načítám data...

MLKR42

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoMlikar Dan
BydlištěPraha 6
Registracepřed 11.3 měs.
Poslední aktivitapřed 5.2 dny
Komentářů u článků24
Pozitivních komentářů u článků14
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ML
MLKR42
05. února 2021, 08:18
9
Hyundai i30 1.6 CRDi: Vítězství tabulek nad emocemi

Vsak to nemusis cist, ne? ja se rad pobavim a je dobre mit pripravenych par argumentu pro ty vecne dotazy typu chcu uplne normalni auto a corollu do budgetu nezmacknu, a tenhle test je neutahany bez fury zbtecnych cisel a fejkovych pocitu.
-
Komentář upraven 5. 2. 2021, 08:18:50

ML
MLKR42
23. prosince 2020, 10:58
1
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Hele takze vlastne ukolem zen je to aby se ti libily, nebo co presne je tvuj problem s gatema a teniskama?
-
Komentář upraven 23. 12. 2020, 11:01:10

ML
MLKR42
17. prosince 2020, 10:18
0
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Osobne by se mi nejvic libila tripolohova mechanicka kolibka D/N/R nekde vpravo od volantu ve spojeni s nejakymi sikovnymi padly na volantu pro prerazovani/rekuperaci.

ML
MLKR42
17. prosince 2020, 10:06
0
Když jeden kloub nestačí: Z historie tříčlánkových autobusů

@peca: wau, a nevis nahodou jestli se zamkne v aktualni poloze, nebo jestli dovoli kloubu vratit se na stred?

ML
MLKR42
17. prosince 2020, 09:19
0
Když jeden kloub nestačí: Z historie tříčlánkových autobusů

Koukal jsem na konfiguraci kloubovych Solarisu a teda dost me prekvapilo, ale pohanena je fakt jen zadni naprava, pohaneny stred nejde ani nakonfigurovat. A amyslim ze ty koubaky se pri extremnich situacich opravdu lamou, myslim ze nekdy kolem 2009 jsem v zime videl na krpolske zlomenou karosu v kopci po tom co znicehonic behem hodiny nasnezilo nekolik cm...

ML
MLKR42
15. prosince 2020, 11:45
5
Jízda na červenou: Jak nám semafory ztratily respekt.

Hele ja vim ze za tohle me asi zminusujete do pekel, ale jako nejvetsi problem ceskych silnic to ze je vsude preznackovano a preomezeno, coz dle meho vychazi z CK mindsetu "co neni na papire, to neexistuje" a diky tomu jsme preregulovani zbytecne podrobnymi zakony.
Rozhodnuti NSS mi prijde jako spravne, protoze v podstate rika damjapanove - snad poznate ze jste v obci i kdyz prijedete po ucelovce odnekud z bazin - a tedy vice spoleha na schopnosti ridice vyhodnotit situaci nez cist znacky a presouva rozumnou cast odpovednosti na nas.
Tedy je treba si dat otazku - je skutecne obec cednik, nebo se tim argumentem uklidnuju, abych se mohl moralne ospravedlnit kdyz nechcu omezavout svou rychlost na ukor druhych?
A na druhou stranu - je opravdu cedule se jmenem obce ten jediny duvod proc jezdim po silnici mezi rodinnymi baraky tachometrovych <60, nebo je to o tom, abych nesejmul nejake zatoulane decko/psa/sprostehdo dedka na kole?

A teda k tematu - jsem hrozne rad, ze jsem se nikdy nesetkal s buzersemaforem, ktery by me donutil zastavit kdyz jedu trochu pod limit - jak tenhle shit nemuzou mistni rozmlatit po prvnim tydnu brzdeni a rozjizdeni kamionu mi nejde hlavou.
-
Komentář upraven 15. 12. 2020, 12:19:23

ML
MLKR42
13. prosince 2020, 15:31
4
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Naprosto bez muceni se priznam, ze muj zip je proste ten lepsi a je to ten nakonci, protoze jakmile se zacnou lidi zipovat ve vlne, tak se pak ve vysledku kazde dalsi auto zazipuje trosku dal od zuzeni nez auto pred nim, coz je presne ten duvod proc je padesat metru zpatky zacpana krizovatka. Proste dojedu nakonec a tam se zaradim, vsechno ostatni je zip s nefuncnim jezdcem, fakt to pomuze.

Jinak me nejvetsi beefy jsou bez nejakeho poradi
- zbytecna jizda v levych pruzich, ale zase diky tomu mam kazde rano na jizni spojce pravy VIP pruh, kde jsem v podstate sam
- neschopnost udrzet se mezi carama v pruhu, coz je domena bilych oktavek v levotocivych zatackach a vetsich SUV plujicich pohodovych patnact pod limit v levem pruhu
- mlhovky. Nevim proc me to tak moc toci, ale fakt ze toci.
- zhasnuta svetla za deste
- fakin objizdeni aut odbocujicich vlevo pres samostatny pruh na odboceni doprava. Z protismeru kdyz potrebuju ja odbocit vlevo tak to je naprosto libova situace - vidim naproti prubezny pruh co stoji kvuli odboceni pres cestu, v odbocovacim je prazdno, ja to stocim doleva a v posledni chvili mi to tam nejaky lumen pres ten odbocovak posle. Kurva kamo mas moznost odbocit doprava a davam ti prednost, ale rovne fakt smolik, jsi v odbocovaku. Cloveku ktery takovou krizovatku navrhnul bych zakazal odbocovat vpravo, dozivotne.
- Bezmyslenkovite ucpavani krizovatek a kruhacu. Nekdy davno mi v autoskole rikali ze abych do krizovatky vjel tak musim mit kudy vyjet. To co se stava v Bubenci pokazde kdyz spadnou zeleznicni zavory u krizovatky Horakove/Pelleova je fakt k placi.
- Davani prednosti tramvajim co jedou z Letenskeho namesti na Spartu. Kurva to si napamatujes jakym bulsitem si musel pred dvaceti metry projet a ty tam ted mimo order proste posles tricetimetrovou tramvaj ktera se stejne pres ten srumec nikam nedostane a posledni napravou ti zastavi pred ksichtem takze se nakonec nedostane nikdo nikam?!

ML
MLKR42
22. října 2020, 19:22
7
Honda Jazz e:HEV: Na papíře složitý, ve skutečnosti přirozený

Za me teda argument pro novy jazz byl ze radsi kvalitni male auto s dobrou vybavou, nez velkou oktavku v holobytu. V prazskych kolonach bych se taky bal ze bude DSG trpet, kdezto tento hybrid to ma nejake popojizdeni uplne na haku. Prostor kabiny je opravdu podobny oktavce, jen se do nej lepe nastupuje a z ikeji uz jsem si v nem dovezl i skrin pod televizi. Za me prima mestsky cajk a spotreba 4.2 mesto je fajn bonus.

ML
MLKR42
24. září 2020, 11:55
3
Modulární auta: slepá ulička, nebo technologie budoucnosti?

Jsem presvedceny ze modulani auta uz nejaky ten patek mame - v podstate soucasne modularni platformy umoznuji vyrobcum na velkem souboru sdilenych soucastek tvorit opravdu sirokou skalu automobilu a oproti tady predstavenym modularnim autum maji pro vyrobce jednu obrovskou vyhodu - zabranuji laicky nepovedene mozntazi a tim padem problemum vyplyvajicim z nehod zpusobenych takovymi auty. Imho vyvinout blbuzdornou modularitu pri zachovani bezpecnosti posadky a okoli by bylo inzenyrsky otresne drahe a vysledny vuz by byl odsouzen ke kratkemu zivotnimu cyklu vyplyvajicimu z pevne danych bodu designu (prece jen pokud se nejaky modul okouka, tak nahradit ho baculatejsim je sice mozne, ale estieticky to bude spis otresne)

Modularita se deje, protoze opravdu ma smysl, jen je to ve fabrikach a ne v nasich garazich.

ML
MLKR42
21. září 2020, 08:25
4
Promarněné příležitosti nových technologií

Porad te nechapu - jak ma spolecneho to ze se nekomu neco libi s jeho "mentalnim vekem"? Co to vubec je? To jako abys byl dobry ridic nemuzes mit rad akvarka?
-
Komentář upraven 21. 9. 2020, 08:53:50

ML
MLKR42
20. září 2020, 09:22
0
Promarněné příležitosti nových technologií

Tohle si myslim neni uplne pravda - ve vetsine zapadnich zemi si nove auto kupujes podle potreby vetsinou pri prvni praci po skole. Ano, pokud ches fakt setrit na jine veci, nebo pokud mas auto jako konicek, tak sahnes po ojetine, ale jinak je to vetsinou fabia, polo, yaris ...
Tuhle zkusenost mam teda ze svedska pred peti lety, novou fabii do prace jezdil i uklizec.

ML
MLKR42
20. září 2020, 09:05
9
Promarněné příležitosti nových technologií

Tvl, lidi maj radi jiny veci nez ty, to jsou ale curaci co?

ML
MLKR42
18. září 2020, 11:50
1
Nové "Zetko" je tady. Líbí se vám?

Okej, asi jsem jediny, ale ten predek se mi fakt libi - je strasne roztomily ve stylu "Fairlady Z goes vroooom"

ML
MLKR42
31. srpna 2020, 10:12
0
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

V tomhle jsem hrozne schizofrenni, chtel bych od auta uplne vsechno. Ale doma resime dve veci - smysluplnou ekologii/ekonomii v ramci daily provozu a adventrure faktor na vikend se spetkou semtam 3.5 h na dalnici za rodicema bez zlomene patere a najezdu na migrenu.

Dost by se mi libilo XV v e-Boxeru, ale to je o ctvrt mega za rozpoctem, takze zatim cekam jestli nespadnou ceny crosstaru o trochu niz - s tim ze holt budem o tech vikendech chodit o par kilaku vic pesky.

ML
MLKR42
31. srpna 2020, 10:04
0
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

Ha, to me vubec nenapadlo, ze primovstriky se s plynovymi prestavbami vlastne musi daleko hure kamaradit ...

ML
MLKR42
31. srpna 2020, 09:54
0
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

Nemelo by to bys spis o kombinaci primovstrik - EGR?
Bez EGR nema na ventilech moc co karbonovat.

ML
MLKR42
26. srpna 2020, 10:17
1
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Tyjo, mozna to je trochu misu k debate, ale rozhodne doporucuju se kouknout na 20. serii south parku, tam je uplne luxusne popsane jakym zpusobem roztrollit spolecnost tak, ze uplne obycejnym lidem zacnou vadit takove veci jako napriklad pozadavek nejake zeny, aby se k ni kolega nechoval jako chlipne prase.

Ja si fakt myslim, ze jsme tu doprdele vsichni spolu a musime to tu i spolu nejak vydrzet, a kdybychom se chovali k sobe navzajem slusne, tak neni treba nejakych korektivnich akci. Ano je to prilisna simplifikace problemu a ono opravdu nic neni tak jednoduche jak se zda, ale ja jako dospely, bily heterosexualni muz v Cesku se vazne necitim byt diskriminovan pozadavky lidi z ostatnich socioekonomickych strat na normalni zivot. Mozna nekdo jiny jo, a je to ciste jejich perogativum, ale opravdu si to ani neumim predstavit.

Jo a sorry za bezdiakritiku, EN klavesnice a tak.

ML
MLKR42
25. srpna 2020, 22:43
2
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Tyjo to se mi moc nepozdává - člověk má své sny a plány a ne že si postaví business na první křivdě která ho v životě potká, s takovou bych skončil jako sekuriťák nebo kuchař v družině.

Jsou slušné autoškoly. A většinou stojí víc. A většinou si ty autoškoly neplatí ty holky, ale jejich rodiče a ti jdou po ceně, takže si nemyslím že zrovna v tomhle fungují normální tržní mechanismy.

Btw na dobrý bizár jsem si teď vzpomněl - náš gympl měl dohodu s jednou místní autoškolou - exkluzivní ceny pro studenty, přihlášky se rozdávaly přímo ve třídách a jízdy u nich byly automaticky omluvené nepřítomnosti - Ale taky autoškola, kromě peněz za kondičky, chtěla i „pokutu“ za to když si nedal jízdu s komisařem. No prostě z každého ročníku si instruktoři vytipovali pár lidí které nenaučili ani pořádně pracovat se spojkou, takže se jim ty slevy částečně vrátily na pokutách a na tom, že mohli s děckama jezdit i přes den v pracovních dnech. Z každé třídy k nim šla cca půlka děcek.

ML
MLKR42
25. srpna 2020, 17:09
10
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Tady tohle, to je ono. Autorka se zeptá žen jestli jsou tady a jestli a jaké mají zkušenosti a vztah k automobilismu. Nějaká žena na to tady odpoví, načež jinak zřejmě naprosto normální běloch odpoví, že si vlastně nemá na co stěžovat.

Tak tady tohleto, to věřím že hodně lidem znechutí hodně lidem hodně moc různých věcí které by určitě rádi dělali. Protože světě div se, ale jsme společenští tvorové a reakce okolí na nás je součástí našeho vlastního zážitku.

ML
MLKR42
25. srpna 2020, 15:35
10
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Mi se hlavně strašně líbí jak tady hrozně moc lidí mají jasno - holky auta nebaví, protože kdyby je to bavilo, tak to dělají, případně já jako muž jsem si nikdy nevšiml, že by holy někdo znevýhodňoval, takže se to neděje.

Jako osobně fakt nevím. Přítelkyně k autům a řízení měla velice negativní vztah, dokud jsem jí nezačal tak normálně lidsky vysvětlovat co a jak, nechal jí vyřešit pár problémů a dneska bez probémů rejdí po Praze a aktivně se podílí na výběru nového auta. Nevím proč to tak měla, ale mysím si, že je to naučené. Málokoho vůbec napadne vzít dospívající dceru a ukázat jí jak se mění olej, vyměňuje kolo, jak nastartovat auto přes kabel, jak vytáhnout trabanta z příkopy, etc. Táta mi takové věci ukazoval kdykoliv k tomu byla příležitost a dloho mu tvalo, než si ke mě našel cestu a mě to i začalo bavit tak abych se ho i doptával a časem mě auta opravdu začala bavit. (Jsem přesvědčený že kdybych byl holka, tak nad tím prostě mávne rukou a já beru auto jako spotřebič)

No a druhá obrovská překážka se mi zdá systém autoškol. Opravdu za svých 18 předchozích let života jsem nikdy neviděl tak neskutečnou lidskou žumpu, jakou byla celá ta organizace kolem autoškol a zkušebních komisařů. Z vyprávění kamarádek i z toho co se mi dělo ve skupince v autě se mi i dodneška občas udělá úzko. Je fakt super říct holce z dědiny co studuje biskupský gympl co i v létě radši chodí ve svetru, že jedem na kočičí hlavy aby jí to potřepalo kůzlátka. Ono se jen stačí podívat na YT kanál třeba té Aury, kde se sice komisař pod kamerou snaží nebýt úplný chlípník, ale stejně jde z jeho neexistujícího vysvětlování a opakování zajetých frází bez minimální snahy o vysvětlení jako poškrábaná gramodeska cítit dost silné autoškolské pičo.
-- Tak tento systém autoškol si myslím dělá z lidí s neutrálním nebo trochu kladným předpokladem k řízení pouze operátory spotřebičů, a čest všem výjimkám. A myslím si že žen tímhle sítem neprojde daleko víc, protože mi přijde že to síto mají daleko jemnější.

ML
MLKR42
14. srpna 2020, 15:18
0
Design 2020 - návrat nápaditosti

Jo, jako snapshot dobové normy je to fakt fér. Já rád v muzeu divný okrajovky, takže z tohodle směru na to jdu.

ML
MLKR42
14. srpna 2020, 14:09
2
Design 2020 - návrat nápaditosti

Zrovna Š110R mi přijde že je v technickém muzeu díky své znouzectnovosti a malosériovosti. Myslím že muzejní by měla spíš být T603.
Superb nevybočuje ničím. Je to automobilový průměr dnešní doby - pěkné, proporční auto, ale jestli je něčím výjimečné tak je to jeho průměrnost. Ano, v česku jsme postavili auto které je normální a nemá žádnou zásadní chybu ... ale je to fakt důvod dávat to do muzea?

ML
MLKR42
14. srpna 2020, 13:37
0
ML
MLKR42
14. srpna 2020, 09:52
0
Zítra sundejte nohu z plynu. Chystá se velké měření.

No ja vam nevim, jak se divam na ta vytipovana mista, tak z tech mala mist co znam v Praze a MSK tak mi prijdou az prekvapive rozumne vytipovana - prutahy obcema bez chodniku, autobusove zastavky na hlavnich tazich, dlouhe ulice bez prechodu, nebo vecne ucpane silnice ve kterych v hlidanych casech jede stejne strudl podstatne pod limitem, takze vlastne mista, kde je neprimerena rychlost domenou zfetlych ridicu ukrajinskych dalkovych marsutek a pitomcu, kteri uz stejne maji davno zakaz rizeni. Jakoze ... mohlo to byt daleko horsi. Jeste by treba mohli poresit jizdu v levych pruzich na dalnicich ale to bych asi uz chtel moc...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf Variant 2018
Volkswagen Golf Variant

2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem

Dodge Challenger  2011
Dodge Challenger

2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Proton 315 C9 1999
Proton 315 C9

1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem

Peugeot 307 CC 2006
Peugeot 307 CC

2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem

Chrysler Imperial V8 1967
Chrysler Imperial V8

1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem