
mariov8
Jméno | Mario Zetík |
---|---|
Bydliště | Benešov |
Registrace | před 4.9 rok. |
Poslední aktivita | před 2.1 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 216 |
Pozitivních komentářů u článků | 77 |
Negativních komentářů u článků | 10 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Málokdo ví, jak se z dvoutaktního benzínového tříválce DKW stal čtyřválcový diesel od mercedesu. Ono vlastně bylo celé Auto Union ve vlastnictví MB, až do prodeje Volkswagenu a dalších značek VW, MB si nechal nějaké ty fabriky a "190" se nakonec prodávala jako Mercedes-Benz.

Tenhle motor znám z normálního sedanu E. Je to silnější verze normálního šestiválce. Není to ostrý AMG motor, ale to je možná "to kouzlo, co my dokážeme"... Sice chybí ten Wow efekt když vás V8 zarazí do sedačky, ale silné to je dost a rychlé až až. Na okresce se člověk blbě podíval na plyn a byla na tachometru 2x vyšší rychlost. Navíc se s tím dalo jezdit i normálně, potichu, a žralo to v pohodě kolem 10L. Čekal jsem 12-13. CLS bude jasná oběť racionalizace produktového portfólia, ale snad si něco z jeho odkazu veme standardní E v provedení AMG.

Velká škoda, že prvotní WOW efekt z exteriéru Starie zmizí po nastoupení do interiéru a po jeho průzkumu a rozjezdu se dostaví spíše zklamání.

Za mně super. Sedano-liftback s poslabším ale kvalitním dieselem, v kombinaci s ještě měničovým planétovým automatem a ne dvouspojka. Dostatečně velký kufr a přitom auto není přerostlé. Lehce vyšší stavba karoserie s přesto docela účinnou aerodynamikou je taky super. Ten podvozek je prý také docela komfortní. Kdybych dnes musel soukromně kupovat auto, asi vím, kam bych zašel. Ale teda rozhodně ta vínová červená. Ty nebarvy jsou fakt takový poblitý a těm tvarům a plochám nesluší.

V podstatě se jedná o automobil, kde mechanický, případně hydromechanický přenos výkonu, je nahrazen přenosem výkonu elektrickým. Přes 100 let stará myšlenka a systém pohonu používaný často na železnici. Většina výkonnějších motorových lokomotiv je diesel-elektrických. Je potřeba si říct, že tady efektivita není cílem, možná je ve vyšší zátěži i horší, protože regulační elektronika, generátor i motor mají nižší účinnost než spojka s jedním nebo dvěma páry ozubených kol a diferenciálem. U lokomotiv to bude kolem 80%. Přesto, jak už tady zaznělo, v podstatě se to výrobci vyplatí. Jsou to všechno výrobně náročné celky, které vyhodil a nahradil jednoduššími elektrickými točivými stroji i dnes dostupnou a zvládnutou výkonovou regulační elektronikou.

Neváží to spíše 2685kg? 1685kg váží o dvě třídy menší dodávky, to by to bylo z papíru!!!

Já takhle koukám na staré šestiválce od Hyundai nebo Kie: poslední Sonata 3,3 V6, Magentis 2,5 V6. Vlastně už docela pohledná auta, ale proč si rovnou nekoupit starý mercedes nebo BMW, alespoň na to budou sehnatelné díly.
Nebo Ssangyong Rexton I 2,9TD ještě s motorem Mercedes-Benz, vlastně ideální post-apo kára ještě téměř na původním 4x4 podvozku Isuzu, vše pak už s mercedesem ani Isuzu tak moc společného nemělo a přibylo nejen vzhledových, ale i technických přešlapů.
A R63 AMG, to je šílenost, v ČR byly půjčené na Mýto tehdejší Viana Brabus V8 s civilní V8 5,0, cca 300 koní. Spálili jsme jim pmeumatiky, diferenciál měl půl metru dlouhý chladící žebra! Tohle je ideový pokračovatel, pořádně splašená bedýnka.

No ty kráso, aby to u mne mohlo fungovat jako služebák, potřeboval bych 4x větší dojezd. Dobře už bylo...

Ale přimlouvám se také u tak zajímavého pohonu, aby autor článku příště zkusil sehnat hever nebo rampu a udělal nám foto hnacího traktu.

Tesla a automotive standardy, to opravdu nejde dohromady. To je pořád takový start-up, co se z nějakého důvodů rozjel a pořád si s tím levelem nějak vystačí. Nevím proč, ale ne a ne chcípnout. Nevím, jestli tam je to samé, co ve Sprinterech 906, ale asi ano. Lehce kontroverzní je dvoustupňový přední převod, ale potřebovali udělat malý přední diferenciál pod motor. Jinak to celé opravdu nemá problémy. Není to trvalá 4x4, takže se ten malý diferenciál tak nepřehřívá jako u starého Vita a Viana a jeho životnost netrpí.

Rozdělovací převodovka je uprostřed pod autem, ano, vepředu přibude pomocný rám a diferenciál s pohonem os, ale jak Wakantanka poznamenal, limit je 3500kg a ten je "pevný", takže když auto již neváží 2300kg, ale 2450kg, co se sníží? Užitečné zatížení! Ale to je tak v technice vždy, něco za něco...

Buďte v klidu, nejvyšší automotive standardy. Ve fabrice jsem byl a snese to vevnitř srovnání s výrobní linkou automobilek. Když to dělali pro Mercedes-Benz, tak těch kitů bylo i přes 12 000 ročně, montujou si to automobilky samé. Oberaigner to jenom vyvíjí, testuje a dodává jako kity automobilkám. A ty si také hlídají kvalitu, kontrolní procesy a dokumentaci. Tohle není žádný Achleitner nebo dokonce pomalu garážový Iglhaut zbastlený z rozdělovací převodovky Toyoty.

Ta čtyřkolka od Oberaigneru váží asi 150kg, takže o to se určitě užitečné zatížení sníží. Firma je to spíše Rakouská, sedí v Nebelbergu a mají pěkný Off-road areál. Projel jsem se tam v Oberiagneru 6x6 (to je přestavba Sprinteru). Jinak pohon je schopný a cena za auto dobrá. Také konečně to auto je docela spolehlivé a i trochu vypadá, předchůdce byl katastrofa. Sprinter je stále jinde, ale již ne o parník. Jenom ta černá pro dodávku... v létě bude na sluníčku vzadu trvale 60-70°c... jenom dojít pro balík a budete splavený.

Tu C5 jsem koupil dobře, vlastně to byl pofacelift první generace. Dělal se 2,5 - 3 roky? Zevnějšek lepší, ale hnusný interiér. Auto však bylo po slušném prvním majiteli. Udělala nakonec dobrý dojem. Nebo jsem prodal včas. Servis už úplně zadarmo nebyl a na servisovatelnost jsem nadával již u staré Xantie, kde se na ni na rozdíl od mercedesů opravdu nemyslelo na to, že to někdo bude muset udržovat.

Zajímavý bude v této krávě ten litrový tříválec až v parném létě sepne kompresor klimatizace. Kolik výkonu si třeba vezme v 2000 otáčkách... zbyde ještě na mírné stoupání nebo se bude v naloženém autě podřazovat i na okresce? Škoda toho dCi.

Ideál je opravitelný spolehlivý auto, ale ojetý mercedes s perspektivou dalšího provozu je jako ojetina drahý. Tak jsem zkusil Citroen, taky, pohodlné, Evropského původu a auta PSA se vyráběli ve velkých sériích, ale opravitelnost i spolehlivost o řád horší... akorát faktury byly o nulu nižší... :-) dobře, u C5 poloviční. Mechanik mne prosil, ať nebourám, že druhovýroba neexistuje a celý čumák je v dílech dražší než zbytek auta.

Jezdil jsem v tom poválečném 300SL po okruhu v Brně. Ale to je dnes za 9 místnou sumu. Nezapomenu do smrti. To se vodilo a chovalo skoro jako moderní i docela živé auto a ne jako přes půl století starý veterán. Jenom ty pneumatiky nebudili důvěru, tak jsem zas tak moc neblbli. I když jsme ještě nevěděli cenu za kterou to majitel koupil, tušili jsme ji.
Žehlička, SL řady R129, už je pro smrtelníka dostupnější, ale časy kdy 500SL bylo za čtvrt míče a nebyl to "hodně ocucaný bonbón" už jsou pryč i servis už dnes stojí majlant. Navíc, některé díly už na mercedesa překvapivě nejsou. Řekněme, že ty silnější základní šestiválce by museli na hraní stačit.
Omega B, ano, kldně 2,2i s automatem. Zadokolka, totál klasik. Nebýt to Opel, krásný daily youngtimer, ale u nás prší, v zimě se solí a díly už asi nebudou na každém rohu...
id-Buzz už jsem jezdil také, ne, plastové království o velikosti autobusu, tahat to může pouze pár kg a pouze 5 sedadel s mizerným dojezdem. Nesmysl pro frikulíny co auto jako takové ve skutečnosti vůbec nepotřebují.
Ty Baworáky a čtyřoké mercedesy z přelomu milénia také ne. Ale o něco novější E500 generace W211 v kombajnu by se líbila. Ne, AMG ke štěstí nepotřebuji.
Já bych ještě alespoň na dvorek rád jedno "pracovní" Géčko W461 nebo Unimoga U1300L Turbo/U 1700L do 7500kg. Ale asi bych byl do něj odstěhován polovičkou... :-)
Škoda že mám jenom jeden zadek, jeden pár rukou a nemám garáž i příjem potřebné velikosti pro sběr aut co "nutně potřebuji"...

K této automobilce mám pozitivní vztah, byť "koupitelné" auto pro mne končí s poslední C5 nebo úletem C6. C-Elysee jsem vyzkoušel, mám rád sedany, ale je to na dálnici téměř neřiditelné. Dnes už bych si tam nevybral, možná v nouzi C4/C4X, dokud tam je alespoň ta 1,5HDi.

Já mám velký problém, jezdím služebním mercedesem a do roka ho vždy musím vyměnit. Takže automatická klima, Inteligentní LED světla, konvenční měničový planétový automat, dvouplášťová skla, hlasové ovládání co opravdu funguje a podobný šmakulády mne těžce rozmazlují. Ale rozhodně bych chtěl účinný spalovací motor, velkou nádrž pro dojezd alespoň teoreticky 1000km, tichý interiér, mercedesí sedadla a vše dnes bežné. Spíše bych nějaké věci nechtěl, jako ta plejáda systému, co musím po startu vypínat...


Moje osobní zkušenost je také bohužel taková, že nic lepšího na dálky, i jako ojetina, než mercedes-benz třídy E na trhu neexistuje. Kolem 300 000 - 400 000 si ty auta říkají o velký servis, na to pozor, nestojí pár korun (spíše to bude šestimístná suma), pak je však opět na dalších 300 000 - 400 000km klid. Pro spořivé je tady třída C nebo jako alternativu bych viděl auta od PSA, Citroen C5, nebo Peugeot 508. Jenom podle mých zkušeností komfort Citroenu C5 je sice opravdu velice dobrý, ale to Éčko umělo i zatáčet. Že s Céčkem W204 se dalo blbnout i na zakroucených silnicích je jiná story.

To je technicky staré Éčko (ještě generace W210) od mercedesu, kombinace s americkým V8 nebo i s některým z Evropských dieselů co se tam nabízel by nemusela být na dálkové jízdy marná.

Na takový nájezd, pokud se to má příjemně řídit a servis nemá stát majlant, tak Céčko generace W204. V podstatě cokoliv od 115kW s turbem, ano i ty novější benzíny. Ten nájezd dají všechny jeho motory a jezdí to pěkně. Zadokolku raději jako kombi, má těžší zadek na zimu, nebo hledat 4x4, je docela kvalitní a funkční.

Zajímavý článek. Jen bych poopravil to tvrzení, že YAMZ 204 a 206 byly kopie motorů Hercules. Není tomu tak, ale kopie to byly. Avšak motorů GM (Detroit Diesel) řady 71... 71 kubických palců na válec. Známý Hercules typu JXD byl čtyřtaktní benzínový motor používaný třeba v předchůdci Pragy V3S, s trochou fantazie, ano, ta je taky spíše kopie, byť s vlastním motorem ... Ty YAMZy a výchozí GM 4-71 a 6-71 byly dvoutaktní diesely.

Jo, je to trochu ostrý příklad. Ale na rovinu, baterka tam nebude asi stačit nikdy. To není o řád, ale o dva jinde. Nicméně já tyhle komunály řešil s nástavbáři a ti kroutí hlavou. Nemám rád slovo nejde, ale stav kdy to jde, ale ekonomicky to je sebevražda se tak popsat dá.

Je to jednoduché, u vyšších segmentů se ceny EV dotují z cen ICE, aby celkově na tom automobilka neprodělala a splnila cíle EU. Ale už se zdražují i EV, rostou prudce ceny akumulátorů a na to se jinak zareagovat nedá.

Poslední Multicar 4x4 stály kolem 2,5M, ne nedělám si srandu. Takže tohle zas tak drahé není, dokud nezačneme řešit užitek a TCO. Ale poslední "Multikráva" měla 75kW z turbodieselu VW, jelo to 90 a uvezlo nejméně 1,5t na vzdálenost nejméně 500km. Výrobci komunálu brečí, že na tyhle elektrické hračky se také nedá nic namontovat, protože máloho z těch elektrofrikulínů napadne, že elektrohydraulický agregát si s klidem veme i 25kW. Úplný úlet co jsem viděl jsou hasiči, hasičská čerpadla totiž berou ne 2-4-10kW, ale tak od 40 až po 400kW!!! Takže k požáru dojedete na baterky, pak nahodíte na nástavbě 9-15L diesel a ten pak klidně i hodiny jede na plný výkon aby těch 200-300kW pro čerpadlo dodával. Osobní mobilita pro většinu lidí na úrovni Dacie Spring my dává smysl, ale pracovní auta potřebují hodně energie a energetickou hustotu uhlovodíkových paliv (klidně syntetických) prostě tohle nedává a fyzikálně ani dávat nemůže... Je to opravdu tak do parku, košťata a vysypávat ručně koše.

V poslední době jezdím téměř výhradně naftovými bedýnkami, i dnes mne vezlo do práce 237 koní v 2,5t 4x4 bedýnce... přesto, nechte ten slogan jak je. Je správně!

Apokalypsa a elektrika nejde dohromady, na Ukrajine by jim mohli povídat. To kanystr něčeho mastného co hoří s řádově větší energetickou hustotou se sehnat a dopravit někam dá mnohem snadněji. O.K. nebudu skeptik...

Ta C6 i Panda by mne taky do seznamu sedla. Jelikož jsem Mercedes-Benz W123 měl (a ne jeden) a jeden dokonce velice pěkný a žel ho blbec prodal (čehož do dnes lituji), tak W123 přeskočím. Jako daily car, byť drahé, se to i dnes dá používat. Ale jako auto které vůbec nepotřebuji, ale chci bych tam dal G W461, případně starší W463. W461 od 250GD/290GD generačně nahoru a W463 tak G 350TD nebo G300TD. Fakt nevím na co by mi to bylo, můj revír je spíše dálnice, ale nutně takové auto potřebuji. Pak by mně přitahovalo ještě "malé" Vario 512D, nebo naopak 818DA 4x4, nebo šestiválcový předchůdce 613D... nebo ještě větší Unimog 1300L Turbo (1700L) nebo Magirus-Deutz 160-9 4x4 odhmotněné na 7,5t... no jo... hovadiny.

Před pár měsíci jsem vystoupil z mercedesu Marco Polo ACTIVITY. Ano, to je o číslo menší auto a nemá tak charizmatický pohon, ale dá se v něm přespát již z fabriky. Jsme jenom rodina 2+2, ale teď opravdu zjišťuji, že dodávku občas potřebuje každej... Deska do kuchyně? Sklopili se sedačky a byla tam. Jet někam s dětma na kola? Dětská kola šup do kufru. A jelikož to byla (jenom) zadokolka, otočil jsem se na pětníku jako Fabie i přes délku o metr větší. A volič automatu již byl po americku pod volantem. A taky to umělo díky 190 koním a 9 stupňové měničové planétové automatické převodovce velice slušný odpich a nejenom na křižovatce.

Také jsem si všiml docela dlouhý čumák, ale je vidět jenom z některých úhlů. Nedá se nic dělat, aerodynamika (spotřeba paliva a emise CO2) a předpisy pro ochranu chodců (EuroNCAP) vyžadují určité ústupky. Podle mne dopadlo Téčko ještě docela dobře. Rozhodně lépe než předchůdce a to zvláště v interiéru.

Já jsem konzervativní technokrat, jenom kvůli vzhledu bych si auto nekoupil, když za tím nebude technika, není šance... ale opačně to funguje, když je to hnusné jako noc, je to problém, který technika jen tak nepřebije. I když i tady bych si uměl představit nějakou výjimku.

Za Kiou Stinger a Dodge Chargerem i Challengerem mi bude smutno...

A bude hůře, letí nahoru ceny baterii a obecně i surovin... takže ty elektriky už ani přes pokus vyvíjet na zákazníky nenápadný nátlak (bo EU vyvíjí nátlak na automobilky) nelze ochraňovat za cenu dotování z prodeje ICE... musí nahoru taky. Už vyhlížíme tu zeď, do které ten úlet narazí. A už aby to bylo.

Já na Japonce nejsem, ale tenhle motor se povedl. A i ta mašina nevypadá špatně, což je v poslední době co říct. Kolama dolů!

Kde ty časy jsou. Je ale potřeba si říct, že rozměry a výkony těchto aut vyšší střední třídy dnes má nebo i překonává třída střední. V 90tkách vyšší střední kolem 4,75m a motory tak kolem 110 až 190 koní v průměru. Já bych ten seznam docela seškrtal, a nedělal ho jenom jako seznam... Protože některé ty kusy jsou (a některé byly i v době uvedení na trh) buď pro velké nadšence nebo jenom nadšence té které konkrétní značky. Ale to již tady napsal beastar. Takové Scorpio si pamatuji jako synonymum pro průser. A dostupnost dílů na staré Japonce je někdy tristní, ale nechám se opravit. Mně se líbí, Volvo, R25 (ale musí být zajímavý i motor), XM nevím (a to jsem Citroeny jezdil a 605 málem i koupil), Omega (a tady možná by k auta spíše šla ta benzínová 2,2 a automat nebo ta šestiválcová 2,5DT) a Italové (Lancia by musela být Turbo a A164 V6 Busso). Nicméně si musíme říct na rovinu, že bych si na takovéhle sebemrskačství nakonec za ty prachy raději zkusil vyčíhat pěkný mercedes. Když vidím ty ceny u těchto aut...

U mně také cokoliv přes 2000kg není sporťák. Z okreskového blbnutí a srovnání různých aut na okruhu mám navíc z dřívějška nabitou zkušenost, že už kolem 1600kg začíná být problém pro běžného řidiče problém pobrat nenadálý smyk. A byly tam v portfóliu i kvalitní trvalé čtyřkolky. První šly z kola, ehm ze zatáčky, po tečně ven. S rostoucí hmotnosti procento úspěšných průjezdů zatáčky neočekávaným smykem prudce klesalo. Proto se mi ta idea Alpine 110 jako celku líbí. I když já dnes už taky radši spíše ty GT...

Ne tak dávno jsem si objednal služební auto s menším motorem, menší velikosti, pouze 5 míst k sezení a s manuální převodovkou, dokud kolegové nezjistili, že mám vevnitř pakte spánek, řešili, zda nemám finanční problémy. Ale to byla tak neskutečně zábavná kombinace! Nemyslím teď na ten paket spánek, ne nepořizoval jsem si to jako pojízdný šmajchl-kabinet... ale to auto vážilo o čtvrt tuny méně než ta čtyřkolka co jsme měl předtím a i přes výkonové manko, to bylo asi nejzábavnější služební auto co jsem měl. Ze začátku jsem byl na něj opatrný, ale jak si sedlo... hlavně se to dalo opravdu držet pod krkem s jedním okem na otáčkoměru a druhým na apexu přede mnou. I přes to, že to nebyl sporťák, neskutečná prča. Každé ujetí služební Oktávce 1,6TDI za zadkem si musel člověk zasloužit. Nestačilo jenom zarýt pedál plynu do podlahy. Kouzlo nebyla v instalovaném výkonu, ale v nízké hmotnosti. A o to jde i tady.

Máme interní předpis ve firmě, že se auto musí mít každých 21 dní, Německá firma. Když u toho dostane i vosk, tak je po příštím mytí pryč i veškerý mušinec a kamínky také nenechávají vrypy. Je ale pravda, že tak často to u nás nemyje nikdo. Nehledě na to, že si také myslím, že po 10 letech už dejme tomu 50 000km ročně vidět asi bude. I když, měl jsem soukromá auta, u kterých předchozí majitelé měnili světla a to je pálka, ale hned ten čumák vypadá jinak než u české bazarovky...

Jakmile vidím v lednici sýr, kde je deklarováno pouze XX% tuku, mám tendenci ho vyhodit. To nikdy nebude dobrý sýr. A s Citroeny poslední doby se to asi bohužel děje taky. Dnes bych si tam asi už nevybral.

V Česku jezdí stočené ex Taxi mercedes Éčko a v servise se jim těch 800 000 a něco na budíku nezdálo. Tak se na to píchla originál Starka a kouklo se na celé auto. Jup, 2 200 000km... Jak píše beastar, někdy to je bohužel hůře poznat, protože jsem byl u stočeného E, kde místo 225 000km jich řídící jednotky pamatovali 850 000km, interiér byl přito téměř jako nový! Osobně jsem prodával C5, se skutečnými 330 000km a až na hladčí volant a ošlapanou hranu u pedálů to auto stále vypadalo pěkně. Když na to dojde, gumy na pedál stojí pár korun a ten volant na 300k nevypadal, ale dal by se také vyměnit. Prostě když se zaplatí servis a jezdí se hlavně dálky, nájezd u robustnějších aut opravdu není problém.

S dojezdem se pleteš, není to dnes už až taková hrůza. Možná v zimě, kdy je z toho 50-67% z toho co se najíždí na jaře nebo na podzim. Ale ta zůstatková hodnota, ta bude jednou bolet.

Pánové, obecně nejsou baterie. Někdo je v pérdeli na půl roku, někdo na rok, ale opravdu nejsou baterky. Také už šli nahoru a brzo se to promítne i do cen vozidel.

Zepředu je to hnusné jak noc, ale ten integrovaný kufr se mi líbil už když to jako novinka přišlo na trh. Pravda, stará dvoutaktní 125 s výkonem 11kW je všechno jenom ne úsporná. Já vábení skútru odolal, vábení Itálie už ne. Do práce jezdím na Guzzi V7. Zkušenosti se starou Ducati, ne nepodobné těm v článku, mne sice mohli odradit a zkušenost s postarším BMW utvrdit, ale Guzzi je někde mezi. Tak dokonalá a uživatelsky přívětivá jako boxer BMW není, ale ani tak nespolehlivá a náladová jako stará Dukna. A ty emoce a styl, některé věci umí Italové na "1".

Relativně velké auto, vevnitř docela slušně zpracované, cena dobrá ale již ne dumpingová. Na relativně zavedenou korejskou značku by jich mohlo být na silnicích vidět i více. Škoda toho dieselu, který již není k dispozici. I přestože tato almara má čelní plochu jako autobus a jízdní odpory s volitelným pohonem 4x4 nebo automatem malé nebudou, je tento motor docela žíznivý.

Dacii koupil jako novou strejda, jednu z prvních. První roky to bylo skvělé auto, taky patrně proto, že ještě byla složena z Francouzských dílů. Problém nastal, až tyto díly dožili a začali se používat díly Rumunské. Na začátku devadesátek už byl vůz víc rozebraný, než pojízdný. Když se ho pak povedlo složit a spojízdnit, šel ihned z domu. I proto byly ke konci Dacie tak levné, už je nikdo nechtěl.

2, 3, případně 4 auto do rodiny. Pokud si to můžete dovolit, a to pouze do města. Tam to bude asi fungovat skvěle. Není žel můj případ.

Za poslední roky (COVID) vystřelily počty na cca trojnásobek. Řekněme tak na 30 ACTIVIT, ale HORIZON vyletěl na cca 70 a plnotučné Marco Polo dokonce na cca 90 kusů. Loni to tedy bylo naopak, většinou je více Horizonů. Tedy sakum prdum cca 190 poloobytek jenom u mercedesu ročně. Mně to přijde docela dost.

Stran použití, právě jsem vystoupil ze služebního Marco Pola Activity. Je to super na víkendy s rodinou někde v přírodě nebo u vody. Děcka jsou úplně ve vytržení. Ne, na dovolenou do kempu to určeno není, ale asi by se dalo. Není to náhrada obytňáku, ani to plnotučné Marco Polo. To je spíše taková víkendovka s plným komfortem pro důchodce nebo zajištěný (zatím) bezdětný mladý pár. A čím víc tam je židliček, tím je s tím více problémů. 4-5 stačí, na dovolenou s rodiči v jednom autě už jsem jel a příště nepojedu. Ušetřete si tuhle zkušenost a ochraňte rodinné vztahy. Když člověk má 2M na takové auto už většinou bude mít i na apartmán nebo už si nebude chtít dopřávat "komfort" společných sprch a WC v kempu... a po zbytek roku je to normální auto, které utáhne 2,5t, odveze kuchyňskou desku, pes a kočár není problém, kolegové na služebku není problém, cestovka po německé dálnici mezi 160 - 180 není problém...
Poslední komentáře
- Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat.... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ona taky N52 žere minimálně o 1 l více, než přímovstřiková... - briza, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Záruka? - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No já teda popojížděčky po městě s N52 pod 11 neměl ... - HeavySmoker, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Nie je lepší dôkaz že interiér sa na Grecale podobá až príliš,... - Sato, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Z venku pekné aj ked na povodné grandturismo to nemá, a z vnútra... - Bernard L., Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No, na popojíždění do města baterkáč určitě smysl dává,... - Mechanik, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Záleží na tom, co si kdo pod pojmem "žravá" představí.... - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Souhlas, E87 130i mi dává největší smysl. Ojedinělá koncepce,... - kotzitzaq, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval... - sheogh, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Po tydnu s VW T-Cross ti prijde skoro kazdy jiny auto dobry 😆 - MMM, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Nevystačí
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
2003 rok výroby
206 koní výkon
3 934 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
54 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů