Adam
Jméno | Adam Krubner |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 9.4 rok. |
Poslední aktivita | před 13.4 měs. |
Příspěvků ve fóru | 11 |
Komentářů u článků | 280 |
Pozitivních komentářů u článků | 45 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Plány na příští sezonu
Je Mustang to, po čem toužím? Bude to vhodná, sportovnější náhrada za E39? Poradíte mi lepší, ne nutně inteligentnější volbu?
Ford Mustang GT 5.0 S197 M/T
Hledání nástupce za 535i E39 pt.1.
Výběr pneumatik na nadcházející sezonu
M3 si prochází prvním servisem, a tak je třeba vybrat nějaké rozumné obutí.
Posledních 50 komentářů
Neposlal bys sem prosim cenu zápůjčky a odkaz na půjčovnu? Docela by mě to zajímalo :)
Solved. Kdyby mohl být nájezd do 100k, cena spadne až k milionu.
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-vůz/ALPINA-B5-Biturbo-Touring-Allrad-Leder-LED-AD/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:1100_5_,ful:petrol,mlx:50000,vcg:estatecar/pg:vipcar/324354733.html https://www.topgear.com/sites/default/files/images/cars-road-test/2020/07/2d4dd359253f58ba2bd1d22075fdb36b/dsc01787.jpg
Vím, jste v tom nevině. Tenhle ksicht mne ale pod Probe I překvapil :D
Doporučuju najít kus bez airmaticu a ideálně jako S320. V takovýhle specifikaci je to pak nezničitelný. Ta R6 tomu dává stále solidní dynamiku a plavné je to i bez vzduchu až až :)
Ahoj, nevidím nikde žádný deadline. Stačí dopis odeslat o víkendu? Dřív se k tomu vinou zkoušek asi nedostanu.
Od doby, co dostali Ferrari turbo, jsou pro mě naprosto nezajímavé. Když člověk potká nějaké na ulici, zvuk buď vůbec neslyší, nebo zní uměle jak z Forzy. Čest vyjímce 812 Superfast.
Navíc bych si tu rád utrousil, a snad nebudu sám, něco o designu startujícím rovněž v době nástupu T/A. Všechna jsou buď tvarově přestřelená, viz vysloveně odporné F8, nebo laciná a absolutně bez nápadu, jako Roma a Portofino.
Stará Ferrari mám moc rád a třeba do “fake” challenge stradale, co vlastní Seen Through Glass, jsem vysloveně zamilovaný, ale v těch nových bych se nějak zvlášť nechtěl ani projet. Tfuj
Za mě asi nejinteligentnější a přitom zajímavá volba je ta Panamera.
Pokud se ale ptáš, co by byl skutečně nejlepší sedan do těchto peněz i s finanční rezervou, musí to být Quattroporte z předchozí generace. Ve verzi GTS je to auto vskutku krásné, na rozdíl od toho novějšího ošklivce, a splní všechny body do puntíku. Snad jen ten interiér trochu zestárl.
V pohodě.
Já manuály miluju a není typ auta, ve kterym bych ho nepreferoval. Zároveň je pro mě auto, kam se dával automat, no go. Tady v tomhle případě bych ale radši DSG.
Občas si díky tomu říkám, zda-li M/T nedělaj schválně špatný, aby si je už skutečně nikdo nekupoval...
K té převodovce, mám roční zkušenost s 1,5TSi s 6q v Octávii III a to je ještě podstatně horší. Například popojíždění v koloně je naprostý očistec, kdy jsem si ani po tom roce, při konci operáku, na sladění nezvykl. Problém je totiž v tom, že se na to zvyknout nedá bez toho, aby člověk ustoupil z nějakého rozumného ovládání auta. Auto při, u každého jiného auta, normálního pouštění spojky a přidávání plynu začne poskakovat, což někdy následuje chcípnutí, a nebo, na 150Hp, brutální akceleraci. Jediné, co se s tím dá dělat, je tedy velmi oblíbené pálení spojky, která tak, dle mého, nemůže dát víc, jak 50 000km.
Auto jsem měl moc rád, ale tohle bylo peklo...
Mám koloběžku koupenou od Narexu a jsem s ní fakt spokojenej. Jezdim s ní cca obden do práce z Vršovic k O2 aréně a můžu jedině pochválit. Na téhle trase jsou rovné chodníky, kde nikdo nechodí a spousta pruhů pro kola kde, podržte se, taky nikdo neni. Autobusem to mám 45 min., autem 15-20 a na koloběžce 25, tudíž si myslím, že není o čem.
Co tě ale nutí koupit si Mini s mnichovskym erbem na kapotě, když si můžeš koupit přímo to Mini? Proč by na úvahu ''I když mít rodinu, objevit se tohle ročně jetý za hezkej peníz, tak po této recenzi snad i váhám'' nebyl lepší Clubman S? Pomiňme, že i ten se v druhý generaci designově moc nepovedl.
Od kdy je potřeba na převoz dvou dětí náklaďák? Nevim, proč by to třeba E38 i E39 nemohla pojmout...
Taky mě vždycky zajímalo, jak těžký by bylo např. z tý 5,7 dostat takových 300hp. Čili jestli jde o odstranění pár "eko" kravin a trochu tuningu, nebo je to jednoduše nerentabilní.
Na nižší spotřebu se dostali, ale oproti, vzhledem k hmotnosti, stejně výkonným R4 z Japonska byly stejně k smíchu.
Tu C10 potkávám každý den cestou do práce u Jarova v Praze. Má tam dle mého straight pipe a i na volnoběh to má neuvěřitelnej zvuk. Škoda, že stojej 200, to mi přijde moc, ale být za takových 120 000, asi bych se nechal ukecat.
A co R55, když už AMG, nebude na tom lepe?
Briza: myslíš V8, V6 a R4? :)
Sheogh: nebyl naopak vždycky S-Max za etalon zaujímavých jízdních vlastností se sedmi místy?
Když je debata o rekorně silných MPV, neměli bychom vynechat R63 AMG. Na 6,2 V8 se oturbenej R4 úplně nechytá:D
Ale stejně tak je rozdílná Scala od Kamiqu. Nechci se zastávat Škodovky, ale v jedné větě vyjmenovat takovýhle, pro laika, detaily u Mercedesu a nařknout výše zmiňované auta na Š za stejné, je přinejmenším pitomost.
Beastar: proc by melo zmizet Quattroporte? Podle me by se prodavat mohlo a solidne, koukni se na minulou generaci. Navic MB a BMW na to pred 10 lety byly stejne jako ted, tam bych problem nevidel.
Podle me je to ztratou jejich hlavniho prodejniho argumentu, a to designu. Neznam nikoho, kdo by si myslel, ze je novy Q krasny. A zpusobuje to ta pitoma orientace na asijsky trhy. Cinany neprilakali a akorat odradili tradicny EU klientelu.
A stejne tak by si v brzky dobe mohlo nabehnou BMW..
S Leonem souhlasim, dneska uz je podle me taky dost vycpelej, ale tehdy by to byla jasna volba. Vezmes podstatne silnejsi, hezci a asi i spolehlivejsi auto a das za nej min penez...
Btw dokazete si predstavit, kolik Gulii by jezdilo, kdyby "kopirovala" cenik Superbu?
Chapu, ze by tim FCA prislo o premiovku, ale tam snad uz maj Maserati, a pokud se nepletu, v segmentu VW FCA taky nic nema. A lepsi kupovana skoropremie, nez nechtena premie.
Ps.: nebylo by pro Alfu realne soka Toyobaru?
Kolik by je stalo postavit novou generaci na platforme te a stare? Mohli by to dat za normalni cenu... Stejne tak Gulie, proc ji nemuzou nacenit jako mainstreamove sedany/liftbacky, napr. Superb a Passat... Meli cca 20 let na to, aby jim doslo, ze BMW proste cenove, a skoro nicim jinym, konkurovat nemuzou.
Mně přišla vždycky Audi 80 naprosto o ničem a ještě to neni ani moc hezký. Za 40 je teď ale na Sautu moc hezká 100 s 2,3 R5... https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/100/18629915?goFrom=list
Mně by se moc líbilo Volvo, jednou jsem jel v 850 2,3T a pamatuju si z toho neskutečnou nedotáčivost, za to ale neskutečněj zvuk.
Jinak si myslím, že komu nevadí AT, tak by byla perfektní volba 535/540i E39 Touring.
To auto mi přijde rok od roku hnusnější. V rámci ceny a koncepce nad ním, jakožto nad beaterem, ale taky občas přemýšlim.
Každopádně moc děkuji za výsměch Dona, shout out Angry :D
Nevim proč, ale ten Patrol by se mi strašně líbil na ježdění po Praze.
Tak se taky hlásím do klubu E39. Mám to jako víkendovku. 535i M/T, kdo byl, tak jí mohl vidět na poslednim srazu na Džbáně od Classic Drive. Vim, že byl Krab, díky Lotusu :).
Ještě bych se rád zeptal Matěje Pod., proč měla E36 hnusnej interiér a proč by 36 s R4 nutně měla být jízdně příšerná?
A nestačilo by jim akorát srazit cenovku u, dle mého předraženého, Fordu Edge?
Ten je mimochodem taky odpověď na tvrzení o největším koupitelném modrém oválu.
Stylově se blížící USA mě pobavilo, nebyl to náhodou největší důvod neúspěchu stávajícího Mondea?
Jinak modely mi chybět budou, a to i přes to, že bych si je nikdy nekoupil. Je to totiž další ústup klasických aut před SUV.
Já bych chtěl 3.
1. Střep na popojíždění Prahou, cesty do posilovny a na VŠ v zimních hnusech.
2. Velký sedan s V8.
3. Sportovní kupé s ostrou V/R/H 6.
1. Zatím mám, než v létě skončí v Africe, a to Corsu B.
2. Tady jsem taky spokojenej, a to s E39 35i. Chybí mi ale dohnat ještě tak 20% stavu k uspokojení.
3. M3 E46 nebo Carrera S 996, 7 a nebo 3. To mi ale ještě pár let zabere :D
Já musim doporučit Corsu B. Já jí koupil za 6k rok předem na Gumbalkan a ona ho přežila a dál se trápí v pražskym provozu. Jediný investice na 6k byly dvě stovky za novej zadní tlumič, jinak ani halíř.
Calibra měla především stát na podvozku Omegy a ne Vectry. Dnes by stály minimálně dvojnásobek
Jsem jedinej, kdo radši facelift Maserati?
Rejpnu si. Myslite ČS OMV? :D
Má méně, než 431cm. Zároveň ale 7 míst a vhodné pro větší rodiny? Nenastala někde chyba?
Pro právníka, má li značný rozpočet je při zákazu MPV a LUV odpověď jasná, a to X7, Q7 a GLS.
Nemůžu jinak, než doporučit :) A je nás tu několik posádek, viz. např. Bedna kitu.
Asi preci jenom v budoucnu presedlam z BMW na Mazdu.. Big up!
S tim hecovanim to mam stejne. I kdyz se s E39 snazim, vyjimecne, jet rozumne a na spotrebu, kdokoliv vedle me me neustale ponouka at na to slapnu. At to rve a leti bokem :D Moc dlouho se samozrejme premlouvat nenecham..
Super, díky moc. Přijedeme poškádlit poslední příčky našim okruhovym monstrem se 45hp :D
Je někde k nalezení soubor s daty jednotlivých závodů? Chceme se zůčastnit po návratu z Gumbalkanu, pokud to tedy Corsa prezije :D
Ještě mě napadla taková úchylnost s vyššími provozními náklady. Údajně je to ale velice spolehlivý a v případě rozpočtu 400 je tam obrovská fin. rezerva.
Jde o E55 AMG W210 v kombíku.
Já sice nesnášim automat, ale v tomhle případě bych si to odpustil :D
Roads Untraveled to teď testoval a nezdá se to jako úplnej nesmysl.
Ještě mě napadla taková úchylnost s vyššími provozními náklady. Udájně je to ale velice spolehlivý a v případě rozpočtu 400 je tam obrovská rezerva.
Jde o E55 AMG W210 v kombíku.
Já sice nesnášim automat, ale v tomhle případě bych si to odpustil :D
On navíc konkrétně píše, zme spotřeba je mu v rozumných mezích ukradená.
Já bych, mimo E91, 61 a 46 zvážil E39 Touring. Za 250 bys měl 540i mpaket s manuálem a v individualu. Náklady na údržu jsou vyšší, ale utáhnu je i já, jako student VŠ. Spotřeba se potom vejde pod 10 na dálnici, a když tam dojedeš a rozeřveš V8, na spotřebu kašleš.
Jinak se spaním problém mít určitě nebudeš, jsem o kousek vyšší a pohodlně se vyspim v sedanu ;)
A kde tu zmiňovanou cenu máme? :)
Jinak já musim za sebe říct, že se mi tenhle, pro Rusko, typicky design libi. Super kara
Zeptám se autora, v inzerátu prodejce tvrdí, že jeho vůz stál v roce '95 víc, než M5. Je to reálné, aby 268hp Renault stát víc, než 340hp BMW E34?
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů