Justdoit
Jméno | Marek Anděl |
---|---|
Bydliště | Beroun |
Registrace | před 7.0 rok. |
Poslední aktivita | před 22.8 měs. |
Komentářů u článků | 40 |
Pozitivních komentářů u článků | 10 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Sakra už jsem si myslel že mám vyhráno, netušíš neexistují eletrické verze? Dvousloup se mi nevejde a ty mobilní ti zase neumožní dělat nic na podvozku pořádně...
Woyta: to vypadá hodně dobře :) taky teď řeším co do garáže, věřil by si jim tolik že by jsi na 4 zvadnul celý auto?
spíš mi někdo vysvětlete jak tohle může obstát v konkurenci kam míří svojí cenou... Na dostřel jsou Tesla model 3 BMW i4 a další, ale v Renaultu si myslí že si nikdo těch cca 150 nepřiplatí a půjdou radši do Meganu?
Opravdu se tu hádáte o tom která Alfa se víc sere? Není na to jednoduchá odpověď? Všechny?
Autobusáci v Praze jsou speciální třída. Minule mi to tam fouknul když jsem jel na kruháči tak že jsem to musel zapíchnout do krajnice abych ho netrefil. Jel jsem si to s ním vyřikat a zbaběle ujel, jeho kolega co vystupoval z toho autobusu to okomentoval slovy: Jsme větší vždycky zastavíte, a když ne tak vy máte problém nám jenom přivezou novej autobus, vy máte zničený auto.... To k jejich logice
S tou chladící kapalinou mám uplně stejný zážitek s Renaultem Grand Espace. prostě jednoho dne nebyla žádná kapalina. dolila se odvzdušnili jsme a jezdilo to další 2 roky. nikdy jsem nepřišel na to kam zmizela.
Doma mám Copper S r53 a to mi popravdě zatím vyhovuje naprosto nejvíc :D
Před chvílí jsem si přesně takové vyzvednul na testování a musím říct po ozkoušení nového Coopera S, Golfu GTI je tohle nejradostnější a nejzábavnější :)
jenže na dálnici jsem jel do 120km/h :D 150 jsem ani nezkoušel už při 130 se ztráceli procenta před očima.
měl jsem 60ku pujčenou na týden v létě a dostal jsem se na 18kw/100km, upřímně jsem nechápal recenze co tady proběhli a evidentně 80ka a 60ka jsou úplně jiné auta. V létě jsem se nedostal dojezdem přes 300km... na dálnici nějakých 250
No tak nějak vím v jaký vesnici Vaculík bydlí a můžu říct že tam by jsi sám nechtěl chodit ty 3km, respektive jsem tam viděl za svůj život 2 chodce co byli ochotný riskovat život cestou pěšky do města a i kdybych nebral v potaz nebezpečnost tak je to sakra do kopce. Kolem a kolem rodiče bydlí ve stejném okolí a na 3 řidiče mají 4 auta...
Recenze je moc hezká ale je opravdu jenom pro tuhle danou výbavu. Aktuálně mám půjčeného Enyaqa 60 bez žádné výbavy, která je vlastně testovaná místo testování celého auta a je to úplně obyčejná Octavia se všemi neduhy a s velkou nevýhodou v podobě nabíjení :D
kluci já nevím ale 6kč na km Vám příjde moc? :D to je to co platím za palivo do miniho pomalu
10km na metro plus cca dalších 15km dostat se do centra tím metrem...1km za 6kč mi přijde naprosto ok
No měl jsem možnost projet novou f56 a mám r53 oboje Ska a nevím teda :D v novým jsem se nudil a přišlo mi to jako Golf GTI. Přiznávám že starý Mini není úplně náčiní na každej den ale jako víkendovka jsem se do něj zamiloval
Ale normálně se do r53 vejdou 4 :D akorát do chorvatska nepojedeš :D
Tak at se mi Jakub Pospíšil/Kubajz ozve :)
A co když budu tak velkorsej a poskytnu to oběma plátkům? Jedná se o R53 s pár úpravama. Docela by mě zajímalo jak to uchopíte :D a potřebuju namotivovat kamaráda aby si to pořídil taky :D
na denní ježdění to určitě není :D je to tvrdý, žere to 11/100 a pořád tě to nutí porušovat předpisy :D mám to jako druhý auto primární přepravník je služební Fabia :D
Na to nemám literární střevo :D to radši nechám na jiných a ode mě se dočkáte maximálně toho jak je to náročný mít tuhle hračku :D
Ale blízko mě bydlí Krab pokud vím tak kdyby chtěl někdo z Pražské části redakce nebo Krab tak dejte vědět :)
Já jednoho k testu nabízím jestli je zájem :)
Určitě hledej auta ještě před faceliftem ty nemají takové problémy se vstřiky a čerpadly a určitě bych se díval po 330i případně 335i?? 325i umí začít brát litr oleje na 500km a to jsi tam potom za kompletní generálku. 330i to tedy umí taky ale prý k tomu má menší sklony. Uvažoval jsem o benzínu v e91 ale po těhle informacích jsem zvolil naftu opravy jsou plus mínus stejně drahé.
Tak v novým Superbu jsem nejel to je fakt ale Fabie, Octavia a dvojkovej Superb ono i Passat B6 jsem trpěl. Jediný dobrý dedačky od VAG jsem zažil v novým Amaroku tam to bylo hodně dobrý.
Přesně tak :) Škodu beru jako přepravník z místa A do místa B bez žádných emocí a když mě v jakýkoliv sedačce bolí záda po hodině jízdy tak může vypadat jak chce a jezdit jakkoliv ale nikdy si jí nekoupím. Potom je to možná kvůli řidičům služebních Octavií, Rapidů, Superbů a jak se chovají v provozu...
Přesně tak jde spíš o to že ve firmě mě radši pošlou tou fabii než E39 protože to líp vypadá ale E91 vs 2ková fabia už je jim jedno. Dalsí věc je kolik je spotřeba v TP to se taky nelíbí u E39 :D
ano ano přesně tak to dopadlo akorát s 325d kde je řetěz uplně na vždycky :) a povedlo se koupit za hodně dobrý peníze tu nevylítanou mrdku.
Našel jsem auto co nejezdilo do servisu po obligátních 35 000km ale po roce takže to vypadá velmi zachovale :) no už něco zvládla a v pořádku. No z fabie 1,6tdi jsem měl pocit asi jako když šlápneš do exkrementu a je úplně jedno jestli mluvíme o řízení, odporu ovládacích prvků, motoru nebo podvozku a navíc ty sedačky...
je to 325d 145kw v manuálu :) taky jsem hledal ale když jsem viděl cenovky hezčích kousků tak to je prostě mimo... a minimum koroze= za rok s mým nájezdem jí tam bude mnohem více což už jsem si zažil a víc už nee. Je to ze SRN s doloženými km a opravami takže po 5000km je v pořádku. Špatně jsem to namsal těch 150t bylo rámcových pouze na pořízení :)
Konečně rozumná řeč děkuji :) klidně bych mohl jezdit hromadu km ve Fabii II v 1,6tdi a k tomu mít něco sportovního ale to bych si zhuntoval záda... těch 150 bylo orientační a nakonec jsem pořídil e91 v R6 se 180 na budíku a doloženým servisem :)
jo jo to jo ale 60tkm mam za 2 roky :D to znamená bud brutálně přeplatit ty km nebo 2 auta a to už není vůbec fajn :D
Ano mám možnost jezdit obligátní Fabii II 1,6tdi ale jelikož v ní po 60km umírám na bolest zad tak jezdím v rámci zachování zdravý ve vlastním :) Operativní leasing jsem taky řešil ale s nájezdem 35tkm bohužel vyjde asi jako hypotéka :D
Bylo myšleno samozřejmě 150 na nákup aby bylo dost na vstupní opravy :) Povedlo se koupit nakonec s r6 naftou :)
Zdravím a mockrát děkuju za rady. Nakonec jsem se dostal přesně k tomu co psal Vojta a plácnul se přes kapsu a vzal sice E91 ale v 3.0D s doloženým servisem a 180 na budíku. Samozřejmě nepočítám s tím že auto bude jenom jezdit a bude úplně neprůstřelné ale kdo bojoval s kovomorkou určitě pochopí moje vysílení neustálým bojem a servisem. Auto používám i na služební cesty tudíž by už mělo být trochu reprezentativní proto jsem zavrhnul e46/e39.
Poslední komentáře
- st.paul, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Páni, registrujem Vás ako originálny server o motorizme, ktorý... - Ča Snač Aj, Hyundai Tucson 1.6 T-GDI HEV 4x4: Když...
Pritom to vypadalo docela ok. Ne vzdy je facelift k lepšímu... - VK, Asistenty, které otravují, nemohou...
Další stupeň bude legislativně znemožněné vypínání... - Vavris Vavrisovic, u blogu Porsche Boxster 987.2 S - Život...
To nikdo neví :D - scadar, Asistenty, které otravují, nemohou...
S clankem 100% souhlasim, zejmena s tim, ze s asistenty neni... - ReVolte, u blogu Porsche Boxster 987.2 S - Život...
A bude inzerát a NDFL nebo zase jiný směr? :D - rock, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
ad Jardův komentář, tedy jeho závěr: Přesně obráceně:... - bitner, Asistenty, které otravují, nemohou...
Uplne zbytecne ty povinne assistenty nejsou. Je to jeden z vice... - Carlie, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Pokud se chcete podívat na fotky zrenovované polopancéřované... - krab, u blogu Krabova garáž v roce 2024,...
jo, je fakt, že C6 je první Vette co přišla v rámci designu... - Marek Brunner, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Názor kolegy Jardy není můj, stačí si přečíst název... - Paja.k, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Autore opravdu myslite, ze ta Voska mohla za to, jakou svoloc... - Sato, u blogu Krabova garáž v roce 2024,...
C6 vyzerá stále super :) Kto by jej typoval tie roky. BTW... - Marek Brunner, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
I výjimky se najdou…:) - Sato, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
"Řečeno suchými čísly je to vlastně velmi podobné...
Poslední inzeráty
1985 rok výroby
135 koní výkon
4 087 ccm objem
1976 rok výroby
250 koní výkon
6 600 ccm objem
1958 rok výroby
326 koní výkon
6 400 ccm objem
1989 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
45 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný řez okreskou
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí
23 komentářů - 2015 Dodge Challenger V8 Hemi 5.7 Shaker Widebody : Uřvaný chuligán
22 komentářů - Yamaha ve světě aut: Když se motorkáři spojí s motoráři
21 komentářů - Retro okénko Petra Přikryla: Škoda 100 - auto, které naučilo řídit tisíce motoristů
21 komentářů