načítám data...

jerry

JménoJerry Shimano
BydlištěPlzeň-město
Registracepřed 8.9 rok.
Poslední aktivitapřed 4.9 dny
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků337
Pozitivních komentářů u článků144
Negativních komentářů u článků48
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

je
jerry
06. října 2024, 09:06
0
Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí

Elegantní design. Je vidět, že to i dnešní době jde bez mohutných bobřích zubů či jiných odpudivých grilů.

je
jerry
10. září 2024, 22:27
3
Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný ideál na elektřinu?

Přitom průměr je 45k a medián bude někde dost pod 40k. Někde se musí bydlet, něco se musí jíst, něco koupit na sebe. Tak vzhůru do nákupu rodinných aut přes 1M. Tohle přistání do reality bude hodně tvrdé.

je
jerry
10. září 2024, 14:15
3
Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný ideál na elektřinu?

Renault Scenic za jeden a čtvrt milionu? A lidem to přijde normální. Asi všichni berou 100k a více. Asi už jsme v zeleném ráji.

je
jerry
18. srpna 2024, 20:49
-1
Jak je to s tou elektromobilitou

Nevím jak ty, ale můj život je příliš krátký, abych si neužil každou zatáčku:-)

je
jerry
18. srpna 2024, 18:49
4
Jak je to s tou elektromobilitou

Držme se ekonomiky bez politiky. V Německu letos poklesl prodej bateríáků o 50%, prodej hybridů o 25% a naopak stoupl prodej spalováků o 25% Stačilo, aby se zrušily pokřivující dotace, a trh ukázal reálný zájem. A že Německo není malý či nesolventní trh.

je
jerry
18. srpna 2024, 18:42
1
Jak je to s tou elektromobilitou

MBMB: Dovolím si volně parafrázovat legendárního konstruktéra Colina Chapmana: Přidej výkon, budeš rychlejší na rovince, uber hmotnost a budeš rychlejší všude. Myslíš, že to víš lépe? Ale no tak:-)

je
jerry
18. srpna 2024, 12:41
1
Jak je to s tou elektromobilitou

Jen jedna otázka, zbytek si budeš muset dostudovat po večerech:-) Proč se konstruktéři závoďáků snaží o co nejmenší hmotnost, když by stačilo přidat širší pneu?

je
jerry
18. srpna 2024, 12:05
7
Jak je to s tou elektromobilitou

Proč se pořád drbat za pravým uchem levou rukou a namísto toho raději nepřiznat, že bateriák je pro lidi, co nemohou doma nabíjet otravný?

je
jerry
18. srpna 2024, 11:54
1
Jak je to s tou elektromobilitou

Nejde přece jen o jízdu v přímce, a tedy zrychlení a brzdění. Zcela se opomíjí základní fyzika. Tedy, že čím vyšší hmotnost, tím dříve automobil opustí zatáčku po tečně k poloměru zatáčky. Což je poměrně značné negativum těžkých aut.

je
jerry
25. června 2024, 07:41
1
Maserati Grecale Folgore: Elektřina v Maserati, je to tady

Není to pravé Maserati, stejně jako není e-Mustang pravý Mustang.

je
jerry
31. května 2024, 17:47
0
Autíčkář se ptá: Jak by vypadalo vaše ideální auto pro každý den?

Střídám pravidelně víc aut, takže po 8 letech nájezd necelých 100 tis. km. Jj, koupil jsem tehdy dobře.

je
jerry
30. května 2024, 17:11
-1
Autíčkář se ptá: Jak by vypadalo vaše ideální auto pro každý den?

Na daily jsem plně spokojen se svojí O3 RS TSI liftback. Velký zavazadlový prostor, manuál, dobrý motor, slušná spotřeba, pohodlné sedačky, bez otravných asistentů, klasická palubka, to vše hodnoceno v poměru cena/výkon. Kupoval jsem před 8 lety novou za cenu 560 tis.

je
jerry
28. května 2024, 10:44
-1
Peugeot E-308 GT: Lepší než kdy dřív a poprvé i plně elektrický

Proč si nekoupit raději základní verzi za půlku peněz?

je
jerry
26. dubna 2024, 12:16
-2
Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech

Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc z řady RS.

je
jerry
25. dubna 2024, 22:36
-2
Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech

Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První dekáda století byla ještě dobrá. Tehdy odsuzované E64 je krasavec v dnešním ošklivinci.

je
jerry
25. dubna 2024, 13:59
-2
je
jerry
25. dubna 2024, 13:49
-1
je
jerry
25. března 2024, 22:24
2
Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády

Sem se dva dospělí a tři děti vejdou.

je
jerry
20. února 2024, 09:58
-1
A jakého Mustanga bys bral ty?

Plzeň, květen 2018.

je
jerry
20. února 2024, 09:45
0
Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko

Vadil by mi design interiéru, tablet uprostřed namísto kapličky volantem, ovládání všeho přes infotaiment a úplně nejvíc nutnost častějšího nabíjení oproti tankování. A k tomu život je příliš krátký na to, aby člověk jezdil autem bez emocí, nemohl si podřadit podle potřeby a vytočit občas motor k redline.

je
jerry
19. února 2024, 09:28
-1
je
jerry
13. února 2024, 22:44
0
Na jaké obyčejné či nudné auto nedáte dopustit?

Jj, na druhou generaci Pandy nemohu zapomenout. Dodnes, když ji vidím, tak pookřeju. Měl jsem ji na ježdění po městě a zaparkoval, kde se jiní nevešli. Taková auta mají dělat v elektrice do města a ne mastodonty ala Tesla X.

je
jerry
13. února 2024, 08:26
-1
Peugeot 406 Coupé: Nejkrásnější lev přelomu milénia

Krásné auto, vzpomínky na dobrá léta, díky za článek.

je
jerry
31. ledna 2024, 13:45
-1
A jakého Mustanga bys bral ty?

Ten návrat ke kořenům proběhl už u 5.generace. Možná by to byla ještě lepší volba, je méně okoukaná. 6.generaci bych raději před faceliftem, ještě s klasickými budíky. Ale obě generace vždy s manuálem.

je
jerry
31. ledna 2024, 13:23
-1
je
jerry
31. ledna 2024, 13:20
1
A jakého Mustanga bys bral ty?

Úplně přesně stejný kousek jako na fotce ze srazu veteránů. A pak až poslední generaci 5.0 V8. Jestli coupe nebo cabrio by byla těžká volba. Líbí se mi návrat designu ke kořenům.

je
jerry
07. ledna 2024, 15:11
1
je
jerry
07. ledna 2024, 09:48
0
Oslavenci roku 2024. Jaká auta letos čeká významné jubileum?

17.4.1964 představil Ford první verzi Mustanga. A legenda žije dodnes. Nádhera.

je
jerry
28. prosince 2023, 12:26
2
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás spolehlivě připraví o úctu k řidiči?

Nejvíc vadí řidiči, kteří jedou prostředkem silnice nižší rychlostí než je povolená. A potom řidiči, kteří neřídí auto, ale rozpadající se a dýmající vrak. Obojí potkávám denně mraky. Je úplně jedno jakou značku či model sedlají.

je
jerry
12. listopadu 2023, 17:48
1
Bezpečnost až na hranu šílenství

Když fizofické téma, tak budiž. Nemyslím si, že jsme zvážněli, ale naopak lidstvo generaci od generace dětinští. Před sto lety lidé s věkem vyzrávali a podle toho se úměrně chovali. Dnes si staré báby hrají na diblíky a staří dědkové se chovají jako playboyové. A přitom nikdo nechce postupovat žádné riziko a nést žádnou zoodpovědnost. Tomu odpovídá nabízené množství asistentů v autech, které v podstatě reflektuje požadavek většinové populace.

je
jerry
28. srpna 2023, 12:17
-1
Veterány Bugatti, Porsche a Škoda na výstavišti Kroměříž: Krása střídá nádheru

Hodně moc pěkných bugatek na jednom místě. Perfektní:-)

je
jerry
24. dubna 2023, 21:21
0
Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola

Na trase Kufstein - Rozvadov jezdím kolem 160 až 200 km/h, někdy i víc, když je volno, někdy méně, když je limit rychlosti. K tomu klima nebo topení dle potřeby. Kolikrát bych nabíjel Eňáka na těch 300 km? Stačilo by 3x?

je
jerry
24. dubna 2023, 21:02
1
Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola

Šlo o srovnání četnosti a délky nabíjení versus tankování při násobně vyšší prodejní ceně bateriáku a finanční náročnosti provozu spalováku a bateriáku prakticky stejné.

je
jerry
24. dubna 2023, 07:57
2
Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola

Nabíjení každých 250 km je omezující. Protože musím zastavit na místě, kde je nabíječka. S benzinem či naftou si zastavím, kde chci já. A o tom to celé je. Chci aby sloužilo auto mně a ne opačně. Notabene auto za skoro 2 miliony.

je
jerry
25. března 2023, 10:14
-1
Ptejte se: Malý hatchback pro radost

Z vlastní zkušenosti doporučím SSS 1.6. Dokonce mám tlumiče B6 a i na letních R17 to není po městě nijak nemožně tvrdé. A na okresce velká radost.

je
jerry
23. února 2023, 07:34
-1
Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění

Jj, 603 už klasika, zvláště tříoká. Dík za opravu.

je
jerry
22. února 2023, 17:35
-1
Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění

Klasiky:
Cadillac Fleetwood Eldorado cabrio s křídly
Mini Cooper klasický originál
Jaguar E-type
Citroen DS Göttin
BMW Isetta

Novější:
Lancia Thesis
Renault VelSatis
BMW 635 Csi
NSU Ro80
Tatra 603 tříoká

Ani za jedno z vyjmenovaných bych nestyděl, ale vím, že bych s nimi užil víc starostí než ježdění. Protože nejsem tak zručný, abych si vše udělal sám, ani nemám kde a navíc moje záda už by tu náročnou údržbu nedala. Takže o nich budu dál beznadějně snít a těšit se z toho, že existují.






je
jerry
20. února 2023, 20:42
-1
Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží

Před řadou let napsal jeden renomovaný novinář, alfy jsou dobrá auta, ale v průběhu užívání se pak celé jedno konkrétní auto rozpadlo naráz. Bohužel se stala z toho pro alfu tradice. A taková krásná auta s dobrým renomé to bývala..

je
jerry
18. února 2023, 12:11
-2
Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží

To si snad někdo koupí jen ze snobismu, že má Alfu. Za stejné peníze může mít O4 RS, která jede o moc líp, naloží víc, co nabídne víc tohle ploužidlo?

je
jerry
14. února 2023, 19:02
0
Bazarový snílek: Vítr ve vlasech

A co roadster? Jízda v roadsteru a cabrioletu jsou dva rozdílné zážitky.

je
jerry
11. února 2023, 08:01
-1
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Přesně tak jsem to měl na mysli. Rodina, která má bateriák jako jediné nebo jako hlavní auto. Aby v zimě naložili děti a haraburdí a vyrazili s bateriákem na lyže a v létě stejně k moři. Jinak znám několik fandů, kteří mají bateriáka jako druhé auto. Mohu posoudit střední město a venkov v Česku a Bavorsku.

je
jerry
10. února 2023, 09:38
-1
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Ve svém okolí neznám jedinou rodinu, která by si koupila za vlastní našetřené peníze auto na baterky. Furt čekám, který soused si to vysněné fáro přiveze a nic.

je
jerry
10. února 2023, 09:34
7
MG EHS: Velká očekávání

V hlavě maje svět naruby, kdy Mustang jezdí na baterky a MG už není roadster, jsem čekal alespoň tu slibovanou čínskou láci a na konci zjistím, že to stojí milion. Teď už chybí jen Ferrari na klíček:-)))

je
jerry
09. února 2023, 14:00
-1
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

A lidí, co do nich furt čumí a končí v pankejtu nebo protisměru nebo v zádi auta před nimi. Ach jo, lidská blbost je nevyčerpatelná.

je
jerry
09. února 2023, 13:58
-1
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Dík za tip. V REWE kupuju pravidelně. Ochutnám:-)

je
jerry
09. února 2023, 13:54
-1
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

A ten vývoj je vynucen trhem nebo regulací? Je lepší kapitalismus nebo socialismus? A co je za systém v současné EU?

je
jerry
08. února 2023, 17:53
-1
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Proč jsou bateriová auta tak drahá, když už jen z logiky věci musí být výrobně méně nákladové? Protože automobilky vydělávají víc a víc a přitom vyrábějí míň a míň. Pak už jen najít ty hejly, co to zaplatí a je hotovo.

je
jerry
07. února 2023, 11:45
-1
Škoda Octavia RS Challenge Plus: Moudra vs. skutečnost

Beastar: Díky za info. Na jaře se s S1 zkusím u nějakého hendlera svézt. Jak jsem míval k audi určité, asi neopodstatněné předsudky, tak při dnešní bídě těch dvou zbývajících ze silné trojky se mi čím dál víc pozdává.

je
jerry
07. února 2023, 08:20
-1
Škoda Octavia RS Challenge Plus: Moudra vs. skutečnost

Dík. Ono to tehdy bylo "drahý". To ještě mívaly prachy víc svoji cenu. Dnes se dají sehnat pěkné kousky S1 za cenu nové vybavené fabie. To mi přijde zajímavý. Takový auta už dnes dělat nebudou. Mít to jako třetí k sedanu a roadsteru, proč ne?

Jinak O4 RS není špatné auto, ale ta divoká barva je zbytečná. Je to pak víc show než go a zbytečně to dráždí blbce okolo k závodění. O3 RS jsem volil úmyslně ve stříbrnce a mám pokoj. Na závodění to fakt není, ale na dovolenou, převoz haraburdí ideální auto. No jo, ale já ji kupoval za polovinu.

je
jerry
06. února 2023, 19:35
-1
Škoda Octavia RS Challenge Plus: Moudra vs. skutečnost

Zrovna teď koukám po zajímavém malém autě. V debatě padla Audi S1, v tehdejších testech pláčou, že stojí skoro milion. A vida dneska je oktávka přes milion. To jsou nám časy. No já ji kupovat nebudu, ale zeptám se Beastara na názor a zkušenosti s S1. Dnes se dá pěknej kousek koupit za půlku co nová eresa.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Escalade  2007
Cadillac Escalade

2007 rok výroby
409 koní výkon
6 162 ccm objem

Chevrolet C30 Hauler - ramptruck 1984
Chevrolet C30 Hauler - ramptruck

1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem

Ford Mustang 3.7,USA verze 2015
Ford Mustang 3.7,USA verze

2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem

Oldsmobile Delmont COUPÉ 88 1968
Oldsmobile Delmont COUPÉ 88

1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem