načítám data...

Hamster

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoHonza 'Hamster' Křeček
BydlištěPraha 10
Registracepřed 7.7 rok.
Poslední aktivitapřed 1.6 dny
Komentářů u článků517
Pozitivních komentářů u článků218
Negativních komentářů u článků18
Možnostinapsat zprávu
Informace

Vlastnictví několika italských strojů jej dovedlo k detailnímu studiu servisních manuálů. Přes nově nabyté znalosti však zůstal zarytým alfistou. S příchodem do Autíčkáře potom získal pro své postižení i publikum.

Posledních 50 komentářů

Honza 'Hamster' Křeček
18. října 2021, 16:41
0
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Testované Volvo tohle umí i díky vlastni navigaci (resp. vestavěné Google navigaci) s přesností na +/- jedno procento. Stačí zadat cíl a auto řekne, kolik procent zůstane v baterii. A přitom se to ovládá jako všechny google maps, takže s tím nikdo nebude mít problém…

Honza 'Hamster' Křeček
15. října 2021, 10:49
-2
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Mínusko máš ode mě, ten osobní výpad byl myslím zbytečný. ;- )
MBMB jen řekl, že než se ploužit 120, tak je lepší se někde v půlce cesty zastavit na kafe, z 20% to vyhnat na 80% a drndat dál.
Což je pravda. Jinak do toho asi nechci víc zabrušovat, EV má nějaký výhody a nějaký nevýhody, já se do nějakejch ideologickejch bitev rozhodně nechci pouštět, bo mě to vlastně ani moc nezajmá. Mě zajmalo spíš to auto... :-)

Honza 'Hamster' Křeček
15. října 2021, 10:05
1
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

Tady je fajn, že to auto ukazuje stav baterie v cíli, takže dojezd je vlastně skoro zbytečná hodnota (protože 50 km po dálnici je něco úplně jiného než 50 km po městě). Na jedno kliknutí vidíš, že domů to dáš a ještě budeš mít 30% v baterce (nebo že to nedáš a někde cestou musíš dososat aspoň 10%). A tím, že je to googlovská navi, tak si to pamatuješ častý cíle nebo nedávno hledaný cíle a to z Googlu (čili i to, cos hledal v mobilu nebo na PC), takže se to fakt krásně používá.

Honza 'Hamster' Křeček
15. října 2021, 09:35
2
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

V rámci rozdílu v cenách mezi základem a top verzí (což Twin je) je to standard, stačí se podívat i na obyčejnou Octavii, začíná někde pod půl milionem, RS se blíží milionu (nějaká ta speciální edice jde snad přes milion i bez jedinýho příplatku)... Takže cena je za mě přiměřená. Neříkám, že je to levné, ale přiměřená cena to je. Že přišli jako první s 400 hp verzí je asi dáno i tím, že je to první EV od Volva, tak se asi chtěli trochu ukázat...

Honza 'Hamster' Křeček
15. října 2021, 09:08
1
Volvo XC40 Recharge Twin: Čekání se vyplatilo

I tohle už se zkoušelo, ale nevypadá to příliš reálně. Znamenalo by to až příliš mnoho věcí v automotive sjednotit a výrobci chtěj mít volnější ruku pro konstrukci...

Honza 'Hamster' Křeček
12. října 2021, 14:04
0
Mercedes-Benz Třídy A: Skvělý, akorát že vůbec

Na nějaké technické rady asi nemám potřebné znalosti, to si chce najít nějaké odborné fórum. Automatická převodovka je klasický automat, nic světoborného, ale autu dost ubírá na dynamice (a přidává na spotřebě). O neopravitelném problému se zadními světly nevím, ale to neznamená, že tam nemůže být. Ale třeba vím, že může ureznout držák ruční brzdy pod podlahou (tam kde se lanka větví ke kolům) a to je skutečně neřešitelné, protože konstrukce je v tom místě uzavřená a není, jak to tam přivařit.
Sedadla se z auta dají vyndat ven a za příplatek se to nabízelo i pro sedačku předního spolujezdce (pozná se podle takové výklopné páčky u kolejnice). V takové konfiguraci by se v áčku asi dalo i spát, potom je tam skutečně rovná podlaha (díky dvojité konstrukci je podlaha skutečně dokonale plochá, žádný středový tunel nebo tak něco) od zadního nárazníku až po motorovou přepážku, ale zas člověk musí někam narvat ta vymontovaná sedadla....

Jo a pozor - roletka do kufru byla jen za příplatek, mnoho aut ji nemá a velmi špatně se shání.
-
Komentář upraven 12. 10. 2021, 14:08:58

Honza 'Hamster' Křeček
12. října 2021, 13:37
2
Mercedes-Benz Třídy A: Skvělý, akorát že vůbec

Malý Mercedes se převrátil. Úplně. Na střechu.

Honza 'Hamster' Křeček
30. září 2021, 19:11
0
Pět nejnesmyslnějších aut

Určitě bych neřekl, že je to špatné auto, je to (pro nás Evropany) pořád velký americký sedan, jak má být. V článku je jen proto, že dávat na to logo Lancie byla stejná kravina, jako kdyby někdo Dodge Viper přeznačil na Ferrari - prostě to nedávalo smysl…

Honza 'Hamster' Křeček
27. září 2021, 16:13
0
BMW 430xd: Hajný je lesa pán!

To se Jeníkovi stává pořád….
Jak to ten chlapec dělá? :-D

Honza 'Hamster' Křeček
17. září 2021, 22:26
1
Range Rover Velar P400 R-dynamic: Pokrok v mezích starých pořádků

Tak to uz by stacilo, ne? Galvestone, mel bys zvazit sve setrvani v diskusich na teto strance. My ho zvazime taky.

Honza 'Hamster' Křeček
06. září 2021, 09:21
0
Fiat Panda: Never say no to Panda!

Záleží samozřejmě na velikosti kočáru, ale spíš ne. Kufr v Pandě není malý, taková ta taška na povinnou výbavu se vejde akorát na délku (jakože podélně uložená), takže úplný prcek to není, ale pořád se bavíme o nejmenší řadě, kterou Fiat nabízí, je to prostě malé auto....

Honza 'Hamster' Křeček
27. srpna 2021, 21:56
2
Mercedes eSprinter: To dává smysl

Britsky mlikari pouzivaj elektro-dodavky jak dlouho? 50 let? Tak z toho zas nedelejme, ze nekdo objevil kolo, elektricka dodavka pro mestsky rozvoz je logicky krok…

Honza 'Hamster' Křeček
26. srpna 2021, 13:45
1
Land Rover Defender 90 D200: Dospělácká hračka

3,5t ‘na kouli’ to ma, s tim platakem a Alfou to jelo, jako by sme ani nic netahli, prace to udela spoustu. Ale vejtraska jako stary Defik uz to nikdy nebude, to ne…
Jinak vzduch to může mít samozřejmě taky, ale ja bych se bez něj obešel…
-
Komentář upraven 26. 8. 2021, 13:47:06

Honza 'Hamster' Křeček
17. srpna 2021, 16:44
0
Bertone Ritmo Cabrio a Fiat Barchetta: Italští hadráci

Velké ne. Coupé je takové dospělejší, podvozek tužší, řízení ostřejsí… A je to o poznání větší auto. Barchetta je opravdu maličká. Ale taky jezdí opravdu dobře.

Honza 'Hamster' Křeček
17. srpna 2021, 09:59
0
Bertone Ritmo Cabrio a Fiat Barchetta: Italští hadráci

Aha, mě to dělala Alfa 147, taky pár vteřin po startu, neřešil sem to, protože to na funkci nemělo vliv. Ale jiný TwinSparky, co měly variátor v pořádku, to nedělaly, ale třeba to u Barchetty ještě bylo jinak... Ačkoli - nevzpomínám si, že by testovaná Barchetta z Italmotori dělala nějaký zvuk po nastartování. Ale třeba jsem si toho jen nevšimnul...

Honza 'Hamster' Křeček
17. srpna 2021, 09:55
0
Bertone Ritmo Cabrio a Fiat Barchetta: Italští hadráci

Jasně, ale je to prostě stejný motor. V Bravu HGT byl pětiválcový dvoulitr (ale technologii VVT měl taky), tahle 1.8 VVT se objevila ještě v Lancii Delta druhé generace resp. Lancii Dedra a nakonec i v Lybře a ve Fiatu Coupé, kde nahradila původní dvoulitrový čtyřválec.

Honza 'Hamster' Křeček
17. srpna 2021, 09:43
0
Bertone Ritmo Cabrio a Fiat Barchetta: Italští hadráci

To je typická vada, dá se to vyřešit a není to až tak drahé, ale jestli to dělá jen dvě vteřiny a pak se to srovná, asi bych to neřešil...

Honza 'Hamster' Křeček
31. července 2021, 17:16
3
FSO Polonez: Svéráz polského automobilismu

Škoda 1000 MB byla dobré auto, Fiat 1500 byl dokonce velmi dobré auto, obojí v šedesátých letech. Ale tam to také mělo skončit. V šedesátých letech. Škoda 120 byla jen několikátou modernizací starého auta (navíc v mnoha ohledech špatně udělanou), Polonez na tom byl stejně. V roce 1990 Fiat vyráběl Tempru, to je trochu jiný svět, ve kterém Škoda 120 už fakt nemohla uspět a Polonez taky ne. A já budu určitě poslední, kdo by adoroval výrobky AZNP. Mnozí na ně jistě vzpomínají s láskou a já to chápu. Byla to první auta, jaká mohli mít, byla to auta, ve kterých poprvé jeli za hranice naší vlasti, poprvé viděli moře, jeli pro děti do porodnice, zažili letní romance... To je ta nostalgie, to jsou ty vzpomínky. Auto jako takové byl křáp. Byl to křáp, když bylo nové, a křáp je to i dnes.

Honza 'Hamster' Křeček
21. července 2021, 14:45
1
Ptejte se: Auto střední třídy, které si drží hodnotu

Přitom zrovna ten PHEV je výbavově i jízdně spíš to lepší, co se dá v konfigurátoru poskládat...

Honza 'Hamster' Křeček
21. července 2021, 13:02
3
Ptejte se: Auto střední třídy, které si drží hodnotu

Bavíme se o dvouletém autě, které má svůj prvotní propad ceny už za sebou. U Volva je to v tomto ohledu extrémní, má svou specifickou klientelu, která chce auto prostě nové. To nejsou ani nadšenci, co čekaj na ojetiny, aby si mohli dovolit svůj vysněný vůz, ani škudlilové, co špekulujou, kde vymámit z prodejce nějakou skladovku nebo roční auto za dobře. Udat potom ty vrácené operáky není snadné, proto ta cena letí dolů. Po tomhle propadu už ale další velký nepřijde, to auto bude stále stejné, protože Volvo nové modely nepředstavuje co čtyři roky - takže u dvouletýho auta už velký propad ceny nečekám..
-
Komentář upraven 21. 7. 2021, 13:03:43
-
Komentář upraven 21. 7. 2021, 13:05:18

Honza 'Hamster' Křeček
22. června 2021, 11:01
1
Mazda 3 e-Skyactiv X186: Simulace starých časů

Adam: To ukáže čas. Ono tam není nic úplně nového, kompresor už v autě někdo použil, přímý vstřik taky. Jenže tady je to všechno hnaný na hranu, zdá se, že tam není moc rezerva. Třeba čidla tlaku ve válcích snad nic jinýho nemá. A já si nejsem jistý, jestli nebude stačit nějaká prkotina, jako třeba že svíčka bude už lehce jetá, a celá ta věc se nezastaví, protože vypadne ze svého optima. Ten motor má ve válci najednou dvě různý směsi a obě musí být přesně správně a v přesně správnou chvíli. Asi to nemůže bejt až tak citlivý, to by to nepustili do výroby, v tom zas Mazdě celkem věřím (ostatně ten motor se v průběhu vývoje dost podstatně měnil), ale pořád je to tak trochu experiment.
Čili za mě - pokud sháníš jednoduchý motor bez přeplňování, protože chceš maximálně jednoduchou spolehlivou konstrukci, tohle není řešení. Jestli ale chceš charakterní točivej motor - be my guest.
-
Komentář upraven 22. 6. 2021, 11:02:14

Honza 'Hamster' Křeček
22. června 2021, 09:15
0
Autíčkářův týden na Clubhouse! Každé úterý v 19:00

myslím, že není třeba, stačí si nás najít a zapnout...

Honza 'Hamster' Křeček
08. června 2021, 08:53
0
Kam se poděly automobily pro líné lidi?

Jak co. Nechci se zapojovat do vášnivých internetových bitev kolem Tesly, těch je na netu už tak dost. Začínajících šestnáctiletých jůtůberů, co běhaj okolo tatínkovy Tesly s pravítkem a měří spáry na karoserii, aby přišli s nějakým jistě šokujícím zjištěním, najdeš na sociálních sítích dvanáct do tuctu.
Nicméně minimálně ve třech oblastech - radiomapa, autopilot a samotný drivetrain (+ v US i infrastruktura, ale to je takové dočasné plus) - je Tesla stále na špičce, to je celkem neoddiskutovatelný fakt. A to vážně nejsem nějaký fanda elektromobility, co hltá každou Muskovu tiskovku. Nejlepší elektromobily (a v případě autopilota nebo radiomapy i konvenční auta) mají dnes ambice se Tesle vyrovnat, nic víc.

Honza 'Hamster' Křeček
07. června 2021, 21:51
2
Kam se poděly automobily pro líné lidi?

Za mě jednoznačně Tesla Model S. Nikdo to nevyužívá jako sportovní auto, nikdo to nevyužívá jako rodinné auto, dává to najevo, že je ti svět těch za něčím pořád pospíchajících obyčejných lidiček úplně fuk. Nabíjíš to, protože máš čas a nechceš si kazit karmu.... Zbytečně velký, zbytečně rychlý, zbytečně elektrický, zbytečný v každým ohledu. Ale v dnešní době sakra cool, ač si o tom petrolheadi můžou myslet svoje, je to takový iMac mezi auty....

Honza 'Hamster' Křeček
03. června 2021, 22:43
0
Fiat Uno 60 D: Ciao bambini!

Nestálo, jezdilo :-)

Honza 'Hamster' Křeček
30. května 2021, 10:19
5
Fiat Uno 60 D: Ciao bambini!

vita: Ve své době bylo Uno dobré auto, o čemž svědčí titul Evropské auto roku (které dostalo na 'západě' a dávno před tím, než byla představena verze Turbo) a taky počet prodaných kusů - bylo jich 8,8 milionu. To myslím docela jde... V Československu se Uno prodávalo jen přes Tuzex, to byly mizivé počty...

Článek nemá být nějakou oslavou s láskou opečovávané vydechlé ludry, jak to často vidíme u různých embéček, je to taková sonda do osmdesátých let, do doby, kdy mnoho z nás ještě nebylo řidiči. Tím ale nechci odsuzovat ani ta embéčka, pro mnohé je to prostě nostalgie, vzpomínka na tátu, na dětství.... proč ne, pokud se to nepřehání.

Příliš nechápu mezi petrolheady tolik rozšířenou selektivní paměť. Když Uno, tak Turbo nebo nic. A stejné je to i jinde, Sierra jedině Cosworth, Delta jen HF Integrale, Golf pouze GTI - přitom tahle auta byla i ve své době specialitky, na ulici je člověk potkával jen výjimečně a rozhodně nedefinovala tehdejší automobil. Ostatně do toho Tuzexu se nevozil ani ten diesel, i ten byl na Československo zbytečně silný a luxusní...

Co se týče problematiky tebou zmíněných 'veteránů s investičním potenciálem' - to se paradoxně týká spíš toho Turba, které dnes stojí za mě neadekvátní peníze, přitom sice má 100 koní a nějaké ty úpravy, ale jinak je to pořád 'jen' Uno, dnešníma očima už není ani rychlé... Není to případ testovaného Una, to je obyčejný starý obouchaný Fiat, žádná leštěnka. Mně to téma přišlo zajímavé, proto jsem se rozhodl ho zpracovat...

Honza 'Hamster' Křeček
21. května 2021, 20:35
7
Auta, která zachránila svou značku

Ty nikdo nechtěl. Zákazníci Lancie nechtěli přebrandovaný Chrysler a zákazníci Chrysleru netoužili po Lancii. Vůbec se to neprodávalo. Výroba Lancie Y se měla postupně ukončit a s ní i celá historie značky. Jenže Y nějak ne a ne umřít.....

Honza 'Hamster' Křeček
18. května 2021, 08:38
0
Jeep Renegade 4xe: Za dobrodružstvím i na baterky

Kdyby bylo Subaru levnejsi, jenze ono neni. A to je to slabsi auto a neni to PHEV…
Auta jsou ted draha….

Honza 'Hamster' Křeček
17. května 2021, 10:33
1
Vítězství marketingu nad realitou

Máš pravdu, to logo uškodilo Phaetonu nejvíc.
Přitom ve skutečnosti byl technologicky dál, než Audi A8. S Audi sdílel Phaeton jen některé motory a převodovky, jinak to bylo ale auto postavený kompletně nově, na tý platformě vznikl ještě Bentley Continental, ale s A8, přestože ta auta jsou si koncepčně tak podobná, to toho paradoxně až tolik společnýho nemělo.
Ta věc byla postavená tak, aby dokázala jet celý den 300 km/h při venkovní teplotě 50°C a udržovat uvnitř příjemných 22°C. Jakože fakt, tohle byl jeden z testů, co to auto muselo zvládnout, aby ho vedení pustilo do výroby (přestože v sérii pak mělo obligátní omezovač na 250 km/h). A takovejch šíleností tam bylo víc. Jen to prostě vypadalo jako Passat a mělo to logo VW....

Honza 'Hamster' Křeček
15. května 2021, 00:13
1
Vítězství marketingu nad realitou

Bylo by to hezky, nic vic. :-) Jako Stratos.
Je to jen kratky zamysleni, netreba to hned brat tak vazne… ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
14. května 2021, 23:35
-2
Vítězství marketingu nad realitou

Ale tech 2500 bylo Escortu RS Cosworth, nikoli obycejnych, zejo… Cili obycejny Escort s tim vlastne nemel nic spolecneho. Takze kdyby to auto vypadalo jinak, tak by to nicemu nevadilo, je tak?

Honza 'Hamster' Křeček
14. května 2021, 23:00
-4
Vítězství marketingu nad realitou

Příliš nechápu, co tím chceš říct. Fiat Coupé toho má s Tipem společného víc, než ostrý Escort s tím obyčejným. Mohlo to klidně být kupátko, ale oni chtěli, aby to byl Escort, bo to byla reklama na Escort. Stejně jako ten Yaris GR. Zkus zapojit trochu nadhled, i když se mluví o tvých modlách…

Honza 'Hamster' Křeček
12. května 2021, 22:14
0
Fiat Panda Cross: Až vyrostu, bude ze mě offroad!

Ne, poloha za volantem je prakticky shodná s Fiatem 500, jen toho místa okolo je možná o trochu víc.
Správně by měl člověk sedět za volantem více vzpřímeně, než je u nás zvykem, ale to je už věc osobních preferencí.
Volant je stále polohovatelný jen výškově.

Honza 'Hamster' Křeček
12. května 2021, 09:02
3
Autíčkářův týden: Špatné zprávy z Itálie a Francie, nové Subaru a rychlé Hyundaie

Výsadní postavení? Mercedes? Už tu ničemu nerozumím......... :-)

Honza 'Hamster' Křeček
08. května 2021, 22:25
1
Fiat Panda Cross: Až vyrostu, bude ze mě offroad!

Tak by se auto skutecne zvedat nemelo, zvedak potom nevyuziva celou plochu a zbytecne namaha to misto na karoserii. U kazdeho auta jsou nekde mista pro dilensky zvedak a vetsinou to ty prahy nejsou.

Honza 'Hamster' Křeček
07. května 2021, 20:07
1
Fiat Panda Cross: Až vyrostu, bude ze mě offroad!

S MultiAirem problemy nebyvaji, jedine, co je potreba, je cas od casu proplachnout nejake olejove sitko, tam muze vzniknout problem (ne fatalni pro motor). Kdyz se tohle udela, potom to ma prakticky neomezenou zivotnost.

Honza 'Hamster' Křeček
06. května 2021, 21:55
3
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Nejlepší oktávka, jakou dneska můžete mít

Překvapuje mě, že Grand Admiral Thrawn nevyzývá k bojkotu škodovky, přestože se dodnes značka nevypořádala se svou temnou minulostí. :-)

Ale teď vážně, srovnávat ceníkovou cenu (kterou my ve snaze o objektivitu prostě musíme uvádět) s cenou skladovek nebo dokonce ojetin je samozřejmě pitomost. To bysme museli taky ponížit cenu toho Scouta.

Že někdo nepotřebuje stálou čtyřkolku (Subaru) nebo snad dokonce offroad (Land Cruiser) fakt neznamená, že nevyužije Octavii Scout. Ze zkušenosti mám spíš pocit, že většině těch, kdo si kupují v ČR Land Cruiser, by bohatě stačila ta Octavia.

Auto je to drahé, to ano. Ale ta cena prostě odpovídá.

Honza 'Hamster' Křeček
06. května 2021, 21:46
0
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Nejlepší oktávka, jakou dneska můžete mít

V pohodě, Scout je podvozkově skutečně nejpříjemnější Octavie...

Honza 'Hamster' Křeček
03. května 2021, 14:16
-1
Volvo V90 T6 Recharge: Když se vám nechce nic řešit

Já se přiznám, že tomu taky moc nerozumím.
Když budu mít tašku dimenzovanou na 5kg, je rozdíl, jak rychle s ní jdu?

Honza 'Hamster' Křeček
30. dubna 2021, 23:22
0
Volvo V90 T6 Recharge: Když se vám nechce nic řešit

Ten, kdo si skutečně může vybrat, se málokdy rozhoduje zcela racionálně. Nakonec je to stejně o tom, co mi lépe sedne, co mi charakterem ladí. Ostatně my tady jsme toho krásným příkladem, protože ty různé sportovní a jiné podivnosti, co se nám nadšencům tak líbí, bychom si tabulkovým srovnáním obhájili jen těžko. Nakonec i ten stesk po šestiválcích a osmiválcích nemá absolutně žádný racionální základ...

Honza 'Hamster' Křeček
30. dubna 2021, 22:32
1
Bod zlomu

Ja taky nejsem novinar, ale na preklepy si urcite dam vetsi pozor. A ano, je to T3, mas pravdu. Proste ta kulata tramvaj... ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
29. dubna 2021, 13:37
2
Volvo V90 T6 Recharge: Když se vám nechce nic řešit

Je to velké luxusní komfortní auto, spotřeba paliva (narozdíl od diskusí petrolheadů na tomto webu) u zákazníků nehraje až takovou roli...

Honza 'Hamster' Křeček
28. dubna 2021, 15:06
2
Po stopách čtyřdvéřových kupé

Vím, že je to spíš pětidveřové kupé, ale prostě mi k tématu sedne....

Honza 'Hamster' Křeček
17. dubna 2021, 13:26
5
Peugeot 208 1.2 PureTech: Základ postačí

Neco jako osnovu samozrejme kazdy clanek ma. Kdyz se na ten test podivas, tak:
1) predstaveni modelu a zasazeni do kontextu
2) exterier
3) interier
4) jizda
5) zaver
A kdyz si projdes vsechny moje testy, zjistis, ze tohle se tam opakuje porad dokola. Ale o to vic jsem rad, ze se mi to dari delat tak nenasilne, ze to ctenar ani nepozna.
Jinak auta pro me vzdycky byla o emocich a pocitech a na tom nehodlam nic menit.

Toliko exkurz do taju autickarovy kuchyne.. :-)

Honza 'Hamster' Křeček
17. dubna 2021, 08:55
8
Peugeot 208 1.2 PureTech: Základ postačí

Diky za napad, ale takto na Autickari testy nedelame - to by zvladl i robot. A my nejsme roboti.. ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
12. dubna 2021, 13:13
2
Fiat Croma Multijet: Nečekaný Fiat

Ideu / Musu mám rád. Vzhledově to bylo veskrze obyčejné auto, ale z žádného úhlu mi nepřišlo vyloženě ošklivé. A na to, jaký je to prcek, je tenhle Fiat vevnitř úžasně prostorný a chytře vymyšlený.

Honza 'Hamster' Křeček
06. dubna 2021, 12:38
3
Mazda 6 Skyactiv-G194 auto: Proč automaticky?

Nemusí, to vůbec ne, já to myslel konkrétně na tu Mazdu, která by za mě mohla být super, mít to turbo..
Atmosferický motory maj svůj smysl i svoje kouzlo, o tom žádná.

Mám pocit, že Mazda se snaží jít za každou cenu proti proudu a výsledkem je motor, kterej nemá zátah turba, ale ani tu lehkost a bezprostřednost atmosféry. Ano, ty motory maj skvělou spotřebu, ale ty výhody atmosferickýho motoru tam až tolik nevidim. Zvuk to třeba nemá vůbec pěknej. Někomu to jistě vyhovuje, sto lidí - sto chutí, o tom taky dneska nabídka aut je.

Já od rodinnýho auta očekávám, že bude víc user friendly. I takový auto se dá udělat tak, aby z něj měl řidič radost.

Honza 'Hamster' Křeček
05. dubna 2021, 13:03
-1
Mazda 6 Skyactiv-G194 auto: Proč automaticky?

Turbo je zlo, my chceme poctivou dýchavičnou atmosféru, proto máme Mazdy tak rádi.

Honza 'Hamster' Křeček
05. dubna 2021, 13:00
-3
Moje oblíbené easter eggy

Ve Švédsku je holt možný všechno....

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 1990
Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited

1990 rok výroby
169 koní výkon
3 956 ccm objem

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1979
Chrysler Cordoba

1979 rok výroby
150 koní výkon
5 898 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 L-82 1979
Chevrolet Corvette C3 L-82

1979 rok výroby
225 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Firebird  1995
Pontiac Firebird

1995 rok výroby
150 koní výkon
3 353 ccm objem