
VoFi
Jméno | Vojtěch Filip |
---|---|
Bydliště | Ústí nad Orlicí |
Registrace | před 8.1 rok. |
Poslední aktivita | před 8.8 měs. |
Příspěvků ve fóru | 134 |
Komentářů u článků | 214 |
Pozitivních komentářů u článků | 9 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Zajímalo by mě jak hodně nízko Toyobaru klesne s cenou. Tak nějak si nedovedu představit, že by šlo -plácnu- třeba pod 150-200 tisíc za kus co nebude totál olítaný nebo zprasený ..

Když tu zaznělo to sebemrskačství .. co takhle mrsknout sebou o strom po pořízení mr2?
Nebo to vzít trochu elegantněji a jít do MG F popř MG TF? K series motor za sedačkou je super, jako takový je mechanicky jednoduchý, projev příjemný,.. jen na něm je celkem oser dělat nějaký větší servis, holt daň za motor uprostřed. Jinak je na výběr buď dřívější, kulatější Fko co má hydragas podvozek nebo novější TF s ostřejším designem a už klasickým podvozkem tlumič-pružina.
Díly jsou vcelku rozumně sehnatelné..a dobrý kus se dá sehnat cca za 100.
Jinak souhlasím s s Mustangem a nebo RX8

U mě je to s aktuálním stavem příjezdovky poněkud jednotvárné...
mk1 MG ZR 2.0 turbonafta jako letní daily
mk1 MG ZR 1.4 16V co se narodilo jako Rover 25, daily mé drahé
mk2 MG ZR 1.4 16V jakožto mámina daily a moje záložní auto
Rover 200 SDi jakožto zimní daily a budoucí víkendovka, jen co si klempíř najde čas a seženu nový interiér
Aby se to trochu zpestřilo, asi se domů přidá k11 Micra :D
Joo jinak mám vlastně mk1 ZR 1.4 16V jako budoucí závoďák, jen se musí najít finance na těsnění pod hlavou :D ..a ještě do minulého týdně jsem měl 3x mk1 Rover 25 (1.4 16V, 1.6 16V a 2.0 turbonafta) ale ty jsou už v hutích..

Ta vejška mi připomíná paletový zakladač z práce. Sice jezdil jen dopředu-dozadu, nahoru-dolu ale jako kompenzaci člověk nahradí nicotu kolem stísněnost regálů...


Od jungheinricha máme v práci jak ještěra, tak "elektrický zdvihací vozík ručně vedený" AKA Ďábla. Prostě tu mrchu co umí stohovat a vozit palety. Blbla nám kontrolka dobíjení, ikdyž se nabil do plna, blikala že baterka chce nabít. Cena kontrolky a čidla skromných 9 000Kč, o ceně za práci s výměnou raději pomlčet..

216 v kábru.. Jedna se teď válela na netu za 15 ???? kolem a kolem slušný auto, jen rozhodně žádná leštěnka.. A střecha tekla. Nad tou se mi klepala ruka :D
Jinak co se velkých křídel týče... Ještě loni jsem jezdil tímhle. mk2 MG ZS, komplet X Power bodykit, plná výbava... A pod kapotou 2.0 diesel :D
Nakonec jsem ho prodal a pořídil mk1 ZR :D





Pravdou je, že origo Xpower křídlo působí mnohem víc elegantně. A mít to jen lištu na kufru, bylo by to skutečně classy..tady se někdo snažil napodobit okruhovku no.. Výsledek posoudí každý sám.
Jinak kombík od ZT je vážně povedený, ale sedan je sedan..





A co třeba MG ZT?
Velký anglický sedan v British Racing Green. Zvuk 2.5 V6 s bonusem zástavby LPG pro správného šetřílka a to vše za pouhých 85 tisíc.
https://auto.bazos.cz/inzerat/122843831/mg-zt.php


Nádhera :)
Již nějaký ten pátek cítím potřebu vlastnit FC, ale Wankel bych bohužel aktuálně neuživil. :/
No něco takovéhleho by se ale už dalo..
Předpokládám ale, že značky budou sloužit akorát k usnadněnému přesunu na PlechCup a jinak s tím (pro jistotu) po silnici moc nenajezdíte, že?
P.S. nápis Mazda na motoru pro maximum stealth je boží :D

Červená je, ale jestli pán chodí o berlích netuším.. Ještě tak půl roku zpátky chodil bez nich a v poslední době ho vidím jen projíždět okolo..


Dovolím si postnout odkaz na jiný web, kde upřesňují jak to vlastně s tím zákazem NHRA je..
(článek je v angličtině)
http://www.roadkill.com/stop-saying-the-2018-dodge-demon-is-banned-from-the-dragstrip/

Origo kola prodáte za 5-10 tisíc a už jste v limitu.
Administrativa (přihlášení z německých dokladů) se do nákladů nepočítá a servis tuším taky ne (?)
https://auto.bazos.cz/inzerat/71245344/Rover-MG-ZS-180-130kW-2003-jen-za-dvacku-20-000Kc.php


Mně zas naštvalo zbytečně zničené MG.. Tam to nebylo ani aby si z toho udělali srandu nebo tak. Jediným účelem bylo.. Počkat.. Co to mělo být? "Prototyp" nebo tak něco?

Napadá mě ještě jeden projekt, o kterém by mohl vzniknout myslím dost zajímavý článek..
Jde o dvojici strojů stvořených v USA. Projekt nese prostý název The Antarctic Snow Cruiser.
Ve svojí podstatě jde o "truck" který měl nést letoun určený k průzkumným letům a zároveň sloužit jako obilní základna. Za jedno arktické léto tímto způsobem mělo být prozkoumáno 5 000 čtverečních mil.
Jak už to tak ale bývá, teorie a praxe se občas značně liší. Cruiser byl na sněhu v podstatě nepoužitelný, obří kola se bezmocně protáčela i po nasazení sněhových řetězů. Údajně jediný způsob jak s ním manipulovat v rozumné míře bylo couvat.
Stal se tak pojízdnou základnou pro vědce a po pár letech, někdy kolem roku 1940, byl zanechán na pospas přírodě.
Poslední zmínka pochází z roku 1958, kdy na něj narazila jedna expedice. Vozidlo bylo nepoškozené a dle svědectví by nejspíše po základním servisu bylo schopné provozu.
Pozdější snahy o nalezení Cruiseru se však nesetkaly s úspěchem. Nejčastěji se předpokládá, že se prostě propadl pod led do hlubin oceánu, nebo se uvězněný v ledu přesunul na jiné místo.
Možné zdroje (v ENG)
http://www.diseno-art.com/news_content/2014/03/the-antarctic-snow-cruiser-it-didnt-do-what-it-said-on-the-tin/
http://www.bibliotecapleyades.net/tierra_hueca/esp_tierra_hueca_18.htm




Super článek, určitě víc takových :)
Příště bych uvítal třeba něco o tomhle monstru. M62 "Sergej" naroubovaný na na modifikovaný podvozek z MZKT-7919. Bohužel není moc zdrojů ifnormací (zvlášť když člověk neumí rusky).
Řešilo se to i tu na foru..
https://www.autickar.cz/forum/tema/dulni-lokomotivy-tanky-letadla-a-jine-silene-stroje/227/&count=1&page=1



Nejsem expert..ale je někde cena? :D
Jinak chválím za nápad :)

piwel: ty budeš prodávat MG? :O .. kdyžtak mi pošli zprávu s informacema, fotky a cenu.. možná bych měl kupce :) jinak jsem dnes dal poslední sbohem svojemu 214Si..

Nevadí.. Nijak to nesnižuje kvalitu a čtivost dobrého článku :)


K tomu co tu bylo napsáno něco přidám.
Rozčilují mě řidiči, kteří parkují těsně za křižovatkou (ideálně ještě nechají zadek auta trčet do odbočky). Speciálně u nás je jedna odbočka, kde takhle pán (cca 50) pravidelně parkuje Forestra.
Další kapitola jsou tací, kteří nechávají auta těsně před přechodem a člověk pak nevidí, jestli někdo jde nebo ne. Je to na nic jak vůči řidičům, tak vůči chodcům.
Jako poslední dodám zkušenost z minulého týdne. Jedu ve městě po hlavní a cca 5 metrů přede mnou začalo protijedoucí auto odbočovat doleva na vedlejší, tzn přede mně. To že tam jedu ho absolutně nezajímalo a když jsem na něj zatroubil, ještě se na mně pohoršeně tvářil jakobych něco snad provedl já..

Osobně jsem jak cyklista, tak řidič. Nemůžu si pomoct, ale oni sportovci v dresech mi přijdou ti nejhorší :D
Nebudu samozřejmě házet všechny do jednoho pytle, nicméně většina dresařů na drahých kolech jezdí jak bezmozci i na cyklostezkách. Neskutečně rádi jezdí ve dvojcích vedle sebe a předjet je není zas tak snadné. A když už je člověk předjede, tak se ho snaží za každou cenu zase předehnat.

Chosé: Tvého Civica si pamatuju, moc pěkný stroj :)
Jinak s hondaři je to pravda.. Už delší dobu to tam sleduju, zejména na fb. Nevím jestli je to k smíchu nebo k pláči :D

..no a pak je tu skupina, která do nebe chválí cokoli. Nezáleží jestli má Felicii (levný díly vole, no a co že každý týden kupuješ něco dalšího), orezlého Civica (VTEEEEC POWA i v 1.4 55kW), kouřícího Golfa IV (TDi pyčo) nebo tříkolku (neplatim benzin a ještě hubnu)
Nejlepší způsob jak se nestat členem je hledat chyby na svém autě. Čas od času mám taky problém že mi z toho hrabe a mám tendence své auto povyšovat nad ostatní :D *povzdech*


Abych pravdu řekl, mám sto chutí nacpat sem svojeho Rovera co prodávám.. :D Ale nejdřív bych se možná měl zeptat redakce,zda-li jsem se s cenou 25 tisíc nezbláznil :D
Jinak z výběru se mi značně zamlouvá Saxo pokemon, myslím že je to ideální pro někoho kdo nepotřebuje 5 dveří :)

LHD.. chyba se vyskytla, ups :D dávat volant z prava do prava by asi jaksi moc nešlo :D Samozřejmě jsem myslel přesunout volant do na levou stranu. Jen si nejsem jist, jak by to bylo po papírové stránce, to si musím zjistit :)

Sakra.. delší dobu mám chuť vyrazit do UK pro MG ZR a za pomoci dílů z mého Rovera ho přestavět na RHD. První článek popisující výlet pro Peugeota mi ukázal že to lze. Po tomhle článku už ale skoro vybírám účet a objednávám letenky :D Snad ode mně Rovera někdo koupí dřív, než udělám nějakou blbost :D

Vybrat jeden TOP článek je těžké.. Nejvíc se mi líbily články ohledně Modrého Skrčka, jak probíhal nákup, úpravy atp. Články s osobní zkušeností jsou nej.
Co mě bavilo nejméně? Těžko říct.. Možná testy "obyčejných nových aut"

No..má :D .. Jiný motor je z vrakoviště a nemám žádnou záruku, že se nepokazí stejně jako ten původní. Holt hliníkové hlavy u K serie od Roveru prostě rády praskají. Navíc mám nabídku na jiného Rovera, akorát s dieselovým motorem, který je robustnější. Konkrétní kus má navíc dlouholetou péči mechanika co mi auto opravoval, je to totiž z jeho rodiny..

Začalo to s děravou hadicí chlazení, skončilo to výměnou motoru..
Dopředu upozorňuji, že to nebyla chyba mechanika (ten se naopak snažil pomoci jak to jen šlo), nicméně horor to byl :D
Z chlazení se pořád ztrácela voda, tak se postupně měnila veškerá těsnění a hadice (jelikož některá se objednávala z Anglie, bylo to kapku na dýl). Podařilo se zastavit únik vody, ale pro změnu zas vylítávalo víčko z expanzní nádobky. S neblahou předtuchou praskliny šla hlava dolů v naději, že je třeba jen prasklé těsnění. Tlaková zkouška prokázala prasklou hlavu, navíc by se blok musel vyvložkovat, prostě bylo po motoru.
Nutno dodat, že s tou vadou se to už koupilo. Podle všeho to způsobil minulý majitel, když motor uvařil (dost možná i opakovaně). Aby se auto dalo opravit, bylo to vše nějak poslepované tmelem a tak, prasárna.. On ten nákup je vůbec příběh sám o sobě, sem se to ale nehodí, třeba jindy :) :D
Po tomhle zjištění následovalo několik dlouhých týdnu hledání motoru, který by byl v pořádku a zároveň nestál nesmysl.
Teď je auto za cenu výměny motoru a nových dílů na prodej. Jsou to asi 2 měsíce, ale stále mi tu straší..

Tohle známe. Investice přesáhly cenu auta, to ale stále stojí na dílně..
(Zatím to byl nárazník, elektrika, zadní náprava, filtry, brzdy, chladič a jiný motor)
Přes tohle všechno půjde auto zřejmě z domu a asi ho nahradí odolnější naftová varianta..

Já mám moc rád tohle vozítko :) Projede to téměř cokoliv :D
Jinak je to podle reálné předlohy, viz https://www.autickar.cz/forum/tema/dulni-lokomotivy-tanky-letadla-a-jine-silene-stroje/227/&count=2&page=1


Tuším že je to jen záměrné zkomolení pro pobavení :) Stejně jako celá narážka na ID

Nejsem expert.. ale pokud vím, tak ty výše popsané problémy s motorem nikoho neohrožují, leda majitel prostě neodjede :D
A co se té misky uložení týče. To prostě nemuselo být vidět. A pokud to bylo/je jediné zrezlé místo toho auta, nevidím důvod proč to označovat za vrak který by měl skončit v kovohutích..
Jinak díky za článek, líbil se mi :) Připomíná mi to Rovera.. Ale ten měl problémy s chlazením a následně motorem, no to je jiný příběh..

Mně přijde jako ideál to, co jezdil Toshiya Joushima (Initial D Fourth Stage & Initial D manga)
Podle popisu to není ani grip, ani drift..prostě něco mezi. Podle všeho jezdí na samé hranici přilnavosti pneumatik a ještě o kousek dál.
V reálném světě grip s příležitostným využitím driftu.


Já měl Fabii 2 HTP a Fabii 3 (to už netuším co bylo). každopádně mi taky vtloukali do hlavy rozjezdy jen přes spojku.. Když jsem to poprvý udělal u Rovera, bylo to i naposled :D Ten mi taky ukázal jak důležité je přesné a citlivé zaházení se spojkou.. Vůbec ta Fabie je taková kapitola sama pro sebe.
Líbil se mi názor známého, že Fabie a podobné by se mělo do autoškol zakázat, jelikož jsou to auta natolik odlišná od toho, do čeho pak sedne většina lidí že se člověk nic nenaučí. Jak je psáno výše, přeposilovaná, příliš citlivé brzdy.. při parkování se u F3 ani nemusí otáčet hlava, stačí sledovat display a senzory to pořeší. A vůbec si to auto nechá líbit strašlivý věci.

Tak to je hodně smutný :/
Já ji opravdu moc chtěl, ale neměl jsem peníze a přemluvit rodiče že za 15 je to naprosto skvělá koupě se mi nepodařilo. Pak když se ukázalo, že Favorit se opravovat nebude jsem si neodpustil poznámku že se Primera měla brát. A jak to dopadlo? Ještě jsem dostal držkovou že jsem nebyl dost důrazný..

Mně neskutečně štve, že mi utekla Primera o které se tu psalo. Dlouho ji nikdo nechtěl (netuším proč) a nakonec cena spadla někam na 20 (nebo snad dokonce 15?) Jenže v tu dobu "to bylo zbytečný, když je k dispozici Favorit, ten mi přece bude na začátek stačit".
Favorit nakonec putoval na vrakáč a domů se nastěhoval Rover..
http://www.autickar.cz/clanek/nissan-primera-laska-az-na-druhy-pohled/

Když už se tu s ním zaklínám, asi bych mohl nahodit i nějaké fotky a rendery, že?
Jinak cena za základní model se má pohybovat kolem 50 tisíc euro (cca 1 350 000 Kč). Výkon této verze je 300 HP, v nejsilnější by pak mohl být motor V8 s výkonem 600 HP.
FB https://www.facebook.com/brutalslovakia/?fref=ts
WEB http://www.brutal.sk/





Brutal,Brutal,Brutal.. Já v tom prostě vidím tenhle slovenský projekt. Akorát tam bude výsledná cena tuším něco mezi milionem a dvěma. Vývoj trvá několik let, ale už mají funkční prototyp který je legálně přihlášený.. Celkově mi Brutal přijde, na rozdíl od Inferna, jako projekt který má šanci na (úspěšný) život.

Abarth má škorpiona, Viper hada, Super Snake Mustang má taky hada, Alfa Romeo též a AC Shelby cobra taky tak?

Pro ty co (ne)mají rádi japonská auta je tu kanál Wasabi Cars :)
https://www.youtube.com/user/wasabicars


Oboje dvoje vypadá úžasně.. doufám, že s tím v Morganu nějak hnou a z vtípku se stane realita :)

U nás doma se vystřídalo několik kusů "eMek stodvacítek" takže si chci jednu pořídit :D Důvod pro to mám asi stejný, sice možná krám, ale má svoje kouzlo.
Sice nedisponuji na rozdíl od tebe ND, ale snad se to povede.. Vlastně zkouším najít jednu konkrétní co jsme měli, jenže se moc nedaří.


Nojo, takže ono už vážně dnes není nic bezpečné.. leda tak několik spínačů, které se musí v různé kombinaci mačkat.. (kde jsem to jen viděl? ..jo,jasně nový Mad Max) ale to by se určitě taky dalo obejít..
Poslední komentáře
- Michal88, u blogu Prodat či neprodat...
Hlavní důvody, proč je auto v inzerci, je ten, že se stěhujeme... - Trinom, Jak se servisuje elektromobil?
To je samozřejmě pravda. Zejména v případě požáru trakčního... - Habakukk, Volkswagen ID.Buzz: Fillmoreův comeback...
Protože je to malý a 3. isofix se nevlezl. - briza, Jak se servisuje elektromobil?
Čili abych to shrnul. Elektropíčoviny nejsou k hovnu jen v rámci... - HeavySmoker, Jak se servisuje elektromobil?
Trinom: Súhlasím, ICE horia častejšie a tie dáta nejde poprieť,... - sheogh, u blogu Prodat či neprodat...
Haha, ja ted resim uplne to stejne a taky jsem uplne nerozhodny... - Michal Lenc, Jak se servisuje elektromobil?
Myslíš, že ten garážista nebude umět vytáhnout z auta... - HeavySmoker, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
David: Majú to pekné, ale len za príplatok 2700Kč za galvanizovaný... - Mechanik, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
galvanicky pokovené je za mě třeba chrom, čili ocelový nosič... - Mechanik, Jak se servisuje elektromobil?
převis poptávky bude a to výrazný, můžeme začít od začátku,... - HeavySmoker, u blogu Prodat či neprodat...
Robí radosť? Používaš ho? Ak áno, tak si to nechaj. Ak nie a držíš... - David Střítežský, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
Mechanik: stříbrné věci zrovna v BMW mají celkem hezky zmáklý,... - Sato, Jak se servisuje elektromobil?
Frodo: super napísané. Je až fascinujúce, že niektorý ludia... - Michal Lenc, Jak se servisuje elektromobil?
To s tím převisem poptávky nad nabídkou, to jsou takové... - Marek Brunner, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
ad integrace el. motoru do převodovky: strašně záleží na provedení,...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
225 koní výkon
7 468 ccm objem
2020 rok výroby
87 koní výkon
1 745 ccm objem
2023 rok výroby
500 koní výkon
56 ccm objem
1976 rok výroby
209 koní výkon
5 800 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Jak se servisuje elektromobil?
63 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů