
Jiri „afro-r1“ Novotny
Bydliště | Evropa |
---|---|
Registrace | před 4.2 rok. |
Poslední aktivita | před 13.0 hod. |
Komentářů u článků | 587 |
Pozitivních komentářů u článků | 218 |
Negativních komentářů u článků | 55 |
Posledních 50 komentářů
afro-r1
předevčírem v 10:21 0Proc tak negativne? Pokud se to nebude povinne aktivovat pri kazdem startu, jde vyjimecne o polozku vzniklou na zaklade pozadavku zakazniku, pripadne vlastni iniciativu automobilky.
afro-r1
16. 4. 2025, 08:23 2Az na to opravdove prskani. Tusim, ze se tomu v dobe Euro6+ pri prudkem ubrani plynu zadne karburatory nepreplavuji...
afro-r1
14. 4. 2025, 09:32 4Bylo o tom dost clanku. V Nemecku byl za covidu nekolik tydnu nulovy provoz na rusnych mestskych ulicich - a stacionarni merice nezaznamenyly zadny pokles merenych hodnot. Neco jako zkusebni zvednuti rychlosti na jedne Rakouske dalnici - a ono se tsm napotvoru nebouralo vice, dokonce o trochu mene..
Jinak je tu krasne videt ten vzpominkovy optimismus. Ten, kdo si pamatuje predrevolucni ovzdusi s Ziguliky, Liazkami a uhelnymi kotelnami na kazdem sidlisti ci tovarne, krouti hlavou nad superdrahym bojem o poslednich par procent necistot ve vzduchu.
afro-r1
11. 4. 2025, 14:27 13Kdo cim zachazi, tim i schazi. Sisaty knedlik s 1,2 Puretech a deseti ruznymi logy na pridi u lidi zadne pozitivni emoce nenavodi.
afro-r1
11. 4. 2025, 13:14 1S techto sourozencu je mi vzhledove nejblizsi Fiat a motorove RAM.
afro-r1
08. 4. 2025, 15:00 0Zasadni je nepochopeni automobilek a novinaru, kdo po aute s manualem touzi. Nebot to neni setrivy strejda, kteremu je v levnem aute typ prevodovky jedno. (zakladni motor, zakladni vybava, jen predokolka...)
Vetsinou je to nekdo, koho bavi ridit (a prozil zivot v manualni ere, takze spise starsi pan) a rad by k manualu silny motor a dobrou vybavu.
afro-r1
04. 4. 2025, 16:25 1Za to by uz byla nejaka pekna V-Klasse...
afro-r1
03. 4. 2025, 22:25 3Z toho by sla udelat konverze na Citroen typ H mnohem snadneji, nez z aktualniho Jumperu...
afro-r1
02. 4. 2025, 14:00 2Druhou vetu bych opravil na: Casto neumi pochopit, co musi mistni zakaznici proti sve vuli chtit.
afro-r1
02. 4. 2025, 07:56 0Ta ctyrpaprskova kola jsou proti vsem designerskym zasadam - hezky vypada pouze nasobek licheho poctu - 3, 5, 7... U me by sly hned dolu.
afro-r1
02. 4. 2025, 07:51 1V dobe, ve ktere je svetelny podpis nejdulezitejsim parametrem automobilu, muze byt podobny clanek docela uveritelny.
afro-r1
29. 3. 2025, 09:53 -1Nevim, zda u Fiatu, ale ja v tady vydim reinkarnaci Corsy B.
afro-r1
28. 3. 2025, 07:47 02541kg. To je o tunu tezsi nez moje Scudo...
A max 200km + 130km/h je pro luxusni shuttle uplne mimo zamyslene urceni.
afro-r1
27. 3. 2025, 15:18 0No a u Opelu by s nim mohli zkusit noveho Diplomata... ;-)
afro-r1
26. 3. 2025, 07:01 0Byt to cokoliv od Stellantisu, melo by to, jak v zaveru zmineno, 1,2 trivalec... Strasna predstava.
afro-r1
24. 3. 2025, 11:08 -1Brzdou provozu nejsem ani s nalozenym Combem 44kW. Ale ze bych si to nejak uzival...
Jako prvni slusnou motorizaci v malem aute jsem bral 78kW Ecotec.
afro-r1
24. 3. 2025, 05:42 0Ale jo, do stareho Pola s 800kg pohotovostni hmotnosti by tem motor mohl do mesta stacit. Tady je to holt opet auto bez motoru.
afro-r1
19. 3. 2025, 10:04 1Kdyz odmyslim elektro R5 ci GT2, tak je to tu posledni dobou same nakynute SUV pro pohodovou a klidnou jizdu.
afro-r1
18. 3. 2025, 07:51 0Mit ty penize, tak jdu stejne pro Clio V6.
afro-r1
17. 3. 2025, 15:54 -1Trochu me matou pojmy "po C-sloupek totozne" a zaroven "robustnejsi stavba".
Klasicka koncernova strategie je pridat za B-sloupek par centimetru a za zadni kola dalsich par centimetru. Zbytek krome vnejsich plechu zustava.
afro-r1
17. 3. 2025, 09:53 3Nedovedu si predstavit, ze bych to auto chtel, mel v ruce 2,4M a nenechal si dovezt verzi V8/V6.
afro-r1
15. 3. 2025, 20:07 0Kam se vlastne bude vepredu montovat RZ?
afro-r1
14. 3. 2025, 18:23 0Po tydnu na Sicilii si zakaznika (zakaznici) teto luxusnejsi verze Fiatu Idea dovedu predstavit. Jelikoz je v mistnich pidi ulickach a jizanskemu typu provozu vse vetsiho nebo drazsiho Fiatu 500 otravne a zbytecne hodnotne, nekoupi si bohatsi zakaznik, sobe nebo manzelce, Audi A3/Q3 ale prave takovouto krabicku v honosnejsim vydani.
afro-r1
10. 3. 2025, 07:51 0Drive to tak byvalo. Poslednich deset let se "povinne" zvedla spodni hrana bocnich oken u vsech aut a uz to nevychazi.
afro-r1
09. 3. 2025, 09:02 1U me vetsinou opacny problem. Pri stejne vysce 75 kilo a to nejsem zadne paratko. Vsechna sedadla musim dopenovat, abych mel aspon nejake bocni vedeni.
afro-r1
07. 3. 2025, 08:15 0Tavares je pryc, tak rychle vyvinout nejakou 2,0TSI a 2,0 TDI, at maji aspon nejaka zajimava auta.
afro-r1
05. 3. 2025, 20:56 0BMW bez ledvin - jak osvezujici.
afro-r1
05. 3. 2025, 20:51 2Sedan nesedan... Zepredu chodci, zezadu aerodynamika, jakykoliv jiny tvar by byl sokujicim vitezstvim designu na strohou efektivitou.
afro-r1
05. 3. 2025, 09:07 2Jsem rad, ze jsem do Mnichova uz nemusel emigrovat. Stacilo pracovni povoleni a mohlo se jet.
afro-r1
03. 3. 2025, 14:06 0To prislovi znam. Pri cenovem odhadu v praci take odhadnu potrebny cas, vynasobim dvema - a tak nejak to ve skutecnosti byva.
afro-r1
03. 3. 2025, 13:54 0Poslednich 15 let uz jen motorkar okruhovy, ale kdyz bych shrnul kvalitu svezeni a redukci rizika, tak mi vychazi:
1. zavod - kvalifikaci vsichni poskladani podle casu za sebou (pokud se nekomu v prednich radach nechcipne motor, pak je to masakr)
2. drazsi agentura - skupiny s maximalne 10-15 sekundovymi rozdily casu na kolo, 3 sanitky, na kazdem postu 2 trataci
3. levnejsi agentura - otevrena pitlane, redukovani trataci a zdravotnici, pri problemu casto konci stint
4. verejne jizdy - kdokoliv s cimkoliv muze jezdit, redukovani trataci a zdravotnici. superbiky klickuji mezi cruisery
5. verejne jizdy s auty - superbiky mezi cruisery a do toho stare Golfy a ostra Porsche...
Varianta 4 a 5 mi nedava smysl. Zaplatit si, abych jezdil pomalu ale s o to vyssim rizikem...
afro-r1
03. 3. 2025, 08:58 1Neboj, XM na pomyslnem trunu jen tak neco netrumfne. : o )
afro-r1
03. 3. 2025, 08:56 0Me se docela libi. Narozdil treba od osklive ID3 a podobnych.
afro-r1
28. 2. 2025, 08:12 1A ten velky budik rovnou take pred ridice.
afro-r1
26. 2. 2025, 19:15 1"V průběhu času dostává nové funkce, vylepšení a zvýšení bezpečnosti." Treba odmitnuti startu bez zapnuteho pasu (jako ve vedlejsim clanku), nebo treba pri nedostatku socialnich kreditu by slo priprogramovat kdykoliv na dalku.
afro-r1
26. 2. 2025, 19:05 1Hlavne schudky za prednim kolem uz nejspis zadna nedostane. Ty davaly autu nezamenitelnou siluetu.
afro-r1
26. 2. 2025, 19:04 0Dnes jsem ji mijel, kdyz si jela pro nastavbu.
afro-r1
26. 2. 2025, 18:53 1Manipulovat s vozidlem bez pasu je snad stale jeste zakonem povolene. Nebo jsem zaspal nejakou novelizaci?
afro-r1
25. 2. 2025, 20:00 0accent1 asi ne, ale na druhoz stranu - hypoteticka AR Giulia bez scudetta s logem BMW by byla pro lidi mensi sok, nez skutecna trojka s bobrimi zuby.
afro-r1
25. 2. 2025, 18:42 0Zalezi, co reprezentuje ten duch znacky a co je jen bizuterie okolo. Nemyslim si, ze bobri zuby a hokejka za prednim kolem jsou veci, bez kterych by nebylo auto tim spravnym BMW.
afro-r1
25. 2. 2025, 10:00 0Kacirska otazka: Musi mit vsechna BMW stejna zadni svetla? Musi mit kazde BMW vepredu nasilne naroubovane ledviny? Ja jsem zatim (vzhledove) s Neue Klasse spokojeny.
afro-r1
22. 2. 2025, 15:07 1Myslim, ze mezi slovni spojeni: "ukoncil vyrobu" a "bude ho davat jen do Maybachu, kusoveho hypersportu a pancerovaneho S-ka" je mozno polozit rovnitko.
afro-r1
18. 2. 2025, 08:11 0Kdyz se rekne MB s charakternim sportovnim ctyrvalcem, napadne me jako prvni Blitzen-Benz. Aneb s dostatecnym objemem muze byt pro verejnost pocet valcu podruzny parametr...
afro-r1
17. 2. 2025, 10:27 0Tlaku turba - a dimenzovanim dilu rekl bych.
afro-r1
12. 2. 2025, 08:43 0Tak tady jde velmi casto o vic, nez o obycejnou urban mobility.
A jak s oblibou rikam: Chci byt tak bohaty, abych mohl jezdit ve starych autech. ; o )
afro-r1
11. 2. 2025, 17:45 1Take potvrzuji - a nelituji ani jedine z nich.
afro-r1
05. 2. 2025, 14:40 0Chybejici ekvivalenty 2,0TSI jsou duvodem, proc koncern jedineho pidimotoru (Stellantis) ma problemy s prodejem.
afro-r1
03. 2. 2025, 16:16 0Koukam, ze tem zadnim ubrali okno sespoda, shora a jeste jim ho zatmavili. V pristi generaci mohou montovat rovnou plechove dvere bez okna...
afro-r1
21. 1. 2025, 09:53 0Uz Corsa B mela palivomer se stupnici v litrech, ktere odpovidaly stavu paliva. 10, 20, 30... pekne linearne. V dnesni dobe nemyslitelne... Tolik pravdy by ridic nejspis neunesl.