
Mrkef
Jméno | Jakub Štěpanovský |
---|---|
Bydliště | Praha 9 |
Registrace | před 4.6 rok. |
Poslední aktivita | před 1.3 měs. |
Příspěvků ve fóru | 16 |
Komentářů u článků | 178 |
Pozitivních komentářů u článků | 50 |
Negativních komentářů u článků | 16 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

VK: až uvidíš hodinovou sazbu pro EL vozidla, tak zjistíš, že výměna oleje v převodovce vyjde, jak dvě výměny oleje na spalováku ;)

S originálním sportovním podvozkem a 17'' koly na O3 i O3FL se nic takového neděje. Takže nejspíš kombinace běžných pružin a vyššího profilu pneu

Bude muset hledat, samozřejmě, stejně jako cokoli jiného v této cenové relaci. Jak píše Krab dole.

RCZ jsem málem.kupoval, ale v Rku. Hodně dobrá motokára, nicméně obava z motoru byla silnější.

Se šestiválcem je pouze QV a to mi dle popisu žadatele nevychází jako dobrá volba

Tak třeba by mohli zkusit něco ve stylu oddělení značek Chevrolet/Corvette, Seat/Cupra, Mitsubishi/Evolution

Jak píše rock, Karoq ve Stylu s 1.5TSI 110kw DSG cca 780k, s tím že je to pořád spíš fleet konfigurace. Retail, když už teda půjde do Karoqu, tak pravděpodobně po 1.0TSI manuál/DSG nebo 1.5TSI manuál.


Jerry tak to jsi asi první, kdo pořídil M3, aby se nebavili. Respektive možná 5% času na okruhu

Dnešní HH jsou odkaz na unikátní, historickou rally skupinu B....

Áčko nebo BMW s dvoulitrem bude odhadem 900+ a spíš víc, protože pokud se nepletu tak Áčko začíná buď 250 nebo rovnou 35 AMG

Ta cena již od je správně?
Jestli ano, tak nic moc, když Duster je za tu cenu v nejvyšší výbavě, 4x4 a stejně výkonným motorem. Na druhou stranu zase bez automatu a určitě větrných židlí :D

Minimálně v Chorvatsku, Slovinsku a Bosně se už moc často nevyskytuje materiál na silnicích s vysokým podílem vápence, které klouzaly. Za mokra to mělo vlastnosti podobné ledu, takže nevím, jak ti pomůže zimák.

Bohužel to vidím s Opelem stejně a to jsem se těšil na Astru K OPC s 300 koněma. Takhle si nechám poslední OPC asi ještě dlouho. Né, že by mě to mrzelo :D

A máš tam i srovnatelné výbavy?
Nezdá se mi, že korejci a Scala budou mít dvou zónovou klimu, led světlomety, senzory vpředu a vzadu, multifunkční volant + srovnatelnou cenu u Scaly nebo o 100k níž.

Smysl tohle auto dostane, jakmile města vyhlásí například v centru bezemisní zónu, kam mohou vjet pouze elektrická vozidla nebo spalovací výrazně znevýhodní. Například mýtem, či jiným pokřivením. Zásobování, spedice a další již nebudou mít na výběr. Dojezd dostačující, snad jen škoda, že za ty peníze je to fakt holota.

Sedan je přímo ideální pro 2 děti a jeden menší kočár.... Sám jsem měl Volvo S60....


Hele na fotkách mi to tak nějak nevadí, ale na živo je to úplně něco jiného. Fotograf ví :D


Když hodíš Supa do Sportlinu a k němu individuální lakování, tak nemusí být tak tuctový

Protože prémie defacto vytlačila všechny ostatní z této třídy v Evropě + ostatní výrobci navíc modely nahradily třídou SUV

MBMB: tak za prvé, přestaň bagatelizovat fakta, žvásty o pohádkách. Za druhé, ten test byl v Praze za běžných podmínek, nikoli třeba v Ostravě v období zimní inverze. A za třetí ten test byl ,,na krev'' stažen na ,,popud vyššího dobra'' čti EV.

Tuším, že tu byl test Peugeotu 508 2.0TDI, který byl velmi rychle stažen z internetu a tisku. Test se zabýval kvalitou vzduchu na vstupu do vozidla a výstupu z vozidla. Finále bylo takové, že vzduch na výstupu je prokazatelně čistší, než na vstupu. Jinak řečeno, správně fungující vozidla od cca emisní normy euro 4 výš filtrují vzduch.
Dříve byli komunisti rudí, dneska jsou zelení, ale v chování je začínají zdatně dotahovat, leckdy překonávat. Věřím tomu, že příští revoluce nebude sametová.



Novinářská konfigurace...... Největší podíl prodejů bude do 500k.
Nicméně jezdil jsem ve Stylu s 1.5TSI a DSG - příjemný auto, svižný, spotřeba do 7 litrů v kombinovaném provozu, celkový dojem super.

A vrchol idiocie jsou ty kovové stolky a židle uprostřed křižovatek v Praze pro zklidnění dopravy. Jako kdo by tam chtěl sedět kdy sedět? Ve špičce, kdy je pěkný provoz. Nebo v létě, kdy je ten kov pěkně rozpálený a není tam kousek stínu...


Já taky ne, ostatně to velmi často tvrdí i lidi z Moravy, Slovenska a dalších náplav, co tu nějaký pátek žijí. A pak jsou ještě lepší ti, co tu jsou tak 2-3 roky a cítí se jako nejskalnější Pražáci.

V Praze je potřeba na tohle myslet u voleb, aby se něco změnilo k lepšímu...
Protože když takový troglodit jako je Scheinherr, který upřednostňuje v dopravě třeba jako jeden bod z mnoha: cyklopruh (reálně nevyužitý) na páteřních komunikacích jako je: Argentinská, Plzeňská, magistrála, můžeš si dosadit XY dalších ulic po Praze a další v článku zmíněné věci rozhoduje regulérně proti plynulosti dopravy, místo tlaku na dokončení pražského okruhu, napojení na tunel Blanka, zvýšení kapacity ulice Radlická,....
Závěrem, co čekat od člověka, který ještě v roce 2018 řešil jako projektový manažer témata radioaktivní odpady a jejich vyřazování.

No jo MBMB, jenže tyhle konfigurace jsou reálně maximálně prodejné na operativní leasing a tam bude mít Peugeot jedinou šanci u společnosti, kterou vlastní majitelé z Francie (a těch tu moc není) + za tu cenu máš docela dost na výběr i u ostatních.
A na finále bude zajímavá měsíční splátka u této 308, protože zůstatková hodnota pro naše leasingovky bude minimálně o 150k nižší, než u Okyny, takže odhaduji při cca nájezdu 30k ročně minimálně 15k+ měsíčně, což jsi už v teritoriu právě RSA a dalších ,,lepších'' aut, než tohle.

Ještě konkrétní citace z článku: Podle jezdce problém tkvěl hlavně ve špatném obutí. Auto totiž k losímu testu dorazilo v letních pneumatikách Bridgestone Turanza, které z velké míry stály za jeho nedotáčivostí. Podle kanálu km77 se žádném vozu s těmito plášti nepodařilo překonat trať rychlostí 77 km/h, nejúspěšnější pokus měl hodnotu 75 km/h.

Napiš Woyta, ale proč to tak je. Nikoli kvůli autu, ale pneumatikám Bridgestone Turanza, které způsobí zvýšenou nedotáčivost.

Když tam hodíš manuál -60kg a ubereš výbavu -???, tak budeš něco pod 100kg. Za 560k to je hodně dobrá cena.

Nejvíc unikátů jsem viděl po městě v Ženevě, když byl Autosalon (nevím, zda to tam je běžný stav)

I30N Fastback 750k základ, bude horší výbava, menší prostorem, interiér za mě horší, na druhou stranu jako daily ok, jízdní vlastnosti lepší a máš cca 150k na benzín nebo performance díly ????
Jinak mě konkurence nenapadá, aby měla obdobný výkon a cenu.

Manuál je pouze pro zážehovou variantu, vznětová a hybrid pouze automat

S 1.6 TDI Okynou 220km/h tacháčových za hranicemi v Německu na Drážďany (padák jako kráva), s Astřicí zatím 252km/h tacháčových jinde.

Určitě, to i píšu, jen jsem to hodil do éteru, co je ještě možné sehnat v této době a třídě, jako (za mě) lepší koupě

Za ty peníze ještě můžeš trefit skladový auto výběhové Astry jako toto: https://www.opel-ihned.cz/Opel/Astra/l3u7dy5j/
Motor, výbava, komplet jinde



Okyna v kombajnu 2.0TSi 140kw, automat 4x4 navíc s Matrix světly atd. 940k

Individual BMW, Exclusive Audi, limitované edice Lamborghini a další jsou lakovány člověkem nikoli robotem velmi často. Rolls Royce, Bentley a další mají navíc klavírní lak, proti běžné produkci. MB pro změnu u PKW používá lak s příměsí keramiky, díky které má čirý lak vyšší odolnost vůči kartáčové myčce atd.
Pomeranč je způsoben kombinací vícero prvků: druhem materiálu/systému stavby materiálů - plnič, barva, čirý lak, aplikačním robotem/tryskou, druhem sušení v průběhu nebo na konci celého procesu atd. Vše je to o čase a nákladech.

Poslední komentáře
- man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Já teda jezdim po Praze E60 530xi n52b30 v automatu a nedám... - pickozudovozu, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Jasný, 130k ve městě využiješ… - Frodo, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
To je tedy tip. K čemu že bude 265 koní do města s dlouhou... - man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=356917242&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=6e82620c-08e3-374c-4c18-f451fb7acd2a&ref=srp Pak... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Grazie mille. Speriamo che alcuni vendano. - StreetPro, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Velmi koukatelne... congratulazioni, applauso... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ach tak, děkuji za objasnění… - Oris, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle... - Junior, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Těch ceedu, co vypadají jak Panamera z Wishe, potkávám v poslední... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
nelze - Ferrari se trhlo a odchází i s blokem motoru od trojzubce... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Škoda, já doufal ve vrcholné verzi v osmiválec od Ferrári... - 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat....
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů - Existuje ideální kokpit?
43 komentářů