
jerry
Jméno | Jerry Shimano |
---|---|
Bydliště | Plzeň-město |
Registrace | před 5.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.5 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 108 |
Pozitivních komentářů u článků | 45 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Plno uváděných aut je super výběr. Ale do 70 tis. a aby to nebyla kasička? Požadavek totiž je, aby ho to nesežralo i s botama. Tak na to pozor.
Proč někteří nová auta nechápeme? Protože jsme menšina a ta trh nedělá. Dorostla generace, kterou od dětství zajímaly počítače, mobily a Star Wars, ne autodráhy a autíčka jako nás. Proto je ani teď nezajímá výkon, krouťák, brzdy, podvozek, řízení, elegance. Naopak žerou naplno konektivitu, elektroniku a "vesmírný" design. A výrobci to ví a podle toho vyrábí.
A elektromobily? Kdo na tom nejvíc vydělá? Kdo bude vyrábět a distribuovat energii? Nadnárodní energetické koncerny. Tyhle koncerny mají dnes větší lobby než automotive. Ale musí vydělat i stát a automotive nesmí padnout. Tak se rozjede projekt elektromobily. Ekologie je jen pláštík pro masy, které tu budou muset zaplatit. Jde jen o prachy, vůbec ne o nějaké emise.
Pokud nesouhlasím, klidně napíšu proč a jak to vidím já. A to že je pestrá paleta názorů je fajn, vždyť o čem bychom kecali. Buick se mi líbí, ale starat bych se o něj nechtěl. Klidně se přiznám, že jsem na to líný. Majitel nádherného E-typu mi sdělil, že stejně času jako jezdí, tak musí na něm makat.
Z Manty se stal evergreen. V 70s jsem jako kluk víc bral Capri. Ale teď po letech u mě vítězí Manta. Capri už bych asi nechtěl, Mantu moc.Je neuvěřitelné, jak je to auto i po 50 letech elegantní. Ta lehkost i jen při pohledu dnešním autům chybí.
Vždyť téma je Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť. Proto jsem napsal, co jsem napsal. Je to čistě subjektivní názor, který nemusí být podložen fakty, prostě nechutná. Mimochodem já zažil už i dřívější časy než 80s, i když ještě ne jako řidič. A tehdy fakt Audi nebylo nic světoborného, po čem bychom jako kluci pokukovali.
Nikdy jsem nepřišel na chuť Audi. Jsem z generace, která ještě zažila, kdy Audi nebylo nijak významné. V uších nám znělo Mercedes, BMW, Porsche, Jaguár, Alfa Romeo, Lancia. Ale Audi? Ani náhodou. A dodnes jsem ten vnitřní blok nepřekonal. Rozumově vím, že to jsou dobrá auta, ale někde uvnitř mi to pořád našeptává, že tohle ne. Tak jako VW mi bude znít vždy jako lidové auto. Pokud bych kupoval auto za 2 mega, tak Mercedes, BMW, Jaguár, ale nikdy Audi. Chápu, že mladší generace to má možná i naopak, ale nemohu si pomoct. Ale musím uznat, že Audi udělalo velký pokrok technicky a obchodně to ještě lépe zvládlo.
Musíme porovnávat porovnatelné, tedy běžnou 110 R Coupé a Fiat 850 Coupé. V té době byly výkony motorů úplně někde jinde. Ani Opel GT nebyl ve verzi 1.1 výkonnější. A dokonce tehdejší Porsche je dnes výkonnostně k pousmání. Ale bylo i tehdy lepší, ale i podstatně dražší. Jiný level. Současné ceny 110 R nesmyslné. Ale když to lidi dají? Já bych také nedal za novou prémii 2 mega a co jich přitom jezdí.
Odjezdil jsem dohromady 120 tis. km se dvěma Š 120. Blok motoru se mi nikdy nezkroutil, ani nezadřel. Netvrdím, že to byl zázrak, ale zase na něj nadměrně neplivejme. Není totiž nad osobní zkušenost.
110 R bych rozhodně nezatracoval. Je třeba vzít v úvahu dobu vzniku a neporovnávat s auty podstatně mladšími nebo dokonce podstatně dražšími. 110 R bylo prodejně úspěšná stejně jako třeba Fiat 850 Coupé. Také to nebylo žihadlo, ale karosářsky pěkné auto ve své době dost oblíbené. Jak se vám líbí v porovnání se 110 R?
[url=https://ibb.co/C839c2F][/url]
Já projel se 120 na začátku devadesátek opakovaně švýcarské, italské a rakouské Alpy. V létě v horkách, vždy plně naložen a nikdy jsem nezůstal nikde stát a ani nikde nevařil. A třeba na Furkapassu jsem projížděl kolem merglu, z kterého se valila pára. Ono záleželo, v jakém stavu 120 byla. Pokud nebyla zanedbána údržba, tak byla spolehlivá. Jiná věc byla vnitřní hlučnost, ta mi vadila.
Design 110 R se mi líbí. Ale to je vždy věc vkusu. Motorově to není o ničem. Prostě to jede míň než vypadá. Ale takových aut show and not go je i dnes plno. Třeba i Toyobaru vypadá na víc než jede. Tím ji nezatracuju, pouze neznalý věci by čekal větší žihadlo, to si přiznejme.
Zcela mě míjí zájem o Trabanty. Asi nejvíc kvůli dvouválcovému dvoutaktu. Ale i jinak pro mě ošklivé auto. Já zažil ještě plnou dálnici v DDR s dvoutakty pod plným plynem. A z otravy zplodinami jsem se celý den léčil:-)))
Čím je to složitější na ovládání, tím běžný občan nabude dojmu, jak to muselo být drahé. A je rád, že to má za "tak málo peněz". Udělat z prdu kuličku a dobře ji prodat. To je úspěšný marketing dneška. A lidi to baští i s navijákem.
I malý Suzuki Swift Sport 1.6 s atmosférou je zážitkovější než nový s oturbeným 1.4. Pro lenochy, co nechtějí či neumí řadit, je lepší to 1.4 turbo. Ale rozhodně bych tu atmosféru nezatracoval, porovnal jsem obojí.
Nádherné auto. Ano, při volbě mezi F-type a 911 bych měl hlavu v pejru co vybrat.
Jo a zadarmo bych to samozřejmě chtěl. Páč bych to prodal a koupil si něco, co se mi líbí. Bylo myšleno že ne, pokud bych s tím měl jezdit a dívat se na to namísto něčeho mému oku lahodícímu.
Buď se mi auto vzhledově líbí nebo nelíbí. Zrovna tak je to s nějakým obrazem, sochou, architekturou. A vůbec na to nemá vliv, zda na to mám nebo nebo. Jsou obrazy za stovky milionů, které se mi nelíbí a jen proto, že stojí balík, bych si je domů nepověsil. Protože proč bych na ně koukal, když se mi nelíbí. Naopak rád bych si tam pověsil Moneta, ale nemám na něj. Zrovna tak bych si koupil rád LaFerrari, ale nemám na něj. Ale X6M fakt ne, protože pro mě je to hnusný. Proto už neřeším techniku, jízdní vlastnosti. Prostě dám názor, že ne a hotovo. Nic víc bych za tím nehledal.
Tomáš Trýska: Šum v éteru:-) Moje reakce byla na první část příspěvku ohledně evropských norem, ne na Toyota Century.
Každý se může subjektivně vyjádřit ke vzhledu auta. Zda se mu zdá krásné či hnusné. Na to nemusí mít patřičné finance. A X6M by se mi vzhledově nelíbilo, ani kdyby bylo zadarmo. Tím neříkám, že se jinému nemůže líbit. Ale proč se nevyjádřit?
Známá měla krásně červenou 323 F s mrkačkama. To auto se mi líbilo a líbí pořád. Právě taková auta na trhu chybí. Bohužel převažuje humpoláckost.
A co ford sierra, chlouba veksláků na konci osmdesátek? Ve své době moc pěkné auto.
Možná máš pravdu, ale možná je tu parta fandů do aut, což v dnešní době není cílovka. Nekoupil bych to ani s neomezeným budgetem, protože ošklivé. A proč si kupovat ošklivou věc za balík peněz a pak si na ni zvykat? To není o penězích, ale o vkusu. Tohle auto je jako ušité pro vymazané kopačky a jiné sportovní myslitele. Já bych za hodně peněz chtěl eleganci.
Celý rok jsem byl hodný, tak mi prosím Ježíšku ušetři takové hrůzy:-)))
Ano, asiatizace a bezpečnostní normy učinily eleganci konec. Když chci vidět eleganci, prolistuji nějaký časopis o youngtimerech. Je to trochu jako s uměním, když se chci pokochat hezkým obrazem či sochou, rozhodně nejdu do galerie se současným uměním.
Tak to jsme už minimálně dva.
Před 8 lety jsem našel krásné e30 325 cabrio. Bylo v super stavu i barvě jako na přiložené fotce z bmw muzea. Už jsem pro něj chtěl jet, ale nakonec se mi zdálo 10 tis. euro moc. Dnes nezbývá než litovat udělané chyby. Ceny jsou více než dvojnásobné. Tak se aspoň pokochejte, jaká to byla krása.
[url=https://ibb.co/KG08SjM][/url]
[url=https://imgbb.com/]la multi ani gif[/url]
A jedna ze značek Auto Unionu fakt bylo to DKW. Minulý rok jsem si vyfotil jedno moc pěkně zachovalé:-)
[url=https://ibb.co/pjmGpTh][/url]
[url=https://ibb.co/t3H9Fcw][/url]
Proti Audi nic nemám, naopak za velmi krátkou dobu se značka stala z průměrného auta prémiovým. To nelze upřít, kus technických dovedností a dobrý marketing k tomu. Jinak 70 mi není, ale sedmdesátky jsem už zažil jako malý kluk a tehdy fakt Audi bylo normální auto. Proto pokud bych chtěl prémii, tak bych Audi nebral. Nic s tím nenadělám, prostě asociace z dětství. Píšu pokud, protože si prémie nekupuji. Nepotřebuji to jako status a nejsem ochoten platit za značku. Ano, je to moje věc, jiný to může vidět opačně.
Ta brána do velkého světa je fakt ale dobrý vtip. Přece nejsou jen drahá prémiová auta. Jako by jiná auta byla podřadná. Pokud bys to myslel vážně, tak v tom vidím právě tu nafoukanost některých majitelů prémiových aut. A tihle lidé jsou tak trochu směšní. Znám osobně několik hodně prachatých lidí, kteří jezdí obyčejným neprémiovým autem. A jsou to velmi vzdělaní lidé, kteří něco dokázali a nemusí vstupovat do velkého světa takto.
Design kol dost ošklivý. Je to ale vždy subjektivní.
SSS fakt drží cenu. Takže buď přilačit 50 tis., to už by se nějaký slušný kousek sehnal, určitě v Německu. Nebo bych šel do Pandy, to auto vynikající obestavěný vnitřní prostor.
Brána do velkého světa. Ale aspoň jsem se zasmál. Pro nás starší generaci jsou 4 kroužky pořád taková rychlokvaška. Historicky je jinde než hvězda nebo vrtule. U audi se mi vždy vybaví DKW. Nic s tím nenadělám:-)))
Novinářské auto s velkou výbavou. Je třeba srovnat základní ceny nebo ceny alespoň přibližně vybavených aut
Bez pravidelné kontroly a údržby se stává nebezpečné každé auto.
Lepší způsob pohonu než elektro. Pokud bych musel volit, koupil bych raději.
Přemýšlím proč jsem měl vždy rád bmw, ale poslední léta se mi víc líbí mercedesy? Možná bmw opustilo svoji parketu směrem mercedes a potom už raději toho mercedesa.
Na bavorském venkově, odkud píšu, jezdí nepoměrně více všech verzí Suzuki (Ignis, Swift, SX-4, S-Cross) než u nás. Dokonce bych řekl, že jich v poslední době potkávám více než škodovek (Citigo, Fabie, Kamiq, Karoq). Protože schade už je moc drahá a lidi tu nejsou ochotni ty ceny platit. Potom už raději VW. Výjimkou je Octavia, ta je vidět pořád hodně. Oproti českému trhu tu jezdí i podstatně více Dacií (Sandero, Duster). Dustery mají třeba i některé instituce, třeba Národní park Bavorský les. Většina venkovských lidí asi fakt nepotřebuje konektivitu, spousty asistentů a image.
NJ, ale ta trojka rs tsi stála úplně jiný peníze. Za ně dobrý auto. Ale skoro meloun? Navíc vzhledem k všeobecné "spolehlivosti" čím dál složitější elektroniky?
plus: jsi mladý, závidím:-)
minus: nezažil jsi opravdovou éru motorismu, nezávidím:-)
O3 RS začínala s prodejní cenou 620 s DPH.
Před 5 lety jsem koupil novou O3 RS za 566 tis. vč DPH. Ano, nabídka to byla výhodná a spokojenost. Ale co se děje s cenou oktávek teď, to je nepochopitelné. Protože všechno má svou cenu, že?
V historii automobilky udělalo Volvo plno pěkných aut. Ale nějak si myslím, že se z něj dělá moc velká modla. A v Německu na dálnici by mě to omezení 180 km/h fakt štvalo. Protože někdy potřebuješ třeba jen krátkodobě přiložit pod kotel a tady nikde nic. Ale je to můj osobní názor a to auto bych si kvůli tomu nekoupil.
TSI motory řetězový rozvod. Šlo to napříč všemi koncernovými značkami.
Design se mi také nelíbí. Už jsem si myslel, že jsem nějakej divnej. Ta obrovitá tlama vpředu vůbec ne a vzadu světla moc vysoko nad velikou "hmotou" plechu. Palubní deska nijaká, ale ty dnešní tablety jsou hrozné u všech aut. Dle mého zatím nejhorší z oktávek. Samozřejmě v kontextu doby. Poprvé bych si ji fakt nekoupil. A to nejsem odpůrce škodovek. Naopak, měl jsem O1, O2 a mám O3.
Dodnes je mám schované ve skříňce. Nejoblíbenější byly od Matchbox (ještě Made in England). Zlatá Lamborghini Miura a stříbrná motorka se sajdou ze serie Yesteryear.
Mně se líbí ze všech úhlů:-) Ale tak to má být, design vyvolá polemiku. Dnešní design často jen znechucení.
Na počátku 70.let byl na Rallye Vltava jak Munari s Lancií HF, tak Röhrl s Opel Asconou.
Hodně rychle se dostaly ojeté MX-5 ND na úroveň pěkných kousků MX-5 NC.
Ale vždyť jo. Současné peníze bych za to také nedal, ale že by to nebylo designově povedené auto? Tedy jsou to dva pohledy. Mezi dnešní uniformitou je pohled na Capri osvěžením.
Poslední komentáře
- Jan Machač, Elektrický valčík: Mají dnes Husité...
|Doporučuji si nastudovat chemii akumulátorů, zejména těch... - Rob, u blogu Dvacet let starej Bavorák......
Díky, myslím že nějaký čas sloužit bude. - Mechanik, u blogu Dvacet let starej Bavorák......
Tak to gratulace a chápu návrat. Ať slouží na vždy - potkanX, u blogu A je to tu zase!
s V6 sa robili aj MX-3ky. - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Už to tu někdo trefil, ale kdo neřeknu. Aktuálně spíš... - krab, u blogu A je to tu zase!
Já vim, proto mě to napadlo jako snad první, když jsem zahlídl... - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Díky:) - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Petře MX-6 je vlastně Probe z velký části nebo se to dá napsat... - Bubak.cz, Týden plný zajímavých novinek
díky, už jsem to po podrobným prozkoumání našel (https://media.autoexpress.co.uk/image/private/s--JsDXewIP--/f_auto,[email protected]/v1614072484/autoexpress/2021/02/Mercedes%20C-Class%202021-24.jpg... - Frankie, u blogu A je to tu zase!
Tak uvidíme. Hlavně ať dobře vyberes, dobře slouží a dělá... - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Na toho hyundaie jsem se byl podívat. Ale strašně prorezlý.... - Autíčkový Jelen, Týden plný zajímavých novinek
Pro Bubáka...volič převodovky je u mercedesů už tak poslední... - Frankie, u blogu A je to tu zase!
A už poslední, tohle mě fakt zaujalo za ty prachy, až teda... - Frankie, u blogu A je to tu zase!
Alfy co jsem viděl u nás v inzerátech, tak byly pod 60 000 Kč.... - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Volant vpravo? To bych se stal velmi rychle masovým vrahem ????
Poslední inzeráty
2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem
1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem
2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem
1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Proč nechápeme nová auta
147 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?
97 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
92 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů