reklama
načítám data...

Chase

JménoMatěj Vozdek
BydlištěBrno-město
Registracepřed 13.3 měs.
Poslední aktivitapřed 1.9 dny
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků38
Pozitivních komentářů u článků4
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Chase
19. dubna 2017, 16:03
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

"moderní" Clio RS je kouzelný, ale pořád mi v hlavě leží jeho na silnici řádně kousavý a divoký předek... klasika Clio 1.8 16v :) ( http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Renault-Clio-1.8-16V/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:20700_6_,ful:petrol,pwn:96,pwx:110,vcg:smallcar/pg:vipcar/242782310.html )

Chase
27. března 2017, 12:34
0
Renault Clio Williams: Dospělácký sen

Ono popravdě F7R (Williams) nebyla oproti F7P ("běžná" 16v) zase taková výkonnostní bomba. 1.8 16v měla v základu 99kW, 2,0 16v pak 108kW. Napřiklad v R19 16s měla F7P výkon dokonce 110kW, v pozdějších R19 16v pak už pouze 99kW kvůli přidaní katalizátoru. 16s byla v omezené sérii jen před faceliftem a její základním poznávacím znakem je absence náporového chlasení svodů na kapotě (Což generovalo množství problému s přehříváním docela žhavého agregátu a převodovky.)

Chase
14. března 2017, 15:43
0
Mercedes-Benz CL500: Mafiánův služebák

Složení karoserie jsem nestudoval, ale vím, že u 4 roky starého auta, které neprodělalo žádnou nehodu hnila střeha okolo šíbru a to se mi k cenovce vozu moc nehodí :)

Chase
13. března 2017, 12:13
0
Mercedes-Benz CL500: Mafiánův služebák

Nějakou dobu jsem kdysi prohánej CL600 (V12 bi-turbo). Svezení krásné, auto pohodlné a nadčasové. Každopadně celé to zabíjí ne zrovna spolehlivý a hlavně levný ABC podvozek a to, že je to jedna z generací MB, která začala hnít nejspíš už na výrobní lince.

Chase
08. února 2017, 10:12
0
Autíčkář na lovu mastodontů

jak jinak... na V8 se nesahá :D :D

Chase
03. února 2017, 11:54
0
Autíčkář na lovu mastodontů

Přesně, tohle by si autor mohl opravit. Týkalo se to pravdu jen první serie a pokud to majitel nedal do kupy, tak to uto už dnes nejezdí. Jinak je V8 perfektní motor. Jen ještě jedn oprava. Motor není nebyl dodáván Yamahou, ta byla pouze přizvána na pomoc k vývoji, motor je však opravdu Volvo.

Chase
11. ledna 2017, 21:46
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

" Pomůžeme a zastoupíme Vás při:
...
Zvlášť závažným přestupkem rozumíme přestupek spáchaný v souvislosti s požitím alkoholu či návykové látky nebo spáchaný pod jejím vlivem. Dále přestupek spočívající v odmítnutí dechové či krevní zkoušky, spáchání jakéhokoli přestupku, jenž měl za následek nebo byl spáchán v souvislosti s dopravní nehodou nebo jde o způsobení dopravní nehody samotné."

Opravdu jste si jistí, že reklamu takovéto firmy chcete? Nepříjde Vám to malinko když už ne nemorální, tak minimálně proti zaměření tohoto serveru? Se sřípěním zubů ještě pochopím, když služby těchto společností využije sem tam někdo, kdo omylem překročí rychlost, ale pokud veřejně nabízí obhajobu někomu, kdo si vesele jezdí s chlastem za volantem, protože na to přece mám, je to opravdu na ránu. Strašně se těším, až mě jednou na silnici sejme některý z jejich ožralých klientů... Vážně výborné firmy na spolupráci si nacházíte redakce :/

Chase
11. ledna 2017, 21:41
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Řeknu to asi tak, že sice chápu, že autičkář potřebuje peníze, ale dávat zde reklamu někoho, kdo obhajuje ochlasty za volantem, je asi něco podobného, jako chlast za volantem schválit... Promiň, ale z toho je mi poněkud nevolno :/

Chase
08. ledna 2017, 16:41
0
Hrdinové za babku: Ford Cougar 2.5 V6

Je to podivné, protože například Volvo C70 první generace je podobné koncepce (Evropská velikost, náhon na předek) a rozhodně bych jej za prodejní průšvih neoznačil :)

Chase
17. listopadu 2016, 18:12
0
Jak už mě nebaví pomáhat lidem s výběrem auta

V40 je opravdu mrtvá, stav většina prodávaných kousků odpovídá jejich ceně a pokud jim ještě nestihly zmizet prahy, brzo je to čeká :) Realita je taková, že Volvo vždycky cílilo na trochu jinou cílovou klientelu, než například vozy německých značek. Ovšem z obecného názoru, že "Volvo = sice bezpečná, ale nudná krabice pro rodinu s dětmi" vystupuje mnoho modelů, které dokáží roztáhnout řidiči ústa do širokého úsměvu. Ať už teď myslím C70 T5 jako velmi solidní GT, tak například 850R/850T5-R, V70R, S60R nebo aktuálně stále prodávanou S60 Polestar, které svojí surovostí dokáží více než převapit. :)

Chase
17. listopadu 2016, 17:13
0
Jak už mě nebaví pomáhat lidem s výběrem auta

S/V40 první generace je vlastně technicky vlastně Mitsubishi Carisma (podvozek, motory a další technika). Ve finále jej vlastně ani nevyrábělo Volvo, ale automobilka NedCar, která S/V40 dělala na zakázku stejně jako právě Carismu a to na jedné lince. Motory GDI nejsou zrovna výhra a další převzaté od Renaultu jak by smet. Použitelná je tak akorát T4, která je prakticky jediným motorem od Volva v tomto modelu. Celkově je to asi jediné novodobé Volvo, které se vám dokáže kvůli korozi rozpadnout na prach.
Takže pro hodnocení kvality a značky Volvo jako celku je to hodně nevhodný vzorek :)

Chase
17. listopadu 2016, 16:47
0
Jak už mě nebaví pomáhat lidem s výběrem auta

No jo, holt ona V40 první generace popravdě nějak tak vlastně není Volvo a lidi si prostě nedají říct... :)

Chase
03. listopadu 2016, 02:53
1
Které auto mělo nejvíce ulítlou speciální edici?

Přemda: Je to hodně zajímavý motor. Díky malému uhlu rozevření válců musí mít vyvažovací hřídel (první serie měla právě s touto hřídelí docela problémy a proběhla i svolávačka, nasledně se byl problém vyřešen a další motory již byly v pohodě), což dělá jeho chod i zvuk na V8 trošku nestandardním, ale velmi závavným. Patří mezi jednu z nejkompaktnějších V8, která se kdy do aut monotvala (díky tomu je ve volvu vždy napříč). Jinak Volvo si opravdu nechávalo při vývoji pomáhat Yamahou a to konkrétně divizí lodních motorů :)

Chase
31. října 2016, 23:31
0
Které auto mělo nejvíce ulítlou speciální edici?

Tak pokud tento tranzit, pak je jednoznačně také Renault Espace F1, který z 0 na 200km/h uměl pod 7 sekud (6,9s) :)

http://www.carbuildindex.com/wp-content/uploads/2014/04/12.jpg

Chase
31. října 2016, 23:27
0
Které auto mělo nejvíce ulítlou speciální edici?

Tak ona S80 AWD, případně XC90 jezdí s 4,4 V8 vcelku běžně (byť jsou samozřejmě vzácnejší než klasické pětihrnky) :)

Chase
19. září 2016, 07:36
0
Ptejte se: Kombík, který chytí za srdce

By mě zajímalo, kde jsi byl na průměru 15l u V70R. Možná pokud ho drtíš furt plnej kotel, ale to ti bude žrák kterýkoliv z ve článku uvedených aut. Provozní náklady? Pokud pominu Four-C tlumiče, který holt něco stojí, tak opravdu meleš hodně z vody...

Chase
17. září 2016, 19:29
0
Ptejte se: Kombík, který chytí za srdce

Osobně bych k alternativám asi přihodil ještě Volvo V70R :)

Chase
06. září 2016, 00:29
0
Autíčkář se ptá: To nejlepší a nejhorší z Autíčkáře?

Nedokážu říct, zda-li je nějaký článek nejhorší, či nejlepší, protože všechny články jsou psány s nadšením a dobře se čtou. Jediné co občas zamrzí je, když autor z uvede do článku nepravdy a i když je na to upozorněn, je ignoruje a neopraví. Jako třeba ve čánku o Volvu 850...

Chase
20. srpna 2016, 19:32
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Dobově pravej konkurent pro 106 GTi je jedině jedničkový Clio Williams (160 koní), případně by na to mělo stačit i klasické Clio 1,8 16v (136 koní)... ten motor byl na svou dobu neskutečnej a některé jeho neduhy mu každý kdo s ním jezdil, rád odpustil. Dokonce i v Renaultu 19 se s tímhle motorem dalo mluvit o zábavě :)

Chase
04. srpna 2016, 02:23
0
Ptejte se Vojty: Servisní masochismus za kilo

Problém je v tom, že krom převodovky ta T6 bude jezdit v podstatě furt, když jí dáš dost oleje. :)

Chase
04. srpna 2016, 02:19
0
Ptejte se Vojty: Servisní masochismus za kilo

Za STSu s Nothstarem bych se přimlouval taky. Krom ne uplné životnosti tohoto jinak geniálního, byť trochu moc složitého motoru, ji trapily i docela zábavné a hlavně nákladné závady v elektroinstalaci :)

Chase
04. srpna 2016, 02:16
0
Ptejte se Vojty: Servisní masochismus za kilo

Ono ale Focusy 1,6TDCi okolo roku 2007 netrapí jen drobnosti typu turba, vstřiků, nebo dvouhmoty. Většina jich dojezdí na kliku. Udajně měl okolo tohoto roku výroby Ford problém s udežením kvality materiálu hlavy motoru. Z vlastní zkušenosti mi pod rukama umřeli Focusové s touto motorizací hned dva :)

Chase
04. srpna 2016, 02:13
0
Ptejte se Vojty: Servisní masochismus za kilo

Pokud poruchovou Lagunu, tak druhou generaci a ideálně 2,2dCi... ten motor je neskutečnej průser :D

Chase
18. července 2016, 15:20
0
Ptejte se Vojty: Laciná zábava?

Co třeba R19 1.8 16v coupe (i když to coupé popravdě není, vlastně je to třídveřový liftback), byť už je to zástupce té starší generace, tak s motorem F7P s ním docela zábava byla. A dělal si i cabriu :)

Chase
18. června 2016, 01:23
0
Volvo XC90 T8 od Polestar má 421 koní

jo, jo, Rebel Blue alias Polestar modrá je kruté porno... :)

Chase
14. června 2016, 23:58
1
Přestaňme říkat, že neoznačená policejní auta nefungují

Romus: pokud tohle myslíš smrtelně vážně, tak bych tě opravdu na silnici potkat nechtěl člověče... V překladu "policajti jsou tady pro socky, já můžu jezdit jako dobytek, protože na to mám..." Přesně kvůli takovýmto názorům mají nekteré západní státy výši pokut ne podle jednotného ceníku, ale podle procent z platu jedince....

Chase
14. června 2016, 11:18
0
Volvo 850 slaví pětadvacet. Váže se k němu několik „poprvé“.

HP: sry, překlep. Máš samozřejmě pravdu, C70II vyjela opravdu na platformě P1 (C1) stejně jeko C30 a V50. Díky za upozornění a opravu. :) Každopádně to nic nemění na faktu, že by si autor mohl opravit nepřesnosti ve článku ;)

Chase
12. června 2016, 15:46
0
Volvo 850 slaví pětadvacet. Váže se k němu několik „poprvé“.

"Celkem 1 360 522 kusů modelu 850 se vyrábělo až do roku 1996, ovšem ani tady nelze mluvit o definitivním konci revoluční krabice. Na stejném základu totiž udržoval odkaz ještě model S70 a to až do roku 2001, kdy byl vyměněn za již zcela novou S60."

Toto je malinko zavádějící, protože na stejném základu (platforma P80) pokračovala celá 70tková řada, nejen S70 (tj S/V/C/XC70). A C70 cabrio (ano, podvozková platforma je pořád v podstatě stará dobrá 850) tady byla dokonce až do roku 2005, kdy byla představena druhá generace C70 na platformě P2.
Jinak S70 byla ukončena už v roce 2000, V70 v roce 2000/2001(US) přešla na platfomu P2 a v podstatě se z ní stalo kombi na základu S80. C70 coupe bylo ukončeno v roce 2002 a jak už jsem výše zmínil, tak C70 cabrio přešlo na novou platformu až v roce 2005.

Chase
02. června 2016, 19:35
0
Volvo V70R: Bitevní křižník

Ano Öhlins jsou dražší, než klasické tlumiče a když jim dáváš pohulit, tak holt nevydrží to co klasická plynokapalina, to je daň za adaptabilní podvozek. Na 4x4 může odejít úhlovka, ale není to věc, která by se děla dvakrát do roka, pokud se k autu nechováš jako absolutní magor (ovšem to potom dostává na prdel každej Haldex). Skrz tyto věci bych auto neoznačoval jako problémové, protože bys zřejmě bezproblémové auto už nenašel v životě :)

Chase
01. června 2016, 15:43
0
Volvo V70R: Bitevní křižník

Některé díly jsou dražší než u sandardní V70 (což je u top modelů vcelku obvyklé a očekávané), ale celkově nevídím důvod, proč by V70R v druhé generaci měla být problémovým autem co se servisu týká :)

Chase
10. května 2016, 13:02
0
Ford bude oblbovat majitele tříválců zvukem většího motoru

Tak v příštím kole zmizí motor úplně a místo pedálů se objeví šlapátka, radio bude simulovat zvuk šestnáctiválce z Bugatti a masážní sedačky budou do jeho syntetického zvuku jemně vybrovat, aby byl pocit opravdu dokonalý... nic, jdu se z této představy nevzhledné budoucnosti decentně vyzvracet a vrátím se zpět k worku, abych vydělal chcechtáky na provoz a údržbu svého, z dnešního eko pohledu téměř nepřijatelného pětihrnku...

Chase
26. dubna 2016, 20:17
0
Bazarový snílek: Jaguar XK8

sry, sekl sem si interier s X-type... už je to docela dlouho co jsem měl XK8 v prackách. A možná by příště neškodilo říct to v klidu...;)

Chase
26. dubna 2016, 20:05
0
Bazarový snílek: Saab 9-5 Aero

Jen bych doplnil, že minimálně právě do 2004 bylo podle Saab buletinu doporučeno při každe výměně oleje snadt vanu a vyčistit sací koš + co si vzpomínám, řešila se tam i pravidelná výměná odvětrání vany. 2,3T je výbornej motor, ale chce se o něj opravdu starat, právě na zanedbání udržby sacího koše v mém okolí umřely dvě 9-5 Aera.

Chase
24. dubna 2016, 02:11
0
Bazarový snílek: Jaguar XK8

Když už XK, tak XKR s nadherně uječeným kompresorem :) Jinak XK je za mě jeden j nejkrásnějších Jaguárů vůbec... v exteriéru. V momentě kdy se člověk vidí stahovačky a spustu dalších prvků v interiéru z z o několik tříd horsího Mondea, je mu z toho smutno. Každopádně z venší je tohle auto naprosto uchvacující ;)

Chase
05. dubna 2016, 05:33
0
Ptejte se: Charakterní vozidlo pro tři

I když už je majitel rozhodnutý pro 1er, tak jen k těm Volvům. V70R, případně S60R rozhodně nejsou sportovní jen na poměry Volva. Kupodivu se kluci ve Švédsku krom výborně nadopovanýho motoru, se kterým se dá docela slušně pracovat i dál, vyřádili i na podvozku. Na trhu se najdou buď AWD R, nebo předokolky, který mají místo 4x4 samosvor. Podvozek je aktivně stavitelný (tzv. FourC), což je asi jediný kámer úrazu Rkových (ale v případě příplatkové výbavy i neRkových Volverinů z poslední dekády. FourC je přeba před koupí opravdu důkladně zkontorlovat, protože pokud na tom autě někdo cvičil rally, tak výměna stojí docela ranec. Smozřejmě se dají sehnat i nestavitelný náhrady, ale jízdně už to není prostě ono. Oproti ostatním Volvům Rka dokonce i umí zatáčet a celkově je s nima docela dobrá zábava :)

Chase
20. března 2016, 16:56
0
Autíčkář na lovu: Plechcup speciál II

U Xedosu se prohneš hlavně na podvozku, vzhledem k víceprvku jak ve předu, tak vzadu. Nápravy složitý jak mlátička, jejichž jediným účelem je udržet při téměř jakémkoliv náklonu kastle, kola kolmo k vozovce a tím zajistit co nejvetší grip. Ovšem celá tahle sranda nepatří k nejlevnějším, takže hypotéku sice ne, ale i tak se peněženka na udržení tohoto splašeného sedanu v chodu docela prohne :)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mazda 323 323F BA 1.8 1996
Mazda 323 323F BA 1.8

1996 rok výroby
112 koní výkon
1 800 ccm objem

Chevrolet Camaro  2010
Chevrolet Camaro

2010 rok výroby
309 koní výkon
3 600 ccm objem

Oldsmobile Alero 2.4 Automat GLS 1999
Oldsmobile Alero 2.4 Automat GLS

1999 rok výroby
104 koní výkon
2 399 ccm objem