
kuc_t
Jméno | Tomáš Kučera |
---|---|
Bydliště | Beroun |
Registrace | před 7.1 rok. |
Poslední aktivita | před 17.8 měs. |
Příspěvků ve fóru | 52 |
Komentářů u článků | 88 |
Pozitivních komentářů u článků | 16 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Caddy maxi 4 motion první generace? :-D

V 16 řidičák A1 na YUKI 125 ccm - šílenost, ještě se 120 kg instruktorem za zády. V 18 v naftovém Citroenu C3, poměrně novým, takže úplně v pohodě. Vlastně nevím jestli by mě ten mustang v autoškole víc nestresoval, než že bych si to užíval. Raději bych něco z čeho je výhled na všechny strany s velkejma zrcátkama :D

Paráda, přesně kvůli takovým článkům na autíčkáře chodím! Díky

Ono by nebylo do věci zmínit, že základní cena se v podstatě rovná ceně maximální, protože se připlácí už jen za lak (cca 30t Kč).. Což mi přijde naopak jako fér cena za takový kus auta, který nepotkáš na každým rohu ;-)

Jasně díky pánové, je mi jasné, že nějaké sekundární použití baterií jako "skladovací" k FEV elektrárnám je další krok. Nicméně si moc nedokážu představit, že lidé budou ochotni nainvestovat do ojetiny 5-7-8 leté řádově nižší stovky tisíc za nové baterie, minimálně ekonomicky to nedává moc smysl. Proto bych se obával situace, kdy starší EV bude prostě neprodejný artikl.

Já bych si na své ježdění EV auto dokázal představit, když pominu rozdíl v prvotní investici a nemožnost aktuálně nabíjet u domu/práce. Nicméně by mě zajímalo, jak náročné a za kolik bude reálná možnost prodat EV vozidlo po 5 letech užívání? Chápu, TCO může vycházet lépe než u konvenčních motorizací, ale máme tu segment lidí, kteří si pořídí ojeté pětileté EV vozidlo?


Trošku mimo téma - Mě osobně štvou ty černý nárazníky bez laku. Proč, když vytopím milion za auto musím mít nelakovaný nárazník jako u Juniora? Karoq, Eniaq apod. taky. Hrůza

Když se řekne dětství bez autíček automaticky se mi vybaví žabotlam. Koženka, smrad a neskutečnej rachot. V kupéčku nad podvozkem to bylo jak na horský dráze. Jó, city elefant je oproti tomu luxus :-D Nicméně táta povětšinu času jezdil ve Fordech, takže si pamatuju fialové kombíkové Mondeo mk2, fajn auto :)


Já měl paradoxně největší problém s posedem - sedí se dost vysoko a sedačky nemají moc dobré boční vedení. S pHEVem se dalo jezdit kolem 5 litrů, do nájezdu na dálnici :-D

Já měl možnost tedy přeskočit z Focusu popř. Pumy do CX-30 a musím uznat, že interiér u Mazdy je mnohem kvalitnější, takovej krásnej obývák. Design je poměrně subjektivní věc, ale Mazda mi přijde zajímavější. ALE to je tak asi vše - Mazda s mild hybridem a AT je dynamicky daleko za Focusem 1.0 EB/1.5 EB, což mě dost zamrzelo. Focus je taky jistější v zatáčkách.

Taky jsem jezdíval. Po 8 letech jsem přemýšlel, že to opráším. Nicméně po několika smrtelných událostech v mém okolí jsem začal vyhledávat raději bezpečí čtyř kol a sundavací střechy. Kdo nikdy nejezdil, zkuste to, je to úplně jiný zážitek - měnící se vůně, rychlost, kontakt s okolím, vedro v kožený kombinéze :D

S Martinem jsem sdílel dva roky kancelář. Děkuju za tu možnost čerpat zkušenosti od jednoho z nejlepších PR managerů v automotive. Super člověk.. Tak snad brzo zase někdy na viděnou!

Ta mx-5 by zasloužila trošku péče o vizuální stránku :-D

a přitom řešení těch neduhů je jednoduché - vzít si Tce 140 s EDC. Měl jsem možnost se svézt a vlastně mě to auto docela potěšilo.

Zajímavé byly články mimo hlavní zájem, tedy historie a vývoj autobusů, ruská technika apod... Nicméně jak píšou pánové, nějaké malosériovky např. kolik stojí a jak náročný je si postavit Kaipana ze stavebnice? :-D Další co čtu s chutí jsou rekonstrukce starých pekáčů. ¨Je super vidět nadšení a odhodlání některých (Zdravím do téměř Fordího koutku).

Díky za recenzi. S vysokou pravděpodobností podobná i30 nahradí služební Octavii. Ta už se údajně nevejde do budgetu. Tak alespoň vím na co se "těšit". :-D

Taky jsem uživatelem Rapidu. Až na ty sedačky, který jsou jak trestná lavice je to docela fajn přepravník. 1.0Tsi nic moc nežere, jede to obstojně, zbytečně velikej kufr, low cost materiály, některá simply clever řešení jsou super. Roční auto za cenu o něco vyšší než Dacie? Not bad :)

1.5 Ecoboost + automat je CO2 negativní, proto je cena pravděpodobně vyšší. Navíc by bylo fajn zmínit, že tahle kombinace začíná na 675t. Co tam je za příplatkovou výbavu za 130t? Kdo oželí automat a 25 koní je hned - 100t.

Hlavně bych si ze začátku doporučoval nastudovat co to je vůbec za model. Tohle není V363 Transit, ale V362 Tourneo, což je úplně jiné auto. Aktuálně si například Customa bez mHEV technologie už nekoupíte. Bohužel nějak se musí vyvážit všechny ty negativní emise za Mustangy :-)

Mozna to vyzni divne, ale pritlacil bych nejakou korunu a koupil rocniho Rapida ve Spacebacku v zaruce.. mista mraky, 1.0Tsi nic moc nezere a opravi to hodne servisu

Jak řikají níže předchozí Fiesta se delala v 5dv. provedení :-) kdyby ses chtěl plácnou přes kapsu, tak i nynější se dá teoreticky objednat.

Proč píšete, že je to Vignale, když je to Titanium? To začíná od 961 900,- případně Business edition za 925 900,- .. což je v případě Titania o 20t míň než se srovnatelnou naftou. Jediný na co já si teda nemohl zvyknout je CVT.


Já si myslím, že to bude určitě krok vpřed. Všichni brečeli, když se z Pumy stal crossover. Dneska jsem měl možnost ji vidět naživo a je to super ! :)

Super článek ! :) Líbí se mi, že tohle auto vyčnívá ze šedi Octávek, Superbů všelijakých korejců. Jen ten interiér mi příjde trošku šílený a přeplácaný. add. neodpustím si jednu kritiku. Není možné si pořídít slušnej foťák nebo telefon? Věřím, že by lepší fotky test posunuly na další level ;-)

Za ty peníze, by se dala asi sehnat lehce jetá Z4ka a to mi zní jako lepší zábava. :-D

Takovej Touran v R-linu mi přijde jako opravdu hezký auto, který neudělá ostudu. To stejné bych řekl o S-Maxu. Spíš si myslím, že je to prostě jen trend, modely se zvětšují, SUV jsou populárnější, tak MPV neni potřeba.

Taky myslím, že by takový Ford Tourneo Connect ve verzi Grand, byla dobrá volba, ačkoliv tento segment není zrovna etalon krásy.

Mě se ta Puma prostě líbí, já myslim, že se to opravdu povedlo :-) Jen se obávám, že nadšení opadne, jakmile se podíváme do ceníku :D

Trošku kacířská myšlenka tady, ale není lepší složit 150t jako akontaci a vzít si třeba logana na leasing? Jezdit starou naftou 40t km/rok už chce mít trošku odvahu a asi budget na opravy :)

Na ulici u nás parkuje GT line v modré a za mě opravdu povedené auto, alespoň z toho vizuálního úhlu pohledu.

Adam se mi taky vždycky líbil :) Škoda, že jich jezdí tak málo.

No tak chápu, že tady každej potřebuje denno denně trefovat apexy. Ale na normální ježdění? Cestování? Pro rodinu? Zase pojďme zpátky na zem.

Hezky vybavenej Kodiaq, pokud je Škodovka schopna na něj dát slušnou slevu, proč ne :) Neurazí, nenadchne ...



X5 první generace s 3.0i/4.4i v LPG .. není to nic zas tak originálního, ale bude to funkční.


Dacia - 3. místo v počtu registrací od nového roku, hned za Skodou a VW. Tak to asi nebudou zas tak hrozny auta :)

poslední rok stím hrozně bojuju .. rozum říká, že 2 místné cabrio nepotřebuju, ale ... asi tu Miatu potřebuju :D

Asi bych doporučil si otevřít ceník, tohle auto má z příplatkové výbavy snad všechno :) myslim, že realně se dostanete na 500-550t. .. nechcete priste radsi zkusit 1.5EB v ST-line?


se Saabem s nejakou upravou od Maptum, bych se jednou rad svezl. Ty auta maji neco do sebe :-)

Winterpaket je vzdy za priplatek, ale prijde mi, ze za rozum ;-) .. ja bych ho tam vyzadoval

Jde o to jakou zvolíš kombinaci výbavy a SYNC (audia) .. Třeba, když si vezmeš Titanium, tak tam nemuzes mit zakladni audio .. ber to obrazne, staci nahlidnout do ceniku :-)

Jednu Dečkovou Corsu mame doma a asi nic horsiho jsem krome felicie neridil :-D jediny pozitivum na tom vidim ten vnitrni prostor ..

1,5 EB se tam nedává .. buď 1,0 Ecoboost 73/92Kw nebo 1,5 Ecoblue 73/92kw tj. naftak
Poslední komentáře
- Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme... - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Jsem z předměstí (Jablonec)... A R53 je pěkná. To moje... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
A co se týče autobusů, tak ještě do nedávna tam vyráběli... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Továrna Suzuki, tam tuším vyrábí novej Swift, SX4 a Vitaru... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To souhlasím s povahou barvy atd. Filtr no já fotograf nejsem... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Aneb jak udělat z debaty pod testem sportovního auta totální... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Změnil, radikálně :-) Napíšu nějaký update. - BigBen, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Gratuluji k nákupu motokáry :-) Mini One byl vždycky chudší... - Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof....
Poslední inzeráty
2023 rok výroby
5 koní výkon
0 ccm objem
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů