
Petr „st. Padre“ Tavel
Bydliště | Praha 1 |
---|---|
Registrace | před 4.3 rok. |
Poslední aktivita | před 10.3 měs. |
Komentářů u článků | 148 |
Pozitivních komentářů u článků | 22 |
Negativních komentářů u článků | 96 |
Posledních 50 komentářů
st. Padre
20. 5. 2023, 10:11 0Nějak nevidím důvod kupovat čínskou motorku, když za podobnou cenu je Japonec, který si mnohem lépe drží cenu. Tohle člověk vidí v Asii, kde ty 20 - 30 let staré Hondy pořád bez problémů jezdí.
st. Padre
12. 4. 2023, 08:25 1Kamarád Mara má naprostou pravdu. Ono je to ale drahý i v Praze. Respektive to stojí nesmysl.
st. Padre
27. 2. 2023, 10:57 2Relativně složitá technika a vysoká reálná spotřeba. Já tedy ty výhody třeba oproti Toyotě opravdu nevidím.
st. Padre
11. 12. 2022, 23:13 3Ten poměr výkon/hmotnost je horší než u litrové Oktavky.
st. Padre
07. 12. 2022, 18:52 0Auto pro začátečníky, proč ne. Pokud je člověk ještě nový a neokoukaný, tak v adult industry to jsou zajímavé částky za scénu, zejména když dělá áčko nebo dp..,.
st. Padre
26. 11. 2022, 12:26 4Při prakticky stejných výrobních nákladech se to dá prodat dráž, lidé mají pocit, že dostávají něco navíc a kupují tak téměř ve všech parametrech horší auto.
Jinak Superb vs. Oktávka - pokud někdo nutně nepotřebuje prostor vzadu na sedačkách, tak Oktávka má podstatně nižší provozní náklady a stejným motorem pojede vždy lépe.
st. Padre
25. 11. 2022, 23:01 1Tohle není jen městská záležitost, ale i meziměstská a to zejména tam, kde ke řídké osídlení. Sám to na cestách často využívám. Dodávky jsou většinou bílé a často import z Německa, např Gruzie, Kazachstán, Kyrgyzstán, Moldávie, apod. Ale tenhle fenomén je po celém světě JAR, Mexiko, středoamerické země - tam používají školní budy z USA. A třeba na Filipínách donedávna přestavěné Jeepy, dnes už je to z ekologických důvodů zakázáno a mají také dodávky.
st. Padre
25. 11. 2022, 20:13 0Když už koncern, tak Octavii oproti tomuhle bude téměř ve všem lepší.
st. Padre
24. 11. 2022, 19:58 5Není to maršutka, ale maršrutka, z ruského maršrut, tedy v překladu směr cesty.
st. Padre
19. 11. 2022, 12:59 0Tak u soukromých aut je průměrný nájezd cca 12 tis. km ročně - pro takové lidi elektromobil za mio není řešení. Další problém je, že pořád platí, že životnost automobilu se rovná životnosti baterie, do starého auta nikdo novou baterku která převyšuje jeho cenu kupovat nebude, pokud bude po záruce (8 let 160 tis. Km). V současné době je průměrné stáří aut asi 13 let. Další věc je, že nové el. suv Volvo váží už přes 2.800 kg prázdné a moc prostoru pro větší baterku není, pokud má být možné s tím jezdit bez řidičáku C.
st. Padre
15. 11. 2022, 15:26 -2Děkuji, rozdíly minimální. Skoro to vypadá že Fabia je lepší deal. 380 litrů v kufru měl nedávno Golf.
st. Padre
15. 11. 2022, 09:53 0Nevíte někdo, jak je tato Kia velikostně při porovnání s poslední Fabií, místo v interiéru a kufr?
st. Padre
31. 8. 2022, 09:25 -3Tak autor sám uvádí "Koupit si starý obskurní italský skútr vyžaduje abyste to v hlavě neměli tak docela v pořádku už ze své podstaty." Zbytek o Hodně je pouhé konstatování faktů. A smutný život opravdu nemám, jen upřednostňuji věci co fungují jak mají.
st. Padre
30. 8. 2022, 15:11 -4Tohle už je buď dokonalý masochismus, nebo diagnóza. Jen pro info - nová Honda Vision stojí asi 58k spotřebu má méně než poloviční a za pár sezon se náklady na provoz srovnají a pak už jen základní údržba a spolehlivost.
st. Padre
29. 7. 2022, 09:05 0Škodovka má ke každému SUV osobní ekvivalent k tomuhle Scalu, která vždy bude mít lepší jízdní vlastnosti a bude praktičtější. SUV je hlavně módní trend. A kufr je dobré porovnávat v litrech.
st. Padre
09. 7. 2022, 18:14 4Poddruh Čech dovolenkový s bagetou? To mi přijde stereotypní stejně jako kdyby o autorovi někdo napsal, že je to socka, co si nemůže dovolit hotel ani parkování v Monaku a jídlo v restauraci si dělí napůl.
st. Padre
16. 6. 2022, 09:41 1Nebyly by technické parametry?
st. Padre
15. 6. 2022, 13:38 0Tohle je auto původně určené pro rozvojové trhy, tedy jednodušší konstrukce, jednodušší podvozek a horší odhlučnění. Polo bude ve všech směrech ech lepší a i levnější.
st. Padre
23. 4. 2022, 16:29 2Já jsem vždy považoval SUV na hloupý módní výstřelek, kdy platíš víc peněz za horší auto oproti osobáku (jízdní vlastnosti, aerodynamika, vnitřní prostor, ad.). Ale jak se svět mění, tak jsem čím dál méně ochoten připlácet jinde vice a Duster mi přijde například v porovnání s Octávií jako docela chytrá volba.
st. Padre
19. 4. 2022, 20:55 3Mně to přijde úplně Ok, je to takový rumunský allroard,. jehož vlastnictvím člověk ukazuje, že.mu je u prd..e posouvání automobilek do premiového segmentu, že auto je běžný spotřebák. A je to i určitá forma exkluzivity. V Praze je to jinak samé BMW a SUV. Tak snad to vydrží a ještě se majitel může při jízdě kolem nabíječek jen usmívat.
st. Padre
11. 4. 2022, 09:55 0Nebylo by víc foto, interiér, vzadu, kufr s tou nádrží o které se píše...
st. Padre
03. 4. 2022, 11:39 0Jak velká je baterie?
st. Padre
10. 3. 2022, 11:29 0Nemyslím, ze by to bylo auto vhodné pro důchodce. Je poměrně drahé, je tam velká amortizace a pokud důchodce dožije déle, čeká ho rapidní pokles dojezdu, nebo výměna baterie na sklonku života. Navíc auto nemá tepelné čerpadlo a v zimě bude dojezd mizerný i tak. Důchodci mají rádi teplo, v zimě to bude značně nepohodlné a navíc zrychlení kolem 20 sekund je vyloženě nebezpečné. Tohle je ideální auto třeba pro pizzerie na dovážení přes den a nabíjení v noci.
st. Padre
31. 1. 2022, 08:44 3Tohle je produkt absurdity dnešní doby. SUV je in, kdo nemá SUV jako by nebyl, co na tom, že je to těžké. Do města nesmyslně velké, na dálnici mizerná aerodynamika, a kufr odpovídá liftbacku. A tak ve výsledku kupuješ dražší auto s horší dynamikou s vyššími provozními náklady. Ale zase se tam prý lepe nastupuje.
st. Padre
20. 10. 2021, 15:53 3Mně tahle kategorie aut přijde až absurdní. Něco jako sportovní kamion.
st. Padre
22. 9. 2021, 21:14 -5Ale to je nepochopení. Není ro žádný nenávistný komentář, to bych normálně napsal že je to kokot.
Píše, ze je jiný a není stádní. Očekával jsem homosexuála, transexuala, nebo nějakou nebinarni bytost. On je ale jiný v tom, že nechápe proč potkává Miaty. Zkusím tedy vysvětlit. Jedná se zpravidla o sezónní auto na letní období a to je zrovna teď. Když pojedeš v zimě do Špindlu, tak tam zpravidla potkáš jen tu mojí, protože tam s ní jezdím i v zimě a jinou jsem tam ještě v zimě neviděl..
st. Padre
22. 9. 2021, 06:26 -11Zbytečný článek zbytečného pozéra.
Upozornění: každý nenávistný komentář bude automaticky označen roztomilým koťátkem
-
Komentář upraven 22. 9. 2021, 10:49:23
st. Padre
11. 5. 2021, 08:32 -1Tyhle vyřazený pohřebáky jsou ideální na kempování, třeba když jsou zavřený hotely. A večer není nutné ani stavět stan.
st. Padre
01. 5. 2021, 07:17 -1Tak Volvo vždy preferovalo hlavně bezpečnost a tam je nižší rychlost rozhodující.
U těch igelitek není rozhodující kolik do nich dáš, obě musí projít zkouškami na deklarovanou nosnost, tedy 7 a 10 kg.
st. Padre
01. 5. 2021, 00:06 -2Co je na tom k nepochopení. S tím samým teď přišel Renault s Dácií. Nové model už budou navrhovány na max rychlost 180 km. Další výrobci se budou přidávat.
Když jsi u té fyziky, tak si pro jednoduchost představ igelitovou tašku, která unese 10 kg a tomu také odpovídá síla materiálu. Pokud by měla místo toho unést jen 7 kg, můžeš použít méně materiálu a výroba bude levnější.
st. Padre
30. 4. 2021, 13:07 -4Přesně tak, je podstatný rozdíl jestli je auto navrženo na maximální rychlost180, nebo 250 km. Působí tam úplně jiné síly. A co se týká pneumatik, tak ty se přizpůsobují ve spolupráci s výrobci pneumatik každému autu na míru. Ale to není podstatné. To auto stejně více nepojede, než těch 180, předpoklad, že si to někdo koupí a pak někde nechá načipovat aby to jelo 250 je přinejmenším naivní.
st. Padre
28. 4. 2021, 21:41 -5To není jen software a.nemyslim, že by bylo možné to nastaveni měnit. Je to hlavně způsob, jak při konstrukci auta značně ušetřit, protože všechny díly mohou být navrhovány na tuto konstrukčním rychlost. A na autě budou i pneumatiky s nízkým rychlostním indexem. Mimochodem, některé elektromobily s cenou přes milion zvládají třeba jen 140 km jako maximálku.
st. Padre
28. 4. 2021, 19:17 -4Když se mi nechce nic řešit, tak si určitě nebudu kupovat plug-in hybrid, který je určen na denní dobíjení ze zásuvky. To auto má také kolem 2 tun a na tu hmotnost relativně malý výkon. Když tedy nebudu chtít nic řešit, tak si za ty 2 mio co to stojí raději vyberu cokoliv jiného. O omezení max. Na 180 km a mučení Ujgurů v koncentračních táborech se nemá smysl ani zmiňovat.
st. Padre
23. 4. 2021, 16:20 -1Při jízdě na limitu se pádům na motorce nevyhneš, je to vidět při každých závodech, tam kde s autem dostaneš max smyk už jdeš s motorkou j zemi. Jinak mi ale smysl článku unikl. Dva konkrétní stroje na jednom okruhu, u jiných strojů a jiném okruhu to může být opačně....
st. Padre
20. 4. 2021, 11:38 -61000 nabijecich cyklů je u auta s dojezdem dle wltp 200 km maximálně 50.000 km a to ještě pouze pokud se bude vždy nabíjet od 0 do plné, což v praxi prakticky nenastává.
Životnost celého auta se v praxi rovná životnosti baterie.
st. Padre
20. 4. 2021, 09:47 -2Já to.myslel tak, že al.auto s dojezdem 400 km může i po letech mít dojezd třeba 150 km a dá se pořád po městě používat. Kdežto u auta s dojezdem. 200 km z výroby bude po letech téměř nepoužitelné i ve městě.
st. Padre
20. 4. 2021, 08:43 -2Pokud nabíjíš doma tak to může být i použitelné, pokud budeš používat rychlonabíječky, tak bude baterka rychle degradovat a dojezd se sníží na hranici použitelnosti ve městě.
st. Padre
10. 4. 2021, 11:02 -3Orální sex s Halinou musí být tedy pěkná divočina na hranici BDSM praktik.
Ale k tomu autu - design je odvážný, ale nikoliv ikonický, v praxi tedy rychle zestárne. Auto má mizernou aerodynamiku, je těžké a ještě má slabý motor. Výsledkem je pocit, že to nejde ani když na to pořádně šlapeš. A 19ti palcová kola jsou jen pro zlost, při jízdě drncají a při nákupu se prodraží.
st. Padre
05. 4. 2021, 20:20 -1Přijde chlápek do steak house, číšník ho usadí, přinese jídelní lístek a čeká na objednávku. Chlápek si ho celý pročte, koukne do peněženky, pak vstane a jde si vedle do McDonald's koupit hambutger.
st. Padre
05. 4. 2021, 18:27 -7Při rozpočtu mezi 50 - 70 k za rodinné auto doporučuji Felicii kombi a ještě počítej něco na prvotní servis a nezbytné opravy.
st. Padre
28. 3. 2021, 16:15 -1Na Primě dávají pořád o autech, teda teď už je to spíš teleshopping a product placement s přestávkami na reklamu. Moderátor expert tam jako idiot veršuje a všechna auta mají hodnocení vysoko přes 90%. Koukat.se.na to nedá.
Tento článek o Mini mi přijde podle stejné šablony. Auto máme půjčené gratis a tak ho musíme vychválit i když je to otylá obluda.
st. Padre
27. 3. 2021, 21:28 -1Šmudla nebyl to ten malej ale šikovnej?
st. Padre
27. 3. 2021, 15:28 -2Lidová vozítka myslím původní Mini a původní Fiat ne t, moderní reinkarnace.
st. Padre
27. 3. 2021, 15:27 -1Tohle asi nejlépe vystihnul M. Horníček když se ho ptali jaký má názor na mini. On říkal že pozitivní, ale nesmí v ní být maxipedel. Obávám se, že v tomto případě k tomu došlo.
st. Padre
27. 3. 2021, 14:05 -9Přesně tak a to samé ten Fiat.
Teď jsou ta lidová vozítka dovedena k absurditě, kdy pořízení smysl nedává.
st. Padre
27. 3. 2021, 11:21 -2Tohle auto jsem v provozu už viděl a mini už opravdu není. Je to jako když si pořídiš dogu a pojmenuješ ji Drobek - trochu infantilní. Je to něco podobného jako Fiat 500 SUV nebo jak se to jmenuje. To auto není vhodná volba ani do města, ani na dálnice.
st. Padre
23. 3. 2021, 17:23 1Nešlo by třeba místo těch prodejů uvést alespoň základní technické informace o tom autě, aby si to člověk nemusel hledat jinde?
st. Padre
20. 3. 2021, 11:32 -1Pokud je řeč o sportovních autech pro zábavu (mx5), kde je pořád podstatný poměr výkon a hmotnost, tak baterky nejsou řešení.
Tesla má sice super zrychlení, ale potřebuje obrovskou baterku a pak je těžká.
A vůbec ty elektromobily pokud nemají stát majlant, tak mají malé baterie a málo výkonný motor aby vůbec někam dojely. O impozantním zrychlení nemůže být vůbec řeč.
st. Padre
14. 3. 2021, 10:31 0Elektromobility dává smysl u autíček na autodromu.