Regular John
Jméno | Tonek Trósil |
---|---|
Bydliště | Zlín |
Registrace | před 8.0 rok. |
Poslední aktivita | před 10.6 měs. |
Příspěvků ve fóru | 68 |
Komentářů u článků | 76 |
Pozitivních komentářů u článků | 25 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tady video s komplet stock autem na suchu, navíc zatíženým druhým pasažérem. Nikde netvrdím, že je to super, jen reaguji na to, že to prej s 200hp atmosférou nejde.
Jakub: Je to celé o gumách, pokud člověk nedává nic lepivějšího než tam bylo z výroby (Primacy 4), tak to jde urvat i na suchu. Auto ve videu má snížený podvozek a na přední nápravě větší kola, na zadní OEM
Věřím, že jsi to auto buď důkladně netestoval nebo s ním prostě neumíš, jinak bys tu nic takového nepsal. Auto z videa znám z klubu a schválně jsem sem hodil video z doby, kdy měl těch úprav na autě minimum, pořád je to ale 200hp atmosféra, žádné přeplňování, nějaký kůň navíc tam bude díky výfuku. Na youtubu je videí plno, kdo hledá, najde, ale těch řidičů, kteří s tímto autem předvádí něco slušného, je fakt minimum.
Dovolím si připojit cizí video, kde jde krásně vidět, jak moc NEJDE DĚLAT DRIFT S 200koňovým autem :-))
Ta odezva na plynový pedál se dost výrazně zlepší kombinací kompresor (šlapáním na pedál zároveň zavíráte bypass)/ odlehčený setrvačník / vykatované svody. Ale samozřejmě pořád to má do dokonalosti daleko.
Nedá mi to nereagovat na to Isko :-) Za 200k už se dá postavit hezký kousek jak s kompresorem tak komplet výfukem a vyladěným podvozkem a možna i většími brzdami a řeknu ti, že to auto miluje okresky. Každá jízda v něm je pro mě zážitek a zároveň je fajn i to, že je to fakt spolehlivé auto a ten motor zvládá přifouknutí naprosto bez problémů.
Nelíbí se mi to a ještě je v tom namočený demagog Klusák, který je mi sympatický asi jako žvýkačka na podrážce. Překračování rychlosti je podle mě ten úplně poslední problém na českých silnicích a jediné, k čemu tohle hraní na city povede, bude to, že veřejnost bude vnímat autíčkáře zase o něco víc jako potenciální vrahy.
Krab: Ještě by bylo řešení koupit lehce jetou finálku a zajet do Německa si do ní dát kompresor od GP performance, což výjde na nějakých cca 200k. Pak z toho podle mě bude zajímavější auto než je Yaris GR, teda pokud člověk vyloženě nepotřebuje čtyřkolku :-)
Můžu vědět, co máš za psa? Sám jsem několikrát o sportcrossu uvažoval právě kvůli přepravě psa, ale mám velkého labradora a nevím, jestli se pohodlně vejde do kufru :-)
Ať už jsou to spekulace nebo ne, tak z toho onboardu jde jasně vidět, že v určitém momentu prostě auto přestalo zatáčet, což jasně nahrává teorii utrhlého řízení. Přesně takhle to vypadá, když jedete nějaký online závod v simu a samovolně se vám v zatáčce vypne volant. Kdyby ztratil přítlak a šel do smyku, tak by od Senny šla vidět ještě nějaká korekce, ale monopost jede naprosto rovně bez zásahu do řízení.
Jinak okolo jeho smrti koluje i absurdní teorie, že Sennu zastřelil ostřelovač schovaný v zatáčce (proto ta díra v helmě), motiv vraždy byly jeho konflikty s vedením FIA... Divili byste se, kolik lidí se této teorie zarputile drží.
Designová nádhera, kterou tady v našich končinách začnou lidi obdivovat až tak za 20 let, kdy to bude jako ojetina vypadat pořád skvěle. Málokdo si to teď troufne koupit, protože to auto bude na našich silnicích zaplněné koncernovanou nudou jako pěst na oko :)
IS200 je líný a nezáživný a proto sem hodíš tip na Hondu, která je jen o půl chlupu rychlejší :-)) IS200 umí být zábavné auto i v sérii, ale chce to pochopit, jak ten motor využívat a pohotově řadit - do 4200ot nemáš otevřenou klapku naplno, takže to jede jakoby jen na půl plynu. Nevím jak kombík, ale sedan je celkem hbyté auto a dá se s ním i driftovat (se svorem). Já si ho nakonec poladil, mám tam kompresor a sportovnější podvozek. Je to pořád stejně spolehlivé a pohodlné, stovku to dá za 7s, už to nezná nedotáčivost, spotřeba je 10l/100 a já mám permanentně rohlík na tváři, navíc to celé za pár korun.
Já bych uvažoval o:
Ford Mondeo ST220 v kombajnu
Subaru Legacy spec. B v kombajnu
a nebo bych našetřil dalších 100 tisíc a šel bych do Lexusu IS F
Kdyby neměly novější Lexusy tu "příšernou" masku, tak si jich v záplavě ostatních aut vůbec nevšimneš. Takhle dokáží krásně vyčnívat a poznáš je už na půl kiláku. Je to ale jiné a tím pádem 90% lidí automaticky řekne, že je to hnusné, protože na to nejsou zvyklí.
Já bych v UK vybíral z tohoto:
Vauxhall Monaro V8 - (zadohrab, V8, 330 koní)
Honda Integra Type-R - (JDM předohrab. údajně jeden z nejlepších, 190 koní)
Toyota Altezza RS200 - (JDM zadohrab, skvěle naladěný motor od Yamahy, 210 koní)
Vlastně já bych ani nevybíral a rovnou bych hledal to Monaro, popř VXR8 :D
To musí dobře letět s tím kompresorem, za kolik cca to dá stovku? (ne, že by to byl důležitý údaj, ale aspoň si udělám představu o zrychlení :-)
Jinak máme společné problémy. Já mám v Lexusu taky přidaný kompresor a i když to (zatím) funguje bez větších zádrhelů, tak je fakt, že jsem se připravil o takové to pohodlí, kdy nic neřeším a jen jezdím. Najednou je tam X komponentů navíc, u kterých musím hlídat stav a seřízení a taky jezdím s vědomím, že jiné komponenty jsou teď namáhané více. Prokluz řemene tam mám taky, naštěstí jen ve velmi vysokých otáčkách těsně před omezovačem - stačí instalovat řemen o 5mm kratší, ale na to jsem asi moc líný :-) Další problém je jemné donastavení uzavírání obtokové klapky - já jsem perfekcionista, takže pořád laboruji s tou "dokonalou" polohou, kdy bude zátah co nejplynulejší a zároveň auto pojede nejvíc.
STK mě taky čeká za 2 měsíce a mám dilema, jak to udělat:
1. zlegalizovat kompresor - teoreticky to možné je, protože se jedná o "vylepšenou" kopii TTE kitu, který má homologaci, ale co jsem slyšel od ostatních, tak úřady si s tím neví rady
2. vyjmout kompresor a vrátit auto do sériového stavu (údajně práce na 2 hodiny, ale otrava to pak zase vracet zpátky a znovu nastavovat)
3. risknout to a jít na STK s autem tak jak je - technici tyto auta neznají a motor vypadá díky pěknému airboxu decentně (není to tuning na první pohled), emise by údajně měly projít bez problémů
Mně se třeba hnusí facelift BMW E46 Coupe - z těch šilhajících světel by jeden zešílel
Lexus IS200 sport r.v. 2005, v co nejnižší výbavě (kvůli hmotnosti) cca 120 tisíc
kompresor kit od Plamena nebo turbo kit od Squinta 40-60 tisíc
sportovní stabilizátory cca 10 tisíc
sportovní stavitelné tlumiče cca 20 tisíc
Jsme na cca 200 tisících a za tu cenu budeš mít:
- nenápadný a designově pěkný sedan, který v ČR moc nejezdí
- náhon na zadek, samosvor a možnost úplného vypnutí všech asistentů jedním tlačítkem
- hmotnost cca 1360kg
- výkon 220 - 260 koní podle úprav
- velmi spolehlivé, skvěle zpracované auto (toyota) s relativně levnými a dostupnými náhradními díly
- akceleraci z 0 na 100 těsně pod 7 sekund
- spotřebu okolo 11l po městě
Legacy Spec. B by určitě mohla být super volba, pokud by mu nevadilo shánět auto v cizině.
Chosé: To ale musí být za volantem slušní idioti, jestli jsou schopni se vybourat právě kvůli TRC, raději nechci vědět, co s tím autem před nehodou dělali - přecijen v UK je ISko populární především u mladých nevybouřených ocasů.
Ale jinak je pravda, že ve sněhu ta kontrola trakce funguje dost mizerně. Já osobně kontrolu trakce vypínám po každém nastartování :-)
Mě třeba vytáčí když herci drží volant jednou rukou z přímo z vrchu - nejen že to vypadá strašně neprofesionálně (asi jako negr, který drží vytočenou pistoli), ale navíc při tom vypadají jako úplní kreténi...Tuto módu nejspíš odstartovalo Fast & Furious.. Dávalo to smysl - při záběru, kdy je kamera umístěna na kapotě vozidla jdou vidět ruce, které něco dělají a při pohledu z kabiny se zase Vin Dízl může chlubit vypracovanými svaly. Druhá věc je, že takhle začala řídit spousta řidičů na cestách a myslí si, jak při tom vypadají drsně :-)
Kdysi jsem měl tu možnost osedlat, vyzkoušet, nafotit a natočit sedmičku přepracovanou od Alpiny s šestilitrovým dvanáctiválcem... V žádném jiném autě jsem se necítil tak moc luxusně, prostě bomba a navíc vzhledově asi ten nejhezčí Bavorák, co kdy vznikl...
Já bych klidně svou IS200 s kompresorem Krabovi k otestování nabídl, ale jsem z opačného konce republiky :-)
Walter Rohrl je mimojiné znám i tím, že má dost přestřelené názory a toto bude jeden z nich. On je schopný říct i to, že současní jezdci rally jsou nuly, protože jezdí kratší rychlostky než se jezdily v 80. Letech...Nemusíte se hned rozčilovat, on prostě rád přehání.
Myslel jsem nějaké amatérské video z pozice spolujezdce a jezdili tam ve staré A110, ale to promo nového auta je taky krásný filmeček :-) Celkově se mi strašně líbí, že Renault pořád dává takový prostor Jeanovi a jsou na něj pyšní
Žije, je mu 72 a je to pořád stejný magor, pár týdnů zpátky kolovalo na FB video, kde prohání Alpinu A110 někde na klikatých silnicích za deště a vůbec ji nešetří.
Krab: Toyota byla dobrá volba :-) S tou zadokolkou se dá aspoň užít relativně bezpečná zábava v nižších rychlostech, tedy za předpokladu, že šofér umí bez problému zvládat smyky... To clio má hranici zábavy někde jinde a řekl bych, že v dost nebezpečnějších rychlostech, kde už se za každou chybu draze platí... Každopádně Jean dělal dobré ródeo i se sériovou 200 :-)
Krásný článek! Sportovní Renaulty jsou pro mě srdcovka a recenze takového auta mě moc potěšila. Sám jsem dlouho uvažoval o koupi Clia RS 197, ale nevím, jestli bych dokázal zkousnout jejich (ne)kvalitu a otřesný design interiérů....
Jinak kdyby někdo nevěděl, kdo je to Jean Ragnotti, tak ať mrkne na tohle video :D Ono se často říká, že Colin McRae byl největší showman, ale proti Ragnottimu to byl břídil :D
Legacy spec B je můj vysněný kombík, ale víc se mi líbí po faceliftu :) K výčtu ocenění můžete přidat i to, že v televizním Top Gearu se všichni tři moderátoři shodli, že pro ně je to taky auto roku (jen už nevím, kterého)
Moc pěkný článek. Já jsem Colina vždycky zbožňoval, jeho jméno jsem ale nevnímal dokud nevyšla "jeho" první hra cca před 20 lety, od té doby jsem jeho velký fanda. Knihu Just Colin určitě doporučuju! Je tam spousta krásných fotek a zajímavých informací a vzpomínek
Na předokolkách jsem měl GY ultragrip 7 a barum polaris, obě fungovaly úplně bez problémů. Teď mám na snížené zadokolce Nexen winguard sport (215/45/r17), což by měl být spíš low end, šel jsem do nich kvůli kombinaci nízké ceny a kladných ohlasů a podle mě jsou úplně v pohodě, chce to ale vyzkoušet, kde je jejich limit za jakých podmínek a přizpůsobit se... Každopádně v těch úplně nejhorších podmínkách, co ve zdejších kopcích mohou být, fungovaly obstojně, viz video dole... Měl jsem problém jen jednou, když jsem se nemohl rozjet na neodhrnuté křižovatce, kde bylo 30cm sněhu a auto jelo po břiše
S tím IS250 jakožto zábavným autem máš nějaké zkušenosti nebo je to jen teoreticky?
Já se naštěstí nenechal odradit uvažováním lidí, jako jsi ty a šel jsem do toho Lexusu. Nějakou dobu to sice trvalo, ale věř nebo ne, auto nakonec stálo pod kilo, je v super stavu přestože je 18 let staré, kastle je absolutně bez rzi a má sportovní výbavu - tj. samosvor už z výroby. Je to auto, které mi slouží jako daily a zároveň jako zábava, zatím se investovalo jen do spotřebních materiálů a když pominu spotřebu, která je na dnešní poměry vyšší, tak je to pořád fajn svezení za malý peníz
Já v tom mám jasno:
Zábavné auto do 50 tis: pravostranný Lexus IS200 Sport dotažený z UK
Zábavné auto do 100 tis: Lexus IS200 Sport dotažený z Německa / Polska
Zábavné auto do 200 tis. Lexus IS200 Sport dotažený z Německa / Polska s přidaným kompresorem / turbem a lehce poladěným podvozkem
:D
Lak na Lexusech se prej sám opravuje :-)
Pěkný článek, díky za něj. Zase jsem se dozvěděl něco nového :)
Moc pěkný článek, S2000 je jediná Honda, která by mě zajímala. Škoda, že těch vysokých cen za ojetiny
Ano vyhrál, ještě aby ne, když mu téměř všichni soupeři odpadli a navíc jel doma :)
Pěkná vzpomínka na jednu z nejzajímavějších sezón v MS rally. V té době jsem Makinenovi nefandil, ale časem mi došlo, jak famózní jezdec to byl. Jeho Mitsubishi bylo zastaralé, bylo to pořád jen klasické Ačko a ne WRCo a on s tím dokázal vyhrávat i v roce 2001, kdy už to auto bylo nekonkurenceschopné. Věřím, že kdyby tehdy ke konci sezóny nenasadili ten nevyladěný nesmysl Lancer Wrc, tak by byl Tommi šampionem popáté.Tommi Makinen a Ačkový lancer bylo dokonalé spojení pilota a techniky, s tím autem nikdo jiný nic pořádného nezajel.
Byl to úžasný závod, na který jsem se těšil celý rok. Fandil jsem toyotě, takže jsem byl trošku zklamaný, ale ten závěrečný souboj Corvetty a Astona vše vynahradil. Prostě na Le Mans nic nemá!
Máš recht, to první video jsem natočil u nás v kanceláři ve Zlíně :-)
Když si porovnáš cenu blbnutí se skutečným autem (klidně daily) s cenovkou iRacingu, tak je ten iRacing pořád dost levný :-) Pokud člověk chce jezdit sám na trati, tak se to nevyplatí, ale multiplayer je v iRacingu na úplně jiném levelu než kdekoliv jinde. V žádném jiném simu jsem nezažil tak bombastické závodění jako v iRacingu... A pokud je v tom člověk dost dobrý, tak může jezdit za nějaký z těch lepších týmů a vydělávat si tím :)
Dobrý článek :-) U automobilových simulátorů jsem strávil stovky hodin a myslím, že jsem za posledních 25 let hrál všechny zásadní tituly. Úplně první závodní hra pro mě bylo Grand Prix od Geoffa Crammonda, přelomové pro mě určitě bylo Live For Speed, Richard Burns Rally skrz Team Rally na českém pluginu (ano, ta hra byla s upravenou fyzikou opravdu těžší než reál :-)) a rFactor se spoustou kvalitních módů. Asi jsem v tom ježdění nebyl úplně marný, protože si mě najalo pár modderů jako testovacího jezdce. Momentálně už hraji minimálně a spíš udržuji v chodu pohyblivý simulátor, který máme v práci. Ze současných titulů mě baví Assetto Corsa nebo Automobilista. Assetto má fajn obsah, ale Automobilista má lepší fyziku (běží na hodně upraveném enginu z rFactoru) a zvuky.
Jinak simulátory mě toho naučily hodně a určitě je dobré je hrát. Není potřeba mít nějaké high end vybavení, třeba spojka se nechová realisticky ani na těch nejdražších pedálech, hlavní je vědět jak točit volantem a kdy přidávat plyn nebo brzdit. Pokud budete v hardcore simulátorech zvládat krizové situace, tak je dost velká pravděpodobnost, že je budete zvládat i v reálu, teda pokud to udržíte s nervama :-)
Jo, to je docela zajímavý seriál, akorát je to spíš taková reklama na eBay než návod, jak na to... Některé ty kroky podle mě nejsou úplně dobře promyšlené.
Lexus IS250 jako tracktool by byla asi dost zvláštní volba, ale v tom odkazu na Mobile, je překopaný IS200 s motorem z LS400, to by mohlo být zajímavé :-)
A když už Lexus, tak bych to řešil následovně:
1. koupit Lexus IS200 se samosvorem v Anglii - cca 30 000 kč
2. koupit v Anglii u Squinta jeho turbo kit a nechat ho tam rovnou i namontovat - cca 65 000 kč
3. sportovnější brzdy - cca 15 000 kč
4. tužší stabilizátory - cca 8 000kč
5. pokud chce čistou stopu, tak nějaké dobré gumy - cca 15 000 kč
Za nějakých dejme tomu 140 tisíc tím pádem máme zadokolku se samosvorem a výkonem okolo 280 koní (to je tuším max, co zvládne sériová převodovka), která má už v základu velice fajn podvozek a rozložení hmotnosti 50:50.
Poslední komentáře
- VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
27 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů