načítám data...

Galveston

JménoAleš Beseda
BydlištěKarviná
Registracepřed 10.0 měs.
Poslední aktivitapřed 9.9 dny
Komentářů u článků114
Pozitivních komentářů u článků40
Negativních komentářů u článků41
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Není myčka, jako myčka

22. února 2021, 17:45 30 komentářů

Myjete si auto houbou? Jezdíte do kartáčové myčky? Nebo preferujete samoobslužné mytí tlakovou vodou? A co je vlastně lepší?

Pohled veterána

03. března 2021, 11:49 16 komentářů

Za volantem existují v zásadě dva druhy řidičů, řidič soukromý a řidič profesionál. Rozdíl mezi nimi spočívá v tom, že zatímco řidič soukromý vyjet nemusí, řidič profesionál nemá na vybranou.

Oh Daddy

04. dubna 2021, 16:13 0 komentářů

Oh Daddy (If I could make you see)Christine Mcvie (Fleetwood Mac) © Universal Music Publishing Group, BMG Rights Management


Posledních 50 komentářů

Galveston
17. září 2021, 21:13
-18
Range Rover Velar P400 R-dynamic: Pokrok v mezích starých pořádků

Viola, osobní invektiva je přesně to, co sis dovolila ke mně. Takže fuck off, you cunt!


Upozornění: každý nenávistný komentář bude automaticky označen roztomilým koťátkem
-
Komentář upraven 22. 9. 2021, 10:57:02

Galveston
17. září 2021, 18:13
-9
Range Rover Velar P400 R-dynamic: Pokrok v mezích starých pořádků

Pane Pospíšile, váš lifestyle je vaše volba. Jenže tady něco nebo někoho reprezentujete. Máte vůbec v redakci nějakého profesionálního editora, který schvaluje texty? Mně to připadá, že nemáte. Že je to tady něco jako sdílený amatérský blog. A podle toho to vypadá. Najednou nemáte nic proti cyklistům. Cyklista je člověk, který právě jede na kole, třeba do garáže pro auto. Kde se z něj stane řidič, aby někam dojel, a tam z něj byl na chvíli chodec, a tak dále. Pořád jsme lidé. To jen pro připomenutí, že cyklista není škodná, třeba jako mandelinka bramborová, americký brouk... Je to jasné? Nepodporujte narativ, že lidé na kolech nejsou lidé. To je dehumanizace. A kam vede nám názorně předvedli nacisti. A dále, to, že si tady z vás dělám legraci, neznamená, že vás nemám rád. Z vnuček si taky dělám srandu, ale přitom je miluju. Jasný?

Galveston
17. září 2021, 17:55
-14
Range Rover Velar P400 R-dynamic: Pokrok v mezích starých pořádků

M P, to vypadá jako ministerský předseda, anglicky PM, Prime Minister. Ok, s vámi je legrace, mister PM. Fakt jsem se zastyděl. Co si to dovoluju, že? Jo, já mám sebereflexi a přiznávám se, že mi prostě přišla směšná představa Velaru do každé rodiny. Místo Fabie kombi. Psát o drahých autech, hm, to je na hluboký rozbor. Nevím, jestli s těma promilema, co mám zrovna v žíle, nějaký zvládnu. Mně prostě přijde docela extrémní, když se tu po nevážně vážném článku o výprodeji autobusů za babku objeví recenze na luxusní kočár pro britskou šlechtu. Je to trochu ode zdi ke zdi. A předtím kafe a káry s typicky lidovým obsazením. A teď, lide, zírej, v čem bys mohl jezdit, kdyby ses líp narodil. Dělám si z toho kozy, protože kde je nějaká koncepce? Zaměření? Cílovka? Tohle je totální chaos. Jasně, řeknete, že to je známka punku a takhle to chceme. Whatever. Mimochodem, ta představa, že si nesmím dělat kozy, to je co za blbost? :-)

Galveston
17. září 2021, 17:11
-11
Range Rover Velar P400 R-dynamic: Pokrok v mezích starých pořádků

Pane Pospíšile, profesionál se vůči nikomu nevymezuje. Žádní "šupáci a cyklisti". Rozumíme si? Vím o člověku z venkova, který si z nerozvážnosti pořídili luxusní auťák a teď si připadá trapně a nejezdí v něm, aby nevypadal nadřazeně. Ta pitomá plečka stojí ve stodole a hnije. Klidně se bavte jak umíte, ale šupáky a cyklisty nechte laskavě na pokoji. Všichni jsme lidi a máme se respektovat, jasný? A k Vašemu dotazu, i kdyby mi někdo na týden nabídl třeba zlatý Rolls-Royce, výměnou za článek, s díky bych odmítl, protože nepíšu pro Forbes. Chápu, že je to seductive, but choice is yours.

Galveston
17. září 2021, 15:26
-19
Range Rover Velar P400 R-dynamic: Pokrok v mezích starých pořádků

Tak jsem si tu recenzi, chlapci a děvčata, přelít. Ne přečetl. A víte co? Fakt se směji. Jeli jste už někdy na kole? Máte ponětí, jak je to báječné? Ok, třeba nemáte. Víte, vy tady máte problém. Vy se prostě pokoušíte oslovit příliš široké spektrum čtenářů. Vážně si myslíte, že tento web navštěvují lidé ochotní utrácet cca 3 mega za auta? Já si to fakt nemyslím. Sem choděj lidi, co pátrají po levných ojetinách. A vy jim tu prezentujete luxusní jachty za miliony? Proč asi zatím nikdo, kromě mě, člověka, který miluje sarkasmus, nepřidal žádný komentář? No, protože tady nikoho britské milionové samohyby nezajímají. Víte, kdyby napsal tu recenzi Jeremy Clarkson, člověk by si aspoň řekl, že jasně, tohle je člověk, kterej na to má a tak ví, o čem mluví. Jenže, bohužel, autorem textu je, s prominutím, chudák, kterej na to nemá, a napsal to jen proto, že se dealer slitoval, a protože jeho prodeje v blbém Česku jsou mizerné, udělá cokoliv. Takže ten luxusní kýbl půjčí kdekomu, protože se stejně nudí, a z jeho kapsy to nejde. Víte co, lidi, co na tohle mají, si chodí číst recenze na britský Autocar - https://www.autocar.co.uk/car-review/land-rover/range-rover-velar
Pojďme k sobě být upřímní. Já jsem z ostravska a brutální upřímnost je náš povahový rys. To je ta naše razovitost, víme, chachaři?

Galveston
17. září 2021, 08:25
-12
Range Rover Velar P400 R-dynamic: Pokrok v mezích starých pořádků

Páteční chvilka poezie:

Velar jako nástěnné hodiny, patří do každé rodiny. Stejně jako Lamborghini, ale leda jako hračka z Číny. A kdo nechce hračku, vezme aspoň plakát - budou na dračku!

:-)

Galveston
16. září 2021, 12:18
-1
Autíčkářův týden: Elektrické novinky z Mnichova a jedna nečekaná hvězda

"Největší hvězdou výstavy však bylo to nejobyčejnější auto." Tento výrok hovoří za vše. Kdo je zvědavý na novinky, na které nikdy nebude mít dost peněz? Nedostupná auta jsou k ničemu. Nemusí se ani představovat. Jediné rozumné auto je to, které si může dovolit dost lidí, aby se je vyplatilo vyrábět. Bohužel, trend posledních let je paradoxně obrácený. Automobilky se vrhly na produkci aut, která si může dovolit málokdo. Padla tu zmínka o Číně a jak tam ta elektrika funguje. Fajn. Jenže Čína je brutální diktatura! Z ní si fakt příklad neberme. To, co v EU předvádí chlapci z Evropské komise, je ale pokus o podobnou diktaturu. No nic, já bych měl nápad, co takhle uspořádat veletrhy ojetých vozidel? A hned by vyšlo najevo, o co reální lidé reálně stojí.

Galveston
14. září 2021, 17:24
19
Výhodné ojetiny podle Autíčkáře

Galveston, jeho Bova a Meteora Monastery Greece. Rok 1995 (asi). Sorry, že s tím tak otravuju, ale můžete si za to sami. Tohle byly nejúžasnější roky mého života :-)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Meteora

Galveston
14. září 2021, 13:57
7
Výhodné ojetiny podle Autíčkáře

Byl počátek devadesátých let, neexistovaly mobilní telefony, internet ani GPS navigace. Jezdilo se podle mapy a cedulí. Řidič, ten tvrdej chleba má, zpíval Honza Vyčítal, ale prostě když jste mladí a nadržení, jdete do toho po hlavě. Dorazíte do Atén s padesáti cestujícími za zadkem, nikdy jste tam nebyli, kolem vás v ulicích to žije, až vám oči přecházejí a jediné, co máte je mapa a název hotelu King Jason. Pak ho konečně najdete a zjistíte, že v Aténách jsou dva, a ten, ke kterému jste zrovna přirazili, není ten správný. A stejně vás to baví! Protože řídíte Bovu :-)

Galveston
14. září 2021, 13:32
5
Výhodné ojetiny podle Autíčkáře

Úžasné! Tu Bovu jsem řídil. Byl to nezapomenutelný trip s polskými turisty po Řecku. Nic lepšího než tohle jsem už nikdy v životě do rukou nedostal. Místy jsem měl za volantem dojem, že nejedu, ale že se vznáším. V naprostém tichu. Ten čumák prý dělalo studio Bertone. Prakticky eliminoval aerodynamický hluk. Díky!

Galveston
14. září 2021, 12:44
2
Mercedes-Benz Marco Polo Activity V300d 4MATIC ArtVenture: Dodávka pro každou příležitost

Mega a půl netřeba. Já osobně jsem v polovině roku 1989 řídil modrou skříňovou Avii 31 z Ostravy do Stockholmu a zpátky. Bylo mi 27 let a na ten kulturní šok, co jsem zažil, jen co jsem vyjel z přístaviště v Ystadu, nikdy nezapomenu. Takže čím skromnější prostředky, tím bohatší zážitky :-)

Galveston
14. září 2021, 10:24
0
Mercedes-Benz Marco Polo Activity V300d 4MATIC ArtVenture: Dodávka pro každou příležitost

Na druhou stranu, raději bych brázdil Evropou v tomhle než v opulentním GT. A dost možná i dražším. Lidi, točivý moment 500 Nm nemá snad ani autokar pro 55 osob. My fakt nevíme, co bychom chtěli. Dnes jsem už vychladlej, ale být mi teď kolem třiceti a mít ten hlad po světě, jako tenkrát, fakt bych slintal...

Galveston
07. září 2021, 12:40
-2
Galveston
07. září 2021, 12:39
-3
Automatizace jako cesta k rychlosti a šroubky

Mein Gott! A zapínáš je vůbec? Já mít tak drahý světla, tak jezdím jenom za denního světla :-)

Galveston
07. září 2021, 10:44
-3
Automatizace jako cesta k rychlosti a šroubky

Rock, tak žárovky, to je mňamka snad u všech moderních aut. Ale než LED světlomety kus za 25 litrů, to si raději vezmu den dovolené na výměnu H3.

Galveston
07. září 2021, 10:12
-1
Automatizace jako cesta k rychlosti a šroubky

PB, každý normální člověk, co právě jede na kole, vždy raději pojede po cyklostezce mimo silniční provoz, než aby riskoval život v silničním provozu. Bohužel, cyklostezek, které zcela míjejí silniční provoz, je v Česku jako šafránu. (Červená čára namalovaná na chodníku není cyklostezka, podobně jako nějaká bezvýznamná bílá čára na silnici).
Sám mám na kole v silničním provozu naježděny desítky tisíc km. Zatím mě nikdo nezabil, ale už jsem měl namále. Protože "cyklista je zmrd a zaslouží si smrt". Pamatuj na to, až pojedeš někam na kole ty.

Galveston
07. září 2021, 09:08
1
Automatizace jako cesta k rychlosti a šroubky

Tak k těm šroubkům, měl jsem koncernovou Ibizu SC. Hrnec vzduchového filtru je tam přišroubován tenkými samořeznými šroubky s nepochopitelně komplikovanou hlavičkou na tenoulinký tisícihran a pak ještě další komplikovaný tvar. A je jich tam tuším pět, z toho nejméně ke dvěma potřebujete dlouhý nástavec a kameru na kolonoskopii. Bez ní nasadíte akorát poslepu. Chceš si vyměnit vzduchový filtr, holenku? Tůdle, vzkázal mi se vztyčeným prostředníkem koncern. Poslal jsem koncern do prdele a v Makru sobě zakoupil speciální sadu nástavců za necelé čtyři stovky. Z ní jsem dosud použil jen jeden jediný nástavec na ten vymazlený koncernový šroubek. Měl jsem to autíčko moc rád, ale následovalo mnoho dalších důvodů, proč jsem se ho zbavil. A mám toyotu. A kryt vzduchového filtru na pružných sponkách. V synově Civicu z roku 2009 je to rovněž tak. Japonci jsou zdvořilí lidé a svých zákazníků si váží.

Galveston
02. září 2021, 14:16
2
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

Svoji výraznou roli sehrál fakt, že jsem se za volantem vyřádil dost jako profesionál. Takže jsem neblbnul za svoje...:-)

Galveston
02. září 2021, 13:46
0
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

Osmnáctiletý Galveston si z první výplaty koupil v hračkářství formuli na dálkové ovládání Joustra. Matka se mu vysmála a on se zastyděl. Zapůsobilo to jako memento kokotum. Větší hovadinu na kolečkách jsem si od té doby nepořídil.

Galveston
28. srpna 2021, 13:24
-8
Mercedes eSprinter: To dává smysl

HeavySmoker, moc bych si popel na hlavu nesypal, denně jezdím do rachoty kolem depa DPD v Ostravě, desítky nakládacích doků okupují desítky bílých dodávek a ani jedna není na baterky. Jak to, že už je dávno nenahradil ten vysoce konkurenceschopný bateriový zázrak? Hádám, že trh si to nežádá. A nikdy žádat nebude, protože to zkrátka není konkurenceschopné. Jestli britští mlékaři už fifty years uses battery vehicles, asi vědí proč. Nicméně diktovat to všem asi nebude to pravé ořechové, co? Kdo z vás zdejších petrolheadů spěchá s výměnou fosila za auto na baterky? Tak šup! Přiznejte se bez mučení, chachaři... :-)

Galveston
27. srpna 2021, 15:48
-5
Galveston
27. srpna 2021, 14:45
-10
Mercedes eSprinter: To dává smysl

Já Vás, pane, z ničeho neobviňuji. Poskytujete prostor pro komentáře? Poskytujete. Lidé komentují. Tak se s tím smiřte.

Galveston
27. srpna 2021, 14:22
-5
Mercedes eSprinter: To dává smysl

Takže když to shrnu, výrobce nabízí "ekologický" produkt, který je ve srovnání s tradičním produktem dvakrát dražší, přičemž jeho užitná hodnota je více než dvakrát nižší. Bylo by v pořádku, kdyby byl produkt s dvakrát nižší užitnou hodnotou nabízen za dvakrát nižší cenu, ale tak tomu, paradoxně, není. Takže je to celé nesmysl, na jehož výrobu se jen zbytečně plýtvá čím dál vzácnějšími zdroji. Nejsem zarytým odpůrcem elektromobility, ale musí dávat smysl. Vítám třeba elektrické autobusy v městské dopravě. Ale tohle je zoufalé představení ekologie za každou cenu...

Galveston
27. srpna 2021, 13:59
-5
Mercedes eSprinter: To dává smysl

Představte si třeba situaci po nějaké živelné katastrofě, třeba tornádo na jižní Moravě. Řemeslnické kapacity v okruhu do 80ti km od epicentra nestačí na rozsah potřebných oprav, jenže všichni řemeslníci ze vzdálenějších oblastí mají teoreticky k dispozici jen dodávky s dojezdem 160 km. A navíc by uvezli maximálně 800 kg materiálu. V dodávce o celkové hmotnosti do 3,5 tuny... To je vtip.

Galveston
27. srpna 2021, 13:45
-4
Mercedes eSprinter: To dává smysl

Mně připadá takto objemná a rozměrná dodávka k rozvozu balíčků po městě nevhodná. Takto vypadají třeba dieselové dodávky pro celodenní rozvoz zásilek z depa DPD. A ty, dle mého, najedou denně více než 160 km. Akčí rádius do sto šedesáti km denně je vhodný leda pro krátké rozvážky teplé pizzy a podobně. Ani pro řemeslníky není dodávka za 1,6 mega s dojezdem možná 170 km žádné terno. Zásadně by omezovala možnost přijímání zakázek nad vzdálenosti 80 km od základny.

Galveston
27. srpna 2021, 13:06
-2
Mercedes eSprinter: To dává smysl

Co nevidět bude zapotřebí změnit slogan na: Vaše každodenní do-dávka elektřiny. Je třeba jít s dobou.

Galveston
24. srpna 2021, 14:27
0
Budoucnost automobilismu pohledem skeptika

To rád slyším, mně TDI taky nevoní. A když nám všem nějaká hlava pomazaná zaručí, že nám ty elektriky z ničehonic kdovíproč neshoří jasným plamenem a nevezmou s sebou do horoucích pekel i celej shopping park včetně maminek s kočárkama, bude to ráj na zemi. Takže keep smiling, s úsměvem jde všechno líp :-)

Galveston
24. srpna 2021, 14:19
-2
Budoucnost automobilismu pohledem skeptika

Tak ono by to zajisté šlo i bez auta, ale když na to máme, tak proč ne, že. S těmi vesnicemi máte lidi pravdu. Však to známe, okreska a podél ní alej a příkop. Případně obráceně. Chodníky pro pěší nikde. Pak samozřejmě chápu, že auto na 3 km dává smysl. Takže místo budování chodníků budujeme nabíječky pro elektromobily. Ale ne moc, protože jak víme, v Česku ty elektromobily stejně lidi nechtějí, bo na ně vlastně ani nemají a my přece lidem zvyšovat mzdy taky nechceme, protože jsme kapitalisti a co je nám do lidí, no ne? Jinak znám případy, kteří jezdí autem po městě v řádu stovek metrů. Ne tak kilometrů. Panu Vaculíkovi posílám omluvný telegram... :-)

Galveston
24. srpna 2021, 13:59
0
Budoucnost automobilismu pohledem skeptika

V tomto kontextu je roztomilá informace o stávce strojvedoucích v Německu. Znáte ten slogan Českých drah "Auta stojí, vlaky jedou"? To jen tak pro zasmání...

Galveston
24. srpna 2021, 13:16
0
Budoucnost automobilismu pohledem skeptika

P. S. Když neprší, jedu na skládacím kole.

Galveston
24. srpna 2021, 13:14
-1
Budoucnost automobilismu pohledem skeptika

Dnes jsem shlédnul Martina Vaculíka a jeho video o Hyundai i30. Je mi docela sympatickej, to auto mě osobně nezajímá, ale rád Vaculíka poslouchám. No a jak ho tak poslouchám, slyším, že mluví o své ženě, že denně dojíždí autem 3 km. Slovy tři kilometry. A to ještě s jednou zastávkou. Prý by jí na to ten i30 i koupil. To všechno ostatní je ale vedlejší. Utkvěly mi ty tři kilometry. Nemůžu uvěřit, že někdo potřebuje auto na to, aby v něm urazil šest kiláků denně. 3 km ujde zdravý člověk za zhruba 40 minut. Já mám garáž dva a půl km od bydliště a když prší, musím pěšky pro auto, abych mohl jet do rachoty. Trvá mi to půl hodiny. Mít to do rachoty 3 km, nepotřeboval bych proboha auto! Tak takhle zpovykaní my jsme. Zasloužíme si dostat pořádně do držky... Nebo kopnout elektromobilem :-)

Galveston
24. srpna 2021, 12:34
-5
Budoucnost automobilismu pohledem skeptika

Tak chlapci a děvčata, je to venku, Fabia kombi, kdysi dostupné rodinné vozidlo pro obyčejný lid, končí. Nahradí ji nedostupný elektromobil. Pobrali všichni ten message? S ježděním máte utrum, obyčejní lidé. Jasně, ještě je tu konkurence. Ale ne na dlouho. A ojetiny mizí z trhu rychlostí nesmírnou. Dobře už bylo, vážení. Doježděte si to, co máte a končíte.

Galveston
24. srpna 2021, 12:27
4
Budoucnost automobilismu pohledem skeptika

Fakt bych moc rád poznal logistického génia schopného přesunout současný gigantický objem nákladní dopravy na koleje a spolu s ním kouzelníka schopného vymyslet do toho grafikon rychlé, spolehlivé, pohodlné a ekonomické osobní železniční dopravy. Moment, o jednom bych vlastně věděl, kouzelník Babiš. Ten ví a zařídí úplně všechno. Stačí mít na něj telefon, že? Hahahahahahahaha....

Galveston
24. srpna 2021, 12:17
0
Budoucnost automobilismu pohledem skeptika

Dobrá otázka, proč se všechno, sakra, nevozí po kolejích? Bo lidi chtějí všechno hned! Denně se z různých distribučních center čehokoliv po celé Evropě vypravují desítky tisíc kamionů aby doručily tu potraviny, tu spotřební zboží, tu náhradní díly, tu komponenty pro výrobu a tak dále nejlépe přes noc do cílové destinace, abychom my všichni měli všechno co nejdřív. Tak fajn, rezignujme na to a vraťme se do století páry. Zpomalme, pánové, nebudem spěchat a počkáme. Vaše objednávky nebudou doručeny zítra, ale za dva měsíce, ok? Všichni souhlasí? Fajn. Tak hurá... :-)

Galveston
14. srpna 2021, 07:39
4
O motoristech dnešních i budoucích

Vynechme, jestli přechod na elektromobilitu dává smysl a přijměme jej jako realitu. S prodlužováním dojezdu až někam k hranici 1 000 km a možná víc zjistíme, že nabíjet nemusíme denně. Ale třeba jen jednou za dva týdny. Osobně dojíždím autem denně celkem 34 km. Pokud by byly na firemním parkovišti instalovány nabíječky, měl bych s elektromobilem takřka neomezený dojezd. Druhá věc je, že nebýt zabedněnosti vedení firmy, nemusel bych dojíždět, protože k práci mi stačí dostupný internet. Nepotřeboval bych auto a moje uhlíková stopa by se dramaticky snížila. To je můj osobní příklad. Jaké jsou vaše?

Galveston
13. srpna 2021, 14:30
0
VW Golf Variant 2.0 TDI: Naftový Golf v proměnách času

Předváděcí vůz je přehlídka dostupných technologií. V takové konfiguraci si asi Golfa koupí málokdo. Reálné konfigurace jsou za ceny něco přes 700 k. Což je za nudné auto na ježdění od bodu k bodu stále příliš. Takové by mělo stát něco do půl mega max. Takže nový Golf s dieselem ano, ale pouze jako flotilový služebák. Tohle je prostě šité na míru firmám s německou účastí :-). Pro soukromé zákazníky existuje podle mě lepší volba:

https://proverenevozy.toyota.cz/nabidky/znacka/toyota/model/corolla-touring-sports?str%C3%A1nka=3&na-stranu=21

A kdo nutně nepotřebuje kombi, dostane se pod půl mega i s hybridem v sedanu:

https://proverenevozy.toyota.cz/nabidky/typ/vsechny/znacka/toyota/model/corolla-sedan

"Nic není nemožnéééé. Toyóóótááá."

Vzpomínáte? :-)

Galveston
17. dubna 2021, 14:02
-3
Peugeot 208 1.2 PureTech: Základ postačí

Mír s tebou, bratře. Právě mi hrají z vinylu Elbow and the BBC concert orchestra. Ryzlink došel, nahradilo ho chardonnay z Argentiny. Souhlasím úplně se vším!

Galveston
17. dubna 2021, 11:42
-3
Peugeot 208 1.2 PureTech: Základ postačí

Díky, slivovici nemusím. Ale kvalitní whiskey nepohrdnu. Ale stačí víno, teď mám ve sklence moselský ryzlink. Proto jsem taky tak odvážný a dovoluju si. Alkohol rozvazuje jazyk. Chlapci, let´s be friends, moje přátelsky míněné rady klidně ignorujte. Co na tom záleží...?

Galveston
17. dubna 2021, 11:18
-3
Galveston
17. dubna 2021, 11:06
-3
Peugeot 208 1.2 PureTech: Základ postačí

Ok, pánové, chápu, že jste amatéři a nemáte pohodlné zázemí velkého vydavatele. Nicméně psát podle osnovy není žádné zlo. Kdo tady tvrdí, že osnova má být rigidní a neměnná, svázaná nějakým diktátem. Každý z vás je originální osobnost a máte svůj styl, nebo byste si jej přinejmenším měli najít. Nejsem jediný váš čtenář s pocitem, že píšete všichni stejně, až na Violu. Testujete komerční produkt, který má nějaké vlastnosti, přednosti a chyby. Věcnost není žádné zlo. Tak se pokuste být trochu profesionální. A třeba i kritičtí. Jeremy Clarkson není slavný proto, že ho jeho práce baví, ale proto, že umí být břitký komentátor. Nemusíte být třeskutě vtipní a čtenáře opravdu nezajímá, proč tohle děláte. Zajímá ho výsledek. Takže pevná osnova třeba o čtyřech věcných bodech by vás naučila seriózně testovat, další bod, nebo dva, by mohly být věnovány nějaké vtipné disciplíně, nebo parametru. Nevidím na tom nic špatného. Hlavně se nesnažte všichni psát jako Viola. Ona má talent. O psaní si mnoho lidí myslí, že je snadné a psát může každý. Je to omyl. Znám to, sám jsem autor a moje vlastní texty mě baví nejvíc. Potíž je, že tuhle vlastnost má každý autor...

Galveston
17. dubna 2021, 07:50
-10
Peugeot 208 1.2 PureTech: Základ postačí

A ještě si dovolím jednu připomínku, přivítal bych, kdybyste se pokusili o věcnější přístup k recenzím aut. Zkuste si třeba nadefinovat osnovu v bodech a té se držte. Obvykle totiž nacházím jen mnoho slov, ale málo informací. Plno nepodstatných dojmů a úvod až do půlky recenze. Nesnažte se tolik někoho neurazit. Buďte kritičtí. Neděláte tuhle práci proto, aby vás lidi chválili. Nemusíte pořád dávat najevo, jak milujete auta. Díky.

Galveston
17. dubna 2021, 07:17
0
Peugeot 208 1.2 PureTech: Základ postačí

A zase - tesáky a tlama mastodonta. Sežeru tě! Proč musí malý městský mopslík vypadat výhrůžně? Aby se ho všichni báli? Přečtěte si tohle:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/paolo-tummineli/r~dea36f789b7611ebbdfd0cc47ab5f122/

Galveston
14. dubna 2021, 15:11
0
Ford Puma ST: Žabák, který se stal hothatchem

Při pohledu na něco takového mám problém definovat účel. Proč je to tlusté, když to má být sportovní? Takže atlet to není. Proč to má zvýšený podvozek, když to není gazik? Taky k ničemu. A větší kola by to mít nemohlo? Co kdyby vypadaly ještě líp? Bo na ježdění do školky po kočičích hlavách je nízký profil fakt bezva... Takže výrobce splácal multikultikáru s proporcemi obézní kočky, nasadil na ni co největší kolečka s lízátkama, abyste nepřejeli obrubník bez defektu, a řekl si o třičtvrtě mega. Jo, a ty tři válce, ty mi připomněly povídku Šimka a Grossmanna Návštěva cirkusu: "Kapela nebyla z nejpočetnějších, ale oba muzikanti, harmonikář a dirigent, dělali co mohli".


Galveston
28. března 2021, 09:01
-8
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

ransom - nikde o sobě netvrdím, že jsem moudrý, nicméně mohlo to tak vyznít, to připouštím. Jakmile člověk překoná krizi středního věku a postupně vytlačuje emoce jako rozhodující faktor, začně vidět věci střízlivěji. To jsem tím měl na mysli, když jsem Viole napsal, že to po padesátce uvidí jinak. Občas se mi vážně zasteskne po těch časech, kdy emoce vládly. Ale nakonec jsem rád, že jsem nikdy nepřišel k větším penězům. Provedl bych nějakou pitomost a teď bych toho litoval. Ať si lidi kupují nesmyslná auta za absurdní peníze, klidně, když na to mají. Nikdy jsem nikomu nezáviděl. Ale já připomínám, že zapojit rozum se vyplatí.

Galveston
28. března 2021, 08:50
-7
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Pro Jakuba Pospíšila - v tom, že účelem Mini není motorizovat chudé vrstvy, si rozumíme. Nicméně původně tomu bylo přesně naopak, cituji: "
Toto vozidlo bylo na trh uvedeno v roce 1959. Na začátku 60. let 20. století se stalo jedním z nejoblíbenějších evropských vozů.
Mini vstoupil na trh v době po Suezské krizi, kdy zejména Velká Británie jako důsledek pociťovala obrovský nedostatek paliva. Na to zareagoval konstrukční tým koncernu British Motor Corporation, jehož hlavní divize Austin a Morris vůz Mini později vyráběly. Hlavní konstruktér, již zmiňovaný Alec Issigonis, navrhl převratný způsob konstrukce tohoto bezesporu revolučního vozu. Typ konstrukce „vše vepředu“ – to znamená motor, náhon předních kol i převodovka. Převratné bylo i umístění motoru napříč (do té doby sériově produkované například v automobilech DKW nebo Trabantu P50)[1], které dávalo mnohem více prostoru pro posádku a umožňovalo co nejmenší rozměry vozu. Mini se podle předpokladů stal prodejním trhákem a vyráběl se až do roku 2000, přičemž se vyrobilo 5 387 862 vozů." Zdroj: Wikipedie.
V roce 2001 převzalo Mini BMW a podle mého je výsledek tohoto převzetí dost ambivalentní. BMW udělalo z lidového vozítka drahou prémii pro vyvolené. V době, kdy jsem se o Mini Cooper zajímal já, začínala jeho cenovka někde u půl milionu korun českých. Prostě BMW. Zahájili tím neslušný zvyk co je retro to je drahé. Mini je prostě drahá hračka, jejímž účelem dávno není motorizovat chudé lidi, v tom si rozumíme. A na řadu znovu přichází již nastolená otázka, jestli je Mini racionální volba. Podle mého už dávno ne.

Galveston
27. března 2021, 11:49
-8
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Milá Violo, Mini za milion a více není racionální volba. Period. Tak, jak jsem kdysi blouznil po hranatém volvu, jsem o dekádu a více později blouznil po Mini. Po tom malém červeném Cooperu s bílou střechou. Možná bych ho i měl, ale jeho cenovka byla vždycky naprosto iracionální. Vím, že existují i lidé, pro které nejsou peníze potíž. Nicméně tohle auto bylo racionální možná kdysi ve své prapůvodní podobě. Viz obrázek. Lidovka pro všechny. To, co se z ní stalo posléze, je cenová absurdita. Tohle auto se pořizuje emocemi a ničím jiným. Až vám bude padesát a více, tak to pochopíte.

Galveston
25. března 2021, 09:14
0
Galveston
25. března 2021, 08:52
0
Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech

Popsaná anabáze dokazuje, že člověk je emocionální bytost, která občas myslí racionálně. Po hranatém volvu jsem kdysi blouznil taky. Ve Švédsku jsem byl poprvé v polovině roku 1989, mimochodem jsem tam zažil největší švédský svátek Midsommar. Samí vožralí. Všude... A československý velvyslanec měl na prodej svoje přenádherné hranaté, metalicky modré volvo v sedanu. Bože, chodil jsem ho do podzemních garáží ambasády očumovat a věděl, že tohle mít nikdy nebudu. Ještě za mé přítomnosti tam mu z Prahy přivezli nový mercedes. Protože tohle úžasné volvo bylo příliš obyčejné a všední pro diplomatickou službu ve Stockholmu...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Gran Torino GT fastback 1972
Ford Gran Torino GT fastback

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Camaro Targa 1978
Chevrolet Camaro Targa

1978 rok výroby
180 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Thunderbird  1971
Ford Thunderbird

1971 rok výroby
500 koní výkon
7 000 ccm objem

Dodge Ram Charger  1982
Dodge Ram Charger

1982 rok výroby
105 koní výkon
5 200 ccm objem

Cadillac Coupe deVille  1973
Cadillac Coupe deVille

1973 rok výroby
210 koní výkon
7 729 ccm objem