načítám data...

Vavris

JménoTomáš "Vavris" Vavrečka
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 5.5 rok.
Poslední aktivitapřed 53.8 min.
Příspěvků ve fóru461
Komentářů u článků792
Pozitivních komentářů u článků125
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Řidičský purista a tradiční petrolhead, který odmítá plýtvat časem v nudných autech a zoufale potřebuje mnoho volných desetitisíců, aby jeho přeplňovaná Miata jezdila tak, jak by si přál.

Poslední blogy

Práce automobilového novináře je na hovno

28. srpna 2018, 09:55 41 komentářů

Říká se, že práce motoristického novináře je vysněným zaměstnáním mnoha lidí. Jezdíte po světě, testujete nová a skvělá auta, děláte věcí, které vás baví…

99 důvodů proč chtít Miatu

27. ledna 2019, 21:37 49 komentářů

Pořád mi to někdo připomínáte, tak to máte mít! Onanie začíná!!!

Nová auta nebo stará auta? Všechna dokáží nasrat...

07. května 2019, 10:26 54 komentářů

Možná jste si za ty dva předchozí blogísky všimli, že tady budou vznikat jízlivé a nepříliš vážně myšlené věci. A do třetice to nebude jinačí…


Posledních 50 komentářů

Tomáš "Vavris" Vavrečka
05. května 2019, 18:20
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Jo, F-355 mám taky nejrači. Ztělesňuje úplně vše, co bych si od plakátového auta přál... Ještě bych zmínil řazení s otevřenou kulisou.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
03. května 2019, 19:21
1
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

...já se teda přiznám, že výše sebekázňe je úměrná výši květeny... a teď z kraje jara, kdy bylo hezky, sucho a všude vidět, nebyly ty rychlostní průměry na oblíbených úsecích zrovna publikovatelné... :-X

Tomáš "Vavris" Vavrečka
03. května 2019, 19:08
1
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

Nefunguje. Teda, když jedu s ním, tak jo, akorát stejně nejrači jezdí v Mazdě a ještě hecuje "tato udělej smyk!" :D

Tomáš "Vavris" Vavrečka
28. dubna 2019, 08:55
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

H_F: Když jsem kupoval NC, stály už S2K 400+. Jasně, objevovaly se i auta třeba za 320-350, ale umím si představit lepší využití času, než jet na otočku do Gdaňsku, abych tam zjistil, že ten šedivý roadster je vyjetý vrak :-)

Reálně bych musel připlatit vysoké desítky tisíc, abych koupil auto, které bych nechtěl používat v zimě. Kdybych jej v zimě používal, vzrůstem hodnoty by si na sebe moc nevydělala... A dvacetiletých aut včetně Hondy jsem už měl dost na to, abych věděl, že jejich užívání není úplně bezstarostné. :-) Dát tolik peněz za sezonní záležitost bylo v mých očích neospravedůnitelné.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
26. dubna 2019, 19:31
2
Top 4: Ve stínu legendy

Volali jste mě? Tak jo... :D
Boxster je za mě víc bezprostřední a obratnější. 911 je možná až příliš dospělá. A pak tady je ten zvuk sání za ušima..
Jasně, dekapitovaná Carrera to umí taky, ale ta prý je jízdně taková podivná...
-
Komentář upraven 26. 4. 2019, 19:32:02

Tomáš "Vavris" Vavrečka
24. dubna 2019, 22:25
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Na rovinu považuji NCFL za nejlepší auto, které jsem měl a jsem vlastně úplně poprvé spokojený jak želva :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
24. dubna 2019, 22:23
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Neposral, právě proto, že cílem bylo mít auto využitelné i jako daily. A mít pro tento účel mladé a minimálně jeté auto ve stavu podobném novému, nebo 20 let starou věc s kdovíjakou historií, je z pohledu člověka, který nechce neustále řešit nějaké servisní zapeklitosti a jen jezdit, velice významný.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
10. dubna 2019, 13:49
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

V souvislosti s výskytem jedna malá anomálie. Okolo Opavy a Ostravy jezdí nových aut od Mazdy strašně moc. Nevím, zda to souvisí s místními preferencemi lidí nebo kvalitou prodejců (AutoTip Halfar Dolní Benešov byl několikrát vyhlášen jako nejlepší dealer), ale po Škodovce to je společně s Hyundai asi nejčastější značka nových aut, které tady vídám a trojky, šestky i CXa jsou doslova na každém rohu.


-
Komentář upraven 10. 4. 2019, 13:50:38

Tomáš "Vavris" Vavrečka
10. dubna 2019, 10:46
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Ha, nachytán na švestkách. :D Ono to teď vypadá, že si protiřečím, ale tohle bylo psáno za čerstva a mám dojem, že po jednom výletu, kdy jsem byl poněkud rozladěn z toho držení vyšších otáček. V případě našeho auta na to ale asi mělo vliv úplně to nejdebilnější možné zajetí - prvních 350 km po dálnici. Teď už mi to nepřijde zlé.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
10. dubna 2019, 10:08
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Fotky interiéru existují, ale bohužel nevím, ve které složce (nejspíš jsem se při kopírování uklik) a článek už musel ven, vydrž pár dní - určitě přibudou. Anebo ještě líp, stačí kouknout na recenzi od Adama :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
10. dubna 2019, 10:07
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Tuto zkušenost nemám. Automat evidentně motoru žere výkon (nebudu první, kdo řekne, že autu by slušel manuál) a nepatří k těm nejrychlejším, nicméně plynulost a logiku řazení považuju minimálně za velmi dobrou.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
10. dubna 2019, 10:02
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Beast: Řekl bych, že rozdíl v papírové dynamice docela odpovídá i rozdílu reálnému. Prostě se to musí točit (což se v této třídě moc nenosí) a žádný trhač to ani potom není. Myslím, že kupci v tvé bublině jsou ti většinoví a typičtí, naopak Mazda6 je velice specificky zaměřený produkt.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
28. března 2019, 18:11
14
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Nesdílím potřebu různých webů plašit a panikovat tvorbou bulvárních titulků a je fajn, že Vojta uvedl střízlivý popis situace v článku...

...na druhou stranu, není nad čím plesat a ke třeba zmínit i další argumenty. V onom předpisu se totiž také píše, že systém má být aktivní při každém nastartování vozu. Jinými slovy to bude další věc, kterou bude třeba po startu vypnout... A to je otravné už teď. No a pak mne znepokojuje to podhoubí European transport safety councilu, které za návrhem stojí, jmenovitě třeba vyjádření Olivera Carstena, který sdělil další postup, jež by se dal stručně shrnout jako: "tohle je první vlaštovka, s ISA máme do budoucna velké plány"... ...obalené do demagogické omáčky "všichni víme, že vysoká rychlost je největší zabiják..."

Ano, je to v důsledku jen transport. Ano, jsme menšina a někdo nám bere hračky. Ne, neznamená to, že se musím chovat racionálně a zodpovědně a jásat, že se vlastně nic neděje, když je evidentní, že se smráká čím dál víc!

Sere mě to, nechci to, jsem z toho smutný! :(
-
Komentář upraven 28. 3. 2019, 18:12:18

Tomáš "Vavris" Vavrečka
25. března 2019, 07:08
1
BMW X4M40d: Dobrý sluha, dobrý pán

K problematice AUTO bych ještě rád dodal, že značnou část onoho faktoru jistě způsoboval fakt, že člověk si jen tak nenakráčel do Mototechny a neukázal "Tohle chci" (samozřejmě, až na pár vyvolených), ale pěkně si mnoho měsíců až pár let posečkal v pořadníku a pak byl byl milerád, když trefili model, neřku-li barvu.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
20. března 2019, 08:39
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

I když t tak nevypadá, tak v době kdy to jede bokem už je do zatáčky vidět. Popravdě nevím, kterou z nich bych si vybral, ale třeba to zjistíme v rámci srovnávacího testu :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
19. března 2019, 16:54
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

jen bych doplnil, že akustický komfort na dálnici - jako u všeho, co má na sobě hadr - není z nejlepších.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
19. března 2019, 16:52
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

Je váha a váha. A vzhledem k tomu, že na oné váze běžně vykupují spoře naložené vozíky, troufal bych si její odchylku tipnout maximálně na nízké jednotky kil :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
19. března 2019, 13:55
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

To bude ještě na dlouho. Jednak opravdu nejsem odborník a nastavuju "pocitově", druhak se osvědčená geo z NB chová na NC trochu jinak - zadek se mi zdá nějak moc hrrr (ale byl to velmi rychlý první dojem po pár km, u NB jsem navíc mohl významně určovat pravidla hry nastavováním tuhosti tlumičů). Hlavně nejvíce napoví okruhy, přidají se k tomu stabilizátory... takže bych to viděl spíš až na podzim.
-
Komentář upraven 19. 3. 2019, 13:56:33

Tomáš "Vavris" Vavrečka
19. března 2019, 13:32
0
Tomáš "Vavris" Vavrečka
18. března 2019, 18:56
0
Toyota GT86: Samé otázky

Přesně tak Krabe. Mimoto bude nová Supra jízdně oproti tomu starému parníku nejspíš i docela zábavná :-) A B58 od BMW je skvostná řadová šestka

Tomáš "Vavris" Vavrečka
18. března 2019, 15:06
3
James Bond dostane v příštím filmu "ekologický" vůz

Hej Břízo, já ti snad budu muste dát poprvé dislike, protože Craig je samozřejě nejlepší Bond ever. :D Takový krásný cynický zmrd s věčně arogantním výrazem. A Casino + Quantum of solace jsou jediné Bondovky, které můžu vidět víckrát... asi proto, že moc nezapadají do typického konceptu.
-
Komentář upraven 18. 3. 2019, 15:09:14

Tomáš "Vavris" Vavrečka
18. března 2019, 14:56
0
Máme budoucnost

Ale ano, přesně tak jsem to pochopil. Jen jsem narážel na to, že i ta spodní tolerance kvality - odhalené vodiče, plastový spojovací materiál místo hliníkového, odbyté detaily - je zřejmě pořád dostatečná vzhledem ke spolehlivosti vozidla.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
18. března 2019, 14:30
0
Máme budoucnost

..že se vám do toho vmotám....

" A to vidíš i v detailech. Zejména tam, kde se počítá že běžný uživatel neleze. Zakrytovaní aku, koberce v kufru, vedení elektroinstalace pod sedadlem atd. Což přesně odpovídá tomu, co píše kolega nahoře. Kvalita on the edge. "

tohle už pozoruju ale dobrých 15 let a ta dnes 15-letá auta ve valné většině jezdí podobně spolehlivě, jako 15-letá auta ptřed 15 lety...

"Jinak jak mi klasický segment suv nevadí. Tak ten malej syfl krosouvrovatej z toho zelenám. Ještě když tomu daj elektriku. Naštěstí pro mě Konu potkávám minimálně. Tyhle auta mi přijdou vyloženě jako pro důchodce, maminky na mateřský. Takový trendy přívěsky o úplným hovně. Zlatý starý suvka typu Frontera, Tribute, Murano nebo třeba Infiniti FX."

halelujah. Vidím to úplně stejně. Vesměs mrdky. Na druhou stranu, popularita segmentu roste a já mám čím dál větší pocit, že vnímání kvalit auta u důchodců a matek na mateřské je patrně natolik odlilšné, že si tady můžeme plkat co chceme, ale jim prostě těch pár centimetrů výšky posazu a lepší rozhled jednoznačně přebijí fakt, že jsou ta auta ve všech ostatních ohledech nedůstojná kvalit jiných segmentů dnešní doby...


Tomáš "Vavris" Vavrečka
18. března 2019, 14:04
1
Toyota GT86: Samé otázky

RCNP: Zvláštní. Jezdil jsem BRZ v obou případech na letních originálních priuskách. PreFl se nechal přemluvit ke smyku velmi snadno, stačilo trochu zapumpovat plynem v zatáčce a už vlál, poFL, kterým jsem jezdil loni, byl mnohem více grippy. Dokonce se nás na tom shodlo více. Možná specifika novinářských kusů...

Tomáš "Vavris" Vavrečka
17. března 2019, 18:35
0
Toyota GT86: Samé otázky

Gangreen: To tvrzení, že většina nových aut stojí za.. je samozřejmě kravina.

Na druhou stranu, Toyobaru je specifický produkt. Výjezd ze zatáčky dveřma na před určitě není jediný správný, ale pokud jde o malé a relativně nevýkonné kupé, které sama automobilka prezentovala jako joymaker a věc driftovatelnou skoro pro každého, a u které je právě balancování na hraně jednou z věcí, která definuje smysl jeho existence, pak bych si troufnul tvrdit, že když "auto netlačí žádnou svoji část ven ze silnice, když na to při výjezdu dupnu" úplně přednost být nemusí.

TLDR verze: Toyobaru není auto na chirurgicky čistou stopu, pokud by neumělo boky, neexistoval by důvod, proč jej upřednostnit oproti hot hatchům.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
17. března 2019, 12:52
1
Toyota GT86: Samé otázky

Pokud u GT86 proběhly podobné změny jako u BRZ, tak podvozek za to samozřejmě může kolego. PreFL varianta BRZ taky jezdila bokem mnohem ochotněji než ta poFL

Tomáš "Vavris" Vavrečka
12. března 2019, 13:49
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

Před časem jsem to googlil a pokud si pamatuju správně, tak to bylo pro balkán a Španělsko. Ostatně, kdo byl někdy v Řecku nebo Španělsku musel sám vidět, e splašené malé věci obzvlášť od středozemních výrobců tam jsou ve velké oblibě...

Tomáš "Vavris" Vavrečka
01. března 2019, 08:14
0
Kdyby BMW znovu vyrobilo M3 E30, bylo by to fiasko.

Mi to přijde jako fejk i bez vložky :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
25. února 2019, 16:43
0
Za volantem: Ford Focus ST225

Ty cestovatelské sklony jsem sice neměl možnost vyzkoušet, ale čišely z toho. Vlastně jsem je asi měl vypíchnout v článku nějak důrazněji.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
25. února 2019, 16:25
0
Za volantem: Ford Focus ST225

Ne, srovnávám v intencích třídy - Golf, Megane, Civic... U nich ten pocit těžkého předku není přítomen. A ten nakoňovaný oranžín rval za ruce vážně brutálně :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
11. února 2019, 07:29
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Hmm, stejné chování jako v té naší. Vypadá to, že automat v Mazdě je další z řady obětí EURO 6c :(, u předfaceliftu si totiž takové chování nepamatuju

Tomáš "Vavris" Vavrečka
05. února 2019, 14:48
1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

RCNP: já takové přehřívání jako u Primacy HP ještě nikdy nezažil... A vážně to bylo na relativně krátkém úseku. Pár zatáček a brzdění na hraně a najednou to tancovalo jak valašská děvčica :D

Krab: On tam ten říz je i na trojku, akorát když typicky předjíždíš někoho, kdo jede 80, tak má trojka tuším něco pod 4500 otáček a než se to vymotá na slušnou akceleraci, tak je mezera pryč...

Tomáš "Vavris" Vavrečka
05. února 2019, 14:20
3
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Já si nemyslím, že předjíždění je problém auta. Předjíždění je čistě problém majitele - buď mu to vadí nebo nevadí.

Mi to třeba nevadí... :-) Naproti tomu vzpomínka, jak jsem se v divoce se zmítajícím BRZ pokoušel setřást nadopované Mini JCW s 300 koni, jak se priusky po 10 kilometrech přehřály , tím pádem se nedalo jet čistě, ani když člověk chtěl a přesto pak od řidiče té přemotorované mrchy na AD08R člověk slyší "ty vole, to bylo dobrý" a ne jen nudné zívání, vyvolává potěšení ještě teď .. :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
04. února 2019, 16:28
1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Vážně tady ten zahořklý panáček s cigárem píše o zábavě malých výkonů a řidičském zlepšování? :D Přísahám, že jsme v redakci neprováděli žádné pokusy s výměnou těl :D
A mám chuť se projet Velarem... vážně!

Tomáš "Vavris" Vavrečka
04. února 2019, 16:26
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

K tomu předjíždění - předjíždět s tím samozřejmě lze. S čím taky ne... ALE! Když vede cesta trochu do kopce a ještě jí třeba člověk nezná jako své boty, tak to v Toyobaru prostě není úplně s prstem v nose. Klidně se přiznám, že když jsem s tím jel loni z Prahy, tak jsem několik předjíždění musel prodat, protože když se za zatáčkou náhle objevila mezera a motor se zrovna nenacházel v rozmězí těch 600 otáček, kde jede, tak jsem to prostě nestihl... a se zmiňovanou okynou RS (ba i tehdejší NBFL s kompem) by to bylo bez ztráty kytičky.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
03. února 2019, 09:24
7
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Nemohl dovolit? Ale Krabe, vždyť ty jsi důvod č.4.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
02. února 2019, 21:17
0
Krátkozrakost a můj žlučovitý hněv...

Já taky ne, a to s Jeníkem sdílím nejen redakci, ale i rodné město :D
-
Komentář upraven 2. 2. 2019, 21:17:19

Tomáš "Vavris" Vavrečka
31. ledna 2019, 17:46
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

No, ano, bral jsem to minoritním pohledem soukromé osoby - člověk se z té ulity fyzické osoby nějak neumí setrvačností dostat. Jakmile v nákupu figuruje IČO, souhlasím, že VAG prostě nemá konkurenci, a že pravě flotily tvoří drtivou většinu nákupu v segmentu, to se nelze přít...

Tomáš "Vavris" Vavrečka
31. ledna 2019, 15:17
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Beast: vlezl jsem na Sauto. Vyfiltroval M6 a Supa od roku 2015. Je to mix... Stojí to +- stejně = cena klesá obdobně. U M6, stejně jako např.u Accordu, bývá poptávka po ojetinách vyšší než u nových aut, takže to moc neklesá.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
31. ledna 2019, 08:13
1
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Beast: ten enormní propad hodnoty bych očekával u Insi nebo Talismanu. Mazdy si naopak drží hodnotu podobně dobře jako koncern.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
26. ledna 2019, 13:24
0
Vzpomínka na zemřelý segment mainstreamové vyšší střední třídy - díl 2.

Při psaní jsem si samozřejmě vzpomněl :-) To o tom nerezu jsem četl taky, ale následně nemohl nikde dohledat, takže jsem raději nepoužil.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
22. ledna 2019, 18:59
2
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Taky mě tenhle argument překvapuje... Řekl bych, že společenský status obou značek je podobný... Zrovna v 90.letech navíc fičela Vectra, Omega a hlavně Calibra

Tomáš "Vavris" Vavrečka
22. ledna 2019, 16:58
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Proč skladovku Talismana místo skladovky Insi? Zajímá mě tvůj názor. :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
22. ledna 2019, 16:05
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Hlavně bych se bál spolehlivosti. Mazda sice proklamuje, že už vyřešeno, nicméně "proslulost" motor 2.2 diesel předchází. Japonce zkrátka vždy s benzínem.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
22. ledna 2019, 10:16
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Jelikož se jedna nastěhovala do Autíčkářovy garáže, tak o ní bude určitě ještě dost napsáno :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
22. ledna 2019, 10:10
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Facelift šestky s vypínáním válců pro EURO6c se mi bohužel prozatím jeví, že má trochu přistřižená křídla. Dýchavičnou bych ji nenazval, ale samozřejmou zatím také ne... Uvidíme, jak se to změni se zajetým motorem.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
20. ledna 2019, 16:41
0
O čem vlastně mluvíme v redakci, když se náhodou nebavíme o autech?

No, vůbec nic... Trochu se mi pomotali interpreti a já myslel, že to zpívá Sasha :D

Tomáš "Vavris" Vavrečka
20. ledna 2019, 15:52
19
O čem vlastně mluvíme v redakci, když se náhodou nebavíme o autech?

S dovolením se ujmu odpovědí

1. Určuje se to podle speciální stupnice. Tzv. Dobešovy stupnice. Ta spočívá v tom, že se na oranici u zatáčky vytvoří značky s odstupňováním po jednom metru, redaktoři pak jezdí kolem, a komu se podaří zahodit po havárii motor z auta nejdál, je nejlepší řidič.

2. To záleží na redaktorovi. Pro Kraba cokoli staršího 15 let, pro Adama cokoli s původem na východ od Warszawy nebo cokoli v čem se dá rozdělat oheň, pro Honzu cokoli z Itálie. Pro Matěje to, co má zrovna půjčené... V konečném důsledku je tedy zajímavé všecko :)

3. Dobře napsaný článek se pozná hlavně tak, že si s ním autor dává tolik práce, že jej nestihne vydat ve stanoveném termínu. V našem případě je použitím tohoto pravidla dobře napsaná většina článků.

4. Malíčkem se ještě drží liberálního středu, avšak nemáme pochyb, že se zanedlouho přestěhuje na kliniku a začne hlásat utopistické filozofie o rovnosti všech :)

5. Ne! Ano!

6. Protože jsme parta smradlavých prokrastinujících lenochodů, která musí v redakčním chatu zachraňovat pravdu na internetu a řešit všechna výše zmíněná témata, pro což nemají naše přítelkyně a manželky vůbec pochopení.

6. Myslím, že když jsem to poprvé slyšel, začal mi zrovna rašit prepubertální vimr pod nosem. Jinak je to hajzl, nechal Martu :)
-
Komentář upraven 20. 1. 2019, 15:54:21

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem