načítám data...

Chase

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoMatěj Vozdek
BydlištěBrno-město
Registracepřed 5.3 rok.
Poslední aktivitapřed 1.5 dny
WWWhttps://www.webmill.cz
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků176
Pozitivních komentářů u článků47
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Bez krabice, ale pořád Volvo

10. ledna 2018, 13:29 34 komentářů

Život s "podtáckem pod kamion" není vždy jednoduchý, ale má své kouzlo…

Pod kůží za jeden víkend

12. ledna 2018, 03:00 8 komentářů

Jaký je život s osobou, pro kterou je auto jen dopravní prostředek a kdy pochopíte, že každý má někde své slabé místo…

Švéd se probouzí...

27. února 2018, 19:21 5 komentářů

Strastipná cesta ke znovu oživení přestavěné C70 se pomalu blíží k vysněnému konci, ovšem chvilkami to jde opravdu pomalu…


Posledních 50 komentářů

Chase
21. května 2021, 08:40
-3
Auta, která si nepořídím kvůli jejich image

Z větší části souhlasím, ale s tou S90 si poněkud mimo člověče. To auto je kompletně vyvinuto ve Švédsku a dokonce podstatná část dílů ve Švédsku i vzniká. Reálně jde o to, že Volvo se po vstupu investora stalo globální automobilkou a v tomto principu je nesmysl vyrábět v každé fabrice každý model (z pohledu Volba, protože je sice globální, ale stále relativně malá automobilka). Volvo to vyřešilo tak, že jednotlivé fabriky jsou specializované na konkrétní modely a protože velký sedan má největší potenciál prodeje na Asijských trzích, pravděpodobně proto je právě S90 tím modelem, který vzniká v čínské továrně. Tento hate mi tak prostě přijde zbytečný. Reálně by ne zajímalo kolik čtenářů si teď s tebou souhlasně pobrukuje a přitom obsah autíčkáře konzumuje na některém ze zařízení s nakousnutým jablkem ve znaku...

Chase
06. května 2021, 14:44
0
TopX: Jak nevybrat rodinný automobil

Tak moje XC70 právě překročila 330k km na tacho. Každopádně stále použitelná jako daily je. (Ještě aby ne, když jsem teď vyměnil pomalu půlku auta :D)

Chase
05. května 2021, 23:24
1
TopX: Jak nevybrat rodinný automobil

Stojí mi doma 2x P80, jedna P2 a teď už i P3. Když to vezmu suma sumárum, tak P80 je sice nejjednodušší a tak to vypadá, že je nesmrtelná. Ovšem jedna má 23 a druhá 21 let (což ovšem u mladší zdatně vyrovnají dva roky v kopřivách) a to znamená jediné, pro daily použití už začínají být tyto stroje přestárlé. Ať z pohledu bezpečnosti, nebo z pohledu toho, že občas sem tam i při nejvyšší péči uhnije nějaký ten drátek, umře některá jednotka na uklepané piny, či po stopadesátépáté praskne léty na slunci zkřehlá palubka, která pak dělá luxusní bordel. P2 je samozřejmě už výrazně pokročilejší a to jak v oblasti bezpečnosti, tak třeba možnostech výbavy. Rejd je pořád stejně mizerný jako u P80, byť oproti C70 na Nebulách je i O2 obratná ještěrka. Na hudbu všech plastů v interiéru jsou majitelé už nějak tak zvyklí, byla konec konců vyčítána této generaci v testech už jako nové. Na daily auto je to vlastně stále použitelný a vlastně velmi dobrý stroj, obzvlášť v posledních letech výroby, kdy se objevil šestikvaltový automat a auto dostalo další možnosti výbavy.
Přesto mám na denní ježdění nejraději P3 a není to jen přítomností osmihrnku pod kapotou. Ano, má této generaci se sakra cítit, že pánové u Fordu zavřeli Volvu kohoutky a perly jako oslepující se čelní skla, nebo jinak na Volvech nevídaná koroze napravnic a rámů pod motorem se objevuje v rozsahu víc než jen malém. Je to první Volvo, ve kterém nechrastí plasty v interiéru když se na ně jen špatně podíváte (byť jejich pocitovou kvalitou je na tom paradoxně asi lépe P2), palubní deska vypadá jako něco, co dělal opravdu designer a ne Švédský kovář náhodným bušením do kusu ingotu a celkově auto až je jen o tři roky mladší než má P2, vypadá stále relativně moderně. Samozřejmě všechno je to jen otázka osobních preferencí a nezatracují žádné ze svých aut, ba právě naopak mám velký problém vybrat byť jediné z nich bych se ho zbavil, ovšem realita vzrůstajícího věku a nájezdu je prostě neúprosná.

Chase
14. března 2021, 20:41
0
Volvo S90 B6 AWD: Jiný přístup

Co to meleš? Tyhle motory jsou VEA (Volvo Engine Architecture). S PSA 1,6d a 2,0d to nemá vůbec nic společného. Tyhle dva průsery dotažené Fordem se naštěstí už hezkých pár let do Volva nemontují.

Chase
02. března 2021, 09:04
4
Nejlepší vozidlo na výlet do jiného okresu

Jako nabídka slušná, to bez debat. Na druhou stranu mám doma stroj se kterým se musím hlídkám snažit maximálně vyhýbat i bez nouzového stavu a uzavření hranic okresů. No a vzhledem k tomu, že já mám stále ještě noty a Bednakytu techničák, dá se směle konstatovat, že už v tom máme jistou praxi na které není třeba cokoliv měnit.

Takže mé bahnité, plesnivé a otřískané zlato, jdu si pro tebe. :D
-
Komentář upraven 2. 3. 2021, 09:05:43

Chase
14. ledna 2021, 16:17
0
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

Jo, jo, Acatama (jak se ta oranžová kůže jmenuje) je nehorázné porno. Docela mě mrzí, zě se nedostala nikdy třeba do S80.

Chase
04. ledna 2021, 19:50
0
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Vavris: Teď už je jen otázka, jestli tým Autíčkáře uvidíme i na dalších Gumbalkan akcích, nebo se pánové boji opustit asfalt? :D
-
Komentář upraven 4. 1. 2021, 19:50:41

Chase
28. prosince 2020, 00:54
6
Auta, která zmizela

Renault 19 stále chybí a chybět asi nikdy nepřestane. Nebyla to Chamade, ale mnohem vzácnější kabriolet, navíc s F7P ...
Magické označení 16v na zádi a 99kW na cca tunu hmotnosti. Překopaný vyfuk, snížený podvozek (zadní torzka snížená pomocí pantů z Favorita :D), full vyhřívaná kůže, plazmové budíky a manuální střecha, kterou dokázal vycvičený majitel stáhnout během pěti vteřin.. Tohle auto bylo jedno z nejzábavnějších, která jsem kdy měl. Prostě instantní recept na radost. :)
-
Komentář upraven 28. 12. 2020, 01:01:04

Chase
16. prosince 2020, 11:12
0
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

Ano, ale mluví o přítomnosti. Článek je o tom, jak kdysi bylo lépe a tam vynechal nesmyslně všechny tři zmíněné značky.

Chase
16. prosince 2020, 11:11
0
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

Tak nadpis článku je "Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa" a autor hned na začátku nesmyslně odstřelí Jaguar, Lexus i Volvo že se dnes vlastně moc neprodávají. Když pominu jakékoliv zdrojování této informace, tak co to má společného s minulostí o kterou jde podle výběru aut ve článku především? Reálně například když je tady Legend, určitě by neměl chybět Lexus LS, Jag XF nebo Volvo S80...
-
Komentář upraven 16. 12. 2020, 11:17:00

Chase
30. listopadu 2020, 22:28
1
Volvo V90 Cross Country B5: Tmavomodrý svět

Problém je, že automobilka potřebuje prodávat primárně auta, nikoliv se držet rovných zadních vrat s tím, že tím udělá radost úzké skupině fanoušků tvaru rozšláplé krabice od bot. Holt bylo třeba udělat takový design, který si koupí i lidé, kteří by si před rokem 2015 Volvo prostě nekoupili. A to se podle všeho opravdu daří. :)
-
Komentář upraven 30. 11. 2020, 22:29:14

Chase
30. listopadu 2020, 22:21
0
Volvo V90 Cross Country B5: Tmavomodrý svět

Myslím, že do pár dealerství vidím docela hluboko a ano, selektová auta se prodávají opravdu velmi dobře, na druhou stranu si je primárně kupuje poněkud jiná sorta zákazníků, než ta, co si kupuje nové Volvo. Nová auta se prodávají stále.

Chase
30. listopadu 2020, 22:16
3
Volvo V90 Cross Country B5: Tmavomodrý svět

Chlapci, teď už jste opravdu trapní... Geely je u Volva v primárně v pozici investora. To znamená, že v rámci ochrany své investice nastavilo Volvu nějaké cíle a podmínky (jako třeba zákaz placení emisních pokut, proto bohužel už jen čtyřhrnky, nebo jejich kombinace s elektrem), ovšem jinak je Volvo stále Švédské s primárně Švédským vedením, designem i projektovým zázemím. V roce 2010 Geely položilo na desku docela slušnou sumu s tím, že Se Volvo má dostat zpět do premie odkud ho Ford při svém vlastnictví v podstatě vyhodil (respektive malém nebylo vůbec žádné Volvo) a tuším, že letos měl být rok, kdy se budou skládat účty. Ano, pro čínského majitele je Volvo výkladní skříní koncernu a jedním z hlavních vývojářů technologií, ale hláška proč soudruzi nemontují Hong-feng místo B&W (možná proto, že ty auta jsou stále Švédská) a jak si najali západního designéra (tohle je opravdu čistě v rukou Švédů) jsou nejen mimo, ale už opravdu hraničí s posedlostí kombinovaným s hodně brutálním mindrákem.
Vaše snaha, jakoukoliv debatu (a to včetně kvality audia) okamžitě zpolitizovat je hodná tak úrovně diskuze na novinky.cz, tady to vsak působí spíše jako útok dvou lehce retardovaných trolů...

Chase
28. listopadu 2020, 10:38
2
Volvo V90 Cross Country B5: Tmavomodrý svět

Grand Admiral Thrawn: No to opravdu překvapí, protože bych nečekal, že se pod jedním článkem sejdou dva, co mají potřebu si řešit politické mindráky na webu, který je čistě o autech... asi je to dnes móda, tahat do všeho politiku, ale jsou určitá místa, která by za mě měla být čistě apolitická. Toto je jedno z nich.
-
Komentář upraven 28. 11. 2020, 10:40:26

Chase
28. listopadu 2020, 01:24
1
Volvo V90 Cross Country B5: Tmavomodrý svět

V klidu, bych skoro řekl, že to je jeden frajer s poruchou osobnosti :D

Chase
28. listopadu 2020, 01:23
0
Volvo V90 Cross Country B5: Tmavomodrý svět

Redakce, nemůžete někdo tohoto blba s multi accountem smaznout?

Chase
28. listopadu 2020, 01:22
3
Volvo V90 Cross Country B5: Tmavomodrý svět

No co je toto za dementa... Doporučuju hliníkovou čepičku a zalézt do nejbližší jeskyně...
-
Komentář upraven 28. 11. 2020, 10:27:08

Chase
05. září 2020, 12:01
0
Znáte skryté funkce svého auta?

Tak ono je malinko rozdíl zablikání a to, že se celé auto rozzáří na 30-90 vteřin (dle nastavení v diagnostice) ;)

Chase
05. září 2020, 10:58
0
Znáte skryté funkce svého auta?

Soulas se vším, jen ta 5 tam je podle výbavy. Některá auta neměla vubec, jiná měla sklapěcí mříž u stropu a pak v autě taky sítě nebyly. ;)

Chase
05. září 2020, 10:53
0
Znáte skryté funkce svého auta?

Na tohle mají Volva od generace P2 rovnou dvě samostatná tlačitka. Zlutý kolík na osvětlení vozidla (na větší parkoviště u obchoďáků super věc) a červený trojúhelník na tzv. vyhlášení paniky, kdy auto začně prostě ječet (na ještě větší parkoviště u obchoďáků přímo ideální :D )

Chase
06. srpna 2020, 12:39
1
Modrá je dobrá: 10 nejpovedenějších modrých odstínů (+1 eklhaft)

Souhlas a hodí se k Polestarove S60 i názvem... "Rebel blue" ;)

Chase
05. srpna 2020, 00:17
8
Nekupujte si kabriolet, je to blbost a budete toho litovat

Vlastně s tebou souhlasím. Ale všechno se dá přežít za tu trochu individuality a volnosti s větrem na lebce (ve vlasech už nemůžu tvrdit hodně dlouho). Kabrioletů jsem měl v životě několik a aktuálně mi vlastně vyhovuje ten jeden, který mi stojí na Vysočině. Dokonce už do něj ani moc neteče a to, že se kroutí je vlastně jeden z kladů, protože tím zvyžuje křížitelnost náprav. Že do toho bez střechy fouká? To je sranda oproti situaci, kdy proletíš brodem, nebo nedej bože nějakým bahnitým močálem. :D

A konec konců, kdy se stavíš na Vysočinu, ať uděláme ten srovnávací test C70 v kabrioletu? :D

Chase
11. července 2020, 13:33
-1
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Tvl pánové... Realita je taková, že 90% toho co dnes používáte se vyrábí právě v Číně. On to totiž nikdo jinej žánry prachy co zbytek světa nabízí vyrábět nechce. A že Čínský podnikatel koupil Volvo, díky bohu, protože jinak by dopadlo úplně stejně jako Saab...

Chase
11. července 2020, 13:30
2
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Cartman: až na to, že to jaksi moc ojebat nejde. Stavět auto na Vmax 180 je absolutní nesmysl, protože nemáš na čem ušetřit. Motor dokáže stejných otáček dosáhnout jak na vyšší, tak na nižší kvalt, takže poddimenzovaný jej není možné. To stejné je zbytek pohonného ústrojí. Brzdy jsou dimenzované na výkon a váhu. Vmax je opět až podružná informace. Jediné co ti nejspíš nebude nad tuto rychlost po unlocku fungovat budou elektroničtí pomocníci jako třeba autopit.
BTW: co tak vím, aktuálně už je u minimálně jedné firmy v ČR tento upravený soft dostupný...

Chase
10. července 2020, 14:42
3
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Jakob13: Článek je tak trochu o ničem, stejně jako ten na který reaguje (proč má vůbec někdo ještě potřebu reagovat na asi neproflaknutější bulvár v automotive v ČR vážně nechápu). Co mě ale zaujalo více je následná debata...

"A vůbec, předpokládám, že většina z nás, jako automobilových fanoušků by si nikdy žádné nové Volvo nekoupila, tak proč řešit problematiku omezovače rychlosti u něčeho, co se mě nikdy nebude týkat?"

To jako vážně? Ten kdo si koupí nové Volvo je automaticky vyřazen z kategorie automobilových fanoušků? Ono už to není auto? Takovou S60 engineered by Polestar bych si koupil z fleku a klidně i modelový rok 2021, který přináší onen zmíněný omezovač (prý... Švédsko tvrdí, že Polestarem napadená auta ho mít nebudou, české zastoupení tvrdí, že bude na všem).

Každopádně stále se tady bavíme o jedné položce v softu, se kterou si během velmi krátké doby vytře většina SW úpravců pozadí a prostě vyrobí zakázkový unlock... Mimochodem, některá Volva z Itálie měla omezovač na 190km/h už v roce 1999, tak proč najednou ta šílená panika?

Chase
28. ledna 2020, 00:19
0
Nejzajímavější třídvéřové kompakty posledních let

Tak zrovna C30 bude Fordu velmi blízko vzhledem k tomu, že s ní sdílí platformu :)

Chase
12. ledna 2020, 00:32
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Perníček: Počkej, kdyt z Bedny? Takže to od tebe jsem si odvážel tu stříbrnou mrtvolu s Dolby? :D

Chase
11. ledna 2020, 23:47
1
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Focus ST... to je to auto, kde někteří majitelé Fordů rádi tvrdí, že ten užasný Fordí pětiválec Duratec se dával přece teda milostivě i do Volva, ale jinak je to jasně skvělý motor od Fordu. :D :D

Pražáci občas říkají, že Brno je už Asie. Takže je otázkou, kde pro tebe začíná dálný východ. ;)
Každopádně v létě se s autem občas pochybuju i po Vysočině v okolí Třebíče.

Chase
11. ledna 2020, 23:28
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Velkej Tom na C70 dělal docela dost, vzhledem k tomu, že to auto se vyvíjelo přímo v jeho garáži. ;)
Krabe, já ti snad někdy půjčím do pracek Coupé s T5, abys pochopil, že na tohle auto být fakt starej nemusíš. :D

Chase
11. ledna 2020, 22:29
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

Ty auta poznáš bezpečně, takovou soc výbavu v podstatě neměla snad jediná jiná V70III v ČR :D

Chase
11. ledna 2020, 19:44
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Tak Švédi z toho samodomo dělali i AWD. Zrovna 14 zpět se jedná taková prodávala v ČR. :)

Chase
11. ledna 2020, 19:43
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Ono to funguje úplně normálně,cjen prostě Volvo má pojistku na to, že střecha je aktivní pouze v okamžiku, kdy je zařazena ruční brzda. Někdo to pochopit dokáže, někdo holt ne :)

Chase
11. ledna 2020, 19:39
2
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Tvl, tak tohle je buď těžká parodie, nebo si autor onen nicneříkající článek vytáhl nejspíše z análního otvoru... Já sice chápu, že je potřeba se pomstít Kubajsovi za něco, co nejspíše napsal, ovšem tohle si to auto vážně nezaslouží.

Základ lehké demence článku vychází z předpokladu, že kabriolet vycházející z Coupé (mimochodem s V70 má po karosářské stránce společné pouze přední světla a kapotu, vše ostatní je unikátní), které je samo o sobě dálničnímu GT, bude sportovní. Už vůbec nekomentuji tento k přístup k vozu, po jehož kapotou je nacpaný nejslabší motor, který Volvo dělalo v podstatě jen pro Itálii a pár dalších trhů, které mají vysoké daně na motory s objemem vyšším než dva litry.
Celkově je to tak přitažené za vlasy, že už se vlastně vytratil veškerý vtip a zastala jen kyselá pachuť z potřeby dokonale deklasovat protivníkovo pohybovalo.

Nemůžu si pomoct, ale takový slint bych čekal spíš v osobním blogu než v řadě normálních článků s nějakou hodnotou na úvodní stránce...

Chase
26. srpna 2019, 00:08
5
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

Chorýš je o ničem (mezi renckaři se tak sikalo slabším verzím R19). Tepre s F7P to mělo správné grády. 110kW (po faceliftu s katem už jen 99kW) z 1,8i. Váha někde okolo tuny. Škoda, že jsem byl mladej a blbej... Byť by mě to tenkrát asi finančně stáhlo z kůže, měl jsem ho i po potkání motoru a útoku vandalů dát dohromady. Do dnes na tohle auto se slzou v oku vzpomínám. Budiž mu kostka na vrakáči lehká :/

Chase
31. července 2019, 20:29
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Ono je to jeden z posledních modelů Volvo který nezprasila nadvláda Fordu... :)

Chase
31. července 2019, 13:32
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Bych se možná nemál preventivně vzít i ten olej v automatu, ať víš, co tam je :)

Chase
31. července 2019, 13:24
2
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Osobně mi ze 9-3 nedýchá tak nějak osobnost. Prostě takové "tuctové" moderní auto bez střechy. Na druhou stranu to spoustě lidí může vyhovovat, interiér je jednoznačně moderní oproti archaickému ingotu vpasovanému do Volvo, ale osobně mi to archaické Volvo příjde vevnitř tak nějak útulnější.
Ovšem pokud bychom tady měli srovnávat generačního souputníka devět-trojky, což znamená C70II, pak je jednoznačným vítězem právě Saab 9-3. :)

Chase
31. července 2019, 13:20
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Jsi si jistý, že je Mustang o tolik jednodušší? :) Nezapomeň, že C70 je technicky v podstatě Volvo 850 z osmdesátých let. Pravda, sice už to zná i CAN bus, ale pouze na třech jednotkách a v takovém lehce pokusném režimu. Za snad jediný složitější mechnismus bych považoval střechu. Co se týká motorů, tak tyhle benzínový čtyř/pěti/šestihrnky (modulární koncepce motoru) použivalo Volvo právě od dob 850 až do relativně ještě nedávné doby. Tím pádem ani tady problém není a mechaniků, kteří se v nich umí hrabat je dost (samozřejmě jich nikdy nebude tolik jako na koncern).
Jediné co opravdu občas může být problém, je plechařina. S ostatními sourozenci na platformě P80 má C70 v originálu shodná pouze přední světla a kapotu. Vše ostatní je unikátní. Drobnou útěchou je docela velká záměnost karosářských dílů mezi kabrioletem a coupé (v podstatě vše krom oblasti střechy).

Chase
31. července 2019, 13:07
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Takže jsi v době koupě měl 20 000 - 30 000km na to, aby ses nachystal na výměnu oleje v automatu. :D
Pokud dokázal původní ujet 260k km na jednu náplň tak je to docela úspěch.

Chase
31. července 2019, 09:13
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Tak ona se dala C70 i v manuálu. Takže nikdo není až tak moc nucen bát se automatu. Druhá věc je, že čtyř kvaltový Aisin ve finále není nějak nespolehlivá převodovka, ovšem stejně jako jakákoliv jiná skříň s hydroměničem umírá nejvíce na zanedbanou údržbu. Dej té převodovce pravidelně po 60k km novej olej a najezdí ctyri sta litrů jak nic. Jezdí na "doživotní náplň" a bude ti v kopřivách stát auto klidně se 180k km. :)

Btw: repas se dá dneska udělat od 20k do 60k za celou skříň.

Chase
30. července 2019, 23:48
3
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

A taky by se slušelo řící, že zůstalo jen u konceptu :) V roce 2002 pak udělali druhou verzi založenou na faceliftu, kde se kabriolet při zavřené střeše tvářil stejně jako coupé.

Chase
30. července 2019, 23:42
4
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Docela zásadní. C70 "hadrák" (platforma P80) je opravdu Volvo s všim všudy a vycházelo v té době z modelu který byl na hranici vyšší střední třídy. C70 druhé generace s plechovou střechou je postavem na platformě P1 (u Fordu C1) která byla určena primárně pro mnohem menší vozy, než kam mířila C70 v první generaci (obzvlášť viditelné na interiéru, který je sice modernější jak v P80, ovšem strohý jako u jedničkové Fabie). V podstatě se jedná tak trochu o převlečený Ford Focus. Pod kapotu se bohužel ve velké míře objevuje nafta a co hůř, tak krom té Volví (D5), také převlečené a Fordem zprasené PSA naftové čtyřválce, které trpí lehkými sklony k sebevraždě...

Chase
30. července 2019, 23:33
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Je třeba brát v potaz, že TWR (respektive sám velký Tom přímo ve své garáži) opravdu pomáhalo s laděním podvozku (a nejen toho, podílelo se na celkovém vývoji modelu), ale u podvozku se nejvíce podepsalo na naladění Coupé s T5 pod kapotou ;)

Chase
30. července 2019, 16:03
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Jakej, že máš modelovej rok? Protože Bedna (MY2000) nezná ani zelenou diodu. :D

Chase
30. července 2019, 15:38
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

K té ruční brzdě... Třeba Bedně bylo úplně jedno jestli je a nebo není zatažená (teda dokud se v Rumunsku elektronika tak trochu neodporoučela do pekla). :D

Chase
10. dubna 2019, 14:43
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

V zadání je pravé ona unikátnost, každopádně na X5 mě osobně vadí navíc ještě její prklený podvozek, který je možná po vzoru značky sportovní, ovšem rozhodně ne pohodlný.

Chase
08. dubna 2019, 21:21
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

Tak s pohodlností Subaru B9 Tribeca si tak trochu dovolím nesouhlasit. Jediné co je na tom autě slušné, je jeho venkovní vzhled. Chrastící interiér z tvrdých plastů je všechno, jen ne pohodlný. Neurotická převodovka, která má tendenci podřadit při sebemenším kontaktu s plynovým pedálem, což má za následek primárně zvýšení hluku a spotřeby, mi taky jako slušné náčiní na předjíždění nepřijde. Měl jsem možnost Tribecu pár měsíců sedlat a krom velmi zajímavého velkovniho vzhledu to auto není z nejpovedenějších :/

Chase
10. března 2019, 17:58
0
Volvem už jen 180 km/h

Máš něčím tuto informaci podloženou? Jediné co Volvo pokud vím prohlásilo bylo, že do 3 let nebudou mít jediný nový model bez elektrifikace. Ovšem nic o tom, že úplně ukončí spalovací motory. I když je pravda, že toto sdělení bylo interpetováno různě.

Chase
07. března 2019, 11:13
0
Volvo představuje faceliftovanou XC90

Říkáš to správně, proto moje poznámka k "výrobě na zakázku cizí firmou" :) Od roku 1991 v téhle fabrice mělo podiíl nejen Volvo a Misubishi, ale také Nizozemsko jako stát. Toto trvalo do roku 1999, než z toho stát vycouval a prodal spůj podíl svým dvěma partnerům. 2001 pak z dnešního VDL NedCar vycouvalo i Volvo a byla to čistě fabrika Mitsubishi (Volva S/V40 se tam vyráběla již opravdu jen na zakázku až do roku 2004).
Že tam panovala trochu jiná atmosféra vedení a standardy než ve Švédsku je fakt, který se vždy trochu podepisoval na výsledné kvalitě produkovaných modelových řad :)

BTW: Tahle fakbrika byla vždycky tak trochu zakázkový žoldák, dnes patří VDL (výrobce autobusů) a vyrábí se tam třeba BMW X1 )
-
Komentář upraven 7. 3. 2019, 17:09:54

Chase
07. března 2019, 04:07
1
Volvo představuje faceliftovanou XC90

Jak už jsem tady řekl, některá srovnání jsou tady opravdu mimo, ovšem tvoje výstupy jsou pro změnu extrém z druhé strany. Holport s Rendlem a Mitsu...hmmm, copak je na něm bylo tak špatného? Ano, S/V40 žádná pecka nebyla (prodejní čísla však říkala něco jíného), ovšem taky to byl low-cost model, který si Volvo v podstatě nechalo vyrábět tak trochu na zakázku mimo svoji továrnu. Dneska s Rendlem spolupracuje třeba Mercedes (který má mimochodem z 10% stejného majitele jako Volvo - taky levičáčtí zrádci?) a mnoho tradičních značek uzavírá spolupráce se svými konkurenty. Občas jsou tvé argumentace opravdu úsměvné. Tvé politické kydy na závěr už snad ani nemá smysl komentovat...

BTW: Byť budeš opět prskat, tak Volvo dostalo do sraček X let ve vlastnictví Fordu, který svým kvalitním řízením dokázal nechat málem zkrachovat skoro všechny premiové značky, které se mu dostaly do rukou (naštěstí už jsou dnes všechny v rukou někoho jiného a kupodivu prosperují).

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford LTD Ford LTD Coupe 5,7 Brougham 72 1972
Ford LTD Ford LTD Coupe 5,7 Brougham 72

1972 rok výroby
180 koní výkon
5 721 ccm objem

Mercury Marquis  1977
Mercury Marquis

1977 rok výroby
123 koní výkon
6 600 ccm objem

Pontiac Firebird  1978
Pontiac Firebird

1978 rok výroby
320 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 Stingray 1970
Chevrolet Corvette C3 Stingray

1970 rok výroby
350 koní výkon
5 573 ccm objem

Ford Mustang Fastback V8, V ČR 1966
Ford Mustang Fastback V8, V ČR

1966 rok výroby
210 koní výkon
4 700 ccm objem