jiří „jiris“ S
| Bydliště | Písek |
|---|---|
| Registrace | před 4.9 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.9 měs. |
| Komentářů u článků | 22 |
| Pozitivních komentářů u článků | 15 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Ahoj. Myslím si, že pro takovéto závodníky je lepší a vhodnější tato aktivita : https://abssport.cz/ars-24-25 , závody přímo od autoklub bohemia, kam můžeš přijet skoro čímkoli a mít obutí jaké chceš, jen musíš mít helmu. A dodržovat pravidla závodu (červená , žlutá), ale to je jasný.
Co k tomu říci….. snad jen hodně štěstí a dobře už asi bylo. Třeba si od jaguaru pořídím příště holicí strojek nebo kabelku…
Ahoj. Měl bych jen pár poznámek k výše napsanému: 1) ty ceny u inzerovaných aut jsou celkem mimo mísu, reálné prodejní částky jsou o cca 150-200k nižší. To že někdo prodává Xkr za takovouto cenu (800-900)neznamená, že se za takovéto ceny tyto auta kupují. 2) u poFL (rok 2009 plus)jsou dva zásadní strašáci - nový typ motoru (5,0 L), který je náchylný na kvalitní olej a palivo( což u auta z druhé ruky prostě nevíš), a druhý strašák je chybějící volič převodovky J-gate, je zde jen kolečko , výsuvné (jako u XF nebo předFL XE), ovšem to kolečko , a to se může stát , se nevysune. A to nechceš , protože nezařadíš, neodjedeš( i když na to existují figle a dochytávky pod středovou opěrku kdy ho mechanicky vysuneš) , to je také jeden z důvodů kdy u poFL XE /f type je zase klasický joystick. Jinak ohledně náhradních dílů problém není, samozřejmě pokud se nebavíme o karoserii, tam je jakékoli poškození průšvih neboť hliník a díly jsou k sobě převážně lepeny.
Taky na polštáři, ta menší má větší a ta větší zase menší. :-) Dozadu je podsedak jak píšeš moc dlouhej( i když mě napadlo že bych ho seříznul, ale polštář je polštář ). Zajímalo by mne kolik je vzadu místa v x150. Když jsem kupoval xk8 tak Němec ji prodával z toho důvodu že už mu stála x150 na dvoře. Kousek mě v tom svezl a vevnitř je to normálně velký moderní auto, ale vzadu nevím, to jsem nezkoumal.
A ještě něco, oproti kupé jsou opěradla zadních sedaček dost na kolmo (kvůli mechanismu sklápění střechy) , kupé je na převoz lidí (dětí) mnohem pohodlnější…. Ale zas tam chybí to nebe nad hlavou :-)
Ahoj, fouká ale ne zas tak moc, do 80kmh je to celkem v pohodě. Problém je spíš v tom že tam není moc místa hlavně na nohy. Já tam vozím děti - 8 a 6let a je to v klidu, za moji sedačkou mají ještě tak 10cm na nohy (měřím 173cm), ale dospělý člověk by si za mne nesedl(možná nějaká drobná žena) To se třeba s C70 nebo s 307CC nedá srovnat, tam je místa podstatně více … ale to je úplně jiný druh auta
Jak píšeš, to budou lambdy, já je měnil loni. Je fajn že jsou jen 2 ( x150 má 4)
Ahoj. Za 11 jezdím úplně v pohodě, vzhledem k tomu že nejsem žádný závodník. Jinak jak je psáno výše- zmínka o NFS 3, je pravda že i to byl jeden z důvodů ke koupi tohoto dětského snu. A o kontrolce ruční brzdy vážně nevím ( a ani mi to nevadí) Jiří
Vždycky když vidím ty nalepený tablety bez špetky citu, tak si vzpomenu na to, jak počátkem milénia mívali taxikáři v oktávové ty supr trupr rádia s vyjížděcím displejem a na tom jim hráli pecky od DJ Boba…
Vidím to stejně, pořídil jsem do rodiny sice ve Stylu, ale se základním benzínovým motorem (1,5l 110kw s vypínáním válců ) , bez DCC, s manuálem a jsem absolutně spokojen, žena s tím jezdí 10-20km denně do práce po městě, dlouhodobá spotřeba 6,1 litrů. žádnej trhač asfaltu to není, ale na dovolenou tisíc km plně naloženej dojede v pohodě. a servis - nic. co tam není, to se nepokaká ( DCC/DSG ). prostě pohoda.
Dobře, jako auto je to asi kravina, ale je to kravina úžasná už jenom z toho důvodu, že díky bohu byla doba, kdy takovýhle blbosti mohly vznikat a dělat lidem radost pro svoji nesmyslnost a výstřednost. Dneska jsem jednoho potkal v nějaký tmavě modrý, a hned mi to udělalo úsměv na tváři.
Na článku se mi nejvíce líbí tričko autorky a ostrost fotek. A chápu že tu krabici budou lidi kupovat. Ideální mamacar.
Já byl dnes od rána a žádnou frontu nezažil. Za mně osobně super americký auta (ač je nevyhledávám) a Lancie + Volvo klub taky paráda. Totální zklamání expozice Jaguar klubu ( asi nějak podvědomě když jsem si přečetl v programu jméno Turek, tak jsem čekal víc nebo alespoň stejnou účast vozů jako u jiných autoklubů) 2xjs, s-type+XK z přelomu tisíciletí a k tomu XJ 3serie v nálezovém stavu mi moc radost neudělalo…ovšem přátelé jak již v článku bylo napsáno, Lotus Esprit a expozice Land Roveru úsměv zařídili. Příjemně strávený den.
taky mě to napadlo, měl jsem Grand Caravan 2016, 3,6pentastar na plyn (nový z kanady za 540tKč bez DPH). spotřeba 13plynu, za celou dobu (260tkm) akorat oprava převodovky (hydro ZF 6 stupňů) - nějak se v ní prý vysypalo těsnění, nevím, oprava 20t. Jinak nic, olej po 10.000 a pohoda. Dal jsem dovnitř všechno.... pak šel do světa a já skončil u Tyooty ProAce L2 (nová za 560tKč bez DPH), do ní dám už úplně vše. Blbý je, že v dnešní době ta čekačka na nový kus je peklo
To jo, fotky super, příště prosím před hnědouhelnou elektrárnou :-)
???? to jsem se zase jednou pěkně nasmál. Super článek . Bohužel pro vw jsem tvoji nespokojenost čekal .
Btw před 5lety jsem caddynu chtěl , v maxu. Dopadlo to tak že jsme po několika jízdách v různých vozech zvolili zplynovaný Dodge Grandcaravan 3,6. Zadní sedačky (3.řadu)krásně složený v kufru a kdykoli k dispozici a ne vyndaný doma v garáži. Úspora při nákupu 140.000 oproti vw. Spotřeba jako 7litrů nafty. Loni jsem měnil, zvítězila Toyota ProAce Verso nad VW Transporterem, rozdíl 180.000Kč při stejné výbavě ( je pravda že Toyota byla v akci) Toho transportéra má kolega. Je to vyšší, má to kolmější přední sklo (vyšší hlučnost) , sedí se víc dodávkovitě a baští mu to o 1,5litru víc , což při nájezdu okolo 60k ročně je celkem znát. Jsem rád že mám Toyotu. I když mě teda pobavila informace prodejce že první výměna oleje až po 50tis.km, chudák soukromník co si takový auto po pěti letech koupí. Hezký den.
...a tak jsem se poučil...pořídil jsem si další léto to samé, cena podobná: 3000vozidlo, 500báčko....najel jsem s ním spoustu krásných kilometrů, pak jsem ho blbec půjčil tehdykamarádovi a ten zvyklý ze svého volva projel pravoúhlou zatáčku padesátkou...šli jsme přes střechu a já pak z toho roadtripu na moravu jel domů do Písku stopem.....poté prodán vrak nějakému bláznovi za 2000 - potřeboval motor do rogala :-)


nazdar pánové, také se podělím o svůj první vůz....celkové náklady: 3tisíce nákup, 500kč balakryl + štětce, baštil 5litrů na sto, ale je pravda že jsem jezdil max 80kmh, víc už jsem měl strach...zemřel po 2 létech na prorezlou vlaštovku tak jsem si říkal, že příště se poučím a vyberu si lépe....

Hezký článek, souhlasím s autorem... chlapci nehádejte se, tisíc lidí=tisíc názorů