načítám data...

jerry

JménoJerry Shimano
BydlištěPlzeň-město
Registracepřed 5.6 rok.
Poslední aktivitapřed 5.2 dny
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků130
Pozitivních komentářů u článků54
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

je
jerry
11. června 2021, 18:14
0
13 minut někdy nestačí

Budu se opakovat do mrzení jako římský Kato, ale současné infotaimenty by měly být zakázané stejně jako mobily. Denně potkávám množství řidičů jedoucích nižší než povolenou rychlostí, ale prostředkem silnice a čumících do zmiňovaných zařízení. Mám z nich strach, pokud je musím předjet nebo potkat v protisměru. Pokud někdo jede rychleji, plně se soustředí na řízení a má auto pod kontrolou, tak za mě není problém. Já třeba jízdy ani netelefonuji, když je potřeba zastavím a vyřídím to. Protože i ten důležitý telefonát, i když s handsfree, pěkně odpoutá pozornost. Jinak značka není modla, někdy je třeba jet naopak pomaleji, aby to bylo bezpečné. Problém je v nepozornosti, uspěchanosti za každou cenu, neumění řídit a bezohlednosti. Není to tak jednoduché, jak se prezentuje.

je
jerry
11. června 2021, 13:14
0
13 minut někdy nestačí

To je další velký problém. Většina řidičů řídit neumí. Nejhoší je, když se přeceňují než naopak. A pak si koupí auto, na které prostě nestačí. Žádný postupný vývoj, rovnou 200 PS a víc. Nikdo řidiče neučí, jak volit stopu při průjezdu zatáčkou, kdy a jak brzdit, jak vyrovnat počínající smyk. A lidi si myslí, že vše zařídí asistenti.

je
jerry
11. června 2021, 13:07
1
13 minut někdy nestačí

MMimochodem on totiž málokdo to nevěnování se řízení přizná.

je
jerry
11. června 2021, 12:49
9
13 minut někdy nestačí

Za nepřiměřenou rychlostí se může a často skrývá nevěnování se řízení. A samozřejmě pro každého řidiče a daný typ auta je nepřiměřená rychlost jiná. Měli by se více věnovat tomu nevěnování se řízení z důvodů telefonování a hledání v displejích. Ty displeje jsou kupodivu nejen povoleny, ale i podporovány. Osobně mi to rozum nebere. Telefon ne, ale displeje ano?

je
jerry
10. června 2021, 18:21
2
Suzuki Swift Sport Hybrid: Těší mě, pane Kompromisní

Ano, osloví to více uživatelů, v tom jsme za jedno. Fandové, kteří umí a chtějí pořádně využít točivou atmosféru, budou za chvíli vzácností. Taková je holt doba, že lidi mají jiné priority a většina vlastně ani pořádně jezdit neumí. A ceny nutno vzít v potaz s nárůstem příjmů, takže těch 380 tis. před 9 lety je jako teď těch 525 tis. Jinak já Sport 1.6 mám a svezu se s ním po okresce raději než s O3 RS TSI, kterou také mám. Není to vše vždy o výkonu v přímce.

je
jerry
10. června 2021, 13:11
0
Suzuki Swift Sport Hybrid: Těší mě, pane Kompromisní

1.4 turbo jsem jel krátce, manuál 6q a ještě bez hybridu, výkon byl 140 koníků. Na pohodové meziměsto a dálnici dobré, je to lehké auto, takže o parník lepší než ty dnešní litrové třívály. Teď když ubylo 13 koníků, tak nevím, nevím. Na zábavu je 1.6 atmo výrazně lepší, samozřejmě na okreskách, ale o tom to je. Každé auto má svoji cílovku a ta byla u 1.6 za 380 tis. poměrně široká.

je
jerry
10. června 2021, 10:09
0
Suzuki Swift Sport Hybrid: Těší mě, pane Kompromisní

Ano, pro mainstream určitě lepší. Nemusí tolik řadit, uvnitř kabiny více ticha, prostě takový pohodový přesun. Ale proč si potom nekoupit Swift 1.2? On také Sport 1.6 byl vidět podstatně víc než Sport 1.4. A tím myslím i Německo, kde přitom byl 1.6 dražší než u nás.

je
jerry
09. června 2021, 22:12
0
Suzuki Swift Sport Hybrid: Těší mě, pane Kompromisní

Swift Sport 1.6 je zážitkově lepší. Nakonec má o 9 koníků víc a váží o 50 kg míň.

je
jerry
20. března 2021, 16:08
0
Konce nadšeného motorismu

Už jenom jak některá stará auta pořád drží vysokou cenu. Protože už za ně není náhrada. Před 2 lety jsem kupoval jeté Suzuki Swift Sport 1.6. Šikovné malé autíčko, které mi dělá radost. Žádné sportovní eso. Teď po 2 letech stojí stejně staré ve stejném stavu a se stejnou kilometráží úplně stejné peníze. Bylo by to tak, pokud by byla adekvátní nabídka nových aut?

je
jerry
20. března 2021, 15:56
2
Konce nadšeného motorismu

Já jako stará škola meziplyn umím. Možná proto si manuál užívám rád. Ale pravda je, že nejezdím moc po městě ani po dálnici a mám benzinová auta. Vím, že meziplyn dnes není třeba (i když?), ale rád si ho tam střihnu pro potěchu z jízdy. Mně vůbec při jízdě nejde ani tak o rychlost, ale o celkovou radost (točivý motor s gradací výkonu a pěkným zvukem, dobře poskládané rychlosti, přesné řízení, kvalitní podvozek a tlumiče a k tomu pěkná krajina).

je
jerry
20. března 2021, 15:48
0
Konce nadšeného motorismu

Potom jsem to špatně pochopil ve smyslu smiřte se s koncem spalovacích motorů. Možná jsem nebyl jediný. Díky za upřesnění.

je
jerry
20. března 2021, 12:01
0
Konce nadšeného motorismu

Také myslím, že to bylo 90 km/h mimo obec.

je
jerry
20. března 2021, 11:55
-3
Konce nadšeného motorismu

Ano, svůj k svému. Ale bohužel to spěje k tomu, že volba nebude a i v těch sport autech budou jen automaty. Nebo spíš už k tomu hodně došlo.

je
jerry
20. března 2021, 11:33
0
Konce nadšeného motorismu

Dobrý řidič umí jezdit s manuálem bez synchronů, s manuálem se synchrony i s automatem. Uživatelé auto s manuálem ani nerozjedou, takových je už léta v US mraky. Jsem rád, že se tu schází více řidičů než uživatelů. Snad nám to ještě nějaký čas vydrží.

je
jerry
20. března 2021, 11:27
-1
Konce nadšeného motorismu

Možná to jen špatně vnímám, ale začínám tady v hodně textech cítit vliv výrobců. Ale snad se opravdu mýlím, byl bych za to rád. Nakonec čas to ukáže.

je
jerry
18. března 2021, 18:44
1
Poprvé ve svém: Jaká byla první auta našich redaktorů?

Samí mladý kluci odchovaní už kapitalismem. Moje první auto byla stará dobrá Š120. A po sametu jsem s ní projel křížem krážem opakovaně celé Alpy. A dávala to holka v pohodě:-)))

je
jerry
16. března 2021, 12:07
0
BMW 118i: Překvapivě radostné "obyčejné" auto.

No jo, to je právě ten binec ve smyslu všechno pro všechny. Před lety by žádného obchoďáka nenapadlo jezdit bavorákem. Ale i bavorák dělal jiná auta oproti střední třídě. Prostě vše mělo tak nějak víc své místo a řád.

je
jerry
13. března 2021, 17:15
0
Škoda Octavia RS 2.0 TSI: Příjemné překvapení

Souhlasím, tak jsem to v podstatě také myslel. Btw Š120 byla v 1981 za 61.000 Kčs.

je
jerry
13. března 2021, 12:10
3
Škoda Octavia RS 2.0 TSI: Příjemné překvapení

Beastar: Já škodovky měl vždy rád. Proto i jedno z mých aut je O3 RS a jsem spokojen. Ale vše má svou cenu, a proto bych si O4 RS přes milion nekoupil. A vyjadřuji se k tomu jako majitel současné O3 RS a mohl jsem být třeba i v budoucnu klient schade. Ale nelíbí se mi, kam se schade cenově tlačí a proto to budu řešit jinak. A protože mi na současných autech vadí, že jsou víc počítači než auty, budu to řešit úplně jinak. Pokud to půjde, protože takových jako já je hodně a bude stoupat zájem o stará auta v dobrém stavu.

je
jerry
13. března 2021, 12:00
2
Škoda Octavia RS 2.0 TSI: Příjemné překvapení

Junior: Ano chudneme. A bude hůř. Proto jsem zvědavý, kdo ty auta za vysoko nasazené ceny bude kupovat. Ani ty firmy na to mít nebudou. A co bych koupil míst O3 RS? Jedno vim jistě, nebyla by to O4 RS. Asi ani žádné jiné z nových aut, vadí mi na nich už toho moc. Pokusil bych se najít nějaké starší auto s malým nájezdem a dobrou historií. A rád bych si i připlatil. Třeba mx-5 ncfl 2.0 jsem kupoval 5 let starou s nájezdem 5 tis. km jen po výletech za pěkného počasí. Dalo to práci najít, nebylo to za hubičku, ale pořád stála polovinu nové mx-5 nd. Prostě zkusím bojovat s větrnými mlýny, dokud to půjde:-)))

je
jerry
13. března 2021, 09:47
0
Škoda Octavia RS 2.0 TSI: Příjemné překvapení

O4 RS bude určitě dotaženější, ale pořád to vidím spíše jako FL než nové auto. Nový je pouze design a spousta elektroniky, která možná mainstream uchvátí, ale někoho naopak odradí. Design je vždy subjektivní, mě přijde nevyvážený. Ale tak to má většina současných aut, hrají na asijský vkus.Jinak už první O3 RS měly tabulkově 220 PS a pokud se dostaly na motorovou brzdu tak byl výkon vždy o těch 20-25 PS vyšší. A i to zdražení byť o 120 tis. považuji v kontextu dnešní situace za hodně odvážné. Z mého pohledu byla O3 RS za 620 tis. OK a také jsem jí koupil. A i tak tam byla ještě sleva 10%. A to jsem přinesl peníze ve beastarem zmiňované igelitce. O4 RS za současnou cenu bych si nekoupil.

je
jerry
13. března 2021, 07:37
1
Škoda Octavia RS 2.0 TSI: Příjemné překvapení

Cítím to podobně:-))) O3 RS startovala před 7 lety na 620.000 Kč. Za ty peníze to samozřejmě nebyl "sporťák", ale auto s dobrým poměrem cena/výkon. Proto se jich tolik prodávalo. V čem je O4 RS tak lepší, že stojí o 300 tis. víc? Že má pár asistentů a elektroniky navíc? Nebo schade míří do rybníku kauflandu? Cena vysoká, slevy velké, nekup to? I v oproti nám bohatém Německu nových škodovek výrazně ubývá na úkor japonců a korejců. A hrát takovou hru s cenou v době, kdy bude hluboko do kapsy?

je
jerry
13. února 2021, 12:29
1
Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc

Plno uváděných aut je super výběr. Ale do 70 tis. a aby to nebyla kasička? Požadavek totiž je, aby ho to nesežralo i s botama. Tak na to pozor.

je
jerry
31. ledna 2021, 18:43
6
Proč nechápeme nová auta

Proč někteří nová auta nechápeme? Protože jsme menšina a ta trh nedělá. Dorostla generace, kterou od dětství zajímaly počítače, mobily a Star Wars, ne autodráhy a autíčka jako nás. Proto je ani teď nezajímá výkon, krouťák, brzdy, podvozek, řízení, elegance. Naopak žerou naplno konektivitu, elektroniku a "vesmírný" design. A výrobci to ví a podle toho vyrábí.

A elektromobily? Kdo na tom nejvíc vydělá? Kdo bude vyrábět a distribuovat energii? Nadnárodní energetické koncerny. Tyhle koncerny mají dnes větší lobby než automotive. Ale musí vydělat i stát a automotive nesmí padnout. Tak se rozjede projekt elektromobily. Ekologie je jen pláštík pro masy, které tu budou muset zaplatit. Jde jen o prachy, vůbec ne o nějaké emise.

je
jerry
25. ledna 2021, 17:50
1
Ach, jak já bych Buick chtěl.

Pokud nesouhlasím, klidně napíšu proč a jak to vidím já. A to že je pestrá paleta názorů je fajn, vždyť o čem bychom kecali. Buick se mi líbí, ale starat bych se o něj nechtěl. Klidně se přiznám, že jsem na to líný. Majitel nádherného E-typu mi sdělil, že stejně času jako jezdí, tak musí na něm makat.

je
jerry
24. ledna 2021, 10:04
0
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Z Manty se stal evergreen. V 70s jsem jako kluk víc bral Capri. Ale teď po letech u mě vítězí Manta. Capri už bych asi nechtěl, Mantu moc.Je neuvěřitelné, jak je to auto i po 50 letech elegantní. Ta lehkost i jen při pohledu dnešním autům chybí.

je
jerry
23. ledna 2021, 12:36
4
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Vždyť téma je Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť. Proto jsem napsal, co jsem napsal. Je to čistě subjektivní názor, který nemusí být podložen fakty, prostě nechutná. Mimochodem já zažil už i dřívější časy než 80s, i když ještě ne jako řidič. A tehdy fakt Audi nebylo nic světoborného, po čem bychom jako kluci pokukovali.

je
jerry
23. ledna 2021, 12:12
3
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Nikdy jsem nepřišel na chuť Audi. Jsem z generace, která ještě zažila, kdy Audi nebylo nijak významné. V uších nám znělo Mercedes, BMW, Porsche, Jaguár, Alfa Romeo, Lancia. Ale Audi? Ani náhodou. A dodnes jsem ten vnitřní blok nepřekonal. Rozumově vím, že to jsou dobrá auta, ale někde uvnitř mi to pořád našeptává, že tohle ne. Tak jako VW mi bude znít vždy jako lidové auto. Pokud bych kupoval auto za 2 mega, tak Mercedes, BMW, Jaguár, ale nikdy Audi. Chápu, že mladší generace to má možná i naopak, ale nemohu si pomoct. Ale musím uznat, že Audi udělalo velký pokrok technicky a obchodně to ještě lépe zvládlo.

je
jerry
23. ledna 2021, 12:02
2
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Musíme porovnávat porovnatelné, tedy běžnou 110 R Coupé a Fiat 850 Coupé. V té době byly výkony motorů úplně někde jinde. Ani Opel GT nebyl ve verzi 1.1 výkonnější. A dokonce tehdejší Porsche je dnes výkonnostně k pousmání. Ale bylo i tehdy lepší, ale i podstatně dražší. Jiný level. Současné ceny 110 R nesmyslné. Ale když to lidi dají? Já bych také nedal za novou prémii 2 mega a co jich přitom jezdí.

je
jerry
23. ledna 2021, 11:53
0
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Odjezdil jsem dohromady 120 tis. km se dvěma Š 120. Blok motoru se mi nikdy nezkroutil, ani nezadřel. Netvrdím, že to byl zázrak, ale zase na něj nadměrně neplivejme. Není totiž nad osobní zkušenost.

je
jerry
22. ledna 2021, 22:10
0
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

110 R bych rozhodně nezatracoval. Je třeba vzít v úvahu dobu vzniku a neporovnávat s auty podstatně mladšími nebo dokonce podstatně dražšími. 110 R bylo prodejně úspěšná stejně jako třeba Fiat 850 Coupé. Také to nebylo žihadlo, ale karosářsky pěkné auto ve své době dost oblíbené. Jak se vám líbí v porovnání se 110 R?

[url=https://ibb.co/C839c2F][/url]

je
jerry
21. ledna 2021, 21:06
4
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Já projel se 120 na začátku devadesátek opakovaně švýcarské, italské a rakouské Alpy. V létě v horkách, vždy plně naložen a nikdy jsem nezůstal nikde stát a ani nikde nevařil. A třeba na Furkapassu jsem projížděl kolem merglu, z kterého se valila pára. Ono záleželo, v jakém stavu 120 byla. Pokud nebyla zanedbána údržba, tak byla spolehlivá. Jiná věc byla vnitřní hlučnost, ta mi vadila.

je
jerry
21. ledna 2021, 18:08
3
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Design 110 R se mi líbí. Ale to je vždy věc vkusu. Motorově to není o ničem. Prostě to jede míň než vypadá. Ale takových aut show and not go je i dnes plno. Třeba i Toyobaru vypadá na víc než jede. Tím ji nezatracuju, pouze neznalý věci by čekal větší žihadlo, to si přiznejme.

Zcela mě míjí zájem o Trabanty. Asi nejvíc kvůli dvouválcovému dvoutaktu. Ale i jinak pro mě ošklivé auto. Já zažil ještě plnou dálnici v DDR s dvoutakty pod plným plynem. A z otravy zplodinami jsem se celý den léčil:-)))



je
jerry
04. ledna 2021, 13:02
4
2021 | Co v autech už nenajdeme

Čím je to složitější na ovládání, tím běžný občan nabude dojmu, jak to muselo být drahé. A je rád, že to má za "tak málo peněz". Udělat z prdu kuličku a dobře ji prodat. To je úspěšný marketing dneška. A lidi to baští i s navijákem.

je
jerry
04. ledna 2021, 10:27
4
2021 | Co v autech už nenajdeme

I malý Suzuki Swift Sport 1.6 s atmosférou je zážitkovější než nový s oturbeným 1.4. Pro lenochy, co nechtějí či neumí řadit, je lepší to 1.4 turbo. Ale rozhodně bych tu atmosféru nezatracoval, porovnal jsem obojí.

je
jerry
04. ledna 2021, 10:05
1
Jaguar F-Type P450: Báječná léta s kočkou

Nádherné auto. Ano, při volbě mezi F-type a 911 bych měl hlavu v pejru co vybrat.

je
jerry
28. prosince 2020, 12:35
2
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Jo a zadarmo bych to samozřejmě chtěl. Páč bych to prodal a koupil si něco, co se mi líbí. Bylo myšleno že ne, pokud bych s tím měl jezdit a dívat se na to namísto něčeho mému oku lahodícímu.

je
jerry
28. prosince 2020, 12:32
2
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Buď se mi auto vzhledově líbí nebo nelíbí. Zrovna tak je to s nějakým obrazem, sochou, architekturou. A vůbec na to nemá vliv, zda na to mám nebo nebo. Jsou obrazy za stovky milionů, které se mi nelíbí a jen proto, že stojí balík, bych si je domů nepověsil. Protože proč bych na ně koukal, když se mi nelíbí. Naopak rád bych si tam pověsil Moneta, ale nemám na něj. Zrovna tak bych si koupil rád LaFerrari, ale nemám na něj. Ale X6M fakt ne, protože pro mě je to hnusný. Proto už neřeším techniku, jízdní vlastnosti. Prostě dám názor, že ne a hotovo. Nic víc bych za tím nehledal.

je
jerry
28. prosince 2020, 12:12
0
Kam zmizela elegance?

Tomáš Trýska: Šum v éteru:-) Moje reakce byla na první část příspěvku ohledně evropských norem, ne na Toyota Century.

je
jerry
27. prosince 2020, 11:16
2
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Každý se může subjektivně vyjádřit ke vzhledu auta. Zda se mu zdá krásné či hnusné. Na to nemusí mít patřičné finance. A X6M by se mi vzhledově nelíbilo, ani kdyby bylo zadarmo. Tím neříkám, že se jinému nemůže líbit. Ale proč se nevyjádřit?

je
jerry
26. prosince 2020, 18:33
0
Auta, která zmizela

Známá měla krásně červenou 323 F s mrkačkama. To auto se mi líbilo a líbí pořád. Právě taková auta na trhu chybí. Bohužel převažuje humpoláckost.

je
jerry
26. prosince 2020, 18:30
3
Auta, která zmizela

A co ford sierra, chlouba veksláků na konci osmdesátek? Ve své době moc pěkné auto.

je
jerry
26. prosince 2020, 12:20
1
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Možná máš pravdu, ale možná je tu parta fandů do aut, což v dnešní době není cílovka. Nekoupil bych to ani s neomezeným budgetem, protože ošklivé. A proč si kupovat ošklivou věc za balík peněz a pak si na ni zvykat? To není o penězích, ale o vkusu. Tohle auto je jako ušité pro vymazané kopačky a jiné sportovní myslitele. Já bych za hodně peněz chtěl eleganci.

je
jerry
22. prosince 2020, 20:22
12
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Celý rok jsem byl hodný, tak mi prosím Ježíšku ušetři takové hrůzy:-)))

je
jerry
19. prosince 2020, 16:46
3
Kam zmizela elegance?

Ano, asiatizace a bezpečnostní normy učinily eleganci konec. Když chci vidět eleganci, prolistuji nějaký časopis o youngtimerech. Je to trochu jako s uměním, když se chci pokochat hezkým obrazem či sochou, rozhodně nejdu do galerie se současným uměním.

je
jerry
17. prosince 2020, 12:24
0
je
jerry
29. listopadu 2020, 16:32
1
je
jerry
25. listopadu 2020, 18:15
1
Zimní deprese aneb o autech, která nemám

Před 8 lety jsem našel krásné e30 325 cabrio. Bylo v super stavu i barvě jako na přiložené fotce z bmw muzea. Už jsem pro něj chtěl jet, ale nakonec se mi zdálo 10 tis. euro moc. Dnes nezbývá než litovat udělané chyby. Ceny jsou více než dvojnásobné. Tak se aspoň pokochejte, jaká to byla krása.
[url=https://ibb.co/KG08SjM][/url]
[url=https://imgbb.com/]la multi ani gif[/url]

je
jerry
19. listopadu 2020, 18:38
0
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

A jedna ze značek Auto Unionu fakt bylo to DKW. Minulý rok jsem si vyfotil jedno moc pěkně zachovalé:-)

[url=https://ibb.co/pjmGpTh][/url]

[url=https://ibb.co/t3H9Fcw][/url]

je
jerry
19. listopadu 2020, 18:33
1
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

Proti Audi nic nemám, naopak za velmi krátkou dobu se značka stala z průměrného auta prémiovým. To nelze upřít, kus technických dovedností a dobrý marketing k tomu. Jinak 70 mi není, ale sedmdesátky jsem už zažil jako malý kluk a tehdy fakt Audi bylo normální auto. Proto pokud bych chtěl prémii, tak bych Audi nebral. Nic s tím nenadělám, prostě asociace z dětství. Píšu pokud, protože si prémie nekupuji. Nepotřebuji to jako status a nejsem ochoten platit za značku. Ano, je to moje věc, jiný to může vidět opačně.

Ta brána do velkého světa je fakt ale dobrý vtip. Přece nejsou jen drahá prémiová auta. Jako by jiná auta byla podřadná. Pokud bys to myslel vážně, tak v tom vidím právě tu nafoukanost některých majitelů prémiových aut. A tihle lidé jsou tak trochu směšní. Znám osobně několik hodně prachatých lidí, kteří jezdí obyčejným neprémiovým autem. A jsou to velmi vzdělaní lidé, kteří něco dokázali a nemusí vstupovat do velkého světa takto.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Pontiac Firebird  1978
Pontiac Firebird

1978 rok výroby
320 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Corvette C4 1988
Chevrolet Corvette C4

1988 rok výroby
245 koní výkon
5 733 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 Stingray 1970
Chevrolet Corvette C3 Stingray

1970 rok výroby
350 koní výkon
5 573 ccm objem

Ford Mustang Fastback V8, V ČR 1966
Ford Mustang Fastback V8, V ČR

1966 rok výroby
210 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang Convertible V8, Na cestě do ČR 1967
Ford Mustang Convertible V8, Na cestě do ČR

1967 rok výroby
210 koní výkon
4 700 ccm objem