reklama
načítám data...

Hamster

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoHonza 'Hamster' Křeček
BydlištěPraha 10
Registracepřed 4.0 rok.
Poslední aktivitapřed 1.8 min.
Komentářů u článků162
Pozitivních komentářů u článků41
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Vlastnictví několika italských strojů jej dovedlo k detailnímu studiu servisních manuálů. Přes nově nabyté znalosti však zůstal zarytým alfistou. S příchodem do Autíčkáře potom získal pro své postižení i publikum.

Posledních 50 komentářů

Honza 'Hamster' Křeček
16. ledna 2018, 19:16
0
3+1 nesmysl, který prostě musíte mít

Ono to mělo sice všechny předpoklady stát se fantastickým autem, bohužel osud tomu nechtěl. DeLorean je krám....

Honza 'Hamster' Křeček
14. ledna 2018, 00:27
0
3+1 nesmysl, který prostě musíte mít

Countach si na sebe ušila bič tím designem. Dneska nám ta kola připadají malá a neuvědomujueme si, že to auto přišlo na trh v roce 1974. V té době stály u dealerů Fiatu na place Fiaty 124 (tj. 'Žigulíky') a v ČSSR běžela naplno výroba Škody 100. Tenkrát muselo Lamborghini působit jako zjevení. A další potíž bylo to nekonečně oblepování auta prahy, nástavci a spoilery. Původní verze vypadala lehce a štíhle, žádná větší kola nepotřebovala...

Honza 'Hamster' Křeček
08. ledna 2018, 15:14
0
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

Je to prostě další krok. Karburátory už dneska taky nikdo nepoužívá a přitom když přišlo vstřikování, mluvili o něm petrolheadi přesně stejně jako teď ty o turbu. Ale třeba máš pravdu a atmosféra se časem zase vrátí.

btw. Jak tak popisuješ onen ideál, tj. jednoduchý spolehlivý úsporný motor s co nejmenším množstvím částí - je tu jedna taková věc. Motor s jedinou pohyblivou částí, odolný, spolehlivý, emisně příznivý i výkonný. Ale mám takové tušení, že tobě se moc líbit nebude...... ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
08. ledna 2018, 00:29
0
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

Jenže to zase vycházíš z předpokladu, že turbo je automaticky zlo. A s turbem je to stejné jako s tou čtyřkolkou, už jsme zase dál ve vývoji a turbo už neznamená naprostou ztrátu lineárního projevu motoru. Ano, Mazda jde proti proudu a místo turba používá atmosférické motory SkyActiv, což je zážehový motor s kompresním poměrem dieselu - čili taky žádná poctivá stará škola.. V naší redakci jsou ty motory docela oblíbené, já to nadšení pro SkyActiv nesdílím, ty motory jsou dole tupé, výkon nenastupuje úplně plynule - není to špatné, ale celkově mě ten projev prostě tolik neuchvátil. Ostatně s Wankelem to taky nebyla úplně trefa do černého, Mazda ráda dělá věci jinak, ne vždycky je to ale dobrý nápad. Naproti tomu motory BMW (ač teda rozhodně nejsem fanda modrobílé vrtule) se mi opravdu líbí. Technologie přeplňování se pořád vyvíjí, teď už tu máme twin scroll turba a různé kombinace turbodmychadel (případně turbo + kompresor) a vývoj jde stále dál, viz. např. powerpulse od Volva.

Zkrátka stará auta máme rádi, máme k nim nostalgický vztah, ale to neznamená, že nová auta nejsou lepší. Většinou jsou.
-
Komentář upraven 8. 1. 2018, 00:30:46

Honza 'Hamster' Křeček
07. ledna 2018, 21:54
0
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

Tohle je téma na knihu, ale zkusím ti odpovědět nějak stručně. Že předchozí generace byla poslední pořádná a to nové už není to ono - to se říká o každé trojce (pětce, céčku, Mondeu... doplň si prakticky cokoli), je třeba ty zprávy trochu filtrovat nebo si alespoň chvilku počkat, než si fandové zvyknou a získají odstup. Nebo číst kvalitní magazíny jako Autíčkář.cz ;-) Skutečnost (jak ji vidím já a nejen já) je taková, že po fantastické E39 a E46 přišel trochu propad. E90 bylo takové mnichovské Audi (a paradoxně Audi v té době začalo stavět poměrně schopná auta, ale to by bylo skutečně na delší povídání). A dnes je BMW zpět. Motory i podvozky jsou opět na světové špičce.

S tou zadokolkou - o tom ten Vojtův test vlastně je, že zatímco dřív byla zadokolka pro nadšené řidiče jasnou volbou, dnes už to tak nutně nemusí být. Tak dobrý xDrive je. Já se dost dobře bavil i za volantem 435d xDrive cabrio, přestože to je kombinace (4x4, diesel, automat, cabrio) asi nejvíce vzdálená představě okreskového speciálu.

Honza 'Hamster' Křeček
07. ledna 2018, 20:29
0
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

Ano, E92 nepatří zrovna mezi klenoty mnichovského inženýrství. Oproti E46 to byl krok zpět. Nová trojka/čtyřka naštěstí v tomhle trendu nepokračuje. A ano, poháněná náprava má zásadní vliv na chování auta, zrovna u té E92 to bylo znát extrémně. A ano, u sportovního auta to znamená méně zábavy za volantem. Btw. tu stálou mechanickou čtyřkolku už dneska v ničem slušném a sportovním nenajdeš, ať už jde o stálou nebo přiřaditelnou čtyřkolku, vždycky je to inteligentní systém, co přenáší sílu tu dopředu, tu dozadu (a někdy i doprava či doleva) podle aktuální potřeby.

Honza 'Hamster' Křeček
07. ledna 2018, 17:41
1
10 nejčtenějších testů roku 2017

O Zondě jsem psal a od té doby čekám, že někdo zazvoní, nechá mi tu klíčky a adresu, kam to mám za týden či dva vrátit. Zatím pořád nikde nikdo.....

Honza 'Hamster' Křeček
07. ledna 2018, 17:32
0
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

xDrive v BMW je stálá čtyřkolka, dopředu putuje standardně 40% točivého momentu, poměr může elektronika v případě potřeby měnit. Důležité ale je, že xDrive nedělá z auta čtyřkolku, ale pocitově spíš bezpečnější zadokolku, neochudí řidiče o zábavu. S tím 'tlustým' BMW bych byl také trochu opatrný, současná modelová řada se svým jízdním projevem vrací tam, kde má BMW být a na co v minulosti trochu zapomnělo. A poslední poznámka na závěr - ani Haldex už není tím, čím býval ve svých začátcích, kdy VW a Audi s Haldexem fungovaly bezezbytku jako předokolky a až když se auto zahrabalo do sněhu, přišla na řadu i druhá náprava. Dnešní Haldex je tak sofistikovaný a tak rychlý, že je možné ho bez ztráty kytičky srovnávat se stálou 4x4.

Honza 'Hamster' Křeček
05. ledna 2018, 20:29
0
Citroën C3 AirCross: Malé auto vyrostlo

jo, tam samozřejmě je normální schránka a docela velká, je tam i oddělená přihrádka na složku s dokumenty k autu. To zase jo, i kapsy ve dveřích jsou překvapivě velké. Ale stejně bych od rodinnýho modelu čekal nějakou přihrádku uprostřed, možná i něco vlevo pod volantem nebo nahoře na palubce.

Honza 'Hamster' Křeček
03. ledna 2018, 18:38
0
Zajímají tě moderní technologie? Autíčkář hledá nové talenty!

Máš pravdu, že článků o Tesle a o tom, jak je to všechno elektrický skvělý, úžasný a čistý, je dost. Ale opravdu si myslíš, že něco takového bude vznikat i na Autíčkáři? Že když chceme psát o nových věcech, musí to nutně být "levicový blitky"? Zaprodal se The Grand Tour levicové eko-lobby, když do testu vzal Rimac? Nejsou nové technologie zajímavé?

Autíčkář je magazín o autech obecně, nejsme veteránisti. Chceme psát i o tom, co se na nás chystá a o zajímavých novinkách. Mně nepřijde podvozek nové A8 nezajímavý. Nemyslím si, že pohonné ústrojí LaFerrari či aktivní aerodynamika Pagani Huayra v motoristickém magazínu nemá co pohledávat. A i ta elektroauta jsou zajímavá, když vynecháš z článku lední medvědy a tuleně a budeš se soustředit na samotné auto.

Honza 'Hamster' Křeček
03. ledna 2018, 11:17
1
Zajímají tě moderní technologie? Autíčkář hledá nové talenty!

Chystaná sekce o nových technologiích a budoucnosti automobilismu nepřichází, aby nahrazovala stávající obsah Autíčkáře. Možná sis všiml, že Autíčkář zase trochu povyrostl. Ze standardu jeden článek denně se stalo povinné minimum a obsahu bude dále přibývat. Proto si můžeme dovolit uvažovat i o širším záběru témat. A právě proto, že o elektromobilech a hybridech u nás píší převážně nadšenci ochrany přírody, obnovitelnosti etc. (nic proti nim), přišlo nám zajímavé přidat naopak střízlivý pohled nadšených motoristů. Budoucnost není jen zelená a nudná, věř mi. Členění na sekce potom vám, čtenářům, pomůže lépe se na webu orientovat a vyhledat si to, co vás zajímá. Sekce o technologiích budoucnosti samozřejmě nebude jediná.

Nechceme vám dát jiného Autíčkáře, chceme vám dát víc Autíčkáře.

Za zpětnou vazbu díky, nebereme ji na lehkou váhu, kvalita textů je pro nás extrémně důležitá. Snažíme se psát, jak nejlépe umíme, někdy to holt nevyjde.

Honza 'Hamster' Křeček
15. prosince 2017, 14:56
1
Tesla | Kdy už konečně ohlásí bankrot?

Teoreticky ano, bohužel praxe ukazuje, že to není tak snadné. Dodavatelé mají výhodu zaběhnutého provozu a zkušeností, zadavatel zas má možnost flexibilně reagovat na poptávku, navyšovat počet dodavatelů či je měnit. Gigafactory je odkázána sama na sebe, když něco nefunguje, nefunguje nic a není jak to nahradit.

Honza 'Hamster' Křeček
06. prosince 2017, 12:29
1
Volvo XC60 D4: Když chcete ‚něco jiného‘

Z tohoto tria jsme zatím testovali jen Zafiru, S-Max by se třemi pasažéry vzadu také neměl mít problém, u VW se přiznám, že nevím, tam je jistota až Sharan. Jak na tom bude Peugeot 5008 po 300.000 km je otázkou, kterou vyřeší jen čas - což ale neplatí jen pro Peugeot. Ostatně například právě VW Touran měl se spolehlivostí v minulosti nemalé problémy.

https://www.autickar.cz/clanek/opel-zafira-2-0-cdti-nenapadny-pragmatik/

Honza 'Hamster' Křeček
06. prosince 2017, 11:08
0
Volvo XC60 D4: Když chcete ‚něco jiného‘

Díky za upozornění, trochu sme se v tom zamotali. 140kW a tedy 190 koní a 400 Nm má standardní D4, u testované optimalizace Polestar jsou hodnoty výš, konkrétně 146kW (200 koní) a 440 Nm. Číslo 313 koní pochází patrně z generátoru náhodných čísel. :-) Teď už je tabulka snad v pořádku..

Honza 'Hamster' Křeček
06. prosince 2017, 10:56
0
Volvo XC60 D4: Když chcete ‚něco jiného‘

Kombíky s pěti plnohodnotnými místy se příliš nevyskytují, pokud vzadu mají pravidelně sedět tři (a nedejbože ještě v dětských autosedačkách), bude to chtít něco většího. Z nedávno testovaných aut takový úkol bez potíží zvládne Peugeot 5008 se třemi samostatnými křesly ve druhé řadě a špatně na tom nebyla ani domácí Škoda Kodiaq.

https://www.autickar.cz/clanek/skoda-kodiaq-vs-peugeot-5008-cit-proti-rozumu/

Honza 'Hamster' Křeček
26. listopadu 2017, 14:52
0
Audi A3 g-tron: Nafta patří do kamen

LPG je těžší než vzduch, takže 'teče' do spodních pater garáží, kde vytváří neviditelný 'louže', to může být potenciálně nebezpečné. CNG jde nahoru a odvětrává se se spalinama.

Honza 'Hamster' Křeček
26. listopadu 2017, 14:02
1
Audi A3 g-tron: Nafta patří do kamen

Já auto na plyn neobhajuju ani nepropaguju, jen předávám zkušenost z týdnu užívání. Neměl jsem s tím problém. A do města se A3 hodí dobře..

Honza 'Hamster' Křeček
26. listopadu 2017, 13:58
0
Audi A3 g-tron: Nafta patří do kamen

LPG a CNG je velký rozdíl.

Honza 'Hamster' Křeček
26. listopadu 2017, 10:23
0
Audi A3 g-tron: Nafta patří do kamen

V reálu je těch 350km na plyn dost, velký vliv na to má ta benzínová nádrž. Zatímco u normálního auta by znamenal 350 km dojezd to, že po 200km je palivoměr na 1/3 a člověk začíná přemýšlet, kde natankuje (a po 270 km už skutečně tankuje), tady není problém vyjet tu nádrž skutečně celou a ani potom to auto nemusí akutně k pumpě, když se to zrovna nehodí. Jistě, bylo by možné použít větší nádrž, ale ta by zase zabírala prostor v kufru. A s LPG je skutečně problém v těch garážích.

Honza 'Hamster' Křeček
26. listopadu 2017, 10:03
0
Audi A3 g-tron: Nafta patří do kamen

Obecné ohrožení? To už je trochu přitažené za vlasy. Navíc se bavíme o CNG.

Honza 'Hamster' Křeček
25. listopadu 2017, 20:13
4
Audi A3 g-tron: Nafta patří do kamen

Kombajn na silnici nejede minimální rychlostí, většinou jede maximální rychlostí :-D

Honza 'Hamster' Křeček
25. listopadu 2017, 18:59
0
Audi A3 g-tron: Nafta patří do kamen

Auta na LPG mají ze zákona označení žlutou samolepkou, auta na CNG ho nemají. CNG je lehčí než vzduch a protože všechny garáže musí mít vyřešené odvětrávání spalin, mají zároveň vyřešené i odvětrávání případného úniku zemního plynu, takže reálný důvod vyloučit auta na CNG z garáží není. Jako redakce Autíčkáře samozřejmě nepodporujeme porušování předpisů, ale čistě za sebe můžu říct, že bych s autem na CNG do garáží klidně jezdil. Ani správce garáží nemá šanci poznat, že auto je na plyn. Pravda, s testovaným Audi jsem se v garážích necítil úplně dobře, ale na tom měly zásluhu především obrovské nápisy g-tron přes celý bok auta... :-)

Honza 'Hamster' Křeček
24. listopadu 2017, 16:54
2
Záhadný konec Ludvíka Kalmy: Byla to nehoda, nebo atentát?

Zonda by skutečně byla řešením, protože by ten návěs podjela..

Honza 'Hamster' Křeček
23. listopadu 2017, 10:40
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

My tu však milý Yarmile nemluvíme o továrníku Škodovi, ale o značce Škoda. Český jazyk u takové značky neváhá změnit rod (ostatně rod se změnil i cestou od slova škoda ke jménu Škoda). Jaký rod to bude, to vychází z přirozenosti - zkrátka jak to nejlépe 'sedne'. Takto to zkrátka je, taková jsou pravidla češtiny, my v Autíčkáři s tím nic neuděláme ani kdybychom chtěli, smiřte se s tím.

Honza 'Hamster' Křeček
21. listopadu 2017, 22:34
1
Tatra MTX V8: Kam se poděl český supersport?

Ted zbyva jen vyresit ozehavy problem - je ten nebo ta Mercedes-Benz?

Honza 'Hamster' Křeček
21. listopadu 2017, 21:30
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Ajo, fordka, to mi něco říká....

Honza 'Hamster' Křeček
21. listopadu 2017, 08:34
2
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Vážený Yarmile, v jazyce českém a mně téměř rodném je zvykem psát velké písmeno na začátku jmen vlastních. To jsou jména jako Tatra, Baťa, Škoda, Jarmila či Yarmil. Ovšem pozor, jazyk má tendence jména přejímat v tzv. zevšednělý či zobecnělý výraz, kde už ovšem nejde o vlastní jméno a velké písmeno na začátku tu tak již není na místě. Toto platí u slov jako tatrovka, baťovka, škodovka či cvička jarmilka. A k vašemu dotazu - co znamená jméno Škoda naprosto netuším, snad by to mohlo mít něco společného se škodou, ale to opravdu jen hádám... :-)

Honza 'Hamster' Křeček
18. listopadu 2017, 23:21
0
Tatra MTX V8: Kam se poděl český supersport?

Celý projekt skončil ve fázi prototypu. Pokud tě zajímá, kde skončily samotné prototypy, tak černý (poslední a už se vstřikováním) je k vidění v Lánech, dva červené karburátorové (ten druhý byl přelakován na bílo) byly prodány do soukromých sbírek a údajně se nachází na území ČR. Ještě vznikl jeden kus, ale to byla jen stavebnice bez motoru a převodovky - její osud mi není znám.

Honza 'Hamster' Křeček
17. listopadu 2017, 22:13
0
Tatra MTX V8: Kam se poděl český supersport?

A když se podíváme o kousek níž.... (věc v kroužku ignoruj, fotku sem vybral kvůli úhlu)

Honza 'Hamster' Křeček
10. listopadu 2017, 09:21
0
Abarth 595 Turismo vs. Mini JCW Cabrio: Roztomilé splašené nesmysly

Jsou to především stylové hračky, až potom auta pro nadšené řidiče. Obě auta jsou překvapivě schopná na okreskách, nicméně ta show-off stránka je důležitou součástí jejich charakteru - a k tomu i ty meziplyny a prskání ve výfuku na každý křižovatce tak nějak patří.

Honza 'Hamster' Křeček
10. listopadu 2017, 08:37
0
Abarth 595 Turismo vs. Mini JCW Cabrio: Roztomilé splašené nesmysly

Abarth se nabízí jak s robotem, tak s manuálem, v Mini automatické meziplyny u manuální převodovky vypnout nelze.

Honza 'Hamster' Křeček
26. října 2017, 10:54
0
Sezóna končí, přijeďte si naposledy zajezdit do Vysokého Mýta!

Samozřejmě - i pokud se nechystáte přímo na okruh, budete vítáni. Bude pro vás k dispozici dobré jídlo a kvalitní podívaná včetně legendární závodní série PlechCup. ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
25. října 2017, 18:24
0
Asistenty umí zabránit srážce s autem, chodcem i zvířetem. Ale nedělají z nás horší řidiče?

Poslední slovo má vždycky řidič, všechny asistenty jdou "přeprat". Pokud řidič dupne na plyn, auto možná bude pípat jako zběsilé, ale tu závoru projede.

Honza 'Hamster' Křeček
20. října 2017, 19:05
0
Alfa Romeo Stelvio 2.2D MultiJet: Na co si to hraješ?

Porsche i BMW prodava SUV dobre, proc by to Alfa nezkusila take. S Porsche bohuzel srovnani nemam, ale BMW na Alfu jizdnimi vlastnostmi nema.

Honza 'Hamster' Křeček
20. října 2017, 17:53
1
Alfa Romeo Stelvio 2.2D MultiJet: Na co si to hraješ?

Nejsem fanda SUV, takze moje odpoved bude vychazet z toho, co jsem od fandu SUV pochytil. K prednostem SUV patri vyssi posaz kvuli vyhledu (pocitu lepsiho vyhledu), snazsimu vystupovani, vyssi odolnosti v terenu (ale to plati nejen v lese, ale i u obrubniku a bezpeci (ci pocitu bezpeci). To vsechno Stelvio zvlada bez problemu.

Honza 'Hamster' Křeček
02. října 2017, 22:24
0
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 DSG - Flotilová pomsta

V zásadě bych s tím takle i souhlasil, jen slabej diesel + HDM asi zkoušet radši ani nechci. btw. A co se délky příspěvku týče - občas napíšu i celý článek, nemáš šanci! :-D

Honza 'Hamster' Křeček
02. října 2017, 08:13
0
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 DSG - Flotilová pomsta

Spojka prokluzuje jen když je rozbitá nebo je řidič lama, v ostatních případech je její prokluz jen velmi krátký (jinak by se spálila), HDM naopak prokluzuje při rozjezdu pořád, takže vždycky přijdeš o část výkonu. DSG umí řazení vyhladit meziplynem a je rychlé, bude proto nejlepší volbou (pro rychlý rozjezd). Manuál je limitován lidským faktorem, pro toho, komu řazení moc nejde, může být rychlejší měničová automatika. Ale to se bavíme stále v obecné rovině, záleží jak staré auto to je a jaký konkrétní motor v něm je. 1.9 TDI 77kW má jedničku opravdu jen na prvních 5 m jízdy a hned se řadí dvojka. Důvod je prostý, před nástupem turba má jinak stále skromná stokoňová 'jedna-devítka' výkon asi tří oslů a je potřeba se co nejrychleji dostat do otáček. A toto se netýká jen slabých turbodieselů, i nedávno testovaný Rapid 1.0 TSI se na dvojku nerozjede a jednička mu přitom vydrží sotva pár metrů - btw. v kolonách je to velmi otravné, ani když vůz ještě ani úplně nezastavil, stejně dvojku odmítá a musí se řadit za jedna. Silnější motory si mohou dovolit delší zpřevodování. Nové převodovky (u vícestupňových HDM automatů je pokrok nejlépe patrný) řadí lépe, rychleji a hladčeji a efektivněji. Nicméně stále platí, že HDM bere výkon a pro slabší motory se proto nehodí. Důkazem budiž Citroën C-Elysée (také nedávno testovaný) - atmosférická 1.6 je dobrý motor a pro malý sedan by měla být tak akorát, jenže díky HDM se zrychlení odečítalo spíše z kalendáře než ze stopek. Proto já (a v redakci jsem s tímto názorem téměř osamocen) preferuju HDM jen v silných a nesportovních autech. Jakmile má být řízení zábava, chce to manuál nebo DSG. To narozdíl od HDM řadí kdy chci a jak chci (ano, i HDM má často manuální volbu převodů, ale protože si převodovka řídí otáčky stále do jisté míry prokluzem měniče, nemusí takové přeřazení znamenat ve finále vůbec nic). Manuál vyžaduje od řidiče schopnost spávně řadit a především - nedává řidiči jinou volbu než řadit. Na zakroucené okresce je to fajn, v ranní Praze je to vopruz. Proto já mám nejradši DSG - i přes všechny jeho chyby je to pro mě nejuniverzálnější volba z hlediska pohodlí, jízdních výkonů a zábavy.

Honza 'Hamster' Křeček
01. října 2017, 23:00
0
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 DSG - Flotilová pomsta

Bavíme se tu teď o zrychlení a to není oblast, kde by prokluzující měnič byl tou nejlepší volbou..

Honza 'Hamster' Křeček
30. září 2017, 17:10
1
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 DSG - Flotilová pomsta

Potíž je v tom, že motor pracuje v bodě maximálního výkonu jen omezenou chvíli a navíc je to v otáčkách, se kterými není možné se rozjet (ne, ani když motor vytočíš, tak tam po puštění spojky neudržíš 6.000/min). Proto se motor do onoho pásma maximálního výkonu musí nejprve prokousat - a to je ta chvíle, kdy do hry vstupuje točivý moment. Proto turbodiesely s oním velkým legendami opředeným krouťákem vyhrávají první metry křižovatkových soubojů. Potom teprve přichází maximální výkon a potom až atmosférická zážehová 'vé šestka' vrací úder.

Honza 'Hamster' Křeček
08. září 2017, 22:26
0
Tatra Kopřivnice: Odolá válečným polím, poušti i proletariátu (2. část)

Určitě bude. Ostatně není to žádná novinka, články z historie se na Autíčkáři objevují pravidelně.

Honza 'Hamster' Křeček
01. září 2017, 14:54
0
Citroën C-Elysée: Vůz za rozumnou cenu

Nic neobhajuju, jen vysvětluju, proč to tak udělali. :-)

Honza 'Hamster' Křeček
01. září 2017, 14:36
0
Citroën C-Elysée: Vůz za rozumnou cenu

V dnešních autech je všechno řešeno přes řídící jednotku, takže nejde kabel z vypínače přímo do motorku. A než tahat kabely celým autem, je asi opravdu jednodušší připojit se na přední ovladače, když jsou jen asi 30 cm daleko vedle řadící páky...

Honza 'Hamster' Křeček
25. srpna 2017, 15:58
0
Tatra Kopřivnice: Od počátků automobilismu a vždy na špici (1.část)

Tatra 603 byla přesně tím, čím se dnes snaží být Panamera - 911 se čtyřma dveřma. Alespoň já to v tom vidím. Ale k tomu se ještě dostaneme....

Honza 'Hamster' Křeček
21. srpna 2017, 08:42
4
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Do kanceláře cestou necestou

Jestli se neobejdeme bez redakčních testů nejprodávanější značky v ČR? Asi bychom se i obešli, ale proč bychom to dělali?

Honza 'Hamster' Křeček
18. srpna 2017, 14:25
0
Tuning let osmdesátých aneb Nic není dost šílené

To už ale není tuning. Vlastně ani CW 311 sem moc nepatří, ale to v souvislosti s BB nejde nezmínit. Třeba se ale k Isdeře někdy ještě vrátíme.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee  1993
Jeep Grand Cherokee

1993 rok výroby
173 koní výkon
3 999 ccm objem

Ford F350 4x4 1996
Ford F350 4x4

1996 rok výroby
199 koní výkon
7 300 ccm objem

Chevrolet Express LT 1500 AWD - platinum depp 2012
Chevrolet Express LT 1500 AWD - platinum depp

2012 rok výroby
310 koní výkon
5 328 ccm objem

Pontiac Catalina 1965 1965
Pontiac Catalina 1965

1965 rok výroby
290 koní výkon
6 300 ccm objem

Toyota Yaris 1,VVT-i 2005
Toyota Yaris 1,VVT-i

2005 rok výroby
48 koní výkon
998 ccm objem