Petr „sulcik_94“ Šulc
| Bydliště | Trutnov |
|---|---|
| Registrace | před 6.5 rok. |
| Poslední aktivita | před 4.3 rok. |
| Komentářů u článků | 6 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů
A žena ti řekne: "Co je to infinity?" Takže tvůj "Steet credit" nevyroste, akorát máš těžkou krávu na kterou se nedá nic sehnat ????
v čem? Se staženým oknem to vypadá dobře jinak je to nahovno ve všem. Měl jsem a už nechci.
A to má být to víčko hydraulický? :D elektrika je na tohle nejjednodušší řešení v době CANu. Jako někdo kdo miluje hydraulický řízení přechod na elektriku plně chápu. Pro 95% lidí je elektrika lepší, protože má příjemnější síly na volantu pokud to je dobře naladěný, menší energetické ztráty, je to bezúdržbový a spolehlivý řešení. Hydraulika má jedinou výhodu a to je zpětná vazba, kterou třeba oceníš ty, ocením já, ale tím to končí.
Co se týče podvozku, tak tam vážně muselo být něco špatně, dost možná ten tlak v pneumatikách, protože u O4 mezi dieselem a benzínem velké rozdíly nejsou a ty auta rozhodně neodskakují, když je všechno správně.
Jinak vím že když dostáváte auto čekáte že tlaky budou v pořádku, ale doporučuji kontrolovat. Ventilky kontrolují jen ztrátu tlaku ne absolutní hodnotu a už 2 desetiny umí z auta udělat krám se kterým je otrava jezdit.
Tak B8 má integrovaný dorazy. Ale souhlasím s tím že příčný nerovnosti jsou s B8 dost nepříjemný, ač je teda mám na jiným autě.