načítám data...

jerry

JménoJerry Shimano
BydlištěPlzeň-město
Registracepřed 5.0 rok.
Poslední aktivitapřed 8.5 hod.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků82
Pozitivních komentářů u článků25
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

je
jerry
19. listopadu 2020, 18:38
0
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

A jedna ze značek Auto Unionu fakt bylo to DKW. Minulý rok jsem si vyfotil jedno moc pěkně zachovalé:-)

[url=https://ibb.co/pjmGpTh][/url]

[url=https://ibb.co/t3H9Fcw][/url]

je
jerry
19. listopadu 2020, 18:33
1
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

Proti Audi nic nemám, naopak za velmi krátkou dobu se značka stala z průměrného auta prémiovým. To nelze upřít, kus technických dovedností a dobrý marketing k tomu. Jinak 70 mi není, ale sedmdesátky jsem už zažil jako malý kluk a tehdy fakt Audi bylo normální auto. Proto pokud bych chtěl prémii, tak bych Audi nebral. Nic s tím nenadělám, prostě asociace z dětství. Píšu pokud, protože si prémie nekupuji. Nepotřebuji to jako status a nejsem ochoten platit za značku. Ano, je to moje věc, jiný to může vidět opačně.

Ta brána do velkého světa je fakt ale dobrý vtip. Přece nejsou jen drahá prémiová auta. Jako by jiná auta byla podřadná. Pokud bys to myslel vážně, tak v tom vidím právě tu nafoukanost některých majitelů prémiových aut. A tihle lidé jsou tak trochu směšní. Znám osobně několik hodně prachatých lidí, kteří jezdí obyčejným neprémiovým autem. A jsou to velmi vzdělaní lidé, kteří něco dokázali a nemusí vstupovat do velkého světa takto.

je
jerry
19. listopadu 2020, 12:45
0
Škoda Octavia G-TEC: Plyn se stále hlásí o slovo

Design kol dost ošklivý. Je to ale vždy subjektivní.

je
jerry
19. listopadu 2020, 12:17
0
Ptejte se: Rychlá nákupní taška za 100 tisíc

SSS fakt drží cenu. Takže buď přilačit 50 tis., to už by se nějaký slušný kousek sehnal, určitě v Německu. Nebo bych šel do Pandy, to auto vynikající obestavěný vnitřní prostor.

je
jerry
18. listopadu 2020, 19:44
0
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

Brána do velkého světa. Ale aspoň jsem se zasmál. Pro nás starší generaci jsou 4 kroužky pořád taková rychlokvaška. Historicky je jinde než hvězda nebo vrtule. U audi se mi vždy vybaví DKW. Nic s tím nenadělám:-)))

je
jerry
17. listopadu 2020, 17:30
1
Škoda Octavia G-TEC: Plyn se stále hlásí o slovo

Novinářské auto s velkou výbavou. Je třeba srovnat základní ceny nebo ceny alespoň přibližně vybavených aut

je
jerry
17. listopadu 2020, 17:28
0
Škoda Octavia G-TEC: Plyn se stále hlásí o slovo

Bez pravidelné kontroly a údržby se stává nebezpečné každé auto.

je
jerry
17. listopadu 2020, 11:59
1
Škoda Octavia G-TEC: Plyn se stále hlásí o slovo

Lepší způsob pohonu než elektro. Pokud bych musel volit, koupil bych raději.

je
jerry
16. listopadu 2020, 16:22
0
BMW X7 M50i: Královská třída

Přemýšlím proč jsem měl vždy rád bmw, ale poslední léta se mi víc líbí mercedesy? Možná bmw opustilo svoji parketu směrem mercedes a potom už raději toho mercedesa.

je
jerry
13. listopadu 2020, 17:55
2
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Na bavorském venkově, odkud píšu, jezdí nepoměrně více všech verzí Suzuki (Ignis, Swift, SX-4, S-Cross) než u nás. Dokonce bych řekl, že jich v poslední době potkávám více než škodovek (Citigo, Fabie, Kamiq, Karoq). Protože schade už je moc drahá a lidi tu nejsou ochotni ty ceny platit. Potom už raději VW. Výjimkou je Octavia, ta je vidět pořád hodně. Oproti českému trhu tu jezdí i podstatně více Dacií (Sandero, Duster). Dustery mají třeba i některé instituce, třeba Národní park Bavorský les. Většina venkovských lidí asi fakt nepotřebuje konektivitu, spousty asistentů a image.

je
jerry
10. listopadu 2020, 18:48
0
TopX automobilových sebevražd

Tak ono držení miaty není žádná finanční pecka:-)

je
jerry
27. září 2020, 12:42
0
Škoda Octavia RS iV: Dokázali v Boleslavi spojit neslučitelné?

NJ, ale ta trojka rs tsi stála úplně jiný peníze. Za ně dobrý auto. Ale skoro meloun? Navíc vzhledem k všeobecné "spolehlivosti" čím dál složitější elektroniky?

je
jerry
28. července 2020, 13:48
5
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

plus: jsi mladý, závidím:-)
minus: nezažil jsi opravdovou éru motorismu, nezávidím:-)

je
jerry
28. července 2020, 08:44
0
je
jerry
18. července 2020, 19:13
0
Škoda Superb 2.0 TSI Scout: Pryč s předsudky

Před 5 lety jsem koupil novou O3 RS za 566 tis. vč DPH. Ano, nabídka to byla výhodná a spokojenost. Ale co se děje s cenou oktávek teď, to je nepochopitelné. Protože všechno má svou cenu, že?

je
jerry
18. července 2020, 08:47
2
Škoda Superb 2.0 TSI Scout: Pryč s předsudky

Ale cenou Supa atakuje. Nechápu.

je
jerry
10. července 2020, 13:34
3
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

V historii automobilky udělalo Volvo plno pěkných aut. Ale nějak si myslím, že se z něj dělá moc velká modla. A v Německu na dálnici by mě to omezení 180 km/h fakt štvalo. Protože někdy potřebuješ třeba jen krátkodobě přiložit pod kotel a tady nikde nic. Ale je to můj osobní názor a to auto bych si kvůli tomu nekoupil.

je
jerry
28. června 2020, 14:13
1
Nešťastná srdce, aneb; když se motor nepodaří

TSI motory řetězový rozvod. Šlo to napříč všemi koncernovými značkami.

je
jerry
21. června 2020, 11:04
4
Škoda Octavia IV: Čtyři jako dostatečná

Design se mi také nelíbí. Už jsem si myslel, že jsem nějakej divnej. Ta obrovitá tlama vpředu vůbec ne a vzadu světla moc vysoko nad velikou "hmotou" plechu. Palubní deska nijaká, ale ty dnešní tablety jsou hrozné u všech aut. Dle mého zatím nejhorší z oktávek. Samozřejmě v kontextu doby. Poprvé bych si ji fakt nekoupil. A to nejsem odpůrce škodovek. Naopak, měl jsem O1, O2 a mám O3.

je
jerry
02. května 2020, 11:52
0
Autíčkář se ptá: Na jaké angličáky z dětství vzpomínáte?

Dodnes je mám schované ve skříňce. Nejoblíbenější byly od Matchbox (ještě Made in England). Zlatá Lamborghini Miura a stříbrná motorka se sajdou ze serie Yesteryear.

je
jerry
08. března 2020, 19:32
0
Lancia Fulvia: Trůn bez nástupce

Mně se líbí ze všech úhlů:-) Ale tak to má být, design vyvolá polemiku. Dnešní design často jen znechucení.

je
jerry
08. března 2020, 09:01
0
Lancia Fulvia: Trůn bez nástupce

Na počátku 70.let byl na Rallye Vltava jak Munari s Lancií HF, tak Röhrl s Opel Asconou.

je
jerry
07. března 2020, 13:40
0
Bazarový snílek: Obnova vozového parku

Hodně rychle se dostaly ojeté MX-5 ND na úroveň pěkných kousků MX-5 NC.

je
jerry
29. února 2020, 18:19
0
Bazarový snílek: Co jsem si tentokrát nekoupil (a proč)

Ale vždyť jo. Současné peníze bych za to také nedal, ale že by to nebylo designově povedené auto? Tedy jsou to dva pohledy. Mezi dnešní uniformitou je pohled na Capri osvěžením.

je
jerry
29. února 2020, 12:34
0
Bazarový snílek: Co jsem si tentokrát nekoupil (a proč)

Ty hele, ceny nesmysl, ale obludky? I Capri?

je
jerry
29. února 2020, 12:32
0
Bazarový snílek: Co jsem si tentokrát nekoupil (a proč)

Často hraje roli nostalgie z mladých let. Já už něco pamatuju a proto chápu to Capri. Dodnes ho mám před očima na okruhu v Brně, kam jsem jezdil s tátou. Ale jako ty Š 120 a podobně vůbec nechápu. Tahle auta byla už v době vzniku z nouze ctnost. Nebylo to hezké, nejelo to a ten randál uvnitř. Najezdil jsem s tím přes 100 tis. km. Ale Capri, 124 Coupé nebo Spider apod. To byli pro nás nedostupné legendy. A proti dnešním autům elegáni.

je
jerry
21. února 2020, 12:39
0
Nebojme se používat naše auta k tomu, k čemu jsou určená

Také mám tak. Ale každé z těch aut mi musí dělat radost a na jízdu s ním se těším. Dlouhé trasy po Evropě O3 RS TSI, město a okresky Suzuki Swift Sport a letní okresky a vítr ve vlasech MX-5 NC. Vše manuál a klasické budíky na palubce.

je
jerry
18. února 2020, 12:05
0
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Stejně odpudivě. Spolu s X7:D

je
jerry
18. února 2020, 11:27
2
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Nemohu si pomoci. To auto je tak ošklivé. A čiší z něj procovství na sto honů. Ale když někdo tu potřebu má, ať si poslouží. K podnikatelskému baroku pasuje mimořádně.

je
jerry
31. ledna 2020, 09:02
0
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Ano, vždy si to najde nějakého kupce. Auta za poslední roky hodně podražila anebo spíš peníze ztratily hodnotu. Kloním se k tomu druhému. Byť novinářské auto, tak by se té ceně ještě před 5 lety každý smál. Notabene s motorem 1.0 TSI, který papírově jede, ale v reálu ne.

je
jerry
30. ledna 2020, 22:37
1
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Ale je třeba porovnat vybavenost těch základních verzí. A ten prodej škodovkám neudělal a neudělá Kamiq 1.0 TSI. A o tom je tu řeč. Jinak proti škodovkám nic nemám, sám mám 03 RS TSI. Ale dal jsem za ní méně 650 tis., které chtějí za testovaného Kamiqa. Všechno má svou cenu a svého kupce. Toť můj pohled na věc.

je
jerry
30. ledna 2020, 22:30
1
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Zapomněl jsem dodat, že já bych si nekoupil žádný crossover. Ale pouze teoreticky nikdy Kamiq s tříválcovým motorem 1.0 TSI, určitě bych vybral něco jiného.

je
jerry
30. ledna 2020, 22:22
1
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Potom je tu ale pořád to Suzuki S-Cross 4x2 s motorem 1.4 čtyřválec oproti 1.0 tříválec a za podstatně nižší cenu. Nepochybuji, že v CZ se najde více kopců Kamiq, protože prostě škodovka, že. Ale už třeba Němci to vidí jinak a kupují víc to Suzuki.

je
jerry
30. ledna 2020, 20:33
1
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Ty dvě posledně jmenované věci jsou ale dost podstatné u auta této třídy. Např. Suzuki S-Cross je 4-válec a 4x4.

je
jerry
30. ledna 2020, 16:42
1
Souboj hybridů, aneb která cesta je ta správná?

A kde má dnes Mercedes největší odbyt? Není to Čína? Tím neříkám, že se mi líbí.

je
jerry
30. ledna 2020, 15:58
1
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Za nižší cenu byla před 6 lety O3 RS TSI:-))) No z něčeho VW musí ty obrovské pokuty zaplatit. Zvláště když je i potom v zisku. A zvláště Škoda se snaží pilně přispět. Taky na silnících východního Bavorska, kde jsem často, škodovek rapidně ubývá. Kdo má peníze koupí prémii nebo VW, ostatní upřednostní nějakého japonce, občas i Seat. Třeba Suzuki (Vitara, S-cross, Swift, Ignis) je tam vidět o hodně víc než u nás. A ti nejchudší jdou do Dusterů. I těch tam vídávám víc.

K těm displejům namísto pořádných budíků a tříválcovému litrovému motoru se lze jedině pousmát.

je
jerry
12. ledna 2020, 12:36
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Pokud máš obě auta v cajku, tak s tím nemám problém. Ale většina starých aut taková nejsou. Protože udržovaná stará auta se dnes nedají koupit za pár korun. A ty co stojí pár korun jsou ve stavu, co popisuji.

je
jerry
11. ledna 2020, 18:08
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Prosím přečti si můj příspěvek ještě jednou. Nikde nic o 5 letech nepíšu. Píšu o tom, že většina starších aut je ve špatném technickém stavu, protože se o ně majitelé řádně nestarají. A často už je zanedbaná koupili, proto byla prodejní cena nízká. Proto mi vadí auta, z kterých se valí dým vlivem opotřebení motoru s nadměrnou spotřebou oleje a nefunkčností DPF filtru DPF. Nevidím v tom prospěch ani přírodě ani lidem, o kterém píšeš. Pokud provozuješ auto starší, které je technicky v pořádku, pak se tě to samozřejmě netýká. Anebo se potrefená husa ozvala?

je
jerry
10. ledna 2020, 13:36
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Diskuze je o globálních emisích CO2. Ale konkrétně v ČR je hlavní problém stáří a hlavně technický stav vozového parku. Ze starých aut je hodně málo dobře pečovaných, většina je ráda, že vůbec jede. A přitom vytváří oblaka zplodin díky nadměrnému spalování oleje, špatně seřízenému vstřikování, vytlučeným DPF filtrům a špatně funkčním katalyzátorům. Je jedno, zda se jedná o diesely či benziny, problém je technický stav. To je realita, kterou poznám, kdykoliv se do ČR vracím. Měla by to řešit STK, ale to je politicky neprůchodné, protože by polovina národa chodila pěšky a vláda, která by to nařídila, by neprošla v dalších volbách. Tak na STK projde kde co, což nakonec vidíme na silnících.

V podstatě totéž v bleděmodrém se týká vytápění. V první vesnici za hranicemi poznám, že jsem v ČR. O tom jaká špína je na silnicích už ani nemluvě. Stačí zapršet a auto je jako po jízdě po poli. Prostě politika ala Švejk, tedy se všichni tváří, jak vše funguje, ale přitom jde vše ojebat. Pokud by lidi měli peníze, tak ty stará opotřebovaná rádi vymění za nová. Stačí se podívat na vozový park před marketem na naší a německé vesnici. Většina venkovanů přijede v tom, co je u nás prémie nebo voňavka. Ale dokud tu budou ceny jako jinde v západní Evropě a příjmy ani poloviční, tak se to ani změnit nemůže. Za vším jako vždy stojí peníze. A my bohužel máme příjmově blíže k Rumunsku než k Německu. Neposlouchá se to pěkně, ale je to tak.

je
jerry
07. ledna 2020, 13:02
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Tím posledním odstavcem je vše vysvětleno. Nikdy nemůže dojít ke globální dohodě. Ve hře je příliš mnoho zájmů a každý má ze svého pohledu svojí pravdu.

je
jerry
07. ledna 2020, 09:22
5
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Uhlíková neutralita a neustálý hospodářský růst se vzájemně vylučují. Právě pro udržení hospodářského růstu se musí neustále vyrábět a spotřebovávat. Uhlíková neutralita je jen zástěrka pro prostý lid, který už dávno nechápe souvislosti. A lid si přeje být klamán.

je
jerry
21. prosince 2019, 12:43
1
Ptejte se: Malý rychlík pro malou rodinu

Jak už bylo napsáno v úvodu článku, je Suzuki Swift Sport dobrá volba. Umožní manželce klidnou jízdu, ale když se přišlápne, tak si člověk užije. Má 5-dveřové verze a finančně nenáročný provoz. A že se musí člověk při rychlé jízdě na okresce snažit? Proto jsem si ho kupoval, že se s ním dá jet rychle, ale je třeba vhodně a často řadit. Motor se krásně hrne do otáček a na hmotnost lehce přes tunu je výkon slušný. Na nákupy, město a zábavu za mě ideál.

je
jerry
21. prosince 2019, 12:25
4
Top 6 největších objevů automobilového světa

Pneumatiky - nápad Dunlop a zdokonalení a uvedení do praxe Michelin.

je
jerry
01. prosince 2019, 18:46
0
Chceme nová auta?

Přečetl jsem to po sobě, tak oprava: "Nová auta mě...."

je
jerry
01. prosince 2019, 12:44
0
Chceme nová auta?

Nová auta mně čím dál méně oslovují. Díky "ekologii" a "bezpečnosti" se v posledních letech zastavil vývoj motorů a podvozků z hlediska rychlejšího svezení. Zlepšuje se už jen pohodlí, konektivita a bezpečnost. Radost z jízdy se postupně vytrácí. Ale většina se jen přepravuje po rychlostních komunikacích a stojí v zácpách, tam tu radost ani nelze najít.

je
jerry
03. listopadu 2019, 15:09
6
Toyota Yaris Hybrid GR-Sport: Neobvyklý mix

Zlatý Suzuki Swift Sport 1.6. A to byl o parník levnější.

je
jerry
13. září 2019, 14:16
0
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Zazaa: Konec Bruselu zabrání rozšíření elektromobilů. A že neskončí? Tisícileté či na věčné časy říše už tu byly, a kde jsou? Jsem optimista:-)

je
jerry
13. září 2019, 14:07
0
je
jerry
26. dubna 2019, 18:39
0
Top 4: Ve stínu legendy

Coupé v solidním stavu je málo. A když se objeví, tak už neúměrně drahé.

je
jerry
30. března 2019, 11:52
1
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Ještě v 70.a 80.letech minulého století všechny kluky zajímala auta a hlavně parametry motoru a jízdní vlastnosti. Pak nastoupili počítače, hry na nich, internet, telefony a dnes mladou generaci skoro vůbec auta nezajímají. Maximálně tak image a jak je auto nabušený elektronikou. Bohužel jsme ve velké menšině a výrobci a zákonodárci toho mocně využívají. Jsem rád, že jsem dětství prožil v těch 70.letech, bylo to super. Jen škoda, mže tady u nás ta pěkná auta nebyla. Ale bylo fajn je i občas vídat a číst o nich.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě 1969
Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě

1969 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem

Chevrolet Corvette LT1, Matching, Manual, V ČR! 1971
Chevrolet Corvette LT1, Matching, Manual, V ČR!

1971 rok výroby
245 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT Fastback, Na cestě 1970
Ford Mustang GT Fastback, Na cestě

1970 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem

Dodge Grand Caravan 3.6, 2014, 7 míst, DPH, StownG 2014
Dodge Grand Caravan 3.6, 2014, 7 míst, DPH, StownG

2014 rok výroby
214 koní výkon
3 600 ccm objem

Ford Aerostar MPV 1991
Ford Aerostar MPV

1991 rok výroby
150 koní výkon
3 000 ccm objem