načítám data...

Autíčkář se ptá: Existuje dostupná náhrada za MX-5?

Čas od času řeším jednu palčivou otázku. Co dělat, až se rozhodnu, že mě malé červené auto už nebaví a chci se posunout dál? Je vůbec kam?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Dnešní otázka bude spíš hypotetického ražení. Malý červený roadster mě zatím stále ještě baví a stále ještě mám dostatek sebemrskačství odhodlání jej provozovat jako vůz denní potřeby. Je tedy fakt, že čerstvě už jej každý den ani nepotřebuji. Do nového zaměstnání to mám jen pár minut pěšky… Na druhou stranu, to se může stát i katalyzátorem pokroku.

Dobře, je na čase dát si nějaká kritéria. Jaké auto by mi mohlo nahradit MX-5? Nemusí to být nutně roadster, ale preference by byla spíše dvoudveřového až třídveřového auta. Musí to být zadokolka, samosvor preferovaný a manuální převodovka taky. Na druhou stranu, na motoru mi až tak nesejde. Jasně, mám rád osmiválce, ale když nebude, svět se nezboří. Ba, klidně dám přednost něčemu lehčímu. A co pomyslný rozpočet? No, řekněme 250 tisíc. Stejně bych to beztak ztunil, tak ať to nestojí až tak moc. A protože se chci posunout, mělo by jít i o automobil s rokem výroby vyšším než je 1992…

Máte nějaký nápad?

Dan hned z první vypálil, že 250 tisíc vcelku spolehlivě sežene BMW 130i, pokud tedy přežiju pětidveřový hatchback. Případně, že mohu přisypat a v tom případě se vejde i BMW Z4. No, tak se podívejme k našim německým sousedům.

foto: BMW

Je fakt, že 130i se najde, ale víte, já jaksi… Seděl jsem v tom jednou a kromě trochu utlumeného šestiválce si pamatuju jen to, jak se tomu nechtělo do zatáček. A že na stejné téma žehral i jeden z mých kamarádů, který se od 130i posunul zpět k E46 coupé. Navíc, já bych fakt chtěl málo dveří.

Další brouzdání inzercí sice odhaluje, že i BMW E92 by se v inzerci pár našlo, ale bohužel nemohu říct, že by mne chytly za srdce, ať už svou konfigurací (320i) nebo stavem. Nevím, u BMW asi moje oči nevyberou. Dál?

zdroj: nissannews.com

Kroky našince se mohou zastavit u Nissanu. Konkrétně u 350Z, které má charakterní třiapůllitrový šestiválec s necelými třemi stovkami koní, manuální převodovku, VLSD. A jen dvoje dveře. A jeden a půl tuny. Celé to funguje docela fajn, snad jen na brzdách je poznat, že s vahou auta mají co dělat. Možná, kdyby nic jiného… Nemáme tu ještě něco?

No, pokud se budeme držet našich reálií, tak spíš ne. Starší auta jako Nissany S-chassis a zadohrabavé Toyoty podléhají takzvané drift-tax, neboli ceně, která odpovídá obří poptávce, kterou nafouklo nejenom driftování, ale také různé filmy s jedním blonďatým a jedním holohlavým pánem, kteří nepotřebují zákony fyziky, dokud mají rodinu. Nabídku taky solidně snížila koroze, která se nevyhýbá ani populárním autům, nepomohly ani ony zákony fyziky, díky kterým jich spousta skončila omotaných okolo stromů.

No nic, já nechtěl, aby to tak dopadlo… Nenabízí inzerce něco ze zámoří?

Ale jistě, ozvalo se z vyhledávače. Na Camaro, které mám tak rád, to není. To je přecejen už dost staré. Ale je tu ještě něco, co mě zaujalo už u hry Ford Racing.

zdroj: performance.ford.com

Ano, je to Mustang. V roce 1994 začal z výrobních linek sjíždět Mustang s označením SN-95. A v roce 1999 přišel na svět jeho facelift s označením „New Edge“. A právě ten se mi líbí. Podivné zakulacené tvary zde střídají ostré hrany, které z něj dělají skoro nadčasovou záležitost. A pod kapotou je vše správně! Je vám jasné, že s šestiválcem bych si ho nekoupil, že? Vidlicový osmiválec Modular o objemu 4,6 litru zde má od 260 koní víc a to je nějak tak v pořádku. Kromě GT varianty se po evropě najdou i verze SVT Cobra, které mají obvykle dvě vačky na hlavu, dohromady 32 ventilů a 320 koní. A to už by bylo malebné. O tom, že Mustang by mohl být vhodnou volbou svědčí i Jeníkovy matné vzpomínky, že v jednom bez střechy strávil zhruba jedno celé léto a pokud si pamatuje, moc se mu to líbilo. Navíc, k jeho úpravám bych měl i jeden předobraz, ten z té počítačové hry. Tedy Cobru R z roku 2000. 

zdroj: performance.ford.com

No jo, takže nakonec dopadnu tak, že si jednoho dne koupím Mustang? Snad ne. A pro je na čase se zeptat vás, našich drahých čtenářů. Čím jiným bych mohl nahradit Miatu, až na to mě přijde? Nebo jsou moje požadavky mimo? Diskuse je vaše!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Jakub Pospíšil
04. července 2021, 22:27
14

Jak jsem již říkal, plán je následující.

1) Koupíš new edge Mustang. Doporučuji žlutý.
2) Budeš z něj zklamaný a tak mi ho levně prodáš.
3)????
4) (Můj) profit.

reagovat
František Čáslavský
05. července 2021, 11:46
2

:)

Bigg.I
04. července 2021, 23:02
2

Milý Františku,
Ford Sierra se vyráběl do roku 1993. Takže si polepšíš :)), o celý jeden rok možná!
V daném rozpočtu bys postavil schopné třídvířko za pár let, se vším všudy a ani to nebude dosahovat kvalit Miaty. Spoko? :D

Teď vážněji. Ten Mustang se mi šíleně líbí. Hlasoval bych pro něj (jen z interiéru bleju). V BMW jsem seděl a nepřesvedčilo mě to ničím - hlavně ten interiér je fuj fuj pro mě. To bych si radši oblíkal Miatu.

Než 350Z tak radši Infinity G35 (papírově vyjde hůř a je těžší, ale ta exkluzivita!!). Žena se tě zeptá čím jezdíš a ty neřekneš, že jsi přijel v Nissanu, ale v Infinity. No jen si to řekni.. INFINITY, nezní to vznešeně? Akorát do 250 tisíc by to byl malinko oříšek sehnat. Lehce nad bys po nějakém hledání i našel.

Co takový Hyundai Genesis? Je to auto za které se člověk víc stydí než za 350Z, není tak kultovní a navíc 250 tisíc je spíš spodní hranice pro tyhle kousky a eště s tím špatným motorem (Turbo, né V6... ikdyž, to je subjektivní).

Viděl bych to naprosto jednoduše.... Je na čase posunout sebemrskačství na další level a to ve všech ohledech. RX8 :).

Otázka pod čarou, je MX5 nejčastější téma všech autíčkarskowebů?



reagovat
su
sulcik_94
05. července 2021, 11:35
2

A žena ti řekne: "Co je to infinity?" Takže tvůj "Steet credit" nevyroste, akorát máš těžkou krávu na kterou se nedá nic sehnat ????

František Čáslavský
05. července 2021, 12:47
3

Jako, úplně mi nedává smysl přemýšlet na něčím, co sice vypadá víc cool jak 350Z, ale za to se na to hůř shání karosářský díly :))

Bigg.I
05. července 2021, 17:52
3

Škoda, že moje nadsázka nebyla moc pochopena, ikdyž jsem se snažil :D

liška
07. července 2021, 09:37
0

Probůh, naučte se to Infiniti psát s měkkým IIIIIIIIIIIIIIIII ! Já po nich občas pokukuju a i majitelé v inzerátech píšou občas Y. Nechápu.

su
sulcik_94
12. července 2021, 16:21
-2

Díky za Váš relvantní komentář k tématu.

bkralik
04. července 2021, 23:49
1

Na hodně podobnou otázku se nedávno někdo ptal na facebookové skupině okresky.cz (alespoň teda myslím). Každopádně závěr z toho byl podobný, jen k tomu tvému seznamu přidali Mazdu RX-8 a Lexus IS200/IS250 (za kilo) s aftermarketovým kompresorem (za další kilo). Ale vím že s tím ISkem mělo spousta lidí podobný problém jako s tou 130i - prý to není úplně okreskové auto...
Každopádně já teď řeším podobné dilema (náhradu NBčka) a jako docela zajímavá věc mi přijde cena lehce střelených NDček - takové ND1 s 1.5kou trochu pobouchané na blatnících a dveřích se dá sehnat (v reichu) už za E8000, což je překvapivě blízko tvému limitu i s nějakou rezervou na náhradní díly...

reagovat
Ev
Evlo
05. července 2021, 02:02
0

1. tco
2. 987

Ev
Evlo
05. července 2021, 02:04
0

to měl být samostatný příspěvek, ne reakce ...

Regular John
05. července 2021, 12:26
0

Nedá mi to nereagovat na to Isko :-) Za 200k už se dá postavit hezký kousek jak s kompresorem tak komplet výfukem a vyladěným podvozkem a možna i většími brzdami a řeknu ti, že to auto miluje okresky. Každá jízda v něm je pro mě zážitek a zároveň je fajn i to, že je to fakt spolehlivé auto a ten motor zvládá přifouknutí naprosto bez problémů.

František Čáslavský
06. července 2021, 02:08
2

Potřebovat nutně all-around auto, pak je ISko žhavý kandidát, sic bych spíše koukal po IS300 :)

Vavris Vavrisovic
12. července 2021, 09:23
0

S tím IS nějak nevím. Nejel jsem teda žádný upravený kus, ale za mě to auto není sladěné... Převodovka rychlá jak ze supersportu, spojka naopak pomalejší stejně jako reakce/mapa plynového pedálu. A k tomu vyloženě ležérní řízení. Podvozek asi vyléčit půjde, ale celkově mi to spolu nehraje...

RRRampapapa
17. července 2021, 20:42
0

Já se možná zeptám blbě, ale jak to myslíš s ležérním řízením? Můžu srovnávat 2 kusy IS s E46 kompaktem, který by měl mít ještě strmější řízení než obyčejná E46, a možná mám olšové ruce, ale IS se mi zdá lepší. Kompakt má nové přední silentbloky a jedno IS má 300 najeto. Ve srovnání s MX5 bych to ale chápal.

Převodovka je za mě super, dnes už věc spíš nevídaná, ale jim ani nic jiného nezbývalo, protože ta kalibrace motoru je spíš k pláči. (Jednou mě překvapilo dostat se na omezovač na 6. RS.) Každopádně souhlasím s tou mapou plynového pedálu, u mě to bylo největší zklamání z celého auta. Dá se na to zvyknout a pokud to člověk drží v otáčkách, tak se to chová tak nějak OK, ale prodleva je tam pořád. Lidi ve světě to překopávají ať už na jiné klapky, tak existují nějaké kity do sériových klapek. Za mě by ale bylo nejlepší řešení 1JZ, které se dá stále koupit za rozumné peníze, než shánět IS300, natož v manuálu.

Regular John
19. července 2021, 20:09
0

Ta odezva na plynový pedál se dost výrazně zlepší kombinací kompresor (šlapáním na pedál zároveň zavíráte bypass)/ odlehčený setrvačník / vykatované svody. Ale samozřejmě pořád to má do dokonalosti daleko.

Vavris Vavrisovic
22. července 2021, 08:46
0

Srovnávám právě s E46 - tam to všechno je naladěno na "stejnou vlnu". Jasně, je to spíše v sérii ležérnější, ale všechno to spolu hraje. Lexus mi prostě odezvou různých ovládacích prvků přišel dost rozházený.

Gastronome
05. července 2021, 07:48
2

Koukals na C4? Starsi digitalni panel pujde urcite nacpat i do novejsiho modelu.

reagovat
Avex
05. července 2021, 08:35
0

Infinity G35, takovej budgetovej Nissan 350Z. Ale je dost hnusný, radši bych bral Mustang.

reagovat
Kuře
05. července 2021, 10:12
1

Franto, MG TF
Já vím, je to vlastně jako Miata, ale ten motor uprostřed to fakt posune jinam. Nedávno jsem se svezl, a ikdyž to byla jen sto třicítka, tak to jelo fakt moc pěkně;))
Sto šedesátka už je fakt slušná věc a oproti Mazdě i trochu náročnější na řízení, čili jasný posun;))
Druhá možnost je přiznat si, že věk je jen bezvýznamný číslo a najít si za ty prachy hezkou šestiválcovou Z3... Good Lucka;))

reagovat
Hookec
05. července 2021, 11:08
0

Co boxter? Co koukám tak v říši je jich v manualu kolem 10k pesos docela dost.

reagovat
Avex
05. července 2021, 11:15
0

IMS ložiska ;)

HeavySmoker
05. července 2021, 12:54
2

IMS by som sa nebál, po takom čase motory čo mali umrieť už sú zrejme dávno mŕtve. Ale potreba vyberať motor von aj na pomerne bežné servisné úkony a rozpočet 250k mi nejdú dokopy. Náklady na údržbu MX-5 alebo toho Mustangu sú oveľa priaznivejšie.

Ev
Evlo
06. července 2021, 07:48
0

Taky bych volil 987, nicméně Franta je na to asi málo důchodce no, pak holt Toyotu 86.

eLzyx
07. července 2021, 09:54
0

HeavySmoker - běžné servisní úkony jako olej, filtry, svíčky/cívky, napínací kladka a řemen příslušenství se dají udělat s motorem v autě. Kvůli jakému úkonu je nutné vyndavat motor?

HeavySmoker
07. července 2021, 11:18
1

Servisný plán počíta s motorom von každé 4 roky. Ako čerstvý majiteľ 911 (996) som s ním musel von kvôli drobným únikom oleja a novému olejovému separátoru. Spojka, remeň od posilovača alebo úniky chladiacej kvapaliny tiež motor von. Chladiaci okruh sám o sebe je radosť. Nemyslím že Boxster bude na tom zásadne lepšie. Pri 20+ ročnom aute za 250 tisíc ktoré má aj niečo najazdiť mi to nedáva zmysel. BMW Z4 sa mi darí udržovať za výrazne lepšie peniaze a bude v danom rozpočte aj mladšie a lepšie vybavené.

eLzyx
07. července 2021, 13:14
0

to už neberu jako běžný servisní úkon, ale jako opravu opotřebení. Řemen od posilovače/vodní pumpy se dá vyměnit na autě.
Jako jasně, Porsche bude dražší, ale je to Porsche. Ne BMW.

HeavySmoker
07. července 2021, 14:47
0

To už je o definícií toho čo je a nie je bežný servis u 20 ročného Porsche z cenového dna ponuky. Súhlasím že dobrý a udržovaný kus nie je nič hrozného, zjavne to servisuješ dlhšie než ja, takže to vieš porovnať lepšie. Ale mám pochybnosti o tom že sa také autá predávajú aspoň na dohľad danému rozpočtu.

eLzyx
07. července 2021, 19:20
0

zatím neservisuji, ale rád bych. Pořád pokukuji po 987.1 Cayman/Boxster. A když po nějakém autě vážně přemýšlím, tak si začnu zjišťovat, jak je to uservisovatelné. Takže jsem právě hledal i to, jestli jsem schopen doma spáchat takový běžný servis - oleje, filtry, svíčky/cívky, řemen, vodní pumpa, ramena, čepy, silentbloky, tlumiče atp. Ideálně právě bez motoru venku, protože nemám dvousloup. A mělo by jít

Ev
Evlo
07. července 2021, 23:03
0

Zajímavý, ja žádný servisní mega problém 987 nenašel, ale chtěl bych 3.4 S, možná ty menší nějaké problémy mají. Spíš mám problém najít kus co má rozumnou výbavu a barvu.

Ev
Evlo
07. července 2021, 23:04
0

Aha píšeš to stejný, tak to jo, další můj problém s tím je, že je to strašně nízky do dnešního provozu.

Jaromír
05. července 2021, 11:25
0

Ja myslim ze kdyz mas roadster tak v uzavrene konstrukci ti bude zcela prirozene neco chybet. Dival bych se po targach, kdyz uz pravoverne kabriolety nejsou (v teto cenove relaci). Napada me boxster, pripadne par let pockat, nebo par korun pridat a pokukovat po nove miate, treba i fiatu 124 :)

reagovat
Calif
05. července 2021, 12:20
-1

Nevím co s tou minazdou pořád máte
.... než jsem začal chodit sem, netušil jsem, že je to tak supr ťupr autíčko....
Bmw e36 325i nebo 328i, kdyby byla námitka na tu stahovací střechu, tak tu to může mít taky....oproti tomu prdítku je v tom místo, může to mít velmi dobrou výbavu, samosvor atd....je to použitelné všude....cena? Dnes směšná, dostupnost dílů? Vynikající....
A vypadá to jako auto....
Umlaťte mě řadící pákou z Moskviče, ale zatím stojím....

reagovat
Mechanik
05. července 2021, 14:44
2

Za mě e46, jinak souhlasím

František Čáslavský
06. července 2021, 02:05
1

E36 je pravěk, sorryjako. Líbí se mi, že několik lidí se chytlo náznaku E46...

Vavris Vavrisovic
12. července 2021, 09:35
0

Co s tím pořád máme ve třech bodech:

- v zatáčkách je Mazda o galaxii jinde, na brzdách o dvě galaxie....
- Dostupnost dílů taky vynikající, ale narozdíl od BMW se to nesere
- NA/NB na velkých okruzích jen trochu pomalejší, NC už minimálně stejně rychlé. Na malých všechno rychlejší.

Jako univerzální Sportovní daily all rounder jsou ale BMW moc fajn.

Arutoro .357
05. července 2021, 12:21
-4

Můj tip? Dotáhnout si BMW E21; 315, 316 nebo absolutně nejlépe 318. Všechno jsou to kupéčka a s emdesítkou za přední nápravou bych se nebál zatáčení. Očesat a přidat lehkost. Možná i rozšířit kobylinec, rezerva v rozpočtu je. A přestat žehrat nad stále stejnými vozy alá 130, MX5, 350Z a podobně.

reagovat
František Čáslavský
05. července 2021, 12:46
0

Jo, jen ten rok výroby tak trochu hapruje. :)

James
05. července 2021, 13:29
-3

Corv.C4
BMW Z4 e85
možná žehlička MB SL R129 (nelevnější jsou 6válce a ty občas byly s manuálem)

Pocit exkluzivity, výkon, zvuk, ... bude to o pořádný kousek výš než stávající Miata. A podle mě neméně důležité taky je že u všech jde dál sundavat střecha (nebo aspoň targa), pohon je na zadek, jen 2 místa a sedí se až před zadními koly.
Náklady na servis / složitost / spotřeba / hmotnost budou bohužel ale taky o znatelný kousek výš.

Cena je spíš na té spodní hranici (obvzlášť když nezapomínáme servis po koupi, nějaký drobný tuning aby to měl člověk ke své chuti), takže se obrnit trpělivostí a vybírat a přebírat

reagovat
Valfar
05. července 2021, 14:04
4

Těžko radit někomu, jehož preference jednoznačně vedou do Mnichova, a ačkoliv si to sám uvědomuje, tuto cestu zatvrzele odmítá. :)

reagovat
Mechanik
05. července 2021, 14:48
0

Jo, přesně, koupil bych si e46 přepracoval k obrazu svému a jezdil, máš na deset let pokoj

František Čáslavský
06. července 2021, 02:09
0

Svatba z rozumu se tomu říká :D Ale no.. vždyť to znáte. Nepotřebuju, odložím, a tak vůbec.

je
jerry
06. července 2021, 07:27
0

E46 se oproti miatě musí na nájezdu do zatáčky hodně přemlouvat. Ta hmotnost je tam opravdu cítit, zvláště pokud je tam 6-válec.

Valfar
06. července 2021, 12:30
-1

Jo, E46 v sérii není určitě žádná žiletka, E36 je daleko řidičtější auto, ale chápu, že to je pro leckoho už moc velký old school (a zároveň se to auto netěší nejlepší pověsti - v Praze je to suverénně nejoblíbenější auto silničních chuligánů, co s tím smýkají v provozu apod.; snad můžu aspoň na autíčkáři napsat, že mi to nevadí, ba naopak :)). Ale zpět k E46 - přišlo mi, že autorovi článku není cizí představa, že se v tom autě bude sám či s pomocí jiných porůznu vrtat. A pro takové vrtání je E46 parádní výchozí bod a dá se za relativně malý peníz (na poměry performance tuningu) upravit tak, že se dá s klidem označit jako sportovní auto.

Ronin
05. července 2021, 16:30
2

exkeeejejjt

reagovat
Ronin
05. července 2021, 17:35
1

jaj to ma byt manual.
vyser sa na neho, lepsie nekupis :)

Woyta
05. července 2021, 17:05
0

Daily třeba E46 compact. Oproti E36 má pozink a schopnější nápravy. Slušnej kousek nebude rahej a většina rozpočtu zůstane na rudou potvoru. No a nebo začít koukat po GT86.

reagovat
VoFi
06. července 2021, 19:46
1

Zajímalo by mě jak hodně nízko Toyobaru klesne s cenou. Tak nějak si nedovedu představit, že by šlo -plácnu- třeba pod 150-200 tisíc za kus co nebude totál olítaný nebo zprasený ..

Woyta
09. července 2021, 20:08
0

No s tím, jak teď vypadá trh je problém najít slušnou ojetinu za pěkné peníze.

Trinom
05. července 2021, 19:12
0

Mustang všema deseti. Koblihy už dělat umíš, teď už jen začít lovit kořist :-D

reagovat
Or
Oris
06. července 2021, 15:48
0

Mam MX5 NB i BMW 130i a jsou to poněkud jiná auta, 130 má svoje velké kouzlo, pod přední kapotou a taky to pěkně hraje z výfuku.

Sa
Sato
05. července 2021, 21:09
0

Po 130i sa celkom dlho pozeram a za 250 je to celkom bieda, ono to je obecne celkom bieda v ponuke, sem tam sa nieco pouzitelne okolo 300 najde ale je to celkom rychlo prec. Sucastna ponuka v cr su len leziaky ktore nikto nechce, alebo kusky s automatom.
Mozes pls nejako viac rozvinut ten pocit, ze sa tomu nechce do zataciek? Ako v porovanani s 900kg miatou alebo tak obecne? Napr. mustang s197 na tom bude lepsie? Alebo sudobe fwd hot hatche?

reagovat
František Čáslavský
06. července 2021, 02:08
0

Obecně je to docela nedotáčivý, v sérii. Zbytek, to je asi na hospodskou debatu...

Or
Oris
06. července 2021, 15:51
0

Odpověď na nadpis článku zní NE.
Všechny další cesty stojí víc peněz než Miata. A všechny mají taky svoje kouzlo. Chceš opici? Musí ti zůstat na banány.

nu
nuclear_john
05. července 2021, 22:14
1

Nevidím tu Toyotu MR2 (samozřejmě mrkací.

reagovat
VoFi
06. července 2021, 01:05
-1

Když tu zaznělo to sebemrskačství .. co takhle mrsknout sebou o strom po pořízení mr2?
Nebo to vzít trochu elegantněji a jít do MG F popř MG TF? K series motor za sedačkou je super, jako takový je mechanicky jednoduchý, projev příjemný,.. jen na něm je celkem oser dělat nějaký větší servis, holt daň za motor uprostřed. Jinak je na výběr buď dřívější, kulatější Fko co má hydragas podvozek nebo novější TF s ostřejším designem a už klasickým podvozkem tlumič-pružina.
Díly jsou vcelku rozumně sehnatelné..a dobrý kus se dá sehnat cca za 100.

Jinak souhlasím s s Mustangem a nebo RX8

reagovat
reagovat
Ev
Evlo
06. července 2021, 09:28
0

Za 200k dobry jestli to je fakt solstice, ktery to hodne vzhledem pripomina

Vavris Vavrisovic
13. července 2021, 11:08
0

Jako je pravda, že tohle by měl taky konečně někdo koupit a vyzkoušet, aby se vědělo, jaké to je... Dobové recenze moc pochvalné nebyly, ale to mohlo být způsobeno ledasčím.

Ev
Evlo
13. července 2021, 19:58
0

podle recenzi to se strecou dole nema vubec kufr, to me docela odradilo

je
jerry
06. července 2021, 19:53
4

V poměru value/money upřímně řečeno náhrada za miatu není. Ano, jsou podstatně lepší auta, ale také podstatně dražší. Je třeba vždy porovnávat stejný technický stav, najeté kilometry, náklady na provoz. Proto je miata tam, kde je, protože konkurence už před léty vyklidila pole působnosti.

reagovat
liška
07. července 2021, 09:55
0

Lehce přes budget, ale zase je to větší kus auta :)
https://www.sportovnivozy.cz/138635-jaguar-s-type-r-frydek-mistek

reagovat
kuc_t
07. července 2021, 12:46
0

NCFL? :D

reagovat
Do
Dodo
07. července 2021, 14:06
1

jenže NCfl za 250k bude bída... :/

kuc_t
07. července 2021, 18:37
1

Jo to máš pravdu, to bude na slušnější NC :)

mariov8
08. července 2021, 08:02
0

Co Mercedes SLK? Za 250 000 bude tak rok 2006, nejspíše 1,8L Kompresor 120kW. Klidně s manuálem. Nejezdí to špatně a má to i nějaký streetcredit...

reagovat
Or
Oris
08. července 2021, 08:25
2

SLK je ale hmotnostně někde úplně jinde než MX5, je téměř o 50% hmotnější, provozní náklady minimálně dvojnásobek toho co u MX5, SLK nabízí více pohodlí a méně zábavy.

Vavris Vavrisovic
12. července 2021, 09:44
0

Jsou pouze dvě cesty, jak se posunout. 1. přidat výkon a rychlost. 2. změnit koncepci.

V případě první cesty se mi moc líbí ten Mustang. Jedna z opovrhovaných generací, primárně nezatáčející auto. Ale kopa dostupných dílů. Myslím, že by to byla krásná challenge a trochu chcaní proti větru - mít sportovního Poníka, kterého naučíš jezdit i jinak než rovně...

V případě druhé cesty mě to při tvé šikovnosti jednoznačně vede k falešnému Lotusu, alias MR2 w30 s 2zz swapem. 190 koní v lehké MR krabičce je jednoznačný posun daleko nad schopnosti NA

-
Komentář upraven 12. 7. 2021, 09:45:07

reagovat
František Čáslavský
12. července 2021, 16:40
0

No, to je právě ono. To chcaní proti větru by mi přišlo jako docela sranda. Ale uvidíme, zatím je to otevřené a navíc mi dneska v messengeru přistály nějaké pěkné obrázky se čtyřklapkou á la 787B... Času je dost...

Jinak MR2 má jedinej problém. Je to fakt strašně nepraktický... :D

Driver79
12. července 2021, 23:22
0

Prijde mi divne zavrhnout kvuli rozpoctu E90, ale "pocitat" s 350Z. Na teto cene 350Z a jine podobne teprve zacinaji.
E90 neni zadnej zazrak, ale do rozpoctu se vleze i se slusnym motorem (min. 325) a servisne je to celkem levne auto. Spoustu dilu a motoru nejspis k mani. Na rozdil od jinych pokusu.
Nebo skutecne E46, ta za ty prachy bude s rezervou a nejspis pekna...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem

Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW 2016
Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW

2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem