načítám data...

Vavris

JménoVavris Vavrisovic
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 7.0 rok.
Poslední aktivitapřed 14 sec.
Příspěvků ve fóru524
Komentářů u článků929
Pozitivních komentářů u článků196
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Zahořklý, ošklivý, zlý, nemá rád auta...

Poslední blogy

Práce automobilového novináře je na hovno

28. srpna 2018, 09:55 41 komentářů

Říká se, že práce motoristického novináře je vysněným zaměstnáním mnoha lidí. Jezdíte po světě, testujete nová a skvělá auta, děláte věcí, které vás baví…

99 důvodů proč chtít Miatu

27. ledna 2019, 21:37 49 komentářů

Pořád mi to někdo připomínáte, tak to máte mít! Onanie začíná!!!

Nová auta nebo stará auta? Všechna dokáží nasrat...

07. května 2019, 10:26 55 komentářů

Možná jste si za ty dva předchozí blogísky všimli, že tady budou vznikat jízlivé a nepříliš vážně myšlené věci. A do třetice to nebude jinačí…


Posledních 50 komentářů

Vavris Vavrisovic
31. října 2020, 16:11
0
Vavris Vavrisovic
29. října 2020, 19:30
0
5 Autíčkářových tipů, jak si ukrátit dlouhou chvíli v době lockdownu

Kuřátko, jsi ještě o level dál, mě by to už asi odradilo v telefonu.

Vavris Vavrisovic
22. října 2020, 07:31
1
Budiž světlo aneb od acetylenu k polovodičům

Což o to, asi bych se nebál, že by nic technologicky lepšího vymyslet nešlo, ale omezujícím prvkem tady bude prostředí a bezpečnost. Vždyť už současná laserLED světla pustí řídící jednotka na základě údajů ze senzorů ke slovu leda když člověk letí ve 3 ráno někde skrz pustou divočinu.

Vavris Vavrisovic
19. října 2020, 14:17
0
Zapomenutá auta u zapomenutých dealerů

Teď to čtu... Vnímám to velmi podobně... Jakože, auta denního užití ještě fajn, tam bych si asi slušně vybral i teď. Ale u aut, která chcu, mi rok 2020 přijde jako tuze smutný milník, kdy se nemůžu zbavit dojmu, že to jde doprdele a jako bazarový kovboj nebudu mít za 10 let z čeho vybírat.

Vavris Vavrisovic
16. října 2020, 18:22
7
Zapomenutá auta u zapomenutých dealerů

Tak já jsem teda zmaten. Vždyť ty stará auta přece jsou krámy, co si je petrolheadi idealizují a teď po nich toužíš?

Vavris Vavrisovic
14. října 2020, 14:43
0
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Hele, já toho tolik neorganizuju :-) Tam právě je často taková živá domluva...

Vavris Vavrisovic
14. října 2020, 13:53
0
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

tomyks: musíš ženu přidat do té skupiny :D

Vavris Vavrisovic
14. října 2020, 10:21
0
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

My jezdíme na hoon po okolí velmi často... Na klidnější vyjížďky do větší vzdálenosti několikrát do roka...

Vavris Vavrisovic
13. října 2020, 12:57
9
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Tohle je naprosto všední folklor jakékoli značkové skupiny. Většina bývá tvořena debily, pak tam je část ultimátních fanatiků (jen xx je boží, ostatní je hovno - pokud jsem konkrétní hovno někdy nevlastnil, to je pak výjimka a je taky boží), nějací vychcánkové, kteří jedou šmelinu s díly a bouračkami, pak takový ten fluktuační nános, co přijde, vysaje info, zasere diskuze a zase odejde, do toho jako koření pár demagogů a pak menší procento těch normálních... Prostě to kopíruje rozložení lidí ve společnosti, klasika :-)

V tomto mi fakt MX-5 komunita přijde o pár levelu jinde, přestože by se také našly výhrady... Většinou v pohodě to bývá v těch grupách zaměřených na konkrétní modely nebo specialitky... Obecně tam, kde to již vyžaduje nějaký inteligenční předpoklad, aby se dotyčný o danou věc vůbec začal zajímat...
-
Komentář upraven 13. 10. 2020, 12:59:23

Vavris Vavrisovic
13. října 2020, 10:44
0
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Tak se vetři do FB skupiny MX-5 výlet Ostrava a okolí... i když teď jich asi moc nebude :D

Vavris Vavrisovic
05. října 2020, 07:21
0
Komu zvoní hrana

Sumy: To máš vlastně pravdu, ale vybavené LC nebo Pajero stálo jako dům (takže zcela mimo možnosti normálního člověka) a tu větu o vidláctví jsem psal s myšlenkami kdesi u původní Kie Sportage, Vitary nebo Forestera...

Vavris Vavrisovic
05. října 2020, 07:17
1
Komu zvoní hrana

Ragnarok: Jenže limity toho kompromisu už nějakou dobu převyšují požadavky BFU.

Opelfahrt: Tož byl to příklad, CR-V rychlá jako prase není, ale Cupra Ateca už jo :-)

Josephus: Oproti Golfu bude v Tiguanovi běžný občan vnímat nejen benefit nastupování a rozhledu, ale zejména benefit stylu a aktivního image. A ta lepší průchodnost polňačkou tam prostě taky je. Jinak s tím, že jsou všechna auta na jedno brdo nesouhlasím. Minimálně jsou na jedno brdo tak, jak na jedno brdo vždycky byla:
https://www.autickar.cz/clanek/dnesni-auta-jsou-vsechna-stejna-ale-stara-jsou-stejnejsi/ (a to tam má kolega Dobeš dost blbé příklady, kdyby se víc posnažil, mohly by tam být fakt skoro identicky vypadající auta)
A ano, je pravda, že řízení běžných věcí začíná být homogenní utlumená nuda - navzdory všem kritickým protiargumentům ten posun v posledních 2 letech skutečně vnímám - ale to je opět dáno nějakým vývojem. V 90. letech byly všechny kompakty (z dnešního pohledu) řidičské, ale taky hlučné na dálnici a s horším využitím prostoru než dnes - zkrátka poplatné té době. V důsledku to je tedy jen to, co už jsem psal v prvním komentáři. No a těch aut s duší pořád ještě pár je, a ve vyšších cenových spektrech jich je dokonce spousta.

Riderhenry: V souvislosti s posledním odstavcem tvého prvního příspěvku mě napadla taková kacířská myšlenka, na kolik jsou za vymizení zajímavých aut zodpovědní i novináři / petrolheadi, kteří od dob vzniku internetu nemají na práci nic lepšího, než všude vytrubovat, jak je ten nejnovější sporťák tlustý a vyměklý a že předchozí generace byla lepší... Ale asi přeceňuji jejich schopnosti a dosah :D

Vavris Vavrisovic
03. října 2020, 21:46
4
Komu zvoní hrana

Už jsem to tu kdysi někam psal. Vymírání druhů je nevyhnutelné. Většinový kupec od auta žádá balíček praktických vlastností. Mělo by to uvézt 4 lidi a kopu věcí na dovolenou, mělo by to jezdit pohodlně a tiše, nemělo by to moc žrát, pokud to bude vypadat "hustě" a stylově, je to jen bonus a pak samozřejmě - protože skoro celý národ spadá do jedné z kategorií aktivní sportovec, rekreační sportovec, turista, rybář, houbař, myslivec, horal, vlastník chaty - je vítána průchodnost lehkým terénem.

Do přelomu milénia to stěží uměl někdo nabídnout. SUV neexistovaly. Offroady byly spíš vidlacke než podporující machr index. Vyšší auta se naklanela v zatáčkách a žrala. Cestovat pohodlně jako nízký sedan uměla pouze nízká auta. A ke všemu byla auta v poměru ke mzdě značně nedostupnější než dnes...

Kdo neměl peníze, byl odsouzen ke koupi nákupní tašky. Kdo chtěl pohodlí na cestách, volil z klasických tříd. Kdo chtěl machrovat a mít styl nebo být rychlý jako prase, musel ozelet místo a vybrat si z široké nabídky coupe a cabrií. A kdo chtěl jezdit po poli, nebo sedět výš,holt musel rezignovat na ticho a pohodlí na dálnici a smířit se s vysokou spotřebou.

Když to trochu přeženu, tak dneska vsechno tohle zastane Tiguan nebo CR-V. Jen pár bláznů s výstředními požadavky bude vnímat omezení vyplývající z vlastností SUV a crossoverů, běžný svět v nich nalezl ideální řešení.
-
Komentář upraven 3. 10. 2020, 21:48:44
-
Komentář upraven 3. 10. 2020, 22:17:58

Vavris Vavrisovic
27. září 2020, 21:34
1
Jaké auto skutečně potřebujeme?

José: K jednomu to určitě smysl nemá... Pokud nechce člověk skládat ty kola dovnitř...

Martin: Proč by nemohli přežít? Akorát to pohodlí asi bylo jinačí...

Vavris Vavrisovic
27. září 2020, 09:27
6
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Ano, je to tak, jak už naznačili všichni výše. Všechno změní děti. A ačkoli to tak nemusí vypadat, skutečně ty všechny masy věcí většinou nejsou jen zbytečnosti rozežrané moderní rodiny, nýbrž propriety, které umožní prožít dovolenou v klidu...

- bez kočáru se neobejdeš
- hajzlové prkýnko
- plíny, ideálně balík, když se jede na týden...
- odrážedlo nebo malé kolo (a)
- nosička
- hračky

a máš Superb zaplněný... Velmi chápu motivaci k Multivanu, kdy to všechno napráskáš dovnitř, nemusíš hrát tetris, flákneš tam navíc i velká kola a nemusíš se s tím lomozit někam na střešní nosič nebo kouli... Na nekonečnou ložnou délku Omegy jsem si zvykl tak rychle, až mě to vyděsilo. (já, vyznavač minimálních půdorysů a hmotností)

Obytňák... Ten případ s převezeným obývákem je extrém. Ale mám v plánu si ho jednu dovolenou půjčit a využít jeho výhody - tady se mi líbí, tady budu dneska bydlet.

Vavris Vavrisovic
08. září 2020, 21:05
4
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Je mi dycky smutno, když se v diskuzi potká páně Křeček s páně Krabem, protože to tu pak je zapleveleno toxickými příspěvky z obou stran názorového spektra...

Vavris Vavrisovic
08. září 2020, 14:52
3
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Takže jinými slovy krabe jsi teď vyslovil myšlenku, že bys byl nejrači, kdyby se všechny automobilky s "tradicí" dobrovolně vzdaly zisků, postavily pár pičovin a následně bídně zdechly jako Alfa (ano, sice stále existuje, ale defakto je na přístrojích)?

Někdy vážně nevím, jestli tak mistrně trolíš nebo fakt nemáš všech pět pistolníků pohromadě :D

Vavris Vavrisovic
08. září 2020, 12:40
8
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Vzhledem k tomu, že to je snad první pozitivní recenze tohoto velmi ohavného (opravdu velmi velmi velmi ohavného) vozu, jsem pořád dosti rezervovaný... O to víc, že z textu na mě plyne sdělení, že je vlastně největší sranda, když člověk vyndá mozek, zahodí všechno, co se kdy naučil o řízení, a začne v tom jezdit jako úplný matlák, který potřebuje ohromit biatch cestou z tuning srazu, ale vůbec netuší, co se pod ním děje... Me not fanda těchto vozidel :-(

Vavris Vavrisovic
08. září 2020, 12:31
4
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Jen k té identitě... To, že se to "rozplizává" do homogenní masy je záležitost možná už posledních 20 let. Je to logické, většinový zákazník čeká +/- to samé, i kdyby se oháněl nějakými kecy okolo a moderní technologie umožňují spojit dříve nespojitelné vlastnosti... No a z trojice Audi, Mercedes a BMW je právě BMW tou značkou, která byla moderní představě o automobilu a jeho jízdním chování vzdálena ze všech nejvíc. Řadové šestky, co dole moc nejedou, nahoře znějí (či též možno číst jako hlučí), a záď která umí v zimě pozlobit, to je dost tristní kombo pro boj o zákazníka v roce 2020.

Nicméně, právě těmi několika modely si BMW jakousi návaznost udržuje... V F30 340i jsem si rozhodně nepřipadal jako v Audi a jsem si jist, že bych si tak nepřipadal ani v 340i G20. Takže pravěk přežívá ve specifických modelech, eMkách atd.. stejně jako Audi drží DNA v rámci S a RS modelů a AMG Mercedesy jsouz taky pořád překoňovaná monstra... Že 320d xDrive bude jezdit velmi podobně jako A4 2.0 TDI Quattro a C220 CDI 4Motion je zcela očekávatelným výsledkem...
-
Komentář upraven 8. 9. 2020, 12:32:15
-
Komentář upraven 8. 9. 2020, 12:32:51

Vavris Vavrisovic
02. září 2020, 10:51
0
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

On se dělal nejen Yaris 1.5 TS, ale i Yaris TS turbo... ale to už stojí nesmysl...
https://auto.bazos.cz/inzerat/122633903/toyota-yaris-15-ts-turbo-unikat.php

Jinak jsi asi první člověk ,kterému připadá vzhled Ignisu jako parádní. Ten krabicoidní dodávkovitý vzhled mi přijde vyloženě ohavný :D

Vavris Vavrisovic
02. září 2020, 08:07
3
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

První dva jsem měl před čtvrtrokem taky v záložkách... resp. otevřené v inzerci... Nakonec to skončilo věcí, která spolkne dvě jízdní kola a asi jsem za to rád (proboha živého), i když nebýt tohoto faktoru, nějakou malou mrchou bych ve výsledku jezdil raději.

Vavris Vavrisovic
02. září 2020, 08:03
6
Vavris Vavrisovic
31. srpna 2020, 11:30
3
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

Ty začátky má asi každý stejné... nejdřív byla měřítkem kvality auta maximální rychlost, pak se k tomu přidalo i zrychlení 0-100, někdy na střední pak byl objeven komplexní údaj - časy na okruzích / ve srovnávacích testech...

No a celé se to vyvinulo do dnešní podoby, kdy buď nekoukám na nic, anebo, když si chci něco vyfabulovat třeba u novinky, ještě před prvními dojmy testerů, zevrubným zkoumáním celé technické specifikace = hmotnosti, křivky průběhu výkonu/momentu, převody, rozměry pneu, typ turba, plnící tlak, specifická konstrukční řešení... prostě soubor všech údajů, díyk kterým člověk na základě zkušeností dokáže docela přesně odvodit, jaké to asi bude...

Vavris Vavrisovic
27. srpna 2020, 20:27
4
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Nevím no, jsou to dost obskurnosti... A6 C6 na správných kolech a implantovaným s-linem bude stačit nejen na korunu krále korporátního parkoviště, ale dost možná i na zneužití středně pokročilé zlatokopky :D

Vavris Vavrisovic
27. srpna 2020, 20:21
8
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Za Omegou se otáčí leda správci areálů a firem, jestli neni v kufru nějaký kov nebo odcizený stroj :D

Vavris Vavrisovic
25. srpna 2020, 21:39
5
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Si snad zítra stoupnu k cestě a začnu čárkovat kluky a holky za volantem... Odhadem mi těch 40 % přijde reálných...

Vavris Vavrisovic
12. srpna 2020, 08:32
8
Opel Corsa OPC: Doježděno, podtrženo, sečteno

Já si s dovolením budu psát recenze jaké chci a navíc tenhle článek ani recenzí není, tou je spíš ten, který linkuju uprostřed textu. Jinak ti gratuluji k nejlepšímu a nejkrásnějšímu hot hatchi, mi se prostě nelíbil. Sestim smiř :-)

Vavris Vavrisovic
09. srpna 2020, 08:51
2
Design 2020 - návrat nápaditosti

Takhle to brát nejde. Zrovna metalurgie je oblast, která za posledních 30 let prodělala obrovský pokrok a pevnost/tuhost dnešních konstrukcí je nesrovnatelná s tou, ze které byla ukuta starší auta. Jenže zároveň se i skokově zvyšují požadavky na bezpečnost. První pětihvězdičkové auto v NCAP - jedničková Laguna, by dnes bylo stěží průměrné - nároky a očekávání jsou úplně jiné. Za mě je pokrok na poli vysokopevnostních kovů a kompozitů mimořádný.

Vavris Vavrisovic
02. srpna 2020, 10:12
1
Alfa Romeo 156: Comeback

Pokud se budeme soustředit pouze na hodnotu točivého momentu, opravdu asi JTS má nejvyšší hodnotu (nebo mě aspoň nic jiného z té doby nenapadá) z dvoulitrových čtyřválců.

Pokud to však vezmeme komplexně, existuje samozřejmě dalších x motorů s krouťákem okolo 190-200 Nm a výkony (mnohem) vyššími (duratec, XU-10, 3SGE, SR20, K20, F20... o kategorie níže poměrově K-series, B18, B16...)

Vavris Vavrisovic
30. července 2020, 07:20
0
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

A co znalec koček říká na to modré XJR výše? :-P
-
Komentář upraven 30. 7. 2020, 07:20:46

Vavris Vavrisovic
30. července 2020, 07:20
2
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

Souhlas, až na:

"Čím novější to auto bude, tady padají ty S8, E65 sedma , modernější S-klasse atd... to jsou strašně rizikový auta i díky tomu kdo v nich jako třetí, čtvrtý majitel jezdí." On snad v E38 ten třetí / čtvrtý majitel nejezdil? Je to prostě o hledání auta "po starém pánovi". A mimochodem, z více stran už jsem sylšel, že E65, ačkoli to nevypadá, je servisně příjemnějším autem než E38.

Vavris Vavrisovic
27. července 2020, 20:49
0
Subjektivní problémy objektivních hodnocení

Mám to podobně a mám dojem, že jsem se k tomu taky v minulosti někde v článku přiznával. Poznat podle volantu, kolik přilnavosti mi zbývá na předních kolech, vůbec neumím... resp. netuším, která bije.

Řizení se dají rozdělit na čitelná (třeba zmíněné Saxo), nebo na totálně mrtvá (typicky současné Peugeoty). Přičmež ten první případ samozřejmě napomáhá řízení a vnímání auta.

Vavris Vavrisovic
11. července 2020, 16:29
7
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Cartman: Žiješ v Česku. V jedné z nejsvobodnějších zemích světa. Z nějakých trendů si vůbec nemusíš dělat těžkou hlavu. Možná jsme občas trochu hujeři, ale reálná snaha o dodržování a vymáhání norem je slabá. Na STK nakonec projdeš s kde čím. Rychlost tady sice měří, ale málo a na opakujících se místech... Není nic co by nakonec nějak nešlo... V něčí řiti žijeme jako národ už nějakých 700 let a stejně nám to moc nevadí... Neviděl bych to černě...

Vavris Vavrisovic
10. července 2020, 13:43
1
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

No počkej... Miatu můžeš pomocí hození na střechu snížit...
...i řidič se dá snížit tímhle způsobem.
-
Komentář upraven 10. 7. 2020, 13:43:32

Vavris Vavrisovic
10. července 2020, 13:37
4
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Přesně... nechceš roadster? levně?

Vavris Vavrisovic
10. července 2020, 13:00
0
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Zrovna mě podezřívat, že bych v této ekonomikou zapomenuté branži čekal úplatky?

Vavris Vavrisovic
10. července 2020, 12:58
3
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Demagogie je působivé a klamné řečnické vystupování, využívané k získání vlivu, politické podpory nebo moci, zejména mezi lidmi neschopnými kriticky myslet. Místo věcného zdůvodňování působí hlavně na předsudky a emoce posluchačů, k čemuž slouží polopravdy, překroucené argumenty, logické klamy, falešné sliby, vyvolávání strachu a podobně.

Nepleť si demagogii a opačný názor či preference Krabe.

Vavris Vavrisovic
10. července 2020, 12:13
4
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Krabe, kde tady vidíš demagogii? Já tady zatím viděl jen článek s osobním názorem a pod ním diskuzi rozumných lidí.

Vavris Vavrisovic
10. července 2020, 10:31
6
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Nejdřív jsem si říkal, proč proboha dělat takové porovnání, k čemu to jako má být?. Závěr to vysvětlil a je rozumný.

Nicméně nemůžu se ubránit dojmu, že článků na téma "Vysvětlíme vám, jak jsou Volva super" je nějak moc. :-P Vlastně by mělo být Volvo oficiálně novým maskotem webu - Miata už hnije v zapomnění.

Vavris Vavrisovic
10. července 2020, 10:21
8
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Byl by to dobrý příspěvek, nemít ten druhý odstavec. To o Audi, BMW, Jaguarech a spol. je čirý argumentační faul pramenící z dobrého PR Volva. Jsem si docela jistý, že průměrný bezmozek hravě dokáže přelstít všechny strážné anděly Volva a krásně se zabít třeba ve 150 - případů, kdy se auto roztočilo navzdory zaplým stabilizacím jsem viděl na vlastní oči několik. Protože přesně jak píšeš, fyzikální zákony neokecáš. Tudíž, těžko říct, jak si vyložit pojem "spolehnout"

Stejně tak implikace "ostatní nic nedeklarují = okolo 200 je nemožné navrhovat bezpečné chování vozu" je ničím nepodložený výkřik. Těžko si představit, že si v BMW řeknou "Hele, u té nové M5 to už nad 200 netestujte, tam to nemá smysl.." Ostatně stačí si na youtube vyhledat nějakou kompilaci z Flugplatz nebo Schwedenkreuz, která názorně ukáže, kolika lidem andělíčci účinně zachránili prdel i ve velmi vyoských rychlostech...

Vavris Vavrisovic
07. července 2020, 08:41
0
Volkswagen Up! GTI: Pořádné GTI

No a to jsem si právě myslel taky. Možná proto jsem pak byl poněkud rozladěn, ale Saxofon mi to připomíná jen velikostí a schopností předvádět srdnaté výkony.

Vavris Vavrisovic
06. července 2020, 21:52
1
Volkswagen Up! GTI: Pořádné GTI

Ale neušlo, Honza to přehání. Jel celou dobu za mnou a neměl jsem pocit, že mi Miata mizí v zrcátku... :-) Navíc to byla trasa, kterou znám jak své boty a pro Honzu byla předpokládám nová :)

Nicméně je pravda, že mi se UP nějak nezalíbil, avšak strávil jsem za jeho volantem sotva 20 km, takže těžko vyvozovat soudy po téhle porci :) Vadila m netečnost v zatáčkách (prý jsem vyjížděl málo na hovado :-)), pedály, na kterých jsem neuměl meziplyny a na mě nějak příliš tuhé řízení... Ale možná jen špatný první dojem...

Vavris Vavrisovic
05. července 2020, 11:04
1
Temná doba motorismu

Zavádějící... Ono to je stručné celé... Ano V Rakousku se jedná jen o motorky nad 95db, nutno ale dodat, že to mohou být legální, plně homologovane stroje. Návrh v Německu, který snad neprojde, se však týkal plošného zákazu.

Vavris Vavrisovic
05. července 2020, 08:56
2
Temná doba motorismu

Konečně jsem si našel čas na komentář. Z pohledu obyčejného motoristy se nejspíše děje příjemná změna. Věřím, že hybridizace a elektrifikace bude nakonec většinovým občanem vítaná, protože je uživatelsky velmi příjemná. Nidko nebude brečet po Aurisu 1.6, protože jej nahradil Auris Hybrid.

Velebit současnou dobu z pozice motoristického nadšence však lze jen těžko. Nemůžu chválit dobu, ve které vymírají nejmenší benzínová auta kvůli emisním pokutám. Nemůžu mít radost z toho, že dochází k postupnému zániku všech dostupných sportovních aut klasického střihu. Taky si nemyslím, že by v době motorismu zasíbené automobilky záměrně brzdily prodeje některých modelů, aby si "nekazily průměr". Nebo mě má snad těšit, že auta jsou dražší a méně dostupná? Být nadšený z rušení závodů, protože "na sídlišti je slyšet huk", taky nejde. A těd tady navíc máme ten super rakouský nápad se zákazem jízdy motorek.

Takže nevím, nějak tu radost nevidím...
-
Komentář upraven 5. 7. 2020, 08:59:33

Vavris Vavrisovic
04. července 2020, 07:53
1
Temná doba motorismu

Losí test má malou vypovídající hodnotu, může jen říct OK nebo NOK (prevraceni, velký fail). Obecně nepřeje autům s krátkým rozvorem a rozverně naladěným autům (např BRZ mělo tuším jen 65)... Plus tam je spousta proměnlivých podmínek - teplota, pneu, konfigurace. V rámci jednoho modelu jsou rozdíly třeba 8 km/h

Vavris Vavrisovic
06. června 2020, 06:29
1
Praha: Oáza motorismu

Mě by v Praze asi jeblo... ????

Vavris Vavrisovic
27. května 2020, 19:06
0
Vavris Vavrisovic
21. května 2020, 20:18
0
Časy z Mýta: Ověřme, že Jindra dobře měřil

Super, takže když si to srovnám se svým loňským časem z Miata Cupu, pojede mě E36 a dokonce i E30... boží :D

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě 1969
Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě

1969 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem

Chevrolet Corvette LT1, Matching, Manual, V ČR! 1971
Chevrolet Corvette LT1, Matching, Manual, V ČR!

1971 rok výroby
245 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT Fastback, Na cestě 1970
Ford Mustang GT Fastback, Na cestě

1970 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem

Dodge Grand Caravan 3.6, 2014, 7 míst, DPH, StownG 2014
Dodge Grand Caravan 3.6, 2014, 7 míst, DPH, StownG

2014 rok výroby
214 koní výkon
3 600 ccm objem

Ford Aerostar MPV 1991
Ford Aerostar MPV

1991 rok výroby
150 koní výkon
3 000 ccm objem