
Mrkef
Jméno | Jakub Štěpanovský |
---|---|
Bydliště | Praha 9 |
Registrace | před 5.3 rok. |
Poslední aktivita | před 9.7 měs. |
Příspěvků ve fóru | 16 |
Komentářů u článků | 178 |
Pozitivních komentářů u článků | 50 |
Negativních komentářů u článků | 16 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

VK: až uvidíš hodinovou sazbu pro EL vozidla, tak zjistíš, že výměna oleje v převodovce vyjde, jak dvě výměny oleje na spalováku ;)

S originálním sportovním podvozkem a 17'' koly na O3 i O3FL se nic takového neděje. Takže nejspíš kombinace běžných pružin a vyššího profilu pneu

Bude muset hledat, samozřejmě, stejně jako cokoli jiného v této cenové relaci. Jak píše Krab dole.

RCZ jsem málem.kupoval, ale v Rku. Hodně dobrá motokára, nicméně obava z motoru byla silnější.

Se šestiválcem je pouze QV a to mi dle popisu žadatele nevychází jako dobrá volba

Tak třeba by mohli zkusit něco ve stylu oddělení značek Chevrolet/Corvette, Seat/Cupra, Mitsubishi/Evolution

Jak píše rock, Karoq ve Stylu s 1.5TSI 110kw DSG cca 780k, s tím že je to pořád spíš fleet konfigurace. Retail, když už teda půjde do Karoqu, tak pravděpodobně po 1.0TSI manuál/DSG nebo 1.5TSI manuál.


Jerry tak to jsi asi první, kdo pořídil M3, aby se nebavili. Respektive možná 5% času na okruhu

Dnešní HH jsou odkaz na unikátní, historickou rally skupinu B....

Áčko nebo BMW s dvoulitrem bude odhadem 900+ a spíš víc, protože pokud se nepletu tak Áčko začíná buď 250 nebo rovnou 35 AMG

Ta cena již od je správně?
Jestli ano, tak nic moc, když Duster je za tu cenu v nejvyšší výbavě, 4x4 a stejně výkonným motorem. Na druhou stranu zase bez automatu a určitě větrných židlí :D

Minimálně v Chorvatsku, Slovinsku a Bosně se už moc často nevyskytuje materiál na silnicích s vysokým podílem vápence, které klouzaly. Za mokra to mělo vlastnosti podobné ledu, takže nevím, jak ti pomůže zimák.

Bohužel to vidím s Opelem stejně a to jsem se těšil na Astru K OPC s 300 koněma. Takhle si nechám poslední OPC asi ještě dlouho. Né, že by mě to mrzelo :D

A máš tam i srovnatelné výbavy?
Nezdá se mi, že korejci a Scala budou mít dvou zónovou klimu, led světlomety, senzory vpředu a vzadu, multifunkční volant + srovnatelnou cenu u Scaly nebo o 100k níž.

Smysl tohle auto dostane, jakmile města vyhlásí například v centru bezemisní zónu, kam mohou vjet pouze elektrická vozidla nebo spalovací výrazně znevýhodní. Například mýtem, či jiným pokřivením. Zásobování, spedice a další již nebudou mít na výběr. Dojezd dostačující, snad jen škoda, že za ty peníze je to fakt holota.

Sedan je přímo ideální pro 2 děti a jeden menší kočár.... Sám jsem měl Volvo S60....


Hele na fotkách mi to tak nějak nevadí, ale na živo je to úplně něco jiného. Fotograf ví :D


Když hodíš Supa do Sportlinu a k němu individuální lakování, tak nemusí být tak tuctový

Protože prémie defacto vytlačila všechny ostatní z této třídy v Evropě + ostatní výrobci navíc modely nahradily třídou SUV

MBMB: tak za prvé, přestaň bagatelizovat fakta, žvásty o pohádkách. Za druhé, ten test byl v Praze za běžných podmínek, nikoli třeba v Ostravě v období zimní inverze. A za třetí ten test byl ,,na krev'' stažen na ,,popud vyššího dobra'' čti EV.

Tuším, že tu byl test Peugeotu 508 2.0TDI, který byl velmi rychle stažen z internetu a tisku. Test se zabýval kvalitou vzduchu na vstupu do vozidla a výstupu z vozidla. Finále bylo takové, že vzduch na výstupu je prokazatelně čistší, než na vstupu. Jinak řečeno, správně fungující vozidla od cca emisní normy euro 4 výš filtrují vzduch.
Dříve byli komunisti rudí, dneska jsou zelení, ale v chování je začínají zdatně dotahovat, leckdy překonávat. Věřím tomu, že příští revoluce nebude sametová.



Novinářská konfigurace...... Největší podíl prodejů bude do 500k.
Nicméně jezdil jsem ve Stylu s 1.5TSI a DSG - příjemný auto, svižný, spotřeba do 7 litrů v kombinovaném provozu, celkový dojem super.

A vrchol idiocie jsou ty kovové stolky a židle uprostřed křižovatek v Praze pro zklidnění dopravy. Jako kdo by tam chtěl sedět kdy sedět? Ve špičce, kdy je pěkný provoz. Nebo v létě, kdy je ten kov pěkně rozpálený a není tam kousek stínu...


Já taky ne, ostatně to velmi často tvrdí i lidi z Moravy, Slovenska a dalších náplav, co tu nějaký pátek žijí. A pak jsou ještě lepší ti, co tu jsou tak 2-3 roky a cítí se jako nejskalnější Pražáci.

V Praze je potřeba na tohle myslet u voleb, aby se něco změnilo k lepšímu...
Protože když takový troglodit jako je Scheinherr, který upřednostňuje v dopravě třeba jako jeden bod z mnoha: cyklopruh (reálně nevyužitý) na páteřních komunikacích jako je: Argentinská, Plzeňská, magistrála, můžeš si dosadit XY dalších ulic po Praze a další v článku zmíněné věci rozhoduje regulérně proti plynulosti dopravy, místo tlaku na dokončení pražského okruhu, napojení na tunel Blanka, zvýšení kapacity ulice Radlická,....
Závěrem, co čekat od člověka, který ještě v roce 2018 řešil jako projektový manažer témata radioaktivní odpady a jejich vyřazování.

No jo MBMB, jenže tyhle konfigurace jsou reálně maximálně prodejné na operativní leasing a tam bude mít Peugeot jedinou šanci u společnosti, kterou vlastní majitelé z Francie (a těch tu moc není) + za tu cenu máš docela dost na výběr i u ostatních.
A na finále bude zajímavá měsíční splátka u této 308, protože zůstatková hodnota pro naše leasingovky bude minimálně o 150k nižší, než u Okyny, takže odhaduji při cca nájezdu 30k ročně minimálně 15k+ měsíčně, což jsi už v teritoriu právě RSA a dalších ,,lepších'' aut, než tohle.

Ještě konkrétní citace z článku: Podle jezdce problém tkvěl hlavně ve špatném obutí. Auto totiž k losímu testu dorazilo v letních pneumatikách Bridgestone Turanza, které z velké míry stály za jeho nedotáčivostí. Podle kanálu km77 se žádném vozu s těmito plášti nepodařilo překonat trať rychlostí 77 km/h, nejúspěšnější pokus měl hodnotu 75 km/h.

Napiš Woyta, ale proč to tak je. Nikoli kvůli autu, ale pneumatikám Bridgestone Turanza, které způsobí zvýšenou nedotáčivost.

Když tam hodíš manuál -60kg a ubereš výbavu -???, tak budeš něco pod 100kg. Za 560k to je hodně dobrá cena.

Nejvíc unikátů jsem viděl po městě v Ženevě, když byl Autosalon (nevím, zda to tam je běžný stav)

I30N Fastback 750k základ, bude horší výbava, menší prostorem, interiér za mě horší, na druhou stranu jako daily ok, jízdní vlastnosti lepší a máš cca 150k na benzín nebo performance díly ????
Jinak mě konkurence nenapadá, aby měla obdobný výkon a cenu.

Manuál je pouze pro zážehovou variantu, vznětová a hybrid pouze automat

S 1.6 TDI Okynou 220km/h tacháčových za hranicemi v Německu na Drážďany (padák jako kráva), s Astřicí zatím 252km/h tacháčových jinde.

Určitě, to i píšu, jen jsem to hodil do éteru, co je ještě možné sehnat v této době a třídě, jako (za mě) lepší koupě

Za ty peníze ještě můžeš trefit skladový auto výběhové Astry jako toto: https://www.opel-ihned.cz/Opel/Astra/l3u7dy5j/
Motor, výbava, komplet jinde



Okyna v kombajnu 2.0TSi 140kw, automat 4x4 navíc s Matrix světly atd. 940k

Individual BMW, Exclusive Audi, limitované edice Lamborghini a další jsou lakovány člověkem nikoli robotem velmi často. Rolls Royce, Bentley a další mají navíc klavírní lak, proti běžné produkci. MB pro změnu u PKW používá lak s příměsí keramiky, díky které má čirý lak vyšší odolnost vůči kartáčové myčce atd.
Pomeranč je způsoben kombinací vícero prvků: druhem materiálu/systému stavby materiálů - plnič, barva, čirý lak, aplikačním robotem/tryskou, druhem sušení v průběhu nebo na konci celého procesu atd. Vše je to o čase a nákladech.

Poslední komentáře
- AAMole, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Vzhledově mi to přijde povedený. Hlavně v porovnaní s tím,... - mariov8, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Nazývat se to nový Sharan, je to bomba. Ale dostal jméno... - Wakantanka, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
To skôr 2008, Mokka, C3 :) a to ešte má doraziť takto prekabátená... - sheogh, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Maximalka 150 :-) Je to vlastne zlutej Duster bez 4x4 :-D - sheogh, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Stylovy to mozna je, ale auto roku? To jsme to dopracovali - VK, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Předohrab. To s elektrikou vážně ne-e. - Habakukk, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Nikdo, proto přispěchali se spalovací verzí. - Romus, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Jako fakt by mě zajímalo kdo si toto "auto roku"... - Jaromír Soukup, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Žehlička je asi přece jen lepší. Neměl jsem sice bohužel... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Rekl bych, ze je pod krytkou na loketce obycejny sroub. Na sedacce... - S.h.I.t., Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Melo by jit 2-3-2 udelat, ale musi byt sedacky bez loketek (v nabidce... - Hansoff, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
V prezentaci na oficiálních stránkách ta možnost vidět... - Wakantanka, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
A kam by si ju dal? Ja aspoň z fotiek a popisu tomu rozumiem... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Podle fotek bych rekl, ze s jednou prikoupenou sedackou je z toho... - Pólin, Ford Puma ST Ecoboost Hybrid: Velká...
Tak to je bizar. Prvnich par hodin u clanku nebyla tabulka s technickymi...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2017 rok výroby
419 koní výkon
6 162 ccm objem
1973 rok výroby
138 koní výkon
6 555 ccm objem
1980 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
35 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Kia EV9: Představení a první jízdní dojmy
27 komentářů