načítám data...

Chase

JménoMatěj Vozdek
BydlištěBrno-město
Registracepřed 3.2 rok.
Poslední aktivitapřed 15.1 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků131
Pozitivních komentářů u článků29
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Bez krabice, ale pořád Volvo

10. ledna 2018, 13:29 34 komentářů

Život s "podtáckem pod kamion" není vždy jednoduchý, ale má své kouzlo…

Pod kůží za jeden víkend

12. ledna 2018, 03:00 8 komentářů

Jaký je život s osobou, pro kterou je auto jen dopravní prostředek a kdy pochopíte, že každý má někde své slabé místo…

Švéd se probouzí...

27. února 2018, 19:21 5 komentářů

Strastipná cesta ke znovu oživení přestavěné C70 se pomalu blíží k vysněnému konci, ovšem chvilkami to jde opravdu pomalu…


Posledních 50 komentářů

Chase
10. dubna 2019, 14:43
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

V zadání je pravé ona unikátnost, každopádně na X5 mě osobně vadí navíc ještě její prklený podvozek, který je možná po vzoru značky sportovní, ovšem rozhodně ne pohodlný.

Chase
08. dubna 2019, 21:21
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

Tak s pohodlností Subaru B9 Tribeca si tak trochu dovolím nesouhlasit. Jediné co je na tom autě slušné, je jeho venkovní vzhled. Chrastící interiér z tvrdých plastů je všechno, jen ne pohodlný. Neurotická převodovka, která má tendenci podřadit při sebemenším kontaktu s plynovým pedálem, což má za následek primárně zvýšení hluku a spotřeby, mi taky jako slušné náčiní na předjíždění nepřijde. Měl jsem možnost Tribecu pár měsíců sedlat a krom velmi zajímavého velkovniho vzhledu to auto není z nejpovedenějších :/

Chase
10. března 2019, 17:58
0
Volvem už jen 180 km/h

Máš něčím tuto informaci podloženou? Jediné co Volvo pokud vím prohlásilo bylo, že do 3 let nebudou mít jediný nový model bez elektrifikace. Ovšem nic o tom, že úplně ukončí spalovací motory. I když je pravda, že toto sdělení bylo interpetováno různě.

Chase
07. března 2019, 11:13
0
Volvo představuje faceliftovanou XC90

Říkáš to správně, proto moje poznámka k "výrobě na zakázku cizí firmou" :) Od roku 1991 v téhle fabrice mělo podiíl nejen Volvo a Misubishi, ale také Nizozemsko jako stát. Toto trvalo do roku 1999, než z toho stát vycouval a prodal spůj podíl svým dvěma partnerům. 2001 pak z dnešního VDL NedCar vycouvalo i Volvo a byla to čistě fabrika Mitsubishi (Volva S/V40 se tam vyráběla již opravdu jen na zakázku až do roku 2004).
Že tam panovala trochu jiná atmosféra vedení a standardy než ve Švédsku je fakt, který se vždy trochu podepisoval na výsledné kvalitě produkovaných modelových řad :)

BTW: Tahle fakbrika byla vždycky tak trochu zakázkový žoldák, dnes patří VDL (výrobce autobusů) a vyrábí se tam třeba BMW X1 )
-
Komentář upraven 7. 3. 2019, 17:09:54

Chase
07. března 2019, 04:07
1
Volvo představuje faceliftovanou XC90

Jak už jsem tady řekl, některá srovnání jsou tady opravdu mimo, ovšem tvoje výstupy jsou pro změnu extrém z druhé strany. Holport s Rendlem a Mitsu...hmmm, copak je na něm bylo tak špatného? Ano, S/V40 žádná pecka nebyla (prodejní čísla však říkala něco jíného), ovšem taky to byl low-cost model, který si Volvo v podstatě nechalo vyrábět tak trochu na zakázku mimo svoji továrnu. Dneska s Rendlem spolupracuje třeba Mercedes (který má mimochodem z 10% stejného majitele jako Volvo - taky levičáčtí zrádci?) a mnoho tradičních značek uzavírá spolupráce se svými konkurenty. Občas jsou tvé argumentace opravdu úsměvné. Tvé politické kydy na závěr už snad ani nemá smysl komentovat...

BTW: Byť budeš opět prskat, tak Volvo dostalo do sraček X let ve vlastnictví Fordu, který svým kvalitním řízením dokázal nechat málem zkrachovat skoro všechny premiové značky, které se mu dostaly do rukou (naštěstí už jsou dnes všechny v rukou někoho jiného a kupodivu prosperují).

Chase
06. března 2019, 22:59
1
Volvem už jen 180 km/h

Honzo, koukám, že už ti taky došla marnost jakékoliv argumentace v této debatě :D

Chase
06. března 2019, 03:25
1
Volvem už jen 180 km/h

Ano, všichni si tady hromadně pobrečí a následně se vyprsí, jak každý víkend lítají po autobahnu 200+. Realita je taková, že se to drtivé většiny běžných řidičů vůbec nedotkne. Realita druhá je ta, že třeba pro US trh, měla Volva z výroby omezovač na 180km/h už někdy v roce 99... (a ve většině Evropy na 210km/h). Takže ono se toho zas až tolik nezměnilo.

Pak je otázkou co vlastně na tomto omezení českému člověku vadí. Že by to byla nemožnost se před kamarády v hospodě prsit, že mu to papírově jede celých 250km/h? ;)

Chase
06. března 2019, 03:16
0
Volvem už jen 180 km/h

No vidíš, já taky. A že by mě třeba S60 Polestar připravila o žážitek z jízdy bych ani neřekl. A že třeba S90 není vyloženě sporťák? No možná je to proto, že k tomu účelu ani nebyla navržená :)

Na druhou stranu svět je o svobdné volbě, takže pokud někomu nějaká značka nevyhovuje, nikdo jej nenutí s ní jezdit.

Chase
06. března 2019, 03:11
-1
Volvem už jen 180 km/h

Ty už musíš mít hochu hodně velký osobní problém, že si mě bereš do držky na první dobrou... Ale tak co čekat od dokonalého pana beastara co ví všechno nejlepé a který si nenechá ujít jakoukoliv možnost si kopnout do Volva a jeho fanoušků...

Chase
01. března 2019, 00:08
0
Volvo představuje faceliftovanou XC90

Jako obvykle vím, že jsi vysazený proti komukoliv, kdo má nějakou oblíbenou značku, takže jsem nějakou podobnou tvoji reakci očekával. Koncept zařazení v koncernu je v případě Škody a Volva docela dost rozdílný. Škoda je v podstatě přímo řízená koncernem, včetně vedení. Volvo dostalo v roce 2010 vcelku jednoduché základní instrukce (dostat se zpět do prémie, zisku a vyhnout se placení eko flastrů) a docela tučný budget s tím, že v roce 2020 složí účty...
Vedení Volva je tedy výrazně autonomní a stále Švédské. Takže nenadržuji Číňanům, nýbrž stále Švédům s Čínským kapitálem za zadkem ;)
Vnímání designu je čistě subjektivní, takže ano, nekomu se to líbí, někomu ne. Pro mě je nový designový jazyk Volva opravdu hodně zajímavý a hlavně naprosto jasně identifikovatelný, což se o spoustě značek říci nedá. Samozřejmě je to čistě můj subjektivní dojem umocněný nákloností ke značce. Také nikdo netvrdil, že se jedná o svatý grál, nebo revoluci... to zde aktuálně podsouváš ty. :)

Chase
28. února 2019, 12:18
0
Volvo představuje faceliftovanou XC90

100 lidí, 100 chutí. Přesně proto mě baví, že ty auta nevypadají stejně :)

Chase
28. února 2019, 12:17
0
Volvo představuje faceliftovanou XC90

Nějaký komplex člověče? Možná by si to chtělo srovnat pojmy a dojmy, případně doplnit znalosti. Geely jako majitel Volva vystupuje už jeho nákupu v pozici investora. Značka stále sídlí ve švédsku a ze Švédska je také řízená. Možná pokus o vtip, ale střelený absolutně mimo...

Chase
27. února 2019, 01:56
0
Za volantem: Ford Focus ST225

Vita: To že většina průměrných majitelů ST honí jak zdutou kozu a neumí dolít olej není vada motoru. Bez oleje se zadře každý motor. Kazdopádně by mě zajímal nějaký podklad tvého tvrzení, jak se zadíraly motory ne Volvech. White blok určitě není dokonalý, ale zrovna na zadíraní nějak netrpí.

Chase
27. února 2019, 01:49
0
Za volantem: Ford Focus ST225

LPT petihrnky jsou super, problém je, ženemají vršek. HPT 2,3 T5 se svody z S60R, vetším IC, otevřeným výfukem a slušně upravenou mapou dá něco přes 300 koní i se seriovým 16T turbem a jede solidně i dole. ;)

Chase
27. ledna 2019, 17:31
0
Řadicí páka na deset způsobů

podařilo se mi najit fotku štítku u stejného modelu po renovaci.

Chase
25. ledna 2019, 02:40
0
Řadicí páka na deset způsobů

U některých strojů toto nejspíš opravdu existovalo z výroby. Konkrétně třeba Mack používál tři páky u více modelů.


-
Komentář upraven 25. 1. 2019, 13:40:16

Chase
03. ledna 2019, 13:38
2
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Safrane Biturbo byla společně s Cliem Williams, R5 Turbo 1 a Cliem 3.0 V6 vlhkým snem každého, kdo sedlal nějaký ten Renault a přilnul ke značce. Každopádně to byla auta, která oslovovala mnohem více lidí. Některá z nich byla luxusní, jiná s výrazně vražednými manýry (R5 Turbo a Clio 3.0 V6), ale všechny mají dodnes svoje osobité kouzlo.

Chase
03. ledna 2019, 13:30
1
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Nejsem sice autor, ale za mě to teoreticky možné je, přece jen M5 byla trochu masovější výroba (byť ruční), něž přetechnizovaná Safrane Biturbo u které už byl ze začátku předpoklad výroby jen v pár stovkách kusů (806 ks Safrane vs. 12254 ks M5) a která byla až po strop narvaná elektronickými hračkami dané doby včetně podvozku, který to auto prodražoval docela statečně.
-
Komentář upraven 3. 1. 2019, 13:31:30

Chase
31. prosince 2018, 16:10
0
Bazarový snílek: Exoti za pár

Tak ona STS by se za tyto prachy sehnat dala, ovšem obávám se že ze všech aut zde zmíněných by se jako první stala statickou ozdobou příjezdové komunikace ke garáži :D Northstar je dost komplikovaná, náladová a drahá milenka (ale pravda, když zrovna jede, tak to zase stojí za to) :D

Chase
30. prosince 2018, 14:35
1
Deset letošních blogů, které by vám neměly uniknout

Člověk jde po svátcích zkontrolovat dění na oblíbeném portále a tam takové překvapení. Díky moc :)

Chase
14. listopadu 2018, 13:57
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Pravda, trochu jsem to pomíchal, každopádně nadčasovost byla myšlena na exteriér. Interiér je prostě poplatný době svého vzniku a tehdejším interiérům, které Volvo mělo. Každopádně věřím, že C70 v cabriu bude hodně "zpívat", protože se kroutí jako had, ale v Coupé to tak děsivé není. ;)

Chase
14. listopadu 2018, 13:21
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Na fotkách je opravdu archaický, na druhou stranu když v něm člověk chvilku jezdí, tak mu na živo prostě přijde na chuť. Drtivá většina plastů je měkčená a oproti 850 to byl obrovském krok dopředu. Retro ovládání palubního PC ve finále prostě baví a celkově je v tom autě tak zvláštně útulno :)
Je třeba si uvědomit, že V70 měla premiéru v roce 1996, takže ji pomalu pěkně táhne na třicítku. Při svém věku je neuvěřitelně nadčasová. :)

Chase
14. listopadu 2018, 13:15
1
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Tahle C70 se prodává už aspoň rok. Tuším, že už tam i někdo z VK byl s vážným zájmem, ale nakonec to vzdal. Někde se snad dokonce mluvilo o tom, že ta T5 je tam překopaná místo 2,0t (Hmm, to je mi nějaké povědomé) a bude problém s evidenčkou (šance, že to projde je hodně velká, protože ty motory jsou z venku stejný). Jinak je to moc pěknej kousek. K dokonalosti tomu chybí snad jen v zadni lampy. (A těžko říci jestli to má vyhřívané sedačky, ty se taky hodí).

Chase
12. října 2018, 08:54
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Když jsme u toho lamentování o ceně, tak si vezměte, že všechny coupé od Bertoneho byly standardním autem nebo upraveným vozem z běžné produkce. Tady se bavíme o autě a karbonovou karoserií, které je na nabité nejmodernějšími technologiemi ať už se to týká pohonu nebo třeba odpružení. Tady se bavíme spíš o autě, které má ambice jít směrem k zákazníkům BMW i8 nebo Tesly.

Chase
12. října 2018, 08:45
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

C70 i A5 jsou standardní vozy z nabídky daných automobilek, které se liší pouze počtem dveří. To se o Polestar no1 říci moc nedá. Design sice odkazuje na stávající designový jazyk Volva, ovšem použitá technika je absolutně unikátní. Ať už se bavíme o technologii pohonu, karbonové karoserii nebo třeba průběžně regulovaným elektronickým odpružením od Öhlins, které má Polestar no1 jako první na světě. O tom si muže A5 nebo dávno nevyráběná C70 nechat jen zdát :)

Chase
11. října 2018, 21:42
1
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Obávám se, že toto auto nemá ambice být "dedkovským coupé" :)

Chase
16. září 2018, 21:12
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

"xenon ve skle a různý LED ani nemluvě...." :) Souhlas, jen je třeba brát v potaz, že někdy byl xenon ve skle přímo z výroby. Zrovna včera jsem to při běžné kontrole vysvětloval dvěma pánům o PČR, když mi z jedničky tvrdili, že mám na crossce dodělaný xenony :D

Chase
16. září 2018, 16:42
2
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Pepo, nezlob se na mě, ale zadní mlhovka je opravdu opruz. Ano, v HUSTÉ mlze je to opravdu potřeba, v lehkém oparu z louky je to opravdu zbytečnost a mlhovka zapnutá za lehké deště je na ránu pěstí. S tím, že se na mě nezlob, ale není to pravda. Pokud ji někdo nechává zapnutou i v koloně vypaluje to oči jako svině a to vůbec nezmiňuju auta, která mají mlhovky z LED. To je potom taková palba, že jedeš s přimhouřenýma očima a sotva vidíš na silnici.
Ne, opravdu není super mít mlhovku rozsvícenou sotva padne první kapka na zem, nebo z pole sklouzne opar, přes který je vidět dalších 5km. Na Vysočině jsou teměř pořád a pokud za rok mlhovku zapnu třikrát na relativně krátký úsek, tak je to moc (navíc pokud mě dojede další auto tak, že jej vidím ve zpětném zrcátku, je slušnost zadní mlhovku vypnout...třeba s tím, že ji zapnu v okamžiku, kdy mě předjede).
A ano, pokud mi někdo svítí nesmyslně silným červeným světlem do obličeje, dám mu o tom patřičně vědět. Bi-xenon je na toto naproto ideální a nemá to nic polešného s potřebou někoho školit, nýbrž s tím, že za dotyčným vidím díky jeho blbosti kulové a troubení v tomto případě jaksi nemá moc smysl.

Chase
14. září 2018, 12:52
0
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

beastar: Začínám se lehce ztrácet v tom, co se tu aktuálně řeší. To, že globální prodeje Volva jdou neustále nahoru je realita (tedy pokud nepřijdeš s tím, že Volvo falšuje svá prodejní čísla). Ano, je tady několik zastánců a fandů Švédské značky (včetně mě), ale stejně tak mám pocit, že pokud tady na serveru někdo pochválí Volvo, tak je to pro z měnu na tebe jak červený hadr na býka. Prostě si vždycky něco najdeš a pod každým testem budeš kopat.

Chase
12. září 2018, 17:06
2
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

Za sebe musím říct, že řidičsky nejsou všechny Volva rozhodně stejné. Mám to štěstí, že jsem krom nové V60 (ta tu se chystám v úterý :) ), seděl a jezdil ve všem, co aktuálně Volvo nabízí (a mnohdy rozhodně víc, než jen krátká testovací jízda). Co se týká vlastností těch aut, tak je každé jiné. Nejpodstatnější je viditelnost postupné evoluce a vyladění podvozku u mladších modelových řad. (XC90 je aktuálně třeba oproti XC40 neohrabaný mastodont). Byť zevnitř ty auta vypadají velmi podobně, tak zážitkem a vlastnostmi jsou každé úplně jiné. Na co se extrémně těším (a bohužel si ještě chvilku počkáme) je S60 engineered by Polestar. Uz S60 Polestar v minulé generaci byla hodně zajímavá a aktuální generace zatím slibuje ještě zajímavější výsledek :)

Chase
04. září 2018, 22:39
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Až na ten motor proč ne, každopádně akustický komfort není u kombi žádná hitparáda. Pokud už tuto velikost, tak generačně shodnou V40 a ideálně s některým z motorů od Volva.

Chase
04. září 2018, 22:36
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Tak třeba Volvo S80 s 2.4 D5 pod kapotou se na dálnici do 7l vejde. A mechanický složitější než tebou zmíněné modely taky není ;)

Chase
04. září 2018, 22:34
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Přesně toť bych volil taky. Do 150k se vejde i s rezervou na vstupní servis a pohodlnější sedačky na dlouhé cesty v této kategorii nejspíš nesežene.

Chase
02. září 2018, 12:11
0
Volvo V90 T4: Pohodlně se usaďte...

Honzo, ať začátek (byť si dovolím nesouhlasit) nebo ne, stále platí, že Volvo sportovní divizi má a mělo ji historicky i před Polestarem. Jmenovitě se bavíme třeba o Volvo R-sport v dobách RWD krabic, případně "R" divize v dobách mladších. Proto mi přijde lehce netrefené dávat Volvu punc automobilky bez jakéhokoliv sportovního nádechu. :)

Chase
01. září 2018, 22:46
0
Volvo V90 T4: Pohodlně se usaďte...

Honzo, moc hezká recenze. Jen si dovolím nesouhlasit s tím, že Volvo ne.a sportovní divizi. Má. Jmenuje se Polestar a Volvo z ní aktuálně udělalo samostatnou značku. Každopádně stále se jedná o sportovní divizi, která "pritvrzuje" sériová Volva (S60 Polestar nebo aktuální S60 Engeneering by Polestar) + aktuálně vyvíjí vlastní modely na základě technologií Volvo (Polestar No.1) ;)

Chase
19. srpna 2018, 09:18
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Krásný kousek :) Jen bych měl malou poznámku k tomu kroucení karosérie. C70 je moje hračka už po mnoho let a nedám na ni dopustit, každopádně je třeba objektivně si říct, že ta kastle se kroutí jako had. A to nejen u cabria, ale i u coupé. :)

Chase
14. srpna 2018, 22:57
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Seš si nutnostní výměny příčky za sedadly jistý? Protože ty díry na woofery mám za sedačkama i já v Coupé (schované pod pevně nalepeným kobercem). A v coupé nejsou ani v tom nejvyšším stupni audia, takže příčka je za mě jedna jediná a stejná jak v coupé, tak i v cabriu :)

Chase
14. srpna 2018, 20:46
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Tak nárazník z klasického "V" bych na C70 opravdu nechtěl, ovšem ten "eRkovej" co máš na fotce... ten bych bral všema deseti. :D Kdyby za něj teda nechtěli ekvivalent půlky ledviny :D

Chase
14. srpna 2018, 20:00
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Musíš to brát tak, že C70 patří do společnosti P1800, P1900, 262C (případně 242, ale ta je tady takový chudý příbuzný) a 780. Jsou to jediná coupé (C70 navíc i cabrio), která se u Volva v éře moderních automobilů vyráběla a jako taková budou vždy brána jako něco exkluzivního a jiného ;)

Chase
14. srpna 2018, 19:40
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Nimrode, v tom, že je celý čumák stejný s tebou rozhodně nesouhlasím. na S/V70 jsou po stránce plechařiny s C70 schodné jen kapota a přední světla. Vše ostatní je u C70 unikátní ;) Já sice chápu, že pravověrní kabicáři nemůžou S/V/C70 už přijít na jméno, každopádně S/V70 je tak nějak ještě stále podobala na 850. C70 je unikátní právě ve své odlišnosti. Celá linie střechy je navržena unikátně právě pro tento vůz a nemá nic společného se svými technickými příbuznými ze stejné řady.

Chase
14. srpna 2018, 12:21
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Oproti 2,3 T5 má 2,0T jen jinou kliku a ojnice. Jiak je to opět stejný motor :D
"Svižnější" má více relativních výkladů. Rozhodně třeba T5 nepředjede, ovšem pokud půjdou z nuly, bude prvních pár desítek cm nejspíše vepředu. Je to hlavně pocitové, kdy s LPT je jezdí třeba po městě o něco příjemněji. Na druhou stranu po swapu na T5 jsem zjistil, že si tu jízdu dokáže s HPT člověk zase mnohem víc užít :D

Jinak ke spotřebě, 11 - 13l po městě je opravdu realita. Pokud si chceš ten motor opravdu užít, nebude problém ani 25l/100km. Každopádně při klidné jízdě (a tím neřikám šnečí) na dálku, není problém udělat 8,5 - 9l/100km.

Chase
14. srpna 2018, 12:09
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Jinak super článek a krásné auto, jen si dovolím jedinou poznámku... to zmiňované prémiové audio tak úplně prémiové není. Protože to by bylo v palubce místo SC-805 trochu sofistikovanější radio (SC-901) s Dolby a hlavně středový reproduktor na palubní desce. (U kabria pak ještě woofery za zadní lavicí) :)

Chase
14. srpna 2018, 12:05
1
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

"LPT bylo koncipováno jako jednoduchý motor pro relativně nenáročného uživatele." Tahle věta je hodně zavádějící. LPT je ideální náčiní na časté rozjezdy, kdy ti malé turbou funká mnohem dříve. Daň za toto je absence vršku, kdy se toto stejné turbo od určitých otáček chová už jen jako fén. S jednoduchostí motoru to nemá nic moc společného, protože třeba u 2,0T jsou motory s LPT a HPT krom turba a softu absolutně identické.

Chase
14. srpna 2018, 11:59
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

"A mě by nyní vážně hodně zajímalo, jak jezdí C70 T5 Coupé." Si pro něj přijěď :D Byť by taky aktuálně nějaké ty investice potřebovalo...

Chase
09. července 2018, 10:34
0
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

Beastar: Ano, mám Volvo a ano, jsem fanda. Možná jsem specifická skupina lidí, ovšem ta skupina nebude nejspíš úplně malá, vzhledem k tomu, jak Volvu rostou prodeje.

Co se týká zadních partií S90, tak ti znovu opakuji, že 100 lidí = 100 chutí a ro, že tobě se to provedení nelíbí neznamená, že se nelíbí všem. Nejde tady o žádný kopání za tým. S90 se mi líbila už od jejího uvedení na trh a to i díky jejím zadním partiím. Přijde mi, že máš chvilkami potřebu, až moc přesvědčovat okolí o své pravdě ;)

Co se bezpečnosti týká, tak tvá věta "kolikrát tak budeš bourat" jasně dokazuje, že moc nemá smysl o ní s tebou polemizovat, neboť si opět povedeš svou. Zrovna small overlap je docela častý typ nárazu. To, že pro bezpečnost dělají něco všechny automobilky je nesporný fakt, ovšem ukaž mi třeba, která z nich má speciální crash team, který ve spolupráci s policií dokumentuje všechny větší nehody své značky v okruhu 100km od sídla automobilky. A je toho mnohem víc. Jak říkám, dominance Volva se potvrzuje právě při nestandardních typech nárazů, jejichž úhel nebo překrytí není součástí normovaných testů. Konec konců video které tady dával Matěj, je jedním z příkladů.

Chase
08. července 2018, 12:11
2
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

Jimi: Tak si srovnáme pojmy a dojmy ;)

V8 - vyrobená sice Yamahou ovšem dle kompletního zadání, návrhu a parametrů Volvo, tzn. Volvo motor vyrobený v externí fabrice...

5ti válce - ŽÁDNÝ z Volvo pětiválců nevycházel nikdy z Audi pětiválce. Jediný 5ti válcový motor, který Volvo kupovalo od koncernu, byl
2,5TDi v 850 a první generaci V70. Modularní platforma 4-5-6 válců vyvinutá během devadesátých let nemá s koncernem nic společného. Jedná se o modulární platformu, celohliníkových motorů vyvinutých Volvem (ano, do vývoje byly zapojeni i inženýři Porsche, ovšem to v té době nemělo s Audi nic společného a motory z pětiválců Audi nevychází).

2,4D (D5) - První naftové pětiválce vlatstní koncepce u Volva, které nahradily dosluhující 2,5TDi překupovanou z koncernu. Opět se jedná o motory Volvo, které nemájí s koncernem ani Audi nic společného. Tyto naftové motory vycházejí z benzinové modulární platformy Volvo agregátů o které píši v předchozím odstavci.

Chase
08. července 2018, 11:55
1
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

beastar: tohle už zní jako docela solidní komplex z celkové produkce Volva člověče. To, že se tobě osobně S90 nelíbí, ok. 100 lidí, 100 chutí, holt se nedá zavděčit každému. Ovšem "pohádkou o větší pasivní bezpečnosti" si to trochu dorazil... Myslím, že naposledy neplánovaně zařazený small overlap jasně ukázal, jak to s tou pasivní bezpečností vypadá. Tak kde se Audi a BMW lámala jak sirky, prošla v té době již dožívající generace Volv s přehledem. Co se týká motorů, tak se můžeš vztekat, můžeš brečet i nadávat, ale dokud Volvu stoupají prodeje (a aktuálně stoupají), pak je zvolená cesta tou správnou ;)

Chase
02. července 2018, 12:27
0
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

Popravdě ty světla v testu dost dobře nechápu, protože V90 s full LED u mě zatím v žebříčku světel vede naprosto bezkonkurenčně.

Chase
21. června 2018, 21:34
0
Nové Volvo S60 se představilo světu. Na co se můžeme těšit?

Právě ty zadní světla jsou jak na S90, tak na S60 naprosto perfektní :)

Chase
29. května 2018, 10:05
0
Kafe&Káry Brno vol. 25: Už dnes! + Galerie z minulého měsíce

Franta: Kafe se nezaplatilo proto, že ho nikdo nepil, nebo proto, že lidi jsou hovádka a není jim blbý chlemtat ho bez příspěvku? Co se týká organizace tak se absolutně nenech rozhodit. Někteří májí nejspíš představu, že za organizování bereš pořádné hnoráře a tak jsi holt povinen je zvát pomalu osobním dopisem... :)
Třeba já, kdybys to neoznámil takhle na pslední chvilku, bych to tentokrát nejspíš zazdil. Takhle jsem ti stíhal tak akorát přes celý Brno do garáže a na K&K. Kafe bylo dobrý a lidi v pohodě (až na hrdinu s E46, co ji poslal bokem do místa, kde neměl šanci nic vidět...to ať se na mě nikdo nezlobí, ale borec má v palici nejspíš decentně nas*áno), takže ve finále vlastně není co řešit, jen si prostě nenech zkazit náladu :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem