načítám data...

Vavris

JménoVavris Vavrisovic
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 9.8 rok.
Poslední aktivitapřed 6.8 hod.
Příspěvků ve fóru560
Komentářů u článků1040
Pozitivních komentářů u článků273
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Zahořklý, ošklivý, zlý, nemá rád auta...

Poslední blogy

Práce automobilového novináře je na hovno

28. srpna 2018, 09:55 41 komentářů

Říká se, že práce motoristického novináře je vysněným zaměstnáním mnoha lidí. Jezdíte po světě, testujete nová a skvělá auta, děláte věcí, které vás baví…

99 důvodů proč chtít Miatu

27. ledna 2019, 21:37 49 komentářů

Pořád mi to někdo připomínáte, tak to máte mít! Onanie začíná!!!

Nová auta nebo stará auta? Všechna dokáží nasrat...

07. května 2019, 10:26 55 komentářů

Možná jste si za ty dva předchozí blogísky všimli, že tady budou vznikat jízlivé a nepříliš vážně myšlené věci. A do třetice to nebude jinačí…


Posledních 50 komentářů

Vavris Vavrisovic
05. září 2023, 11:51
3
BMW M2: Seriózní jako nikdy předtím

Skvělý test i text. Ale nemůžu se ubránit dojmu, že i kdyby do projektu G87 byl zatažen příčetný designér, tak je to prostě overkill... Moc nakoňované, moc nagripované, moc... moc všechno... Ale nepochybuji, že s další generací zase přibudou koně, přibude chytré elektroniky, přibude pár desítek milimetrů šířky pneumatik a ubyde dalších několik sekund z (již teď šíleného) času na Schleife. Akorát teda moc nevím, k čemu to je všecko dobré..

Vavris Vavrisovic
21. srpna 2023, 14:25
3
Indian FTR Sport: Plochodrážník na asfaltu

To je ale zajímavý stroj. A text již tradičně také velmi čtivý... Si ten motořidičák fakt musím konečně udělat nebo co :D

Vavris Vavrisovic
14. srpna 2023, 09:02
2
Bazarový snílek: Kam dále?

Tak to by tě teda mělo zajímat! Vvydechlá trochu je, resp. ten výkon je v tak úzkém spektru, že ji dneska obloží kde co... vlastnosti na limitu - nikdy jsem neřídil S2000 se sériovým torsenem, ale s lamelou to bylo tak čitelné a přirozené, že se člověk úplně rochnil v tom, poslat to vratama na krajnicu... A obecně, je otázkou, jestli se dá do 0,75 mega najít intenzivnější svezení...

Vavris Vavrisovic
14. srpna 2023, 08:55
1
Bazarový snílek: Kam dále?

No... cestovní... Mi teda F-Type přijde v první řadě jako nevychované hovado, pak až cestovní, pak až sportovní... :-) Ale hledíc na zážitkovou linku, proč ne...

Vavris Vavrisovic
14. srpna 2023, 08:52
0
Bazarový snílek: Kam dále?

Henry: Já měl krátký šolich s R8, u které proběhla RWD konverze a měla nějaký hrozný výfuk a ano, je to asi moc dospělé, ale jako posun mi to teda přišlo jednoznačně :-) Ale je pravda, že ty zážitky v dostupných rychlostech to úplně nenabídne.

Vavris Vavrisovic
13. srpna 2023, 12:07
6
Bazarový snílek: Kam dále?

Rada nad zlato - neměň... Nebo došetři aspoň dvojnásobek rozpočtu...

1. 996 - sdílím tvé pocity. Je to jistě skvělá all-round volba, ale syrovost S2K by ti imho chyběla velmi rychle. Jestli je teda cílem něco z dna Hondy zachovat... Pokud ne, Porsche je vždycky správná volba :-)

2. Budu teď asi patřit k podivínům, ale mě Elise/Exige vůbec nechytl tak, jak jsem čekal... Najel jsem v tom teda jen pár desítek km, a ano, je to ryzí a dá se tomu skrz podvozek na okresce furt stát na krku,jak to každou zatáčkou projede v absurdním tempu... Ale že bych z toho měl nezapomenutelný zážitek a říkal si "tohle strašně potřebuju" vlastně nenastalo... Možná to chce jen více času...

3. Vette je úplně jiné zvíře... Co se týče zážitků a syrovost, asi by to mohla být dobrá volba. Ale samotná sportovnost a přesnost šasi a řízení je dosti diskutabilní... Přestože po basic úpravách ta auta podávají šílené výkony...

4. Cat je boží... Když jede... Neznám nikoho, komu by Cat jezdil... Jakože dlouhodobě...všichni se s tím strašně trápí a je to prostě mrdka, která potřebuje neustálý servis...

5. Jako posun bych vnímal až něco jako R8, Cayman 981 GTS, Alpine...

6. Všecko jsem si vymyslel... S2k je krám... Dám 400 :D

Vavris Vavrisovic
27. ledna 2023, 09:08
10
Hyundai i30 N Drive-N - Protiinflační hot hatch

i30N je za těch necelých 800 totální zjev a auto, které vlastně nemá konkurenci. Protiinflační hot hatch je trefný nadpis :-)

Vavris Vavrisovic
12. ledna 2023, 13:37
1
Ferrari Purosangue: Plnokrevník

Z technických řešení, která zatím známe, a z prohlášení Ferrari, je poměrně jisté, že Purosangue bude s velkým náskokem nejlépe jezdící SUV, resp.dost možná jízdním projevem nebude SUV připomínat. Má to nízké těžiště, je to rozkročené, motor posunutý doprostřed... Srovnávat to s Q7 je totální nesmysl.

Jinak souhlasím, že 2 tuny jsou obecným pohledem hodně... Nicméně, v kontextu doby vlastně tolik ne... BMW M2 nebo Porsche 911 Turbo jsou auta s váhou mezi 1700-1800 kg. M3 běžně překračuje 1800. A všechna přesto jezdí podle všeho výborně - byť moje krevní skupina to taky není a od kamarádů novinářů slýchám, že jedna z věcí, které jim chybí v dnešní produkci nejvíc, je "způsob/pocit, kterým projížděla zatáčky lehká auta...".

Vavris Vavrisovic
22. prosince 2022, 15:44
2
Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď

A předpokládáš, že vyhyne přirozeným vývojem nebo v důsledku zhroucení premisy o nekonečném ekonomickém růstu?

Vavris Vavrisovic
22. prosince 2022, 15:40
1
Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď

No ale to je právě jádro myšlenky - bezpečné doporučení bez ohledu na typ motorizace, způsob užití a jiné požadavky = když někoho dneska pošleš k Toyotě, existuje vysoká pravděpodobnost, že vybere dobře, ať už budou požadavky jakékoli.

Vavris Vavrisovic
22. prosince 2022, 15:37
1
Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď

Děkuji, že jsi to napsal za mě... Souhlasím s Toyotou v článku a Hyundai je taky dobrý tip...

Vavris Vavrisovic
22. prosince 2022, 15:36
6
Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď

Vsadím boty, že třeba z čtveřice Astra F, Megane I, P306, Xsara, bys taky poslepu nerozeznal, co je co... Obyčejná auta jezdí velmj podobně řekl bych třeba... 40 let...

Vavris Vavrisovic
12. prosince 2022, 21:22
5
Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?

Jako ty začátky byly fakt vtipné... Asi vysmrknu nějaký blog na toto téma :)
-
Komentář upraven 12. 12. 2022, 21:22:35

Vavris Vavrisovic
12. prosince 2022, 14:02
3
Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?

Tož taková začátečnická chyba - brát glosy lidového vypravěče jako zdroj :D

Vavris Vavrisovic
11. prosince 2022, 21:42
13
Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?

Ehm... tam ve třetí řadě se hlásí pán a chtěl by k tomu něco říct...

To motto, co nedává valný smysl (nebudu se přít, doslova nedává), nevymyslel Vojta, ale asi já. Snad si pamatuju dobře, že to bylo v roce 2014 a rozhodně to nebyla znouze ctnost, ale výsledek asi týdenního brainstormingu v redakčním chatu. A na žádnou telenovelu přitom nikdo z nás nemyslel...

Chtěli jsme tenkrát vyzdvihnout hlavní devizy Autíčkáře - tedy originalitu, vtip, že to dělají nadšení nerdi a že jsme vlastně úplně jiní než mainstream... jenže když se člověk porozhlédl na internetu kolem, zjistil, že každý nabízí "to nejlepší čtení o autech", popřípadě to každý dělá "o autech nadšeně a hlavně jinak" (přitom úplně stejně jako všichni). Takže z toho nakonec vzniklo tohle obecené, neofenzivní, ale zároveň docela vystihující motto "Vaše každodenní dávka benzínu" - v redakci tehdy krom mě a Vojtěcha Dobeše, byl Vojta Kubiš (aka Greeny), Ondra Chamilla a začínal František... Takže redakce byla výhradně benzínová a odpovídal tomu i magazín, který bych nazval jako "osvíceně petrolheadský" a téměř výhradně benzínový - a tomu odpvídaly i plaivové preference čtenářů.

Motto nakonec přežilo několik redesignů stránky i nové logo (které už vymyslel zmiňovaný Vojta D. s Ivánkem, a které zpětně vzato musím pochválit co by velmi zdařilé), kdy se přemýšlelo nad kde čím...

Tož to jen takové historické okénko...

Vavris Vavrisovic
05. prosince 2022, 13:05
8
Nekonečné otázky

Ano, toto jsou 3 věčná témata. Máme ovšem naději, že v blízké budoucnosti o dvě z nich přijdeme :D

Co se týče olejů, fascinuje mě zejména:
- kolik je na internetu "tribotechniků"
- kolika "tribotechnikům" stačí ke štěstí jen viskozita - kdo by se jebal s nějakou normou/specifikací
- kolik "tribotechniků" do moderního motoru s minimálními vůlemi nalije olej 60, protože "to je to nejlepší, ne jako ty zasrané moderní vodičky..." :D

U pneumatik lze taky vypozorovat jisté zajímavé opakující se vzorce:
- "Testovací jezdec" doporučuje pneumatiky na malý hatchback dle své zkušenosti z velkého SUV
- "Testovací jezdec" provede generalizaci: "Pirelli Zero jsem měl a stojí úplně za hovno..", přičemž pomine takovou zbytečnost , že v dané řadě výrobce nabízí třeba 5 nebo 6 různých směsí od cestovní po okruhový masakr :D
- "Testovací jezdec" na základě svého mozkového myšlení a "specifického" vnímání vlastních schopností a zkušeností provede expertní doporučení typu: "Na sportovní jízdu třeba Toyo T1R - ty jsem měl, super lepidla, nešlo to urvat"

Jako další nekonečnou otázku bych zmínil:
"Chci si koupit první auto, rád bych si koupil xx nebo yy, co myslíte?"
Tam pak můžeme pozorovat odpovědi typu:
- Jsi blázen? S takovou mrdkou novou, plnou elektornických buzeračních věcí, se nikdy nenaučíš řídit. Kup si zz!
- Jsi blázen? S takovou mrdkou starou, bez žádných bezpečnostcních systémů, akorát zabiješ sebe, nebo nedejbože někoho dalšího. Kup si zz!
- Jsi blázen? Jen *** koní? S tím se ani nezařadíš na dálnici, na to se rovnou vyser...
- Jsi blázen? *** koní? Akorát zabiješ sebe nebo nedejbože někoho dalšího. My začínali na Favoritu a i to bylo kolikrát moc!
- Jsi blázen? Na takový starý pekáč pořádně neseženeš díly a navíc to bude rezavé...
- Jsi blázen? Kup si prosímtě něco pořádného, ať se aspoň naučíš seřizovat karburátor a nejsi další hejsek, co při defektu volá asistenci..

Vavris Vavrisovic
23. listopadu 2022, 09:41
4
Jak si představuju automobilovou budoucnost

Martin: No, jestli ty nebudeš ten co jede v protisměru a kříčí na všechny, že jsou debilové a jedou v protisměru ;) SUV/crossover je dnes naprosto běžná volba. A krom stigmatických věcí jako GL AMG v černočerném paketu jsem nějak nikdy nezaznamenal, že by se řidiči SUV v provozu projevovali nějak závadněji než jiné kategorie aut...

Honza: Bez dětí, bez zvířat, v bytě... Z této startovací pozice to přesvědčení logicky moc získat nejde. Čímž nepopírám, že v mnoha případech tomu bude tak, jak píšeš...

Vavris Vavrisovic
07. listopadu 2022, 10:30
3
Reportáž z krize středního věku

To je dost kulhající přirovnání, vzhledem k tomu, že ten "3 dny starý rohlík" patrně stál více než to "dobré jídlo"

Vavris Vavrisovic
07. listopadu 2022, 09:13
13
Reportáž z krize středního věku

Já ti nevím, ale mi přijde, že to je trochu škoda ;)

Vavris Vavrisovic
07. listopadu 2022, 09:12
0
Reportáž z krize středního věku

Dyť listopad je letos krásný! Ten profil trasy bude kruciální. Mi se to stalo před lety, když jsem koupil Corsu OPC - 20 km trasa periferiemi Ostravy v ranní špičce byla nic než otravná nuda, kterou jsem chtěl mít prostě jen co nejrychleji za sebou. Rádio Opelu navíc mělo mrtvý AUX, takže jsem ani nemohl poslouchat podcasty :D

Vavris Vavrisovic
06. listopadu 2022, 18:43
17
Reportáž z krize středního věku

Tož to je ale mrzuté... Článek bych shrnul jako dlouhé vyjádření moudra: "Levná auta na dodělání bývají ve výsledku nejdražší a stále na hovno"
A když se to spojí ještě s nutností cestovat 35 km v zácpě, to nemůže dopadnout jinak.

Tož já ti přeju Jeníku lepší cesty, fungující vozidlo a návrat entusiasmu. Fakt, že se můžu rovnou z domu vydat několika směry a hned narazím na hezké prázdné cesty, beru jako nejzásadnější faktor toho, že mě auta furt baví.
-
Komentář upraven 6. 11. 2022, 18:44:41

Vavris Vavrisovic
04. listopadu 2022, 08:43
5
Zavřete oči, odcházím... Jaká auta nám příští rok řeknou definitivní sbohem?

No... Co na to říct. Docela si vzpomínám, jak jsme tady na Autíčkáři před 5, 7 lety na neustále brblání "nová auta stojí za hovno, líp už bylo" vydávali články mapující velice bohatou a zajímavou aktuální produkci. Teď bohužel nelze než konstatovat "líp už bylo".

Jsem si jistý, že se to překlopí, ale vidím to tak na 5 let pusta...A doufám v nějaké výjimky.. nebo módu restomodů se speciálními povolenkami pro ICE. Elektromobily určitě budou za čas cool a fajn, ale mi budou chybět zvuky...

Jo a genocida aut jako Fiesta, Citigo a spol. je pomník zvrácenosti "jakože ekologické" politiky v individuální dopravě. Reálně není nic ekologičtějšího než malý benzínový prcek. Smutné

Vavris Vavrisovic
26. října 2022, 14:31
0
Vavris Vavrisovic
25. října 2022, 17:02
0
Toyota Yaris 1.0 VVT-i (MY1999): Překvapivě dobrý

Co naše ex-Jarunka? žije ještě? Btw., bylo to auto od mámy, ne ode mě - proto vypadal jak vypadal :D

Vavris Vavrisovic
20. října 2022, 19:51
3
Renault project 900: Proč je to celé obráceně?

To je krásná opičárna a super článek.

Vavris Vavrisovic
19. října 2022, 14:36
2
Poprvé na okruhu? Tady máš 7 rad

Já do toho nechci moc zabrušovat a zbytečně dělat zlou krev, kdyby to bylo nadepsané jako "dojmy", vůbec bych nereagoval... Ale byly tam "rady", tak jsem si neodpustil poznámku...

A poopravil bych minimálně dvě věci... tlak v pneumatikách je důležité kontrolovat (upouštět) hlavně po prvním stintu. S tím vypínáním všech asistentů bych byl taky opatrný - možná to tak nebylo myšleno, ale pro nováčka je určitě lepší nejdřív zjisti, kde to na něho bliká a až pak povypínat.

Vavris Vavrisovic
17. října 2022, 10:25
9
Poprvé na okruhu? Tady máš 7 rad

Já teď asi budu poněkud jízlivý, ale moje rada zní - nedávat rady o ježdění na okruhu po jednom ježdění na okruhu ;)

Vavris Vavrisovic
10. října 2022, 15:10
2
Bazarový snílek: Vzpomínky na vyšší střední

S tou Alfou si dovolím nesouhlasit. 164 krásně uzrála. Frantíci jsou taky takové zajímavé specifické kuriozity. (teda takhle od stolu, nejel jsem krom Omegy a Maximy v ničem... Ale jako daily to smysl rozhodně nedává :D

ad nadhozený topic. V rámci vymýšlení pičovin jsem našel Genesis Coupe V6 za 260 a napadlo mě, že (teď dostanu bídu) v LPG a s tažným na nosič na kola by to bylo zajímavé daily se super poměrem cena / ročník / výkon. Akorát vůbec netuším, jestli se to dá rozumně provozovat nebo tam člověk shoří na nějakých normálních komponentech... :D

Vavris Vavrisovic
10. října 2022, 15:03
0
Bazarový snílek: Vzpomínky na vyšší střední

Aha :D Já v tom kdysi jel na zadních sedadlech... ale to mi bylo tak 15

Vavris Vavrisovic
21. září 2022, 21:37
1
Stará, nebo nová legenda... Co si vyberete?

Tak to je prča, protože z vozidel použitých do galerie článku bych si ve všech případech bez váhání vybral tu nejnovější variantu...

Přitom obecně tíhnu taky spíš k těm starým verglům...

BMW M3 bez zaváhání pouze do generace E92
Porsche 911 do 997 (ale tady bych po projizdce dost možná změnil názor)
naproti tomu Boxster/Cayman asi raději novější (samozřejmě s H6)
Mala Ferrari - čisté pohledem teoretika - F-355 nebo Modenu... (s manuálem prosím)
Civic Type-R? Gimme K20!
Mini? první moderní
Quattroporte... Předposlední
Zetko? No... Ne... Chvíli jsem váhal, ale pokud vezmeme v potaz sériový stav, tak to nejnovější, o které je EU ochuzena...

Ty jo, tak asi nejsem zas tak zastydlá konzerva :D
-
Komentář upraven 21. 9. 2022, 21:39:35

Vavris Vavrisovic
12. září 2022, 12:44
5
Škoda Octavia IV 1,5 TSI DSG e-Tec Combi: Firemní a rodinný dostavník počtvrté

Shodou okolností jsem skoro stejnou specifikaci (1.5 TSi, manuál) vyfasoval na dovolené v půjčovně... A po konci tady na Autíčkáři na podzim 2019 to byl po třech letech můj první střet s novým autem. Zjistil jsem, že za 3 roky se toho hodně událo a já jsem asi totální tydýt...

tldr verze; Asi bych takhle po 3 dnech a 700 km jen stěží hledal důvody, proč bych chtěl mít raději O IV než O III.

a teď bodově:
- zmiňované zobrazení průměrné spotřeby (já pro změnu hledat aktuální spotřebu) jsem našel až druhý den zápůjčky... ve výsledku jo, moje chyba, ale jen to demonstruje totální konec doby "přijdu do auta a jsem doma po 10 minutách" a to se mi asi nelíbí. Prvních 30 minut jsem byl regulérně v pekle.
- funkci shortcutů jsem bohužel neměl čas objevit, tudíž jsem zůstal přinasrán, že pro skoro cokoliv musím udělat min. o jeden úkon navíc než u staré dobré obrazovky s tlačítky po stranách.
- 150 koní motoru 1.5 TSI na mě působilo unaveně a nijace už u prázdného auta... při plném obsazení to asi nebude zrovna trhač
- za to spotřeba je skutečně výborná. Taky jsem se při ježdění po různých španělskcýh dírách ve výsledku dostal pod 6,5l, což mi přijde boží.
- také mi hučela kola... což mi přišlo poněkud zvláštní, protože celkově mi utlumení auta (aerodynamický svist, podvozek) přišlo lepší než u předchozí generace
- je poznat, že Octa je mezigeneračně plavnější a pohodlnější. Značně. Vypadá to na konec stížností "ono to drncá"
- na druhou stranu mi osobně asi více vyhovovala lepší agilita OIII
- základní sedadla OIV moc fajn...

přestože to takhle bodově nevypadá nějak zle, a mé výtky se vztahují spíš na infotainment, na který jsem si prostě za 3 dny nestihl zvyknout, je tu ještě jedna věc, která je zásadní vzhledem k sympatiím.

O III na mě působí jako docela fajn auto. O IV na mě působila jako docela fajn něco ne přepravu osob a nevyvolávala žádný další dojem. (krom potřeby uživatele s nízkým exp lvl vyrvat tu lesklou pičovinu z palubní desky)
Nemám rád bezdojmové věci...

-
Komentář upraven 12. 9. 2022, 12:46:13

Vavris Vavrisovic
23. srpna 2022, 12:06
0
Vavris Vavrisovic
23. srpna 2022, 10:57
0
Dodge Challenger druhé generace: Špatné auto do špatné doby

Tak se přiznám, že o téhle generaci jsem dosud neměl ani tušení. Ropná krize byl smutný příběh...

Jinak zmiňovaný výkon mi na danou dobu a kategorii auta přijde více méně obvyklý. Tohle prostě už nebyl Challenger, ale poměrně běžné kupé. V Evropě měla sportovní kupé naprosto běžně výkony 70-100 koní. A třeba Mustang Cobra druhé generace končil na 105 koních, pokud se nemýlím.

Vavris Vavrisovic
08. srpna 2022, 14:28
1
Soužití na silnici

Brno? Možná jsem měl jen smůlu na nejhorší špičky, ale Brno mi nepřišlo o moc lepší než Praha... Tam prostě chtě nechtě skáčeš po 50 metrech a je to pruda... V Ostravě ti stačí tak 2-3 křižovatky, abys uměl najet na nějakou spojku, kde to fičí.

Vavris Vavrisovic
08. srpna 2022, 10:37
7
Soužití na silnici

Nebudu si o ostravských řidíčích dělat iluze, nicméně Ostrava má jednu obrovskou výhodu, která přebije skoro všechno - díky svému roztahanému půdorysu a několika radiálám se skrz ní jezdí naprosto skvostně a navíc na hlavních tepnách fungují zelené vlny a večer se vypínají semafory (což sice zní logicky, ale stále častěji se setkávám s tím, že se nechávají běžet a člověk pak stojí v 11 večer na prázdné křižovatce jak dement). Za mě to je dopravní ráj.

Vavris Vavrisovic
08. srpna 2022, 08:29
17
Soužití na silnici

Ten článek mi mluví z duše. Upřímně řečeno pořád nechápu, kde se v lidech bere tolik kyselosti a neustálé frustrace, jak je to na těch cestách hrozné.
Přesně jak píšeš - stačí koukat kolem, předvídat, zapojit empatii, nebrat každičký přešlap okolních jezdců jako útok na vlastní majestát.

Stejně jako ty, i já budu asi pro některé za hovado. Na druhou stranu, nevybavuji si, kdy naposledy jsem měl na cestách s někým "konflikt".

Co se týče dashcam kanálů, taky souhlas. Z toho co jsem viděl bych tak 9 z 10 označil za vylízané agresivní trotly s pocitem vlastní nadřazenosti a neomylnosti, kteří k pohodě na cestách rozhodně nepřispívají.

Vavris Vavrisovic
29. června 2022, 10:49
1
Bazarový snílek: Do města a bez střechy

A hlavně... nadsázka, kluci, nadsázka... Klidně budu jezdit v Mazdě 121 DB... :D

..oukej, Nissan Micra CC bych asi nekousnul...

Vavris Vavrisovic
29. června 2022, 07:43
6
Bazarový snílek: Do města a bez střechy

"(pro potřeby článku přehlídněme fakt, že funkční klimatizace bývá o něco lepší možnost, než stažená střecha v koloně uprostřed rozpáleného města)"

asi tak o milion procent lepší možnost... Ono, jezdit Fordem SportKa nebo Renaultem Wind je pro muže už samo o sobě velká výzva. Ještě tak být v těchto vozech nalezen bezvládně ležící na slunci a obklopen spoustou tělní tekutiny :D

Vavris Vavrisovic
14. června 2022, 14:25
0
Chevrolet Camaro Z28: Šarmantní ryba

S tou targou - Předpokládám, že na Camaru to je taky provozovatelné tak do 90 km/h a pak pulsace urve posádce uši? :D

Vavris Vavrisovic
14. června 2022, 09:48
0
Peugeot e-Rifter: Jednoduše

Sorry, že vám tu oživuju mrtvolu, ale nad větou "psát pořád o sporťácích" jsem se fakt zasmál, protože uvažuju, ve kterém století tu vyšel poslední test sportovního vozu :-)

btw Violo, hejtovat koment od Břízy? Který je prostě jen typicky břitký? To je něco jako když utrhneš státem chráněnou kytku :(

Vavris Vavrisovic
02. května 2022, 12:47
5
Maserati Grecale: Stále stejně a přitom úplně jinak

Taky vám ten název neustále přeskakuje do gastroenterologické podoby jako mi?

Vavris Vavrisovic
27. dubna 2022, 13:01
14
Proč mé osobní auto roku nemůže být Dacia Jogger

Prodejní úspěch mi přijde jako velmi nevhodná metrika posuzování kvality vozu. Aneb otřepané: "žerte hovna, miliardy much se nemohou mýlit"

Vavris Vavrisovic
11. dubna 2022, 21:11
1
Lincoln Town Car: Béžový odpočinek

Mi se líbí, jak kvalita fotogalerie vhodně doplňuje to umělé dřevo a padesát odstínů béžové :D jinak moc hezký text.

Vavris Vavrisovic
13. února 2022, 00:18
9
Je k radosti potřeba síla?

Po dnešku musím říct, že k radosti je třeba zejména nemít střechu..

Miluju ty první dny po zimě, kdy to působí, jako by to bylo poprvé

Vavris Vavrisovic
13. ledna 2022, 13:36
1
Proč to ty mladý už vůbec nezajímá, ten motorismus?

Souzním se všemi tvými příspěvky, které jsi tu napsal :-)

Vavris Vavrisovic
11. ledna 2022, 12:14
2
Proč to ty mladý už vůbec nezajímá, ten motorismus?

Mám tu samou zkušenost jako Trinom - ze tří automotive firem to bylo všude velmi auto-friendly prostředí. Resp. podíl lidí, kteří se o auta nějakým způsobem zajímali, byl vysoký. Oproti jiným oborům rozhodně vysoký nadprůměr.

Vavris Vavrisovic
10. ledna 2022, 15:20
3
Proč to ty mladý už vůbec nezajímá, ten motorismus?

Hele, mi to vůbec nepřijde jako brečení. Je to pěkné shrnutí

Vavris Vavrisovic
10. ledna 2022, 15:19
0

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

GMC SLE  2023
GMC SLE

2023 rok výroby
200 koní výkon
300 ccm objem

Chrysler 300C  2004
Chrysler 300C

2004 rok výroby
248 koní výkon
3 500 ccm objem

Chevrolet C10 Suburban Ambulance 1970 1970
Chevrolet C10 Suburban Ambulance 1970

1970 rok výroby
199 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang Roush 2013
Ford Mustang Roush

2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem