
Jerry „jerry“ Shimano
Bydliště | Plzeň-město |
---|---|
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 2.7 měs. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 340 |
Pozitivních komentářů u článků | 146 |
Negativních komentářů u článků | 48 |
Posledních 50 komentářů
jerry
29. 11. 2024, 14:21 1Klasické budíky má pořád Suzuki Swift. Škoda, že už nedělají verzi Sport. Ale ona už byla škoda napáchána od roku 2019, kdy do Sportu začali dávat mildhybrid a auto přibralo na kilech.
jerry
29. 11. 2024, 14:17 0Mám NC, 173 cm, poměrově konfekční postavu a vše je akorát.
jerry
09. 11. 2024, 22:13 1Capri - další z pošlapaných legend. Proč tohle dělají?
jerry
06. 10. 2024, 09:06 0Elegantní design. Je vidět, že to i dnešní době jde bez mohutných bobřích zubů či jiných odpudivých grilů.
jerry
10. 9. 2024, 22:27 3Přitom průměr je 45k a medián bude někde dost pod 40k. Někde se musí bydlet, něco se musí jíst, něco koupit na sebe. Tak vzhůru do nákupu rodinných aut přes 1M. Tohle přistání do reality bude hodně tvrdé.
jerry
10. 9. 2024, 14:15 3Renault Scenic za jeden a čtvrt milionu? A lidem to přijde normální. Asi všichni berou 100k a více. Asi už jsme v zeleném ráji.
jerry
18. 8. 2024, 20:49 -1Nevím jak ty, ale můj život je příliš krátký, abych si neužil každou zatáčku:-)
jerry
18. 8. 2024, 18:49 4Držme se ekonomiky bez politiky. V Německu letos poklesl prodej bateríáků o 50%, prodej hybridů o 25% a naopak stoupl prodej spalováků o 25% Stačilo, aby se zrušily pokřivující dotace, a trh ukázal reálný zájem. A že Německo není malý či nesolventní trh.
jerry
18. 8. 2024, 18:42 1MBMB: Dovolím si volně parafrázovat legendárního konstruktéra Colina Chapmana: Přidej výkon, budeš rychlejší na rovince, uber hmotnost a budeš rychlejší všude. Myslíš, že to víš lépe? Ale no tak:-)
jerry
18. 8. 2024, 12:41 1Jen jedna otázka, zbytek si budeš muset dostudovat po večerech:-) Proč se konstruktéři závoďáků snaží o co nejmenší hmotnost, když by stačilo přidat širší pneu?
jerry
18. 8. 2024, 12:05 7Proč se pořád drbat za pravým uchem levou rukou a namísto toho raději nepřiznat, že bateriák je pro lidi, co nemohou doma nabíjet otravný?
jerry
18. 8. 2024, 11:54 1Nejde přece jen o jízdu v přímce, a tedy zrychlení a brzdění. Zcela se opomíjí základní fyzika. Tedy, že čím vyšší hmotnost, tím dříve automobil opustí zatáčku po tečně k poloměru zatáčky. Což je poměrně značné negativum těžkých aut.
jerry
25. 6. 2024, 07:41 1Není to pravé Maserati, stejně jako není e-Mustang pravý Mustang.
jerry
31. 5. 2024, 17:47 0Střídám pravidelně víc aut, takže po 8 letech nájezd necelých 100 tis. km. Jj, koupil jsem tehdy dobře.
jerry
30. 5. 2024, 17:11 -1Na daily jsem plně spokojen se svojí O3 RS TSI liftback. Velký zavazadlový prostor, manuál, dobrý motor, slušná spotřeba, pohodlné sedačky, bez otravných asistentů, klasická palubka, to vše hodnoceno v poměru cena/výkon. Kupoval jsem před 8 lety novou za cenu 560 tis.
jerry
28. 5. 2024, 10:44 -1Proč si nekoupit raději základní verzi za půlku peněz?
jerry
26. 4. 2024, 12:16 -2Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc z řady RS.

jerry
25. 4. 2024, 22:36 -2Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První dekáda století byla ještě dobrá. Tehdy odsuzované E64 je krasavec v dnešním ošklivinci.


jerry
25. 4. 2024, 13:59 -2BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut?

jerry
25. 4. 2024, 13:49 -1Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto.
jerry
25. 3. 2024, 22:24 2Sem se dva dospělí a tři děti vejdou.

jerry
20. 2. 2024, 09:45 0Vadil by mi design interiéru, tablet uprostřed namísto kapličky volantem, ovládání všeho přes infotaiment a úplně nejvíc nutnost častějšího nabíjení oproti tankování. A k tomu život je příliš krátký na to, aby člověk jezdil autem bez emocí, nemohl si podřadit podle potřeby a vytočit občas motor k redline.
jerry
19. 2. 2024, 09:28 -1Výborný motor a pěkná barevná kombinace.
jerry
13. 2. 2024, 22:44 0Jj, na druhou generaci Pandy nemohu zapomenout. Dodnes, když ji vidím, tak pookřeju. Měl jsem ji na ježdění po městě a zaparkoval, kde se jiní nevešli. Taková auta mají dělat v elektrice do města a ne mastodonty ala Tesla X.
jerry
13. 2. 2024, 08:26 -1Krásné auto, vzpomínky na dobrá léta, díky za článek.
jerry
31. 1. 2024, 13:45 -1Ten návrat ke kořenům proběhl už u 5.generace. Možná by to byla ještě lepší volba, je méně okoukaná. 6.generaci bych raději před faceliftem, ještě s klasickými budíky. Ale obě generace vždy s manuálem.
jerry
31. 1. 2024, 13:23 -1Co je vše naplat, když je to tak ošklivý.
jerry
31. 1. 2024, 13:20 1Úplně přesně stejný kousek jako na fotce ze srazu veteránů. A pak až poslední generaci 5.0 V8. Jestli coupe nebo cabrio by byla těžká volba. Líbí se mi návrat designu ke kořenům.

jerry
07. 1. 2024, 15:11 1To je perfektní film.
jerry
07. 1. 2024, 09:48 017.4.1964 představil Ford první verzi Mustanga. A legenda žije dodnes. Nádhera.


jerry
28. 12. 2023, 12:26 2Nejvíc vadí řidiči, kteří jedou prostředkem silnice nižší rychlostí než je povolená. A potom řidiči, kteří neřídí auto, ale rozpadající se a dýmající vrak. Obojí potkávám denně mraky. Je úplně jedno jakou značku či model sedlají.
jerry
12. 11. 2023, 17:48 1Když fizofické téma, tak budiž. Nemyslím si, že jsme zvážněli, ale naopak lidstvo generaci od generace dětinští. Před sto lety lidé s věkem vyzrávali a podle toho se úměrně chovali. Dnes si staré báby hrají na diblíky a staří dědkové se chovají jako playboyové. A přitom nikdo nechce postupovat žádné riziko a nést žádnou zoodpovědnost. Tomu odpovídá nabízené množství asistentů v autech, které v podstatě reflektuje požadavek většinové populace.
jerry
28. 8. 2023, 12:17 -1Hodně moc pěkných bugatek na jednom místě. Perfektní:-)
jerry
24. 4. 2023, 21:21 0Na trase Kufstein - Rozvadov jezdím kolem 160 až 200 km/h, někdy i víc, když je volno, někdy méně, když je limit rychlosti. K tomu klima nebo topení dle potřeby. Kolikrát bych nabíjel Eňáka na těch 300 km? Stačilo by 3x?
jerry
24. 4. 2023, 21:02 1Šlo o srovnání četnosti a délky nabíjení versus tankování při násobně vyšší prodejní ceně bateriáku a finanční náročnosti provozu spalováku a bateriáku prakticky stejné.
jerry
24. 4. 2023, 07:57 2Nabíjení každých 250 km je omezující. Protože musím zastavit na místě, kde je nabíječka. S benzinem či naftou si zastavím, kde chci já. A o tom to celé je. Chci aby sloužilo auto mně a ne opačně. Notabene auto za skoro 2 miliony.
jerry
25. 3. 2023, 10:14 -1Z vlastní zkušenosti doporučím SSS 1.6. Dokonce mám tlumiče B6 a i na letních R17 to není po městě nijak nemožně tvrdé. A na okresce velká radost.
jerry
23. 2. 2023, 07:34 -1Jj, 603 už klasika, zvláště tříoká. Dík za opravu.
jerry
22. 2. 2023, 17:35 -1Klasiky:
Cadillac Fleetwood Eldorado cabrio s křídly
Mini Cooper klasický originál
Jaguar E-type
Citroen DS Göttin
BMW Isetta
Novější:
Lancia Thesis
Renault VelSatis
BMW 635 Csi
NSU Ro80
Tatra 603 tříoká
Ani za jedno z vyjmenovaných bych nestyděl, ale vím, že bych s nimi užil víc starostí než ježdění. Protože nejsem tak zručný, abych si vše udělal sám, ani nemám kde a navíc moje záda už by tu náročnou údržbu nedala. Takže o nich budu dál beznadějně snít a těšit se z toho, že existují.
jerry
20. 2. 2023, 20:42 -1Před řadou let napsal jeden renomovaný novinář, alfy jsou dobrá auta, ale v průběhu užívání se pak celé jedno konkrétní auto rozpadlo naráz. Bohužel se stala z toho pro alfu tradice. A taková krásná auta s dobrým renomé to bývala..

jerry
18. 2. 2023, 12:11 -2To si snad někdo koupí jen ze snobismu, že má Alfu. Za stejné peníze může mít O4 RS, která jede o moc líp, naloží víc, co nabídne víc tohle ploužidlo?
jerry
14. 2. 2023, 19:02 0A co roadster? Jízda v roadsteru a cabrioletu jsou dva rozdílné zážitky.
jerry
11. 2. 2023, 08:01 -1Přesně tak jsem to měl na mysli. Rodina, která má bateriák jako jediné nebo jako hlavní auto. Aby v zimě naložili děti a haraburdí a vyrazili s bateriákem na lyže a v létě stejně k moři. Jinak znám několik fandů, kteří mají bateriáka jako druhé auto. Mohu posoudit střední město a venkov v Česku a Bavorsku.
jerry
10. 2. 2023, 09:38 -1Ve svém okolí neznám jedinou rodinu, která by si koupila za vlastní našetřené peníze auto na baterky. Furt čekám, který soused si to vysněné fáro přiveze a nic.
jerry
10. 2. 2023, 09:34 8V hlavě maje svět naruby, kdy Mustang jezdí na baterky a MG už není roadster, jsem čekal alespoň tu slibovanou čínskou láci a na konci zjistím, že to stojí milion. Teď už chybí jen Ferrari na klíček:-)))
jerry
09. 2. 2023, 14:00 -1A lidí, co do nich furt čumí a končí v pankejtu nebo protisměru nebo v zádi auta před nimi. Ach jo, lidská blbost je nevyčerpatelná.
jerry
09. 2. 2023, 13:58 -1Dík za tip. V REWE kupuju pravidelně. Ochutnám:-)
jerry
09. 2. 2023, 13:54 -1A ten vývoj je vynucen trhem nebo regulací? Je lepší kapitalismus nebo socialismus? A co je za systém v současné EU?
jerry
08. 2. 2023, 17:53 -1Proč jsou bateriová auta tak drahá, když už jen z logiky věci musí být výrobně méně nákladové? Protože automobilky vydělávají víc a víc a přitom vyrábějí míň a míň. Pak už jen najít ty hejly, co to zaplatí a je hotovo.