načítám data...

Jaromír

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoJaromír Mika
BydlištěZlín
Registracepřed 3.1 rok.
Poslední aktivitapřed 14.7 min.
Komentářů u článků61
Pozitivních komentářů u článků34
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Žlutá vášeň Fiat Coupé

28. října 2019, 20:00 3 komentáře

Díl první: Jak to šílenství začalo.

Žlutá vášeň Fiat Coupé

11. listopadu 2019, 15:17 12 komentářů

Díl druhý: Jak jsem si splnil sen

Žlutá vášeň Fiat Coupé

24. prosince 2019, 04:20 8 komentářů

Díl třetí: Roadtrip do Itálie aneb koupil jsem si karavan


Posledních 50 komentářů

Jaromír
22. ledna 2021, 16:05
6
Volvo 360c: Povídej si se strojem

Takže skrze cílené akustické signály budeme moct jenom určenému jednotlivci říct, že je idiot, aniž by to slyšelo okolí, nebo dokonce aniž by dotyčný věděl od koho to pochází?
Bitch I'm in!

Jaromír
20. ledna 2021, 12:02
2
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Určitě nejnebezpečnější písnička kterou si rád pouštím je od skupiny 5cyl, song 5k+RPM. Hrozně návyková. :)

Ale mám někdy sto chutí najet na dálnici a pustit tohle: https://www.newgrounds.com/audio/listen/368924
Je to z nějaké webové hry, zombie invaze, sedíte v mustangu, a na highwayi je kosíte jednoho za druhým... možná si to ještě rozmyslím.

Jaromír
17. ledna 2021, 22:31
10
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Omlouvám se, asi je pozdě, ale nějak té věte ani po několikerém přečtení nerozumím. Doufám že to teda není nějaká homo nabídka, pak bych musel s díky odmítnout. :D

Jaromír
17. ledna 2021, 20:11
3
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Hrozne rad bych si chtel zkusit nejakeho asistenta, mam s nimi absolutne nulove zkusenosti. Treba system start stop bych chtel vyzkouset. V mem povozu je jediny asistent a to abs.

Jaromír
16. ledna 2021, 09:34
1
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

To places na spatnem hrobe, zrovna na tomto webu bych doufal v myslotevrenou komunitu ridicu. :)

(Aspon doufam)

Jaromír
13. prosince 2020, 11:11
1
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Přiznám se, že nejspíše vzhledem k mému malému ročnímu nájezdu bývám dost za volantem tolerantní a málokdy se nechám rozházet. Nebo to je možná tím, že mám naučené (i mimo silnice) že když někde vidím idiota se kterým se prostě neshodnu, tak rychle vyklízím pole. Málokdo stojí za to, aby narušoval duševní pohodu.

Jaromír
05. prosince 2020, 11:02
2
Stručné dějiny rychlosti – začalo to honičkou Benzu s bicyklem

Hrozně se mi líbí, jak široká paleta zajímavých lidí se zajímavými (i autíčkářskými) příběhy tu je. Každý má nějaký. Prosím, zkus to všechno aspoň hrubě sepsat. Tohle je právě to koření autíčkáře, co nikdo jiný tu v česku nemá.

Jaromír
17. listopadu 2020, 10:50
1
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

To skoro vypadá, že by stačilo změnit v konfigurátoru pár věcí, přihodit už ne tak moc peněz vzhledem k ceně tohoto modelu, a na světě by mohl být o dost veselejší článek.

Jaromír
13. listopadu 2020, 11:57
1
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Mrkněte tady na toto:
https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika
Třetí graf ukazuje kolik jenom CO2 se vyprodukuje jak při výrobě, tak při likvidaci a tak při provozování auta. Co si beru jako dobrou informaci z tohoto je to, že v zemích kde výroba elektřiny je nečistá (jako třeba česko se svýma uhelnýma elektrárnama), tak elektromobil má větší uhlíkovou stopu než konvenční automobil. A taky je tam krásě vidět poměr náročnosti na výrobu a pak samotný provoz.

Jaromír
12. listopadu 2020, 17:43
7
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Přemlouval jsem se, ať to nedělám, ale nakonec to nevydržím a musím hodit taky svůj názor, za který mě dost lidí bude kameno... mínusovat jako ekologického fanatika. Nemá smysl uvádět co jsem o tom četl, na jaké přednášky šel a čemu se věnoval ve svém volném čase, ale co bych rád nějak okomentoval jsou tyto dvě věci:

- CO2, což není nic jiného než spotřeba, je fakt nebezpečná a je to průser. Nastavit limity na max produkci CO2 je fajn, aby ti ze silnic zmizely rezavé shitky co žerou 20 litrů při oslnivém výkonu 100 koní a kudy projedou, tudy vadnou kytky v příkopech. Co však nechápu a co je blbost je povolovat vyšší limity pro větší auta a malé postupně vybíjet.

- Konzum. nadprodukce kravin, které nikdo nepotřebuje, ale marketing nám je nutí, abysme je pak vyhodili, je největší zlo této doby. A je jedno jestli je to vyhozené jídlo jenom protože bylo v akci větší balení, nebo plastové kokotinky z aliexpresu. Krabe, tys argumentoval životní úrovní - jasně, ale je potřeba rozlišit jestli životní úrovní myslíš třeba přístup ke vzdělání, zdravotní péči nebo prostě jenom právo mít čím dál tím víc kravinek za čím dál tím menší cenu. Takto se to dá vztáhnout i na auta. Nejlepší ekolog je pak člověk, který prostě nekupuje kraviny, co má to použije do mrtě a neplýtvá. Ono je super že ti roste ekonomika, produkce, ale zákon zachování energie jasně ukazuje, že to odněkud musíš brát. A těžit asteroidy ještě neumíme, takže na to doplácí příroda (a naše budoucí generace).

Abych se držel aspoň kapánek autíčkářského tématu - mild hybridy jsou mi velmi sympatické. Za málo peněz dost muziky, výkonová injekce přesně tam, kde ji potřebuješ, výměnou za deset kilogramů a pár tisíc k ceně nahoru? To zní jako super obchod.

Jaromír
11. listopadu 2020, 15:16
4
Jaromír
07. listopadu 2020, 23:39
0
Pět automobilových dvojčat

Ne-eee! Tý jo o jaké iluze ještě přijdu? Jaké československé auto bylo vlastně československé? :)

Jaromír
10. října 2020, 15:16
2
Jaromír
04. října 2020, 18:06
0
Komu zvoní hrana

Já vám nevím, já bych článek spíš nazval "Komu v Česku zvoní hrana". Co se mi podařilo odpozorovat tady na francouzské riviéře je to, že všude jsou hatchbacky, což je tak 3/4 všech aut, s velkým náskokem před ostatními karosářskými typy, které jsou zhruba rovnoměrně zastoupeny. Sedanů je tu stejně jako kombíků, SUV, crossoverů, a prosím pěkně i autíčkářských vozů (sporťáky i sporťáčky, kabriolety, veterány, pardon, youngtimery).

Jaromír
02. října 2020, 08:12
5
Jaromír
30. září 2020, 23:16
0
Autíčkář se ptá: Jak to máte s palivem?

Vzdy jenom vervu 100 a kapku aditiv do toho. Stovku potrebuju, auto je na to naladene. Kdyz jsem kdysi z nouze (jeste pred preladenim) bral v Nemecku obycejny benzin s max 10 % biopaliva, slo to poznat jako krava...

Jaromír
21. září 2020, 23:41
13
Alfa Romeo Stelvio Veloce: Čekejte nečekané

Počkej počkej, uvařil jsem si čaj, sednul si k mému oblíbeném webu, otevírám recenzi, na kterou se těším od večera co jsem ji tu viděl a sotva mám v sobě tři hlty tak článek končí? Ale no tak :(

Jaromír
05. září 2020, 12:17
6
Deset a jedna věc, které byste neměli přehlédnout na novém Enyaqu

Hovada :) mně se auto líbí, je to takové naplnění dětského snu, no schválně, kdo z vás neměl jako malý nějaké autíčko na baterky, které mělo krabocoidně kýčovitou karoserii, spoustu svítivých plastových ploch, které nejsou světla a obrovské kola?

Tak teď máme tu jedinečnou možnost si žít naše sny z dob, kdy nám bylo pět!

Jaromír
22. srpna 2020, 09:45
5
Automobilové legendy virtuálního světa

A takové články jsou to exotické koření, které z Autíčkáře dělají to, čím je. Hrozně mě potěšila přítomnost Ulveru, ale od začátku čtení jsem měl v mysli auto z originální Mafie - Crazy Horse. Svou neukočírovatelností a brutální akcelerací (se vzpouzejícím se předkem) to bylo auto, se kterým jsems trávil až příliš moc času. Ale stálo to za to!
-
Komentář upraven 22. 8. 2020, 09:45:54

Jaromír
28. června 2020, 16:03
3
Peugeot Boxer: Poštovní panáček

No vidíš, a já čím jsem starší, tím víc mě rajcuje než porsche představa jednoduché dodávky s matrací vzadu a adiós moderní světe, aspoń na pár týdnů. Popravdě by mě bavil i článek o traktoru. Redakce by si určitě vymyslela kvalitní opičí dráhu na psí kusy a testy stylu "při jakém úhlu se traktor převrátí?"

Jaromír
25. června 2020, 08:06
0
Eberhard Schulz: Stavitel automobilů

Donedavna meli celkem zastarale stranky, pak byly nejakou dobu mimo provoz, tak jsem trochu zasmutnil, ze znacka zanikla, ale ted maji zbrusu nove a vypada to, ze na vavrinech neusnuli. Super zprava!
https://isdera.com/

Jaromír
04. června 2020, 07:48
0
Registrační značky: Pár znaků a tolik vášní

Ma 10 nejake zajimave autickarske pozadi? :)

Jaromír
17. května 2020, 20:09
2
Ptejte se: Automat za rozumné peníze

Mam nutkani se zeptat, proc ve vyberu neni ani jedine nove auto. Vyhledove v radu mesicu bych navic cekal, ze se automobilky budou snazit prodavat nove auta s minimalni marzi, coz muze byt super prilezitost. Konkretni tip vsak bohuzel nemam, ale mistni komunita bude vedet ;)

Jaromír
16. dubna 2020, 08:51
7
Hledáme únikové auto pro bankovní loupež

Fiat Multipla nebo Fabia sedan.
"Pachatelé z místa odjeli vozem značky... víte co, raději je ani nepronásledujte. Třeba si za ty peníze koupí nějaké normální, hezké auto."

Jaromír
02. dubna 2020, 11:14
0
Ford Galaxy 2.0 EcoBlue Bi-Turbo: Chyť mě, když to dokážeš

Presne tak. 240 koni a 500 Nm byly hodnoty, ktere jsem u takove auta necekal. Ale jinak moc hezky clanek!

Jaromír
28. března 2020, 07:45
0
Věci, které prostě musíte mít

Az na klimu a svetla bych ozelel vse, zkratka z duvodu ze nic takoveho nepouzivam. No mozna by me prekecali na ten sibr. Co bych vsak chtel by byly veci na bezpecnost. Chtel bych zadni kameru a senzory. Chtel bych pro sicher vic nez dva airbagy. Chtel bych system nouzoveho brzdeni (nejaky rozumny, co by brzdil tehdy jak ja, jenom o ty dve desetiny driv). Zkratka cokoliv co zvysi sanci nenabourat a prezit.

Jaromír
19. března 2020, 16:53
0
Apple Car Play je za volantem dvaapůlkrát nebezpečnější, než marihuana, dokazuje studie.

V cem je prosim pekne onen rozdil mezi android a apple? Maly statisticky vzorek, ci je u apple potreba udelat v prumeru o par kroku navic ke kyzenemu vysledku?

Jaromír
19. března 2020, 10:51
0
Ventilový rozvod s plynule variabilní dobou otevření ventilů: Mechanická elegance

Hele, moc se mi nesmějte, ale chci se zeptat, proč se nepoužívá taková vačková hřídel, kde by ty každá vačka měla postupně se měnící profil, aby u jednoho kraje (myslím tím ty kraje v rovině kolmé na osu rotace) měly široký (dlouhé otevření) profil a na druhém kraji úzký (rychlé otevření/uzavření)? Jemným shiftem podél osy rotace by se pak mohlo to celé ovládat. Ponaučí mě někdo technicky zdatný?

Jaromír
11. března 2020, 11:37
0
8 výbavových reliktů, na které naše děti nechápavě civí

V tatkove starem Moskvici 412 je az na zapalovac a samozrejme telefon vse z vyse zmineneho. Perlickou je rucni razeni na volantu, rucni brzda trcici na miste kde dnesni auta maji misto na radio, vedle tahla sytice je rucni plyn, klice se strkaji vlevo od volantu... :) a jeste me napadlo rucni ostrikovace predniho skla - zatlacilo se na membranu a chrstlo to kus okeny vsude kolem, nekdy i na okno.

Jaromír
29. února 2020, 19:11
1
Toyota chystá ostré C-HR GR s motorem o výkonu až 270 koní

Trivalec a 270 koni v "beznem" aute. To je silene v dobrem slova smyslu kam az technologie dokazaly dospet.

Jaromír
08. února 2020, 23:46
5
Mini Clubman JCW: To skutečně podstatné

Nazev znacky Mini ma s puvodni strategii asi tolik spolecneho co volkswagen. A tomu se to vyplatilo, vlastne i sazka na retro styl se Mini vyplatila. Modularni beztvare koncerny plni silnice a mini si jako jedno z mala drzi image auta, u ktereho v prvni sekunde vite s kym mate tu cest. A lidi kupuji Mini snad jen pro tu rostackou povahu auta. O tom vlastne byl i cely clanek, ktery se mi moc libil. Takovy spravne autickarsky :)
Edit: a velky palec nahoru autorivi i mini za posledni gif!
-
Komentář upraven 8. 2. 2020, 23:47:40

Jaromír
08. ledna 2020, 21:57
2
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Takže prvních pět let městská stylovka, dalších 20 let lesní pracant?

Jaromír
08. ledna 2020, 20:49
2
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Názory jsou převážně uchopeny dost obecně. Město, dálnice, terén. Stylovost směřuje do města, ale funkčnost do terénu. Ono soused je dost zaměstnám "čištěním" lesa od kůrovce. A co má jako vhodného pomocníka? Jimnyho. Jasněže starší verzi, ale liší se funkčnost od nového? Krátký rozvor, vyhrabe se všude, do lesa mezi stromy ideál. A tam to vidím jako cílovku naprosto dokonale.

Ale musím se vám přiznat. Donedávna jsem si myslel, že se to jmenuje JIMMY. A pořád jsem tomu tak říkal. A pořád jsem to tak nějak podvědomě všude četl. Hergot sakra proč je to nějaké beztvaré Jimny a ne ten pravý Kuba, za kterého jsem ho doposud měl?

Jaromír
04. ledna 2020, 15:15
-1
Semafory a šipky: Zmatek za žárovku!

Tam ještě tuším hraje roli bílé orámování světla, které značí, že máš jet a že ti tam nikdo nebude vjíždět. Nikde jinde než právě u odboček vlevo jsem se s tím nesetkal.

Jaromír
26. prosince 2019, 19:30
0
Deset blogů z roku 2019, které by vám neměly utéct

Děkuju moc, člověk má provinilý pocit, že mezi takové blogerské velikány ani nepatří. No ale aspoň to namotivovalo pro příště.

Za co bych chtěl poděkovat všem přispěvovatelům je za jejich diverzitu. Nikdy bych neřekl, že taková všehochuť může být harmonická, a poskytnout kvalitní přehled v tolika směrech. Díky!

Jaromír
18. prosince 2019, 11:05
0
Jaromír
01. prosince 2019, 16:23
0
Papež jezdí Dacií v základní bílé. Nechal si ale upravit interiér.

Nechapu ty rapove vtipky. Kazdy vi, ze papez Frantisek je rocker!

Jaromír
29. listopadu 2019, 21:45
2
Chceme nová auta?

Je tohle recenze Renaultu? Mi přijde že vůbec ne. Že tohle vlastně není recenze o autech. Že je to recenze o lidech a jejich vývoji myšlení.
Vývoj technologií vesrus vývoj lidského myšlení se nedá porovnat. Zkrátka na tempo nových technologií nemáme, málokdo umí držet tempo. Většinou to jsou "hračičkáři", ostatní budou žehrat na novou nepřehlednou dobu a chválit si to, k čemu dokonvergovali sami. Já nevím, co na tento článek pořádně říct, snad jenom že nad tím nesmí člověk přemýšlet a koupit prostě nové auto a zkusit jeho funkce. Přistupovat k tomu jako by byl "tabula rasa". Samotného mě to děsí, co auta zvládají, ale naštěstí většina lidí, tedy kupců, kteří narozdíl od nás ty peníze do automobilky dají, tohle neřeší.
Motivoval jsi mě k napsání blogu, takové menší úvaze. Otázkou je, jestli na Autíčkář úvahy patří.

Jaromír
27. listopadu 2019, 21:34
0
Lamborghini představuje videoherní koncept. Dočká se výroby?

Spíš to bude minisérie, jako dříve Lamborghini Veneno či Lamborghini Egoista.
Líbí se mi, že už od dob Countachu jedou designéři na hodně dobrém materiálu a prochází jim to.

Jaromír
27. listopadu 2019, 10:40
0
Ptejte se: Hothatch, který se neztratí na okruhu

Mě dostalo úplně vespod inzerátu:
"DOPORUČUJEME"

Jaromír
16. listopadu 2019, 20:02
0
BMW M850i xDrive: Ďábel je v detailech

Recenze "s pribehem" mam nejradeji. Palec nahoru!

Jaromír
05. listopadu 2019, 08:27
4
Základy bezpečnostní výbavy vozidla, aneb Po zrcátka ozbrojení

Na druhou stranu, svěřil bys tady nabitou zbraň každému magorovi, kterého potkáš? Vem si, že každý jouda (nejenom v USA, ale v dalších méně rozvinutých zěmích), kterého přitahuje jeho vlastní půlzubá sestra a který vyšel základní školu aniž by se naučil psát pak má možnost tě okamžitě oddělat, pokud se mu zamane.

Já teda osobně jsem rád za evropský přístup ke zbraním, už jenom kvůli statistice zastřelených tu a tam. A navíc kdo chce a je obdařen minimem sanity, tak se ke střelbě i k lovu třeba jako myslivec dostane.

Jaromír
04. října 2019, 07:57
2
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Ono to dává smysl i ekonomicky. Do svého coupé žebřík nenacpu. Ale už párkrát jsem využil běžné komerční autopůjčovny, třeba na den dva, pro stěhování, pro nákup v ikei... "běžné" auto bych momentálně zbytečně už pár let živil. A i přes velkou srdeční záležitost musím říct, že auto fakticky nepotřebuju vlastnit vůbec.

Jaromír
01. října 2019, 14:08
0
Autíčkář na lovu italských plnokrevníků

Ja treba Mondialu prichazim postupne k chuti. Spis teda k urcitemu tovarnimu bodykitu v barve karoserie. S tim vypadaji tyhle modely celkem k svetu.

Jaromír
16. září 2019, 07:52
1
Ich bin ein Moskauer: Stručná historie Moskviče

Nac ten hejt, Adame? Ja jsem mozna subjektivne predpojaty, protoze tata ma v garazi 412, ktera ma platnou technickou, ale proc takove opovrzeni celou znackou? Nebylo to nicmoc, bylo to okopirovane, ale ktere sovetske auto tehdy ne? Exportni cisla vypovidaji, ze i na zapade byl zajem. A navic zadni listova pera perfektne sedi na nase silnice a emuluji kolotocarskou houpaci lod. Me teda Moskvic chybet bude.

Jaromír
13. září 2019, 16:35
2
Když se řekne Citroën...

Ne a ne a ne. Nevěřím. Když jsem si přečetl nadpis, jako první mě napadlo taky právě AX. Učil jsme se sice na VAZ2101, jezdil ze začátku se škodovkou 105, ale jak si máti pořídila před 10 rokama AX na dojíždění do práce, tak pro mě každý den, kdy jsem mohl do této letící rakve sednout a řídit, dnem svátečním.

Že to byla 1.1 nevadilo, co naplat že kmitala ručička tachometru nahoru dolů (při 160 tachometrových se stabilizovala!), nevadí že v podlaze byla zavařená díra, do které se před tím dala dát noha. Nejlepší tripy, zejména s čerstvě natřenýma kolama, etanolem místo benzínu a netěsnícíma hadička. Ještěže jsem nedostal nikdy dýchnout :)

V tomto mrštném autě jsem stihl vymanévrovat, když mi do cesty vběhl zástup srn a stihl to strčit mezi ně, takže jedna vrazila čumákem do dveří, a když napadl sníh a držel se na silnici (dřív se to dělo běžně, fakt!), tak jsem strhával volant až jsem kretén strhnul moc a zadkem vyletěl z cesty do závěje... odkud jsem s rámusem vyjel a jelo se dál, no big deal.

Ke konci života se používla jako nákladní vůz a odvezl najednou 700 kilo železného šrotu. Low-rider. Perfektní auto, nikdy nezapomeneme!

Jaromír
26. července 2019, 11:32
5
Jaromír
30. dubna 2019, 15:07
1
Top 4: Ve stínu legendy

Minimálně 20vt neodpustí nic co se týče servisu. Potřebuje správný olej, správný tlak mazání (což se seriovým shitem olejovým čerpadlem není zas tak samozřejmé, i když se kontrolka tlaku oleje tváří v pohodě. U pozdějších verzí ji nahradili kontrolkou dobíjení, jak typická italská "oprava" :)), potřebuje nehonit hned od startu a dochlazovat... stené jak u alf z devadesátek, když je do ruk dostane hovado, to se pak nadává na nekvalitní italské auta.

Rozvody vyjdou asi okolo desítky, souhlasím s tím, že tam místa vážně není nazbyt, ale naštěstí existuje hromada nadšenců, kteří se tomu rádi a pečlivě věnují a mají vychytávky, které jim usnadňujou život. Co se týče pořizovací ceny a prvotních nákladů na servis, trvám na tom, že je to jedno z nejlepších aut s poměren cena/muzika. I když poslední tři roky už značně prořídly inzeráty a to vyšroubovalo cenu nahoru. Na cenovém dně 20vt šly pořídit za 50 tisíc, teď, už za životaschopný kus aspoň dvojnásobek. 1.8 a staré dvouitry mají právě ten punc "něčeho míň", a proto často končily v rukách rádoby tunerů a pak na vrakáčích. Možná ve výsledku za pár let budou ještě cennější než 20vt.

Moje 20vt má 210k kilometrů, teď tam pravda měním motor a celé pohonné ústrojí je překopané včetně většího turba, ale jinak se jedná na poměry devadesátek a toho, že je to sporťák o spolehlivé skoro až daily auto.

Vloni jsem s tím byl týden v Itálii a spal v tom se ženou 4 noci za sebou, do kufru se vešlo všechno potřebné, sežralo to průměrně okolo devíti litrů a to s výkonem skoro 300 koní, zrychlením lehce nad pět sekund a maximálkou ještě o kus nad 260 (víc jsem se na Autobahnu už bál) celkem jde.

Jaromír
29. dubna 2019, 06:32
0
Top 4: Ve stínu legendy

Od zacatku v 1994 byly v Coupe dva motory, dvoulitrove ctyrvalce bez a s turbem, stejne jak u delty a mnoha jinych italskych motoru. Od 1997 se pak vyrabely dvoulitrove petivalce, zase bez a s turbem a k tomu 1.8 ctyrvalec bez turba. Nevim jak moc kompenzuje lehci predek 1.8 v zatackach to, ze tomu turbo na rovnejsich úsecích proste ujede, kazdopadne situace na trhu je takova, ze vsichni chcou petival s turbem, protoze je proste nejlepsi a cenově a na udrzbu zas tak o moc drazsi nez ctyrvalec neni.

Subjektivne jedine turbo, paradne jede, je sexy a ma krasny zvuk.

Jaromír
01. dubna 2019, 11:31
1
Konec strachu pro ryby - přicházejí říční přechody

Souhlasim. Navic jsem slysel, ze evropska unie vzhledem k vymirajicimu hmyzu bude zavadet dalsi dan, podle poctu zabitych musek na predni masce. Pocitat se ma z velikosti celni plochy auta a poctu ujetych kilometru. Chteji tak mimochodem eliminovat segment suv.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Toyota Celica Sti 1993
Toyota Celica Sti

1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem

Oldsmobile Cutlass Cruiser SL 1989 1989
Oldsmobile Cutlass Cruiser SL 1989

1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem

Mazda MX-5  2005
Mazda MX-5

2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Express 5.3V8, 4x4, Flexfuel, 5 míst 2010
Chevrolet Express 5.3V8, 4x4, Flexfuel, 5 míst

2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem

Subaru Outback 3.0R H6 MY2004 2004
Subaru Outback 3.0R H6 MY2004

2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem