Vavris
Jméno | Vavris Vavrisovic |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 10.9 rok. |
Poslední aktivita | před 5.6 min. |
Příspěvků ve fóru | 560 |
Komentářů u článků | 1067 |
Pozitivních komentářů u článků | 289 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Zahořklý, ošklivý, zlý, nemá rád auta... |
Poslední blogy
Práce automobilového novináře je na hovno
Říká se, že práce motoristického novináře je vysněným zaměstnáním mnoha lidí. Jezdíte po světě, testujete nová a skvělá auta, děláte věcí, které vás baví…
99 důvodů proč chtít Miatu
Pořád mi to někdo připomínáte, tak to máte mít! Onanie začíná!!!
Nová auta nebo stará auta? Všechna dokáží nasrat...
Možná jste si za ty dva předchozí blogísky všimli, že tady budou vznikat jízlivé a nepříliš vážně myšlené věci. A do třetice to nebude jinačí…
Posledních 50 komentářů
V 987 2.7 jsem nikdy nejel. Ale celkově mi přijde 986 vůči 987 přesně tak, jak popisuješ - menší, kompaktnější, intenzivnější auto...
Henry: jj, Na 981 GTS mám úplně stejné vzpomínky... akorát tu dostupnost a přímočarost zábavy, kterou dává MX5, bych asi nehledal ani u 981..
V 981 Spyder jsem strávil žel jen pár kilometrů a jízda probíhala na 5, možná 6/10 schopností auta. Ale už jen těch pár kilometrů mi "urvalo dekl" a zbytek jsem si domyslel...
Začíná to vzhledem - doprdele, takhle má vypadat sportovní roadster. Přikrčený, rozkročený, rozpláclý... 981 je nejhezčí Boxster a pro mě jeden z nejhezčích roadsterů napříč dekádami.
Pak tady je ta věc pod kapotou... teda... spíš schovaná v útrobách. Zvuk, reakce, gradace - fenomenální. Jak to žere otáčkoměr, jak to cloumá s autem, když pravačkou necitelně škádlíte plyn. Jak to hýbe s ručičkama! Analogovýma! Ne displejem. A při přeřazení, podřazení nebo odstavení plynu to dodá jako bonus ty zbytečné zvuky... které v tomto případě nejsou tím laciným popcornem od Tesca, tady je to "roots in racing" brapapa, které k tomuhle autu prostě patří, chcete ho, milujete ho a působí naprosto adekvátním dojmem. Jede to jak prase, ale pořád ještě dostatečně "málo" na to, aby si člověk mohl vychutnat flatout.
Skořepiny od Porsche. Skořepiny od Porsche jsou dokonalé sportovní sedadlo (Zdravím teatrální tvrdou hnusnou pičovinu z M4 G82). Tečka.
Podvozek. Byl jsem upozorněn "Je to tvrdé na naše okresky". Jel jsem po ne zrovna hladkém kusu asfaltu a má odpověď je "Je to tuhé, není to tvrdé" Dvacítky v podbězích tlumeně pracují a karoserie při tom sedí ve své separátní zenové zahrádce. Rád bych napsal víc, ale bylo to jen těch 5 desetin...
Má to svor, má to poršácký shortshift, má to alcantaru všude možně, má to skvěle vybalancovaný elektrický posilovač, z pohledu přes kapotu a zrcátka se zastavuje srdce, má to motor s takovým množstvím charakteru, že jej nevyváží jakkoliv početné stádo elektrických koní a newtonmetrů... Dokonalý sportovní vůz moderní éry :-)
PS: Teď je mi docela líto, že už nepíšu pro Autíčkáře a ten testík jsem "si nevyžral" já :D
PS2: Boxster 987.2 S je rozhodně nedostatečná substituce :D
V 99% případů auto... protože 99% motorkářů nebude mít dostatečné schopnosti, vypínací mozek, nebo obojí, aby dokázali výhody motorky využít...
Ale na jaře jsem potkal nějakého nadsamce na AfricaTwin (!!!), který mě při velice kompetitivní jízdě v Boxsteru fakt nebrzdil ani trochu.
A minulý týden jsem zase potkal nějakého mlaďocha na motardu s crossovým (!!!) obutím, který dokázal držet na velice technickém úseku krok s NC 2.0 (byť kulhající a na totálně dřevěných gumách bez gripu)
Takže tak :D
...mi ty sbírky dycky přijdou jako bych měl někde ve sklepě ve vitríně mladou Scarlett Johansson a chodil se na ni jen dívat... :-P
Rok 1995 a desetiletý Vavris na výletě v Praze kňourá v hračkářství o velký model Bburrago 1:18 - od té doby stojí žlutý E-Type na různých vodorovných plochách v domě :-)
Zážitek závidím, byť se přidávám na stranu těch, pro které je E-type možná trochu overhyped. Na druhou stranu poprvé čtu o tehdejší cenně dané do kontextu tehdejší doby a jsem velice překvapen. To musel být naprostý masakr a "zlidovění" supersportovních výkonů.
Řekl bych, že je to trochu souboj ideálu a udržitelné reality. Každý víme, že jedno auto zkrátka nikdy nemůže splnit všechna očekávání. I sebelepší kompromis bude vždycky jen kompromis. U M3 Touring nikdy nepůjde sundat střecha, nebude mít styl starého youngtimeru, nebude mít přímočarost a syrovost pravých sporťáků a lesní cestu k chatě do kopce s ní asi člověk taky nevyjede :-) Na druhou stranu, všichni víme, že starat se o 5 aut je časově náročné tak, až to jednoho otráví a že ve výsledku většinu jízd a času chceme jezdit právě v nějakém skvělém kompromisním autě (a ne např. v nějaké nudné mule).
Takže za sebe říkám:
JEDNO auto NESTAČÍ
za obecně NEJEFEKTIVNĚJŠÍ řešení považuji vlastnictví dvou multitalentovaných vozidel
Za velmi ZAJÍMAVOU cestu (kterou právě prozkoumávám) považuji sdílení jednoúčelových aut (jejich nákupu a provozu) s jinými lidmi - ale je třeba takové důvěryhodné lidi, ochotné sdílet, najít.
IDEÁLNÍ řešení je mít 7 miliard dolarů, 20 skvělých aut pro různé účely a 1 full time pikolíka, který je bude udržovat.
Sport line byl můj nejoblíbenější Faťan, vypadalo to na těch pavučinách a s přidavnýma mlhovkama fakt dobře :-ú Silver line a Black line jsou hned v závěsu...
Mám z toho rozporuplné pocity, jako mnoho jiných věcí, i toto jsme v Česku implementovali jen tak na půl.
Oukej, máme tu dětské driftíky, bordel ve městě, spálené gumy a insta fejm u náctiletých whores a jednoduššího publika..
..ale žádní low lifes nelítali vzduchem, nic nehořelo, žádný lynč, lidový soud, ani předávkování párnem. Za mě nevyužitá příležitost. Takže příště líp, brikule...
PS: Jsou to čuráci, nedávejme jim další fejm, lajky a sdílení, i když to třeba chceme odsoudit.
-
Komentář upraven 12. 3. 2024, 08:43:49
-
Komentář upraven 12. 3. 2024, 08:45:00
Naprostý souhlas. Docela mě to štve. Ten zvuk je u 987 v pořádku, ale je velká škoda, že je oproti 986 značně méně intenzivní... Za mě 986 produkuje jeden z nej automobilových zvuků, které jsem měl to štěstí poznat.
"Je potřeba trochu si navnímat vnější rozměry, protože pozice volantem je jiná, než je člověk zvyklý z běžných aut. Cayman rozhodně není nijak přerostlý, ale pocitově je trochu širší."
Hlásím, že u Boxsteru 987 vnímám stejný problém a ani po pár tisících km jsem ještě nedovnímal 😃 Oproti subtilní 986 to je větší kus auta a obzvlášť ze začátku jsem měl pocit, že toho mám za sebou a vedle sebe strašně moc. A 981 je stejný skok od 987.
Jinak z dávné zkušenosti s 981 GTS, 986 S a současné 987 S potvrzuji, že jsou ta auta obecně hodná a ani jedno mi nepřišlo při vypnuté stabilizaci tricky. Na poměry MR koncepce jsou ty reakce u limitu takové hezky měkké a kulaté... Přesto bez uzardění přiznávám, že při průletu nějakou rychlejší pasáží raději nechávám zapnuto.
Mezi řádky mi tedy vychází to, co se o Skyactive X psalo od začátku - extrémně složitý motor, spotřeba podobná jako u klasického Skyactive, al dynamika nijak přesvědčivá?
Tak do tohoto tématu skvěle zapadá blog, který chci zrovna pustit ven... tak já jdu dopsat poslední odstavec a naházet tam nějaké obrázky a... ...spoustě lidí pohnout žlučí. :D
To je krásný příběh... Stačí nápad a nadšení a trochu virálního sdílení... a včas utéct :D
Ty jo, já jsem asi fakt ZEN...
Na silnici mě dokážou otrávit asi jen ty zmiňované Thali,e ix20, jedničkové Fabie, Tiidy, Berlinga a podobná havěť, která vede kolonu. Ale je to pořád jen zpomalení, takže co už...
Žádný jiný vzorec však vytáhnout neumím, ať se snažím sebevíc. Dodávky PPL mě neohrožují, řidiči BMW a Mercedesů s tmavými okny na mě nejsou agresivní. Spěchající arogantní manažery v Passatech a Superbech taky nepotkávám... Nevím no, já jsem prostěo becně docela spokojený :-)
PS: Když to je nějaký hillbilly tuning, co dělá pou anebo zmiňované velké nabubřelé SUV / prémiová limuzína s mujo tuningem nebo zatmaveným vším, je na 99% jisté, že se s tím člověkem nechci vůbec bavit... ale na cestě překvapivě ok...
Ty jo, to se tě snaží zabít pětina vozového parku ČR? Zajímavé :D
Podle mě si lžeš a potřebuješ CLS AMG nebo Range Rovera ;)
Ty jo, ono to vypadá jako docela hezké auto, na to, že to byl původně hnusák z kopřiv. :-)
Napadá mě, že všechno co jsem jezdil, mělo rok výroby
Sheogh: Hmm, srovnání točivého high-end čtyřválce s naprosto lidovou základní jednotkou... jakože, já ti nějak nevím, jestli to je úplně fér :D
Jinak je to nějaké divné - Fabia, Rapid, Leon - všude mi ten litřík žral 6, spíš 5,5, při příjemné svižné jízdě. Nedokážu si představit režím, během kterého žere 8 - tolik nežral ani při konstantní jízdě po dálnici v režimu 150-170. Leda že by ten T-Cross byl imrvére plný lidí :-)
Turbolag, který by stál za zmínku, jsem nikdy nepocítil. A už vůbec ne takový, že by bránil napojení na dálnici. Zvukem to nezapře chudoválcovství a pod 2000 otáček s tím není řeč, ale jinak mi ten motor přijde geniální.
Tož toto... jakože skončit, když to teprv začalo... Kubajz! :D
ad3: ANO! Již párkrát jsem se v noci v půjčeném autě přistihl, jak strašně nadávám přesně kvůli tomuto...
ad5: Nějak si nedokážu představit, co by se tam dalo napsat. EV? PHEV?
MBMB: Zadní náhon s nevypinatelnou stabilizací a rozložení hmotnosti 2 tuny :-)
sheogh: Ty jo, 1.0 TSI je teda za mě naprosto ultimátní lidový motor. Dynamika velmi slušná, spotřeba srandovní, servisní nároky směšné, spolehlivost příkladná. V čem jsi to měl?
Dneska jsem to viděl poprvé na živo a ačkoli nemohu soudit nic jiného než vzhled, použil bych 5er do článku: "5 aut, které symbolizují můj nezájem o novou automobillovou produkci.." :(
Na chvilku jsem se k tomuhle LC500 přichomejtnul... Vůbec, ale vůbec mě neoslovila barevná kombinace. Přesto je ten interiér naprosto boží. Tedy až na ovládání, to už není nic pro boomery - času moc nebylo, takže jsem zůstal v pasti po většinu doby :D Potřeboval bych tak 2 dny hádám... A pak bych byl spokojený jak želva.
Audio... uhhhh... tohle bych mohl... krásný zvuk.
Chybějící samosvor - meeeeeh. One tire fire included v základní výbavě. Přitom s LSD by to asi bylo moooc hezké, neboť i přes velký půdorys a hmotnost, kterou to nezapře, to má na předku gripu do aleluja. Lehce zmaten jsem byl z řízení, "chytrý" posilovač na mě působil zvláštně. Ale najel jsem v tom prd a kluci si moc nestěžovali, takže možná jen nezvyk.
V8 řízná a silná. Celkově v této konfiguraci na mě poněkud moc odtažité. Takže jsem naštěstí nemusel po cestě domů vymýšlet, jak přeříznout dům ve dví, abych si to mohl koupit Ale pokud bych někdy měl potřebu cestovat skrz Evropu v uměleckém díle, vím kam jít :-)
Skvělý test i text. Ale nemůžu se ubránit dojmu, že i kdyby do projektu G87 byl zatažen příčetný designér, tak je to prostě overkill... Moc nakoňované, moc nagripované, moc... moc všechno... Ale nepochybuji, že s další generací zase přibudou koně, přibude chytré elektroniky, přibude pár desítek milimetrů šířky pneumatik a ubyde dalších několik sekund z (již teď šíleného) času na Schleife. Akorát teda moc nevím, k čemu to je všecko dobré..
To je ale zajímavý stroj. A text již tradičně také velmi čtivý... Si ten motořidičák fakt musím konečně udělat nebo co :D
Tak to by tě teda mělo zajímat! Vvydechlá trochu je, resp. ten výkon je v tak úzkém spektru, že ji dneska obloží kde co... vlastnosti na limitu - nikdy jsem neřídil S2000 se sériovým torsenem, ale s lamelou to bylo tak čitelné a přirozené, že se člověk úplně rochnil v tom, poslat to vratama na krajnicu... A obecně, je otázkou, jestli se dá do 0,75 mega najít intenzivnější svezení...
No... cestovní... Mi teda F-Type přijde v první řadě jako nevychované hovado, pak až cestovní, pak až sportovní... :-) Ale hledíc na zážitkovou linku, proč ne...
Henry: Já měl krátký šolich s R8, u které proběhla RWD konverze a měla nějaký hrozný výfuk a ano, je to asi moc dospělé, ale jako posun mi to teda přišlo jednoznačně :-) Ale je pravda, že ty zážitky v dostupných rychlostech to úplně nenabídne.
Rada nad zlato - neměň... Nebo došetři aspoň dvojnásobek rozpočtu...
1. 996 - sdílím tvé pocity. Je to jistě skvělá all-round volba, ale syrovost S2K by ti imho chyběla velmi rychle. Jestli je teda cílem něco z dna Hondy zachovat... Pokud ne, Porsche je vždycky správná volba :-)
2. Budu teď asi patřit k podivínům, ale mě Elise/Exige vůbec nechytl tak, jak jsem čekal... Najel jsem v tom teda jen pár desítek km, a ano, je to ryzí a dá se tomu skrz podvozek na okresce furt stát na krku,jak to každou zatáčkou projede v absurdním tempu... Ale že bych z toho měl nezapomenutelný zážitek a říkal si "tohle strašně potřebuju" vlastně nenastalo... Možná to chce jen více času...
3. Vette je úplně jiné zvíře... Co se týče zážitků a syrovost, asi by to mohla být dobrá volba. Ale samotná sportovnost a přesnost šasi a řízení je dosti diskutabilní... Přestože po basic úpravách ta auta podávají šílené výkony...
4. Cat je boží... Když jede... Neznám nikoho, komu by Cat jezdil... Jakože dlouhodobě...všichni se s tím strašně trápí a je to prostě mrdka, která potřebuje neustálý servis...
5. Jako posun bych vnímal až něco jako R8, Cayman 981 GTS, Alpine...
6. Všecko jsem si vymyslel... S2k je krám... Dám 400 :D
i30N je za těch necelých 800 totální zjev a auto, které vlastně nemá konkurenci. Protiinflační hot hatch je trefný nadpis :-)
Z technických řešení, která zatím známe, a z prohlášení Ferrari, je poměrně jisté, že Purosangue bude s velkým náskokem nejlépe jezdící SUV, resp.dost možná jízdním projevem nebude SUV připomínat. Má to nízké těžiště, je to rozkročené, motor posunutý doprostřed... Srovnávat to s Q7 je totální nesmysl.
Jinak souhlasím, že 2 tuny jsou obecným pohledem hodně... Nicméně, v kontextu doby vlastně tolik ne... BMW M2 nebo Porsche 911 Turbo jsou auta s váhou mezi 1700-1800 kg. M3 běžně překračuje 1800. A všechna přesto jezdí podle všeho výborně - byť moje krevní skupina to taky není a od kamarádů novinářů slýchám, že jedna z věcí, které jim chybí v dnešní produkci nejvíc, je "způsob/pocit, kterým projížděla zatáčky lehká auta...".
A předpokládáš, že vyhyne přirozeným vývojem nebo v důsledku zhroucení premisy o nekonečném ekonomickém růstu?
No ale to je právě jádro myšlenky - bezpečné doporučení bez ohledu na typ motorizace, způsob užití a jiné požadavky = když někoho dneska pošleš k Toyotě, existuje vysoká pravděpodobnost, že vybere dobře, ať už budou požadavky jakékoli.
Děkuji, že jsi to napsal za mě... Souhlasím s Toyotou v článku a Hyundai je taky dobrý tip...
Vsadím boty, že třeba z čtveřice Astra F, Megane I, P306, Xsara, bys taky poslepu nerozeznal, co je co... Obyčejná auta jezdí velmj podobně řekl bych třeba... 40 let...
Jako ty začátky byly fakt vtipné... Asi vysmrknu nějaký blog na toto téma :)
-
Komentář upraven 12. 12. 2022, 21:22:35
Tož taková začátečnická chyba - brát glosy lidového vypravěče jako zdroj :D
Ehm... tam ve třetí řadě se hlásí pán a chtěl by k tomu něco říct...
To motto, co nedává valný smysl (nebudu se přít, doslova nedává), nevymyslel Vojta, ale asi já. Snad si pamatuju dobře, že to bylo v roce 2014 a rozhodně to nebyla znouze ctnost, ale výsledek asi týdenního brainstormingu v redakčním chatu. A na žádnou telenovelu přitom nikdo z nás nemyslel...
Chtěli jsme tenkrát vyzdvihnout hlavní devizy Autíčkáře - tedy originalitu, vtip, že to dělají nadšení nerdi a že jsme vlastně úplně jiní než mainstream... jenže když se člověk porozhlédl na internetu kolem, zjistil, že každý nabízí "to nejlepší čtení o autech", popřípadě to každý dělá "o autech nadšeně a hlavně jinak" (přitom úplně stejně jako všichni). Takže z toho nakonec vzniklo tohle obecené, neofenzivní, ale zároveň docela vystihující motto "Vaše každodenní dávka benzínu" - v redakci tehdy krom mě a Vojtěcha Dobeše, byl Vojta Kubiš (aka Greeny), Ondra Chamilla a začínal František... Takže redakce byla výhradně benzínová a odpovídal tomu i magazín, který bych nazval jako "osvíceně petrolheadský" a téměř výhradně benzínový - a tomu odpvídaly i plaivové preference čtenářů.
Motto nakonec přežilo několik redesignů stránky i nové logo (které už vymyslel zmiňovaný Vojta D. s Ivánkem, a které zpětně vzato musím pochválit co by velmi zdařilé), kdy se přemýšlelo nad kde čím...
Tož to jen takové historické okénko...
Ano, toto jsou 3 věčná témata. Máme ovšem naději, že v blízké budoucnosti o dvě z nich přijdeme :D
Co se týče olejů, fascinuje mě zejména:
- kolik je na internetu "tribotechniků"
- kolika "tribotechnikům" stačí ke štěstí jen viskozita - kdo by se jebal s nějakou normou/specifikací
- kolik "tribotechniků" do moderního motoru s minimálními vůlemi nalije olej 60, protože "to je to nejlepší, ne jako ty zasrané moderní vodičky..." :D
U pneumatik lze taky vypozorovat jisté zajímavé opakující se vzorce:
- "Testovací jezdec" doporučuje pneumatiky na malý hatchback dle své zkušenosti z velkého SUV
- "Testovací jezdec" provede generalizaci: "Pirelli Zero jsem měl a stojí úplně za hovno..", přičemž pomine takovou zbytečnost , že v dané řadě výrobce nabízí třeba 5 nebo 6 různých směsí od cestovní po okruhový masakr :D
- "Testovací jezdec" na základě svého mozkového myšlení a "specifického" vnímání vlastních schopností a zkušeností provede expertní doporučení typu: "Na sportovní jízdu třeba Toyo T1R - ty jsem měl, super lepidla, nešlo to urvat"
Jako další nekonečnou otázku bych zmínil:
"Chci si koupit první auto, rád bych si koupil xx nebo yy, co myslíte?"
Tam pak můžeme pozorovat odpovědi typu:
- Jsi blázen? S takovou mrdkou novou, plnou elektornických buzeračních věcí, se nikdy nenaučíš řídit. Kup si zz!
- Jsi blázen? S takovou mrdkou starou, bez žádných bezpečnostcních systémů, akorát zabiješ sebe, nebo nedejbože někoho dalšího. Kup si zz!
- Jsi blázen? Jen *** koní? S tím se ani nezařadíš na dálnici, na to se rovnou vyser...
- Jsi blázen? *** koní? Akorát zabiješ sebe nebo nedejbože někoho dalšího. My začínali na Favoritu a i to bylo kolikrát moc!
- Jsi blázen? Na takový starý pekáč pořádně neseženeš díly a navíc to bude rezavé...
- Jsi blázen? Kup si prosímtě něco pořádného, ať se aspoň naučíš seřizovat karburátor a nejsi další hejsek, co při defektu volá asistenci..
Martin: No, jestli ty nebudeš ten co jede v protisměru a kříčí na všechny, že jsou debilové a jedou v protisměru ;) SUV/crossover je dnes naprosto běžná volba. A krom stigmatických věcí jako GL AMG v černočerném paketu jsem nějak nikdy nezaznamenal, že by se řidiči SUV v provozu projevovali nějak závadněji než jiné kategorie aut...
Honza: Bez dětí, bez zvířat, v bytě... Z této startovací pozice to přesvědčení logicky moc získat nejde. Čímž nepopírám, že v mnoha případech tomu bude tak, jak píšeš...
To je dost kulhající přirovnání, vzhledem k tomu, že ten "3 dny starý rohlík" patrně stál více než to "dobré jídlo"
Dyť listopad je letos krásný! Ten profil trasy bude kruciální. Mi se to stalo před lety, když jsem koupil Corsu OPC - 20 km trasa periferiemi Ostravy v ranní špičce byla nic než otravná nuda, kterou jsem chtěl mít prostě jen co nejrychleji za sebou. Rádio Opelu navíc mělo mrtvý AUX, takže jsem ani nemohl poslouchat podcasty :D
Tož to je ale mrzuté... Článek bych shrnul jako dlouhé vyjádření moudra: "Levná auta na dodělání bývají ve výsledku nejdražší a stále na hovno"
A když se to spojí ještě s nutností cestovat 35 km v zácpě, to nemůže dopadnout jinak.
Tož já ti přeju Jeníku lepší cesty, fungující vozidlo a návrat entusiasmu. Fakt, že se můžu rovnou z domu vydat několika směry a hned narazím na hezké prázdné cesty, beru jako nejzásadnější faktor toho, že mě auta furt baví.
-
Komentář upraven 6. 11. 2022, 18:44:41
No... Co na to říct. Docela si vzpomínám, jak jsme tady na Autíčkáři před 5, 7 lety na neustále brblání "nová auta stojí za hovno, líp už bylo" vydávali články mapující velice bohatou a zajímavou aktuální produkci. Teď bohužel nelze než konstatovat "líp už bylo".
Jsem si jistý, že se to překlopí, ale vidím to tak na 5 let pusta...A doufám v nějaké výjimky.. nebo módu restomodů se speciálními povolenkami pro ICE. Elektromobily určitě budou za čas cool a fajn, ale mi budou chybět zvuky...
Jo a genocida aut jako Fiesta, Citigo a spol. je pomník zvrácenosti "jakože ekologické" politiky v individuální dopravě. Reálně není nic ekologičtějšího než malý benzínový prcek. Smutné
Poslední komentáře
- VK, Asistenty, které otravují, nemohou...
Další stupeň bude legislativně znemožněné vypínání... - Vavris Vavrisovic, u blogu Porsche Boxster 987.2 S - Život...
To nikdo neví :D - scadar, Asistenty, které otravují, nemohou...
S clankem 100% souhlasim, zejmena s tim, ze s asistenty neni... - ReVolte, u blogu Porsche Boxster 987.2 S - Život...
A bude inzerát a NDFL nebo zase jiný směr? :D - rock, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
ad Jardův komentář, tedy jeho závěr: Přesně obráceně:... - bitner, Asistenty, které otravují, nemohou...
Uplne zbytecne ty povinne assistenty nejsou. Je to jeden z vice... - Carlie, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Pokud se chcete podívat na fotky zrenovované polopancéřované... - krab, u blogu Krabova garáž v roce 2024,...
jo, je fakt, že C6 je první Vette co přišla v rámci designu... - Marek Brunner, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Názor kolegy Jardy není můj, stačí si přečíst název... - Paja.k, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Autore opravdu myslite, ze ta Voska mohla za to, jakou svoloc... - Sato, u blogu Krabova garáž v roce 2024,...
C6 vyzerá stále super :) Kto by jej typoval tie roky. BTW... - Marek Brunner, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
I výjimky se najdou…:) - Sato, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
"Řečeno suchými čísly je to vlastně velmi podobné... - rock, Dacia Duster Expression ECO-G 100: Bič...
Mně to právě docela zaujalo; v poslední době jsem zlenivěl... - rock, Dacia Duster Expression ECO-G 100: Bič...
Ber to tak, že tě tím rejpáním udržuji ve střehu :-)....
Poslední inzeráty
1985 rok výroby
135 koní výkon
4 087 ccm objem
1976 rok výroby
250 koní výkon
6 600 ccm objem
1958 rok výroby
326 koní výkon
6 400 ccm objem
1989 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
45 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný řez okreskou
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí
23 komentářů - 2015 Dodge Challenger V8 Hemi 5.7 Shaker Widebody : Uřvaný chuligán
22 komentářů - Yamaha ve světě aut: Když se motorkáři spojí s motoráři
21 komentářů - Retro okénko Petra Přikryla: Škoda 100 - auto, které naučilo řídit tisíce motoristů
21 komentářů