Jaromír
Jméno | Jaromír Mika |
---|---|
Bydliště | Olomouc |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 15.4 min. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 96 |
Pozitivních komentářů u článků | 51 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Žlutá vášeň Fiat Coupé
Díl třetí: Roadtrip do Itálie aneb koupil jsem si karavan
Posledních 50 komentářů
Na AX mam ty nejlepsi vzponinky. Do rodiny se dostal uz jako vrak pred smrti, ale pro me s cerstvym ridicakem a zkusenostma max ze 105 to byl drak. 1.1 benzin, ctyri kvalty, ale odpichy byly rychlejší nez novejsi auta o tridu vys. Rychlomer osciloval plus minus 30 km/h, ale pri 160 km/h se vzpamatoval :o)
A s komfortem jizdy souhlasim. Vlastne to bylo dost povedene auto.
Mam dojen, ze H2 jezdi sef ceskeho cerveneho krize :)
Na internetu uz koluji fotky nove elektrické pandy a musim priznat, ze se mi libi. Jen si rikam, jestli slibena jeste levnejsi benzinova verze nepodreze vetev te elektricke.
VIdím Fiat, dávám lajk. Pěkná recenze potěšila, na tu cenovku celkem však zírám. Zajímavě půsoví taky cenovka již od 531k, najednou svět v roce 2015, kdy Tipo startovalo na již od 281k, vypadá jako hodně, hooodně vzdálený.
Dalsi z mist na mem cestovatelskem bucketu prani. Jak je to tam ted s legendarni poulicni scenou? Je tam aspon nejaka? Byly tam obcas zajimave vytunene kousky k videni?
Přidávám se se žádostí o autíčkářsky orientovaný travel-blog. Kolik vlastně měříš?
Za me bylo nejvic uspokojujici pozorovat vyrazy spolucestujicich, kdyz jsem jim na Myte pred zatackou prozradil, ze jsem si brzdy delal minuly mesic sam.
Imho, stary vozovy park je spis komplexni problem poukazujici na nizsi bohatstvi cechu proti zapadu. Nastesti diky vyvoji technologii je to spis uz jenom cislo nez skutecny problem. Prehouplo se to nekdy po dobe, kdy 18lete auto zacalo znamenat auto, ktere uz neznamenalo 105 nebo favorit, konstruovane jeste trochu jinak, nez jsou ted moderni auta zamerena na bezpecnost.
Respekt, strohost komentářů ke každému dni jen říká jak moc náročné to musí být, není energie se vykecávat.
Saxo nebo punto. Saxo by ti ale mohlo prirust k srdci.
Diky za super clanek! Prosim více clanku o autech, co se netradicne honily za extremy, at uz ve spotrebe, hmotnosti i rychlosti.
Coz takhle Giulie? Jsou i sestivalce, jen je to mozna nad rozpocet.
Pokud patříte jako ja k tem par chcipakum co se jim dela spatne v aute i na motokarach tak na myto urcite kinedryl :D
Díky chlapi! Zas jsem o něco chytřejší.
Vzadu bubny u auta s dva a ctvrt tuny? To sel jejich vyvoj tak dopredu, nebo proc?
Barumka mi jezdila za mala par set metru od baraku. Tehdy a i dnes nateseni navstevnici pretvori vesnici na parkoviste. A mistni oteviraji dvorky, aby se bylo kde vyhnout nebo vytocit. Vytocene motory rezonujici v udoli po cely den, na silnicich zajimave specialy, vskutku prijemne dny pro nas, kterym se rozbusi srdicko pri poslechu symfonie 5000 rpm.
Zacalo mi tikat oko a trast se kolena, nez jsem dojel na posledni foto. Jabko! Svet je v poradku!
Trochu mi chybí fotka z noci se zapnutou rampou. Ani vygooglit ji neumím.
Ja myslim ze kdyz mas roadster tak v uzavrene konstrukci ti bude zcela prirozene neco chybet. Dival bych se po targach, kdyz uz pravoverne kabriolety nejsou (v teto cenove relaci). Napada me boxster, pripadne par let pockat, nebo par korun pridat a pokukovat po nove miate, treba i fiatu 124 :)
No ty vole, za co dostal chudak MBMB tolik minusek? Vzdyt jenom prezentoval data ze statistickeho uradu. Jak uz nekdo moudry rekl: "Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme udělat". Dokonce ani nikoho neurazel, narozdil od ostatnich v tomto vlaknu. Prosimvas, drzme tu nejakou objektivni uroven, jinak se to v nicem nebude lisit od hospodskych hadek o modle TDI.
(Ty jo, jen co pisu o hospode uplne jsem chytl slinu a mirne abstinenci priznaky)
Kdysi jsem v Opavě vystavené viděl repliku Ferrari 250 GTO. Dost jsem na ni čuměl, je velmi povedená, na podvozku DATSUN Z280 a s americkým osmiválcem.
To podle mě nejde moc srovnat. I když... je to italský sportovní vůz, ten temperament tam bude, ferrari tehdy patřilo fiatu... Coupé bude talentovaný jedinec, který však bývá neprávem srovnávaný se svým privilegovaným bratrancem z druhého kolena a z bohatší rodiny :o).
Já bych se na takovou pozici nehodil, ale výsledky a rostoucí popularita a čtenost mi dělají velkou radost!
Ta má naježděno víc a ve více autech ve skutečnosti než já ve hrách!
Toto řešení se přímo nabízí. Ale tuším že od toho už před mnoha lety upustil kvůli mizernému zájmu ze strany uživatelů.
Ono třeba teoreticky auto na etanol by mělo být ideálně CO2 neutrální. To, co se vyprodukuje při spálení, se peřd tím do té řepky dostane ze vzduchu. Bohužel je tam jednak ten mezikus výroby etanolu z kytiček a taky samotné pěstování řepky, do které je třeba vložit velká energie, aby bylo pole výnosné. Takže prozatím je to pasé.
Co se děje? Další z úvahových článků? Dokonce i na dost podobné téma jako nedávno. Seriozně, co se děje, co vás přimělo psát na toto téma? "Okurková" sezona, deprese z ročního covidového pekla, nebo vás někdo nasral?
Takže skrze cílené akustické signály budeme moct jenom určenému jednotlivci říct, že je idiot, aniž by to slyšelo okolí, nebo dokonce aniž by dotyčný věděl od koho to pochází?
Bitch I'm in!
Určitě nejnebezpečnější písnička kterou si rád pouštím je od skupiny 5cyl, song 5k+RPM. Hrozně návyková. :)
Ale mám někdy sto chutí najet na dálnici a pustit tohle: https://www.newgrounds.com/audio/listen/368924
Je to z nějaké webové hry, zombie invaze, sedíte v mustangu, a na highwayi je kosíte jednoho za druhým... možná si to ještě rozmyslím.
Omlouvám se, asi je pozdě, ale nějak té věte ani po několikerém přečtení nerozumím. Doufám že to teda není nějaká homo nabídka, pak bych musel s díky odmítnout. :D
Hrozne rad bych si chtel zkusit nejakeho asistenta, mam s nimi absolutne nulove zkusenosti. Treba system start stop bych chtel vyzkouset. V mem povozu je jediny asistent a to abs.
To places na spatnem hrobe, zrovna na tomto webu bych doufal v myslotevrenou komunitu ridicu. :)
(Aspon doufam)
Přiznám se, že nejspíše vzhledem k mému malému ročnímu nájezdu bývám dost za volantem tolerantní a málokdy se nechám rozházet. Nebo to je možná tím, že mám naučené (i mimo silnice) že když někde vidím idiota se kterým se prostě neshodnu, tak rychle vyklízím pole. Málokdo stojí za to, aby narušoval duševní pohodu.
Hrozně se mi líbí, jak široká paleta zajímavých lidí se zajímavými (i autíčkářskými) příběhy tu je. Každý má nějaký. Prosím, zkus to všechno aspoň hrubě sepsat. Tohle je právě to koření autíčkáře, co nikdo jiný tu v česku nemá.
To skoro vypadá, že by stačilo změnit v konfigurátoru pár věcí, přihodit už ne tak moc peněz vzhledem k ceně tohoto modelu, a na světě by mohl být o dost veselejší článek.
Mrkněte tady na toto:
https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika
Třetí graf ukazuje kolik jenom CO2 se vyprodukuje jak při výrobě, tak při likvidaci a tak při provozování auta. Co si beru jako dobrou informaci z tohoto je to, že v zemích kde výroba elektřiny je nečistá (jako třeba česko se svýma uhelnýma elektrárnama), tak elektromobil má větší uhlíkovou stopu než konvenční automobil. A taky je tam krásě vidět poměr náročnosti na výrobu a pak samotný provoz.
Přemlouval jsem se, ať to nedělám, ale nakonec to nevydržím a musím hodit taky svůj názor, za který mě dost lidí bude kameno... mínusovat jako ekologického fanatika. Nemá smysl uvádět co jsem o tom četl, na jaké přednášky šel a čemu se věnoval ve svém volném čase, ale co bych rád nějak okomentoval jsou tyto dvě věci:
- CO2, což není nic jiného než spotřeba, je fakt nebezpečná a je to průser. Nastavit limity na max produkci CO2 je fajn, aby ti ze silnic zmizely rezavé shitky co žerou 20 litrů při oslnivém výkonu 100 koní a kudy projedou, tudy vadnou kytky v příkopech. Co však nechápu a co je blbost je povolovat vyšší limity pro větší auta a malé postupně vybíjet.
- Konzum. nadprodukce kravin, které nikdo nepotřebuje, ale marketing nám je nutí, abysme je pak vyhodili, je největší zlo této doby. A je jedno jestli je to vyhozené jídlo jenom protože bylo v akci větší balení, nebo plastové kokotinky z aliexpresu. Krabe, tys argumentoval životní úrovní - jasně, ale je potřeba rozlišit jestli životní úrovní myslíš třeba přístup ke vzdělání, zdravotní péči nebo prostě jenom právo mít čím dál tím víc kravinek za čím dál tím menší cenu. Takto se to dá vztáhnout i na auta. Nejlepší ekolog je pak člověk, který prostě nekupuje kraviny, co má to použije do mrtě a neplýtvá. Ono je super že ti roste ekonomika, produkce, ale zákon zachování energie jasně ukazuje, že to odněkud musíš brát. A těžit asteroidy ještě neumíme, takže na to doplácí příroda (a naše budoucí generace).
Abych se držel aspoň kapánek autíčkářského tématu - mild hybridy jsou mi velmi sympatické. Za málo peněz dost muziky, výkonová injekce přesně tam, kde ji potřebuješ, výměnou za deset kilogramů a pár tisíc k ceně nahoru? To zní jako super obchod.
Do takového auta bych si zouval boty. :D
Ne-eee! Tý jo o jaké iluze ještě přijdu? Jaké československé auto bylo vlastně československé? :)
Já vám nevím, já bych článek spíš nazval "Komu v Česku zvoní hrana". Co se mi podařilo odpozorovat tady na francouzské riviéře je to, že všude jsou hatchbacky, což je tak 3/4 všech aut, s velkým náskokem před ostatními karosářskými typy, které jsou zhruba rovnoměrně zastoupeny. Sedanů je tu stejně jako kombíků, SUV, crossoverů, a prosím pěkně i autíčkářských vozů (sporťáky i sporťáčky, kabriolety, veterány, pardon, youngtimery).
Poslední komentáře
- Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů