načítám data...

Chase

JménoMatěj Vozdek
BydlištěBrno-město
Registracepřed 4.0 rok.
Poslední aktivitapřed 5.8 dny
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků151
Pozitivních komentářů u článků35
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Bez krabice, ale pořád Volvo

10. ledna 2018, 13:29 34 komentářů

Život s "podtáckem pod kamion" není vždy jednoduchý, ale má své kouzlo…

Pod kůží za jeden víkend

12. ledna 2018, 03:00 8 komentářů

Jaký je život s osobou, pro kterou je auto jen dopravní prostředek a kdy pochopíte, že každý má někde své slabé místo…

Švéd se probouzí...

27. února 2018, 19:21 5 komentářů

Strastipná cesta ke znovu oživení přestavěné C70 se pomalu blíží k vysněnému konci, ovšem chvilkami to jde opravdu pomalu…


Posledních 50 komentářů

Chase
28. ledna 2020, 00:19
0
Nejzajímavější třídvéřové kompakty posledních let

Tak zrovna C30 bude Fordu velmi blízko vzhledem k tomu, že s ní sdílí platformu :)

Chase
12. ledna 2020, 00:32
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Perníček: Počkej, kdyt z Bedny? Takže to od tebe jsem si odvážel tu stříbrnou mrtvolu s Dolby? :D

Chase
11. ledna 2020, 23:47
1
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Focus ST... to je to auto, kde někteří majitelé Fordů rádi tvrdí, že ten užasný Fordí pětiválec Duratec se dával přece teda milostivě i do Volva, ale jinak je to jasně skvělý motor od Fordu. :D :D

Pražáci občas říkají, že Brno je už Asie. Takže je otázkou, kde pro tebe začíná dálný východ. ;)
Každopádně v létě se s autem občas pochybuju i po Vysočině v okolí Třebíče.

Chase
11. ledna 2020, 23:28
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Velkej Tom na C70 dělal docela dost, vzhledem k tomu, že to auto se vyvíjelo přímo v jeho garáži. ;)
Krabe, já ti snad někdy půjčím do pracek Coupé s T5, abys pochopil, že na tohle auto být fakt starej nemusíš. :D

Chase
11. ledna 2020, 22:29
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

Ty auta poznáš bezpečně, takovou soc výbavu v podstatě neměla snad jediná jiná V70III v ČR :D

Chase
11. ledna 2020, 19:44
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Tak Švédi z toho samodomo dělali i AWD. Zrovna 14 zpět se jedná taková prodávala v ČR. :)

Chase
11. ledna 2020, 19:43
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Ono to funguje úplně normálně,cjen prostě Volvo má pojistku na to, že střecha je aktivní pouze v okamžiku, kdy je zařazena ruční brzda. Někdo to pochopit dokáže, někdo holt ne :)

Chase
11. ledna 2020, 19:39
2
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Tvl, tak tohle je buď těžká parodie, nebo si autor onen nicneříkající článek vytáhl nejspíše z análního otvoru... Já sice chápu, že je potřeba se pomstít Kubajsovi za něco, co nejspíše napsal, ovšem tohle si to auto vážně nezaslouží.

Základ lehké demence článku vychází z předpokladu, že kabriolet vycházející z Coupé (mimochodem s V70 má po karosářské stránce společné pouze přední světla a kapotu, vše ostatní je unikátní), které je samo o sobě dálničnímu GT, bude sportovní. Už vůbec nekomentuji tento k přístup k vozu, po jehož kapotou je nacpaný nejslabší motor, který Volvo dělalo v podstatě jen pro Itálii a pár dalších trhů, které mají vysoké daně na motory s objemem vyšším než dva litry.
Celkově je to tak přitažené za vlasy, že už se vlastně vytratil veškerý vtip a zastala jen kyselá pachuť z potřeby dokonale deklasovat protivníkovo pohybovalo.

Nemůžu si pomoct, ale takový slint bych čekal spíš v osobním blogu než v řadě normálních článků s nějakou hodnotou na úvodní stránce...

Chase
26. srpna 2019, 00:08
5
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

Chorýš je o ničem (mezi renckaři se tak sikalo slabším verzím R19). Tepre s F7P to mělo správné grády. 110kW (po faceliftu s katem už jen 99kW) z 1,8i. Váha někde okolo tuny. Škoda, že jsem byl mladej a blbej... Byť by mě to tenkrát asi finančně stáhlo z kůže, měl jsem ho i po potkání motoru a útoku vandalů dát dohromady. Do dnes na tohle auto se slzou v oku vzpomínám. Budiž mu kostka na vrakáči lehká :/

Chase
31. července 2019, 20:29
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Ono je to jeden z posledních modelů Volvo který nezprasila nadvláda Fordu... :)

Chase
31. července 2019, 13:32
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Bych se možná nemál preventivně vzít i ten olej v automatu, ať víš, co tam je :)

Chase
31. července 2019, 13:24
2
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Osobně mi ze 9-3 nedýchá tak nějak osobnost. Prostě takové "tuctové" moderní auto bez střechy. Na druhou stranu to spoustě lidí může vyhovovat, interiér je jednoznačně moderní oproti archaickému ingotu vpasovanému do Volvo, ale osobně mi to archaické Volvo příjde vevnitř tak nějak útulnější.
Ovšem pokud bychom tady měli srovnávat generačního souputníka devět-trojky, což znamená C70II, pak je jednoznačným vítězem právě Saab 9-3. :)

Chase
31. července 2019, 13:20
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Jsi si jistý, že je Mustang o tolik jednodušší? :) Nezapomeň, že C70 je technicky v podstatě Volvo 850 z osmdesátých let. Pravda, sice už to zná i CAN bus, ale pouze na třech jednotkách a v takovém lehce pokusném režimu. Za snad jediný složitější mechnismus bych považoval střechu. Co se týká motorů, tak tyhle benzínový čtyř/pěti/šestihrnky (modulární koncepce motoru) použivalo Volvo právě od dob 850 až do relativně ještě nedávné doby. Tím pádem ani tady problém není a mechaniků, kteří se v nich umí hrabat je dost (samozřejmě jich nikdy nebude tolik jako na koncern).
Jediné co opravdu občas může být problém, je plechařina. S ostatními sourozenci na platformě P80 má C70 v originálu shodná pouze přední světla a kapotu. Vše ostatní je unikátní. Drobnou útěchou je docela velká záměnost karosářských dílů mezi kabrioletem a coupé (v podstatě vše krom oblasti střechy).

Chase
31. července 2019, 13:07
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Takže jsi v době koupě měl 20 000 - 30 000km na to, aby ses nachystal na výměnu oleje v automatu. :D
Pokud dokázal původní ujet 260k km na jednu náplň tak je to docela úspěch.

Chase
31. července 2019, 09:13
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Tak ona se dala C70 i v manuálu. Takže nikdo není až tak moc nucen bát se automatu. Druhá věc je, že čtyř kvaltový Aisin ve finále není nějak nespolehlivá převodovka, ovšem stejně jako jakákoliv jiná skříň s hydroměničem umírá nejvíce na zanedbanou údržbu. Dej té převodovce pravidelně po 60k km novej olej a najezdí ctyri sta litrů jak nic. Jezdí na "doživotní náplň" a bude ti v kopřivách stát auto klidně se 180k km. :)

Btw: repas se dá dneska udělat od 20k do 60k za celou skříň.

Chase
30. července 2019, 23:48
3
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

A taky by se slušelo řící, že zůstalo jen u konceptu :) V roce 2002 pak udělali druhou verzi založenou na faceliftu, kde se kabriolet při zavřené střeše tvářil stejně jako coupé.

Chase
30. července 2019, 23:42
4
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Docela zásadní. C70 "hadrák" (platforma P80) je opravdu Volvo s všim všudy a vycházelo v té době z modelu který byl na hranici vyšší střední třídy. C70 druhé generace s plechovou střechou je postavem na platformě P1 (u Fordu C1) která byla určena primárně pro mnohem menší vozy, než kam mířila C70 v první generaci (obzvlášť viditelné na interiéru, který je sice modernější jak v P80, ovšem strohý jako u jedničkové Fabie). V podstatě se jedná tak trochu o převlečený Ford Focus. Pod kapotu se bohužel ve velké míře objevuje nafta a co hůř, tak krom té Volví (D5), také převlečené a Fordem zprasené PSA naftové čtyřválce, které trpí lehkými sklony k sebevraždě...

Chase
30. července 2019, 23:33
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Je třeba brát v potaz, že TWR (respektive sám velký Tom přímo ve své garáži) opravdu pomáhalo s laděním podvozku (a nejen toho, podílelo se na celkovém vývoji modelu), ale u podvozku se nejvíce podepsalo na naladění Coupé s T5 pod kapotou ;)

Chase
30. července 2019, 16:03
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Jakej, že máš modelovej rok? Protože Bedna (MY2000) nezná ani zelenou diodu. :D

Chase
30. července 2019, 15:38
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

K té ruční brzdě... Třeba Bedně bylo úplně jedno jestli je a nebo není zatažená (teda dokud se v Rumunsku elektronika tak trochu neodporoučela do pekla). :D

Chase
10. dubna 2019, 14:43
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

V zadání je pravé ona unikátnost, každopádně na X5 mě osobně vadí navíc ještě její prklený podvozek, který je možná po vzoru značky sportovní, ovšem rozhodně ne pohodlný.

Chase
08. dubna 2019, 21:21
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

Tak s pohodlností Subaru B9 Tribeca si tak trochu dovolím nesouhlasit. Jediné co je na tom autě slušné, je jeho venkovní vzhled. Chrastící interiér z tvrdých plastů je všechno, jen ne pohodlný. Neurotická převodovka, která má tendenci podřadit při sebemenším kontaktu s plynovým pedálem, což má za následek primárně zvýšení hluku a spotřeby, mi taky jako slušné náčiní na předjíždění nepřijde. Měl jsem možnost Tribecu pár měsíců sedlat a krom velmi zajímavého velkovniho vzhledu to auto není z nejpovedenějších :/

Chase
10. března 2019, 17:58
0
Volvem už jen 180 km/h

Máš něčím tuto informaci podloženou? Jediné co Volvo pokud vím prohlásilo bylo, že do 3 let nebudou mít jediný nový model bez elektrifikace. Ovšem nic o tom, že úplně ukončí spalovací motory. I když je pravda, že toto sdělení bylo interpetováno různě.

Chase
07. března 2019, 11:13
0
Volvo představuje faceliftovanou XC90

Říkáš to správně, proto moje poznámka k "výrobě na zakázku cizí firmou" :) Od roku 1991 v téhle fabrice mělo podiíl nejen Volvo a Misubishi, ale také Nizozemsko jako stát. Toto trvalo do roku 1999, než z toho stát vycouval a prodal spůj podíl svým dvěma partnerům. 2001 pak z dnešního VDL NedCar vycouvalo i Volvo a byla to čistě fabrika Mitsubishi (Volva S/V40 se tam vyráběla již opravdu jen na zakázku až do roku 2004).
Že tam panovala trochu jiná atmosféra vedení a standardy než ve Švédsku je fakt, který se vždy trochu podepisoval na výsledné kvalitě produkovaných modelových řad :)

BTW: Tahle fakbrika byla vždycky tak trochu zakázkový žoldák, dnes patří VDL (výrobce autobusů) a vyrábí se tam třeba BMW X1 )
-
Komentář upraven 7. 3. 2019, 17:09:54

Chase
07. března 2019, 04:07
1
Volvo představuje faceliftovanou XC90

Jak už jsem tady řekl, některá srovnání jsou tady opravdu mimo, ovšem tvoje výstupy jsou pro změnu extrém z druhé strany. Holport s Rendlem a Mitsu...hmmm, copak je na něm bylo tak špatného? Ano, S/V40 žádná pecka nebyla (prodejní čísla však říkala něco jíného), ovšem taky to byl low-cost model, který si Volvo v podstatě nechalo vyrábět tak trochu na zakázku mimo svoji továrnu. Dneska s Rendlem spolupracuje třeba Mercedes (který má mimochodem z 10% stejného majitele jako Volvo - taky levičáčtí zrádci?) a mnoho tradičních značek uzavírá spolupráce se svými konkurenty. Občas jsou tvé argumentace opravdu úsměvné. Tvé politické kydy na závěr už snad ani nemá smysl komentovat...

BTW: Byť budeš opět prskat, tak Volvo dostalo do sraček X let ve vlastnictví Fordu, který svým kvalitním řízením dokázal nechat málem zkrachovat skoro všechny premiové značky, které se mu dostaly do rukou (naštěstí už jsou dnes všechny v rukou někoho jiného a kupodivu prosperují).

Chase
06. března 2019, 22:59
1
Volvem už jen 180 km/h

Honzo, koukám, že už ti taky došla marnost jakékoliv argumentace v této debatě :D

Chase
06. března 2019, 03:25
1
Volvem už jen 180 km/h

Ano, všichni si tady hromadně pobrečí a následně se vyprsí, jak každý víkend lítají po autobahnu 200+. Realita je taková, že se to drtivé většiny běžných řidičů vůbec nedotkne. Realita druhá je ta, že třeba pro US trh, měla Volva z výroby omezovač na 180km/h už někdy v roce 99... (a ve většině Evropy na 210km/h). Takže ono se toho zas až tolik nezměnilo.

Pak je otázkou co vlastně na tomto omezení českému člověku vadí. Že by to byla nemožnost se před kamarády v hospodě prsit, že mu to papírově jede celých 250km/h? ;)

Chase
06. března 2019, 03:16
0
Volvem už jen 180 km/h

No vidíš, já taky. A že by mě třeba S60 Polestar připravila o žážitek z jízdy bych ani neřekl. A že třeba S90 není vyloženě sporťák? No možná je to proto, že k tomu účelu ani nebyla navržená :)

Na druhou stranu svět je o svobdné volbě, takže pokud někomu nějaká značka nevyhovuje, nikdo jej nenutí s ní jezdit.

Chase
06. března 2019, 03:11
-1
Volvem už jen 180 km/h

Ty už musíš mít hochu hodně velký osobní problém, že si mě bereš do držky na první dobrou... Ale tak co čekat od dokonalého pana beastara co ví všechno nejlepé a který si nenechá ujít jakoukoliv možnost si kopnout do Volva a jeho fanoušků...

Chase
01. března 2019, 00:08
0
Volvo představuje faceliftovanou XC90

Jako obvykle vím, že jsi vysazený proti komukoliv, kdo má nějakou oblíbenou značku, takže jsem nějakou podobnou tvoji reakci očekával. Koncept zařazení v koncernu je v případě Škody a Volva docela dost rozdílný. Škoda je v podstatě přímo řízená koncernem, včetně vedení. Volvo dostalo v roce 2010 vcelku jednoduché základní instrukce (dostat se zpět do prémie, zisku a vyhnout se placení eko flastrů) a docela tučný budget s tím, že v roce 2020 složí účty...
Vedení Volva je tedy výrazně autonomní a stále Švédské. Takže nenadržuji Číňanům, nýbrž stále Švédům s Čínským kapitálem za zadkem ;)
Vnímání designu je čistě subjektivní, takže ano, nekomu se to líbí, někomu ne. Pro mě je nový designový jazyk Volva opravdu hodně zajímavý a hlavně naprosto jasně identifikovatelný, což se o spoustě značek říci nedá. Samozřejmě je to čistě můj subjektivní dojem umocněný nákloností ke značce. Také nikdo netvrdil, že se jedná o svatý grál, nebo revoluci... to zde aktuálně podsouváš ty. :)

Chase
28. února 2019, 12:18
0
Volvo představuje faceliftovanou XC90

100 lidí, 100 chutí. Přesně proto mě baví, že ty auta nevypadají stejně :)

Chase
28. února 2019, 12:17
0
Volvo představuje faceliftovanou XC90

Nějaký komplex člověče? Možná by si to chtělo srovnat pojmy a dojmy, případně doplnit znalosti. Geely jako majitel Volva vystupuje už jeho nákupu v pozici investora. Značka stále sídlí ve švédsku a ze Švédska je také řízená. Možná pokus o vtip, ale střelený absolutně mimo...

Chase
27. února 2019, 01:56
0
Za volantem: Ford Focus ST225

Vita: To že většina průměrných majitelů ST honí jak zdutou kozu a neumí dolít olej není vada motoru. Bez oleje se zadře každý motor. Kazdopádně by mě zajímal nějaký podklad tvého tvrzení, jak se zadíraly motory ne Volvech. White blok určitě není dokonalý, ale zrovna na zadíraní nějak netrpí.

Chase
27. února 2019, 01:49
0
Za volantem: Ford Focus ST225

LPT petihrnky jsou super, problém je, ženemají vršek. HPT 2,3 T5 se svody z S60R, vetším IC, otevřeným výfukem a slušně upravenou mapou dá něco přes 300 koní i se seriovým 16T turbem a jede solidně i dole. ;)

Chase
27. ledna 2019, 17:31
0
Řadicí páka na deset způsobů

podařilo se mi najit fotku štítku u stejného modelu po renovaci.

Chase
25. ledna 2019, 02:40
0
Řadicí páka na deset způsobů

U některých strojů toto nejspíš opravdu existovalo z výroby. Konkrétně třeba Mack používál tři páky u více modelů.


-
Komentář upraven 25. 1. 2019, 13:40:16

Chase
03. ledna 2019, 13:38
2
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Safrane Biturbo byla společně s Cliem Williams, R5 Turbo 1 a Cliem 3.0 V6 vlhkým snem každého, kdo sedlal nějaký ten Renault a přilnul ke značce. Každopádně to byla auta, která oslovovala mnohem více lidí. Některá z nich byla luxusní, jiná s výrazně vražednými manýry (R5 Turbo a Clio 3.0 V6), ale všechny mají dodnes svoje osobité kouzlo.

Chase
03. ledna 2019, 13:30
1
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Nejsem sice autor, ale za mě to teoreticky možné je, přece jen M5 byla trochu masovější výroba (byť ruční), něž přetechnizovaná Safrane Biturbo u které už byl ze začátku předpoklad výroby jen v pár stovkách kusů (806 ks Safrane vs. 12254 ks M5) a která byla až po strop narvaná elektronickými hračkami dané doby včetně podvozku, který to auto prodražoval docela statečně.
-
Komentář upraven 3. 1. 2019, 13:31:30

Chase
31. prosince 2018, 16:10
0
Bazarový snílek: Exoti za pár

Tak ona STS by se za tyto prachy sehnat dala, ovšem obávám se že ze všech aut zde zmíněných by se jako první stala statickou ozdobou příjezdové komunikace ke garáži :D Northstar je dost komplikovaná, náladová a drahá milenka (ale pravda, když zrovna jede, tak to zase stojí za to) :D

Chase
30. prosince 2018, 14:35
1
Deset letošních blogů, které by vám neměly uniknout

Člověk jde po svátcích zkontrolovat dění na oblíbeném portále a tam takové překvapení. Díky moc :)

Chase
14. listopadu 2018, 13:57
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Pravda, trochu jsem to pomíchal, každopádně nadčasovost byla myšlena na exteriér. Interiér je prostě poplatný době svého vzniku a tehdejším interiérům, které Volvo mělo. Každopádně věřím, že C70 v cabriu bude hodně "zpívat", protože se kroutí jako had, ale v Coupé to tak děsivé není. ;)

Chase
14. listopadu 2018, 13:21
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Na fotkách je opravdu archaický, na druhou stranu když v něm člověk chvilku jezdí, tak mu na živo prostě přijde na chuť. Drtivá většina plastů je měkčená a oproti 850 to byl obrovském krok dopředu. Retro ovládání palubního PC ve finále prostě baví a celkově je v tom autě tak zvláštně útulno :)
Je třeba si uvědomit, že V70 měla premiéru v roce 1996, takže ji pomalu pěkně táhne na třicítku. Při svém věku je neuvěřitelně nadčasová. :)

Chase
14. listopadu 2018, 13:15
1
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Tahle C70 se prodává už aspoň rok. Tuším, že už tam i někdo z VK byl s vážným zájmem, ale nakonec to vzdal. Někde se snad dokonce mluvilo o tom, že ta T5 je tam překopaná místo 2,0t (Hmm, to je mi nějaké povědomé) a bude problém s evidenčkou (šance, že to projde je hodně velká, protože ty motory jsou z venku stejný). Jinak je to moc pěknej kousek. K dokonalosti tomu chybí snad jen v zadni lampy. (A těžko říci jestli to má vyhřívané sedačky, ty se taky hodí).

Chase
12. října 2018, 08:54
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Když jsme u toho lamentování o ceně, tak si vezměte, že všechny coupé od Bertoneho byly standardním autem nebo upraveným vozem z běžné produkce. Tady se bavíme o autě a karbonovou karoserií, které je na nabité nejmodernějšími technologiemi ať už se to týká pohonu nebo třeba odpružení. Tady se bavíme spíš o autě, které má ambice jít směrem k zákazníkům BMW i8 nebo Tesly.

Chase
12. října 2018, 08:45
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

C70 i A5 jsou standardní vozy z nabídky daných automobilek, které se liší pouze počtem dveří. To se o Polestar no1 říci moc nedá. Design sice odkazuje na stávající designový jazyk Volva, ovšem použitá technika je absolutně unikátní. Ať už se bavíme o technologii pohonu, karbonové karoserii nebo třeba průběžně regulovaným elektronickým odpružením od Öhlins, které má Polestar no1 jako první na světě. O tom si muže A5 nebo dávno nevyráběná C70 nechat jen zdát :)

Chase
11. října 2018, 21:42
1
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Obávám se, že toto auto nemá ambice být "dedkovským coupé" :)

Chase
16. září 2018, 21:12
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

"xenon ve skle a různý LED ani nemluvě...." :) Souhlas, jen je třeba brát v potaz, že někdy byl xenon ve skle přímo z výroby. Zrovna včera jsem to při běžné kontrole vysvětloval dvěma pánům o PČR, když mi z jedničky tvrdili, že mám na crossce dodělaný xenony :D

Chase
16. září 2018, 16:42
2
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Pepo, nezlob se na mě, ale zadní mlhovka je opravdu opruz. Ano, v HUSTÉ mlze je to opravdu potřeba, v lehkém oparu z louky je to opravdu zbytečnost a mlhovka zapnutá za lehké deště je na ránu pěstí. S tím, že se na mě nezlob, ale není to pravda. Pokud ji někdo nechává zapnutou i v koloně vypaluje to oči jako svině a to vůbec nezmiňuju auta, která mají mlhovky z LED. To je potom taková palba, že jedeš s přimhouřenýma očima a sotva vidíš na silnici.
Ne, opravdu není super mít mlhovku rozsvícenou sotva padne první kapka na zem, nebo z pole sklouzne opar, přes který je vidět dalších 5km. Na Vysočině jsou teměř pořád a pokud za rok mlhovku zapnu třikrát na relativně krátký úsek, tak je to moc (navíc pokud mě dojede další auto tak, že jej vidím ve zpětném zrcátku, je slušnost zadní mlhovku vypnout...třeba s tím, že ji zapnu v okamžiku, kdy mě předjede).
A ano, pokud mi někdo svítí nesmyslně silným červeným světlem do obličeje, dám mu o tom patřičně vědět. Bi-xenon je na toto naproto ideální a nemá to nic polešného s potřebou někoho školit, nýbrž s tím, že za dotyčným vidím díky jeho blbosti kulové a troubení v tomto případě jaksi nemá moc smysl.

Chase
14. září 2018, 12:52
0
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

beastar: Začínám se lehce ztrácet v tom, co se tu aktuálně řeší. To, že globální prodeje Volva jdou neustále nahoru je realita (tedy pokud nepřijdeš s tím, že Volvo falšuje svá prodejní čísla). Ano, je tady několik zastánců a fandů Švédské značky (včetně mě), ale stejně tak mám pocit, že pokud tady na serveru někdo pochválí Volvo, tak je to pro z měnu na tebe jak červený hadr na býka. Prostě si vždycky něco najdeš a pod každým testem budeš kopat.

Chase
12. září 2018, 17:06
2
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

Za sebe musím říct, že řidičsky nejsou všechny Volva rozhodně stejné. Mám to štěstí, že jsem krom nové V60 (ta tu se chystám v úterý :) ), seděl a jezdil ve všem, co aktuálně Volvo nabízí (a mnohdy rozhodně víc, než jen krátká testovací jízda). Co se týká vlastností těch aut, tak je každé jiné. Nejpodstatnější je viditelnost postupné evoluce a vyladění podvozku u mladších modelových řad. (XC90 je aktuálně třeba oproti XC40 neohrabaný mastodont). Byť zevnitř ty auta vypadají velmi podobně, tak zážitkem a vlastnostmi jsou každé úplně jiné. Na co se extrémně těším (a bohužel si ještě chvilku počkáme) je S60 engineered by Polestar. Uz S60 Polestar v minulé generaci byla hodně zajímavá a aktuální generace zatím slibuje ještě zajímavější výsledek :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Econoline  1988
Ford Econoline

1988 rok výroby
179 koní výkon
4 900 ccm objem

Buick Riviera  1967
Buick Riviera

1967 rok výroby
360 koní výkon
7 000 ccm objem

Lincoln Town Car L 2001
Lincoln Town Car L

2001 rok výroby
174 koní výkon
4 600 ccm objem

Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS 2016
Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS

2016 rok výroby
125 koní výkon
1 956 ccm objem

Jeep Grand Cherokee WK 3,7 V6 2WD LPG 2005
Jeep Grand Cherokee WK 3,7 V6 2WD LPG

2005 rok výroby
215 koní výkon
3 700 ccm objem