načítám data...

Arutoro .357

JménoDany Art Schindler
BydlištěFrýdek-Místek
Registracepřed 3.1 rok.
Poslední aktivitapřed 1.4 dny
Komentářů u článků32
Pozitivních komentářů u článků8
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Arutoro .357
19. června 2019, 08:46
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

No, tohle by asi přesvědčilo i mě. Dobré čtení o bezpochyby skvělém autě.

Arutoro .357
06. února 2019, 19:46
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Výborně! Já věděl, proč se stěhovat do východních Čech! Teď ještě dát Lišáka do kupy...

Arutoro .357
15. ledna 2019, 23:19
1
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Přátelé, nezapomněli jste na Saab 9-5? Levnější už nebude, spousta jich je s automatem a i na naftu tyhle letadla lítají.

Arutoro .357
09. listopadu 2018, 23:42
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Máme rádi hodné strýčky ;-)

Arutoro .357
09. listopadu 2018, 18:19
-1
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Ty's to teď vymňaukl! Okamžitě se omluv, jinak se nedočkáme srovnání s GT86/911/apod.!

Arutoro .357
09. července 2018, 10:35
0
Jaké bylo vaše první auto? | Autíčkář se ptá

Já mám oranžového s trochu morbidnější patinou, asi nepojízdného a bez papírů. Ale základ na okruhovku dobrý ????

Arutoro .357
08. července 2018, 12:25
0
Arutoro .357
04. června 2018, 17:41
0
Ptejte se: Okruhový speciál

Ups, pardon, mělo to být o koment níže...

Arutoro .357
04. června 2018, 17:41
0
Ptejte se: Okruhový speciál

No, to by asi neklaplo. Poláci to kdysi řešili tím, že si vozili na Ostrovy auta s polskými značkami a na polském pojištění, ale hodně rychle dostali přes prsty. A pokud to doteď neošulili Poláci, tak bych si nedával moc šancí. Ono koneckonců, já tady spíše uvažuji o autě a motorce rovněž na polských značkách přes založené s.r.o. v Polsku, než abych se s odpuštěním jebal na české stk...

Arutoro .357
10. dubna 2018, 17:41
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Ajta krajta, neaktualizoval jsem si stránku a až teď jsem si všiml, že alfička už tady párkrát padla. Takže ta Saabinka ;-)

Arutoro .357
10. dubna 2018, 17:22
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

A což takhle Alfa 156 GTA? S přimhouřením pirátského oka se vejde do věkového limitu, váha solidní, a cena zatím slušná. Pokud by nešly sklopit zadní sedačky ( u mé nebožky 2.0 TS nešly), tak lze pořídit i fešnou sportwagon

https://www.autoscout24.cz/nabidky/alfa-romeo-156-3-2-v6-gta-24v-6m-selespeed-benzin-cervena-f99d115f-65df-0f1a-e053-e350040a6214?cldtidx=4

Anebo třeba Saab 9-3 Aero XWD?https://www.autoscout24.cz/nabidky/saab-9-3-2-8-turbo-v6-aero-xwd-benzin-modra-e5d51fb3-2da2-4f2f-bbb5-22c5dfc2a807?cldtidx=4

Arutoro .357
18. prosince 2017, 20:01
0
Volkswagen California Ocean: Barák ve čtyřkolce

Nemám nic proti lahváčům, taky je tuze rád, ale netřebe se ukojit pouhopouhým kozlem. Dnes je pivní nabídka velmi pestrá a lze zvolit i gentlemanské variace na lahváče - třeba takový Primátor English Ale :-)

Arutoro .357
18. prosince 2017, 15:35
0
Volkswagen California Ocean: Barák ve čtyřkolce

Samozřejmě znám význam slov chili con carne, jen jsem si myslel, že preferuješ vepřové. Nevěděl jsem, že to ubohý sortiment tamního konzumu Tě dohnal do onoho kouta ;-)

Arutoro .357
18. prosince 2017, 09:29
2
Volkswagen California Ocean: Barák ve čtyřkolce

Nehodlám zbytečně prudit, ale nepopírá chili con carne z vepřového a k tomu kozlí lahváče naprosto první odstavec článku, konkrétně druhou větu? ????

Arutoro .357
02. prosince 2017, 00:26
0
Sázka, která přivedla Rolls-Royce až na Rally Paříž - Dakar

No tak on je to jako pěkný příběh, ne že ne. Ale já osobně nemám rád v motosportu silhouette cars. Kupříkladu toto. Motor smallblock, podvozek Land Cruiser a na trubkovém rámu kastle Rollse. To není Rolls-Royce... Stejně jako VW Polo WRC (nebo jak se to teď jmenuje) není VW Polo...

Arutoro .357
27. září 2017, 21:26
2
Ken Block se šplhá na Pikes Peak v novém videu „Climbkhana“

Při vší úctě, nemusím ho. Řídit umí, ale určitě to není nejlepší řidič, jak se tak často říká. Už jen z toho důvodu, že v rally mu to moc nešlo (takřka vůbec) a v rally crossu jakbysmet. Tyhle jeho videa jsou, jak již bylo podotknuto nade mnou, neautentická. A v tom to ztrácí své kouzlo. Pro příklad: Ježdění driftem na motorkách. Žádá si to obrovský kus umu, ale když máte sestříhané video z nějakých driftů s nějakou upravenou driftovací mašinou, tak se po pár vteřinách začnete nudit. Ale když se kouknete na tohle:


Tak co vás jako první napadne? To si žádalo obrovské koule! Motorka na drift nedělaná, poslední zatáčka posledního kola vítězného závodu. Žádné opakování záběru, pokud by to Marcovi nevyšlo, tak doteď si z něj dělají všude prdel. Tohle je frajeřina!

Arutoro .357
10. září 2017, 09:30
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

Ahoj, mohl by jsi prosím rozvést tu absenci přihlášení? Jezdíš pak s UK značkami a českou pojistkou?

Arutoro .357
04. července 2017, 20:18
0
Zaslouží si Fiat 500 statut moderního umění?

Za mě Alfa 156. Design tohoto auta mnohonásobně přežije i ten nejzachovalejší kus... ;-)

Arutoro .357
26. června 2017, 23:12
4
Které válečné barvy jsou nejlepší? | Autíčkář se ptá

Teď ale vážně. Alfa 155 TI, rudá v kombinaci s černými koly. Můj mládežnický vlhký sen...

Arutoro .357
26. června 2017, 22:47
0
Arutoro .357
18. června 2017, 09:30
0
Ze Zlína až na solná jezera aneb jak se u nás zrodil pravý IndyCar

Nezměrný obdiv a závist v dobrém slova smyslu!

Arutoro .357
24. května 2017, 21:32
0
15 šestiválců s nejlepším zvukem

Pravda, teď jsem si to dohledal, PRV bylo pouze pro sezónu 1996, předtím to mohla být ořezaná V8 z Montrealu.

Arutoro .357
24. května 2017, 21:16
0
15 šestiválců s nejlepším zvukem

Nechci být hnidopich, ale v Alfě 155 TI určitě nebylo busso, ale motor V6-PRV od Peugeot/Renault/Volvo. Nenech se zmást nápisem AR na hlavách motoru. Dokonce rozevření válců bylo oproti bussa jiné, 90° oproti 60°.

Arutoro .357
25. února 2017, 04:47
0
Nenápadné automobilové klenoty aneb jak být lepší než Walter White

Za mě teda určitě Saab. Třeba taková 9-5 v kombíku s 2.3 Aero a pár drobnostmi od Hirsche. Všichni vás akorát politují. Znám to, 9-5 mám doma (bohužel akorát 2.0) a všem známým je za mě do breku, co jsem si to vybral. A já se zubím.

Arutoro .357
25. února 2017, 04:32
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

No, ono mi šlo spíš o to, že Saab si svou divnost a auru výjimečnosti doslova vydřel od svého počátku a doplatil na to jak doplatil. Stal se obětí mainstreamu, jehož jsou koncernová vozidla typickým příkladem.

Arutoro .357
22. února 2017, 21:11
1
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Prosím - ani ty uvozovky nezakryjí ono brutální rouhání: škodovka = potencionální Saab. Tyto dva názvy by se spolu neměly vyskytnout ani v jednom článku, natož odstavci. Lépe hodinu žít jako tygr (Saab), než-li celý život jako červ (...). Děkuji ;-)

Arutoro .357
18. února 2017, 10:03
0
Nejheroičtější okamžiky v dějinách motorsportu #2

Skvělý článek, hned se ten den vyvíjí lépe! Pan Hamilton (na rozdíl od svého jmenovce) musel být dobrý řízek, dokážete si představit, když by si dnes někdo na tiskovku po závodě přišel třeba jen s blbým panákem? Tak jak to dělával třeba Hunt.
Jinak studnice spousty skvělých historek - Tazio Nuvolari ;-)

Arutoro .357
26. ledna 2017, 09:54
0
Nejheroičtější okamžiky v dějinách motorsportu

Co se týče továrního týmu Škody, tak bych zmínil australskou rally 2005. Mohl to být krásný úspěch, nakonec z toho bylo dost velké fiasko...

Arutoro .357
13. ledna 2017, 18:09
3
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

Jednou jedinkrát jsem donutil zastavit druhého řidiče.
Léta Páně 2008 jsem se vracel z Mošnova do Příboru před dopolednem zrovna v okamžiku, kdy se tvořila zvěrská kolona v protisměru z důvodu počínajícího Dne nato. Můj směr byl prázdný a já si to hrnul ani ne osmdesátkou v předtuše nějaké pošetilosti od vystresovaných řidičů z protisměru.
Inu, stalo se. Doteď vidím výraz toho děcka, které na mě se smrtí v očích zíralo z bočního okénka oktávky, jež mi nastavila pravý bok. Pár metrů před mým autem prostě vykoukla z kolony, aby se otočila na cestu zpátky. Brzdit jsem začal až když jsem měl pravé kola v příkopě, dřív by to stejně nemělo smysl. Zastavil jsem se pár desítek metrů před inkriminovanou oktávkou, všechna kola kupodivu zpátky na asfaltce. Říkám vám, chybělo málo, a já to narval přímo do toho děcka... Oktávka kolem mě projela jakoby nic.
A tehdy, tehdy mě posedl ďábel. Od předních kol mé (nebožky) alfy 156 šel dým, motor ječel až k omezovači. Dojel jsem na úroveň inkriminovaného přibližovadla, nehledě na nic vůkol jsem se jal dostat na jeho úroveň, okýnko na okýnko. Auta blikaly a uhýbaly, já prostě musel dojet svého soka. Ani nevím jak, vytasil jsem naň svůj služební průkaz příslušníka PČR jak z levného filmu (přiznávám, dva a půl roku jsem sloužil u četnictva, ale dostal jsem naštěstí rozum :-) a dosáhl svého - zastavil jsem jej. Vyběhl jsem, řidič vystoupil a... pak jsem se nachytal v roli toho vořecha, který štěká za každým projíždějícím autem, aniž by věděl, co si s ním počne, kdyby jej náhodou lapil.
Neudělal jsem prostě nic. Viděl jsem pána, který udělal obrovskou chybu, jež naštěstí nikoho a nic nestala žádnou daň, viděl jsem jeho vyděšenou ženu na místě spolujezdce, jeho děti... V tu chvíli jsem ze sebe stěží dostal pár slov. Ani už nevím jaká, krom: nashledanou. Kompletně jsem vychladl, bylo mi na nic celou cestu zpátky. Ten pán byl srovnaný s tím, že dostane přes budku, ale určitě by za nic na světě neměnil za to, že se nic nestalo.
Tehdy jsem si víc než kdykoliv jindy uvědomil, že udělat chybu může být tak strašně snadné. Mrtvý úhel, moc široká A-sloupek, remcající žena, nevrlé dítě v autosedačce, je toho tak moc.

Arutoro .357
01. listopadu 2016, 09:01
1
Proč je Ital lepší řidič než Čech

Nezbývá než souhlasit. Po italských okreskách jsem před pěti lety něco málo najezdil a po chvilkové adaptaci mi zdejší chaos a ohleduplnost doma chyběla. Směrovky se dávaly jen když to bylo opravdu nutné, z dvou pruhů se plynule stávaly čtyři a vecpat se dalo opravdu všude bez jakýkoliv následných projevu agrese. A pozor, ani jednou jsem nezaznamenal nějakou prasárnu s předjížděním naslepo a podobné sebevražedné kolority panující v našich zeměpisných šířkách.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler 300C  2007
Chrysler 300C

2007 rok výroby
215 koní výkon
2 987 ccm objem

Citroën Xsara Coupe VTS 2002
Citroën Xsara Coupe VTS

2002 rok výroby
109 koní výkon
1 598 ccm objem

Dodge Ram Big Horn 4x4 2011
Dodge Ram Big Horn 4x4

2011 rok výroby
390 koní výkon
5 654 ccm objem

Ford F150 FXR 2013
Ford F150 FXR

2013 rok výroby
364 koní výkon
3 500 ccm objem

Volkswagen Touran  2006
Volkswagen Touran

2006 rok výroby
103 koní výkon
1 986 ccm objem