
Mrkef
Jméno | Jakub Štěpanovský |
---|---|
Bydliště | Praha 9 |
Registrace | před 2.5 rok. |
Poslední aktivita | před 5.5 hod. |
Příspěvků ve fóru | 16 |
Komentářů u článků | 87 |
Pozitivních komentářů u článků | 23 |
Negativních komentářů u článků | 7 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
+ pokročilejší pohon 4x4, kvalitnější příplatková muzika, lepší sedačky.
A defacto za cenu nové Okyny RS ;)
Přesně tak, neměla by 2t jako minulá, ale třeba 1800kg + výkon někde okolo 360koní. Jinak tahle GSI může mít fakt peckový příplatkové sedačky, které by byly na 100% v OPC verzi.
GSI bylo historicky předchůdce OPC. Nějakou dobu zpět se značení GSI vrátilo, ale už jen jako ,,polosportovní’’ verze, která nedosahuje výkonů a úprav verzí OPC. Jako například minulá verze Opelu Corsa GSI s 1.4T a výkonu 150 koní.
OPC verze se nyní nevyskytují v žádném modelu Opelu a nejspíš už ani nevyskytnou.
U toho Volva jsem vždycky žral v interiéru tu oranžovou kůži a modré budíky.
ATR do toho jsem byl zamilovaný a zvažoval proti ITR, které pořídím jako své první auto :D Stále jsem stalkoval stránky Honda clubu a vybíral, vybíral. Nakonec z toho byla Astra OPC :D
Hele rychlým okem za 1,1 máš 320xd nebo 320i v GT. Šesti válec je myslím už jen 330d a 340i ne?
25% strop + nechtějí ani tohle dát, co je IV.
Takže cca 750 za tohle je normální v rámci korporací. Běžná cena na OL, zustatková bude cca 300. Auto na 4 roky, coz dá cca 9.500/měsíc.
Mercedes je super kup, ale ruku na srdce, kdo ho reálně pořídí?
Přesně jak psal Beast problém je ta hvězda pro lidi, kteří mají budget na CLA. Pro ostatní je tam CLS :D
Už jste v nějaké společnosti viděli drandit nižší nebo střední management v prémii? Nepočítám výjimky jako firmy Partners nebo Lidl.
Jinak auto peckový, škoda že do Fleetu ho nepustí proti Okynám česká závist.
Hele jako spotřeba luxusní pánové. Moje Volvo S60 v T5 - výkon 240PS má dlouhodobou spotřebu 11,6l. Normální městský poskakování tamhle nákup, potom doktor, bazén atd. Mimo město cca 9l a když se jdu projet tak strop je 20l.
Irwinek souhlas, nejradši mám ty náplavy - hlavně moravský, které v Praze žijou pár let a jsou pražštější, než rodilý pražáci + k tomu nezapomenou celou dobu tlachat o tom, jak je na Moravě všechno lepší.... Pak stačí nahodit, proč tam teda nežije :D
O4 Combi 2,0 TDI/110 kW(1) aut. 7st. DSG 3,7 97–98 782 900
Tak bavíme se o ceníkových cenách, slevu dostaneš vždycky nějakou, dle kontaktů, financování, atd.
Tak dráž předpokládám nebude, když 2.0TDI DSG Style vychází 783k. I po započtení výbavy.
851k s DPH ceníková cena 2.0TSI RS, proto říkám, že je ten FoFo mimo.
Jinak souhlas, za ty peníze radši ST v základu.
O3 FL Style 1.5TSI s DSG 689.000,-
04 ještě není, ale nemyslím, že bude velký skok, protože O3 FL na konci zdražila
Příjemné rodinné vozidlo, možná služební, ale určitě ne v téhle konfiguraci. Cena mi přijde fakt mimo.
Hertz v ČR a USA mají společné logo, dále spolu nesouvisí. Pokud si dobře pamatuji, kmen klientů přebral od Hertz Lease Plan.
Ve finále tu řešíme úplnou blbost, protože ty tacháče má tímto způsobem vyřešené úplně každý běžný výrobce a je jedno jestli to je francouzský, německý, italský nebo jiné provenience.
Třeba Okyna má taky cejch na 260km/h a této rychlosti dosáhneš jedině hodem Okyny z letadla
Nevím proč, hned mě napadl fór: Jsou jen dvě věci na planetě, které smrdí jako ryba :D
Hele jezdil, v rámci jízdy, jak benzín, tak nafta v poho, tohle byla narážka na životnost nevycucaná z prstu, ale bohužel i z konkrétních zkušeností z mého okolí.
Pokud paní najezdí 10.000km/rok po dálnici a pořídí vozidlo s nájezdem okolo 30 - 40.000km, tak asi dobrý na dlouho.
Při vyšším ročním nájezdu třeba 15-20k km/rok a častější jízdy v městském provozu - kolony atd. skoro garantuji do 5 let problém na této převodovce.
Neřekl bych antiVW, třeba Ford s Powershiftem u motorů cca do objemu 2.0 je dost obdobný příběh, díky obdobné konstrukci.
JJ, proti Fabii určitě, proti Rapidu širší, ale kratší. Pohodlnější, vyspělejší proti oběma a hlavně ten automat nebude DSG se suchými spojkami...
Za ty samé peníze, pořídíš i takřka novou Astru, která bude ve většině ohledech lepší auto....
Tak pokud chce 4kolu nebo předokolu, tak mu nic jiného nezbyde. A je jedno zda to bude X3, X5, 335ix, 330xd, 525xd,....
Nebo existuje i jiné značení?
Řada X od BMW ;)
Jako by letos byl v Liberci sníh :D
Dynamičtější je BMW dle mého názoru především díky 8 stupňovému automatu a 100kg dolů hmotnosti
2 riderhenry: http://www.zeperfs.com/en/duel5438-1404.htm
Sry ten screen je shit.....
Žádný překvapení díky hmotnosti a velikosti obecně.
V čem je 225i rekordní s 231PS mezi MPV? Zafira B OPC taky 2.0T 240PS
Jaké to jsou konkrétně vlastnosti, které EU zakazuje a jinde ve světě se bez nich neobejdou?
Dle posledního odstavce Alfa tak nějak dopadne. Francouzi jdou po nákladech a nebudou držet konkurenci DS respektive ještě něco lepšího....
Podívej se, jak se začíná profilovat Opel. Zafira, OPC divize pryč, Astra pouze s 3-válcema atd. Co měl Opel špetku charakteru, tak ho zabili.
Řekl bych že záleží na věku a zvycích konkrétní osoby. Beastovi showmany (popisem) potkávám například v Advantage Cars, ale pana domácího nikdy takto oděného :D
PSA nechá dojet Giulii, Stelvio a následně buď Alfu úplně zařízne nebo je postaví na platformě modelů DS. Táááák :D
JJ, opravdu se sypaly, nicméně jich nebylo moc a hlavně, jak píšeš, bylo to hned na startu, kdy to spadalo do garance
Spíše tam blbne elektroinstalace u tlumiče, takové to: tamhle po 10 letech uhnil kabel komunikace, tamhle nachcala voda a tak.
Na našich silnicích zpravidla 120 - 150.000km někdy více, jindy méně, pár tlumičů seženeš okolo 12.000,- Ale věřím tomu, že se někomu vysypaly.
Jinak 40.000km vydrží u auta z Německa od turka/ukrajince/..., kdy auto má natočeno jednou tolik, než píše budík.
Galaxy vs Berlingo a spol. žebříňáků je fakt jiná galaxie, navíc přidejte motor o výkonu 240ps a můžete to rovnou odpískat....
Mě osobně se dost líbila ta dravost klasického OPC. Auto sedělo pěkně, akcelerovalo, módy jsi ho ještě přiostřoval a v Recarech se sedělo super. Fakt je, že to auto je lehce větší nebo spíš vyšší, ale pocitově to nebylo jako jezdit s dodávkou, třeba Partner. Nevím jaký jsi měl podvozek, ale elektronické tlumiče v základním nastavení nebyly nějak extra tvrdé a to tam byly 19'' kola. A co bylo pecka, to auto se vůbec nenaklánělo. Takže do určité míry s tím šlo dělat hovadiny. Samozřejmě se později projevila váha a velikost vozu, nicméně to bylo často v neslušných rychlostech.
Pěkný, známý má hodně podobné v červené Ruby Red.
Osobně bych preferoval toto:

Jako jo, to je docela hustý, když máš o 25.000,- dráž DS7 1.6 benzín o výkonu 180 koní a teda nižší výbavou Performance....
MBMB je to tak, z mého testování v tuneli Blanka směr z Dejvic do Tróji, tak Okyna 1.6TDI na 4.kvalt neudrží 75km/h. Astřice OPC 2.0T na 4. padala pod 75km/h. Volvo 2.0T, když nechám automat na 6.kvalt, tak neudrží 75km/h, ale ručně hodím 4. a je to v klidu a udrží tuto rychlost, respektive klesá.
Výkon 150k je kombinovaný nebo pouze výkon motoru + navíc elektromotor?
2 Krab: Veterána sice koupíš nějak opraveného, ale nevíš jak kvalitně ho dotyčný opravoval. Máš opravu/ rekonstrukci veterána, kdy klempířina + lakování vyjde na 100k a nebo taky na 300k. A nejlepší na tom je, že i to za 300k nemusí být kvalitně. Setkal jsem se již s několika lidma, kteří nechali za rekonstrukci ještě vyšší částky a byla to fušeřina..... Stačí nemít chemicky základovaný kov a během několika let ti vyskáče rez na exponovaných místech, pupínky v laku, atd.
Můj osobní názor je takový, pokud kupující neví nebo tomu nerozumí, jak vypadá kvalitní oprava/rekonstrukce veterána, tak se do koupě ani nepouštět.
Poslední komentáře
- Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Výborně Jaromíre! Už i HeavySmoker jej zmínil ve svém výčtu... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
...psal se rok 2009 a vůz byl 2 roky starý... a tipuju Alfu... - screepy, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Já bych chtěl vidět v reálu, jak to jede těch 230 kmh GPS.... - Slower, Ach, jak já bych Buick chtěl.
MGRR - me ty minuska prijdou fajn. Jako nemam problem, kdyby... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Sázím buď na Lanciu, nebo na Saab. - Frankie, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Můžou to být Japonské sedany. Honda Accord, Mazda 3 nebo... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Díky. No je fakt že ten automat byl asi jediné mínus, které... - HeavySmoker, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Ak je jediné svojej značky, tak rôzne obskurné sedany (Citroen... - František Čáslavský, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
To se nepočítá, to je sice tvoje fotka, ale můj meme! :D - lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Napadá mě Citroen C6, Peugeot 605, Lancia Kappa - Thema, Rover... - Goldies, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Hold my beer ????
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů