
CZmisak
Jméno | Michal ... |
---|---|
Bydliště | Svitavy |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 13.2 min. |
Příspěvků ve fóru | 95 |
Komentářů u článků | 132 |
Pozitivních komentářů u článků | 29 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Recykluju dinosaury. |
Posledních 50 komentářů


Bacha na to, policajt body neuděluje, IMHO bys je dostal stejně, jen neopomněl příležitost sdělit ti to.

Nějak nahradit řadící páku "točítkem" zkoušela nějaká americká značka. Skončilo to rozmáčknutým hercem o vrata od garáže. Tak asi proto s tím nechtějí moc experimentovat.

Jenže ta automatika se sama nespustí, když před tebou vznikne naftové černo.

Je to Daihatsu, to bude existovat někde i jako 4x4. Přidat ventilaci a je na světě ideální auto pro MP z toho vedlejšího článku.

Ono s takovými auty roste jejich ego a pak to dopadá jako MP v Bohdanči.

MP by ideálně měla mít pořádný boty. A ano, ten Duster (nebo jakýkoliv levný "vyšší" auto s 4x4) plně dostačuje potřebám MP kdekoliv v republice. Ani nemusí mít tu klimatizaci, na těch pár kilometrů, co se s tím jezdí, to stejně nedává smysl.

Ale ten tvůj názor je úplně mimo. Zatím co ta Dacie je na silnici nebezpečná a patří leda tak do šrotu, to Mondeo bude v klidu jezdit.

On ani nemusí stát na brzdě, novej Passat má vzadu majáky jak mlhovky a třeba Mondeo na tom je podobně.

S tím, že nějakej základ už tu je - repas baterek pro kola a koloběžky dělá taky dneska kde kdo.

Tankuju, kdy zrovna potřebuju, tam, kde zrovna jsem. Shodou okolností máme docela levné Benziny v okolí. Vyloženě špatně natankovat se mi povedlo jednou LPG, jinak N95 všude stejný.

Já jsem tedy kdesi četl (Svět motorů asi) to, že nic jako 100oktanový benzin se u nás neprodává, že je to jen 98+biosložky 2. generace + VIF (nebo nějaký podobný aditivum).

U Fordu měli s nějakým powershiftem problémy, netýká se to náhodou i toho Mondea?

MBMB: Je tedy reálné provozovat elektromobil jen v režimu rychlého nabíjení řekněme 5 let? Tohle je asi jediná věc, proč bych měl z e-auta strach a z vlastních zkušeností vím, že lithiové baterie rychlým nabíjením degradují v rámci jejich životnosti dost výrazně.

On i ten Voyager by nebyl marná volba, protože má hodně velký kufr a samostatné vyjímatelné zadní sedačky. Ale jednak to žere jak tank a moc nejede (ten z obrázku s 2.7 (asi) V6 rozhodně nejde spotřebou pod 12 l benzinu/16 l plynu), navíc to na místo po Škodě 120 nedá. A když by se to nechalo předělat na LPG, tak zas zmizí výhoda té ploché podlahy a bude tam překážet nádrž.

A už se někdo snažil změřit poškození baterie dlouhodobým rychkonabíjením? Za kolik cyklů to tu baterii zabije?

Takže zatímco Samsung má KNOX, který už se ani nikdo nesnaží překonat a HW šifrovaný iPhone z roku 2015 se nepovedlo dešifrovat ani vládě USA, tak tvrdíš že to jde. Chápu, že o tom nechceš mluvit, nicméně situace teď je úplně jiná než situace před 10-15-20 lety. Jen za posledních 5 let se zabezpečení v informatice dostalo na takovou úroveň, že lámat systémy pomalu přestává dávat smysl a hledají se jednodušší cesty.
O to víc by mě zajímaly ty roušky.

MGGR: jednoduchá otázka - jak? Naopak, dneska už je relativně jednoduchý to poznat. A jestli víš něco víc, tak si u Samsungu můžeš přijít na pěkný peníze.

Ono je to o tom levelu, čemu se dá říkat, že někoho "baví auta". Pro tebe to může být mechanika, pro někoho řízení, pro jiného design.
Já na K&K vozil postupně kamarádku a několikrát i přítelkyni a oběma se tam líbilo a rády si to tam prohlédly. A přitom ani jedna z nich aktivně neřídí.

beastar: Jedině triangulací a to ještě jak kdy a s jakou přesností. Ono to taky může být přednost v řádu kilometrů, navíc samotná komunikace (pokud tedy uznáme za fakt že se vůbec nějaká děje) neběží nijak moc často. Další věc je, že s nástupem čínských výrobců modemů pro telefony se objevily duplicity v IMEI, takže víc telefonů se pro právě tenhle typ lokalizace tváří stejně. A další věc je, že jakýkoliv rádiový modem v telefonu v provozu má ne zrovna malou spotřebu energie. Tedy, ono kdyby ten telefon nějak víc aktivně komunikoval se sítí, spotřebovával by baterii. A sám si můžeš vyzkoušet, jaký je rozdíl u telefonu v režimu v letadle nebo při běžném provozu. Já už jsem takových pohádek, jakože jde lokalizovat vypnutý telefon, slyšel dost. Nakonec to vždycky bylo o tom, že se brala poslední známá pozice s přesností právě v jednotkách kilometrů + nějaký další údaj z jiného zdroje.

MGRR: Bych čekal, že kromě prázdného kopání to zkusíš vysvětlit, ale tak asi nic.

Junior: jakože telefon bez připojení k síti nějak sděluje někam svou polohu?
MGRR: že rouškám nerozumíš ještě neznamená, že nefungují.


Nikdo ty lidi nenutí u Policie pracovat. Pokud s tím nesouhlasí, je nejjednodušší možnou variantou se na to prostě vykašlat a jít někam jinam dělat něco opravdu užitečného, asi i v rámci policejního sboru (jestli tam teda vůbec něco takového je).

Ta základní modrá by se dala přejmenovat na "Leasing blue".


Renault Wind se slepicí vepředu.

On i ten zmíněný 2zz není bez problémů - sedřený vačky a zlomený šrouby liftu nejsou zas tak neobvyklý.




On je ten "hrb" vepředu nad maskou, který zvýrazňuje ta malá světla, nebude jen samoúčelná věc, ale ochrana chodců.

Já si ani nepamatuju, kdy se mi od (bývalého) AFI povedlo dojet až na výpadovku na HK, aniž bych někde zastavil.

Zelená vlna z toho kruháče na 35ku funguje, až na ten úplně poslední semafor z HK. Tam stojím vždycky.


Po inzerci na ně koukám furt a za tři kila je to fakt bída. Ve výsledku do něj člověk za těch 370k, kde cca začínají ty hezčí kusy, zahučí.

To vypadá spíš jako Evo X :-D

"In this episode of Roadkill..."
Navíc na motor trendu je za pár korun měsíčně plno i ostatních show.



Zrovna ta mx5 se sem hodí. Stejně s tím na takovou projížďku nikdo nepojede kudlu, takže je jedno, jestli to má sto nebo tři sta koní.

Nebyla ve Škodovkách za sedadly taky baterie? Někde jsem kdysi četl, že při nehodě se ta baterie zkratuje o konstrukci zadní sedačky a nabouraná Škachtle ještě začne hořet.

Lexus až do asi 2010 v LS měl rádio na kazety.

To auto je prostě super. Přesně takový mini coupe sedan potřebuju :-)

Ten foodtruck je od nás:
https://www.facebook.com/dejsinachut.cz/

Nedávno se tu někdo zbavoval E39, ta v tom seznamu chybí. I E46 by se dala, byť spíš import než u nás.


Jestli nemáš rád servisy, tak hybridní Toyota je možná cesta. I když stejně budeš, jako u každýho auta, řešit časem podvozek.
Poslední komentáře
- Kuře , Bazarový snílek: Podivnosti z temných...
Tak jednou Dan zveřejní článek v půl desáté, já už si myslel... - Vojta, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
No mluvíš tu ale o nějakém hulícím popelníku ale nic takového... - Sato, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
Ano presne tak, tie male rakovinotvorne svinstva, pre ktore tak dizle... - screepy, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
@honza123 jdi tyhle hesla hlásat kapitánům zaoceánských... - Junior, Týden plný zajímavých novinek
A jak víš, z ceny jsem moc neskakal. Cupra se zatím jeví... - Xpepe, Elektrický valčík: Mají dnes Husité...
No ono to vse je o fyzice, vyvoj baterii se ubira smerem koncentrace... - LennyLeonard, u blogu A je to tu zase!
Tipuji Alfa romeo nebo mg zt. - Pajinex, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
Litrová, nebo identická jedenáctka Multice byla taky voser... - Vojta, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
Hlavně lidi si neuvědomují, že DPF vůbec nezachytává viditelný... - FidoBlack , u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
S radostí vám natočim jak mi to hulí, fakt moc rád:) - Vojta, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
Ale ve 159 to prostě nefungovalo ani u nového auta. Proč jinak... - Solii, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
Já když slyším jak se někdo chlubí, že ze svýho auta... - Vojta, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
Ono tady ty lidi kafraj a hrajou si na děsný ochránce přírody,... - Vojta, u blogu Jak jsme se zbláznili a jeli...
Naopak, 2.0JTDm je nejhorší diesel ve 159. Klapky žere taky,... - lumix, u blogu Dvacet let starej Bavorák......
E39 je fajn pohodlné auto, ještě tak kdyby bylo v benzinu....
Poslední inzeráty
2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem
1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem
2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem
1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Proč nechápeme nová auta
147 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?
97 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
92 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů