načítám data...

jerry

JménoJerry Shimano
BydlištěPlzeň-město
Registracepřed 8.4 rok.
Poslední aktivitapřed 3.6 dny
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků320
Pozitivních komentářů u článků141
Negativních komentářů u článků20
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

je
jerry
25. března 2024, 22:24
3
Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády

Sem se dva dospělí a tři děti vejdou.

je
jerry
20. února 2024, 09:58
0
A jakého Mustanga bys bral ty?

Plzeň, květen 2018.

je
jerry
20. února 2024, 09:45
1
Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko

Vadil by mi design interiéru, tablet uprostřed namísto kapličky volantem, ovládání všeho přes infotaiment a úplně nejvíc nutnost častějšího nabíjení oproti tankování. A k tomu život je příliš krátký na to, aby člověk jezdil autem bez emocí, nemohl si podřadit podle potřeby a vytočit občas motor k redline.

je
jerry
19. února 2024, 09:28
0
je
jerry
13. února 2024, 22:44
1
Na jaké obyčejné či nudné auto nedáte dopustit?

Jj, na druhou generaci Pandy nemohu zapomenout. Dodnes, když ji vidím, tak pookřeju. Měl jsem ji na ježdění po městě a zaparkoval, kde se jiní nevešli. Taková auta mají dělat v elektrice do města a ne mastodonty ala Tesla X.

je
jerry
13. února 2024, 08:26
0
Peugeot 406 Coupé: Nejkrásnější lev přelomu milénia

Krásné auto, vzpomínky na dobrá léta, díky za článek.

je
jerry
31. ledna 2024, 13:45
0
A jakého Mustanga bys bral ty?

Ten návrat ke kořenům proběhl už u 5.generace. Možná by to byla ještě lepší volba, je méně okoukaná. 6.generaci bych raději před faceliftem, ještě s klasickými budíky. Ale obě generace vždy s manuálem.

je
jerry
31. ledna 2024, 13:23
0
je
jerry
31. ledna 2024, 13:20
2
A jakého Mustanga bys bral ty?

Úplně přesně stejný kousek jako na fotce ze srazu veteránů. A pak až poslední generaci 5.0 V8. Jestli coupe nebo cabrio by byla těžká volba. Líbí se mi návrat designu ke kořenům.

je
jerry
07. ledna 2024, 15:11
2
je
jerry
07. ledna 2024, 09:48
1
Oslavenci roku 2024. Jaká auta letos čeká významné jubileum?

17.4.1964 představil Ford první verzi Mustanga. A legenda žije dodnes. Nádhera.

je
jerry
28. prosince 2023, 12:26
3
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás spolehlivě připraví o úctu k řidiči?

Nejvíc vadí řidiči, kteří jedou prostředkem silnice nižší rychlostí než je povolená. A potom řidiči, kteří neřídí auto, ale rozpadající se a dýmající vrak. Obojí potkávám denně mraky. Je úplně jedno jakou značku či model sedlají.

je
jerry
12. listopadu 2023, 17:48
2
Bezpečnost až na hranu šílenství

Když fizofické téma, tak budiž. Nemyslím si, že jsme zvážněli, ale naopak lidstvo generaci od generace dětinští. Před sto lety lidé s věkem vyzrávali a podle toho se úměrně chovali. Dnes si staré báby hrají na diblíky a staří dědkové se chovají jako playboyové. A přitom nikdo nechce postupovat žádné riziko a nést žádnou zoodpovědnost. Tomu odpovídá nabízené množství asistentů v autech, které v podstatě reflektuje požadavek většinové populace.

je
jerry
28. srpna 2023, 12:17
0
Veterány Bugatti, Porsche a Škoda na výstavišti Kroměříž: Krása střídá nádheru

Hodně moc pěkných bugatek na jednom místě. Perfektní:-)

je
jerry
24. dubna 2023, 21:21
1
Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola

Na trase Kufstein - Rozvadov jezdím kolem 160 až 200 km/h, někdy i víc, když je volno, někdy méně, když je limit rychlosti. K tomu klima nebo topení dle potřeby. Kolikrát bych nabíjel Eňáka na těch 300 km? Stačilo by 3x?

je
jerry
24. dubna 2023, 21:02
2
Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola

Šlo o srovnání četnosti a délky nabíjení versus tankování při násobně vyšší prodejní ceně bateriáku a finanční náročnosti provozu spalováku a bateriáku prakticky stejné.

je
jerry
24. dubna 2023, 07:57
3
Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola

Nabíjení každých 250 km je omezující. Protože musím zastavit na místě, kde je nabíječka. S benzinem či naftou si zastavím, kde chci já. A o tom to celé je. Chci aby sloužilo auto mně a ne opačně. Notabene auto za skoro 2 miliony.

je
jerry
25. března 2023, 10:14
0
Ptejte se: Malý hatchback pro radost

Z vlastní zkušenosti doporučím SSS 1.6. Dokonce mám tlumiče B6 a i na letních R17 to není po městě nijak nemožně tvrdé. A na okresce velká radost.

je
jerry
23. února 2023, 07:34
0
Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění

Jj, 603 už klasika, zvláště tříoká. Dík za opravu.

je
jerry
22. února 2023, 17:35
0
Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění

Klasiky:
Cadillac Fleetwood Eldorado cabrio s křídly
Mini Cooper klasický originál
Jaguar E-type
Citroen DS Göttin
BMW Isetta

Novější:
Lancia Thesis
Renault VelSatis
BMW 635 Csi
NSU Ro80
Tatra 603 tříoká

Ani za jedno z vyjmenovaných bych nestyděl, ale vím, že bych s nimi užil víc starostí než ježdění. Protože nejsem tak zručný, abych si vše udělal sám, ani nemám kde a navíc moje záda už by tu náročnou údržbu nedala. Takže o nich budu dál beznadějně snít a těšit se z toho, že existují.






je
jerry
20. února 2023, 20:42
0
Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží

Před řadou let napsal jeden renomovaný novinář, alfy jsou dobrá auta, ale v průběhu užívání se pak celé jedno konkrétní auto rozpadlo naráz. Bohužel se stala z toho pro alfu tradice. A taková krásná auta s dobrým renomé to bývala..

je
jerry
18. února 2023, 12:11
-1
Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží

To si snad někdo koupí jen ze snobismu, že má Alfu. Za stejné peníze může mít O4 RS, která jede o moc líp, naloží víc, co nabídne víc tohle ploužidlo?

je
jerry
14. února 2023, 19:02
1
Bazarový snílek: Vítr ve vlasech

A co roadster? Jízda v roadsteru a cabrioletu jsou dva rozdílné zážitky.

je
jerry
11. února 2023, 08:01
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Přesně tak jsem to měl na mysli. Rodina, která má bateriák jako jediné nebo jako hlavní auto. Aby v zimě naložili děti a haraburdí a vyrazili s bateriákem na lyže a v létě stejně k moři. Jinak znám několik fandů, kteří mají bateriáka jako druhé auto. Mohu posoudit střední město a venkov v Česku a Bavorsku.

je
jerry
10. února 2023, 09:38
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Ve svém okolí neznám jedinou rodinu, která by si koupila za vlastní našetřené peníze auto na baterky. Furt čekám, který soused si to vysněné fáro přiveze a nic.

je
jerry
10. února 2023, 09:34
8
MG EHS: Velká očekávání

V hlavě maje svět naruby, kdy Mustang jezdí na baterky a MG už není roadster, jsem čekal alespoň tu slibovanou čínskou láci a na konci zjistím, že to stojí milion. Teď už chybí jen Ferrari na klíček:-)))

je
jerry
09. února 2023, 14:00
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

A lidí, co do nich furt čumí a končí v pankejtu nebo protisměru nebo v zádi auta před nimi. Ach jo, lidská blbost je nevyčerpatelná.

je
jerry
09. února 2023, 13:58
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Dík za tip. V REWE kupuju pravidelně. Ochutnám:-)

je
jerry
09. února 2023, 13:54
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

A ten vývoj je vynucen trhem nebo regulací? Je lepší kapitalismus nebo socialismus? A co je za systém v současné EU?

je
jerry
08. února 2023, 17:53
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Proč jsou bateriová auta tak drahá, když už jen z logiky věci musí být výrobně méně nákladové? Protože automobilky vydělávají víc a víc a přitom vyrábějí míň a míň. Pak už jen najít ty hejly, co to zaplatí a je hotovo.

je
jerry
07. února 2023, 11:45
0
Škoda Octavia RS Challenge Plus: Moudra vs. skutečnost

Beastar: Díky za info. Na jaře se s S1 zkusím u nějakého hendlera svézt. Jak jsem míval k audi určité, asi neopodstatněné předsudky, tak při dnešní bídě těch dvou zbývajících ze silné trojky se mi čím dál víc pozdává.

je
jerry
07. února 2023, 08:20
0
Škoda Octavia RS Challenge Plus: Moudra vs. skutečnost

Dík. Ono to tehdy bylo "drahý". To ještě mívaly prachy víc svoji cenu. Dnes se dají sehnat pěkné kousky S1 za cenu nové vybavené fabie. To mi přijde zajímavý. Takový auta už dnes dělat nebudou. Mít to jako třetí k sedanu a roadsteru, proč ne?

Jinak O4 RS není špatné auto, ale ta divoká barva je zbytečná. Je to pak víc show než go a zbytečně to dráždí blbce okolo k závodění. O3 RS jsem volil úmyslně ve stříbrnce a mám pokoj. Na závodění to fakt není, ale na dovolenou, převoz haraburdí ideální auto. No jo, ale já ji kupoval za polovinu.

je
jerry
06. února 2023, 19:35
0
Škoda Octavia RS Challenge Plus: Moudra vs. skutečnost

Zrovna teď koukám po zajímavém malém autě. V debatě padla Audi S1, v tehdejších testech pláčou, že stojí skoro milion. A vida dneska je oktávka přes milion. To jsou nám časy. No já ji kupovat nebudu, ale zeptám se Beastara na názor a zkušenosti s S1. Dnes se dá pěknej kousek koupit za půlku co nová eresa.

je
jerry
24. ledna 2023, 22:14
0
Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze

Nad tím zprzněním mnou milovaného mustangu:-)))

je
jerry
24. ledna 2023, 17:50
0
Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze

Když jsem poprvé slyšel o mustangu na baterky, tak jsem si myslel, že elektromotor nacpali do stejné povedené karoserie. A pak jsem ho poprvé viděl. Došel mi dech a řekl jsem: Prokristapána...

je
jerry
10. prosince 2022, 20:25
3
Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?

Tradice je to nejcennější. Změna je mottem dnešní doby, ale ne vždy zrovna k lepšímu. Držme si tradici.

je
jerry
01. prosince 2022, 13:56
1
Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Škodovka, jak má být

OK, za oblibou SUV může stát potřeba pohodlí a mohutná postava. A když kouknu na filmy před 50 lety a teď, tak těch mohutných lidí je řádově víc. Takoví lidé se musí ve sportovně střižených sedadlech cítit mizerně, anatomické boční opěrky mají vražené pod lopatkami.

je
jerry
26. listopadu 2022, 09:30
5
Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Škodovka, jak má být

Asi tak. V čem by měla spočívat výhoda Karoq oproti Superb? Kromě miaty a swifta mám ještě oktávku a ta má na odvoz čehokoliv kufr až dost velký. Ale co mi poskytne auto jako Karoq nebo Kodiaq navíc? Bohužel jsem dodnes tuhle kategorii aut nepochopil. Do terénu to stejně není, jízdní vlastnosti horší, spotřeba větší. Já vím, je to móda. Ale stačí to?

je
jerry
25. listopadu 2022, 22:01
-2
Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Škodovka, jak má být

Já už se chystám do předčasného důchodu a mám miatu a swift sport. Změnu neplánuji. Jednou miata, vždycky miata.

je
jerry
23. listopadu 2022, 09:10
0
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

Já měl Pandu 1.1, rok výroby 2006, moc výbavy neměla, ale posilovač řízení ano. Jinak jeden airbag u řidiče, okna švihadla, žádná klima či vyhřívání. Ale bylo to super auto za málo peněz.

je
jerry
21. listopadu 2022, 17:55
0
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

Po městě Panda určitě bavit bude, je to taková ještěrka. Pokud budeš jezdit víc okresky, tak z nahozeného seznamu nejvíce pobaví Swift. Ten je v tomto úplně jinde než Panda. Ale pozor, i oproti velkým autům má malý rejd (velký oblouk zatáčení), takže se s ním docela blbě manévruje.

je
jerry
21. listopadu 2022, 08:16
2
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

Fiat Panda 1.2. Super na parkování, protože nejen malé rozměry, ale i velký rejd. Ve vztahu k velikosti uvnitř neuvěřitelně prostorná, celkem v pohodě odveze po městě 4 lidi, nástup super, protože má 5 dveří. Motor 1.2 Fire k neutahání.

je
jerry
11. listopadu 2022, 23:30
0
Ford Focus ST X: Nekompromisně

Moc takových aut už dnes není. Bez hybridu, manuál, vyvážený design. Díky.

je
jerry
05. listopadu 2022, 22:40
1
Zavřete oči, odcházím... Jaká auta nám příští rok řeknou definitivní sbohem?

Aby se nákladově stejně drahé auto mohlo prodat za víc peněz má jednu podstatnou podmínku. Lidi musí ty peníze mít. A to zřejmě nebude situace příštích let. Protože nejdřív bydlení, energie, jídlo, ošacení, léky, PHM a to vše už je teď násobně dražší Takže se budou dojíždět stará auta. A taková auta jako Ford Puma nepůjdou ani do fleetů.

je
jerry
05. listopadu 2022, 09:37
0
Toyota Yaris GR Sport: Sportovec s duší ekologa

Swift Sport má velkou výhodu malou hmotnost a dobrý podvozek. Tady porovnání s výkonově silnějšími MX-5 a Fiesta ST. Na horské silničce byl Swift přesto nejrychlejší. Tobě nebude vadit, že je to v deutsch.

je
jerry
05. listopadu 2022, 07:51
1
Zavřete oči, odcházím... Jaká auta nám příští rok řeknou definitivní sbohem?

Zajímavá auta s historií končí a nastupují bezpohlavní obludy. Odráží to i vývoj ve společnosti, čím dál víc lidí neví, zda jsou kluk či holka. Nejlepší léta automobilismu bylo půlstoletí 1960-2010. Automobilky soutěžily v jízdních parametrech, designu, lidé se těšili na nové modely. Jsem rád, že jsem na počátku té doby přišel na svět a mohl to prožít. Neměnil bych.

je
jerry
04. října 2022, 10:51
0
Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta

Popsal jsi to to dokonale. Radost může mít mnoho podob. Každý ať si užívá tu svoji.

je
jerry
03. října 2022, 19:13
1
Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta

Z aut pro zábavu jezdím pravidelně Swift Sport a MX-5 NC. Obě auta jsou pocitově rychlejší než skutečnost. Obě mají 1000 kg a podvozek a brzdy "rychlejší" než motor. Nezávodím, ale jízda mi baví. Pak mám často možnost se svézt s novou M3. Kvalita zpracování nesrovnatelně lepší, podvozek vynikající, obrovská rezerva výkonu. Ale tu rychlost tam člověk tolik nevnímá, pak se mrknu kolik jedu a stáhnou se mi půlky. A to si vůbec nedovolím na to pořádně šlápnout. A mně jde spíš ten pocit rychlosti než být opravdu pekelně rychlý. Ono upřímně, kdo na to má hnát nadupanou M3 naplno po okresce?

je
jerry
03. října 2022, 09:53
2
Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta

A112 má jen 670 kg a pokud se k tomu přidá dobré interaktivní řízení, tak je radost nasnadě. O té hmotnosti to je. To už věděl svého času Colin Chapman. Dnešní auta zabíjí velká hmotnost v zájmu bezpečnosti a nesmyslné výbavy.

je
jerry
03. října 2022, 09:46
3
Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta

Mám současné zkušenosti se Swift Sport (136 PS) a M3 (530 PS) a mohu jen potvrdit. Swift si užívám i v normálním provozu, jde to vytáčet k redline, musím včas řadit, přitom nejede až tak rychle, ale je to o pocitu. M3 se prakticky v dnešním provozu nedá šlápnout na krk, buď riziko papírů nebo strach o život, takže to člověk vlastně jen tak šolíchá a moc se nebaví.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem