reklama
načítám data...

Vavris

JménoTomáš Vavrečka
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 3.6 rok.
Poslední aktivitapřed 59.4 min.
Příspěvků ve fóru388
Komentářů u článků528
Pozitivních komentářů u článků32
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Řidičský purista a tradiční petrolhead, který odmítá plýtvat časem v nudných autech a zoufale potřebuje mnoho volných desetitisíců, aby jeho přeplňovaná Miata jezdila tak, jak by si přál.

Posledních 50 komentářů

Tomáš Vavrečka
17. července 2017, 14:05
0
Jaká je vaše nejoblíbenější silnice? | Autíčkář se ptá

Pridam trochu exoticky typ.

Rhodos - prakticky cele stredozemi a zapadni pobrezi je jedna nekoncici, liduprazdna a kvalitni horska okreska!

Tomáš Vavrečka
14. července 2017, 08:28
0
Hyundai i30 N vstupuje do světa dospělých hot-hatchů

Dominik má vždy správné informace, takže i30 N skutečně má mít elektronicky řízený LSD, třeba jako Golf GTI Performance. Takže žádné XDS aka ESP s prodlouženým pazourem :-)

Tomáš Vavrečka
13. července 2017, 16:02
0
11 osmiválců s nejlepším zvukem

Ten údaj o hmotnosti uvádělo při představení samo BMW a také internety praví, že S65 má být o 15 kg lehčí.

Tomáš Vavrečka
13. července 2017, 15:54
0
11 osmiválců s nejlepším zvukem

S32B56. Jak jsem na takovou blbost proboha přišel? :-) Díky za upozornění, musel jsem zrovna myslet na bůh ví co.

Tomáš Vavrečka
04. července 2017, 14:00
0
Zadokolka, či předokolka? Toť otázka! | Ptejte se Vojty

To je teda skutecny masakr. Asi si na chvilku prestanu nadavat na ceskeho uredniho simla.

Tomáš Vavrečka
04. července 2017, 09:30
0
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Před branou luxusu

Presne tyto tri veci me stvou i na domacim sluzebnim Superbu, plus jeste bouchani pri prejezdu nerovnosti. Lec v testovacim Golfu jsem je vubec nezaznamenal. Obzvlaste DSG bylo jak z jineho sveta. No a evidentne jeden Golf muze byt jiny, nez jiny Golf... Takze se mi ted na mysl opet vkradaji myslenky o rozdilne kvalite novinarskych a beznych aut.

Tomáš Vavrečka
02. července 2017, 22:51
1
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Před branou luxusu

Já to taky nechápu. Každý milovník amerik, sporťáků, youngtimerů, prostě každý petrolhead přece ví, že Golf je to nudné, celkově průměrné a ničím zajímavé německé auto pro vohnouty, kteří neznají nic lepšího...

Kdybych psal test já, asi bych byl poněkud mírnější v obhajování jeho ceny (je to prostě nesmyslná novinářská specifikace), nicméně to nic nemění na tom, že na testovaném Golfu se stěží hledaly chyby... Tak a teď je ze mě asi bývalý milovník ryzích řidičských aut :-)

Tomáš Vavrečka
27. června 2017, 21:46
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Myslím, že Boxster S a S2000 jsou dobová špička "dostupných" řidičských roadsterů, akorát každý na to jde jinak. Zbytek (Z4, SLK, apod.) hraje druhé housle.

Tomáš Vavrečka
27. června 2017, 16:17
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Myslím, že za 400 se pořád ještě slušná S2K sehnat dá, zas ty ceny nežeňme do nebes. No a jinak, variant do půl mega je hodně, ale co se týče čistého řidičského zážitku, nevím o jiném autě, které bych před Hondou upřednostnil. Ale to šlo asi poznat z toho článku. :-)

Tomáš Vavrečka
22. června 2017, 15:10
0
Jak prodat auto a nezbláznit se z toho

Potvrzuju. Neobvykla auta jsem prodal vlastne vsechna na prvni dobrou.

Tomáš Vavrečka
21. června 2017, 18:21
0
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi: Soukromý tryskáč

Krocan: Pokud na neco narazis, tak to klidne napis - bude to pro dobro vsech ;)

A Adam to ma blbe, za trest sam okusi, jake to je fungovat na naftu s mocovinou :) aspon dve deci...

Tomáš Vavrečka
15. června 2017, 21:27
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Tak objektivní Autíčkář nebyl asi nikdy. Celá stránka je už od začátku průmětem osobností redaktorů, kteří mají své subjektivní pravdy. Ovšem čím je tento článek o ORS manipulativní a tendenční, to je mi opravdu záhadou. :-)

PS: shadow ninja zdraví Franze :-D

Tomáš Vavrečka
08. června 2017, 13:53
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Resp. je ekonomičtější, než u auta, které třeba sice neztrácí na ceně, ale žere a vyžaduje nákladnější servis.

Tomáš Vavrečka
08. června 2017, 13:52
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Že se vám tady do toho vmísím. Jak tady padlo, že nové a levnější = lhaní si do kapsy, tak zrovna v bitnerově případu bych to viděl přesně opačně. Pokud někdo chce velké / silné / sportovní / terénní auto, nebo střídá auto co dva roky, je pro něj samozřejmě výhodnější ojetina. Ale pokud je někdo nenáročná, stačí mu Sandero nebo jiný levný ekvivalent, dá si do něj ještě k tomu LPG a nechá si ho třeba 10 let / 200tkm, tak ho posléze může klidně hodit ze skály a celkové náklady na kilometr budou směšné.

Když Bitner jezdí za 1,20Kč/km a amortizace auta jej vyjde na zhruba 1Kč/km, tak po přičtení nějakých sranda servisů (za deset let normálního provozu by mělo jednoduché auto žádat jen pneu, olej a brzdy) vyjdou celkové náklady na km na cca 2,50... Ruku na srdce pánové, tolik utratíme u těch našich verglů jen za PHM. Pokud někomu stačí Sandero, Yaris, Fabia, nemusí být ani koupě nového auta nějak zásadně neekonomická

Tomáš Vavrečka
05. června 2017, 14:45
0
Tomáš Vavrečka
03. června 2017, 09:43
0
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

Krab: zvuk Boxsteru je uchvatny. Kdyz ti zajeci za uchem prisera, je to na husi kuzi :)

Semry: 350Z je mozna nedobry sportak na extremni jizdu, nicmene jako sportak na kazdy den mi pasuje skvele. Pri kazdodennich jizdach asi nebudes jezdit jen po prazdnych okreskach. Naopak si i pri bezbem lopoteni uzijes zvuk motoru, hrubou mechaniku auta i ten lehce chuligansky charakter. A zadna rozbredla zaba, ktera by kazila radost z rychle jizdy, to taky neni.

Tomáš Vavrečka
02. června 2017, 11:10
0
Kafe a káry v Ostravě: Napoprvé úspěch

Tak příště. C70 bude vítaný exponát.

Tomáš Vavrečka
02. června 2017, 11:09
0
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

No a 20k€ je jen za to HF, když se jedná o EVO leze to i přes 60. A úlet to teda je, holt Integrala je legenda.

Tomáš Vavrečka
02. června 2017, 08:53
1
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

Neber to zle, ale tohle mě rozesmálo :-) Hlučné, rachotící, řidičsky velmi únavné a ke všemu staré italské auto je myslím úplný opak věci, kterou by chtěl člověk používat každý den. No a pak ti onen zprostředkovatel nejspíš opomněl říct, kolik taková Integrála dneska stojí :-)

Tomáš Vavrečka
01. června 2017, 20:45
0
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

Boxster 986 je boží. Kterou variantu jezdíš? Vlastně mi 986 asi přijde čistší a přimočařejší než obecně více chválená 987. I když to může být jen tím, že když jsem jezdil s 987, byl jsem ještě o kus větší poleno, než při řádění s 986... :-)

Tomáš Vavrečka
01. června 2017, 11:59
1
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

No jo, ale ono je to fakt těžké když si tazatel nastavil kritéria takto :) Nejvíc by se mi líbilo navýšit rozpočet a pořídit 350Z

Tomáš Vavrečka
01. června 2017, 11:57
0
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

MR2 mi přijde hraniční už i odkládacími prostory. Přece jen člověk občas potřebuje převést aspoň větší nákup. 350Z by byla ideální, ale zatím stojí moc.

Tomáš Vavrečka
01. června 2017, 11:54
0
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

944 a 200 sx na denni ježdění? To by chtělo spoustu sadismu, ať už k sobě nebo k autu. Přece jen by byla asi škoda týrat takové youngtimery v zimě nemluvě o tom, že třicet let staré auto nebude ideální ani z hlediska spolehlivosti.

Tomáš Vavrečka
01. června 2017, 07:39
0
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

Teda Vojto, teď budem zas za propagátory. :-) Je to tak, jak píše C70C. Kdyby byl rozpočet vyšší nebo nebyl požadavek na RWD, byl by prostor ke kreativitě, takhle jsme všichni nahraní.

Tomáš Vavrečka
17. května 2017, 20:44
0
Ptejte se: Tracktool za 200 tisíc

V tomto konkrétním případě bych svor neviděl jako nějakou kruciální záležitost - na hladkém rychlém okruhu si lze v pohodě vystačit i s otevřeným. Mimoto, svor lze přikoupit skoro do čehokoliv.

Tomáš Vavrečka
16. května 2017, 21:18
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

BiC: Tohle se mi nelíbí a musím se kolegy Adama zastat. My v zásadě vůbec nic nemáme proti kritice. Jakkoli se šéfredaktor Vojta snaží proklamovat, jak se chceme od punku přiblížit profesionalitě, nic to nemění na tom, že jsme stále jen banda nadšenců, kteří obsah webu tvoří ve svém volném čase, a tedy je jistě mnoho prostoru pro kritiku a zlepšování. Jenže aby kritika padla na úrodnou půdu, musí být podnětná a to posty výše bohužel nejsou. Je hezké, že Adam dostane silácké doporučení, aby psal o kytkách nebo neposlouchal baby na pavlači, ale z toho si můžeme vzít leda... Nic... Lepší pro obě strany by jistě bylo napsat, co konkrétně se nelíbí.

Tomáš Vavrečka
06. května 2017, 09:37
0
Kafe&Káry Brno vol. 18: Už tuto neděli!

Zkus. Nebudeš tam jediný Pražák ;)

Tomáš Vavrečka
05. května 2017, 16:11
0
Kurví auta charakter?

Který článek to byl? :D

Tomáš Vavrečka
04. května 2017, 20:32
0
11 čtyřválcových aut s nejlepším zvukem

Mi osobně zní subarácký boxer trochu pětiválcově.

Tomáš Vavrečka
04. května 2017, 20:30
0
11 čtyřválcových aut s nejlepším zvukem

Pravda, K20 jsem původně vůbec nechtěl zmiňovat, ale když už byla společná položka... :) Navíc v celkovém kontextu vůbec nezní marně.

Tomáš Vavrečka
27. dubna 2017, 15:37
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Kozy... Kozy RS :D To je dobry :D

Tomáš Vavrečka
27. dubna 2017, 07:14
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část první

Dobri, tak tedi zavedem novi trendi a zkusime psat jako zastupci jisti zvlastni zkupini? Bude to sranda :D

Tomáš Vavrečka
24. dubna 2017, 17:20
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Briza je klasik, ten nezklame nikdy :D

Tomáš Vavrečka
24. dubna 2017, 07:43
0
Hrdinové za babku: Mazda Xedos 6

Tak redakční kolega Dan mne upozornil, že Xedos byl reálně rychlejší, než by se z papíru zdálo a dokázal v pohodě uhnat i první Fabii RS, takže jsme s Bitnerem vsadili na špatného koně :-)

Tomáš Vavrečka
23. dubna 2017, 20:38
0
Hrdinové za babku: Mazda Xedos 6

Já bych si teda taky vsadil na Fabii, i když by to bylo asi jen o prsa korejské ženy... Musíme přemluvit někoho s Xedosem, aby to vyzkoušel :-)

Tomáš Vavrečka
19. dubna 2017, 08:52
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Super, rád vyzkouším. Snad bude přítomna i nějaká sériová NB k porovnání.

Tomáš Vavrečka
19. dubna 2017, 08:50
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Já to myslel spíš z hlediska projevu. Renaultí 1.6 je živá, ale obyčejná atmosféra, chybí ji ta špona, kterou chytne TU nad 5000 ot.
A že by těžší a slabší Clio bylo rychlejší, než Saxo/106 je taky nějaké podivné. Rallye mohla být i 1.3 95k nebo 1.6 8v 100k. Nebyl to i tento případ?

Ale samozřejmě Clio 1.6 je hezký tip na zadání dotazu.

Tomáš Vavrečka
19. dubna 2017, 08:35
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Ke Cliu RS chováme hlubokou úctu a snad mužů slíbit, že se tady v budoucnu objeví více, ale jak sám píšeš, RS za tázaný rozpočet určitě nepořídíš.

Co se týče té 1.6, nikdy jsem v Cliu s tímto motorem nejel, ale soudě dle většího Megane to s VTS/S16 moc srovnávat nepůjde.

Tomáš Vavrečka
13. dubna 2017, 11:47
1
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Se jen zeptám, k čemu to? Krom machrování v levém pruhu dálnice? Golf R má 300 koní a rychlý je až absurdně. Po deseti sekundách předjíždění se člověk na okresce řítí rychlostma, za které si koleduje o obecné ohrožení. Předjíždět se s tím dá s prstem v nose prakticky za jakýchkoliv podmínek. Opravdu nevím, co bych dělal s dalšíma 100 koněma.

Tomáš Vavrečka
13. dubna 2017, 08:40
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

To máš teda velmi náročné požadavky :) Mi přišla velice dostatečná už služební 2.0 TDI. RS má výkonu, že už je děsivě rychlá, když se člověk chvilku zapomene na plynu :)

Tomáš Vavrečka
11. dubna 2017, 23:08
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Před třemi roky tu vůbec nebyly testy nových aut a před dvěma spíše sporadicky, ale dobrý no :-) (krom toho, tebe tady pozoruju cca poslední rok?) Objektivní nebyl Autíčkář nikdy - subjektivně pojaté tady jsou téměř všechny články. Slovo underground nikdo nepoužívá a kdybychom byli hlavní proud, tak na kafe&káry jezdí Octavie a Golfy. Co tam máš dál? :-)

Tomáš Vavrečka
11. dubna 2017, 19:45
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

A nemůže to být prostě tím, že se nám Mazdy líbí? Třeba jednoduše proto, že disponují souborem vlastností, které se nadšencům do aut úžasně trefují do vkusu?

Tomáš Vavrečka
10. dubna 2017, 15:27
0
Autíčkář na lovu: Sportovní poklady za pár

bobo: No jo, odkaz se mi někam zatoulal. Díky za upozornění, už je přímo v odstavci

Tomáš Vavrečka
07. dubna 2017, 20:00
0
Citroën C3 - radost na kolečkách

Šéfredaktore, bodejť by ten 1.8 TSI nevypadal líp, ve 200.000km musel být v tom autě už třetí :)

Tomáš Vavrečka
05. dubna 2017, 20:17
0
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

Dítě v MGF apod.? Dvanáctiválcový Jag? Popravdě se teď trochu bojím, že se Mondieu prodá a vy budete očekávat takové věci. :D Přeci jen to bude auto, jež bude muset zastávat jakési povinnosti, tudíž nesmysl jen v rámci mezí :)

Tomáš Vavrečka
05. dubna 2017, 08:48
4
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

Vzhledem k ožehavosti tématu jsem si dovolil dopsat i druhý pohled . Snad mě šéfredaktor nevyhodí :-)

Tomáš Vavrečka
03. dubna 2017, 08:50
0
Tomáš Vavrečka
03. dubna 2017, 08:48
2
reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Electra 225  1969
Buick Electra 225

1969 rok výroby
365 koní výkon
7 000 ccm objem

Lincoln MK 6 Mark VI 1981
Lincoln MK 6 Mark VI

1981 rok výroby
130 koní výkon
5 000 ccm objem

Cadillac deVille SeadanDeVille 1980
Cadillac deVille SeadanDeVille

1980 rok výroby
140 koní výkon
6 000 ccm objem

Oldsmobile Delta 88 Royale  1979
Oldsmobile Delta 88 Royale

1979 rok výroby
161 koní výkon
5 733 ccm objem