načítám data...

jerry

JménoJerry Shimano
BydlištěPlzeň-město
Registracepřed 5.3 rok.
Poslední aktivitapřed 1.5 dny
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků108
Pozitivních komentářů u článků45
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

je
jerry
13. února 2021, 12:29
1
Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc

Plno uváděných aut je super výběr. Ale do 70 tis. a aby to nebyla kasička? Požadavek totiž je, aby ho to nesežralo i s botama. Tak na to pozor.

je
jerry
31. ledna 2021, 18:43
6
Proč nechápeme nová auta

Proč někteří nová auta nechápeme? Protože jsme menšina a ta trh nedělá. Dorostla generace, kterou od dětství zajímaly počítače, mobily a Star Wars, ne autodráhy a autíčka jako nás. Proto je ani teď nezajímá výkon, krouťák, brzdy, podvozek, řízení, elegance. Naopak žerou naplno konektivitu, elektroniku a "vesmírný" design. A výrobci to ví a podle toho vyrábí.

A elektromobily? Kdo na tom nejvíc vydělá? Kdo bude vyrábět a distribuovat energii? Nadnárodní energetické koncerny. Tyhle koncerny mají dnes větší lobby než automotive. Ale musí vydělat i stát a automotive nesmí padnout. Tak se rozjede projekt elektromobily. Ekologie je jen pláštík pro masy, které tu budou muset zaplatit. Jde jen o prachy, vůbec ne o nějaké emise.

je
jerry
25. ledna 2021, 17:50
1
Ach, jak já bych Buick chtěl.

Pokud nesouhlasím, klidně napíšu proč a jak to vidím já. A to že je pestrá paleta názorů je fajn, vždyť o čem bychom kecali. Buick se mi líbí, ale starat bych se o něj nechtěl. Klidně se přiznám, že jsem na to líný. Majitel nádherného E-typu mi sdělil, že stejně času jako jezdí, tak musí na něm makat.

je
jerry
24. ledna 2021, 10:04
0
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Z Manty se stal evergreen. V 70s jsem jako kluk víc bral Capri. Ale teď po letech u mě vítězí Manta. Capri už bych asi nechtěl, Mantu moc.Je neuvěřitelné, jak je to auto i po 50 letech elegantní. Ta lehkost i jen při pohledu dnešním autům chybí.

je
jerry
23. ledna 2021, 12:36
4
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Vždyť téma je Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť. Proto jsem napsal, co jsem napsal. Je to čistě subjektivní názor, který nemusí být podložen fakty, prostě nechutná. Mimochodem já zažil už i dřívější časy než 80s, i když ještě ne jako řidič. A tehdy fakt Audi nebylo nic světoborného, po čem bychom jako kluci pokukovali.

je
jerry
23. ledna 2021, 12:12
3
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Nikdy jsem nepřišel na chuť Audi. Jsem z generace, která ještě zažila, kdy Audi nebylo nijak významné. V uších nám znělo Mercedes, BMW, Porsche, Jaguár, Alfa Romeo, Lancia. Ale Audi? Ani náhodou. A dodnes jsem ten vnitřní blok nepřekonal. Rozumově vím, že to jsou dobrá auta, ale někde uvnitř mi to pořád našeptává, že tohle ne. Tak jako VW mi bude znít vždy jako lidové auto. Pokud bych kupoval auto za 2 mega, tak Mercedes, BMW, Jaguár, ale nikdy Audi. Chápu, že mladší generace to má možná i naopak, ale nemohu si pomoct. Ale musím uznat, že Audi udělalo velký pokrok technicky a obchodně to ještě lépe zvládlo.

je
jerry
23. ledna 2021, 12:02
2
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Musíme porovnávat porovnatelné, tedy běžnou 110 R Coupé a Fiat 850 Coupé. V té době byly výkony motorů úplně někde jinde. Ani Opel GT nebyl ve verzi 1.1 výkonnější. A dokonce tehdejší Porsche je dnes výkonnostně k pousmání. Ale bylo i tehdy lepší, ale i podstatně dražší. Jiný level. Současné ceny 110 R nesmyslné. Ale když to lidi dají? Já bych také nedal za novou prémii 2 mega a co jich přitom jezdí.

je
jerry
23. ledna 2021, 11:53
0
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Odjezdil jsem dohromady 120 tis. km se dvěma Š 120. Blok motoru se mi nikdy nezkroutil, ani nezadřel. Netvrdím, že to byl zázrak, ale zase na něj nadměrně neplivejme. Není totiž nad osobní zkušenost.

je
jerry
22. ledna 2021, 22:10
0
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

110 R bych rozhodně nezatracoval. Je třeba vzít v úvahu dobu vzniku a neporovnávat s auty podstatně mladšími nebo dokonce podstatně dražšími. 110 R bylo prodejně úspěšná stejně jako třeba Fiat 850 Coupé. Také to nebylo žihadlo, ale karosářsky pěkné auto ve své době dost oblíbené. Jak se vám líbí v porovnání se 110 R?

[url=https://ibb.co/C839c2F][/url]

je
jerry
21. ledna 2021, 21:06
4
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Já projel se 120 na začátku devadesátek opakovaně švýcarské, italské a rakouské Alpy. V létě v horkách, vždy plně naložen a nikdy jsem nezůstal nikde stát a ani nikde nevařil. A třeba na Furkapassu jsem projížděl kolem merglu, z kterého se valila pára. Ono záleželo, v jakém stavu 120 byla. Pokud nebyla zanedbána údržba, tak byla spolehlivá. Jiná věc byla vnitřní hlučnost, ta mi vadila.

je
jerry
21. ledna 2021, 18:08
3
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

Design 110 R se mi líbí. Ale to je vždy věc vkusu. Motorově to není o ničem. Prostě to jede míň než vypadá. Ale takových aut show and not go je i dnes plno. Třeba i Toyobaru vypadá na víc než jede. Tím ji nezatracuju, pouze neznalý věci by čekal větší žihadlo, to si přiznejme.

Zcela mě míjí zájem o Trabanty. Asi nejvíc kvůli dvouválcovému dvoutaktu. Ale i jinak pro mě ošklivé auto. Já zažil ještě plnou dálnici v DDR s dvoutakty pod plným plynem. A z otravy zplodinami jsem se celý den léčil:-)))



je
jerry
04. ledna 2021, 13:02
4
2021 | Co v autech už nenajdeme

Čím je to složitější na ovládání, tím běžný občan nabude dojmu, jak to muselo být drahé. A je rád, že to má za "tak málo peněz". Udělat z prdu kuličku a dobře ji prodat. To je úspěšný marketing dneška. A lidi to baští i s navijákem.

je
jerry
04. ledna 2021, 10:27
4
2021 | Co v autech už nenajdeme

I malý Suzuki Swift Sport 1.6 s atmosférou je zážitkovější než nový s oturbeným 1.4. Pro lenochy, co nechtějí či neumí řadit, je lepší to 1.4 turbo. Ale rozhodně bych tu atmosféru nezatracoval, porovnal jsem obojí.

je
jerry
04. ledna 2021, 10:05
1
Jaguar F-Type P450: Báječná léta s kočkou

Nádherné auto. Ano, při volbě mezi F-type a 911 bych měl hlavu v pejru co vybrat.

je
jerry
28. prosince 2020, 12:35
2
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Jo a zadarmo bych to samozřejmě chtěl. Páč bych to prodal a koupil si něco, co se mi líbí. Bylo myšleno že ne, pokud bych s tím měl jezdit a dívat se na to namísto něčeho mému oku lahodícímu.

je
jerry
28. prosince 2020, 12:32
1
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Buď se mi auto vzhledově líbí nebo nelíbí. Zrovna tak je to s nějakým obrazem, sochou, architekturou. A vůbec na to nemá vliv, zda na to mám nebo nebo. Jsou obrazy za stovky milionů, které se mi nelíbí a jen proto, že stojí balík, bych si je domů nepověsil. Protože proč bych na ně koukal, když se mi nelíbí. Naopak rád bych si tam pověsil Moneta, ale nemám na něj. Zrovna tak bych si koupil rád LaFerrari, ale nemám na něj. Ale X6M fakt ne, protože pro mě je to hnusný. Proto už neřeším techniku, jízdní vlastnosti. Prostě dám názor, že ne a hotovo. Nic víc bych za tím nehledal.

je
jerry
28. prosince 2020, 12:12
0
Kam zmizela elegance?

Tomáš Trýska: Šum v éteru:-) Moje reakce byla na první část příspěvku ohledně evropských norem, ne na Toyota Century.

je
jerry
27. prosince 2020, 11:16
2
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Každý se může subjektivně vyjádřit ke vzhledu auta. Zda se mu zdá krásné či hnusné. Na to nemusí mít patřičné finance. A X6M by se mi vzhledově nelíbilo, ani kdyby bylo zadarmo. Tím neříkám, že se jinému nemůže líbit. Ale proč se nevyjádřit?

je
jerry
26. prosince 2020, 18:33
0
Auta, která zmizela

Známá měla krásně červenou 323 F s mrkačkama. To auto se mi líbilo a líbí pořád. Právě taková auta na trhu chybí. Bohužel převažuje humpoláckost.

je
jerry
26. prosince 2020, 18:30
3
Auta, která zmizela

A co ford sierra, chlouba veksláků na konci osmdesátek? Ve své době moc pěkné auto.

je
jerry
26. prosince 2020, 12:20
1
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Možná máš pravdu, ale možná je tu parta fandů do aut, což v dnešní době není cílovka. Nekoupil bych to ani s neomezeným budgetem, protože ošklivé. A proč si kupovat ošklivou věc za balík peněz a pak si na ni zvykat? To není o penězích, ale o vkusu. Tohle auto je jako ušité pro vymazané kopačky a jiné sportovní myslitele. Já bych za hodně peněz chtěl eleganci.

je
jerry
22. prosince 2020, 20:22
12
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Celý rok jsem byl hodný, tak mi prosím Ježíšku ušetři takové hrůzy:-)))

je
jerry
19. prosince 2020, 16:46
2
Kam zmizela elegance?

Ano, asiatizace a bezpečnostní normy učinily eleganci konec. Když chci vidět eleganci, prolistuji nějaký časopis o youngtimerech. Je to trochu jako s uměním, když se chci pokochat hezkým obrazem či sochou, rozhodně nejdu do galerie se současným uměním.

je
jerry
17. prosince 2020, 12:24
0
je
jerry
29. listopadu 2020, 16:32
1
je
jerry
25. listopadu 2020, 18:15
1
Zimní deprese aneb o autech, která nemám

Před 8 lety jsem našel krásné e30 325 cabrio. Bylo v super stavu i barvě jako na přiložené fotce z bmw muzea. Už jsem pro něj chtěl jet, ale nakonec se mi zdálo 10 tis. euro moc. Dnes nezbývá než litovat udělané chyby. Ceny jsou více než dvojnásobné. Tak se aspoň pokochejte, jaká to byla krása.
[url=https://ibb.co/KG08SjM][/url]
[url=https://imgbb.com/]la multi ani gif[/url]

je
jerry
19. listopadu 2020, 18:38
0
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

A jedna ze značek Auto Unionu fakt bylo to DKW. Minulý rok jsem si vyfotil jedno moc pěkně zachovalé:-)

[url=https://ibb.co/pjmGpTh][/url]

[url=https://ibb.co/t3H9Fcw][/url]

je
jerry
19. listopadu 2020, 18:33
1
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

Proti Audi nic nemám, naopak za velmi krátkou dobu se značka stala z průměrného auta prémiovým. To nelze upřít, kus technických dovedností a dobrý marketing k tomu. Jinak 70 mi není, ale sedmdesátky jsem už zažil jako malý kluk a tehdy fakt Audi bylo normální auto. Proto pokud bych chtěl prémii, tak bych Audi nebral. Nic s tím nenadělám, prostě asociace z dětství. Píšu pokud, protože si prémie nekupuji. Nepotřebuji to jako status a nejsem ochoten platit za značku. Ano, je to moje věc, jiný to může vidět opačně.

Ta brána do velkého světa je fakt ale dobrý vtip. Přece nejsou jen drahá prémiová auta. Jako by jiná auta byla podřadná. Pokud bys to myslel vážně, tak v tom vidím právě tu nafoukanost některých majitelů prémiových aut. A tihle lidé jsou tak trochu směšní. Znám osobně několik hodně prachatých lidí, kteří jezdí obyčejným neprémiovým autem. A jsou to velmi vzdělaní lidé, kteří něco dokázali a nemusí vstupovat do velkého světa takto.

je
jerry
19. listopadu 2020, 12:45
0
Škoda Octavia G-TEC: Plyn se stále hlásí o slovo

Design kol dost ošklivý. Je to ale vždy subjektivní.

je
jerry
19. listopadu 2020, 12:17
0
Ptejte se: Rychlá nákupní taška za 100 tisíc

SSS fakt drží cenu. Takže buď přilačit 50 tis., to už by se nějaký slušný kousek sehnal, určitě v Německu. Nebo bych šel do Pandy, to auto vynikající obestavěný vnitřní prostor.

je
jerry
18. listopadu 2020, 19:44
0
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

Brána do velkého světa. Ale aspoň jsem se zasmál. Pro nás starší generaci jsou 4 kroužky pořád taková rychlokvaška. Historicky je jinde než hvězda nebo vrtule. U audi se mi vždy vybaví DKW. Nic s tím nenadělám:-)))

je
jerry
17. listopadu 2020, 17:30
1
Škoda Octavia G-TEC: Plyn se stále hlásí o slovo

Novinářské auto s velkou výbavou. Je třeba srovnat základní ceny nebo ceny alespoň přibližně vybavených aut

je
jerry
17. listopadu 2020, 17:28
0
Škoda Octavia G-TEC: Plyn se stále hlásí o slovo

Bez pravidelné kontroly a údržby se stává nebezpečné každé auto.

je
jerry
17. listopadu 2020, 11:59
1
Škoda Octavia G-TEC: Plyn se stále hlásí o slovo

Lepší způsob pohonu než elektro. Pokud bych musel volit, koupil bych raději.

je
jerry
16. listopadu 2020, 16:22
0
BMW X7 M50i: Královská třída

Přemýšlím proč jsem měl vždy rád bmw, ale poslední léta se mi víc líbí mercedesy? Možná bmw opustilo svoji parketu směrem mercedes a potom už raději toho mercedesa.

je
jerry
13. listopadu 2020, 17:55
2
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Na bavorském venkově, odkud píšu, jezdí nepoměrně více všech verzí Suzuki (Ignis, Swift, SX-4, S-Cross) než u nás. Dokonce bych řekl, že jich v poslední době potkávám více než škodovek (Citigo, Fabie, Kamiq, Karoq). Protože schade už je moc drahá a lidi tu nejsou ochotni ty ceny platit. Potom už raději VW. Výjimkou je Octavia, ta je vidět pořád hodně. Oproti českému trhu tu jezdí i podstatně více Dacií (Sandero, Duster). Dustery mají třeba i některé instituce, třeba Národní park Bavorský les. Většina venkovských lidí asi fakt nepotřebuje konektivitu, spousty asistentů a image.

je
jerry
10. listopadu 2020, 18:48
0
TopX automobilových sebevražd

Tak ono držení miaty není žádná finanční pecka:-)

je
jerry
27. září 2020, 12:42
0
Škoda Octavia RS iV: Dokázali v Boleslavi spojit neslučitelné?

NJ, ale ta trojka rs tsi stála úplně jiný peníze. Za ně dobrý auto. Ale skoro meloun? Navíc vzhledem k všeobecné "spolehlivosti" čím dál složitější elektroniky?

je
jerry
28. července 2020, 13:48
5
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

plus: jsi mladý, závidím:-)
minus: nezažil jsi opravdovou éru motorismu, nezávidím:-)

je
jerry
28. července 2020, 08:44
0
je
jerry
18. července 2020, 19:13
0
Škoda Superb 2.0 TSI Scout: Pryč s předsudky

Před 5 lety jsem koupil novou O3 RS za 566 tis. vč DPH. Ano, nabídka to byla výhodná a spokojenost. Ale co se děje s cenou oktávek teď, to je nepochopitelné. Protože všechno má svou cenu, že?

je
jerry
18. července 2020, 08:47
2
Škoda Superb 2.0 TSI Scout: Pryč s předsudky

Ale cenou Supa atakuje. Nechápu.

je
jerry
10. července 2020, 13:34
3
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

V historii automobilky udělalo Volvo plno pěkných aut. Ale nějak si myslím, že se z něj dělá moc velká modla. A v Německu na dálnici by mě to omezení 180 km/h fakt štvalo. Protože někdy potřebuješ třeba jen krátkodobě přiložit pod kotel a tady nikde nic. Ale je to můj osobní názor a to auto bych si kvůli tomu nekoupil.

je
jerry
28. června 2020, 14:13
1
Nešťastná srdce, aneb; když se motor nepodaří

TSI motory řetězový rozvod. Šlo to napříč všemi koncernovými značkami.

je
jerry
21. června 2020, 11:04
4
Škoda Octavia IV: Čtyři jako dostatečná

Design se mi také nelíbí. Už jsem si myslel, že jsem nějakej divnej. Ta obrovitá tlama vpředu vůbec ne a vzadu světla moc vysoko nad velikou "hmotou" plechu. Palubní deska nijaká, ale ty dnešní tablety jsou hrozné u všech aut. Dle mého zatím nejhorší z oktávek. Samozřejmě v kontextu doby. Poprvé bych si ji fakt nekoupil. A to nejsem odpůrce škodovek. Naopak, měl jsem O1, O2 a mám O3.

je
jerry
02. května 2020, 11:52
0
Autíčkář se ptá: Na jaké angličáky z dětství vzpomínáte?

Dodnes je mám schované ve skříňce. Nejoblíbenější byly od Matchbox (ještě Made in England). Zlatá Lamborghini Miura a stříbrná motorka se sajdou ze serie Yesteryear.

je
jerry
08. března 2020, 19:32
0
Lancia Fulvia: Trůn bez nástupce

Mně se líbí ze všech úhlů:-) Ale tak to má být, design vyvolá polemiku. Dnešní design často jen znechucení.

je
jerry
08. března 2020, 09:01
0
Lancia Fulvia: Trůn bez nástupce

Na počátku 70.let byl na Rallye Vltava jak Munari s Lancií HF, tak Röhrl s Opel Asconou.

je
jerry
07. března 2020, 13:40
0
Bazarový snílek: Obnova vozového parku

Hodně rychle se dostaly ojeté MX-5 ND na úroveň pěkných kousků MX-5 NC.

je
jerry
29. února 2020, 18:19
0
Bazarový snílek: Co jsem si tentokrát nekoupil (a proč)

Ale vždyť jo. Současné peníze bych za to také nedal, ale že by to nebylo designově povedené auto? Tedy jsou to dva pohledy. Mezi dnešní uniformitou je pohled na Capri osvěžením.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf Variant 2018
Volkswagen Golf Variant

2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem

Dodge Challenger  2011
Dodge Challenger

2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Proton 315 C9 1999
Proton 315 C9

1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem

Peugeot 307 CC 2006
Peugeot 307 CC

2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem

Chrysler Imperial V8 1967
Chrysler Imperial V8

1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem