načítám data...

tazzz

JménoJiří Tušek
BydlištěTábor
Registracepřed 8.7 měs.
Poslední aktivitapřed 19.7 hod.
Komentářů u článků63
Pozitivních komentářů u článků23
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

tazzz
16. ledna 2019, 16:35
0
ZAZ 1102 Tavria: Prosím, znovu už ne

Viděl jsem tuto kuriozitu u kamaráda, ke kterému jsem jel vyměnit olej.U něj se vždy sešlo pár lidiček a víc se kecalo než dělalo, ale tenkrát jsme se opravdu pobavili.Motůrek jako z autíčka na setrvačník a stejně k ničemu nebyl přístup.Dát baterku pod rezervní kolo může fakt jenom bláznivý Ivan.

tazzz
08. ledna 2019, 19:26
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Lidé resp.muži si budou pořád povídat o autech, o fotbalu, kotlech na topení nebo ženských, protože to je prostě součást života a patří to k tomu.S těmi, co se kvůli autu hádají, se nemá cenu bavit, protože komu není rady, tomu není pomoci.A´t si jezdí každý v čem chce.

tazzz
08. ledna 2019, 17:17
0
Hodně prostoru za málo peněz

Ve finále asi bude nejlepší vybrat pár kandidátů (podle mě Toyotu Rav, Seata alhambru nebo alteu a nějakého kombíka), nechat v nich paničku projet, protože jinak nepozná, jestli jí to auto sedne a nechat to na ní.

tazzz
07. ledna 2019, 16:55
4
Hodně prostoru za málo peněz

Kromě již zmiňovaných aut je tu ještě Toyota Rav, což je prototyp auta pro ženy.Bohužel za ty prachy by to byl tak ročník 2005.

tazzz
06. ledna 2019, 19:41
0
Opravdu silničáři zaspali?

Jenže ono nejde jen o rajčata, ale v podstatě o všechno.A to jak u marketů, ale hlavně u firem (tedy v naší zemi jde spíše o montovny).Skladování prostě zvyšuje náklady.Jistěže řada kamionů jezdí kvůli naší rozežranosti, ale s tím nic nenaděláme.

tazzz
06. ledna 2019, 12:55
1
Opravdu silničáři zaspali?

Je to tak.Naše silniční síť už řadu let nezvládá množství aut a kamionů a nějak nevidím světlo na konci tunelu, zvláště když do výstavby zasahují Děti země, Hnutí duha a podobné obskurní organizace, díky kterým je řada projektů zastavena nebo se donekonečna protahuje jejich výstavba.Pamatuji doby, kdy jsem jezdil v zasněžené Vysočině žigulíkem na letních gumách, protože zimní se tehdy neřešili a fakt, že jsem projížděl polovinu zatáček smykem mě vlastně bavil.Dnes už to prostě nejde a za většinou nehod je přecenění schopností řidiče nebo auta.

tazzz
06. ledna 2019, 12:40
1
Auta roku 2018 podle Autíčkáře

Každý žebříček je pouze souhrn subjektivních zkušeností, prodejních úspěchů nebo, jak je v článku uvedeno, výsledek práce PR a reklamy.Osobně žebříčky neřeším a spíše bych si přál, aby každý dostal za svoje peníze to, co chce a potřebuje v odpovídající kvalitě.Asi nezměníte zažité stereotypy typu japonec nakonec, nejlepší je dýzl co táhne odspoda apod., ale díky za snahu.

tazzz
06. ledna 2019, 12:13
0
Opravdu silničáři zaspali?

Myslím, že zásadní problém je ve špatné koncepci rozdělení úseků a absenci reakce na meteorologické předpovědi.
Silnice 1.třídy má na starosti kraj, 2.a 3.třídy okres či jak se tomu teď říká a města mají své.O dálnice se stará asi ŘDS, pokud se nemýlím, ale to je celkem jedno.Nejlogičtější by bylo rozdělení stanic do pevně stanovených ploch, které by byly udržovány bez ohledu na to, jaká je to silnice a pak by se nestávalo, že okresní sypač jede po silnici 1.třídy se zvednutou radlicí, protože ten úsek nemá placený, kdežto krajský sypač má na starosti řekněme 50km, které nemá šanci při sněžení vyčistit i kdyby se rozkrájel.Fakt, že se upustilo od využívání soukromníků v daných regionech a městech je kapitola sama pro sebe, ale pamatuji doby, kdy každou vesnici a spojnice mezi nimi udržovali místní farmáři, pro které to byl v zimním období slušný kauf a fungovalo to a to bylo sněhu podstatně více než dnes a nevidím jediný důvod, proč by stejně nemohly být využívána firemní vozidla ve městech.Je to pouze o dohodě i když v současné době soutěží o každou pitomost, aby si náhodou komunální politici neposílali malou domů, nevím jestli je to vůbec možné.
Předpověď počasí na druhý den je dnes téměř na 100%, tak proč se nesype v přihraničních úsecích a Vysočině dříve než začne padat sníh, jako je to v sousedním Německu?
Absence odstavných parkovišť pro kamiony a státního dozoru při rekonstrukcích našeho nejdelšího tankodromu je vzhledem k bývalé pozici ministra Ťoka u společnosti SKANSKA taky alarmující, protože by to neměl být amatér, jako dlouhá řada jeho předchůdců.
Po bitvě je ale každý generál a myslím, že tady, jako vždy, smrdí ryba od hlavy - pokud úřednický šiml řehtá špatně, tak se ti kluci, jezdící na hranici rizika v sypačích ze kterých přes radlice nevidí ani prd, můžou třeba rozkrájet a stejně se to bude příště opakovat.

tazzz
05. ledna 2019, 14:19
1
UAZ Patriot 2.7: S burlakem v Milovicích

Jasně.Je to náhrada za historický UAZ 469 a že to dělají humpolácky je pravděpodobné.Jetina za stejné peníze udělá to samé, ale už jsou tam rizika - odpočet DPH, důvod prodeje, možná vyšší cena náhradních dílů atd.Patriot není žádná hvězda, ale kuoce si určitě najde a naše republika určitě není jeho stěžejní trh.

tazzz
05. ledna 2019, 10:47
1
UAZ Patriot 2.7: S burlakem v Milovicích

Nejspíš to bylo myšleno v tom smyslu, že v Patriot nemá kontrolu tlaku v pneu, hauptnu z papíru kvůli chodcům a asistenty na cokoliv.
Je to prosté auto, které si opraví každý Ivan někde za Uralem kladivem, kombinačkama a šroubovákem a bez problémů bude jezdit na těch jejich tankodromech, kterým říkají silnice.Kdybych byl farmář, těžák, lesní správce nebo střelmistr na lomu, tak bych o tomhle autu uvažoval, protože za ty prachy nic lepšího do terénu není a fakt, že to montují opilí rusáci je mi šumák.

tazzz
03. ledna 2019, 16:42
0
Kam se díváte při řízení?

Podivíni zapomínající na dálkové světla jsou sice opruz, ale není jich tolik jako prudkých inteligentů, kteří si myslí, že přídavná světla jsou jenom do mlhy.Kupříkladu dneska jsem jel z Tábora do Kamenice, vánice jako sviňa a v protijedoucích vozidlech měli mlhovky zapnuté jenomtři řidiči a jeden zoufalec měl dokonce zapnutá jen světla denního svícení.Pokud lidé už neznají ani základní pravidlo být viděn, tak není divu, že každá jízda v ošemetném počasí je o držku.

tazzz
27. prosince 2018, 12:15
0
Století Lancia | 1. díl

Lancie Aurelia byla elegantní a Spider měl šmrnc, nicméně pro mě je hlavní ikonou značky Lancie Falvia.Je to jeden ze skvostů šedesátek a sedmdesátek, tedy doby vzniku takových legend jakými jsou Jaguár E type, Ford Mustang, Porshe 911, Lamborghini Miura či Ferrari 275.

tazzz
24. prosince 2018, 11:12
0
Vánoční speciál: Čím jezdí Ježíšek, Děda Mráz či Père Noël?

Připojuji se k přání pohodového prožití vánočních svátků a jelikož patřím ke generaci, která v dětství pravidelně prožívala zasněžené vánoce, přál bych dětem tuto zkušenost.Nejspíš by se rodiče ratolestí měli zamyslet a namísto letní dovolené u moře, což je pouze výměna jednoho vedra za druhé, by měli Vánoce strávit někde v Alpách.Žádný stres, blbé pohádky s ještě blbějšími reklamami a především bílá krása.

tazzz
21. prosince 2018, 13:53
0
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Tihle krutopřísní ekologové by nejraději hned dnes zakázali všechna auta na fosilní paliva, ale vůbec si neuvědomují, že blackout je proti tomu sranda.Jejich řešení je vylézt zpátky na stromy a posílat si fotky na instagram.

tazzz
20. prosince 2018, 16:59
2
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Captur váží okolo 1200kg + řidič, spolujezdec a nějaký bágl a jsme na 1400kg.Klima, svícení a ostatní elektronika sebere víc výkonu než si myslíme.Logicky vzato je už tak k podivu, že to auto vůbec jezdí.

tazzz
16. prosince 2018, 15:57
0
Věříte svému autu?

Mně obecně také nové technologie nevadí a dokud se nebude eCall používat k měření rychlosti a následnému zasílání pokut, pak je v pořádku a jenom dobře, že funguje.Jenom si myslím, že dříve začne obydlování Marsu, než u nás autonomní osobní doprava a že každá nová technologie sebou přináší i možnost zneužití.

tazzz
16. prosince 2018, 12:40
0
Věříte svému autu?

Nechci být hnidopich, ale systém eCall, kterým je od 1.4.2018 povinně vybavené každé nové auto v EU, není nic jiného než další stupeň ve fízlování.S telefony je problém ohledně vypnutí nebo vyndání SIMky a především s povolením sledováni od prokuratury, kdežto eCall nevypnete a zahrnuje mimo jiné např. kompletní historii jízd vozidla.

tazzz
16. prosince 2018, 12:24
0
Ptejte se: Je v zatáčce rychlejší dvoukolka nebo čtyřkolka?

Až tak bych to neviděl, ale pud sebezáchovy a umění řidiče může vliv některých fyzikálních zákonů vyrušit.S některými jako např. nevhodné obutí, špatné tlumiče, přetížení vozidla apod. nic nenadělá ani Kopecký.

tazzz
15. prosince 2018, 20:10
0
Věříte svému autu?

A není to jen o katastrofách (EMP, sopky s následným spadem a činností hackerů), ale především o srovnatelné technologické úrovni všech zúčastněných zemí a jejich dohodě, protože vjezd jiných vozidel by systém přinejmenším ohrožoval.A protože ani čtyři lidé se zpravidla nikdy nedohodnou na jedné věci, tak nelze očekávat, že by se kdy v budoucnu na něčem tak zásadním dohodla řada politiků.

tazzz
12. prosince 2018, 16:46
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Tak to jsme na tom stejně.Asi je málo dodávek, náklaďáků a kamiónů, tak holt lidi chtějí vozit vzduch ještě v nafouklých SUV, vedle kterých se nedá parkovat, není přes ně vidět a světla mají přesně ve výši očí řidiče jedoucího v normálním autě v protisměru.Navíc jich má většina různé xenony a bixenony, z kterých sice jejich majitelé stříkají do trenek, ale pro ostatní je to peklo.Na druhé straně to neznamená, že se mi některé nelíbí.Kamiony mě taky lezou na nervy, protože ať jedu jak jedu, tak vždy za pár minut nějaký dojedu a jízda za nimi, zvláště za deště nebo v zimě, když z nich padají kusy ledu, taky není žádné terno.Ale takový Kenwoorth nebo Peterbilt je klasa, která vždy potěší moje oči.

tazzz
11. prosince 2018, 19:30
-1
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Každý má jiný vkus a priority.Jasně, Tuareg je velký a drahý, většina jeho majitelů ani z desetiny nevyužije jeho schopnosti a pouze si zvyšuje ego.Někomu může připadat fádní, ale vše je tam podřízeno funkčnosti a prostě to funguje.Není to ital, japonec nebo francouz, ale němec a tak od něj nelze čekat nějaké super emoce nebo výstřelky.Golf od čtvrté generace jede na obdobné vlně - sice je jasný vývoj vzhledem k technologiím - v ničem nijak nevyniká, ale celkově je to skvělý vůz.

tazzz
10. prosince 2018, 16:56
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

U Tuaregu neplatí škatulkování.Není SUV, offroad ani luxusní tank.Je to prostě Tuareg a neznám člověka, kterému by se nelíbil.

tazzz
03. prosince 2018, 19:28
2
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Požadované vlastnosti má celá řada hot hatchů a záleží jenom na hloubce kapsy a pudu sebezáchovy.
V současném provozu, který je několika násobně vyšší než před nějakými 30ti lety, kdy jsem po půlnoci potkal na cestě z Tábora do Jihlavy 5 aut a v zimě jsem projížděl každou druhou zatáčku smykem (stačilo nedat zátěž do kufru žigulíka), už je tenká čára mezi zábavou a nebezpečnou jízdou.Ke zvýšenému adrenalinu bohatě stačí množství idiotů, které denně potkáváme na silnici a zvláště spojení mladého řidiče s rychlým autem bývá na můj vkus často doslova vražedné.
U mě vítězí jednoznačně japonská auta s výtečně nastavenými podvozky, skvělým řazením a dostatečným výkonem ať už jsou to mazdy ,subaru nebo moje srdcovka suzuki - tedy mazda 3 a 6, subaru impreza a suzuki swift.

tazzz
29. listopadu 2018, 16:59
0
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Tak nevím.Moje úchylka je asi v tom, že prostě rád řídím cokoliv, včetně traktoru nebo BVP.Jelikož ale rád jezdím svižněji, než by se mělo, a nechci se za chvilku nechat vybodovat jako dlouhá řada řidičů dodávek a kamionové turnusy zase nemusím, tak se prostě vyřádím v práci při jízdě s ještěrkou.Linde 20 HD s motorem 1,9 od WV je super mašinka a naložit ve dvou kamion bigbagů za 11 minut je taky slušný adrenalin.

tazzz
28. listopadu 2018, 17:00
0
Jak se žije s elektromobilem?

Sice existují prototypy aut na bázi fotovoltaických panelů, ale v reálu jsou to lehká vozítka s minimálním koeficientem odporu a s co největší plochou pro příjem sluneční energie , se kterými se jezdí na uzavřených okruhech soutěže v dojezdu.Problém je v tom, že solární panely vyrábí tepelnou energii, která by se v případě použití v automobilu musela převést na stejnosměrný proud k dobíjení AKU.Výkon průměrného panelu o ploše 1m čtverečního je plus mínus tak 150W, což je nepatrný zlomek výkonu, kterým se baterie v elektroautech dobijí.Suma sumárum je to nerentabilní a co je nerentabilní, to automobilky dělat nebudou.

tazzz
27. listopadu 2018, 17:40
2
Jak se žije s elektromobilem?

Tyto problémy nás nemusí až tak trápit, protože kupní síla převážné většiny obyvatel ČR v dohledné době neumožní nějaký rapidní vzestup prodeje normálních automobilů natožpak těchle předražených hraček.Bruselský mozkový trust žije mimo realitu a jejich plán o náhradě automobilů na fosilní paliva za elektromobily během pár desetiletí je pitomost podobně jako hromadné využití automních vozidel v kamionové a osobní dopravě nebo asimilace barbarů do evropské populace.
Elektroauta a hybridy prozatím nedávají normálním lidem smysl a jediné, co dosud dobroserové z Brusele dokázali, je prosazení celé řady nesmyslů od ventilků do kol za 1.500 kaček a povinných asistentů pro idioty po snížení síly plechů v přední části kvůli ochraně chodců.

tazzz
17. listopadu 2018, 20:08
2
Tatra 613: Papalášský expres ve výslužbě

Bohužel je to tak a podobné to bylo s motorkama, elektronikou a vlastně vším v zemích bývalé RVHP, kde jsme byli díky našim konstruktérům jednoocí králové mezi slepými.Holt hlavní byly schůze, podpora Kuby,Vietnamu atd. a vývoz uranu do bolševické Mekky.

tazzz
17. listopadu 2018, 19:57
0
Tatra 613: Papalášský expres ve výslužbě

Jestli je T613 ošklivá, pak už nevím, jak má vypadat pěkné auto.Kamarád má dvě a kdyby měl vyhovět všem novosvatebčanům, kteří chtějí odvézt k radnici, pak by asi nic jiného nemusel dělat.Kamkoliv přijedou, všude je okolo obou tatrovek množství obdivovatelů, což není dáno jenom jejich relativní vzácností.Tlačítka v interiéru jsou šílená, protože jiná by v té době prostě Ivan nepovolil a vlastně ani u nás nebyly k dispozici.Vedle T87 a T603 patří T613 k tomu nejlepšímu, co kdy československý automobilový průmysl vyprodukoval.

tazzz
17. listopadu 2018, 11:17
1
E-Salon 2018: Budoucnost mnoha tváří

Veletrh jsem pojal jako módní přehlídku.Jsou tam i krásné a technicky téměř dokonalé vozy, které nejsou pro mě a celá řada podivností.
Fakt, že v dohledné době jich bude pár jezdit po Evropě, v USA a Japonsku je osvěžující, ale ekologický význam elektromobilů je vzhledem k desítkám tisíc nákladních lodí spalujících hektatuny mazutu denně v podstatě stejně mizivý jako význam avantgartních výstřelků módních návrhářů v oblasti módy.

tazzz
12. listopadu 2018, 14:56
0
Výlet do historie: Jak Sověti neokopírovali Jeep

Gazík a UAZ jsou asi to nejlepší, co kdy rusové na silnice poslali.Na silnici je sice problém je při vyšší rychlosti udržet, protože tam prostě plavou, ale v terénu, což jsou vlastně ruské silnice, projedou vším.Navíc nemají elektroniku, jsou oproti současným vozům používaných v armádě takřka bezúdržbové (obdobně jako naše P V3S nebo T 148) a tudíž je může řídit i naprostý idiot bez toho, aby se to na nich nějak výrazně podepsalo.Kdyby mi dal někdo na výběr mezi GAZem či UAZem a současným vojenským Land Roverem Defenderem, tak bych vždy šáhl po těch ruských nezmarech.Nejsou sice nejlepší (Samuraj nebo Jimmi jsou jiný level), ale v jednoduchosti je síla.

tazzz
12. listopadu 2018, 14:27
3
Suzuki Ignis a Valašský Eko-race 2018

Podtáčení motoru je asi nějaká česká tradice.Lidi si nejspíš myslí, že když mají nízké otáčky, tak jedou úsporně a nafťáky, které táhnou odspoda, je k tomu příno vybízí.Ale tam to není o spotřebě, ale přímo o ničení motoru, nemluvě o tom, že podtáčením se z dobrého auta stane líná herka.
Mám kamaráda, který před každou zatáčkou brzdí (prý si ji odbržďuje či co) a na semaforech flekuje.Oba máme stejného golfa, s ním nikdo nechce jet, mění kotouče a destičky 2x častěji než já a každou chvíli mu odchází nějaká cívka na válci, lambda sondy apod., protože jede na doraz i ze studeným motorem. Já se držím pravidla, že brzda je na zastavení a pokud se nestane něco neočekávaného, tak jí na dvacetikilometrové trase do práce použiju 5x a to jedu přes dvě vesnice, po okruhu a přes 3 kruhové objezdy.Kdybychom oba vyrazili např. z Tábora do Prahy, tak on tam bude při dnešním provozu maximálně o pět minut dříve a jeho spolujezdci pojedou zpátky raději vlakem.
Takže, v jízdě na spotřebu a v současné době i na přežití bych nehledal žádnou vědu - zásadní je plynulost, raději vyšší než nižší otáčky a předvídat chování řidičů před sebou, proti sobě a dvou aut za sebou, protože ichtlů, kteří hrdinně předjížděli kolonu jsou plné hřbitovy.

tazzz
09. listopadu 2018, 16:34
0
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI: Dáte šanci talentu ze skromných poměrů?

Auto je sice pěkné, ale s prodejem u nás bude problém.Proč kupovat Hyunday, jehož reklamní žvásty síří všechny kromě jejich tvůrců, když skoro za stejné prachy můžete mít Mazdu 6, která je minimálně o level lepší?

tazzz
07. listopadu 2018, 16:48
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Na dojíždění do práce do 20km by to v pohodě stačilo a určitě je komfortnější a bezpečnější než kolo nebo skútr - na hlavu neprší a nějaký ten smyk není fatální problém.Jenom mi není jasné, jak s těmi gumami prochází přes STK.Já bych tomu dodal ještě více recese - např.žlutý lak a černé pruhy, přes dveře nápis zlatý sršeň, na zadním okně značka omezení rychlosti 200km/h a jako třešničku na zadních dveřích nápis long vehicle ... ale jinak dobrý.

tazzz
05. listopadu 2018, 16:37
2
Volkswagen T-Roc 2.0 TDI: Kam s ním?

Osobně považuji SUV za chytrý tah výrobců automobilů, jak tahat se zákazníků peníze za nafouklou kastli a velká kola a o jejich vhodnosti do města, zvláště kvůli parkování ostatních aut vedle nich, silně pochybuji.Co mě ale vždy spolehlivě nadzvedne, a to nejen u SUV, je výrobcem deklarovaná spotřeba.Kdyby byl rozdíl oproti reálu 10 až 20% tak je to pochopitelné vzhledem k podmínkám měření, ale když je o více než 50% jako v tomto případě, tak si můžu myslet jenom jedno - že management WV má potenciální kupce za idioty a už jenom kvůli tomu bych šel jinam.

tazzz
01. listopadu 2018, 17:31
0
Mazda 2 G75 Challenge: Skvělý základ

Rozhodně je to povedené auto, které je ve všem kromě velikosti zavazadlového prostoru lepší než konkurenční fábia.V barvě a na elektronech vypadá daleko lépe a za ty peníze asi nic lepšího v dané třídě není i když bych trochu oponoval autorovi v gratulaci ohledně spotřeby - Suzuki Baleno 1.2 DualJet má 66kW ve stejných otáčkách a bere si v reálu o litr méně.

tazzz
25. října 2018, 19:36
0
O budoucnosti automobilismu a proč nic není tak horké, jak se může na první pohled zdát.

Vím kdo je Carlos Slim Hela, který je uváděn jako nejbohatší muž světa a netvrdil jsem, že je chudák, ale byl to pouze příklad síly skupin, které na ropě vydělávají.Ale to sem fakticky nepatří.

tazzz
25. října 2018, 14:47
0
O budoucnosti automobilismu a proč nic není tak horké, jak se může na první pohled zdát.

Nemá cenu sem tahat konspirační teorie, ale fakt, že rodina Rockefellerů má pod palcem celý petroprůmysl USA a Evropy a jejich jmění ve výši asi 11 000 mld dolarů (Bill Gates s 50 mld dolarů je uváděn jako 2. ve Forbesové seznamu nejbohatších lidí za nějakým mexickým mobilním magnátem, což je evidentně fabulace) jim dává obrovskou moc, hodně napovídá o pravdivosti úzké skupiny lidí, kteří rozhodují o světovém dění. Je asi rozumnější nemyslet na něco, s čím se prostě nedá nic moc dělat.

tazzz
19. října 2018, 17:16
3
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Mám rád suzuki, protože jejich auta jsou vždy osobitá.SX4 je asi nejhezčí nákupní taška se slušnými schopnostmi v terénu, Swift jezdí v zatáčkách suverénně jako ostatní po rovině a Baleno je asi jediný benzíňák, se kterým se nechá jezdit i za méně než než udává výrobce.Vitara a Jimmi jsou už v podstatě legendy a Ignis patří mezi nejprodávanější vozy v Japonsku.Sice se vesměs musí vytáčet, ale zase běžně podřadíte o dva stupně bez obav, aby vám někam neutekl motor.Jsou to prostě specifické vozy se spolehlivými motory a výtečně naladěnými podvozky (jako všichni japonci).

tazzz
11. října 2018, 16:46
2
To nejlepší z automobilových skoků

Z fejkových skoků ještě stojí za zmínku originální sestřelení vrtulníku ze Smrtonosné pasti 4 a určitě by se toho dalo najít habakuk.Mně se ale stejně nejvíc líbí honička Steve McQuena v San Francisku, kde se sice nelétalo tak daleko, ale je to prostě klasikaSteve McQuenn sice měl záskok, ale i tak to byl skvělý řidič, který by nejspíš tu honičku dal klidně i sám.

tazzz
09. října 2018, 16:47
1
Toyota Yaris GRMN: Rodí se takhle legenda?

Třeba si v Toyotě řekli, že i důchodci si zaslouží nějaké zpestření a možná doufají, že vzhledem k limitovanému počtu se z Yarisu GRMN stane legenda.Pro mě postrádá jakýkoliv smysl, ale pár yarisových nadšenců a sběratelů si ho koupí už jen kvůli jeho vyjímečnosti.Pokud bych chtěl malého rychlého japončíka, tak Suzuki Swift sport je určitě zábavnější, hezčí a na okrskách vzhledem k jeho váze a kvalitě podvozku bude stejně rychlý.

tazzz
01. října 2018, 16:49
1
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

Donedávna většina aut zpravidla skončila, když už bylo nerentabilní je opravovat, ale mám pocit, že zrušením 95 oktanovaného benzínu dojde k solidnímu masakru.Nemyslím, že kromě pár sporťáků veteráni E10 nebo 98 oktan v pohodě spolknou.Pak lobby výrobců aut, eko aktivisti a paka, co se bez asistentů parkování, brždění a konektivity ani nerozjedou, určitě přijdou na to, jak zatočit s nafťákama.

tazzz
26. září 2018, 16:25
0
Opel Astra 1.6 Turbo: Jedno auto pro všechny

Vzhledem k ceně a uřvaným asistentům to rozhodně není auto pro všechny.Možná tak pro Němce ...

tazzz
22. září 2018, 10:54
1
Daimler Products experience 2018: Když auta musí fungovat i zítra

Vývoj jde dopředu i v segmentu nákladních aut, což je vzhledem k jejich vzrůstajícímu množství jenom dobře.Ale nenechal bych se výstavou tolik unést.Auta této kategorie budou jezdit v dohledné době možná tak ve Švédsku, ale u nás, vzhledem k tomu, že jsme tranzitní zemí mezi západní Evropou a zeměmi bývalého východního bloku, jejichž autopark je prehistorický a kulturní vyspělost včetně té hygienické odpovídá vozidlům, ve kterých jezdí.Živím se vykádáním kamionů a až na pár vyjímek (zpravidla švédských, německých a našich řidičů) jsou ti řidiči kamionů opravdu šmudlové, přičemž není nijak vyjímečné, že řidiči z Kirgizie apod. neznají ani latinku.Dost dobře si nedovedu představit tyto supermoderní stroje, kterak je řídí nějaký Rumun, pro kterého je značka hranice obce signál k tomu, aby místo devadesátky jel 88km/hod nebo jak s nimi drandí bláznivý Ivan po ruských tankodromech.Fakt sice je, že tato vozidla nejsou určena pro východní trhy, ale u nás bohužel většinově jezdí a budou jezdit právě ty zrezivělé krámy s ojetými gumami, které velmi často řídí šílenci, kterým bych osobně nesvěřil ani tříkolku.

tazzz
21. září 2018, 14:45
0
Citroën C3 AirCross 1.2 Pure Tech: Ve vlastním světě

Neznám nikoho, kdo kupuje auto podle toho, jak se líbí jeho dětem, ale mě se to spíše jeví jako vozítko pro holky.Citroën vždy něčím vybočuje z řady a ani v tomto případě nezklamal.

tazzz
20. září 2018, 11:05
0
Toyota RV-2: Nejrychlejší obytňák

Doby využití podobných aut jsou už pryč.Vjezd do volné přírody je už prakticky zakázaný, s příchodem benzínu E10 skončí veteránské vozy a jediná invence automobilek spočívá v kopírování konkurence, takže auta v jednotlivých třídách vypadají takřka stejně, nebo v montáži různých asistentů a podobných fičurek.V současné době by nebyl žádný problém sestrojit něco podobného a cenově dostupného např. na podvozku Dustera, ale to by se asi ekofašistům a eurohujerům moc nelíbilo a návratnost investic by byla nejistá.I v tom blbým Rusku by to nebyl žádný problém.

tazzz
18. září 2018, 17:06
3
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

..."Jenomže lidé to vidí jinak, nižší střední třídě se i navzdory postupnému nástupu crossoverů všemožných rozměrů daří dobře"
Pochopitelně, že to vidí jinak, protože většina módních crossoverů není nic jiného než nafouklá kastle , tvářící se, že všude projede.Jenže ve finále akorát víc stojí a žere, průjezdnost terénem má nemlich stejnou jako klasický osobák, na který tu bublinu posadili a nebýt asistentů, tak by je jejich vlastníci odřeli při každém druhém parkování.

tazzz
18. září 2018, 16:53
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

Tradice netradice na 600k za litrový tříválec neskočí ani ten nejblbější hejl.

tazzz
16. září 2018, 10:05
8
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Oslňování je fakt pruda, ale mě vždy dostanou xenony a bixenony ve vyšších dodávkách nebo SUV, jejichž řidiči se z nepochopiteného důvodu nalepí těsně za mě.V tu chvíli máte ze zpětných zrcátek výbojky a nejraději byste toho blba vyndali z bot.

tazzz
08. září 2018, 10:08
0
Škoda Kodiaq Scout 2.0 TSI: Průzkumník v teniskách

Slušně napsaná recenze.Zatímco na jiných portálech (Autorevue,Autoforum apod.) by nejspíš skákali 2m vysoko nad ušlechtilým dřevem z recyklovaných PET láhví a průměrnou spotřebu 1,5 tunové krabice by stáhli pod 8l/100km,tady se řeší realita.Díky, jen tak dál.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW 2009
Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW

2009 rok výroby
158 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley 1981
Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley

1981 rok výroby
190 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 8  1993
Lincoln MK 8

1993 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Caprice  1991
Chevrolet Caprice

1991 rok výroby
170 koní výkon
5 000 ccm objem

Škoda Felicia Combi 1.6 1996
Škoda Felicia Combi 1.6

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem