
Adam
Jméno | Adam Krubner |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 6.1 rok. |
Poslední aktivita | před 3.4 hod. |
Příspěvků ve fóru | 11 |
Komentářů u článků | 274 |
Pozitivních komentářů u článků | 44 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Plány na příští sezonu
Je Mustang to, po čem toužím? Bude to vhodná, sportovnější náhrada za E39? Poradíte mi lepší, ne nutně inteligentnější volbu?
Ford Mustang GT 5.0 S197 M/T
Hledání nástupce za 535i E39 pt.1.
Posledních 50 komentářů

Za mě asi nejinteligentnější a přitom zajímavá volba je ta Panamera.
Pokud se ale ptáš, co by byl skutečně nejlepší sedan do těchto peněz i s finanční rezervou, musí to být Quattroporte z předchozí generace. Ve verzi GTS je to auto vskutku krásné, na rozdíl od toho novějšího ošklivce, a splní všechny body do puntíku. Snad jen ten interiér trochu zestárl.


V pohodě.
Já manuály miluju a není typ auta, ve kterym bych ho nepreferoval. Zároveň je pro mě auto, kam se dával automat, no go. Tady v tomhle případě bych ale radši DSG.
Občas si díky tomu říkám, zda-li M/T nedělaj schválně špatný, aby si je už skutečně nikdo nekupoval...

K té převodovce, mám roční zkušenost s 1,5TSi s 6q v Octávii III a to je ještě podstatně horší. Například popojíždění v koloně je naprostý očistec, kdy jsem si ani po tom roce, při konci operáku, na sladění nezvykl. Problém je totiž v tom, že se na to zvyknout nedá bez toho, aby člověk ustoupil z nějakého rozumného ovládání auta. Auto při, u každého jiného auta, normálního pouštění spojky a přidávání plynu začne poskakovat, což někdy následuje chcípnutí, a nebo, na 150Hp, brutální akceleraci. Jediné, co se s tím dá dělat, je tedy velmi oblíbené pálení spojky, která tak, dle mého, nemůže dát víc, jak 50 000km.
Auto jsem měl moc rád, ale tohle bylo peklo...

Mám koloběžku koupenou od Narexu a jsem s ní fakt spokojenej. Jezdim s ní cca obden do práce z Vršovic k O2 aréně a můžu jedině pochválit. Na téhle trase jsou rovné chodníky, kde nikdo nechodí a spousta pruhů pro kola kde, podržte se, taky nikdo neni. Autobusem to mám 45 min., autem 15-20 a na koloběžce 25, tudíž si myslím, že není o čem.


Co tě ale nutí koupit si Mini s mnichovskym erbem na kapotě, když si můžeš koupit přímo to Mini? Proč by na úvahu ''I když mít rodinu, objevit se tohle ročně jetý za hezkej peníz, tak po této recenzi snad i váhám'' nebyl lepší Clubman S? Pomiňme, že i ten se v druhý generaci designově moc nepovedl.

Od kdy je potřeba na převoz dvou dětí náklaďák? Nevim, proč by to třeba E38 i E39 nemohla pojmout...

Taky mě vždycky zajímalo, jak těžký by bylo např. z tý 5,7 dostat takových 300hp. Čili jestli jde o odstranění pár "eko" kravin a trochu tuningu, nebo je to jednoduše nerentabilní.
Na nižší spotřebu se dostali, ale oproti, vzhledem k hmotnosti, stejně výkonným R4 z Japonska byly stejně k smíchu.

Tu C10 potkávám každý den cestou do práce u Jarova v Praze. Má tam dle mého straight pipe a i na volnoběh to má neuvěřitelnej zvuk. Škoda, že stojej 200, to mi přijde moc, ale být za takových 120 000, asi bych se nechal ukecat.

A co R55, když už AMG, nebude na tom lepe?

Briza: myslíš V8, V6 a R4? :)
Sheogh: nebyl naopak vždycky S-Max za etalon zaujímavých jízdních vlastností se sedmi místy?

Když je debata o rekorně silných MPV, neměli bychom vynechat R63 AMG. Na 6,2 V8 se oturbenej R4 úplně nechytá:D

Ale stejně tak je rozdílná Scala od Kamiqu. Nechci se zastávat Škodovky, ale v jedné větě vyjmenovat takovýhle, pro laika, detaily u Mercedesu a nařknout výše zmiňované auta na Š za stejné, je přinejmenším pitomost.

Beastar: proc by melo zmizet Quattroporte? Podle me by se prodavat mohlo a solidne, koukni se na minulou generaci. Navic MB a BMW na to pred 10 lety byly stejne jako ted, tam bych problem nevidel.
Podle me je to ztratou jejich hlavniho prodejniho argumentu, a to designu. Neznam nikoho, kdo by si myslel, ze je novy Q krasny. A zpusobuje to ta pitoma orientace na asijsky trhy. Cinany neprilakali a akorat odradili tradicny EU klientelu.
A stejne tak by si v brzky dobe mohlo nabehnou BMW..

S Leonem souhlasim, dneska uz je podle me taky dost vycpelej, ale tehdy by to byla jasna volba. Vezmes podstatne silnejsi, hezci a asi i spolehlivejsi auto a das za nej min penez...
Btw dokazete si predstavit, kolik Gulii by jezdilo, kdyby "kopirovala" cenik Superbu?
Chapu, ze by tim FCA prislo o premiovku, ale tam snad uz maj Maserati, a pokud se nepletu, v segmentu VW FCA taky nic nema. A lepsi kupovana skoropremie, nez nechtena premie.
Ps.: nebylo by pro Alfu realne soka Toyobaru?

Kolik by je stalo postavit novou generaci na platforme te a stare? Mohli by to dat za normalni cenu... Stejne tak Gulie, proc ji nemuzou nacenit jako mainstreamove sedany/liftbacky, napr. Superb a Passat... Meli cca 20 let na to, aby jim doslo, ze BMW proste cenove, a skoro nicim jinym, konkurovat nemuzou.

Mně přišla vždycky Audi 80 naprosto o ničem a ještě to neni ani moc hezký. Za 40 je teď ale na Sautu moc hezká 100 s 2,3 R5... https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/100/18629915?goFrom=list

Mně by se moc líbilo Volvo, jednou jsem jel v 850 2,3T a pamatuju si z toho neskutečnou nedotáčivost, za to ale neskutečněj zvuk.
Jinak si myslím, že komu nevadí AT, tak by byla perfektní volba 535/540i E39 Touring.

To auto mi přijde rok od roku hnusnější. V rámci ceny a koncepce nad ním, jakožto nad beaterem, ale taky občas přemýšlim.
Každopádně moc děkuji za výsměch Dona, shout out Angry :D

Nevim proč, ale ten Patrol by se mi strašně líbil na ježdění po Praze.


Tak se taky hlásím do klubu E39. Mám to jako víkendovku. 535i M/T, kdo byl, tak jí mohl vidět na poslednim srazu na Džbáně od Classic Drive. Vim, že byl Krab, díky Lotusu :).
Ještě bych se rád zeptal Matěje Pod., proč měla E36 hnusnej interiér a proč by 36 s R4 nutně měla být jízdně příšerná?


A nestačilo by jim akorát srazit cenovku u, dle mého předraženého, Fordu Edge?
Ten je mimochodem taky odpověď na tvrzení o největším koupitelném modrém oválu.
Stylově se blížící USA mě pobavilo, nebyl to náhodou největší důvod neúspěchu stávajícího Mondea?
Jinak modely mi chybět budou, a to i přes to, že bych si je nikdy nekoupil. Je to totiž další ústup klasických aut před SUV.

Já bych chtěl 3.
1. Střep na popojíždění Prahou, cesty do posilovny a na VŠ v zimních hnusech.
2. Velký sedan s V8.
3. Sportovní kupé s ostrou V/R/H 6.
1. Zatím mám, než v létě skončí v Africe, a to Corsu B.
2. Tady jsem taky spokojenej, a to s E39 35i. Chybí mi ale dohnat ještě tak 20% stavu k uspokojení.
3. M3 E46 nebo Carrera S 996, 7 a nebo 3. To mi ale ještě pár let zabere :D

Já musim doporučit Corsu B. Já jí koupil za 6k rok předem na Gumbalkan a ona ho přežila a dál se trápí v pražskym provozu. Jediný investice na 6k byly dvě stovky za novej zadní tlumič, jinak ani halíř.

Calibra měla především stát na podvozku Omegy a ne Vectry. Dnes by stály minimálně dvojnásobek

Jsem jedinej, kdo radši facelift Maserati?

Rejpnu si. Myslite ČS OMV? :D

Má méně, než 431cm. Zároveň ale 7 míst a vhodné pro větší rodiny? Nenastala někde chyba?

Pro právníka, má li značný rozpočet je při zákazu MPV a LUV odpověď jasná, a to X7, Q7 a GLS.

Nemůžu jinak, než doporučit :) A je nás tu několik posádek, viz. např. Bedna kitu.



Asi preci jenom v budoucnu presedlam z BMW na Mazdu.. Big up!

S tim hecovanim to mam stejne. I kdyz se s E39 snazim, vyjimecne, jet rozumne a na spotrebu, kdokoliv vedle me me neustale ponouka at na to slapnu. At to rve a leti bokem :D Moc dlouho se samozrejme premlouvat nenecham..

Super, díky moc. Přijedeme poškádlit poslední příčky našim okruhovym monstrem se 45hp :D

Je někde k nalezení soubor s daty jednotlivých závodů? Chceme se zůčastnit po návratu z Gumbalkanu, pokud to tedy Corsa prezije :D

Ještě mě napadla taková úchylnost s vyššími provozními náklady. Údajně je to ale velice spolehlivý a v případě rozpočtu 400 je tam obrovská fin. rezerva.
Jde o E55 AMG W210 v kombíku.
Já sice nesnášim automat, ale v tomhle případě bych si to odpustil :D
Roads Untraveled to teď testoval a nezdá se to jako úplnej nesmysl.


Ještě mě napadla taková úchylnost s vyššími provozními náklady. Udájně je to ale velice spolehlivý a v případě rozpočtu 400 je tam obrovská rezerva.
Jde o E55 AMG W210 v kombíku.
Já sice nesnášim automat, ale v tomhle případě bych si to odpustil :D


On navíc konkrétně píše, zme spotřeba je mu v rozumných mezích ukradená.

Já bych, mimo E91, 61 a 46 zvážil E39 Touring. Za 250 bys měl 540i mpaket s manuálem a v individualu. Náklady na údržu jsou vyšší, ale utáhnu je i já, jako student VŠ. Spotřeba se potom vejde pod 10 na dálnici, a když tam dojedeš a rozeřveš V8, na spotřebu kašleš.
Jinak se spaním problém mít určitě nebudeš, jsem o kousek vyšší a pohodlně se vyspim v sedanu ;)



A kde tu zmiňovanou cenu máme? :)
Jinak já musim za sebe říct, že se mi tenhle, pro Rusko, typicky design libi. Super kara

Zeptám se autora, v inzerátu prodejce tvrdí, že jeho vůz stál v roce '95 víc, než M5. Je to reálné, aby 268hp Renault stát víc, než 340hp BMW E34?

Nejpřesnější porovnaní cen tehdy a dnes je podle mého vypočítat si, kolik bylo/je potřeba průměrných výplat na koupi.
Ps.: Nemáme tu náhodou nejdražší sériově vyráběnej čtyřválec světa? (R4 za 4 miliony... :D )

Skipper: přijde mi to trochu, jako kdybys koupil C classe, který si vzápětí prodal jenom proto, že jsi se v něm necejtil dostatečně jako v eSku...

Vždyť jsou ty hodnoty, vzhledem k mnou odhadovaný ceně, úplně k smíchu. Celý to pak korunuje ZRYCHLENÍ POD 6 SEKUND, držte si klobouky!!! To má skoro stejný zrychlení, jako moje E39 z roku 1998 :DDD

Neni to dnes jit a hned koupit, ale porad jsou. Kamarad kupoval po 1. majiteli, 23i a 140k najeto (dolozenych) za 95.

To jsem presne ja, v moji 535 :D je mi 21. Sedan se za 100 porad sehnat da, ale vys nez 23i bych kvuli stavu nehledal.

Proč tu nevidím E36? Napr. 323i v sedanu by byla perfektní volbou.
Poslední komentáře
- beastar, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Až na to že vrcholná 850 byl Abarth s 1.6l Vmax/220. Coupe... - beastar, Volvo 360c: Povídej si se strojem
Zajímavé. Ještě že je to fakt za dlouho. Jako nebylo by marný... - beastar, u blogu PRAVDA O YARISU GR !
Rock: A však v pohodě. Já myslel ale primárně prostě produkci.... - Moses, Volvo 360c: Povídej si se strojem
"Volvo teď zkouší..." ? Ten koncept je z roku... - jerry, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
110 R bych rozhodně nezatracoval. Je třeba vzít v úvahu dobu... - Mechanik, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Máš můj souhlas, ale tady to nemá cenu řešit, dají ti - jen proto... - BubaaCZek, u blogu PRAVDA O YARISU GR !
Maj me na seznamu a dnes odpo volali, ze pry bude dalsi dodavka... - Vavris Vavrisovic, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Pájo, jsi už asi pátý, ale dívej o pár postů výš, tam už něco... - Jyrki, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
nechápu ty nářky. Rko na svou dobu vypadalo dobře. Srovnání... - jazet, Volvo 360c: Povídej si se strojem
Děkuji, nechci. - Opelfahrt, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Já jsem myslel, že držela 130 km/h v mírném stoupání ve čtyřech... - R0ck, u blogu PRAVDA O YARISU GR !
Upřímně jsem rád, že jsem sem přišel a dočetl se o aktualizaci... - krab, u blogu PRAVDA O YARISU GR !
Bubáčku a to jsi našel kde? Mě by to zajímalo.. dík - BubaaCZek, u blogu PRAVDA O YARISU GR !
Dnes volali z Toyoty, ze schvalili vyrobu dalsi varky. - rock, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Jo jo, souhlas. Motorek jsme měli OK, ale termostat jsme měnili... Viděl...
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
2014 rok výroby
214 koní výkon
3 500 ccm objem
2001 rok výroby
75 koní výkon
1 390 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
79 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?
73 komentářů