C70C
Jméno | Erik Ralbovský |
---|---|
Bydliště | Jeseník |
Registrace | před 6.9 rok. |
Poslední aktivita | před 15.5 dny |
Příspěvků ve fóru | 3 |
Komentářů u článků | 102 |
Pozitivních komentářů u článků | 40 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace key on the left, mid engine, flat six, dream achieved. |
Poslední blogy
Kdo je Autíčkář?
Kdo vlastně jsme? Máte rádi dinosaury? Spíte kvalitně? a jak s tím souvisí obézní děti?
Kill all huma.. Totiž, jak zabít petrolheada uvnitř.
¨…právě jsem měl krásný sen¨ (Bender, Futurama)
Času vstříc (nepijte moc vína, zavírá to fabriky)
spánková deprivace, halucinace, fabulace a ztráta myšlenkové kontinuity v autoprůmyslu
Posledních 50 komentářů
Zejména s Borla "soundsystémem" je ten zvuk 986 naprosto bez chybičky.. 🤤
Další zcromlej pacient :D brzy mně čeká podobné dilema a nepotěšils mně ani závěry k favoritům, ani konečným řešením rodinné otázky
Automatický odsun sedačky. Doteď mi Corvette C6 dluží 500ml jahodoveho jogurtu, který sedačka roznesla po zadním koberečku. :-D bylo to půl hodinky před tím, než šla ke klientovi.. Jinak podepisuji nesmyslnost start-stop systému.. Debilita prvotřídní.
Poslední tři roky jsem strávil v lese v pozici dělníka. Jezdili jsme Vitarou z roku 2001. A opakovaně debatovali o tom, proč prostě nikdo neudělá stary offroad v soudobých měřítkách.. O Grenadieru zatím hltam všechny články co se objeví.. Tohle je počin desetiletí..
Měl jsem pár měsíců doma 200 Kompressor. Zpracování interiéru bylo kvalitou pro mně něco šokujícího. Rozlámané plasty, nedržící tlačítka, odpadávající všechny možné záslepky. Auto jsem si nakonec nenechal, ale od té doby, co jsem zažil jekot kompresoru, posaz na zadní nápravě a pohled přes legendární boule na kapotě to auto pořád tajně potřebuju. Doufám, že jim ještě chvilku neporoste cena, ale tohle za pár let bude velmi hezký youngtimer. Ty křivky jsou tak jednoduché, že na nich nemá co zestárnout (zejména v době, kdy současná auta vypadají, jako by je pustili do výroby rovnou po absolvování crash testu). Asi jsem nenáročný řidič, ale to auto mělo charizma, zvuk, rwd, manuál.. Co na tom může být v daný cenový kategorii špatně??
V životě jsem měl to štěstí, že jsem se dostal za spousty volantů. Ale tenhle článek na mně působí tak, že bych ještě minimálně jeden volant chtěl zkusit. Emoce. Emoce. Emoce. Lexus obdivuju. V dnešní době tím víc, když charakter vymírá..
Be bop jsem měl asi 10 let zpátky na testování a vlastně jsem nedokázal pochopit k čemu je to dobré. Ale občas po nich koukám. Je to exot a to se cení.
Krásné zadostiučinění byla situace, když kamarádovi volal náš byvalý šéf s tím, že "omylem" v těšnovském tunelu místo 4.stupně dal dvojku.. Každopádně Viper po výletu přes obrubník skončil jako totálka, aby o pár měsíců později spolu s F458 po kroupách vyplul na povrch jako "nehavarované"
Tohle uznám i jako zapřísáhlý antibavorák. E46ci je krásná, horší je to s typem lidí, co se na ně lepí..
Vloni, když mi došlo jakou váhu bude mít následující roky individuální doprava kamkoliv a že je třeba si užít i krátké cesty do a z práce jsem koupil žlutou poFL 306 Cabrio. Víceméně z nouze, napjatý rozpočet bez jakékoliv rezervy, na jehož konci muselo být auto bez střechy. A od té doby se do toho auta zakoukávám úplně pokaždé, když k němu přicházím. Ať už s ním musím za prací do lesa, nebo jedu na místní okresky.. Pininfarina odvedl tenkrát sakra dobrou práci a to auto vypadá se střechou, bez i s hardtopem naprosto bez chyby i po víc, než 25 letech od představení. Nevypadá nadčasově ve smyslu "jako by vyjelo včera" ale ve smyslu "bylo, je a bude krásné".
Sakra. Automat jsem přehlédl.. Jinak naše mimo údržby chce max.naftu. Dálky i pod 5, naše cukačky kolem 6,5, mám 2004 bez DPF a možnost naklopit každou sedačku jinak, misto pro 6 dospelých, nebo klidně 5 dětských sedaček v autě o délce fabie je těžko překonatelné
Zdar. Už to tu zazněo a je to velice nepopulární volba, ale Multipla po FL je na tvoje požadavky nepřekonatelná. Beze srandy. Hrozně rád bych napsal, že ji nahradí i Honda FRV, nebo pro mně za mně třeba Caddy, ale Multina má takový balík výhod, že kdo ji zkusil , bude se vracet. I já byl skeptik. Pak mně osud zavál do pracovny právníka tehdejší spol.pro kterou jsem pracoval a po projížďce jeho nádherným Ferrari Dino (v té době měl Dino, Morgan Plus 8, M3 E90 Sedan a Jag XJ-R) koukám na nástěnku s fotkami aut, která měl. Bylo to jako wish list kohokoliv, kdo trochu má rád auta. Porsche zasadně limitky, nebo clubsport, Ferrari 550, 575, 275 GTB4, asi 50 různých aut a uprostřed fotky jediného auta co se tam vyskytovalo 2x a to byla Multipla.. A tak, když začalo být Volvo V70 malé, Saab 9-5 SW taky nestačil, vzpomněl jsem si.. a od té doby, i když děsně chci něco jiného, vím, že z hlediska prostoru, velikosti, výhledu ven, variability a zároveň rozměrů na to nic nemá. Nevýhoda jsou snad jen na dálky nepohodlné sedačky a možná absence posuvných dveří vzadu..kdybys cokoliv chtěl zjistit, změřit, nebo i zkusit, dej vědět..
Pro mně to je způsob, jak se odreagovat, když život neběží úplně ideálně. Sednu do auta a nechám se fascinovat tím, jak funguje. Nebo v létě sundám střechu, naložím malou a jedu se kochat panoramaty Jeseníků a Rychleb.. Je to prostě způsob, jak se soustředit na jedinou věc a míň myslet na kraviny..
Mám nejslabší motor, 1.6, 65kw a na místní famózní silnice je to úplně akorát. A zjistil jsem, že jsem asi špatný řidič, protože limit toho auta je i tak dost daleko tomu jak jezdím.. Nic se na tom nerozbilo, prakticky to nežere, nic to po mně nechce. Jen je to žlutý a lidi to buď prudí, nebo baví.. A teď mi na tom EU dokonce prodloužila technickou.. Co víc si přát?
Kdoví proč mně zaujal test žlutého auta.. Ale jinak ten pocit znám. Neumím říct, proč mi je Kia sympatičtější, než Hyundai.. To je No-go.. Ale Kia..
Moc pěkně napsané, úplně si vybavuju cestu z Itálie, kdy jsme v Renaultu 5 omylem sjeli na podivnou okresku..z které se vyklubala SS65, neboli trasa Mille Miglia.. Moje spolujezdkyně sice neměla vlasy všude, ale za to třikrát zvracela.. Jsou to krásné vzpomínky ???? jinak k plnění snů přesně mířím ve svém blogu. Vážně mi příjde, že jsme za zenitem a je potřeba jezdit něčím, co máme rádi..
Koukám, že s putovním LEGO Stigem na klíčkách jsem žabař.. Ale vzhledem k tomu, že cabrio slouží nejčastěji jako anestetikum pro malou, tak vozím i knihu říkadel..
Yaris - Genesis - Nemesis... litrový Yaris bylo moje první služební auto. A zároveň zdroj nejšílenější jízdy co už nikdy nechci zopakovat. Kdesi v roce cca 2004 jsem měl být na stánku v areálu BVV jako první, ještě před otevřením areálu. A čemu nálada budíku nechtěla, zrovna ten den se budík blahosklonně rozhodl, že si přispím. O hodinu. Bydlel jsem cca 45km severně od hlavního města, a tak mně čekalo, byť dálničních, ale i tak asi 255km.. a měl jsem na to, zhruba 2h..
VVTi prakticky nedostalo šanci přejít na úspornější mód, a včetně tankování plné nádrže na Spořilově byl čas dojezdu cca 1:50h.. pocit, kdy jsem si v tachometrových 150 vybliknul AR 156 vybavenou 2.5 Busso.. k nezaplacení. Nicméně je fakt, že do konce zaměstnání v té dané firmě jsem se Yarisce za tuhle jízdu omlouval.
O 11 let později nám zase manželky Yaris sloužil jako rodinná kára pro 2 dospělé a 2 děti na roadtripu napříč republikou. Takže za mně jednoznačně Toyota Approved :-)
A to zas je pravda.. tak se tam dají karbonové skořepiny?.. 170 karbonových skořepin.. a hned je to lepší..
Všiml si vůbec někdo, že to uspořádání z něj dělá ultimátní okruhovku s motorem uprostřed? :-) V12 a 500hp taky není k zahození, takže to jen posadit na vhodný coilovery, dát lepivý papuče a hurá do Mýta..
Jinak super článek samozřejmě..
Taky teď koukám, že po té informaci o Sigmě jako by se zem slehla.. btw.ten můj "vrak" minulý týden udělal legálně novou technickou.. takže někdy dojeď, mohl by i pobavit
Dvě poznámky.. titulní fotka je stejná s mým autem, (ano, s tím koupeným místo c70 za naprosto směšnou cenu) takže až si budeš chtít na potenci motoru řady B u 9-5 vzpomenout živě, tak se stav. A k Sigmě jen ještě jedna zajímavost, a to, že velká část karoserie je z nerezu..
To mi připomnělo hlášku "fotbalisté AC Sparta Praha před vánoci navštívili oddělení dětské onkologie. "Tolik bolesti, smutku a zmaru v očích jsem dlouho neviděl" vyjádřil se v návaznosti na návštěvu osmiletý pacient Jirka..
Mně se na tom autě z hlediska autíčkáře nejvíc líbí výhled z interiéru na černý 986 Boxster s hardtopem. To dodávají v sérii?
Vím, jak jsem nenáviděl na běžné používání totožné sedačky ve focusu RS, protože buď sedneš klinicky přesně , nebo skoncíš s jelitem.. jako na jízdu super, ale ne úplně lůzr-frendly..
Tico, teda postupně dvě měl bratr. Terorizoval s tím okolí neuvěřitelnými rychlostními průměry kterých byl na okreskàch s to dosáhnout. Byl s ním i několikrát v Chorvatsku na dovolené a obecně, by masakr s tím jezdit. Zvuk kdy člověk zaklepal na pouze nějakou pěnou potažený plech střechy zevnitř je taky nezapomenutelný. Ale jinak.. dá se dohledat historie tohohle konkrétního kusu? Mám silný dojem, že je to jeho bývalé auto, kombinace barvy, cerneho nárazníku vzadu i potahů a pár detailů by tomu napovidalo..
Jako bych tě slyšel, když jsi sem v ní dojel.. mně by tam asi.vadily hlavně Recara, každé druhé nastupování si nechat dát plastovou bočnicí koňara bych si i odepřel.
Ale jsem zvědav na představení Albíny.. hrň to do nás..
Hmm. Taky moc pěkná smečka aut.. jako začít 911 s 997turbo je hodně veliky hardcore.. je pak jasný, že "chceš" a už napořád chtít budeš..
Ha.uz vim proc mam v dalsim komentu psanem z mobilu otazniky. Autíčkář je web pro vyspele jedince a tak nechape emotikony.. aspon vim, kdy ze mne system udela retarda.
Ještě že tak.. hledám nějakou hovadinu a taková věc by se mi vůbec ale vůbec líbit neměla.. a zatim mně nějakým zvrhlým způsobem zaujala asi nejvíc. Takže ji prosim tě kup, já to zapiju jako další skvělý kup co mi utekl a smířim se s tím ????
Jenže ty jsi neobjektivní ???? moje.jsou spíš konkrétní auta od všech možných značek, ale stálice jsou volvo, saab a porsche, a k tomu legendy od všeho.. a i mezi Volvy a Saaby bych našel auta naprd.. zkrátka mám rád auta pod značkou Charakter, Styl a Výjimečnost..
A pak že K&K nemají žádné hmatatelné výsledky.. :) ad MP4-12C.. vždy mi přišlo, že pokud tím kamkoliv majitel dojede a zeptají se, čím že to dojel, tak po odpovědi "MP4-12C" musí logicky následovat další otázka "a kolikrát jsi musel přestupovat?"
Ad použitelnost Diabla.. až člověk usedne do první generace s ohavně vysokou kaplí přístrojů (o kapličce nemůže být, vzhledem k velikosti reč) a vidí, že reálný výhled vpřed z té bestie je vertikálních zhruba 10cm, tak je risk s tím jezdit i jen na letišti, protože jde přehlédnout i 777 od Boeingu.. nadto jen nastartování té srandy bylo schopné spustit protipožární alarm samo o sobě. Ale do obýváku bych si to i dal..
Mně první jízda v sportu (911, f430, f360 atd.), gt (DB9 volante, 599, 612) supersportu(911turboS, gallardo a jine) a podobnych kreacich zapusobila dost rozporuplně.. spíš mi zůstalo v mysli to, že i draha auta jsou buď dobrá (911 S v manuálu, boxster, evora, caterham) nebo špatná..(např.California..) Ale podobné pocity jako Vavris jsem si zažil s Huracànem a je pravda, že když člověk pozapomene, že režim sport mimo otevřeného výfuku taky posune hranici ESP a na navlhlé cestě se potřebuje začlenit do hustého provozu na hlavní silnici..tak ve chvíli, kdy to auto ustřelí a čelním sklem je na vteřinu panoramatický HDR výhled na nejbližší sloup, tak mi taky nepřipadalo baby-lambo vyměklé..narozdíl ode mně..
Možná je spíš otázka "do koho" nebo "za koho", než "jak dlouho"..
Pln dojmu z Ostravskych Kafe a Kary.. Beastar zabil :-D ale fakt, rekl bych, ze dneska v Ove se zhmotnil duch Autickare.. McLaren MP412C Spider vedle Zigula presne vystihl co se tady pise.. Vlastne ani na svem ex-znackovem fan-foru nepisu. Ale mam rad auta, od malicka, dcery to musi trpet taky a jeden z prvnich zvuku co vydavala moje nejmensi je "brm brm"..co na tom, ze vse kolem je poprskane, ale je tim formovana od malinka.. ukazal bych ji clanky, nebo diskuze na jinych Ceskych autowebech? ne.. oproti tomu Autíčkář je unikatni pestrosti nahledu, rozhledu a pohledu obecne.. diky chlapci za to, ze z lokalniho, okrajoveho webu delate to, co kolem sebe nabaluje komunitu lidi, co bez dvesteprocentnich znalosti proste jen uzivaji radost z aut.. respekt a diky redakci i frekventovanym diskuterum.. jste jedna z mala mych zivotnich radosti, kdyz je zle.
Zjednodušeně.. čím hladší tvary, bez komplikovaných zlomů, spár a pitomostí "na efekt", tím lépe klouže vzduchem. Ono i krabicoidní Volvo 850 má Cx kolem 0.29..a nadto na autech jako je w124 nemá z hlediska dizajnu co stárnout, protože si nehrálo na 17 fejsliftů ročně, ale drželo si střízlivé a čisté linie po celou dobu..
Však neboj, když to vyjde, časem bude jiný interiér.. až zavítáš k Ostravě, dojdi se povozit :-)
Viděl jsem naživo Rkový nárazník na C70 několikrát a podle mně tam nesedí.. design toho auta je koncipovaný 'do kulata' a ty ostré hrany tam nejdou. Je něco jiného vyostřit tvary V/S70 a něco jiného naprat hranu na vejce.. jestli by C70 potřebovala jedinou nenápadnou úpravu tvaru, tak možná zvýraznit/protáhnout hranu kufru..
Tak to by byla příjemná zpráva, to jsem nečekal. I tak jsem spíš rád, že mi auto zatím vůbec zůstalo, takže vylepšování je daleko v pořadí za pořádným servisem.. a i ten klapne nejdřív tak po změně práce.
Zmiňoval jsem se jen o tom, že audio má na svědomí Dynaudio, premium audio system je pro mně, zejména díky nutnosti vyměnit i příčku za zadnima sedačkama nerealizovatelný sen. Tak jen ať nedojde k mýlce, že bych audio vydával za něco jiného. I tak je tahle varianta audiosystému nesrovnatelně lepší než to co měli z výroby běžní konkurenti.
Dnes jsem po delší době jel sám cabriem. Co na tom, že jen do Kauflandu, koupit pro mamku Magnesii v akci. Po delší době jsem měl k dispozici vlastní zdroj hudby a celý výlet na zhruba 20min trval skoro 1,5h.. celý se odehrál po městě a bylo to skvělý. Oproti tomu v jiné situaci, blahé paměti jsem měl doma testovaci peugeot 301 hdi a v 10 večer jsem se rozhodl, že si udělám menší,asi 400km okruh.. bavilo mně to nehorázně.. asi nezapadam nikam. Na druhou stranu v trojkové octavii mi stačilo 15km a chtěl jsem umřít, abych si zpestřil život.. některé auta mi stačilo jen přeparkovávat, abych vedez, že je potřebuju a k jiným jsem se musel projezdit.. tak nevím. Mám ale rád svoje auta a nemusím na to být ve škatulce..
Škodiaqa jsem si nějaq nevšiml, ale zato Sabine má hodinqy B.R.M. a ty potřebuju. Jen kdyby měla ještě jedny na druhé ruce, taq je rázem dražší než reqordní škodiaq. Simply Never
A co takhle.. Zeder? Svým způsobem taky plní zadání.. Amerika z evropské karosárny..
..plně s tebou souhlasím. Stinger má dokonce i poměrně nadčasově jednoduchý tvar, co bude za pár let a pak za dalších pár a kousek pořád vypadat důstojně.. U i30N si nejsem vzhledem úplně jistý, ale třeba ke Cliu Sport je taky lepší se projezdit, než čekat až se ti zalíbí zvenčí.. Obecně, předsudky většiny kupujících z takových aut udělají o to žádanější klasiku, protože jich díky nim bude u ojetin kupovaných autíčkáři převyšovat poptávka nabídku..
Jelenici používám jen na vysátí kapek po vystěrkování, nejsem detailer, auto je 18 let starý a má svoje šrámy, ale udržuju ho přiměřeně čistý, protože ještě víc vynikne.. Naproti tomu u cabra doteď nechápu, jak veliký rozdíl je ten tyrkis umytý a zaprášený, to jsem myl i několikrát do týdne..
Po zhruba ročním vlastnictví otlučence uznávám, že takové auto se člověku ani umyvat nechce.. Myslím, ze jsem ho umyl v dubnu, v září a v březnu. Problém bylo to, že jak se umylo, byly mnohem víc vidět různé odstíny laku a všechny drápance, prokopnuté dveře a tak.. Teď, když jsme si 'polepšili' narážím na nový problém, kdy zapomínám stěrku a jelenici střídavě v jednom a druhým autě, bo se mi líbí, když jsou obě auta čisté. Akorát nechápu, jak jde pořádně umýt auto za 40Kč.. Já v tom obvykle lítám na samoobslužné tak za 100 na jedno auto..
Blahé paměti mi tohle na Jižní spojce vyplnilo veškerý obzor co pokrývaly zpětný zrcátka a já málem vystoupil za jízdy, jen abych si ten moment užil.. Černej kousek s béží uvnitř a na normálních českých spz, uvnitř táta s malým synem.. Tak si tak říkám, párkrát tímhle dovézt dítě do školy a šikana je rázem neznámý pojem :) by mně zajímalo, kolik jich v ČR máme..
Díky za report! Jinsk povedená akce, manželka jen litovala, že musela s dětma do Světa techniky, takže nestihla auta víc, takže to bude třeba naplánovat brzy zas ☺ akorát zase přijdu o cabrio, bo mi bude zababeno hezčí polovičkou a tak na mně zbyde zas jen rodinný kombi.. Ale tešíme se na příště
Poslední komentáře
- VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
27 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů