CZmisak
Jméno | Michal ... |
---|---|
Bydliště | Svitavy |
Registrace | před 9.0 rok. |
Poslední aktivita | před 2.0 dny |
Příspěvků ve fóru | 95 |
Komentářů u článků | 157 |
Pozitivních komentářů u článků | 40 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Recykluju dinosaury. |
Posledních 50 komentářů
A co se týče autobusů, tak ještě do nedávna tam vyráběli licenční busy SORu Libchavy (pod značkou Credo).
Továrna Suzuki, tam tuším vyrábí novej Swift, SX4 a Vitaru (a lodní motory), v Gyoru je továrna Audi (TT třeba, taky motorárna) a v Kecskemétu se vyrábí malý Mercedesy. A pokud si to pamatuju správně, tak to byl první evropsky trh pro MG.
Jmenuje se to "Na chuť" foodtruck, kdybyste to hledali. :-)
Fiat 500 OK rozhodně není, v Abarthu jsem musel otevřít střechu, abych se tam vešel a rozhodně nemám 2 metry. V Aygu jsem takový problém neměl.
Toyota IQ, Yaris (ideálně buď litr nebo pak až 1.5Ts 1g nebo 1.8Ts 2g), trojčata z Kolína. Daihatsu Terios, pokud bys chtěl jezdit stylem, že je jedno kudy, hlavně dopředu.
Gangreen: Skanska třeba? Tam teď místo toho fasují Scaly.
E90, 325i, 160 už byla rychlost. Bylo to tam sice hned, ale člověk poznal, že jede už tak nějak rychle.
Protože, pokud si to nenecháš přivézt sám, tak je to japonský, americký nebo třeba španělský auto v Litvě původně německá čórka, kterou tam přivezl Polák na drogách, s přeraženým VINem nebo v Polsku posvařovaná skládačka že dvou totálek nejasnýho původu.
Vidíš to, nervali tam na to kompresor nebo něco? Kdesi jsem viděl tovární MRS a měla kolem 190 poníků.
1zz (tedy ten motor, který je v MR2) trpí na přidírání a spotřebu oleje. 2zz (MR-S) trpí na trhající se šrouby VVTL. Tak jednoduchý to je :-)
Což je v podstatě jedno, ten automat v takovém konzumním autě je super všude.
Někde jsem kdysi četl, že ta kabina byla původně pro kombajn, proto ten divný tvar.
Jenže ty předpokládáš, že každý na to má, aby mohl jet výrazně nad limit. Jenže (a to je stejný jako s STK, politikou a vědou), najde se spousta lidí bez jakékoliv zodpovědnosti a řekněme "sociální inteligence", kteří to prostě nebudou řešit (budou ignorovat cokoliv, co není jasně daný, právě proto, že to není daný nebo je nad jejich schopnosti a možnosti chápat rozdíly a důvody) a (jelikož jsme v Čechách), není jich úplně málo (a krásně je to vidět na současné situaci). A když zkombinuješ rovné silnice a předností z prava a vysokou rychlost, tak to pro ty s přesností nedopadne úplně dobře.
Jasně, to beru, šlo mi jen o to, že se tam nic nespíná a ten rozdíl rootsův kompresor a turbocharger.
Ale spíš by mě zajímalo, jestli se vypnutí regulací používá třeba v nízkých otáčkách, to jsem už nikde nenašel.
... ale můžeš (dneska už) řídit kdy tlačí elektronicky a ne jen podle tlaku na vstupu (minimálně pro obtok). Proto bych to spínání turba zrovna úplně neodsuzoval, ona elektronickou regulaci turba používala už 1. generace ORS.
Mno, ne úplně, i turbo má svou regulaci (buď obtokem nebo naklápěním lopatek). A když nechceš, aby tlačilo, tak ten stav navodíš (a obvykle se tak děje právě v závislosti na otáčkách). A právě narozdíl od kompresoru, turbo netlačí pořád.
U moto veteránů je to snad ještě horší, už u kejvy a panelky jsou za nesmysl, přitom to byly zastaralý krámy už v době vzniku.
Ono díky většinou delším dveřím ani těm vepředu leckde ne.
Bacha na to, policajt body neuděluje, IMHO bys je dostal stejně, jen neopomněl příležitost sdělit ti to.
Nějak nahradit řadící páku "točítkem" zkoušela nějaká americká značka. Skončilo to rozmáčknutým hercem o vrata od garáže. Tak asi proto s tím nechtějí moc experimentovat.
Jenže ta automatika se sama nespustí, když před tebou vznikne naftové černo.
Je to Daihatsu, to bude existovat někde i jako 4x4. Přidat ventilaci a je na světě ideální auto pro MP z toho vedlejšího článku.
Ono s takovými auty roste jejich ego a pak to dopadá jako MP v Bohdanči.
MP by ideálně měla mít pořádný boty. A ano, ten Duster (nebo jakýkoliv levný "vyšší" auto s 4x4) plně dostačuje potřebám MP kdekoliv v republice. Ani nemusí mít tu klimatizaci, na těch pár kilometrů, co se s tím jezdí, to stejně nedává smysl.
Ale ten tvůj názor je úplně mimo. Zatím co ta Dacie je na silnici nebezpečná a patří leda tak do šrotu, to Mondeo bude v klidu jezdit.
On ani nemusí stát na brzdě, novej Passat má vzadu majáky jak mlhovky a třeba Mondeo na tom je podobně.
S tím, že nějakej základ už tu je - repas baterek pro kola a koloběžky dělá taky dneska kde kdo.
Tankuju, kdy zrovna potřebuju, tam, kde zrovna jsem. Shodou okolností máme docela levné Benziny v okolí. Vyloženě špatně natankovat se mi povedlo jednou LPG, jinak N95 všude stejný.
Já jsem tedy kdesi četl (Svět motorů asi) to, že nic jako 100oktanový benzin se u nás neprodává, že je to jen 98+biosložky 2. generace + VIF (nebo nějaký podobný aditivum).
U Fordu měli s nějakým powershiftem problémy, netýká se to náhodou i toho Mondea?
MBMB: Je tedy reálné provozovat elektromobil jen v režimu rychlého nabíjení řekněme 5 let? Tohle je asi jediná věc, proč bych měl z e-auta strach a z vlastních zkušeností vím, že lithiové baterie rychlým nabíjením degradují v rámci jejich životnosti dost výrazně.
On i ten Voyager by nebyl marná volba, protože má hodně velký kufr a samostatné vyjímatelné zadní sedačky. Ale jednak to žere jak tank a moc nejede (ten z obrázku s 2.7 (asi) V6 rozhodně nejde spotřebou pod 12 l benzinu/16 l plynu), navíc to na místo po Škodě 120 nedá. A když by se to nechalo předělat na LPG, tak zas zmizí výhoda té ploché podlahy a bude tam překážet nádrž.
A už se někdo snažil změřit poškození baterie dlouhodobým rychkonabíjením? Za kolik cyklů to tu baterii zabije?
Takže zatímco Samsung má KNOX, který už se ani nikdo nesnaží překonat a HW šifrovaný iPhone z roku 2015 se nepovedlo dešifrovat ani vládě USA, tak tvrdíš že to jde. Chápu, že o tom nechceš mluvit, nicméně situace teď je úplně jiná než situace před 10-15-20 lety. Jen za posledních 5 let se zabezpečení v informatice dostalo na takovou úroveň, že lámat systémy pomalu přestává dávat smysl a hledají se jednodušší cesty.
O to víc by mě zajímaly ty roušky.
MGGR: jednoduchá otázka - jak? Naopak, dneska už je relativně jednoduchý to poznat. A jestli víš něco víc, tak si u Samsungu můžeš přijít na pěkný peníze.
Ono je to o tom levelu, čemu se dá říkat, že někoho "baví auta". Pro tebe to může být mechanika, pro někoho řízení, pro jiného design.
Já na K&K vozil postupně kamarádku a několikrát i přítelkyni a oběma se tam líbilo a rády si to tam prohlédly. A přitom ani jedna z nich aktivně neřídí.
beastar: Jedině triangulací a to ještě jak kdy a s jakou přesností. Ono to taky může být přednost v řádu kilometrů, navíc samotná komunikace (pokud tedy uznáme za fakt že se vůbec nějaká děje) neběží nijak moc často. Další věc je, že s nástupem čínských výrobců modemů pro telefony se objevily duplicity v IMEI, takže víc telefonů se pro právě tenhle typ lokalizace tváří stejně. A další věc je, že jakýkoliv rádiový modem v telefonu v provozu má ne zrovna malou spotřebu energie. Tedy, ono kdyby ten telefon nějak víc aktivně komunikoval se sítí, spotřebovával by baterii. A sám si můžeš vyzkoušet, jaký je rozdíl u telefonu v režimu v letadle nebo při běžném provozu. Já už jsem takových pohádek, jakože jde lokalizovat vypnutý telefon, slyšel dost. Nakonec to vždycky bylo o tom, že se brala poslední známá pozice s přesností právě v jednotkách kilometrů + nějaký další údaj z jiného zdroje.
MGRR: Bych čekal, že kromě prázdného kopání to zkusíš vysvětlit, ale tak asi nic.
Junior: jakože telefon bez připojení k síti nějak sděluje někam svou polohu?
MGRR: že rouškám nerozumíš ještě neznamená, že nefungují.
Nikdo ty lidi nenutí u Policie pracovat. Pokud s tím nesouhlasí, je nejjednodušší možnou variantou se na to prostě vykašlat a jít někam jinam dělat něco opravdu užitečného, asi i v rámci policejního sboru (jestli tam teda vůbec něco takového je).
Poslední komentáře
- jazet, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
Kýčovitost dneska letí. - afro-r1, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
RR je decentnost sama. Maybach je naopak kycovitejsi nez S Klasse.... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Teď mne napadá: jestliže baterka je v podvozku a motor (v základní... - Sato, u blogu M135i - Full BMW experience
Rádo sa stalo, chcel som počkať aspoň dve, tri ostrejšie... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Jenom na okraj: z 15 cm ve výšce Elroq 13 pros... prohospodařil... - bkralik, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Frodo: Já teda opět nevím, ale na těch "výkresech"... - Sato, u blogu M135i - Full BMW experience
Ano, teraz to je už definitivne projekt :) Inak F30ka je technicky... - bkralik, u blogu M135i - Full BMW experience
Jo, tak to samozřejmě, měl jsem dodat že ta 340i, po které... - Vrooom, u blogu M135i - Full BMW experience
Na rozuzleni tohoto pribehu jsem se tesil :-) (psal jsi kdysi... - Irwinek, u blogu M135i - Full BMW experience
Hezký, piš dál :-D Kdybych měl Tvou odvahu, nářadí a místo,... - Irwinek, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
Zapomněl jsi zmínit Maybach Exelero, sice na bázi 57, ale přecijen... - PanHAJZL, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Hm, jasný, s tím co píšeš lze jen souhlasit. Z pětky udělali... - esmo, u blogu M135i - Full BMW experience
Super blog, díky za něj. Po starší 440i / 340i koukám pořád,... - MBMB, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
To je to samé jako srovnávat Octavii Combi a Kodiaq. Tam je velikostně... - Lukáš Naske, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Pravda, v textu to zmíněné není, ale reálně je to opravdu...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
409 koní výkon
6 162 ccm objem
1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem
2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů