
Jaromír
Jméno | Jaromír Mika |
---|---|
Bydliště | Olomouc |
Registrace | před 5.8 rok. |
Poslední aktivita | před 1.3 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 89 |
Pozitivních komentářů u článků | 49 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Žlutá vášeň Fiat Coupé
Díl třetí: Roadtrip do Itálie aneb koupil jsem si karavan
Posledních 50 komentářů

Za me bylo nejvic uspokojujici pozorovat vyrazy spolucestujicich, kdyz jsem jim na Myte pred zatackou prozradil, ze jsem si brzdy delal minuly mesic sam.


Imho, stary vozovy park je spis komplexni problem poukazujici na nizsi bohatstvi cechu proti zapadu. Nastesti diky vyvoji technologii je to spis uz jenom cislo nez skutecny problem. Prehouplo se to nekdy po dobe, kdy 18lete auto zacalo znamenat auto, ktere uz neznamenalo 105 nebo favorit, konstruovane jeste trochu jinak, nez jsou ted moderni auta zamerena na bezpecnost.

Respekt, strohost komentářů ke každému dni jen říká jak moc náročné to musí být, není energie se vykecávat.

Saxo nebo punto. Saxo by ti ale mohlo prirust k srdci.

Diky za super clanek! Prosim více clanku o autech, co se netradicne honily za extremy, at uz ve spotrebe, hmotnosti i rychlosti.

Coz takhle Giulie? Jsou i sestivalce, jen je to mozna nad rozpocet.

Pokud patříte jako ja k tem par chcipakum co se jim dela spatne v aute i na motokarach tak na myto urcite kinedryl :D

Díky chlapi! Zas jsem o něco chytřejší.

Vzadu bubny u auta s dva a ctvrt tuny? To sel jejich vyvoj tak dopredu, nebo proc?

Barumka mi jezdila za mala par set metru od baraku. Tehdy a i dnes nateseni navstevnici pretvori vesnici na parkoviste. A mistni oteviraji dvorky, aby se bylo kde vyhnout nebo vytocit. Vytocene motory rezonujici v udoli po cely den, na silnicich zajimave specialy, vskutku prijemne dny pro nas, kterym se rozbusi srdicko pri poslechu symfonie 5000 rpm.


Zacalo mi tikat oko a trast se kolena, nez jsem dojel na posledni foto. Jabko! Svet je v poradku!

Trochu mi chybí fotka z noci se zapnutou rampou. Ani vygooglit ji neumím.

Ja myslim ze kdyz mas roadster tak v uzavrene konstrukci ti bude zcela prirozene neco chybet. Dival bych se po targach, kdyz uz pravoverne kabriolety nejsou (v teto cenove relaci). Napada me boxster, pripadne par let pockat, nebo par korun pridat a pokukovat po nove miate, treba i fiatu 124 :)



No ty vole, za co dostal chudak MBMB tolik minusek? Vzdyt jenom prezentoval data ze statistickeho uradu. Jak uz nekdo moudry rekl: "Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme udělat". Dokonce ani nikoho neurazel, narozdil od ostatnich v tomto vlaknu. Prosimvas, drzme tu nejakou objektivni uroven, jinak se to v nicem nebude lisit od hospodskych hadek o modle TDI.
(Ty jo, jen co pisu o hospode uplne jsem chytl slinu a mirne abstinenci priznaky)

Kdysi jsem v Opavě vystavené viděl repliku Ferrari 250 GTO. Dost jsem na ni čuměl, je velmi povedená, na podvozku DATSUN Z280 a s americkým osmiválcem.

To podle mě nejde moc srovnat. I když... je to italský sportovní vůz, ten temperament tam bude, ferrari tehdy patřilo fiatu... Coupé bude talentovaný jedinec, který však bývá neprávem srovnávaný se svým privilegovaným bratrancem z druhého kolena a z bohatší rodiny :o).

Já bych se na takovou pozici nehodil, ale výsledky a rostoucí popularita a čtenost mi dělají velkou radost!

Ta má naježděno víc a ve více autech ve skutečnosti než já ve hrách!

Toto řešení se přímo nabízí. Ale tuším že od toho už před mnoha lety upustil kvůli mizernému zájmu ze strany uživatelů.

Ono třeba teoreticky auto na etanol by mělo být ideálně CO2 neutrální. To, co se vyprodukuje při spálení, se peřd tím do té řepky dostane ze vzduchu. Bohužel je tam jednak ten mezikus výroby etanolu z kytiček a taky samotné pěstování řepky, do které je třeba vložit velká energie, aby bylo pole výnosné. Takže prozatím je to pasé.

Co se děje? Další z úvahových článků? Dokonce i na dost podobné téma jako nedávno. Seriozně, co se děje, co vás přimělo psát na toto téma? "Okurková" sezona, deprese z ročního covidového pekla, nebo vás někdo nasral?

Takže skrze cílené akustické signály budeme moct jenom určenému jednotlivci říct, že je idiot, aniž by to slyšelo okolí, nebo dokonce aniž by dotyčný věděl od koho to pochází?
Bitch I'm in!

Určitě nejnebezpečnější písnička kterou si rád pouštím je od skupiny 5cyl, song 5k+RPM. Hrozně návyková. :)
Ale mám někdy sto chutí najet na dálnici a pustit tohle: https://www.newgrounds.com/audio/listen/368924
Je to z nějaké webové hry, zombie invaze, sedíte v mustangu, a na highwayi je kosíte jednoho za druhým... možná si to ještě rozmyslím.

Omlouvám se, asi je pozdě, ale nějak té věte ani po několikerém přečtení nerozumím. Doufám že to teda není nějaká homo nabídka, pak bych musel s díky odmítnout. :D

Hrozne rad bych si chtel zkusit nejakeho asistenta, mam s nimi absolutne nulove zkusenosti. Treba system start stop bych chtel vyzkouset. V mem povozu je jediny asistent a to abs.

To places na spatnem hrobe, zrovna na tomto webu bych doufal v myslotevrenou komunitu ridicu. :)
(Aspon doufam)

Přiznám se, že nejspíše vzhledem k mému malému ročnímu nájezdu bývám dost za volantem tolerantní a málokdy se nechám rozházet. Nebo to je možná tím, že mám naučené (i mimo silnice) že když někde vidím idiota se kterým se prostě neshodnu, tak rychle vyklízím pole. Málokdo stojí za to, aby narušoval duševní pohodu.

Hrozně se mi líbí, jak široká paleta zajímavých lidí se zajímavými (i autíčkářskými) příběhy tu je. Každý má nějaký. Prosím, zkus to všechno aspoň hrubě sepsat. Tohle je právě to koření autíčkáře, co nikdo jiný tu v česku nemá.

To skoro vypadá, že by stačilo změnit v konfigurátoru pár věcí, přihodit už ne tak moc peněz vzhledem k ceně tohoto modelu, a na světě by mohl být o dost veselejší článek.

Mrkněte tady na toto:
https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika
Třetí graf ukazuje kolik jenom CO2 se vyprodukuje jak při výrobě, tak při likvidaci a tak při provozování auta. Co si beru jako dobrou informaci z tohoto je to, že v zemích kde výroba elektřiny je nečistá (jako třeba česko se svýma uhelnýma elektrárnama), tak elektromobil má větší uhlíkovou stopu než konvenční automobil. A taky je tam krásě vidět poměr náročnosti na výrobu a pak samotný provoz.

Přemlouval jsem se, ať to nedělám, ale nakonec to nevydržím a musím hodit taky svůj názor, za který mě dost lidí bude kameno... mínusovat jako ekologického fanatika. Nemá smysl uvádět co jsem o tom četl, na jaké přednášky šel a čemu se věnoval ve svém volném čase, ale co bych rád nějak okomentoval jsou tyto dvě věci:
- CO2, což není nic jiného než spotřeba, je fakt nebezpečná a je to průser. Nastavit limity na max produkci CO2 je fajn, aby ti ze silnic zmizely rezavé shitky co žerou 20 litrů při oslnivém výkonu 100 koní a kudy projedou, tudy vadnou kytky v příkopech. Co však nechápu a co je blbost je povolovat vyšší limity pro větší auta a malé postupně vybíjet.
- Konzum. nadprodukce kravin, které nikdo nepotřebuje, ale marketing nám je nutí, abysme je pak vyhodili, je největší zlo této doby. A je jedno jestli je to vyhozené jídlo jenom protože bylo v akci větší balení, nebo plastové kokotinky z aliexpresu. Krabe, tys argumentoval životní úrovní - jasně, ale je potřeba rozlišit jestli životní úrovní myslíš třeba přístup ke vzdělání, zdravotní péči nebo prostě jenom právo mít čím dál tím víc kravinek za čím dál tím menší cenu. Takto se to dá vztáhnout i na auta. Nejlepší ekolog je pak člověk, který prostě nekupuje kraviny, co má to použije do mrtě a neplýtvá. Ono je super že ti roste ekonomika, produkce, ale zákon zachování energie jasně ukazuje, že to odněkud musíš brát. A těžit asteroidy ještě neumíme, takže na to doplácí příroda (a naše budoucí generace).
Abych se držel aspoň kapánek autíčkářského tématu - mild hybridy jsou mi velmi sympatické. Za málo peněz dost muziky, výkonová injekce přesně tam, kde ji potřebuješ, výměnou za deset kilogramů a pár tisíc k ceně nahoru? To zní jako super obchod.

Do takového auta bych si zouval boty. :D

Ne-eee! Tý jo o jaké iluze ještě přijdu? Jaké československé auto bylo vlastně československé? :)


Já vám nevím, já bych článek spíš nazval "Komu v Česku zvoní hrana". Co se mi podařilo odpozorovat tady na francouzské riviéře je to, že všude jsou hatchbacky, což je tak 3/4 všech aut, s velkým náskokem před ostatními karosářskými typy, které jsou zhruba rovnoměrně zastoupeny. Sedanů je tu stejně jako kombíků, SUV, crossoverů, a prosím pěkně i autíčkářských vozů (sporťáky i sporťáčky, kabriolety, veterány, pardon, youngtimery).


Vzdy jenom vervu 100 a kapku aditiv do toho. Stovku potrebuju, auto je na to naladene. Kdyz jsem kdysi z nouze (jeste pred preladenim) bral v Nemecku obycejny benzin s max 10 % biopaliva, slo to poznat jako krava...

Počkej počkej, uvařil jsem si čaj, sednul si k mému oblíbeném webu, otevírám recenzi, na kterou se těším od večera co jsem ji tu viděl a sotva mám v sobě tři hlty tak článek končí? Ale no tak :(

Hovada :) mně se auto líbí, je to takové naplnění dětského snu, no schválně, kdo z vás neměl jako malý nějaké autíčko na baterky, které mělo krabocoidně kýčovitou karoserii, spoustu svítivých plastových ploch, které nejsou světla a obrovské kola?
Tak teď máme tu jedinečnou možnost si žít naše sny z dob, kdy nám bylo pět!

A takové články jsou to exotické koření, které z Autíčkáře dělají to, čím je. Hrozně mě potěšila přítomnost Ulveru, ale od začátku čtení jsem měl v mysli auto z originální Mafie - Crazy Horse. Svou neukočírovatelností a brutální akcelerací (se vzpouzejícím se předkem) to bylo auto, se kterým jsems trávil až příliš moc času. Ale stálo to za to!
-
Komentář upraven 22. 8. 2020, 09:45:54


Donedavna meli celkem zastarale stranky, pak byly nejakou dobu mimo provoz, tak jsem trochu zasmutnil, ze znacka zanikla, ale ted maji zbrusu nove a vypada to, ze na vavrinech neusnuli. Super zprava!
https://isdera.com/

Poslední komentáře
- Marek Brunner, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
MBMB: sorry, tohle bylo na docela slítanejch Advan Sportech... - S.h.I.t., BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
K cemu presne je u nesportovniho automatu otackomer? To je uplne... - kotzitzaq, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jako hezký je, ale při každém testu aktuálního rodinného... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az jsem si musel zkontrolovat, jestli jsem na novinkach nebo... - Vrooom, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To docela koukám, že tam hučí od zadních dveří. Pak ty jednopístky... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Zdravím kolegu :-) Nadšení plně chápu, užívej! https://jackc.teptin.net/kategorie-clanku/toyobaru - afro-r1, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Byt bych mel se tremi miliony velke dilema, nejspis by vyhrala... - Stanley, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Vždycky, když to někde vidím, mám dojem hluboké rozšklebené... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Samozřejmě že ne. Proto píšu, že primárně a ne pouze.... - greg, u blogu GR86, vitaj doma!
Vďaka! V zásade súhlasím s tvojim popisom, akurát ten plyn... - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
BX 4TC? Ten taky vypadá jak s garážnickým bodykitem. - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
Co na to říct? Škaredý ze všech stran. Rukopis se nezapře,... - StreetPro, Subaru WRX STI: Hračka pro řidičsky...
Jako asi to není pro každého, protože moje zhýčkané já mělo... - rock, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Alfa vyběhala pro Giuliu výjimku; RZ se umisťuje na stranu,... - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
jj, jednou jsem takto "elakujoval" nad Pyrite brown,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
61 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů