afro-r1
Jméno | Jiri Novotny |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 3.2 rok. |
Poslední aktivita | před 1.8 hod. |
Komentářů u článků | 443 |
Pozitivních komentářů u článků | 151 |
Negativních komentářů u článků | 46 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove TSI a TDI Skoda nema.
Pro nas trh to tak uplne neni. Ale treba na Sicilii byvaji Panda a 500 k pujceni za stejne penize a nikdy bych nevzal Pandu. I s 500 jsem musel obcas v nejake uzke ulicce ostre odbocovat natrikrat a pak toho usetreneho casu, kdyz jsem nasel misto a vmackl do nej 500 na centimetry pred a za autem...
... tak ja bych sel pro Abarth.
Oboje za stejne penize, Spouste lidi muze naopak vyhovovat elektro. '
500 znam jenom z italskych pujcoven a tam mi na opustenych silnickach chybely hlavne tvrdsi podvozek, tuzsi posilovac a prilnavejsi gumy.
Jestli je tohle z a700 a Abarth za 800, ...
A pritom s moznostmi soucasne osvetlovaci techniky by tam stacily dva male prouzky diod.
Prodeje zatim male, az s velkym esuveckem se to teprve rozjede.
Do kombinace 170km/h / 2500kg / 20" / 4x4 / 3,0i / SUV bych tedy na prvni dobrou11l/100km nerekl. Takova 140I nebo Z4 by pak musela pri teto rychlosti maximalne za 9.
Ja bych to asi prezil. Obe motorky - Pionyra a zavodni motorku mam take bez starteru.
Dvoulitr by tomu autu slusel vice, ale takova uz je doba.
V italstine se "ga", "go", "gu" vyslovuje tvrde, "ge" a "gi" mekce.
Pokud to potrebuji otocit, pouzivaji vlozene "i" jako mekky znak (rustinou vladnouci vedi) a "h" jako tvrdy znak.
Takze Giorgio mekce Dzo-, naopak Lamborghini tvrde -gi-.
Legendarni je cesky vyslovoveny Harlej...
To druhe, symetricke, tocitko klimatizace je nejspis odpoved na otazku: "Kde je design?"
Navic pokud je to nejaky standardizovany dil, tak je levnejsi tam to tocitko nechat, nez vyvijet jinou variantu pro verzi holobyt.
Takze shrnme si nejdulezitejsi zmeny proti predchudci: podsvicene ledviny, moznost stahovani her, svitici raketky a umely zvuk motoru. Tusim, ze prodeje pujdou strme nahoru.
Uvidime, jak tu hyperlesklou plochu uprostred (hyperdisplay?) zkombinuji s hyperairbagem.
Hledme na Viden. V Mnichove stacila klasicka "osobacka" zelena (Jako kazdy benzin nad euro2)
To je takovy teoreticky extrem, ze snad nikoho po Evrope nepotkal. Za dvacet let s plechovym Combem bez oken(= viditene N1) jsem se nikdy nesetkal se zakazem nebo jeho vymahanim, pokud je na dane misto povolen vjezd osobnim vozum.
Asi socialni bublina. U nas v okoli nemaji holky s vetsimi auty problem.
Pojistka ne, spise homologacni protivenstvi. N1 musi uvezt, tusim, vice nakladu nez osob, proto nesmi mit nekdy treba pate sedadlo, tazne zarizeni nebo druh pohonu. Viz Duster, Jimny a podobne.
No, serou neserou. Otec mel maly ponk a basu naradi a ja mu chtel byt vzdy po ruce. Moje deti mohou v kdykoliv za mnou do preplnene dilny a garaze - ale nikdy tam nebyly - dle nich tam neni nic zajimaveho.
Osobne si myslim, ze ojeta auta byla levna v dobe, kdy byl nastupce technicky a uzivatelsky lepsi nez predchudce.
Auta z devadesatek v nultych letech. Jeste tak nejak auta z nultych let v desatych. Potom prisla misto auta "individualni mobilita" a bylo vymalovano. Od tech dob vyhlizeji kupci i novinari nova auta s obavou, co z predchudce padlo na oltar politickych rozhodnuti. A "stara dobra" auta rostou na cene.
Jako zastanci klasicke koncepce mi tam vpredu pul metru auta prebyva a vzadu pul metru chybi... :-)
Vidim to podobne.
My stari na tech starsich autech dojezdime a mladochum uz to bude jedno.
Jakoze vystupovani treba z Giulie je v dnesni dobe brano za neprijemny telocvik?
Stejne je potreba udelat ten "shyb" levackou za A sloupek a dostat se pres zvysenou bocnici sedaku. (pokud si ji clovek nechce do par let znicit)
Jsem jediny, komu se lepe nastupuje "dolu" nez "nahoru"'?
U pupkacu je to jasne, ale co u stale jeste relativne pocetne stihle mensiny?
Sice kompromis, ale vyvoj jednoho auta misto dvou je take dulezity faktor. A tady navic ze zadokolky.
Ono se staci podivat treba na dopravni znacku A30 (Prejezd bez zavor) a je jasne, ze v tom Donald nejede sam...
Kouknul jsem na fotky a - pristrojovka, volant, vydechy vzduchu, radici paka, motorovy prostor... Vzdyt je to moje Scudo v placatejsi kastli. : o )
Takhle to ma spousta ridicu ruznych aut. I tech uzsich. Prijde mi, ze se jedna polovina boji projet a druha to uzavre z presvedceni. Nic, co by me dnes uz nastvalo.
Asi bych tam pouzil spojeni vinou sirky... Neprislo mi, ze by ten zmineny rozmer bral autor jako pozitivum.
BMW i3 je odpoved. Jestli to byl prodejni uspech nedokazi posoudit.
Tak nejak. Podobny problem mam s 50ccm Mustangem. Kdyz jedu za roh a je hezky, vezmu kolo, kdyz jedu dal, prsi, nebo prevazim neco vetsiho, beru auto.
Kdyz vidim na fotce tu E87, az me zamrazi, jak rychle ten cas rychle utekl. Vzdyt jsme ji kreslili nedavno...
Drive alespon motorkari proletli na hulvata okolo a zmizeli v dali. Dnes jsou 40+ a jezdi " na kochacku" sedmdesatkou.
:-)
U me zadny typ auta nevyvolava asociace k charakteru ridice. V kazdem muze sedet kdokoliv, kazdy muze mit libovolne zaliby a preference.
Asi neni uplne vanocni, ale u me vede reklamni spot na Skodu Henlein.
Prekvapuje me ta spodni hrana bocnich oken - vzdyt uz neni ze strany videt ani cela operka hlavy. Jeste kousek a budou bocni okna zbytecna...
Krome porevolucniho Rapida a triapuli jsem zadne vozidlo neprodal. Takze vybiram vozidla, ktera me budou bavit naporad. Ale veskrze jsou to nejsilnejsi benzinove motorizace vybraneho typu vozidla.
On i ten Mirai se v minule generaci nedal snad ani koupit a uzivatel musel byt nejak v ramci znacky (dealer apod.) protoze technika byla natolik exoticka, ze byla s beznym uzivanim neslucitelna.
Zajimave take bylo, ze v ramci "vodikoveho" join venture mezi Toyotou a BMW prodaval jeden "seriovy" vuz a druhy se snazil vubec tu technologii - pouzitelne - rozchodit. Tak jsem zastavoval neexistujici komponenty pohonu, nebo na karoserii resili zastavbu palivoveho clanku fungujiciho jako tuha raznice smerem do interieru.
U te spotreby vodiku je dulezite, jak velikou cirkulaci system zvladne. Pri pruchodu clankem zraguje jen mala cast vodiku, tak neni dobre jej hned poustet ven, ale tu "spinavou" smes poslat do dalsiho kola (bud samotnou, nebo prifouknout trochu vodiku, nebo ji nakonec nahradit celou)
V BMW jsme meli dikonce 30kW kompresor.
Nezanedbatelna je take uprava vzduchu. Staci spatna teplota nebo vlhkost a clanek je hned na 20-50% vykonu.
E46 ma senzor, tam si clovek jednou nastavi jas sam a ten se potom proporcionalne upravuje behem dne sam. Navic je na radiu ikona Bildschirm aus.
Co mi v jinych autech obcas chybi, je slabe svetelko ve strope. Potom neni v aute uplna tma, ale jen hodne tmave sero.
Jo imitace... Minuly tyden me rozesmal zanovni Range Rover jemuz se z levych dvou vyfuku kourilo (no spis párilo) a v pravych dvou trubkach mel snehove spunty.
Ono takove: elektroauto = nulove emise CO2 je take hezky ozelenena realita (obzvlaste v Polsku s 92% uhelnych elektraren)
Osobne mam nejradeji alcantaru v kombinaci s latkou. Dokoce i mikroplys mi v aute nevadi.
Standardni kuzi nebo kozenku bych nejspis nechal precalounit.
Kdysi jsem cetl, ze ta vrchni kuze je casto opticky poskozena (jizvy, vrasky) a tak si vyrobci obrousenim usnadnuji zivot (reklamace). To, ze ztrati dobre parametry je zas az tak netrapi.
Souhlas.
Jenom priste, prosim; vinou baterie a vinou celni plochy.
To byl i muj problem - auto do ktereho clovek leze s tak nejak s odporem. Na druho stranu clovek kolem domu podobne auto "potrebuje". A jako obetovane "zimni" auto musi nahradit libovolne odstavene. Tudiz je jista humanizace nezbytna.
Poslední komentáře
- Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60.
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů