reklama
načítám data...

Chase

JménoMatěj Vozdek
BydlištěBrno-město
Registracepřed 2.7 rok.
Poslední aktivitapřed 2.3 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků111
Pozitivních komentářů u článků21
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Bez krabice, ale pořád Volvo

10. ledna 2018, 13:29 34 komentářů

Život s "podtáckem pod kamion" není vždy jednoduchý, ale má své kouzlo…

Pod kůží za jeden víkend

12. ledna 2018, 03:00 8 komentářů

Jaký je život s osobou, pro kterou je auto jen dopravní prostředek a kdy pochopíte, že každý má někde své slabé místo…

Švéd se probouzí...

27. února 2018, 19:21 5 komentářů

Strastipná cesta ke znovu oživení přestavěné C70 se pomalu blíží k vysněnému konci, ovšem chvilkami to jde opravdu pomalu…


Posledních 50 komentářů

Chase
14. listopadu 2018, 13:57
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Pravda, trochu jsem to pomíchal, každopádně nadčasovost byla myšlena na exteriér. Interiér je prostě poplatný době svého vzniku a tehdejším interiérům, které Volvo mělo. Každopádně věřím, že C70 v cabriu bude hodně "zpívat", protože se kroutí jako had, ale v Coupé to tak děsivé není. ;)

Chase
14. listopadu 2018, 13:21
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Na fotkách je opravdu archaický, na druhou stranu když v něm člověk chvilku jezdí, tak mu na živo prostě přijde na chuť. Drtivá většina plastů je měkčená a oproti 850 to byl obrovském krok dopředu. Retro ovládání palubního PC ve finále prostě baví a celkově je v tom autě tak zvláštně útulno :)
Je třeba si uvědomit, že V70 měla premiéru v roce 1996, takže ji pomalu pěkně táhne na třicítku. Při svém věku je neuvěřitelně nadčasová. :)

Chase
14. listopadu 2018, 13:15
1
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Tahle C70 se prodává už aspoň rok. Tuším, že už tam i někdo z VK byl s vážným zájmem, ale nakonec to vzdal. Někde se snad dokonce mluvilo o tom, že ta T5 je tam překopaná místo 2,0t (Hmm, to je mi nějaké povědomé) a bude problém s evidenčkou (šance, že to projde je hodně velká, protože ty motory jsou z venku stejný). Jinak je to moc pěknej kousek. K dokonalosti tomu chybí snad jen v zadni lampy. (A těžko říci jestli to má vyhřívané sedačky, ty se taky hodí).

Chase
12. října 2018, 08:54
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Když jsme u toho lamentování o ceně, tak si vezměte, že všechny coupé od Bertoneho byly standardním autem nebo upraveným vozem z běžné produkce. Tady se bavíme o autě a karbonovou karoserií, které je na nabité nejmodernějšími technologiemi ať už se to týká pohonu nebo třeba odpružení. Tady se bavíme spíš o autě, které má ambice jít směrem k zákazníkům BMW i8 nebo Tesly.

Chase
12. října 2018, 08:45
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

C70 i A5 jsou standardní vozy z nabídky daných automobilek, které se liší pouze počtem dveří. To se o Polestar no1 říci moc nedá. Design sice odkazuje na stávající designový jazyk Volva, ovšem použitá technika je absolutně unikátní. Ať už se bavíme o technologii pohonu, karbonové karoserii nebo třeba průběžně regulovaným elektronickým odpružením od Öhlins, které má Polestar no1 jako první na světě. O tom si muže A5 nebo dávno nevyráběná C70 nechat jen zdát :)

Chase
11. října 2018, 21:42
1
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Obávám se, že toto auto nemá ambice být "dedkovským coupé" :)

Chase
16. září 2018, 21:12
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

"xenon ve skle a různý LED ani nemluvě...." :) Souhlas, jen je třeba brát v potaz, že někdy byl xenon ve skle přímo z výroby. Zrovna včera jsem to při běžné kontrole vysvětloval dvěma pánům o PČR, když mi z jedničky tvrdili, že mám na crossce dodělaný xenony :D

Chase
16. září 2018, 16:42
2
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Pepo, nezlob se na mě, ale zadní mlhovka je opravdu opruz. Ano, v HUSTÉ mlze je to opravdu potřeba, v lehkém oparu z louky je to opravdu zbytečnost a mlhovka zapnutá za lehké deště je na ránu pěstí. S tím, že se na mě nezlob, ale není to pravda. Pokud ji někdo nechává zapnutou i v koloně vypaluje to oči jako svině a to vůbec nezmiňuju auta, která mají mlhovky z LED. To je potom taková palba, že jedeš s přimhouřenýma očima a sotva vidíš na silnici.
Ne, opravdu není super mít mlhovku rozsvícenou sotva padne první kapka na zem, nebo z pole sklouzne opar, přes který je vidět dalších 5km. Na Vysočině jsou teměř pořád a pokud za rok mlhovku zapnu třikrát na relativně krátký úsek, tak je to moc (navíc pokud mě dojede další auto tak, že jej vidím ve zpětném zrcátku, je slušnost zadní mlhovku vypnout...třeba s tím, že ji zapnu v okamžiku, kdy mě předjede).
A ano, pokud mi někdo svítí nesmyslně silným červeným světlem do obličeje, dám mu o tom patřičně vědět. Bi-xenon je na toto naproto ideální a nemá to nic polešného s potřebou někoho školit, nýbrž s tím, že za dotyčným vidím díky jeho blbosti kulové a troubení v tomto případě jaksi nemá moc smysl.

Chase
14. září 2018, 12:52
0
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

beastar: Začínám se lehce ztrácet v tom, co se tu aktuálně řeší. To, že globální prodeje Volva jdou neustále nahoru je realita (tedy pokud nepřijdeš s tím, že Volvo falšuje svá prodejní čísla). Ano, je tady několik zastánců a fandů Švédské značky (včetně mě), ale stejně tak mám pocit, že pokud tady na serveru někdo pochválí Volvo, tak je to pro z měnu na tebe jak červený hadr na býka. Prostě si vždycky něco najdeš a pod každým testem budeš kopat.

Chase
12. září 2018, 17:06
1
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

Za sebe musím říct, že řidičsky nejsou všechny Volva rozhodně stejné. Mám to štěstí, že jsem krom nové V60 (ta tu se chystám v úterý :) ), seděl a jezdil ve všem, co aktuálně Volvo nabízí (a mnohdy rozhodně víc, než jen krátká testovací jízda). Co se týká vlastností těch aut, tak je každé jiné. Nejpodstatnější je viditelnost postupné evoluce a vyladění podvozku u mladších modelových řad. (XC90 je aktuálně třeba oproti XC40 neohrabaný mastodont). Byť zevnitř ty auta vypadají velmi podobně, tak zážitkem a vlastnostmi jsou každé úplně jiné. Na co se extrémně těším (a bohužel si ještě chvilku počkáme) je S60 engineered by Polestar. Uz S60 Polestar v minulé generaci byla hodně zajímavá a aktuální generace zatím slibuje ještě zajímavější výsledek :)

Chase
04. září 2018, 22:39
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Až na ten motor proč ne, každopádně akustický komfort není u kombi žádná hitparáda. Pokud už tuto velikost, tak generačně shodnou V40 a ideálně s některým z motorů od Volva.

Chase
04. září 2018, 22:36
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Tak třeba Volvo S80 s 2.4 D5 pod kapotou se na dálnici do 7l vejde. A mechanický složitější než tebou zmíněné modely taky není ;)

Chase
04. září 2018, 22:34
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Přesně toť bych volil taky. Do 150k se vejde i s rezervou na vstupní servis a pohodlnější sedačky na dlouhé cesty v této kategorii nejspíš nesežene.

Chase
02. září 2018, 12:11
0
Volvo V90 T4: Pohodlně se usaďte...

Honzo, ať začátek (byť si dovolím nesouhlasit) nebo ne, stále platí, že Volvo sportovní divizi má a mělo ji historicky i před Polestarem. Jmenovitě se bavíme třeba o Volvo R-sport v dobách RWD krabic, případně "R" divize v dobách mladších. Proto mi přijde lehce netrefené dávat Volvu punc automobilky bez jakéhokoliv sportovního nádechu. :)

Chase
01. září 2018, 22:46
0
Volvo V90 T4: Pohodlně se usaďte...

Honzo, moc hezká recenze. Jen si dovolím nesouhlasit s tím, že Volvo ne.a sportovní divizi. Má. Jmenuje se Polestar a Volvo z ní aktuálně udělalo samostatnou značku. Každopádně stále se jedná o sportovní divizi, která "pritvrzuje" sériová Volva (S60 Polestar nebo aktuální S60 Engeneering by Polestar) + aktuálně vyvíjí vlastní modely na základě technologií Volvo (Polestar No.1) ;)

Chase
19. srpna 2018, 09:18
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Krásný kousek :) Jen bych měl malou poznámku k tomu kroucení karosérie. C70 je moje hračka už po mnoho let a nedám na ni dopustit, každopádně je třeba objektivně si říct, že ta kastle se kroutí jako had. A to nejen u cabria, ale i u coupé. :)

Chase
14. srpna 2018, 22:57
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Seš si nutnostní výměny příčky za sedadly jistý? Protože ty díry na woofery mám za sedačkama i já v Coupé (schované pod pevně nalepeným kobercem). A v coupé nejsou ani v tom nejvyšším stupni audia, takže příčka je za mě jedna jediná a stejná jak v coupé, tak i v cabriu :)

Chase
14. srpna 2018, 20:46
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Tak nárazník z klasického "V" bych na C70 opravdu nechtěl, ovšem ten "eRkovej" co máš na fotce... ten bych bral všema deseti. :D Kdyby za něj teda nechtěli ekvivalent půlky ledviny :D

Chase
14. srpna 2018, 20:00
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Musíš to brát tak, že C70 patří do společnosti P1800, P1900, 262C (případně 242, ale ta je tady takový chudý příbuzný) a 780. Jsou to jediná coupé (C70 navíc i cabrio), která se u Volva v éře moderních automobilů vyráběla a jako taková budou vždy brána jako něco exkluzivního a jiného ;)

Chase
14. srpna 2018, 19:40
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Nimrode, v tom, že je celý čumák stejný s tebou rozhodně nesouhlasím. na S/V70 jsou po stránce plechařiny s C70 schodné jen kapota a přední světla. Vše ostatní je u C70 unikátní ;) Já sice chápu, že pravověrní kabicáři nemůžou S/V/C70 už přijít na jméno, každopádně S/V70 je tak nějak ještě stále podobala na 850. C70 je unikátní právě ve své odlišnosti. Celá linie střechy je navržena unikátně právě pro tento vůz a nemá nic společného se svými technickými příbuznými ze stejné řady.

Chase
14. srpna 2018, 12:21
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Oproti 2,3 T5 má 2,0T jen jinou kliku a ojnice. Jiak je to opět stejný motor :D
"Svižnější" má více relativních výkladů. Rozhodně třeba T5 nepředjede, ovšem pokud půjdou z nuly, bude prvních pár desítek cm nejspíše vepředu. Je to hlavně pocitové, kdy s LPT je jezdí třeba po městě o něco příjemněji. Na druhou stranu po swapu na T5 jsem zjistil, že si tu jízdu dokáže s HPT člověk zase mnohem víc užít :D

Jinak ke spotřebě, 11 - 13l po městě je opravdu realita. Pokud si chceš ten motor opravdu užít, nebude problém ani 25l/100km. Každopádně při klidné jízdě (a tím neřikám šnečí) na dálku, není problém udělat 8,5 - 9l/100km.

Chase
14. srpna 2018, 12:09
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Jinak super článek a krásné auto, jen si dovolím jedinou poznámku... to zmiňované prémiové audio tak úplně prémiové není. Protože to by bylo v palubce místo SC-805 trochu sofistikovanější radio (SC-901) s Dolby a hlavně středový reproduktor na palubní desce. (U kabria pak ještě woofery za zadní lavicí) :)

Chase
14. srpna 2018, 12:05
1
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

"LPT bylo koncipováno jako jednoduchý motor pro relativně nenáročného uživatele." Tahle věta je hodně zavádějící. LPT je ideální náčiní na časté rozjezdy, kdy ti malé turbou funká mnohem dříve. Daň za toto je absence vršku, kdy se toto stejné turbo od určitých otáček chová už jen jako fén. S jednoduchostí motoru to nemá nic moc společného, protože třeba u 2,0T jsou motory s LPT a HPT krom turba a softu absolutně identické.

Chase
14. srpna 2018, 11:59
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

"A mě by nyní vážně hodně zajímalo, jak jezdí C70 T5 Coupé." Si pro něj přijěď :D Byť by taky aktuálně nějaké ty investice potřebovalo...

Chase
09. července 2018, 10:34
0
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

Beastar: Ano, mám Volvo a ano, jsem fanda. Možná jsem specifická skupina lidí, ovšem ta skupina nebude nejspíš úplně malá, vzhledem k tomu, jak Volvu rostou prodeje.

Co se týká zadních partií S90, tak ti znovu opakuji, že 100 lidí = 100 chutí a ro, že tobě se to provedení nelíbí neznamená, že se nelíbí všem. Nejde tady o žádný kopání za tým. S90 se mi líbila už od jejího uvedení na trh a to i díky jejím zadním partiím. Přijde mi, že máš chvilkami potřebu, až moc přesvědčovat okolí o své pravdě ;)

Co se bezpečnosti týká, tak tvá věta "kolikrát tak budeš bourat" jasně dokazuje, že moc nemá smysl o ní s tebou polemizovat, neboť si opět povedeš svou. Zrovna small overlap je docela častý typ nárazu. To, že pro bezpečnost dělají něco všechny automobilky je nesporný fakt, ovšem ukaž mi třeba, která z nich má speciální crash team, který ve spolupráci s policií dokumentuje všechny větší nehody své značky v okruhu 100km od sídla automobilky. A je toho mnohem víc. Jak říkám, dominance Volva se potvrzuje právě při nestandardních typech nárazů, jejichž úhel nebo překrytí není součástí normovaných testů. Konec konců video které tady dával Matěj, je jedním z příkladů.

Chase
08. července 2018, 12:11
2
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

Jimi: Tak si srovnáme pojmy a dojmy ;)

V8 - vyrobená sice Yamahou ovšem dle kompletního zadání, návrhu a parametrů Volvo, tzn. Volvo motor vyrobený v externí fabrice...

5ti válce - ŽÁDNÝ z Volvo pětiválců nevycházel nikdy z Audi pětiválce. Jediný 5ti válcový motor, který Volvo kupovalo od koncernu, byl
2,5TDi v 850 a první generaci V70. Modularní platforma 4-5-6 válců vyvinutá během devadesátých let nemá s koncernem nic společného. Jedná se o modulární platformu, celohliníkových motorů vyvinutých Volvem (ano, do vývoje byly zapojeni i inženýři Porsche, ovšem to v té době nemělo s Audi nic společného a motory z pětiválců Audi nevychází).

2,4D (D5) - První naftové pětiválce vlatstní koncepce u Volva, které nahradily dosluhující 2,5TDi překupovanou z koncernu. Opět se jedná o motory Volvo, které nemájí s koncernem ani Audi nic společného. Tyto naftové motory vycházejí z benzinové modulární platformy Volvo agregátů o které píši v předchozím odstavci.

Chase
08. července 2018, 11:55
1
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

beastar: tohle už zní jako docela solidní komplex z celkové produkce Volva člověče. To, že se tobě osobně S90 nelíbí, ok. 100 lidí, 100 chutí, holt se nedá zavděčit každému. Ovšem "pohádkou o větší pasivní bezpečnosti" si to trochu dorazil... Myslím, že naposledy neplánovaně zařazený small overlap jasně ukázal, jak to s tou pasivní bezpečností vypadá. Tak kde se Audi a BMW lámala jak sirky, prošla v té době již dožívající generace Volv s přehledem. Co se týká motorů, tak se můžeš vztekat, můžeš brečet i nadávat, ale dokud Volvu stoupají prodeje (a aktuálně stoupají), pak je zvolená cesta tou správnou ;)

Chase
02. července 2018, 12:27
0
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

Popravdě ty světla v testu dost dobře nechápu, protože V90 s full LED u mě zatím v žebříčku světel vede naprosto bezkonkurenčně.

Chase
21. června 2018, 21:34
0
Nové Volvo S60 se představilo světu. Na co se můžeme těšit?

Právě ty zadní světla jsou jak na S90, tak na S60 naprosto perfektní :)

Chase
29. května 2018, 10:05
0
Kafe&Káry Brno vol. 25: Už dnes! + Galerie z minulého měsíce

Franta: Kafe se nezaplatilo proto, že ho nikdo nepil, nebo proto, že lidi jsou hovádka a není jim blbý chlemtat ho bez příspěvku? Co se týká organizace tak se absolutně nenech rozhodit. Někteří májí nejspíš představu, že za organizování bereš pořádné hnoráře a tak jsi holt povinen je zvát pomalu osobním dopisem... :)
Třeba já, kdybys to neoznámil takhle na pslední chvilku, bych to tentokrát nejspíš zazdil. Takhle jsem ti stíhal tak akorát přes celý Brno do garáže a na K&K. Kafe bylo dobrý a lidi v pohodě (až na hrdinu s E46, co ji poslal bokem do místa, kde neměl šanci nic vidět...to ať se na mě nikdo nezlobí, ale borec má v palici nejspíš decentně nas*áno), takže ve finále vlastně není co řešit, jen si prostě nenech zkazit náladu :)

Chase
27. května 2018, 18:51
0
Chase
27. května 2018, 13:19
0
Kafe&Káry Brno vol. 25: Už dnes! + Galerie z minulého měsíce

tvl a zrovna když jsem po dlouhé době v nedělu v Brně a vytáhnu Céčko z garáže...

Chase
19. května 2018, 09:25
1
Lamborghini LM002: Ultimativní crossover

Nevím proč, ale spojení LM002 a slova crossover mi prostě nejde "přes hubu". :) Ano má samonosnou kastli, ale prostě byl vždycký brán jako pravověrný off-road (už třeba jen ty tři uzávěrky diferenciálů) a pokud se nepletu, tak podvozková platforma tohoto auta neni shodná s ničím, co v té době Lambo vyrábělo. Takže za to, že sdílí s placatějšími bratříčky motor, si podle mě nazaslouží oslovovat jako crossover :)

Chase
04. května 2018, 22:13
0
Volvo V60: Kombík je zpět!

Za mě velmi povedený stroj a osobně mě každý nový model značky utvrzuje v tom, že "Skandinávská DNA", jak designový styl nasazený druhou generací XC90 nazývá sama automobilka, je správná cesta. Nadherný nadčasový design, poctivé a kvalitní materiály materiály v útulných interiérech (dřevo je dřevo a kov je opravdu kov), to vše má šanci přilákat spoustu zákazníků, kteří by si krabicoidní Volvo předchozí generace i přes jeho nesporné výhody nikdy nepořídili. Ano, už to není to staré Volvo, ale stále je to Volvo a nebál bych se říci, že víc, než kdy jindy.

Neskutečně mě baví drobné niance, které jednoznačně asociují jednotlivé modely k patřičné řadě (koukněte například na podobnost předních světel u V60 a XC60). Mimochodem, kdo tvrdí, že V60 je jen zmenšenou V90, měl by nejspíše navštívit očního lékaře. Rozdíly jsou obzvlášť v zadních partiích siluety vozu dost výrazné :)

Jinak premiéra nového modelu byla opravdu krásná, navíc jako Čech oceňuji, že jsme druhou zemí v celé Evropě, kde tato road show na své dlouhé cestě zastavila a jako brňáka mě samozřejmě potěšilo, že jsme v té naší pravotočivé zatáčce před Vídní měli možnost vidět exkluzivní premiéru ještě o pár dní dřive, než pražáci :D ;)
(Pár fotek z brněnské premiéry najdete na https://www.volvoklub.cz/novinky/nove-volvo-v60-exkluzivne-predstaveno-v-brne)

Chase
04. května 2018, 21:50
0
Volvo V60: Kombík je zpět!

To bude opravdu fotkou, jinak Martinovi oblek sedne perfektně ;)

Chase
23. dubna 2018, 23:36
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Omg, snad je to po mě aspoň torchu přeluštitelný. Příště si to po sobě budu muset přečíst ještě jednou (obzvlášť, když dodatečně upravuju věty) a nebo už jít raději spát :)

Chase
23. dubna 2018, 23:32
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Podle mě V90CC zase tak nenápadná podle mě není :) Její výrazné "rozkročení" oproti klasickým kombi je dost výrazné a poutá pozornost. Z XC90 bude samozřejmě díky vyššímu posazu lepší výhled, ovšem V90CC je za mě pro změnu pohodlnější a díky nižšímu těžišti i u něco lépe ovladatelná než XC90. Pokud bych si měl volit já osobně, vyhrála by to V90CC.
Ovšem stále platí, že 100 lidí = 100 chutí. Pro Nelu bude v tuto chvilku, podle mě, opravdu asi nejlepší, aby si jednotlivá auta projela a na "vlastní kůži" zjistila, který z modelů jí vyhovuje nejvíce :)

Dnes jsem byl na exkluzivní České premiéře nového menší brášky V90 (nová V60 - https://www.volvoklub.cz/novinky/nove-volvo-v60-exkluzivne-predstaveno-v-brne) a po pravdě nebýt toho, že jsem uchýl na velká auta, neváhal bych. Volvo mě s každým novým modelem utvrzuje, že na detailech opravdu záleží a že cesta, kterou se automobilka po roce 2010 vydala, je ta správná.

Chase
23. dubna 2018, 22:43
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Nelo, v Praze můžu na testovací jízdy a vyzkoušení XC90 případně V90CC doporučit Auto Průhonice (https://www.facebook.com/autopruhonicevolvodealer/). V rámci Volvoklubu s nimi máme velmi dobré vztahy a o zákazníky se opravdu umí postarat nadstandardně. ;)

Chase
23. dubna 2018, 22:39
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

T6 opravdu hybrid není, zadní kola jsou připojená klasicky kardanem přes elektronickou spojku BorgWarner.
T8 v XC90 nemá kardan a 4x4 supluje elektromotor u zadní nápravy.

V90CC je velmi zajímavým mezistupněm mezi SUV a klasickým kombi, ovšem díky svěmu zaměření se narozdíl od klasické V90 nevyrabí v T8 variantě. Top motorizací o tohoto modelu je T6.

Chase
23. dubna 2018, 12:14
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Uplně bych netvrdil, že u dnešních Volv je směšná zůstatková hodnota :)

Chase
23. dubna 2018, 12:10
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Přesně, V90CC mě v tomto případě napadla taky. Okolo 2 mil už bude T6 (320k) v Cross Country Pro a při troše stěstí včetně přípatkového audia Bowers & Wilkins, které auto promění v koncertní síň.

(Dokonce by se dalo do poptávané částky vejít i s raritní Cross Country Ocen Race -

) ;)

Chase
13. dubna 2018, 00:22
1
Audi zkrášluje svět kombíků s novou a velmi elegantní A6 Avant

Já vím, že 100 lidí je 100 chutí, ale pokud se řekne elegantní kombi, pak se mi vybaví třeba Volvo V90. Na tuto A6 bych si nejspíše nevzpomenul.

Chase
13. března 2018, 12:26
2
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

XTad: "Rozhodne vic, nez kdyby tam soupli LSo..." - toto může naspat opravdu jen někdo, kdo absolutně nechápe Volvo jako značku. Ano, Volvo přišlo o všechny víceválcové motory, ovšem to je daň za to, že je Volvo ještě na světě a po pravdě, ony ty foukané čtyřhrnky zase tak špatné nejsou. Kombinace jediného motoru pro celou modelovou řadu opravdu šetří peníze na vývoji a dvoulitrový čtyřhrnek zaroveň zajišťuje to, že Volvo splní emisní limity, takže si nemusí kupovat "odpustky".
T8 si nehraje na ekokáru, má být jednoznačně vrcholem nabídky a způsobem, jak si sáhnout na výkon, který už sám dvoulitrový motor prostě rozumně nedá. Je to cesta jek udělat výkonné auto i se splněním všech ekonorem, které hraničí s demencí.

Chase
04. března 2018, 13:14
0
Ptejte se: Jakým kombíkem nahradit Focus ST225?

Když už vážně měnit, tak bych šel do V70R :)

Chase
17. února 2018, 14:30
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Audio 6+1, co si pod tím mám představit? Protože tokovou konfiguraci jsem na žádné C70 neviděl. :)

Chase
13. února 2018, 14:17
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Tome, jak už tady bylo řečeno, jedná se o stejnou barvu s kódem 435. Ovšem u C70 se už oficiálně nejmenovala Saffron Pearl, nýbrž to byla Mango Metallic :)

Chase
12. února 2018, 14:52
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Zrovna tento kus je hodně zainvestovany a to pod stránce technické, tak i po vizuální. Jen ten kompletní facelift paket + R nárazník má hodnotu tak 40 tisíc. Je to člověk že Slovenské klubové scény. Na jedné z fotek tam pak vykukuje i jeho Rko v Laser Blue ;)

Chase
12. února 2018, 12:18
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Krásný článek, jen prostě C70 v Saffronu neexistuje ;) C70 na úvodní fotce je Mango. :)

Chase
08. ledna 2018, 15:40
1
Volvo S60 2.4: Zubařská pohotovost

T6 převodovky neničila, ta si je dávala rovnou k snídani :D (existuje performace sada na repas, se kterou už GM špajzka unese i řádění T6)

Chase
05. ledna 2018, 18:16
0
Cestovní kupé, která nepotkáte na každém rohu | Auta z Frcu

Quattro: Ono je to s těmi interiéry docela otázka úhlu pohledu. Třeba druhá generace C70 me u me paskvil a nelíbí se mi zvenčí, natož zevnitř. První generace vznikla na základu S/V70 a tak přebrala interiér od nich. Tvary možná archaičtější, ovšem kvalitně zpracovaný a ve světlých odstínech stále vypadající důstojně.

U C70II je příliš vidět, že vychází z C30/S40/V50... Což jsou vozy o třídu níž, než první generace S/V/C70.

Takže ano, souhlasím, že interiér je lehce usedlejší, ale úplně bych jej nezatracoval. ;)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf MK3 Cabrio GT Karmann 2.0 8V 1993
Volkswagen Golf MK3 Cabrio GT Karmann 2.0 8V

1993 rok výroby
115 koní výkon
1 991 ccm objem

Škoda Octavia RS 2003
Škoda Octavia RS

2003 rok výroby
180 koní výkon
132 ccm objem

MG ZS 180 2003
MG ZS 180

2003 rok výroby
180 koní výkon
2 498 ccm objem

Chevrolet Caprice Sedan 1990
Chevrolet Caprice Sedan

1990 rok výroby
172 koní výkon
5 001 ccm objem

Ford LTD  1972
Ford LTD

1972 rok výroby
215 koní výkon
6 ccm objem