st. Padre
Jméno | Petr Tavel |
---|---|
Bydliště | Praha 1 |
Registrace | před 3.5 rok. |
Poslední aktivita | před 22.1 dny |
Komentářů u článků | 148 |
Pozitivních komentářů u článků | 22 |
Negativních komentářů u článků | 96 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Nějak nevidím důvod kupovat čínskou motorku, když za podobnou cenu je Japonec, který si mnohem lépe drží cenu. Tohle člověk vidí v Asii, kde ty 20 - 30 let staré Hondy pořád bez problémů jezdí.
Kamarád Mara má naprostou pravdu. Ono je to ale drahý i v Praze. Respektive to stojí nesmysl.
Relativně složitá technika a vysoká reálná spotřeba. Já tedy ty výhody třeba oproti Toyotě opravdu nevidím.
Ten poměr výkon/hmotnost je horší než u litrové Oktavky.
Auto pro začátečníky, proč ne. Pokud je člověk ještě nový a neokoukaný, tak v adult industry to jsou zajímavé částky za scénu, zejména když dělá áčko nebo dp..,.
Při prakticky stejných výrobních nákladech se to dá prodat dráž, lidé mají pocit, že dostávají něco navíc a kupují tak téměř ve všech parametrech horší auto.
Jinak Superb vs. Oktávka - pokud někdo nutně nepotřebuje prostor vzadu na sedačkách, tak Oktávka má podstatně nižší provozní náklady a stejným motorem pojede vždy lépe.
Tohle není jen městská záležitost, ale i meziměstská a to zejména tam, kde ke řídké osídlení. Sám to na cestách často využívám. Dodávky jsou většinou bílé a často import z Německa, např Gruzie, Kazachstán, Kyrgyzstán, Moldávie, apod. Ale tenhle fenomén je po celém světě JAR, Mexiko, středoamerické země - tam používají školní budy z USA. A třeba na Filipínách donedávna přestavěné Jeepy, dnes už je to z ekologických důvodů zakázáno a mají také dodávky.
Když už koncern, tak Octavii oproti tomuhle bude téměř ve všem lepší.
Není to maršutka, ale maršrutka, z ruského maršrut, tedy v překladu směr cesty.
Tak u soukromých aut je průměrný nájezd cca 12 tis. km ročně - pro takové lidi elektromobil za mio není řešení. Další problém je, že pořád platí, že životnost automobilu se rovná životnosti baterie, do starého auta nikdo novou baterku která převyšuje jeho cenu kupovat nebude, pokud bude po záruce (8 let 160 tis. Km). V současné době je průměrné stáří aut asi 13 let. Další věc je, že nové el. suv Volvo váží už přes 2.800 kg prázdné a moc prostoru pro větší baterku není, pokud má být možné s tím jezdit bez řidičáku C.
Děkuji, rozdíly minimální. Skoro to vypadá že Fabia je lepší deal. 380 litrů v kufru měl nedávno Golf.
Nevíte někdo, jak je tato Kia velikostně při porovnání s poslední Fabií, místo v interiéru a kufr?
Tak autor sám uvádí "Koupit si starý obskurní italský skútr vyžaduje abyste to v hlavě neměli tak docela v pořádku už ze své podstaty." Zbytek o Hodně je pouhé konstatování faktů. A smutný život opravdu nemám, jen upřednostňuji věci co fungují jak mají.
Tohle už je buď dokonalý masochismus, nebo diagnóza. Jen pro info - nová Honda Vision stojí asi 58k spotřebu má méně než poloviční a za pár sezon se náklady na provoz srovnají a pak už jen základní údržba a spolehlivost.
Škodovka má ke každému SUV osobní ekvivalent k tomuhle Scalu, která vždy bude mít lepší jízdní vlastnosti a bude praktičtější. SUV je hlavně módní trend. A kufr je dobré porovnávat v litrech.
Poddruh Čech dovolenkový s bagetou? To mi přijde stereotypní stejně jako kdyby o autorovi někdo napsal, že je to socka, co si nemůže dovolit hotel ani parkování v Monaku a jídlo v restauraci si dělí napůl.
Tohle je auto původně určené pro rozvojové trhy, tedy jednodušší konstrukce, jednodušší podvozek a horší odhlučnění. Polo bude ve všech směrech ech lepší a i levnější.
Já jsem vždy považoval SUV na hloupý módní výstřelek, kdy platíš víc peněz za horší auto oproti osobáku (jízdní vlastnosti, aerodynamika, vnitřní prostor, ad.). Ale jak se svět mění, tak jsem čím dál méně ochoten připlácet jinde vice a Duster mi přijde například v porovnání s Octávií jako docela chytrá volba.
Mně to přijde úplně Ok, je to takový rumunský allroard,. jehož vlastnictvím člověk ukazuje, že.mu je u prd..e posouvání automobilek do premiového segmentu, že auto je běžný spotřebák. A je to i určitá forma exkluzivity. V Praze je to jinak samé BMW a SUV. Tak snad to vydrží a ještě se majitel může při jízdě kolem nabíječek jen usmívat.
Nebylo by víc foto, interiér, vzadu, kufr s tou nádrží o které se píše...
Nemyslím, ze by to bylo auto vhodné pro důchodce. Je poměrně drahé, je tam velká amortizace a pokud důchodce dožije déle, čeká ho rapidní pokles dojezdu, nebo výměna baterie na sklonku života. Navíc auto nemá tepelné čerpadlo a v zimě bude dojezd mizerný i tak. Důchodci mají rádi teplo, v zimě to bude značně nepohodlné a navíc zrychlení kolem 20 sekund je vyloženě nebezpečné. Tohle je ideální auto třeba pro pizzerie na dovážení přes den a nabíjení v noci.
Tohle je produkt absurdity dnešní doby. SUV je in, kdo nemá SUV jako by nebyl, co na tom, že je to těžké. Do města nesmyslně velké, na dálnici mizerná aerodynamika, a kufr odpovídá liftbacku. A tak ve výsledku kupuješ dražší auto s horší dynamikou s vyššími provozními náklady. Ale zase se tam prý lepe nastupuje.
Mně tahle kategorie aut přijde až absurdní. Něco jako sportovní kamion.
Ale to je nepochopení. Není ro žádný nenávistný komentář, to bych normálně napsal že je to kokot.
Píše, ze je jiný a není stádní. Očekával jsem homosexuála, transexuala, nebo nějakou nebinarni bytost. On je ale jiný v tom, že nechápe proč potkává Miaty. Zkusím tedy vysvětlit. Jedná se zpravidla o sezónní auto na letní období a to je zrovna teď. Když pojedeš v zimě do Špindlu, tak tam zpravidla potkáš jen tu mojí, protože tam s ní jezdím i v zimě a jinou jsem tam ještě v zimě neviděl..
Zbytečný článek zbytečného pozéra.
Upozornění: každý nenávistný komentář bude automaticky označen roztomilým koťátkem
-
Komentář upraven 22. 9. 2021, 10:49:23
Tyhle vyřazený pohřebáky jsou ideální na kempování, třeba když jsou zavřený hotely. A večer není nutné ani stavět stan.
Tak Volvo vždy preferovalo hlavně bezpečnost a tam je nižší rychlost rozhodující.
U těch igelitek není rozhodující kolik do nich dáš, obě musí projít zkouškami na deklarovanou nosnost, tedy 7 a 10 kg.
Co je na tom k nepochopení. S tím samým teď přišel Renault s Dácií. Nové model už budou navrhovány na max rychlost 180 km. Další výrobci se budou přidávat.
Když jsi u té fyziky, tak si pro jednoduchost představ igelitovou tašku, která unese 10 kg a tomu také odpovídá síla materiálu. Pokud by měla místo toho unést jen 7 kg, můžeš použít méně materiálu a výroba bude levnější.
Přesně tak, je podstatný rozdíl jestli je auto navrženo na maximální rychlost180, nebo 250 km. Působí tam úplně jiné síly. A co se týká pneumatik, tak ty se přizpůsobují ve spolupráci s výrobci pneumatik každému autu na míru. Ale to není podstatné. To auto stejně více nepojede, než těch 180, předpoklad, že si to někdo koupí a pak někde nechá načipovat aby to jelo 250 je přinejmenším naivní.
To není jen software a.nemyslim, že by bylo možné to nastaveni měnit. Je to hlavně způsob, jak při konstrukci auta značně ušetřit, protože všechny díly mohou být navrhovány na tuto konstrukčním rychlost. A na autě budou i pneumatiky s nízkým rychlostním indexem. Mimochodem, některé elektromobily s cenou přes milion zvládají třeba jen 140 km jako maximálku.
Když se mi nechce nic řešit, tak si určitě nebudu kupovat plug-in hybrid, který je určen na denní dobíjení ze zásuvky. To auto má také kolem 2 tun a na tu hmotnost relativně malý výkon. Když tedy nebudu chtít nic řešit, tak si za ty 2 mio co to stojí raději vyberu cokoliv jiného. O omezení max. Na 180 km a mučení Ujgurů v koncentračních táborech se nemá smysl ani zmiňovat.
Při jízdě na limitu se pádům na motorce nevyhneš, je to vidět při každých závodech, tam kde s autem dostaneš max smyk už jdeš s motorkou j zemi. Jinak mi ale smysl článku unikl. Dva konkrétní stroje na jednom okruhu, u jiných strojů a jiném okruhu to může být opačně....
1000 nabijecich cyklů je u auta s dojezdem dle wltp 200 km maximálně 50.000 km a to ještě pouze pokud se bude vždy nabíjet od 0 do plné, což v praxi prakticky nenastává.
Životnost celého auta se v praxi rovná životnosti baterie.
Já to.myslel tak, že al.auto s dojezdem 400 km může i po letech mít dojezd třeba 150 km a dá se pořád po městě používat. Kdežto u auta s dojezdem. 200 km z výroby bude po letech téměř nepoužitelné i ve městě.
Pokud nabíjíš doma tak to může být i použitelné, pokud budeš používat rychlonabíječky, tak bude baterka rychle degradovat a dojezd se sníží na hranici použitelnosti ve městě.
Orální sex s Halinou musí být tedy pěkná divočina na hranici BDSM praktik.
Ale k tomu autu - design je odvážný, ale nikoliv ikonický, v praxi tedy rychle zestárne. Auto má mizernou aerodynamiku, je těžké a ještě má slabý motor. Výsledkem je pocit, že to nejde ani když na to pořádně šlapeš. A 19ti palcová kola jsou jen pro zlost, při jízdě drncají a při nákupu se prodraží.
Přijde chlápek do steak house, číšník ho usadí, přinese jídelní lístek a čeká na objednávku. Chlápek si ho celý pročte, koukne do peněženky, pak vstane a jde si vedle do McDonald's koupit hambutger.
Při rozpočtu mezi 50 - 70 k za rodinné auto doporučuji Felicii kombi a ještě počítej něco na prvotní servis a nezbytné opravy.
Na Primě dávají pořád o autech, teda teď už je to spíš teleshopping a product placement s přestávkami na reklamu. Moderátor expert tam jako idiot veršuje a všechna auta mají hodnocení vysoko přes 90%. Koukat.se.na to nedá.
Tento článek o Mini mi přijde podle stejné šablony. Auto máme půjčené gratis a tak ho musíme vychválit i když je to otylá obluda.
Šmudla nebyl to ten malej ale šikovnej?
Lidová vozítka myslím původní Mini a původní Fiat ne t, moderní reinkarnace.
Tohle asi nejlépe vystihnul M. Horníček když se ho ptali jaký má názor na mini. On říkal že pozitivní, ale nesmí v ní být maxipedel. Obávám se, že v tomto případě k tomu došlo.
Přesně tak a to samé ten Fiat.
Teď jsou ta lidová vozítka dovedena k absurditě, kdy pořízení smysl nedává.
Tohle auto jsem v provozu už viděl a mini už opravdu není. Je to jako když si pořídiš dogu a pojmenuješ ji Drobek - trochu infantilní. Je to něco podobného jako Fiat 500 SUV nebo jak se to jmenuje. To auto není vhodná volba ani do města, ani na dálnice.
Nešlo by třeba místo těch prodejů uvést alespoň základní technické informace o tom autě, aby si to člověk nemusel hledat jinde?
Pokud je řeč o sportovních autech pro zábavu (mx5), kde je pořád podstatný poměr výkon a hmotnost, tak baterky nejsou řešení.
Tesla má sice super zrychlení, ale potřebuje obrovskou baterku a pak je těžká.
A vůbec ty elektromobily pokud nemají stát majlant, tak mají malé baterie a málo výkonný motor aby vůbec někam dojely. O impozantním zrychlení nemůže být vůbec řeč.
Poslední komentáře
- xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi... - beastar, Z Alfy Romeo Milano je Alfa Romeo Junior...
Celý problém je v tom že Milano je v Itálii. A Junior ne. A jelikož...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů