
bitner
Jméno | XYZ bflm |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 5.5 rok. |
Poslední aktivita | před 4.1 hod. |
Příspěvků ve fóru | 29 |
Komentářů u článků | 623 |
Pozitivních komentářů u článků | 192 |
Negativních komentářů u článků | 13 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Ceníkový snílek
Znáte to: alternativní reality, nekonečno alternativních realit. Moje hypertrofovaná představivost často pracuje na 1000%…
Ceníkový snílek vol. 2
Kdysi dávno, je tomu už více jak dekádu, jsme s tehdy teprve budoucí manželkou uvažovali o náhradě za naše první společné auto Škoda Favorit.
Ceníkový snílek vol. 3
Tentokrát bych se rád podíval na jedno tuctové auto, které zase tak tuctové není.
Posledních 50 komentářů

Ctu to v uplne kazdem testu elektro:
Velikost dobra, pan velkej!
Chces jezdit i jinam, nez po meste od nabijecky k nabijecce? SES DEBIL! Ty nebydlis v novem baraku s pripojkou 150 A? Co ses to za cloveka?! A vubec, kdo hejtuje elektroauta, je kapitalisticka svine s myslenim dinosaura. A zavidi tem bajecnym lidem, kteri jsou eko a pokrokovi a vubec!
He, konec hlaseni v modu zatrpkleho starce.

K te zarive soucasnosti: Ano, zijeme v krasnem novem svete, kde se smyslem zivota stal nakup nezbytnych zivotnich potreb, kvetin a streliva.
K tematu: Jako rocnik 81 toho pamatuju bohuzel jeste vic. Linkove Ikarusy me strasi nafotvym smradem dodnes. Prvni rodinne auto byla Filcka kombajn, kdyz jsem dosahl 18 let, udelal ridicak, tak abych to nezapomnel. Stala tehdy 3leta 170 000, nasi za to dali vsechny uspory. 1,3 50kW. I do toho Chorvatska nas pristi rok dovezla.
Kdyz mi bylo 3,5 roku, byla tam jeste chvilkova epizoda s Oktavkou. Tu jsem obrecel, protoze se rozrezala na frezu (malotraktor).

Tak sem si ten zazrak dneska projel... A popravde ty oslavne recenze nechapu. Motor 1,0 turboplyn jako jede, ale cekal jsem o dost vic. Stara osmiventilova 1,6 v Sanderu I mi pripada velmi srovnatelna. Turbo se projevuje tim, ze to dole nejede a pak to jede jak ta 1,6.
Odhlucneni je teda opravdu jinde, ozyva se jen takove hvizdani.
Podvozek fajn, ale zase: ze bych se z toho sel udat na hygienu, to taky ne. Logan II zas o tolik horsi neni.
Interier je pekny, neco jako hadry z Decathlonu (to nemyslim spatne). Ale proboha nedelejte z toho vedu.
Razeni: velka zmena, ale porad tomu k jistote neco chybi. Od predchozi generace ale posun k lepsimu.
Na Sanderu I mam najeto 120, na Loganovi II 103 tkm.
Sumar: ne, za priplatek 37 klacku ve srovnatelne vybave to nestoji. 6qalt mi taky prijde zbytecne moc. Uz to ma filtr sazi a oproti predchudci je to vice udusene (Euro 6full vs 6temp). Takze mozna by me Sandero II 1,0 turboplyn potesilo vice.
Az se vyprodaji skladovky 2. generace, tak to bude porad nejlevnejsi nove auto, ale pro me to uz ztratilo to kouzlo. Pokud stihnu tu skladovku, budu rad.

Bych se toho nebal:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/tridy-e/17028937?goFrom=list
Ne, delam si prdel. Bal bych se jaksvina.

Cte se to dobre. Ty pripominky ano, ale jinak myslim OK.
Dotaz: 74 kW ma jenom turboplyn, ne? Benal je uskrceny o 10 lucnich turbokobylek.
Jinak takove ty ruzne nedodelky, filtr sazi (i kdyz je to neprimovstrik) a "vychytavky Ladi Hrusky" me od toho odradili. No a pak taky asi o 37 000 korun vyssi cena ve srovnani s predchudcem. Za veci, ktere tam nechcu nebo nepotrebuju.


denis: Evropa v tom muze byt globalne uspesna i nadale. Normalni auta pro bezne panelakove lidi proste jenom nebude moct prodavat doma. Takze ta polovina ze vsech zamestnanych lidi, kteri bud primo, nebo subdodavatelsky vyrabi u nas auta, se bude smutne divat, jak ty hotove veci putuji na vychod. To je tak absurdni predstava, ze neverim jeji realizaci.
To uz by tady vlady (zamerne nepisu EU) mohly zakazat jist cokoladu. A vyrabet ji jen na export.

Pamatuje si jeste na ty motyle z umakartu? Ne? Byl to hit jaksvina tak pred 5 lety.
Za 10 let si podobne budeme pripominat elektromobily.

TLDR verze: Ja mam moc rad, kdyz lidi blbnou na kvadrat!

"Co odličuje BMW a Mercedes-Benz? "
Myslím, že všechna auta na světě odličuje hlavně zub času.


Ha! Takze ten kruhac u Globusu je vlastne dar magistratu mesta Olomouc vsem drifterum! Konecne to nekdo odhalil.

Tak nejak. Nebo jsem zatal sekeru do sebevedomi autaru, protoze jsem presvedcen, ze letecky/kosmicky prumysl je opravdu uplne jina liga nez seriova boucharna hromady srotu na kolech.

Popsals naprosto presne, o co mi slo. Proto ti asi nejaci 2 nadsenci dali -.
O dva clanky niz je tady pojednani o PR automobilek. Ve svetle nehoraznych dementnich zvastu od rychlokurzem protazenych takymanazeru je proste tezke verit zpravam o tom, jak nejaka automobilka pripravuje koloveho robota na vyzkum Mesice. Minusujte kaspari :-)

Nojo, pokud s tim budou potrebovat narazet do skalni steny, tak potom jo, jeste bych to zesilil. A ten lunochod v Cernobylu ma jako dokazovat co?

Tak urcite. Na Mesici je sestinova gravitace, takze tahat tam vec, ktera je spocitana pevnostne na Zemi, je nesmysl. Musela by to byt uplne jina verze a tady teda jako nevim. Nechci podcenovat souseda souseda z Boleslavi, ale tohle bude asi trochu jiny level. Tohle je zprava jak z 1.4.

BubaaCZek: Nebo ti leze do zarizeni pritelkyne/manzelka a pak musim gratulovat. Astratex: objem nenahradis.

To na tebe vypadlo, protoze na tech internetech hledas, co na nich hledas :-)

Krab: v pohode, me to neurazi, kdyz mam pravdu :-)
Zrovna vcera jsem na polnacce predjizdel nejake SUV, Jag to byl, ale typ nevim.
V Sanderu mam taky 1,6 LPG, ale jeste stary 8v renault, prestaveny dodatecne. V tom Dokkerovi uz mozna bude Nissan 16v v tovarni prestavbe. Na test se tesim.

Video pekne vysvetluje, proc je vodik k nicemu.
To je sice hezke, ale pak by me zajimalo, kde chce lidstvo ziskat suroviny na vyrobu miliardy baterek do aut. Recyklace je fajn, ale napred je potreba mit co recyklovat. Infrastruktura pro nabijeni je dalsi vesela vec. Uz vidim ty kable visici z kazdeho panelakoveho bytu na Jizaku (vtip).
Osobne je mi uplne jedno, na co to bude jezdit, klidne treba na prdy z jednorozce, ale chci po tom, abych to natankovat do 10 minut max, mohl to nechat stat pred tim panelakem a za kazdeho pocasi v tom byl schopen do 5 minut vygenerovat teplotu kolem 23°C bez dopadu na dojezd.

Tak to je krasa. Uplny balzam na dusi.
Temer na den presne pred 15 lety jsem takto ozivoval "zazimovaneho" favorita. Tenkrat jsme to dali s brachou a mou nastavajici. (S)potrebovali jsme na to tatovu felinu jakozto dodavatele elektrickeho proudu. Akorat to favo nestalo takhle pekne pohodlne u kraje cesty, ale museli jsme s nim sankovat z garaze (nastesti z kopce). Tenkrat bylo 50 cm snehu vsude. Jo a Favos byl obut do letni vychazkove. 4 km strachu do nejblizsiho pneuservisu :-)

Tak hlavne kdyz vas to bavi, testovat ty nove mrdky :-)
Ne, chapu, ze je to obcas opruz a co taky furt dokola vymyslet. Dobre je to videt na Vaculikovi, jak uz je z toho zoufalej. Pak je schopen vychvalit domecek na kurich nohach od Mazdy, i kdyz tam malem dostal pres drzku.

Obecne asi nic, ale v tomto konkretnim pripade: State/Type: TX NON-REPAIRABLE FLOOD

Vida, a pak jdi do bazaru :-) Idealne prosim o smazani, temto smejdum reklamu delat nechci.

Matne si vzpominam, ze to bylo kolem micudy. Mozna i pod. Jenze to uz je daaavno.

https://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/impreza/18902663?goFrom=list
Jiste, je to 4 roky stare, buhvi, co s tim kdo vyvadel a zere to 20 na sto. Jenze nez projedu 300 000 v benzinu, tak si docela zajezdim. A pokud jsou ty km realne (coz je pri te spotrebe klidne mozne), tak by to nemusela byt uplna vrazda.

Diesely z duse nenavidim, do konce zivota nezapomenu na ranni vymrzly Ikarus, kde to smrdelo naftou a me z toho bylo na zvraceni. To se fakt tezko prekonava, i kdyz ty soucasne diesely v osobacich vlastne prdi duhu.
Presto je spatne, ze uz byly "zakazany." Protoze velice rychle po nich prijde zakaz benzinu, pak LPG, pak CNG, pak hybridu bez zasuvky, potom hybridu se zasuvkou a pak uz nepojede nikdo nikam, protoze povolena budou jen cista elektroauta.

No presne! Kdyz uz, tak poradne lany chromu zlateho jet age. To je pro me ta prava amerika:
https://www.hagerty.com/media/car-profiles/59-cadillac-eldorado-was-world-class/

Volume doprava, nejaky houpavejsi vehikl a zarucuju, ze je z vas jeptiska z cetnika v kachne. Vyzkouseno, testovano, funguje!

V medialnim prostoru a hlavne v zumpe "socialnich siti" se uz ztratilo uplne vsechno. Obcas musim vylizt ven a presvedcit se, ze tam jeste chodi lidi a ne jen rohati idioti s ostepama.

VK: toyota.cz, e-katalog, str. 43: primovstrik ve vsech pripadech :-(

Tahle valka o valce je davno prohrana. A je mi to jedno.
Co mi jedno neni, to je valka o zpusob vstrikovani. To, co se ted prosazuje a vitezi (primovstriky), naprosto nevyhovuje memu zpusobu pouzivani auta a mnou preferovanemu palivu. Jednim z poslednich mohykanu s neprimym vstrikem je Renault 1,0 TCe. TRIVALEC.

Kluci a to si vemte, ze tohle, i kdyz je to do oci bijici provokace, tak tohle je par drobnych.
Protoze my jsme ted ve valce a plati nouzovy stav a to je teprve Klondajk!

Az na tu 80, ta tam nepatri. Navic to ani nehnilo a je to mozna nej Audi v historii. Ale ani v tomhle pripade vek zastavit nejde.

@Sumy: v clanku i mem komentari je zminovan plevel, ktery byl plevelem uz jako novota. Ty tvoje MysivSusi z toho vynech. Stejne tak jsem schopen pobrat, ze ma nekdo 25 let starou sedmu nebo S kladu. Pro radost. Provozni naklady na ujety km budou asi nekde jinde, nez u noveho Logana na LPG, ale nic proti. Svezeni je to urcite super. Nicmene takovych aut nikdy nebyla mrda, ani kdyz se to prodavalo nove.
Potrebuju najet 20 rocne do kolbenky za co nejmin penez. Na to fakt nepotrebuju 25 let stare Pajero. A ani se mi nechce srat se s nejakym jednickovym Meganem/Focusem/Bravem.

Tady funguje neviditelna ruka trhu dokonale. Ty 20+ let stare plecky se totiz uz nevyplati udrzovat pri zivote nikomu. Ty jednotlive kusy, ktere jeste jezdi, musi byt zatizeny nejakou specialni nostalgii, nebo jsou to ty legendarni nedelnekostelni povozy pantaty Bezouska.


Havlicek patri do stoleti pary, stejne jako vsichni ostatni babisovi namestci.
Ti pujdou tak maximalne kopat Kanal pana prezidenta Zemana.

Tyhle ostalgicke nebo osthaterske uvahy jsou vzdy strasne relativni. Kazdej radsi vzpomina radsi na dobu, kdy mu jeste stal jako tyc, nez na tu mizerii, kdy mu ani modry prasek nepomuze. Me bylo v dobe plysaku 8, takze jsem tyce neresil.
Naopak jsem silne zatizen na devadesatky, protoze i jako 10 lety kluk jsem vnimal, ze se neco fakt deje. S nasima jsme tusim v 92 vyjeli za znamyma do Stuttgartu. Tam jsme na to cumeli jak telata, proste kapitalistickej zazrak.
Dneska bych uz tam z toho tak urvanej 100% nebyl. V zime (i na Vanoce!) jeste byval snih, hokejisti si delali na pockani prdel z Kanadanu. V 99 jsem maturoval, stribrny vitr ve vlasech, nebo tak neco.
Devadesatky pro me skoncily 11.9.2001. Vejska byl takovy dojezd, od roku 06 prace, pak brzo syn a pred 30. narozkama dcera. Jina story uz. Za koronahypem nehledam zadnou senzaci, jako vzdycky jde jenom o prachy, coz me docela uklidnuje.
Na svete neni moc lepsich mist k ziti nez tady ten nas Hobitin a kdyz uz se tady teda mele cesky, mym rodnym jazykem, tak co uz. A ten kapitalistickej sen sem taky dorazil. Napred mene valcu, pak mene turba, ted mene baterek, ale je tady. Jestli je to dobre, nebo spatne, to uz je na kazdem soudruhovi.

Vetsinou pro "jistotu" zakazujou i CNG. Je to kravina, ale hadej se s dementama.

Pilotovi to bude jedno, kdyz mu zaplatis typovku.

Takze s DPH neco pod pul mega bez dotace. Jsou u nas nejake dotace?

Takhle: kolik stoji golfovy vozik? S timhle by se dalo hrat i za deste.


No, tohle je opravdu o nicem. Nedovedu si predstavit, ze si to nekdo pricetny poridi.

Ale jo, trivalce jsou nakonec to nejmensi. Ale musi to mit turbo, bez turba je to na palici.

Budu se opakovat, neboli napisu to, co jsem psal pod "tenhle" clanek minule:
Focus Mk. I 1,6 16V.
Obecne Euro 2 az 4 auto s manualem, nejakou rozumnou atmosferou, klimatizacou. Radiomatlaci picoviny si strcte do prdele. Primovstriky, 3 valce a "asistenty" tamtez.
Poslední komentáře
- Daniel Borský, BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět...
Také jsem nepopisoval ulici nýbrž auto. :) Další fotky jsou... - MBMB, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
200*1000 = 200 000 Nevím, kde se z těchto vstupních čísel... - PeterLuk, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Jimi má postreh. Autá sa zväčšujú, nafukujú. Nejedno auto... - Radek Chlud, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Machačů, ty už umíš dělat obrázky jak z instagramu ! - PeterLuk, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
No jo, to je možno aj dôvod, prečo si na západe nemajú ľudia... - Jimi, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Design- vypadá to lehčeji a "odolně". Jedno z pravidel,... - lazywriter, BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět...
"Ostrá levá, horizont, plné brzdy a pod plynem do prava.... - Bavoraczech, u blogu Vítěz Gumbalkanu jako daily:...
Je to hodně let... Jsem jezdíval tátovým nahnilým Escortem.... - eLzyx, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
dojezd naprd, maximálka vylučující jízdy po DE dálnicích,... - Staromil, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Jestli to nebude tím, že "nárazník" je odvozen... - Avex, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Co teprve tohle:) - st. Padre, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
1000 nabijecich cyklů je u auta s dojezdem dle wltp 200 km maximálně... - Jan Machač, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Je to crossover, takže to musí vydržet šutry. Mazda se to snaží... - kuc_t, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Trošku mimo téma - Mě osobně štvou ty černý nárazníky... - rock, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
XTad: Rozměrová a dynamická alternativa u Mazdy je asi CX-30...
Poslední inzeráty
1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem
1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem
2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem
1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem
1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník
124 komentářů - Konce nadšeného motorismu
123 komentářů - Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)
117 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce
100 komentářů - Pět řešení problému, který nebyl
65 komentářů - Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?
61 komentářů - Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech
58 komentářů