reklama
načítám data...

Hamster

JménoHonza 'Hamster' Křeček
BydlištěPraha 5
Registracepřed 3.5 rok.
Poslední aktivitapřed 53.1 min.
Komentářů u článků113
Pozitivních komentářů u článků28
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Architekt s vlastním autoservisem? Alfista, který vlastní dva Passaty? Honza je zkrátka plný protikladů a zvláštností. A to znamená jedinečný pohled na svět aut a spoustu poutavých historek ze silnic i z dílny…

Posledních 50 komentářů

Honza 'Hamster' Křeček
předevčírem v 09:37
2
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Co bychom to byli za motoristický magazín, kdybychom ignorovali automobilové novinky? Nicméně - když si projdeš články na Autíčkáři z poslední doby, zjistíš, že i kdyby tě opravdu vůbec nezajímala nová auta a naše redakční testy jsi striktně přeskakoval (ale pozor, dnes vyšel Jaguar, blíží se Alfy Romeo, nějaká ta BMW apod. - ono to není jen o naftových služebácích z Boleslavi, nehledě na to, že občas i zdánlivě obyčejné auto může překvapit a zdánlivě nudný článek pobavit), stále tam zbývá ta větší polovina obsahu Autíčkáře a na tom se nic nemění. Opravdu nehodláme začít běhat okolo rodinných kombíků s pravítkem, nadšeně prezentovat objem zavazadlového prostoru a zcela rezignovat na ostatní články. Autíčkář zůstává Autíčkářem. Jen ty registrace teď už musíme vyžadovat - a to ne kvůli sobě, ale kvůli vám, abychom alespoň trochu odfiltrovali ty, kdo si sem jen odskočili zanadávat z diskusí na Novinky.cz a kteří by mohli narušit jinak velmi příjemné diskuse pod články v rámci komunity okolo Autíčkáře.

Honza 'Hamster' Křeček
předevčírem v 09:18
0
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Vždycky jsme psali různé články a ani s větší skupinou čtenářů na tomto nechceme nic měnit, na Autíčkáři zůstává obsah, na který jste zvyklí. Testy nových aut k Autíčkáři patří od začátku. Snažíme se i tyto články psát trochu jinak, než jak je v naší zemi zvykem, zda se nám to daří - to už musí posoudit jiní, resp. to musíte posoudit vy. A poslední poznámka k testům nových aut v souvislosti s posunem Autíčkáře k vyšší čtenosti - čím víc jsme vidět, tím snáze se dostaneme k zajímavým autům.

Honza 'Hamster' Křeček
12. srpna 2017, 13:44
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Nikdo nikde nelže, jen je potřeba trochu u toho myslet. Ty sedačky jsou na kratší cesty dobře použitelné - třeba když vyzvedáváte z tréninku děti a svezete i děti sousedů. Porsche 911 je také čtyřmístné, ale to přeci neznamená, že je to auto vhodné pro rodinnou dovolenou v Chorvatsku. Nebo že Porsche řídí banda podvodníků. Pro rodinu se čtyřmi dětmi je vhodné velké MPV, Kodiaq je jen obyčejné SUV, nechtějte po něm věci, pro které není konstruován.

Honza 'Hamster' Křeček
12. srpna 2017, 12:02
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Přístup do třetí řady sedadel je u všech SUV a crossoverů poměrně krkolomný. Představa, že v Kodiaku budu mít pět dětských sedaček, je skutečně úsměvná. Zadní sedadla mají tříbodový bezpečnostní pás, takže na ně sedačka půjde umístit, ale to ještě neznamená, že je to dobrý nápad. Ostatně po vyklopení třetí řady sedadel vůz prakticky nemá zavazadlový prostor. Pokud někdo potřebuje pravidelně převážet děti ve třetí řadě sedadel, potřebuje větší vůz než Škodu Kodiaq.

Honza 'Hamster' Křeček
12. srpna 2017, 11:51
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Kodiak je medvěd žijící na Aljašce. Škoda Kodiaq je české auto, automobilka Škoda sídlí v České republice. Ano, je součástí koncernu VW, ale v dnešním globalizovaném světě jsou nadnárodní koncerny běžnou věcí. Jednotlivé komponenty vyrábí x dodavatelů po celém světě, nevidím důvod, proč by se měla Škoda omezit pouze na české dodavatele. Ostatně automobil s největším podílem dílů vyrobených v USA je Toyota Camry - je proto Toyota americká? Podle mě nikoli. Kapitál a výrobní prostředky jsou roztroušeny po celém světě bez ohledu na národní a státní hranice, tak to prostě je. To ale neznamená, že Chrysler je italské auto. Nebo že je Land Rover indický a Volvo čínské. V Číně by nebyli schopní nové Volvo dát dohromady ani kdyby dostali všechny díly v krabicích i s návodem ve stylu IKEA.

Honza 'Hamster' Křeček
12. srpna 2017, 11:24
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Ceny testovaných aut jsou v textu článku, Kodiaq byl skutečně za 1,1 milionu, 5008 zrhuba o 250.000,- levnější, výbava byla srovnatelná. U Land Roveru umí ceny vystřelit to nečekaných výšin a v základní výbavě není skoro nic - na Discovery Sport jsem se tedy nedíval, ale ten velký LR Discovery mě překvapil právě tím, co všechno v autě s cenou přes dva miliony není. Peugeot 5008 není auto do terénu. Není k tomu určený. Na druhou stranu - k čemu to? Tady v srdci Evropy máme poměrně hustou síť silnic. Občas máme nějaký offroad na test (Land Rover a Jeep v poslední době) a vždycky je to stejné - člověk hodiny hledá nějaké místo, kde by to auto mohl vyzkoušet a nafotit a nakonec stejně skončíme někde, kde nemáme co dělat a odkud nás každou chvíli někdo vyhání a láteří u toho. Pro ofroad je v ČR jen velmi málo využití. Takže kdybych se měl rozhodovat mezi čtyřkolkou a masážními sedadly, vemu ty sedačky...

Honza 'Hamster' Křeček
12. srpna 2017, 00:08
1
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Koukám, že test rodinných škatulí probouzí vášně :-) K testu jsme použili dle mého názoru nejlepší motorizace, jaké si do obou vozů lze objednat. Vzhledem k malému rozdílu ve spotřebě mi nepřipadá nesmyslné rozhodovat se mezi naftovým Kodiaqem a benzínovým Peugeotem 5008. Kdybych si měl já vybírat z těch dvou, rozhodoval bych se právě mezi těmito konfiguracemi. My v Autíčkáři máme ve zvyku dívat se na auta trochu jiným pohledem, brát vůz více jako celek. Mnohem více se zaměřujeme na to, jak se s daným vozem reálně žije a jak na člověka působí. Od porovnávání jednotlivých parametrů jsou tu jiní.

Honza 'Hamster' Křeček
04. srpna 2017, 22:05
0
Honza 'Hamster' Křeček
24. července 2017, 22:44
0
Kia Carens 1.7 CRDi : Neúnavný pomocník unaveného rodiče

Ano, ve Škodě 105 je možné cestovat v šesti lidech, ostatně rodinu je možné naskládat i do původního Fiatu 500.. Ne, dělat to přesto nebudu.

Honza 'Hamster' Křeček
23. července 2017, 12:51
1
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Nějak nechápu, co máš pořád s tou Čínou. Volvo se vyvíjí ve Švédsku, to je severská země v EU. A co se týče nahrazení vysokopevnostní oceli hliníkem - ani Audi, ani Jaguar se bez vysokopevnostní oceli neobejdou.

Honza 'Hamster' Křeček
23. července 2017, 11:38
1
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Pro srovnání - Volvo S40 a V70

Honza 'Hamster' Křeček
23. července 2017, 11:32
1
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Ne, jde tam o kombinaci hliníku a vysokopevnostní oceli, které využívá nová V90 v daleko vyšší míře, než bylo doposud v automotive zvykem. Já teda nejsem odborník, ale nezní mi to jako kvalitativní krok zpět.

Honza 'Hamster' Křeček
22. července 2017, 22:41
1
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

S předchozí S90 mám zkušenost. I s oním "pořádným" motorem. Je to příjemné a pohodlně, zároveň však velmi rozvážné auto. Paradoxně nástupce dostal označení S80, přitom to bylo ve všech směrech o tolik lepší auto. Nová S90 je velké auto, je to luxusní sedan a jeho označení je logické. Nevím, co přesně myslíš tou čínskou popelnicí, pokud tím narážíš na čínský kapitál ve Volvu, byl bych opatrný v podobných tvrzeních - odkud ta investice přišla nechme na chvíli stranou, nicméně Volvo je teď samostatnou značkou, která si celý vývoj i výrobu řídí sama a podle vlastních standardů - to za Fordu nebylo.

Honza 'Hamster' Křeček
21. července 2017, 10:01
2
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

O dalších testech jednáme se zastoupením Volva, nechte se překvapit. :-)

Honza 'Hamster' Křeček
21. července 2017, 09:01
2
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Vždyť já vím, že je to Aisin, to jen do testu píšu ZF, abych prověřil vaši bdělost :-) Ne, díky za upozornění, tohle mi uteklo, nevím, nad čím sem to zas přemýšlel, když sem to psal... ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
19. července 2017, 14:25
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

Otázkou je, zda sešrotováním Alfy dojde ke zlepšení Matějova duševního rozpoložení. Zda by nebylo lepší sešrotovat Matěje... ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
19. července 2017, 13:58
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

Jen doplním pro ty, kdo by snad ještě neznali našeho bručouna a redakční generátor negativních vibrací Matěje - na 17 let staré Alfě Romeo při ostré jízdě na okruhu selhala poloosa, jinak vozu nic není. :-)

Honza 'Hamster' Křeček
15. července 2017, 18:48
1
Tatra 600 Sodomka: O bílém autíčku

Srovnání se Saabem nebo skupinou B znacne kulha. Ano, projekty i podniky cas od casu konci na obou stranach, ve svobodnem svete je vsak nikdo nemuze "zariznout", zadny "kapitalisti" totiz ve skutecnosti nejsou. Pokud podnik skonci, znamena to, ze neuspel. Duvody muzou byt ruzne, spatne hospodareni (Saab) nebo zavadny produkt (skupina B). Pokud pomineme oblast zlocinu, nemuze prijit kapitalista a zavrit to, protoze se domluvil s Lojzou odvedle, ze auta bude od ted delat jen on, protoze proto. To je planovane hospodarstvi, to je socialismus a to nefunguje. Ano, i v nasi spolecnosti existuji vyjimky a mnozi radi argumentuji dotacni politikou, ale to je/mela by byt jen okrajova vec, socialismus je na planovani zalozen.

Honza 'Hamster' Křeček
15. července 2017, 18:12
0
Alfa Romeo 146: Zpráva o stavu redakčního závodního speciálu

Kluci, vemte s sebou lano, alfista Matěj vám bude vděčný... ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
15. července 2017, 15:53
4
Tatra 600 Sodomka: O bílém autíčku

Tohle je už trochu těžké téma na naše motoristické periodikum, ale těžko se mu vyhnout, když se bavíme o předlistopadovém československém průmyslu. Neřekl bych, že by se tu nic nezměnilo, kdybychom nepadli do Východního bloku. Celá země prošla silnou demoralizací, protože lidem byla upřena možnost dělat na špičkových věcech pod vedením špičkových odborníků. Rozběhnuté projekty i celá odvětví průmyslu tak vlivem plánování v rámci RVHP skončila ze dne na den - to jsou velké škody, jak ekonimické, tak lidské. Věci jako Škoda 720, vrtulník HC-4, čtyřtaktní motocykly ČZ a stovky dalších - to všechno byl svět, který nám byl zakázán, o to všechno jsme byli okradeni. Dneska nemá smysl nad tím fňukat, to je prostě historie. Bylo by ale dobré se z toho poučit, uvědomit si, že věci, které tu teď řešíme a o kterých hystericky mluvíme jako o málem civilizační krizi, jsou malichernosti. A naopak - že svoboda a právo nejsou jen vzletné fráze pošahaných hipíků a jaké křivdy se mohou dít i jednotlivým obyčejným slušným a pracovitým lidem, když se tyto hodnoty přestanou chránit.

Honza 'Hamster' Křeček
15. července 2017, 00:30
0
Seat Leon ST FR 2.0 TDI: Španělský elegán

To je jistě pravda, na druhou stranu spousta potencionálních zákazníků chce vědět, za co má smysl si připlácet a co je jen předražený nesmysl. A abychom toto mohli posoudit, musíme možnou výbavu otestovat ideálně úplně všechnu. Občas se najdou i nevybavené testovačky, co si pamatuji, byla tu kombíková Optima nebo třeba některé Mazdy. Obecně je však snazší si představit, že auto některé funkce nemá, než si domýšlet, jak by asi fungovalo, kdyby je mělo.

Honza 'Hamster' Křeček
14. července 2017, 17:44
0
Seat Leon ST FR 2.0 TDI: Španělský elegán

Uvedená cena se týká testovaného kusu. Zastoupení automobilek nám obvkle zapůjčují vozy se téměř všemi myslitelnými prvky výbavy. Jednak takové auto samozřejmě lépe vypadá a druhak těžko můžeme hodnotit něco, co v autě není. Například u nedávńo testovaného naftového Golfu se tak cena vyšplhala až k milionu korun. Srovnávat tak cenu testovaného Leona ST s vozy typu Ford Mondeo nemá příliš smysl, tato auta v novinářské specifikaci milionovou hranici většinou hravě překročí, minulý týden testované Mondeo například milion přestřelilo o plných 250.000,-.

Honza 'Hamster' Křeček
14. července 2017, 17:26
0
Seat Leon ST FR 2.0 TDI: Španělský elegán

Píšeme články z různých oblastí motoristického světa. Koho nezajímají testy nových aut, možná si na našem webu najde jiné téma. Dnes píšeme například o Josefu Sodomkovi.

Honza 'Hamster' Křeček
12. července 2017, 13:08
0
Seat Leon ST FR 2.0 TDI: Španělský elegán

To nás mrzí, že to takto vnímáš, ale musím se kolegy Dana zastat. Osobně se nijak nevyžívám v porovnávání kvality plastu nebo v hledání neměkčených ropných ploch v interiéru a ani slovo "prémie" nemám rád, přesto se člověk občas těmto věcem nevyhne. Jistě, můžeme místo "prémiové značky" říkat "luxusní značky" etc., ale to už si jen hrajem se slovy, význam zůstává stejný. A s těmi plasty je to podobné. Normálně se jimi příliš nezabýváme, ale když prvnímu dojmu z interiéru vozu jednoznačně dominuje masa plastu, která není rozbita byť jen malým kouskem nějaké ozdobné lišty či nějakou i třeba méně výraznou barvou, nelze tento fakt nezmínit.

Honza 'Hamster' Křeček
11. července 2017, 08:25
2
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Když jsem kupoval Lancii Thesis, chtěl jsem vlněné sedačky, v nabídce byly ke všem výbavám. Leč dneska se takový auto prakticky nedá sehnat, prodalo se jich jen pár. V tomto případě poptávka předurčuje nabídku, když všichni touží po kůži nebo alespoň alcantaře, je v těch autech kůže nebo alcantara...
Ale já osobně proti kůži nic nemám, když je kvalitní, je velmi příjemná na dotek, hezky voní a dobře se udržuje.

Honza 'Hamster' Křeček
10. července 2017, 14:59
0
Nejnesmyslnější automobily

Na to bys potřeboval hangár.....

Honza 'Hamster' Křeček
23. června 2017, 12:28
0
Britská rally 1998: Drama až do úplného konce.

Na Peugeoty s těma obříma nárazníkama (aby auto narostlo na předpisy požadovanou délku) jsem už málem zapomněl. :)

Honza 'Hamster' Křeček
14. června 2017, 10:12
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

Údržba automobilového veterána má svá úskalí. Díly není vždy snadné sehnat a čas od času se něco pokazí i u toho nejlepšího kusu. Ta auta vyžadovala častou údržbu už jako nová a i tak se občas něco rozbilo, to nebylo jako dnes - jednou za 20.000km vyměnit olej a to je tak všechno. Proto bych si velmi dobře rozmyslel prodej roadsteru, jehož jméno není radno vyslovit. Může se ti snadno stát, že veterán bude značnou část sezony odstavený - a potom by ti mohl spolehlivý japonský vůz dost chybět.

Honza 'Hamster' Křeček
09. června 2017, 12:11
0
5 legendárních silnic v názvech automobilů

k tematu se určitě ještě vrátíme, krom Le Mans toho zbylo víc, co stojí za zmínku..

Honza 'Hamster' Křeček
26. května 2017, 11:07
2
Opel Mokka X: Tohle není SUV

Tak mluvíme tu o téměř nejdražší specifikaci, pro srovnání jsem si tu teď otevřel ceník výběhového modelu Yeti od domácí automobilky a za srovnatelný vůz ve výbavě Style chce Škoda okolo 700.000,- a verze L&K se blíží cifře začínající osmičkou. Většina zájemců o Opel Mokka X sáhne spíše po velmi rozumné výbavě Enjoy (či ještě lépe po akční Smile) a benzínové 1.4 turbo 103kW a tady už se pohybujeme pod půl milionem korun a bez automatu ještě o další desetitisíce níž.

Mokka X funguje dobře v těch oblastech, kde bude nejčastěji používán - maminky budou vozit děti do školy, dědové budou drndat na chalupy a letní zahrádky - a na to je Mokka X opravdu dobré auto, protože je uživatelsky nesmírně přívětivé. Slovy pana Kraba - je to dobře vymyšlená lednička.

O radiomapu se na Autíčkáři vedou už nějaký čas ostré bitvy. Výraz "infotainment" (česky zprávobava) některým z nás připadá natolik stupidní, že jsme se jej rozhodli nahradit vlastním stupidním výrazem "radiomapa". :-)

Honza 'Hamster' Křeček
24. května 2017, 10:44
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

My měli na test Wranglera ve verzi 75th Anniversary, což znamená vepředu otevřený dif, vzadu samosvor, nic víc, uzávěrka žádná. Já auto řídil za deště na okreskách, dálnici, ve městě a v lomu, všude jen s náhonem na zadek (4x4 prostě nebylo potřeba). Auto se chovalo naprosto vzorně (na silničních gumách), neměl jsem pocit nějakých potíží s přetáčením. Vlastně mě obecně Wrangler překvapil tím, jak dobře se s ním dá jezdit po silnici.

Honza 'Hamster' Křeček
24. května 2017, 10:23
0
15 šestiválců s nejlepším zvukem

Ten motor prošel mnoha modifikacemi, dostal vstřikování, DOHC, měnil se objem, občas měl i turbo - s ničím z toho neměl Giuseppe Busso už nic společného, on odešel z firmy vlastně dřív, než se první "Busso" vůbec dostalo do výroby, nicméně to podstatné přetrvalo po celou dobu. A to včetně zvuku. Jasně, starší kusy víc řvou, bo nemají katalyzátory a tlumiče se taky ještě tolik neprožívaly, ale charakteristickej zvuk to má stále.

Honza 'Hamster' Křeček
24. května 2017, 09:12
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

Žádný Wrangler nemá mezinápravový diferenciál. Čtyřkolku je proto vhodné připojovat opravdu jen tam, kde je potřeba, kdo ji bude používat i na suché silnici, může se rozloučit s rozvodovkou. No a v terénu nebo na povrchu s horší adhezí mezinápravový diferenciál vlastně nikdo nepotřebuje, stejně by hned sahal po uzávěrce...

Honza 'Hamster' Křeček
22. května 2017, 19:12
0
Bugatti EB110: Příběhy neobyčejného šílenství

Nikoli, Molsheim připadl Francii podpisem tzv. vestfálského míru, kterým skončila třicetiletá válka (1648). Okupován Němci byl dvakrát, poprvé po prusko-francouzské válce (1871) a podruhé za Hitlera. Výsledek obou světových válek pokaždé znamenal navrácení Alsaska-Lotrinska vč. Molsheimu zpět Francii. Ettore Bugatti byl původem Ital z Milána, značka ale vždycky byla brána jako francouzská, její typická barva (a to i u EB110) je modrá.

Honza 'Hamster' Křeček
22. května 2017, 18:21
0
Bugatti EB110: Příběhy neobyčejného šílenství

Jen dodám, že VW vrátil výrobu zpět do Molsheimu, kde auta stavěl Ettore Bugatti, přesun do Modeny se vlastně týkal jen EB110. Takže s tou "původní továrnou" bych byl opatrnější...

Honza 'Hamster' Křeček
19. května 2017, 14:17
0
Bugatti EB110: Příběhy neobyčejného šílenství

Aktuální M600 má skutečně osmiválec Volvo, nicméně když Noble začínal, používal šestiválce od Fordu. A jak Pagani tak Noble začali výrobu až po představení EB110, takže tu pasáž neberte úplně doslova. Podstatné je, že Bugatti šlo cestou čistého listu papíru, takže nemuselo brát ohledy na rozměry a parametry převodovky či motoru, všechno vznikalo přímo u Bugatti společně s autem. Nebýt toho, nikdy by nemohla vzniknout tak kompaktní pohonná jednotka obsahující v jednom celku i převodovku a rozvodovku - což je onen fígl, jak může mít auto pohon všech kol při zachování nízkého těžiště. Celé EB110 bylo také i se vší tou luxusní výbavou stále lehčí, než třeba konkurenční Lamborghini Diablo, přestože to mělo pohon pouze zadní nápravy.

Honza 'Hamster' Křeček
10. května 2017, 12:51
2
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Netuším, někdo do toho asi něčím praštil...

Honza 'Hamster' Křeček
09. května 2017, 21:36
0
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Nákladová hrana není, ale vyklápěcí okno už bohužel také ne.

Honza 'Hamster' Křeček
09. května 2017, 21:34
1
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Nic dramatického, na dálnici se začne lehce projevovat aerodynamický hluk, u auta této kategorie normální. Hrobovým tichem určitě Tipo nepřekvapí, ale obtěžující hluk se rozhodně nekoná. Motor je tichý, hluk od kol je také minimální.

Honza 'Hamster' Křeček
06. května 2017, 22:25
0
Příběh Čtyřdveřového Maserati

Stejný rozdíl jako mezi Jaguary XJ a XF.

Honza 'Hamster' Křeček
06. května 2017, 16:22
0
Příběh Čtyřdveřového Maserati

Byl a díky za podnět. :-) Další podobná témata jsou v plánu.

Honza 'Hamster' Křeček
02. května 2017, 13:58
0
Toyota C-HR: Batmobil

To je takový náš malý pokus o odboj. Patvar je to podobný jako onen infotainment (tedy zprávobava by bylo přesnější, ale radiomapa se nám líbí víc), jen trochu více bije do očí, protože nad nesmysly v angličtině jsme si zvykli nepřemýšlet.

Honza 'Hamster' Křeček
29. dubna 2017, 09:47
0
Konec atmosféry

Nebo Ferrari F40... Tech aut je tolik, ze by to vyslo na telefonni seznam.

Honza 'Hamster' Křeček
28. dubna 2017, 15:44
3
Yeti je mrtev, ať žije Karoq

Trochu jsem doufal, že nám Škoda předloží nějaký hlubší smysl toho názvu, něco více spjatého s automobilkou. Tajně jsem si přál, aby to bylo: "Vůz jsme pojmenovali po místě, kam jsme odeslali génia, co vymyslel naše slavný otočný kroutítko na ovládání hlasitosti audia."

Honza 'Hamster' Křeček
25. dubna 2017, 15:03
0
Toyota C-HR: Batmobil

Ono to sice vypada dynamicky, ale porad je to Toyota, o jizdnich dojmech neni prilis, co psat. Jezdi to jiste, pohodlne, bezpecne a je to tiche. A naprosto blbuvzdorne. Treba system iMT, diky kterymu ridic nemusi resit jemnou praci se spojkou, auto se o vsechno postara, klidne muzes ridit v lyzacich. Zkratka Toyota....

Honza 'Hamster' Křeček
25. dubna 2017, 10:43
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Liqid: už jsem z těch komentářů a názorů tak zmatený, že nepoznám, co je nadsázka a co je myšleno vážně. Víš, že jsme srovnávací test nového céčka a Superbu dělali, že? :-)

Honza 'Hamster' Křeček
24. dubna 2017, 16:12
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Dvě Corsy, červenou a žlutou :-)

Honza 'Hamster' Křeček
13. dubna 2017, 15:43
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Kde se fasuje ten negativismus, kterým jsou tak nasáklé diskuse na českých internetech? Když někdo pochválí nějaké auto, je to určitě dílo PR a úplatků. Když někdo dá na auto koncovku výfuku nepřipojenou pevně k potrubí, je to proto, že chtěl jistě chudáka zákazníka okrást a ušetřit na materiálu. V žádném případě není možné, že by chválené auto bylo prostě jen dobré a koncovka byla přidělaná k nárazníku prostě jen proto, že je to lepší řešení - lépe to vypadá (k ničemu jinému ozdobné koncovky výfuku stejně nejsou), bo okolo sebe nepotřebuje díru jak vrata. Ale v našich krajích asi prostě pořád jen někdo někoho podvádí a okrádá......

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Crown Victoria LTD Crown Victoria 1984
Ford Crown Victoria LTD Crown Victoria

1984 rok výroby
141 koní výkon
4 942 ccm objem

Dodge Ram 1500 SLT HEMI CrewCab  2010
Dodge Ram 1500 SLT HEMI CrewCab

2010 rok výroby
475 koní výkon
5 654 ccm objem

Chrysler Voyager Grand 2.5 CRD 2001
Chrysler Voyager Grand 2.5 CRD

2001 rok výroby
150 koní výkon
2 499 ccm objem

Honda Civic  2006
Honda Civic

2006 rok výroby
140 koní výkon
1 798 ccm objem