J „liška“ L
| Bydliště | Antarktida |
|---|---|
| Registrace | před 10.5 rok. |
| Poslední aktivita | před 3.1 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 19 |
| Komentářů u článků | 239 |
| Pozitivních komentářů u článků | 71 |
| Negativních komentářů u článků | 5 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Tak u blogů nakonec koukám, že to nastavení drží. Hádám tedy, že toto bude věcí každého autora článku, aby nastavil dle sebe.
Nešlo by články zarovnávat do bloku? Takhle mi to přijde strašně rozjebané. Ostatně svoje blogy jsem tak vždycky srovnal a i teď to tam vidím v nastavení. Nicméně asi se to v reálu pak nějak "neaplikuje", protože když si je nyní zobrazím ve čtecím módu, tak vypadají podobně, jak tento článek. Díky za odpověď.
Jsou to samé benefity a sociální jistoty. Dá se říct jen předepsaný věci (rozvody, oleje) či spotřebák - vzadu tyčky stabíku, vpředu silentbloky ramen, zadní a přední kotouče. Plus to "zázemí", v podobě na jedničku fungujícího servisu Lexuspa, takže se ti pak k jiný značce (když občas slyšíš strašidelný historky ze servisů od kámošů s německejma keplama) vůbec nechce. Drobná nevýhoda pak je, že Lexusy obecně odmítají padat na ceně, takže tu další generaci (kde ty první ročníky jsou už dnes taky 15 let starý) prostě za dvě kila nepořídíš.
Jojo mám. Ten Auris možná bude mít lepší spotřebu. S Lexem jezdí převážně manželka do práce - okresky, nákupy, děti a nechápu proč má avg 9,5 :) Já když si to půjčím a vynuluju, tak se na okreskách dá s přehledem o litr níž, ale dálnice teda 9plus, tam ten hybrid moc nefunguje.
Tenhle taky spatnej? Sice je nad 2 kila ale treba by se dalo vyjednavat...https://auto.bazos.cz/inzerat/189993620/proda-lexus-rx-400h.php
Jak sem začal číst článek, tak mě úplně napadlo, že bys potřeboval RX400h a ty si o ni na konci článku říkáš :D Já už rok zvažuju, zda ji poslat dál, páč bych po 5 letech chtěl zas zkusit něco novýho, ale manželka je nějak proti a vlastně pořád do těch 3-4 kil nemůžu ani najít adekvátní náhradu...
95% dílů od lokálních dodavatelů, to mi přijde docela neuvěřitelné. Jak je to v česku? Díky
Nikasil byl problem na US trzich, tady jednak pise ze byl koupen novy v cr a druhak pokud jezdi do ted, tak uz ho nikasil nejspis neohrozi. Jen pohlidat zda jsou vymeneny plastovy napinaky rozvodu a obcas tam asi bude nejakej snadno resitelnej gremlin v elektrice.
S přimhouřením obou očí je v tomhle ta americká V8 :D https://auto.bazos.cz/inzerat/178707690/jaguar-xk8-40i-v8-zakoupeno-nove-v-cr.php
Když už se tu tolik rejpe a hejtí (ostatně jako u každýho el. auta) tak já se taky přidám, ale trošku z jinýho soudku a nepatří to jen pod tenhle článek. Občas si prosím ty články po sobě dvakrát přečtěte nebo najměte korektora (soudě dle toho milionu reklam, co tu v poslední době přibylo, by se na jeho provoz peníze možná našly :) ). Chybějící slova, opakované výrazy, věty nedávající smysl, namátkově třeba:. " Pokud i vy zastáváte tento přístup, dost možná vás dnes."
Už by to chtělo od tý Lanče něco novýho jinak se ty články budou furt dokola recyklovat :) Dokonce bych řekl, že jsme měli stejnej zdroj. https://www.autickar.cz/blog/clanek/thesis-in-da-haus/273/
Ona se ta kontrolka rozsvítí, až když je brzda opravdu vysoko, možná to bude tím...
Hh, taky jsem tam s tím někdy v roce 2008 nebo 10 jezdíval. Vonehdá jsem byl unešenej z toho jak to jelo na elektriku potichu, ale spotřeba mi přišla nic moc. Cold Spring - New York okolo 6 litrů a to sem jezdil kloubouka jak se v Americe sluší :)
Za mě souhlasím s Beranem a vidím to i u našich dětí. Loni v zimě jsme si dali prácu a postavili vše dle návodů (včetně 30 let starých sad, který jsem měl od devadesátek já jako dítě), kdy nejvíc času zabralo v té hromadě tisíců dílků hledání toho správného. Vzalo to solidních pár večerů i víkendy když bylo venku hnusně, sestavili jsme z toho pěkné lego město a výsledkem bylo, že do týdne bylo vše rozebráno a děti si začaly stavět a vytvářet dle svých představ. Ve stavu dle návodu hlídám jako SW geek jen MF 75192, pravda toho jsem si pořídil spíš pro sebe a jako lapač prachu slouží v obyváku Sián. Ale díky Jakube za ten odkaz na rebrickable, ten Stratos co se z toho dá udělat je hodně sexy, tak snad tuhle zimu :)
Přesně ten plast okolo sedaček mě taky práskl do očí, tohle se očividně od druhé generace, kterou máme doma nikam neposouvá a jak říkáš, má to tak drtivá většina značek, ale u těchhle luxusnějších to zamrzí.
Interiér Jagu X150 že působí hodnotněji než u modelu X100? Lol
Vidím to podobně, jen pořád někde hluboko v hlavě nosím takový to "vždyť je to hjunda/kiaj" takže při občasným bazos.cz bádání u těchhle značek po chvíli zavírám a jdu pátrat do jiných vod. Nicméně před časem jsem byl v saudské arábii a co tam korejci prodávají je ještě o level jinde. Taková Kia K5/K8/Telluride, Hyundai Sonata/Azera či věci od Genesisu jak už naznačoval Skipper, po tom jsem se tam vždycky ohlídl.
Čím jsi to fotil? Hlavně ty fotky z venku, přijde mi každá rozostřená. Poohlížím se po novým mobilu, tak jen ať vím, čemu se vyhnout. Díky
Já teda nevím, kdes vzal že o ty Multiply nikdo nestojí. Jakmile se někde objeví před fl verze s 1.6 benzínem, je hned pryč anebo stojí 50+ a to už určitě není cenový dno. Taky po nějaký koukám aby nahradila Fiorino coby lesního dříče :)
...obcas ten vykon nekdo nezvladl :)

Diky za vzpominku, ja tim tri leta vozil v usa v kempu prave ty taborniky. Bylo to teda triton 5.4 v8 ale zvuk nezapomenutelnej a presne jak rikas, ty raketovy starty z 0 do 50 byly hodne zabavny. Taky se tomu hezky hlavne na sterku dokazala vlnit zadnice :)
Nebo GS350, treba tenhle uz je na prodej strasne dlouho a cena furt pada. Nevim, zda je tam neco spatne nebo proste Lexuse chce kazdej hybridniho? https://auto.bazos.cz/inzerat/153836974/lexus-gs-v6-4x4odpocet-dph-bazary-prosim-nevolat.php
HHRko se u nas doma kdysi asi na rok dva vyskytlo. Ono kdyz to tenkrat Opel v CR doprodaval tak to bylo tusim za lehce pres tri kila, relativne dobre vybaveny auto o 170konich. Pravda ten kozenej interier neustale povrzaval, palubka byla dost lacina a jezdilo to za nejakych 9+. Pro me, tehdy mladyho kluka ale na obcasny vypujceni od rodicu a pojezdeni kolem komina super auto :)
Me udivuje kolik i profi ridicu jezdi na tripruhove dalnici uprostred i pokud je pravej volnej.
Kolik zustalo po letech z te dynamiky? 5.7 na sto je docela dobra hodnota na ty kone a (asi) vahu.
Souhlas a ta jen zmíněná křižovatka se čtyřma stopkama je dost bizár. Na venkově alespoň ve státě NY jich bylo docela dost. To je pak sranda, když se na ní potkají ve všech směrech auta. Co se mi ještě líbilo, byla možnost odbočení na červenou doprava.
Ale slovo začínající aristo* se vešlo jen třikrát, docela úspěch :D
Nema Thesis nahodou po otevreni spolujezdcovych dveri tahlo na nouzove otevreni te prihradky?
Foto č. 12 - to mi chcete říct, že auto za 1,4 má manuální štelování sesle? :)
Ja si asi otevru kafestanek s nabijeckama, kdyz kazda recenze elektromobilu kvantifikuje delku nabijeni na pocet vypitejch kafi :)
A co takhle se místo Jižní Ameriky vydat na dálnej východ?
https://auto.bazos.cz/inzerat/146075486/toyota-land-cruiser-6x6-45td-v8-pick-up-vjd-79-lspecial.php
Ty Hjondé začínají vypadat čím dál víc k světu i v interiéru. A jakýpak Lego si autorka článku pořídila? :)
Jan Machač: No a já reagujíc na nadpis článku jen říkám, že to mladé k autům stále táhne, podle mně pořád stejně. Že už to není o štelování karburátoru ale o synchronizaci mobilu s infotainmentem je spíš vývoj, než že by to bylo k pláči. A ten drobnej hejt skútrech, kor když o pár vět dřív píšeš o svobodě spojené s cestováním vlastním autem? Já měl třeba to štěstí, že jsem od 15 let mohl řídit rodinnej skútr na kterým jsme s kamarádama (motorkářema co se mi smáli, že na tom neřadím a je to pro holky) podnikali vejlety po okolí řekněme do 50km a ten pocit svobody byl prostě k nezaplacení a možná i díky tomu jsem si udržel následně i kladnej vztah k autům, coby dalšímu stupni evoluce svobodného pohybu. Takže bych vůbec nezatracoval jakoukoliv individuální mobilitu, ať už je to elektroskútr či jakákoliv forma sdílení.
Jeste napriklad pokud se rozhlidnete kolik lidi dnes dela treba detailing, wrapy, sluzby jako treba svitlip atd a zda se, ze je to vsechny dobre zivi - to jen znaci kolik lidi (jejich zakazniku) se zajmem o auta je, ne?
A je konfrontační/diskuzní vlna špatná, nebo raději chcete, aby Vám to každej odkejval a byl klid? Jak jsem napsal - opravdu jste schopni dokázat, že 20 let zpět to bylo jinak? Že bylo víc lidí nadšenejch do aut? Anebo je to tím, že všichni odrůstáme a v zápalu povinností, rodiny, práce na to holt není tolik času a stejně tak to mají i naši vrstevníci a celá sociální bublina nadšenců aut, ve které se pohybujeme ? Ale skupina řekněme 18-30 let se zájmem o auta, tam ta základna zůstává stejně velká, ne-li větší? Já když se rozhlídnu u nás ve městě a vzpomenu si na tyhle roky - pár otuzenejch kadetů, občas nějakej hero v báwu e36. Dneska kde jakej křivočepičář s ovečkou f tdi na hlínách, bmw, audi. Každou chvilku nějaký mini srazy před supermarketama. A i když jsou to možná z našeho pohledu tuctovky, často v pochybným stavu, pořád těm lidem asi nemůžete upřít, že auta úplně ignorují - to by si jinak šli pro Hjondé či Dačku na leasing .
Mno když už opět brečet ve stylu dřív bylo líp, chtělo by to možná nějaký srovnání. Určitě souhlas s tím, že si dnes málokdo opraví auto doma, ale to je prostě technologickej vývoj, kterej za mě minimálně u aut víc přináší, než bere. A je to tak ve většině oborů a zájmů. Možná nějaký sportovní náčiní se dá doma jakž takž poservisovat. Ale kde bereš to srovnání, že dřív mělo víc mladejch lidí zájem o auta? Ano, takový to do 10 let věku čumět "kolik to má na tacháču" to jsem na základce taky zažil u spousty kluků a věřím, že to přetrvává i dodnes, ale třeba střední škola na přelomu milénia, tam si myslím, že jsem z cca 15 kluků byl minorita. Ženský vůbec nepočítám. A jak už tu zaznělo, pokud se láska k autům pěstuje v rodině, šance je větší.
Asi bych s tim shortovanim byl opatrnejsi, dyz i pan sklenene oko to vzdal :) https://www.barrons.com/articles/tesla-stock-michael-burry-big-short-51637078754
Chlapci, nechcete mi při těch vašejch redakčních přejezdech Praha - Brno tady pod most ve VelMezu občas něco taky odstavit? :) Jinak můj seznam za loňskej rok je bídnej, 11 kousků spíše obyčejnosti. Ale zase je tam nějaká ta Itálie, takže jakože srdíčko a emoce :D
Fiat Fiorino Van 1.4 - moje třetí auto, tzv. lesní dříč. Dělá přesně to, co po něm chci a v podstatě za to nic moc nepožaduje a jen rozdává radost.
Lancia Thema 2.0 8v - hledal jsem winterkáru a tahle mi docela učarovala, ale než jsem si projel i zbytek z potencionálního výběru, tak se po ní slehla zem.
Saab 900 2.5 V6 - opět hledání winterkáry. Automat těch 170 koní docela škrtil, ale zvuk to mělo hezkej
Mercedes 190E 1.8 - po letech opět jeden neúspěšnej pokus o naskladnění baby Benzu. I přes zanedbanější stav mi krátká projížďka hodila brouka do hlavy, že tohle auto asi budu někdy potřebovat.
Mercedes Benz SLK 320 (R170) - kamarádův šlechtěnej kousek v manuálu, moc hezký svezení, přesný řazení a ten zvuk.
Octavia IV 2.0 TDI RS - musím přiznat, že první Ovečka, která se mi docela i líbila, ale ono když je to skoro ve fullu, tak za tu částku bych stejně šel pořídit nějakou starší ojetinu. Intenzita brumlání naftového chrochtáku do interiéru je ale hodně úsměvnej quirk
Suzuki S-Cross 1.6 VVTI - přesně jak píšete v nedávné recenzi - to auto prostě dělá všechno dobře, jen je takové nijaké
Seat Ateca FR 2.0 TSI - rodiče pořídili jiné auto, tak jsem se musel svézt. Jede to krásně, ale na mě je to pořád taková ta chladná, neosobní germánie
Pak nějací otloukánci z půjčoven:
Dačka Sandero II 1.2 16v - chápu, že je in trendy a šik kydat na Dačky špínu, ale opravdu jsem se snažil na tomhle rumunským
keplu najít něco pozitivního a....nenašel :(
Fiat Panda Hybrid 1.0 - šestikvalt, baterky a čtyři chlapi, které to tři dny vozilo po horách. Prej zamluv Pandu, budeme vypadat srandovně. Prostorově utrpení, výkonově při tom nákladu též, ve městě by tomu asi bylo dobře. Hybrid u takovýho auta moc nechápu, žralo to furt 5 na sto jako normální Panda.
Toyota Aygo 1.0 VVTi - robotizovanej manuál mi děsně lezl na nervy a nechápal jsem, proč se to auto chová jako žák první den autoškole. Po přečtení pár článků o tomhle typu převodovky se naše soužití lehce zlepšilo, ale zkušenost to byla i tak nehezká
A ta hodinovka je tam teda kolik, pro tyhle starší kousky?
Asi bych si to taky nechal líbit, ale ty opěvované polštářky na mě z fotky působí téměř stejně, jak ty co jsem nedávno koupil za dolar z Alíka :)
Tak sice začínáš tím Mustangem, který opravdu může bejt pro radost a na léto, ale dál je to spíš panoptikum bizáru, co se dá používat celoročně. Tím samo netvrdím, že by mě něco z toho nelákalo.
Ano, to mě taky schází, zvlášť pokud na zimu je jen jedno daily a střídáte se s drobnější manželkou. Zmáčknu tlačítko, všechno se nastaví, jen na to pitomý interiérový zrcátko musí člověk máknout. Typicky až po chvilce jízdy, kdy si toho teprve všimne. A nevím zda je to vlastnost, nebo při tom šahám kam nemám, ale většinou se při tom spustí i jeden cyklus automatickejch stěračů.





