jerry
Jméno | Jerry Shimano |
---|---|
Bydliště | Plzeň-město |
Registrace | před 8.9 rok. |
Poslední aktivita | před 4.9 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 337 |
Pozitivních komentářů u článků | 144 |
Negativních komentářů u článků | 48 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Elegantní design. Je vidět, že to i dnešní době jde bez mohutných bobřích zubů či jiných odpudivých grilů.
Přitom průměr je 45k a medián bude někde dost pod 40k. Někde se musí bydlet, něco se musí jíst, něco koupit na sebe. Tak vzhůru do nákupu rodinných aut přes 1M. Tohle přistání do reality bude hodně tvrdé.
Renault Scenic za jeden a čtvrt milionu? A lidem to přijde normální. Asi všichni berou 100k a více. Asi už jsme v zeleném ráji.
Nevím jak ty, ale můj život je příliš krátký, abych si neužil každou zatáčku:-)
Držme se ekonomiky bez politiky. V Německu letos poklesl prodej bateríáků o 50%, prodej hybridů o 25% a naopak stoupl prodej spalováků o 25% Stačilo, aby se zrušily pokřivující dotace, a trh ukázal reálný zájem. A že Německo není malý či nesolventní trh.
MBMB: Dovolím si volně parafrázovat legendárního konstruktéra Colina Chapmana: Přidej výkon, budeš rychlejší na rovince, uber hmotnost a budeš rychlejší všude. Myslíš, že to víš lépe? Ale no tak:-)
Jen jedna otázka, zbytek si budeš muset dostudovat po večerech:-) Proč se konstruktéři závoďáků snaží o co nejmenší hmotnost, když by stačilo přidat širší pneu?
Proč se pořád drbat za pravým uchem levou rukou a namísto toho raději nepřiznat, že bateriák je pro lidi, co nemohou doma nabíjet otravný?
Nejde přece jen o jízdu v přímce, a tedy zrychlení a brzdění. Zcela se opomíjí základní fyzika. Tedy, že čím vyšší hmotnost, tím dříve automobil opustí zatáčku po tečně k poloměru zatáčky. Což je poměrně značné negativum těžkých aut.
Není to pravé Maserati, stejně jako není e-Mustang pravý Mustang.
Střídám pravidelně víc aut, takže po 8 letech nájezd necelých 100 tis. km. Jj, koupil jsem tehdy dobře.
Na daily jsem plně spokojen se svojí O3 RS TSI liftback. Velký zavazadlový prostor, manuál, dobrý motor, slušná spotřeba, pohodlné sedačky, bez otravných asistentů, klasická palubka, to vše hodnoceno v poměru cena/výkon. Kupoval jsem před 8 lety novou za cenu 560 tis.
Proč si nekoupit raději základní verzi za půlku peněz?
Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc z řady RS.
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První dekáda století byla ještě dobrá. Tehdy odsuzované E64 je krasavec v dnešním ošklivinci.
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut?
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto.
Vadil by mi design interiéru, tablet uprostřed namísto kapličky volantem, ovládání všeho přes infotaiment a úplně nejvíc nutnost častějšího nabíjení oproti tankování. A k tomu život je příliš krátký na to, aby člověk jezdil autem bez emocí, nemohl si podřadit podle potřeby a vytočit občas motor k redline.
Jj, na druhou generaci Pandy nemohu zapomenout. Dodnes, když ji vidím, tak pookřeju. Měl jsem ji na ježdění po městě a zaparkoval, kde se jiní nevešli. Taková auta mají dělat v elektrice do města a ne mastodonty ala Tesla X.
Krásné auto, vzpomínky na dobrá léta, díky za článek.
Ten návrat ke kořenům proběhl už u 5.generace. Možná by to byla ještě lepší volba, je méně okoukaná. 6.generaci bych raději před faceliftem, ještě s klasickými budíky. Ale obě generace vždy s manuálem.
Co je vše naplat, když je to tak ošklivý.
Úplně přesně stejný kousek jako na fotce ze srazu veteránů. A pak až poslední generaci 5.0 V8. Jestli coupe nebo cabrio by byla těžká volba. Líbí se mi návrat designu ke kořenům.
17.4.1964 představil Ford první verzi Mustanga. A legenda žije dodnes. Nádhera.
Nejvíc vadí řidiči, kteří jedou prostředkem silnice nižší rychlostí než je povolená. A potom řidiči, kteří neřídí auto, ale rozpadající se a dýmající vrak. Obojí potkávám denně mraky. Je úplně jedno jakou značku či model sedlají.
Když fizofické téma, tak budiž. Nemyslím si, že jsme zvážněli, ale naopak lidstvo generaci od generace dětinští. Před sto lety lidé s věkem vyzrávali a podle toho se úměrně chovali. Dnes si staré báby hrají na diblíky a staří dědkové se chovají jako playboyové. A přitom nikdo nechce postupovat žádné riziko a nést žádnou zoodpovědnost. Tomu odpovídá nabízené množství asistentů v autech, které v podstatě reflektuje požadavek většinové populace.
Hodně moc pěkných bugatek na jednom místě. Perfektní:-)
Na trase Kufstein - Rozvadov jezdím kolem 160 až 200 km/h, někdy i víc, když je volno, někdy méně, když je limit rychlosti. K tomu klima nebo topení dle potřeby. Kolikrát bych nabíjel Eňáka na těch 300 km? Stačilo by 3x?
Šlo o srovnání četnosti a délky nabíjení versus tankování při násobně vyšší prodejní ceně bateriáku a finanční náročnosti provozu spalováku a bateriáku prakticky stejné.
Nabíjení každých 250 km je omezující. Protože musím zastavit na místě, kde je nabíječka. S benzinem či naftou si zastavím, kde chci já. A o tom to celé je. Chci aby sloužilo auto mně a ne opačně. Notabene auto za skoro 2 miliony.
Z vlastní zkušenosti doporučím SSS 1.6. Dokonce mám tlumiče B6 a i na letních R17 to není po městě nijak nemožně tvrdé. A na okresce velká radost.
Klasiky:
Cadillac Fleetwood Eldorado cabrio s křídly
Mini Cooper klasický originál
Jaguar E-type
Citroen DS Göttin
BMW Isetta
Novější:
Lancia Thesis
Renault VelSatis
BMW 635 Csi
NSU Ro80
Tatra 603 tříoká
Ani za jedno z vyjmenovaných bych nestyděl, ale vím, že bych s nimi užil víc starostí než ježdění. Protože nejsem tak zručný, abych si vše udělal sám, ani nemám kde a navíc moje záda už by tu náročnou údržbu nedala. Takže o nich budu dál beznadějně snít a těšit se z toho, že existují.
Před řadou let napsal jeden renomovaný novinář, alfy jsou dobrá auta, ale v průběhu užívání se pak celé jedno konkrétní auto rozpadlo naráz. Bohužel se stala z toho pro alfu tradice. A taková krásná auta s dobrým renomé to bývala..
To si snad někdo koupí jen ze snobismu, že má Alfu. Za stejné peníze může mít O4 RS, která jede o moc líp, naloží víc, co nabídne víc tohle ploužidlo?
A co roadster? Jízda v roadsteru a cabrioletu jsou dva rozdílné zážitky.
Přesně tak jsem to měl na mysli. Rodina, která má bateriák jako jediné nebo jako hlavní auto. Aby v zimě naložili děti a haraburdí a vyrazili s bateriákem na lyže a v létě stejně k moři. Jinak znám několik fandů, kteří mají bateriáka jako druhé auto. Mohu posoudit střední město a venkov v Česku a Bavorsku.
Ve svém okolí neznám jedinou rodinu, která by si koupila za vlastní našetřené peníze auto na baterky. Furt čekám, který soused si to vysněné fáro přiveze a nic.
V hlavě maje svět naruby, kdy Mustang jezdí na baterky a MG už není roadster, jsem čekal alespoň tu slibovanou čínskou láci a na konci zjistím, že to stojí milion. Teď už chybí jen Ferrari na klíček:-)))
A lidí, co do nich furt čumí a končí v pankejtu nebo protisměru nebo v zádi auta před nimi. Ach jo, lidská blbost je nevyčerpatelná.
Dík za tip. V REWE kupuju pravidelně. Ochutnám:-)
A ten vývoj je vynucen trhem nebo regulací? Je lepší kapitalismus nebo socialismus? A co je za systém v současné EU?
Proč jsou bateriová auta tak drahá, když už jen z logiky věci musí být výrobně méně nákladové? Protože automobilky vydělávají víc a víc a přitom vyrábějí míň a míň. Pak už jen najít ty hejly, co to zaplatí a je hotovo.
Beastar: Díky za info. Na jaře se s S1 zkusím u nějakého hendlera svézt. Jak jsem míval k audi určité, asi neopodstatněné předsudky, tak při dnešní bídě těch dvou zbývajících ze silné trojky se mi čím dál víc pozdává.
Dík. Ono to tehdy bylo "drahý". To ještě mívaly prachy víc svoji cenu. Dnes se dají sehnat pěkné kousky S1 za cenu nové vybavené fabie. To mi přijde zajímavý. Takový auta už dnes dělat nebudou. Mít to jako třetí k sedanu a roadsteru, proč ne?
Jinak O4 RS není špatné auto, ale ta divoká barva je zbytečná. Je to pak víc show než go a zbytečně to dráždí blbce okolo k závodění. O3 RS jsem volil úmyslně ve stříbrnce a mám pokoj. Na závodění to fakt není, ale na dovolenou, převoz haraburdí ideální auto. No jo, ale já ji kupoval za polovinu.
Zrovna teď koukám po zajímavém malém autě. V debatě padla Audi S1, v tehdejších testech pláčou, že stojí skoro milion. A vida dneska je oktávka přes milion. To jsou nám časy. No já ji kupovat nebudu, ale zeptám se Beastara na názor a zkušenosti s S1. Dnes se dá pěknej kousek koupit za půlku co nová eresa.
Poslední komentáře
- Rob, u blogu M135i - Full BMW experience
Sázej to sem, velice dobré čtení. Díky za něj - sheogh, Report z Kafe&Kár Brno vol.48 + pozvánka...
Jeste by mohl byt "zimni special" presne tu (az napadne... - gathis, u blogu Zpátky do autominulosti......
Svět se hrozně změnil. Je to vidět i na prezentaci automobilek,... - sheogh, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Zase krabice s pruzory misto oken, priste bude periskop? Jinak... - afro-r1, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Coze? Prolomit dogma cislo 1 designu soucasnych aut: vsechna... - mariov8, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
GO5 z počátku 30tých let byl po válce "inspirací"... - Zajda, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Ještě tak o třetinu levněji a už to začne dávat smysl. Design... - martin_100, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Btw ty mě tu nabádáš ke Schwarz systému což taky neni dobře.... - martin_100, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Proč mi má samoživitelka co sotva utahne nájem přispívat... - jazet, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
Kýčovitost dneska letí. - afro-r1, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
RR je decentnost sama. Maybach je naopak kycovitejsi nez S Klasse.... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Teď mne napadá: jestliže baterka je v podvozku a motor (v základní... - Sato, u blogu M135i - Full BMW experience
Rádo sa stalo, chcel som počkať aspoň dve, tri ostrejšie... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Jenom na okraj: z 15 cm ve výšce Elroq 13 pros... prohospodařil... - bkralik, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Frodo: Já teda opět nevím, ale na těch "výkresech"...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
409 koní výkon
6 162 ccm objem
1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem
2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů