reklama
načítám data...

Hamster

JménoHonza 'Hamster' Křeček
BydlištěPraha
Registracepřed 3.4 rok.
Poslední aktivitapřed 52.0 min.
Komentářů u článků86
Pozitivních komentářů u článků17
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Architekt s vlastním autoservisem? Alfista, který vlastní dva Passaty? Honza je zkrátka plný protikladů a zvláštností. A to znamená jedinečný pohled na svět aut a spoustu poutavých historek ze silnic i z dílny…

Posledních 50 komentářů

Honza 'Hamster' Křeček
23. června 2017, 12:28
0
Britská rally 1998: Drama až do úplného konce.

Na Peugeoty s těma obříma nárazníkama (aby auto narostlo na předpisy požadovanou délku) jsem už málem zapomněl. :)

Honza 'Hamster' Křeček
14. června 2017, 10:12
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

Údržba automobilového veterána má svá úskalí. Díly není vždy snadné sehnat a čas od času se něco pokazí i u toho nejlepšího kusu. Ta auta vyžadovala častou údržbu už jako nová a i tak se občas něco rozbilo, to nebylo jako dnes - jednou za 20.000km vyměnit olej a to je tak všechno. Proto bych si velmi dobře rozmyslel prodej roadsteru, jehož jméno není radno vyslovit. Může se ti snadno stát, že veterán bude značnou část sezony odstavený - a potom by ti mohl spolehlivý japonský vůz dost chybět.

Honza 'Hamster' Křeček
09. června 2017, 12:11
0
5 legendárních silnic v názvech automobilů

k tematu se určitě ještě vrátíme, krom Le Mans toho zbylo víc, co stojí za zmínku..

Honza 'Hamster' Křeček
26. května 2017, 11:07
2
Opel Mokka X: Tohle není SUV

Tak mluvíme tu o téměř nejdražší specifikaci, pro srovnání jsem si tu teď otevřel ceník výběhového modelu Yeti od domácí automobilky a za srovnatelný vůz ve výbavě Style chce Škoda okolo 700.000,- a verze L&K se blíží cifře začínající osmičkou. Většina zájemců o Opel Mokka X sáhne spíše po velmi rozumné výbavě Enjoy (či ještě lépe po akční Smile) a benzínové 1.4 turbo 103kW a tady už se pohybujeme pod půl milionem korun a bez automatu ještě o další desetitisíce níž.

Mokka X funguje dobře v těch oblastech, kde bude nejčastěji používán - maminky budou vozit děti do školy, dědové budou drndat na chalupy a letní zahrádky - a na to je Mokka X opravdu dobré auto, protože je uživatelsky nesmírně přívětivé. Slovy pana Kraba - je to dobře vymyšlená lednička.

O radiomapu se na Autíčkáři vedou už nějaký čas ostré bitvy. Výraz "infotainment" (česky zprávobava) některým z nás připadá natolik stupidní, že jsme se jej rozhodli nahradit vlastním stupidním výrazem "radiomapa". :-)

Honza 'Hamster' Křeček
24. května 2017, 10:44
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

My měli na test Wranglera ve verzi 75th Anniversary, což znamená vepředu otevřený dif, vzadu samosvor, nic víc, uzávěrka žádná. Já auto řídil za deště na okreskách, dálnici, ve městě a v lomu, všude jen s náhonem na zadek (4x4 prostě nebylo potřeba). Auto se chovalo naprosto vzorně (na silničních gumách), neměl jsem pocit nějakých potíží s přetáčením. Vlastně mě obecně Wrangler překvapil tím, jak dobře se s ním dá jezdit po silnici.

Honza 'Hamster' Křeček
24. května 2017, 10:23
0
15 šestiválců s nejlepším zvukem

Ten motor prošel mnoha modifikacemi, dostal vstřikování, DOHC, měnil se objem, občas měl i turbo - s ničím z toho neměl Giuseppe Busso už nic společného, on odešel z firmy vlastně dřív, než se první "Busso" vůbec dostalo do výroby, nicméně to podstatné přetrvalo po celou dobu. A to včetně zvuku. Jasně, starší kusy víc řvou, bo nemají katalyzátory a tlumiče se taky ještě tolik neprožívaly, ale charakteristickej zvuk to má stále.

Honza 'Hamster' Křeček
24. května 2017, 09:12
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

Žádný Wrangler nemá mezinápravový diferenciál. Čtyřkolku je proto vhodné připojovat opravdu jen tam, kde je potřeba, kdo ji bude používat i na suché silnici, může se rozloučit s rozvodovkou. No a v terénu nebo na povrchu s horší adhezí mezinápravový diferenciál vlastně nikdo nepotřebuje, stejně by hned sahal po uzávěrce...

Honza 'Hamster' Křeček
22. května 2017, 19:12
0
Bugatti EB110: Příběhy neobyčejného šílenství

Nikoli, Molsheim připadl Francii podpisem tzv. vestfálského míru, kterým skončila třicetiletá válka (1648). Okupován Němci byl dvakrát, poprvé po prusko-francouzské válce (1871) a podruhé za Hitlera. Výsledek obou světových válek pokaždé znamenal navrácení Alsaska-Lotrinska vč. Molsheimu zpět Francii. Ettore Bugatti byl původem Ital z Milána, značka ale vždycky byla brána jako francouzská, její typická barva (a to i u EB110) je modrá.

Honza 'Hamster' Křeček
22. května 2017, 18:21
0
Bugatti EB110: Příběhy neobyčejného šílenství

Jen dodám, že VW vrátil výrobu zpět do Molsheimu, kde auta stavěl Ettore Bugatti, přesun do Modeny se vlastně týkal jen EB110. Takže s tou "původní továrnou" bych byl opatrnější...

Honza 'Hamster' Křeček
19. května 2017, 14:17
0
Bugatti EB110: Příběhy neobyčejného šílenství

Aktuální M600 má skutečně osmiválec Volvo, nicméně když Noble začínal, používal šestiválce od Fordu. A jak Pagani tak Noble začali výrobu až po představení EB110, takže tu pasáž neberte úplně doslova. Podstatné je, že Bugatti šlo cestou čistého listu papíru, takže nemuselo brát ohledy na rozměry a parametry převodovky či motoru, všechno vznikalo přímo u Bugatti společně s autem. Nebýt toho, nikdy by nemohla vzniknout tak kompaktní pohonná jednotka obsahující v jednom celku i převodovku a rozvodovku - což je onen fígl, jak může mít auto pohon všech kol při zachování nízkého těžiště. Celé EB110 bylo také i se vší tou luxusní výbavou stále lehčí, než třeba konkurenční Lamborghini Diablo, přestože to mělo pohon pouze zadní nápravy.

Honza 'Hamster' Křeček
10. května 2017, 12:51
2
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Netuším, někdo do toho asi něčím praštil...

Honza 'Hamster' Křeček
09. května 2017, 21:36
0
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Nákladová hrana není, ale vyklápěcí okno už bohužel také ne.

Honza 'Hamster' Křeček
09. května 2017, 21:34
1
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Nic dramatického, na dálnici se začne lehce projevovat aerodynamický hluk, u auta této kategorie normální. Hrobovým tichem určitě Tipo nepřekvapí, ale obtěžující hluk se rozhodně nekoná. Motor je tichý, hluk od kol je také minimální.

Honza 'Hamster' Křeček
06. května 2017, 22:25
0
Příběh Čtyřdveřového Maserati

Stejný rozdíl jako mezi Jaguary XJ a XF.

Honza 'Hamster' Křeček
06. května 2017, 16:22
0
Příběh Čtyřdveřového Maserati

Byl a díky za podnět. :-) Další podobná témata jsou v plánu.

Honza 'Hamster' Křeček
02. května 2017, 13:58
0
Toyota C-HR: Batmobil

To je takový náš malý pokus o odboj. Patvar je to podobný jako onen infotainment (tedy zprávobava by bylo přesnější, ale radiomapa se nám líbí víc), jen trochu více bije do očí, protože nad nesmysly v angličtině jsme si zvykli nepřemýšlet.

Honza 'Hamster' Křeček
29. dubna 2017, 09:47
0
Konec atmosféry

Nebo Ferrari F40... Tech aut je tolik, ze by to vyslo na telefonni seznam.

Honza 'Hamster' Křeček
28. dubna 2017, 15:44
3
Yeti je mrtev, ať žije Karoq

Trochu jsem doufal, že nám Škoda předloží nějaký hlubší smysl toho názvu, něco více spjatého s automobilkou. Tajně jsem si přál, aby to bylo: "Vůz jsme pojmenovali po místě, kam jsme odeslali génia, co vymyslel naše slavný otočný kroutítko na ovládání hlasitosti audia."

Honza 'Hamster' Křeček
25. dubna 2017, 15:03
0
Toyota C-HR: Batmobil

Ono to sice vypada dynamicky, ale porad je to Toyota, o jizdnich dojmech neni prilis, co psat. Jezdi to jiste, pohodlne, bezpecne a je to tiche. A naprosto blbuvzdorne. Treba system iMT, diky kterymu ridic nemusi resit jemnou praci se spojkou, auto se o vsechno postara, klidne muzes ridit v lyzacich. Zkratka Toyota....

Honza 'Hamster' Křeček
25. dubna 2017, 10:43
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Liqid: už jsem z těch komentářů a názorů tak zmatený, že nepoznám, co je nadsázka a co je myšleno vážně. Víš, že jsme srovnávací test nového céčka a Superbu dělali, že? :-)

Honza 'Hamster' Křeček
24. dubna 2017, 16:12
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Dvě Corsy, červenou a žlutou :-)

Honza 'Hamster' Křeček
13. dubna 2017, 15:43
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Kde se fasuje ten negativismus, kterým jsou tak nasáklé diskuse na českých internetech? Když někdo pochválí nějaké auto, je to určitě dílo PR a úplatků. Když někdo dá na auto koncovku výfuku nepřipojenou pevně k potrubí, je to proto, že chtěl jistě chudáka zákazníka okrást a ušetřit na materiálu. V žádném případě není možné, že by chválené auto bylo prostě jen dobré a koncovka byla přidělaná k nárazníku prostě jen proto, že je to lepší řešení - lépe to vypadá (k ničemu jinému ozdobné koncovky výfuku stejně nejsou), bo okolo sebe nepotřebuje díru jak vrata. Ale v našich krajích asi prostě pořád jen někdo někoho podvádí a okrádá......

Honza 'Hamster' Křeček
13. dubna 2017, 15:10
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Můžeme vybrat i jiný příklad, stačí si vybrat. Ferrari? Bugatti? AMG?

Honza 'Hamster' Křeček
13. dubna 2017, 14:50
1
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Jj, tyhle ojebávky bych zakázal, jak bude asi udělaný zbytek auta.....

Honza 'Hamster' Křeček
13. dubna 2017, 10:10
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Výfuky zůstaly stejné, tj. ano, koncovka není přivařená k výfuku (nevidím důvod, proč by měla být, takto všechno v nárazníku dokonale lícuje při zachování dostatečně pružného uložení výfuku) a naftová verze má stále výfuk jen na jedné straně, což nekoresponduje se dvěma koncovkami - což je škoda.

Honza 'Hamster' Křeček
12. dubna 2017, 15:49
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Franz: Pokud z nějakého záhadně škodolibého důvodu toužíš vysloveně po recenzích špatných aut, bohužel tě nepotěším. Opravdu jen málo našich čtenářů má o taková auta a čtení o nich zájem...

Honza 'Hamster' Křeček
12. dubna 2017, 14:09
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Kdyby byl trh tak předvídatelný a lepší produkt automaticky znamenal vyšší zájem, máme násobně vyšší čtenost. Nebo že by ostatní magazíny uplácely čtenáře? Přiznejte se! ;-)

Honza 'Hamster' Křeček
12. dubna 2017, 13:51
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Pro automobilky jsme příliš malí a málo mainstream, aby se jim vyplatilo nás jakkoli ovlivňovat. Pro Franze jsme příliš velcí a zapojení do mnohamiliardového byznysu, než aby nás mohl mít za své undergroundové hrdiny, co po nocích smolí ve sklepě samizdat o tom, že VW je ve skutečnosti nejlepší. Přátelé, naše situace je zoufalá. Ale nesmíme to vzdát, svět potřebuje hrdiny!

Honza 'Hamster' Křeček
07. dubna 2017, 13:27
1
Citroën C3 - radost na kolečkách

Tak ono to maximum v 1.500/min není od volnoběhu příliš daleko, že? :-)

Honza 'Hamster' Křeček
07. dubna 2017, 12:31
2
Citroën C3 - radost na kolečkách

Tak předně je to Citroën, podstatné na tom autě je, že v něm člověk je rád, je to vevnitř i zvenku hezké, uživatelsky milé a především pohodlné. Na motoru až tolik nezáleží, tak nějak stačí, aby tam nějaký byl. C3 je alternativou k domácí Fabii, prostor v kabině nechybí, ale stále je to především městské auto.

Honza 'Hamster' Křeček
20. března 2017, 07:12
1
Je to showbusiness

Bránit se je samozřejmě možné, žijeme v právním státě. Když si přečteš celý ten dopis, který jsi dostal, zjistíš, že nejsi povinen těch 700,- zaplatit. Pokud zaplatíš, celá věc tím pro tebe končí, nečekají tě žádné body ani nic dalšího. Pokud ve stanovené lhůtě nezaplatíš, pokračuje správní orgán klasickým postupem, tj. pozve si tebe coby majitele vozidla k podání vysvětlení a bude chtít vědět, kdo to vozidlo řídil. Tady už by ti měli ukázat fotku z radaru. Pokud jsi si jistý, že jsi zákon neporušil (což je u stacionárního radaru dost nepravděpodobné, mám-li být upřímný, ty věci jsou správně nastavené a z podstaty věci se ani nehnou), můžeš se přiznat, že jsi řídil ty a dál se u správního orgánu hájit. Budou ti předloženy všechny důkazy proti tobě a pokud je věrohodně vyvrátíš, budeš osvobozen. Pokud však ne, čeká tě pokuta do 2.500,- a dva body. Pro úplnost jen dodám, že můžeš odmítnout vypovídat ohledně toho, kdo vozidlo řídil, správní orgán tak nezjistí řidiče a věc se k tobě jako bumerang vrátí, pokutu dostaneš coby provozovatel vozidla, výše bude stejná, ale nehrozí ti body.

Honza 'Hamster' Křeček
21. února 2017, 17:50
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

V dodávkách bývají ta místa vedle sebe (počítá se s tím, že za přední řadou sedadel kabina končí), Multipla má prostřední sedadlo posunutý vzad. Malý detail, velký efekt, lidi sou širocí v ramenou, ale relativně ploší, takže stačí pár cm a vejdou se v pohodě. Ten samý princip umožní i lidem mé postavy nasoukat se jako spolujezdec do Smartu.
K ručičkovým hodinkám můžu oponovat tím, kolik mobilů a počítačů ukazuje čas ručičkami - hodinky jsou spíše šperk, zobrazení času je bonus.

Honza 'Hamster' Křeček
21. února 2017, 14:58
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Já a Italofil? Ne, to jistě ne, já jsem nazaujatý a přistupuju ke všem autům stejně. I když jak se tak dívám na stolek s klíči od aut, co máme doma, možná na tom něco bude... :-) Ne, že jsem Alfista se o mě ví, to není žádné tajemství. I tak se ale opravdu snažím být objektivní, líbí se mi mnoho neitalských aut (a některá italská naopak vůbec).

Honza 'Hamster' Křeček
30. ledna 2017, 12:15
0
Nejlepší auto na světě

Tak ze nejlepsi off-road je sluzebni Octavia je jasne, to snad ani netreba zduraznovat... :-)

Honza 'Hamster' Křeček
25. ledna 2017, 22:51
0
Auta, která zachránila svou značku

Jen pár faktických poznámek od starýho Alfisty.... :-) Poslední předfiatí Alfou je vlastně 166, protože to je jen 164 s jinou kastlí. Rez na 156 je zlá věc, týká se podlahy a prahů, přesto je spousta kusů, kde s tím problém vůbec není. Asi jak se Ital vyspal. 156 oproti 155 znamenala především posun v jízdních vlastnostech. 147 a GT jsou modernější, nereznou prakticky vůbec. Twin Sparky sou průser, ale aspoň když zrovna fungujou, sou skvělý. JTS ve 159 je proti tomu nuda, šeď a navíc úplně stejnej malér co se spolehlivosti týče. TBi je výrazně lepší volba. Podstatné ale je, že 156 i 147 se prodalo uspokojivé množství a Alfa díky tomu zůstala mezi námi, o tom ten článek byl...

Honza 'Hamster' Křeček
22. ledna 2017, 19:42
0
Auta, která zachránila svou značku

Další příklady milníků ve výrobních programech automobilek v diskusi jako vždy vítáme. :-)

Honza 'Hamster' Křeček
15. ledna 2017, 17:33
0
Kam se poděly legendární značky?

Já právě zahlédl světlo na konci tunelu. A řešením není to, aby Alfa konečně vyrobila vůz, který se technologicky vyrovná BMW. K tomu asi nikdy nedojde a i kdyby došlo, nebyla by to patrně ta Alfa, jak ji máme rádi. Naděje je v módě. Vždycky, když se trh něčím nasytí, začne tíhnout k popření dosavadního trendu. To dělají hipsteři. Starbucks, Audi a horské kolo má každý, proto jdou opačným směrem. A já věřím, že teď jsou na řadě auta, protože málokde se dnes dá hovořit o uniformitě v takovém rozsahu - to logicky musí vést k trendu odlišit se a koupit si Alfu Romeo či Jaguar, byť mnoho z těch, kdo si takové auto koupí, patrně ani nedocení jeho skutečné výhody. Pro nás to ale znamená jediné - malé zajímavé automobilky přežijí.

Honza 'Hamster' Křeček
07. ledna 2017, 19:29
0
Nissan Navara - komfort, bláto a vánoční stromky

Jistě, vozit kufry na dovolenou na korbě možné je, krytů je na trhu mnoho, otázka je, proč to dělat.

Honza 'Hamster' Křeček
27. prosince 2016, 10:06
0
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 Diesel: Italská renesance?

QV nema klasicky samosvorny diferencial, misto toho ma vsak chytry diferencial s vektorovanim tociveho momentu. U Fordu tahle vec umi zazraky, da se tedy ocekavat, ze v rwd Alfe to bude jeste lepsi.

Honza 'Hamster' Křeček
17. prosince 2016, 19:43
1
10 největších automobilových průšvihů – 2. část

Problem se tyka predevsim US trhu, kde se TDI prezentovalo jako cista alternativa k benzinovemu motoru, takze tam se zakaznici asi citi vice podvedeni.
Jinak se to prodeju prilis nedotknulo. Jina vec jsou pokuty a povinne upravy ci dokonce odkupy aut zpet, o tech se v mnoha zemich stale jeste jedna a dopocitat se celkovy castky za tenhle prusvih nebude snadne. Nicmene zanedbatelne penize to nebudou ani optikou tak velke firmy.

Honza 'Hamster' Křeček
16. prosince 2016, 11:59
0
10 největších automobilových průšvihů – 2. část

Potize byly i s pojistkou, ktera mela zajistit napinak retezu TSI vystaveny i po vypnuti motoru, kdy ho nedrzi tlak oleje. Proto k selhani TSI dochazi vetsinou pri startu. Modifikovany retez kladl na napinak mensi naroky, uplne se jim vsak problem nevyresil.

Honza 'Hamster' Křeček
02. prosince 2016, 18:27
0
10 největších automobilových průšvihů – 1. část

Áčko první generace není vůbec špatné auto pro uživatele, je maličké zvenku (když s ním přítelkyně odjela na nákup, většinou jí místo před domem nikdo nesebral, protože nic jiného se tam prostě nevešlo), překvapivě prostorné uvnitř a celé tak nějak chytře vymyšlené. Zmíním např. páté dveře, které jsou celé plastové, takže to auto má vlastně vzadu celoplošný nárazník. Nebo polstrování dveří, které sahá až k oknu, takže je kam si pohodlně položit loket.
Méně oblíbené je Áčko v servisech. Ta dvojitá podlaha je chytré řešení umožňující právě ona prostorová kouzla, ale má i své negativní důsledky. Přístup k věcem pod kapotou je omezený a některé tam dokonce vůbec nejsou, baterie nebo třeba klima-kompresor jsou kdesi v podlaze pod kabinou. A potom je tu jedna velká slabina jedničkových áček (a ostatně i všech ostatních soudobých Mercedesů) - koroze. Áčka se rozpouští před očima a navíc je prakticky není možné opravit, protože tu dvojitou podlahu nikdo nevyvaří. Takže důrazně doporučuji tento malý Mercedes před koupí důkladně prohlédnout a to i zespoda pod plastovými kryty (zakrytý je celý spodek). Jinak je Áčko spolehlivé a na provoz relativně levné autíčko. Druhá generace je dospělejší a solidnější, tu už lze jen doporučit.

Honza 'Hamster' Křeček
25. listopadu 2016, 10:34
0
Ptejte se: Nové auto pro Návštěvníky

Defender je trochu problematický, protože nesplňuje hned několik kritérií. Že to není úplně SUV a na silnici s ním není život úplná idyla - nad tím by se ještě dalo mávnout rukou. Rozhodně bych ale o Defenderu nemluvil jako o dosud neobjeveném kultovním vozidle. Defender je legendou už dávno. A poslední potíž je s tím požadavkem na současné vozidlo. Defender není současný ani konstrukcí, ale především již není ve výrobě, takže si bude muset počkat na nějaký jiný seriál.

Honza 'Hamster' Křeček
17. října 2016, 11:14
2
Autíčkář se ptá: Zrychlí radary provoz na D1?

To platí za předpokladu, že příčinou nehod ve zúžení je překračování rychlosti. A já o tom nejsem vůbec přesvědčený. Za nehody na dálnici většinou může nepozornost a prohřešky proti plynulosti provozu. A teď už se dostáváme na pole čirých spekulací, nicméně není možné, že takové radary povedou k tomu, že řidiči před nimi budou ostře brzdit a bedlivě sledovat především tachometr (případně si ukolébáni zdánlivě pomalou a bezpečnou jízdou psát SMS či čumět do dáli)? To totiž zní jako podhoubí pro nepozornost a prohřešky proti plynulosti provozu....

Honza 'Hamster' Křeček
13. října 2016, 09:31
3
Po stopách automobilového fanatismu

Velmi trefně a pravdivě napsaný článek, jen ta pasáž o fanoušcích italských vozů vůbec nesedí. Třeba můj Twin Spark nějak moc oleje rozhodně nikdy nežral. Určitě ne víc jak benzínu. Nebo jen o trošku. A že Ferrari občas hoří - no a co, kdo z vás někdy nepoužil hořlavé lepidlo? Třeba na tepelný štít.... Se stane a netřeba hned tvrdit, že je někdo idiot. My milovníci italských strojů taky nekritizujeme německou produkci. Sou to prostě hnusný nepovedený nedotažený imbecilní krabice. A smrděj. Ale jinak proti nim fakt nic nemám! :-)

Super článek, pobavil, dík

Honza 'Hamster' Křeček
30. září 2016, 09:03
0
10 aut, která by si zasloužila přejmenovat do češtiny

Jj, už několikrát sem si říkal, že Jůlinka zelený čtyřlístek je super jméno pro ostrý hothach.... :-)

Honza 'Hamster' Křeček
22. září 2016, 14:39
2
Autíčkář na lovu: Přitažlivé omyly

Ehm, sorry, ale s tou AR 147 GTA je tam pár drobných nepřesností. Problematický samosvor například - největší problém samosvorného diferenciálu u AR 147 GTA je, že tam žádný není. Diferenciál Q2 je možné do auta implementovat z mladších naftových verzí 147/GT, ale v GTA standardně nikdy nebyl. Standardní diferenciál může při opravdu drsném zacházení odejít, bo 250 koní na přední nápravě bez nějakého spešl diferáku je trochu moc, ale je shodný i s AR 156 2.5 V6 a tedy relativně dobře dostupný. Ramena a další komponenty náprav skutečně pochází z AR 156, protože ta jsou na VŠECH AR 156, 147 i GT totožná. Rozdíl je pochopitelně v pružinách a stabilizátoru, to ale snad u všech ostrých verzí libovolných aut. Takže nám zbývá jen Selespeed, což je v AR 147 GTA věc skutečně problémová, ale stejně tak vzácná, ve většině kusů je manuál.

Honza 'Hamster' Křeček
15. září 2016, 12:29
0
Ptejte se: Kombík, který chytí za srdce

No stát se to samozřejmě může, byť sem zatím umřelý turbo u TBi neviděl. Ale za sebe bych z TBi měl mnohem menší obavy než z JTS.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C3 Targa 5.7 V8 4barrel 1980
Chevrolet Corvette C3 Targa 5.7 V8 4barrel

1980 rok výroby
190 koní výkon
5 657 ccm objem

Mazda CX-5 V zaruce do listopadu 2017 2014
Mazda CX-5 V zaruce do listopadu 2017

2014 rok výroby
175 koní výkon
2 200 ccm objem

BMW Řada 3 kastle E36 Compact 316i 1999
BMW Řada 3 kastle E36 Compact 316i

1999 rok výroby
75 koní výkon
1 600 ccm objem