načítám data...

Jaromír

JménoJaromír Mika
BydlištěZlín
Registracepřed 20.7 měs.
Poslední aktivitapřed 4.8 hod.
Komentářů u článků15
Pozitivních komentářů u článků6
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Jaromír
26. července 2019, 11:32
5
Jaromír
30. dubna 2019, 15:07
1
Top 4: Ve stínu legendy

Minimálně 20vt neodpustí nic co se týče servisu. Potřebuje správný olej, správný tlak mazání (což se seriovým shitem olejovým čerpadlem není zas tak samozřejmé, i když se kontrolka tlaku oleje tváří v pohodě. U pozdějších verzí ji nahradili kontrolkou dobíjení, jak typická italská "oprava" :)), potřebuje nehonit hned od startu a dochlazovat... stené jak u alf z devadesátek, když je do ruk dostane hovado, to se pak nadává na nekvalitní italské auta.

Rozvody vyjdou asi okolo desítky, souhlasím s tím, že tam místa vážně není nazbyt, ale naštěstí existuje hromada nadšenců, kteří se tomu rádi a pečlivě věnují a mají vychytávky, které jim usnadňujou život. Co se týče pořizovací ceny a prvotních nákladů na servis, trvám na tom, že je to jedno z nejlepších aut s poměren cena/muzika. I když poslední tři roky už značně prořídly inzeráty a to vyšroubovalo cenu nahoru. Na cenovém dně 20vt šly pořídit za 50 tisíc, teď, už za životaschopný kus aspoň dvojnásobek. 1.8 a staré dvouitry mají právě ten punc "něčeho míň", a proto často končily v rukách rádoby tunerů a pak na vrakáčích. Možná ve výsledku za pár let budou ještě cennější než 20vt.

Moje 20vt má 210k kilometrů, teď tam pravda měním motor a celé pohonné ústrojí je překopané včetně většího turba, ale jinak se jedná na poměry devadesátek a toho, že je to sporťák o spolehlivé skoro až daily auto.

Vloni jsem s tím byl týden v Itálii a spal v tom se ženou 4 noci za sebou, do kufru se vešlo všechno potřebné, sežralo to průměrně okolo devíti litrů a to s výkonem skoro 300 koní, zrychlením lehce nad pět sekund a maximálkou ještě o kus nad 260 (víc jsem se na Autobahnu už bál) celkem jde.

Jaromír
29. dubna 2019, 06:32
0
Top 4: Ve stínu legendy

Od zacatku v 1994 byly v Coupe dva motory, dvoulitrove ctyrvalce bez a s turbem, stejne jak u delty a mnoha jinych italskych motoru. Od 1997 se pak vyrabely dvoulitrove petivalce, zase bez a s turbem a k tomu 1.8 ctyrvalec bez turba. Nevim jak moc kompenzuje lehci predek 1.8 v zatackach to, ze tomu turbo na rovnejsich úsecích proste ujede, kazdopadne situace na trhu je takova, ze vsichni chcou petival s turbem, protoze je proste nejlepsi a cenově a na udrzbu zas tak o moc drazsi nez ctyrvalec neni.

Subjektivne jedine turbo, paradne jede, je sexy a ma krasny zvuk.

Jaromír
01. dubna 2019, 11:31
1
Konec strachu pro ryby - přicházejí říční přechody

Souhlasim. Navic jsem slysel, ze evropska unie vzhledem k vymirajicimu hmyzu bude zavadet dalsi dan, podle poctu zabitych musek na predni masce. Pocitat se ma z velikosti celni plochy auta a poctu ujetych kilometru. Chteji tak mimochodem eliminovat segment suv.

Jaromír
28. března 2019, 21:46
-1
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Neni to tak davno, kdy byly mezi moudrym ceskym lidem dohady, zda ono povinne poutani neni spis na skodu. Pamatuji se, ze padaly argumenty typu - ridic vyletel oknem, auto bouchlo a shorelo a tak si ridic zachranil zivot. Dnes uz je poutani bezne a nikoho to mevzrusuje. Na druhou stranu, jeho prinos svetu v bezpecnosti (pocinaje stejnou znackou jako ta co chce omezit na 180) je neoddiskutovatelny.

Bezpecnostni prvky co neomezuji ridice se postupne do aut vkradaly dal, airbagy, tluste a-sloupky a jine. Co treba byla dle meho totalni kravina je denni sviceni. To fakt nevim jestli zachranilo nekoho.

Co se tyce omezeni rychlosti, nevim. Treba pres obec snad nikdo nikdy nema potrebu jet vic nez 70. Ono stejne nejvic zalezi na "přizpůsobení rychlosti stavu vozovky". Ani si nejsem jist ekologickym prinosem, na ktery eu obecne zehra.

Na druhou stranu, alkohol tester v aute by mi nevadil. Kolikrat jsem nevedel,.jestli mam ci nemam zbytkac...

Jaromír
25. března 2019, 09:34
2
BMW X4M40d: Dobrý sluha, dobrý pán

Jsou takove diskuze u vsech znacek nebo proste trpi bmw puncem toho, ze ty nadnadprumerove auta uz vyrobilo a je tezke sama sebe prekonat? :)

Dovolte mi prosim se trochu rozepsat. Predne chci pochvalit samotny clanek. Ctive napsany, perfektni vtipne reference, vsechny dulezite informace obsazeny, tak i relevantni osobni postrehy objektivniho i subjektivniho razu, a to jak kladne, tak konstruktivne kriticke. Podobny raz i v diskuzi. Viacej takych kokomentou!

Behem cteni clanku jsem si uvedomoval jednu nemilou vec. Kdyby se nezminoval m paket, tak prakticky nemam poneti, o co jde. Sestivalec jedine tak. Jinak co bylo v clanku? Mame suv, napechovane elektrinou, dostatecny vykon a jizdni projev, lip si citi na dalnici, a i pres nesmyslnou cenovku se prodava jako housky v krame.

Ktere ne?

Na jednu stranu je to silena sed. A to bohuzel i v barvach, ktere jsou asi nejjednodussi a nejlevnejsi cesta k odliseni. Ale lidi to tak chcou, byli by blbi jim to nedat.

Na druhou stranu je to dobre. Pred dvaceti, dvaceti peti lety melo spoustu znacek vcetne skody jeden model. Jak moc se zmenilo! Spektrum karoserii a motoru se dokonale rozmelnilo mezi existujici typy karoserii, pribylo suv a vse mezi suv a cimkoliv. Suv a kabriolet? Mame. Suv a coupe? Neasi. Male mestske suv? Jasnacka. Suv mezi suv? Je libo bile nebo sede?

Ono vlastne i existence a oblibenost suv je trochu punk proti soucasnym ekotrendum. Spolehlive, robustni, prostorne a rychle auta existuji. Suv z toho dela akorat drazsi, narocnejsi na material a vic zerouci masiny, ktere by spravne dle zarytych ekokotu nemely existovat. Ale existuji a vyrabi se jich vic a vic. Aneb osobni preference a zakaznik (zatim) vitezi nad regulacemi. A to je podle me dobre.

Nicmene priznavam se, ze smlouvani je mi proti srsti, ale byl bych vul kdybych to neudelal, zejmena kdyz se da usetrit vic.nez dost. Protoze jsem vsak v tomto extremni neznalek, kolik se da na jakych autech slevit? Sleva ze 2,2na temer polovinu mi vyrazila dech. Ktere znacky takto slevuji a ktere ne? Da se usmlouvat nove ferrari? :)

Jeste ke clanku. Spravne rikate, ze driv bylo auto na delsi dobu, mozna i proto k nemu meli lidi nejaky vztah. Take mely vice nedokonalosti. To muze připomínat cloveka. Mozna proto mely driv auta vyraznejsi charakter. A propos, ma to bmw charakter? A muzu ho videt? :)

Jaromír
16. března 2019, 22:01
0
Toyota GT86: Samé otázky

No a teď jednoduchá otázka bez dlouhého přemýšlení:
Kdyby bylo úplně všechno stejné, jenom by byl motor fouknutý na 300 koníků, bylo by to lepší?

Jaromír
12. února 2019, 18:27
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Je to tak. Já bych ještě přidal negativně zkosené čumáky.
Tak nějak mám v sobě zakodované, že co je funkční (zde aerodymické), to je pěkné (moje oblíbené přirovnání evolučně vyvinutý vlk versus takový ten hnusný mopsobuldok). A teď je to všude samá krabice. Možná je to i tím, že je hodně SUV a crossoverů a tam se krabicoidnímu tvaru horko těžko člověk vyhne.
Ona ta ochrana chodců určitě má co do sebe a pokud to zachránilo byť jediný život, tak šoupu v tichu nohama, ale prostě se mi to nelíbí.

Jaromír
10. února 2019, 14:21
1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Drtivou vetsinu casu hromadnou. Na trase Prdel u Zlina - Olomouc je casove sice lepsi autem (70 minut autem versus 120), ale trasa Olomouc - Ceska Lipa se autem neda stihnout za ty same 4 hodiny jak vlakem s jednim prestupem. Plus se clovek muze dospat.

Ale se spolujezdci byva jedna sranda. Jednou jsem potkal manika, vlastne ani nevim jmeno, ale vykoupili jsme v rychliku vsechny plechovky piva a pak v Koline pokracovali v nadrazni hospode, kdyz nam "nahodou" ujel vlak :o)

Jaromír
15. prosince 2018, 00:21
0
Věříte svému autu?

Jo, to se bojim, ze uz sledovani jsme a to skrze mobily. I kdyz to muze mit prijemnou cast, jako treba google traffic.

Jaromír
08. listopadu 2018, 17:48
0
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI: Dáte šanci talentu ze skromných poměrů?

Jedno bile je k videni v Olomouci. Pri ceste do prace jsem v zaplave nudy okamzite zbystril a chvili obdivoval tvary. Kdyz jsem zjistil, ze je to Hjunde, neveril jsem.

Jaromír
30. září 2018, 08:49
0
Mazda CX-3: Španělská premiéra

Nespletl se, slovo etalon pouzil zamerne, znamena to neco jako mustr nebo typicky zastupce. Neco jakoze golf je etalonem hatchbacku.

Akorat se chci zeptat, kde presne se koupal v oceanu? Podle trasy v galerii je to vsude "jenom" stredozemni more.

Achjo, ted vypadam jak nejvetsi sprt a rejpal.

Jaromír
07. září 2018, 20:45
0
Mongol Rally 2018 část 5. : O bílém městě, ohnutých kolech a spoustě písku

Úžasný seriál. Vím, že toto není cestopisný magazín, ale neví někdo, proč:
1) Hotely říkaly, že nejsou hotely
2) Nikdo se s váma nesmí bavit (jako Severní Korea? Máme super město, hrajeme si na to, že je tu život a tak)
Auta jsou úžasná, že toto vydrží...

Jaromír
05. července 2018, 14:27
0
BMW i3s: S jako Sportlich

Nejak nechapu technicke udaje. 6,9 sekund na stovku neni prece tak oslniva hodnota, aby ujela vetsine kolegu a hellcat nechala pred sebou a kousek. Nejsou nekde hodnoty z dragu?

Jaromír
15. ledna 2018, 14:19
2
Bentley Bentayga dostal sportovně laděný osmiválec a mocné přední brzdy

Nemyslim si, ze v rozdilu 4,5 vs 4,1 sekundy pri zrychleni 0-100 jsou vyse zminene 0,4 sekundy "zanedbatelne".

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford F150 FXR 2013
Ford F150 FXR

2013 rok výroby
364 koní výkon
3 500 ccm objem

Volkswagen Touran  2006
Volkswagen Touran

2006 rok výroby
103 koní výkon
1 986 ccm objem

Dodge Durango  3.6 GT 2018
Dodge Durango 3.6 GT

2018 rok výroby
300 koní výkon
3 632 ccm objem

Pontiac Trans Sport  2000
Pontiac Trans Sport

2000 rok výroby
185 koní výkon
3 350 ccm objem

Volkswagen Scirocco R packet 2009
Volkswagen Scirocco R packet

2009 rok výroby
160 koní výkon
1 390 ccm objem