
lumix
Jméno | Standa Lumix |
---|---|
Bydliště | Nový Jičín |
Registrace | před 15.2 měs. |
Poslední aktivita | před 3.0 hod. |
Komentářů u článků | 79 |
Pozitivních komentářů u článků | 30 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Hledání auta pro radost – co to bude! Díl první
Je deštivý víkend a já se konečně rozhodl zkusit napsat svůj první blog. Dospěl jsem do věku, kdy jsou děti odrostlé, bydlení vyřešeno a kdy začíná krize středního věku, kterou jsem se rozhodl vyřešit nákupem víkendovky.
Hledání auta pro radost – mám ho! Díl druhý
V den mých narozenin nastal ten očekávaný okamžik, kdy jsem si dovezl svoje první auto pro radost. S odstupem času jsou mé pocity tak nějak smíšené, někdy z něj mám radost, ale jindy bych byl raději, kdybych ho tenkrát nekoupil.
Kola pro e46
Již dlouho hledám ta správná kola a nemůžu se rozhodnout, třeba mi pomůže tento anketoblog.
Posledních 50 komentářů
Mě se líbí Buick Super Eight Sport Coupe Series 50, uf dlouhý název auta.

Mě se tedy eRko líbí, nebránil bych se mít ho v garáži. Ovšem ne za ty totálně nesmyslné ceny v naší malé kotlině, to fakt ne, za ty peníze tedy raději nějaké Porsche a plno jiných zábavných a hlavně jízdně lepších aut.
Zajímalo by mě o kolik je servisně víc náročná e39 pro e46. Jinak e39 za 100 ok, ale k tomu tak dalších 100 -a150 (když je to automat) a bude z toho fajn auto.
Odemknuti dveří u koncernu jde nastavit řidič, levá strana, všechny dveře. Jinak ABS ok, ASR mě sere, ESP mi jednou asi zachránilo život v jedné nečekaně zledovatele zatáčce (jinak mě občas vadí reaguje jinak než bych potřeboval), asistent sterace celkem ok, přepínání dálkových světel ok, brzdový asistent je hystericky, udržování v pruhu po většinou obtěžující.
Dá se to vypnout vyřazením pojistky, řekl bych. Jinak by i šlo strihnout kabely čidel ty připojit novými dráty, které povedou do kabiny kdy se připojí k nějakému vypínaci. Není to sice moc elegantní, ale mohlo by to snad teoretický fungovat.
Taky ty asistenty nemám rad, udržování v pruhu se se mnou porad pere, brzdový asistent panický tvé a brzdí úplně zbytečně, takže mě vždy vyděsí. Nicméně si dokážu představit, ze když pojedu autem delší cestu na dovolenou, ze bych si na dálnici nechal toto zapnuto, na dálnici to udržování v jízdním pruhu celkem obstojně funguje, tak by mi mohl pomoci stejně tak asistent, mikrospanek je svině. Prostě na každodenní použití to z mého pohledu není úplně vhodne.
E46 by tak nerezavěly, kdyby nebylo tolik zbytečných chyb, plastové kostky na zvedání auta, řešení vnitřního lemu zadních blatníku a řešení zadního nárazníku.
Řídit tyhle stará auta je těžší, o to víc pokud jsou v mizerně stavu a ještě horší pokud je v jedné ruce mobil. Ale to Ritmo se mi líbí, dokážu si představit, ze bych ho renovoval, mít čas a prostor, hlavně ten prostor. Jistě neni to denní ježdění, ale mít verzi Abarth to by se mi líbilo.
Tak od Cadilacu bych čekal víc, soudě podle fotek to vypadá jak něco mezi Oplem a Hyundai / Kia, obzvlášť ty kola, volant a lišta tlačítek mi připomínají i30. Nevím no, na Cadíac je to za mě bída (soudím podle fotek). V reálu to možná bude jinak. Takový Lexus NX mě zaujme víc.
Z dané čtyřky u mě vítězi jednoznačně Accord, taky jsem ho moc chtěl, skvělé auto. Kvůli motoru a celkové kvalitě jsem tomu byl ochoten odpustit i ten přední pohon a jen 4 válce, doteď si nejsem jistý jestli jsem neudělal chybu, ze neparkuje v mé garáži. Kdyby mi nekdo teď nabídl výměnu tak do toho snad jdu. Mazda je taky výborná, vzpomínám na zkušební jízdu s touto první generaci a 2,0i, když jsem pak přesedl zpět do služební OII 1,9 tak jsem byl zhrozen jakou prodlevu má řízení oproti M6, mel jsem najednou pocit ze auto reaguje na otočení volantu o vteřinu později a ze váží o tunu víc než ta Mazda.
To je teda parádní hračka, hned jsem si vzpomněl na Jestli se rozzlobíme budeme zlí a jejich buginu.
Bodejť by Poláci nejezdili jak hovada, když o policajta nezavadis a to nemluvě o tom ze radeji zkasnou Čecha a nad autem s polskou nebo rakouskou značkou mávnout rukou. Hovada.
Za 20 let dost možná ani nebudeme moci vyjet se spalovacím motorem z garáže. Můj nápad přístavit garáž a dat tam další auto na víkend bere za své a radeji se zbavím i toho stávajícího.
Tak MX6 bez koroze z ES bych klidně koupil, kdyby mi to nekdo dovezl. Stejně tak Prelude apod.
Podvozek za 10-12?? Záleží co se představuje pod pojmem podvozek. Tlumiče, uložení, kotouče, desky, kapalina, brzdové hadice případně nějaké trubky, silentbloky, ramena, ložiska, ruční brzda, geometrie. Záleží na zvoleném materiálu. Jen tlumiče s uložením třeba KYB cca 6000 bez pružiny a práce.
Firma to navíc za úplně jine peníze. Napr. Octavie 1,5 tsi s DSG Style s nějakými doplňky a bylo to pro firmu za necelých 600 a ceníkova 796
No to je pravda. Jsem si to sní neuvědomil po dnešní projíždce s motorem či má normu EURO 2. Na druhou stranu mám teď služební 1,5tsi 110kw a jede dobře, rozhodne lepší projev než 2,0tdi o 1,6tdi nemluvě a k tomu to mnohem větší ticho v autě omezovac v 6500, asi bych tu Audi bral stejně raději v benzinu.
Jsem na tom podobně, teď jsem rozdělal saní u M52b28 abych vyměnil olejovy separator za catch can oil. Přitom jsem vyčistil co šlo a nakonec jde dolu i cele saní neboť je tam docela dost bordel. Saní nechám opiskovat zbytek vyčistil sám. Bude krása až to tam bude zpět čisté jako z fabriky.
Umístění spínače výstražných blinkrů u E46. To je na pěkně blbém místě.
Pro mě jsou to léta 80 až 90 kdy auta dosáhla vrcholu kvality, spolehlivosti atd. (ne všechny samozřejmě) Dnešní auta jezdi, ale určitě uživatelsky lépe, rychleji a navíc jsou nesmírně dostupná.
To je naprosto přesně a výstižně popsáno. Když si vezmu ze svoji 328i jsem koupil za 7% původní ceny, kdy v roce 1998 stala nová nejméně 1,5 mil. tak si domyslim kolik lidi si ji tehdy mohlo dovolit koupit. Dnes bych si ji sice mohl dovolit koupit jako novou ale asi by padly veškeré úspory a na BMW se nešetří na to se vydělává.
Jako majitel 335i bych si to nechal na místo dovézt někým. Než se srat s nějakým starým kramem, ve výsledku by to nemuselo tak finance snad bolet.
Jéje, ze bych něco organizoval. Já tedy nemám navíc ani kabriolet mám jen starou šunku e46, ze které bych chtěl jednou udělat naivně veterána (když jsem to kupoval tak se to zdálo jako dobrý nápad). To je možná pro většinu nepochopitelné stejně jakožto, ze s tím nechci jezdit v dešti (protože ty mechy nějak moc rezaveji).
Doufám ještě v nějaký pěkný říjnový víkend, na závěrečnou projížďku. Třeba ještě překvapí listopad s počasím.
Tak uvítal bych nějakou skupinku v okolí Ostravy, FM na občasné setkání a projetí.
Do služebního obvykle Shell, OMV, Benzina a žena tankuje obvykle OMV, Benzina.
Do e46 tanukuji již jen ONO Mošnov + VIF chutná mu nejvíc, studeny motor má nastartování Nejklidnější běh. Zkoušel jsem OMV, Shell, Moll včetně 98 i Vervu a proste na benzin od ONO to má neklidnejsi volnobeh. Navíc je tam hodne velká vytočnost, což si myslím ze má možná taky vliv. Jinak třeba Uno75ie nemělo problém s jakýmkoliv benzinem zato Primera nebo Almera byly vybiravejsi.
Až na tu masku a displeje místo budiku fajn. Ještě jsem čekal R6 a ne V6.
Měl jsem možnost taky vyzkoušet a s výše uvedeným víceméně souhlasím. Co je ovšem nejhorší, možnosti odblokování či cipnuti těchto strojů a ty pak jezdí i rychlosti 40, 50 i více a to už je vážně o hubu. Ale znám jednoho či to používá už více než rok a je spokojenej.
Nevidím nic, i když jako správný majitel BMW bych měl mít na zrcatku poveseny krucifix, mimo jiné bych měl mít i kerku a jabko.
Já jsem naopak radeji Využil co nejdelší možnost hypotéky. Takže 34 let. Po prvních 5 letech jsme splatili půlku a při druhé fixaci jsme doplatili vše. Takže jsme vlastně ušetřily na úrocích. Bylo to pro jistotu kdyby něco tak nižší splátku dokážu zaplatit vždycky.
Tak ty novější Mustangy to je nic moc, vubec se mi (Hlavně ty od roku cca 2005?), navíc jich tu jezdí až nějak moc jsou a často až kolotocarsky nazdobene, to už by byl lepší ten byt. Kolega co jezdí pravidelně pracovně do US prohlásil, ze tam s tím jezdí důchodci do Walmartu.
Tak nějak bych s tímhle autem problém neměl. Používat ho jako daily car mi vážně nevadilo. Otázkou je co to vydrží v rámci 5-8 let a podobně, Což ovšem kupce nového auta nezajímá protože v té době už ho dávno mít nebude. Ta cena je příznivá.
To zase bude opruz, určitá Skupina lidí pojede pro jistotu od 10 kilometrů méně než je povoleny limit.
Tak ono je kabriolet a kabriolet. Vyladěna mr2 mk3 bude asi něco jiného než Peugeot 206 CC 1,6 hdi nebo Audi 80 s 1,9tdi pod kapotou.
Chtěl jsem taky Cabrio, ale přesně kvůli těm několika bodům jako jsou fouká tam svítí tam slunce pořád a je to měkké jsem se nakonec kabriolet po několika vyzkoušených nekoupil. Nicméně pokaždé když nějaký kabriolet vidím, tak si říkám měl jsem si ho koupit. Jenže pak zase začne svítit slunko a je mi jasné že by mi to lezlo na nervy, Jezdit v něm s kšiltovkou na hlavě, aby mi to slunce nevadilo.
V tomto případě bych volil nějaké hezké BMW E 38 , Které by mělo 8 nebo 12 válec. Případně Jaguára.
Být to před 8 měsíci, tak řeknu investovat raději do zlata. Ovšem koupit auto s V12 za 200 až 250, To podle mě chce ještě rezervu tak alespoň 50 000.
Toužil jsem po víkendovém kabrioletu, pak jsem se v tom parkrat svezl a zjistil, ze kabriolet ne. Při stažené střeše je v něm hluk, pokud svítí slunce, tak mě to obtěžuje a znamená to nosit kšiltovku. Víkendovka musí dělat radost majiteli. Takže měl jsem různé představy a nakonec jsem skončil u obyčejného sedanu s R6 a zadním pohonem. Takže Range Rover s V8 proč ne. Je to jako bych si koupil pro radost staré Broncoj, což by mi vůbec nevadilo.
Tak to je tedy něco, to už musel být pádný důvod jít do restaurování něčeho takového. Ale dokázal bych si to představit, kdybych měl adekvátní volné misto. V dosahu 5 km mám slušného klempíře, dílnu na opiskovani, lakyrnika a vlastně i mechanika, kterého bych možná ukecal na motor. Jde o to rozebrat, odvézt, složit. A zejména vědět kde sehnat náhradní dily, zejména díly interiéru tipují na největší problém.
Pěkně práce, klobouk dolů. Na důchod paradni radost do garáže. Mít druhou garáž, tak se taky pustím do něčeho takového, jsou to jednoduché auta, s poctivou mechanikou, elektrikou, bez zbytečných elektroblbosti. Měl bych tak má další tři roky vystaráno s volným časem.
Je pravda, většina tu rychlost nevyužije, mnohem zajímavější je zrychlení a pružnost a čert vem maximálních 180. Já to ovšem vnímám jako další omezení, prostě se mi to nelíbí, že mi někdo diktuje jak rychle to může jet. Jenže většině lidí co do Volvo koupi je to jedno, důležitější je výbava, a velikost auta a že je na dálnici předejde Fabie, no a co? Mám li si vybrat jet 1000km na dovolenou, tak raději v omezeném Volvu nebo Octavii RS vyberu si Volvo. Jenže mam li si vybrat nové auto v této cenové relaci, tak si Volvo nekoupím, ano kvůli omezené maximální rychlosti a taky kvůli tomu že za tu cenu tam bude pořád jen čtyřválec.
Poslední komentáře
- Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Výborně Jaromíre! Už i HeavySmoker jej zmínil ve svém výčtu... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
...psal se rok 2009 a vůz byl 2 roky starý... a tipuju Alfu... - screepy, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Já bych chtěl vidět v reálu, jak to jede těch 230 kmh GPS.... - Slower, Ach, jak já bych Buick chtěl.
MGRR - me ty minuska prijdou fajn. Jako nemam problem, kdyby... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Sázím buď na Lanciu, nebo na Saab. - Frankie, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Můžou to být Japonské sedany. Honda Accord, Mazda 3 nebo... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Díky. No je fakt že ten automat byl asi jediné mínus, které... - HeavySmoker, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Ak je jediné svojej značky, tak rôzne obskurné sedany (Citroen... - František Čáslavský, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
To se nepočítá, to je sice tvoje fotka, ale můj meme! :D - lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Napadá mě Citroen C6, Peugeot 605, Lancia Kappa - Thema, Rover... - Goldies, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Hold my beer ????
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů