načítám data...

Hyundai i30 1.6 CRDi: Vítězství tabulek nad emocemi

Stříbrný předohnaný kombík na naftu většinou neslibuje mnoho strhujících zážitků. U tohoto auta to platí dvojnásob, je to ale špatně?

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Hyundai i30 1.6 CRDi: Vítězství tabulek nad emocemi

Hyundai i30 s naftovým motorem a dvouspojkovou převodovkou, navíc ve variantě kombi a nalakovaný stříbrnou metalízou, asi nebude typický dream car dvanáctiletého petrolheada juniora. Myslím, že se o něm v budoucnosti nedočteme v encyklopedii “legendární vozy dvacátého prvního století” (a to nejen proto, že papírové encyklopedie po roce 2100 už nikdo nebude vydávat). Dost možná se ani nechystáte přečíst si celý test tohoto vozu. Víte, nemám vám to za zlé. Stříbrný kombík na naftu je prostě nuda. 

Jenže čím déle nad tím přemýšlím, tím přesvědčenější jsem o tom, že právě hodnocení “trochu nudné a nezáludně očekávatelné” je pro vývojové oddělení korejské značky kýženou odměnou a uznáním, o které stojí. Hyundai i30 (bez “enka”) nevzniklo proto, aby jitřilo hladiny adrenalinu a zanechalo v cestujících nesmazatelný zážitek. Tohle auto se navrhovalo tak, aby se prodávalo. A něco mi říká, že tenhle plán vychází na sto dvacet procent. 

Vezměme si třeba vzhled vozu. Máme tu nějaké křivky, nějaké prolisy, trochu výraznější přední masku, než byla ve verzi před faceliftem, zajímavější grafiku světel. Ale pořád je hlavně velmi konzervativní. Klasické tvary kombi střední třídy, chromová linka kolem oken, naznačený spoiler pátých dveří, plastové falešné výfuky, dvoubarevná kola…to jsou všechno věci, které se dneska nosí, marketingová oddělení přesvědčila většinu spotřebitelů, že jsou hezké a zákazníci jsou za ně pak ochotní přihodit nějakou tu korunu. Ale je to prostě konfekce. Nějaké zásadně originální designové kreace byste tu hledali stěží. 

A v interiéru je to úplně stejná písnička. Kulatý tříramenný volant, spousta tlačítek, obligátní displeje, sem tam nějaká stříbrná linka, ale dominuje tu plastová čerň. Není to interiér lowcostu ze světa Dacie, to rozhodně ne, ale buržoazní výstřelky, jako třeba plátěnou palubní desku, ambientní osvětlení, falešné dřevo, nebo nějaké plaketky, to byste tu hledali těžko. 

Právě interiér je ale asi místem, kde se fakt, že je tahle generace i30 na trhu už bezmála pět let, projevil asi nejvíce. Současným trendům tu vzdorují tvrdé plasty, hojně kritizovaná obrazovka infotainmentu “přilepená” na horní hranu palubní desky už se dneska taky moc nenosí. Ale to jsou spíše drobnosti, které nijak nenaštvou, ani neurazí. 

Kéž bych to samé mohl říci o modrém podsvícení tlačítek. To je sice regulovatelné, ale i v nejslabší poloze stále dosti výrazné a zvláště neztlumitelné diody tahají ve tmě za oči. Možná si vzpomenete, jak jsem láteřil u testu minulé generace i20 nad tlačítkem centrálního zamykání, které řidiči zářilo přímo do obličeje. Tady je centrál podsvětlen o poznání příjemnější oranžovou, štafetu otravnosti ale převzal knoflík Start/stopu, který se rozsvítí v případě deaktivace tohoto systému. A to i v případě deaktivace provedené vozem samotným, ne uživatelem. Čili třeba při studeném motoru, při silněji puštěném topení nebo klimatizaci a podobně. A samozřejmě to nejde ztlumit ani tlačítkem regulace osvětlení 

Naopak pochvalu si zaslouží inovovaný středový panel infotaimnetu vybavený systémem BlueLink. Je svižný, intuitivní, graficky minimalistický, ale vkusný, zkrátka má spoustu vlastností, které u jeho předchůdce zásadně chyběly. Celkem nepokrytě se inspiruje operačním systémem Android, ale vlastně proč ne. Lepší, než vymýšlet přehršle inovací, jejichž výsledkem je nepřehledný nefunkční paskvil (zdravíme do Boleslavi).

Systém navíc umí i bezdrátový CarPlay a Android Auto, takže kdyby vám přeci jen nevyhovoval, máte možnost alternativy. Dokonce si tu můžete pouštět při jízdě rozličné uklidňující zvuky, například jarní deštík, křupání sněhu pod nohama, nebo ruch hospody. Jak to s touto funkcí mysleli vývojáři netuším, ale zvukem deště se dá úspěšně iritovat spolujezdce, jež s plnými měchýři čekají na toaletní zastávku.

Naftová šestnácictistovka pod kapotou je…prostě normální naftová šestnáctistovka. Má rovných sto kilowattů a v kombinaci s dvouspojkovým automatem je pro normální jízdu zcela dostačující. Charakter má žádný, ale to nevadí. Kdo by ho tu čekal, ještě by mohl někoho vyděsit. Převodovka řadí celkem slušně, snad jen to klasické dojíždění do kolony ji občas rozhodí a cukne si. Ale žádné drama to není. 

Jak už to dnes bývá, spalováku tu pomáhá ještě elektromotor, vůz je mildhybrid s 48voltovým okruhem a silným startérgenerátorem. Teoreticky to asi pomáhá při rozjezdech, reálně si projev předchozí naftové i30 bez baterek nepamatuji tak dokonale, abych mohl epiricky posoudit, zda je tam nějaký znatelný rozdíl. Ani v oblasti spotřeby se nedějí žádné zásadní odchylky od šedivého průměru třídy, čili hádám, že jde hlavně o úlitbu emisním normám. 

Podvozek na voze zcela jistě je. Viděl jsem ho. Je měkký, ale ne moc, drží vcelku sebejistě, ale sportovní není ani za mák. Dokonale zapomenutelný. Největší zajímavost je tak pravděpodobně fakt, že maximální rozměr ráfků, který si můžete na vůz objednat, jsou sedmnáctky. Takže vás Hyundai nenechá si pokazit pohodlnost a odtlumenost podvozku originálními velkokoly s nízkoprofilovými pneu. Výtečně. 

Vůz je také vybaven zadními sedadly, kde se dá poměrně pohodlně sedět a opírat se, případně pozorovat krajinu za okny, a také kufrem s plochou podlahou a nízkou nakladací hranou, do kterého lze vkládat mnoho věcí, v případě potřeby převozu pak lze obětovat zadní sedadla zcela rovnému prodloužení kufru. To je taktéž prý ceněná vlastnost vozů kombi.

Verdikt:

Hyundai i30 1.6 CRDi je velmi očekávatelný vůz. Funguje tak akorát dobře, jak se na danou třídu sluší, vypadá tak akorát, aby zbytečně nejitřilo závist sousedů, ale zároveň nebylo ošklivé, nebo odbyté, jezdí se v něm tak, aby vyhovovalo co největšímu vzorku uživatelů. “Třicítka” je vítězstvím kalkulačky, tabulek a nekonečných studií na téma “co průměrný evropan čeká od svého rodinného kombi”. Tuhle pozici měl dlouhou dobu rezervovanou Golf, ale s poslední generací koketující s kompletně dotykovým rozhraním a podivně naladěným podvozkem se pod ním jeho piedestal povážlivě naklání. Když se pak navíc podívám do ceníku a částky, za které se prodávají mnohdy velmi hezky vybavené skladové vozy, naprosto chápu, proč ítřicítky potkávám na každém rohu. Za ty prachy je to totiž asi ten nejlepší spotřebič, jaký si můžete pořídit.

 

Technické údaje:

Motor: vznětový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1598 ccm
Výkon: 100 kW (136 koní)
Převodovka: automatická sedmistupňová dvouspojková
Maximální rychlost: 200  km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 10,1 s 
Pohotovostní hmotnost vozu: 1606 kg 
Průměrná spotřeba dle výrobce (v testu): 5,1l/100 km (6,2l/100km)
Základní cena kombi: 354 990,- Kč
Cena testované varianty: 554.990,- Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

krab
04. února 2021, 23:13
13

Přiznám se bez mučení, že číst jsem to ještě nestihl, ale ta fotka s odznáčkem 48V ... to je pecka, jeden by hned čekal 4 ventilovej dvanáctiválec, zkrátka : Quattrovalvole V12

reagovat
Jakub Pospíšil
04. února 2021, 23:18
10

Spočítal jsem tam všechny ventily, včetně ventilku na rezervě, ale 48 jich prostě fakt není.

Ka
Karda
05. února 2021, 11:44
0

Výrobci lžou čím dál víc. Začalo to Trabantem 12V a teď tohle.

beastar
05. února 2021, 13:43
0

Aby to melo V12 muselo by se sedet na zadnich sedadlech.

sheogh
05. února 2021, 15:27
0

Presne to me u te fotky napadlo taky :-D 48 ventilu :-D

lu
lumix
05. února 2021, 07:42
-11

A takováhle auta by se neměla na autickari vůbec objevovat (nanejvýš test verze N). A navíc to někdo udělal ctrlc pak ctrlv a pak to sem vložil, Hyundai a všichni píšou v testu stejný věci jako papoušci ach jo.

reagovat
ML
MLKR42
05. února 2021, 08:18
9

Vsak to nemusis cist, ne? ja se rad pobavim a je dobre mit pripravenych par argumentu pro ty vecne dotazy typu chcu uplne normalni auto a corollu do budgetu nezmacknu, a tenhle test je neutahany bez fury zbtecnych cisel a fejkovych pocitu.
-
Komentář upraven 5. 2. 2021, 08:18:50

Jakub Pospíšil
05. února 2021, 08:25
9

Dobře, že jdeš zrovna kolem, Lumixi. V redakci hledáme šéfeditora, který nám trochu zreviduje obsah a určí nám, o čem máme psát. Prosím pošli strukturovaný životopis a motivační dopis na [email protected] .

lu
lumix
05. února 2021, 08:33
-3

Sorry, je to super test, pobavil jsem se a je to úžasně napsáno. Takhle je to správně?

Viola Procházková
05. února 2021, 08:38
8

Asi by stačilo říct "tohle se mi nelíbí/to mě sere/nebaví/whatever". Na samozvané programové ředitele jsme tu trochu hákliví.

lu
lumix
05. února 2021, 08:43
-2

Pokud bych to napsal takto, bude ta reakce úplně stejná, si dovoluji poznamenat. Ono to bylo myšleno s nadsázkou, spíš jako provokace, ale zřejmě to tak nevyznělo.

Honza 'Hamster' Křeček
05. února 2021, 09:13
4

Potřeboval bych pomoci. Očividně se šíří přesvědčení, že Autíčkář.cz je web o sportovních autech. Kde se toto přesvědčení bere?
Protože to není pravda, kdyby byla, někteří z nás by sem dost možná ani psát nechtěli, co se pestrosti týče, není to potom žádná sláva, spíš otrava (ano, i recenze hothatche je otrava, když během měsíce píšete už šestou)...
A pokud jde o to, že o některých autech píšeme to stejné, co se dočtete i na jiných webech - no mohli jsme samozřejmě napsat, že je to auto třeba červené, což jistě nikdo jiný o tomto Hyundai nenapsal, ale nevím, jestli by to bylo ku prospěchu věci...

Sa
Sato
05. února 2021, 09:39
0

Honza, myslim ze to musi byt jasne kazdemu, kto sa pozre na zoznam testovanych novych aut za poslednu dobu. "Didnt read - lol" kometnare sa ale pri i30 daju ocakavat :) Za mna mozem aspon povedat ze som precital zaver a keby som raz bol pred otazkou sluzobny golf alebo i30 tak sa k tomu clanku vratim. (alebo si vydupem focusa)
Btw bude prosim nejak recenzia elektromobilu alebo aspon plugin hybridu dohladnej dobe? Mam odlozene memecko s Gretou, ktore by som velmi rad postol do diskusie :)

krab
05. února 2021, 10:01
7

Měl bych na test Dacii : zn. výbava ctrl alt del

Chcete do blogu? Je to totiž nejlepší auto na světě!

Viola Procházková
05. února 2021, 10:09
0

Sato: Bez obav, všechno bude!

Sa
Sato
05. února 2021, 10:13
0

krab: ano!
Viola: dakujem :)

HeavySmoker
05. února 2021, 10:28
10

krab: Prosím áno. Atmosferický motor, riadenie bez posilovača a úspora hmotnosti absentujúcim odhlučnením, konečne poriadny hot hatch! :)

Inak k téme, otvoriť recenziu o i30, prečítať recenziu o i30 a sťažovať sa že je o i30. WTF

St
Staromil
05. února 2021, 10:42
9

lumix: Pokud "to sem někdo vložil formou kopírování", docela rád bych si přečetl původní článek / články, jak je to tam tedy napsané, když jsou původní a originální. Já se totiž náramně při čtení bavil už u té kopie.
Celou dobu jsem se od začátku mírně usmíval ( podotýkám, že bych se vlastně mohl pokládat v určitém smyslu za "cílovku" typově podobných aut, čili běžných kombíků, možná i40, ač jít až k Hyundai bych asi zatím těžko kousal ) a když jsem došel k větičce "Jak to s touto funkcí mysleli vývojáři netuším, ale zvukem deště se dá úspěšně iritovat spolujezdce, jež s plnými měchýři čekají na toaletní zastávku.", regulérně jsem vyprskl. Sotva jsem se trochu při dalším čtení uklidnil, přišlo "Charakter má žádný, ale to nevadí. Kdo by ho tu čekal,...", a o kousek dál mne znova dostalo "Podvozek na voze zcela jistě je. Viděl jsem ho...". Včera jsem to psal pod BRZ, takto si číst o čemkoliv mne baví. A kdybych byl potenciální zájemce, tak jsem se navíc vlastně dozvěděl vše, co je třeba, abych šel jinam a nebo se naopak o daný vůz zajímal dál. Co je dobré, co méně a co je průšvih, co by mne mohl fakt štvát a nemusel bych to z počátku vnimat nebo zjistit ( např. ta různá světýlka, vím jak to může rušit až iritovat...). A to vše na poměrně malém prostoru a bez dechberoucích odborných rozborů, technických a dalších podrobností, či řidičských pocitů z jízdy po okresce na limitu...v i30 kombi...o tom bych si pak se stejným zájmem početl u nějakého toho "enka".
Takže já bych Jakubovi poděkoval, stejně jako Viole ( i ostatním), že se můžeme v této době kromě získání informací trochu navíc pobavit nad jejich pojetím článků a v té třeba dnes trochu "blbé náladě" doby se odreagovat...
-
Komentář upraven 5. 2. 2021, 11:16:32

ReVolte
05. února 2021, 10:53
0

Krabe ty fakt využiješ příležitosti porovnat 2 tříhrnkové Dacie? Tak prosím ať to skončí dobře (Pro tebe, Dacie ať si dělá co chce :))!

St
Staromil
05. února 2021, 11:13
1

Mimochodem už vím, která funkce a nebál bych se říci i asistent nesmí v mém budoucím voze chybět. Konečně jsem našel druhý, možná třetí důvod pro existenci infotajmentu ! Tu zvuky by totiž mohly být naprogramovány spolu s čidly a detektory i jako "asistent nálady", který přispěje k bezpečnosti provozu ! Představte si, někdo vás vytočí a spustí se bublání horského potůčku ( nebo třeba "neblbni, nestojí ti to za to, ne ho být..."), nemáte náladu, spustí se šumění lesa nebo nakažlivý smích, jste unaveni, zazní třeba švitoření hrajících si dětí, nejlépe vlastních, nebo oblíbená obveselující hudba, aby tedy člověk neusnul, pookřál a dojel domů. Už na to, že to funguje, přišel Luis de Funes v Piti Piti Pa..."udělejte mi ptáčka"...:--)))...

Jo
José Jiménez
05. února 2021, 11:33
1

Když se tady tak hezky řeší testy úplně obyčejných aut na úplně obyčejné ježdění. Mohl bych poprosit o test Fiatu Tipo 1,4t-jet. Za pár let budu muset nahradit na pozici dailycar Saaba 9-5 něčím jiným a Tipo je jedním z favoritů.

beastar
05. února 2021, 11:34
8

Krab: Tu Dacii chci v blogu a poctivou recenzi od tebe. Jízdní dojmy, chovani na limitu, reakce na plyn srovnání s Lotusem.

Honza 'Hamster' Křeček
05. února 2021, 11:42
2

Tipo 1.4 už dnes v nabídce pokud vím není, nahradil ho litrový FireFly, ale svého času jsme ho otestovali (dokonce jsem ho testoval já) a můžu ho vřele doporučit.
https://www.autickar.cz/clanek/fiat-tipo-2017/

krab
05. února 2021, 11:44
8

Když vidím ty ohlasy tady, tak já tu Dáčku pěkně zrecenzuju :-D A mimochodem, žádný turbo, žádný 3 válce. Poctivej štyrvál, jednašestka a elpégéčko je to. Už to vidím i na titulek: Dacia Dokker 1.6 LPG aneb proč měl Bitner ve všem pravdu! :-D (doufám, že se neurazí...)

Jo
José Jiménez
05. února 2021, 12:11
0

Hamster : tak to jsem rád , že je to fajn auto.
Krab : Dácii Sandero s atmo 3 válcem jsem měl půjčenou na dovolené a to auto mě velice příjemně překvapilo. Hlavně podvozkem, který na bulharské vnitrozemské okresce dovoloval udržovat dost svižné tempo.
Je to sice blbé ,ale Dácie začíná dělat zajímavá auta. ;-)

Opelfahrt
05. února 2021, 12:15
0

Tipo jsem teď měl jako náhradní auto ze servisu a v porovnání se střední třídou nebo se Saabem 9-5 je to taková hračka. Otázka, jestli celkový pokles komfortu a takové té kultivovanosti jízdy akceptujete. Motor 1.4 T-jet bude asi dobrý, i když já jsem tam měl 1.4 atmo, což je vhodné jen do města (dobře zpřevodované, ale na jízdu mimo město to nestačí).
Nevím, jak jiné výbavy, ale to auto nemělo výdechy ventilace k zadním sedadlům, osvětlenou přihrádku spolujezdce, nenašel jsem možnost vypínání start-stopu.

Testováno na rodině. Stejně jako u Rapida Liftback i tady u Tipa Kombi konstatovali, že je to hrkač (rozuměj přechod z auta vyšší třídy prostě poznáte).

Honza 'Hamster' Křeček
05. února 2021, 12:28
0

Tak to samozřejmě, Tipo je levné auto a srovnávat ho napřímo se Saabem je nesmysl. Start&Stop systém se v testovaném autě dal vypnout a to dokonce natrvalo - člověk to jednou zmáčknul a zůstalo to vypnuté nafurt. Jak to prošlo homologací, netuším, ale Italové takové věci moc neřeší.... :-D

Jo
José Jiménez
05. února 2021, 12:32
0

Opelfarht : je mě jasně ,že Tipo je o třídu níž než 9-5. Jenže ono pro mne jako pro člověka který má rád jednoduché věci a auta, není moc co jiného vybrat. BMW mně nikdy nenadchlo , Mercedes C by se líbil ,ale motory jsou problém a asijská auta jaksi nemám rád kvůli některým jejich technickým řešením ( opravuju kamióny a mám rád humpolácký přístup k technice) no a pak člověk zjistí ,že mu toho na výběr moc nezbývá.
1,4 16v má přítelkyně v Muse a ten motor mě prostě baví ,absolutně jednoduchá věc. Navíc když se dostane za 4000 otáček dokáže i relativně velkou Lancii slušně pohnout.

Ha
Habakukk
05. února 2021, 13:09
0

Hamster Tipo mělo trvalé vypnutí do přechodu na Euro 6d stejně tak nafta bez močoviny. Nyní se musí zmáčknout tlačítko nebo oddělat konektor z baterie. Srovnávat cokoli ze střední třídy s autem nižší třídy je absolutně bezpředmětné vlastně i takové naivní. Nový Saab byl za kolik 1,1 mage? Tipo je s Tjetem ve vyšší výbavě možná za 400t Kč nové.

Jo
José Jiménez
05. února 2021, 13:47
0

Habakukk : moje 9-5 stálá nová skoro 1,3 a to je samozřejmě neporovnatelné. Rád bych si zase koupil za pár let nějaké luxusnější auto ,ale vzhledem k tomu jak začíná být všechno složité ,půjdu radši cestou jednoduchosti. Možná bych ještě zvládnul nějaké USA auto ,ale u těch si teprve doplňují znalosti.

Opelfahrt
05. února 2021, 13:50
0

Asi jste nepochopili, že já to nesrovnávám. Reagoval jsem na konkrétní situaci Josého, který jezdí v Saabu 9-5 a uvažuje o Tipu. Nevím, co je bezpředmětné a naivní, ale ten člověk možná z jednoho do druhého přesedne, takže je to realita všedního dne.

Moje náhradní Tipo ze servisu mělo spínací skříňku s klíčem a tlačítko jsem tam nikde neviděl. Ani v menu to nebylo. Stejně tak to bylo u Rapidu TSI 63 kW v roce 2017. Ani tlačítko, ani v menu. Asi neumím hledat.

Sa
Sato
05. února 2021, 14:04
0

Tiez suhlasim, ze ten sok z presadnutia o dve triedy nizsie nie kazdy rozchodi. Na dobre sa rychlo zvyka. Ale ono si to casom sadne, ostane len taky neurcity pocit na pozadi, ze nieco nie je tak ako by mohlo byt. Horsie je ked sa tie auta pravidelne striedaju.
Inak moje mondeo 2014 stale nema start stop :)

Ha
Habakukk
05. února 2021, 14:38
2

Opelfahrt Skáču z Land Roveru za 1,5mega do Tipa za 400litrů a víš co je mě to tak nějak jedno, Tipo nemá hromadu prvků co Lanďák, ale stojí mě ročně přesně 4000,- za pravidelní servis to se o druhém nedá říct tam atakuješ 30t Kč ročně za běžný servis. Cesta do z vyšších tříd dolů je občas bolavá, ale pak dojdeš k tomu, že toho zase tolik nepotřebuješ. Star stop tlačítko v Tipu je na liště tlačítek pod výdechy prostřední ventilace a na tam 100% je, jen jsi ho neviděl.

Opelfahrt
05. února 2021, 14:43
0

No jo, vrtá mi to hlavou celou dobu. Bylo tam divný tlačítko s nějakým symbolem už nevím jakým, co po stisknutí nic nedělalo, ani se nerozsvítilo... Tak to bylo ono :-)

beastar
05. února 2021, 14:52
0

Hale nic proti ale me Saab 9-5 (neaero) prijde jako takova vymazlenejsi Vectra. Obvzlaste treba v nafte. Tipo je stejne jako Rapid lowcost, na nic si nehraje ani nechce. Auto primarne vyvinute pro Turecko apod.

Srovnani se Saabem je uplne mimo. Z aut blizkym Fiatu je mu blizko Giulia a tam uz by ten rozdil poznat byl..

bitner
05. února 2021, 14:59
0

Krab: v pohode, me to neurazi, kdyz mam pravdu :-)
Zrovna vcera jsem na polnacce predjizdel nejake SUV, Jag to byl, ale typ nevim.
V Sanderu mam taky 1,6 LPG, ale jeste stary 8v renault, prestaveny dodatecne. V tom Dokkerovi uz mozna bude Nissan 16v v tovarni prestavbe. Na test se tesim.

kuc_t
05. února 2021, 08:53
2

Díky za recenzi. S vysokou pravděpodobností podobná i30 nahradí služební Octavii. Ta už se údajně nevejde do budgetu. Tak alespoň vím na co se "těšit". :-D

reagovat
lu
lumix
05. února 2021, 09:27
0

Měl jsem i30 jako náhradní auto měsíc a I30 má minimálně výhodu v lepších sedadlech proti Octaviim, jsou pohodlnější užší, ne ne tak plochá. Navíc jsem mel 1,4 tgdi a oproti naftě v Octavií to bylo příjemné. Každé z těch dvou aut má svoje klady a zápory.

Ju
Justdoit
05. února 2021, 14:30
0

ty tam ale budeš mít klasickej manuálek :D

Ha
Habakukk
05. února 2021, 09:10
1

Jo kombík, nafta, stříbrná barva to je tak průměrné až hanba, ale bude se to prodávat.

reagovat
Ju
Junior
05. února 2021, 09:32
2

No, a tohle narozdíl od tý Insignie smysl dává.
Auto který nechceš, ale potřebuješ. A podle toho stojí.
Ale kdybych to měl obchoďákovi dát místo jeho RS ofce, tak bych si předtim musel dát tak 3 panáky na kuráž :-)

reagovat
Ha
Habakukk
05. února 2021, 09:47
1

No tak, můžeme se nadávat jak chceme, ale se 100kW se dá zcela normálně fungovat, taková RS už je nadstandard. Zcela běžně se funguje s 1,6TDI co má 85kW potom takové I30 najednou dává docela smysl.

Ju
Junior
05. února 2021, 12:51
0

No, to jo. Ale ikdyby ji měl ve Stylu, tak bych se do toho moc nehrnul .

Ha
Habakukk
05. února 2021, 13:16
0

No ona Škodavka ve stylu toho výbavou nabízí asi tolik jako tady ta Hjundaj, ale výrazně levněji. Myslím, že jako vždy to vyřeší cena která je vždy na prvním místě. Tedy škodavka pro velkého odběratele udělá cenu a soukromý sektor půjde k Hjundaj.

Ju
Junior
05. února 2021, 13:21
0

Je to tak.
Ono se o tom nemluví, ale prostě když do tý ofce sedneš hned po i30, tak prostě vidíš kam ty prachy šly.
Mluvím teda o O3, O4 ještě nemám zkušenost.

Galveston
05. února 2021, 09:48
1

Už Jeremy Clarkson v Top Gearu kdysi poznamenal, že mu lidi píší dotazy, proč taky netestuje normální auta pro normální lid. A tak vzal zelenou Fiestu a udělal to po svém. Nakonec ji hodil do moře a bylo vymalováno. Nyní se potýkáme s opačným požadavkem, proč tady sakra testujete normální auta pro normální lid?! Prosím vás, tak to udělejte jako Jeremy, vezměte nějaké Bugatti, prožeňte v něm zásahovou jednotku a pak ten střep hoďte ze skály!

reagovat
ReVolte
05. února 2021, 10:51
0

Koukám, že tady styl testu odpovídá i stylu vozu... No chápu, žese nic jiného neočekává. Snad bude příště lepší objekt nebo více vína :)

reagovat
st
st. Padre
05. února 2021, 11:16
1

Realita je, že na plakátu máš sporťák, v garáži možná nějaké dieselové kombi a reálně jezdíš tím, co v práci vyfasuješ.

reagovat
Mr
Mrkef
05. února 2021, 17:55
0

Realita je v garáži vyfasované dieselové kombi a ten sporťák ????

Kuře
05. února 2021, 11:25
0

Zajímalo by mě, jak bezpečně či nebezpečné je poslouchat za volantem zvuky deště či křupání sněhu...

https://www.autickar.cz/clanek/autickar-se-pta-poslouchate-za-volantem-nebezpecne-songy/

No, mám se celkem rád, asi zůstanu spíše u těch Zeppelínů;))

reagovat
beastar
05. února 2021, 11:32
0

A kdy bude teda ta Oktavka v plný palbě f RS?

reagovat
Daniel Borský
05. února 2021, 13:23
1

Neboj, taky už je v kalendáři :)

beastar
05. února 2021, 13:42
3

Konecne se Autíčkář nezproneveri tradici a zrecenzuje sportak. Doufam ze to bude ta cervena co dostava kour od vsech profi zurnal lopat.cz.

gramo
05. února 2021, 11:39
0

Běžně tyhle články přeskakuju, ale díky "Slovníčku novinářských výrazů" jsem na to byl zvědavý. Nakonec i o účelově nudném autě je co psát a protože se u takového auta popisují spíše spotřebitelské než autíčkářské parametry, nakonec těch slovníčkových frází ani nebylo tolik potřeba...

reagovat
Sedrik
05. února 2021, 11:46
0

Kolem mě se tato auta prodávají, jako housky. Může za to dost přestřelená cena Octavie, na kterou byli lidi zvyklí.

Kolega mě vezl v benzínové verzi a musím říct, že jízdní projev neurazí - ten 48ventil táhne pěkně, v benzínu to má z repráků pěknej zvuk, je v tom dost místa a dealeři umí udělat cenu, že se stejnou výbavou je to za polovinu Octule.

reagovat
ransom
05. února 2021, 11:50
2

Předpokládám, že to auto běžnému nenáročnému uživateli bude sloužit dobře. Nezávidím vám ale psát o tom. Redaktor se těší, že napíše něco do Le Guide Michelin, a oni mu dají recenzovat rohlík z Penamu.

reagovat
Holofaust
05. února 2021, 14:57
3

Náhodou, mě se tohle hyudai líbí... přijde mi, že tam, kde se konzern 5 let zpátky odtrhl od reality, a je čím dál víc mimo, korejci stojí nohama na zemi, a místo blikátek a hypermoderních pičovin co nikdo nechce, stále vyrábí relativně normální auta... v rámci možností..
Taky jste se o něm mohli víc rozepsat místo patlání se v zažitejch klišé...

reagovat
Mr
Mrkef
05. února 2021, 17:58
0

Ty peachoviny přijdou v další generaci I30/Ceed. Tento model je pouze facelift předchozího + doplněno o hybrid technologii.

Vapno92
09. února 2021, 07:43
0

Ako takto, o autách v tomto segmente sa toho asi viac napísať nedá, ale kopec áut v segmente C Peugeot 308, Mégane, paradoxne aj Golf 7 (s dobrými kolesami a farbou), Focus vzbudzujú aspoň nejaké emóce.
Avšak trojica áut Škoda Octavia, Kia Ceed a Hyundai i30 sú vyložene učebnicové príklady bezpohlavných, "vanilkových" áut, ktoré sú asi tak záživné ako práca na pošte a recenzovať ich musí byť asi taký pocit, ako keby ste na recenziu dostali chladničku...

reagovat
Vapno92
09. února 2021, 07:46
0

BTW: Ešte aj tá Krabova Dacia vo výbave "CTRL+X" musí byť zaujímavejší predmet na recenziu, už len z princípu, že je tam "kuriózna" aspoň tá vykradnutá výbava :D



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Peugeot 605 2,0ST TurboB Facelif bez koze! 1998
Peugeot 605 2,0ST TurboB Facelif bez koze!

1998 rok výroby
147 koní výkon
1 998 ccm objem

Volkswagen Jetta II. 1,8 Bez koroze, 5/1991 1991
Volkswagen Jetta II. 1,8 Bez koroze, 5/1991

1991 rok výroby
64 koní výkon
1 800 ccm objem

Pontiac Grand Prix 1966 1966
Pontiac Grand Prix 1966

1966 rok výroby
325 koní výkon
6 400 ccm objem

Tesla Ostatní SEAGRAVE fire truck 1923
Tesla Ostatní SEAGRAVE fire truck

1923 rok výroby
122 koní výkon
18 100 ccm objem

Volkswagen Golf Variant 2018
Volkswagen Golf Variant

2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem