
Jaromír
Jméno | Jaromír Mika |
---|---|
Bydliště | Olomouc |
Registrace | před 4.7 rok. |
Poslední aktivita | před 5.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 77 |
Pozitivních komentářů u článků | 43 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Žlutá vášeň Fiat Coupé
Díl třetí: Roadtrip do Itálie aneb koupil jsem si karavan
Posledních 50 komentářů


Zacalo mi tikat oko a trast se kolena, nez jsem dojel na posledni foto. Jabko! Svet je v poradku!

Trochu mi chybí fotka z noci se zapnutou rampou. Ani vygooglit ji neumím.

Ja myslim ze kdyz mas roadster tak v uzavrene konstrukci ti bude zcela prirozene neco chybet. Dival bych se po targach, kdyz uz pravoverne kabriolety nejsou (v teto cenove relaci). Napada me boxster, pripadne par let pockat, nebo par korun pridat a pokukovat po nove miate, treba i fiatu 124 :)



No ty vole, za co dostal chudak MBMB tolik minusek? Vzdyt jenom prezentoval data ze statistickeho uradu. Jak uz nekdo moudry rekl: "Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme udělat". Dokonce ani nikoho neurazel, narozdil od ostatnich v tomto vlaknu. Prosimvas, drzme tu nejakou objektivni uroven, jinak se to v nicem nebude lisit od hospodskych hadek o modle TDI.
(Ty jo, jen co pisu o hospode uplne jsem chytl slinu a mirne abstinenci priznaky)

Kdysi jsem v Opavě vystavené viděl repliku Ferrari 250 GTO. Dost jsem na ni čuměl, je velmi povedená, na podvozku DATSUN Z280 a s americkým osmiválcem.

To podle mě nejde moc srovnat. I když... je to italský sportovní vůz, ten temperament tam bude, ferrari tehdy patřilo fiatu... Coupé bude talentovaný jedinec, který však bývá neprávem srovnávaný se svým privilegovaným bratrancem z druhého kolena a z bohatší rodiny :o).

Já bych se na takovou pozici nehodil, ale výsledky a rostoucí popularita a čtenost mi dělají velkou radost!

Ta má naježděno víc a ve více autech ve skutečnosti než já ve hrách!

Toto řešení se přímo nabízí. Ale tuším že od toho už před mnoha lety upustil kvůli mizernému zájmu ze strany uživatelů.

Ono třeba teoreticky auto na etanol by mělo být ideálně CO2 neutrální. To, co se vyprodukuje při spálení, se peřd tím do té řepky dostane ze vzduchu. Bohužel je tam jednak ten mezikus výroby etanolu z kytiček a taky samotné pěstování řepky, do které je třeba vložit velká energie, aby bylo pole výnosné. Takže prozatím je to pasé.

Co se děje? Další z úvahových článků? Dokonce i na dost podobné téma jako nedávno. Seriozně, co se děje, co vás přimělo psát na toto téma? "Okurková" sezona, deprese z ročního covidového pekla, nebo vás někdo nasral?

Takže skrze cílené akustické signály budeme moct jenom určenému jednotlivci říct, že je idiot, aniž by to slyšelo okolí, nebo dokonce aniž by dotyčný věděl od koho to pochází?
Bitch I'm in!

Určitě nejnebezpečnější písnička kterou si rád pouštím je od skupiny 5cyl, song 5k+RPM. Hrozně návyková. :)
Ale mám někdy sto chutí najet na dálnici a pustit tohle: https://www.newgrounds.com/audio/listen/368924
Je to z nějaké webové hry, zombie invaze, sedíte v mustangu, a na highwayi je kosíte jednoho za druhým... možná si to ještě rozmyslím.

Omlouvám se, asi je pozdě, ale nějak té věte ani po několikerém přečtení nerozumím. Doufám že to teda není nějaká homo nabídka, pak bych musel s díky odmítnout. :D

Hrozne rad bych si chtel zkusit nejakeho asistenta, mam s nimi absolutne nulove zkusenosti. Treba system start stop bych chtel vyzkouset. V mem povozu je jediny asistent a to abs.

To places na spatnem hrobe, zrovna na tomto webu bych doufal v myslotevrenou komunitu ridicu. :)
(Aspon doufam)

Přiznám se, že nejspíše vzhledem k mému malému ročnímu nájezdu bývám dost za volantem tolerantní a málokdy se nechám rozházet. Nebo to je možná tím, že mám naučené (i mimo silnice) že když někde vidím idiota se kterým se prostě neshodnu, tak rychle vyklízím pole. Málokdo stojí za to, aby narušoval duševní pohodu.

Hrozně se mi líbí, jak široká paleta zajímavých lidí se zajímavými (i autíčkářskými) příběhy tu je. Každý má nějaký. Prosím, zkus to všechno aspoň hrubě sepsat. Tohle je právě to koření autíčkáře, co nikdo jiný tu v česku nemá.

To skoro vypadá, že by stačilo změnit v konfigurátoru pár věcí, přihodit už ne tak moc peněz vzhledem k ceně tohoto modelu, a na světě by mohl být o dost veselejší článek.

Mrkněte tady na toto:
https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika
Třetí graf ukazuje kolik jenom CO2 se vyprodukuje jak při výrobě, tak při likvidaci a tak při provozování auta. Co si beru jako dobrou informaci z tohoto je to, že v zemích kde výroba elektřiny je nečistá (jako třeba česko se svýma uhelnýma elektrárnama), tak elektromobil má větší uhlíkovou stopu než konvenční automobil. A taky je tam krásě vidět poměr náročnosti na výrobu a pak samotný provoz.

Přemlouval jsem se, ať to nedělám, ale nakonec to nevydržím a musím hodit taky svůj názor, za který mě dost lidí bude kameno... mínusovat jako ekologického fanatika. Nemá smysl uvádět co jsem o tom četl, na jaké přednášky šel a čemu se věnoval ve svém volném čase, ale co bych rád nějak okomentoval jsou tyto dvě věci:
- CO2, což není nic jiného než spotřeba, je fakt nebezpečná a je to průser. Nastavit limity na max produkci CO2 je fajn, aby ti ze silnic zmizely rezavé shitky co žerou 20 litrů při oslnivém výkonu 100 koní a kudy projedou, tudy vadnou kytky v příkopech. Co však nechápu a co je blbost je povolovat vyšší limity pro větší auta a malé postupně vybíjet.
- Konzum. nadprodukce kravin, které nikdo nepotřebuje, ale marketing nám je nutí, abysme je pak vyhodili, je největší zlo této doby. A je jedno jestli je to vyhozené jídlo jenom protože bylo v akci větší balení, nebo plastové kokotinky z aliexpresu. Krabe, tys argumentoval životní úrovní - jasně, ale je potřeba rozlišit jestli životní úrovní myslíš třeba přístup ke vzdělání, zdravotní péči nebo prostě jenom právo mít čím dál tím víc kravinek za čím dál tím menší cenu. Takto se to dá vztáhnout i na auta. Nejlepší ekolog je pak člověk, který prostě nekupuje kraviny, co má to použije do mrtě a neplýtvá. Ono je super že ti roste ekonomika, produkce, ale zákon zachování energie jasně ukazuje, že to odněkud musíš brát. A těžit asteroidy ještě neumíme, takže na to doplácí příroda (a naše budoucí generace).
Abych se držel aspoň kapánek autíčkářského tématu - mild hybridy jsou mi velmi sympatické. Za málo peněz dost muziky, výkonová injekce přesně tam, kde ji potřebuješ, výměnou za deset kilogramů a pár tisíc k ceně nahoru? To zní jako super obchod.

Do takového auta bych si zouval boty. :D

Ne-eee! Tý jo o jaké iluze ještě přijdu? Jaké československé auto bylo vlastně československé? :)


Já vám nevím, já bych článek spíš nazval "Komu v Česku zvoní hrana". Co se mi podařilo odpozorovat tady na francouzské riviéře je to, že všude jsou hatchbacky, což je tak 3/4 všech aut, s velkým náskokem před ostatními karosářskými typy, které jsou zhruba rovnoměrně zastoupeny. Sedanů je tu stejně jako kombíků, SUV, crossoverů, a prosím pěkně i autíčkářských vozů (sporťáky i sporťáčky, kabriolety, veterány, pardon, youngtimery).


Vzdy jenom vervu 100 a kapku aditiv do toho. Stovku potrebuju, auto je na to naladene. Kdyz jsem kdysi z nouze (jeste pred preladenim) bral v Nemecku obycejny benzin s max 10 % biopaliva, slo to poznat jako krava...

Počkej počkej, uvařil jsem si čaj, sednul si k mému oblíbeném webu, otevírám recenzi, na kterou se těším od večera co jsem ji tu viděl a sotva mám v sobě tři hlty tak článek končí? Ale no tak :(

Hovada :) mně se auto líbí, je to takové naplnění dětského snu, no schválně, kdo z vás neměl jako malý nějaké autíčko na baterky, které mělo krabocoidně kýčovitou karoserii, spoustu svítivých plastových ploch, které nejsou světla a obrovské kola?
Tak teď máme tu jedinečnou možnost si žít naše sny z dob, kdy nám bylo pět!

A takové články jsou to exotické koření, které z Autíčkáře dělají to, čím je. Hrozně mě potěšila přítomnost Ulveru, ale od začátku čtení jsem měl v mysli auto z originální Mafie - Crazy Horse. Svou neukočírovatelností a brutální akcelerací (se vzpouzejícím se předkem) to bylo auto, se kterým jsems trávil až příliš moc času. Ale stálo to za to!
-
Komentář upraven 22. 8. 2020, 09:45:54


Donedavna meli celkem zastarale stranky, pak byly nejakou dobu mimo provoz, tak jsem trochu zasmutnil, ze znacka zanikla, ale ted maji zbrusu nove a vypada to, ze na vavrinech neusnuli. Super zprava!
https://isdera.com/


Mam nutkani se zeptat, proc ve vyberu neni ani jedine nove auto. Vyhledove v radu mesicu bych navic cekal, ze se automobilky budou snazit prodavat nove auta s minimalni marzi, coz muze byt super prilezitost. Konkretni tip vsak bohuzel nemam, ale mistni komunita bude vedet ;)

Fiat Multipla nebo Fabia sedan.
"Pachatelé z místa odjeli vozem značky... víte co, raději je ani nepronásledujte. Třeba si za ty peníze koupí nějaké normální, hezké auto."

Presne tak. 240 koni a 500 Nm byly hodnoty, ktere jsem u takove auta necekal. Ale jinak moc hezky clanek!

Az na klimu a svetla bych ozelel vse, zkratka z duvodu ze nic takoveho nepouzivam. No mozna by me prekecali na ten sibr. Co bych vsak chtel by byly veci na bezpecnost. Chtel bych zadni kameru a senzory. Chtel bych pro sicher vic nez dva airbagy. Chtel bych system nouzoveho brzdeni (nejaky rozumny, co by brzdil tehdy jak ja, jenom o ty dve desetiny driv). Zkratka cokoliv co zvysi sanci nenabourat a prezit.

V cem je prosim pekne onen rozdil mezi android a apple? Maly statisticky vzorek, ci je u apple potreba udelat v prumeru o par kroku navic ke kyzenemu vysledku?

Hele, moc se mi nesmějte, ale chci se zeptat, proč se nepoužívá taková vačková hřídel, kde by ty každá vačka měla postupně se měnící profil, aby u jednoho kraje (myslím tím ty kraje v rovině kolmé na osu rotace) měly široký (dlouhé otevření) profil a na druhém kraji úzký (rychlé otevření/uzavření)? Jemným shiftem podél osy rotace by se pak mohlo to celé ovládat. Ponaučí mě někdo technicky zdatný?

V tatkove starem Moskvici 412 je az na zapalovac a samozrejme telefon vse z vyse zmineneho. Perlickou je rucni razeni na volantu, rucni brzda trcici na miste kde dnesni auta maji misto na radio, vedle tahla sytice je rucni plyn, klice se strkaji vlevo od volantu... :) a jeste me napadlo rucni ostrikovace predniho skla - zatlacilo se na membranu a chrstlo to kus okeny vsude kolem, nekdy i na okno.

Trivalec a 270 koni v "beznem" aute. To je silene v dobrem slova smyslu kam az technologie dokazaly dospet.

Nazev znacky Mini ma s puvodni strategii asi tolik spolecneho co volkswagen. A tomu se to vyplatilo, vlastne i sazka na retro styl se Mini vyplatila. Modularni beztvare koncerny plni silnice a mini si jako jedno z mala drzi image auta, u ktereho v prvni sekunde vite s kym mate tu cest. A lidi kupuji Mini snad jen pro tu rostackou povahu auta. O tom vlastne byl i cely clanek, ktery se mi moc libil. Takovy spravne autickarsky :)
Edit: a velky palec nahoru autorivi i mini za posledni gif!
-
Komentář upraven 8. 2. 2020, 23:47:40

Takže prvních pět let městská stylovka, dalších 20 let lesní pracant?

Názory jsou převážně uchopeny dost obecně. Město, dálnice, terén. Stylovost směřuje do města, ale funkčnost do terénu. Ono soused je dost zaměstnám "čištěním" lesa od kůrovce. A co má jako vhodného pomocníka? Jimnyho. Jasněže starší verzi, ale liší se funkčnost od nového? Krátký rozvor, vyhrabe se všude, do lesa mezi stromy ideál. A tam to vidím jako cílovku naprosto dokonale.
Ale musím se vám přiznat. Donedávna jsem si myslel, že se to jmenuje JIMMY. A pořád jsem tomu tak říkal. A pořád jsem to tak nějak podvědomě všude četl. Hergot sakra proč je to nějaké beztvaré Jimny a ne ten pravý Kuba, za kterého jsem ho doposud měl?

Tam ještě tuším hraje roli bílé orámování světla, které značí, že máš jet a že ti tam nikdo nebude vjíždět. Nikde jinde než právě u odboček vlevo jsem se s tím nesetkal.
Poslední komentáře
- Karel TB, u blogu Get out&drive! 2
Nejhorších silnic tu nakydám 10 kýblů bez přemýšlení.... - Opelfahrt, u blogu Get out&drive! 2
Pravda, Středočeský kraj je taky katastrofa, ale moc tam nejezdím.... - Mrkef, Kam se poděla normální auta?
S60 se mi naopak velice líbí, jak S60 tak V60 - VK, Škoda Octavia iV: Auto, které dává...
To docela odpovídá 600 kKč za soláry. Trochu počítání.... - CerVus, Americké vzpomínání na meziválečná...
Mě se PT nebo Prowler také líbí. Nejsou to nudá tuctová... - Irwinek, Kam se poděla normální auta?
Mi prostě nesedí, že si zrovna Volvo označí novou, úplně... - ratan groch, Škoda Octavia iV: Auto, které dává...
Ad MBMB: Presne toto je na Vas odporne, ze argument, ktory sa ti nepaci... - Mrkef, Kam se poděla normální auta?
Hele na fotkách mi to tak nějak nevadí, ale na živo je to úplně... - Habakukk, Kam se poděla normální auta?
Není S90 jako S90 :-) - Michal88, Kam se poděla normální auta?
Ještě bych pochopil kolotočářský design, to je věc, se kterou... - Mrkef, u blogu Get out&drive! 2
Nejhorší silnice mají kraje S a A s drtivym přehledem. Jakmile... - Wakantanka, Colonia Schnibbel Mobil: Tak trochu...
No to áno, ale letiskový ťahač je trošku iná kategória.... - Opelfahrt, u blogu Get out&drive! 2
Super trať, jen teda ty vaše auta lituju za úsek Protivanov–Malé... - beastar, Colonia Schnibbel Mobil: Tak trochu...
Samozřejmě tvůrcům do hlavy nevidím. Každopádně Schnibbeln... - Irwinek, Kam se poděla normální auta?
Co se komu nelíbí na zadku S90?
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
230 koní výkon
5 200 ccm objem
1966 rok výroby
330 koní výkon
6 572 ccm objem
1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem
1995 rok výroby
167 koní výkon
2 967 ccm objem
Rušné diskuse
- Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl
82 komentářů - Ptejte se: Malé auto do města a okolí
71 komentářů - Na Eibenthal! aneb Autíčkářovy chaotické zápisky z Gumbalkánu
45 komentářů - Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?
44 komentářů - Kam se poděla normální auta?
43 komentářů - Výběr z nešvarů našich silnic
38 komentářů - Škoda Kamiq Monte Carlo: Nevyrovnaná osobnost
36 komentářů - Volkswagen Taigo 1.5 TSI R-line: Na první pohled
34 komentářů