načítám data...

Hanyz

JménoJan Hála
BydlištěPraha-západ
Registracepřed 3.4 rok.
Poslední aktivitapřed 1.9 měs.
Komentářů u článků40
Pozitivních komentářů u článků9
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ha
Hanyz
13. února 2021, 19:37
0
Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc

Osobně bych koukal po Hondě Civic kolem roku 2003 1,4 16V s tím, že rozpočet na nákup 50k a zbylých 20 na eventuální nutné opravy (což je ale doporučení platné pro libovolný vůz v tomhle rozmezí.).

Ha
Hanyz
13. února 2021, 19:20
0
Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?

Takže varianta, že bychom se vzpamatovali a v klidu se vrátili k benzínu a naftě, tu ani neuvažujeme?;-)

Ha
Hanyz
13. února 2021, 19:13
0
Peugeot 508 SW Hybrid: Kombík z komiksu

Super recenze, hned jsem si u toho otevřel komix:-).
AKorát to vžívání se do normálního zákazníka, to je fakt zbytečné, protože hned v dalších větách (...Peugeot tu hřeší na to, že na prostor náročné rodiny se od kombíků už stejně přesunuly do segmentu SUV a tak není důvod tolik lpět na každém centimetru....) nám autor ukázal, že umí zábavné, šílené, ujeté atd recenze, ale maska standardního zákazníka mu moc nesedí ;-). Anebo v životě neseděl v SUV (?), eventuálně nemá více dětí(!). Ještě mě napadá varianta, že má více tzv. reklamní dětí - to je ten typ, co vstává o víkendu až v devět, v pracovní dny v šest, aby byly včas ve škole, jí zeleninu, neodmlouvají rodičům, nekecají do řízení a nepotřebují v autě mít každý jinak polohovanou sedačku a plno místa na krámy...

Ha
Hanyz
25. dubna 2018, 21:37
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

@Junior - Touareg V6 TDi - celkem fajn auto, když jedete jen rovně.

@MartinCoupe - MB E kombi například. I když to je celkem kus auta, tak možná spíš Volvo V60. Jinak pochopil jsem zadání tak, že paní může investovat max.dvě mega, ne že je nutně potřebuje utratit všechny. Ale to jen tak na okraj.

@beatstar: prosím tě hod sem konkrétní odkaz, kde proběhl seriózní výzkum o tom, že SUV jsou bezpečnější při bouračce. To myslím vážně, já zatím na nic takového nenarazil. Dá se mluvit o tom, jak která značka investuje do aktivní/pasivní bezpečnosti u svých modelů, ale to je tak všechno (proto jsem mimochodem zmiňoval to, že se paní má soustředit spíš na značku, než na model a ať si zkusí řidit i jiné modely než á la SUV - ani pro ní nejsou ty peníze úplný pakatel, takže by se v tom autě měla cítit dobře - nejen z pohledu pohodlí, ale i z pohledu ovládání, výhledu atd.

Ha
Hanyz
25. dubna 2018, 09:29
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Já sice SUV nevlastním, ale právě z toho důvodu, že jsem si jich pár vyzkoušel. Po polňačkách nejezdím, do terénu se nehodí a být tím x tisícím pitomcem, co musí v suv jezdit po Praze a okolí, tak to mi přijde jako celkem zbytečná masírka. Navíc menší vnitřní prostor, předražené oproti stejně velkým kombíkům/MPV, bezpečnost stejná - uznávám, jsem prakticky založený člověk, tudíž se na to dívám ze svého subjektivního hlediska ale tak to tu máme asi všichni. Chápu, že když má paní zbytečná dvě mega, může si dovolit prémiovku, ale právě proto, jestli jí jde o jízdní vlastnosti, bezpečnost a prostor, bych se být jí nad výběrem ještě jednou zamyslel.

Ha
Hanyz
24. dubna 2018, 21:27
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Nevím, upřímně si myslím, že SUV paní nepotřebuje - bezpečnost záleží spíš na značce (pak bych volil z SUV-btw XC90 se v rozumné výbavě dá pořídit do dvou mega? To spíš XC60, ne?:-))) i velkých kombíků Mercedes a Volvo) a spíš bych se zaměřil, jak je z toho auta vidět a jak dobrý bude mít paní za volantem odhad vzdáleností kolem auta (ono parkovací asistenti a kamery fakt všechno nevyřeší). Osobně si myslím, že z pohledu výhledu řidiče na tom budou lépe ty kombíky než SUV. Škoda, že už se nedělá Mercedes R , to by bylo řekl bych ideální.

Ha
Hanyz
17. dubna 2018, 13:33
0
Potkáváte někdy svoji bývalku? | Autíčkář se ptá

Teda koukám, že v porovnání s některými pány v diskuzi jsem skoro monogamní:-))
1. Honda Civic 1,4 benzín, třídveřová, r.v.1989, červená - po druhé bouračce jsem ji prodal jednomu páru z Jižních Čech, dneska už asi bude v zaslouženém automobilovém nebi, jinak neskutečně živé a ovladatelné auto, navíc uvnitř překvapivě prostorné a pohodlné, Japonec takže v podstatě bez závad, zlobily mne prvního půl roku jen pojistky, pak to najednou přestalo, asi si na mne zvykla:-). Čest její památce, od té doby mám rád japonská auta.
2. Audi 80 sedan, 1,6 benzín - r.v. tuším 1991, stříbrná metalíza. Plechy pravděpodobně vyráběli ještě na lince, kde předtím válcovali plechy na německé Tigery - tloušťka neuvěřitelná, zejména když to porovnám s dnešními auty. Velmi se to vyplatilo, když jsem se bokem ťuknul s pospíchajícím mesíkem ve fábii. Já měl mírně ošoupaný gumový ochranný pás na dveřích, fábie zrušený celý bok - ale von si začal!;-)
Vzpomínám si na extrémně výkonnou manuální klimatizaci, jinak šla protiúčtem, když jsem kupoval povoz č.3, autobazar ji obratem prodal za téměř trojnásobek, po roce jsem ji viděl v Praze na magistrále naleštěnou.
3. VW Passat, 2,0 TDi 100kw, verze B 5,5, r.v. 2004 tmavě modrá - klasika rodinný povoz, velký kombík, kam se dá nacpat snad cokoliv. Byť na tuhle motorizaci lidi nadávají, mě sloužila bez problémů (za celou dobu odešla jediná věc, vodní pumpa) tak kupoval jsem pašíka z Německa, když měla 100 000km, prodával jsem ho s nájezdem 320 000 a budu se s ním potkávat pravidelně, prodal jsem ho přes známého, co mi servisuje všechny auta. Bohužel stejně jako všechno z koncernu, přitahuje to zloděje, pokusili se mi ho ukrást dva měsíce po koupi (2009) - "bohužel" chlapci netušili, že řídící jednotka je u téhle celkem vzácné verze úplně jiná, než jakou si přinesli (určitě měli klasickou k 1,9 TDi), tudíž se jim to nepovedlo - no alespoň zničili zámky a ukradli řídící jednotku z mého auta. Asi nemá smysl, abych sem psal, co na to policie?:-D
4. Aktuálně Zafira 2,0 TDi - u té doufám v cca desetiletí služby no a pak si konečně koupím tu motorku:-)

Ha
Hanyz
12. dubna 2018, 14:08
0
Peugeot 308 GT 1.6 THP 205: Racionální volba

frite: do hospod nechodím, takže co si tam povídáte nevím. Můj názor na tyhle značky je odvozen od názorů šesti známých, kteří si vozy těchto značek pořídili a pak si drbali hlavu - to , co všechno jim tam odcházelo, s tím jsem se u svého prastarého passatu nikdy nesetkal a to byla auta s třetinovým nájezdem oproti tomu mému, garážovaná...Oproti tomu znám jen jediného člověka, který má fr. auto a je spokojený (Berlingo). Osobně si myslím, že je to čistě o tom, na co je kdo zvyklý - pokud někdo přestoupil z trabanta do citroenu, chápu, že je nadšený. Pokud má někdo naježděny kvanta kilometrů s různými auty různých konstrukčních škol, neumím si představit, že by si vybral jako auto na ježdění kterýkoliv model z těc tří značek.

Ha
Hanyz
03. dubna 2018, 19:06
-2
Peugeot 308 GT 1.6 THP 205: Racionální volba

Já bych od rodinného vozu očekával výdrž statisíce kilometrů a 10-15 let provozu - čímž ovšem Peugeot, Citroen a Renault ze seznamu vypadávají, protože popravdě shledávám zhovadilým muset kupovat nový Peugeot každé tři roky, protože po dvou a půl v něm začne blbnout polovina elektroniky - to "dizajnem" fakt nevyváží.

Ha
Hanyz
13. března 2018, 17:51
0
Škoda Superb 2.0 TSI 280: Tři různé role a jeden výsledek

Mohu potvrdit, že uplést jich víc není zas takový problém. ;-)

Ha
Hanyz
12. března 2018, 20:11
0
Škoda Superb 2.0 TSI 280: Tři různé role a jeden výsledek

S jedním dítětem hodnotit rodinný vůz? LOL.

Ha
Hanyz
09. března 2018, 09:34
1
Vraťte nám holky, cholesterol a cigára!

Inu nová doba - na autosalonu si dáte veganský steak a vodu z kohoutku a budete se těšit pohledem na,jak se to dnes říká? - pohlavně nedefinovaného modela/modelku. Koukat se ale nesmíte přímo, protože co kdyby "metoo", že.
V tomhle jsem osobně konzerva - hezké holky k podobným show prostě patří - vadilo to těm holkám? Jistě ne. Vadilo to zákazníkům? Toť otázka za sto bludišťáků pro marketéry značky - pokud někdo prodává řekněme z 60% ženám, pak to může být problém, ale zase - je to otázka konkrétní značky.
Řešit to nedejbože zákony, nebo nátlakovými skupinami nás skutečně posunuje do 1984. Nechme to na těch automobilkách a jejich zákaznících a prosím pěkně bez dotací jakéhokoliv typu - buď udělají technicky, obchodně a marketingově dobrý krok a budou úspěšné, nebo ne a pak ať krachnou.
Současné "podnikání" typu dotace na vše, zisk soukromý, ztráty veřejné to je cesta do pr.... a dlouhodobě to oslabuje právě ty firmy, které tenhle způsob "podnikání" preferují. Bohužel to samozřejmě negativně ovlivňuje i toho chudáka daňového poplatníka, který na ty dotace vydělává.
Pardon, to jsem se zase od komentáře k autům posunul off topic, ale ono je to spolu spojené, jde v podstatě o různé projevy téhož ekonomického neomarxismu.

Ha
Hanyz
18. února 2018, 19:02
0
Opel Corsa OPC: Jak si vede ve městě a na okresce?

srry za off topic, ale jak jsi spokojený se Zafirou?

Ha
Hanyz
15. února 2018, 21:18
0
6 fází šílenosti. Je lepší vybydlená limuzína nebo dieselová RX-7?

Kdysi jsem četl o nějakém expertovi, který si ve Státech přidělal na auto startovací raketu ze stíhačky. Prý z něj našli jen nehty zaťatý ve volantu.

Ha
Hanyz
15. února 2018, 17:15
0
6 fází šílenosti. Je lepší vybydlená limuzína nebo dieselová RX-7?

Po přečtení tohoto článku mám jen dvě věci:
1) kdo vám do redakce dodává ty drogy?
2) favorit s V8 - podle rozměrů klasických V8 motorů bych to viděl na motor na korbě. Namísto náhonu na zadní/přední kola pak dozadu vrtuli - minimálně by to na dálnici odradilo "lepiče" ;-)

Ha
Hanyz
10. února 2018, 15:30
1
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Tomáši, tak se v redakci rozhodněte, zda chcete aby lidi reagovali v diskuzi, nebo zda byste raději měli v diskuzi čistou nulu.
Mimochodem nikdo v diskuzi, jestli jsem teda někoho nepřehlédl, na zařazení Oktávky do testu nenadával. Já značku Škoda rád nemám a v jiné diskuzi jsem psal, co mne k tomu vede, ale test auta si milerád přečtu, když už ne kvůli třeba konkrétnímu modelu, který moc nemusím, tak kvůli pěkně a vtipně napsané recenzi.

Ha
Hanyz
10. února 2018, 15:25
1
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Díky Honzo za rozepsání, já se přiznám, že jak za sebou vozejk netahám, tak tohle neřeším. U té mapy ok, to beru jako argument pro některé zákazníky no a co se adaptivního podvozku týká - asi takhle, některé značky potřebují adaptivní podvozek, jiným stačí, aby si s naladěním podvozku trochu pohrály - ostatně mám ten pocit, že právě tady u vás na autickar.cz jste pár takových v této třídě recenzovali?

Ha
Hanyz
09. února 2018, 22:50
1
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Osobně si teda myslím, že Octavia v L&K s cenou milion asi těžko bude auto pro běžnou rodinu. Ostatně, nějakých 74% prodejů Škody v ČR jsou fleety...viděl jsem žebříček prodejů fyzickým osobám (tedy neičařům) a Škoda nebyla snad ani v první desítce...
Možná by nebylo od věci recenzovat Octavii v poněkud reálnějším levelu, když to chcete hodnotit jako rodinné auto (ok, vím, že si nemůžete až tak vybírat výbavu, ale pak by řekl bych bylo fér hodnotit to jako fleet, ne jako rodinný vůz?)
Jezdil jsem služebně s 1,6 a 2,0 a pokaždé se se slzou v oku pokorně vracím i k tomu svému prastarému passatu, který má sice nalétáno třikrát více, než ta služební Okta, ale kazí se mi na něm desetkrát méně dílů. Nevím, zda je to trend dnešních aut obecně, ale připomíná mi to francouzská auta kdysi - první rok každý týden v servisu, druhý rok to jakžtakž jelo a třetí rok se to vysypalo komplet.
Pár lidí tu srovnávalo OIII a Mazdu 6 - pominu design, který je hodně subjektivní (mě se třeba japonci a právě ta Mazda 6 líbí hodně, Oktávka moc ne), ale koukám do ceníků a top vybavená Mazda přijde na 960 000,- - fakt jsem nenašel nic, co by Mazda oproti OIII L&K neměla (jo vlastně ten "superpovedený" TDi, něco takového se Japoncům ještě vyvinout nepodařilo:-)) - jen vtip, ale vážně, jestli to někdo máte načtené lépe, napište, docela mně to zajímá.

Ha
Hanyz
07. února 2018, 18:01
0
Poručíme bahnu, sněhu! aneb potomci tanků

Supr článek! To titulní foto mi připomnělo (fakt nevím proč, protože určení stroje je zcela jiné) jinou zajímavou "obludu" - Landwasserschlepper.

Ha
Hanyz
02. února 2018, 13:02
0
Rušit holky na startu F1? A nebylo by férovější prostě přidat kluky, ať se mají i ženy na co dívat?

Pořád mi to přijde takové nevyvážené. Podle mne by se měla vytvořit i kvóta na piloty F1 s dostatečným procentuálním zastoupením menšin jako jsou třeba slepci, bezrucí a bezřidičáku.

Ha
Hanyz
01. února 2018, 07:49
2
Rušit holky na startu F1? A nebylo by férovější prostě přidat kluky, ať se mají i ženy na co dívat?

Ještě doplním k tomu chování k ženám - to je určeno hlavně vzory, se kterými se dotyčný muž setkává, a to zejména v rodině, tzn. pokud vidí, že se k sobě rodiče chovají slušně, velmi pravděpodobně se bude slušně chovat i on k ženám v dospělosti. Z menší části je to ale i otázka chování žen, pokud se začnou chovat "nežensky", pak budou mít chlapi podvědomou tendenci brát je jako "mužské".

Ha
Hanyz
01. února 2018, 07:42
0
Rušit holky na startu F1? A nebylo by férovější prostě přidat kluky, ať se mají i ženy na co dívat?

Já si myslím, že už ten návrh na zrušení grid girls je ujetost. Přidáme grid boys? Ok, pak se ozvou co já vím lidé oboupohlavní, že chtějí také své grid něco, pak budou požadavky na vyváženost podle rasy, dále jak to tak v dnešním světě chodí budou chtít vyváženost podle vyznání apod. Ne, rušení grid girls je prostě celkově ptákovina. S nějakým ponižováním žen to nemá co do činění - na jednu stranu se zdejší feminy věnují takovýmhle nesmyslům, na druhou stranu jim pak nevadí bigamie a obecně nakládání se ženami u milionu německých "národních hostů" (a kdyby jen německých).

Ha
Hanyz
25. ledna 2018, 19:54
1
Jak Američané motorizovali Rudou armádu

Pěkný článek, k tématu Lend Lease (a velká část je věnována i náklaďákům a další technice) mohu vřele doporučit tento seriál článků: https://www.valka.cz/13329-Ekonomicka-situace-SSSR-v-prubehu-1941-42-a-spojenecka-pomoc-Lend-Lease-dil-1-

Ha
Hanyz
19. ledna 2018, 15:07
0
Land Rover Defender je sice mrtev, ale vypadá lépe, než kdy předtím

Proč ho vlastně ukončili, nevěřím, že by o Defendery nebyl zájem. Koneckonců, kolik v dnešní době existuje protějšků? MB G ?

Ha
Hanyz
28. prosince 2017, 22:55
0
Nissan X-Trail 2.0 dCi: Velké auto pro velké lidi s velkými plány

njn na šířku asi jo, díky za fotku. AKorát prostřední sedadlo je zase ta úzká šílenost s vyklápěcím čímsi:-(

Ha
Hanyz
23. prosince 2017, 13:33
0
Nissan X-Trail 2.0 dCi: Velké auto pro velké lidi s velkými plány

Nebyla by nějaká fotka zadních sedadel? Jak je to vzadu široké a pohodlné, je to skutečně pro tři lidi(podsedáky)?

Ha
Hanyz
17. prosince 2017, 19:18
0
Americký snílek: zapadlé poklady české inzerce

To víš, správný reklamní text dělá divy.:-)

Ha
Hanyz
17. prosince 2017, 19:17
0
Ha
Hanyz
17. prosince 2017, 18:01
4
Americký snílek: zapadlé poklady české inzerce

Nevím teda, zda je vhodné tvrdit o amících, že jsou mnozí hloupí, když pozoruji výsledek letošních parlamentních voleb v ČR...jako já chápu, že je to určitá zažitá představa, že Američané jsou hloupí, Skoti lakomí a Rusové jsou naši slovanští bratři, co to s námi myslí dobře, ale trochu jsem doufal, že je na tom redakce myšlenkově trochu lépe, než divák TV Nova (zase to klišé sakra;-)), když jinak píše tak čtivé recenze.
Moje tipy na ameriky, kdybych náhodou měl čas a technické schopnosti to udržovat v provozu:
https://www.bazaramerik.cz/inzerat/cadillac-eldorado--1993/1633/?sort=1&gotoAction=vypis&rok_od=1930&rok_do=2006&rP=0
- ovšem divné je, že nejsou žádné pořádné fotky zevnitř...
https://www.bazaramerik.cz/inzerat/chevrolet-camaro-z28-manual-350hp-1979/1612/?sort=1&gotoAction=vypis&rok_od=1930&rok_do=2006&rP=0
- pěkná kastle, vnitřek už je horší....

Ha
Hanyz
07. prosince 2017, 09:24
0
Volvo XC60 D4: Když chcete ‚něco jiného‘

Jo, tu jsem v Čechách už párkrát viděl, zajímavý auto. Zaujala mě i Honda Odyssey. Nicméně chci koupit nový, 5 plnohodnotných sedaček (tři svišti nám fakt stačí) a dávat za nový rodinný MPV mega mi přijde prostě moc.

Ha
Hanyz
06. prosince 2017, 12:53
0
Volvo XC60 D4: Když chcete ‚něco jiného‘

jj recenzi jsem četl , dokonce jsem ji i řídil a dojem byl veskrze pozitivní (a to šlo o vůz v základní výbavě) původně jsem Opel jako značku vůbec v hledáčku neměl. Sharan už je hodně velké auto a popravdě s cenou 1,0+ taky absurdně drahé. Zatím to vidím na Zafira vs S-Max, nicméně Zafira vede v poměru cena x výkon. Ojeté S-Maxy navíc ve statistikách německých STK moc nezářily. Ale každopádně to chce se obojím svézt, jen z papírových údajů se soudit fakt nedá.

Ha
Hanyz
06. prosince 2017, 11:41
0
Volvo XC60 D4: Když chcete ‚něco jiného‘

Díky za odkaz, s těmi kombíky musím bohužel souhlasit. Pozorně jsem pročetl recenzi, ale Kodiaq má v druhé řadě v podstatě jen dvě plnohodnotná místa (třetí s tím výklopným opěradlem nelze brát za plnohodnotné - minimálně zatím neznám auto, kde by takovéto sedadlo bylo pohodlné) a navíc jak jsem psal v jiném příspěvku, značce Škoda po zkušenostech s jejich vozy nevěřím.
Peugeot vypadá pěkně, ale trochu se bojím kvality (zvlášt elektroniky a el. rozvodů) - kupuju auto na 10-12 let a 300 000+ km ;-)
Myslíte, že nic z tria TOuran/S-Max/Zafira vzadu šířkově nestačí? Mě přišlo min. ze srovnání min a max šířek, že by to problém být neměl.

Ha
Hanyz
06. prosince 2017, 09:12
2
Volvo XC60 D4: Když chcete ‚něco jiného‘

Moc pěkná recenze, autorko díky!:-)
Akorát bych se přimlouval (a to není výtka konkrétní recenzi, spíš tak obecně), aby se v dnešní době poplatné různým obskurním menšinám sem tam dostalo v recenzích i na nás perverzní, kteří si pořídili tři děti. Tzn. nějaký test na reálně plnohodnotně pětimístné auto (a aby to bylo ještě těžší, tak kombík) by nebylo? Asi je to scifi, já už se vzdal naděje a hledám v segmentu menších MPV typu S-Max, Touran, Zafira....

Ha
Hanyz
27. listopadu 2017, 08:34
-1
BMW 325Ci (E46): vzpomínka na lepší časy

Já chápu, že ani tu ojetinu nepůjčí k testu zadarmo, ale tahat to z AAA? Pobavila mne i douška, že dotyčný stroj je na prodej - a ještě dlouho bude, dokud se nenajde hejl, který jim na tu taktiku "nebourané po důchodci, 1x do měsíce to jelo kilometr ke kostelu" skočí.

Ha
Hanyz
21. listopadu 2017, 21:44
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Ještě k Hondě - možná jsem si těch drahých dílů nevšiml, protože jsem žádné problémy s tím autem neměl, to tě nenapadlo? ;-)
Já bych teda preferoval vždy raději auto bez poruch, než poruchové, byť s náhradními díly o 5% levnějšími. A pokud mohu soudit z cen dílů, které se měnily z důvodu provozního opotřebení, tak věci jako destičky, filtry, olej byly ve stejné cenové relaci, jako na škodovky. Najezdil jsem desítky tisíc kilometrů s Felicií I, Fabií I a II (vče benzín), oktávkama I, II, III (1,6tdi, 1,9tdi) hlavně jako služební jízdy a mám bohužel zkušenosti i s jednáním servisů Škody, tak si myslím, že mohu hodnotit. Že je pro tebe každé negativní hodnocení Škody haterství, tak to vypovídá spíš něco o tobě.
Hyundai a Kia jsem se párkrát svezl, ale jen jako pasažér, tak nedokážu posoudit.
A psal jsem, že si Škoda hraje na prémiovku, nikoliv, že jí v rámci koncernu skutečně je - to je trochu rozdíl.

Ha
Hanyz
20. listopadu 2017, 21:42
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Nezapomínejte na jednu věc, vliv škody na redakce motoristických časopisů - zrovna Svět motorů, resp. jeho bývalí redaktoři, by mohli vyprávět, jak šli prakticky na hodinu, když si dovolili jedinkrát kritizovat Škodu. Tomáš Vavrečka to v článku glosoval vtipem, ale PR Škody je v tomto perfektně fungující a žádné vydavatelství, které pomýšlí na placenou inzerci od Škoda Auto, si nedovolí říct proti libovolnému modelu Škody ani popel.

Ha
Hanyz
20. listopadu 2017, 21:31
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Teda pardon ale 15% dneska dostaneš u libovolné značky prakticky obratem (Moje zkušenost: Mazda, Toyota, Honda, Opel, Citroen). Pokud potřebuješ vozit jízdní kola, tak úplně nechápu, proč si kupovat Superb (btw moc rád bych viděl, jak tam dvě dospělá kola v nerozloženém stavu dostaneš.

Ha
Hanyz
20. listopadu 2017, 21:20
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Ad bod 4 - přesně tak, jako velmi spokojený exmajitel - stejně jako kamarád, který měl civic z r. 1997. Krom běžného opotřebení jsme ani jeden nevěděli, co znamená slovo porucha.
BMW jsem neměl, nemůžu hodnotit, nicméně bavíme se o Škodě - argument "oni to dělají taky blbě" tedy neberu.
Hyundai - řekl bych, že story o drahých dílech jsou fakt jen urban legends - dneska jsou drahé díly na BMW, Mercedes, Volvo, Range Rover, zbytek jsou víceméně na stejné cenové rovni - jo, někde má člověk dražší co já vím světlo, jinde zase zrcátko, atd.
K té reklamě, vadí mi, že si Škoda hraje na prémiovku, ale přitom prémiová je tak maximálně cenou, zbytek toho, co dělá značku prímiovou (kvalita služeb, servis, přístup k reklamacím) je pod úrovní mainstreamu.

Ha
Hanyz
20. listopadu 2017, 11:02
1
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Já osobně Škodu rád nemám a důvody k tomu mám jak čistě subjektivní, tak objektivní - zkusím alespoň krátce vyjmenovat:
1) Moje první auto byla Honda Civic r.v. 1989, kupováno tuším 1998. Čistě subjektivní argument, víte, co se říká o prvním autu:-)
2) Čistě subjektivní je pak moje vnímání tvarů auta uvnitř i navenek, prostě nelíbí.
3) Moje zklamání z přístupu značky - jednoduše tvrdí něco, co není pravda - to není jen čistě o marketingu, kde se určitá míra nadsázky dá pochopit a leckdy je nezbytná (nicméně stejně jako Fabia není rodinné auto, tak Škoda není prémiová značka, byť si na ni cenově ráda hraje). Dále je to i o přístupu značky k záručním opravám (osobní a velmi neblahá zkušenost s Fábií I a dále s firemními oktávkami II a III), přístup k dieselgate, snaha házet vinu na zákazníka s praskajícími řetězy u TSI před pár lety - tohle ve mě vytváří nechuť a nedůvěru ke značce (samozřejmě u dieselgate je to to samé u VW) a to říkám jako celkem spokojený majitel Passatu B5,5.
4) Chronické poddimenzovávání dílů a jejich, nevím, jak to nazvat, snad záměrné spojování do celků, které nejdou rozebrat a musíte si koupit celou sadu? Typicky třeba mechanismus stahování okna - ty nejnamáhanější díly jsou z měkkého plastu a to vše je zavařeno, aby to nešlo vyměnit - tzn. díl s výrobní cenou cca pětikoruna, ale kupujete sadu na stahování oken za 2500,-

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Buick Electra 225 CUSTOM 4 DR.HARDTOP 1973
Buick Electra 225 CUSTOM 4 DR.HARDTOP

1973 rok výroby
211 koní výkon
7 456 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem

Chevrolet Camaro Chevrolet CAMARO 3.6 V6 241kw  2013
Chevrolet Camaro Chevrolet CAMARO 3.6 V6 241kw

2013 rok výroby
328 koní výkon
3 600 ccm objem

Mercedes-Benz Třídy C c280 1995
Mercedes-Benz Třídy C c280

1995 rok výroby
193 koní výkon
2 799 ccm objem