načítám data...

Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI: Na pohled podobný, v jádru jiný

Kodiaq prošel omlazovací kúrou. Asi největší změna potkala vrcholné RS. Jak novince sluší benzínový motor?

zobrazit celou galeriiFoto:   Daniel Borský

Nový model Škodovky je v našem malém automobilovém rybníčku vždy velkou událostí. Tím spíše, pokud se jedná o vrcholnou variantu RS. Každý na to má nějaký názor, většinou buď silně pozitivní, či naopak velmi negativní. Je to podobná analogie, jako když se koná hokejové mistrovství světa či nějaký fotbalový turnaj. Rázem se tu objeví 10 milionů trenérů. Ve chvíli, kdy tu máme novinku od Škodovky se zase všichni promění do role automobilových expertů a je vždy poměrně zábavné sledovat zpovzdálí jednotlivé debaty a diskuze se zaručenými soudy, jak co bude fungovat, co všechno je špatně. Samozřejmě z drtivé většiny jsou tyhle verdikty odhadované na základě statických obrázků. To už je prostě takový kolorit.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Představení nejsilnější Škody Kodiaq, varianty RS, si dodnes pamatuji. A myslím, že nejenom já. Premiéru měla před třemi lety na autosalonu v Paříži, což není nic zvláštního. Důvod, proč si to pamatuji je však jiný. Škodovka se tehdy vytasila s tvrzením, že zajela světový rekord na bájném Nürburgringu. To samozřejmě vyvolalo pozdvižení. Ještě větší haló se strhlo poté, co se ukázalo, že rekord skutečně padl, byť v kategorii, o které doposud nikdo netušil, že by mohla existovat. Byl to poměrně zajímavý marketingový počin, který dostal vůz na nějaký ten čas do popředí mediálního zájmu, ale zároveň kolem něj vytvořil ne úplně pozitivní stigma, že si musí boleslavští vymýšlet vlastní soutěž. Docela by mě zajímalo, jak dnes s odstupem času marketingové oddělení tuhle akci hodnotí. Vzhledem k tomu, že se o tom od té doby příliš nemluví, tak asi tuším.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Kodiaq RS přitom vlastně žádnou takovou reklamu ani moc nepotřeboval. Já osobně mám k běžným verzím Kodiaqu poměrně ambivalentní vztah. Na jednu stranu se mi líbí praktičnost a funkčnost auta. Na té druhé však mi však schází nějaký ten „must have“ prvek, který by jej výrazně odlišil z běžné šedi. Kodiaq RS byl jiný. Dodnes si pamatuji, jak jsem s ním prvně svezl. Vyvezl jsem jej na zakroucené okresky kousek za Prahu a tam nevěřícně žasnul, co všechno tohle velké SUV dovede. Podvozek byl naprosto delikátně naladěn. Všechno fungovalo tak, že jsem vlastně nechápal, jestli podobný typ vozu vůbec potřebuje takhle dobrý podvozek. Jediné, co mi do celkového konceptu moc nesedělo, byl motor. Dvoulitrový biturbo diesel měl sice síly na rozdávání, ale jeho celkový projev vůbec neseděl ke zbytku auta. No a právě tohle se s příchodem faceliftu změnilo. A mě samozřejmě velmi zajímalo, jak moc se změna pohonné jednotky projeví na celkovém charakteru auta.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Kodiaq prošel letos omlazovací kúrou. Na první dobrou to sice vypadá, že změny jsou jen malé, při hlubším pohledu však zjistíme, že minimálně na přídi je těch novinek překvapivě dost. Nová jsou světla s LED technologií. Jinak tvarovaný je též nárazník. Co mě však překvapilo a všiml jsem si toho až při zaparkovaní vedla původního Kodiaqu, tak je poměrně výrazná změna čelní masky. Ten typický škodovácký gril vepředu je větší, kolmější a vypadá, že i kapota prošla menším přepracováním. Dohromady všechny tyhle změny mají za následek, že faceliftovaný Kodiaq vypadá o něco robustněji než dříve a mě osobně se mi líbí asi trochu víc. Vzadu pak žádné velké změny nečekejte. Nová jsou zadní světla, jejichž tvar nápadně připomíná čínského příbuzného, Kodiaq GT. A lehce se upravila ta odrazová lišta pod víkem kufru, jinak nic. V interiéru změny též neproběhly, a proto vás nebudu otravovat opakováním známého. Pojďme se raději podívat na tu nejdůležitější novinku.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Fakt, že vrcholný Kodiaq RS dostane nový motor, byl známý poměrně dlouho dopředu. Dvoulitrový diesel už nesplňoval nejnovější emisní limity a jeho úpravy by byly příliš drahé a nerentabilní, což jeho životní cyklus ukončilo. Ano, někteří fandové jistě uronili slzu, nicméně já mezi ně nepatřím. Nikdy jsem tomuhle biturbu nepřišel na chuť. Přestože parametry měl skvělé, dokonce na úrovni starších naftových šestiválců, vždycky mi přišlo, že tam ty koně tak nějak nejsou a jede hůř, než by papírově měl. Nelíbil se mi jeho agrární projev, ani poměrně úzké spektrum využitelných otáček a nebyl ani moc úsporný. Vysoký točivý moment to vše zachránit nedokázal. Mě tedy chybět nebude. Vraťme se však zpátky k RS. Dlouho se spekulovalo, jakou pohonnou jednotku nejsilnější Kodiaq dostane. V jednu se chvíli se kuloáry neslo, že by to snad měl být plug-in hybrid, známý z nové Octavie RS iV. Akorát se narazilo na problém s integrací pohonu všech kol (všimli jste si, že žádný PHEV od Škodovky není 4x4?) a vrcholný Kodiaq bez čtyřkolky by vypadal blbě. Proto se rozhodlo, že se pod kapotu nastěhuje plnotučné dvoulitrové TSI. Byl to dobrý krok?

