načítám data...

Vavris

JménoVavris Vavrisovic
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 7.4 rok.
Poslední aktivitapřed 15.0 hod.
Příspěvků ve fóru539
Komentářů u článků957
Pozitivních komentářů u článků215
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Zahořklý, ošklivý, zlý, nemá rád auta...

Poslední blogy

Práce automobilového novináře je na hovno

28. srpna 2018, 09:55 41 komentářů

Říká se, že práce motoristického novináře je vysněným zaměstnáním mnoha lidí. Jezdíte po světě, testujete nová a skvělá auta, děláte věcí, které vás baví…

99 důvodů proč chtít Miatu

27. ledna 2019, 21:37 49 komentářů

Pořád mi to někdo připomínáte, tak to máte mít! Onanie začíná!!!

Nová auta nebo stará auta? Všechna dokáží nasrat...

07. května 2019, 10:26 55 komentářů

Možná jste si za ty dva předchozí blogísky všimli, že tady budou vznikat jízlivé a nepříliš vážně myšlené věci. A do třetice to nebude jinačí…


Posledních 50 komentářů

Vavris Vavrisovic
17. dubna 2021, 12:38
2
Peugeot 208 1.2 PureTech: Základ postačí

Vůbec nemám v plánu se přít, ale tato subjektivně vnímaná věc mi přišla natolik objektivní, že jsem zde musel zanechat koment :D

Vavris Vavrisovic
17. dubna 2021, 11:25
6
Peugeot 208 1.2 PureTech: Základ postačí

Profesionální.... Autíčkař... V jedné větě... ROFL ???? Hele, ne že by se mi všechny testy líbily, ale vytýkat, že všichni krom Violy píši stejně.. Já teda nevím, ale jestli nějaká vlastnost definovala Autíčkaře od pravěku až po současnost, tak za mě to je právě to, že každý píše "jak mu zobák narostl". Většinou jde poznat kdo to napsal, aniž by jsi četl jméno autora. A jestli máš pocit, že třeba test Jeníka a Dana jsou stejné, tak nabízím za odvoz všechnu slivovici od strýca, protože existuje naděje, že bude taky vnímána stejně jako něco, co se dá pít bez celkové anestezie :D

Vavris Vavrisovic
04. dubna 2021, 10:58
0
Mazda CX-30: Nečekaně jiná

Ty jo, takovou mamku jsem asi ještě nepotkal... Upřímně, i do M6 bych zpětně raději volil 2.2d místo té 2.5.

A edit: v předchozím příspěvku mi autocorrect přepsal dvoulitr na dvoulůžko

Vavris Vavrisovic
03. dubna 2021, 16:02
0
Mazda CX-30: Nečekaně jiná

Mám rád jiskru s motorem udržovaným v otáčkách třeba v MX-5, ale v rodinném crossoveru je prostě daleko sympatičtější, když v případě potřeby někoho předjet nemusíš všem na palubě nutně ukazovat, jaký jsi super řidič, který podrazuje s meziplynem a vytáčí motor do omezovače... Na ty lidi to totiž často nepůsobí moc dobře...

Když si vzpomenu na CX-3 s dvoulůžkem, kterou jsem kdysi dávno testoval, tak docela chápu, že se to Kubovi moc nelíbilo...

Vavris Vavrisovic
27. února 2021, 10:57
11
Pět řešení problému, který nebyl

Nechápu, vytopit dokážu každé auto, nezávisle na tom, jaká má skla. Tu zahradní hadici lze dovnitř přece dostat různými způsoby.

Vavris Vavrisovic
17. února 2021, 20:16
0
Vavris Vavrisovic
09. února 2021, 09:21
1
Hledání ideálního Ferrari pro začátečníka

"Ferrari pro chudé" je strašně zprofanovaná hláška, kterou se svého času označovalo skoro jakékoliv designově zajímavé kupé...

Vavris Vavrisovic
06. února 2021, 16:38
12
Autíčkář hledá posily (+ výroční zpráva a plán na další pětiletku)

No, peníze... ještě z dob kdy jsem byl v redakci mohu svědomitě prohlásit, že měsíční výplatu jsem zvládnul utratit za jeden večer v hospodě... Nijak drahé... Kdy se nic neslavilo... :-)

Vavris Vavrisovic
06. února 2021, 12:11
3
Hledání ideálního Ferrari pro začátečníka

No, před lety byl v nějakém AutoTipu Classic nebo čem vlastně test 308 GT4 a konkurentů a z naměřených dynamických údajů bylo patrné, že ten topgearovský stav bude dost obvyklý i u na pohled značně zachovalejších exemplářů :D

Vavris Vavrisovic
06. února 2021, 12:09
2
Hledání ideálního Ferrari pro začátečníka

Tohle je přesně to laické uvažování, že když je něčeho málo, musí to být automaticky nejdražší. Přitom pravidlo nabídky a poptávky je tak jednoduché a snadno pochopitelné...

Vavris Vavrisovic
22. ledna 2021, 21:46
0
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Pájo, jsi už asi pátý, ale dívej o pár postů výš, tam už něco domlouvá Speedfred.:-) Jinak na Gumbalkanu už jsou vypsané termíny pro letošní rok.

Vavris Vavrisovic
17. ledna 2021, 00:06
1
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Dost pochybuju, že by se tam někdo objevil třeba s Meganem přeměněným na safaltový Maxi speciál... A i kdyby jo, pořád to není záruka výhry... Ostatně, už teď tam bylo pár aut, do kterých bylo očividně nasypáno značně víc než do průměru pole a ani v jednom případě to nedopadlo moc slavně... :-)

Vavris Vavrisovic
16. ledna 2021, 19:53
2
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Já ti dám bezvýzmným - bylo to vyvrcholení oficiálního mistrovství střední evropy vytrvalostních závodů pleček a vnímám ho velmi významně :D

Vavris Vavrisovic
16. ledna 2021, 10:25
0
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Tak asi slyším trávu růst a jsem na to moc zaměřen...
-
Komentář upraven 16. 1. 2021, 10:36:21

Vavris Vavrisovic
16. ledna 2021, 09:17
9
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Hmmm, tak ne... Nepřečtu si to... Po větě:
"Pro některé motoristy to znamená, že půjdou do práce pěšky, protože se obávají, že jejich investiční youngtimer by nemusel být kompatibilní s posypovou solí" mě přešla chuť...
Všichni to už ví Honzo, že se s Krabem nemáte rádi... fakt to nemusíš pořád psát a opakovat.

Vavris Vavrisovic
04. ledna 2021, 20:35
1
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

To je nám všem záhadou... prý to nakonec není 55 ale 74 kw varianta, přesto to je obdivuhodný výkon.

Vavris Vavrisovic
04. ledna 2021, 19:56
0
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Nevím jak ostatní, ale já mám těch akcí tolik, že další by mi už asi neprošla, takže se budu těšit na další vytrvalák :D

Vavris Vavrisovic
04. ledna 2021, 18:46
0
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Tak s nadcházející zimou sledovat Gumbalkan a čekat na registraci!

Vavris Vavrisovic
04. ledna 2021, 16:25
1
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

I celou zpáteční cestu, což v kombinaci s "cyganskym" zvukem a vzezřením vozu muselo působit obzvlášť trapně :D

Vavris Vavrisovic
04. ledna 2021, 14:58
2
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Francek, krucinál, tys to vydal dřív než jsem myslel... :D Takže opožděně jsem tam docrcal ještě nějaký chvalozpěvný závěr, protože tohle bychom neměli opomenout.

Jinak určitě koukněte na galerii od Brabcaka, je moc hezká!
https://drive.google.com/drive/folders/12EyQp91E2JvKU1xa1gz1uqznjPwok6k_


-
Komentář upraven 5. 1. 2021, 10:23:13

Vavris Vavrisovic
30. prosince 2020, 23:30
2
Jaguar F-Type P450: Báječná léta s kočkou

Kompatibilita s mým prvorozeným se prohlubuje. Dane, měli bychom začít krájet majetek a domlouvat věna :D

Vavris Vavrisovic
28. prosince 2020, 23:28
1
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část první

to mělo tolik tisíc znaků, že to fakt bylo nejrozumnější řešení :D Záměrem to nebylo...

Vavris Vavrisovic
28. prosince 2020, 22:04
4
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část první

Tohle Gumbalkani vyřešili celkem rezolutně: Má to být recese, o způsobilosti rozhodujeme my a jestli chcete pochybovat o cenovkách aut soupeřů, není to závod pro vás.

Za mě to je legitimní, neměl jsem s tím problém. Tím že úpravy byly neomezené, tak stejně teoreticky šlo z Hyundai Accent postavit WRC. A stejně to nikdo neudělal a v obou případech vyhrálo auto, které reálně stálo smích... Nás to vyšlo včetně startovneho, ubytování, benzínu a režie 8k na osobu...
-
Komentář upraven 28. 12. 2020, 22:06:58

Vavris Vavrisovic
27. prosince 2020, 15:43
6
Auta, která zmizela

Tohle bych si klidně koupil, kdyby to šlo sehnat.

Vavris Vavrisovic
27. prosince 2020, 15:37
0
Auta, která zmizela

Astry F (alespoň tady v okolí), kupodivu pořád přežívají... ZX mě napadlo hned při čtebí článku. To jsem neviděl už asi roky... No a devadesátkoví Korejci, to je kapitola sama o sobě. Přitom, jak se ukázalo teďn a šestihodinovce v Mostě, jsou to velmi schopné závodní stroje :D

Vavris Vavrisovic
27. prosince 2020, 15:36
0
Auta, která zmizela

Cherokee, Intrepidy, Concordy a 300M kupodivu pořád sem tam potkávám... CO už nepotkávám vůbec jsou Stratusy a Neony.

Vavris Vavrisovic
27. prosince 2020, 15:32
0
Auta, která zmizela

Jeeee, něco takového jsem si chtěl vždycky koupit... akorát pro mě to je úplná totální blbost. Neuvažuješ, že bys to pronajímal? :D

Vavris Vavrisovic
09. prosince 2020, 08:18
7
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Vážně si myslíte, že Prymulův hlavní zdroj příjmů je armádní plat?

Vavris Vavrisovic
31. října 2020, 16:11
0
Vavris Vavrisovic
29. října 2020, 19:30
0
5 Autíčkářových tipů, jak si ukrátit dlouhou chvíli v době lockdownu

Kuřátko, jsi ještě o level dál, mě by to už asi odradilo v telefonu.

Vavris Vavrisovic
22. října 2020, 07:31
1
Budiž světlo aneb od acetylenu k polovodičům

Což o to, asi bych se nebál, že by nic technologicky lepšího vymyslet nešlo, ale omezujícím prvkem tady bude prostředí a bezpečnost. Vždyť už současná laserLED světla pustí řídící jednotka na základě údajů ze senzorů ke slovu leda když člověk letí ve 3 ráno někde skrz pustou divočinu.

Vavris Vavrisovic
19. října 2020, 14:17
0
Zapomenutá auta u zapomenutých dealerů

Teď to čtu... Vnímám to velmi podobně... Jakože, auta denního užití ještě fajn, tam bych si asi slušně vybral i teď. Ale u aut, která chcu, mi rok 2020 přijde jako tuze smutný milník, kdy se nemůžu zbavit dojmu, že to jde doprdele a jako bazarový kovboj nebudu mít za 10 let z čeho vybírat.

Vavris Vavrisovic
16. října 2020, 18:22
7
Zapomenutá auta u zapomenutých dealerů

Tak já jsem teda zmaten. Vždyť ty stará auta přece jsou krámy, co si je petrolheadi idealizují a teď po nich toužíš?

Vavris Vavrisovic
14. října 2020, 14:43
0
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Hele, já toho tolik neorganizuju :-) Tam právě je často taková živá domluva...

Vavris Vavrisovic
14. října 2020, 13:53
0
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

tomyks: musíš ženu přidat do té skupiny :D

Vavris Vavrisovic
14. října 2020, 10:21
0
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

My jezdíme na hoon po okolí velmi často... Na klidnější vyjížďky do větší vzdálenosti několikrát do roka...

Vavris Vavrisovic
13. října 2020, 12:57
9
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Tohle je naprosto všední folklor jakékoli značkové skupiny. Většina bývá tvořena debily, pak tam je část ultimátních fanatiků (jen xx je boží, ostatní je hovno - pokud jsem konkrétní hovno někdy nevlastnil, to je pak výjimka a je taky boží), nějací vychcánkové, kteří jedou šmelinu s díly a bouračkami, pak takový ten fluktuační nános, co přijde, vysaje info, zasere diskuze a zase odejde, do toho jako koření pár demagogů a pak menší procento těch normálních... Prostě to kopíruje rozložení lidí ve společnosti, klasika :-)

V tomto mi fakt MX-5 komunita přijde o pár levelu jinde, přestože by se také našly výhrady... Většinou v pohodě to bývá v těch grupách zaměřených na konkrétní modely nebo specialitky... Obecně tam, kde to již vyžaduje nějaký inteligenční předpoklad, aby se dotyčný o danou věc vůbec začal zajímat...
-
Komentář upraven 13. 10. 2020, 12:59:23

Vavris Vavrisovic
13. října 2020, 10:44
0
Autíčkář se ptá: Máte svou autíčkářskou partu?

Tak se vetři do FB skupiny MX-5 výlet Ostrava a okolí... i když teď jich asi moc nebude :D

Vavris Vavrisovic
05. října 2020, 07:21
0
Komu zvoní hrana

Sumy: To máš vlastně pravdu, ale vybavené LC nebo Pajero stálo jako dům (takže zcela mimo možnosti normálního člověka) a tu větu o vidláctví jsem psal s myšlenkami kdesi u původní Kie Sportage, Vitary nebo Forestera...

Vavris Vavrisovic
05. října 2020, 07:17
1
Komu zvoní hrana

Ragnarok: Jenže limity toho kompromisu už nějakou dobu převyšují požadavky BFU.

Opelfahrt: Tož byl to příklad, CR-V rychlá jako prase není, ale Cupra Ateca už jo :-)

Josephus: Oproti Golfu bude v Tiguanovi běžný občan vnímat nejen benefit nastupování a rozhledu, ale zejména benefit stylu a aktivního image. A ta lepší průchodnost polňačkou tam prostě taky je. Jinak s tím, že jsou všechna auta na jedno brdo nesouhlasím. Minimálně jsou na jedno brdo tak, jak na jedno brdo vždycky byla:
https://www.autickar.cz/clanek/dnesni-auta-jsou-vsechna-stejna-ale-stara-jsou-stejnejsi/ (a to tam má kolega Dobeš dost blbé příklady, kdyby se víc posnažil, mohly by tam být fakt skoro identicky vypadající auta)
A ano, je pravda, že řízení běžných věcí začíná být homogenní utlumená nuda - navzdory všem kritickým protiargumentům ten posun v posledních 2 letech skutečně vnímám - ale to je opět dáno nějakým vývojem. V 90. letech byly všechny kompakty (z dnešního pohledu) řidičské, ale taky hlučné na dálnici a s horším využitím prostoru než dnes - zkrátka poplatné té době. V důsledku to je tedy jen to, co už jsem psal v prvním komentáři. No a těch aut s duší pořád ještě pár je, a ve vyšších cenových spektrech jich je dokonce spousta.

Riderhenry: V souvislosti s posledním odstavcem tvého prvního příspěvku mě napadla taková kacířská myšlenka, na kolik jsou za vymizení zajímavých aut zodpovědní i novináři / petrolheadi, kteří od dob vzniku internetu nemají na práci nic lepšího, než všude vytrubovat, jak je ten nejnovější sporťák tlustý a vyměklý a že předchozí generace byla lepší... Ale asi přeceňuji jejich schopnosti a dosah :D

Vavris Vavrisovic
03. října 2020, 21:46
4
Komu zvoní hrana

Už jsem to tu kdysi někam psal. Vymírání druhů je nevyhnutelné. Většinový kupec od auta žádá balíček praktických vlastností. Mělo by to uvézt 4 lidi a kopu věcí na dovolenou, mělo by to jezdit pohodlně a tiše, nemělo by to moc žrát, pokud to bude vypadat "hustě" a stylově, je to jen bonus a pak samozřejmě - protože skoro celý národ spadá do jedné z kategorií aktivní sportovec, rekreační sportovec, turista, rybář, houbař, myslivec, horal, vlastník chaty - je vítána průchodnost lehkým terénem.

Do přelomu milénia to stěží uměl někdo nabídnout. SUV neexistovaly. Offroady byly spíš vidlacke než podporující machr index. Vyšší auta se naklanela v zatáčkách a žrala. Cestovat pohodlně jako nízký sedan uměla pouze nízká auta. A ke všemu byla auta v poměru ke mzdě značně nedostupnější než dnes...

Kdo neměl peníze, byl odsouzen ke koupi nákupní tašky. Kdo chtěl pohodlí na cestách, volil z klasických tříd. Kdo chtěl machrovat a mít styl nebo být rychlý jako prase, musel ozelet místo a vybrat si z široké nabídky coupe a cabrií. A kdo chtěl jezdit po poli, nebo sedět výš,holt musel rezignovat na ticho a pohodlí na dálnici a smířit se s vysokou spotřebou.

Když to trochu přeženu, tak dneska vsechno tohle zastane Tiguan nebo CR-V. Jen pár bláznů s výstředními požadavky bude vnímat omezení vyplývající z vlastností SUV a crossoverů, běžný svět v nich nalezl ideální řešení.
-
Komentář upraven 3. 10. 2020, 21:48:44
-
Komentář upraven 3. 10. 2020, 22:17:58

Vavris Vavrisovic
27. září 2020, 21:34
1
Jaké auto skutečně potřebujeme?

José: K jednomu to určitě smysl nemá... Pokud nechce člověk skládat ty kola dovnitř...

Martin: Proč by nemohli přežít? Akorát to pohodlí asi bylo jinačí...

Vavris Vavrisovic
27. září 2020, 09:27
6
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Ano, je to tak, jak už naznačili všichni výše. Všechno změní děti. A ačkoli to tak nemusí vypadat, skutečně ty všechny masy věcí většinou nejsou jen zbytečnosti rozežrané moderní rodiny, nýbrž propriety, které umožní prožít dovolenou v klidu...

- bez kočáru se neobejdeš
- hajzlové prkýnko
- plíny, ideálně balík, když se jede na týden...
- odrážedlo nebo malé kolo (a)
- nosička
- hračky

a máš Superb zaplněný... Velmi chápu motivaci k Multivanu, kdy to všechno napráskáš dovnitř, nemusíš hrát tetris, flákneš tam navíc i velká kola a nemusíš se s tím lomozit někam na střešní nosič nebo kouli... Na nekonečnou ložnou délku Omegy jsem si zvykl tak rychle, až mě to vyděsilo. (já, vyznavač minimálních půdorysů a hmotností)

Obytňák... Ten případ s převezeným obývákem je extrém. Ale mám v plánu si ho jednu dovolenou půjčit a využít jeho výhody - tady se mi líbí, tady budu dneska bydlet.

Vavris Vavrisovic
08. září 2020, 21:05
4
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Je mi dycky smutno, když se v diskuzi potká páně Křeček s páně Krabem, protože to tu pak je zapleveleno toxickými příspěvky z obou stran názorového spektra...

Vavris Vavrisovic
08. září 2020, 14:52
3
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Takže jinými slovy krabe jsi teď vyslovil myšlenku, že bys byl nejrači, kdyby se všechny automobilky s "tradicí" dobrovolně vzdaly zisků, postavily pár pičovin a následně bídně zdechly jako Alfa (ano, sice stále existuje, ale defakto je na přístrojích)?

Někdy vážně nevím, jestli tak mistrně trolíš nebo fakt nemáš všech pět pistolníků pohromadě :D

Vavris Vavrisovic
08. září 2020, 12:40
8
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Vzhledem k tomu, že to je snad první pozitivní recenze tohoto velmi ohavného (opravdu velmi velmi velmi ohavného) vozu, jsem pořád dosti rezervovaný... O to víc, že z textu na mě plyne sdělení, že je vlastně největší sranda, když člověk vyndá mozek, zahodí všechno, co se kdy naučil o řízení, a začne v tom jezdit jako úplný matlák, který potřebuje ohromit biatch cestou z tuning srazu, ale vůbec netuší, co se pod ním děje... Me not fanda těchto vozidel :-(

Vavris Vavrisovic
08. září 2020, 12:31
4
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Jen k té identitě... To, že se to "rozplizává" do homogenní masy je záležitost možná už posledních 20 let. Je to logické, většinový zákazník čeká +/- to samé, i kdyby se oháněl nějakými kecy okolo a moderní technologie umožňují spojit dříve nespojitelné vlastnosti... No a z trojice Audi, Mercedes a BMW je právě BMW tou značkou, která byla moderní představě o automobilu a jeho jízdním chování vzdálena ze všech nejvíc. Řadové šestky, co dole moc nejedou, nahoře znějí (či též možno číst jako hlučí), a záď která umí v zimě pozlobit, to je dost tristní kombo pro boj o zákazníka v roce 2020.

Nicméně, právě těmi několika modely si BMW jakousi návaznost udržuje... V F30 340i jsem si rozhodně nepřipadal jako v Audi a jsem si jist, že bych si tak nepřipadal ani v 340i G20. Takže pravěk přežívá ve specifických modelech, eMkách atd.. stejně jako Audi drží DNA v rámci S a RS modelů a AMG Mercedesy jsouz taky pořád překoňovaná monstra... Že 320d xDrive bude jezdit velmi podobně jako A4 2.0 TDI Quattro a C220 CDI 4Motion je zcela očekávatelným výsledkem...
-
Komentář upraven 8. 9. 2020, 12:32:15
-
Komentář upraven 8. 9. 2020, 12:32:51

Vavris Vavrisovic
02. září 2020, 10:51
0
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

On se dělal nejen Yaris 1.5 TS, ale i Yaris TS turbo... ale to už stojí nesmysl...
https://auto.bazos.cz/inzerat/122633903/toyota-yaris-15-ts-turbo-unikat.php

Jinak jsi asi první člověk ,kterému připadá vzhled Ignisu jako parádní. Ten krabicoidní dodávkovitý vzhled mi přijde vyloženě ohavný :D

Vavris Vavrisovic
02. září 2020, 08:07
3
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

První dva jsem měl před čtvrtrokem taky v záložkách... resp. otevřené v inzerci... Nakonec to skončilo věcí, která spolkne dvě jízdní kola a asi jsem za to rád (proboha živého), i když nebýt tohoto faktoru, nějakou malou mrchou bych ve výsledku jezdil raději.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem