reklama
načítám data...

Chase

JménoMatěj Vozdek
BydlištěBrno-město
Registracepřed 2.3 rok.
Poslední aktivitapřed 2.4 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků87
Pozitivních komentářů u článků16
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Bez krabice, ale pořád Volvo

10. ledna 2018, 13:29 34 komentářů

Život s "podtáckem pod kamion" není vždy jednoduchý, ale má své kouzlo…

Pod kůží za jeden víkend

12. ledna 2018, 03:00 8 komentářů

Jaký je život s osobou, pro kterou je auto jen dopravní prostředek a kdy pochopíte, že každý má někde své slabé místo…

Švéd se probouzí...

27. února 2018, 19:21 5 komentářů

Strastipná cesta ke znovu oživení přestavěné C70 se pomalu blíží k vysněnému konci, ovšem chvilkami to jde opravdu pomalu…


Posledních 50 komentářů

Chase
09. července 2018, 10:34
0
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

Beastar: Ano, mám Volvo a ano, jsem fanda. Možná jsem specifická skupina lidí, ovšem ta skupina nebude nejspíš úplně malá, vzhledem k tomu, jak Volvu rostou prodeje.

Co se týká zadních partií S90, tak ti znovu opakuji, že 100 lidí = 100 chutí a ro, že tobě se to provedení nelíbí neznamená, že se nelíbí všem. Nejde tady o žádný kopání za tým. S90 se mi líbila už od jejího uvedení na trh a to i díky jejím zadním partiím. Přijde mi, že máš chvilkami potřebu, až moc přesvědčovat okolí o své pravdě ;)

Co se bezpečnosti týká, tak tvá věta "kolikrát tak budeš bourat" jasně dokazuje, že moc nemá smysl o ní s tebou polemizovat, neboť si opět povedeš svou. Zrovna small overlap je docela častý typ nárazu. To, že pro bezpečnost dělají něco všechny automobilky je nesporný fakt, ovšem ukaž mi třeba, která z nich má speciální crash team, který ve spolupráci s policií dokumentuje všechny větší nehody své značky v okruhu 100km od sídla automobilky. A je toho mnohem víc. Jak říkám, dominance Volva se potvrzuje právě při nestandardních typech nárazů, jejichž úhel nebo překrytí není součástí normovaných testů. Konec konců video které tady dával Matěj, je jedním z příkladů.

Chase
08. července 2018, 12:11
2
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

Jimi: Tak si srovnáme pojmy a dojmy ;)

V8 - vyrobená sice Yamahou ovšem dle kompletního zadání, návrhu a parametrů Volvo, tzn. Volvo motor vyrobený v externí fabrice...

5ti válce - ŽÁDNÝ z Volvo pětiválců nevycházel nikdy z Audi pětiválce. Jediný 5ti válcový motor, který Volvo kupovalo od koncernu, byl
2,5TDi v 850 a první generaci V70. Modularní platforma 4-5-6 válců vyvinutá během devadesátých let nemá s koncernem nic společného. Jedná se o modulární platformu, celohliníkových motorů vyvinutých Volvem (ano, do vývoje byly zapojeni i inženýři Porsche, ovšem to v té době nemělo s Audi nic společného a motory z pětiválců Audi nevychází).

2,4D (D5) - První naftové pětiválce vlatstní koncepce u Volva, které nahradily dosluhující 2,5TDi překupovanou z koncernu. Opět se jedná o motory Volvo, které nemájí s koncernem ani Audi nic společného. Tyto naftové motory vycházejí z benzinové modulární platformy Volvo agregátů o které píši v předchozím odstavci.

Chase
08. července 2018, 11:55
1
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

beastar: tohle už zní jako docela solidní komplex z celkové produkce Volva člověče. To, že se tobě osobně S90 nelíbí, ok. 100 lidí, 100 chutí, holt se nedá zavděčit každému. Ovšem "pohádkou o větší pasivní bezpečnosti" si to trochu dorazil... Myslím, že naposledy neplánovaně zařazený small overlap jasně ukázal, jak to s tou pasivní bezpečností vypadá. Tak kde se Audi a BMW lámala jak sirky, prošla v té době již dožívající generace Volv s přehledem. Co se týká motorů, tak se můžeš vztekat, můžeš brečet i nadávat, ale dokud Volvu stoupají prodeje (a aktuálně stoupají), pak je zvolená cesta tou správnou ;)

Chase
02. července 2018, 12:27
0
Volvo S90 D4 Momentum: Cit pro detail

Popravdě ty světla v testu dost dobře nechápu, protože V90 s full LED u mě zatím v žebříčku světel vede naprosto bezkonkurenčně.

Chase
21. června 2018, 21:34
0
Nové Volvo S60 se představilo světu. Na co se můžeme těšit?

Právě ty zadní světla jsou jak na S90, tak na S60 naprosto perfektní :)

Chase
29. května 2018, 10:05
0
Kafe&Káry Brno vol. 25: Už dnes! + Galerie z minulého měsíce

Franta: Kafe se nezaplatilo proto, že ho nikdo nepil, nebo proto, že lidi jsou hovádka a není jim blbý chlemtat ho bez příspěvku? Co se týká organizace tak se absolutně nenech rozhodit. Někteří májí nejspíš představu, že za organizování bereš pořádné hnoráře a tak jsi holt povinen je zvát pomalu osobním dopisem... :)
Třeba já, kdybys to neoznámil takhle na pslední chvilku, bych to tentokrát nejspíš zazdil. Takhle jsem ti stíhal tak akorát přes celý Brno do garáže a na K&K. Kafe bylo dobrý a lidi v pohodě (až na hrdinu s E46, co ji poslal bokem do místa, kde neměl šanci nic vidět...to ať se na mě nikdo nezlobí, ale borec má v palici nejspíš decentně nas*áno), takže ve finále vlastně není co řešit, jen si prostě nenech zkazit náladu :)

Chase
27. května 2018, 18:51
0
Chase
27. května 2018, 13:19
0
Kafe&Káry Brno vol. 25: Už dnes! + Galerie z minulého měsíce

tvl a zrovna když jsem po dlouhé době v nedělu v Brně a vytáhnu Céčko z garáže...

Chase
19. května 2018, 09:25
1
Lamborghini LM002: Ultimativní crossover

Nevím proč, ale spojení LM002 a slova crossover mi prostě nejde "přes hubu". :) Ano má samonosnou kastli, ale prostě byl vždycký brán jako pravověrný off-road (už třeba jen ty tři uzávěrky diferenciálů) a pokud se nepletu, tak podvozková platforma tohoto auta neni shodná s ničím, co v té době Lambo vyrábělo. Takže za to, že sdílí s placatějšími bratříčky motor, si podle mě nazaslouží oslovovat jako crossover :)

Chase
04. května 2018, 22:13
0
Volvo V60: Kombík je zpět!

Za mě velmi povedený stroj a osobně mě každý nový model značky utvrzuje v tom, že "Skandinávská DNA", jak designový styl nasazený druhou generací XC90 nazývá sama automobilka, je správná cesta. Nadherný nadčasový design, poctivé a kvalitní materiály materiály v útulných interiérech (dřevo je dřevo a kov je opravdu kov), to vše má šanci přilákat spoustu zákazníků, kteří by si krabicoidní Volvo předchozí generace i přes jeho nesporné výhody nikdy nepořídili. Ano, už to není to staré Volvo, ale stále je to Volvo a nebál bych se říci, že víc, než kdy jindy.

Neskutečně mě baví drobné niance, které jednoznačně asociují jednotlivé modely k patřičné řadě (koukněte například na podobnost předních světel u V60 a XC60). Mimochodem, kdo tvrdí, že V60 je jen zmenšenou V90, měl by nejspíše navštívit očního lékaře. Rozdíly jsou obzvlášť v zadních partiích siluety vozu dost výrazné :)

Jinak premiéra nového modelu byla opravdu krásná, navíc jako Čech oceňuji, že jsme druhou zemí v celé Evropě, kde tato road show na své dlouhé cestě zastavila a jako brňáka mě samozřejmě potěšilo, že jsme v té naší pravotočivé zatáčce před Vídní měli možnost vidět exkluzivní premiéru ještě o pár dní dřive, než pražáci :D ;)
(Pár fotek z brněnské premiéry najdete na https://www.volvoklub.cz/novinky/nove-volvo-v60-exkluzivne-predstaveno-v-brne)

Chase
04. května 2018, 21:50
0
Volvo V60: Kombík je zpět!

To bude opravdu fotkou, jinak Martinovi oblek sedne perfektně ;)

Chase
23. dubna 2018, 23:36
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Omg, snad je to po mě aspoň torchu přeluštitelný. Příště si to po sobě budu muset přečíst ještě jednou (obzvlášť, když dodatečně upravuju věty) a nebo už jít raději spát :)

Chase
23. dubna 2018, 23:32
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Podle mě V90CC zase tak nenápadná podle mě není :) Její výrazné "rozkročení" oproti klasickým kombi je dost výrazné a poutá pozornost. Z XC90 bude samozřejmě díky vyššímu posazu lepší výhled, ovšem V90CC je za mě pro změnu pohodlnější a díky nižšímu těžišti i u něco lépe ovladatelná než XC90. Pokud bych si měl volit já osobně, vyhrála by to V90CC.
Ovšem stále platí, že 100 lidí = 100 chutí. Pro Nelu bude v tuto chvilku, podle mě, opravdu asi nejlepší, aby si jednotlivá auta projela a na "vlastní kůži" zjistila, který z modelů jí vyhovuje nejvíce :)

Dnes jsem byl na exkluzivní České premiéře nového menší brášky V90 (nová V60 - https://www.volvoklub.cz/novinky/nove-volvo-v60-exkluzivne-predstaveno-v-brne) a po pravdě nebýt toho, že jsem uchýl na velká auta, neváhal bych. Volvo mě s každým novým modelem utvrzuje, že na detailech opravdu záleží a že cesta, kterou se automobilka po roce 2010 vydala, je ta správná.

Chase
23. dubna 2018, 22:43
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Nelo, v Praze můžu na testovací jízdy a vyzkoušení XC90 případně V90CC doporučit Auto Průhonice (https://www.facebook.com/autopruhonicevolvodealer/). V rámci Volvoklubu s nimi máme velmi dobré vztahy a o zákazníky se opravdu umí postarat nadstandardně. ;)

Chase
23. dubna 2018, 22:39
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

T6 opravdu hybrid není, zadní kola jsou připojená klasicky kardanem přes elektronickou spojku BorgWarner.
T8 v XC90 nemá kardan a 4x4 supluje elektromotor u zadní nápravy.

V90CC je velmi zajímavým mezistupněm mezi SUV a klasickým kombi, ovšem díky svěmu zaměření se narozdíl od klasické V90 nevyrabí v T8 variantě. Top motorizací o tohoto modelu je T6.

Chase
23. dubna 2018, 12:14
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Uplně bych netvrdil, že u dnešních Volv je směšná zůstatková hodnota :)

Chase
23. dubna 2018, 12:10
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Přesně, V90CC mě v tomto případě napadla taky. Okolo 2 mil už bude T6 (320k) v Cross Country Pro a při troše stěstí včetně přípatkového audia Bowers & Wilkins, které auto promění v koncertní síň.

(Dokonce by se dalo do poptávané částky vejít i s raritní Cross Country Ocen Race -

) ;)

Chase
13. dubna 2018, 00:22
1
Audi zkrášluje svět kombíků s novou a velmi elegantní A6 Avant

Já vím, že 100 lidí je 100 chutí, ale pokud se řekne elegantní kombi, pak se mi vybaví třeba Volvo V90. Na tuto A6 bych si nejspíše nevzpomenul.

Chase
13. března 2018, 12:26
2
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

XTad: "Rozhodne vic, nez kdyby tam soupli LSo..." - toto může naspat opravdu jen někdo, kdo absolutně nechápe Volvo jako značku. Ano, Volvo přišlo o všechny víceválcové motory, ovšem to je daň za to, že je Volvo ještě na světě a po pravdě, ony ty foukané čtyřhrnky zase tak špatné nejsou. Kombinace jediného motoru pro celou modelovou řadu opravdu šetří peníze na vývoji a dvoulitrový čtyřhrnek zaroveň zajišťuje to, že Volvo splní emisní limity, takže si nemusí kupovat "odpustky".
T8 si nehraje na ekokáru, má být jednoznačně vrcholem nabídky a způsobem, jak si sáhnout na výkon, který už sám dvoulitrový motor prostě rozumně nedá. Je to cesta jek udělat výkonné auto i se splněním všech ekonorem, které hraničí s demencí.

Chase
04. března 2018, 13:14
0
Ptejte se: Jakým kombíkem nahradit Focus ST225?

Když už vážně měnit, tak bych šel do V70R :)

Chase
17. února 2018, 14:30
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Audio 6+1, co si pod tím mám představit? Protože tokovou konfiguraci jsem na žádné C70 neviděl. :)

Chase
13. února 2018, 14:17
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Tome, jak už tady bylo řečeno, jedná se o stejnou barvu s kódem 435. Ovšem u C70 se už oficiálně nejmenovala Saffron Pearl, nýbrž to byla Mango Metallic :)

Chase
12. února 2018, 14:52
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Zrovna tento kus je hodně zainvestovany a to pod stránce technické, tak i po vizuální. Jen ten kompletní facelift paket + R nárazník má hodnotu tak 40 tisíc. Je to člověk že Slovenské klubové scény. Na jedné z fotek tam pak vykukuje i jeho Rko v Laser Blue ;)

Chase
12. února 2018, 12:18
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Krásný článek, jen prostě C70 v Saffronu neexistuje ;) C70 na úvodní fotce je Mango. :)

Chase
08. ledna 2018, 15:40
1
Volvo S60 2.4: Zubařská pohotovost

T6 převodovky neničila, ta si je dávala rovnou k snídani :D (existuje performace sada na repas, se kterou už GM špajzka unese i řádění T6)

Chase
05. ledna 2018, 18:16
0
Cestovní kupé, která nepotkáte na každém rohu | Auta z Frcu

Quattro: Ono je to s těmi interiéry docela otázka úhlu pohledu. Třeba druhá generace C70 me u me paskvil a nelíbí se mi zvenčí, natož zevnitř. První generace vznikla na základu S/V70 a tak přebrala interiér od nich. Tvary možná archaičtější, ovšem kvalitně zpracovaný a ve světlých odstínech stále vypadající důstojně.

U C70II je příliš vidět, že vychází z C30/S40/V50... Což jsou vozy o třídu níž, než první generace S/V/C70.

Takže ano, souhlasím, že interiér je lehce usedlejší, ale úplně bych jej nezatracoval. ;)

Chase
05. ledna 2018, 12:42
0
Švédská podivnost: Volvo, kterým jezdil David Bowie, se nedávno prodalo za 4,5 milionu

Vojto, můžeš mi prosím objesnit tu nepopulárnost dvojek?

Chase
05. ledna 2018, 12:34
0
Cestovní kupé, která nepotkáte na každém rohu | Auta z Frcu

Něco podobného jsem chtěl napsat :D Ono dohromady vyrobených 24 000ks C70 v Coupé variantě se po světě docela slušně rozprostře. O víc jsem rád, že mi jedna z nich stojí doma :)

Chase
02. ledna 2018, 09:39
1
Volvo S60 2.4: Zubařská pohotovost

Františku, doba vzniku tohoto vozu nic nezachránila, ale naopak začala éru, která malém poslala Volvo do podobných končin kde je dnes Saab. Právě Ford svým řízením přivedl Volvo téměř ke krachu.
Jinak dělat celkový závěr nad modelovou řadou podle nejslabšího motoru je docela o ničem :/ Nejčastější motory v S60 (a obecně všech "dospělých" Volvech této doby) jsou petivalce s turbem a není to náhoda. Neustálá asociace se zubaři je spíš výsměchem.

Chase
22. prosince 2017, 15:29
0
Co vás dokáže nejvíce naštvat či rozesmát na filmových automobilových honičkách?

chjo, proč tady není možnost editace vlastních postů? :/ Človek píše z mobilu a pak si připadá jako tatar...

Chase
22. prosince 2017, 15:27
0
Co vás dokáže nejvíce naštvat či rozesmát na filmových automobilových honičkách?

Prostříhane záběry Nicolase z ze Skály :)



Jinak krásnný nešvar jsou airbagy, který zstavají nafouknutý jako balón a vesele dusí svého posádku vozu, případně samoopravování vozů po tvrdých impactech během honiček. :)

Chase
17. listopadu 2017, 12:48
0
Na prodej je nejdivnější limuzína na světě. Prodloužené Subaru Tribeca

Pavdou je, že B9 Tribeca nebyla žádná hitparáda ani v krátké verzi. Vrzající interiér z tvrdých plastů, neurotická převodovka, která při sebemenším doteku plynového pedálu o nohu okamžitě podřazovala s mohutným kopnutím, které však končilo primárně u většího hluku v kabině a několiknásobné spotřeby. To jsou tak základní dojmy, které mi zůstaly i po letech v paměti :)

Chase
15. listopadu 2017, 15:13
1
Dálnice D1: Od Bati přes komunisty až po budoucnost

Jen takový dotaz, kde okolo Brna má D1 plnohodnotné tři pruhy? Na příjezdu do Brna jsou stále 2 a o přestavbě na 3 už se 20 let jen pořád dokola mluví. Tři pruhy má D1 před prahou a na části úseku mezi Ostravou a Olomoucí. Okolo Brna nikde.

Chase
19. října 2017, 13:14
0
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

No tak v tom případě jsem taky hlupák, protože zrovna dávám do C70 ještě vetší petiválec, než byl původně... tak aby nekulhal o to víc :D :D

Chase
18. října 2017, 08:32
0
Polestar 1 - kupé od Volva, které vlastně není od Volva

Motor bude benzínový 4 válec řady e-drive, což je aktuální dvoulitr. V T6 má nějakých 320 koní a věřím, že Polestar z něj vydoluje ještě něco navíc.

Chase
06. října 2017, 08:44
0
Volvo V90 Cross Country: Klasické Volvo nové doby

Matěji, lehce si dovolím nesouhlasit s tím co Ford přinesl Volvu... Krom podvozku už toho moc dobrého nebylo. Primárně pánové z Fordu dostali Volvo svým vedením na pokraji krachu a nebýt Geely, dopadlo by to nejspis stejně jako příběh Saabu. Motory který dotáhl Ford, jsou jedny z nejhorších ve Volvu ever. (Ano konkurují mu ještě GDi v první generaci S/V40).
A když jsme u té S/V40 ... Ona vlastně není tak úplně Volvo, skoro by se dalo říci že je to Carisma se znakem Volva a mixem motorů z Renaultu, Mitsubishi a pár motorů, které dotáhlo Volvo. Auto se vyrábělo v Belgii na stejné lince s Carismou a navíc to nebyla ani fabrika Volva, nýbrž firmy Nedcars, která brala tyhle podivné zakázky. To se bohužel podepsalo na kvalitě a tak je S/V40 tak trochu černá ovce Volví rodiny.

Chase
29. srpna 2017, 15:08
0
9 rychlých aut, která jsou překvapivě levná

Raspy, já nemám nic proti Saabu. Jen prostě R5 pro mě o dost zajímavější než R4. Na to aby člověk pochopil proč, je prostě potřeba se svézt :)

Chase
29. srpna 2017, 12:08
0
9 rychlých aut, která jsou překvapivě levná

Ale no tak, motat Saabovské R4 a Volví R5 dohromady není úplně košér. Aspoň tu fotku si tam nějaká T5, nedej bože V70R zasloužila. Nehledě na to, že za mě ta volba jedno úplně není. R4 se prostě v opojnosti zvuku který vyluzuje, nemůže s R5 rovnat ;)

Chase
22. července 2017, 23:22
0
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

S V90 jsem najel přes 500km v různých režimech. Ano, není to auto na závody, ale taky se o to ani nesnaží, jeho předurčení je úplně jiné. Co se týká převodovky, tak je to pořád klasické, automat založen ženy na hydru, takže se nikdy nebude chovat jako robotická dvoudpojka (ne DSG a podobné nejsou klasické automaty). Na druhou stranu narozdíl od ukleoanych a skubajicich dvoudpojka, hydro řadí tak říkajíc "do mechu" což se k tomuto autu prostě hodí. A že by bylo líné a nedalo se s ním předjíždět? To bych rozhodně netvrdil. Každopádně pokud chce někdo dravce na silnici s Volcom ve znaku, pak spíš sáhne po S60 Polestar než po luxusním dálničním křižníku jakým je bezpochyby právě S/V90 ;)

Chase
22. července 2017, 23:17
0
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Přesně, už mě malinko vytáčí neustálé pohádky o zlých Číňanech co zničili Volvo a udělali z něj čínskou značku. Lidí už si probíhá vytahněte hlavu že zadnice a zkuste si taky zjistí fakta. Když se Ford zbavoval Volva, bylo na pokraji krachu, kam jej svoji politikou vedení dotlačil právě Ford. Číňani v roce 2010 položili na desku určitý obnos to peněz (bavime se v miliardách dolarů) s tím, že pro vedeni Volva měli jasný úkol "investujte do vývoje a udělejte z Volva prémiovou značku". Toť vše s tím, že Volvo v roce 2020 složí Číňanům účty. To je prosím aktuálně celé zasahování automobilky Geely a fungovani značky Volvo. Takže si prosím pojmy jako "čínských popelnice" opravdu ponechte od cesty. (Od tebe mě to Irwinku mrzí o to více, že jsem tě měl do teď za pravověrného fanouška značky, který si informace ověří dřív, než je pustí do světa.)

Chase
21. července 2017, 14:30
1
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Jen takový návrh testu, který jsem v ČR ještě nezaznamenal a to postavit proti sobě S60 Polestar s 3,0 T6 (ve výrobě tuším do května 2016) a stejného vozu s novým motorem e-drive (2,0). Mohlo by to být opravdu zajímavé srovnání :)

Chase
21. července 2017, 14:12
1
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Ty časy jsou dávno pryč a hlavní důvod jsou emisní limity. Na druhou stranu se opravdu doporučuji svézt (Ideálně v T8), protože ty chybějící hrnky zase vlastně až tak moc nechybí. ;)

Chase
21. července 2017, 14:00
1
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Tohle označení vychazi z označování motorů, které Volvo používalo v někdy od 90tych let (s příchodem modulární koncepce 4-5-6ti válců). Tehdy byl jako "T" označen vždy nejvýkonnější bezinovy motor v dané modelové řadě (u nafty pak byl ekvivalent "D"). Číslo pak značilo počet válců. (Výjimkou byla vrcholová V8 v XC90 a S80, která byla ovšem vyvinuta sólo a neměla s modulární koncepci motorů z devadesátých let nic společného). Dnes má Volvo jeden motor pro benzín a jeden pro naftu v různém výkonovém naladění a značení jako T5, T6 značí výkonovou hladinu daného motorů (T8 je pak benzín + elektro). U nafty se opět používá stejný systém jen s písmenem "D" s tím že hybrid zde byl D6. Snad jsem to vysvětlil srozumitelně :)

Chase
29. června 2017, 17:49
1
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

Mel jsem možnost řídit jak nové volvo XC90 tak S/V90 kde je eom HUD přimo na sklo bez tmavé folie. Vyditelnost prefektní a člověk si velmi rychle zvykne na to, že vlastně ani nemusí koukat na palubku jako takovou. Informace na HUD se pro řidiče jeví jako by několik metrů před kapotou, takže člověk ani nemusí přeostřovat. Spolujezdec vůbec neví, že tam HUD je, není pro něj viditelný.
Moderní oem HUD promítané přímo a sklo jsou perfektní. Do dodělávky ve starším autě pomocí mobilu a podobně bych ale nešel, už jen díky tomu, že projekce nebude tak přesvědčivá a může opravdu i rušit.

Chase
29. června 2017, 17:40
0
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

A to je přesně ten problém s mobilem. Musíš přeostřovat. U dobře udělaného oem HUD přímo na skle ti připadá, že se informace promítají nekolik metrů před vozem.

Chase
10. května 2017, 16:09
0
Mazda Xedos 9 MCE: Slepá ulička, nebo trefa do černého?

Fandím ti už jen za odvahu si jetou MCE pořídit. Hlavně ať ti vydrží, protože když začne jít do kopru, tvé bankovní konto bude vypadat jak úsměv stoleté stařeny. Každopádně když MCE jede, je to koncert. Na druhou stranu, sehad interier z faceliftu by asi nemusel být takový problém (řekl bych jednodušší, než když jsem já kdysi na FL sháněl zadní světla z Millenie) :)

Chase
10. května 2017, 16:03
0
Mazda Xedos 9 MCE: Slepá ulička, nebo trefa do černého?

Popravdě jsem si nebyl nikdy jistý, jestli snížený maximální nájezd MCE a kýbl servisních nákladů navíc za těch 35kW stojí. Danielovi kladné body za odvahu a hodně šťastných km s dost unikátním motorem (unikátním cyklem motoru), který v dnešní době potká člověk na silnici jen u některých Mazd MPS a jehož jizdní projem je opravdu hodně zajímavý. Rozdíl mezi těmi motory je opravdu výkon, ale také hlavně to, že zatím co 2,5i V6 je téměř nezničitelná 2,3 MCE má v sobě už svojí komplikovaností hodně předpokladů pro to, aby se stala pokladničkou, jejiž dno se bude hledat velmi stěží :)

Chase
10. května 2017, 10:17
0
Mazda Xedos 9 MCE: Slepá ulička, nebo trefa do černého?

Škoda, že se autorovi nepovedlo sehnat už faceliftovanou Xedos 9, ta ve svém světlém interiéru vypadá o několik tříd důstojněji a i extretiér stále nevypadá jako vyloženě starší auto (i když už má taky skoro 17 let). Osobně jsem nějakou dobu sedlal Xedos 9 2,5i 2001 (atmo V6) a stále rád vzpomínám na to, jak tento podvozek se samonatáčecí zadní nápravou dokáže "lepit" skoro 5 metrů dlouho limuzínu k silnici a chovat se neutrálně až do totálního extrému. Relativně velmi pohodlná sedadla, nebo tedy spíš křesla, může koncern jen zavidět i v dnešní době (snad jen aktuální Volvo C70 ji překoná v pohodlnosti sedadel). Spotřeba na udržbu nenáročné 2,5i se ve městě pohybovala někde okolo 12l/100km a mimo město se dalo dostat i na 9l. Oproti MCE ji samozřejmě chybělo něco výkonu (120kW), ale i tak to bylo svižné pohodové svezení v autě které i ve svém věku budilo pozornost. Obrovskou výhodou 2,5i je to, že patří mezi "nepotkatelné" motory. Jak už jsem řekl na začátku, Mazda Xedos 9 je auto na které opravdu rád vzpomínám. Škoda jen ceny některých nahradních dílů ( npř. homokinet 7500,-) a častěji umírajícího automatu i přes to, že mu dáváte poctivou udržbu.

Chase
04. května 2017, 11:43
0
Kafe&Káry Brno vol. 18: Už tuto neděli!

Jsou nějaké fotky z minulého srazu? Koukal jsem, že ani žádný článek neproběhl. (nebo jsem možná slepoň, když tak mě opravte :D )

Chase
19. dubna 2017, 16:03
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

"moderní" Clio RS je kouzelný, ale pořád mi v hlavě leží jeho na silnici řádně kousavý a divoký předek... klasika Clio 1.8 16v :) ( http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Renault-Clio-1.8-16V/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:20700_6_,ful:petrol,pwn:96,pwx:110,vcg:smallcar/pg:vipcar/242782310.html )

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Cheyenne extended cab 1991
Chevrolet Cheyenne extended cab

1991 rok výroby
176 koní výkon
6 200 ccm objem

Hyundai Santa Fe Santa Fe 2,2 CRDI TECHNOLOGY 2016
Hyundai Santa Fe Santa Fe 2,2 CRDI TECHNOLOGY

2016 rok výroby
147 koní výkon
2 200 ccm objem

Peugeot 206  1999
Peugeot 206

1999 rok výroby
65 koní výkon
1 587 ccm objem

Jeep Comanche  1987
Jeep Comanche

1987 rok výroby
125 koní výkon
4 000 ccm objem

Chevrolet Camaro 5.7L V8 TOP stav 1975
Chevrolet Camaro 5.7L V8 TOP stav

1975 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem