lumix
Jméno | Standa Lumix |
---|---|
Bydliště | Nový Jičín |
Registrace | před 5.0 rok. |
Poslední aktivita | před 3.3 rok. |
Komentářů u článků | 160 |
Pozitivních komentářů u článků | 64 |
Negativních komentářů u článků | 10 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Mustanga, mužů jet seberychleji, ale majitel Mustangu me proste musí předjet a pak stejně zvolni. Idioti jsou napříč všemi modely. Znám a potkávám pana 60+ a má krásnou e36 sedan a jezdi normálně.
Malé auta Fiat umí a motor multiair se mi technicky líbí jen jsem neměl možnost se s nim svézt. Doufám ze neskončí jako Lancia.
No, já jednoho takového znám co mu to nevadí a kupuje nová Volva. Za sebe mužů říci, ze by mi to taky nevadilo, jezdím převážně Česko-Slovensko-Rakousko a rychlost nad 180 fakt běžně nevyužívám a drtivá většina taky ne. Auto na cestování musí být pohodlné, komfortní, musí umět dobře zrychlit a dobre sedět na silnici. Ruku na srdce, kdo běžně drti auto nad 180 třeba hodinu v kuse (pokud to není neomezeně jako v DE).
Ti co tohle kupuji neřeší ani počet válců ani omezenou maximální rychlost. Dojezd na elektřinu je pro tyhle lidi dostačující na cestu do práce. Proste výkon to má dostatečný, to ze mě na dálnici muže předjet Fabie by mi bylo jedno. Má to smysl, je to komfortní, zrychlení dostatečné, není to SUV ( a teď jen tichou vzpomínku na redblock).
Zezadu se na to dá koukat, skoro bych řekl, zeje to něco mezi Tatrou 603 a Panamerou.
Asi jsem tam Stathama nějak přehlédl a to jsem si to pustil vícekrát, ale ne a ne ho najít.
Tak já najedu do 4000 a menim ročně a to nekdy v říjnu před odstavenim auta. Vzhledem k ceně výměny a taky pro dobrý pocit.
Baterku dobijim celou zimu pravidelně. Před zimu jsem vyměnil separator olejove mlhy. Vysato, umyto, nalesteno. Vyčištění brzd, kol. Hlavně to všechno po zime rozhýbat, hlavně tlumiče (ty byly nějaké zatuhle 5 měsíců to stalo v garáži) dal jsem si několikrát přejezd příčného prahu a pak jízdu po horší silnici a pomohlo to. No, a dnes je pěkně takže se jde na projížďku.
Odlučovac jsem měnil v zime, spolu s vycistenim disa klapky, skrtici klapky a proplachu sběrného potrubí na saní do kterého se vrací to co nezachyti odlucovac..
Konečně zase jednou test slušného auta, pro tohle bych si taky zašel (v sedanu a benzinu s ještě větší radostí).
Otylý prcek (1358kg) za více než 900kk. Možná jezdi dobře, ale vypadá dobře jen se zavřenými očima.
Pro někoho to má dále výhodu ve vyšším posezu a tím i lepším nastupováním. Dále komfortnejsim podvozkem a lepší prostornost oproti OII. Pak je tu otázka jestli jsou spolehlivější benziny Fiatu nebo od VW, myslím ze ty Fiatacke by měli být odolnější.
Tohle ke celkem fajn auto, mel jsem možnost v něm několikrát jet. S benzinem příjemné tiché a pohodlné (občas trochu houpe, ale to je dan za pohodlný podvozek) ne každá auto musí být jak prkno. V zatáčkách jsem mel sice kolikrát strach, ze se to převrátí, ale auto i přes všechny ty náklony srdnatě drží stopu.
Se zhasnutymi světly to vypadá i něco lépe, můj dojem. Včera mi zrovna parkoval u domu v bílé barvě.
Přední světla se mi nelíbí, nepřišel jsem jim na chut’. Zadek je jak kopie Peugeotu. Interiér a posez je fajn, akorát jsem v tom nejel tak neposoudím. Rozhodne tomu za ten předek nelze upřít odvahu, vezmu-li navíc v potaz, ze jde o Hyundai.
S prackou se nám to stalo to samé v pátek v pozdním odpoledni. V sobotu rano objednáno a zaplaceno v Datartu (měli super sobotní cenu) a neděli dopoledne byla doma, k tomu si odvezli i tu starou rozbitou (pracku). Mám služební kombi a 95% času vozim vzduch a s tím související vyšší hlučnost. Radeji auto s taznym když už. Kombik svádí vozit víc blbosti (i na dovolenou).
Skoda toho primovstriku, takže to má i GPF filtr.
Všechno je otázka údržby (většina aut dokáže jezdit bezproblémově, ale něco to stojí, ono i ten Landcruiser je nesmrtelný jen když se servisuje dle výrobce), pokud se koupi zanebnane auto za 40-50 tak nelze očekávat bezproblémový provoz. Taky záleží na náročnosti uživatele a kolik je ochoten platit za další údržbu nad rámec.
Vypadá to na celkem rozumné auto, až zvlastne mě na dnešní dobu. Vážně to nemá SS, paráda. Bez turba asi je to i neprimovstrik a co GPF má nemá? Jako auto do města a na důchod paráda.
Za 220€ ani na tom východním Slovensku už nikdo do práce nepřijde.
Chvíli trvalo,než mi při koukani na ty články docvaklo ze je dnes ten vtipný den 1.4. ????
Nové nebo ojeté. Jako daily bych si radeji vzal nové obyčejnejsi (obzvlášť pokud bych mel jen to jedno auto a bych na něm závislý pro cestu do práce, pravděpodobnost bezporuchivisti je vyšší ) a k tomu klidně nějakou starou vránu dle chuti a potřeby (jako jistotu ze nenastartuji to “nové”). Ono se to jinak posuzuje i tomu kdo kde žije, ve městě mám stále v krajní situaci možnost MHD, ale na vesnici je to horší. Pokud bych mel jako daily provozovat stare auto auto, tak já jsem blázen, nejdříve bych ho musel zgeneralkovat do stavu “skoro nového” a pak bych byl snad spokojen. Mám rad když věci funguji jak mají a k tomu jsem alergický na různé pazvuky, povrzavani.
A pak stačí jeden Covid 19 a (ona “svoboda”) je to tak nějak v řiti.
Ni je fakt, ze spoustu věci si udělám sám, garáž mám a nějaké to nářadí taky. Co nezvládnu zavezu k servisakovi co dělá hlavně BMW a díly kupuji po dohodě s nim, většinou Lemförder, případně zjistím cenu OEM dilu a podle toho se rozhodnu. Bohužel ty OEM díly jsou dost drahé, třeba hardy spojka je cca 3,5x dražší než Meyle HD ta byla za cca 1000,-. Takže s nájezdem vikendovky 3-4000 ročně to vydrží.
Tak to mám podobně sE46, postupně jsem ji dával do rozumného stavu a dva roky to sežralo větší desítky tisíc, samozřejmě nejvíce si vyžádal podvozek, kde už je vyměněno kde co a blíží se stavu nového. Potěšila mě letošní zima a doufám ze díky ni umřelo dost sprasenych, orezlych a vytuzenych E46.
S tou nesmrtelností = nemusím se o to vlastně moc starat platí i u jiných značek. Pak vidíme různá BMW, Mercedesy, Audi apod. v různém stavu problému a rozkladu. Řekl bych, ze hodně aut zvládlo vydržet v dobrém stavu déle, kdyby majitele pravidelně investovali do údržby, jenom ty “hloupé” provozní kapaliny se spousta snaží vytesnit z hlavy, jako je olej v převodovce, kapalina v servu (dnes už značně na ústupu), brzdová, chladicí, olej v diferenciálu, náplň klimatizace. Když DE to pak najednou nastřádá tak už se to dotyčnému nechce investovat. Smutné pak je ze za 18” kola na napr. Octavii či Fabii neváhají utrácet, ale ostatní ojebat jak se dá, radeji velký kola jak jak slušný gumy a brzdy.
No budiž, tak jsem to spatne napsal. Není to jenom rychlosti, souhlasím, ale nedokážu si představit užit si jízdu v americe kde ten automat k tím tak nějak patří, stejně tak k RR, Bentley, většině Mercedesů apod. Takové kochaci jízdy s automatem mají neco do sebe. Jak říkám za mě automat nenici dobrý pocit z řízení, naopak v určitých typech vozu ho ten automat ještě umocní.
Já si myslím opak. Užiju si jízdu s obojím, s dnešními dvouspojkami budu vždy rychlejsi než s manuálem.
Moje první bylo v roce 1997 Uno 75ie černé a úplně bez výbavy.
Sám jsem uvažoval o tom dat na auto 17” plechy, z důvodu nižší hmotnosti. Stále mě to drží, ale nemůžu najít dobrovolníka na výměnu za moje litaky.
No pro mě by to byla těžká volba, kdyby mě zaměstnavatel postavil před výběr: RS v benzinu 4x4 versus BMW předohrab 1,5 trivalec. Možná by to vyhrálo i to BMW, ale to vzhledem k tomu, ze už xx let dostavsme jen Skodovky.
Oč vypadá Tipo baworacteji o to víc vypadá BMW 1 jinak
No nevím ten vzhled, z boku to vypadá jak Kia nebo co. Mě se nejvíce líbila první generace e87.
Věřím ze bod 1 a 3 půjde obejít/vyřešit nějakým prasackym odpojenim nejakeho drátu a doufat ze systém nebude rvát ze je něco špatně.
Ha, tak jsem dočkal tech úžasných kol! Jinak nevím jak kdo, ale mě se interiér téhle verze líbí jen pokud má automat a palubku oblozenou látkou / kůži (nebo co to je), nižší výbavy a v kombinaci s manuálem vypadají najednou moc obyčejně. Motor bude určitě bezvadný, jelikož mám teď nějakou dobu 1,5 tsi a jezdím s nim rad, působí to lehkonoze, svižně. Ideální to služební povoz!!!
Jo tak malý auta taky neodsuzuji, takový UpGti se mi fakt líbí a nebo Fiat 500. Když slyším Picanto vidím, tak vidím ty předchozí hrozné generace a téhle verze xline mi v té barvě připomíná Matize. Když jsme byly mladí a bezdětní měli jsme Clio II 3dv. s 1,6 bohatě to stačilo (tenkrát) a hlavně to bylo tenkrát jen 3 roky stare auto. Žádné olítané báwo 5 za stejnou cenu jsem tenkrát rozhodne nechtěl.
No řekneme, když je štěstí. Soused koupil rok zpět skladovku Hyundai i30 kombi Style 1,0 tgdi auto už vážně s pěknou výbavou za 365 kk (fakturu jsem viděl). No a já mám služební Octavii 1,5 tsi Style za 488 to je sice víc než tahle Kia, ale .... Ne proste mi to za tuhle cenu nedává smysl, ono sice reálně bude cena nižší než cenikova, ale i tak.
Je to hezké, ale asi stále na tom nejsme ekonomicky tak dobre aby se tu prodávala auta tohohle typu za více jak 400kk jako druhé/třetí do rodiny. Za 4 kila koupíš (nejen) u Kia vetsi auta a druhé do rodiny bude pak vždy něco staršího a levnějšího. A důchodce si to taky nekoupí. A to i když bude jedno auto v rodině služební třídy Octavia, tak stejně za 400 kk koupíš manželce radeji zase něco většího, alespoň Rio a dá se i Stonic a Ceed.
Tak mě taky vadí jak to tady Čína ledacos skupuje, jaký to bude mít dopad za 10-20 let od teď, těžko soudit. Na to, že kde co je dnes made in china už jsme si zvykli, ale to jak se stávají evropské firmy “majetkem” Činy ještě ne, ono se spis hlavně o tom zas tak moc nepíše. Jenže tady na autickari to není o politice a hlavně ty Volva se alespoň vyrábějí v Evropě což taky není od věci a vývoj ve Volvu taky tuším probíhá v Evropě.
Většině kupujících novych Volv je jedno kde to bylo vyrobeno a jaký je vlastník a maximální rychlost 180 je pro většinu naprosto dostačující, podstatnější je dostatečně zrychlení a pružnost.
Nejlepší potahy za mě byly velurové. Nekouše to kombinace vlny a polyesteru? Já jsem schopen u oblečení vycitit i malý přídavek vlny, Volvo by sice mělo mít vyšší kvalitu materiálu, ale i tak. Nicméně na pohled vypadají moc dobře a lákavě.
Nebál bych se říci, ze bych raději jezdi s Golfem 1,0 tsi než 1,6 mpi 55kw. To by i ten 1,0tce téhle verzi Méganu slušela více.
To není špatné, s tím se dá jet i na výlet. Na takovou cestu na dovolenou k moři (1000-1500) už to asi vhodne nebude, co? Bohužel ta cena to stále ještě zabijí, tak do 550kk už by o tom uvažovalo více lidi.
V testu jsem se nedočetl, ale tohle neumí rekuperaci? Kolik km se dá reálně ujet s nabitou baterii normální jízdou? Řekneme typicky cesta do práce 25km do většího města Brno, Ostrava. Jak dlouho trvá dobít baterii, třeba doma v garáži? Ta reálná spotřeba s nabitou baterii 2,1l vypadá pěkne ????.
Poslední komentáře
- martin_100, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Btw ty mě tu nabádáš ke Schwarz systému což taky neni dobře.... - martin_100, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Proč mi má samoživitelka co sotva utahne nájem přispívat... - jazet, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
Kýčovitost dneska letí. - afro-r1, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
RR je decentnost sama. Maybach je naopak kycovitejsi nez S Klasse.... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Teď mne napadá: jestliže baterka je v podvozku a motor (v základní... - Sato, u blogu M135i - Full BMW experience
Rádo sa stalo, chcel som počkať aspoň dve, tri ostrejšie... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Jenom na okraj: z 15 cm ve výšce Elroq 13 pros... prohospodařil... - bkralik, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Frodo: Já teda opět nevím, ale na těch "výkresech"... - Sato, u blogu M135i - Full BMW experience
Ano, teraz to je už definitivne projekt :) Inak F30ka je technicky... - bkralik, u blogu M135i - Full BMW experience
Jo, tak to samozřejmě, měl jsem dodat že ta 340i, po které... - Vrooom, u blogu M135i - Full BMW experience
Na rozuzleni tohoto pribehu jsem se tesil :-) (psal jsi kdysi... - Irwinek, u blogu M135i - Full BMW experience
Hezký, piš dál :-D Kdybych měl Tvou odvahu, nářadí a místo,... - Irwinek, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
Zapomněl jsi zmínit Maybach Exelero, sice na bázi 57, ale přecijen... - PanHAJZL, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Hm, jasný, s tím co píšeš lze jen souhlasit. Z pětky udělali... - esmo, u blogu M135i - Full BMW experience
Super blog, díky za něj. Po starší 440i / 340i koukám pořád,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
409 koní výkon
6 162 ccm objem
1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem
2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů