načítám data...

jerry

JménoJerry Shimano
BydlištěPlzeň-město
Registracepřed 7.3 rok.
Poslední aktivitapřed 13.1 dny
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků302
Pozitivních komentářů u článků130
Negativních komentářů u článků20
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

je
jerry
23. února 2023, 07:34
0
Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění

Jj, 603 už klasika, zvláště tříoká. Dík za opravu.

je
jerry
22. února 2023, 17:35
0
Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění

Klasiky:
Cadillac Fleetwood Eldorado cabrio s křídly
Mini Cooper klasický originál
Jaguar E-type
Citroen DS Göttin
BMW Isetta

Novější:
Lancia Thesis
Renault VelSatis
BMW 635 Csi
NSU Ro80
Tatra 603 tříoká

Ani za jedno z vyjmenovaných bych nestyděl, ale vím, že bych s nimi užil víc starostí než ježdění. Protože nejsem tak zručný, abych si vše udělal sám, ani nemám kde a navíc moje záda už by tu náročnou údržbu nedala. Takže o nich budu dál beznadějně snít a těšit se z toho, že existují.






je
jerry
20. února 2023, 20:42
0
Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží

Před řadou let napsal jeden renomovaný novinář, alfy jsou dobrá auta, ale v průběhu užívání se pak celé jedno konkrétní auto rozpadlo naráz. Bohužel se stala z toho pro alfu tradice. A taková krásná auta s dobrým renomé to bývala..

je
jerry
18. února 2023, 12:11
-1
Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží

To si snad někdo koupí jen ze snobismu, že má Alfu. Za stejné peníze může mít O4 RS, která jede o moc líp, naloží víc, co nabídne víc tohle ploužidlo?

je
jerry
14. února 2023, 19:02
1
Bazarový snílek: Vítr ve vlasech

A co roadster? Jízda v roadsteru a cabrioletu jsou dva rozdílné zážitky.

je
jerry
11. února 2023, 08:01
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Přesně tak jsem to měl na mysli. Rodina, která má bateriák jako jediné nebo jako hlavní auto. Aby v zimě naložili děti a haraburdí a vyrazili s bateriákem na lyže a v létě stejně k moři. Jinak znám několik fandů, kteří mají bateriáka jako druhé auto. Mohu posoudit střední město a venkov v Česku a Bavorsku.

je
jerry
10. února 2023, 09:38
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Ve svém okolí neznám jedinou rodinu, která by si koupila za vlastní našetřené peníze auto na baterky. Furt čekám, který soused si to vysněné fáro přiveze a nic.

je
jerry
10. února 2023, 09:34
8
MG EHS: Velká očekávání

V hlavě maje svět naruby, kdy Mustang jezdí na baterky a MG už není roadster, jsem čekal alespoň tu slibovanou čínskou láci a na konci zjistím, že to stojí milion. Teď už chybí jen Ferrari na klíček:-)))

je
jerry
09. února 2023, 14:00
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

A lidí, co do nich furt čumí a končí v pankejtu nebo protisměru nebo v zádi auta před nimi. Ach jo, lidská blbost je nevyčerpatelná.

je
jerry
09. února 2023, 13:58
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Dík za tip. V REWE kupuju pravidelně. Ochutnám:-)

je
jerry
09. února 2023, 13:54
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

A ten vývoj je vynucen trhem nebo regulací? Je lepší kapitalismus nebo socialismus? A co je za systém v současné EU?

je
jerry
08. února 2023, 17:53
0
Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí

Proč jsou bateriová auta tak drahá, když už jen z logiky věci musí být výrobně méně nákladové? Protože automobilky vydělávají víc a víc a přitom vyrábějí míň a míň. Pak už jen najít ty hejly, co to zaplatí a je hotovo.

je
jerry
07. února 2023, 11:45
0
Škoda Octavia RS Challenge Plus: Moudra vs. skutečnost

Beastar: Díky za info. Na jaře se s S1 zkusím u nějakého hendlera svézt. Jak jsem míval k audi určité, asi neopodstatněné předsudky, tak při dnešní bídě těch dvou zbývajících ze silné trojky se mi čím dál víc pozdává.

je
jerry
07. února 2023, 08:20
0
Škoda Octavia RS Challenge Plus: Moudra vs. skutečnost

Dík. Ono to tehdy bylo "drahý". To ještě mívaly prachy víc svoji cenu. Dnes se dají sehnat pěkné kousky S1 za cenu nové vybavené fabie. To mi přijde zajímavý. Takový auta už dnes dělat nebudou. Mít to jako třetí k sedanu a roadsteru, proč ne?

Jinak O4 RS není špatné auto, ale ta divoká barva je zbytečná. Je to pak víc show než go a zbytečně to dráždí blbce okolo k závodění. O3 RS jsem volil úmyslně ve stříbrnce a mám pokoj. Na závodění to fakt není, ale na dovolenou, převoz haraburdí ideální auto. No jo, ale já ji kupoval za polovinu.

je
jerry
06. února 2023, 19:35
0
Škoda Octavia RS Challenge Plus: Moudra vs. skutečnost

Zrovna teď koukám po zajímavém malém autě. V debatě padla Audi S1, v tehdejších testech pláčou, že stojí skoro milion. A vida dneska je oktávka přes milion. To jsou nám časy. No já ji kupovat nebudu, ale zeptám se Beastara na názor a zkušenosti s S1. Dnes se dá pěknej kousek koupit za půlku co nová eresa.

je
jerry
24. ledna 2023, 22:14
0
Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze

Nad tím zprzněním mnou milovaného mustangu:-)))

je
jerry
24. ledna 2023, 17:50
0
Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze

Když jsem poprvé slyšel o mustangu na baterky, tak jsem si myslel, že elektromotor nacpali do stejné povedené karoserie. A pak jsem ho poprvé viděl. Došel mi dech a řekl jsem: Prokristapána...

je
jerry
10. prosince 2022, 20:25
3
Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?

Tradice je to nejcennější. Změna je mottem dnešní doby, ale ne vždy zrovna k lepšímu. Držme si tradici.

je
jerry
01. prosince 2022, 13:56
1
Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Škodovka, jak má být

OK, za oblibou SUV může stát potřeba pohodlí a mohutná postava. A když kouknu na filmy před 50 lety a teď, tak těch mohutných lidí je řádově víc. Takoví lidé se musí ve sportovně střižených sedadlech cítit mizerně, anatomické boční opěrky mají vražené pod lopatkami.

je
jerry
26. listopadu 2022, 09:30
5
Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Škodovka, jak má být

Asi tak. V čem by měla spočívat výhoda Karoq oproti Superb? Kromě miaty a swifta mám ještě oktávku a ta má na odvoz čehokoliv kufr až dost velký. Ale co mi poskytne auto jako Karoq nebo Kodiaq navíc? Bohužel jsem dodnes tuhle kategorii aut nepochopil. Do terénu to stejně není, jízdní vlastnosti horší, spotřeba větší. Já vím, je to móda. Ale stačí to?

je
jerry
25. listopadu 2022, 22:01
-2
Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Škodovka, jak má být

Já už se chystám do předčasného důchodu a mám miatu a swift sport. Změnu neplánuji. Jednou miata, vždycky miata.

je
jerry
23. listopadu 2022, 09:10
0
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

Já měl Pandu 1.1, rok výroby 2006, moc výbavy neměla, ale posilovač řízení ano. Jinak jeden airbag u řidiče, okna švihadla, žádná klima či vyhřívání. Ale bylo to super auto za málo peněz.

je
jerry
21. listopadu 2022, 17:55
0
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

Po městě Panda určitě bavit bude, je to taková ještěrka. Pokud budeš jezdit víc okresky, tak z nahozeného seznamu nejvíce pobaví Swift. Ten je v tomto úplně jinde než Panda. Ale pozor, i oproti velkým autům má malý rejd (velký oblouk zatáčení), takže se s ním docela blbě manévruje.

je
jerry
21. listopadu 2022, 08:16
2
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

Fiat Panda 1.2. Super na parkování, protože nejen malé rozměry, ale i velký rejd. Ve vztahu k velikosti uvnitř neuvěřitelně prostorná, celkem v pohodě odveze po městě 4 lidi, nástup super, protože má 5 dveří. Motor 1.2 Fire k neutahání.

je
jerry
11. listopadu 2022, 23:30
0
Ford Focus ST X: Nekompromisně

Moc takových aut už dnes není. Bez hybridu, manuál, vyvážený design. Díky.

je
jerry
05. listopadu 2022, 22:40
1
Zavřete oči, odcházím... Jaká auta nám příští rok řeknou definitivní sbohem?

Aby se nákladově stejně drahé auto mohlo prodat za víc peněz má jednu podstatnou podmínku. Lidi musí ty peníze mít. A to zřejmě nebude situace příštích let. Protože nejdřív bydlení, energie, jídlo, ošacení, léky, PHM a to vše už je teď násobně dražší Takže se budou dojíždět stará auta. A taková auta jako Ford Puma nepůjdou ani do fleetů.

je
jerry
05. listopadu 2022, 09:37
0
Toyota Yaris GR Sport: Sportovec s duší ekologa

Swift Sport má velkou výhodu malou hmotnost a dobrý podvozek. Tady porovnání s výkonově silnějšími MX-5 a Fiesta ST. Na horské silničce byl Swift přesto nejrychlejší. Tobě nebude vadit, že je to v deutsch.

je
jerry
05. listopadu 2022, 07:51
1
Zavřete oči, odcházím... Jaká auta nám příští rok řeknou definitivní sbohem?

Zajímavá auta s historií končí a nastupují bezpohlavní obludy. Odráží to i vývoj ve společnosti, čím dál víc lidí neví, zda jsou kluk či holka. Nejlepší léta automobilismu bylo půlstoletí 1960-2010. Automobilky soutěžily v jízdních parametrech, designu, lidé se těšili na nové modely. Jsem rád, že jsem na počátku té doby přišel na svět a mohl to prožít. Neměnil bych.

je
jerry
04. října 2022, 10:51
0
Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta

Popsal jsi to to dokonale. Radost může mít mnoho podob. Každý ať si užívá tu svoji.

je
jerry
03. října 2022, 19:13
1
Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta

Z aut pro zábavu jezdím pravidelně Swift Sport a MX-5 NC. Obě auta jsou pocitově rychlejší než skutečnost. Obě mají 1000 kg a podvozek a brzdy "rychlejší" než motor. Nezávodím, ale jízda mi baví. Pak mám často možnost se svézt s novou M3. Kvalita zpracování nesrovnatelně lepší, podvozek vynikající, obrovská rezerva výkonu. Ale tu rychlost tam člověk tolik nevnímá, pak se mrknu kolik jedu a stáhnou se mi půlky. A to si vůbec nedovolím na to pořádně šlápnout. A mně jde spíš ten pocit rychlosti než být opravdu pekelně rychlý. Ono upřímně, kdo na to má hnát nadupanou M3 naplno po okresce?

je
jerry
03. října 2022, 09:53
2
Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta

A112 má jen 670 kg a pokud se k tomu přidá dobré interaktivní řízení, tak je radost nasnadě. O té hmotnosti to je. To už věděl svého času Colin Chapman. Dnešní auta zabíjí velká hmotnost v zájmu bezpečnosti a nesmyslné výbavy.

je
jerry
03. října 2022, 09:46
3
Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta

Mám současné zkušenosti se Swift Sport (136 PS) a M3 (530 PS) a mohu jen potvrdit. Swift si užívám i v normálním provozu, jde to vytáčet k redline, musím včas řadit, přitom nejede až tak rychle, ale je to o pocitu. M3 se prakticky v dnešním provozu nedá šlápnout na krk, buď riziko papírů nebo strach o život, takže to člověk vlastně jen tak šolíchá a moc se nebaví.

je
jerry
01. října 2022, 14:39
1
Opel Astra 1.2 Turbo: I Opel může být šik

Jakube, v prvním odstavci reakce jsi dokonale popsal dnešní bídu nabídky. A souhlas i s tím výběrem nejméně špatného z nabízené drahé bídy. V tomto ohledu tahle Astra za mě asi jo. Ale jsem rád za moje tři auta ročníky 2012 až 2015. Nejsou tak stará a přece jako pozdrav z lepších časů

je
jerry
01. října 2022, 11:58
-1
Škoda Enyaq iV Coupé RS: Nejvýkonnější Škoda v historii... aspoň občas

MBMB: Píšeš, pokud může člověk nabíjet doma, tak OK? A co ta zbývající populace, která barák nechce nebo na něj nemá? Budou platit nehorázné ceny za auto a pak trávit plno času na nabíjčkách? A doufat, že nabíječka bude volná a v provozu? Je to pořád stejná písnička, ale pořád platí. Bateriák neskýtá stejný komfort všem uživatelům jako spalovák.

je
jerry
01. října 2022, 11:48
0
Škoda Enyaq iV Coupé RS: Nejvýkonnější Škoda v historii... aspoň občas

Až na tu cenu souhlas. I při tempu inflace mně přijde vysoká. Ale pokud to trh akceptuje a najdou se kupci, proč ne. Já si svých peněz vážím víc, asi jsem se na ně moc nadřel:-)))

je
jerry
18. září 2022, 09:29
0
Škoda Octavia IV 1,5 TSI DSG e-Tec Combi: Firemní a rodinný dostavník počtvrté

Já škodovky kupoval. Dokonce jako jeden z mála za cash. Auto vyráběné v Česku, i když dnes v podstatě německé, ale ta tradice tu je. Jiný malý národ v Evropě to nemá. To se mi líbilo. Navíc to bývala dobrá koupě ve smyslu cena/výkon. Moje poslední koupě O3 RS TSI za 560 tis. po slevě teda určitě. A nedráždil jsem závistivce z řad mých klientů. Vše jsem napsal úmyslně v minulém čase, protože další škodovku si nekoupím. Už je to moc drahé za ty peníze a ani jinak mi to neláká. Horší je, že už si možná nekoupím žádné nové auto. Ne kvůli penězům, ty mám, ale hodně moc věcí mi na současných nových autech odpuzuje. Namátkou asistenti, infotaiment, hnusné televize na palubce, hybridy a našel bych i další. Vzhledem k tomu, že už v dálce je penze a mám 3 celkem pro dobrá auta s malým nájezdem na střídání, tak to moc neřeším. Ale tak nějak je mi smutno, že už se nemám na co v automobilismu těšit.

je
jerry
08. září 2022, 14:41
1
Ford Mustang Mach E AWD: Je to kámoš

Ta vyprodaná produkce je proto, že nejsou schopni vyrábět naplno a že je to dotováno. Proto ta ironie. To není normální trh jako když přišel Mustang v 60.letech a lidi vykoupili produkci hned v prvních dnech. Další věc je, že svět se zbláznil, když se pod ikonickým jménem prodává taková obluda na baterky a ještě tak draho. Osobně je mi to jedno, protože si to nikdy kupovat nebudu.

je
jerry
07. září 2022, 17:30
-1
Ford Mustang Mach E AWD: Je to kámoš

Takže vlastně žádná krize není. Výroba jede podle plánu, dodavatelé dodávají podle smluv a lidé s naditými peněženkami kupují. A pak že nás zelené blouznění zničí. Směle do budoucnosti.

je
jerry
07. září 2022, 17:28
0
Setkání veteránů v Uníně: Krásná auta uprostřed lesů

Díky. Samozřejmě 4 CV. Je potřeba pomaleji psát a víc přemýšlet:-)

je
jerry
07. září 2022, 12:06
-1
Setkání veteránů v Uníně: Krásná auta uprostřed lesů

"Malá" akce, ale výběr krásných aut. Renault 2 CV i Citroen 2 CV v pěkně barevné kombinaci. Dvojčata Alfa Romeo Spider. Mustang jak má být a ne bateriová parodie Mach E. Trochu mě udivil citonově žlutý R16 a hráškově zelený brouk. V těch barvách to nejezdívalo. Nebo se pletu?

je
jerry
07. září 2022, 11:24
-1
Ford Mustang Mach E AWD: Je to kámoš

RODINNÝ CROSSOVER za 2 míče. A kolik je takových rodin? No zasmál jsem se, víc škoda psát.

je
jerry
07. září 2022, 11:22
0
Ford Mustang Mach E AWD: Je to kámoš

Já také nemám strach o prodejní cenu opotřebovaného bateriáku. Protože si nikdy žádný nekoupím:-)))

je
jerry
06. srpna 2022, 08:38
0
Kam se poděla normální auta?

Ano, jednoduchá elegance byla nahrazena pouťovým kýčem. Proč? To by bylo na podrobný sociologický výzkum. Možná vliv procovského vkusu z východní Evropy a Asie.

je
jerry
04. srpna 2022, 22:25
5
Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl

A kde mám toho bateriáka nabíjet? Natáhnout z českýho nebo německýho bytu kabel na parkoviště? Nebo si postavit stan u nabíječky? Jo, ještě by byla možnost na 300 let staré chalupě po dědovi, kde byla elektrika udělaná v šedesátých letech. Ale to by skončilo jako v Českým Švýcarsku. A takových jako já, je plno. A nehodlám si kvůli bateriáku stavět haciendu. Kdo se o ní má starat? Ale já si starost nedělám. Tyhle vlhký sny eurohujerů shoří do pár let jako papír. Lidi budou mít jiný starosti, sehnat na teplo, jídlo a oblečení. A možná až pak jim dojde, kam Evropu ti potomci zavedli. Ale to už bude pozdě.

je
jerry
13. července 2022, 10:24
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Nesmíš to brát z pozice vlastníka jednoho auta a to ještě služebního. To je zkreslené tím, co ti umožní koupit zaměstnavatel. Já jezdím jen pro zábavu a moje potřeby a auta mám privátní. V pohodě užiju O3 RS TSI, Suzuki Swift Sport 1.6 a MX-5 NC. Každé podle momentální potřeby a chuti. Univerzální jedno auto neexistuje.

je
jerry
11. července 2022, 22:00
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Pokud jezdíš služebně a musíš, tak jo. Pokud jezdíš soukromě, jenom když chceš, tak ne.

je
jerry
10. července 2022, 22:31
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Každé kilo navíc je znát. A O4 RS není žádná lehká váha. A navíc v kombajnu.

je
jerry
10. července 2022, 14:17
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Před 9 lety vzal O3 RS na Nordschleife jeden docela známý rychlý novinář. Dám sem odkaz, je to od konkurence, ale snad pro jednou. https://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-rs-2013-trefa-do-cerneho/
Škoda je, že tahle O4 RS je o 170 kg těžší, ty kila budou znát. Protože jinak O3 RS je fakt lepší, než se mezi "zasvěcenci" traduje. Já ji koupil za speciální cenu 560 tis. vč. DPH a musím říci, že to byl jeden z nejvydařenějších nákupů.

je
jerry
09. července 2022, 09:13
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Ale abych jen nehaněl, ty sedačky se mi líbí.

je
jerry
09. července 2022, 09:11
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

A to porovnávám se svojí O3 RS, která má provozní hmotnost 1425 kg. A s hrůzou zjišťuji, že testovaná O4 RS je o 173 kg těžší než moje O3 RS. a to už bude sakra znát. Už ta O3 RS není v zatáčkách nijak hbité auto, proto častěji a častěji beru SSS 1.6, když se chci pobavit na okresce.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Magnum  2005
Dodge Magnum

2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem

Oldsmobile Cutlass Holliday 1970
Oldsmobile Cutlass Holliday

1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem

Buick Riviera 1971 1971
Buick Riviera 1971

1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem

Ford Thunderbird  2003
Ford Thunderbird

2003 rok výroby
206 koní výkon
3 934 ccm objem