reklama
načítám data...

Hamster

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoHonza 'Hamster' Křeček
BydlištěPraha 10
Registracepřed 4.4 rok.
Poslední aktivitapřed 2.1 hod.
Komentářů u článků227
Pozitivních komentářů u článků61
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Vlastnictví několika italských strojů jej dovedlo k detailnímu studiu servisních manuálů. Přes nově nabyté znalosti však zůstal zarytým alfistou. S příchodem do Autíčkáře potom získal pro své postižení i publikum.

Posledních 50 komentářů

Honza 'Hamster' Křeček
včera v 08:35
0
Nové Volvo S60 se představilo světu. Na co se můžeme těšit?

Hybridy ve Volvech maj ve stredovem tunelu misto kardanu balik baterek (dobre pro teziste) a zadek je ciste elektricky. Nepredpokladam, ze by to S60 mela jinak, kdyz platforma zustava stale stejna.

Honza 'Hamster' Křeček
předevčírem v 14:54
0
Mitsubishi Outlander PHEV: Elektrické překvapení

Dobíjel sem to přes CHAdeMO nabíječku.

Honza 'Hamster' Křeček
předevčírem v 12:43
0
Mitsubishi Outlander PHEV: Elektrické překvapení

Město/mimoměsto tak 50:50, přes týden městské pojížďky, o víkendu výlet do Františkových lázní a focení v okolí Prahy. Ale ono na tom až tolik nezáleží, protože ono to žere 8 tak nějak pořád. Tedy pokud nepočítám čistě elektrický provoz, s ním jsem zvládnul jeden celý den v Praze bez kapky benzínu - takže potom může být spotřeba kdekoli mezi 0 a osmi litry, záleží na podílu elektrického provozu.

Honza 'Hamster' Křeček
14. června 2018, 14:01
0
Škoda Kodiaq RS: Senzační senzace na Nürburgringu

jj, Kodiaq RS pohání motor 2.0 TDI (176kW)..

Honza 'Hamster' Křeček
08. června 2018, 16:19
1
Lexus CT 200h: Městská limuzína

viz. níže, ono to vlastně moc drahý není, když se podíváš ke konkurenci...

Honza 'Hamster' Křeček
08. června 2018, 16:18
0
Lexus CT 200h: Městská limuzína

Mně ta cena nepřipadá vůbec špatná na 'prémiový' hybrid. Audi A3 e-tron pod milion neseženeš ani v úplným základu, tohle je za 790k už ve vyšší výbavě. Reálně je to Audi (a jiný přímý konkurent mě momentálně nenapadá) o 400.000,- dražší a to už je opravdu hodně. A i když netrváš na hybridu (což teď díky možnosti parkovat v Praze ve všech zónách bude pro spoustu lidí důležitý faktor), příliš neušetříš, BMW 1er nebo Mercedes A sou sice modernější auta, ale levnější nejsou ani s malým konvenčním motorem...

Honza 'Hamster' Křeček
03. června 2018, 22:31
0
Jeep Renegade Trailhawk: Malej, ale šikovnej

Je to samozřejmě lehká nadsázka, ale vlastně ano, je. Jeep už se dostal s elektronikou tak daleko, že se při správně zvoleném režimu to auto dokáže vyhrabat z lecčeho. Na to, že tu nejsou mechanické uzávěrky, se to sune kupředu opravdu statečně. Není to Wrangler, to je jasné..

Honza 'Hamster' Křeček
27. května 2018, 09:48
0
Hyundai Ioniq: Hybrid pro obyčejného člověka

Clarity potřebuje vodík, s tím bys si v ČR moc nezajezdil...

Honza 'Hamster' Křeček
27. května 2018, 09:44
2
Hyundai Ioniq: Hybrid pro obyčejného člověka

Niro je od počátku hybrid, není do něj nic implementováno. Při této velikosti a výbavě by naftová verze, kdyby existovala, stála patrně úplně stejně.

Honza 'Hamster' Křeček
26. května 2018, 20:54
0
BMW X3 M40i: Bestie v rodinném balení

Jsou různá auta, některá jsou dost univerzální, jiná se úzce specializují na jednu věc. 911 RS (narozdíl od testovaného BMW X3) jednoznačně patří do té druhé skupiny. BMW X6 možná také, jen teď nevím, co ta jedna věc v jeho případě je. ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
26. května 2018, 20:40
2
Hyundai Ioniq: Hybrid pro obyčejného člověka

Jak který hybrid, třeba Kia Niro vypadá jako úplně normální auto (a s cenou 599.000,- za rozumně vybavený poměrně velký vůz i stojí jako normální auto).
-
Komentář upraven 26. 5. 2018, 20:45:14

Honza 'Hamster' Křeček
24. května 2018, 08:56
2
BMW X3 M40i: Bestie v rodinném balení

Small overlap test je perfektni priklad, srovnej si Volva z posledni dekady s konkurenci. Volvo ma predni podelny nosnik tvarovany tak, aby po nem auto sklouzlo jako po svodidlech, takze zatimco vetsina aut se pri tomhle testu zasekne o A-sloupek a naraz je to prakticky bez deformacni zony a docela nehezky, Volvo po prekazce sklouzne a zastavi o az x metru za mistem stretu, coz pro posadku znamena mnohem mensi naraz. A abychom byli fer - nova X3 uz ma tohle reseni stejne. Volvo se tou bezpecnosti zabyva dost dusledne. To ale neznamena, ze ostatni na to kaslou...
-
Komentář upraven 26. 5. 2018, 20:55:51

Honza 'Hamster' Křeček
22. května 2018, 18:54
2
BMW X3 M40i: Bestie v rodinném balení

Já nejsem velký milovník SUV a už vůbec nejsem cílová skupina takového auta, ale v rámci objektivity musím prostě říct, že X3 (narozdíl od zbytečně zavalité X5 a ještě absurdnější X6) jistý smysl dává, rozměrově je tak akorát a po technické stránce to auto funguje. Jestli by lépe neposloužil třeba pětkový kombík - to už nechám na preferencích a vkusu každého, ostatně redakčními testy u nás prochází auta napříč kategoriemi i značkami. Kdo se rozhodne pro SUV, X3 jako možnost tu zkrátka je.

Honza 'Hamster' Křeček
22. května 2018, 18:38
2
BMW X3 M40i: Bestie v rodinném balení

Upřímně? Přečti si článek ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
22. května 2018, 18:36
1
BMW X3 M40i: Bestie v rodinném balení

Je kovovej a docela těžkej. Působí bytelně, něco by vydržet měl, ale asi bych s ním úplně pravidelně netřískal o betonovou zem. A především - on-call od Vovla (a Mercedes teď už snad má obdobný systém) zvládá úplně stejné věci přes aplikaci v mobilu, což jednak znamená, že nemusíte řešit dobíjení klíče a druhak to funguje i na libovolnou vzdálenost. Takže BMW zaparkované na střeše obchoďáku? Smůla, klimu/topení si na dálku nezapnu, protože jsem mimo dosah. Ale to sou už skutečně detaily...

Honza 'Hamster' Křeček
22. května 2018, 14:54
2
BMW X3 M40i: Bestie v rodinném balení

Příliš nechápu, proč tě to mrzí. Ten motor můžeš mít - jak sám správně píšeš - i v malém petrolheadském kupé, pokud takové auto chceš. Ale pokud si chceš jízdu užít, přestože s sebou potřebuješ odvézt i nějaké ty věci a lidi, překvapivě dobře můžeš s X3.

Honza 'Hamster' Křeček
22. května 2018, 13:39
5
BMW X3 M40i: Bestie v rodinném balení

Z hlediska rodinnyho vyuziti neni mezi X3 a XC60 zasadni rozdil, prostorne je to stejne (oboji naprosto dostatecne), kufr to ma slusny, da se s tim jezdit do deseti litru. Nevidim problem pouzivat X3 M40i jako rodinny auto. Testovany kus mel i el. vyjizdeci tazny zarizeni. Co se deti tyce, tak samozrejmě zalezi, jak moc mas v ucte BMW a divizi M, ale ciste objektivne se da rict, ze na 'emkove' anatomy v BMW se dá blít uplne stejne, jako na kterykoli jiny sedacky v kterymkoli aute a ta kuze se i docela dobre uklizi.... ;-)
-
Komentář upraven 22. 5. 2018, 13:43:21

Honza 'Hamster' Křeček
19. května 2018, 11:09
0
Lamborghini LM002: Ultimativní crossover

To jde o chápání slova 'crossover'. Pokud se omezíš jen na crossovery jako je Opel Crossland, prostě rodinné auto s lehkým náznakem schopností mimo zpevněné cesty, potom chápu, že LM002 do takové škatulky nepatří. Ale pokud bysme nechali slovu crossover jeho původní význam, potom je právě LM002 dokonalým crossoverem, protože skutečně spojuje dva světy - terénní schopnosti těch nejlepších offroadů i výkony sporťáku (HMMWV na dvě kila nerozjedeš a zvuk vytočenýho dvanáctiválce si v něm taky neužiješ). No a s tím rámem je to taky trochu složitější, on tam vlastně je, jen vypadá trochu jinak. Zase to využívá některý prvky, který se používaj u sporťáků a výsledkem je extrémně tuhá konstrukce, která by měla být lepší než obyčejný rám třeba v Jeepu.

Honza 'Hamster' Křeček
18. května 2018, 16:12
0
Lamborghini LM002: Ultimativní crossover

Ja mam obavu, ze v Lamborghini zkratka nedokazou delat veci 'normalne', to uz je takovy mistni pristup...

Honza 'Hamster' Křeček
12. května 2018, 18:17
0
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

Uzávěrka zadního difu je za příplatek, v testovaným autě nebyla. A když jsme u toho - vlastně celej systém 4x4 je za příplatek, základem je zadokolka. Čtyřkolka potom smí bejt zapnutá jen do 100 km/h na povrchu se sníženou adhezí.

Honza 'Hamster' Křeček
12. května 2018, 18:11
0
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

Je to jak píše Beastar, tohle je pracovní auto, to není na hraní. Má to brodivost 600 mm, v základu pohon jen vzadu, za příplatek 4x4 s připojitelným předkem a redukcí a za další příplatek uzávěrku zadního diferenciálu. A to je všechno. Na nějaký offroadový trial je to asi nahovno (ony ty pickupy s lehkou zádí na tom sou vždycky o něco hůř), na farmu, do lesa nebo na stavbu je to naprosto dostačující.

Honza 'Hamster' Křeček
09. května 2018, 19:48
0
Volvo V60: Kombík je zpět!

Aktivní podvozek Four-C je k dispozici pro V60 stejně jako pro V90. Vzduchové odpružení má V90 pouze na zadní nápravě k vyrovnávání zátěže, nastavení podvozku probíhá stejně jako v V60 pomocí aktivních tlumičů Four-C. V menší V60 pravda součástí systému Four-C vzduchové odpružení zadní nápravy není (je tam listové pero stejné jako ve V90 bez Four-C), ale ono tam ani není potřeba. To je první věc. Druhá věc je to zařazení. Tady je to s Volvem trochu těžké, je již tradičně (podobně jako i naše Škoda s Octavií) na pomezí zavedených tříd. V60 je i podle zástupců automobilky nástupcem V70, má to být to správné rodinné kombi. Devadesátková řada navazuje na model S80 a tvoří vrchol nabídky. Nová V60 je dokonce větší, než byla V70. Ostatně V70 byla kombi verzí auta, které se jmenovalo S60, vrchol nabídky byla až S80. V70 nikdy plnohodnotného nástupce nedostala, až nyní.

Honza 'Hamster' Křeček
27. dubna 2018, 17:42
0
Opel Crossland X 1.6 CDTI: Opel z nové éry

Bavíme se tu o ceně za testovanou konfiguraci tak, jak je v ceníku bez slevy. Na to poskakování po městě by byl vhodnější benzínový motor. A protože Opel už ve webovém konfigurátoru rovou dává slevu 50.000,-, najednou sme na částce okolo 400.000 za auto ve střední úrovni výbavy a s 81kW 1.2 turbo-benzínem. To je myslím slušná nabídka, pokud chcete prostě jen auto..

Honza 'Hamster' Křeček
22. dubna 2018, 11:41
1
Hyundai Nexo: Patří budoucnost vodíku?

Spalovaci motor dosud nema konkurecni, staci se podivat na prodeje. Kdyby byl vodik resenim, neni Nexo jen exot, ale jezdi ho okolo nas stovky nebo tisice. Ale nejezdi. A s elektromobily je to podobne - sice je jich mnohem vic, nez vodikovych aut, ale porad nesahaj autum se spalovacim motorem poctem prodeju ani po kotniky. Nikdo netvrdi, ze vodik je reseni. Je to jen takova zajmavost, mozna se z toho v budoucnu vyklube i neco, co se bude normalne prodavat a bude to i davat smysl. Ostatne o hybridech se taky rikalo, ze je to nesmysl, dva motory v jednom aute budou drahe a nebude to fungovat. A dneska muzete mit za cenu obycejne Octavie dobre vybavenou hybridni Kiu Niro.

Honza 'Hamster' Křeček
20. dubna 2018, 13:48
2
Jak zničit vlastní výrobek aneb 5 nejhorších faceliftů

Zrovna u AR 156 mi oba facelifty připadají podařené. Ale jsou i jiné Alfy, které to modernizací pěkně schytaly....

Honza 'Hamster' Křeček
13. dubna 2018, 19:38
0
Nejdrzejší čínské automobilové kopie

To je hodně skeptický pohled na věc. Evropani v Číně prodávají, Číňané v Evropě ne (pokud jde o auta). Soudit se v Číně s čínskou společností je samozřejmě marný boj, vzhledem k velmi rozdílné kvalitě i ceně ale čínská firma BMW zákazníky nebere. A s tím budoucím leaderem je to taky hodně odvážné tvrzení, Čína není tak silná, chybí jí technologie a vývoj. Navíc se tam teď dějí nějaké nekalosti a čistky, takže je otázka, jaká bude Čína za pár let.

Honza 'Hamster' Křeček
12. dubna 2018, 16:45
0
Nejdrzejší čínské automobilové kopie

Realita je poněkud krutější, protože zatímco ve společnosti BMW Brilliance (která ovšem vyrábí pouze BMW pro čínský trh) má mnichovská automobilka poloviční podíl, v samotné mateřské firmě Brilliance nemá podíl žádný a z modelu V5 jim tak žádný zisk nepřichází. Naopak Číňané tak vydělávají na výrobě originálu pro BMW, zatímco ve druhé továrně současně vyrábí zcela ve své režii jeho kopii.

Honza 'Hamster' Křeček
12. dubna 2018, 10:09
0
Nejdrzejší čínské automobilové kopie

On je to takový kompilát všeho možného, vzadu to má otevírání kufru podle X5 a z X5 pochází i tvar boků, to okýnko je zkosený podle X3 a příď napodobuje Toyotu. Uvnitř je to taky do značný míry Toyota. Čínská je na tom jen kvalita zpracování.

Honza 'Hamster' Křeček
10. dubna 2018, 15:08
0
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Doplním teda, že spotřeba Hiluxu se zásadně neliší od té udávané, pod osm litrů se s tím dá jezdit úplně normálně. Adblue auto jako většina dnešních dieselů používá, doplnění močoviny stačí v rámci normálního servisního intervalu, podle mě to není zas tak zajímavá informace. Hluk na dálnici není nijak dramatický na poměry pickupů, ale opět - nepovažuji to za zásadní informaci, Hilux není auto určené primárně pro dálniční přesuny a kdyby bylo na dálnici vyloženě špatné, v testu by se tato informace nepochybně objevila. Co se srovnání s konkurencí týče, terénní výbava je jak u Mitsubishi (resp. Fiatu) tak u Nissanu (resp. Renaultu či Mercedesu) obdobná, auta nabízí redukci a uzávěrku zadního diferenciálu, víc než na modelu tak v terénu bude záležet na obutí. Nissan i Toyota mohou tahat přívěs s plnotučnou hmotností 3.500 kg, Mitsubishi 'jen' 3.000 kg. Vše podstatné myslím bylo v testu řečeno.

Honza 'Hamster' Křeček
08. dubna 2018, 23:00
0
4 + 1 perla retro-designu

nevím, nevím, na jaké staré auto odkazoval jeho design, naopak mi jeho vzhled přišel dost moderní. Dokonce s ním jeden čas běžel i nějaký sci-fi seriál..

Honza 'Hamster' Křeček
08. dubna 2018, 22:52
0
4 + 1 perla retro-designu

Takže Viper byl retro?

Honza 'Hamster' Křeček
08. dubna 2018, 14:42
0
4 + 1 perla retro-designu

Pro milovníka amerik má jistě Mustang víc stylu, také jsem ho do výběru zvažoval, ale nakonec mi tahle auta přišla zajímavější. Zarazil mě ale ten Viper - ten je průkopníkem čeho?

Honza 'Hamster' Křeček
30. března 2018, 13:47
0
Předběhl Uber svou dobu?

Program spolecnosti Uber mel (a stale ma, byt je nyni pozastaven) za cil najemne auto (nebo chcete-li taxik) bez ridice. Proto se take casto mluvi o operatorovi za volantem, nikoli o ridici. A pokud ridic vubec nema byt pritomny v aute, je asi jasne, na jakou uroven autonomie Uber pomysli.

Honza 'Hamster' Křeček
24. března 2018, 14:23
1
Kia Niro PHEV: Za lepší zítřky

Teď zabrušujeme do komplexnější problematiky a musíme z ní zas nějak vybrušovat. Předně je potřeba si připomenout, že testovací cyklus je předepsaný, málokdy má nějakou vypovídající hodnotu a automobilka ho nemá možnost ovlivnit. Ostatně od toho tu jsme my, abychom vám popsali, jaké které auto je ve skutečnosti. U hybridů (a ještě více u plug-in hybridů) je navíc spotřeba víc než kde jinde závislá na způsobu využití. S nabitým autem jsem zvládl jeden poměrně rušný pracovní den v Praze se spotřebou benzínu 0. Stačilo to jen přes oběd píchnout v obchodním centru do zásuvky. A i v hybridním režimu je auto ve městě úsporné. Mimo město, kde se tak často nezastavuje a nebrzdí, je rekuperace v zásadě k ničemu a tomu odpovídá i spotřeba, která se prakticky neliší od auta s konvenčním spalovacím motorem. Jako bonus můžete brát aspoň těch pár elektrických koní, když potřebujete zrychlit třeba při předjíždění.

Jistě, i ta elektřina se někde musí brát, ale jednak se zdroje elektřiny natolik liší, že by bylo hodně obtížné je nějak zahrnovat do stávajícího systému měření spotřeby a druhak je tu ten nepopiratelný fakt, že zatímco spalovací motor vypouští škodlivé látky přímo ve městě, kde je jejich koncentrace potom vysoká, elektrárny stojí v místech, kde je jiné znečištění minimální a výsledná míra znečištění vzduchu je tak zanedbatelná. Nehledě na to, že elektřinu lze vyrábět i jinak než pálením uhlí.

Takže jsou povinné hodnoty spotřeby reálné? Spíš ne. Znamená to, že hybrid je jen nafouknutá bublina bez reálného dopadu na životní prostředí a spotřebu? Určitě ne, především ve městě má hybrid smysl.

Honza 'Hamster' Křeček
24. března 2018, 13:54
1
Kia Niro PHEV: Za lepší zítřky

Ani ne. Když se nad tím zamyslím, nevím, k čemu by mi ve městě byl sportovní režim a mimo město lehoučké řízení. Stále se bavíme o rodinném crossoveru, nepředstavuj si ani pod tužším řízení nějakou posilovnu...

Honza 'Hamster' Křeček
24. března 2018, 10:10
0
Kia Niro PHEV: Za lepší zítřky

Máš samozřejmě pravdu, není přeplňovaný, je to atmosféra.

Honza 'Hamster' Křeček
24. března 2018, 09:13
0
Kia Niro PHEV: Za lepší zítřky

Ne, Niro opravdu není vůbec špatné auto, pro takový ten běžný rodinný život je perfektní. Už jsem testoval auta, která byla skutečně za trest, ale tohle mezi ně nepatří.

Honza 'Hamster' Křeček
10. března 2018, 15:29
1
Drag race | Volvo XC60 T8 vs. BMW M240i: Zapomeňte na čísla!

My sme tu dráhu teda přiznám se měřili podle Google maps, možná sme jeli dál. A je i možný, že to ten elektromotor při takový zátěži odpojí i o kousek dřív, to nevim, jeli sme to několikrát, dávali sme tomu čočku, na jakou to není úplně dělaný, je to Volvo... 170 je limit, nad něj elektomotor nejede nikdy, to je jediný, co ti řeknu s jistotou. A M2 není zas o tolik rychlejší, ta M240i je hodně schopná.

Honza 'Hamster' Křeček
10. března 2018, 12:10
0
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Podobný vylepšení se týkaj i asistentů zaměřených na komfort. Pokud na dálnici jedeš na radarový tempomat, dojíždíš pomalejší auto a dáš blinkr, systém to vyhodnotí jako že budeš měnit pruh a je teda zbytečný zpomalovat. Což dřív adaptivní tempomaty dělaly a bylo to nesmírně otravné. Totéž asistent držení v jízdním pruhu - na rovný silnici se suneš přes čáru, auto zavrní nebo zapípá a vrátí tě zpět do tvýho pruhu - což je fajn. Ale když na okresce řízneš zatáčku přes středovou čáru, auto vyhodnotí, že to děláš schválně, a dá ti pokoj. Sou to drobnosti, ale dřív jsem třeba toho asistenta držení v pruhu přesně z tohoto důvodu vypínal, bo mě to pípání v každý zatáčce vytáčelo. Jde to rychle kupředu...

Honza 'Hamster' Křeček
10. března 2018, 11:59
0
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Pokud je při předjíždění protijedoucí auto tak blízko, že se spustí automatický panický brzdění, tak si už tak jako tak v háji. Ty systémy sou v tomhle dost odladěný. Jediný zádrhel se našel naopak na začátku předjížděcího manévru, kdy ty už dopředu zrychluješ, blížíš se k zadku auta před sebou a čekáš, až projede auto v protisměru. V takových případech se dřív skutečně stávalo, že když jsi ten manévr dělal hodně natěsno, auto cvrnklo do brzd, protože mělo obavu, že předjížděný auto nabereš zezadu. Proto u současný generace Volvo důrazně doporučuje dávat při předjíždění blinkr. Jakmile zapneš blinkr, Volvo to vyhodnotí tak, že asi teda víš, co děláš, a nechá tě jet.

Honza 'Hamster' Křeček
10. března 2018, 11:36
0
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Tak to samozřejmě, ale ten základní princip, kdy auto začne samo věci řešit až v okamžiku, kdy je řidič už mimo hru a bez šance nějakou podstatnou měrou zasáhnout do dění, ten je pro všechny tyhle systémy stejnej - ať už je to primitivní městskej protikolizní systém ve Škodě Citigo nebo o špičky v oboru jakou je třeba právě to Volvo. To vyhýbání je něco jinýho, tam auto sleduje, co děláš, a pomáhá ti - takže manévr, kterej jsi ale ty započal a kterej ty provádíš, auto udělá s větší razancí a zároveň více kontrolovaně. Ale samo od sebe to tu myšku neudělá, na to nemá oprávnění, za řízení odpovídá stále řidič. Jediný, co auto samo může, je v případě nevyhnulelný srážky panicky brzdit.
-
Komentář upraven 10. 3. 2018, 11:39:36

Honza 'Hamster' Křeček
10. března 2018, 08:32
1
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Tyhle věci maj úplně jiný reakční časy než člověk, takže jsou nastavený tak, aby zasahovaly až ve chvíli, kdy ty jako řidič už neuděláš nic. Můžou si to dovolit. Já sem si to zkoušel tuším s aktuálním Fiatem Tipo, že na parkovišti narazím do kartonový krabice. To auto nejdřív zběsile pípá, ale nedělá nic. A potom najednou stojí, ale to je v okamžiku, že už bych se na ten brzdovej pedál nestačil ani podívat, natož abych ho zadupnul. O nějakým úhybným manévru nemůže být ani řeč, já v tu chvíli už jen čekal, jak to pleskne o ten karton - a ono ne. Ve vyšších rychlostech proto už tyhle asistenty nedokážou nehodě úplně zabránit a jen zmírní následky - to je právě proto, že zasahujou až ve chvíli, kdy s tím řidič už prostě nemá šanci cokoli udělat. A dokud nebude skutečně autonomní řízení, musí to tak bejt.

Honza 'Hamster' Křeček
09. března 2018, 22:55
0
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Auto řídí člověk, když to pošleš do protisměru, auto tam pojede. Akorát teda rozezná protijedoucí auto, vyhodnotí to jako nevyhnutelnou kolizi a zadupne ti brzdy, čímž aspoň zmírní následky. A samozřejmě to stále můžeš poslat do škarpy etc., auto řídí člověk, Volvo se mu jen snaží pomáhat.

Honza 'Hamster' Křeček
27. února 2018, 15:12
0
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

A právě proto má právo odkupu jen redakce a využije ho jen jako krajní možnost.

Honza 'Hamster' Křeček
27. února 2018, 11:21
3
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Je to Plech Cup, závody ve vracích za pár korun. Pokud je pro někoho prodej jeho auta za 20.000,- problém, potom nemá vůz vhodný pro Plech Cup.

Honza 'Hamster' Křeček
27. února 2018, 10:33
6
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Smyslem je zabránit úpravám, které dají autu nefér výhodu. Když si na auto dáte závodní gumy nebo karbonkeramický brzdy za bambilion, tak vás do Plech Cupu nepustíme. A když budete i přesto dál trvat na tom, že celý auto i s brzdama z Lamborghini vyšlo na 15.000,-, tak ho od vás za dvacku koupíme. Bezpečnostní klec - ale ani další věci, třeba airbrush v hodnotě celého startovního pole - žádnou nefér výhodu neposkytuje, za to vám nikomu nikdo problémy dělat nebude.

Honza 'Hamster' Křeček
27. února 2018, 09:51
0
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Toto pravidlo je tu jen jako hrozba pro případ, že nastanou vážné pochybnosti o skutečné ceně auta či jeho úprav. Redakce Autíčkáře si nehodlá budovat sbírku aut za 15.000,-, jen nechceme, aby se mezi vás vklínil někdo se závodním speciálem, tvrdil, že ho koupil za 14.999,- a připravil vás o spravedlivý souboj na trati.

Honza 'Hamster' Křeček
11. února 2018, 15:29
0
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

VK: Prostě když se ta čísla trochu zakulatí, maličko poupraví a přidá se historka o prodejci, co dal slevu, tak se dá říct, že to vlastně venkoncem dokazuje tvou tezi o stejné ceně Octavie a Mondea. My v Autíčkáři si bohužel nic takového dovolit nemůžem, my nemůžem nikomu nadržovat a musíme vycházet z fakt - v tomto případě z ceníků.

Honza 'Hamster' Křeček
10. února 2018, 23:42
0
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Jistě, já ti jen odpovídal na tvůj dotaz. Ona ta sranda s přívěsem a samočinným parkováním stojí asi 30.000,-, menší navigace (stále 8", takže pořád větší, než třeba v té Mazdě) ušetří dalších 20.000,-, DCC je za 23.000,-, udržování v pruhu za 15.000 etc. ... - a to sou všechno věci, které jsou skutečně navíc. Proto je cena testovaný Octavie tak nesmyslná...

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C3 L82 targa 1977
Chevrolet Corvette C3 L82 targa

1977 rok výroby
205 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 7 BMW 730D 2007
BMW Řada 7 BMW 730D

2007 rok výroby
170 koní výkon
2 993 ccm objem

BMW Ostatní BMW 530D touring 2004
BMW Ostatní BMW 530D touring

2004 rok výroby
160 koní výkon
2 993 ccm objem

Chrysler Pacifica CS Touring 2005
Chrysler Pacifica CS Touring

2005 rok výroby
260 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Mustang alu kola Ford Mustang 1910
Ford Mustang alu kola Ford Mustang

1910 rok výroby
1 koní výkon
125 ccm objem