načítám data...

Regular John

JménoTonek Trósil
BydlištěZlín
Registracepřed 8.0 rok.
Poslední aktivitapřed 10.6 měs.
Příspěvků ve fóru68
Komentářů u článků76
Pozitivních komentářů u článků25
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Regular John
09. ledna 2023, 11:32
1
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Tady video s komplet stock autem na suchu, navíc zatíženým druhým pasažérem. Nikde netvrdím, že je to super, jen reaguji na to, že to prej s 200hp atmosférou nejde.

Regular John
09. ledna 2023, 07:44
-3
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Jakub: Je to celé o gumách, pokud člověk nedává nic lepivějšího než tam bylo z výroby (Primacy 4), tak to jde urvat i na suchu. Auto ve videu má snížený podvozek a na přední nápravě větší kola, na zadní OEM

Regular John
08. ledna 2023, 17:53
0
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Věřím, že jsi to auto buď důkladně netestoval nebo s ním prostě neumíš, jinak bys tu nic takového nepsal. Auto z videa znám z klubu a schválně jsem sem hodil video z doby, kdy měl těch úprav na autě minimum, pořád je to ale 200hp atmosféra, žádné přeplňování, nějaký kůň navíc tam bude díky výfuku. Na youtubu je videí plno, kdo hledá, najde, ale těch řidičů, kteří s tímto autem předvádí něco slušného, je fakt minimum.

Regular John
08. ledna 2023, 12:15
0
5 věcí, co mi vadí na Toyobaru

Dovolím si připojit cizí video, kde jde krásně vidět, jak moc NEJDE DĚLAT DRIFT S 200koňovým autem :-))

Regular John
19. července 2021, 20:09
0
Autíčkář se ptá: Existuje dostupná náhrada za MX-5?

Ta odezva na plynový pedál se dost výrazně zlepší kombinací kompresor (šlapáním na pedál zároveň zavíráte bypass)/ odlehčený setrvačník / vykatované svody. Ale samozřejmě pořád to má do dokonalosti daleko.

Regular John
05. července 2021, 12:26
0
Autíčkář se ptá: Existuje dostupná náhrada za MX-5?

Nedá mi to nereagovat na to Isko :-) Za 200k už se dá postavit hezký kousek jak s kompresorem tak komplet výfukem a vyladěným podvozkem a možna i většími brzdami a řeknu ti, že to auto miluje okresky. Každá jízda v něm je pro mě zážitek a zároveň je fajn i to, že je to fakt spolehlivé auto a ten motor zvládá přifouknutí naprosto bez problémů.

Regular John
11. června 2021, 21:30
3
13 minut někdy nestačí

Nelíbí se mi to a ještě je v tom namočený demagog Klusák, který je mi sympatický asi jako žvýkačka na podrážce. Překračování rychlosti je podle mě ten úplně poslední problém na českých silnicích a jediné, k čemu tohle hraní na city povede, bude to, že veřejnost bude vnímat autíčkáře zase o něco víc jako potenciální vrahy.

Regular John
24. února 2021, 12:11
1
Subaru BRZ Final Edition: Requiem pro puristické coupé

Krab: Ještě by bylo řešení koupit lehce jetou finálku a zajet do Německa si do ní dát kompresor od GP performance, což výjde na nějakých cca 200k. Pak z toho podle mě bude zajímavější auto než je Yaris GR, teda pokud člověk vyloženě nepotřebuje čtyřkolku :-)

Regular John
09. září 2020, 11:36
2
5 nejšerednějších supersportů planety

Klidně by tam mohl být i McLaren Senna

Regular John
24. ledna 2020, 21:54
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Můžu vědět, co máš za psa? Sám jsem několikrát o sportcrossu uvažoval právě kvůli přepravě psa, ale mám velkého labradora a nevím, jestli se pohodlně vejde do kufru :-)

Regular John
18. května 2019, 11:43
1
Smrt v Imole 1994: Den, kdy Formule 1 přišla o krále

Ať už jsou to spekulace nebo ne, tak z toho onboardu jde jasně vidět, že v určitém momentu prostě auto přestalo zatáčet, což jasně nahrává teorii utrhlého řízení. Přesně takhle to vypadá, když jedete nějaký online závod v simu a samovolně se vám v zatáčce vypne volant. Kdyby ztratil přítlak a šel do smyku, tak by od Senny šla vidět ještě nějaká korekce, ale monopost jede naprosto rovně bez zásahu do řízení.

Jinak okolo jeho smrti koluje i absurdní teorie, že Sennu zastřelil ostřelovač schovaný v zatáčce (proto ta díra v helmě), motiv vraždy byly jeho konflikty s vedením FIA... Divili byste se, kolik lidí se této teorie zarputile drží.

Regular John
28. dubna 2019, 16:22
4
Lexus LS500h: Potřebuje ještě Yakuza Mercedes?

Designová nádhera, kterou tady v našich končinách začnou lidi obdivovat až tak za 20 let, kdy to bude jako ojetina vypadat pořád skvěle. Málokdo si to teď troufne koupit, protože to auto bude na našich silnicích zaplněné koncernovanou nudou jako pěst na oko :)

Regular John
28. října 2018, 12:04
12
Regular John
03. října 2018, 22:14
1
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

IS200 je líný a nezáživný a proto sem hodíš tip na Hondu, která je jen o půl chlupu rychlejší :-)) IS200 umí být zábavné auto i v sérii, ale chce to pochopit, jak ten motor využívat a pohotově řadit - do 4200ot nemáš otevřenou klapku naplno, takže to jede jakoby jen na půl plynu. Nevím jak kombík, ale sedan je celkem hbyté auto a dá se s ním i driftovat (se svorem). Já si ho nakonec poladil, mám tam kompresor a sportovnější podvozek. Je to pořád stejně spolehlivé a pohodlné, stovku to dá za 7s, už to nezná nedotáčivost, spotřeba je 10l/100 a já mám permanentně rohlík na tváři, navíc to celé za pár korun.

Regular John
13. září 2018, 10:13
1
Mazda 323 V6 K8: Mámin sedan

Super článek a velmi zajímavé auto, díky za něj! :)

Regular John
02. srpna 2018, 13:42
0
Ptejte se: Radost za 400 tisíc

Já bych uvažoval o:
Ford Mondeo ST220 v kombajnu
Subaru Legacy spec. B v kombajnu
a nebo bych našetřil dalších 100 tisíc a šel bych do Lexusu IS F

Regular John
04. července 2018, 20:29
1
Lexus NX 300h: Protistresové cvičení

Kdyby neměly novější Lexusy tu "příšernou" masku, tak si jich v záplavě ostatních aut vůbec nevšimneš. Takhle dokáží krásně vyčnívat a poznáš je už na půl kiláku. Je to ale jiné a tím pádem 90% lidí automaticky řekne, že je to hnusné, protože na to nejsou zvyklí.

Regular John
04. června 2018, 15:31
2
Ptejte se: Okruhový speciál

Já bych v UK vybíral z tohoto:

Vauxhall Monaro V8 - (zadohrab, V8, 330 koní)
Honda Integra Type-R - (JDM předohrab. údajně jeden z nejlepších, 190 koní)
Toyota Altezza RS200 - (JDM zadohrab, skvěle naladěný motor od Yamahy, 210 koní)

Vlastně já bych ani nevybíral a rovnou bych hledal to Monaro, popř VXR8 :D

Regular John
28. dubna 2018, 17:27
0
Mazda MX-5 1.8 Kompresor: Jak se žije s přeplňovanou Miatou

To musí dobře letět s tím kompresorem, za kolik cca to dá stovku? (ne, že by to byl důležitý údaj, ale aspoň si udělám představu o zrychlení :-)

Jinak máme společné problémy. Já mám v Lexusu taky přidaný kompresor a i když to (zatím) funguje bez větších zádrhelů, tak je fakt, že jsem se připravil o takové to pohodlí, kdy nic neřeším a jen jezdím. Najednou je tam X komponentů navíc, u kterých musím hlídat stav a seřízení a taky jezdím s vědomím, že jiné komponenty jsou teď namáhané více. Prokluz řemene tam mám taky, naštěstí jen ve velmi vysokých otáčkách těsně před omezovačem - stačí instalovat řemen o 5mm kratší, ale na to jsem asi moc líný :-) Další problém je jemné donastavení uzavírání obtokové klapky - já jsem perfekcionista, takže pořád laboruji s tou "dokonalou" polohou, kdy bude zátah co nejplynulejší a zároveň auto pojede nejvíc.

STK mě taky čeká za 2 měsíce a mám dilema, jak to udělat:
1. zlegalizovat kompresor - teoreticky to možné je, protože se jedná o "vylepšenou" kopii TTE kitu, který má homologaci, ale co jsem slyšel od ostatních, tak úřady si s tím neví rady

2. vyjmout kompresor a vrátit auto do sériového stavu (údajně práce na 2 hodiny, ale otrava to pak zase vracet zpátky a znovu nastavovat)

3. risknout to a jít na STK s autem tak jak je - technici tyto auta neznají a motor vypadá díky pěknému airboxu decentně (není to tuning na první pohled), emise by údajně měly projít bez problémů

Regular John
20. dubna 2018, 13:58
1
Jak zničit vlastní výrobek aneb 5 nejhorších faceliftů

Mně se třeba hnusí facelift BMW E46 Coupe - z těch šilhajících světel by jeden zešílel

Regular John
10. dubna 2018, 15:00
4
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Lexus IS200 sport r.v. 2005, v co nejnižší výbavě (kvůli hmotnosti) cca 120 tisíc
kompresor kit od Plamena nebo turbo kit od Squinta 40-60 tisíc
sportovní stabilizátory cca 10 tisíc
sportovní stavitelné tlumiče cca 20 tisíc

Jsme na cca 200 tisících a za tu cenu budeš mít:
- nenápadný a designově pěkný sedan, který v ČR moc nejezdí
- náhon na zadek, samosvor a možnost úplného vypnutí všech asistentů jedním tlačítkem
- hmotnost cca 1360kg
- výkon 220 - 260 koní podle úprav
- velmi spolehlivé, skvěle zpracované auto (toyota) s relativně levnými a dostupnými náhradními díly
- akceleraci z 0 na 100 těsně pod 7 sekund
- spotřebu okolo 11l po městě



Regular John
04. března 2018, 10:48
0
Ptejte se: Jakým kombíkem nahradit Focus ST225?

Legacy Spec. B by určitě mohla být super volba, pokud by mu nevadilo shánět auto v cizině.

Regular John
24. prosince 2017, 13:05
0
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Chosé: To ale musí být za volantem slušní idioti, jestli jsou schopni se vybourat právě kvůli TRC, raději nechci vědět, co s tím autem před nehodou dělali - přecijen v UK je ISko populární především u mladých nevybouřených ocasů.

Ale jinak je pravda, že ve sněhu ta kontrola trakce funguje dost mizerně. Já osobně kontrolu trakce vypínám po každém nastartování :-)

Regular John
22. prosince 2017, 22:54
1
Co vás dokáže nejvíce naštvat či rozesmát na filmových automobilových honičkách?

Mě třeba vytáčí když herci drží volant jednou rukou z přímo z vrchu - nejen že to vypadá strašně neprofesionálně (asi jako negr, který drží vytočenou pistoli), ale navíc při tom vypadají jako úplní kreténi...Tuto módu nejspíš odstartovalo Fast & Furious.. Dávalo to smysl - při záběru, kdy je kamera umístěna na kapotě vozidla jdou vidět ruce, které něco dělají a při pohledu z kabiny se zase Vin Dízl může chlubit vypracovanými svaly. Druhá věc je, že takhle začala řídit spousta řidičů na cestách a myslí si, jak při tom vypadají drsně :-)

Regular John
13. prosince 2017, 12:39
8
BMW 750iL: Dobrodružství bitevní lodi Bismarck

Kdysi jsem měl tu možnost osedlat, vyzkoušet, nafotit a natočit sedmičku přepracovanou od Alpiny s šestilitrovým dvanáctiválcem... V žádném jiném autě jsem se necítil tak moc luxusně, prostě bomba a navíc vzhledově asi ten nejhezčí Bavorák, co kdy vznikl...

Regular John
28. listopadu 2017, 22:28
0
BMW 325Ci (E46): vzpomínka na lepší časy

To zní jako dobrý plán a já jsem určitě pro :)

Regular John
28. listopadu 2017, 14:58
0
BMW 325Ci (E46): vzpomínka na lepší časy

Já bych klidně svou IS200 s kompresorem Krabovi k otestování nabídl, ale jsem z opačného konce republiky :-)

Regular John
16. listopadu 2017, 07:45
0
Podle Röhrla je GT2 RS příliš rychlá pro Ring. Kdy už je rychlosti moc? | Autíčkář se ptá

Walter Rohrl je mimojiné znám i tím, že má dost přestřelené názory a toto bude jeden z nich. On je schopný říct i to, že současní jezdci rally jsou nuly, protože jezdí kratší rychlostky než se jezdily v 80. Letech...Nemusíte se hned rozčilovat, on prostě rád přehání.

Regular John
12. listopadu 2017, 22:04
0
Renault Clio RS Jean Ragnotti: 'eNko' pro všední den | Za volantem

Myslel jsem nějaké amatérské video z pozice spolujezdce a jezdili tam ve staré A110, ale to promo nového auta je taky krásný filmeček :-) Celkově se mi strašně líbí, že Renault pořád dává takový prostor Jeanovi a jsou na něj pyšní

Regular John
12. listopadu 2017, 21:18
0
Renault Clio RS Jean Ragnotti: 'eNko' pro všední den | Za volantem

Žije, je mu 72 a je to pořád stejný magor, pár týdnů zpátky kolovalo na FB video, kde prohání Alpinu A110 někde na klikatých silnicích za deště a vůbec ji nešetří.

Regular John
12. listopadu 2017, 18:45
0
Renault Clio RS Jean Ragnotti: 'eNko' pro všední den | Za volantem

Krab: Toyota byla dobrá volba :-) S tou zadokolkou se dá aspoň užít relativně bezpečná zábava v nižších rychlostech, tedy za předpokladu, že šofér umí bez problému zvládat smyky... To clio má hranici zábavy někde jinde a řekl bych, že v dost nebezpečnějších rychlostech, kde už se za každou chybu draze platí... Každopádně Jean dělal dobré ródeo i se sériovou 200 :-)

Regular John
12. listopadu 2017, 08:54
0
Renault Clio RS Jean Ragnotti: 'eNko' pro všední den | Za volantem

Krásný článek! Sportovní Renaulty jsou pro mě srdcovka a recenze takového auta mě moc potěšila. Sám jsem dlouho uvažoval o koupi Clia RS 197, ale nevím, jestli bych dokázal zkousnout jejich (ne)kvalitu a otřesný design interiérů....

Jinak kdyby někdo nevěděl, kdo je to Jean Ragnotti, tak ať mrkne na tohle video :D Ono se často říká, že Colin McRae byl největší showman, ale proti Ragnottimu to byl břídil :D

Regular John
06. listopadu 2017, 07:38
0
Subaru Legacy 3.0R: Neobyčejné kombi z Japonska | Auta z Frcu

Legacy spec B je můj vysněný kombík, ale víc se mi líbí po faceliftu :) K výčtu ocenění můžete přidat i to, že v televizním Top Gearu se všichni tři moderátoři shodli, že pro ně je to taky auto roku (jen už nevím, kterého)

Regular John
01. listopadu 2017, 18:17
0
Nejlepší momenty Colina McRae: Horizont, plný plyn, skok, plný plyn...

Moc pěkný článek. Já jsem Colina vždycky zbožňoval, jeho jméno jsem ale nevnímal dokud nevyšla "jeho" první hra cca před 20 lety, od té doby jsem jeho velký fanda. Knihu Just Colin určitě doporučuju! Je tam spousta krásných fotek a zajímavých informací a vzpomínek

Regular John
19. října 2017, 22:00
0
Regular John
18. října 2017, 20:11
2
Jak vybrat správné zimní pneumatiky? | Autíčkář se ptá

Na předokolkách jsem měl GY ultragrip 7 a barum polaris, obě fungovaly úplně bez problémů. Teď mám na snížené zadokolce Nexen winguard sport (215/45/r17), což by měl být spíš low end, šel jsem do nich kvůli kombinaci nízké ceny a kladných ohlasů a podle mě jsou úplně v pohodě, chce to ale vyzkoušet, kde je jejich limit za jakých podmínek a přizpůsobit se... Každopádně v těch úplně nejhorších podmínkách, co ve zdejších kopcích mohou být, fungovaly obstojně, viz video dole... Měl jsem problém jen jednou, když jsem se nemohl rozjet na neodhrnuté křižovatce, kde bylo 30cm sněhu a auto jelo po břiše

Regular John
13. října 2017, 11:49
0
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

S tím IS250 jakožto zábavným autem máš nějaké zkušenosti nebo je to jen teoreticky?

Regular John
12. října 2017, 18:09
3
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

Já se naštěstí nenechal odradit uvažováním lidí, jako jsi ty a šel jsem do toho Lexusu. Nějakou dobu to sice trvalo, ale věř nebo ne, auto nakonec stálo pod kilo, je v super stavu přestože je 18 let staré, kastle je absolutně bez rzi a má sportovní výbavu - tj. samosvor už z výroby. Je to auto, které mi slouží jako daily a zároveň jako zábava, zatím se investovalo jen do spotřebních materiálů a když pominu spotřebu, která je na dnešní poměry vyšší, tak je to pořád fajn svezení za malý peníz

Regular John
12. října 2017, 09:36
7
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

Já v tom mám jasno:
Zábavné auto do 50 tis: pravostranný Lexus IS200 Sport dotažený z UK
Zábavné auto do 100 tis: Lexus IS200 Sport dotažený z Německa / Polska
Zábavné auto do 200 tis. Lexus IS200 Sport dotažený z Německa / Polska s přidaným kompresorem / turbem a lehce poladěným podvozkem

:D

Regular John
11. října 2017, 21:02
0
Regular John
07. července 2017, 16:30
0
1966 Rally Monte Carlo: Závod bez vítěze

Pěkný článek, díky za něj. Zase jsem se dozvěděl něco nového :)

Regular John
27. června 2017, 17:54
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Moc pěkný článek, S2000 je jediná Honda, která by mě zajímala. Škoda, že těch vysokých cen za ojetiny

Regular John
26. června 2017, 13:40
0
Britská rally 1998: Drama až do úplného konce.

Ano vyhrál, ještě aby ne, když mu téměř všichni soupeři odpadli a navíc jel doma :)

Regular John
24. června 2017, 08:39
1
Britská rally 1998: Drama až do úplného konce.

Pěkná vzpomínka na jednu z nejzajímavějších sezón v MS rally. V té době jsem Makinenovi nefandil, ale časem mi došlo, jak famózní jezdec to byl. Jeho Mitsubishi bylo zastaralé, bylo to pořád jen klasické Ačko a ne WRCo a on s tím dokázal vyhrávat i v roce 2001, kdy už to auto bylo nekonkurenceschopné. Věřím, že kdyby tehdy ke konci sezóny nenasadili ten nevyladěný nesmysl Lancer Wrc, tak by byl Tommi šampionem popáté.Tommi Makinen a Ačkový lancer bylo dokonalé spojení pilota a techniky, s tím autem nikdo jiný nic pořádného nezajel.

Regular John
18. června 2017, 15:26
1
24 hodin Le Mans: Dobojováno jest!

Byl to úžasný závod, na který jsem se těšil celý rok. Fandil jsem toyotě, takže jsem byl trošku zklamaný, ale ten závěrečný souboj Corvetty a Astona vše vynahradil. Prostě na Le Mans nic nemá!

Regular John
30. května 2017, 22:52
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Máš recht, to první video jsem natočil u nás v kanceláři ve Zlíně :-)

Regular John
30. května 2017, 12:22
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Když si porovnáš cenu blbnutí se skutečným autem (klidně daily) s cenovkou iRacingu, tak je ten iRacing pořád dost levný :-) Pokud člověk chce jezdit sám na trati, tak se to nevyplatí, ale multiplayer je v iRacingu na úplně jiném levelu než kdekoliv jinde. V žádném jiném simu jsem nezažil tak bombastické závodění jako v iRacingu... A pokud je v tom člověk dost dobrý, tak může jezdit za nějaký z těch lepších týmů a vydělávat si tím :)

Regular John
30. května 2017, 12:13
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Dobrý článek :-) U automobilových simulátorů jsem strávil stovky hodin a myslím, že jsem za posledních 25 let hrál všechny zásadní tituly. Úplně první závodní hra pro mě bylo Grand Prix od Geoffa Crammonda, přelomové pro mě určitě bylo Live For Speed, Richard Burns Rally skrz Team Rally na českém pluginu (ano, ta hra byla s upravenou fyzikou opravdu těžší než reál :-)) a rFactor se spoustou kvalitních módů. Asi jsem v tom ježdění nebyl úplně marný, protože si mě najalo pár modderů jako testovacího jezdce. Momentálně už hraji minimálně a spíš udržuji v chodu pohyblivý simulátor, který máme v práci. Ze současných titulů mě baví Assetto Corsa nebo Automobilista. Assetto má fajn obsah, ale Automobilista má lepší fyziku (běží na hodně upraveném enginu z rFactoru) a zvuky.

Jinak simulátory mě toho naučily hodně a určitě je dobré je hrát. Není potřeba mít nějaké high end vybavení, třeba spojka se nechová realisticky ani na těch nejdražších pedálech, hlavní je vědět jak točit volantem a kdy přidávat plyn nebo brzdit. Pokud budete v hardcore simulátorech zvládat krizové situace, tak je dost velká pravděpodobnost, že je budete zvládat i v reálu, teda pokud to udržíte s nervama :-)



Regular John
21. května 2017, 20:55
0
Ptejte se: Tracktool za 200 tisíc

Jo, to je docela zajímavý seriál, akorát je to spíš taková reklama na eBay než návod, jak na to... Některé ty kroky podle mě nejsou úplně dobře promyšlené.

Regular John
18. května 2017, 21:29
0
Ptejte se: Tracktool za 200 tisíc

Lexus IS250 jako tracktool by byla asi dost zvláštní volba, ale v tom odkazu na Mobile, je překopaný IS200 s motorem z LS400, to by mohlo být zajímavé :-)

A když už Lexus, tak bych to řešil následovně:

1. koupit Lexus IS200 se samosvorem v Anglii - cca 30 000 kč
2. koupit v Anglii u Squinta jeho turbo kit a nechat ho tam rovnou i namontovat - cca 65 000 kč
3. sportovnější brzdy - cca 15 000 kč
4. tužší stabilizátory - cca 8 000kč
5. pokud chce čistou stopu, tak nějaké dobré gumy - cca 15 000 kč

Za nějakých dejme tomu 140 tisíc tím pádem máme zadokolku se samosvorem a výkonem okolo 280 koní (to je tuším max, co zvládne sériová převodovka), která má už v základu velice fajn podvozek a rozložení hmotnosti 50:50.


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem