peca
Jméno | Petr Peca |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 9.7 rok. |
Poslední aktivita | před 2.9 měs. |
Příspěvků ve fóru | 41 |
Komentářů u článků | 145 |
Pozitivních komentářů u článků | 55 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Apache Trail
Protože spousta lidí o tom mluví, ale málokdo to opravdu zažil, rozhodl jsem se, že sem budu zapisovat zážitky z cestovani po amerických cestách. Hlavně arizonských, protože zde pomerně dlouhodobě pobývam.
Roadkill Zip-Tie Drags
Je živá akce Roadkillu stejně dobrá jako na youtube? Je!
Posledních 50 komentářů
Takove auto uz se vyrabi - Porsche Taycan Cross Turismo.
Mozna spis nez Superb mi nadcasovejsi prijde prvni Octavia. Kdyz se postesti potkat zachovaly kus, to auto vypada porad k svetu.
Jinak teda volvo V/XC70 z let 2008-2016 vypada porad velmi dobre a aktualne.
Ford přichází se zbrusu novým Mustangem, a Dodge se nechtěl nechat úplně zahanbit. A tak přišel alespoň s faceliftem, pravděpodobně tím posledním, než se současný Charger a Challenger odeberou na věčnost.
Tohle je z dnesniho pohledu docela vtipne :-D
Zkousim menit uhel pohledu, ale ze vsech uhlu je to proste hnusne.
Jesli vy jen nehledate vymluvu, aby clanky nemusely vychazet kazdy den... :-) (jako u tasemnice)
Prihodil bych dvojku a koupil toto: https://auto.bazos.cz/inzerat/158511945/lancia-lybra.php . Uz jen proto abych z toho mohl sundat ty hnusne bobri zuby maskovane za svetla.
Jeste bych zminil to, ze i po otevreni kurfu musi auto svitit vzadu obrysovkama. To je treba duvod, proc ma Opel Insignia/Buick Regal v kufru dalsi svetla.
Zajimave, ze je 420d stejne draha jako i4. Tady bych mel asi velke nutkani pro elektriku.
Fakt by mne zajimalo, co si u Stellantisu mysli. Jestli jsou presvedceni, jaky to bude prodejni trhak a bude se bouchat sano, nebo jsou smireni s tim, ze jich prodaji par za rok a pak bude mrzeni.
S tim shitstormem pod Velarem... Toho vola jste zabanovali nebo mu stud nedovoli se vracet?
Nedavno mne hodne svrbela penezenka nad Piagiem Porter predelanym na obytnak. Skoda, ze jsem se k tomu nerozhoupal.
Me se teda libi docela tohle: https://www.rajveteranu.cz/44105-buick-park-avenue-38-v6kuzezachovaly-sta . Prijde mi to zajimavejsi nez ten New Yorker.
Jeste bych dodal, ze testovani probihalo hlavne na cestach mezi Kauflandem a Penny Marketem.
Uplne vidim jak by to vypadalo u nas.
- Skodovka prestane po padesati letech vyrabet typ 742
- Babisovi je to lito protoze to auto mel rad a jeho volici proste chcou auto co opravi krumapacem na sidlisti
- Koupi vyrobni linku TPCA u Kolina
- Zacne vyrabet Agrofert U Fleku
- Profit
Jako koupit si to za vlastnich 200k, nevim jestli bych byl uplne nadseny. To v te pujcovne to prezijes spis. Zas to bude asi takova bezpecna volba, ale jako nejlepsi napad mi prijde Sorento.
Freemont ani Journey nejsou dobry napad. Ty auta jsou dost kramy. Par tydnu jsem s tim jezdil a je to zlo.
O Durangu s 5.7 HEMI ti neco sepsat muzu, ale nevim, jestli to bude k cteni :D
Bral bych Charger. Je i se sestivalcem a nebo se muzes odvazat a mit hned V8.
Toho Golfa jsi vystihl celkem dobre. Akorat presne proto jsem si ho koupil (uz dvakrat). Nechci na bezne jezdeni auto, ktere by kricelo "divej, jedu!", na to mam cervenou Miatu s urvanym vyfukem. To, ze to nevzbuzuje pozornost a dobre to funguje, je proste to, co od vsedniho vozu ocekavam.
Ctyrkovy Golf. Kdyz jsem ho kupoval, byl to bezny povoz, ktery mne spolehlive motorizoval a umoznil spoustu dobrodruzstvi, ale po sedmi letech jsem se fakt stydel do toho nastupovat. V souladu s poklesem ceny prumerneho exemplare, primou umerou pribyvalo ksiltovkaru, benzinkaru a podobnych existenci s kterymi do party rozhodne patrit nechci.
Diky!
Jinak, abych prispel do debaty, se mi vzdy nejvic libil pozdejsi BTR-80/82. Mel jsem i nekolik plastikovych modelu a libi se mi do ted.
Clanek super, dozvedel jsem se spoustu veci, ale nechtel bys priste psat popisky pod fotky v clanku? Typy vozidel se tam stridaji jak na orloji a tezko pak poznat k cemu patri ktera fotka.
Uplne poprve se mi chtelo na neco odpovedet "OK, Boomer", ale budu slusny a neudelam to :-)
S pentastarem v Chargeru jsem jezdil bezne za 8-9, kdyz jsem se snazil slo to i pod 7. Ale to uz bylo velke cviceni v sebeovladani.
Chtel bych byt u prevozu toho Ikarusu do Teheranu. To muselo byt celkem dobrodruzstvi :-D
Pri rozjezdu na kluzkem povrchu je mozne ten kloub zamknout aby se nehybal.
Durango R/T je bozi! Najezdil jsem v nem par tisic kilometru a nutne ho potrebuji. To auto melo vsechno, co clovek od SUV potrebuje :-)
Ok, chapu. Od tohoto tydne je odpoved na vsechno a nejlepsi auto na svete obstarozni X3 :-D
Neco jsem najezdil s minulou generaci a bylo to bozi. Tohle urgentne potrebuju :-D
BTW taky to bylo jedine auto, ktere jsem nahral az na konec tachometru. Chtelo to odhodlani.
Tohle je prvni elektromobil, ktery opravdu chci. Skoda, ze na nej nemam :-D
Nejsem zadny zapaleny downsizista, ale musim rict, ze to docela funguje. Presedlal jsem primo z atmosfericke 1,6 do foukane 1,2 (77 vs 81kw) a na uplne stejnych trasach za stejnych dlouhodobych podminek mam spotrebu o 1,5 litru mensi. To je uspora 20%, coz uz celkem poznat je.
To jsem si mohl myslet, ze ty cary jsou od tebe. Konecne uz vim koho nenavidet, za to, ze mi pravidelne pripomina mou marnou touhu po V8 nebo jinych benzinovych nezbytnostech :-)
Xedos z opacne strany cenoveho spektra: https://auto.bazos.cz/inzerat/120653804/mazda-xedos-9-25-v6-at-14-tis-km.php
Chapu, kam tim miris. Co jsem mel moznost zazit (nejen VW), muzu zodpovedne prohlasit, ze nevim co by se muselo stat, abych se dobrovolne vratil k halogenum na daily. Na shitboxech jsou jine priority a staci, ze to aspon trochu sviti.
G4 bylo dobre auto na svou dobu, ale dnes je to beznadejne zastarale. Mel jsem ho sedm let a byl jsem fakt rad, ze jsem se ho zbavil. Ne ze by porad nefungoval, ale hromada nefunkcnich malickosti a malych problemu za ty nervy fakt nestala. Tim chci rict, ze je to auto, ktere sice porad jezdi, ale opravdu jsem nenasel jedinou vec, kterou by umel lip nez novy G7. Ve prospech stareho hraje jen cena dilu.
K H4. To, ze se to da jednoduse vymenit je vec, kterou je treba resit jednou rocne (u xenonu jednou za pet let, nebo buhvi kolik), ale to, ze to oproti xenonum nesviti, je vec, kterou resis skoro denne.
Ziram. On by si nekdo dobrovolne koupil novy Golf4?! A nejlepsi svetla jsou H4?! To vypada jak na zakladacim snemu neoluditu.
Mateji, jak jsi mohl ve svem seznamu zapomenout jmenovat tak priserny kram jako byla ta alfa?
Jednou jsem v tom jel a bylo to radne utrpeni (hlavne kvuli tomu, ze nemam uplne detske proporce). Ale to nadseni lidi okolo z navratu do mladi bylo nepopsatelne. Aby taky ne, kdyz v tom travite pulku detstvi.
Poslední komentáře
- Habakukk, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
No když to vezmu kolem a kolem buchnout na to dotaci -200 litrů... - Lukáš Naske, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Neber mu to. Prostě je pro něj o 12 cm menší Scala stejná,... - Holofaust, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Scala/kamiq je o tridu niz a jejich ekvivalentem bude epiq - sheogh, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Normalne bych si to auto podle tech fotek i koupil, i kdyz ta maska... - Marek Brunner, Sigma WR: Tentokrát na okruhu
Jo, byl jsem línej vymýšlet svojí a moc jí nestudoval, sorry:)... - David Střítežský, Sigma WR: Tentokrát na okruhu
On akorát někdo ukradl tabulku z mýho silničního testu - tam to bylo... - Marek Brunner, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Vyřídím pochvaly, díky! Možná ještě lepší fotky budou... - esmo, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Radku, zas brutální fotky! - Frodo, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Pro mě je ekvivalent i třeba taková Scala. Jasně, není to SUV,... - StreetPro, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
+ absence ohyzdného plast rámečku ACC - viz foto (jednak... - bkralik, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Ano, Elroq je nejlevnější ve své třídě "levných... - VK, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Rozhodně navýsost sympatické, že setrvali u primárně zadního... - PanHAJZL, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
ten rypák je od pohledu fakt šíleně hnusnej. Kolik se tu těch... - StreetPro, Suzuki Swift 1.2 DualJet: Umí mile...
Potvrzuji, že to snížení tření v gumovém uložení skutečně... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
A proč Karoq? Existují varianty od jiných výrobců, kde by to šlo...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
185 koní výkon
5 732 ccm objem
1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem
2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů