,0 TSI za 530... Tomu se rika inflace decka ;-)

Clio Zen 1,0 LPG stoji 333. Takze Sandero se stejnym motorem a trochu mensi vybavou by melo byt pod 300, jinak to moc nedava smysl.

Jo, pokud chces matlat, musis si priplatit :-)

Uz i zde?
Tak to cumim.
A daji tam 50 l bombu!

Kurva fsak pisu, ze su paranoidni. Ale to neznamena, ze po me nejdou!

Slysel jsem neco o ELT (polohovy majak nehody). Povinna detekce unavy. Auto uz proste bude nekam napojene. No a kdyz si tu detekci vypnes, nevidim duvod, aby to na tebe auto nenahlasilo. Proste jakmile je to auto pripojeno, uz je mozne hlasit vsechno vcetne spotreby a podle toho treba sazet pokuty za CO2 konkretnim lidem. Ale mozna jsem jenom moc paranoidni.

Lepe receno tak: ono to bude furt nejlevnejsi, ale bude to muset mit vsechny eko a bonzacke picoviny, coz tu cenu zvedne a dost lidi si pak radsi koupi ojetinu bez ekobonzactvi na palube.

Jo, za pul mega uz do toho pujde pouze bohaty fanda Dacie (coz je protimluv). Jak uz bylo zmineno v clanku. Pro Daciu ted nastanou spatne casy. Uvidime, za kolik bude S III a L III. Ale casy holeho Logana za 170 jsou rozhodne pryc.

No jo, starej Ettore rotuje a napojen na generator vyrabi elektriku pro nove Bugatti.

Sefova je fakt dobra. Cestin ji neni cizi, pise pekne a vtipne. Stylem mi to pripomina Posledni aristokratku.

Tady je vic fotek:
https://modelsofpaper.webnode.cz/
A doporucuju podivat se na video s tou tatrou. Ma to cele funkcni.

Ale jo, dam to sem:
https://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=166&t=75688
Upozornil bych na to, ze je to z papiru a ze si to ten borec sam nakreslil v kompu. Nekde dal v tematu k tomu ma udelanou i vlecku. Kdyz jsem to videl poprve, hledal jsem celist pod stolem.




No az potkate organa, tak vam da pokutu.
Na plate vozim dva mensi polstare.

No asi tak. Kdyz uz bych sel do neceho za desitky tisic, tak to chcu videt v kompletu a podivat se na kvalitu. Lepim plastikace (letadla) a tam ani zdaleka neplati, ze cim drazsi, tim lepsi. Kvalita ve smyslu sestavitelnosti ale i shody se vzorem byva model od modelu diametralne jina dokonce i v ramci jednoho vyrobce.

Předpokládaný rozsah kolekce je 130 čísel.
STANDARDNÍ OBJEDNÁVKA
Akční cena 1. čísla: 49 Kč
Akční cena 2. čísla: 149 Kč
Od 3. čísla běžná cena: 229 Kč
V prvních zásilkách může být různý počet čísel, maximálně čtyři v jedné zásilce. Od čísla 11 již budou další pravidelné zásilky obsahovat 4 čísla kolekce.
PRÉMIOVÁ OBJEDNÁVKA
Akční cena 1. čísla: 49 Kč
Akční cena 2. čísla: 149 Kč
Od 3. čísla běžná cena: 259 Kč
V prvních zásilkách může být různý počet čísel, maximálně čtyři v jedné zásilce. Od čísla 11 již budou další pravidelné zásilky obsahovat 4 čísla kolekce.
Ceny se vztahují k jednotlivým číslům časopisu, nikoli k číslům, která si předplatitel objednal jako první časopisy své objednávky (tj. pokud si předplatitel objedná kolekci od čísla 9 a toto číslo je prvním číslem jeho objednávky, uplatní se běžné, nikoli akční zvýhodněné ceny).
POŘADAČE
Jako objednavatel automaticky obdržíte pořadače na časopisy kolekce za speciální cenu 119 Kč. Budeme vám je zasílat v pravidelných intervalech. Váš první pořadač dostanete zdarma, je totiž jedním z 5 dárků pro objednavatele. Každý pořadač je určen na 15 čísel kolekce. Celkem vám zašleme v průběhu trvání kolekce 9 pořadačů.

Jo, pekne.
Cela ta sranda vyjde minimálně na 31 000,- Kč, jestli jsem neco neprehledl.

MCV prej nebude. Lodgy taky nebude. Nahradi to nejaky WTF krizenec. Jo a tohle Clio se da koupit i s kulervoucim motorem R3 1,0 12v 48 kW. To jenom aby bylo jasno, ze muze byt i hur :-)

To je jak cist horor tyhle testy EV. Stoji to 2x az 3x tolik, co normalni auto, ale zato se to neda uhasit, pokud to chytne a vlastne vam to neda tu svobodu jet kdykoliv kamkoliv.

:-D
Ta Clima je naprosto brutalni.To uz ani neni Czenglish, to uz je simply Klevr.

LOL, ty dvere vypadaji jak ze 105. A ten sololit na podlaze kufru je tez solidni prace. Nekupto za 4 mega.

Treba to ma jako daily a vikendovku ve zlate schovava v garazi, aby nedrazdil volice.


Jo mas pravdu, vlastne to po silnicich jezdi nelegalne. Strilel bych to.
Poslední komentáře
- Viola Procházková, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Já jsem neměla to srdce vykuchat originální radio ani v té Pumě,... - MaverickCZE, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Jako jo, nájezd bude šílenej, ale současně ne o mnoho větší... - Chochin, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Dubioza kolektiv :-) parada! od nich je super aj No escape from... - Zdeny60, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Ale kuwa nebude. Jsou tojen kydy. Legacy 2,0R 121kW mi žral... - HeavySmoker, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Keby nebol požiadavok kombi, tak doporučím VW Phaeton 5L V10 diesel... - BubaaCZek, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Omegy nebyly uz pred 5 lety. Kdyz se nejaka objevi ma 400k na hrbu... - Hansoff, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Když byla řeč o nebezpečné hudbě, jednou se i v mém případě... - Grand Admiral Thrawn, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
PB: Díky za odpověď. - esmo, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Hele to rozhodně výhra není, ale přítelkyně je taková... - PB, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
No moje zkusenost je s jednou variantou (be/bh: myslim 1999-2003,... - Kuře , Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Heleď já teda vím že mám už dlouho jiného avatára, ale tak snad... - WP, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Tak jsem se k tomu konečně prokousal. Moc hezký Wawrisi, gratulace... - Grand Admiral Thrawn, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Techno moc nemusím, ale jazz mám rád a diesely taky. - MGRR, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
No ja nevim, jezdi sem podobny lide, lesy, pozemky, stavba...... - ReVolte, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Hele já se skoro stydím :D Funkle phil, Igorr a Soviewave......
Poslední inzeráty
2001 rok výroby
55 koní výkon
1 395 ccm objem
1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem
2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem
1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem
1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?
73 komentářů - BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž
67 komentářů