načítám data...

st. Padre

JménoPetr Tavel
BydlištěPraha 1
Registracepřed 6.1 měs.
Poslední aktivitapřed 4 sec.
Komentářů u článků113
Pozitivních komentářů u článků13
Negativních komentářů u článků75
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

st
st. Padre
dnes v 11:38
0
Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...

1000 nabijecich cyklů je u auta s dojezdem dle wltp 200 km maximálně 50.000 km a to ještě pouze pokud se bude vždy nabíjet od 0 do plné, což v praxi prakticky nenastává.
Životnost celého auta se v praxi rovná životnosti baterie.

st
st. Padre
dnes v 09:47
0
Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...

Já to.myslel tak, že al.auto s dojezdem 400 km může i po letech mít dojezd třeba 150 km a dá se pořád po městě používat. Kdežto u auta s dojezdem. 200 km z výroby bude po letech téměř nepoužitelné i ve městě.

st
st. Padre
dnes v 08:43
0
Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...

Pokud nabíjíš doma tak to může být i použitelné, pokud budeš používat rychlonabíječky, tak bude baterka rychle degradovat a dojezd se sníží na hranici použitelnosti ve městě.

st
st. Padre
10. dubna 2021, 11:02
-3
Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte se, nekouše

Orální sex s Halinou musí být tedy pěkná divočina na hranici BDSM praktik.
Ale k tomu autu - design je odvážný, ale nikoliv ikonický, v praxi tedy rychle zestárne. Auto má mizernou aerodynamiku, je těžké a ještě má slabý motor. Výsledkem je pocit, že to nejde ani když na to pořádně šlapeš. A 19ti palcová kola jsou jen pro zlost, při jízdě drncají a při nákupu se prodraží.

st
st. Padre
05. dubna 2021, 20:20
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Přijde chlápek do steak house, číšník ho usadí, přinese jídelní lístek a čeká na objednávku. Chlápek si ho celý pročte, koukne do peněženky, pak vstane a jde si vedle do McDonald's koupit hambutger.

st
st. Padre
05. dubna 2021, 18:27
-6
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Při rozpočtu mezi 50 - 70 k za rodinné auto doporučuji Felicii kombi a ještě počítej něco na prvotní servis a nezbytné opravy.

st
st. Padre
28. března 2021, 16:15
-1
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Na Primě dávají pořád o autech, teda teď už je to spíš teleshopping a product placement s přestávkami na reklamu. Moderátor expert tam jako idiot veršuje a všechna auta mají hodnocení vysoko přes 90%. Koukat.se.na to nedá.
Tento článek o Mini mi přijde podle stejné šablony. Auto máme půjčené gratis a tak ho musíme vychválit i když je to otylá obluda.

st
st. Padre
27. března 2021, 21:28
-1
st
st. Padre
27. března 2021, 15:28
-2
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Lidová vozítka myslím původní Mini a původní Fiat ne t, moderní reinkarnace.

st
st. Padre
27. března 2021, 15:27
-1
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Tohle asi nejlépe vystihnul M. Horníček když se ho ptali jaký má názor na mini. On říkal že pozitivní, ale nesmí v ní být maxipedel. Obávám se, že v tomto případě k tomu došlo.

st
st. Padre
27. března 2021, 14:05
-9
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Přesně tak a to samé ten Fiat.
Teď jsou ta lidová vozítka dovedena k absurditě, kdy pořízení smysl nedává.

st
st. Padre
27. března 2021, 11:21
0
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Tohle auto jsem v provozu už viděl a mini už opravdu není. Je to jako když si pořídiš dogu a pojmenuješ ji Drobek - trochu infantilní. Je to něco podobného jako Fiat 500 SUV nebo jak se to jmenuje. To auto není vhodná volba ani do města, ani na dálnice.

st
st. Padre
23. března 2021, 17:23
1
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive: Závan časů minulých

Nešlo by třeba místo těch prodejů uvést alespoň základní technické informace o tom autě, aby si to člověk nemusel hledat jinde?

st
st. Padre
20. března 2021, 11:32
0
Konce nadšeného motorismu

Pokud je řeč o sportovních autech pro zábavu (mx5), kde je pořád podstatný poměr výkon a hmotnost, tak baterky nejsou řešení.
Tesla má sice super zrychlení, ale potřebuje obrovskou baterku a pak je těžká.
A vůbec ty elektromobily pokud nemají stát majlant, tak mají malé baterie a málo výkonný motor aby vůbec někam dojely. O impozantním zrychlení nemůže být vůbec řeč.

st
st. Padre
14. března 2021, 10:31
2
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Elektromobility dává smysl u autíček na autodromu.

st
st. Padre
14. března 2021, 10:28
5
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Tady prostě doba předstihla vývoj. Elektrická auta budou možná výborně použitelná, ale bude trvat minimálně pár desítek let. O žádné ekologií se tady hovořit vůbec nedá bilance je záporná. A finanční úspora proti spalovacím autům je také nezáporná.
V současné době je elektromobil dražší, méně praktická a neekologická volba.

st
st. Padre
11. března 2021, 14:43
2
Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce

Ten s tou Tatrou má pevnou cenu a na prodej nespěchá. Bude to.treba pár desítek let trvat, ale může mít s prodejem úspěch.

st
st. Padre
11. března 2021, 09:10
-1
Kia XCeed PHEV: Nemusím se vytahovat

Auta se cenově srovnají, běžná budou zdražovat a přiblíží se k hybridům a elektrice.
Kedlubny raději ne, po těch se hodně prdí.

st
st. Padre
11. března 2021, 09:08
-2
Kia XCeed PHEV: Nemusím se vytahovat

U těchto aut je podstatným údajem hmotnost. Např. U Octavie ty baterky váží cca 350 kg.

st
st. Padre
03. března 2021, 10:29
-1
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

Tam jiné řešení prakticky není. Baterky jsou drahé a těžké, když jich dáš víc, dosáhneš vyšší ceny, hmotnosti a spotřeby. Dojezd se nijak dramaticky neprodlouží. Nedá se očekávat nějaký průlom ve vývoji baterek v příštích letech, je to běh na dlouhou trať.

st
st. Padre
03. března 2021, 09:48
2
Audi e-tron Sportback 55 quattro: Stylový fešák, kterému chutná

Baterie jsou pořád dost drahé a tohle má navíc ještě vysokou spotřebu. Trend elektromobility bude menší baterie, nižší spotřeba a dojezd lehce nad 300 km.
Tohle Audi nemá s ekologií nic společného, je to opulentní rozežraná obluda s nadváhou. Ale lidé to chtějí.

st
st. Padre
23. února 2021, 14:19
0
Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?

Tak třeba v Německu už na některá podzemní parkoviště elektromobily vůbec nesmí (podobně jako plynová auta). Bojí se požáru.

st
st. Padre
11. února 2021, 14:13
-1
Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc

Chrysler Sebring kabriolet - za těch 70k ho pořídí i s prvotním servisem. A tuctovka to není, třeba teď v zimě jich moc nejezdí.

st
st. Padre
05. února 2021, 17:25
-9
Hledání ideálního Ferrari pro začátečníka

Když už Ferrari, tak určitě tu největší exotiku co se dá sehnat, ideálně nějakou limitu vyrobenou jen v jednom kuse. Jedině tak máš šanci, že v budoucnu prodáš se ziskem. Na běžných modelech jen proděláš.

st
st. Padre
05. února 2021, 11:16
0
Hyundai i30 1.6 CRDi: Vítězství tabulek nad emocemi

Realita je, že na plakátu máš sporťák, v garáži možná nějaké dieselové kombi a reálně jezdíš tím, co v práci vyfasuješ.

st
st. Padre
03. února 2021, 15:05
-1
Proč nechápeme nová auta

Obecně se nádrže zmenšují tak jak se zmenšuje tabulková spotřeba. Octavia 1 měla 60 litrů, Octavia 4 má už jen 45 litrů. Je to hlavně kvůli hmotnosti. U verze na zemní plyn je jen 9 litrů.
U toho hybridů do zásuvky je to záměr - jde o to aby lidé jezdili hlavně na elektriku.

st
st. Padre
03. února 2021, 13:58
-1
Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?

Lze to použít jen na volném moři, kde není příliš velký provoz a také potom ta trajektorie je přizpůsobena proudění větru, tedy se nepluje nejkratší trasou po přímce a tím se prodlužuje čas dopravy a tedy i její cena.

st
st. Padre
03. února 2021, 10:49
-1
Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?

Tohle není úplně ono. Používají se lodní draky - je to plachta ve velké výšce (stovky metrů) kde je relativně silné proudění větru, která pomáhá snižovat spotřebu, ale moc se to nepoužívá, protože mazut je relativně levný a vyžaduje to práci obsluhy navíc.

st
st. Padre
02. února 2021, 21:51
5
Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?

Myslím, že všichni můžeme zůstat ještě několik desetiletí úplně v klidu. Dalších minimálně 30 let bych nějakou větší změnu vůbec nečekal. A to ani v Evropě. Technologie potřebují ještě hodně vývoje.
Ale základní myšlenka je pořád stejná, lehké auto potřebuje ke zrychlení a jízdě méně energie a je tedy ekologičtější.
Mimochodem nákladní doprava zatím žádnou alternativu nenabízí a že by jezdily 40ti tunové kamiony plné baterií je ekologický i ekonomický nesmysl.

st
st. Padre
02. února 2021, 16:58
-1
Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?

Já vidím třeba u malých aut (panda a podobné) ještě alternativu benzínový dvouválec třeba z motocyklu a k tomu mechanický setrvačník. Celé b to pak fungovalo podobně jako mildhybridy.

st
st. Padre
30. ledna 2021, 20:48
3
Proč nechápeme nová auta

PHEV má největší smysl pokud máš kde nabíjet a jsi ochoten pravidelně pořád nabíjet. Pak můžeš teoreticky dosáhnout spotřeby 0 litrů a jezdit pouze na elektriku. Pokud nabíjš baterie spalovacím motorem, tak je to úplně na nic, úspora se nekoná a auto má větší spotřebu než srovnatelné spalovací, navíc tam pořád vozíš zátěž baterií.
Pokud nejsi ochoten, nebo nemáš kde nabíjet můžeš si koupit mild hybrid, který ti ušetří např. U Octavie asi 2 deci paliva na 100 km, investice se ti stejně nikdy nevrátí a ještě máš dražší pojistku a vyšší servisní náklady. Elektromobilita stále nedává smysl. Je to vždy méně komfortu a a více peněz. Možná za 20, 30 let se to změní......

st
st. Padre
30. ledna 2021, 09:23
0
Proč nechápeme nová auta

V době, kdy máš dálkové ovládání které ani nemusíš používat, bezkličove odemykání, startování tlačítkem, personifikací na automatické nastavení vozu podle konkrétního řidiče. Musíš před každou jízdou manipulovat s kabelem, rozpojit ho, smotat ho, umístit do kufru (dává se do přihrádky úplně dole), musíš použít rukavice, protože se časem zašpiní, nebo si pak myt ruce a po každé jízdě vše absolvuješ v opačném pořadí, protože když to neuděláš, tak ta koncepce má jen nevýhody a místo úspory ještě kvůli vyšší hmotnosti máš vyšší spotřebu. Tohle té čeká minimálně 2 x denně, ale spíš před a po každé jízdě, protože udávaných 50 km dojezdu je s bidou 40 a to vše u auta, které je výrazně dražší než spalovací. V kufru také můžeš mít věci, pak je to s kabelem Tetris a nabíjení využijete jen pokud máš kde a to ve většině případů nemáš, protože každý nejezdí jen domů do garáže a do práce, kde může mít v garáži také zásuvku.

st
st. Padre
29. ledna 2021, 23:33
1
Proč nechápeme nová auta

No tak ona to není jen změna k lepšímu.
Větší kola - horší jízdní komfort, vyšší cena obutí a riziko poškození ráfků.
Výrazně vyšší hmotnost auta zhoršuje dynamiku jízdy a SUV a crossovery mají zase horší aerodynamiku.
Hybrid zvyšuje složitost auta, cenu a negativně se podepisuje na hmotnosti, baterie se navíc kradou. Plug in navíc zhoršuje komfort ....

st
st. Padre
24. ledna 2021, 22:36
-1
Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže

Ano vyšší tuhost karoserie je plus, horší přístupnost do kufru mínus.

st
st. Padre
24. ledna 2021, 20:26
-2
Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže

Člověk nesmí mít růžové brýle. Karoserie sedan vypadá hezky, ale karoserie liftback vypadá ještě lépe a hlavně ke nesrovnatelně praktičtější. Interiér s tou modrou ke kýčovitý. U auta je prémiová hlavně cena a sazby v servisu.

st
st. Padre
21. ledna 2021, 15:20
2
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Hans by si měl koupit roční jízdenku na MHD a zajít si k doktorovi.

st
st. Padre
18. ledna 2021, 17:02
3
Spyker vyhlásil bankrot, vypadá to na definitivní konec.

Pohledávky vůči věřitelům? To lze přece vzájemně započítat.

st
st. Padre
09. ledna 2021, 10:51
-1
Jaké auto pro dopravní policii?

Ano, ale nabídka nebyla po kritice nakonec podána žádná, proto bylo výběrové řízení zrušeno.
Psal jsem, že to lze celé řešit mnohem chytřejší. Ale zase jsme u policie , kde o patlaly není nouze. Tak bych nečekal zázraky.

st
st. Padre
08. ledna 2021, 21:10
-3
Jaké auto pro dopravní policii?

Policie si chtěla koupit hlavně showcar - podobně jako je mají např. V Dubaji, nebo Itálii. Dělal to ale nějaký patlal co vypsal zadání má míru konkrétnímu dealerovi. Po kritice to stáhli.
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových občas získá nějaké zajímavé auto (sporťák, extravagantní SUV, apod.). Policie jo tak může získat převodem gratis.

st
st. Padre
23. prosince 2020, 13:24
-1
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Mně tohle přijde už takové americké - velká, těžká, nevzhledná, rozežraná bestie.Mimochodem dnes jsem na přeplnenem parkovišti u supermarketu viděl holku v Escalade a vypadala vyloženě nešťastně ve snaze najít volné místo a když už našla, tak se tam nevešla... Takové peníze já nejsem ochoten utratit za auto a kdybych byl, tak by to bylo asi něco elegantního, nadčasového, puristického, možná Morgan nebo nějaký klasický Jaguar.

st
st. Padre
13. prosince 2020, 14:53
1
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Klasický mi vadí zácpy a hlavně ti řidiči co stojí u středu abych nemohl projet na motorce. A pak také ta baba co mě blokovala asi dvě hodiny v Kalifornii (půjčil jsem si Mustanga a vyrazil do Squaw Valles - cesta plná zatáček lehce do kopce ve Skalistých horách. Přede mnou baba v americkém MPV co do každé zatáčky brzdila. Předjet bylo nemožné, vždy jsem raději zastavil, abych ji za chvíli zase dojel a to trvalo asi 2 hodiny, fakt jsem jo chtěl zabít).

st
st. Padre
13. prosince 2020, 04:31
-2
Hyundai Tucson: Nový hrdina všedního dne

Jak tak koukám na to auto, tak si dokážu představit, že se někomu zalíbí už jen ten vzhled. Stejně jako třeba u amerických muscle car. Je napůl americká a napůl sci-fi. Jen ten volant se mi vůbec nelíbí. Ale i tak si pořád myslím, že SUV je kravina už jen proto, že každý osobák se stejným motorem na tom bude dynamicky lépe.

st
st. Padre
10. prosince 2020, 19:58
-8
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Ono je sice pěkný mít v autě silný benzínový šestiválec, ale když to auto má přes 2 tuny a musíš to ubrzdit před zatáčkou, tak je otázka, jestli není lepší mít silný benzínový tříválec v tunovém autě...

st
st. Padre
10. prosince 2020, 14:01
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Tohle není úplně typické auto do sbírky do garáže. Je to manažerské auto na denní ježdění, které se prakticky nedá provozovat levně a pro spoustu těch manažerů jsou čas peníze a časté tankování je opruz a ztráta času, takže ten diesel plně chápu.

st
st. Padre
10. prosince 2020, 13:50
0
SUV, které udělá radost i náročnému fajnšmekrovi

Ona se ta SUV zase pomalu snižují a taková poslední X3 vypadá jen jako lehce nafouklý hatchback.
Jinak celá ta kategorie je na hlavu postavená. Nejsou na sportovní a ani užitková. Jedná se čistě o módní záležitost stejně jako jehlové podpadky. Vypadají sexy, ale nesmí je mít na nohách 200 kilová macanda s křečovými žílami a celulitidou...

st
st. Padre
05. prosince 2020, 18:19
0
Itasha: Proč mají v Japonsku auta polepená kreslenými postavičkami?

Tohle je ještě takový slabý odvar a infantilní záležitost. Ten nejlepší tuning z Japonska je jednoznačně Bosozoku. A pro motoristické nadšence je v Tokiu možnost prohlídky města v relativně silné benzínové motokáře v anime kostýmu dle vlastního výběru. Jezdí se v běžných ulicích mezi auty.

st
st. Padre
01. prosince 2020, 21:35
0
Ford Focus 1.0 EcoBoost mHEV: Radost z malého motoru

Technologie je stejná jako u notebooků a tam mi baterka vydrží 3-4 roky, pak už jen stále na nabíječce na síti, nebo výměna baterie, což se často už nevyplatí.

st
st. Padre
01. prosince 2020, 18:21
0
Ford Focus 1.0 EcoBoost mHEV: Radost z malého motoru

To bude stát asi balík, když to tak tají. Ta baterka absolvuje mnohem více nabíjecích cyklů než velká baterie u elektromobilu, kde se uvádí životnost cca 800 - 900.

st
st. Padre
01. prosince 2020, 10:52
0

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem