
Vavris
Jméno | Vavris Vavrisovic |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 15.9 hod. |
Příspěvků ve fóru | 559 |
Komentářů u článků | 1034 |
Pozitivních komentářů u článků | 268 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Zahořklý, ošklivý, zlý, nemá rád auta... |
Poslední blogy
Práce automobilového novináře je na hovno
Říká se, že práce motoristického novináře je vysněným zaměstnáním mnoha lidí. Jezdíte po světě, testujete nová a skvělá auta, děláte věcí, které vás baví…
99 důvodů proč chtít Miatu
Pořád mi to někdo připomínáte, tak to máte mít! Onanie začíná!!!
Nová auta nebo stará auta? Všechna dokáží nasrat...
Možná jste si za ty dva předchozí blogísky všimli, že tady budou vznikat jízlivé a nepříliš vážně myšlené věci. A do třetice to nebude jinačí…
Posledních 50 komentářů

i30N je za těch necelých 800 totální zjev a auto, které vlastně nemá konkurenci. Protiinflační hot hatch je trefný nadpis :-)

Z technických řešení, která zatím známe, a z prohlášení Ferrari, je poměrně jisté, že Purosangue bude s velkým náskokem nejlépe jezdící SUV, resp.dost možná jízdním projevem nebude SUV připomínat. Má to nízké těžiště, je to rozkročené, motor posunutý doprostřed... Srovnávat to s Q7 je totální nesmysl.
Jinak souhlasím, že 2 tuny jsou obecným pohledem hodně... Nicméně, v kontextu doby vlastně tolik ne... BMW M2 nebo Porsche 911 Turbo jsou auta s váhou mezi 1700-1800 kg. M3 běžně překračuje 1800. A všechna přesto jezdí podle všeho výborně - byť moje krevní skupina to taky není a od kamarádů novinářů slýchám, že jedna z věcí, které jim chybí v dnešní produkci nejvíc, je "způsob/pocit, kterým projížděla zatáčky lehká auta...".

A předpokládáš, že vyhyne přirozeným vývojem nebo v důsledku zhroucení premisy o nekonečném ekonomickém růstu?

No ale to je právě jádro myšlenky - bezpečné doporučení bez ohledu na typ motorizace, způsob užití a jiné požadavky = když někoho dneska pošleš k Toyotě, existuje vysoká pravděpodobnost, že vybere dobře, ať už budou požadavky jakékoli.

Děkuji, že jsi to napsal za mě... Souhlasím s Toyotou v článku a Hyundai je taky dobrý tip...

Vsadím boty, že třeba z čtveřice Astra F, Megane I, P306, Xsara, bys taky poslepu nerozeznal, co je co... Obyčejná auta jezdí velmj podobně řekl bych třeba... 40 let...

Jako ty začátky byly fakt vtipné... Asi vysmrknu nějaký blog na toto téma :)
-
Komentář upraven 12. 12. 2022, 21:22:35

Tož taková začátečnická chyba - brát glosy lidového vypravěče jako zdroj :D

Ehm... tam ve třetí řadě se hlásí pán a chtěl by k tomu něco říct...
To motto, co nedává valný smysl (nebudu se přít, doslova nedává), nevymyslel Vojta, ale asi já. Snad si pamatuju dobře, že to bylo v roce 2014 a rozhodně to nebyla znouze ctnost, ale výsledek asi týdenního brainstormingu v redakčním chatu. A na žádnou telenovelu přitom nikdo z nás nemyslel...
Chtěli jsme tenkrát vyzdvihnout hlavní devizy Autíčkáře - tedy originalitu, vtip, že to dělají nadšení nerdi a že jsme vlastně úplně jiní než mainstream... jenže když se člověk porozhlédl na internetu kolem, zjistil, že každý nabízí "to nejlepší čtení o autech", popřípadě to každý dělá "o autech nadšeně a hlavně jinak" (přitom úplně stejně jako všichni). Takže z toho nakonec vzniklo tohle obecené, neofenzivní, ale zároveň docela vystihující motto "Vaše každodenní dávka benzínu" - v redakci tehdy krom mě a Vojtěcha Dobeše, byl Vojta Kubiš (aka Greeny), Ondra Chamilla a začínal František... Takže redakce byla výhradně benzínová a odpovídal tomu i magazín, který bych nazval jako "osvíceně petrolheadský" a téměř výhradně benzínový - a tomu odpvídaly i plaivové preference čtenářů.
Motto nakonec přežilo několik redesignů stránky i nové logo (které už vymyslel zmiňovaný Vojta D. s Ivánkem, a které zpětně vzato musím pochválit co by velmi zdařilé), kdy se přemýšlelo nad kde čím...
Tož to jen takové historické okénko...

Ano, toto jsou 3 věčná témata. Máme ovšem naději, že v blízké budoucnosti o dvě z nich přijdeme :D
Co se týče olejů, fascinuje mě zejména:
- kolik je na internetu "tribotechniků"
- kolika "tribotechnikům" stačí ke štěstí jen viskozita - kdo by se jebal s nějakou normou/specifikací
- kolik "tribotechniků" do moderního motoru s minimálními vůlemi nalije olej 60, protože "to je to nejlepší, ne jako ty zasrané moderní vodičky..." :D
U pneumatik lze taky vypozorovat jisté zajímavé opakující se vzorce:
- "Testovací jezdec" doporučuje pneumatiky na malý hatchback dle své zkušenosti z velkého SUV
- "Testovací jezdec" provede generalizaci: "Pirelli Zero jsem měl a stojí úplně za hovno..", přičemž pomine takovou zbytečnost , že v dané řadě výrobce nabízí třeba 5 nebo 6 různých směsí od cestovní po okruhový masakr :D
- "Testovací jezdec" na základě svého mozkového myšlení a "specifického" vnímání vlastních schopností a zkušeností provede expertní doporučení typu: "Na sportovní jízdu třeba Toyo T1R - ty jsem měl, super lepidla, nešlo to urvat"
Jako další nekonečnou otázku bych zmínil:
"Chci si koupit první auto, rád bych si koupil xx nebo yy, co myslíte?"
Tam pak můžeme pozorovat odpovědi typu:
- Jsi blázen? S takovou mrdkou novou, plnou elektornických buzeračních věcí, se nikdy nenaučíš řídit. Kup si zz!
- Jsi blázen? S takovou mrdkou starou, bez žádných bezpečnostcních systémů, akorát zabiješ sebe, nebo nedejbože někoho dalšího. Kup si zz!
- Jsi blázen? Jen *** koní? S tím se ani nezařadíš na dálnici, na to se rovnou vyser...
- Jsi blázen? *** koní? Akorát zabiješ sebe nebo nedejbože někoho dalšího. My začínali na Favoritu a i to bylo kolikrát moc!
- Jsi blázen? Na takový starý pekáč pořádně neseženeš díly a navíc to bude rezavé...
- Jsi blázen? Kup si prosímtě něco pořádného, ať se aspoň naučíš seřizovat karburátor a nejsi další hejsek, co při defektu volá asistenci..

Martin: No, jestli ty nebudeš ten co jede v protisměru a kříčí na všechny, že jsou debilové a jedou v protisměru ;) SUV/crossover je dnes naprosto běžná volba. A krom stigmatických věcí jako GL AMG v černočerném paketu jsem nějak nikdy nezaznamenal, že by se řidiči SUV v provozu projevovali nějak závadněji než jiné kategorie aut...
Honza: Bez dětí, bez zvířat, v bytě... Z této startovací pozice to přesvědčení logicky moc získat nejde. Čímž nepopírám, že v mnoha případech tomu bude tak, jak píšeš...

To je dost kulhající přirovnání, vzhledem k tomu, že ten "3 dny starý rohlík" patrně stál více než to "dobré jídlo"


Dyť listopad je letos krásný! Ten profil trasy bude kruciální. Mi se to stalo před lety, když jsem koupil Corsu OPC - 20 km trasa periferiemi Ostravy v ranní špičce byla nic než otravná nuda, kterou jsem chtěl mít prostě jen co nejrychleji za sebou. Rádio Opelu navíc mělo mrtvý AUX, takže jsem ani nemohl poslouchat podcasty :D

Tož to je ale mrzuté... Článek bych shrnul jako dlouhé vyjádření moudra: "Levná auta na dodělání bývají ve výsledku nejdražší a stále na hovno"
A když se to spojí ještě s nutností cestovat 35 km v zácpě, to nemůže dopadnout jinak.
Tož já ti přeju Jeníku lepší cesty, fungující vozidlo a návrat entusiasmu. Fakt, že se můžu rovnou z domu vydat několika směry a hned narazím na hezké prázdné cesty, beru jako nejzásadnější faktor toho, že mě auta furt baví.
-
Komentář upraven 6. 11. 2022, 18:44:41

No... Co na to říct. Docela si vzpomínám, jak jsme tady na Autíčkáři před 5, 7 lety na neustále brblání "nová auta stojí za hovno, líp už bylo" vydávali články mapující velice bohatou a zajímavou aktuální produkci. Teď bohužel nelze než konstatovat "líp už bylo".
Jsem si jistý, že se to překlopí, ale vidím to tak na 5 let pusta...A doufám v nějaké výjimky.. nebo módu restomodů se speciálními povolenkami pro ICE. Elektromobily určitě budou za čas cool a fajn, ale mi budou chybět zvuky...
Jo a genocida aut jako Fiesta, Citigo a spol. je pomník zvrácenosti "jakože ekologické" politiky v individuální dopravě. Reálně není nic ekologičtějšího než malý benzínový prcek. Smutné


Co naše ex-Jarunka? žije ještě? Btw., bylo to auto od mámy, ne ode mě - proto vypadal jak vypadal :D


Já do toho nechci moc zabrušovat a zbytečně dělat zlou krev, kdyby to bylo nadepsané jako "dojmy", vůbec bych nereagoval... Ale byly tam "rady", tak jsem si neodpustil poznámku...
A poopravil bych minimálně dvě věci... tlak v pneumatikách je důležité kontrolovat (upouštět) hlavně po prvním stintu. S tím vypínáním všech asistentů bych byl taky opatrný - možná to tak nebylo myšleno, ale pro nováčka je určitě lepší nejdřív zjisti, kde to na něho bliká a až pak povypínat.

Já teď asi budu poněkud jízlivý, ale moje rada zní - nedávat rady o ježdění na okruhu po jednom ježdění na okruhu ;)

S tou Alfou si dovolím nesouhlasit. 164 krásně uzrála. Frantíci jsou taky takové zajímavé specifické kuriozity. (teda takhle od stolu, nejel jsem krom Omegy a Maximy v ničem... Ale jako daily to smysl rozhodně nedává :D
ad nadhozený topic. V rámci vymýšlení pičovin jsem našel Genesis Coupe V6 za 260 a napadlo mě, že (teď dostanu bídu) v LPG a s tažným na nosič na kola by to bylo zajímavé daily se super poměrem cena / ročník / výkon. Akorát vůbec netuším, jestli se to dá rozumně provozovat nebo tam člověk shoří na nějakých normálních komponentech... :D

Aha :D Já v tom kdysi jel na zadních sedadlech... ale to mi bylo tak 15

A bývalý místní diskutér MGRR má taky něco v nabídce :-)
https://auto.bazos.cz/inzerat/158024267/peugeot-605-20turbo-benzin-facelift-1998.php


Tak to je prča, protože z vozidel použitých do galerie článku bych si ve všech případech bez váhání vybral tu nejnovější variantu...
Přitom obecně tíhnu taky spíš k těm starým verglům...
BMW M3 bez zaváhání pouze do generace E92
Porsche 911 do 997 (ale tady bych po projizdce dost možná změnil názor)
naproti tomu Boxster/Cayman asi raději novější (samozřejmě s H6)
Mala Ferrari - čisté pohledem teoretika - F-355 nebo Modenu... (s manuálem prosím)
Civic Type-R? Gimme K20!
Mini? první moderní
Quattroporte... Předposlední
Zetko? No... Ne... Chvíli jsem váhal, ale pokud vezmeme v potaz sériový stav, tak to nejnovější, o které je EU ochuzena...
Ty jo, tak asi nejsem zas tak zastydlá konzerva :D
-
Komentář upraven 21. 9. 2022, 21:39:35

Shodou okolností jsem skoro stejnou specifikaci (1.5 TSi, manuál) vyfasoval na dovolené v půjčovně... A po konci tady na Autíčkáři na podzim 2019 to byl po třech letech můj první střet s novým autem. Zjistil jsem, že za 3 roky se toho hodně událo a já jsem asi totální tydýt...
tldr verze; Asi bych takhle po 3 dnech a 700 km jen stěží hledal důvody, proč bych chtěl mít raději O IV než O III.
a teď bodově:
- zmiňované zobrazení průměrné spotřeby (já pro změnu hledat aktuální spotřebu) jsem našel až druhý den zápůjčky... ve výsledku jo, moje chyba, ale jen to demonstruje totální konec doby "přijdu do auta a jsem doma po 10 minutách" a to se mi asi nelíbí. Prvních 30 minut jsem byl regulérně v pekle.
- funkci shortcutů jsem bohužel neměl čas objevit, tudíž jsem zůstal přinasrán, že pro skoro cokoliv musím udělat min. o jeden úkon navíc než u staré dobré obrazovky s tlačítky po stranách.
- 150 koní motoru 1.5 TSI na mě působilo unaveně a nijace už u prázdného auta... při plném obsazení to asi nebude zrovna trhač
- za to spotřeba je skutečně výborná. Taky jsem se při ježdění po různých španělskcýh dírách ve výsledku dostal pod 6,5l, což mi přijde boží.
- také mi hučela kola... což mi přišlo poněkud zvláštní, protože celkově mi utlumení auta (aerodynamický svist, podvozek) přišlo lepší než u předchozí generace
- je poznat, že Octa je mezigeneračně plavnější a pohodlnější. Značně. Vypadá to na konec stížností "ono to drncá"
- na druhou stranu mi osobně asi více vyhovovala lepší agilita OIII
- základní sedadla OIV moc fajn...
přestože to takhle bodově nevypadá nějak zle, a mé výtky se vztahují spíš na infotainment, na který jsem si prostě za 3 dny nestihl zvyknout, je tu ještě jedna věc, která je zásadní vzhledem k sympatiím.
O III na mě působí jako docela fajn auto. O IV na mě působila jako docela fajn něco ne přepravu osob a nevyvolávala žádný další dojem. (krom potřeby uživatele s nízkým exp lvl vyrvat tu lesklou pičovinu z palubní desky)
Nemám rád bezdojmové věci...
-
Komentář upraven 12. 9. 2022, 12:46:13


Tak se přiznám, že o téhle generaci jsem dosud neměl ani tušení. Ropná krize byl smutný příběh...
Jinak zmiňovaný výkon mi na danou dobu a kategorii auta přijde více méně obvyklý. Tohle prostě už nebyl Challenger, ale poměrně běžné kupé. V Evropě měla sportovní kupé naprosto běžně výkony 70-100 koní. A třeba Mustang Cobra druhé generace končil na 105 koních, pokud se nemýlím.

Brno? Možná jsem měl jen smůlu na nejhorší špičky, ale Brno mi nepřišlo o moc lepší než Praha... Tam prostě chtě nechtě skáčeš po 50 metrech a je to pruda... V Ostravě ti stačí tak 2-3 křižovatky, abys uměl najet na nějakou spojku, kde to fičí.

Nebudu si o ostravských řidíčích dělat iluze, nicméně Ostrava má jednu obrovskou výhodu, která přebije skoro všechno - díky svému roztahanému půdorysu a několika radiálám se skrz ní jezdí naprosto skvostně a navíc na hlavních tepnách fungují zelené vlny a večer se vypínají semafory (což sice zní logicky, ale stále častěji se setkávám s tím, že se nechávají běžet a člověk pak stojí v 11 večer na prázdné křižovatce jak dement). Za mě to je dopravní ráj.

Ten článek mi mluví z duše. Upřímně řečeno pořád nechápu, kde se v lidech bere tolik kyselosti a neustálé frustrace, jak je to na těch cestách hrozné.
Přesně jak píšeš - stačí koukat kolem, předvídat, zapojit empatii, nebrat každičký přešlap okolních jezdců jako útok na vlastní majestát.
Stejně jako ty, i já budu asi pro některé za hovado. Na druhou stranu, nevybavuji si, kdy naposledy jsem měl na cestách s někým "konflikt".
Co se týče dashcam kanálů, taky souhlas. Z toho co jsem viděl bych tak 9 z 10 označil za vylízané agresivní trotly s pocitem vlastní nadřazenosti a neomylnosti, kteří k pohodě na cestách rozhodně nepřispívají.

A hlavně... nadsázka, kluci, nadsázka... Klidně budu jezdit v Mazdě 121 DB... :D
..oukej, Nissan Micra CC bych asi nekousnul...

"(pro potřeby článku přehlídněme fakt, že funkční klimatizace bývá o něco lepší možnost, než stažená střecha v koloně uprostřed rozpáleného města)"
asi tak o milion procent lepší možnost... Ono, jezdit Fordem SportKa nebo Renaultem Wind je pro muže už samo o sobě velká výzva. Ještě tak být v těchto vozech nalezen bezvládně ležící na slunci a obklopen spoustou tělní tekutiny :D

S tou targou - Předpokládám, že na Camaru to je taky provozovatelné tak do 90 km/h a pak pulsace urve posádce uši? :D

Sorry, že vám tu oživuju mrtvolu, ale nad větou "psát pořád o sporťácích" jsem se fakt zasmál, protože uvažuju, ve kterém století tu vyšel poslední test sportovního vozu :-)
btw Violo, hejtovat koment od Břízy? Který je prostě jen typicky břitký? To je něco jako když utrhneš státem chráněnou kytku :(

Taky vám ten název neustále přeskakuje do gastroenterologické podoby jako mi?

Prodejní úspěch mi přijde jako velmi nevhodná metrika posuzování kvality vozu. Aneb otřepané: "žerte hovna, miliardy much se nemohou mýlit"

Mi se líbí, jak kvalita fotogalerie vhodně doplňuje to umělé dřevo a padesát odstínů béžové :D jinak moc hezký text.

Po dnešku musím říct, že k radosti je třeba zejména nemít střechu..
Miluju ty první dny po zimě, kdy to působí, jako by to bylo poprvé

Souzním se všemi tvými příspěvky, které jsi tu napsal :-)

Mám tu samou zkušenost jako Trinom - ze tří automotive firem to bylo všude velmi auto-friendly prostředí. Resp. podíl lidí, kteří se o auta nějakým způsobem zajímali, byl vysoký. Oproti jiným oborům rozhodně vysoký nadprůměr.

Hele, mi to vůbec nepřijde jako brečení. Je to pěkné shrnutí


Pěkné zapřemýšlení a vypíchnutí bodů... já bych z něj vyzdvihl především tu pasáž, že se automobilky stydí za to, že vyrábějí auta. Ono to totiž tak je.
Přeliv většinové společnosti od "auto je svoboda" k "auto je problém" je evidentní. Na jednu stranu to respektuji a chápu - ono by vážně nebylo dobré, kdyby objem dopravy rostl do nekonečna, na druhou stranu ale západní svět k takovému nárůstu sám směřoval a teď to je jen takové divení se, co že nám to vývoj způsobil.
To zmíněné "Stydím se, že vyrábím auta" je pak nejvíce patrné přímo na stránkách jednotlivých automobilek. Nalézt nějakou technickou specifikaci modelu je skoro nadlidský výkon. Přesně jak říká článek - auto je dnes degradováno na uživatelskou potřebu a marketingové informace se nesou pouze na vlnách konektivity, lajfstajlu a především ekologie. Propagační materiály se tváří, že vozidla nemají motory a dynamické hodnoty. Technické údaje jsou často schovány pod nějakým neviditelným odkazem hluboko v textu. Když to přeženu, z pohledu automobilem nepolíbeného člověka je to jako vybírat "lepší a dražší mobil".
To je ale asi přirozený vývoj, protože pro mladou generaci jsou auta prostě přežitek. Jasně, bude existovat určité procento výjimek, ale myslím, že v následujících letech budou velmi stoupat tendence řešit auto jako druh služby, sdíleného vlastnictví nebo prostě něčeho, co se bude způsobem užití blížit k předplatnému na spotify... Věřím, že za 30-40 let bude naprostým standardem nějaká "permanentka na mobilitu".
Je to špatně? Není. Svět jde kupředu. Nám to nikdo nebere - nepředpokládám, že by někdo někdy zakázal provoz starých aut. A jestli ho zakážou ve městech, tak ať, stejně pro zábavu jezdíme jinam...

Beastar: Ano, samozřejmě máš pravdu... Jen si na ten měnící se trend nějak nemůžu zvyknout :D

i20N je v té "základní" výbavě bez svoru, což je škoda, Swift stojí přes půl míče, což není úplně přátelská cena na prcka se 130 koni... Vůbec nechci zpochybňovat, že ta auta asi jezdí dobře...
Prostě jsem to myslel tak, že malá auta v zajímavé specce stojí klidně 450-500, kompakty se do 600 objevují až na výjimky jen ve specifikaci "mula pro servisního technika". Před dvěma lety byl ten výběr mnohem pestřejší.
Prostě stručně řečeno, auta jsou znatelně méně dostupná a projevuje se to obzvláště v těch nejnižších cenových patrech.

Já s tím mám jeden problém. Ve vyšších cenových sférách skutečně není problém vybrat si ze spousty aut, která jsou zajímavá a dobrá. Jako pravá socka však musím konstatovat, že při pohledu na nabídku do řekněme 600 tisíc se ten výběr dost komplikuje a s růstem cen aut je těch zajímavých modelů a konfigurací mnohem méně, než bylo donedávna zvykem...
-
Komentář upraven 23. 12. 2021, 12:17:16

Jako, ne že bych chtěl být nějaký sráč, ale jestli si to mladý bude krmit sám, tak si úplně nejsem jist, zda pro něho bude ok, že to žere 12 :-)

Cougar samozřejmě je nástupcem Probe. Je upečený z úplně stejného těsta a je i podobně cestovně zaměřen. K jeho smůle to už měla v té době předokolková neprémiová kupé spočítané
-
Komentář upraven 8. 10. 2021, 23:40:37
Poslední komentáře
- Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat.... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ona taky N52 žere minimálně o 1 l více, než přímovstřiková... - briza, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Záruka? - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No já teda popojížděčky po městě s N52 pod 11 neměl ... - HeavySmoker, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Nie je lepší dôkaz že interiér sa na Grecale podobá až príliš,... - Sato, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Z venku pekné aj ked na povodné grandturismo to nemá, a z vnútra... - Bernard L., Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No, na popojíždění do města baterkáč určitě smysl dává,... - Mechanik, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Záleží na tom, co si kdo pod pojmem "žravá" představí.... - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Souhlas, E87 130i mi dává největší smysl. Ojedinělá koncepce,... - kotzitzaq, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval... - sheogh, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Po tydnu s VW T-Cross ti prijde skoro kazdy jiny auto dobry 😆 - MMM, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Nevystačí
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
2003 rok výroby
206 koní výkon
3 934 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
54 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů