načítám data...

Hamster

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoHonza Hamster Křeček
BydlištěPraha 10
Registracepřed 8.8 rok.
Poslední aktivitapřed 10.5 hod.
Komentářů u článků582
Pozitivních komentářů u článků245
Negativních komentářů u článků31
Možnostinapsat zprávu
Informace

Vlastnictví několika italských strojů jej dovedlo k detailnímu studiu servisních manuálů. Přes nově nabyté znalosti však zůstal zarytým alfistou. S příchodem do Autíčkáře potom získal pro své postižení i publikum.

Posledních 50 komentářů

Honza Hamster Křeček
21. listopadu 2022, 09:29
0
Jak si představuju automobilovou budoucnost

Leasingy a operáky bych do toho netahal, to je jen jiná forma financování auta, ale na princip používání (je to 'moje', já si to vybral, já se o to starám, stojí to v mojí garáži a pojedu s tím, kdykoli já budu chtít, kamkoli já budu chtít) to nemá vliv...

Honza Hamster Křeček
21. listopadu 2022, 09:23
3
Jak si představuju automobilovou budoucnost

Proč bych ti měl hledat náhradu za auto, se kterým jsi očividně spokojený? Ani majitelům SUV nebudu rozmlouvat jejich volbu, když se jim to líbí, ať si to koupí. A ano, mě asi nikdo nepřesvědčí, že polovina populace v ČR potřebuje offroad a tři čtvrtiny rodin náklaďák, aby dojely do Chorvatska k móři. Takže já si to asi nekoupim. Ale to je zas moje věc, žejo... :-)

Honza Hamster Křeček
20. listopadu 2022, 08:54
1
Jak si představuju automobilovou budoucnost

Za mě je, když už někdo fakt potřebuje tolik prostoru (což 99% lidí s dodávkama nepotřebuje stejně jako 99% lidí s SUV nepotřebuje fungovat mimo silnice), je MPV lepší volbou. Jízdníma vlastnostma, variabilitou, výbavou, komfortem... prostě je to auto, kde se od prvních skic počítalo s rodinou, ne s europaletou. Ale jak jsem psal, auta nejsou o racionalitě, já svoje auto taky nevybíral s kalkulačkou v ruce, dodávka je víc a tím je to daný. Proto jsem taky psal, že očekávám příchod naopak ještě větších osobních dodávek jako Iveco Daily. Já si to nekoupím, ale když to někdo chce, tak proč ne. A záměrně říkám, když to někdo chce, ne potřebuje...

Honza Hamster Křeček
19. listopadu 2022, 14:17
-2
Jak si představuju automobilovou budoucnost

Psal jsem o Starii, ktera napriklad nema zavazadlovy prostor. Teda ma, ale velikostne srovnatelny se citigem. Kam chces davat zavazadla a psi nebo dokonce kola teda uplne netusim, ale jak je ctena libost… :-)

Honza Hamster Křeček
19. listopadu 2022, 11:18
-2
Jak si představuju automobilovou budoucnost

Tak ta dodavka je jeste vetsi pitomost a kolik lidi uz si to poridilo. A na nedavno testovanou Starii koukal zasnene snad uplne kazdy, kdo s ni prisel do styku. Pritom je ta vec k nicemu uplne ve vsech myslitelnych ohledech. Auta nejsou racionalni disciplina….

Honza Hamster Křeček
19. listopadu 2022, 11:14
-1
Jak si představuju automobilovou budoucnost

Vy ste všichni strašní pesimisti, to je hrůza :-D

Honza Hamster Křeček
14. listopadu 2022, 11:47
0
Ford Focus ST X: Nekompromisně

Něco mezi, což je asi správně.
Cítíš, že se pod pedálem něco děje, ale zas ani cesty po městě nejsou za trest.

Honza Hamster Křeček
29. října 2022, 17:38
0
DS 4 E-TENSE: Na obláčku osobitosti

Je to o tri centimetry vyssi nez Peugeot 308 a o centimetr vyssi nez Focus. Fakt to hodne klame telem….

Honza Hamster Křeček
29. října 2022, 16:58
0
DS 4 E-TENSE: Na obláčku osobitosti

Tvarově je to klasický hatch, ty 'cross' doplňky to trochu maskují, ale je to normální hatch. V tom nic nového není. Ale je to luxusní hatch zaměřený na styl a komfort - a tady už se konkurence hledá těžko. Když už někdo vypustí do světa prémiový hatch, je to většinou sportovně střižený model, na kterém je stejně více či méně vidět, že v portfoliu značky tvoří spíš ten základ. Tohle auto ale používá na podvozku technologie z limuzín a uvnitř je ručně obšívaná palubka a dýha z jasanu - v tom je DS unikát..

Honza Hamster Křeček
17. října 2022, 18:18
0
Proč si nenecháme pomoci?

To je jeste jiny problem, totiz ze ridici s asistencnimi systemy neumi pracovat a chteji po nich bud vsechno nebo nic. Jenze asistencni system je jen asistencni, ze…
Spousta lidi treba nadava, ze adaptivni tempomat ma dlouhou prodlevu, nez opet zacne zrychlovat (kdyz treba auto pred vami uhne). Ale ten tempomat jim nezakazuje pridat plyn manualne, ze ne?
To neni autopilot. Je to jen tupa asistence, ridit musi ridic (a odpovednost jde taky za ridicem)

Honza Hamster Křeček
15. října 2022, 13:04
0
Proč si nenecháme pomoci?

Souhlas. Ostatne pristi tyden se tomu budu venovat v testu jednoho jinak velmi povedeneho vozu…

Honza Hamster Křeček
15. října 2022, 12:38
0
Proč si nenecháme pomoci?

Naprosto souhlasim. O to vic me prekvapuje, ze autoskola zamrzla nekde v devadesatkach a nejvic hi-tech vec, o ktere se tam clovek dovi, je mozna ESP. Ale jen mozna.
Malokdo umi asistenty spravne pouzivat a spousta ridicu, kteri se povazuji za machry v oboru, je dokonce hrdych, ze je vubec nepouzivaji. A naopak jsou hrdi, ze umi radit s meziplynem a dvojitym vyslapovanim spojky, coz je vedomost v modernim voze uplne k hovnu…

Honza Hamster Křeček
26. září 2022, 11:41
2
Stará, nebo nová legenda... Co si vyberete?

Hatch týhle třídy se u Lancie prostě jmenuje Delta. Nebo myslíš, že kdyby u VW přestali dělat Golfa R, taky celou řadu přejmenujou na Jettu a jméno Golf už nikdy nepoužijou z úcty k památce 'erka'? Já si to teda nemyslím...

Honza Hamster Křeček
23. září 2022, 17:28
0
Stará, nebo nová legenda... Co si vyberete?

Musim rict, ze me tahle otazka dostala. Premyslim nad ni od chvile, co se tu clanek objevil, a porad uplne nevim. Prochazel sem si v hlave seznam vsech svych oblibenych starych aut, ale kdyz jsem je postavil proti odpovidajicimu novemu modelu, nakonec z toho vzdy vypadlo, ze youngtimer je sice cool, ale pokud clovek nelpi na tom ‘byt cool’, nema vlastne moc co nabidnout. Takze miz toho nakonec vypadla dve auta.
- BMW 840i E31, protoze nova osmicka se mi moc nelibi, pripada mi jako ‘jen dalsi BMW’
- Mercedes SL generace R129, protoze je to narozdil od vsech Mercedesu predtim i potom dobre auto
Nic vic sem za ty dva dny nevymyslel. Asi starnu…..

Honza Hamster Křeček
23. září 2022, 13:08
4
Stará, nebo nová legenda... Co si vyberete?

Tak jasně, Delta III je jen jiná kastle Fiatu Bravo, což jí nikdo nedokáže úplně odpustit. Ale možná by bylo dobré říct si to celé - Delta II je jiná kastle Fiatu Tipo a Delta I je jiná kastle Fiatu Ritmo. Takže vlastně jen navazuje na tradici.

Integrala je skvělý auto, ale je to auto z tý kategorie 'super, pokud s ním nemusím jezdit', na daily se to už moc nehodí. Čímž je to srovnání celý dost pokřivený...

Honza Hamster Křeček
16. září 2022, 09:48
0
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

Tady na tom příběhu se mi líbí ta nadčasovost toho auta. Klasický hranatý kombík Volvo pořád vypadá dobře a nedělá ostudu. Prostě není důvod ho vyměnit, takže mě ten milion kilometrů vážně nijak nešokuje. A to je i to, co mám na volvech obecně rád. I starý volvo má pořád nějaký ten šarm. I ta dnešní jsou tak jiná, že za 20 let na tom budou stejně, jako to auto v článku - nebude důvod je měnit...

Honza Hamster Křeček
30. srpna 2022, 14:20
0
Ulice patří autům

Metropolitní plán je složitá věc a na jeho prostudování se obávám nemám kapacitu. A co se týče připomínek - Magistrát jistě přijde se skvěle paragrafově zdůvodněnou odpovědí, proč jsou všechny jednotlivosti v Praze naprosto správně a dle předpisů. Jistě mají několik lidí specializujících se na odpálkování potížistů. Ale mě přesto nikdo nepřesvědčí, že mít tři cyklotrasy vedle sebe (BUS/TAXI/CYKLO pruh, v něm cyklo-pruh a za travnatým pásem o 3m vedle samostatnou cyklostezku - ano, i toto kombo v Modřanské ulici řidič najde) není pitomost. Mimochodem - je vůbec legální použít cyklopruh nebo cyklopruh v cyklopruhu, když s danou ulicí vede souběžně cyklostezka? :-) Stejně tak mi nikdo nevymluví, že je správné obcházet stavební řízení a dopravní stavby deklarovat jako dočasné - o to hůř, že to dělá sám Magistrát, jehož úředníci jen o pár kanceláří vedle mají na dodržování pravidel dohlížet.

Honza Hamster Křeček
22. srpna 2022, 16:54
4
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Motoristi jsou konzervativní a zákazníci BMW patří mezi ty nejkonzervativnější. Auto s dlouhou přední kapotou pro ně bude pořád přijatelnější, protože vypadá jako něco, co znají. A je úplně jedno, že pod tou kapotou nic není. A i obchodně - chcete čtyřku grand coupé? Jasně, není problém, máme diesel i benzín... a nechcete si zkusit i elektrickou verzi? Na tohle se prostě musí jít pozvolna, ne hned šokem...

Honza Hamster Křeček
20. srpna 2022, 19:56
1
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Tak to je dano tim, ze ‘ctyrka’ se nabizi s ruznymi typy pohonu…

Honza Hamster Křeček
20. srpna 2022, 13:33
2
Hyundai Matrix: Multipla z Wishe

Od chvíle, kdy jsem to auto viděl poprvé, mi na něm něco chybělo. A teď konečně vím, co! Jak to má kapotu pod čelním sklem zalomenou, vzniká tam takové divné tupé místo, tam by to chtělo nějaký hezký detail. Co třeba tam přesunout dálková světla? ;-)

Honza Hamster Křeček
20. srpna 2022, 10:28
0
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Jop. A funguje to hezky, tak snadno to nezamrzne, používá se to dobře. Jen to upatlání je protivné, na klasické klice to nebylo tak vidět, protože je všemožně tvarovaná, tohle je dokonale hladkej lakovanej pásek....

Honza Hamster Křeček
20. srpna 2022, 10:09
1
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Ano i ne. Jsou hezké, dobře se používají, ale jak jsou ploché, tak je na nich vidět každý otisk prstu. A jsou to kliky, takže otisků prstů je na nich spousta. Výsledkem je, že vypadají pořád upatlaně. Nicméně ano, jsou hezké a líbí se mi, že BMW nepodlehlo módním tlakům a nepoužilo vyjížděcí kliky, které nemám rád..

Honza Hamster Křeček
13. srpna 2022, 21:38
3
Ferrari Testarossa: Zrodila se hvězda

Jde o poskládání klikového hřídele, v boxeru jdou protilehlé válce proti sobě ('boxují'), ve vidlicovém motoru s rozevřením 180° ne.

Honza Hamster Křeček
13. srpna 2022, 21:30
1
Ferrari Testarossa: Zrodila se hvězda

Tak to o jednom zrcátku a o kabriu pro Agnelliho už se popsaly stohy papírů...
Testarossu všichni známe, chtěl jsem si jen tak kolektivně zavzpomínat... :-)

Honza Hamster Křeček
05. srpna 2022, 13:27
0
Mercedes Benz Marco Polo 300d RWD: Nejrychlejší baráček na silnici

Jak řikám - jde to, jen se mi těžko hledaj důvody, proč to dělat...

Honza Hamster Křeček
05. srpna 2022, 12:57
1
Mercedes Benz Marco Polo 300d RWD: Nejrychlejší baráček na silnici

Tak jako dá, ale víceméně jakýkoli rodinný auto bude na daily bázi lepší. Všechno to harampádí vevnitř tam po celý rok prakticky jen překáží a zbytek je v tomto případě čtyřmístné auto s omezeným zavazadelníkem a šoupačkama jen na jedné straně - a to celé o velikosti (a se spotřebou) dodávky, se kterou se blbě parkuje... Chceš s tím jezdit každej den?
-
Komentář upraven 5. 8. 2022, 12:58:08

Honza Hamster Křeček
05. srpna 2022, 12:03
3
Mercedes Benz Marco Polo 300d RWD: Nejrychlejší baráček na silnici

Já se přiznám, že příliš nechápu celý koncept těhle aut. Dodávka, která stojí jako dvě normální dodávky, ale když potřebuju odvézt něco velkého, musím si na to někde půjčit nějakou jinou dodávku, protože sem nedám nic. Takže je to neforemné a dost nepraktické auto, co stojí někde v garáži jak je rok dlouhý, bo se na nic nedá použít. A to všechno jen proto, abych si v tom užil dvakrát do roka dovolenou, kdy v tom můžu přespat. Ale přespat kde? V EU si jen tak na nějaký louce kempovat nemůžu, takže skončím v kempu, kde dostanu svůj vykolíkovanej čtvereček trávníku, ke kterýmu vede betonová cesta a kde nejbližší lidi jsou hluční Němci pět metrů vedle mě na svým čtverečku trávníku. Tohle je luxusní relax pro lidi, co si můžou dovolit utratit 2,5 mega za auto, který využijou jen dva týdny v roce? Asi tomu nějak nerozumím...

Honza Hamster Křeček
29. července 2022, 16:14
-5
Na Eibenthal! aneb Autíčkářovy chaotické zápisky z Gumbalkánu

Ne, jasne, kdyz ti nekdo rekne, ze jen delas bordel s vrakem, co tak tak projde technickou a ze jsi stadova ostuda a totalni debil (pro strucnost vybiram jen z komentaru s nejvice lajky), to si tezko nekdo muze brat osobne… :-D jak taky, zejo…
-
Komentář upraven 29. 7. 2022, 16:16:18

Honza Hamster Křeček
29. července 2022, 11:16
-2
Na Eibenthal! aneb Autíčkářovy chaotické zápisky z Gumbalkánu

Sorry, jsem z těch hejtů všude a na všechno unavený, člověk aby se bál vystrčit čumák z domu…. Tak mám někdy problém poznat, co kdo myslí vážně… :-)

Honza Hamster Křeček
28. července 2022, 22:07
-5
Na Eibenthal! aneb Autíčkářovy chaotické zápisky z Gumbalkánu

Proč? Trasa je naplánovaná po legálních cestách, není to o rychlosti ani o časech... tak proč by to měla řešit policie? Protože je to zábava a zábava by měla být ilegální tak nějak z principu? Nebo proto, že o tom někdo píše, místo aby to zůstalo tajné a teda OK?

Jestli někdo dělá bordel, je to jeho odpovědnost, ale nadávat každému, kdo Gumbalkán jel, protože se někdo někde choval jako dobytek, to už je solidní chucpe. Dnešní internety jsou plné kádrování, nad kterým by si i leckterá zasloužilá domovnice odplivnula..

Honza Hamster Křeček
27. července 2022, 12:50
1
Na Eibenthal! aneb Autíčkářovy chaotické zápisky z Gumbalkánu

Přiznám se, že jsem z diskuse pod článkem hrozně zklamaný. Čekal jsem debatu o úpravách, které by měla Dacia do příštího ročníku absolvovat, či návrhy na zcela nový expediční speciál. Prostě autíčkářskou debatu. A místo toho tu čtu moralizování o tom, že burácení mocné Dacie jistě rušilo tok lesní energie a kazilo veverkám lehkost duše. Svět začíná být pěkně smutné místo a to utahování šroubů nepřichází od institucí a autorit, děláme si ho sami.

Honza Hamster Křeček
16. července 2022, 09:44
6
Ulice patří autům

Já :-)
Omlouvám se za sníženou kvalitu obrazu... :-D
-
Komentář upraven 16. 7. 2022, 09:45:00

Honza Hamster Křeček
09. července 2022, 22:59
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

'Enko' je plnohodnotný hothatch, cílí na trochu jiného zákazníka, na někoho, kdo hledá víceméně sporťák, ale zabalený do kabátu normálně použitelného auta. Octavia RS je hezká stylová rychlá Octavia, nabídne víc prostoru, víc výbavy, víc 'simply clever' řešení, prostě lépe se používá jako auto. Sporťák to ale není. Cestu s dětmi na chatu si v ní oproti nějaké obyčejnější verzi užijete víc, ale provětrat ji do Mostu na okruh vás ani nenapadne...

Honza Hamster Křeček
09. července 2022, 12:33
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Pravda, špatně jsem se díval, u TDI je alternativně 4x4, ale vždy s DSG.

Honza Hamster Křeček
09. července 2022, 09:31
-1
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Jen pro úplnost doplním, že šestistupňový manuál je i ve čtvrté generaci k dispozici pro zážehovou i vznětovou variantu (hybrid jen s automatem).

Honza Hamster Křeček
15. června 2022, 22:27
0
Volkswagen Taigo 1.5 TSI R-line: Na první pohled

Mám teď zkušenosti s novým Tiguanem Allspace s cenovkou přes milion a čtvrt, tedy auto, na které už je dle mého názoru možno klást nějaké nároky stran kvality. A výše popsané věci (lane assist, start&stop, wireless nabíječka etc.) jsou v něm identické s identickými problémy.
Start&stop už dnes není třeba vypínat, v době hybridů musí motory zvládat a zvládají opakované starty bez sebemenšího problému, tohle je technologicky vyřešeno (zas takoví pitomci konstruktéři nejsou). Ale pokud ho chceš vypínat, rozmlouvat ti to nebudu. Nicméně po zkušenostech s auty třeba od Peugeotu (a to nemluvím o mildhybridech nebo hybridech, kde je to zas o level jinde) mě prostě zarazí, když z ničeho nic otřese celým autem na každé křižovatce start motoru - protože vím, že to tak být nemusí. A start&stop je jen špička ledovce.
Já věřím, že to ve VW vyřeší. Ten problém se nazývá IT a týká se vícero automobilek (a nejen automobilek). Nevim, proč je takový problém v IT vyrobit něco, co funguje, nevyznám se v tom. Ale realitou dnešních dní je, že snad nic z tohoto oboru nepracuje bez chyb. Vztekáme se, že nám zamrzá radiomapa v autě - ale mobily snad nezamrznou? A kdo ještě nikdy nemusel restartovat počítač kvůli chybě? Nebo hodinky? Pračku?
Bohužel jsme to jako zákazníci trpně přijali za fakt, i drahé kompy čas od času restartujem a pravidelně aktualizujem a už nám ani nepřijde divný, že musíme věnovat tolik času opravám něčeho, co je nový a nemá důvod být porouchaný. V popisu každé aktualizace iPhone se dočteme, že 'opravuje známé chyby' - wtf? Kolik chyb tento 'prémiový produkt' vlastně má? Stovky? Tisíce? A to je v pořádku? V autech na to ale zvyklí nejsme a já doufám, že si na to ani zvykat nebudeme.

Honza Hamster Křeček
15. června 2022, 21:32
0
Volkswagen Taigo 1.5 TSI R-line: Na první pohled

Musím do značné míry potvrdit, co píše Ransom. Taigo v katalogu vypadá ideálně - hezký automobil, spousta výbavy, kvalita by VW, cena za slušný kus auta přijatelná. Bohužel tomu chybí to něco, proč si zákazníci VW tak oblíbili a byli ochotni za něj i připlatit. Někdo tu zmínil ergonomii a že např. start&stop systém lze snadno vypnout jedním stiskem tlačítka. A to je pravda. Ale je k tomu třeba dodat to b), totiž že v jiných nových autech už ten systém nevypínám, protože není nijak obtěžující. V Taigu obtěžující je. A není to jen start&stop, podobných drobností je tam spousta - namátkou třeba bezdrátová nabíječka, která se z vašeho telefonu snaží udělat topinku, hlídání v pruhu, které občas vůz vyšle nepochopitelným směrem, automatická světla, která na tunel zareagují po 300 metrech.... Jsou to drobnosti, do testu jsem je ani nevypisoval, v téhle kategorii auta je lze ještě tolerovat. Ale u VW jsme byli zvyklí, že se tohle nestává. A pokud už argumentuju cenou - ano, to lze akceptovat třeba v případě odhlučnění, tam to beru - co bych v SUV za půl milionu (což je dneska fakt pakatel) mohl chtít.. Jenže výše zmíněné věci jsou společné s ostatními (mnohdy násobně dražšími) modely. A to je něco, na co by se ve VW měli zaměřit, jinak jejich hvězda začne pohasínat..

Honza Hamster Křeček
13. června 2022, 21:23
5
Peugeot e-Rifter: Jednoduše

Pročetl jsem si ty komentáře tady a pár věcí bych asi chtěl uvést na pravou míru:
My jsme si to auto nevymysleli. Nevymysleli jsme si ani strategii automobilky Peugeot ani politiku EU. My nejsme závislí na penězích od vlády, automobilek ani na počtu kliků (ano, z reklamy máme peníze, ale Autíčkář nás opravdu neživí, na nějaké clickbaity se u nás nikdy nehrálo), na to jsou tu jiné weby plné prvoplánově líbivých textů. Nejsme propagátoři ničeho. Nevedeme kampaně. Nesnažíme se nikomu nic zakazovat ani přikazovat. Nesnažíme se změnit svět.
My jen zkoušíme, co je právě na trhu, a píšeme o tom. Fakt je to až takle prosté....

Jestli vy chcete proti něčemu bojovat, na někoho útočit, něco zakazovat nebo něco jiného bránit či dokonce propagovat, je to vaše věc, ale prosím - nezatahujte nás do toho. I na to jsou na internetech různé jiné weby. Zajímá nás váš názor, ale nemůžeme mu přizpůsobovat naše texty, to by bylo proti zásadám svobodné novinařiny, které bychom i nadále rádi ctili. A pokud naše poznatky právě nesouzní s vaším světonázorem, zkuste to tolerovat a nenapadat nás. Je to otravné a člověk si potom často říká, proč ten magazín vlastně dělat. Je s tím docela dost práce a nakonec vám pak každý, kdo jde kolem, stejně jen vynadá (ať napíšete cokoli..).

Je mi jasné, že za tento text dostanu spoustu mínusek, že máte pocit, že je mou povinností bojovat za vaše oblíbená auta, ale.. sorry, já tu ve skutečnosti žádné povinnosti nemám.

Honza Hamster Křeček
11. června 2022, 00:16
1
Peugeot e-Rifter: Jednoduše

Jo jo, když nám o tom zakážeš psát, tak to nebude, to je jasný…
Ale hlavně nedělat nic na sílu, žejo, to je totiž hnus… :-D
Co tam máš dál? Překvap mě! :-D

Honza Hamster Křeček
07. června 2022, 07:44
1
Peugeot e-Rifter: Jednoduše

Nojo, ale o cem potom psat? Porad dokola o sportacich? Vzdyt sou vsechny uplne stejny, to by byla nejvetsi nuda na svete a skoncilo by to jako benzinřidič…. :-)
-
Komentář upraven 7. 6. 2022, 09:50:05

Honza Hamster Křeček
06. června 2022, 15:14
2
Peugeot e-Rifter: Jednoduše

To znám. Já na recenzi popisující ladnost tvarů překrásného Fiatu Multipla čekám už víc jak dvacet let a pořád nic. Nesmíš to vzdát, jednou to přijde... ;-)

Honza Hamster Křeček
06. června 2022, 10:19
0
Peugeot e-Rifter: Jednoduše

to Habbakukk: No počkej, tak ale srovnávat osobák s DPH s dodávkou bez DPH, to už je trochu mimo (nehledě na to, že ne každou manželku bys skříňovou dodávkou potěšil)....
Proace v osobní verzi (Proace City Verso) začíná na 600.000,-, s automatem a nějakou tou výbavou je reálná cena auta, které si opravdu někdo koupí, někde kolem 800.000,-. A ano, to by i pro mě byl důvod koupit si spíš Toyotu než e-Rifter, ale nemotejme do toho nereálná čísla...

Honza Hamster Křeček
06. června 2022, 09:58
-2
Peugeot e-Rifter: Jednoduše

Když se dívám, jaká auta ráno vozí děti do škol třeba v Říčanech a okolí, tak jsou to většinou SUV mainstreamových značek, různé Outlandery, Hondy HR-V, Kie, Hyundaie etc., to jsou auta, která stojí kolem milionu, žádné prémiovky. Že se u nás kupují často ojetá, je jiná věc, nové auto ojetině cenou asi těžko může konkurovat. Ta elektrika má i nějaké výhody, své zákazníky si najde. Ale taky neočekávám, že to bude nějaká masová záležitost a určitě to nebude hned a už vůbec ne na našem trhu.
Osobně bych v téhle generaci Rifteru spalovací motory taky ještě nechal....

Honza Hamster Křeček
23. května 2022, 14:04
0
Lincoln Town Car 2005: Vypadá podobně jako předchůdce, ale...

Tunel tam není, protože auto je šestimístné. Teoreticky.
V praxi bych tam asi radši dal ten tunel... :-)

Honza Hamster Křeček
15. května 2022, 14:02
4
Nejnepochopitelnější závady, jaké se vám přihodily

Je to možné, předpokládám, že tam někde něco takového bude a jistě to bude popsané v návodu… :-)

Honza Hamster Křeček
02. května 2022, 12:53
2
Maserati Grecale: Stále stejně a přitom úplně jinak

To všechno bude, už jsou naplánované premiéry nových sedanů i kupé. Grecale je ale první (když nepočítám MC20, což je ale hodně specifické auto) z téhle nové generace, při pohledu na Grecale si můžeš udělat jistou představu, jak bude vypadat nové GranTurismo a GranCabrio (2023) a následně i nové Quattroporte a Levante (2025), jaké technologie v nich budou etc..

Honza Hamster Křeček
17. dubna 2022, 09:54
0
Ferrari 456 GT: Všechno nebo nic!

Já vím, že tradiční je ta béžová kůže a červený lak, ale mně se z nějakýho důvodu děsně líbí modrý interiéry Ferrari...

Honza Hamster Křeček
16. dubna 2022, 21:36
2

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Hummer H2  2008
Hummer H2

2008 rok výroby
400 koní výkon
6 200 ccm objem

Chevrolet Caprice 9C1 Police 1992
Chevrolet Caprice 9C1 Police

1992 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Tahoe Z71 4x4 2007
Chevrolet Tahoe Z71 4x4

2007 rok výroby
320 koní výkon
5 300 ccm objem

Cadillac Escalade ESV 2010
Cadillac Escalade ESV

2010 rok výroby
403 koní výkon
6 200 ccm objem