načítám data...

jerry

JménoJerry Shimano
BydlištěPlzeň-město
Registracepřed 6.7 rok.
Poslední aktivitapřed 1.6 dny
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků260
Pozitivních komentářů u článků117
Negativních komentářů u článků14
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

je
jerry
06. srpna 2022, 08:38
0
Kam se poděla normální auta?

Ano, jednoduchá elegance byla nahrazena pouťovým kýčem. Proč? To by bylo na podrobný sociologický výzkum. Možná vliv procovského vkusu z východní Evropy a Asie.

je
jerry
04. srpna 2022, 22:25
5
Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl

A kde mám toho bateriáka nabíjet? Natáhnout z českýho nebo německýho bytu kabel na parkoviště? Nebo si postavit stan u nabíječky? Jo, ještě by byla možnost na 300 let staré chalupě po dědovi, kde byla elektrika udělaná v šedesátých letech. Ale to by skončilo jako v Českým Švýcarsku. A takových jako já, je plno. A nehodlám si kvůli bateriáku stavět haciendu. Kdo se o ní má starat? Ale já si starost nedělám. Tyhle vlhký sny eurohujerů shoří do pár let jako papír. Lidi budou mít jiný starosti, sehnat na teplo, jídlo a oblečení. A možná až pak jim dojde, kam Evropu ti potomci zavedli. Ale to už bude pozdě.

je
jerry
13. července 2022, 10:24
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Nesmíš to brát z pozice vlastníka jednoho auta a to ještě služebního. To je zkreslené tím, co ti umožní koupit zaměstnavatel. Já jezdím jen pro zábavu a moje potřeby a auta mám privátní. V pohodě užiju O3 RS TSI, Suzuki Swift Sport 1.6 a MX-5 NC. Každé podle momentální potřeby a chuti. Univerzální jedno auto neexistuje.

je
jerry
11. července 2022, 22:00
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Pokud jezdíš služebně a musíš, tak jo. Pokud jezdíš soukromě, jenom když chceš, tak ne.

je
jerry
10. července 2022, 22:31
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Každé kilo navíc je znát. A O4 RS není žádná lehká váha. A navíc v kombajnu.

je
jerry
10. července 2022, 14:17
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Před 9 lety vzal O3 RS na Nordschleife jeden docela známý rychlý novinář. Dám sem odkaz, je to od konkurence, ale snad pro jednou. https://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-rs-2013-trefa-do-cerneho/
Škoda je, že tahle O4 RS je o 170 kg těžší, ty kila budou znát. Protože jinak O3 RS je fakt lepší, než se mezi "zasvěcenci" traduje. Já ji koupil za speciální cenu 560 tis. vč. DPH a musím říci, že to byl jeden z nejvydařenějších nákupů.

je
jerry
09. července 2022, 09:13
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Ale abych jen nehaněl, ty sedačky se mi líbí.

je
jerry
09. července 2022, 09:11
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

A to porovnávám se svojí O3 RS, která má provozní hmotnost 1425 kg. A s hrůzou zjišťuji, že testovaná O4 RS je o 173 kg těžší než moje O3 RS. a to už bude sakra znát. Už ta O3 RS není v zatáčkách nijak hbité auto, proto častěji a častěji beru SSS 1.6, když se chci pobavit na okresce.

je
jerry
09. července 2022, 09:02
4
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Po přečtení článku si o to víc cením své O3 RS, kterou jsem zakoupil za poloviční cenu. Motorem, podvozkem, brzdami totožné auto, ale prosté všech elektronických nesmyslů a s poctivým manuálem. Ale plně souhlasím s autorem, že je to dobré, rychlé auto, ale žádný sporťák. Zábavu po okresce poskytne o mnoho lépe Suzuki Swift Sport 1.6, těch 400 kg navíc je sakra poznat.

je
jerry
06. července 2022, 13:19
1
Ptejte se: Malé auto do města a okolí

Druhou generaci 1.1 jsem měl tu čest vlastnit. Úmyslně píšu čest, protože původně jsem to auto nechtěl a smál se mu. Během let ježdění mě vzalo u srdce praktičností na tu velikost, jednoduchostí a lácí údržby a po městě jsem s ní jezdil nejraději kvůli parkování.

je
jerry
10. května 2022, 22:20
1
Bazarový snílek: Bez střechy levně

Úplně stejně zelenou 318i měl můj německý soused. Používaná v létě, jako nová, 1.majitel. Ta barva vypadá v reálu úžasně. A pak ji najednou prodal, bohužel ne mně. Netušil, že bych jí chtěl. Tehdy před 10 lety za pouhých 4000 EUR. Navíc pak ty prachy propil:-)))

je
jerry
01. dubna 2022, 13:43
2
Škodovky s benzínovým dvoulitrem skokově zdražují, můžou za to jejich požáry

U japonských aut už také před časem řešili. Mluvil o tom vývojář Horijako Kupasena.

je
jerry
21. března 2022, 11:16
0
Tesla Model 3 Dual Motor: Amerika na baterky

To je auto na baterky. To můj táta říkával, když nějaké auto nestálo za nic. Dnes by asi říkal, to je Tesla. Význam by to mělo stejný, jen by výrok inovoval. Přiznám se, že si vůbec nedovedu představit mít tohle auto za takové peníze. Protože já si totiž ty peníze musím vydělat, nevysedím si je v Bruselu.

je
jerry
21. března 2022, 11:09
1
Tesla Model 3 Dual Motor: Amerika na baterky

Elzyx mě i v této blbé době rozesmál. Představě kolon Ukrajinců v teslách, to je tedy sci-fi non plus ultra. Já si je vždy představoval spíše v žigulech. Ale samozřejmě pokud by to byla pravda, tak bych jich tu byla polovina, někteří by ještě teď nabíjeli:-)))

je
jerry
21. března 2022, 09:53
1
Kia EV6 GT-Line: Tebe je těžké nemilovat

Proč jsem uváděl GR86? Protože testované auto, ač designově nevypadá špatně, umí poskytnout jen velké zrychlení, ale jinak to bude jako každá baterka bezpohlavní až hrůza. A na radost jsou úplně jiná auta. A kdybych zjistil, že každá druhá nabíječka je nějaký problém, tak to už by byl úplný opak radosti. Opak radosti, krásně jsem to sprosté slovo popsal, že?

je
jerry
18. března 2022, 18:29
0
Kia EV6 GT-Line: Tebe je těžké nemilovat

Design zvenku se mi líbí. Ale pokud bych kupoval, tak bych určitě zvolil novou Toyotu GR86. Ušetřil bych víc než 1/3 ceny a užil si opravdovou radost. Koníků má sice jen cca 240, ale hmotnost poloviční o tunu menší. Už jen tohle vypovídá dost, protože fyziku neošidíš.

je
jerry
21. února 2022, 11:36
2
Fabia MPI: Línější než Favorit, ale přesto má své místo

Stačí se podívat v jakém stavu jsou zadní kotouče u většiny předokolek. Jsou víc poničené rezem než brzděním. Pokud jezdí jen s řidičem a spolujezdcem a prázdným kufrem, tak zadní brzdy moc ke slovu nepřijdou. Jinak to ani kvůli rozložení váhy a fyzikálním zákonům být nemůže.

je
jerry
19. února 2022, 08:55
0
Fabia MPI: Línější než Favorit, ale přesto má své místo

Díky za připomenutí jaký dělá podíl na ceně pokuta za emise CO2. O to víc ta lumpárna vynikne, když se podívám na oblohu a napočítám desítky letadel.

je
jerry
18. února 2022, 18:01
3
Fabia MPI: Línější než Favorit, ale přesto má své místo

Habakukk: Reagoval jsem na příspěvek výše, který jsem citoval. Tak cituji ještě jednou: Niekto zas proste nevie poriadne jazdiť a má to ako status symbol. Konec citace. A myslím, že pokud někdo neumí jezdit, tak by neměl řídit jakékoliv auto, natož silné. Otázku prezentace životních úspěchů formou majetku dále pitvat nechci. Mám na to svůj názor a patří to jinam.

Zajda: Samozřejmě jsem neměl na mysli 80 na okresce, ale 80 a i méně na přehledné silnici. Pokud nikoho neohrožují, tak ok. Pokud vytváří svojí jízdou zbytečné kolony, je ten tebou jmenovaný případ. Pak jsou ještě ti, co jedou na okresce 60 trvale prostředkem a není možno je předjet.

Ale zpět k testované Fabii, od které jsme zabloudili trochu jinam. Při normálním používání nebude rozhodně brzdou provozu v rámci povolených limitů. Záleží, kdo ji bude řídit, ale to platí u každého auta. To jsem měl původně na mysli.

je
jerry
18. února 2022, 17:34
2
Fabia MPI: Línější než Favorit, ale přesto má své místo

Záleží, kdo s tím pojede? Kdo má srdce a umí to, tak tě tak moc brzdit nebude:-)))))

je
jerry
18. února 2022, 12:01
-2
Fabia MPI: Línější než Favorit, ale přesto má své místo

Pokud se na rovné silnici za náklaďákem plouží Fabia, tak chápu, nemá výkon, a proto si netroufá. Pokud tak činí majitel silného auta a vytváří tím kolonu, tak je to podivné. Protože pokud neumí předjet, protože cituji "neumí pořádně jezdit", potom mu nepatří řidičák, je nebezpečný pro okolí. A pokud neumí řídit a má silné auto jako status, tak je to snob ohrožující ostatní řidiče a nemá mít řidičák.

je
jerry
18. února 2022, 11:32
2
Fabia MPI: Línější než Favorit, ale přesto má své místo

Pokud tam, kde to provoz dovoluje, nevyužijí ani povolených 90 (v Německu 100), tak narušují plynulost provozu a vytvářejí potenciálně nebezpečné situace. Jiní je musejí předjíždět, vytvářejí se kolony, je to bezohledné. Ano, dělají to řidiči slabých i výkonných vozů, akorát nechápu, proč si potom silný vůz kupují.

je
jerry
18. února 2022, 10:29
0
Fabia MPI: Línější než Favorit, ale přesto má své místo

Pokud to půjde ve firmě z ruky do ruky a bude jezdit krátké trasy, tak bych naopak nepřiplácel nic a vzal holotu za nejnižší cenu.

je
jerry
18. února 2022, 10:24
7
Fabia MPI: Línější než Favorit, ale přesto má své místo

Lidé, kteří se motají kolem komína na nákup, na chatu, na návštěvu, nejezdí nikam po dálnici, nejezdí rychle a nepředjíždějí budou s tímhle autem spokojeni. Nečekají od něj žádný zážitek, ale odvoz. Koupí nejlevnější verzi, protože proč připlácet za to, co nepotřebuji. A čím jednodušší auto je, tím méně se může něco pokazit.
Rozhodně dává větší smysl tohle auto za něco málo přes 300 tisíc než bateriová Corsa za skoro 900 tisíc, která se tu nedávno objevila. A lepší když někdo pojede v klidu litrovou Fabií, než blbci s výkonnými auty, co plouží 80. A že jich denně potkávám dost.

je
jerry
16. února 2022, 22:33
1
Hyundai i20 N: Už je tady zas

Swift Sport byl zajímavý ve verzi 1.6 atmo za cenu 380 tis. Verze 1.4 už nemá tak točivý motor až k redline, cenově už je někde jinde a po přidání mildhybridu narostla hmotnost o 100 kg a výkon klesl o 10 PS. V tomto případě je i20N výrazně lepší.

je
jerry
15. února 2022, 14:26
0
Je k radosti potřeba síla?

Podle techničáku dokonce 155 koní/tuna. Do zatáčky jde celkem ochotně, ale v průběhu a na výjezdu tam je cítit ta hmotnost především toho velkého zadního převisu. Dobře se cítí v rychlých táhlých zatáčkách. Já na ní nenadávám, naopak na delší přesuny spokojenost a za tehdejší peníze tuplem. Ale holt ten Swift Sport je na okresce jiná radost, ač má jen 136 koní/tuna. Hmotnost je největší problém většiny aut, něco ke 2 tunám nebo i přes, to už je mizérie.

je
jerry
15. února 2022, 10:53
0
Hyundai i20 N: Už je tady zas

Těch 300 kg rozdílu z oproti i30N by z toho měla dělat úplně jiné auto. Protože 300 kg navíc v zatáčce je hodně cítit. Sympatické je, že je to čtyřválec. Jako stará škola ty tříválce nějak nemohu zkousnout. Cena bude jednou z druhé ruky výborná, přece jen lidi mají předsudky.

je
jerry
15. února 2022, 09:36
0
Je k radosti potřeba síla?

Zábavné auto by mělo vážit maximálně kolem tuny, mít pěkně vyladěný podvozek a k tomu motor s dobrým průběhem a zvukem a výkonem aspoň 100 koníků. A potom nemusí stát miliony. Když jedu se Suzuki Swift Sport, který splňuje uvedené a má 136 PS, tak si to užívám. Zrovna tak s MX-5 NC a jejími 160 PS. Pak jedu s O3 RS 220 PS, ale na zábavu už je to těžký a velký. Toť srovnání z mé garáže. Přemotorovaného auta s výkonem někam k 500 PS bych se na okresce už bál. Řidič má být vždy lepší než auto a já nejsem Sebastian Loeb:-)))

je
jerry
15. února 2022, 09:07
0
Je k radosti potřeba síla?

Takhle přesně už jezdím léta na chatu. Namísto rychlé kratší čtyřproudovky jezdím o něco delší okreskou s pěkným povrchem. A když porovnám výkony a radost z jízdy, tak si to daleko víc užívám se Suzuki Swift Sport 136 HP než s O3 RS 220 HP. Porovnat mohu, mám obojí.

je
jerry
11. února 2022, 22:32
2
Bazarový elektro snílek

A můj odhad je, že za 15 let už budeme vědět, že bateriáky byla slepá ulička. Ale jak oba píšeme, je to odhad, tedy spíše naše osobní doufání, jak bychom si to přáli. Ve skutečnosti oba víme prd, co bude za 15 let:-)))

je
jerry
09. února 2022, 22:36
4
Bazarový elektro snílek

Koupit jakéhokoliv bateriáka přes 8 let stáří znamená stát se pokusným králíkem. Protože nikdo neví, co se stane s baterií po 10 a více letech. Ano, nikdo, ani ti co si myslí, že to vědí. A na to je to trochu drahá sranda.

Smysl bateriáků jsem očekával jako malá auta do města, taková náhrada Pandy, Aygo a podobně. Cenově jako třeba ta Panda, dojezd by stačil něco přes 100 km. Snadno by se s tím parkovalo, ovzduší ve městech by se zlepšilo, hluk by ubyl.

je
jerry
03. února 2022, 17:07
0
Opel Corsa-e: Dnes vám povím o svém poprvé …

A jiné bateriáky jsou levné, že? Jaký konkrétně provozuješ ty? Rád si nechám poradit.

je
jerry
03. února 2022, 17:01
2
Opel Corsa-e: Dnes vám povím o svém poprvé …

Neměl jsem na mysli Zelené (Grüne), ale všechny zelené mozky, kteří pod pláštíkem ekologie pracují pro ty, co je platí a mají z toho profit. Jak jednoduché, za vším hledej peníze.

je
jerry
03. února 2022, 10:47
1
Opel Corsa-e: Dnes vám povím o svém poprvé …

Zkusím nahodit malý příběh z budoucnosti bateriáků: Milej pane, nová baterie stojí čtvrt míče, tak mi vám ji za 50 tis. opravíme. No to víte, záruku vám dáme rok, přece byste nechtěl jako na novou. A jenom na ty vyměněné moduly. Až odejdou další moduly, zase přijďte, rádi vás uvidíme. Jinak můžete jít alternativně ke kutilovi do vedlejší vesnice. Tam to je levnější, ale občas nějaké auto shoří.

je
jerry
03. února 2022, 08:55
1
Opel Corsa-e: Dnes vám povím o svém poprvé …

riderhenry: Jen jsem popsal, jak si myslím, že se dotace zneužívají. Každá dotace křiví tržní prostředí, a proto jsem jejich odpůrce.

je
jerry
03. února 2022, 08:48
2
Opel Corsa-e: Dnes vám povím o svém poprvé …

Pěkně jsi popsal situaci běžné rodiny mimo Prahu:-)))

je
jerry
02. února 2022, 17:00
0
Opel Corsa-e: Dnes vám povím o svém poprvé …

Samozřejmě .....fabriky nemastily..... píšu rychleji než myslím:-)))

je
jerry
02. února 2022, 16:58
2
Opel Corsa-e: Dnes vám povím o svém poprvé …

Ty ceny jsou postavený už dopředu s dotací od státu. Ta je v Německu až 9000 euro. Po odečtení dotace to je pro Němce s jejich platy už jakž takž akceptovatelné. Tak proč by si fabriky nemastili kapsu, když to daňový poplatníci dorovnají. Tak je celej ten kšeft postavenej.

Pokud by byl zájem opravdu tlačit bateriáky, tak by to bylo následně. Dejte na trh bateriáky v ceně spalováků a teprve pak bude nějaká dotace. Tím bude bateriák levnější než spalovák a bude o něj zájem. Ale to by najednou nebylo pro zainteresované zajímavé, protože o nějakou ekologii jim jde až naposled.

je
jerry
02. února 2022, 12:40
8
Opel Corsa-e: Dnes vám povím o svém poprvé …

Celý test je hodně smutné čtení. Ale děkuji autorovi, že snažil být objektivní a nastínil i ty špatné vlastnosti. Musíme se zase učit číst mezi řádky. Pak vidíme, kdo je v rámci možností objektivní a kdo zapálený svazák. Protože kupovat malé auto do města za 800 tis, to je fakt něco shnilého v systému. A každý, kdo to dočetl do konce to jistě dobře pochopil.

je
jerry
02. února 2022, 12:13
4
Opel Corsa-e: Dnes vám povím o svém poprvé …

Na otázku autora v závěru odpovím, že věřím v obrat. Zbavili jsem se komunistů, zbavíme se i zelených. Akorát to vždy chvíli trvá. Výhodou je, tohle se dát zvrátit volbami. Ale nejdřív to musí lidi pocítit na své životní úrovni, potom procitnou a zvolí jinou cestu.

Samozřejmě jsem pro lepší chování lidstva. Řešit odpadové hospodářství, smog ve městech, sračky v potravinách, nesmyslné převážení zboží. Zkrátka řešit, to co vadí a ne plyn ze sodovek. Ten je pro dýchání z emisí nejméně škodlivý.

je
jerry
01. února 2022, 23:43
0
Škoda Kodiaq 2.0 TSI Sportline - Chtít či nechtít?

Já mám O3 RS TSI 7 let starou. Už tehdy jsem váhal, ale byla nabídnuta hodně dobrá cena, vzal jsem jí jakýchkoliv příplatků, tedy bez asistentů a až na maličkosti jsem spokojen. A má to pořád ještě normální budíky, žádnou čínskou diskotéku. Žádný závoďák, ale dobré cestovní auto za vynikající peníz na dnešní poměry. Ale kam se dostala škodovka teď, to jenom zírám.

je
jerry
01. února 2022, 20:09
1
Škoda Kodiaq 2.0 TSI Sportline - Chtít či nechtít?

Ta poslední věta mě rozesmála. Taková malá replika na reklamu Dodge, když vyrobili model 30 ve všech směrech lepší než Ford T, ale dražší. John Dodge tehdy prohlásil, že všichni majitelé Fordu si konečně zaslouží pořádný automobil. Je to trochu OT, ale při dnešních škodovkách mi to často napadne. A to jsem jim dlouhá léta fandil a jednu starší vlastním.

je
jerry
31. ledna 2022, 20:18
3
Volvo C40 Recharge Twin: Poprvé bez spalování

Dnes průměrné stáří kolem 15 let. Jediný způsob jeho snížení je zlepšení dostupnosti nového auta pro většinu populace. Tedy příznivé ceny a dobré platy. Teď to vypadá spíše opačně. Pokud tedy baterie vydrží přes 70% kapacity do 15 let, proč výrobci nedávají tak dlouhou záruku? Navíc vzhledem k době, po kterou jsou zatím bateráky v provozu, je tvůj názor pouze spekulací. Co když když většina baterií po 10 letech klekne? Zůstane auto s nulovou hodnotou. Jak asi budou vlastníci tohoto rezidua spokojeni? Hele, to jsou otázky, na které dnes nikdo neumí odpovědět. A pokud ano, tak je to podvodník s vodičkou na růst vlasů. Ten také slibuje nemožné a lidi na to letí.

je
jerry
31. ledna 2022, 16:21
-1
Volvo C40 Recharge Twin: Poprvé bez spalování

A jak vysoká je ta rozumná kapacita? A kolik je ta životnost auta? Mohu poprosit o upřesnění?

je
jerry
31. ledna 2022, 12:41
0
Volvo C40 Recharge Twin: Poprvé bez spalování

OK. Že dnes převažují SUV, hybridy a bateriáky není v žádném případě vina redakce. A člověk tak nějak víc vnímá to, co nemá rád. Naopak to druhé bere víc samozřejmě. Ten odpor je dán hlavně něčím jiným. Tím, že bateriáky jsou protěžované politickým vedením EU a subvencované z daní nás všech. Proto se z toho stává celospolečenský problém. Redakce ho nevyřeší. Ale je dobře, že se v debatách pod články jaksi sjednocuje mínění odpůrců. A pokud bude většina lidí proti tomuto způsobu řešení mobility, tak by to měly politické strany vyslyšet, mělo by se to projevit ve volbách a situace se může změnit. Protože současná auta už jsou tak těžko dostupná pro mnoho lidí s průměrným platem, tak proč to ještě zhoršovat předraženými bateriáky? Co lidem poskytnout už věděl Henry Ford. Něco podobného musíme chtít jako voliči a zákazníci, ne drahotu a tím nedostupnost.

je
jerry
30. ledna 2022, 19:33
5
Volvo C40 Recharge Twin: Poprvé bez spalování

Víš proč jsem psal o tom, kdo jsou Zelení v Německu. Protože to sakra souvisí, s čím budeme jezdit v příštích letech, a tedy s auty. Dochází ti, že jsem závislostí jakousi další spolkovou zemí, bohužel spíš ale protektorátem. A posloucháš někdy ty německé Zelené? Slyšel jsi někdy tu tlustou svazačku Ricardu Lang? Zkus si najít nějaké její rozhovory. Pokud budeš rozumět. Ta sní o tom, že nikdo nebude auta vlastnit a všichni budeme podle potřeby sdílet nějaká unifikovaná přibližovadla. Pořád to nemá nic společného s auty? Vždyť už teď, to kde jsme, je výsledkem těchto lidí.

je
jerry
30. ledna 2022, 11:53
3
Volvo C40 Recharge Twin: Poprvé bez spalování

Včera jedna nadšená zelená svazačka Ricarda Lang byla zvolena spolupředsedkyní Zelených v Německu. Fanatismus jí čiší z očí. Vypadá to, že to sem nepatří, ale opak je pravdou. Protože Německo je lídrem automobilového trhu v Evropě a Zelení tam jsou vládní stranou, přičemž ve volbách byli na třetím místě. Mezi mladými Němci mají jednoznačnou podporu. Takže se máme na co těšit. Mimochodem druhým spolupředsedou se stal německý politik íránského původu Omid Nouripour. Taky dobrý.

je
jerry
30. ledna 2022, 10:05
2
Volvo C40 Recharge Twin: Poprvé bez spalování

Skipper: Ale rozhodl jsi se svobodně. Nikdo ti tvoje SUV ani VW nedotoval z daní. Což u aut na baterky neplatí. Proč mám někomu dotovat jeho baterák z mých daní? U nás ještě ne, ale na západ od nás normál. Proč chtějí do budoucna jenom bateriáky? Který soudruh to bude řídit? A kdo z toho bude mít profit?

je
jerry
30. ledna 2022, 09:52
4
Volvo C40 Recharge Twin: Poprvé bez spalování

Mám najeté stálé trasy, Vezmu kafe, ale zastavím si a vypiju ho v klidu o kus dál na místě, které se líbí mně. U pumpy se zdržuju, co nejméně, natankuju a jedu, nelíbí se mi tam. Někdo to má jinak, je to jeho volba. Já si svoji volbu také ponechám. Ať si zelení svazáci i ti bohatí, co stojí v pozadí, trhnou nohou.

je
jerry
30. ledna 2022, 09:37
1
Volvo C40 Recharge Twin: Poprvé bez spalování

Ano, přerozdělování, agilní funkcionáři, nadšení svazáci, světlé zítřky, poručíme větru dešti, tak nějak to začínalo s budováním komunismu. Zajímavé je, že tam, kde tu snahu o budování zažili na vlastní kůži, to tolik nežerou. Včetně bývalé NDR. Holt každý se musí spálit sám, ani ta západní Evropa té trpké zkušenosti neuteče.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Voyager  1997
Chrysler Voyager

1997 rok výroby
120 koní výkon
2 499 ccm objem

Dodge Charger  1972
Dodge Charger

1972 rok výroby
230 koní výkon
5 200 ccm objem

Buick Wildcat 4-door Hardtop 1966
Buick Wildcat 4-door Hardtop

1966 rok výroby
330 koní výkon
6 572 ccm objem

Chrysler Newport Custom 1969
Chrysler Newport Custom

1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem