
liška
Jméno | J L |
---|---|
Bydliště | Antarktida |
Registrace | před 7.7 rok. |
Poslední aktivita | před 7.9 hod. |
Příspěvků ve fóru | 19 |
Komentářů u článků | 220 |
Pozitivních komentářů u článků | 67 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Liška aneb další zvíře na Autíčkáři
To tu máme Kraba, Křečka, Krocana a teď i Lišku. Pěkně se nám ta Autíčkářská zoo rozrůstá.
Jak Liška k Tuleňovi přišla
Kdo se z mého historicky prvního blogu tady na Autíčkáři minule proklikal ke konkurenci a chronologicky prohlédl a možná i pročetl všechny auta v "Garáži", asi tuší, jakým směrem jsem se chtěl po Lybře dál ubírat.
Thesis in da haus!
Něco je v baráku, ale diplomka ani další díl legendární komedie s komikem Sachou Baronem Cohenem to určitě není.
Posledních 50 komentářů

Já teda nevím, kdes vzal že o ty Multiply nikdo nestojí. Jakmile se někde objeví před fl verze s 1.6 benzínem, je hned pryč anebo stojí 50+ a to už určitě není cenový dno. Taky po nějaký koukám aby nahradila Fiorino coby lesního dříče :)

...obcas ten vykon nekdo nezvladl :)


Diky za vzpominku, ja tim tri leta vozil v usa v kempu prave ty taborniky. Bylo to teda triton 5.4 v8 ale zvuk nezapomenutelnej a presne jak rikas, ty raketovy starty z 0 do 50 byly hodne zabavny. Taky se tomu hezky hlavne na sterku dokazala vlnit zadnice :)

Nebo GS350, treba tenhle uz je na prodej strasne dlouho a cena furt pada. Nevim, zda je tam neco spatne nebo proste Lexuse chce kazdej hybridniho? https://auto.bazos.cz/inzerat/153836974/lexus-gs-v6-4x4odpocet-dph-bazary-prosim-nevolat.php


HHRko se u nas doma kdysi asi na rok dva vyskytlo. Ono kdyz to tenkrat Opel v CR doprodaval tak to bylo tusim za lehce pres tri kila, relativne dobre vybaveny auto o 170konich. Pravda ten kozenej interier neustale povrzaval, palubka byla dost lacina a jezdilo to za nejakych 9+. Pro me, tehdy mladyho kluka ale na obcasny vypujceni od rodicu a pojezdeni kolem komina super auto :)

Me udivuje kolik i profi ridicu jezdi na tripruhove dalnici uprostred i pokud je pravej volnej.

Kolik zustalo po letech z te dynamiky? 5.7 na sto je docela dobra hodnota na ty kone a (asi) vahu.

Souhlas a ta jen zmíněná křižovatka se čtyřma stopkama je dost bizár. Na venkově alespoň ve státě NY jich bylo docela dost. To je pak sranda, když se na ní potkají ve všech směrech auta. Co se mi ještě líbilo, byla možnost odbočení na červenou doprava.

Ale slovo začínající aristo* se vešlo jen třikrát, docela úspěch :D

Nema Thesis nahodou po otevreni spolujezdcovych dveri tahlo na nouzove otevreni te prihradky?


Foto č. 12 - to mi chcete říct, že auto za 1,4 má manuální štelování sesle? :)

Ja si asi otevru kafestanek s nabijeckama, kdyz kazda recenze elektromobilu kvantifikuje delku nabijeni na pocet vypitejch kafi :)

A co takhle se místo Jižní Ameriky vydat na dálnej východ?
https://auto.bazos.cz/inzerat/146075486/toyota-land-cruiser-6x6-45td-v8-pick-up-vjd-79-lspecial.php

Ty Hjondé začínají vypadat čím dál víc k světu i v interiéru. A jakýpak Lego si autorka článku pořídila? :)

Jan Machač: No a já reagujíc na nadpis článku jen říkám, že to mladé k autům stále táhne, podle mně pořád stejně. Že už to není o štelování karburátoru ale o synchronizaci mobilu s infotainmentem je spíš vývoj, než že by to bylo k pláči. A ten drobnej hejt skútrech, kor když o pár vět dřív píšeš o svobodě spojené s cestováním vlastním autem? Já měl třeba to štěstí, že jsem od 15 let mohl řídit rodinnej skútr na kterým jsme s kamarádama (motorkářema co se mi smáli, že na tom neřadím a je to pro holky) podnikali vejlety po okolí řekněme do 50km a ten pocit svobody byl prostě k nezaplacení a možná i díky tomu jsem si udržel následně i kladnej vztah k autům, coby dalšímu stupni evoluce svobodného pohybu. Takže bych vůbec nezatracoval jakoukoliv individuální mobilitu, ať už je to elektroskútr či jakákoliv forma sdílení.

Jeste napriklad pokud se rozhlidnete kolik lidi dnes dela treba detailing, wrapy, sluzby jako treba svitlip atd a zda se, ze je to vsechny dobre zivi - to jen znaci kolik lidi (jejich zakazniku) se zajmem o auta je, ne?

A je konfrontační/diskuzní vlna špatná, nebo raději chcete, aby Vám to každej odkejval a byl klid? Jak jsem napsal - opravdu jste schopni dokázat, že 20 let zpět to bylo jinak? Že bylo víc lidí nadšenejch do aut? Anebo je to tím, že všichni odrůstáme a v zápalu povinností, rodiny, práce na to holt není tolik času a stejně tak to mají i naši vrstevníci a celá sociální bublina nadšenců aut, ve které se pohybujeme ? Ale skupina řekněme 18-30 let se zájmem o auta, tam ta základna zůstává stejně velká, ne-li větší? Já když se rozhlídnu u nás ve městě a vzpomenu si na tyhle roky - pár otuzenejch kadetů, občas nějakej hero v báwu e36. Dneska kde jakej křivočepičář s ovečkou f tdi na hlínách, bmw, audi. Každou chvilku nějaký mini srazy před supermarketama. A i když jsou to možná z našeho pohledu tuctovky, často v pochybným stavu, pořád těm lidem asi nemůžete upřít, že auta úplně ignorují - to by si jinak šli pro Hjondé či Dačku na leasing .

Mno když už opět brečet ve stylu dřív bylo líp, chtělo by to možná nějaký srovnání. Určitě souhlas s tím, že si dnes málokdo opraví auto doma, ale to je prostě technologickej vývoj, kterej za mě minimálně u aut víc přináší, než bere. A je to tak ve většině oborů a zájmů. Možná nějaký sportovní náčiní se dá doma jakž takž poservisovat. Ale kde bereš to srovnání, že dřív mělo víc mladejch lidí zájem o auta? Ano, takový to do 10 let věku čumět "kolik to má na tacháču" to jsem na základce taky zažil u spousty kluků a věřím, že to přetrvává i dodnes, ale třeba střední škola na přelomu milénia, tam si myslím, že jsem z cca 15 kluků byl minorita. Ženský vůbec nepočítám. A jak už tu zaznělo, pokud se láska k autům pěstuje v rodině, šance je větší.

Asi bych s tim shortovanim byl opatrnejsi, dyz i pan sklenene oko to vzdal :) https://www.barrons.com/articles/tesla-stock-michael-burry-big-short-51637078754


Chlapci, nechcete mi při těch vašejch redakčních přejezdech Praha - Brno tady pod most ve VelMezu občas něco taky odstavit? :) Jinak můj seznam za loňskej rok je bídnej, 11 kousků spíše obyčejnosti. Ale zase je tam nějaká ta Itálie, takže jakože srdíčko a emoce :D
Fiat Fiorino Van 1.4 - moje třetí auto, tzv. lesní dříč. Dělá přesně to, co po něm chci a v podstatě za to nic moc nepožaduje a jen rozdává radost.
Lancia Thema 2.0 8v - hledal jsem winterkáru a tahle mi docela učarovala, ale než jsem si projel i zbytek z potencionálního výběru, tak se po ní slehla zem.
Saab 900 2.5 V6 - opět hledání winterkáry. Automat těch 170 koní docela škrtil, ale zvuk to mělo hezkej
Mercedes 190E 1.8 - po letech opět jeden neúspěšnej pokus o naskladnění baby Benzu. I přes zanedbanější stav mi krátká projížďka hodila brouka do hlavy, že tohle auto asi budu někdy potřebovat.
Mercedes Benz SLK 320 (R170) - kamarádův šlechtěnej kousek v manuálu, moc hezký svezení, přesný řazení a ten zvuk.
Octavia IV 2.0 TDI RS - musím přiznat, že první Ovečka, která se mi docela i líbila, ale ono když je to skoro ve fullu, tak za tu částku bych stejně šel pořídit nějakou starší ojetinu. Intenzita brumlání naftového chrochtáku do interiéru je ale hodně úsměvnej quirk
Suzuki S-Cross 1.6 VVTI - přesně jak píšete v nedávné recenzi - to auto prostě dělá všechno dobře, jen je takové nijaké
Seat Ateca FR 2.0 TSI - rodiče pořídili jiné auto, tak jsem se musel svézt. Jede to krásně, ale na mě je to pořád taková ta chladná, neosobní germánie
Pak nějací otloukánci z půjčoven:
Dačka Sandero II 1.2 16v - chápu, že je in trendy a šik kydat na Dačky špínu, ale opravdu jsem se snažil na tomhle rumunským
keplu najít něco pozitivního a....nenašel :(
Fiat Panda Hybrid 1.0 - šestikvalt, baterky a čtyři chlapi, které to tři dny vozilo po horách. Prej zamluv Pandu, budeme vypadat srandovně. Prostorově utrpení, výkonově při tom nákladu též, ve městě by tomu asi bylo dobře. Hybrid u takovýho auta moc nechápu, žralo to furt 5 na sto jako normální Panda.
Toyota Aygo 1.0 VVTi - robotizovanej manuál mi děsně lezl na nervy a nechápal jsem, proč se to auto chová jako žák první den autoškole. Po přečtení pár článků o tomhle typu převodovky se naše soužití lehce zlepšilo, ale zkušenost to byla i tak nehezká



A ta hodinovka je tam teda kolik, pro tyhle starší kousky?


Asi bych si to taky nechal líbit, ale ty opěvované polštářky na mě z fotky působí téměř stejně, jak ty co jsem nedávno koupil za dolar z Alíka :)

Tak sice začínáš tím Mustangem, který opravdu může bejt pro radost a na léto, ale dál je to spíš panoptikum bizáru, co se dá používat celoročně. Tím samo netvrdím, že by mě něco z toho nelákalo.

Ano, to mě taky schází, zvlášť pokud na zimu je jen jedno daily a střídáte se s drobnější manželkou. Zmáčknu tlačítko, všechno se nastaví, jen na to pitomý interiérový zrcátko musí člověk máknout. Typicky až po chvilce jízdy, kdy si toho teprve všimne. A nevím zda je to vlastnost, nebo při tom šahám kam nemám, ale většinou se při tom spustí i jeden cyklus automatickejch stěračů.

Ja tam rozdil docela vidim, ale mozna to casem budu videt stejne u soucasnejch generaci. Kdyz si ale vzpomenu treba na e36, e39, e38 - jakmile to kolem projelo, hned jsem vedel s kym mam tu cest. Dnes opravdu netusim, kor kdyz je to bez oznaceni, jak je casto ted v mode. Ale mozna jsem jen zaseklej v dobe "nyni minus 15 let", stejne jak muj vozovej park :)

Ona jedna vlaštovka jaro nedělá nebo jak se to říká. Ten článek vyzobal zajímavý věci, ale realita na silnicích je o dost smutnější. Sám jsi to naznačil v článku, Evropa se trošku bojí, takže nacistický trio už ani nevím jestli se koukám na 3 či 5, 5 či 7, Xka to stejný, meďoury, audiny jakbysmet. A i když ten Hjondé dělá poslední dobou zajímavý věci, tak tyhle vyumělkovaný fotky z prezentací stejně přidávají docela šmrnc. Pak to vidíš na silnici a skoro se ani neohlídneš, viz ten poslední Tucson třeba.

Mno ja byl taky poprvy a mile prekvapen, skvelej prurez automobilovou historii. Za me byl asi top bizarek ta Century a jeji babickovsky zaclonky za desitku, co sem tak zaslechl :) Primlouval bych se tez za nejakou recenzi tady na autickari.

Pěkný shrnutí Já měl čest s dvouma kouskama z tipo4 platformy a hrozně rád na ně vzpomínám. Dvoulitrovej turboviking Saab 9000 a alfička, přezdívaná cikánka, měla též 2.5TD jak ta vaše rodinná. Tvary obou úplně z jinýho vesmíru a to jak z venčí, tak design interiéru. Ještě bych si rád někdy zkusil tu Themu, ale dneska už cokoliv z těchhle 4 je velice nedostatkový zboží.

Ještě taková ta přiblblá soutěž, kdysi to bývalo součástí tuning srazů, nevím zda to ještě existuje, či jak se to jmenovalo - narveš do auta co nejvíc repráčků a subwooferů, volume doprava a pak čekáš na čísílko, kolik že ta plechovka "tlačí" :D

Hele, já myslím, že má ta holka pravdu, ale žádná nová myšlenka to není. Prostě paretovo pravidlo 80/20 platí asi v každým "oboru". Tady je 20% nás těch divnejch co chcou nějakou duši u auta a zbytek jsou ti se spotřebičem, hlavně aby je vozil z A do B. A podobně jak moje horský kolo je obyčejnej superior, tak ostatní kámoši s kombíkovejma ovečkama mají ty svoje na míru ušitý kanondejly a nechápou, proč já mám konfekci či pro někoho i diskont.

Tak ty kola je nejakej dotz hanzo revival ne? Aby se na tu legendu nezapomnelo :)

Já to řídil jednou coby auto z půjčovny. Za mě typická sračka od žabožroutů. Chcíplej motor, fofrklackej gumovej a dráhy každým směrem půl metra, interiér recyklát ze žlutýho kontejneru a bez nápadu (když to srovnám v rámci třídy třeba s italskou pětistovkou). Gej faktor 1000. Vyhnul bych se tomu obloukem, ale sto lidí, sto chutí.

Hýr aj em pane továrníku s trojzubcem :) Předně bych rád vyseknul pochvalu Frantovi za článek a fotky. No a jak říkáš, já si nestěžoval, vozilo mě to necelý 4 roky a 60tkm hezky spolehlivě. Většina co do toho zahučela bylo mou obsedantně kompulzivní poruchou :D Ten Thesis se servisovat dá, teď zrovna mág ze slovenska už umí brend njů horní uložení, komunita zkouší dát do kupy různejma způsobama čepy v nedostatkovejch ramenech, silentbloky jinak jsou.


Mno zatím uvidím, jak dlouho bude fungovat. Jako auto srdnatě slouží a díky listovejm perům vzadu i něco uveze, ale výpis lehkejch závad z poslední STK byl dlouhej jak tejden před vejplatou. Něco mi žere baterku takže po 3 týdnech stání je mrtvá a v kolonách má tendenci vařit :)


To jsem takhle z jara špekuloval, zda prznit auto tažným. Zjistil jsem, že to nemá smysl a budu mít důvod si před ženou obhájit nákup dalšího auta, přesněji Multiply, protože ať si říká kdo chce co chce, mně ten bizár něčím prostě bere a navíc pokud bych vyházel interiér, uveze 2 kubíky dřeva. Ve finále se první generace v benzínu a nevytrestaná LPG či CNGčkem dostala do úrovně sběratelskýho artiklu a během 3 týdnů mi jich asi 5 zmizelo přímo pod nosem. Tak jsem musel slevit z nároků a pořídit staršího kolegu :) Snad se dokopu k sepsání nějakýho blogu.


Budeš s tím drandit i přes zimu? A kolik to žere takhle v městským provozu? Já jen abych měl srovnání s mou osmiválcovou čiči, která je ve městě snad rozežranější, než když jí šlapu na okreskách za krk.

Ten Kundaj mi přijde fakt jak nějaký fauvé, či zezadu futurisčtější Audi A3. To tam k nim přeběhl nějakej designér?

rock: nemáš těch fiatích prospektů víc? Konkrétně by mě zajímalo Fiorino z roku 1994. Třeba nějaký český prospekt i s cenami? Díky


Mno tak to je velká paráda, víc podobnejch článků by to chtělo! Musí to bejt super pocit, dorazit do těchhle končin z česka až po svejch. Vzhledem k tomu, že píšeš, že jste dojeli až k iránským hranicím a já mám částečně projetou Gruzii i Ázerbájdžán, tak by mě zajímala mapa, kudma jste valili. Díky moc.

Coby bývalý majitel vzhledově upravené nákupní tašky musím říct, že tohle by neobstálo ani v divokejch tuzingovejch letech na začátku tisíciletí, natož v současný době.
Poslední komentáře
- M1chal, Jak na displeje?
Ja som to ale nemyslel tak, ako ty. Vyšperkovaný z hľadiska... - danklapy, Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské...
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální... - kotzitzaq, Jak na displeje?
No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo... - spooon, Jak na displeje?
mám to podobně jako krab. Otáčky vidět musím i u automatu... - HeavySmoker, Jak na displeje?
M1chal: Plne súhlasím že je vyšperkovaný. Odlesky, animácie,... - Pólin, Jak na displeje?
článek fajn a tleskám budíkům Barchetty- jsou moc fajn,... - Deenz, Peugeot Boxer BlueHDi 140 S&S MAN6:...
Chápu to nadšení z plechové dodávky, ano pošta je skutečně... - M1chal, Jak na displeje?
Ad Mercedes, @ HeavySmoker, vies, ze Mercedes ma asi najviac... - esmo, Jak na displeje?
Nechápu ty mínusy :D ... vždyť je to přesně to co petrolhead... - Trinom, Jak na displeje?
Osobně proti displejům nemám nic, obzvlášť, když jsou... - krab, Jak na displeje?
Hele já to beru ze zkušenosti s Poršákama co mají tohle... - HeavySmoker, Jak na displeje?
rock: Tam kde je teraz len Hallo Fahrer si navolíš čo chceš,... - rock, Jak na displeje?
Ten prostřední je OK. Teda pokud se v tom řadí manuálně. Ale... - rock, Jak na displeje?
Následující připomínky se vztahují k situaci, že to nejde... - esmo, Hyundai i30 N Drive-N - Protiinflační...
Nko je tady to nejtestovanější na webu :D ... Hyundai to vyloženě...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
53 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů