načítám data...

Vavris

JménoVavris Vavrisovic
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 8.8 rok.
Poslední aktivitapřed 1.8 hod.
Příspěvků ve fóru557
Komentářů u článků1009
Pozitivních komentářů u článků248
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Zahořklý, ošklivý, zlý, nemá rád auta...

Poslední blogy

Práce automobilového novináře je na hovno

28. srpna 2018, 09:55 41 komentářů

Říká se, že práce motoristického novináře je vysněným zaměstnáním mnoha lidí. Jezdíte po světě, testujete nová a skvělá auta, děláte věcí, které vás baví…

99 důvodů proč chtít Miatu

27. ledna 2019, 21:37 49 komentářů

Pořád mi to někdo připomínáte, tak to máte mít! Onanie začíná!!!

Nová auta nebo stará auta? Všechna dokáží nasrat...

07. května 2019, 10:26 55 komentářů

Možná jste si za ty dva předchozí blogísky všimli, že tady budou vznikat jízlivé a nepříliš vážně myšlené věci. A do třetice to nebude jinačí…


Posledních 50 komentářů

Vavris Vavrisovic
21. září 2022, 21:37
1
Stará, nebo nová legenda... Co si vyberete?

Tak to je prča, protože z vozidel použitých do galerie článku bych si ve všech případech bez váhání vybral tu nejnovější variantu...

Přitom obecně tíhnu taky spíš k těm starým verglům...

BMW M3 bez zaváhání pouze do generace E92
Porsche 911 do 997 (ale tady bych po projizdce dost možná změnil názor)
naproti tomu Boxster/Cayman asi raději novější (samozřejmě s H6)
Mala Ferrari - čisté pohledem teoretika - F-355 nebo Modenu... (s manuálem prosím)
Civic Type-R? Gimme K20!
Mini? první moderní
Quattroporte... Předposlední
Zetko? No... Ne... Chvíli jsem váhal, ale pokud vezmeme v potaz sériový stav, tak to nejnovější, o které je EU ochuzena...

Ty jo, tak asi nejsem zas tak zastydlá konzerva :D
-
Komentář upraven 21. 9. 2022, 21:39:35

Vavris Vavrisovic
12. září 2022, 12:44
4
Škoda Octavia IV 1,5 TSI DSG e-Tec Combi: Firemní a rodinný dostavník počtvrté

Shodou okolností jsem skoro stejnou specifikaci (1.5 TSi, manuál) vyfasoval na dovolené v půjčovně... A po konci tady na Autíčkáři na podzim 2019 to byl po třech letech můj první střet s novým autem. Zjistil jsem, že za 3 roky se toho hodně událo a já jsem asi totální tydýt...

tldr verze; Asi bych takhle po 3 dnech a 700 km jen stěží hledal důvody, proč bych chtěl mít raději O IV než O III.

a teď bodově:
- zmiňované zobrazení průměrné spotřeby (já pro změnu hledat aktuální spotřebu) jsem našel až druhý den zápůjčky... ve výsledku jo, moje chyba, ale jen to demonstruje totální konec doby "přijdu do auta a jsem doma po 10 minutách" a to se mi asi nelíbí. Prvních 30 minut jsem byl regulérně v pekle.
- funkci shortcutů jsem bohužel neměl čas objevit, tudíž jsem zůstal přinasrán, že pro skoro cokoliv musím udělat min. o jeden úkon navíc než u staré dobré obrazovky s tlačítky po stranách.
- 150 koní motoru 1.5 TSI na mě působilo unaveně a nijace už u prázdného auta... při plném obsazení to asi nebude zrovna trhač
- za to spotřeba je skutečně výborná. Taky jsem se při ježdění po různých španělskcýh dírách ve výsledku dostal pod 6,5l, což mi přijde boží.
- také mi hučela kola... což mi přišlo poněkud zvláštní, protože celkově mi utlumení auta (aerodynamický svist, podvozek) přišlo lepší než u předchozí generace
- je poznat, že Octa je mezigeneračně plavnější a pohodlnější. Značně. Vypadá to na konec stížností "ono to drncá"
- na druhou stranu mi osobně asi více vyhovovala lepší agilita OIII
- základní sedadla OIV moc fajn...

přestože to takhle bodově nevypadá nějak zle, a mé výtky se vztahují spíš na infotainment, na který jsem si prostě za 3 dny nestihl zvyknout, je tu ještě jedna věc, která je zásadní vzhledem k sympatiím.

O III na mě působí jako docela fajn auto. O IV na mě působila jako docela fajn něco ne přepravu osob a nevyvolávala žádný další dojem. (krom potřeby uživatele s nízkým exp lvl vyrvat tu lesklou pičovinu z palubní desky)
Nemám rád bezdojmové věci...

-
Komentář upraven 12. 9. 2022, 12:46:13

Vavris Vavrisovic
23. srpna 2022, 12:06
0
Vavris Vavrisovic
23. srpna 2022, 10:57
0
Dodge Challenger druhé generace: Špatné auto do špatné doby

Tak se přiznám, že o téhle generaci jsem dosud neměl ani tušení. Ropná krize byl smutný příběh...

Jinak zmiňovaný výkon mi na danou dobu a kategorii auta přijde více méně obvyklý. Tohle prostě už nebyl Challenger, ale poměrně běžné kupé. V Evropě měla sportovní kupé naprosto běžně výkony 70-100 koní. A třeba Mustang Cobra druhé generace končil na 105 koních, pokud se nemýlím.

Vavris Vavrisovic
08. srpna 2022, 14:28
1
Soužití na silnici

Brno? Možná jsem měl jen smůlu na nejhorší špičky, ale Brno mi nepřišlo o moc lepší než Praha... Tam prostě chtě nechtě skáčeš po 50 metrech a je to pruda... V Ostravě ti stačí tak 2-3 křižovatky, abys uměl najet na nějakou spojku, kde to fičí.

Vavris Vavrisovic
08. srpna 2022, 10:37
7
Soužití na silnici

Nebudu si o ostravských řidíčích dělat iluze, nicméně Ostrava má jednu obrovskou výhodu, která přebije skoro všechno - díky svému roztahanému půdorysu a několika radiálám se skrz ní jezdí naprosto skvostně a navíc na hlavních tepnách fungují zelené vlny a večer se vypínají semafory (což sice zní logicky, ale stále častěji se setkávám s tím, že se nechávají běžet a člověk pak stojí v 11 večer na prázdné křižovatce jak dement). Za mě to je dopravní ráj.

Vavris Vavrisovic
08. srpna 2022, 08:29
17
Soužití na silnici

Ten článek mi mluví z duše. Upřímně řečeno pořád nechápu, kde se v lidech bere tolik kyselosti a neustálé frustrace, jak je to na těch cestách hrozné.
Přesně jak píšeš - stačí koukat kolem, předvídat, zapojit empatii, nebrat každičký přešlap okolních jezdců jako útok na vlastní majestát.

Stejně jako ty, i já budu asi pro některé za hovado. Na druhou stranu, nevybavuji si, kdy naposledy jsem měl na cestách s někým "konflikt".

Co se týče dashcam kanálů, taky souhlas. Z toho co jsem viděl bych tak 9 z 10 označil za vylízané agresivní trotly s pocitem vlastní nadřazenosti a neomylnosti, kteří k pohodě na cestách rozhodně nepřispívají.

Vavris Vavrisovic
29. června 2022, 10:49
1
Bazarový snílek: Do města a bez střechy

A hlavně... nadsázka, kluci, nadsázka... Klidně budu jezdit v Mazdě 121 DB... :D

..oukej, Nissan Micra CC bych asi nekousnul...

Vavris Vavrisovic
29. června 2022, 07:43
6
Bazarový snílek: Do města a bez střechy

"(pro potřeby článku přehlídněme fakt, že funkční klimatizace bývá o něco lepší možnost, než stažená střecha v koloně uprostřed rozpáleného města)"

asi tak o milion procent lepší možnost... Ono, jezdit Fordem SportKa nebo Renaultem Wind je pro muže už samo o sobě velká výzva. Ještě tak být v těchto vozech nalezen bezvládně ležící na slunci a obklopen spoustou tělní tekutiny :D

Vavris Vavrisovic
14. června 2022, 14:25
0
Chevrolet Camaro Z28: Šarmantní ryba

S tou targou - Předpokládám, že na Camaru to je taky provozovatelné tak do 90 km/h a pak pulsace urve posádce uši? :D

Vavris Vavrisovic
14. června 2022, 09:48
0
Peugeot e-Rifter: Jednoduše

Sorry, že vám tu oživuju mrtvolu, ale nad větou "psát pořád o sporťácích" jsem se fakt zasmál, protože uvažuju, ve kterém století tu vyšel poslední test sportovního vozu :-)

btw Violo, hejtovat koment od Břízy? Který je prostě jen typicky břitký? To je něco jako když utrhneš státem chráněnou kytku :(

Vavris Vavrisovic
02. května 2022, 12:47
5
Maserati Grecale: Stále stejně a přitom úplně jinak

Taky vám ten název neustále přeskakuje do gastroenterologické podoby jako mi?

Vavris Vavrisovic
27. dubna 2022, 13:01
14
Proč mé osobní auto roku nemůže být Dacia Jogger

Prodejní úspěch mi přijde jako velmi nevhodná metrika posuzování kvality vozu. Aneb otřepané: "žerte hovna, miliardy much se nemohou mýlit"

Vavris Vavrisovic
11. dubna 2022, 21:11
1
Lincoln Town Car: Béžový odpočinek

Mi se líbí, jak kvalita fotogalerie vhodně doplňuje to umělé dřevo a padesát odstínů béžové :D jinak moc hezký text.

Vavris Vavrisovic
13. února 2022, 00:18
9
Je k radosti potřeba síla?

Po dnešku musím říct, že k radosti je třeba zejména nemít střechu..

Miluju ty první dny po zimě, kdy to působí, jako by to bylo poprvé

Vavris Vavrisovic
13. ledna 2022, 13:36
1
Proč to ty mladý už vůbec nezajímá, ten motorismus?

Souzním se všemi tvými příspěvky, které jsi tu napsal :-)

Vavris Vavrisovic
11. ledna 2022, 12:14
2
Proč to ty mladý už vůbec nezajímá, ten motorismus?

Mám tu samou zkušenost jako Trinom - ze tří automotive firem to bylo všude velmi auto-friendly prostředí. Resp. podíl lidí, kteří se o auta nějakým způsobem zajímali, byl vysoký. Oproti jiným oborům rozhodně vysoký nadprůměr.

Vavris Vavrisovic
10. ledna 2022, 15:20
3
Proč to ty mladý už vůbec nezajímá, ten motorismus?

Hele, mi to vůbec nepřijde jako brečení. Je to pěkné shrnutí

Vavris Vavrisovic
10. ledna 2022, 15:19
0
Vavris Vavrisovic
10. ledna 2022, 15:10
7
Proč to ty mladý už vůbec nezajímá, ten motorismus?

Pěkné zapřemýšlení a vypíchnutí bodů... já bych z něj vyzdvihl především tu pasáž, že se automobilky stydí za to, že vyrábějí auta. Ono to totiž tak je.

Přeliv většinové společnosti od "auto je svoboda" k "auto je problém" je evidentní. Na jednu stranu to respektuji a chápu - ono by vážně nebylo dobré, kdyby objem dopravy rostl do nekonečna, na druhou stranu ale západní svět k takovému nárůstu sám směřoval a teď to je jen takové divení se, co že nám to vývoj způsobil.

To zmíněné "Stydím se, že vyrábím auta" je pak nejvíce patrné přímo na stránkách jednotlivých automobilek. Nalézt nějakou technickou specifikaci modelu je skoro nadlidský výkon. Přesně jak říká článek - auto je dnes degradováno na uživatelskou potřebu a marketingové informace se nesou pouze na vlnách konektivity, lajfstajlu a především ekologie. Propagační materiály se tváří, že vozidla nemají motory a dynamické hodnoty. Technické údaje jsou často schovány pod nějakým neviditelným odkazem hluboko v textu. Když to přeženu, z pohledu automobilem nepolíbeného člověka je to jako vybírat "lepší a dražší mobil".

To je ale asi přirozený vývoj, protože pro mladou generaci jsou auta prostě přežitek. Jasně, bude existovat určité procento výjimek, ale myslím, že v následujících letech budou velmi stoupat tendence řešit auto jako druh služby, sdíleného vlastnictví nebo prostě něčeho, co se bude způsobem užití blížit k předplatnému na spotify... Věřím, že za 30-40 let bude naprostým standardem nějaká "permanentka na mobilitu".

Je to špatně? Není. Svět jde kupředu. Nám to nikdo nebere - nepředpokládám, že by někdo někdy zakázal provoz starých aut. A jestli ho zakážou ve městech, tak ať, stejně pro zábavu jezdíme jinam...

Vavris Vavrisovic
26. prosince 2021, 23:20
0
A co by sis vybral ty? (část 1.)

Beastar: Ano, samozřejmě máš pravdu... Jen si na ten měnící se trend nějak nemůžu zvyknout :D

Vavris Vavrisovic
23. prosince 2021, 14:51
2
A co by sis vybral ty? (část 1.)

i20N je v té "základní" výbavě bez svoru, což je škoda, Swift stojí přes půl míče, což není úplně přátelská cena na prcka se 130 koni... Vůbec nechci zpochybňovat, že ta auta asi jezdí dobře...

Prostě jsem to myslel tak, že malá auta v zajímavé specce stojí klidně 450-500, kompakty se do 600 objevují až na výjimky jen ve specifikaci "mula pro servisního technika". Před dvěma lety byl ten výběr mnohem pestřejší.

Prostě stručně řečeno, auta jsou znatelně méně dostupná a projevuje se to obzvláště v těch nejnižších cenových patrech.

Vavris Vavrisovic
23. prosince 2021, 12:16
2
A co by sis vybral ty? (část 1.)

Já s tím mám jeden problém. Ve vyšších cenových sférách skutečně není problém vybrat si ze spousty aut, která jsou zajímavá a dobrá. Jako pravá socka však musím konstatovat, že při pohledu na nabídku do řekněme 600 tisíc se ten výběr dost komplikuje a s růstem cen aut je těch zajímavých modelů a konfigurací mnohem méně, než bylo donedávna zvykem...
-
Komentář upraven 23. 12. 2021, 12:17:16

Vavris Vavrisovic
17. prosince 2021, 10:17
0
Za volantem: Ford Focus ST225

Jako, ne že bych chtěl být nějaký sráč, ale jestli si to mladý bude krmit sám, tak si úplně nejsem jist, zda pro něho bude ok, že to žere 12 :-)

Vavris Vavrisovic
08. října 2021, 19:01
2
Ford Probe: auto které mělo nahradit legendu

Cougar samozřejmě je nástupcem Probe. Je upečený z úplně stejného těsta a je i podobně cestovně zaměřen. K jeho smůle to už měla v té době předokolková neprémiová kupé spočítané
-
Komentář upraven 8. 10. 2021, 23:40:37

Vavris Vavrisovic
28. září 2021, 22:01
3
Italský týden aneb nemáte tam nějakou Lancii?

Tady kombinace slohu, aut a fotek vytváří dohromady velmi epesní dílo. Super... Za mě jsi klidně mohl ještě každý model rozvést o odstavec dýl... Dycky jsem čekal ještě jeden a on konec :D Ale hezké čtení...

Vavris Vavrisovic
20. září 2021, 08:12
0
Vavris Vavrisovic
19. září 2021, 19:54
1
Pět nejnesmyslnějších aut

Ničeho z výše zmíněného jsem si nikdy nevšiml.

Vavris Vavrisovic
19. září 2021, 19:53
11
Pět nejnesmyslnějších aut

Já jsem hlavně doteď nepochopil, proč se z toho dělá taková věda a pomalu národní tragédie.

Tragédie je obecný trend vymizení malých, levných, jednoduchých a tím pádem i ekologických aut. To je skutečně tragický důsledek pro mě nepochopitelně nastaveného systému emisních pokut...

Vavris Vavrisovic
17. září 2021, 13:50
0
Autíčkářův týden: Elektrické novinky z Mnichova a jedna nečekaná hvězda

Východ? Balkán? Tím směrem to ještě půjde, ne?

Kuře: No jo no, když já fakt nečtu skoro nic poslední dobou...

Vavris Vavrisovic
16. září 2021, 21:21
0
Autíčkářův týden: Elektrické novinky z Mnichova a jedna nečekaná hvězda

No hele ho, Beastar žije, vzýval jsem ho v blogu a už je tu :D

Vavris Vavrisovic
16. září 2021, 08:00
8
Autíčkářův týden: Elektrické novinky z Mnichova a jedna nečekaná hvězda

Jako přiznávám se dobrovolně, že mi už totálně ujel vlak a já vlastně ani nevím, co která automobilka vyrábí.

Vavris Vavrisovic
05. září 2021, 22:46
0
Vavris Vavrisovic
03. září 2021, 09:11
1
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

Se musím někdy zastavit v Brně :D

Vavris Vavrisovic
02. září 2021, 14:36
0
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

Toto je zajímavá otázka. Soudě podle reakcí okolí a částečně i soudě podle mého vnitřního rozpoložení, se dají za dvě největší kraviny považovat 320i E36 natřená štětkou s rakovinou v terminálním stádiu a Nissan Primera 2.0 SRi Gumbalkan endurance edition s rakovinou ve velmi vážném stádiu.

Oba dva vozy patří do kategorie "To by si nikdo normální nekoupil". Jenže ven koncem zjišťuji, že toto vůbec kraviny nebyly, i přes odpudivý vzhled a nejasný původ. 320i natřená štětkou byl ultimátní mrd, jenže po prodeji jsem na nic netratil a jako bonus prožil skvělou zimu. Primera sice stála neadekvátních 23k, ale i přes příšerný visuál neztratila nic ze své spolehlivosti, mechanické odolnosti a jako bonus v ní na podzim už podruhé prožiju 6 hodinový vytrvalák. Obojí se tedy jeví v konečném důsledku dosti pragmaticky...

Takže vítězem se stává poslední nákup, u jehož řízení jsem si minulý týden uvědomil, že je ve všech objektivních a měřitelných oblastech horší než nějaké BMW 135i, v 21. století se vlastně nehodí vůbec k ničemu a ke všemu to bylo to úplně nejdražší auto, co jsem kdy koupil.
Jenže vykádajte to někomu, kdo zrovna poslouchá V8, v odrazu skleněné stěny vidí tu rozpláclou siluetu a má pocit, že se zhmotnilo NFS3... :-)

Vavris Vavrisovic
02. září 2021, 14:24
6
Vavris Vavrisovic
02. září 2021, 11:02
1
Budoucnost automobilismu pohledem skeptika

Že to tady otvírám, když už to je zdechlé. Ale vážně se tady zmiňuje, že energie z OZE už vychází levněji, než uhelná? A ta neustále se navyšující (a nic neřešící) cena emisních povolenek, je tedy regulerním výrobním nákladem? :-)

Jen mě to pobavilo...

Vavris Vavrisovic
02. září 2021, 09:09
0
Největší kravina, jakou jste si kdy koupili?

Počkej, takže máš 323F s V6 od novoty? :-O Fotky!

Vavris Vavrisovic
27. srpna 2021, 11:52
0
Vavris Vavrisovic
28. července 2021, 14:59
6
MG TF 160: Sněhem na východ a zpátky

100km na jedničku? Ufff :D "Zároveň se odmítám vrátit, tahle varianta nepřichází v úvahu vůbec." no doprdele, tohle zní jako hodně velký recept na průsery :D

Vavris Vavrisovic
22. července 2021, 08:46
0
Autíčkář se ptá: Existuje dostupná náhrada za MX-5?

Srovnávám právě s E46 - tam to všechno je naladěno na "stejnou vlnu". Jasně, je to spíše v sérii ležérnější, ale všechno to spolu hraje. Lexus mi prostě odezvou různých ovládacích prvků přišel dost rozházený.

Vavris Vavrisovic
13. července 2021, 11:08
0
Autíčkář se ptá: Existuje dostupná náhrada za MX-5?

Jako je pravda, že tohle by měl taky konečně někdo koupit a vyzkoušet, aby se vědělo, jaké to je... Dobové recenze moc pochvalné nebyly, ale to mohlo být způsobeno ledasčím.

Vavris Vavrisovic
12. července 2021, 09:44
0
Autíčkář se ptá: Existuje dostupná náhrada za MX-5?

Jsou pouze dvě cesty, jak se posunout. 1. přidat výkon a rychlost. 2. změnit koncepci.

V případě první cesty se mi moc líbí ten Mustang. Jedna z opovrhovaných generací, primárně nezatáčející auto. Ale kopa dostupných dílů. Myslím, že by to byla krásná challenge a trochu chcaní proti větru - mít sportovního Poníka, kterého naučíš jezdit i jinak než rovně...

V případě druhé cesty mě to při tvé šikovnosti jednoznačně vede k falešnému Lotusu, alias MR2 w30 s 2zz swapem. 190 koní v lehké MR krabičce je jednoznačný posun daleko nad schopnosti NA

-
Komentář upraven 12. 7. 2021, 09:45:07

Vavris Vavrisovic
12. července 2021, 09:35
0
Autíčkář se ptá: Existuje dostupná náhrada za MX-5?

Co s tím pořád máme ve třech bodech:

- v zatáčkách je Mazda o galaxii jinde, na brzdách o dvě galaxie....
- Dostupnost dílů taky vynikající, ale narozdíl od BMW se to nesere
- NA/NB na velkých okruzích jen trochu pomalejší, NC už minimálně stejně rychlé. Na malých všechno rychlejší.

Jako univerzální Sportovní daily all rounder jsou ale BMW moc fajn.

Vavris Vavrisovic
12. července 2021, 09:23
0
Autíčkář se ptá: Existuje dostupná náhrada za MX-5?

S tím IS nějak nevím. Nejel jsem teda žádný upravený kus, ale za mě to auto není sladěné... Převodovka rychlá jak ze supersportu, spojka naopak pomalejší stejně jako reakce/mapa plynového pedálu. A k tomu vyloženě ležérní řízení. Podvozek asi vyléčit půjde, ale celkově mi to spolu nehraje...

Vavris Vavrisovic
06. června 2021, 11:13
0
Peugeot 508 SW GT: je krása pomíjivá?

Zajímavé ten motor... Že by mu zase kleply přes prsty emise? Před 2 roky si ho pamatuji jako docela hezky gradující a živě působící jednotku a Aisin taky fungoval moc pěkně..

Vavris Vavrisovic
21. května 2021, 09:32
4
Auta, která si nepořídím kvůli jejich image

Jinak ještě by se to dalo obrátit. A to na otázku - Které auto byste si koupili navzdory jejich image?

A v tomto u mě jednoznačně vyhrává Audi TT první generace. Moje guilty pleasure je pořídi si 1.8T 165kw a provést něco, co by se dalo nazvat petrolheadským exorcismem. Prostě do ní něco nasypat, udělat z toho fungující (nebo aspoň rychlé) street&trackday auto a s tímhle opovrhovaným sráčem vymítat na okruzích nadvládu z RS Renaultů a Rkových Hond :D Jediné, co mi v tom brání, je fakt, že se bojím, že přes to všechno by byla nuda v tom jezdit :D

Vavris Vavrisovic
21. května 2021, 09:27
3
Auta, která si nepořídím kvůli jejich image

Halooo, brblal se hlásí :D

S tou E36 a E46 - ono jde myslím na první pohled rozlišit, zda to je složený ubožák sloužící k flexiní na automyčce nebo pusinkový kousek v top kondici. Nicméně, chápu, nemůžu říct ani popel. Jen by mi ani jedno z aut nevadilo.

ix20 - totální souhlas. Pasivní agresivitu u nich sice nevnímám tak často jako ty, ale jednoznačně taky vnímám, že to je vlajkové auto svátečních řidičů a úplných mamrdů :D

Ale abych přidal i svou trošku do mlýna tak... eeeee.... HONDA CIVIC 4 - 6. generace. Nedávno jsem v inzerci viděl opravdu moc krásné VTI 6g. Říkal si, že to vlastně musí být hrozně fajn. Ale nedokázal jsem si představit, že ve 35 vystupuju z Civicu. Úplně weird představa. Přitom následné generace už mi nevadí. Ale 4-6g se pro mě rovná zastydlý puboš a ricer... a asi by mě to auto po čase začalo srát podobně jako Corsa OPC (možná mu křivdím). Což je oslí můstek k celé skupině vozidel - asi neumím kousnout obecně, když auto vypadá příliš tunersky (Ne, zlatá kola a pruhy na moji Miatě takové fakt nejsou :D :D ). Takže třeba Focus RS Mk.II, toho bych taky nedal...

Další skupinou je kategorie aut, která o majiteli říkají něco jako "auta mě vůbec nezajímají". Takže bych asi neskousl bezpohlavní věci jako Astra H, Megane II a III v civilních verzích, první dvě generace i30 a Ceedu... Často zmiňovaná produkce koncernu VW mi v tomto ohledu přijde daleko víc jako zajímavé auto... A pak bych samozřejmě nedal všechny obvious věci jako ix20, Tiidy apod.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Town Car  1986
Lincoln Town Car

1986 rok výroby
150 koní výkon
0 ccm objem

Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné 1978
Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné

1978 rok výroby
240 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA 1969
Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA

1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem

Oldsmobile Delta 88  1968
Oldsmobile Delta 88

1968 rok výroby
365 koní výkon
7 500 ccm objem