Krocan
Jméno | Tibor Geci |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 6.9 rok. |
Poslední aktivita | před 1.9 měs. |
Komentářů u článků | 43 |
Pozitivních komentářů u článků | 11 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Sato: Dnes je opravdu dobré kupovat nové auta. V tuto chvíli trochu ojezdit a prodat za skoro tu samou cenu (Návrat do předlistopadových časů) a budoucí starosti nechat na nového majitele. Ještě nedávno byly nová auta cenově mnohem příznivější, ale čím dále jdeme do minulosti, tím rychlejší byly pády cen ojetin (kdy cena hodně reflektovala budoucí starosti), takže bylo finančně dost nevýhodné koupit novotu. Ale dnes se divím lidem, kteří místo toho, aby si kúpili novotu třeba za 600t., tak si koupí vyrajtovanou čtyřletinu za 400t. To bych fakt už ty dvě kila dal navíc. V mé hlavě je ojetina brána pořád jako starost a tak trochu odpad i když je dnešní realita odlišná.
Já jsem koupil své nejdražší auto před třemi roky a to třináctileté H1 za 95t. Před osmi roky jsem koupil jedenáctiletý Jag X300 manuál za 70t. V roce 2005 jsem koupil Omegu Caravan od kominíka za 17t. Rok předtím jsem koupil čtrnáctiletý Jag X40 za 60t. A v roce 2000 jsem koupil desetiletou Omegu po JuDr. policejním vyšetřovateli za 35t. Stav kromě koroze "jako nové" štus dokumentů jen Srba servis. Pořád jsem se nedostal na cenu nové Dácie a než jsem koupil Hyundaie, měl můj malý synovec větší hodnotu v hračkách, než jsem dal v životě za auta. 🤣. Já vůči Evozům nic nemám, měl bych to kde nabíjet, to co vidíte jako nedostatky je pod mým prahem vnímání, ale dát za takovou ojetou srágoru se starostma v čekárně takový 🎒, tak k tomu jsem ještě nedozrál. A ještě otázku, která s tím souvisí a to ne že ne; zajímalo by mne, z čeho si střední třída kupuje auta (a platí dovolené a hypotéky), když mám ¾ pracovního života lehce nadprůměrné příjmy a mám furt ⚫💩? To jako nebrečím, nevyčítám, pouze konstatuju a úprimne se ptám.
To bylo na tom statku u Jaroměře, není-liž pravda? Od nich jsem měl kola, dráťáky. Ten kluk ze Dvora Králové měl i XJ I.S v černé barvě s malým motorem 2.8 litre, ale raritně se sáním přes 3x SU karburátory. Taky závodil s MiniKnedlíkem a v obýváku měl motorku, jestli si dobře vzpomínám, tak Velocette.
Ráno nakládám na severu Metz. Ti dva demonstráti z videa jako by vypadli z oka zdejším rezidentům. Volant z tohoto Pažouta by zřejmě použili v Al Kebap™️ jako cupholder na Fantu, Jahodový shake, Brownies (bílé, aby si nedopatřením neukousli prsty) a pravou Arabskou kávu.🕌
Opravuji: Rakouská plaketa je k dostání na hodně nákladních autoservisech; dost z nich dělá do 22 hodin.
Německá zelená nálepka není pro osobáky, ale pro všechna auta. Rakouskou nálepku jsem kupoval v Rakouském autoservisu M.A.N. Předpokládám, že bude normálně na dealerství osobáků i na Poštách.
Ta kačírková, co sedí vedle Donalda mi připomíná herečku Irenu Kačírkovou.
Když se tu narazilo na dojezd (range), tak se chci zeptat, zda tu někdo neví, jestli se MPG (miles per gallon) uvádí u anglických aut v imperiálních gallonech a u USA vozů v amerických gallonech? A jaké gallony počítají palubní počítače?
Na rozdíl mezi anglickým a americkým gallonem mám takovou teorii, že všechno, co do USA šlo ze zámoří, tak bývalo v průběhu celé cestě zboží vykrádáno a šizeno a tak si prostě američtí obchodníci udělali menší gallon, aby si ty ztráty kompenzovali a ještě získali trochu navíc.
...
Můžete někdo potvrdit, či vyvrátit zda u nějaké automobilky funguje systém čtení dopravních značek včetně dodatkových tabulek? Bez čtení dodatků nemá žádná "maximální povolená rychlost" relevanci. Bez toho nemůže přeci LIMitér fungovat korektně.
Ze všech asistentů mi úplně nejvíc vadí adaptivní tempomat a asistent ekonomické jízdy v ostatních vozech. Když jedu v zákazu (předjíždění) a první z vozů, nebo i ostatní mají jeden, či oba asistenty zapnuté, tak když jsem třeba pátý, šestý za nimi, tak furt prudce dobržďuju z 90 do 60 i méně; několikrát za minutu a je to sračkově otravné.
Mě by vyhovovalo, aby auto jezdilo samo, ale ne s takovou vyjebávkou, že jsem za jízdu zodpovědný já. Takovou autonomii ať si strčí do vrásečníku.
Musil jsem se přihlásit, abych pana yellec podpořil palcem nahoru, může si to přidat do CV. Myslím, že jeho příspěvek je jeden z mála těch, na kterém bych nic nepřidával, neubíral ani neměnil.
Co se týká nedobrždění; i tam se dá udělat hodně pro to, aby nepozora včas brzdil. Všechno samozřejmě člověk neodchytí, ale rozhodně na většinu kolizí "musí být dva".
ransom# takhe mne internety už dlouho nepobavily, musil jsem se přihlásit, abych Tě odměnil, alespoň palcem nahoru. S Tvým svolením i bez budu různé modifikace používat ve všemožných situacích, když se budu chtít pokochat pohledem na nešťastníka s náběhem na infarkt.
eLzyx: ještě jednou se vraátím k tomu katalogu. Nejdřív napíšu, že jsem si druhou noc po této diskusi pustil film "Nultý kilometr" a ve třicáté až třatřicáté minutě je scéna z ubytovny, kdy má Štěpnička nad svým bi/ydlem dvě stránky z "Tvého katalogu". Akorát jsem slepý a nepoznal jsem, v jaké jazykové mutaci. Ale byla to brněnská inscenace, tak předpokládám, že to bude česká z Veletrhů. A jak mne to zajímalo, tak jsem našel, že se jeden český katalog zobchodoval také přes Aukro.
A při hledání jsem narazil i na "Tvoje" fórum a něco jsem si i početl. Narazil jsem tam na to, že zřejmě není úplně neběžné, že praská lanko spojky. Já jsem kdysi jezdil Ávijí a tam praskalo lanko kvůli špatnému ukostření motoru. Když jsem nechal vyměnit zemnící pásek, praskání přestalo. Třeba to bude podobné s Brouky. Nejspíš to jako majitelé Brouků a jejich odrůd asi znáte, ale přesto Ti to sem píšu.
Ještě dvě opravy: správně má být archaismus, nikoli anachronismus; cizí termity se mi vratily jako buzerant.
A brožura, o které píšu, musela být mladší kvůli tomu Porscháku. Já mám zřejmě zafixovaný špatný termín, kdy mamka skončila
s učením. Vždyť je to přes čtyřicet let.
Teď jsem si ten katalog přečetl celý. Tak už si nemyslím, že je to podvrh, zcela určitě je to originál. Ale ta čeština je tam zcela netypická pro konec šedesátých let v ČSSR. Jsou tam výrazy, které se tu nepoužívaly, někde je špatný slovosled, který neodpovídá ani češtině, ani němčině. Jsou tam i slova tvářící se jako anachronismy, přičemž jsem jejich formu viděl poprvé v životě. Jsou tam i chyby ve velkých i malých písmemech z pohledu obou jazyků a běžné praxe. Nejspíš šlo o otrocký překlad. A teď si vzpomínám, že existovala brožura "Automobil" nebo "Automobily" s letopočtem v názvu, myslím že 75 popř. 76 či 77. Byl to německý sešit čtvercového tvaru na křídovém papíru, kde na každé dvoustraně byl představen jeden model od každého německého výrobce. Za Porsche tam bylo 928, za Medvěda Piáno T. Ostatní automobilky si nepamatuji. Měl ho učitel, který byl s mamkou v kabinetu a věnoval mi ho. Možná bych ho někde našel. A vzpomínám si, že to bylo také psané nepřirozenou češtinou.
eLzyx; ten katalog je podvrh. Jen jsem ho rychle proletěl bez čtení a hned jsem zaškobrtnul o chybku ve slově "liší". V textu je dvakrát za sebou napsáno "lyší" a takovou chybu by nikdo na konci šedesátých let nikdo neudělal. Tato chyba je typická pro období posledních necelých deseti let a její výskyt je občas k zachycení na internetových diskusích.
Matěji, to máš absolutní pravdu.
A jste čtený? Kromě mne, který na Autíčkář klikne 50x, možná 100x za den, abych měl nějaké čtivo na rozptýlení. A kromě beastar, který nevím proč...
A ještě; neobjevují se mi na Seznamu v nabídce článků žádné od Autíčkář. Je to proto, že na vás hodně klikám na přímo, nebo tam nejste? Díkx za odpověď.
Tak já nemyslím ve srovnání s jinými auty. Myslím v porovnání s tím, kolik normálnímu českému člověku zbude z příjmů (kolik fakticky může odkládat stranou na nákup auta), když žije jako člověk. Ale tím se mi zdá drahé každé auto řekněme nad 400.000 Kč.
Navíc se mi zdá, že posledních pár let šly ceny nových aut docela nahoru a to až tak, že jejich dosažitelnost se například pro mé známé zmenšuje, přes to, že se příjmy lidí z mého okolí docela zvětšují. Ale je to jen nepodložený pocit, protože mne nová, obyčejná auta zajímají pouze povrchně. Informace k tomu mému soudu jsem získal třeba pouze z této recenze a ze vzpomínky na reklamu na Peugeot 405, který, pokud si dobře vzpomínám stál míň, než půl miliónu a přestože je zařazen v jiné kategorii, určitě by vyhrál v pohodlí, prostoru, vstupu do auta a pro mne i v kráse. Nebo třeba ve srovnání s Omegou A (která je zase brána jako vyšší třída než Insignia).
Jasně, nové auto má spoustu výbavy a je bezpečné, ale co z výbavy by mi scházelo ve 405? Ani to servo možná ne.
Já potřebuji klimu!!!, centrál, to servo může být, bufíka ti stejně zadarmo nedají, topení v sedačkách, štelovací volant a kdyby byla lednička na velkou PETku a nějakou svačinu. (Jinak já mám svoji kompresorku 35l na 12/24V). A pohodlné sedačky, slušnou vnitřní šířku. A aby si za mne někdo mohl sednout, což nevěřím, že by Insignia dokázala splnit, aniž bych si musel přestavovat sedačku. A ani žádné jiné "levné auto" za milión, kromě MPV.
Opravdu je to slušně, čtivě a nepřeplácaně napsané. A auto? Měl jsem kdysi Omegu A 2.0 8v a když jsem to četl, tak jako by se psalo o té Omeze.
Oply jsou u nás ostuda, ale kromě toho, že hnijou, tak nemají žádné velké chyby. Do fleetů to ale asi nikdo nenenabere, protože hrozně padají na ceně a jako varianta auta do rodiny je pro většinu zákazníků dost drahá. (i když; které auto má dnes rozumnou cenovku?)
Poděl se Matěji. Nechceš snad říct, že si Krab nechává na autech přitáčet kilometry navíc, aby nebyl v podezření, že nejezdí:-D
Tak zrovna tuhle Fordku bych bral pouze ve verzi SS Max Wünsche s podélnými bočními lavicemi a držáky na Panzerfausty.
Néé, dělam si trapnou legraci; spíš se chci optat, co se děje, že tak nějak dva měsíce nenapsal nic Vojta?
Před dvěma roky jsem si nechal přivézt moje současné autíčko a zhruba před měsícem jsem si nablýskal skla. A to zvenku i zevnitř. Svítilo totiž slunce a přes skla nebylo už skoro vidět. Ale to by mne samo o sobě asi nepodnítilo k leštění, rozhodující bylo, že jsem byl u svého náklaďáku a tím pádem jsem měl po ruce čistič a utěrky. Jinak bych to vyřešil po Indicku.
Možná by bylo zajímavější tu poznámku o záchraně automobilky Porsche určitým modelem psát s opačným významem jenom k těm typům, které Porsche nezachraňovaly (asi jenom 911) :-D
U toho autíčka mi schází designový náznak kufru. Představoval bych si to takto; ke stávající karosérii naroubovat prodloužení (ne moc, snad 50-70 cisel) inspirované tvary kufru Silver Shadow. Vstup do zavazadlového prostoru samozřejmě víkem výklopným od nárazníku přes zadní čílko, horizontální plochu nastaveného kufru, zadní sklo až ke střeše (jako to měl kdysi Escort, akorát v menším). Rozvor trošku prodloužit, ale ne o moc. Velký převis se mi hodně líbí a nájezdové úhly se vyřeší velkým nafouknutím měchů.
Tak až přijedu domů, jestli tedy nezapomenu, tak najdu Motor-Journal z minulého roku. Tam o tom byl článek na čtyři stránky. Tak to tady pak uvedu na pravou míru. Já už jsem to sice četl, ale zase zapomenul. To víš; "stárnem a blbnem", jak říkal jeden můj kolega...
V kombíku byl normální hliníkový třikrát ložený litrák, akorát byl naležato.
Na dnešní Histologie Cup jsem se také chtěl dnes přijet podívat, ale jelikož tento post píšu ještě ve vodorovné poloze a vedle mne leží Á čtyřka odshora dolů popsaná důležitými úkoly, tak z toho nic nebude.
Matěji, budou tam závodit tři Kocouři a vždycky se kolem nich nějaký Kocouřista motá, tak se u nich stav...
No jó, jsem to ale popleta.
Junák frčí v Ústí. Bratr Piškot ty děcka učí lásce k bližnímu.
Kluci jsou rádi, že měli tu čest, zamotal Vám hlavu.
A vozíte i děti do Jonáka? Protože na takové aktivity je zapotřebí i mimořádně prostorný kufr.
To máš pravdu. Pro mne, zasloužilého kavárenského povaleče, jsou americké interiéry balzám na duši. Ale konkrétně u té Fiatky mne uchvátilo (když už jsem ji tehdy začal Googlit), jak stojí nová málo, ojeté na ceně nepadaly (asi mi to přišlo, že drží lépe než VAG), dala se nakonfigurovat v mém gustu a od toho už byl kousíček k tomu, aby se dušička zatetelila ASPOŇ JEDNOU V ŽIVOTĚ NOVÝ AUTO.
Přičemž jsem se za tuto myšlenku vždy ostatním chudcům, kteří ač mají hovno, tak si prostě museli vyzkoušet jít a koupit nové auto, nepokrytě posmíval. :-D
No naštěstí to přestali vyrábět, dneska bych měl možná Fiatku a byl sobě sám za kokota.
No jo, na to jsem při hledání narazil, že je to původem Dodge. Ale já byl zamilovaný speciálně do Fiatky. To začalo nenápadně, když jsem si toho auta začal všímat po Itálii. Já mám rád větší auta, za komunistů jsem měl svoji soukromou Š1203 mikrobus a pak u mne vedly Espace I-IV (vizuálně, uspořádáním a designem). No do Freemonta v červené (tu barvu jsem vzal na milost až hodně po čtyřicítce, právě na té Fiatce) a tak jsem kouknul na českou inzerci, zda už může být za slušnou cenu. Hrozně mě překvapilo, jak jsou ta ojetá auta nekřesťansky drahá. Tak jsem našel ceny od novoty a zas jsem čuměl, jak jsou proti konkurenci laciná. Tak se mi to začínalo tak nějak libit; laciné nové, co netratí na hodnotě 4x4 motor z Alfa, správný počet sedaček a pěkně v červené a s automatem...
Tak k tomuhle se přidám...
MGRR: Máš pravdu, ta Toyota je opravdu suprová, ale VW ji převálcuje v tom, že si násobně lépe udrží finanční hodnotu a zároveň bude dobře likvidní (ráno podáte /inzerát/, večer prodáte).
Vito asi nebrat, to mi soukromně řekl přijímací technik z Mercedesu, když jsem sháněl dodávku. Ale řeč tedy byla o starším autě.
KS: Freemontem jsem byl zúchylněný tak, že jsem si ho chtěl koupit jako nové. To auto je absolutně komplexní. Je masivní, líbí se mi, vypadá vevnitř pohodlně, má čtyřpohon a v té době, kdy jsem po něm koukal, tak se ojeté držely cenově vysoko (nejen v kontextu toho, že je to Fiat). No, asi to dobře dopadlo, než jsem se rozhoupal, tak zmizely z netu nabídky na novoty a tak se nejspíš už nevyrábí a já tím pádem nepromrdal peníze za takovou (pro mne) zbytečnost, jako je nové auto.
Já jsem zase dneska náhodou našel FB profil Rodiny Kramných a fotku holek v hotelové vaně s popiskem: dovolená v plném proudu.
Kluci, chci se zeptat, jak ty vaše auta jedou v Mýtě nejrychleji, jaké jsou cca. rychlosti v zatáčkách a do kolika dobrzďujete tu nejpomalejší zatáčku. Jestli to teda někdo stíháte sledovat. A jak moc veliký (v procentech) je rozdíl mezi zimníma a letníma gumama, co se týká stability?
Já tedy bych chtěl vzít do Mýta náklaďák, až se to bude hodit, ale kvůli tomu se neptám. Možná bych protáhnout i Jaguára, ale mám na něm celoročně zimáky a asi bych s ním chtěl jet bez řazení. Ta trať je tak na 2°-3°, ale to je zrovna u té mé vrány to nejhorší přeřazování. Díkx za odpověď.
Vavris; Tvoje řešení je Caterham. Proč sebemrskačsky jít level po levelu, když můžeš naskočit rovnou do třídy, která Tě uspokojí natrvalo. Jistě, není levný, nebude nový, není pohodlný je pouze jednoúčelový a lze najít další negativa, ale k tomu musím napsat, že na mne často působí srandovně, jak si lidé dokáží pozitivně zdůvodnit svá špatná rozhodnutí (koupíme si Fabii, protože...) a naopak správnou volbu si v duchu vyvrací (toho Jaguara si koupit nesmím, protože nežere 6 litrů, protože nemám garáž, protože na Fabii jsou lacinější dily, protože není nový a bude se srát...) zkrátka píšu o bloku v hlavě, kdy na svůj dobrý sen naklademe takové nároky, které není schopen splnit a naopak mizernému řešení odpustíme naprosto vše.
Já si myslím, že ani H2k, BRZ, Boxter a nakonec ani plnotučný Poršák, ani silný ameriky pro Tebe určitě nebudou vrchol...
To je pro mě škoda, nejsem tento víkend doma, jinak bych si přijel Mýto obkroužit a vzít to nábližkou přes lávku, stejně tam jinak stojí úplně na prd.
Skipper: Tak já žádného Kocoura nikdy prodávat nebudu. To nemá vůbec cenu. Těch pár korun, co bych za něj dostal, vydělám za chvíli a kdyby se stala ta věc, že bych spadnul do bídy, tak by mi ty koruny vydržely stejně na pár dnů, tak bych si vůbec nepomohl.
Ale dám Ti radu. Pokud opravdu myslíš vážně, koupit si nějakého Jaga na denní provoz, nehrň se do Anglie. V Německu je dost aut, která jsou mechanicky O.K. a vizuálně také good, která stojí s dovozem a přihlášením stejně jako z Anglie. To moje stálo s přihlášením necelých 80.000 Kč a má teda kosmetické vady, ale za tu cenu bych nechal přivézt mnohem líbivější a klidně osmičku, ale já chtěl hadrový interiér a manuál. Když jsem byl v hledání, bylo na Mobile.de od 800 do 1200 Jaguarů průběžně. Měl jsem filtr na 8.000 € jinak nic. Za ty dva roky tam bylo tak 100 aut, která by i bez smlouvání byla za polovinu ceny, tak jak by ji odhadli čeští a slovenští Kocouristé. A to nemluvím o odhadech laiků. Víš třeba to, že byla před třemi lety prodána XJ 4,2 S III osobní vůz Dánské královny za našich 70.000? Tou dobou byl prodán také XJ 12 SIII po Thomasi Gottschalkovi za 1800 €. Ten je teď v Čechách. Obě auta jsou tedy k renovaci. Ale je to už delší doba, co byl prodán OSOBNÍ Daimler X330 Britské Královny za necelých £ 8.000. A to ve stavu, dejme tomu, Tvého Dvanáctihrnce.
Historicky vždy trpěly Jaguary na západě i v Americe brutálním propadem ceny, to není české nóvum. On byl i tak koncipovaný. Auto pro Ty, co nemají na Rollsku a Ferrari. A Nejosobnější heslo starého pána Lyonse prý bylo "value for money". Takže už jako nové "laciné" a ojeté to zkrátka nikdo nekupoval, což většinou k šponování ceny nepřispívá. Mnoho lidem na celém světě se Kocoury líbí, ale koupit si nějakého, to néé. Proto jsem to nazval problém, abychom si porozuměli. Vlastnit XJR samozřejmě není problém, problém je to auto prodat.
A tak to vidím tak, že prodat Jaguar za polovic není pro prodejce žádná ostuda. Kde není kupec, ani smrt nebere. Pokud vím, Hynek prodává XK na vážno minimálně tři čtvrtě roku a začal na 22.000 €.
Dokonce je to asi tři roky, co byla v Áčkách na prodej Osmička, myslím že dlouhý Daimler za necelých devadesát tisíc, kosmeticky tedy k nekoukání po el Presidente. Kolik mohl být výkup? Pade? Kolik by dali Hynkovi za XJR? Devadesát? Já bych ho za 140.000 Kč koupil. Ale nekoupím, protože už jsem se dost naposlouchal a načetl keců o tom, jaký jsem ubožák. A to i od lidí, pro které jsou jediné měřítko na hodnoceni lidí peníze a i když kolikrát nemají ani takový příjem, jako já. To pak nevím, zda mám brečet, nebo se smát.
Jo a ještě Zvoňasův Daimler six. Začal ho prodávat za 290.000 Kč. Minulý týden nasadil 210.000 Kč, tento týden 185.000 Kč. To auto by si zasloužilo kupce, nemá asi chybu, ale hovno platný. Každý má keců jak vopice chcanek, ale nakupovat nic.
Skipper: Ono to vypadá, jako kdyby se mi líbily jen laciné kočky, ale tak to není. Ale jako se někdo hádá o dvě stovky za týdenní letecký zájezd, přestože vydělává čtyřku denně, tak já prostě koupil už čtyři Kocoury za půl darma a tak už to mám tak nějak pod kůží. Jsou to sice mrdky, ale přesto by část zdejšího osazenstva vyrážela z neznalosti s kombinací toho, že i Jaguar na cestě do Kovošrotu vypadá hezky, obdivné výkřiky. Jinak ten Tvůj dvanáctihrnec se mi líbí více než Zvoňasův Daimler six. A ta moje šedá Vrána? Volant a řadička stále lepí a maže, zatím jsem neměl čas se o to zajímat, za to ale je spravené, jak tomu chyběl výkon a cukalo to. Takže už jezdí, jak má. No a to je další věc, proč neprahnu po Jaguaru v 1A stavu. Nemám na něj čas, parkuju venku, nemá mi to kdo servisovat a udržovat, na auta jsem hovado a Kocoura používám na všechno. Ale pokud se mi nějaký krasavec připlete do cesty a bude se mi líbit cena, tak si ho zkrátka koupím a třeba konečně začnu stavět parkování. Proč by ne, že jo?
Krab: Ty máš freundschaft s AAA, myslíš, že bys uměl zjistit, za kolik by to XJR vykoupili a myslíš, že bys dokázal takovou informaci napsat sem? Aby bylo srovnání v tom, za co jednoho obdivujeme a druhý je terčem posměchu. Díkx Krocan
Jasně, manuály, kompresory, Daimlery, 1A stav a jiné libůstky se prodávají nasobně lépe, ale pořád špatně. Nejlepší kupec na kocoura by opravdu byl ten s půjčenýma penězma. Když se zrovna na scéně urodí. Ten je z Kocoura vykulený a o ničem nediskutuje. A většinou ani není schopen zhodnotit, zda je auto mrdka, či auto. Nemá dle čeho srovnávat. A to, po kom auto je a jak bylo hýčkáno a opečováváno já osobně už také házím na váhu jen velmi, velmi zlehka. Za ty roky s kocourama jsem viděl ledacos. Nepíšu to o Hynkovi i Ty máš krasavce, ale "přísahám na smrt svejch dětí" o žádném Kocourovi tvrdit nebudu. Navíc třeba o těch prodávaných autech (nejenom Hynkových) něco vím, znám střípky z historie těch aut. To opravdu nepíšu jako podporahové varování proti Hynkovým autům, ale můj pohled na věc.
A prodávat Jaguary v republice za Evropské ceny je jako ten fór, jak prodávají v jedné ulici dva baráky. Jeden je cikána a druhý bílého. Bily ho prodá těžko za milión a černý lehce za čtyři. Bílý mu říká: "Kurva, jak je to možný, že máme stejný baráky a Ty ho prodáš čtyřikrát dráž?" A cikán se směje; "Ale já nemám barák vedle cikánů!"
České auto do ciziny skoro nejde prodat a tady není trh.
No a nakonec; ten Tvůj V12 by v Evropě přišel také na dvojnásobek. No ni?
Zdravím vespolek. Pokud někdo zde náhodou koupí to XJR a pak ho to auto z nějakého důvodu přestane bavit, třeba neskousne spotřebu, nebo si nebude vědět rady se servisem, tak potom můžete zkusit nabídnout auto mě. Moc peněz nenabídnu, ale zbavím problému.
Proč to nenabídnu současnému majiteli? Majitel patří k mým známým a tak se trochu stydím mu dávat nízkou nabídku. U cizího tenhle problém nemám. Navíc on je součástí party, která hlasitě dává najevo, že chudým nepatří Jaguar do ruky, že se Jaguary musí přeservisovávat, leštit a nesmí se v nich vozit materiál na chalupu a zedníci z chalupy a tak na mne koukají trochu s despektem. Ale mám zkušenost, že skoro každý Jaguar, který prodával nějaký můj známý a já neudělal nízkou nabídku z výše napsaného důvodu, tak byl stejně prodán za málo, neboť ať si postavíte rovnici na výpočet ceny jakkoliv, stejně na konci přijde "krát 0,5" vyjadřující neobchodovatelnost Jaguaru. Vím co píšu.
Poslední komentáře
- H.M., 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Mam B6ku už x leta a žádní problém. Ročník 2008 CR 103kW,... - rock, Retro okénko Petra Přikryla: Fiat...
F127 byl překlep, měl tam být F126. S 850 je to hodně sporné;... - henkka, Retro okénko Petra Přikryla: Fiat...
Trochu jste to pomíchal. 600, 127, Panda...roky 1955, 1971 a 1980.... - Tomáš Strach, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
@Honza 123: Ano, chyba. Byl jsem i upozorněn kolegou z redakce.... - rock, Retro okénko Petra Přikryla: Fiat...
Todle autíčko mělo svoje opodstatnění ve svém čase a na svém... - Jakub69, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
No, ono je to o tom, že jednak strašně hnijou, antikorozní... - Jakub69, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Tomáši díky za článek. Auto jsem kupoval v roce 2011 jako... - VK, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Kdysi jsem se nechal svést pověstmi o ‘Mercedesu pro chudé’... - mariov8, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Teď jezdím diesel-hybdridním plug-in GLC, ano, je tak 2,25x... - Ronoath, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Měl jsem rád i C5 druhé generace. Obyčejný 2.0 HDi, skromná... - mariov8, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Měl jsem Xantii, ta už se sehnat v slušném stavu nedá a už je i technicky... - martin_100, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Spíš Das Majitel..... - James, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
To není vůbec špatnej nápad. 1.9jtd jsem měl v Multiple... - StreetPro, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Tenhle luxus jsem si vyzkoušel a pokorně se vrátil k provozně... - Rush, 2006 Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDi DSG:...
Hehe, díky za ranní dávku nostalgie. Měli jsme ho před 15 lety...
Poslední inzeráty
1985 rok výroby
135 koní výkon
4 087 ccm objem
1976 rok výroby
250 koní výkon
6 600 ccm objem
1958 rok výroby
326 koní výkon
6 400 ccm objem
1989 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
40 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný řez okreskou
28 komentářů - Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný ideál na elektřinu?
27 komentářů - BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
24 komentářů - Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí
23 komentářů