načítám data...

Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Obvykle pomáháme s výběrem ideálního auta za rozumnou cenu. Co ale doporučit, když peníze nejsou problém?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Dobrý den,  

mám problém ohledně nákupu nového vozidla, o auta se téměř vůbec nezajímám, jsou pro mne opravdu jen dopravní prostředek, a od rozvodu už nemám ani chlapa co mi to vysvětlí, ale bratr je váš věrný čtenář a poradil mi zeptat se ve vaší rubrice ptejte se :) 

Momentálně mám Audi A3, tu si i nechám na popojíždění po městě a tak, ale je to jen třídvéřák a já jsem matka samoživitelka dvou malých harantů, kteří už ovšem nejsou až tak malí, 4 a 6 let, takže potřebuju něco velkého. Chtěla bych pro tentokrát skutečně velké auto, bezpečné a pohodlné, čili mě nejvíce láká SUV (bratr mi to rozmlouvá, prý jsou k ničemu, co myslíte?)  

Každopádně, peníze až tak neřeším, auto budu v každém případě splácet, ale nechtěla bych překračovat hranici dvou milionů. Hlavními požadavky jsou nekonečný prostor, absolutní bezpečnost, pohodlí a spolehlivost. Také ať to aspoň trochu jede, ať prostě nemám problémy na okresce předjet kamion. Bratr mi neustále nutí Land Rover Discovery, kamarádka zase BMW X4 jako má ona, pro mě jsou tyto auta španělská vesnice, proto mě zajímá názor odborníků:) 

Budu moc ráda za jakoukoli radu, určitě se ani klidně nebojte odklonit od zadání, pokud myslíte že by pro mě bylo něco jiného lepší:) 

Předem moc děkuji a s přáním pěkného dne 

Nela 

Ahoj Nelo, 

V první řadě děkujeme za zajímavý dotaz a rádi ti zkusíme pomoct s výběrem. S tvým rozpočtem na auto snad ani nejde vybrat špatně a myslím, že budeš spokojená s čímkoli, co nakonec skončí v tvé garáži. Se dvěma dětmi chápu, že potřeba dostatečného životního prostoru je zásadní požadavek. V podstatě máš dvě možnosti. Buď koupit nějaký větší kombík typu BMW řady 5 , případně Mercedes třídy E, což jsou opravdu skvěla auta, která nabídnou dost místa v každém směru, silné motory a vysokou míru bezpečnosti. Anebo vzít zavděk velkým SUV. Jestli ti někdo rozmlouvá takový vůz, se slovy, že je k ničemu, tak s tím nemohu souhlasit. Jasně nehodí se na všechno, pokud někdo hodlá se svým vozem závodit víkend co víkend na okruhu, asi to nebude nejlepší volba. Ale jako kompromis auta pro každý den, poslouží velice zdatně. Navíc tak nějak podvědomě cítím, že jsi vlastně vnitřně rozhodnutá koupit právě nějaké to SUV, takže se zkusím zaměřit přímo na konkrétní volbu. 

V této kategorii je moře možností a vybrat ideálního kandidáta není až tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Jako první se nabízí německý trojlístek Audi Q7 , BMW X5  a Mercedes-Benz GLE. Osobně bych si ovšem z této trojice nevybral. Audi a Mercedes cenově přesně na cenovém stropě a BMW už pomalu, ale jistě čeká na novou generaci a je trochu vidět, že stárne. A modelu X4 tvé kamarádky bych také vyhnul. Co se vnitřního prostoru týče, nemá moc co nabídnout. Já bych pravděpodobně volil z trochu jiných kandidátů. Pokud by ses rozhodla trochu ušetřit, jeví se jako zajímavá možnost Jeep Grand Cherokee. Ten vyjde zhruba na 1,5 milionu v podstatě v maximální možné výbavě a je to velký a robustní stroj, který v člověku vyvolává pocit absolutního bezpečí. Snad jen v interiéru je trochu vidět, že má nějaké ty léta na krku a vypadá tam trochu zastarale. Nicméně pořád je to docela zajímavá volba za vcelku rozumný finanční obnos.  

Další volbou, nad kterou uvažuješ je Land Rover Discovery. A tohle uvažování se mi opravdu líbí. Poslední generace tohoto vozu prošla poměrně velkými změnami oproti svému předchůdci. Zarytí fanoušci automobilky sice budou tvrdit něco o svatokrádeži a pošlapání tradic, ale to jsou věci, které běžného uživatele nemusí trápit. Nové Disco je skvělé auto. V interiéru je obrovské, na silnici velmi pohodlné a přesvědčivé pohonné jednotky poskytují vozu natolik slušnou dynamiku, že předjíždění kamionů nebude nejmenší problém. Menší otazník může být spolehlivost, ale to platí především pro starší Land Rovery. Nové modely zásadní problémy v servisech nemívají. Tento Land Rover prošel loni redakčním testem a kolega Matěj z něj byl natolik unešený, že se mu jej nechtělo ani vracet. Tohle je opravdu velmi dobrá volba a rozhodně výběrem Discovery neuděláš chybu. 

Poslední možností, která mě v této otázce napadá je Volvo XC90. Už samotné jméno Volvo je synonymem pro automobilovou bezpečnost, žádná jiná automobilka se nevěnuje tématu bezpečnosti do takové hloubky jako právě Volvo. A vzhledem k tomu, že bezpečnost je pro tebe jedna z priorit, stojí XC90 rozhodně za zvážení. Nezklame tě ani silnici. V některých testech se sice můžeš dočíst, že čtyřválcové motory (jiné se nenabízí) jsou na tak velký vůz příliš slabé a že je auto docela nepohodlné. Je na tom něco pravdy? No pokud je člověk zvyklý vyjet na dálnici, tam se zařadit do levého pruhu a dát pedál na podlahu, pak ano, můžeme říct, že jsou motory slabé. Ale pro normální způsob využití bez závodních ambicí jsou silné až až. A co se podvozku týče, je pravda, že první verze XC90 měly poněkud nešťastné nastavení tlumičů a auto opravdu působilo méně pohodlně. To se však napravilo hned po prvním roce výroby a dnes už je XC90 opět jízdně konejšivá a bezproblémová. Velkým bonusem v případě Volva je také interiér. Je jednoduchý, účelný, ale zároveň opravdu krásný a posádka se v něm bude cítit jak v pokojíku. A ty sedačky. Jedním slovem báječné. I po dlouhé cestě tak řidič vystoupí z auta svěží a odpočatý. Volvo XC90 si jistě zaslouží tvou pozornost. 

Přeji šťastnou ruku pří výběru, ale jak jsem psal o pár řádku výš, v tomhle segmentu si snad opravdu nejde vybrat špatně a věřím, že budeš spokojená ať vybereš cokoli. A rozhodně dej vědět, co vyhrálo. 

Co na to naši věrní čtenáři? Máte jiné tipy? Podělte se o ně diskuzi. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

krab
23. dubna 2018, 10:11
0

Tyhle ptejte se mě vždycky spolehlivě oberou o 15 minut času, jelikož ho strávím na konfigurátoru Land Roveru :-D
Každý má jiný vkus, ale já bych zvolil jen jediné auto a to: Range Rover Velar. Myslím, že tento model bude ještě dlouho krásný a jen tak nezestárne.

Problém je si ho nakonfigurovat tak, aby ty 2 miliony stačily. A to víte, že bych je přešvihl. Takže záleží pak na individuální nabídce dealera.

Pokud paní / slečna najezdí více než 30 tis km ročně, asi by měla zvolit naftový motor Ingenium, ale doporučil bych jej jen se slzou v oku.

Moje volba byla dnes ráno : Velar R-dynamic S / P380 ( čili V6 kompresor) R-dynamic black pack, v barvě Byron blue s černou střechou a interiéru v kombinaci ebony black s texturou v modrém odstínu Eclipse.

Problém je, že bych pak potřeboval po finální konfiguraci štědrou nabídku dealera, abych se opravdu do 2 milionů vešel. Jenže Velar si musíte nakonfigurovat přesně podle vašich představ. Je škoda ušetřit na nějakém detailu. To by bylo jako dát si k ústřicím kečup ...

Také jako Dan přeji šťastný výběr a vybírejte tak, aby vám vaše nové SUV dělalo radost a pokaždé se za ním po zaparkování ještě na momentík otočíte.

reagovat
M P
23. dubna 2018, 11:02
2

Já bych se taky klonil k tomu Velaru. Není sice až tak velký, ale Disco je prostě moc. Moc moc zbytečně moc obrovské auto a ač se neřídí nepříjemně, dvakrát obratný taky není. Teda já jsem ho přinutil spěchat i na okresce, ale to už se nikomu v autě moc nelíbilo.

Velar je naproti tomu takové silniční SUV, co zvládne v terénu až překvapivě moc. Krab si tady zase rozjíždí svoje fantasmagorie se šestiválci o výkonu 380 koní, ale řekněme si to upřímně, diesel stačí bohatě. Jen holt nezní dvakrát libově.

A pak ta XC90 nebude špatná volba. Jenom čtyřválce bohužel. Ale pozor, není tak pohodlná, jak by člověk čekal, a to ani na vzduchu. Skoro si říkám, co vybrat V90 Cross Country? https://www.autickar.cz/clanek/volvo-v90-cross-country/

každopádně přeju šťastný výběr, s tímhle rozpočtem je to fakt hezká starost :)

Chase
23. dubna 2018, 12:10
0

Přesně, V90CC mě v tomto případě napadla taky. Okolo 2 mil už bude T6 (320k) v Cross Country Pro a při troše stěstí včetně přípatkového audia Bowers & Wilkins, které auto promění v koncertní síň.

(Dokonce by se dalo do poptávané částky vejít i s raritní Cross Country Ocen Race -

) ;)

Ne
Nela
23. dubna 2018, 22:43
0

Prolétl jsem vzhledově kvůli vám pane Kraj (:D)celé stránky range rover, ale ten Velar se mi nějak nelíbí, když už tak mj na fotkách přišel pěkný tě evoque, ale ten je asi malý, co?:/

krab
23. dubna 2018, 23:33
0

:) ... Zdravím, ono to je těžké. Víte co, Evoque malý není, jen nabízí vnitřní prostor aut třídy "Golf" s bonusem vzhledu a lepšího rozhledu s kabiny SUVček. Velar je designová variace na klasický Range Rover a je potřeba si ho prohlédnout naživo. Kolega Matěj Velar testoval a byl z něj neobyčejně unešený :) Nabízí hodně konfigurovatelných individualizací a přijde mi (a teď to vyzní asi blbě) méně tuctový než SUVčka od BMW, kterých jezdí docela hodně. Ať už X3, X4 nebo X5, X6.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. dubna 2018, 10:17
3

Kupte si Cadillac Escalade. To auto bude spolehlivě fungovat ještě v době, kdy Vaše děti budou mít vlastní řidičáky.

reagovat
RCNP
23. dubna 2018, 13:02
5

A ve volnym čase se dá prodávat heroin nebo dámská společnost bez ztráty street credu.

beastar
23. dubna 2018, 17:49
2

Myslíš že prodávaj spinners i v nějaký hezký barvě? Třeba lila fialová...Aby to sedlo k birkince...

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. dubna 2018, 19:45
0

Hoši, máte trochu zkreslený představy.

beastar
23. dubna 2018, 20:23
0

Ani bych neřekl:) Leda že by se to za těch 6 let co sem v tej slavnej emerice nebyl nějak k lepšímu hnulo. Mě je jasný že ne každej eskalejd je na obřích chrom, diamtovejch kolech a tak, ale rozhodně to neni nějakej nepodloženej předsudek.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. dubna 2018, 20:41
0

Hmm, v nekterych US ctvrtich a ve filmech. Ale tady jsi v CR kamo. A pocitam, ze pani asi nebude vozit haranty do skolky v Brooklinu.

Ne
Nela
23. dubna 2018, 22:45
0

Ne, v Krči:D

beastar
23. dubna 2018, 23:33
0

Jasně že jsou to trochu předsudky. Jenže všichni víme jak působí us suv v Pražským provozu kámo;) Stejně jako Mustang nebo Camaro. Chceš to ale ne na vožení děti v Krči. Btw v tom Brooklynu by to perfektně zapadlo. Kdežto u Metropole na Zličíně to fakt hledat nemusíš. Což je někdy spíš na škodu.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. dubna 2018, 11:55
2

Nesmysly. A zrovna ten Mustang uz je tu tak beznej sportak, jako máloco.

M P
24. dubna 2018, 12:29
0

On je Mustang teď evropsky nejprodávanější sporťák, a je fajn je vidět v provozu.
Osobně by mě ani Escalade, nebo příbuzné GMC, vůbec neuráželo, akorát prostě mít rozpočet a chtít velké výrazné SUV, čistě srdcem bych volil Range Rover. Nebo velký sedan Cadillac. Dnešní Cadillac vůbec dělá krásná auta, líbí se mi CTS a CT6, ATS mi přijde trochu malý. Škoda, že jich tu nejezdí víc, hezky na se na ně kouká. A nový twinturbo V8 motor bude určitě skvělý, nepochybuju o tom...

František Čáslavský
24. dubna 2018, 13:30
0

*světově nejprodávanější coupé v loňském roce... Někdo by měl chodit na kvízy... :)

beastar
24. dubna 2018, 13:54
0

Nesmysl? Prostě to poutá pozornost a ne každej si to musí užívat. Escalade je do města jako Praha nesmyslně velkej. A když už to pomineme, tak prostě na silnici v Evropě působí jinak, než třeba v US. Matěji Evropsky nejprodávanější sporťák to vážně neni:) Knightrider ono je něco jinýho jezdit těma tvejma autama na srazy a 3x měsíčně v klidu projížďku a jezdit s tím denně. A to nemyslím že to nejde a nemyslím Escalade.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. dubna 2018, 14:38
0

Já mám Tahoe (jednovaječné dvojče Cadillacu Escalade) na normální každodenní ježdění. Paní chtěla velký auto a ten Range Rover, co jí tu nabízíte jako alternativu, je na tom velikostně tak nějak stejně. Jen s tím rozdílem, že Escalade bude fungovat i po skončení záruky.

M P
24. dubna 2018, 15:04
0

beastar: hele, tady říkají, že je. Pokud ho berem jako sporťák samozřejmě :)

https://www.motor1.com/news/146420/ford-mustang-europe-best-selling-sports-car/

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. dubna 2018, 16:27
2

Ono to Mateji pisou na vicero webech. I tech ceskych. Jen tady jsou furt zakoreneny ty klasicky klise kolem US aut.

Kazdopadne ja mam dulezitejsi veci na praci, nez furt cist hovadiny, tak se tu zase mějte.

beastar
24. dubna 2018, 17:08
0

Tak se hned neurážej,D Já teda jezdim denně a US aut potkávám v provozu minimum a ani mě to nepřekvapuje. On prostě RAM, Escalade neni nejlepší auto do běžný firmy a už vůbec ne na ježdění do práce. Tím neříkám že tim nikdo nejezdí, nebo že to nejde. Jen si v tom prostě nedovedu představit rodinku jak jezdí do Krče do školky minimálně to není běžný řešení. A prostě na sebe upozorňuješ to neni žádnej předsudek, ale realita.

Ok to o tom Mustangu sem nevěděl. O tom tady primárně ale nebyla řeč. Až budou plný silnice amerik, tak se můžem bavit. Dokud jsou plný silnice Audin, Mercedesů, BMW a korejskejch krabic (SUV kategorie) tak mě nepřesvědčuj o tom, že věci jako Navigator, Escalade, Tahoe jsou normální a běžný.

Bavoraczech
23. dubna 2018, 10:22
-3

X4 je dalo by se říct méně prostornou variantou X4, pokud potřebuješ víc ukázat, že na to máš. Tu bych tedy rozhodně z výběru vynechal.

reagovat
Bavoraczech
23. dubna 2018, 10:23
-2

oprava, menší varianta X5

peca
23. dubna 2018, 12:04
4

X3

Adam
24. dubna 2018, 08:40
0

Hlavně, že se jmenuješ Bavoraczech :DD A neznas modely

Bavoraczech
24. dubna 2018, 14:11
1

Nikdy jsme nevlastnil BMW, je to moje přezdívka geografického původu z vejšky

beastar
25. dubna 2018, 18:53
1

Ty si byl na vejšce z Bavorska?

Bavoraczech
26. dubna 2018, 07:29
0

Ne, na vejšce jsem dostal přezdívku podle mého tehdejšího bydliště - městečka Bavorov :D

beastar
26. dubna 2018, 13:24
0

:D Ja si to myslel. No tak to si měl ještě koupit bmw a čepičku se štětkou. Aby byl dojem dokonalej.

C70C
23. dubna 2018, 10:40
0

Mně z téhle kategorie překvapilo živé setkání s Lincolnem Navigator.. ale čtenářka chce auto, ne rodinný dům na kolech a to by mohl být problém, pokud nechce ještě místo parkovacího stání kupovat pozemek, kde auto odložit. Nicméně zdá se, aspoň u kusu co jsem viděl a prolezl, že už i amíci umí pěkné interiéry.

reagovat
ma
martinw
23. dubna 2018, 10:54
1

Ja mam mozna neopravnene Land Rovery zarazeny jako mene spolehlive vozy :) souhlasím s Volvem XC90. Z USA me napada Toyota Highlander, ale to je ciste osobni preference.

A myslize ze v uzkych ulicich a cestách tak obrovska auto lze povazovat za bezpecna ? U nas za vesnici kazdy vali 90km/h do te doby nez se vyhoupne kamion se drevem nebo autobus, pak muzete s autem 190cm sirokym skocit leda do pole...
-
Komentář upraven 23. 4. 2018, 11:04:08

reagovat
Adam
23. dubna 2018, 11:18
0

Já bych do XC90 nešel kvůli zůstatkové hodnotě, která je u Volva vždy směšná. Šel bych pak např. do Dodge Ram s nástavbou na korbu ( pro paní asi moc :D ), X5/6 a nebo Cherokee SRT8 a zbytek si nechal na benzin ;). Velar je za mě takový moc rozplizlý.

reagovat
Chase
23. dubna 2018, 12:14
0

Uplně bych netvrdil, že u dnešních Volv je směšná zůstatková hodnota :)

beastar
23. dubna 2018, 12:37
0

No u dnešních? To se stačí podívat rychle do nabídky a vidíš jak to je. Jinými slovy na našem trhu žádná sláva. Kupovat ale kára mio plus se nikdy nevyplatí. Kromě speciálních aut a edic.

Inženýr
23. dubna 2018, 18:55
2

Podle mého skromného názoru to není jen o zůstatkové hodnotě. Důležité může být ještě to, že XC90 bude i za dvacet let aktuálním modelem.

Adam
24. dubna 2018, 08:42
0

U všech to samozřejmě padá rychle, ale za 8 let bude ta XC90 stát polovinu, co původně stejně drahá X5.

Ha
Habakukk
23. dubna 2018, 12:09
0

Ač Vás tady čtu tak toto téma mě donutil se registrovat a přihodit svojí troškou do mlýna. Je škoda, že tazatelka nepíše víc informací o tom kde se bude s vozem pohybovat nebo jaký plánuje roční nájezd. Pokud bude paní přesedat z Audi A3 tak všechny auta zde vyjmenované jsou rozměrově o parník a na ježdění po městě zase tak skvělá nejsou. Co nějaké luxusní MPV které nabízí dostatek nekonečného prostoru a nemusí být zase tak obří.

reagovat
beastar
23. dubna 2018, 12:32
-1

Asi takhle nikdo kdo se jmenuje Nela by neměl jezdit v něčem jako je Volvo XC. Ten Velar mi přijde jako zajímavá možnost. Prostor? Ten nabídne dnes i Opel Astra. Bezpečí? To nabídne i oktávka s full pytlema a hejnem asistentů za přijatelný mega. Když přeskočim Karoq v plný což by byla volba strejdy právníka co se jmenuje Bohouš. Je tady Porsche Macan v nějaký pěkný barvě. Styl, prostor a pořád je lepší jak x4:)

reagovat
ma
martinw
23. dubna 2018, 12:54
0

je bezpečí a BEZPEČÍ, zrovna tady bych si dovolil hádat že se poptává auto které bude výrazně těžší než ostatní průměrní účastníci provozu.... jednoduše auto které tu novou "oktavii" při střetu rozbitou odhodí do příkopu protože bude zhruba o 1 tunu těžší.

Vo
Vorlosup
23. dubna 2018, 12:56
0

Stelvio! Více stylu, méně peněz a "prestiže"

bitner
23. dubna 2018, 12:57
3

No kazdopadne je videt, ze zivotni uroven v CR jde pomalu ale jiste nahoru. Matky samozivitelky s dvema detmi kupuji jako druhe auto neco kolem 2 micu, jejich kamaradky jim doporucuji BMW X4. Myslim, ze to uz jde. Takhle by to do te Evropy casem slo.

beastar
23. dubna 2018, 13:38
0

Stelvio by mohlo bejt zajímavý to je pravda. Ono je taky těžký něco vybrat když máš k dispozici jen kusý informace. Protože u žen to je taky hodně o vkusu a o tom jak to na ně zapůsobí. Takže to co tady vidíme jako BEST auto, protože je to přece pěkný tak to je dost zavádějící. Já to beru s tý stŕanky, že kámoška doporučuje X4 z toho se dá usoudit v jaký společnosti slečna maminka jezdí:)) Takže Stelvio mi trochu přijde jako doporučovat kabelku Nike na ples. Asi bude dobře vyrobená a na tenis je super.... Porsche je na tom tak, že může na ples ale i na ten tenis.

Vo
Vorlosup
23. dubna 2018, 14:15
0

Souhlasím s tebou, ale nevidím moc rozdílu mezi Volvem a Alfou, co se týká společenské vrstvy. Akorát ve Volvu jsi vážný a starostlivý a v Alfě asi spíš puberťák

Jimi
23. dubna 2018, 14:51
0

chce to víc info o "mapě", kvůli které se to auto kupuje. Určitě tady má být zachovaný určitý stupeň prestiže, protože vstupní podmínky bezpečnosti a prostoru zastoupí jakékoli auto něco přes mega. S tím jízdním komfortem je to otázka. Čím vyšší auto, tím víc elektroniky i vzduchu, aby to bylo stabilní a v tomhle segmentu se podvozky přitvrzují (aby to bylo i pseudo-sportovní).

beastar
23. dubna 2018, 14:56
0

Joo Stelvio určitě může konkurovat tomu nejlepšímu od dalších výrobců. Jen se obávám že ve většinové společnosti hláška jezdím Alfou vyvolá otázku... Co? Ne proto, že se jedná o špatný auto. Prostě protože to lidi nebudou znát:)) Jinak to na ženskou duši určitě dokáže zapůsobit a splňuje všechno, co se poptává. Jak píše Jimi těch informací k nějaký doslova odborný radě není moc. Je to jako když vám napíšu že chci cabrio aby bylo rychlý, placatý a červený....

Inženýr
23. dubna 2018, 17:47
3

Bitner: Časem?

Máme tady Bůrgrkingy, sanitky co maj vzadu velkou krabici, prodejce ojetin z Nýdrlandů co kupujou Zondy jak Becheř Zemanovky, hromotluky co uvažují nad Lodžynama a nepříjde jim to ani trochu divné, pisálky co si raději koupí latinskýho malucha na operák bo je jim trapně chodit do Teska s igelitkou, a někteří co se v redakci ani neohřáli už jen tak dělají generálky starého sporťáku z říše..

My už západní země jsme. :)

beastar
23. dubna 2018, 17:56
1

To by člověk neřek jak se tady dneska zasmějeme. A to je taky pravda každej druhej tu má šest aut, nebo Poršáka. Redaktoři mění auta jak ponožky aby prej bylo o čem psát. Některý čtenáři pravidelně co půl rok bouraj s nějakým sporťákem. Každej ví že to co se prodává u karlovek nejni koks. A normální kucí od Brna proháněj v12. Sem tam nějaký KK, kde je to samej ceněnej werk a samej pitralonhead co nemá nic lepšího k práci než kecat vo autě. I v tom Nýdrlandu a nídrsachsenu už nám skoro zavidej! A američani ty sem jezdej koukat na ty baráky a sou z toho úplně hotový. A je tady LPG za supr cenu. My jsme ta Evropa.

Inženýr
23. dubna 2018, 18:51
0

Beastar: Přesně tak. Máme síce nějaké problémy, jako třeba teď se soušl mýdyja, ale to se časem srovná. Režim podle mně funguje na jedničku.

Teď toho nechám, aby si tazatelka Nela neklepala na čelo, na jakou partu se to obrátila.

beastar
23. dubna 2018, 20:28
1

Ano režim funguje ku prospěchu národa a hlavně těch dolních deseti milionů že jo. Tesco? Je....éé. Auta? Jsou! Podnikání? Existuje... Hranice nemáme. No prostě vzor a pýcha západní demokracie. Plný teřichy a jediná starost jesli maj auta nějaký velký emise a co v Sobotu budu žrát jesli krevery, nebo humra.

RCNP
23. dubna 2018, 13:46
3

Mám relativně dost zkušeností s novou Discovery a řekněme, že je dostatečně spolehlivý aby člověka nikde nenechalo a pokud to člověk má v plánu provozovat v horizontu záruky, tak se nemá čeho bát. Nic závažného asi nehrozí, maximálně občas nějaký drobný softwarový šotek, který se dá vyřešit během běžného servisu. Na druhou stranu mi přijdou jízdní vlastnosti v kombinaci s obří velikostí a velmi lehkým řízením jako trochu špatně odhadnutelný mix chování. Je to lepší než to bylo u minulé generace, která se chovala jako loď, ale stále je tu znát, že silnice je jen částí repertoáru. Právě třeba předjíždění na okresce je dost nekomfortní. Zátah motoru je řádný, ale takový autobusový, kdy se vyhrne na začátku spousta krouťáku, ale další točení motoru nemá smysl, jelikož už tam nic není a motoru dochází dech - a to i v nejsilnějším dieselu. Takže při předjíždění člověk dostane pecku dozad, která rozvlní kayakoidní podvozek a následné snažení udržení auta mezi krajnicí a předjížděným autem je skrze to velmi lehké řízení poněkud ošidné. Plus asi faktor toho, že s Discem jezdívám velmi nepravidelně je, že se přes ocumlanou karoserii trochu blbě odhaduje kde končí. Ale pro klidného řidiče, co si počká na dostatek místa na předjíždění a doopravdy potřebuje převést kravín (fakt je to velký auto), je to ideální. Navíc to co je mínusem na okreskách je všude jinde vynahrazeno velice komfortním poježděním. A jako bonus pěkný Callumův design s pěknými detaily a elegantním interiérem.
X4 je uvnitř menší než obyčejná trojka (nemyslím X3 ale obyč řadu 3) a je z ní fakt blbe vidět. Pokud bych hledal k tomuhle alternativu u BMW (kromě X3), tak by stačilo i 4 Grancoupe, což jako liftback bude praktické a zároveň to bude mít i šmrnc, pokud člověk nechce kombíka. Což by možná byla i trochu škoda. Třeba pětka v kombíku je velice pěkné auto, které se bude výborně řídit a zároveň převeze obrovské množství věcí. Podobně třeba jako V90, která na zvýšeném podvozku ve verzi CrossCountry má takový ten SUV styl, ale není to tak velká hmota jako u SUV. Navíc Volvo kombíky umí a vypadají přirozeně, ne jako sedan s batohem. A bezpečnost u volva ani netřeba řešit. Nezávodníkovi nebudou vadit čtyřválce, které stačí na to normální ježdění a nezáludné řízení je určitě také fajn. Nehledě na trošku originálnější severský design interiéru a nepokrytá pohoda místo falešného sportovního designu u konkurence.
A poznámka na závěr - prosím, hlavně ne MPV. To je symbol utilizace života, který musí zahynout.

reagovat
beastar
23. dubna 2018, 15:01
0

Hahaha, dobrý názor jako vždy. Trochu mi to Disco a ten tvůj popis připomělo řízení MB GL. Tam nebejt asi 8 assitentů tak se to auto při předjíždění převrhne na bok jak leklej kapr. Ty suvéčka dnešní jsou v tomhle všechny stejný. Ale odveze to věcí jak střední dodávka...Co je tak špatnýho na MPV?:D

RCNP
23. dubna 2018, 16:02
0

V GL jsem nejel, ale třeba X5 je docela v pohodě. Ač je to o číslo menší SUV, tak se nakláněla sice dost, ale tak předvídatelně. I to auto reagovalo na plyn v zatáčce, že si trošku sedlo na vnější kolo a tak. Zato řízení s variabilním čímsi bylo úplně virtuální a měnilo odpor a rychlost otáčení volantu naprosto libovolně. Nedávno jsem i jel v F-Pace s třílitrovym dieselem a ten se choval jako velkej kombík. Taky se nakláněl a byla znát ta větší stavba a hmotnost, ale chovalo se to předvídatelně a i řízení bylo normální. Ono to vypadá jako bych hrozně neměl rád Disco, ale naopak se mi celkem libí, jen to prostě není to městský SUV, ale to opravdický SUV v pravym slova smyslu. MPV jsou přepravní boxy na lidi ne auta a vetšinou ukázka vnitřní smrti jejího uživatele, kterej se smířil s tím, že jeho život už nemá význam a jen čeká až dožije.

beastar
23. dubna 2018, 16:48
0

Né že bych byl fanouškem MPV aut. Zase na druhou stranu co když to nějakej živnostník co má děti a auto jako S-Max, Touran a podobně je pro něj kombinace rodinnýho auta a malýho pickupu. Třeba já nevim večerkář, nebo hospodskej. Taky maji právo na život ne? :D Jako kdo si to koupí dobrovolně takzvaně domů tak to už je trochu diagnóza. Já taky nemám nic proti suv obecně a už vůbec ne proti LR,RR a tak dále. Ono prostě nejde chtít superluxusní žehličku na dálnice a takovou tu opravdovost v nějakým bahně a kopcích. Jako suv typicky dobrý do města X6:D Tam je teda trochu problém ten prostor. To stejný je Q7 kdy to vypadá jako dinosaurus naklání se to jak koráb, variabilní a pomocný a tak dále to má snad i naklápění sedadel ale prostor v tom je jak v Megánu coupé.

ro
rock
23. dubna 2018, 13:47
2

Tahle situace už je dávno univerzálně vyřešená, Volvo XC90.
btw jenom bych podotkl, že sice dvoulitr, ale 310 k, 400 Nm a 0-100 km/h za 6.5 sekundy. Možná, že jiní nabízejí víc, ale ruku na srdce, tohle při jízdě, kterou lze označit za bezpečnou, nebude slabé nikdy.

reagovat
Jimi
23. dubna 2018, 13:58
1

klidně bych zkusil Lexuse RX 450h, za chvíli i 7-místné, to se vejde, elektrika umí zrychlit, relativně spolehlivý (Toyota). Z amerik bych se nebál např. Mazdy CX-9.

reagovat
Fa
Fandatik
23. dubna 2018, 14:12
-11

Mnohokrát řešený problém. MB Eclass a pro lepší pocit může zvolit All Terrain. Případně již zmiňované V90 CC. Každopádně chudák exmanžel, ale dle dotazu udělal dobře, že i za nemalou cenu poslal zlatokopku do míst, kde slunce nesvítí.

reagovat
Inženýr
23. dubna 2018, 17:37
1

Pokud nejsi právě ten manžel, nevyhlašuj tady něco, o čem víš kulový. :)

beastar
23. dubna 2018, 17:47
2

Hale a není třeba možný, že ten manžel třeba nebyl úplně cool. A třeba si na to auto vydělává sama mimochodem je tam... Budu ho splácet. Tzn neveme dvojku z kasírtašky a nepujde pro Velar za hotový;) A pochybuju že by na to stačili alíky:)) Takže jak píše ingolstadska čtyřkolka ... Nedělej závěry kámo (...)

Ju
Junior
23. dubna 2018, 22:03
0

Můj, od prvního již ex-,korporát má jenom na mém oddělení pár (10-20 kousků) bab, co berou 80k v hrubým fix+obratové odměny+přesčasy (a že těch je fakt hodně). X5 na 20kkm ročně je nabízena za něco přes 15k srážku z hrubého. To zvládne i mamina samoživitelka. Jsme součástí velký čtyřky, pochybuju, že je jinde to finančně horší, takže to máme 100 ženských, co si nějakej zázrak za 2 mega ročně na vození dětí můžou dovolit. A to jenom v Praze a jenom v jednom velmi specifickém odvětví. :))

Usplácet auto za dvě mega není v dnešní době fakt nic složitýho a fascinuje mě, že je někdo schopnej to někomu závidět. Já bych teda slečně taky doporučil spíš operák, protože to prostě za chvíli (4-5 let operativní leasing je taky možnej) vrátí, vezme nový (chechtáků zjevně málo nebude, a to nemyslím nijak pejorativně), na servisu s ní nikdo nebude vyjebávat (sestra je velmi blonďatá a i prohlídku v autorizáku musel dořešit otec, chlapci měli pocit, že na výměnu oleje se můžou vyjebat, však to kráva nepozná) a celkově s tím bude mít snažší život. Já bych si nové auto po záruce už taky nenechal. Čímž teda nevylučuju, že po GTDčku nenaberu na pár let daily ježdění třeba M3 E90, kterou si pak nechám na víkendy, ale to je trošičku jiná situace...

Fa
Fandatik
23. dubna 2018, 22:18
0

Quattro: čekal jsem spíš koment na MB E at,. A moje mínění na danou dámu? Možná se pletu, třeba je Nela jiná. Až budu v pařížské, třeba ji potkám a zeptám se.

Beastar: právě alimenty (na děti) + na exmanželku by řešili ty splátky.
(teď už pár měsíců řeším jak pořídit QV,, a stále nemám koule/jistotu že to firmu neohrozí). Takže pořídit auto za 2 mio není o tom mít 2MIO na kontě. Za chvíli budu bez auta a podám podobný dotaz jako Nela. ????????

Fa
Fandatik
23. dubna 2018, 22:31
0

Junior: KPMG, PwC, E&Y, Deloitte nejsou tradiční zaměstnavatelé. Nejde o závist. Strašně to mladé paní přeji. A s operákem taky souhlas, myslím že právě MB Eclass All Terrain by ji slušel nejvíc ze zmiňovaných. Jen to prostě není standard a těch rozvedených paniček je víc než manažerek v audit společnostech. Můj názor.

Řešme auta.

Inženýr
23. dubna 2018, 23:08
3

Fandatik: Málem bych zapomněl. Éčko bych po mé krátké zkušenosti s generací W212 určitě odmítl. Volvo by nemuselo být špatnou volbou, pokud by nevadil klasický kombík, a stručně řečeno - nemuselo by to být SUV. Víš, já tě neodsuzuji, a chápu že lidé mohou mít názorů kolik chtějí. Tys to prostě vyhrkl tak, jakobys byl tím exmanželem a přišel tady prudit. Je to tady příliš na úrovni, že je potřeba to změnit? Kdyby ses tázal, zda-li má smysl kupovat třeba RR Evoque, a já bych do komentářů napsal ''ty vole, to je bukvice zkroucená jak praclík, že kouká po gejským Rendži'' aniž bych věděl, jestli to auto plánuješ pro sebe samého, nebo manželku / přítelkyni. Svým chováním jsi nám vlastně dal souhlas napsat jakoukoliv píčovinu bez ohledu na to, jestli víme nebo ne, o co vlastně jde. Jednoduše - mór pýs les hejt. Pýriod.

Ju
Junior
23. dubna 2018, 23:12
0

No, ona ta velká čtyřka na tom financema není právě kulervoucně.Ohánět se zkušenostma (...) nejde do nekonečna. Na tvrdej cash je rozmetá kde co. Miminálně na pozicích 4-5 let po škole. Pak se láme chleba a začíná to být "k žití", dokonce se hodně lidí uchytí jinde za extrémně (150+) slušný peníze. Kolega přišel po absolvování VŠB do Prahy i se svojí holkou. On ve velké čtyřce nástup 33hrubýho, ona v jisté potravinářské společnosti finanční analytička 45hrubýho. Ale to je na jinou diskusi a jinde.

A nedá mi to, abych si nerýpnul. Kolik taková lízačka na QV koštuje? 35-40k? Však to jsou mzdový náklady na jednoho dělníka ve směnným provozu. To jsi až tak na krev?

Ju
Junior
23. dubna 2018, 23:20
0

*Čímž neříkám, že ty peníze jsou špatný. Ale že bych si z toho sednul na zadek se opravdu říct nedá. Vzhledem k časové náročnosti, stresu a nutných znalostech v kombinaci s tím, že prvních pár let po ukončení VŠ má kdejakej řidič MKD víc než ty...Dávno už to nemá ten elitní hype, uvnitř firmy opakovaně i z relevantních pozic (a to nejen v té mojí, spolužák v jiné firmě říkal to samé), že prostě na ty nejlepší lidi nejsou prachy, takže tam ti nejlepší už nepracujou a ztrácí to ten pověstnej lesk :)

beastar
23. dubna 2018, 23:42
0

Já mám teda auto jenom za milion ale s akontací asi 600 000 by nebyl problém ani auto za dva. Jenže to bych potom už nemohl mít víc aut a to by mě vadilo. Jestli podnikáš nechápu v čem je problém. Navíc úplně na začátku sem psal o leasingu je mi jasný že dnes se auta za cash neberou:))) Mě to uč znát kámo. Mimochodem co mi malý skromný prodejci ubohých ojetin víme. To vy kancelářský krysy u Ernsta a Janga točíte tim globusem je mi to jasný. Jediný s čím souhlasim, že rozvedenejch zlatokopek je víc jak těch manažerek a top právniček. A kdyby měla platit káru z alimentů, tak co dá dětem? Kabelku Versace k večeři? Kdyby si chtěl poradit jak to profinancovat stačí říct;D

Ju
Junior
23. dubna 2018, 23:53
0

bea->nebuď tak vztahovačnej, reagoval jsem na Fandatika :-P
Z alimentů se dá zaplatit kde co. Ono stačí říct, že manžel vybudoval firmu, když se slečna starala doma o děti a že na část tý firmy má vlastně taky nárok. A už to sviští. Znal jsem jednu takovou. Pak je splátka XC90 uplný prd.

Ju
Junior
23. dubna 2018, 23:54
0

Akorát se tomu teda neříká aliment, ale něco něco vyrovnání, teď přesně nevím, nejsem top právnička. :)

beastar
24. dubna 2018, 02:14
3

To myslíš asi majetkové vyrovnání. No já top právnička jsem,D Nejsem vztahovačnej jen nemám rád vychloubačný hemzy o penězích. Teda jako nevaděj mi když se o tom bavíš s lidma tak nějak otevřeně a to tady fakt nejde. Na net věci o tom kdo kolik bere nepatří. Zejména ne do diskuze o tom jaký si má koupit Nela s dvěma dětma po rozvodu.

Ju
Junior
24. dubna 2018, 08:21
0

Ohledně těch firem->žádný chlubení, reagoval jsem na Fandatikovu poznámku, že Big4 nejsou tradiční zaměstnavatelé. Nejsou, akorát druhým směrem než si Fanda asi myslel. Necháme to bejt, třeba někdy nad buřtem :)

Fa
Fandatik
24. dubna 2018, 10:17
0

Ok, byl to asi zbytečný hejt. Pár dobře rozvedených žen znám, resp jejich ex..
A ten dotaz mě přišel, že je důležitější co na to řeknou kamarádky, než ostatní. Jinak se jedná o vyživovací povinnost mezi manželi.

A teď mám OL za nějakých 17500. QV je cca 50-55tis při 30% akontaci (velkou část pokryje vratka DPH). Takže měsíčně o cca. 35tis víc. To sice není částka, která mě může ohrozit (aktuálně), ale.... nepřehazuju prachy vidlema.

A je to dost peněz za uspokojení chtíče.

beastar
24. dubna 2018, 14:03
0

Tak víme svoje jak to dneska chodí. Já se nedivim že to někoho napadlo. Je teda fakt, že často se nestává že by žensky řešili nákup káry za dva. Já sem vlastně ještě přímo do ženských rukou takový auto snad nikdy neprodal. Rád věřím, že si na to dnesks snad žensky už vydělaji.

Tak to vypadá rozumně. V závislosti na tom co tam je za další podmínky. Délka, servis, nájezd. Dost peněz to je. A prachy řeší dneska úplně každej. Nikdo nechce chyby. Zase na druhou stranu to by sme už fakt všichni museli prohánět max tu okynu v kombíku.

Anorex
23. dubna 2018, 14:22
2

Trochu mě překvapuje, že všichni nabízí de facto to největší, co se dá dneska koupit a ještě na úplné hranici budgetu (krom Jeepu). Jako jestli je sama a děti ve věku, kdy už není třeba kočárek potřeba, pak nevidím důvod se pohybovat obřím SUV nebo velkým combi. Podle mého by stačily auta o třídu menší. Tedy třeba X3, M-B GLC, Q5 je zbrusu nová, XC60 stylovka nebo menší combi. Tedy třeba Céčko (éčko už je hrozná kráva), A4 a podobně. Ty auta pak budou mnohem lépe vybavená, než ty obří krávy, s lepším motorem a budou obratnější a snažší na parking a podobně. Nedostatku vnitřního prostoru bych se nebál, prémie na tomhle docela zapracovala kvůli tlaku z mainstreamových automobilek.Nehledě na to, že nemusí ani atakovat ty dva míče.

reagovat
ro
rock
23. dubna 2018, 15:27
0

To proto, že dáma jezdí s A3 a kdyby jí auto +- téhle velikosti stačilo a vadilo jí jenom třídvířko, tak si jako do přirozené volby sedne do A4 Avant a neptá se na netu. Očividně se chce přesunout do úplně jiného levelu.

Ne
Nela
23. dubna 2018, 16:06
0

Relativně jste to trefil, A3 si navíc určitě nechám, takže město zastane ta, nové bude klasický rodiny přepravník na chatu, výlety, dovolenou a hory...

Ju
Junior
23. dubna 2018, 22:05
0

*Ne že bych chtěl nějak mudrovat, ale viděl bych to tak, že manžel měl nějakou velkou krávu (cokoliv od A6 Avant po GLS), takže děcka jezdila na výlety atd. primárně v tom. Ale chlap je pryč a pro dvě děti není A3 jako primární auto úplně první volba :) Takže potřebě něčeho většího rozumím.

Ne
Nela
23. dubna 2018, 22:40
0

Tak tohle ste trefil trochu míň, exmanzel měl porsche:))
(911 ne, to menší)

Ju
Junior
23. dubna 2018, 23:14
0

Gaymana? :O
V tom případě chybička na mojí straně. Neměl bych tolik kecat na základě společenských stigmat.

*Podprahový vzkaz pro všechny-->Z alimentů to nebude pánové...:D

Ne
Nela
23. dubna 2018, 14:42
8

Tak já teda děkuji moc za krásný článek, možná jste mi hlavu zamotali ještě víc, ale co už..:)
Když sem prohlédla fotky zmiňovaných vozů na internetu, tak a popremyslela o tom co jste psali, musím říct že velké nadšení ve mě nevzbuzuje ten jeep... nadruhou stranu discovery se mi začíná líbit čím dál tím více (ačkoli minimálně na fotkách vypadá opravdu možná až moc velké, uvidíme ve skutecnosti) a trochu roli tajného zolika hraje volvo, jak v článku zmiňovaná XC90 tak v diskuzi V90. Ale říkám, jen jsem koukala na fotky. V týdnu si odvolán prodejce a zeptám se na možnosti zkušební jízdy, a pak se uvidí :)
Kazdopadne děkuji moc za rady, určitě pomohli:)

reagovat
Kr
Krocan
23. dubna 2018, 16:15
1

Kluci jsou rádi, že měli tu čest, zamotal Vám hlavu.
A vozíte i děti do Jonáka? Protože na takové aktivity je zapotřebí i mimořádně prostorný kufr.

beastar
23. dubna 2018, 16:18
2

Jonák už je v pánu a Junák frčí už asi jenom na Vysočině ,)

Kr
Krocan
23. dubna 2018, 21:32
0

No jó, jsem to ale popleta.
Junák frčí v Ústí. Bratr Piškot ty děcka učí lásce k bližnímu.

Chase
23. dubna 2018, 22:43
0

Nelo, v Praze můžu na testovací jízdy a vyzkoušení XC90 případně V90CC doporučit Auto Průhonice (https://www.facebook.com/autopruhonicevolvodealer/). V rámci Volvoklubu s nimi máme velmi dobré vztahy a o zákazníky se opravdu umí postarat nadstandardně. ;)

Ne
Nela
23. dubna 2018, 22:50
0

Díky díky díky moc:)

XT
XTad
24. dubna 2018, 09:16
0

A co takhle Discovery Sport? Je to mensi, ale vypada stejne jako normalni discovery. Pro dve deti az kam. Jinak mi taky pripada zajimavy Lexus RX450. Dalsi vec je, ze nejaky "mensi" kombik typu A4 Avant by praci zastal nemene statecne. A u volba bych se podival i ma XC60. Opet je to mensi nez XC90, ale porad obrovske auto.

Ju
Junior
23. dubna 2018, 15:22
12

Tleskám všem diskutujícím za to, že nikdo nevytáhl nějakou zamindrákovanou stereotyp píčovinu, která bude kombinovat "ženský velký drahý auto do ruky nepatří."

Jde to tady nahoru

reagovat
M P
23. dubna 2018, 16:37
8

Started from the bottom, now we here!

beastar
23. dubna 2018, 16:51
0

Mě tahle úvaha trochu napadla u toho co psal Herr Bitner. On to ale tak nemyslel. A mě samotnýmu už to přijde dneska natolik běžný, že ženský prostě jezděj v suv (převážně) že je to snad nejlogičtější zadání z posledních 10 Ptejte se......

Ju
Junior
23. dubna 2018, 21:54
0

I wear every single chain, even when im in the house...

Inženýr
23. dubna 2018, 16:53
1

Jak Volvo XC90, tak i Land Rover Discovery může být dobrou volbou. V případě, že tazatelka často jezdí ve městě by stála za pozornost plug-in hybrid verze T8 - předjíždění nebude žádný problém, a v čistě elektrickém módu by to mělo ujet dál než za roh. Verze T6, která má taky dostatek sil je pak o dost levnější. Nové Discovery má soused - vypadá síce majestátně, ale některé detaily mi osobně nesednou a tvarem to připomíná terénní dodávku na chůdách. Za pozornost tady stojí komentář od RCNP, podle kterého usuzuji, že jízdní vlastnosti nebudou z nejlepších pro běžný mimoměstský provoz.

Jednoduše řečeno, pokud tazatelka hledá něco stylového, něco teplého co zahřeje i v tuhé zimě a do kapes se vejdou nějaké drobnosti jako peněženka či pepřák, popsal bych to takto:

Volvo XC90 bude drahá zimní bunda, která dokonale splní účel - zahřeje, je pohodlná do hor a zároveň vypadá dost dobře na to, aby reprezentovala i v "lepší" společnosti.

Land Rover Discovery je takový dlouhý kabát z umělé kožešiny, který určitě zahřeje, ale pravděpodobně se mu v nevhodnou chvíli odtrhnou knoflíky a teplo bude pryč.. Taky nemá nejstylovější tvary a budete v něm vypadat trochu tlustě.

Range Rover Velar je sportovní sako, které je drahé, vypadá noblesně, ale přitom je na suchý zip a ty kapsy se budou hodit tak na pár kreditek.. Dá vyniknout vaším hezkým křívkám (přesný opak Discovery), ale možná vám bude zima.

BMW X4 je sportovní tílko na fitness od značky, která se proslavila kvalitními džínami, ale pak přešla na teplákovky, protože všichni ostatní je nosí taky. Kapsy chybí..

Cadillac Escalade je dlouhý kožený kabát, který překvapivě zahřeje, a přitom schová cokoliv od krabičky prezervativů po upilovanou brokovnici. Do hor však existují i lepší možnosti.

Audi Q7 / BMW X5 / Mercedes GLněco - to jsou takové teplé bundy, o kterých všichni mluví a chtějí je, ale až za to dáte balík tak zjistíte, že to mají úplně všichni, a v moderních kosmopolitních místech jako třeba Žižkov si to svoje ani nenajdete (buď budete dlouho hledat právě to vaše, a nebo taky zmizí doopravdy). Audi - prodloužená verze, a pak ještě Porsche Cayenne jakožto sportovní sako s proužky jako Adidas.

Na místě mladé paní bych si otestoval a pořádně projel Volvo a Land Rover Discovery. Bral bych to, co se zalíbí a sedne co nejlíp. V obou případech to bude parťák do nepohody (v případě Land Roveru ovšem nevěřím spolehlivosti, ale se zárukou snad bude vše v pořádku), a v obou případech to nebudou tuctovky.

Osobně bych bral Volvo.

reagovat
VK
VK
23. dubna 2018, 17:07
0

Ta T6, má podobné uspořádání motorů jako T8, nebo tam elektricky poháněný zadek chybí?

Inženýr
23. dubna 2018, 17:29
0

VK: T6 je myslím čistě spalovací, nehybridní.

VK
VK
23. dubna 2018, 20:23
0

Aha. Tož si taky přisadím, za mě nejlíp dooručeníhodné Volvo V90 CrossCountry, s hybridní T8. Hybridní pohon s elektrickým náhonem na zadek, velké kombi, zvýšené a trochu oplastované, tj. faktor bezpečnosti a lehce zvýšené průchodivosti terénem tu je, přitom to není úplně SUV, tj. stále elegantní.

Chase
23. dubna 2018, 22:39
0

T6 opravdu hybrid není, zadní kola jsou připojená klasicky kardanem přes elektronickou spojku BorgWarner.
T8 v XC90 nemá kardan a 4x4 supluje elektromotor u zadní nápravy.

V90CC je velmi zajímavým mezistupněm mezi SUV a klasickým kombi, ovšem díky svěmu zaměření se narozdíl od klasické V90 nevyrabí v T8 variantě. Top motorizací o tohoto modelu je T6.

Inženýr
23. dubna 2018, 23:16
0

V90 CC by fakt mohl být dobrou volbou. Otázkou zůstává to, nakolik ''prestižní'' auto Nela vlastně chce, a zda-li opravdu trvá na SUV - pocit bezpečnosti, vyšší posez apod. Na jedné straně tady máme luxusní SUV, a na straně druhé sice reprezentativní, ale pořád spíše praktický a relativně nenápadný kombík.

Chase
23. dubna 2018, 23:32
0

Podle mě V90CC zase tak nenápadná podle mě není :) Její výrazné "rozkročení" oproti klasickým kombi je dost výrazné a poutá pozornost. Z XC90 bude samozřejmě díky vyššímu posazu lepší výhled, ovšem V90CC je za mě pro změnu pohodlnější a díky nižšímu těžišti i u něco lépe ovladatelná než XC90. Pokud bych si měl volit já osobně, vyhrála by to V90CC.
Ovšem stále platí, že 100 lidí = 100 chutí. Pro Nelu bude v tuto chvilku, podle mě, opravdu asi nejlepší, aby si jednotlivá auta projela a na "vlastní kůži" zjistila, který z modelů jí vyhovuje nejvíce :)

Dnes jsem byl na exkluzivní České premiéře nového menší brášky V90 (nová V60 - https://www.volvoklub.cz/novinky/nove-volvo-v60-exkluzivne-predstaveno-v-brne) a po pravdě nebýt toho, že jsem uchýl na velká auta, neváhal bych. Volvo mě s každým novým modelem utvrzuje, že na detailech opravdu záleží a že cesta, kterou se automobilka po roce 2010 vydala, je ta správná.

Chase
23. dubna 2018, 23:36
0

Omg, snad je to po mě aspoň torchu přeluštitelný. Příště si to po sobě budu muset přečíst ještě jednou (obzvlášť, když dodatečně upravuju věty) a nebo už jít raději spát :)

fortress
23. dubna 2018, 20:25
0

Matka samoživitelka pro které jsou děti haranti vybírá auto za 2M. To už je jak z ona.idnes ;)

reagovat
beastar
23. dubna 2018, 20:31
0

Hale a jak to víš, že je to jak z ona.idnes? ,D Ty znáš obsah jejich feministického koutku "žena a auto snadno a rychle"?

fortress
23. dubna 2018, 20:35
0

Je to tak. Občas si tuhle přílohu babišovo plátku nosím na hajzl.

Ju
Junior
23. dubna 2018, 22:12
1

Moje matka by, i po rozvodu vypořádaného stylem "můj byznys-tvůj byznys a barák střelíme na půl", byla schopná vykešovat kdejakej Velar asi tak každej druhej pátek. Říká mi familiérně hovado nebo burane. Nemám pocit nedostatku mateřské lásky, ba právě naopak. O slovech to není :)

beastar
24. dubna 2018, 00:44
0

Juny kámo tak potom nechápu proč studujes už dávno semnou nejezdíš Zondou na kafe za Horaciem. Neflákáš se a nešňupeš lajny na co práce, když to tatík už zařídil;)

Ju
Junior
24. dubna 2018, 00:54
1

Toe krytí, chápeš woe ;)
Zonda je napiču, měl jsem, ale posledních 10 kiláků zahrady už máme takovou neupravenou cestu (CHKO, ale už to řešim, budou doslova padat hlavy), takže jsem se zpátky vracel s poškrábanýma kolama a to nejde, Horácio to viděl dalekohledem přes plot (nechápu jak to na takovou dálku udělal, Země by přece měla bejt kulatá...) a strašlivě držkoval...

beastar
24. dubna 2018, 02:17
0

Jo chápu to já kvůli tomu u nás musel postavit asfaltku skoro až do obejváku kde to parkuju. Naštěstí máme kolem pozemku 4m zdi pod kamerama a jenom hluboký lesy. Tak se nemůže stát, že by to třeba někdo schválně odřel nebo něco. A kdyby náhodou Dymka, Vasiliy a Igor už nabíjej ostrý a většinou choděj teda jenom domlouvat. Horácio je ras on tak nějak nechápe, že s tim sakra chceš jednou, dvakrát do roka taky jet. To víš to jsou ty repase po najetým kilu.

Ne
Nela
24. dubna 2018, 00:20
1

Chlapi díky moc za všechny vaše rady i nerady, je neuvěřitelný jak skvělá diskuze se může rozjet na jednom českém webu o autech na pomoc jedné bezradné chuděře:D Vůbec jsem to necekala:)

Koukala sem na to všechno a určitě se chci projet oběma zmiňovanými volvi a discovery.

Jen tak mimochodem bratr jakožto věrný čtenář vzkazuje, že se v tom vůbec nevyznate, suv jsou k ničemu a zapoměli jste na suv jaguaru:) Ale já si stejně myslím že si dělá srandu...

A pro ty poznámky, ž alimentů to fakt není, ty pokreji sotva soukromou školku:) Ostatní ptejte se sem nečetla, ale že by se tam tolik řešil status kupujícího si fakt nemyslím, to je tak, když si u nás chce koupit auto ženská:)

Každopádně díky moc za rady, gantelmani to vypadá nevymreli, jen utekli na autíčkáře:)



reagovat
beastar
24. dubna 2018, 02:20
0

S tim Jaguárem má ale pravdu. To se divim, že se neobjevilo. Jinak ten status kupujícího se řeší skoro vždycky. Nejednou už proběhli ostřejší názorové výměny na toto téma. Ono do jisté míry vlastnictví vozu s tím prostě souvisí. Nedoporučíš člověku co má mio na auto skutečně auto za mio když dělá za 22 netto montážníka. A ty prachy má třeba že prodal nějakou svou nemovitost a chce si koupit jedno pořádný auto.

A tak dále. Nebral bych si to nějak k srdci. Jsou schopné, samostatné ženy které vydělají velmi slušně. A pak také schopné ženy které se umí velmi dobře vdát. :))

Anorex
24. dubna 2018, 08:04
0

Status kupujícího se tu povětšinou v podobných rubrikách neřeší, protože se obvykle vybírá co nejzajímavější auto za co nejmenší finanční obnos. A když někdo náhodou vybírá něco v řádech nižsích statisíců, to už je tady pomalu svátek.
Takže vesměs nepřekvapuje, že se tu pár narážek objeví, když tu žena žádá o pomoc s výběrem auta za dvě kostky, protože to je na místní poměry velmi vysoký budget a nechtěl bych vidět to halo, kdyby se tu podobný požadavek objevil u zapáleného autičkáře, který vybírá něco sportovního a zábavného. To by tu byla diskuze o stovkách příspěvků, živě to vidím... :-)
Ale docela se to tady ustálo se ctí a bez blbých keců. Námětů máte dost, tak hurá do testovacích jízd a porovnávaček, ono se za tyhle peníze vlastně ani nedá moc sáhnout vedle...;-)

C70C
24. dubna 2018, 08:51
2

milá Nelo, pokud se máš i po realizaci dobře míněných subjektivních projekcí vlastních snů ze strany pravidelných náštěvníků do tvého rozpočtu ( zasnili jsme se všici, nakupovat budeš Ty..), udělej něco pro svoje dobro, měj pěknou anonymní ikonku profilu, max ji pak zaměň za fotku vybraného auta, ať máme všichni pocit, že jsme pomohli nezištně a že fakt, že se strhla lavina nijak nesouvisí s potřebou účastnit se rytířských soubojů, ať už je téma jakékoliv.. :-D
Myslím si ale, že jak se píše hore, finální trojka mezi RR Velar, Volvo XC90 a Volvo V90 je dobrý základ pro pořízení něčeho, co bude dělat radost zvenku i zevnitř a zároveň splní celé zadání.

C70C
24. dubna 2018, 08:52
0

oprava: * pokud se máš v úmyslu vracet..

bitner
24. dubna 2018, 09:11
0

Projektovat se da ledasco. Nelu vidim jako majitelku luxusni restaurace, shani sobe povoz. Po velmi odbornych radach na autickari navstevuje šourům a nechava si poradit nad konfiguratorem od extremne sympatickeho majitele šourůmu. Nasleduje zkusebni jizda, pozvani do Nelina podniku a dal uz je to jasne - laska prochazi zaludkem, mame tu heavy end a zaverecne titulky.

Ju
Junior
24. dubna 2018, 10:29
0

Škoda, že Zonda nedělá SUVčka...

Kr
Krocan
24. dubna 2018, 11:21
0

Zonda je Universum, Zonda je!!! SUV.

beastar
24. dubna 2018, 14:09
0

Máte pravdu no. Kdyby měl Pagani konečně suv nejlíp hybrid, tak tady bylo tak 5 příspěvků. Kup Pagani Zonda Suv a je to. Já nevim taková díra na trhu a starej to neřeší.

Anorex: Nejedná se jen o tuhle debatu. Ale hádky o sociální status tady byly. A to poměrně ostré a ne jednou. Dokonce zaznělo i slovo socky:)) Já to tady sleduju dost přesně věř mi. Často taky zaznívá v tomhle budgetu nic nesezeneš. A teda nevim v jakej relacích se pohybuješ;D Ale 2 miloše na auto jsou hodně v Čr skoro všude. Nejen zde. Možná ve Scuderii tohle neřeší tam jsou to docela drobný.

Ju
Junior
24. dubna 2018, 14:13
0

hybrid se bude furt srát, to nechceš, joo, dát tam rotačku, tak možná vyklepu kapsy u kalhot a pro nějakej středně vybavenej kousek skočím.

Anorex
24. dubna 2018, 14:42
0

Tak pravdou je, že všechny diskuze do detailu neprocházím a po pár hodinách už do nich vesměs moc nechodím, tak mi tyhle hádky nejspíš unikly. Já jsem je právě nikde moc nezaznamenal. Ale tahle situace byla na to velmi zralá a ono nic... :-)

Pohybuji se v relacích obyčejné běžné střední třídy po Česku. Tedy dva milošové jsou pro mě hromada peněz asi jako pro většinu tady...na Zondu to holt pořád není, ale věkem jsem ještě celkem mlád, tak snad to někdy na ty drobné do Scuderie dotáhnu :-)

Fa
Fandatik
24. dubna 2018, 15:11
0

Beaster: krom F-pace se možná trochu pozapomnělo na Porsche Macan nebo jsem si pouze v komentářích nevšiml. Ale já jsem ten nepřítel SUV. Ten Macan není úplně obr, image nad BMW, Volvo, atd. To bych doporučil já, kdyby SUV byla podmínka.

beastar
24. dubna 2018, 17:17
0

Jedinej kdo psal o Porsche Macan jsem byl já. Nějak to nezaujalo možná právě proto, že to neni typický přerostlý suv. Designově je to ale povedený auto a technicky taky. Přesně jak píšeš image je tady silný slovo. Protože mantra má Porsche prostě pořád funguje. Při vší úctě mám Volvo je rozhodně pod tím. Prostorově to pro konfiguraci mama+ 2 kinder stačí.

Anorex: Já taky všechno neprolítám do písmene. Ale sem tam se tady nějaká hádka taky rozjede. Viz Octavia články, elektromobilita a tak podobně. Já nepopírám že dvojka je hodně peněz:)) I když v dnešní době splátek, podnikání a operáků neni zase takovej problém přijít k drahýmu autu bez velky´dřiny. Tu Scuderii sem myslel tak jako že tam jsou možná dvojka drobný jinde je to dost problém a stačí to na hezkou flotilu oktávek:))

Jun: Přesně tak bejt v tom zlatý tdi tak bych se snad taky nezdráhal. A hlavně stejnak to má potom spotřebu 3,1l na sto a to tomu dáváš napít. Každej to vopraví a jsou na to díly. Celej motor za čtyřku a rozvody za dvě kila.

Fa
Fandatik
24. dubna 2018, 17:32
0

Ani bych to nenazýval hádky. Jsou to jen lehce emočně zabarvené komentáře.
Většinou právě nad tématy SUV vs velké kombi. A pak výběr ojetiny a ceny na nákup + rezerva na kurvítka. Já když vidím co lze sehnat na autoscout za perly, tak je mi prostě líto tady solit takové prachy za spotřební věc. Mladé paní by určitě slušelo i CLS nebo A7. :-D

beastar
24. dubna 2018, 17:55
0

Je to tak no. Když vidíš co koupíš za mnohem míň jen protože je to rok starý a má to najeto 30000km tak bych taky do spotřebáku za dvojčana nešel:) Jenže ženskej pohled na věc v tomhle bude asi dost jinej.

Fa
Fandatik
24. dubna 2018, 19:19
0

Tak já myslel ještě starší káry. Za 2mio (skoro cena QV) můžu koupit XJR (X308/350), k tomu S2000, nějakého Traffica a doplním to o Gclass. A na benzín a perfektní servis mám dostatečný polštář. Případně ještě můžu doplnit dle chuti o další auta. (Fiat 124 Spider, MB 560 SEČ, W124 Coupe). Už toho šmírování autoscoutu musím nechat.

beastar
24. dubna 2018, 19:33
0

Noo to máš pravdu. Taky sem měl jeden čas 5 kousku. Pak ti přijde 150 klacků povinnyho a havárek a taky nejsi úplně happy. Zase se ti ten nájezd krásně rozprostre a ten servis pak neni takovej. Přesto sem byl rád ze 944 je pryč. A starší auta sem obměnil takže splacim sice ale objevuju silu toho když najedeš za měsíc 6000 a nemusíš na to sáhnout.

Fa
Fandatik
24. dubna 2018, 19:57
0

U těch nových mě rozsekala zpráva, že Lidl koupí BMW se slevou 50%. Rok a půl to budou jezdit. A pak to prodaj dráž než koupili. Takže ani ty výrazné slevy na roční auta s 30t km není žádný zázrak. A když odbočíme, tak PČR nakoupí za 1,8mio Supy (a těch pár speciálních dílů to určitě nijak zvlášť neudělalo).

Je jasné, že velkoodběratel musí dostat slevu. Ale pak je mi odporné platit plnou. Prostě mám z toho takový psychický blok.

beastar
24. dubna 2018, 20:12
0

Tak ten Lidl to je extrém. Zase nadruhou stranu ,kdo nakoupí takovou flotilu měl by dostat slevu. To že jim to vyjde takhle je možná nefér, ale tak to prostě chodí. Škodovka by mohla vyprávět.

Rien
24. dubna 2018, 20:17
0

Fandatik: chtel jsem taky navrhnout cls nebo spis bmw 6 grandcoupe:D podle me ideal)))

Fa
Fandatik
24. dubna 2018, 20:37
0

Jasně, ale ten handl kdy prostě slevy z tabulek v obrovských procentech jsou už standard i pro běžného kupujícího (a on s tím počítá) je divný. Jestli to rozseknu v hlavě, tak budu chtít tvrdě výraznou slevu. Jinak to nový auto prostě nekoupím.

Rien: tak zrovna 6 GC je totálně mimo mísu právě cenou v porovnání s A7 a CLS. Minimálně 0,5mio u srovnatelných verzí je nesmysl. A CLS Shooting Brake pokud by chtěla kombi. :-D tak jsme pěkně odbočili od XC90 a Discovery.

Ju
Junior
24. dubna 2018, 20:39
0

A kolik z Vás někdy zkusilo narvat na zadní sedačky do dětské autosedačky haranta, když je to nízký a ještě má tak debilní tvar střechy jako má CLS a A7? :))

Ju
Junior
24. dubna 2018, 20:43
0

A ty fleetové slevy, kdy Lidl ty auta prodá dráž než je nakoupil->Na to by nejlíp uměl odpovědět Krab, ačkoliv se mu asi nebude z pochopitelných důvodů chtít. Kde si myslíte, že se na stránkách AAAauto berou ty sotva zajeté X5 a X6? ;)
https://www.aaaauto.cz/cz/mercedes-g/car.html?id=210963488#promo=b
fakt si myslíte, že na to paní generální těch +-15% (aby to dalo tu slevu půl míče) nedostala? Navíc to už chvilku bylo v nákladech a tak... :)

Ju
Junior
24. dubna 2018, 20:46
0

*teď na to koukám, je tam nějak hodně GLE, ať už kupé nebo klasika. Že by management áček přesedlal?

Fa
Fandatik
24. dubna 2018, 21:01
0

To bylo jen tak do větru, že by mladé paní takový vůz slušel. Určitě to není žádná hitparáda, ale děti 4 a 6 let se snad do sedačky vlezou samý, ne? Nebo nemají už jen takové ty podprdelníky? Každopádně pokud vezu děti (nerad) tak jediné co mě zajímá aby nic nejedly, nepily, nic neďoubaly a nedělaly další bordel.

Rien
24. dubna 2018, 22:26
0

Ja ty ceniky nezkoumal, jenom me napadlo ze by se to tam mohlo vejit:) ten shooting brake by ale doopravdy mohl poslouzit jako prakticky rodinny auto))

beastar
24. dubna 2018, 22:46
0

Junior já vím kds se to bere a jak. Pár let zpět sme dělali podobný kšefty s německým Tcomem:) A jakej byl zájem o ty modrý auta po nich s minimem km. No nic. Každopádně cls je podle mě skvelej nápad. Akorát když je zadání suv, tak je to jako zájemci o levnej roadster doporučit Zondu.

Ono už se na zajímavou slevu dostaneš i jako normální zákazník. Jen ne každej zkusí smlouvat a z toho pak žijem;) Přece kluci co to prodavaj a výrobí chtej taky svoje.

Rien
24. dubna 2018, 23:23
0

“Budu moc ráda za jakoukoli radu, určitě se ani klidně nebojte odklonit od zadání, pokud myslíte že by pro mě bylo něco jiného lepší:)”

Tak proc nedoporucit cls sb, coz je urcite lepsi nez naky suv:)) miatu bych mozna taky doporucil, se divim ze s tim zatim nikdo neprisel

whitenight
25. dubna 2018, 13:40
0

@junior hodně mercedesů teď přicházelo zpátky z operáku, takže je možný, že to vsákly áčka

beastar
25. dubna 2018, 15:22
0

Áčka jsou šikovný a nejen z mini Českého trhu je člověk živ. Jinak na autech z operaku není nic špatného.

Ju
Junior
26. dubna 2018, 11:39
0

white: podívej se na ty nájezdy. Ty GLEčka mají všechny pod 10kkm. To nemůžou bejt standardní operáky :)

Jako řidič auta na operák mám spoustu důvodů, proč si auto z operáku nekoupit.
Junior: Hele šéfe, a co udělat ten olej nějak dřív? To možná pak budeme chtít odkoupit, jezdím hodně město a hodně ostře, těch 30kkm není dobrej nápad.
Prodejce: To je spočítaný, to vydrží. A udělat si ten olej mezi výměnama jinde než u nás by bylo porušení podmínek smlouvy.
Takže fuckoff :D


Jako někdo, kdo byl na střední velkej kamarád se synem majitele asi 8 prodejen nových aut, mám tuny důvodů, proč si nekoupit předváděčku. A to jakoukoliv. Na všechny ty RS/ST... byl majitel hodně opatrnej a nikdo si na to nedovolil sáhnout. Ale takové ty standardy, naftový 1.6 apod., prasily každej víkend někde na chatě, tuhle, támhle "čum vole, jak si to 1.2TSI na mokru přes spojku hrábne i na dvojku". Do firmy na 5 let možná. Ale jako "auto na celej život" nyny. Ale co ti budu povídat, dyť to všechno znáš. Neironicky.

beastar
26. dubna 2018, 13:39
0

Tak samozřejmě s timhle se tak nějak nedá nesouhlasit. Jasně no olej po 15000 jak to vyjde spíš. Střídání řidičů, nezodpovědný přístup. Hale pičo jak se v tom kombíku dá supr přespat. Čekuj drifty na šutrech. Jako do firmy aby se to dál prasilo ideál. Soukromě je vůbec ol a auta po něm nic moc. I když céčko s 20000 asi moc zničený nebude. To nestihnes pokud nejsi blázen. A i takový auta jsou. Rozdil když se řeší Fabie a třeba E klasse:) Navíc se to teda často stáčí z kila třeba na těch 15000 km. Líp to vypadá a víc to stojí.

Takže nakonec je to zase o konkrétním autě a účelu. Jinak pro dokreslení. Kopec zespoda k Autu
Jarov. Nejmenovaný syn za volantem S4 ze showroomu pana otce. Jedeme z oběda. Ty pičo celkem to jede ne. 170 kmh na těch boulich tam to si příjdeš jak na Dakaru. Ty pičo měšťáci. Full brzdy kolem nich trochu smykem. Zastavení za nima o 400 metrů. Ty pičo von mě asi staví. Plnej rejd, plnej plyn brzda, couvačka.... Dobrej pana strážník... Víte kolik jste jel???! Nevim. Vy jste jel 160!!!! Né to neni možný to vám špatně měří já jel 170!!! Bylo to před bodama a zprisnenim takže plnej, hrabě i na trojku. Takže jo znám to. Nekterych aut bych se nebal jinych jo.

MartinCoupe
24. dubna 2018, 10:17
-2

Lamborgini URUS, Porsche Cayen GTS, stara X5 V8

reagovat
beastar
24. dubna 2018, 14:11
1

Urus za dvojku? Chci. Dovezeš mi to? Z dojčlandu plís.

MartinCoupe
25. dubna 2018, 03:42
0

To by pak chtěl každej a já bych potom neměl čas chodit do kolbenky. Paní dá 2M na dřevo a zbytek si půjčí u Home Creditu. Jak prosté, Watsone :-)

beastar
25. dubna 2018, 15:26
0

No jo ale to překročí limit. Ona má dvojku max. A s pujckou od hm ji to vyjde na 8. To už může pomalu uvažovat o RR. Proč sakra chodíš do tašky když umíš dovést nejlevnějši Lambo na světě. Nechápu že nevidím showroom MartinExlusiveCars powered by Home Credit. Peťa Kellneru ti dá taky slevy;)

MartinCoupe
25. dubna 2018, 16:22
0

No tak si z toho tady dělám trochu legraci nó... ;-)

beastar
25. dubna 2018, 19:01
0

Sranda musí bejt i kdyby na vládu nebylo.

Jenyk
24. dubna 2018, 15:51
0

Fčera jsem zase tak nějak vlastně omylem jezdil po Praze a došlo mi, že velkým kritériem by měly být rozumné vnější rozměry. Praha je dopravně tak zasekaná, že občas každý zbytečný centimetr hraje roli. Hooodně bych proto dbal na efektivní poměr vnějších vers. vnitřních rozměrů. Po shlédnutí nešťastnice v X6 ve frontách na Smíchově mne snad přechází i má setrvalá touha po Escalade (i kdyby bylo lila...).

reagovat
Ju
Junior
24. dubna 2018, 16:42
0

Na městský postrky zůstává A3, však to píše.
Nechci nikoho podceňovat, ale v provozu jsou rozměry irelevantní, pokud nejedeš vyloženě aktivně a to slečna Nela s dvouma dětma vzadu asi dělat nebude. A ohledně parkování je to daleko víc o pocitu než o realitě. Nedávno jsem parkoval podélně Fkovou X5 přímo před kavárnou a pak asi 10 minut čekal na kamarádku s New Beatlem, která to místo dle svých slov taky viděl, ale přišlo jí, že se tam nemůže vejít (haha, jakože vtípek, chápeš). :)


beastar
24. dubna 2018, 17:24
0

:D Ono v Praze je úplně jedno v čem sedíš v tý koloně. Paradoxně i to parkování je jedno. Tam kde zbude místo se vleze všechno pokud teda vynecháš xtrém typu Smart a 18- jakože auta. Jde potom o provozní náklady a jezdit Prahu s Escalejdem v benzínu musí bejt vážně skvělý. Sám jezdim občas za 15 litrů a na rovinu píšu když denně najedeš 100 - 200 km tak tě to prostě štve. A kecičky typu, já mám jako daily 911, protože jedu do kanclu 3 km potom do Alberta 1 km a zase 4 km domů tak to není o ježdění, že jo.

Jinak SUV do města je v dnešní době blbost o X6 nemluvě :) Od toho jsou právě věci jako A3. I když nevim no neměl sem problém vlastně ani s tou X6 s Lancerem prostě z ničim. Jedinej problém je Zonda, ale tam nejde o parkování.

Safa
24. dubna 2018, 23:10
0

beastar: Jedna výjimka pro stání v koloně existuje. Auto bez střechy. To je za všech okolností zábava. :D

beastar
25. dubna 2018, 00:29
1

Nově mohu posoudit a pohoda já už to nahoru ani nedávám:))

C70C
25. dubna 2018, 10:31
1

První týdny s cabriem jsem to měl stejně. Sundat střechu a za zvuku 5válce mi i kolony byly jedno, ale po pár týdnech.. to bylo pořád to samý :-D Zato teď se to atrofovalo ve stav, kdy přemýšlím, proč tím autem jezdit ve dny, kdy není možné sundat střechu

Jakub Pospíšil
25. dubna 2018, 10:50
0

Jak já vám, pánové, rozumím :D
S C70 se v té koloně na chvíli zaseknu i docela rád.

beastar
25. dubna 2018, 19:03
0

To je jasný no. Po delší době se všechno omrzí. Trochu mě mrzí že Zonda má střechu. To kazí celoroční zábavu.

Ju
Junior
25. dubna 2018, 19:12
1

Děláš do ojetin a nemáš po ruce flexu?

C70C
25. dubna 2018, 19:45
0

Takže další změna směru spotřebitelský rady.: kup lehce jetý Bentley Azure, děcka budou mít dost místa, kufry taky, každej výlet bude zážitek, a nad 130km vzadu bude bez střechy takovej fičák, že se děti nejenže nebudou hádat, ale ještě rádi se oblečou i do spacáku jen aby neumrzly, čili v autě bude ticho a klid.. Co? Ne? Ale nápad to byl dobrej..

beastar
25. dubna 2018, 20:19
1

No jako rada super, ale deti naštěstí nemám:)) Stejně jako nemám flexu. Víceméně by to asi Horacio nerozdejchal. Nemůžeš do toho řezat tvl však je v tom pár kaček. To neni jako když sme kdysi dělali eskády fplný z bouraný nafty a nebo L&K oktávky.

C70C
25. dubna 2018, 21:16
0

To byla seriózní rada pro Nelu.. Ty už cabrio máš, tak si nestěžuj. Jen jsem konečně dostal příležitost napsat Bentley Azure jako spotřebitelskou radu.. :-D

beastar
26. dubna 2018, 13:46
0

Joo taková pohodová rada. K nezaplacení. Jinak mě se Azure upřímně moc nelíbí. Je to takovej vorvaň. Respektive mám radši sportovněji pojatý auta. Takže bych doporučil Californii:)) dvojku mít doma na servis. Zbytek vytopi ex. Děti budou vzadu potichu při těch powerslajdech.

C70C
26. dubna 2018, 17:01
0

Děti budou potichu zejména proto, že budou doma, protože aby se vešli do Californie, museli jim odoperovat nožičky. A protože dva vozíčky se do Calify nevejdou.. jsou děti doma.. Blahé paměti jsme půjčovali Califa hip-rodince, co chtěla děcko ještě v sedačce typu vajíčko narvat na pseudosedadlo dozadu.. a dopadlo to tak, že se jel projet tatínek, protože celej ansámbl spojenej s trendy děťátkem musel zůstat na základně. A vůbec.. Azure plní zadání Nely dobře. Je to veliký, bezpečný, prostorný a nebude to na cestách vypadat zle.. Navíc při powerslidech riskuješ, že ti dítě poblie boční okýnka..

beastar
26. dubna 2018, 17:59
0

Calif je velká;)) Řikala že děti chodej do skolky tak se tam v mínus 6 letech vejdou a basta. Kdyžtak budou stát pro styl se musí něco vytrpět. Faktem je že to teda neni veliký. V tomhle případě by to chtělo humwee otázkou je jestli Nela má céčko? Prostorný to je, veliký, bezpečný a i docela obratný.... Na armadnim polygonu. Navíc zaparkuješ všude...přes čáry i auta.

Ha
Hanyz
24. dubna 2018, 21:27
0

Nevím, upřímně si myslím, že SUV paní nepotřebuje - bezpečnost záleží spíš na značce (pak bych volil z SUV-btw XC90 se v rozumné výbavě dá pořídit do dvou mega? To spíš XC60, ne?:-))) i velkých kombíků Mercedes a Volvo) a spíš bych se zaměřil, jak je z toho auta vidět a jak dobrý bude mít paní za volantem odhad vzdáleností kolem auta (ono parkovací asistenti a kamery fakt všechno nevyřeší). Osobně si myslím, že z pohledu výhledu řidiče na tom budou lépe ty kombíky než SUV. Škoda, že už se nedělá Mercedes R , to by bylo řekl bych ideální.

reagovat
MartinCoupe
25. dubna 2018, 03:30
-1

To by mě zajímalo, jak jsi na to takhle od počítače přišel... SUV jsou prostě boží, někdy to zkus. :-)

Ha
Hanyz
25. dubna 2018, 09:29
0

Já sice SUV nevlastním, ale právě z toho důvodu, že jsem si jich pár vyzkoušel. Po polňačkách nejezdím, do terénu se nehodí a být tím x tisícím pitomcem, co musí v suv jezdit po Praze a okolí, tak to mi přijde jako celkem zbytečná masírka. Navíc menší vnitřní prostor, předražené oproti stejně velkým kombíkům/MPV, bezpečnost stejná - uznávám, jsem prakticky založený člověk, tudíž se na to dívám ze svého subjektivního hlediska ale tak to tu máme asi všichni. Chápu, že když má paní zbytečná dvě mega, může si dovolit prémiovku, ale právě proto, jestli jí jde o jízdní vlastnosti, bezpečnost a prostor, bych se být jí nad výběrem ještě jednou zamyslel.

Ju
Junior
25. dubna 2018, 11:02
0

Tipl bych si, že žena obecně ocení spíše pasivní než aktivní bezpečnost. A v SUVčku se prostě líp bourá. Bez urážky :)

ro
rock
25. dubna 2018, 11:31
0

to Hanyz: XC90 je s motorem T6 v docela dostatečné výbavě Inscription za 1.9 a ještě zbyde stovka na LED světla, navigaci a lepší audio.

btw argument "SUV paní nepotřebuje": 95 % z těch, co jezdí v SUVm ho nepotřebuje. A obecně, 99% těch, co jezdí nějakým autem, nepotřebuje to jejich konkrétní a stačilo by jim jiný.

MartinCoupe
25. dubna 2018, 11:42
0

@Hanyz: tak poraď něco konkrétního, co je podle tebe lepší...
S tímhle uvažováním by sis nekoupil nikdy nic jinýho než hadry od větnamců a papírovou jízdenku (lítačku přece nepotŕebuješ...)
A to by byl život dost nuda :-)

beastar
25. dubna 2018, 15:33
0

Ahahaha. To je taky fakt. Protože Versaceho nepotřebuješ. Suv má spoustu proti ale i hodně pro. A fakt to bejde brát obecně. Třeba ten zmiňovanej Escalade je uvnitř obrovskej. RR se v terénu fakt neztratí. Macan je zase jizdníma vlastnostma dál jak xy kombíků. Stelvio má větší styl jak třeba éčko kombi. A když dojde na věc x6 bude nakonec pasivně bezpečnějši, než šestka. Takovej je život. Suv mám a měl sem a některy starší modely umí v terénu tolik co běžný nenazvedaný offroady. Suv se delaj x let a tmářství některých furt trvá. Ach jo. Do města to nepotřebuje ok, ale je to ženská. Já taky v Praze nepotřebuju obrovsky kabrio v benzínu. Viz názory Martin a Rock:)))

MartinCoupe
25. dubna 2018, 16:29
0

Tak zrovna Makana GTS bych si líbit nechal...

Bavoraczech
02. května 2018, 11:11
0

Rád bych namítl, že jestli jde o bezpečnost značky, první dvě příčky v loňském roce obsazovala Alfa Romeo, takže za mě je to jasné Stelvio Veloce. Do ceny se vejde, na okresce je to sporťák a ani ve městě se neztratí :-P

Ju
Junior
25. dubna 2018, 20:18
0

Hele a proč nikoho vlastně nenapadl Touareg? Za ty prachy bude narvanej až po střechu, V6 TDI (takže libovolný Volvo se může jít okamžitě stydět do kouta), buď to bude starej modej za pár šupů nebo novej, kterej se i za pár let bude dát výborně střelit...

reagovat
beastar
25. dubna 2018, 20:20
0

Třeba proto že říkala vozit děti do školky. A ne chodit tam pěšky a v mhd říkat že mají Touarega v servisu;)

Ha
Hanyz
25. dubna 2018, 21:37
0

@Junior - Touareg V6 TDi - celkem fajn auto, když jedete jen rovně.

@MartinCoupe - MB E kombi například. I když to je celkem kus auta, tak možná spíš Volvo V60. Jinak pochopil jsem zadání tak, že paní může investovat max.dvě mega, ne že je nutně potřebuje utratit všechny. Ale to jen tak na okraj.

@beatstar: prosím tě hod sem konkrétní odkaz, kde proběhl seriózní výzkum o tom, že SUV jsou bezpečnější při bouračce. To myslím vážně, já zatím na nic takového nenarazil. Dá se mluvit o tom, jak která značka investuje do aktivní/pasivní bezpečnosti u svých modelů, ale to je tak všechno (proto jsem mimochodem zmiňoval to, že se paní má soustředit spíš na značku, než na model a ať si zkusí řidit i jiné modely než á la SUV - ani pro ní nejsou ty peníze úplný pakatel, takže by se v tom autě měla cítit dobře - nejen z pohledu pohodlí, ale i z pohledu ovládání, výhledu atd.

Ju
Junior
25. dubna 2018, 21:58
0

Já to teda nikdy neřídil, ale z pohledu spolujezdce se v Turkovi druhé generace na vzduchu necítím o nic hůř než v F15 na klasice :)

ro
rock
26. dubna 2018, 12:29
1

"prosím tě hod sem konkrétní odkaz, kde proběhl seriózní výzkum o tom, že SUV jsou bezpečnější při bouračce."

Odkaz nedám, ale obecně je to fyzika, kterou jsme probírali někdy v cca 7-8 třídě ZŠ. SUV jsou v průměru těžší, než jejich ekvivalent v sedanu (třeba u toho Volva VX90/V90 je to >10 %) a v případě jejich vzájemné srážky lehčí auto musí (ve zkratce) absorbovat kinetickou energii toho většího a obráceně. Kinetická energie je (hmotnost x čtverec rychlosti)/2. Rychlost auta při nárazu v okamžiku jeho koupě neovlivníš, ale hmotnost ano, v těžším autě budeš bezpečnější na úkor toho v lehčím autě.
Samozřejmě se to vztahuje jenom na speciální situace (srážka dvou osobních aut). Při nárazu do stromu / zdi / kamionu je to zanedbatelné a přichází ke slovu ta pasivní bezpečnost, kterou zmiňuješ.

Fa
Fandatik
28. dubna 2018, 14:00
0

Rock: taky jsem měl na ZŠ fyziku. A asi bych našel vztah mezi velikostí negativní akcelerace a hmotností. Tedy v lehčím autě budu bourat (pokud stihnu zareagovat) v nižší rychlosti. A nižší těžiště znamená lepší jízdní vlastnosti, a to může být rozdíl mezi čelní srážkou s fatálními následky a pouhým štrejchnutím.
A že SUV půjde přes boudu ochotněji než kombík, bych fyzikou taky dokázal.

beastar
28. dubna 2018, 14:18
0

Kolik fatalnich a smrtelnejch nehod suv si v poslední době viděl? A to jsou toho plný silnice. Řidič sedí výš. Deformační zóny jsou delší a auta obecně větší. Ne vždy. Navic nejde soudit celou kategorii obecně. To je jako napsat všechny kupé jsou rychlý. Bezpečnost Dacie Duster a Bmw x5 bude asi jiná při všech druzích nehod. O tom o kolik je x5 bezpečnější než 5er by se dali vést spory. Každopádně je to i o pocitech.

Bavoraczech
02. května 2018, 11:50
0

Spíš je to o celkové konstrukci auta. Nejde jen o čelní část vozu, když se zbortí strop a podlaha, tak je na nic, že mám vyšší auto s vetším čumákem. Jinak jako příklad "paradoxu" uvedu opět Alfu Romeo, kde víc hvězd v normovaných testech získal těsně sedan oproti SUV. Dál se můžeme bavit o tom, jak moc korelují normované testy Euro NCAP se skutečnými nehodami vozidel.

Safa
25. dubna 2018, 23:45
0

A co se vykašlat na SUV/MPV a koupit nový Tuk Tuk? Vejde se tam toho hodně, děti budou nadšené, všem kolem se to bude líbit a ušetřené peníze se hodí vždycky, ne? :o)

reagovat
beastar
26. dubna 2018, 18:02
0

Tuktuky jsou fajn, ale bezpečný to moc není. Navíc až na děti bude za jízdy prasit a foukat nadšení opadne. Usetreny penize se hodi no:)) Když potřebuješ šetřit.

tomyks
26. dubna 2018, 07:00
0

Teoretizovat muzeme do nekonecna, doporucuji vyzkouset jak jednotlive znacky, tak velikosti.
U Land Roveru je moznost zucastnit se Roadshow. Koukam ze v Koprivnici je jeste volne misto, ikdyz je to z Prahy ponekud z ruky. Ale stoji to zato. Mimo jine se nabizi i prime srovnani s modely Jaguaru. https://landrover-abt.cz/default.asp?ref=99&hname=bofb

reagovat
Ne
Nela
26. dubna 2018, 10:59
0

Takže pánové, děkuju moc za rady, je super jaká diskuse se tu rozjela, největší za poslední dobu co sem koukala, to sem vážně pysná:)
Příští úterý mi bratrovo kamaráda otec půjčí XC90 a dva týdny na to mám rande v land roveru, tak se projedu a dám vědět:)

reagovat
Ju
Junior
26. dubna 2018, 11:44
1

Obecně na autíčkových serverech trendujou dvě témata:
1. Jak je Škodovka napiču.
2. Jak utrácet cizí prachy.

No a protože o Škodovce nikde dlouho nic nepsali...



Teď mě napadá; že nikdo nenapsal, jak nechápe, že si někdo koupí auto za dvě mega v naftě. Šak opice a banány, ne?!

bitner
26. dubna 2018, 12:44
4

V prvni rade bych resil, jestli to snese prestavbu.

beastar
26. dubna 2018, 13:51
0

Přesně tak úspěch devaty tkví v tom, že se dlouho nepsalo o škodovce. Nejlíp oktávce. Už aby byl další fl:)) Taky je oblíbený suv. Takže článek o Karoqu by měl mít úspěch a i následná debata.

Já se vůbec divim, že to tady proběhlo tak smířlivě. Suvko za dva pro rozvedenou ženskou. To vypadalo třaskavě. A ono sakra nic.

Anorex
26. dubna 2018, 14:53
0

Já pořád doufám, že to jako přijde odněkud...už třetí den! :-D

beastar
26. dubna 2018, 15:40
0

Už je pozdě. Debata je moc rozsáhlá a už by to nemělo efekt. Já sem zvedavej co si koupí nakonec. Ale ať to bude cokoliv tak vysloveně špatný suv za 1+ stejně na trhu není, tak chybu neudělá:))

Ju
Junior
26. dubna 2018, 16:12
0

Efekt by mohla mít kombinace všeho. Doporučit KodiaQ jako best value for money. Je v tom Škodovka, je to auto za mega (=pro většinu lidí totálně nedostupný), je to SUV...

C70C
26. dubna 2018, 17:05
0

píše se to Škodiaq :D a je dobře, že to nikdo nenavrhl.. budeme se snažit, aby to tak i zůstalo, protože škodiaqů bude jezdit odhadem eleventy zanzilions per corner, tak ať je na silnicích pestřeji

beastar
26. dubna 2018, 18:08
0

No hlavně až to bude za 400 kila v bazaci tak to přijde a ty tahanice z dojčlandu a frankrajchu zaplaví ulice. Eleventy cancerlions písis on every centimitr of aur najs ček roudz. Každej bude chtít to Q v názvu a okyna degraduje na služební auto( to už se vlastně stalo) Jinak jo kombinace těchto faktorů by jistě mohla způsobit nelibost širšího publika. Otázka je jestli oprávněně. Pestrý silnice nepotřebuju už tak sem na nich vidět a stejný auto potkávám jedno. Dřív sem potkával 3 a ještě předtím odhadem asi 8.... A to žiju ve velkovesnici a perle automobilismu. Kde máme památky, ale silnice jak v Lagosu...

C70C
26. dubna 2018, 21:44
0

Tímto vyhlašuji lva s rakovinou alias cancerlion za svou oblíbenou číslovku, bo mně dostal :D

beastar
26. dubna 2018, 22:15
0

Pravá afrikánština v akci. Ju ár rajt ma mén;))

Vo
Vorlosup
20. června 2018, 09:02
0

Jak nakonec dopadl výběr?



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem