reklama
načítám data...

Chase

JménoMatěj Vozdek
BydlištěBrno-město
Registracepřed 20.5 měs.
Poslední aktivitapřed 4.3 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků56
Pozitivních komentářů u článků9
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Chase
17. listopadu 2017, 12:48
0
Na prodej je nejdivnější limuzína na světě. Prodloužené Subaru Tribeca

Pavdou je, že B9 Tribeca nebyla žádná hitparáda ani v krátké verzi. Vrzající interiér z tvrdých plastů, neurotická převodovka, která při sebemenším doteku plynového pedálu o nohu okamžitě podřazovala s mohutným kopnutím, které však končilo primárně u většího hluku v kabině a několiknásobné spotřeby. To jsou tak základní dojmy, které mi zůstaly i po letech v paměti :)

Chase
15. listopadu 2017, 15:13
1
Dálnice D1: Od Bati přes komunisty až po budoucnost

Jen takový dotaz, kde okolo Brna má D1 plnohodnotné tři pruhy? Na příjezdu do Brna jsou stále 2 a o přestavbě na 3 už se 20 let jen pořád dokola mluví. Tři pruhy má D1 před prahou a na části úseku mezi Ostravou a Olomoucí. Okolo Brna nikde.

Chase
19. října 2017, 13:14
0
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

No tak v tom případě jsem taky hlupák, protože zrovna dávám do C70 ještě vetší petiválec, než byl původně... tak aby nekulhal o to víc :D :D

Chase
18. října 2017, 08:32
0
Polestar 1 - kupé od Volva, které vlastně není od Volva

Motor bude benzínový 4 válec řady e-drive, což je aktuální dvoulitr. V T6 má nějakých 320 koní a věřím, že Polestar z něj vydoluje ještě něco navíc.

Chase
06. října 2017, 08:44
0
Volvo V90 Cross Country: Klasické Volvo nové doby

Matěji, lehce si dovolím nesouhlasit s tím co Ford přinesl Volvu... Krom podvozku už toho moc dobrého nebylo. Primárně pánové z Fordu dostali Volvo svým vedením na pokraji krachu a nebýt Geely, dopadlo by to nejspis stejně jako příběh Saabu. Motory který dotáhl Ford, jsou jedny z nejhorších ve Volvu ever. (Ano konkurují mu ještě GDi v první generaci S/V40).
A když jsme u té S/V40 ... Ona vlastně není tak úplně Volvo, skoro by se dalo říci že je to Carisma se znakem Volva a mixem motorů z Renaultu, Mitsubishi a pár motorů, které dotáhlo Volvo. Auto se vyrábělo v Belgii na stejné lince s Carismou a navíc to nebyla ani fabrika Volva, nýbrž firmy Nedcars, která brala tyhle podivné zakázky. To se bohužel podepsalo na kvalitě a tak je S/V40 tak trochu černá ovce Volví rodiny.

Chase
29. srpna 2017, 15:08
0
9 rychlých aut, která jsou překvapivě levná

Raspy, já nemám nic proti Saabu. Jen prostě R5 pro mě o dost zajímavější než R4. Na to aby člověk pochopil proč, je prostě potřeba se svézt :)

Chase
29. srpna 2017, 12:08
0
9 rychlých aut, která jsou překvapivě levná

Ale no tak, motat Saabovské R4 a Volví R5 dohromady není úplně košér. Aspoň tu fotku si tam nějaká T5, nedej bože V70R zasloužila. Nehledě na to, že za mě ta volba jedno úplně není. R4 se prostě v opojnosti zvuku který vyluzuje, nemůže s R5 rovnat ;)

Chase
22. července 2017, 23:22
0
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

S V90 jsem najel přes 500km v různých režimech. Ano, není to auto na závody, ale taky se o to ani nesnaží, jeho předurčení je úplně jiné. Co se týká převodovky, tak je to pořád klasické, automat založen ženy na hydru, takže se nikdy nebude chovat jako robotická dvoudpojka (ne DSG a podobné nejsou klasické automaty). Na druhou stranu narozdíl od ukleoanych a skubajicich dvoudpojka, hydro řadí tak říkajíc "do mechu" což se k tomuto autu prostě hodí. A že by bylo líné a nedalo se s ním předjíždět? To bych rozhodně netvrdil. Každopádně pokud chce někdo dravce na silnici s Volcom ve znaku, pak spíš sáhne po S60 Polestar než po luxusním dálničním křižníku jakým je bezpochyby právě S/V90 ;)

Chase
22. července 2017, 23:17
0
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Přesně, už mě malinko vytáčí neustálé pohádky o zlých Číňanech co zničili Volvo a udělali z něj čínskou značku. Lidí už si probíhá vytahněte hlavu že zadnice a zkuste si taky zjistí fakta. Když se Ford zbavoval Volva, bylo na pokraji krachu, kam jej svoji politikou vedení dotlačil právě Ford. Číňani v roce 2010 položili na desku určitý obnos to peněz (bavime se v miliardách dolarů) s tím, že pro vedeni Volva měli jasný úkol "investujte do vývoje a udělejte z Volva prémiovou značku". Toť vše s tím, že Volvo v roce 2020 složí Číňanům účty. To je prosím aktuálně celé zasahování automobilky Geely a fungovani značky Volvo. Takže si prosím pojmy jako "čínských popelnice" opravdu ponechte od cesty. (Od tebe mě to Irwinku mrzí o to více, že jsem tě měl do teď za pravověrného fanouška značky, který si informace ověří dřív, než je pustí do světa.)

Chase
21. července 2017, 14:30
1
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Jen takový návrh testu, který jsem v ČR ještě nezaznamenal a to postavit proti sobě S60 Polestar s 3,0 T6 (ve výrobě tuším do května 2016) a stejného vozu s novým motorem e-drive (2,0). Mohlo by to být opravdu zajímavé srovnání :)

Chase
21. července 2017, 14:12
1
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Ty časy jsou dávno pryč a hlavní důvod jsou emisní limity. Na druhou stranu se opravdu doporučuji svézt (Ideálně v T8), protože ty chybějící hrnky zase vlastně až tak moc nechybí. ;)

Chase
21. července 2017, 14:00
1
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Tohle označení vychazi z označování motorů, které Volvo používalo v někdy od 90tych let (s příchodem modulární koncepce 4-5-6ti válců). Tehdy byl jako "T" označen vždy nejvýkonnější bezinovy motor v dané modelové řadě (u nafty pak byl ekvivalent "D"). Číslo pak značilo počet válců. (Výjimkou byla vrcholová V8 v XC90 a S80, která byla ovšem vyvinuta sólo a neměla s modulární koncepci motorů z devadesátých let nic společného). Dnes má Volvo jeden motor pro benzín a jeden pro naftu v různém výkonovém naladění a značení jako T5, T6 značí výkonovou hladinu daného motorů (T8 je pak benzín + elektro). U nafty se opět používá stejný systém jen s písmenem "D" s tím že hybrid zde byl D6. Snad jsem to vysvětlil srozumitelně :)

Chase
29. června 2017, 17:49
1
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

Mel jsem možnost řídit jak nové volvo XC90 tak S/V90 kde je eom HUD přimo na sklo bez tmavé folie. Vyditelnost prefektní a člověk si velmi rychle zvykne na to, že vlastně ani nemusí koukat na palubku jako takovou. Informace na HUD se pro řidiče jeví jako by několik metrů před kapotou, takže člověk ani nemusí přeostřovat. Spolujezdec vůbec neví, že tam HUD je, není pro něj viditelný.
Moderní oem HUD promítané přímo a sklo jsou perfektní. Do dodělávky ve starším autě pomocí mobilu a podobně bych ale nešel, už jen díky tomu, že projekce nebude tak přesvědčivá a může opravdu i rušit.

Chase
29. června 2017, 17:40
0
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

A to je přesně ten problém s mobilem. Musíš přeostřovat. U dobře udělaného oem HUD přímo na skle ti připadá, že se informace promítají nekolik metrů před vozem.

Chase
10. května 2017, 16:09
0
Mazda Xedos 9 MCE: Slepá ulička, nebo trefa do černého?

Fandím ti už jen za odvahu si jetou MCE pořídit. Hlavně ať ti vydrží, protože když začne jít do kopru, tvé bankovní konto bude vypadat jak úsměv stoleté stařeny. Každopádně když MCE jede, je to koncert. Na druhou stranu, sehad interier z faceliftu by asi nemusel být takový problém (řekl bych jednodušší, než když jsem já kdysi na FL sháněl zadní světla z Millenie) :)

Chase
10. května 2017, 16:03
0
Mazda Xedos 9 MCE: Slepá ulička, nebo trefa do černého?

Popravdě jsem si nebyl nikdy jistý, jestli snížený maximální nájezd MCE a kýbl servisních nákladů navíc za těch 35kW stojí. Danielovi kladné body za odvahu a hodně šťastných km s dost unikátním motorem (unikátním cyklem motoru), který v dnešní době potká člověk na silnici jen u některých Mazd MPS a jehož jizdní projem je opravdu hodně zajímavý. Rozdíl mezi těmi motory je opravdu výkon, ale také hlavně to, že zatím co 2,5i V6 je téměř nezničitelná 2,3 MCE má v sobě už svojí komplikovaností hodně předpokladů pro to, aby se stala pokladničkou, jejiž dno se bude hledat velmi stěží :)

Chase
10. května 2017, 10:17
0
Mazda Xedos 9 MCE: Slepá ulička, nebo trefa do černého?

Škoda, že se autorovi nepovedlo sehnat už faceliftovanou Xedos 9, ta ve svém světlém interiéru vypadá o několik tříd důstojněji a i extretiér stále nevypadá jako vyloženě starší auto (i když už má taky skoro 17 let). Osobně jsem nějakou dobu sedlal Xedos 9 2,5i 2001 (atmo V6) a stále rád vzpomínám na to, jak tento podvozek se samonatáčecí zadní nápravou dokáže "lepit" skoro 5 metrů dlouho limuzínu k silnici a chovat se neutrálně až do totálního extrému. Relativně velmi pohodlná sedadla, nebo tedy spíš křesla, může koncern jen zavidět i v dnešní době (snad jen aktuální Volvo C70 ji překoná v pohodlnosti sedadel). Spotřeba na udržbu nenáročné 2,5i se ve městě pohybovala někde okolo 12l/100km a mimo město se dalo dostat i na 9l. Oproti MCE ji samozřejmě chybělo něco výkonu (120kW), ale i tak to bylo svižné pohodové svezení v autě které i ve svém věku budilo pozornost. Obrovskou výhodou 2,5i je to, že patří mezi "nepotkatelné" motory. Jak už jsem řekl na začátku, Mazda Xedos 9 je auto na které opravdu rád vzpomínám. Škoda jen ceny některých nahradních dílů ( npř. homokinet 7500,-) a častěji umírajícího automatu i přes to, že mu dáváte poctivou udržbu.

Chase
04. května 2017, 11:43
0
Kafe&Káry Brno vol. 18: Už tuto neděli!

Jsou nějaké fotky z minulého srazu? Koukal jsem, že ani žádný článek neproběhl. (nebo jsem možná slepoň, když tak mě opravte :D )

Chase
19. dubna 2017, 16:03
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

"moderní" Clio RS je kouzelný, ale pořád mi v hlavě leží jeho na silnici řádně kousavý a divoký předek... klasika Clio 1.8 16v :) ( http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Renault-Clio-1.8-16V/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:20700_6_,ful:petrol,pwn:96,pwx:110,vcg:smallcar/pg:vipcar/242782310.html )

Chase
27. března 2017, 12:34
0
Renault Clio Williams: Dospělácký sen

Ono popravdě F7R (Williams) nebyla oproti F7P ("běžná" 16v) zase taková výkonnostní bomba. 1.8 16v měla v základu 99kW, 2,0 16v pak 108kW. Napřiklad v R19 16s měla F7P výkon dokonce 110kW, v pozdějších R19 16v pak už pouze 99kW kvůli přidaní katalizátoru. 16s byla v omezené sérii jen před faceliftem a její základním poznávacím znakem je absence náporového chlasení svodů na kapotě (Což generovalo množství problému s přehříváním docela žhavého agregátu a převodovky.)

Chase
14. března 2017, 15:43
0
Mercedes-Benz CL500: Mafiánův služebák

Složení karoserie jsem nestudoval, ale vím, že u 4 roky starého auta, které neprodělalo žádnou nehodu hnila střeha okolo šíbru a to se mi k cenovce vozu moc nehodí :)

Chase
13. března 2017, 12:13
0
Mercedes-Benz CL500: Mafiánův služebák

Nějakou dobu jsem kdysi prohánej CL600 (V12 bi-turbo). Svezení krásné, auto pohodlné a nadčasové. Každopadně celé to zabíjí ne zrovna spolehlivý a hlavně levný ABC podvozek a to, že je to jedna z generací MB, která začala hnít nejspíš už na výrobní lince.

Chase
08. února 2017, 10:12
0
Autíčkář na lovu mastodontů

jak jinak... na V8 se nesahá :D :D

Chase
03. února 2017, 11:54
0
Autíčkář na lovu mastodontů

Přesně, tohle by si autor mohl opravit. Týkalo se to pravdu jen první serie a pokud to majitel nedal do kupy, tak to uto už dnes nejezdí. Jinak je V8 perfektní motor. Jen ještě jedn oprava. Motor není nebyl dodáván Yamahou, ta byla pouze přizvána na pomoc k vývoji, motor je však opravdu Volvo.

Chase
11. ledna 2017, 21:46
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

" Pomůžeme a zastoupíme Vás při:
...
Zvlášť závažným přestupkem rozumíme přestupek spáchaný v souvislosti s požitím alkoholu či návykové látky nebo spáchaný pod jejím vlivem. Dále přestupek spočívající v odmítnutí dechové či krevní zkoušky, spáchání jakéhokoli přestupku, jenž měl za následek nebo byl spáchán v souvislosti s dopravní nehodou nebo jde o způsobení dopravní nehody samotné."

Opravdu jste si jistí, že reklamu takovéto firmy chcete? Nepříjde Vám to malinko když už ne nemorální, tak minimálně proti zaměření tohoto serveru? Se sřípěním zubů ještě pochopím, když služby těchto společností využije sem tam někdo, kdo omylem překročí rychlost, ale pokud veřejně nabízí obhajobu někomu, kdo si vesele jezdí s chlastem za volantem, protože na to přece mám, je to opravdu na ránu. Strašně se těším, až mě jednou na silnici sejme některý z jejich ožralých klientů... Vážně výborné firmy na spolupráci si nacházíte redakce :/

Chase
11. ledna 2017, 21:41
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Řeknu to asi tak, že sice chápu, že autičkář potřebuje peníze, ale dávat zde reklamu někoho, kdo obhajuje ochlasty za volantem, je asi něco podobného, jako chlast za volantem schválit... Promiň, ale z toho je mi poněkud nevolno :/

Chase
08. ledna 2017, 16:41
0
Hrdinové za babku: Ford Cougar 2.5 V6

Je to podivné, protože například Volvo C70 první generace je podobné koncepce (Evropská velikost, náhon na předek) a rozhodně bych jej za prodejní průšvih neoznačil :)

Chase
17. listopadu 2016, 18:12
0
Jak už mě nebaví pomáhat lidem s výběrem auta

V40 je opravdu mrtvá, stav většina prodávaných kousků odpovídá jejich ceně a pokud jim ještě nestihly zmizet prahy, brzo je to čeká :) Realita je taková, že Volvo vždycky cílilo na trochu jinou cílovou klientelu, než například vozy německých značek. Ovšem z obecného názoru, že "Volvo = sice bezpečná, ale nudná krabice pro rodinu s dětmi" vystupuje mnoho modelů, které dokáží roztáhnout řidiči ústa do širokého úsměvu. Ať už teď myslím C70 T5 jako velmi solidní GT, tak například 850R/850T5-R, V70R, S60R nebo aktuálně stále prodávanou S60 Polestar, které svojí surovostí dokáží více než převapit. :)

Chase
17. listopadu 2016, 17:13
0
Jak už mě nebaví pomáhat lidem s výběrem auta

S/V40 první generace je vlastně technicky vlastně Mitsubishi Carisma (podvozek, motory a další technika). Ve finále jej vlastně ani nevyrábělo Volvo, ale automobilka NedCar, která S/V40 dělala na zakázku stejně jako právě Carismu a to na jedné lince. Motory GDI nejsou zrovna výhra a další převzaté od Renaultu jak by smet. Použitelná je tak akorát T4, která je prakticky jediným motorem od Volva v tomto modelu. Celkově je to asi jediné novodobé Volvo, které se vám dokáže kvůli korozi rozpadnout na prach.
Takže pro hodnocení kvality a značky Volvo jako celku je to hodně nevhodný vzorek :)

Chase
17. listopadu 2016, 16:47
0
Jak už mě nebaví pomáhat lidem s výběrem auta

No jo, holt ona V40 první generace popravdě nějak tak vlastně není Volvo a lidi si prostě nedají říct... :)

Chase
03. listopadu 2016, 02:53
1
Které auto mělo nejvíce ulítlou speciální edici?

Přemda: Je to hodně zajímavý motor. Díky malému uhlu rozevření válců musí mít vyvažovací hřídel (první serie měla právě s touto hřídelí docela problémy a proběhla i svolávačka, nasledně se byl problém vyřešen a další motory již byly v pohodě), což dělá jeho chod i zvuk na V8 trošku nestandardním, ale velmi závavným. Patří mezi jednu z nejkompaktnějších V8, která se kdy do aut monotvala (díky tomu je ve volvu vždy napříč). Jinak Volvo si opravdu nechávalo při vývoji pomáhat Yamahou a to konkrétně divizí lodních motorů :)

Chase
31. října 2016, 23:31
0
Které auto mělo nejvíce ulítlou speciální edici?

Tak pokud tento tranzit, pak je jednoznačně také Renault Espace F1, který z 0 na 200km/h uměl pod 7 sekud (6,9s) :)

http://www.carbuildindex.com/wp-content/uploads/2014/04/12.jpg

Chase
31. října 2016, 23:27
0
Které auto mělo nejvíce ulítlou speciální edici?

Tak ona S80 AWD, případně XC90 jezdí s 4,4 V8 vcelku běžně (byť jsou samozřejmě vzácnejší než klasické pětihrnky) :)

Chase
19. září 2016, 07:36
0
Ptejte se: Kombík, který chytí za srdce

By mě zajímalo, kde jsi byl na průměru 15l u V70R. Možná pokud ho drtíš furt plnej kotel, ale to ti bude žrák kterýkoliv z ve článku uvedených aut. Provozní náklady? Pokud pominu Four-C tlumiče, který holt něco stojí, tak opravdu meleš hodně z vody...

Chase
17. září 2016, 19:29
0
Ptejte se: Kombík, který chytí za srdce

Osobně bych k alternativám asi přihodil ještě Volvo V70R :)

Chase
06. září 2016, 00:29
0
Autíčkář se ptá: To nejlepší a nejhorší z Autíčkáře?

Nedokážu říct, zda-li je nějaký článek nejhorší, či nejlepší, protože všechny články jsou psány s nadšením a dobře se čtou. Jediné co občas zamrzí je, když autor z uvede do článku nepravdy a i když je na to upozorněn, je ignoruje a neopraví. Jako třeba ve čánku o Volvu 850...

Chase
20. srpna 2016, 19:32
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Dobově pravej konkurent pro 106 GTi je jedině jedničkový Clio Williams (160 koní), případně by na to mělo stačit i klasické Clio 1,8 16v (136 koní)... ten motor byl na svou dobu neskutečnej a některé jeho neduhy mu každý kdo s ním jezdil, rád odpustil. Dokonce i v Renaultu 19 se s tímhle motorem dalo mluvit o zábavě :)

Chase
04. srpna 2016, 02:23
0
Ptejte se Vojty: Servisní masochismus za kilo

Problém je v tom, že krom převodovky ta T6 bude jezdit v podstatě furt, když jí dáš dost oleje. :)

Chase
04. srpna 2016, 02:19
0
Ptejte se Vojty: Servisní masochismus za kilo

Za STSu s Nothstarem bych se přimlouval taky. Krom ne uplné životnosti tohoto jinak geniálního, byť trochu moc složitého motoru, ji trapily i docela zábavné a hlavně nákladné závady v elektroinstalaci :)

Chase
04. srpna 2016, 02:16
0
Ptejte se Vojty: Servisní masochismus za kilo

Ono ale Focusy 1,6TDCi okolo roku 2007 netrapí jen drobnosti typu turba, vstřiků, nebo dvouhmoty. Většina jich dojezdí na kliku. Udajně měl okolo tohoto roku výroby Ford problém s udežením kvality materiálu hlavy motoru. Z vlastní zkušenosti mi pod rukama umřeli Focusové s touto motorizací hned dva :)

Chase
04. srpna 2016, 02:13
0
Ptejte se Vojty: Servisní masochismus za kilo

Pokud poruchovou Lagunu, tak druhou generaci a ideálně 2,2dCi... ten motor je neskutečnej průser :D

Chase
18. července 2016, 15:20
0
Ptejte se Vojty: Laciná zábava?

Co třeba R19 1.8 16v coupe (i když to coupé popravdě není, vlastně je to třídveřový liftback), byť už je to zástupce té starší generace, tak s motorem F7P s ním docela zábava byla. A dělal si i cabriu :)

Chase
18. června 2016, 01:23
0
Volvo XC90 T8 od Polestar má 421 koní

jo, jo, Rebel Blue alias Polestar modrá je kruté porno... :)

Chase
14. června 2016, 23:58
1
Přestaňme říkat, že neoznačená policejní auta nefungují

Romus: pokud tohle myslíš smrtelně vážně, tak bych tě opravdu na silnici potkat nechtěl člověče... V překladu "policajti jsou tady pro socky, já můžu jezdit jako dobytek, protože na to mám..." Přesně kvůli takovýmto názorům mají nekteré západní státy výši pokut ne podle jednotného ceníku, ale podle procent z platu jedince....

Chase
14. června 2016, 11:18
0
Volvo 850 slaví pětadvacet. Váže se k němu několik „poprvé“.

HP: sry, překlep. Máš samozřejmě pravdu, C70II vyjela opravdu na platformě P1 (C1) stejně jeko C30 a V50. Díky za upozornění a opravu. :) Každopádně to nic nemění na faktu, že by si autor mohl opravit nepřesnosti ve článku ;)

Chase
12. června 2016, 15:46
0
Volvo 850 slaví pětadvacet. Váže se k němu několik „poprvé“.

"Celkem 1 360 522 kusů modelu 850 se vyrábělo až do roku 1996, ovšem ani tady nelze mluvit o definitivním konci revoluční krabice. Na stejném základu totiž udržoval odkaz ještě model S70 a to až do roku 2001, kdy byl vyměněn za již zcela novou S60."

Toto je malinko zavádějící, protože na stejném základu (platforma P80) pokračovala celá 70tková řada, nejen S70 (tj S/V/C/XC70). A C70 cabrio (ano, podvozková platforma je pořád v podstatě stará dobrá 850) tady byla dokonce až do roku 2005, kdy byla představena druhá generace C70 na platformě P2.
Jinak S70 byla ukončena už v roce 2000, V70 v roce 2000/2001(US) přešla na platfomu P2 a v podstatě se z ní stalo kombi na základu S80. C70 coupe bylo ukončeno v roce 2002 a jak už jsem výše zmínil, tak C70 cabrio přešlo na novou platformu až v roce 2005.

Chase
02. června 2016, 19:35
0
Volvo V70R: Bitevní křižník

Ano Öhlins jsou dražší, než klasické tlumiče a když jim dáváš pohulit, tak holt nevydrží to co klasická plynokapalina, to je daň za adaptabilní podvozek. Na 4x4 může odejít úhlovka, ale není to věc, která by se děla dvakrát do roka, pokud se k autu nechováš jako absolutní magor (ovšem to potom dostává na prdel každej Haldex). Skrz tyto věci bych auto neoznačoval jako problémové, protože bys zřejmě bezproblémové auto už nenašel v životě :)

Chase
01. června 2016, 15:43
0
Volvo V70R: Bitevní křižník

Některé díly jsou dražší než u sandardní V70 (což je u top modelů vcelku obvyklé a očekávané), ale celkově nevídím důvod, proč by V70R v druhé generaci měla být problémovým autem co se servisu týká :)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Express Explorer Conversion  AWD LPG 2008
Chevrolet Express Explorer Conversion AWD LPG

2008 rok výroby
220 koní výkon
5 326 ccm objem

Ford Mustang 3.7 V6 Premium 2012
Ford Mustang 3.7 V6 Premium

2012 rok výroby
305 koní výkon
3 720 ccm objem

Chrysler 300C LX 2007
Chrysler 300C LX

2007 rok výroby
218 koní výkon
2 987 ccm objem

Dodge Ram  2013
Dodge Ram

2013 rok výroby
398 koní výkon
5 700 ccm objem

Jeep Cherokee HO 1993
Jeep Cherokee HO

1993 rok výroby
200 koní výkon
3 999 ccm objem