
tomyks
Jméno | Tomáš Šmít |
---|---|
Bydliště | Karviná |
Registrace | před 5.5 rok. |
Poslední aktivita | před 3.9 dny |
Příspěvků ve fóru | 28 |
Komentářů u článků | 106 |
Pozitivních komentářů u článků | 34 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Je nam jasne, ze prumerny cech smyslejici ekonomicky a prakticky poridi ojetou Toyotu s hybridem, ktery neni potreba nabijet a jezdi taky za 4l/100.

Clio II 1,2. Poprve jsem ridil auto kamaradovy mati. Ten motor mel prijemny zvuk a jelo to pocitove lip nez Felicia. Pozdeji jsem mel chvili svoje vlastni. S upravenym sanim a ladakem me to bavilo jeste vic. A potom mam rad male moturky od Hondy. Souhlasim s tim, co tady zaznelo o motoru v Miate. Neni 90 koni jako 90 koni. V te Honde me stejne vykonny motor strasne bavi. Mazde chybi TO co ma Honda, ale neumim to TO charakterizovat.


Chtěl jsem se opět rozčílit na tím, čemu se dnes říká coupé, RS a SUV, ale nebudu si kazit den. Chápu, že jde o kšeft. Škodovce nepřeju nice zlého, jestli na tom vydělá, tak ať si to pro mně za mně pojmenují třeba GTR.

Jsem před týdnem absolvoval návštěvu podobného typu v servisu Honda se svým Accordem r.v. 2003. Konkrétně šlo o komplet výměnu silentbloků na přední nápravě + nějaké drobnosti. Proběhlo to celkem hladce. Podle seznamu z jarního servisu jsem po telefonu nadiktoval díly, a dostal termín. Ten se o 2 týdny sice posunul, jelikož jeden z mechaniků si zlomil nohu (asi aby to nemusel dělat) ale druhý termín už klapnul. Odhadovaný jeden den práce se protáhnul na den a půl, což plně chápu vzhledem k náročnosti demontáže. Za poskytnutý náhradní vůz jsem byl tedy docela vděčný. S cenou jsem byl spokojen a nakonec jsem rád, že se někomu do něčeho takového vůbec chce, když mnohem jednodušší je vyměnit celá ramena, mechanik se na to nemusí psychicky připravit, ale zákazníka to stojí mnohonásobně více.

To oválné logo mi vůbec nevadí, právě naopak se mi líbí ten kontrast. A co říkáš na logo na Fordech? :)


To těsnění pod ventilové víko pokud je z druhovýroby, nefunguje. Okamžitě ztvrdne a teče. Mám vyzkoušeno na Hondách i Mazdě. Na doporučení jsem instaloval originál a světě div se, neteče nic.

Prave jsem zazil svuj prvni trackday a bylo to bozi! Diky za organizaci a ucastnikum za ohleduplnost na draze. Toho jsem se bal nejvic, ale vsichni byli v pohode a snad jsem ani moc neprekazel. Tesim se na priste!

Na delších trasách spotřebu celkem sleduji a docela mně baví pokořovat vlastní rekordy. Ale rozhodně ne na úkor radosti z jízdy. Jednoduše řečeno, stačí nejezdit jako kretén, předvídat, plachtit, nespěchat. Jezdím normálně svižně, +/- v rámci rychlostních limitů.
Například naposled trasa Těšín -> Brno a zpět. 4 lidi, CR-V 3G, 2,0 benzín. Do Brna řídil otec za 9,2l/100, rychlost různá, ale převážně kolem těch 140km/h podle tacha. Dlouho jsem s ním v autě nejel, ale už podle stylu jízdy mi bylo jasné, že se s tím dá jet za míň. Cestou zpět jsem řídil já, rychlost jsem držel spíše mezi 120-130, při předjíždění jsem na to normálně šlapal. Výsledek byl nějakých 7,6 co si pamatuju a to bylo prosím do kopce.

Poslani toho vehiklu je diskutabilni, ale nechapu, proc to musi byt tak ohavne. Asi jsem v zivote nevidel hnusnejsi vec. I ten hranaty krap s kupoli co postavili v TG je oproti teto veci esence elegance.

Ja jako zakaznik, kdyz budu chtit male kombi, tak chci male kombi a ne nejaky marketingovy nesmysl. A spise nez objem kufru me bude zajimat delka po sklopeni sedacek treba.

No právě, ty na časy si pamatuju, ale zřejmě ta doba už je pryč.

Ahoj, rad bych se zucastnil, ale zrejme se mi nechce tyrat auto na okruhu tak dlouho. Bude mozne zakoupit jednotlive jizdy? Nebo zkuste mi nastinit, jak to dopoledbe treba probiha. Je mi jasne, ze 4 hodiny v kuse se nejezdi.

Kde se da ta Alfa 155 koupit? Pac i tech beznych verzi je na prodej skoro nula za smesne vysoke ceny a Q4 zacinaji na podobne cene jako Integrale. A nebo neumim hledat. Jinak souhlasim, dravost, elegance, krasna kara do dnes.

Sešlo se tu mnoho chytrých hlav, třeba mi poradíte. Kde se dá půjčit Toyobaru? Ideálně někde u nás ve Slezsku.

Neřekl bych, že jsme čím dál víc zvyklí očekávat od jednoho auta úplně všechno. Jsme prostě zvyklí. Před nedávnými časy jsme na všechno používali Škodu 120, Favorit či Felicii. Byly to schopné dodávky, městská vozítka, rodinné vozy a samozřejmě i rally či driftovací speciály.
S příchodem kapitalismu se obohatila nabídka aut, ale my lidi si zvykáme pomaleji. Většina lidí si vystačí s tím rodinným autem nebo s městským prckem, jakožto univerzálním přepravníkem.
Autíčkáři asi častěji sáhnou po vícero autech různého zaměření. Taky si zvykám. Dobře to vystihuje můj čtyřletý syn hláškou: "Tatínku, já mám málo aut". Manželka kroutí hlavou, já to naprosto chápu :)

U nas ve meste se rozmohl takovy nesvar. Vypada to jako plachteni do kopce, coz vlastne neni plachteni, ale cira demence na useku 30m mezi dvema krizivatkama. 1. Neni sance se docourat tou dvacitkou na zelenou, ta cervena je tam hodne dlouho. 2. Kdyz je provoz, tak ridici jedouci za timto chytrakem zablokuji predchozi krizovatku, kde uz davno maji zelenou auta z vedlejsi a nemaji kam vyjet. 3. Kdyz dojizim do krizivatky, tak chci proste zastavit a stat, otevrit si okno treba, preladit radio, protahnout nohy a ne palit spojku v kopci a blokovat krizovatku.

Jeste stale citim tu horkost po osudnem rozhodnuti pred 7 lety. Shanel jsem svoje prvni auto pro radost. Mel jsem do te doby vetsinou Hondy, ty motory me moc bavily. Bohuzel prisla rodinna Corolla, bylo mi smutno a v garazi bylo misto. Rozpocet byl nejasny, ale prachy nechybely. Navstivil jsem par vraku az narazil na krasnou CRX targa, 75k mil najeto, nebylo to VTi, ale auto jako nove, cena krasna. Nakonec jsem ji nevzal z duvodu ktere radeji nebudu zverejnovat. Kazdopadne jedno z mych nejhorsich rozhodnuti. Urcite bych ji stale mel, byla v top stavu jako vsechny moje auta do te doby. Pak jsem zacal nakupovat kramy.

S osobakem by stejne nejspis lital i s vlekem. Po takovem pracovnim nasazeni bude osobak skutecne spise na vyhozeni. Dodavka se posle dal do sveta az odvede praci, nevidim duvod kupovat neprakticky vrak.

Jasně, já myslel jestli nebude třeba nějaké info i tady na fóru.

Jedině tak, bo se střechou jezdím velmi nerad. Kde mám sledovat nějaké info?

Já se rád přidám. I když letos už se toho asi moc nenajezdím. Leda tak na STK a zpět.

Vetřu se skrz účet mojí ženy :) Já nepoužívám FB, což je asi taky jeden z důvodů, proč jsem poněkud mimo tu správnou komunitu.

Ty jo nemám. Párkrát jsem se sešel s hondařema z ostravska, ale jelikož nejsem příliš upovídaná existence, tak jsem moc nezapadl :) Teď když sedlám Miatu, lákají mně společné vyjížďky čím dál víc. Nedávno jsem se tak trochu vetřel na výlet pořádaný chcikabrio.cz a bylo to super! Tempo bylo tak akorát, trasa luxusní, škoda že jsem ne to neměl volný celý den :(

Asi bychom si přáli, aby Honda s cenami postupem času zahýbala jako u tenkrát u CR-Z. Ale CR-Z byl průser, tohle je jiný příběh.

Mě se to "dřevo" líbí. Na rozdíl od obvyklých chladných odstínů imitace kovu na mně působí dřevo v tomto interiéru velmi příjemně, k charakteru auta se dle mého názoru docela hodí.


Ja to tak vnimam. Mel jsem jista ocekavani, Octavia RS prvni generace mela v ramci moznosti dobre naslapnuto, ale pak se to zacalo ubirat jinym smerem. Cili bylo by to skvele, kdyby...

Tak já bych doplnil Skodovku a jeji verze RS. Znovuzrozeni RS podle me prislo ve spatnou dobu, kdyz na to koukam jako general po bitve. Nicmene chapu, ze v te dobe se nenabizelo moc moznosti a touha po sportovni skodovce byla velka. Technika byla dostupna, akorat jsem cekal ze to auto bude vice RS a mene Octavia, tedy takova konkurence WRX. Verim, ze Octavia I RS nebyla vubec spatna, akorat mohla byt jistym zpusobem lepsi. Svezl jsem se parkrat a uznavam, ze v rukou cloveka, co s tim ma najeto par tisic ostrych km je to velmi rychle auto a zaroven pouzitelne na kazdodenni jezdeni. Chapu ze ve finalmim pojeti toho auta podstatnou roli nejspis hrala i kocernova politika. Dalsi fail z hlediska fanouska domaci znacky a ocekavani bylo TDi v RS Fabii. Zbytek uz nema cenu komentovat, uspech TDi si zadal naftove verze a obecne uz vsichni vnimame RS jako stupen vybavy, nikoliv sportovni verzi.
Je mi lito, ze znacka RS se u Skodovky stala synonymem marketingoveho uspechu, pritom by mela ztelesnovat a pripominat sportovni historii znacky.

Tak urcite bych na roadtrip snu v prvni rade pouzil prvni gen. NSX. Pripadne bych vzal za vdek i F355 spider nebo Lotusem Esprit. Loni jsem vylety docela zazdil. Jako pomerne cerstvy majitel Miaty mam pocit, jako obvykle u kazdeho auta, ze dokud nebude technicky top, tak nema cenu nikam jezdit. Ale timto tempem bych byl zavreny v garazi tak do pristiho jara. Kaslu na to. Jakmile to situace dovoli, balim tasku a vyrazim.

Juhuuu, pisu si do kalendare. Snad se mi podari si konecne zajezdit na okruhu.

Všechno už bylo řečeno, ještě doplním Mustang Saleen ve filmu Detektivové z Hollywoodu. No a taky si slušně zahrál Chevy Chevelle SS v Jack Reacher: Poslední výstřel

Civc 6g 3 dver, s D14 nebo D15 pod kapotou. Ikdyz za ty penize se da poridit i 7g, ktery bude pohodlnejsi a praktictejsi pro dane ucely. Navic je to takova pekarska dodavka.


Moje auto samozřejmě vozí samolepku s miminem, protože tím primárně ventiluji svoji hrdost na to jak se potomek povedl :) a pak nějak podvědomě asi doufám že si to ostatní vyloží jako: Bacha, vezu dítě! a tím si sjednám pořádek za zadním nárazníkem, ale to nějak nefunguje...

Jj, ma, super vec. Dik tomu mi asi Allianz vychazi nejlip.

Me se teda SLR nikdy moc nelibil a proto docela chapu ze lidi co nemaji vkus si ho poridi a nakonec jeste zkrasli takovym zpusobem.

Koukám že se s tím maskováním nese*ou. Pytle na odpadky a izolepa :D


No jo, ten najezd. Vychazel jsem z toho ze pani doted jezdi Astrou a v hledacku je Kia Venga. S tim pohodlim ale na tom nebudou vsechny ty Astry a Focusy o moc lepe. Tady bych sel potom klidne do starsiho a vetsiho. Bohuzel casto pri nakupu ojetiny slysim, ze zasadni je co nejnovejsi kus zeleza za co nejmensi prachy. Smysl to z pocatku dava, ale kdyz si do rovnice dosadim dalsi pozadavky kupujicich, tak uz to smysl ztraci. Takze kdyz nekomu postavim vedle sebe E-ckovy Mercedes z roku 2005 a Fabii HTP z roku 2010 v zakladu, co si vybere? Samozrejme tu Fabii, protoze je novejsi a s tim prostorem se nakonec nejak smiri.

Jednoduchá, nenáročná, úsporná, z venku malá, uvnitř prostorná (za mně prostornější než ta Astra) a pro ženu ideální Honda Jazz. Auto je to mimořádně praktické a předčí mnoho segmentově větších konkurentů. Motor 1,2 na lehké auto postačuje, popřípadě sáhnout po 1,4. Vzhledem k mladému věku předchozí generace se dá sehnat u dealera po prvním majiteli s historií. Civic Ufo za ty prachy bude starší, ojetější, žere víc, dražší servis a zas o tolik prostornější nebude, až na ten kufr. Komfort v SX4 je o třídu níž. Ta Kia je jako iX20, čili ve srovnání s Jazzem subjektivně menší, ikdyž je to konkurent.

Já teda nejsem ani malého vzrůstu a výhled z SX4 byl pro mně dost na prd. Skrz dvojité sloupky jsem neviděl chodce a i s předností v křižovatkách jsem měl problém. Bude záležet taky na pozici sedačky, ale ani moje paní z toho nebyla na větvi.

FR-V před faceliftem s původním motorem s označením i-ctdi by neměla mít filtr pevných částic.

Miata se mi líbila už v době, kdy jsem o jejích jízdních kvalitách neměl ani potuchy. Akorát jsem byl nejspíše po rodičích ve výběru auta vždy konzervativní a nedokázal jsem si představit, že budu jezdit v něčem menším než je rodinné kombi. Trvalo mi pár let, než mi došlo, že je docela reálné provozovat dvě auta a bylo jasné, že to druhé musí být zajímavější stroj. Uplynulo dalších pár let, během nichž jsem výletoval s Civicem 4g a tajně myslel na Miatu. Tou dobou jsem objevil web Autíčkář, kde mi byla Miata podprahově podsouvána v každém článku a tak se stalo, že od pátku mi parkuje v garáži "rudá bestie", tedy Miata NAFL. Jsem z ní nadšený a to jsem s ní najel akorát pár metrů z odtahovky do garáže. Popravdě, já toho s Miatou obecně moc nenajezdil, ale po těch několika seznamovacích jízdách bylo jasné, že ji musíme mít doma. Do té doby jsem vyzkoušel pár aut se stejnou koncepcí a bylo to hodně fajn, ale nebavil jsem se tak dobře a tak snadno, jako s Miatou. Miata navíc disponuje tím roztomilým usměvavým obličejem, co budí pozitivní emoce. V neposlední řadě je pro mně splněním dětského snu provozovat plnohodnotný sporťák.

Rikam si ze to XJcko venku na prakingu se nejak napadne podoba tomu z inzeratu :) Asi uz vim jak stravim objedovou pauzu... A mas tam chybku v nadpisu - V6 misto V8

Ja myslim, ze tak nejak vnimame vsichni, i vyvojari, ze Porsche by vzdycky melo pripominat toho Brouka. U Ferrari to muze byt jakakoliv cervena placka s konem na kapote, ale u Porsche by jim jine tvary asi nikdo nesezral. Zda se, ze takova designova identita znacky je ve svete automobilu pomerne unikatni zalezitost. Navic se stale libi jiz po nekolik generaci. Podobne je na tom mozna Jeep. Jeste nekdo?

Evoque jako SUV se mi docela líbí, automat nefunguje špatně. Kabrio mám rád, možná ta kombinace s SUV není úplně pitomý nápad. Ale designově to tady nějak není ono, hlavně v té "módní" bílé. Nicméně u benzínové verze je sundávací střecha dobrá jako zesilovač jinak příjemného zvuku výfuku. Blbé je, že člověk z toho auta musí někdy i ven. Často se za svým autem na parkovišti otomčím, ale nevím jestli by to byl i tento případ. Kdo z vás se doma otočí když zavře lednici?

Za me je to parada. Tolik nenavidene slovni spojeni SUV coupe si i Astona vylozili konecne spravne (a nebo na to ostatni nemelo ty koule) a vzniklo to, co tu melo pod jinyma znackama jezdit uz davno.
Poslední komentáře
- Jyrki, u blogu Get out&drive! 2
ta otázka stojí jinak. Kde jsou pěkné silnice v našem okolí....protože... - Karel TB, u blogu Get out&drive! 2
Nejhorších silnic tu nakydám 10 kýblů bez přemýšlení.... - Opelfahrt, u blogu Get out&drive! 2
Pravda, Středočeský kraj je taky katastrofa, ale moc tam nejezdím.... - Mrkef, Kam se poděla normální auta?
S60 se mi naopak velice líbí, jak S60 tak V60 - VK, Škoda Octavia iV: Auto, které dává...
To docela odpovídá 600 kKč za soláry. Trochu počítání.... - CerVus, Americké vzpomínání na meziválečná...
Mě se PT nebo Prowler také líbí. Nejsou to nudá tuctová... - Irwinek, Kam se poděla normální auta?
Mi prostě nesedí, že si zrovna Volvo označí novou, úplně... - ratan groch, Škoda Octavia iV: Auto, které dává...
Ad MBMB: Presne toto je na Vas odporne, ze argument, ktory sa ti nepaci... - Mrkef, Kam se poděla normální auta?
Hele na fotkách mi to tak nějak nevadí, ale na živo je to úplně... - Habakukk, Kam se poděla normální auta?
Není S90 jako S90 :-) - Michal88, Kam se poděla normální auta?
Ještě bych pochopil kolotočářský design, to je věc, se kterou... - Mrkef, u blogu Get out&drive! 2
Nejhorší silnice mají kraje S a A s drtivym přehledem. Jakmile... - Wakantanka, Colonia Schnibbel Mobil: Tak trochu...
No to áno, ale letiskový ťahač je trošku iná kategória.... - Opelfahrt, u blogu Get out&drive! 2
Super trať, jen teda ty vaše auta lituju za úsek Protivanov–Malé... - beastar, Colonia Schnibbel Mobil: Tak trochu...
Samozřejmě tvůrcům do hlavy nevidím. Každopádně Schnibbeln...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
230 koní výkon
5 200 ccm objem
1966 rok výroby
330 koní výkon
6 572 ccm objem
1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem
1995 rok výroby
167 koní výkon
2 967 ccm objem
Rušné diskuse
- Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl
82 komentářů - Ptejte se: Malé auto do města a okolí
71 komentářů - Na Eibenthal! aneb Autíčkářovy chaotické zápisky z Gumbalkánu
45 komentářů - Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?
44 komentářů - Kam se poděla normální auta?
43 komentářů - Výběr z nešvarů našich silnic
38 komentářů - Škoda Kamiq Monte Carlo: Nevyrovnaná osobnost
36 komentářů - Volkswagen Taigo 1.5 TSI R-line: Na první pohled
34 komentářů