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Nebudu vás napínat, byl. Avšak, najdou se i stinné stránky této záměny. Pojďme se podívat na to, jak novinka funguje. Benzínový dvoulitr dobře známe z vrcholné Octavie RS a ani v případě většího a těžšího Kodiaqu rozhodně nezklame. Velmi oceňuji jeho kultivovanost. Líbí se mi jeho chuť k životu a takový ten dravý elán. Kodiaq RS se zážehovým motorem ožil a dynamicky mu není co vytknout. Zrychlení z nuly na sto se zlepšilo, navzdory prakticky stejnému výkonu dieselu, téměř o půl vteřiny, což je hodně. Konečně se dá říct, že Kodiaq RS už má sportovnější projev nejenom podvozkem, ale i pohonnou jednotkou. Musím se však zmínit také o dvou nedostatcích. Tím prvním je logicky spotřeba. Už starší diesel nebyl nikterak úsporný a benzín to rozhodně nezlepšuje. Ve městě a při větším využívání výkonového potenciálu počítejte se spotřebou mezi 10 a 12 litry. Dálnice tak těch 10 a mimo město, pokud si nastavíte pravé chodidlo do zenového módu, se dá dostat lehce pod 9 litrů. Což není úplně málo. A druhá věc se váže k takovému tomu běžnému cestování. Typicky jízda po dálnici. Jedete si svých 130 km/h a potřebuje z nějakého důvodu na chvíli přidat. Starší diesel těžil ze svých 500 Nm. V podstatě ani nepotřeboval podřadit a na pokyn plynového pedálu vyrazil kupředu. Benzín však má své koně a newtonmetry položené výš, což znamená, že při takovém úkonu musí sundat dva až tři kvalty dolů a pak teprve vyrazí. Jasně, s větší razancí a rychlost začne nabírat mnohem svižněji. Ale přeci jen to častější řazení nemusí být někomu příjemné.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Verdikt

Škoda Kodiaq RS zůstává tím nejlepším Kodiaqem, který si můžete koupit. Pořád dostanete skvěle odladěný podvozek, který navíc těží z citelného úbytku váhy nad přední nápravou. Celé auto je tak ještě o kus hbitější a agilnější než dříve a lépe se řídí. Nový motor udělá radost sportovněji založeným řidičům. Má příjemný zvuk, je kultivovaný a má v zásobě tolik síly, že vás občas až překvapí, jak razantně Kodiaq umí zrychlit. Musíte však počítat s vyšší spotřebou. Jsem rád, že to Škodovka nezabalila a i po faceliftu nabídla model RS, byť věřím, že z pohledu flotilových emisí to nebyl úplně snadný krok. Teď si jen musíme počkat na to, jak nový benzínový vrchol přijmou zákazníci a jestli se jim nebude po naftě stýskat. Věřím však, že našlápnuto k úspěchu má slušně.

Technické údaje

Motor: přeplňovaný zážehový čtyřválec 1 984 cm3
Výkon: 180 kW (245 koní) v 5 250 - 6 500 ot./min
Točivý moment: 370 Nm v 1 600 - 4 300 ot./min
Převodovka: sedmistupňová automatická dvouspojková
Pohotovostní hmotnost: 1 794 – 1 938 kg 
Maximální rychlost: 234 km/h
0-100 km/h: 6,5 s 
Kombinovaná spotřeba udávaná: 8,6 – 8,9 l/100 km
Spotřeba v testu: 9,9 l/100 km
Cena základní verze (s daným motorem): 1 268 900 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

esmo
19. října 2021, 07:52
0

Trochu mi chybí nějaká tabulka s hodnotami vozu..

reagovat
Daniel Borský
19. října 2021, 10:13
2

Napraveno

PB
19. října 2021, 08:27
2

Na vozeni deti na krouzky asi dobry. Jinak nic zajimaveho. Celkem jsem musel patrat, kdeze ten facelift. Pak jsem to nasel a nemam na to zadny nazor. Vypada to stejne jako predtim. Je to cele nudne. V barve nudy. A i to je mi jedno. To i ten modrej nezajimavej pazout z minulyho clanku me zaujal vic.

reagovat
Kuře
19. října 2021, 15:54
3

Na vložení děti na kroužky? Tohle prostě nepochopím... k čemu je na vožení děti na kroužky dobrá obří dvoutunová bedna s přeturbenym dvoulitrem za Mega a kus v top verzi...

beastar
19. října 2021, 16:25
3

Cejtíš se jak pán a bezpečně. Jinak k ničemu pro 99% lidí. Na dálky a jako rodinný univerzál to špatný auto nebude. Jak ale píše pb to mi dává větší smysl ta 5008 reálně za 810 000. S tím že ty koně co má tohle tlustý hovado stejně spolkne váha a převodovka.

riderhenry
19. října 2021, 16:29
-1

Možná myslel "na vožení 5 dětí do kroužků, které se těžko stíhá rozvážet..." :D

PB
20. října 2021, 05:07
0

Haha Henry, zas tak rychly to neni, je to skareda tezka draha almara. A pravdepodobne tvrda a nepohodlna jako vsechny skodny:)) Ale verim, ze pro nejaky vesni je to ultimate dream machine.

beastar
20. října 2021, 21:42
2

Teď teda věcná. Právě že po fl ten podvozek opravdu vylafili. A na tak těžkou picovinu to jezdí dost dobře. Náklony nejsou a kola vážně sedí na asfaltu. Má to dost trakce a zároveň to z tebe v rigolu nevymlati duši jak Superb 3 před fl bez adapt tlumiču. Takže to jako před Simply clever klobouk dolů. Zbytek jak píšeme no... :))

le
lekla_ryba
19. října 2021, 08:52
0

Ahoj, netušíte někdo, jaká je statistika, kdo si to kupuje? Jako jestli se to auto primárně fasuje v práci nebo to opravdu kupují lidi za svý vlastní prachy jako vysněný vůz? Osobně bych tipl spíš na to fasování.

reagovat
Slower
19. října 2021, 09:52
1

Na tohle statistika ze sve podstaty nemuze existovat. Vsichni lidi z meho okoli (az na jednu specifickou vyjimku) si auta nad 500k kupuji pres firmu (bez zamestnancu) nebo zivnost. Dokonce i auta jako Gulia Quadrifoglio. Pocitam, ze to je dost bezne.

A jak potom poznat ze statistik jestli to nafasoval nebo koupil za vlastni penize?

Slower
19. října 2021, 09:54
0

Samozrejme mysleno nova auta. Protoze valna vetsina lidi co znam (tak 2/3 nebo i vic) si koupi ojetinu, protoze nikdy na rozumne auto nemela a mit nebude.

beastar
19. října 2021, 10:07
2

Je to tak jak píše Slower. Statisticky je to téměř nemožné určit. V téhle specifikaci se to ale určitě nefasuje. Respektive velmi málo. Zákazník co si to kupuje na firmu/žl. si to kupuje za vlastní čistě jako vrchol nabídky.

Tedy chce to nejlepší, co od dané značky může mít. Často hrají prim faktory jako raději škodovku ať lidi nezávidí atd. To v ČR. V GB je to poměrně dostupný auto pro vyšší střední lidí nic jako dream car. A kupují to za vlastní. Obecně je těžký označit ty motivace. Je to asi jako se ptát kdo si kupuje GLE atd. Lépe situovaní lidé s potenciálem obmenit auto co 4 roky.

Ha
Habakukk
19. října 2021, 10:14
0

Vzhledem k tomu, že škodovka dodává většinu firemním zákazníkům bude s vyšší cenou i vyšší podíl těchto nákupů. Pokud mohu sundám si z auta DPH a u vozu 1 mega to je prostě 210t Kč to už je znát.

Ch
Chochin
19. října 2021, 10:58
2

Co vidim v mojom okoli, tak su vsetky Kodiaqy nafasovane, u nas na nich jazdi vyssi manazment a su aj taki, ktori uz maju nafasovany druhy kus po sebe... je to trend asi vsade, z passatov a superbov presedlali manazeri na kodiaq a tiguan.a ti este vyssi na touareg.. ked jazdia v SUV namiesto klasickych sedanov a kombi tak sa asi citia ako este vyssi manazment... a vo firme mame aj presne takyto novodurovy ´´sportovy´´ model

fortress
19. října 2021, 11:03
2

Cílovka bude živnostník okolo 40-50 let kterej si odečte DPH, dostane slevu na IČ a už měl předtím několik škodovek.

BigBen
20. října 2021, 16:32
0

...nebo firma na operativní leasing...

Sa
Sato
06. září 2022, 08:46
0

Za náš korporát môžem uviesť že toto nikto nefasuje, nespĺňa to Co2 limit

Avex
19. října 2021, 09:53
5

Nudná šedivá (strašná barva btw) krabice bez špetky duše. V záplavě nudnejch aut tohle vyniká tím, jak příšerně obyčejný to je. Neni to zajímavý, neni to levný, neni to hezký. Ugh.

reagovat
af
afro-r1
19. října 2021, 14:24
-2

Proti zakladni skodovacke tmavomodre nebo tmavecervene na ruznych dodavkach jeste pekna barva.

Pólin
19. října 2021, 16:11
0

tohle a ještě ta wehrmacht grau jsou moje nejoblíbenější barvy společně s BRG... jinak auto je fakt takové smutné... a ještě smutnější je to, že sám znám několik lidí, pro které je to snová kára...brr- holt špatná společnost:D

beastar
19. října 2021, 16:23
1

Cože to je snové:)) Však je to pro starší generaci a maminky z předměstí. I když prý na podvozku zamakali a funguje dobře. To chci fakt vidět doufám že se dostanu za volant v rámci zvědavosti.

Ha
Habakukk
19. října 2021, 20:26
2

Opět vsuvks z maloměsta. S takovou károu jsi king na ulici a ani nemusíš mít VRS, stačí nějaká nafta pořad budeš za velkého Pána.

Pólin
20. října 2021, 06:35
2

no, taky to nedovedu pochopit... slyšíš argumenty, že to jede jako prase, že je to pohodlné a tak...ale už ti joudové pomíjí to, že to má asi tolik ducha, jako automatická pračka... ale tak to je stejné, jako kdyby jsi někomu, kdo žere točený salám, kilo za 3,50czk, vyprávěl o tom, jaká je dobrá španělská sušená šunka...

Ha
Habakukk
21. října 2021, 09:25
0

Úplně slyším souseda jak takový povoz bude velebit. O vékendu by za to zapřáhl vozík Sport jacht na něho hodí sekačku z Mountfieldu a už peláší pekelnou rychlostí 80 km/h na zahradu sekat pažit.

kotzitzaq
19. října 2021, 11:35
-1

Stejně si myslím, že tam sice je benzín z důvodu emisí, ale ne z toho důvodu, že by bi-turbo diesel nešel upravit na další EURO. Kodiaq RS v dieselu není zas tak neobvyklé auto, tedy se jich prodalo docela dost. Emise, které se započítávají do flotily jsou poměrně vysoké. Když udělají Kodiaq RS v benzínu, omezí tím výrazně cílovou skupinu, která o tomto autě bude uvažovat (a současně pro těch pár, který tento nesmysl bůhvíproč chtějí tam ta nabídka je) a tudíž se jich neprodá tolik a nebudou tolik zvedat flotilové emise. Většina těch, co by si koupila Kodiaq RS v naftě si koupí standardní 2.0 TDI, kde budou normované emise přeci jen nižší.

reagovat
S.
S.h.I.t.
19. října 2021, 11:42
7

Zbytek radsi neresim.... ale ty kola? To je neco otresnyho.

reagovat
beastar
19. října 2021, 13:41
1

Yes jeden z nejhorších designu ever.

Frankie
19. října 2021, 12:47
1

Ta kola se dle mě hrubé nepovedla.

reagovat
tomyks
19. října 2021, 13:24
1

Pěkná kola by zřejmě zvýšila emise.

kotzitzaq
19. října 2021, 13:31
0

Myslím, že ty plastový kryty jdou sundat (bylo to u Rasťa v Garáži tuším). Je to z důvodů emisí. Ne, že by to potom byla nějaká krása, ale vypadají o chlup lépe.

Daniel Borský
19. října 2021, 14:12
3

Ano, ten plastový Aero kryt jde dát dolů. Zásadně hezčí to však není ani poté.

Ha
Habakukk
19. října 2021, 14:19
2

Možná kdyby byla klasicky stříbrná tak by to bylo výrazně hezčí.

HandyMan
19. října 2021, 15:13
8

Myslím, že ty kola naopak báječně doplňují celek: ošklivé auto v ošklivé barvě na ošklivých kolech - no prostě jasná a čitelná designová linie! Simply Clever!

Csaba
19. října 2021, 17:49
0

Simply NEVER! :-)

liška
19. října 2021, 19:49
5

Tak ty kola je nejakej dotz hanzo revival ne? Aby se na tu legendu nezapomnelo :)

Pochtli
20. října 2021, 21:13
0

Na první pohled jsem si myslel, že to je na plecháčích s poklicema od vietnamců :D

beastar
20. října 2021, 21:44
0

Takhle hnusný poklice Vietnamci neprodávají.

ge
geralt
19. října 2021, 16:52
2

nejsem cilovka, ale hnusny je to slusne... kola, cumak, dostat to povinne v praci, tak se stydim

reagovat
je
jerry
19. října 2021, 18:44
0

Proč pořád prudí s emisemi, když vyrobí krabici, která se stejným motorem žere o 2 litry víc než oktávka. Teď někdo napíše, že trh si to žádá. Ale proč je tolik jiných omezení, že svobodná volba už dávno padla? Cítíte v tom tu nerovnost? Mně by to auto nevadilo, kdo to chce, ať si to koupí. To auto za to nemůže. Ale proč si já nemohu koupit, co chci? Celá ta maškaráda s green dealem je totální shit.

reagovat
Ju
Junior
19. října 2021, 19:18
0

protože podobná krabice může mít často nižší emisní pokutu než oktávka...:)
přiložit do kufru auta pytel cementu je nejlevnější způsob jak ho výrobně zlevnit.

beastar
20. října 2021, 21:46
1

Protože to vymysleli idioti který auto neviděli ani z rychlíku. Opět ehm příměr k minulým casum. To je tak když třídně sporadany řezník že ZŠ dostane ředitele ve fabrice na zahradní substrát. Jak to asi dopadne...

ro
rock
19. října 2021, 19:43
3

Půjdu proti davu: fakt myslím, že to NENÍ ošklivý. Akorát mne to vizuálně nehorázně nudí. Což je teda asi ještě horší, než kdyby se mi to vysloveně nelíbilo.

reagovat
riderhenry
19. října 2021, 21:00
1

Facelift mě dost naštval. Původní Kokodák RS bylo snad nejvtipnější auto, co šlo běžně na zdejších silnicích potkat. Ten zvuk mně vždycky zlepšil celý den.

reagovat
esmo
20. října 2021, 06:32
1

Přesně tak, vždycky jsem se nad tím pousmál a ukázal si na to :D ...

Adam Forman
20. října 2021, 06:17
2

Mě vždycky fascinuje, že za volantem těchhle oblud sedí jen osamocený řidič. Dobře, jako jediné auto pro rodinu to asi k pochopení bude (i když ne verze RS fplný), ale když v tom mám jezdit sám, tak stejné peníze stojí Mustang s osmiválcem...

reagovat
Ča
Ča Snač Aj
20. října 2021, 10:48
2

Ale on to ten jedinec potřebuje, protože má chatu kam jednou za rok v létě jede a k ní vede kopec. A je to na Vysočině, chápeš na Vysočině! Tohle vysvětlení nákupu tohohle auta jedincem co je single a nic ani nevozí jsem opravdu slyšel.

beastar
20. října 2021, 21:39
2

Tihle lidé obvykle neví že Mustang existuje. A tu historku o chatě atd. Tu jsem slyšel z krát taky. I to s lidma řešil. Jestli třeba nestačí nízká 4x4 a tak dále. Bohužel jsme zas u toho. Lidé dávají za něco XY peněz. Prostě dost ale nákup podcení ještě více jak pořízení zahradní hadice... Bohužel.

je
jerry
20. října 2021, 22:10
0

Navíc jsou ovlivnitelní, proto podlehnou reklamní masáží. A stádní, musí mít, co má soused.

st
st. Padre
20. října 2021, 15:53
3

Mně tahle kategorie aut přijde až absurdní. Něco jako sportovní kamion.

reagovat
Wa
Wakantanka
20. října 2021, 20:35
0

A to sii predstav, že tie kamióny majú aj svoj okruhový šampionát. :) Rovnaká absurdita ako GLE AMG, X5M atď. Tiež mi nedáva zmysel najprv navrhnúť auto ktoré má vyššiu svetlú výšku aby vedelo zdolať aj miernejší terén a potom ho presne naopak spúšťať k zemi, lebo akože šport.

Csaba
20. října 2021, 20:52
2

Tohle jsem nikdy nepochopil - vzít x tun vážící obludu od prvního do posledního šroubku koncipovanou jako čistě pracovní stroj (tahač návěsu), celou ji za neuvěřitelné peníze předělat na "závodničku" a pak s tím monstrem jezdit dokola po okruzích postavených pro osobáky...
Vždy když to vidím vzpomenu si na majora Terazkyho a jeho "Povedzte Kefalín, co Vy si predstavujete pod takým pojmom absurdný? :-) Obdivoval jsem Moskala, Lopraise a ostatní v období asi 1985-1995 (Dakar atd) pro jejich umění řídit + (a to možná i víc) udržet ty herky v celku a v chodu i v tak náročných podmínkách a dokonce i vítězit, ale i tam mi přišlo "divné" chtít po náklaďácích aby závodili.
Jako, oni si to platí za svého a pro ně to patrně smysl má, já když vidím 10-15 "trucků" v mracích černého dýmu hnát se ve vláčku za sebou pořád dokola tak jen kroutím hlavou...

Adam Forman
21. října 2021, 06:07
2

Tak zrovna ten Dakar je docela slušná platforma pro vývoj. Ty okruhy jsou ovšem poněkud zvláštní, ale zase je tu i šampionát okruhových sekaček na trávu. Divím se, že se nedostalo na pásové buldozery :-D

Le
LennyLeonard
21. října 2021, 10:49
-1

Tak zrovna na zavody kamionu se podivam mnohem radeji nez na celou F1. U ty me bavi akorat “dokument” na netflixu. U kamionu je nejlepsi sprint plne nalozenych.

ro
rock
21. října 2021, 11:34
0

to Adam Forman



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem