načítám data...

Hamster

JménoHonza 'Hamster' Křeček
BydlištěPraha 10
Registracepřed 5.8 rok.
Poslední aktivitapřed 8.0 hod.
Komentářů u článků305
Pozitivních komentářů u článků88
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Vlastnictví několika italských strojů jej dovedlo k detailnímu studiu servisních manuálů. Přes nově nabyté znalosti však zůstal zarytým alfistou. S příchodem do Autíčkáře potom získal pro své postižení i publikum.

Posledních 50 komentářů

Honza 'Hamster' Křeček
05. listopadu 2019, 13:52
1
Základy bezpečnostní výbavy vozidla, aneb Po zrcátka ozbrojení

Využiju tuto plodnou diskusi k osobní prosbě, snad se na mě za to nebudete zlobit.

Pokud byste mě vy, dobří lidé se zbraněmi, náhodou někdy potkali, kterak mě ohrožuje nějaký špatný člověk se zbraní, snažně vás prosím, nezachraňujte mě. A už vůbec ne se zbraní v ruce. Ignorujte to. Neřešte to. Nemyslete na to, že máte rodinu (to je očividně největší spouštěč agrese vůbec), zapomeňte na to, že tohle je vaše země.
Budu vám za to skutečně vděčný a zavázaný.

Honza 'Hamster' Křeček
01. listopadu 2019, 20:21
0
Volvo XC90 B5: Důležité rozhodnutí

Na dalnici se nic nemeni, kde ale doslo k podstatne zmene je mesto, tam mild hybrid dokaze pracovat se spotrebou pod sedm litru, coz je na tak velke auto v mestskem provozu krasna hodnota.

Honza 'Hamster' Křeček
13. října 2019, 11:05
2
Toyota RAV4: Úplně jiná

Jo a k těm mobilům - testovaný kus CarPlay neuměl a ani v nabídce českého importéra jsem nic takového nenašel, nicméně když jsem si procházel internety, tak tam našel i takovéto fotky. Tak uvidíme, třeba to časem dorazí i k nám....

Honza 'Hamster' Křeček
13. října 2019, 10:33
1
Toyota RAV4: Úplně jiná

Ani v Corolle to nejde. Ale ještě jednou zdůrazňuju - jedná se jen o náhled na home, ne o samotnou navigaci, tam už mapa funguje normálně.

Honza 'Hamster' Křeček
13. října 2019, 10:14
1
Toyota RAV4: Úplně jiná

Jak Matěj správně demonstruje na videu infotainmentu, který je zajímavý hlavně tím, že v nové RAV4 není, ve všech Toyotách je na výběr 2D zobrazení ve směru jízdy a se severem nahoře plus ještě 3D zobrazení. Přímo vedle mapy je na to klikátko (na videu, jehož hledání Matěj obětoval tolik času, bohužel není vidět, bo je to úplně jiný systém). Potíž je, že v základním zobrazení, na které se dostaneme tlačítkem HOME, je sice několik boxíků, z nichž ten největší obsahuje náhled mapy, tady se ale zobrazení nastavit nedá (nebo jsem lama a ani po týdnu jsem na to nepřišel), vždy je to 2D se severem nahoře bez ohledu na nastavení navigace.

Honza 'Hamster' Křeček
09. října 2019, 22:40
0
Land Rover Defender: Nová doba

Hodnoty mercedesí limuzíny jsem nenašel, ale předpokládám, že ideální koncepce tříprostorového sedanu by se na tuhosti měla podepsat a že by teda tuhost měla být vynikající. Nicméně našel jsem hodnoty Mercedesu G, ten starý měl něco přes 6.500 Nm/deg, nový má 10.000 Nm/deg. A to mě obloukem vrací zpět k otázce - opravdu se Defender ještě natolik kroutí, aby potřeboval rám? Protože pokud se bez něj obejde, aniž by tomu autu praskala při překřížení okna, potom opravdu nemá smysl tam ten rám dávat. V Land Roveru mají zřejmě stejný pocit.. On má totiž jinak rám jen samé nevýhody.

Honza 'Hamster' Křeček
08. října 2019, 10:12
0
Land Rover Defender: Nová doba

Hezké! A mluví o podobných věcech, jako já! :-D
Začínám si připadat jako odborník.... :-)

Honza 'Hamster' Křeček
07. října 2019, 19:06
0
Land Rover Defender: Nová doba

A tuhost karoserie toho gecka je vyssi?
Je mu ten ram k necemu?

Honza 'Hamster' Křeček
07. října 2019, 12:32
1
Land Rover Defender: Nová doba

Byli, auto jsme viděli. Byl to předprodukční kus a byla jen statická ukázka, takže zpracování zatím hodnotit nelze.
Je pravda, že vevnitř jsou hodně tvrdé plasty, ale působilo to bytelně sestavené a je tam i pár vyloženě hezkých detailů. Co mě ale spíše než plasty prašlio do očí - o kolik působí (a i je) nový Defík menší než ten starý. Namísto dvou lavic pro čtyři mariňáky má teď dlouhá verze v kurfu dvojici prakticky nepoužitelných sedadel (ani dětem se tam nebude líbit).
Ale zase - jak moc je to podstatné? Kdo v tom autě bude vozit 7 lidí? Mně se asi víc líbí, jak je, protože čím kompaktnější offroad je, tím lépe v terénu funguje. Pro velké rodiny je tu Disco..
-
Komentář upraven 7. 10. 2019, 12:35:34

Honza 'Hamster' Křeček
01. září 2019, 12:58
0
Lancia Lybra: Přehlížená, ale schopná

Minimalne o jednom bych vedel. O tom svem.. :-)
-
Komentář upraven 1. 9. 2019, 12:58:47

Honza 'Hamster' Křeček
05. července 2019, 19:10
11
Honza 'Hamster' Křeček
30. června 2019, 22:39
3
Představuje se nový, úplně jiný Ford Puma. A my se (ne)těšíme už teď.

Jj, Lotus by měl být Lotus a ne Toyota, Audi RS2 má být Audi a ne Porsche, Lancia Thema nemá být Ferrari a když jsme u toho, tak Yamaha taky pod kapotou Fordu nemá co dělat, ne? :-)
Sme se do toho mám pocit nějak zamotali... :-D
-
Komentář upraven 30. 6. 2019, 22:41:15

Honza 'Hamster' Křeček
30. června 2019, 19:32
0
Představuje se nový, úplně jiný Ford Puma. A my se (ne)těšíme už teď.

Zas tolik příkladů mě nenapadá, vím o Eclipse (to má být mizerné fwd kupé a ne crossover) a právě Pumě.
Ještě nějaký příklad?

Honza 'Hamster' Křeček
17. června 2019, 13:54
1
Okruhové ježdění: Poučení z krizového vývoje

Přátelé, jak to tady čtu, nedá mi to, abych nezareagoval.

Ono je hezké si udělat od stolu kalkulaci, ale potom se nám to rozchází s realitou. Třeba cena x100 a je to - easy. Ale sto lidí? Sto aut na okruhu? To jako vážně? Tolik jich nepřijede a i kdyby přijeli, nemáme je kam dát.

A potom termíny - Krab a jeho kolega vám tu napíší, jak to není žádný problém, ale už zapomene zmínit detail, že se baví o všedním dni, ne o víkendu. Trochu podstatný detail....

Takže přátelé, ono to není tak jednoduché. Den na okruhu není úplně levná záležitost a je s tím spojená řada rizik a spousta práce. Může se stát cokoli, může být špatné počasí, může dojít k poškození okruhu, k vážnější nehodě etc. My jsme ochotni tahle rizika na sebe vzít, jsme ochotni připravit pro vás Track Day, ale zas jen do určité míry.
-
Komentář upraven 17. 6. 2019, 13:55:01

Honza 'Hamster' Křeček
11. června 2019, 22:23
0
Hyundai Tucson 48V: Tak trochu hybrid, tak trochu dostupné SUV

My uz Tucson testovali, dokonce mam pocit, ze se stejnym motorem, jen bez te hybridni nadstavby. Takze jsem nechtel opakovat, co uz bylo napsano. Jezdi to jako dokonale prumerne SUV, koliba se to, na nejake sportovani to neni, ale je to relativne pohodlne a kdyby slo do tuheho, tak se to na silnici udrzi, ackoli to u toho bude prskat... Takze nic, o cem budeme psat domu, ale spatne to rozhodne neni...

Honza 'Hamster' Křeček
09. června 2019, 11:38
1
Ford Tourneo Custom: Vysoká očekávání

Nebo že než bychom ušpinili půjčenou dodávku, raději ti zničíme Mazdu... ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
26. května 2019, 09:10
0
Fiat Downtown: Futuristický veterán

Pravdepodobnost, ze te rozdrti kamion v hustem mestskem provozu, neni velka. Ve mestech byvaji nehody vetsinou jen tukance bez vaznych nasledku, zranit se nebo dokonce zabit v patnactikonovem elektromobilu v centru Rima uz chce hodne vynalezavosti....

Honza 'Hamster' Křeček
04. května 2019, 17:07
0
Lev se vrací na trůn!

Ano, zatim je maximum tusim 225 koni, coz mi nepripada zas tak tragicke. 2020 by mela prijit vrcholna verze, koncept v Zeneve, ktery naznacoval, o co asi pujde, mel pod kapotou hybridni pohon a celkem 400 koni - to uz snad bude stacit vsem... :-)
-
Komentář upraven 4. 5. 2019, 17:08:22

Honza 'Hamster' Křeček
26. dubna 2019, 14:25
2
Top 4: Ve stínu legendy

Má motor uprostřed, není to kyvadlo. A je levnější.

Honza 'Hamster' Křeček
25. března 2019, 16:11
0
BMW X4M40d: Dobrý sluha, dobrý pán

Krab: Nic takového tam nevidím, je to kvalitně napsaný test a protože s X4 mám své zkušenosti, musím dát Adamovi ve všem za pravdu. Jestli máš nějaké mrzení, nevybíjej si ho na Adamovi. Holt to asi umí líp... ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
25. března 2019, 14:26
0
BMW X4M40d: Dobrý sluha, dobrý pán

Ano Krabe, není to snadný správně hodnotit to které auto, kor když se jedná o drahý luxusní vůz, kde už skutečně rozhoduje jemné naladění a vzájemné provázání úplně všeho. Vyžaduje to znalosti, zkušenosti a schopnost přenést své myšlenky do psané formy. Proto jsme rádi, že v redakci Adama máme. Adam ta auta zná a dokáže je objektivně posoudit místo toho, aby slintal nad každou plaketkou limitované edice čehokoli nebo nadšeně vrtěl ocáskem před každou litrovou Octavií, kterou mu někdo milostivě půjčí.

Honza 'Hamster' Křeček
24. března 2019, 12:47
0
Mazda Autozam AZ-1: Mé nejmilejší těžítko

Pokud vím, tak jen minimum, třeba Mitsubishi i-MiEV a jeho sourozenci od Peugeotu a Citroenu. Ale bez nějakého úspěchu, nepočítáme-li Smart, který měl i svou verzi Smart K homologovanou pro Japonsko jako kei car.
Ono zcela upřímně - kdyby se to tu prodávalo, nikdo by to nechtěl.

Honza 'Hamster' Křeček
23. března 2019, 11:59
1
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

Kdo na to dneska má, ten si koupí SUV. Proč? Stačí se zeptat, odpověď je vždy stejná. Protože lidé mají pocit, že to auto je obrovské a tedy bezpečné. Horší jízdní vlastnosti, horší ekonomika provozu, menší vnitřní prostor, vyšší cena - to všechno jde stranou. Lidé chtějí bezpečné auto pro svou rodinu. Fajn, proč jim ho nevyrobit? Žádná automobilka si nemůže dovolit vyrábět něco, co lidé nechtějí. A když jiné výrobci vyrábí ultimativně sportovní auta, která my, fandové do aut, máme tak rádi, proč by jiní výrobci nemohli stavět ultimativní terénní auta nebo ultimativně komfortní auta. Nebo třeba ultimativně bezpečná auta?

Když se něco rozhoduje na úrovni parlamentů, je to ošemetná věc - je to závazné, platí to pro všechny a často je na pozadí politický kalkul - zavřít pusu malé zájmové skupině, která ale umí křičet tak nahlas, že je lepší jí vyhovět. Proto bych nerad, aby za nás parlament (a je jedno, jestli národní nebo evropský, můžeme si o tom evropském myslet cokoli, ale náš národní není lepší, jen ty křiklouny máme blíž a tak nám to možná ani nepřijde, bo jsme sami ovlivnění) rozhodoval víc, než je skutečně potřeba.

Když tu Volvo uvolní své patenty a začne samo od sebe stavět bezpečnější auta, je to důvod, ke zpřísňování legislativy, Asi ne, že? A naopak, když tu skupina petrolheadů bude hýkat, jak jim nemožnost jezdit 250 km/h, psát esemesky, pít za volantem a nepoutat se bezpečnostními pásy bere svobodu, skoro to vypadá, že tu máme problém a asi je na čase ho řešit. I legislativně. On ten problém sice reálně není, protože nikdo z nás si tam někde uvnitř hlavy nemyslí, že je ok řídit pod vlivem nebo čučet do mobilu, ale z té rétoriky to vyznívá opačně a nejsem daleko od pravdy, že se toho nějaký aktivista rychle chytí. A následky si přičtěme sami, když jsme si vyrobili problém, který není. Protože on není problém řídit střízlivý a věnovat se plně řízení, že ne?

Takže jestli můžu poprosit, nechte Volvo stavět ultimativně bezpečná auta. Trh pro ně tu očividně je a i já bych si takové auto na dlouhé pracovní štreky rád pořídil. Je to odpovědnost automobilky vůči jejím zákazníkům. Jestli takové auto nechcete, nekupujte ho, nikdo vám ho nenutí. Ale křičte dál o právech jezdit jako voli jako nesvéprávní sobci a bude na vás jako na nesvéprávné pohlíženo. A potom už vás skutečně nikdo nenechá auto řídit a skončíme v automatických přepravních kapslích.

Honza 'Hamster' Křeček
09. března 2019, 17:50
0
Volvem už jen 180 km/h

Takže auto jedoucí v Německu v levým pruhu jen 180 km/h je vlastně nebezpečný?
Krabe, vždyť si tam jel litrovou Octavií, o čem to tady proboha mluvíš? :-D
-
Komentář upraven 9. 3. 2019, 18:13:56

Honza 'Hamster' Křeček
09. března 2019, 09:57
0
Volvo V60 CC D4: O úroveň výš

Ta cena není přehnaná, Audi A4 Allroad (což je jediný přímý konkurent, který mě aktuálně napadá) začíná o víc než 100.000,- výš a to nemluvím o příplatkové politice Audi, která to klidně vyžene až úplně mimo realitu..

Honza 'Hamster' Křeček
08. března 2019, 15:30
0
Volvo V60 CC D4: O úroveň výš

Něco na tom bude, pokud auto nemá vysoko položené těžiště, je přirozeně stabilnější a tedy i jeho podvozek může být měkčí.

Honza 'Hamster' Křeček
06. března 2019, 19:13
2
Volvem už jen 180 km/h

Já tě nechci děsit, ale pořád je to jen špička ledovce. Dnešní auto nejen pípne, když vyhodnotí únavu řidiče, ono pípá i když se na parkovišti blížíš k překážce! Nebo třeba když mu dochází palivo. Výrobci z nás dělaj úplně nesvéprávné pitomce.

Honza 'Hamster' Křeček
06. března 2019, 16:53
-1
Volvem už jen 180 km/h

Raspby: A teď si představ, že je to ještě horší. Ti "odborníci" od stolu ti diktují nejen nastavení omezovače. No vážně! U nového auta si nemůžeš určit vrtání ani kompresi, ten motor ti dodaj už hotovej tak, jak ho postavili oni, ti tam nahoře! A to je jenom začátek! Přikážou ti třeba, že auto má mít světla. A co hůř - oni ti přímo dodají ta světla, nemůžeš si zvolit tvar, barvu, nic! Skandální....

Honza 'Hamster' Křeček
06. března 2019, 16:44
0
Volvem už jen 180 km/h

Nejde ani tolik o dosah, jako o myšlení. Radary/kamery a kdovícoještě vidí daleko, ale nejsme ještě tak daleko, aby uměly vyhodnocovat. Pořád jsme na úrovni: vjdede přede mě - brzdím. Tohle asistenty zvládají a možná i lépe (spolehlivěji) než člověk. Problém nastává především ve vysokých rychlostech, třeba při těch 250 km/h. V tu chvíli už nestačí čekat, až tam to auto vjede, a potom brzdit, to už chce sledovat stylem: blíží se k náklaďáku - nezpomaluje - vjede mi tam. Teda reagovat na situaci, která teprve nastane. A na to by byla potřeba umělá inteligence.
A teď se dostáváme k jádru pudla. Když tam dáme asistenta a necháme ta auta jezdit 250, musíme počítat s tím, že řidič bude sledovat provoz a v případě potřeby zasáhne. A přitom víme, že když tam dáme adaptivní tempomat, řidiči prostě ten provoz sledovat nebudou. Určitě ne tak pečlivě. A nebo teda řekneme ok, prostě bereme na vědomí, že tyhle asistenční systémy řidičům snižují pozornost (a to je prostě fakt, tak to je), ale my stavíme Volvo, auto maximálně uživatelsky přívětivé až blbuvzdorné a asistenční systémy v něm teda rozhodně chceme v maximální možné míře - takže snížíme maximální rychlost na 180, kde víme, že to auto skutečně dokáže většinu případů vyřešit samo a nepozornost řidiče kompenzovat.

Kdyby se jednalo o jinou značku, chápal bych ty nářky, ale Volvo je auto, které by v ideálním případě mělo umět jezdit skutečně úplně samo.

Honza 'Hamster' Křeček
05. března 2019, 20:12
2
Volvem už jen 180 km/h

Obhajoba asi není úplně to správné slovo, je to můj názor. To je výhoda nezávislosti Autíčkáře, nemusíme se držet žádných doktrín či předepsaných názorů, neovlivňují nás inzerenti, můžeme o věcech přemýšlet po svém. A můj názor je takový, že v případě Volva je mnohem důležitější komfort a bezpečí než nějaký ryk osmiválce a maximálka 250 km/h, za tím si stojím. Dokážu si představit, že když Volvo nebude nuceno nastavovat všechny systémy tak, aby zvládaly všechny slibované manévry i v rychlostech výrazně nad 200 km/h, uvolní mu to ruce. Jak a jestli vůbec toho využije už je na vývojářích...
-
Komentář upraven 5. 3. 2019, 20:19:04

Honza 'Hamster' Křeček
22. února 2019, 13:25
2
Top 3 | Malej, ale šikovnej!

Kei cars si zaslouží samostatný článek, ne? :-)

Honza 'Hamster' Křeček
21. února 2019, 12:14
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Na zakladu Maserati Levante. Puvodne projekt zacinal na platforme Jeepu, ale po roce se ukazalo, ze tudy cesta nevede, takze se cely vyvoj zacal znovu a tentokrat od nuly.

Honza 'Hamster' Křeček
17. února 2019, 10:55
0
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Takto to nefunguje. Ano, je to plug-in, dá se to dobít ze zásuvky a jezdit s tím asi 30km jako s elektromobilem (energii lze v bateriích uzamknout, takže tam skutečně zůstane až do toho města, pokud řidič chce), ale to je taková nadstavba. Jinak je to klasický hybrid, při zpomalování ukládá energii, kterou naopak při rozjezdech používá - a to i v případě, že auto hlásí nulový dojezd v ev-modu. Takže žádný utrápený čtyřválec se nekoná, pořád je pod pravou nohou 400 koní, vybít baterii hybridu úplně (nemyslím tu přídavnou plug-in) tak, aby to skutečně jelo jen na benzín (a to se pořád bavíme o 300hp motoru, žádný brzda provozu), prakticky nelze, to by se s tím muselo jet nějakým šíleným tempem na okruhu nebo tak něco....

Honza 'Hamster' Křeček
17. února 2019, 09:13
0
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Je to výsledek po týdnu používání, cesty po městě do kanceláře a do obchodů, o víkendu delší dálniční přesun, nějaké to ježdění po horách, troška terénu a focení. Nejsem úplně úsporný řidič, spotřebu mívám spíš vyšší...

Honza 'Hamster' Křeček
25. ledna 2019, 17:31
1
Opel Combo přichází!

Tohle nebyl test, to byla novinářská prezentace, takže krátká projížďka a statická ukázka různých verzí.
No a co se testu týče, tak náš milovník dodávek Adam se toho jistě rád ujme. Věř nebo ne, ale ani kdybych sečetl v redakčním chatu všechny otázky jako 'Zeptáte se v BMW, jestli nám nepůjčí M4?' nebo 'Půjčuje FCA novinářský Abarth 124?' apod., tak to za celou redakci nevydá tolik, co součet dotazů 'Už ses mi ptal na tu Dacii Dokker?' od Adama. Vážně :-)

Honza 'Hamster' Křeček
18. ledna 2019, 17:34
0
Lancia Delta 1.6 JTDm Platino: Kompaktní luxus

Ja teda Delt moc nepotkavam. Trochu jina situace je ve Vysokem Myte, kde ta auta mivali v Karose jako sluzebaky, tam jich jeden cas jezdilo opravdu dost (protoze Iveco, tj. Fiat).

Honza 'Hamster' Křeček
18. ledna 2019, 14:22
0
Lancia Delta 1.6 JTDm Platino: Kompaktní luxus

Je to základní motorizace, líný to není, ale dravec samozřejmě taky ne. V nabídce bylo i 190 koní na naftu nebo 200 na benzín, ideál na tohle auto je podle mě 170hp MultiAir, ale ani to malý JTDm není vyloženě zlý...

Honza 'Hamster' Křeček
18. ledna 2019, 13:06
0
Lancia Delta 1.6 JTDm Platino: Kompaktní luxus

Foto kufru je ošemetná věc, protože se jeho velikost skutečně podstatně mění podle polohy zadní lavice (a u mě ještě podle polohovatelné podlahy). A s kočárkem zatím zkušenosti nemám. Chtělo by to zkusit. Čyři dospělé i se zavazadly na víkend to pobere bez potíží.

Honza 'Hamster' Křeček
13. ledna 2019, 13:02
0
Století Lancia | 2.díl

Beastar: Překrývání modelů v rámci koncernu se často uvádí jako nějaký problém, ale není tomu tak. Koncern je jedna firma a jde jí o celkový podíl na trhu. Dejme tomu, že mám Passata, kterýmu konkuruje Insignia a Mondeo. Každýho se prodá milion kusů. Já k tomu přidám Superba. Ten mi přetáhne nějaký zákazníky od Passata, to je pravda. Pro zjednodušení řekněme třeba 250.000 klientů si vybere Superba místo Passata. Ale stejnej podíl získám u Fordu a Opelu. Takže prodám 750.000 Passatů a 750.000 Superbů, celkem 1,5 mio aut. A to je víc, než milion Passatů, a ze třetiny trhu ovládám najednou polovinu...
Je to samozřejmě hodně zjednodušený model, ale takle to v principu funguje. Proto vznikaj věci jako Arteon, větší výběr znamená, že víc lidí přijde do tvýho showroomu. A tobě je jedno, jestli lehce klesne prodej Passatů sedan, když celkový prodeje i podíl na trhu stoupaj. Zákazníci, který přetahuješ vlastním modelům, tě nezajmaj, ti tak jako tak přijdou a ty peníze přinesou k tobě, tobě jde o ty, který přetáhneš konkurenci. Kor když vývoj takovýho auta stojí díky sdílení platformy a motorů pár drobnejch..
-
Komentář upraven 13. 1. 2019, 13:06:14

Honza 'Hamster' Křeček
11. ledna 2019, 22:40
2
Století Lancia | 2.díl

Technicky vzato Lancia stále ještě nezanikla. Maličká Lancia Ypsilon je stále ve výrobě a je možné si ji objednat. Má to ale háček. Prodává se už výhradně na italském trhu a koncern FCA už oznámil, že s nástupcem tohoto modelu stejně jako s žádnou další Lancií už se nepočítá. Až tedy skončí výroba Ypsilonu, skončí i značka Lancia. Narozdíl od Saabu to ale neznamená krach a prázdné opuštěné továrny, Lancia spadá pod Fiat a je jeho pevnou součástí, v továrnách se dnes vyrábí jiné modely koncernu, ostatně Ypsilon (ačkoli koupit si ho můžeme jen v Itálii) se vyrábí v Polsku na jedné lince spolu s malými Fiaty.
A to Lancii zároveň dává i naději - stejně snadno, jako Lancia zanikla, může se zase vrátit. Jako třeba Maybach nebo Alpine. Zatímco jiné velké značky si musí vymýšlet svá luxusní alterega jako DS či Lexus, Fiat má k dispozici velmi zvučné jméno se skutečnou historií - třeba ho zas někdy použije...

Honza 'Hamster' Křeček
29. prosince 2018, 09:48
0
Pět konceptů, které bych rád viděl ve výrobě

4C Spider je samozřejmě stále v nabídce. Já měl ale na mysli klasickou Alfu Spider, 4C je spíš kapesní supersport. Ale nástupce Brery/Spideru snad zas bude...

Honza 'Hamster' Křeček
20. prosince 2018, 13:34
9
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Řazení v Renaultu Captur má 17,3 jednotek Autíčkářovy stupnice přesnosti. Přesně. Měřil jsem to kalibrovaným krokoměrem.

Honza 'Hamster' Křeček
16. prosince 2018, 19:32
0
Věříte svému autu?

Ta nehoda se skutečně stala a jistě nebyla první podobného druhu, kdy e-Call pomohl.
https://ostrava.idnes.cz/havarovne-bmw-privolalo-ridici-pomoc-dwf-/ostrava-zpravy.aspx?c=A160119_163304_ostrava-zpravy_mav

Stejně tak se podařilo najít včas nemalé množství lidí, kteří se buď přestali ozývat blízkým, nebo si dokázali ještě přivolat pomoc, ale už nedokázali udat svou polohu (při mrtvičkách např.), díky možnosti lokalizovat jejich telefon. Naopak nevím o jediném případu, kdy by někdo dostal pokutu na základě eCall. Neříkám, že by to nešlo, ostatně kdybysme chtěli, tak měřit rychlost umí i všechny mýtné brány.

Honza 'Hamster' Křeček
16. prosince 2018, 14:49
1
Věříte svému autu?

Co se eCallu tyce, tak jiste, je to zneuzitelna vec, na druhou stranu ten chlapik, co loni vylitnul ve vanici s bavorakem nekde mimo civilizaci do lesa, zustal polamanej a uveznenej v aute hlavou dolu bez sance komukoli zavolat a v miste, kde proste ze silnice nebyl videt, by asi nesouhlasil, ze by bylo lepsi eCall nemit a cekat svobodne a v soukromi, az umrzne...

Honza 'Hamster' Křeček
16. prosince 2018, 00:06
0
Věříte svému autu?

Tu vec vzdycky snadno preperes, je to spis takova aretovana poloha volantu nez ze by te to nepustilo. U starsich systemu udrzovani v pruhu to bylo na okreskach trochu otravne, ale taky to nikdy nebylo defaultne zapnute. Treba moje trojkova Delta na to ma cudlik a proste si to aktivujes, kdyz vyjedes na dalnici, samo se to nezapne. No a novy auta uz te nechaj prejet caru, kdyz chces riznout zatacku, poznaj, kdy to delas umyslne a kdy si zaspal..

Honza 'Hamster' Křeček
12. prosince 2018, 09:31
0
Aston Martin nabídne možnost přestavby klasických modelů na elektromobil

No to není tak úplně pravda, stavba byla dokončená 1929 a některé ocelové konstrukce jsou tedy původní, ale to už odbíháme od tématu.... :-)

Honza 'Hamster' Křeček
11. prosince 2018, 22:33
0
Aston Martin nabídne možnost přestavby klasických modelů na elektromobil

Proč léčení ega? Mě fascinují tyhle psychologické analýzy na základě výběru auta.
Co o člověku říká potřeba mít velký hlučný nenažraný šestiválec? :-D

A moderní vnitřnosti na Pražský hrad? Třeba ocelová konstrukce krovů ve sv. Vítu? Ale jistě, jak si račte přát! ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
11. prosince 2018, 15:16
0
BMW X4 30i Xdrive: Bavorský univerzál

VK: Nějak se nemůžu dopočítat - za kolik let je to těch 280.000,-?

Honza 'Hamster' Křeček
11. prosince 2018, 09:58
0
Aston Martin nabídne možnost přestavby klasických modelů na elektromobil

Třeba nechtěj lepší svět, ale lepší Aston Martin? Zkusil si někdo z vás pánové aspoň na chvilku připustit, že nákup elektromobilu nebo hybridu může mít i jiné příčiny než snahu o nějakou pošahanou ekologii nebo lepší svět?

P.S. Správně petrolheadsky zakonzervovaný starý Aston Martin uložený v suché stodole na špalcích a pod plachtou udělá svět lepší?

Honza 'Hamster' Křeček
08. prosince 2018, 19:04
0
BMW X4 30i Xdrive: Bavorský univerzál

Je to velké těžké auto s pohonem všech kol a zážehovým motorem o výkonu přes 250 koní, očekávat tady sedmilitrovou spotřebu by bylo bláhové. Osobně i těch 10+ litrů považuji za velmi dobrý výsledek, ani dvanáct litrů by mi u takového auta nepřipadalo mimo normu.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Continental Mark V 1979
Lincoln Continental Mark V

1979 rok výroby
117 koní výkon
6 600 ccm objem

Chrysler Pacifica  2007
Chrysler Pacifica

2007 rok výroby
250 koní výkon
3 500 ccm objem

Dodge Avenger 2.0SXT VVT benzin 2009
Dodge Avenger 2.0SXT VVT benzin

2009 rok výroby
180 koní výkon
2 000 ccm objem

BMW Řada 5 528i 2000
BMW Řada 5 528i

2000 rok výroby
190 koní výkon
2 793 ccm objem

Dodge Avenger SXT,VVT 2009
Dodge Avenger SXT,VVT

2009 rok výroby
160 koní výkon
2 000 ccm objem