reklama
načítám data...

Vavris

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš "Vavris" Vavrečka
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 4.2 rok.
Poslední aktivitapřed 13.0 hod.
Příspěvků ve fóru415
Komentářů u článků636
Pozitivních komentářů u článků60
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Řidičský purista a tradiční petrolhead, který odmítá plýtvat časem v nudných autech a zoufale potřebuje mnoho volných desetitisíců, aby jeho přeplňovaná Miata jezdila tak, jak by si přál.

Posledních 50 komentářů

Tomáš "Vavris" Vavrečka
17. února 2018, 14:29
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Já jsem za pondětnou kritiku vždycky rád. Ale hrubky s/z? Kde? Věta s diferenciály nedávala příiliš smyslu, to je pravda :-)

EVO není zmíněno z jednoduchého důvodu - článek není natahovací, těch aut by se dalo vymyslet ještě mnohem více, zřejmě se dočká pokračování a třeba v něm bude i EVO. S2000 není zmíněna záměrně - ta už začala zdražovat a "právě teď" u ní bylo cca před dvěma až čtyřmi lety.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
13. února 2018, 07:26
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Je někde přehled barevné palety pro C70? Googlil jsem mohutně, ale komplexní přehled se mi nepodařilo najít - saffron je tedy nějaký jiný odstín?

Tomáš "Vavris" Vavrečka
11. února 2018, 10:35
0
Příležitostný tuning aneb jak jsem začal upravovat Rudou Potvoru

A jo, já zapomněl, že tam byly i ty menší 235ky

Tomáš "Vavris" Vavrečka
11. února 2018, 09:12
0
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Hanyz: Diskuze chceme co nejplnější! Díky nim je Autíčkář, jaký je. Můj poněkud ironicky příspěvek byl reakcí na ty typické stesky, které se objevují pod skoro každým testem Škodovky - že jdem Škodě na ruku a že Škodovek testujeme moc...

Tomáš "Vavris" Vavrečka
10. února 2018, 19:36
0
Příležitostný tuning aneb jak jsem začal upravovat Rudou Potvoru

Jestli máš NAFL, tak jsou větší kotouče zbytečnost, zaměřil bych se, jak říká Franta, na desky, hadice a celkovou kondici soustavy.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
10. února 2018, 14:51
4
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Shrnovačka pro chytré děti:

Opět všichni tak strašně nechcete číst testy Škodovek, že tady opět máme spoustu kliků a rozsáhlou diskuzi. A protože jistě dobře víte, z čeho je webový magazín živ, dovedete si určitě také představit, co to bude znamenat do budoucna. Správně - testy Škodovek se tu budou objevovat i nadále pravidelně ;) Pokud jste tedy Octavií uraženi a aktivně jste se zapojovali - pogratulujte si :-)

Pak tady máme to PR a propagaci Škodovky. Je to už takový folklór, že... No co si budeme povídat, Honza Octavii zpropagoval přesně podle not, které nám přišly z Boleslavi. Zejména neopomněl zmínit nepohodlná sedadla, laciné materiály anebo ne zrovna ideálně se chovající převodovku - přesně tohle po nás chtěli markeťáci obzvláště zdůraznit. Větu "Výsledná cenovka atakující jeden milion korun je tak skutečně trochu mimo" nám pak vytučnili a zvýraznili červeně abychom ji přesně v tomto znění použili - jakoby snad věděli, že jí v textu někdo mine a pak bude v diskuzi argumentovat cenou Mondea nebo Mazdy 6... Chytří kluci to jsou... :-)

No a na závěr snad zbývá jen dodat, že ty Lexusy, Porsche a Subaru vážně netestujeme proto, že bychom nechtěli...

Tak hezké víkendové odpoledne všem a radujte se z bronzu Verči Vítkové :-)
-
Komentář upraven 10. 2. 2018, 14:52:43
-
Komentář upraven 10. 2. 2018, 14:54:15

Tomáš "Vavris" Vavrečka
09. února 2018, 13:16
0
Tomáš "Vavris" Vavrečka
09. února 2018, 10:10
0
McLaren Senna: 800 koní, 800 Nm, 800 kg přítlaku!

O provozování F1 jako dailycaru mám značné pochybnosti. Řekl bych, že nebude o nic lepší daily, než Senna. No a místo desetinek to na časech na okruzích reálně určitě budou vysoké sekundy.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
27. ledna 2018, 10:12
0
Kia Stinger 2.2 CRDi 4x4: Konečně je to tu!

Pokud mohu mluvit z vlastních velmi krátkých zkušeností, působí Stinger mnohem dotazenejsim dojmem. Ale spíš je to otázka na kolegy , kteří s oběma auty něco najeli

Tomáš "Vavris" Vavrečka
22. ledna 2018, 09:54
0
Ptejte se: Nové nebo ojeté za 300 tisíc?

To je nějaký příliš pesimistický propad hodnoty - aka nejnižší výkunpí cena v autobazaru, ne? Rapidy 2014 začínají na ceně okolo 200 tisíc Kč.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
16. ledna 2018, 09:49
0
Autíčkář na lovu: O čem sním na mobile.de

Asi více poví Krab, ale co jsem zatím pochytil, tak vlastnictví Cata je časté řešení různých drobných zádrhelů - kvalita výroby není zrovna příkladná.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
16. ledna 2018, 06:51
0
Autíčkář na lovu: O čem sním na mobile.de

Hehe, to mi nevyšla moc hezká profilace :D Asi mám tedy pohodový život prostý dramat a potřebuju podvědomě maniakálně řvát? Netuším, co se týče aut, mám asi rád to, co se moderní korporátní mluvou označuje jako výzva nebo challenge (ačkoli ve všech ostatních oblastech jsem na to slovo vyloženě alergický) - krotit tyhle splašené plechy musí obohacovat život už jen z toho důvodu, že před nimi bude mít člověk velký respekt. Tož tak :-)

Matěj: Ty vole... Sebedestruktivní sklony? :D Stalo se mi něco ošklivého? Ježiši

Tomáš "Vavris" Vavrečka
16. ledna 2018, 06:27
0
Autíčkář na lovu: O čem sním na mobile.de

No, s tou Cobrou, on třeba takový Caterham je taky vlastně strašně jednoduchá věc, na které se nemá co pokazit a všichni víme, jak to je ve skutečnosti :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
08. ledna 2018, 21:50
0
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

Ta modrá 340i měla zle poznamenanou převodovku už v 6000 km, když jsem ji měl (nedokážu pochopit, jak to někdo s těmi automatickými meziplyny dokázal). Řekl bych, že v těch 15tkm už byla vyjetá jak desetileté auto :D

Tomáš "Vavris" Vavrečka
08. ledna 2018, 14:43
1
10 nejčtenějších testů roku 2017

Já bych to trochu poupravil, ono to totiž původně znělo "Proč píšete o autu xx, když tu stejně všechny zajímají staré hajtry a tohle nikdo nečte...". Našich "věrných" si vážíme nejvíc, takže podsouvat jim něco rozhodně nechceme 8-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
07. ledna 2018, 18:12
0
10 nejčtenějších testů roku 2017

Tohle ale není bakalářská práce, jen žebříček. Myslím, že nemá smysl z toho dělat vědu :-)
-
Komentář upraven 7. 1. 2018, 18:12:53

Tomáš "Vavris" Vavrečka
07. ledna 2018, 18:10
2
10 nejčtenějších testů roku 2017

Ne, jsou to stovky tisíc, u těch nejlepších.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
07. ledna 2018, 15:07
0
10 nejčtenějších testů roku 2017

Jak třeba? Já už mám na dlouhodobý test koupeno sedmé a krab ani nevím kolikáté :D a na reklamu nám nekliká nikdo :D

Beny&spol: myslím, že můžu mluvit i za ostatní, když napíšu, že Autíčkáře děláme právě kvůli tomu, abychom se svezli v různých zajímavých autech, takže nemusíš mít strach, že je do budoucna naší touhou provádět s metrem v ruce nějaké harakyry v kufrech kombíkových octávií 8-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
07. ledna 2018, 09:15
0
10 nejčtenějších testů roku 2017

Průměrný čas strávený na stránce naznačuje, že klikačů na nadpis bylo málo a lidé opravdu četli. A za S2K díky :-)
-
Komentář upraven 7. 1. 2018, 09:16:18

Tomáš "Vavris" Vavrečka
03. ledna 2018, 22:26
0
Zajímají tě moderní technologie? Autíčkář hledá nové talenty!

No nic, stvořím ty články top 10 nejčtenějších testů nebo top 10 nejčtenějších článků za uplynulý rok, aby bylo veřejně vidět, co udržuje web při životě a umožňuje psát o kravinách, blbostech a jiných mnohoválcových věcech vyvolávajícíh u většiny populace krutipysk :-)

PS: přál bych všem měsíc těch starých časů - mylím, že by vás to velmi rychle přešlo :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
02. ledna 2018, 22:32
1
Mazda3 G165: Návštěvník z mechanického vesmíru

Beastar: Já se celý den těším, jak si tenhle text podáš (zmínky o 911 vyvolaly zdvižená obočí i v redakci), že už to je vážně donebevolající protěžování té hirošimské paštiky, a že se Vojtěch určitě koupe ve vaně plné argentinských steaků od českého importéra a mezitím jen takové polopříspěvky jako reakce na jiné komentáře... jsem zklamán :-(

Tomáš "Vavris" Vavrečka
30. prosince 2017, 22:31
0
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

130i a praktický hatchback? Jen ten hatchback... Je pravda, že na čisté okreskové auto působí 130i asi jako příliš velký kompromis a daily. Jenže v rámci tazatelova rozpočtu žádná obskurní věc se zadním pohonem sehnat nejde a 130i naproti tomu s m-podvozkem a diffem bude umět udělat spoustu show a poskytnout zážitky i rychlost...

Tomáš "Vavris" Vavrečka
29. prosince 2017, 19:13
12
První dojmy | Hyundai i30 N: Nový hráč a hned nastřílí hattrick!

Obecně funguje elektronický meziplyn líp, než ten analogový od 99,9% řidičů :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
27. prosince 2017, 21:48
0
Tomáš "Vavris" Vavrečka
24. prosince 2017, 09:36
3
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Hlásím se mezi wannabe driftery a machry šumachry :-)
-
Komentář upraven 24. 12. 2017, 09:36:55

Tomáš "Vavris" Vavrečka
22. prosince 2017, 11:46
2
Co vás dokáže nejvíce naštvat či rozesmát na filmových automobilových honičkách?

Mě by zajímalo, jaká je v Indii spotřeba koňů na hodinu natáčení...

Tomáš "Vavris" Vavrečka
19. prosince 2017, 15:42
0
CAD nákresy Corvette s motorem uprostřed jsou tady a jsou pravé

Chce se mi říct... vlastně, já to řeknu: Tolik práce a přitom bude nakonec beztak zase FR :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
14. prosince 2017, 17:17
1
Jak střídat zajímavá auta a neprodělat na tom?

Ano, fotkou jsem myslel na místní skalní 8-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
03. prosince 2017, 20:45
2
Mazda MX-5 RF 2.0: Analogové auto v digitálním světě

Taky jsem tenhle problém při poslední aktualizaci galerie zaznamenal. Popovídáme si o tom s naším jednomužným IT.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
03. prosince 2017, 16:10
0
Se starým BMW za pár šlupek do Maroka a zase zpátky: Část druhá

Perex jsem psal já. Ráno. Před kafem. Sorryjako :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
02. prosince 2017, 11:45
0
Kia Rio 1.25 CVVT: Co všechno člověk potřebuje k životu?

Stonic je malý crossover. Je to jiný model.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
02. prosince 2017, 11:45
1
Kia Rio 1.25 CVVT: Co všechno člověk potřebuje k životu?

VK: To je velmi špatný překlad. Už nějakou dobu se dá prakticky každé nové auto řídit jedním prstem, protože řízení jsou obecně velmi lehká, takže alespoň kousek posilovny by se naopak často hodil.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
01. prosince 2017, 09:09
0
Krámy a jejich skvělí nástupci aneb jak automobilky vstávaly z bahna

Vidím to podobně, právě proto začíná odstavec o 626 větou, že ji nelze označit za krám. V případěi626 a 6 jde spíše o designový a filozofický skok.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
30. listopadu 2017, 22:10
0
Krámy a jejich skvělí nástupci aneb jak automobilky vstávaly z bahna

Poslední příspěvek k Escortu :-)
Na úvod jen sdělím, že kdyby Golf reznul stejně jako Escort, zdaleka jich už tolik nejezdí. Pak bych řekl, že se nedá míchat Mk.V (ke které se text hlavně vztahuje) s Mk.VII (která byla velmi vylepšená, jen už bylo na vše poněkud pozdě).
No a dál už jen pár citátů - z britských ostrovů, kde mají Ford tradičně rádi.

"One of the reasons it was so important to Ford was because the MK5 Escort had been absolutely awful." - Pistonheads

"If you think Volkswagen caught it in the neck for the 8v GTI's lack of fizz, then the boggo 1990-on Escort – with its Uninspiring CVH engines and ultra-dull dynamics – caused uproar in the media .Ford dropped the ball, and it knew it." - The Drive

"The 1990 Ford Escort - the fifth generation car to bear the name - was by far the least convincing to be launched by Ford. In an extraordinary U-turn, the company that had brought us the bold and interesting Sierra and Scorpio, delivered a car so unimpressive, conservative, and cynically conceived, that the press staged a mass revolt against the car. Far more damagingly, the fifth generation Escort lost its top-selling spot from the UK charts (to the Fiesta). The problem was that although the 1990 Escort was a brand new car, it failed to improve on its predecessor in any meaningful way - and was also hampered by its carry-over CVH engines."

Srovnávací test Escort, Tipo, Toledo - https://www.flickr.com/photos/triggerscarstuff/6953094257/ - Escort poslední

Srovnávací test Escort, ZX, Rover 214 - https://www.flickr.com/photos/triggerscarstuff/14304095282/ - Escort poslední

Bohužel se mi nepodařilo najít roadtest Autocaru 1990, kde Escort 1.4 CL dostal jen 2 ** a ve verdiktu bylo něco o největším zklamání za poslední roky, kdy se auto nedokáže vyrovnat nejen konkurenci, ale ani svému předchůdci

Za mě je prostě poslední Escort ošizený krám a za tím si stojím.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
29. listopadu 2017, 09:07
0
Krámy a jejich skvělí nástupci aneb jak automobilky vstávaly z bahna

Už jsme jeden článek v tomto duchu napsali, i když jsme v něm spíš než reálné vlastnosti aut řešili styl a "x-faktor". https://www.autickar.cz/clanek/top5-cool-auta-ktera-automobilky-zarizly/

Nicméně možná by nebylo marné napsat článek přesně v opačném gardu k tomuto. Popřemýšlíme.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
28. listopadu 2017, 23:24
2
Krámy a jejich skvělí nástupci aneb jak automobilky vstávaly z bahna

Abychom tu měli různé názory, tak já si třeba myslím, že pětiletka 2005-2010 byla z hlediska aut docela mizerná. Mohutně se začala řešit ekologie a udržitelnost a zároveň přišla krize, takže se šetřilo kde se dalo. Až po roce 2010 se to začalo spravovat...Za mě platí, že některá období jsou přece jen horší, než jiná.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
28. listopadu 2017, 23:20
0
Krámy a jejich skvělí nástupci aneb jak automobilky vstávaly z bahna

Já ale nadávám i na Miatu - kolegové z redakce ti to potvrdí. :-D A rezne stejně jako Escort. To že mám nějaké auto rád u mě neznamená, že budu přehlížet jeho nedostatky.

Myslím, že věta "To, že poslední generace Escortu narozdíl od předešlých je horší je fakt" vystihuje celou podstatu problému. Je dobře, že ti Escort vyhovuje, ale v 90. letech, kdy automobilový průmysl fičel na vlně neregulovaného inženýrství, to byl dost podstatný faul. Ve starém počítači jsem měl scany dobových srovnávacích testů z Británie a Německa - Escort vždy okupoval poslední příčky a verdikty byly stejné jako vejce vejci - slabé materiály a zpracování, mizerná kvalita jízdy a hlučnost, lenivé motory, nudný design... Jak jsem psal v příspěvku hned pod breakthru, lepili to více méně za pochodu, Mk.VII už bylo o kus dál, ale přišlo velmi pozdě.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
28. listopadu 2017, 22:21
0
Tomáš "Vavris" Vavrečka
28. listopadu 2017, 21:44
0
Tomáš "Vavris" Vavrečka
28. listopadu 2017, 21:43
3
Krámy a jejich skvělí nástupci aneb jak automobilky vstávaly z bahna

Co jsem měl možnost vidět, tak moje RS2000 patřilo stavem k těm nejlepším :-) A navíc to nedává smysl, já ho měl rád - bylo to moje první auto. Nicméně poslední inkarnace escortího plémě je objektivně ošizený model - to mi nikdo nevymluví.

PS: Co je nepovedeného na podvozku první Fabie? Akomplexně horší než Felicie? Proboha, vždyť Fabia působí jako o tři generace mladší auto :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
28. listopadu 2017, 21:32
0
Krámy a jejich skvělí nástupci aneb jak automobilky vstávaly z bahna

Nemohu souhlasit. Ford Escort Mk.V je a hlavně ve své době také objektivně byl křáp. Vlastně je to možná nejlepší příklad krámu ze všech dvojic v článku.

- Koroze byla veliký problém. Escort korodoval programově, nemusel být poznamenán žádnou nehodou a stejně se rozpadly nejen lemy, ale bohužel i prahy a co je nejhorší, zadní nosníky, které držely zadní nápravnici. Vinou nevalné kvality zatékalo pod těsnění a korodovaly také A sloupky. "Neviditelné" části plechů byly vinou škrtů takřka holé nebo jen s tenkou vrstvičkou základovky... S Golfem se to vůbec nedá srovnat.

- Motory Zetec ve Focusu byly oproti Zetecům v Escortu výkonnější i úspornější, zejména 1.6. Hlavně však Escort začínal s motory CVH, kompletně převzatými s Mk.IV, jen tahajícími těžší auto.

- Mizerná kvalita byla od začátku, právě proto přišel facelift už po dvou letech, kdy se hasily nejokatější problémy se zpracováním, hlučností a kvalitou jízdy - vždyť facelift dostal skoro 50 kilo tlumících hmot a výztuh. V dobových testech nebylo výjimkou, že ve verdiktu se psalo, že Mk.V je horší auto než Mk.IV ,kterou nahradilo.

- Chudá výbava byla vztažena na dobovou konkurenci a cenu. Verze posledního faceliftu už na tom byly relativně dobře, ale v roce 1990 to bylo na západních trzích veskrze průměrné auto za nadprůměrnou cenu.

- Podvozek byl velkým krokem zpět. Ranné verze neměly ani přední stabilizátor. Vlečná zadná náprava byla velmi hrubá. Auto nejen zatáčelo hůř než Mk.IV, ale také bylo méně komfortní. Až modifikovaná Mk.VII přinesla zlepšení, ale to už bylo pozdě.

Zkrátka od začátku šedé a průměrné až podprůměrné auto, na kterém se v celé nahotě odhalily škrty a úspory. Přesný opak Focusu, který všechno zbořil.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
21. listopadu 2017, 21:41
1
Tatra MTX V8: Kam se poděl český supersport?

Až se podíváte do slovníku, že slovo komponent existuje i v ženském rodě a zjistíte si v pravidlech, že v češtině nepřejímáme rody z jiných jazyků, tak byste si mohl najít, kde jste ve svém krátkém příspěvku nasekal čtyři hrubky a přečíst si něco o používání interpunkce. :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
21. listopadu 2017, 17:58
1
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Jenže my z těch kliků žijeme, tak nám je sem tam dopřejte ;) Nepíšem o Škodě každý den, jak je zvykem jinde. Navíc článek podnítil docela zajímavou diskuzi...

O Impreze jsme možná jako jediní nic nenapsali, ale to i o jiných novinkách a aktualitách. Redakce Autíčkáře je stále virtuální, zasedačku má v chatu na facebooku a je složená z lidí, kteří vykonávají jako HPP zcela jinou činnost a píší pouze ve svém volném čase - z tohoto důvodu nedokážeme pružně reagovat na všechny aktuality a píšeme spíše o věcech, které nezestárnou za pár hodin. Kdybych napsal o Impreze až teď , nemělo by to smysl ani pro redakci ani pro čtenáře... Nicméně šéfové se nyní snaží ulovit nějakého spolehlivého novinkáře, díky kterému by už žádná Impreza neunikla :-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
20. listopadu 2017, 16:03
2
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Jen stručně.

1. Fabia Combi určitě není zlá volba.
2. Kia Ceed SW a Ford Focus Combi jsou na konci životního cyklu - určitě budou k dostání se zajímavými slevami, takže za 350 půjdou sehnat solidní , která jsou o třídu větší, než Fabia

3. NEPŘECEŇUJTE CRASH TESTY a hodnocení EURO NCAP! Při čtení věty "zejména bezpečností systémy jsou ve výsledcích tristní" mi bylo ihned jasné, že jste v zajetí tabulek. Hodnocení bezpečnostních systémů je zcela marginální záležitost, která by vás měla zajímat spíše jen okrajově a mít spíše informativní charakter - metodiky EURO NCAP se mění - Tipu třeba byly strženy body za nepřítomnost systému pro hlídání jízdního pruhu - u Fabie se tato položka ještě vůbec nehodnotila, naopak Fabia dostala 3 body za systém jízdní stability, který je již nyní brán jako standardní položka, z hodnocení byla odstraněna a Tipo tedy v porovnání s Fabií přišlo o další tři body - přitom jsou na tom auta prakticky stejně, rozdíl je jen v datu provedení testu a jiné metodice...

Primárním bezpečnostním systémem by pro vás ale měl být dobrý pocit z auta a jeho ovládání, že se vám dobře řídí a je z něho třeba dobře vidět - tedy aktivní bezpečnost - primární štít, který třeba zabrání, aby se nehoda vůbec stala. Určitě nic nepokazíte, pokud budete vybírat auta s dobrým výsledkem v testu ochrany dospělých i dětských pasažérů, ale pozor, v hodnocení můžou být opět boty - Tipo bylo v rámci testu ochrany dětských pasažérů hodnoceno pro děti ve věku 6 a 10 let, Fabia pro děti ve věku 18 a 36 měsíců - nejsou to tedy porovnatelná data. Dále je třeba brát v úvahu, že jde stále jen o laboratorní testy - automobilky se na ně připravují a konstruují auta tak, aby v nich dopadly co nejlépe. V reálném světě ale dochází i k jiným typům nehod, než jsou situace, které testuje EURO NCAP a ne vždy platí, že tabulkově bezpečnější auto je bezpečnější za každých okolností.

Rozdíl pár procent v hodnocení EURO NCAP by tedy rozhodně nemělo být alfou a omegou výběru nového auta ;)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
19. listopadu 2017, 16:00
0
Škoda 105 S: Škola opravdového řidiče

Tak to byl nejspíš nějaký bug. Nemělo by se to stávat.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
18. listopadu 2017, 15:03
0
Škoda 105 S: Škola opravdového řidiče

Podívej se prosimtě na hlavní stránku a uvidíš, že se nic nerecykluje, jen se jinde na internetu můžou objevit odkazy na starší články... ;)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
14. listopadu 2017, 23:50
0
Podle Röhrla je GT2 RS příliš rychlá pro Ring. Kdy už je rychlosti moc? | Autíčkář se ptá

F-Type se čtyřválcem jsme ti nepooplivali kvůli rychlosti, ale kvůli pocitu a charakteru.... 8-)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
13. listopadu 2017, 07:02
0
Vychutnejte si kafe nebo čaj ze stylového hrnku od Autíčkáře!

Myslím, že bys ho měl dostat zadarmo. Že, šéfredaktore!

S distribucí hrnků už naštěstí Vojtěch nebude mit nic společného...

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Oldsmobile Delta 88 General Motors 1965-70 1966
Oldsmobile Delta 88 General Motors 1965-70

1966 rok výroby
360 koní výkon
7 000 ccm objem

Ford Mondeo Enterprice 2011
Ford Mondeo Enterprice

2011 rok výroby
160 koní výkon
1 600 ccm objem

Fiat Marea Weekend 1997
Fiat Marea Weekend

1997 rok výroby
105 koní výkon
1 581 ccm objem

Chevrolet Express 6.5TD 1999
Chevrolet Express 6.5TD

1999 rok výroby
200 koní výkon
6 500 ccm objem

Audi A2 1,4 TDI 55 kW 2001
Audi A2 1,4 TDI 55 kW

2001 rok výroby
40 koní výkon
1 422 ccm objem