
Vorlosup
Jméno | Jan Vorlíček |
---|---|
Bydliště | Jičín |
Registrace | před 6.9 rok. |
Poslední aktivita | před 2.3 rok. |
Příspěvků ve fóru | 11 |
Komentářů u článků | 81 |
Pozitivních komentářů u článků | 19 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Po smazání blogu v ostravštině o Bitnerovském SUV zázraku přece nejde čekat, že by se redakce chlubila tím, kde ty testovací auta málem zdechla...
Přidám jeden v Evropě už téměř neexistující druh, který se dělal s SR20DE, nezávyslou zadní nápravou a samosvorem. Jako bonus midship konstrukce. Nissan Serena!
Vavris se svou odpovědí vyhrál všechny ty letošní internety! K bodu číslo jedna ale chybí fotka, která z googlu vypadne po zadání Vojtova jména :D

Je to super článek. A těším se až Honza napíše o svých vozech. Obecně by kategorie "Autíčkářova garáž" mohla být častěji.
Stejně tak vehement na zapínání světel používají snad ještě déle. Ale proběhl facelift, dali na něj chromovou linku
V běžném hovoru a na ZŠ se používá odstředivá. Je to asi jako neustálé zaměňování mzdy a platu.
Ta věc je hrozně ošklivá. Působí to na mě jak Š 105 na steroidech...
Krabovi články jsou super, ale když udělá Autíčkář rodinné foto, tak je to mezi těmi individui ten hodný strýček, co jezdí stříbrným německým vozem nebo Toyotou (no diss).
Marně přemýšlím nad tím jestli Vavris a Zlokočka řídí ty stejné Hjondé. A ten tvar se mi nelíbí. Ikdyž je to auto “malé”, je zavalité jako pětka v gt, nebo gle...
Swap Kubajze pod kapotu Autíčkáře na místo veteránisty Kraba se nanejvýš podařil! Ta punková duše z podobných článků je super
Sakra... nezabloudil jsem na Novinky.cz???
I přes Hamsterův odpor k německým tříkolkám je Sprinter opravdu dál než konkurence. Akorát doufám, že tahle generace na tom bude lépe s největším problémem Mercedesů a dodávek obecně, korozí... když vám po necelých 4 letech prorezne na skrz střecha stojí na zvážení. Plus doporučuji se vyhnout servisu u H&Ž...
Proč mi většina těch konceptů připadá jako socialismus na kolech... nebo současná produkce Citroenu
Není se čemu divit... Prodeje ti nezaplatí emisní pokuty za V10 atmo... A dát dopředu V8 je sebevražda... to už si lidi radši koupí lepší Vette
Taky mě to táhne hodně do Itálie. Pevně věřím, že se FCA ještě víc zvedne. Hlavně Alfa, udělat Giulii SW a malý crossover něco jako Renegietta :D
Každý auto s midship koncepcí vypadá divně, jakože s kabinou moc vpředu. Jinak pochybuju, že je v EU legální vyrobit speedster jako je ten v článku... Tady jeden opak s nekonečnou kapotou

Já bych přidal opačný extrém a to je v hustém dešti po dálnici jedoucí bílá dodávka s denním svícením... toho ktreténa si všimnete asi 10m před autem...
Jinak odpovědí je vždy Sprinter. Akorát jeden kus byl po 3 letech provozu reklamován na proreznutí střechy nákladového prostoru... ono obecně je u Mercedesů problém s ochranou...
Opravit prosím větu: Je lepší Mercedes nebo Sprinter?
Obsáhlý test, skoro až moc. Co mi u nového Craftra/MANu chybí je místo na 1,5L PETku ve dveřích, jak to měla předchozí generace. A docela mi mezigeneračně přišla i větší vůle v řazení(hodně měkké dorazy). Jinak s o trochu silnější verzí tohoto TDI (172 kobyl) to hrabalo na vodě i na 4 rychlostní stupeň. Ale důvodem byly spíše zimní pneu značky Federal. Jinak ten motor má strašlivý projev... ani po 3 dnech jsem se nebyl schopen plynule rozjet přes tu turbodíru..
156 s 2,5 Bussem stojí stejně a pokud se vymění rozvody, olej a benzínový hadičky ke vstřikovací liště, je to nesmrtelný. Ale většina jich je odlehčená materiálem lehčím než karbon. Některé 156 mohou hrát i ve Flinstoneových.
Ad Tigra, zábavy oproti pumě je méně, koroze ale asi o milimetr méně. Ale znám borce co podobně jako zdejší člen se v tom stěhoval. I lednici tam narval. A v létě jako bonus z toho dělá targu. Sundá na piráta víko kufru...MGF bych se trochu bál, servisovatelnost vzhledem ke koncepci mizerná. Lojza prostě zná jenom fšechno fpředu. A ejhle tady je všechno vzadu. Plus pár borců dá do tlumičů kapalinu jako do Citroena a tím to pohřbí... patří tam věc na lihové bázi. A nezapomínal bych na heslo: Its not broukn its brityš! Woe!
Připomíná mi to rozhovor nad auty s bývalým kolegou zJapanu. Ten říkal, že pokud nemá u nich doktor bmw, tak to není doktor i kdyby neměl na chleba (vlastně rýži)
Asi jim karoserii dělali v Miláně u Touringu... jinak nevidím důvod PROČ?!
A proto ve všem ze současné produkce nad pověstný "mylyjón" najdeme hydroměnič od ZF
Adame super článek! Tohle bych řekl dobře definuje Autíčkáře. Test, kde je nudná plechovka zábavně a s nadsázkou popsaná.
Na pracovní stroj přímo luxusní interiér, ale překvapila mě koroze podvozku, ty zadní péra jsou z vytažená z o 5 let staršího kusu?
Chápu, že to trpí, ale kolem mají testovačky najeto? Na displeji svítí 6046 (možná to je něco jiného než nájezd), ale snad napíše Matěj. V kurýrské dodávce dostává bočnice zápřah maximální a 40k vydrží bez jakékoliv známky. Znám jeden kurýrský Sprinter, který má za 3 roky najeto 180k a sedačka se teprve začíná trhat a hrnout bočnice... Ale podle tvaru musí být v XC60 rozhodně pohodlné.
Vážně to má i v reálu tahle nahrnutou kůži na bočnici sedačky jako na foto č. 9 v galerii? Nebo je to XC60 po německém doktorovy s 72k km :D
Ceník byl nad, ale něco se odpáralo u prodejce. Tvoje myšlenka je dost nebezpečná v tom, že mamka nebude chtít potom nic jinýho
Zase ta cenovka není tak strašná. Kamarádova máma měla v podstatě jenom 3 požadavky na nový vůz do města: benzín, automat a max 400k cena. Nejlépe z toho vyšel právě Jazz. Jinak ta "radiomapa" je úplně otřesná. Cvt je super, ale musí se k tomu přistupovat jako k cvt. Zní to jako vysavač a rychlost se mění polohou plynu. V příručce je také zajímavá větička, pokud je vůz více zatížen, zařadit S.
Pěkně sepsané, snad jednou taky bude parkovat nějaký povoz od Porsche. Zatím mě úspěšně odrazuje studium a situace na obrázku.

Zajímavá videa, rovnou jsem to teda přeskákal na podvozky a rozdíl v ceně tam je dost znát (natáčení nápravy, aktivní stabilizátory) :D Dokonce mě překvapilo téměř úplně jiné řešení mezi Stingrem a Genesisem.
1.4 TDI dokáže na volnoběh uspokojit 8,6 z 10 žen. A to pouhým přenosem vibrací do kabiny.
Otazníky jsou chyba, měl tam být tlemící se smajlík
Krabovo okénko, proč nutně to potřebuji v garáži do každého článku! ????
Byl někdo z ale v sice mnohem menším, ale nahuštěnějším Liberci? Vloni katastrofa a letos to nebude lepší. Jediné štěstí je, že si plánovači uzavírek myslí, že zima tu je od října do dubna. Tak to zavírají jen na 5 měsíců
Souhlasím s tebou, ale nevidím moc rozdílu mezi Volvem a Alfou, co se týká společenské vrstvy. Akorát ve Volvu jsi vážný a starostlivý a v Alfě asi spíš puberťák
Přemýšlím nad tím, kdy redakci dojdou modely k testování u korejského dua. Když už i jeden model se testoval i 3x.
Tak s tím souhlasím, bral jsem to podle prvního pohledu. Tak oni i kvalitně zpracovat věci umí, záleží na zadání pro koho to tvoří např. Apple
Poslední komentáře
- riderhenry, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Vojta Matoušek, ale ten má asi dost plno. Případně se není... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Tak nějak. Pocitově je to cool verze. Už to má správný... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
+ teda netřeba zapomínat na to, že je to nejlevnější novej... - Kebrdle, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Kdyby tam byl normální motor,bylo by to dobré auto. Kdyby... - Amarask, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Zdravím, můžu se zeptat na toho klučinu, co servisuje BMW v Brně?... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Bordel? Na strope? Maximalne otisky spinavych prstu, a ty jsou... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Nejlepsi asi plastove kostky v prahu u BMW. Nereznou a zadny... - sheogh, Levný elektromobil který potěší...
Jeee, konecne elektromobil, ktery by se hodil i me :-))) Mel bych... - vojtacz, Levný elektromobil který potěší...
Já pořídil synovi (sobě samozřejmě) Tamiya CC-02. Je to menší,... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Není zač, jinak ještě k blogu - gratulace ke spokojenosti... - Stanley, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Já elektřinu úplně nezatracuju... spíš se zatím vyrábí... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Auris má zvedací body i na prazích - jsou tam vyznačená... - spooon, Levný elektromobil který potěší...
"teď bych chtěl být dítě" říkám s vždy, když... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Je to tak. Na převoz suti a podobně je toho škoda. A není... - bitner, Levný elektromobil který potěší...
Super! Akorát mě štve, že už mi nejsou 3.
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
1972 rok výroby
1 koní výkon
5 200 ccm objem
1963 rok výroby
401 koní výkon
6 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Proč je okolo aut tolik vášní?
78 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
29 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů