Jiri „Jira24“ F
| Bydliště | Brno-město |
|---|---|
| Registrace | před 6.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.0 dny |
| Komentářů u článků | 23 |
| Pozitivních komentářů u článků | 10 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Šel bych rovnou do EV. A když phev, tak bych zkusil Kugu. To by pyl mohlo znát hezkých pár kaček v prasátku.
Já jel ve smrti z Bíteše do Brna za kamionem, protože dojezd 20km a pak jsem s nulovým dojezdem natankoval 34l. Ale reálně má prý opravdu 43l říkal nás fleet manager. Prý je to primárně pro debilní amíky, tak je tam velká rezerva v tom ukazateli.
Jako za určitých podmínek bych si to uměl představit. Nicméně proti Superbu za stejnou cenu to žere o třetinu víc a jede to o třetinu hůř.
Na motorce je na stejně rychlou jízdu v zatáčkách potřeba o dost víc skilu. V reálným provozu bude ale vždy rychlejší jedna stopa, protože předjíždění kdekoliv :).
Insignia? Výroba skončila 2022, takže nebude roční. Ale zase to může jít i 200k pod budget za pěkný kousek.
Ta lavice se posouvá spíš 16cm, ne mm???
Tak doufám, že nebude uragán jak loni na podzim. A že nebude odpoledne na cílovce barbecue ????
Zadání asi bylo udělat to zezadu podobný 124 Spider, akorát mnohem hnusnější ????
Měl jsem ho před vánocemi v užším výběru, ale úplně ho diskvalifikovala ta cena. Nakonec mám o trošku menší Kugu, podobně vybavenou a s pro moje používání vhodnějším hybridem. A dal jsem za ni 9 koulí, což je skoro poloviční cena proti vw.
Tak to je celkem vtipný. Mám ji v ST line X s klasickým HEV a spotřebu mám za posledních 100km o 0,5l nižší.
Jejda, jejda. Před FL jsem tuto částku dal za celkem bohatě vybavené gti.
V Polu GTI při normálním civilním provozu 6-8l/100km
Dneska jsem viděl na živo tu 308 v British racing green a je to TOP!
Příště si s Františkem objednám na začátek ring taxi a pak mu těch 18 tisícin nedaruju ????. Škoda že se to sfouklo a nelze pozorovat progres v druhé půlce dopoledne. Díky za super akci!
Pětistovka v naftě v Bergamu na letišti a jak se drandilo kolem Gardy, Verona a tak. Fakt to mělo styl!
Mě u nového VW neskutečně sere odporné pípání a upozornění na přístrojovce, když se otevřou dveře řidiče při nastartovaném motoru. Nejde to nějak vypnout? Návod jsem nečetl :D.
Na vracející se páčku v MINI jsem si zvykl během chvilky a nic mi na ní nevadí :). Stejně tak mi nevadí předsedat do aut, který to mají klasicky.
Pro mě je tabu objíždění šaliny v zastávce a to ani na motorce.
Stalo se mi něco dost podobného. Po 250km na motorce 300m od baráku odbočovalo protijedoucí auto přes můj pruh doleva. Zastavilo, čumělo a těsně přede mnou se rozjelo. Ve svíci na předním kole jsem to netušíc jak poslal do protisměru a vyhnul se. Velkým zadostiučiněním bylo, že mi pak kamarád říkal, že hned za křižovatkou dostal řidič dvojku flastr, protože tam stáli benga kvůli řízení dopravy během průjezdu pelotonu závodu Brno - Bíteš - Brno. Co mě na motorce taky dost sere je potřeba blbečků sprchovat vás ostřikovačema, když jedete za nima. Naposledy kokot ve Felicii, který okno myl 30 vteřin v kuse. Bohužel jsem t.č. jel na 125ccm, takže to nešlo úplně rychle vyřešit :D. A v autě mě mega sere nepoužívání pravého pruhu a výrazné omezování ostatních účastníků ve stoupáních na D1. Ale tam se to dá vyřešit podjetím.