načítám data...

bitner

JménoXYZ bflm
BydlištěEvropa
Registracepřed 3.6 rok.
Poslední aktivitapřed 2.2 hod.
Příspěvků ve fóru20
Komentářů u článků429
Pozitivních komentářů u článků105
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Ceníkový snílek

29. srpna 2016, 22:12 8 komentářů

Znáte to: alternativní reality, nekonečno alternativních realit. Moje hypertrofovaná představivost často pracuje na 1000%…

Ceníkový snílek vol. 2

02. září 2016, 22:12 3 komentáře

Kdysi dávno, je tomu už více jak dekádu, jsme s tehdy teprve budoucí manželkou uvažovali o náhradě za naše první společné auto Škoda Favorit.

Ceníkový snílek vol. 3

23. září 2016, 22:12 0 komentářů

Tentokrát bych se rád podíval na jedno tuctové auto, které zase tak tuctové není.


Posledních 50 komentářů

bitner
16. května 2019, 13:36
0
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

"Facelift třetí generace, který rozvířil vlny v diskuzích už si stačil “sednout” a nad dělenými světly se už nikdo nepozastavuje, zkrátka jsme si zvykli."
Ne, nezvykli. Furt je to hnus a bude to hnus uz na veky.
Liftback OIII RS pred FL v tehle modre je fakt pekne auto, i kdyz je to OFce.

bitner
14. května 2019, 11:20
7
Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

Hm, hm, ale spousta ucitelek anglictiny jiste lacni po NECEM tuhem a zabavnem...

bitner
13. května 2019, 10:50
0
bitner
12. dubna 2019, 22:30
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Kseft s nostalgii, nic jineho v tom neni. Zvlast, kdyz se budeme bavit o pleckach tipu Fiat Uno nebo Favo.
Mam radu: proste si to kupte, jestli teda mate 100 litru na pekneho Favorita a uzijte si to. Nevim uplne co si vlastne chcete uzit, ale asi je to neco vyjimecneho. Smysl to nedava.
Na druhou stranu chapu veteranisty, kteri si koupi Mustanga ze 60. let, protoze se jim libi a ne proto, ze se v tom v 18 malem rozmazli o prvni strom jak v tom Favoritu.

bitner
05. dubna 2019, 19:12
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Nerekl bych. Lepsi Golf III s 200 kobylama, neurazejicim designem a vybavou za cenu stredne vybavene Ofce, tezko se v tom hleda problem.

bitner
05. dubna 2019, 17:46
1
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Nevim no, mozna uz ty casy, kdy u nas byla Skoda predrazena, pomalu konci. Kdyz VAGa, tak by asi ale stejne sel primo pro VW. Az budu bohaty, tak moje daily bude Polo GTI (2litr turbo, manual, za 535). Velikosti je to Golf III, vybava naprosto OK, cena mi taky prijde hodne dobra.

bitner
30. března 2019, 20:37
-1
bitner
29. března 2019, 21:26
2
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Jo, musim uznat, ze uvedeni puvodniho textu je opravdu ojedinely pocin napric vsemi novinarskymi obory. Tady klobouk dolu.
Jenze celkove ten clanek vyzniva, ze se nic nedeje, ze je vsechno v pohode.
Neni.
Me na mem aute sere uz i hlasice tlaku v gumach. Pri kazdem prezuti to musim hlasit mechanikovi, pri kazdem prezuti se musim modlit, aby ty ventilky neposkodil. Nechtel jsem to tam, musim to tam mit. A to je opravdu drobnost ve srovnani s tim, co nam moudri panove a damy navrhuji na rok 22.

bitner
28. března 2019, 15:13
0
Renault Megane Grandtour GT-Line: Komiksový hrdina

Jo, to si muzes objednat i do Dacie. Ale pokud vim, tak si to musis aktivne zapnout. Jestli to dobre chapu, tak to vseobecne povinne blaho budes muset po kazdem startu aktivne VYPNOUT.

bitner
28. března 2019, 14:19
3
Renault Megane Grandtour GT-Line: Komiksový hrdina

Neboj, bude lip. Za 3 roky ti tam daji i omezovac rychlosti, ktery pujde i vypnout! Ja se tak tesim...

bitner
28. března 2019, 14:17
9
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Nechapu, jak to vubec muze nekdo obhajovat. Prej "Možnost systém vypnout je mimochodem novinkou, v původním návrhu z roku 2018 nebyla." Mam se z toho stestim posrat? Jsme KURVA ovce, nebo lidi?

bitner
28. března 2019, 14:14
9
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Uz vidim ten checklist po roce 22 na novem aute:
1) nastartovat
2) vypnout start-stop
3) vypnout omezovac rychlosti
4) nebyt unaven, jinak taky nikam nedojedu
5) modlit se, aby nezacalo nechtene vysilat ELT

FUCK OFF! Sorryjako, ale nemam na tyhle srance nervy. Nejsu zadny petrolhead, mam blbou Daciju a mam ju i proto, ze me s timhle zatim nesere. Az to zacnou davat i tam, nova auta pro me konci.

bitner
28. března 2019, 10:41
0
Dacia Lodgy Stepway 1.6 sCe: Hrníček od peří

Brzo to bude jedno, co jak stoji nove. Europarlament (to je takova ta freak show placena z dani) nedavno navrhl naproste silenosti, ktere teda trochu osekali: https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/doprava/omezovac-rychlosti-a-vice-elektromobilu-evropa-nastavila-nov/r~290edca450b611e9ad610cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_content=default&utm_term=position-1&utm_campaign=Aktualne
Abych to zkratil: Za ty 3 roky pro me nove auto nebude tema kvuli temhle idiotskym picovinam.

bitner
28. března 2019, 10:34
0
Renault Megane Grandtour GT-Line: Komiksový hrdina

Skoda, ze uz nedelaji Megane GT 1,6 s natacenim zadnich kol.

bitner
27. března 2019, 19:54
0
Dacia Lodgy Stepway 1.6 sCe: Hrníček od peří

Loganek stal 225. Takze jsem se zasnil:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-5/17945276?goFrom=list
Inzerat je pomerne srandovni, ale BMW5 je v tehle cenove relaci 10+ let stare, jak jsem tak nejak tipoval.

bitner
26. března 2019, 15:40
2
Dacia Lodgy Stepway 1.6 sCe: Hrníček od peří

Beast: to neni nejake dogma pro vsechny. Mam nejak nastavene priority a dalsi level nad Dacijou je pro me nejaky Bawor 5. Vsechny ty Rapidy, Focusy, Golfy bych vynechal. Jsem asi divny, ale pripada mi to vsechno stejne, jenom 2x tak drahe. V Rumunsku maji bakelit nejlevnejsi, takze tak. Ale mozna mam proste zkreslene predstavy.

bitner
26. března 2019, 08:48
4
Dacia Lodgy Stepway 1.6 sCe: Hrníček od peří

Pro autare to fakt neni. Je to krabice, ktera me odveze kdy chci, kam chci, neprsi tam na me, nefouka tam na me, v zime i v lete se tam daji udrzet teploty, ktere zajisti preziti posadky i na cestach delsich jak 100 km.
Kdybych mel vic jak tech 100 km jezdit denne, tak se podivam po necem jinem. Ovsem to bych musel mesicne vydelavat minimalne 50, 60 cista ruka, aby si to na sebe vydelalo.

bitner
25. března 2019, 22:23
1
Dacia Lodgy Stepway 1.6 sCe: Hrníček od peří

No je skoda, ze se to posralo zrovna v testu, asi osud.
S jednou (Sandero) jezdi zena do kolbenky, s druhou (Logan sedan) jezdim do druhe kolbenky ja a staci nam to. Obe na LPG. Kupovano nove, ted na jednom 100, na druhem 65. Na Loganovi odeslo nejake cidlo na servu, na Sanderu nic. Od te doby, co u zeleneho souseda prestali delat Filcku, je to idealni volba pro obycejne blbce.

bitner
19. března 2019, 10:35
0
James Bond dostane v příštím filmu "ekologický" vůz

178? Hm, tak uz jen to je spatne. Connery (193?) nasadil latku tak brutalne vysoko, ze nikdo jiny nema sanci. I v tom neoficialnim Bondovi z r. 1983, kde si z toho celeho i ze sebe dela nepokryte prdel, je dokonaly.

bitner
18. března 2019, 15:24
0
James Bond dostane v příštím filmu "ekologický" vůz

Nedavno jsem sjel vsechny Connerovky a rezal jsem se smichy pri predstave, jak si tohle pousti moderni feministky. Predevsim ta scena u bazenu na zacatku tusim Goldfingera je naprosto bozi.

bitner
18. března 2019, 11:00
0
bitner
07. března 2019, 14:18
2
Volvem už jen 180 km/h

Tohle asi neni vec nazoru, ale otazka pristupu k zivotu. Bud vzdy zvladas svoje emoce, nebo ses obcas brutalne nasranej. Bud soulozis 2x tydne podle prirucky, nebo si obcas poradne zasukas. Bud potrebujes vsude nejake mantinely, nebo si poradis sam. Bud ses ovce, nebo se nekdy taky podivas nahoru ke hvezdam.

bitner
05. března 2019, 19:06
0
Renault Mégane GrandCoupé 1.3 TCe: Malý talisman pro štěstí

Ja se s tebou nechcu hadat :-) Jasne, dneska si lidi berou pujcku, aby si mohl koupit slusne obleceni, ve kterem si pujdou pro vetsi pujcku, to je kazdeho boj. Mam to hozene jinak, asi blbe, ale to je zase moje vec.
Jinak bakelit Sandero, bakelit Megane, Focus, Golf, neresim - resim cenu, hotove, nazdar, neserte me s kravinama... Dneska jakykoliv kram vydrzi temer cokoliv, sila je spis v jednoduchosti.
Za cenu Megana muzu mit Duster se stejnym motorem na rozhaneni demonstraci. Treba. Nebo chci normalni auto a koupim toho Megana.

bitner
05. března 2019, 17:42
0
Renault Mégane GrandCoupé 1.3 TCe: Malý talisman pro štěstí

Jo, i za tech 340 to je dobra cena. Od te Dachny to neni az tak magicky daleko, ma to o valec vic a vetsina lidi top povazuje za auto. Proc ne.

bitner
05. března 2019, 14:15
0
Renault Mégane GrandCoupé 1.3 TCe: Malý talisman pro štěstí

pro nový Dacie s hotovostí v ruce přímo na okýnko za full ceníkovou cenu.
Presne tak. A zkus si vyjednat nejakou slevu u Dacie :-) Dostanes mokrym hadrem pres hubu a mozna ti daji gumove koberce...
Jasne, ten Rendl za 300 neni spatny, ale jednim dechem bych se zeptal, kolik je pokuta za predcasne splaceni a jestli to auto na protiucet musi mit platnou TK. Prodejci jde jenom o provizi za uver. Kdyz pujdu pro Sandero, tak vim, ze ho mam za 247 nebo tak nejak bez dalsich picovin typu uver, protiucet za hovno hrusek a pod.

bitner
05. března 2019, 13:52
0
Renault Mégane GrandCoupé 1.3 TCe: Malý talisman pro štěstí

Tak urcite: "Platí v případě financování formou úvěru PREMIUM od Renault Finance a využití bonusu za vůz na protiúčet."

bitner
28. února 2019, 19:53
0
Hyundai Santa Fe: Parťák pro apokalypsu i všední den

Postapo? Videl bych to jako auto pro mestapo.

bitner
26. února 2019, 14:18
0
bitner
25. února 2019, 10:14
1
Peugeot Rifter Active 1.5 BlueHDi 100 MAN 5: Prostě dělník

"Max. rychlost: Udávaná: 175km/h, v testu: 170km/h"
LOL
Puvodne jsem to nechtel cist, ale kdyz jsem videl autora, zkonzumoval jsem to jak toho lahvace. Tohle byla 12°.

bitner
15. února 2019, 08:40
7
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Tohle jste si meli nechat na 1.4. Verim, ze vetsina tech inzeratu bude porad aktualni.

bitner
10. února 2019, 21:36
0
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Ted uz naprosto minimalne. Za casu studentskych jsem si toho uzil dosyta. Pro zpestreni OK, ale byt na tom denne zavisly, diky nechci.

bitner
22. ledna 2019, 10:41
1
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Navic je to primovstrik. To je horsi vec, nez nejake turbo.

bitner
12. ledna 2019, 22:35
0
bitner
08. ledna 2019, 21:27
0
Hodně prostoru za málo peněz

Jo to beru. Tim spis to chce fakt pohodlne auto. Jednou jsem dal asi 850 v jednom dni sluzebni Octavou Mk. II 1,9 TDI a myslel jsem, ze mi jebne. Zada v hajzlu, v hlave mi bzucelo jeste druhy den.

bitner
08. ledna 2019, 15:33
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Velice hezky napsano. Kazdy nejak pristupuje k zivotu, vecem, penezum, kazdy ma jine priority.

bitner
07. ledna 2019, 22:00
4
Hodně prostoru za málo peněz

Krab: Covece asi ani ne. 40 kilo za rok, to je masakr. Btw. je si tazatel jisty ze tohle opravdu nahrka? Ja v tom sedim denne 20 km do kolbenky a 20 km zpet, vikendy nakupy, babicky, vylety, v lete dovolena po vlastni ose (sice jenom CR, ale loni jsem takhle dal na Sumave dvojku) a furt to neni ani celych 20 za rok. Pisu si to s tankovanim, takze mam prehled. Otazka je, jestli teda neni levnejsi vzit neco noveho na uver. Daciu nee, neco trochu lepsiho, pokud je tech 40 realnych. Protoze krasne, prostorne, silne a pohodlne auto na 40000 rocne za 150... no to bych chtel videt.

bitner
03. ledna 2019, 17:44
3
Kam se díváte při řízení?

Prirodni kozy moji ;-) Jinak otackomer, nic jinyho tam nemam.

bitner
20. prosince 2018, 19:25
0
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Taky si to nemyslim. Mam Logana 1,2 16V LPG. Proti tomu musi byt 0,9 turbo trhac asfaltu. Ten Logan je teda 4valec, ale i tak to pri pohybu vpred rve jak svina.

bitner
19. prosince 2018, 17:38
0
bitner
11. prosince 2018, 21:47
0
Mitsubishi Space Star: Levně a chutně?

Hm, Sandero v nesmyslne CTRL+A vybave s 0,9 TCe je za 312100. To je taky dost, pravda. No ale stejne bych si to vzal radsi nez tohle, v Arctice za 242400 +1800 rezerva. A je v tom TURBO, takze natahnes gumu a jedes jak z praku :-)

bitner
03. prosince 2018, 11:01
0
Airbus a Audi konečně představili létající auto! Nebo ne?

Auto + autonomni vrtulnik. To je asi tak jedina aspon vzdalene realna varianta. Paradoxne bude vzdusny autonomni provoz mnohem drive realitou, nez ten pozemni. Vzdusny prostor se totiz docela dost blizi uzavrenemu systemu, ktery je nutnou podminkou pro to, aby to cele fungovalo. Ve vzduchu se totiz vetsinou nepohybuji chodci, cyklisti, velka zver a jine neocipovane veci. Ptactvo je problem, ale da se s tim zit. Vyplnite bird strike report a poslete na UZPLN.

bitner
29. listopadu 2018, 21:45
1
Jak se žije s elektromobilem?

Nojo Krabe, jenze ten rust rustu musis necim krmit. Jinak receno drancovat lidske a prirodni zdroje nekde v nejake prdeli (Cina, Indie, Sibir, Afrika, vlastne skoro vsude mimo Evropu).
A mozna je reseni otazky lidstvo vs. lidstvo takove cyberpunkove:
Az americti vedci vymysli dokonalou sexualni hracku, se kterou to budou vsichni delat, tak lidi proste vymrou. Protoze kdo by se otravoval s nejakou pitomou nanou/debilnim kretenem, kdyz si muze nakonfigurovat dokonale uspokojeni. Napred by se teda jednalo o 500 mega Evropanu, pak by sla na radu Amerika, Asie, nakonec Afrika. Zbylo by par neo-prvobytne pospolnych ostruvku "pralidi" zijicich kazdy max. 40 let biozivot v souladu s prirodou. Zemi by ovladli ty puvodni hracky, vyvinute do androidich dokonalych bytosti s minimalnimi energetickymi pozadavky na existenci.

bitner
29. listopadu 2018, 13:21
1
Jak se žije s elektromobilem?

Jinak taky tridim odpad (vcetne bioodpadu), jak se da, pri nakupovani se snazim vyhybat plastum (vsimli jste si, kolik mate moznosti, kdyz chcete mineralku ve skle - cca 0 az 1). Vymetame farmarske trhy, vajicka nam vozi mistni chlapek (Octavou TDI ;-) Ale stejne to delam tak nejak ze sobeckych pohnutek.

bitner
29. listopadu 2018, 12:49
0
Jak se žije s elektromobilem?

"ale když jim dovezeš solární panely a zavedeš pitnou vodu budeš polobůh"
No kdyz jim dovezes v plastu balenou coca-colu, fast foody, nakupni a zabavni mega baraky, do kazde rodiny dve auta... tak budes BUH.

bitner
29. listopadu 2018, 10:06
1
Jak se žije s elektromobilem?

Kerosin: zivotni prostredi zachrani planeta Zeme. Tim, ze se nas zbavi. Jina cesta uz davno neexistuje. Chapu, ze je tezke se s tim smirit, ale pokud mas na svete 7 miliard prirozene sobeckych a dravych bytosti, ktere se navic mnozi stale rychlejsim tempem, tak to jinak skoncit nemuze. Zivot jako takovy neznicime, o tom jsem presvedcen. Sebe znicime na 100%. Je to otazka casu. No a tim, ze nikdo nevi, jak dlouhy ten cas je, tak jsou vsichni relativne happy. Proste konzum. Jo a sebe z toho nevyjimam, abych tady nebyl za kazatele.

bitner
27. listopadu 2018, 18:22
0
Jak se žije s elektromobilem?

Jen k te "uspornosti" dieselu: zacni to prodavat na kila a ne na litry, dej na to stejnou dan a mas diesel uspornejsi o kousek a to jeste jen za specifickych podminek. Naftu zacali pred 30 lety tlacit politici. Ted otocili o 180°. Uplne nerozumim tomu proc, protoze ve finale vychazi vsechna paliva tak nejak nastejno, co se tyka hen te ekologie.

bitner
26. listopadu 2018, 21:30
13
Jak se žije s elektromobilem?

Vyborny clanek. Mezi radky se da precist, ze je to vlastne neprekvapive uplne nahovno. Klepat kosu v aute za mega? Klepat se celkove, ze nekam nedojedu i kdyz to smazim po dalnici 110? Srat autobusaka tim, ze se mu nalepim na prdel? Nedobijet, protoze a) nekdo prijel driv; b) baterie maji teplotu; c) stridavy proud jim nechutna?
Tyvole tohle je zabava pro masochisty.

bitner
19. listopadu 2018, 10:16
0
Renault Twingo GT: Jednoznačně originál

:-D Test je bozi. Ale nejlepsi je zacatek videa z dronu ve stylu Death rally:

bitner
17. listopadu 2018, 21:52
3
E-Salon 2018: Budoucnost mnoha tváří

Jak uz tady zaznelo, jsou to bez vyjimky pouhe hracky pro lidi, kteri nevi, co s penezi. To berte jako neutralni sdeleni. Obecne nemam nic proti lidem, co nevi, co s penezi.
Masove rozsireni techto veci je nemozne nejen kvuli technicke strance, ale hlavne kvuli ekonomicke. Technicky je to mnohem jednodussi produkt, nez spalovak, a to je obrovsky problem. Minimalne v CR je nejak do vyroby aut (primo, dodavatelsky, subdodavatelsky) zapojena mozna polovina populace. Vyrazne zjednoduseni a zrychleni vyroby povede bud k nutnosti zvysit vyrazne pocet vyrobenych aut, nebo ke krachu celych napojenych odvetvi. A mame nezamestnanost a obrovskou ekonomickou krizi. Takze mi z toho vychazi jako jedine mozne reseni hybrid. Cisty elektromobil pouze okrajove (luxusni auta nebo jesterky na nadrazi).

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem