
afro-r1
Jméno | Jiri Novotny |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 2.1 rok. |
Poslední aktivita | před 4.8 hod. |
Komentářů u článků | 311 |
Pozitivních komentářů u článků | 113 |
Negativních komentářů u článků | 40 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Skoda toho zvyku (vseobecne) naroubovat jednu masku na cele portfolio od supersportu po dodavku.
Soucasna smutna portfolia automobilek jsou dana z velke casti socialistickym planovanim - tentokrat pod zelenou vlajkou.
A samozrejme stupnovanim naroku na bezpecnost a blbuvzdornost do nebeskych vysin.
Tim padem nezbyva (velkych) penez na okrajove "blbustky".
Ne, ze by obrazovky nebo narazniky v mezicase zkrasnely, ale clovek si rika: Berte, co je, bude hur.
: o )
Klasicka delba ukolu. Spoluprace neznamena, ze vsichni delaji vsechno.; o )
Vyslo mi z textu, ze E-Corsa vyhrala Dragstrip a vsechno ostatni B-Corsa.
Idealni do elektroaut. Pohotovostni hmotnost 2,3t nebo 2,4t uz nehraje pro zakaznika takovou roli. A jeste to automobilce vylepsi vyssi hmotnosti "bezemisniho" auta flotilovy prumer.
Legracni je take zobrazovani nijak nedefinovanych cisilek pri zesilovani audia. Komu jak pomuze, kdyz se graficky dozvi, ze zesilil z 10 na 11?
Ona informace "teplota oleje" bez definovani mista mereni ma relativne malou vypovidaci hodnotu. Pokud je senzor v olejove vane, muze ukazovat treba o 15°C vyssi teploty nez senzor v hlavnim kanalu ke klikovce.
Teoreticky by mohly pomoci nanesene vrstvy UV-filtru a proti hluku dvojita lepena skla. S tim se v teto tride ae asi moc nepocita...
Tady me napada snad jen okridlene: Mysleli jsme to dobre, ale dopadlo to jako vzdycky.
Pokrok nezastavis.
Fabia za 400 by byla pro zakonodarce strasna nuda...
Za moji E46 se sice nestydim, ale o jejim vlastnictvi se vinou povesti i jejich majitelich prilis nezminuji.
To, ze jsou "ukazu" a "ukazou" brany dnes jiz za spisovne tvary neznamena, ze jich musi vsichni pouzivat.
:-)
Neni lepsi vymenit civky vsechny ctyri a mit na chvili klid? Na E46 byvaji civky tak trochu "spotrebni material".
Neni ta hmotnost z vetsiny na predni naprave? Tim by pruziny nesly jen diferencial a pulku predni kardanky. S tim, ze nosnost na zadku by nebyla az tak ovlivnena.
Na to jsem zvedav.
Marne resim, kde vzit na Scudo tuzsi stabilizatory. Mekke pruziny bych jeste zkousl, ale ten naklon v kazde zatacce je protivny. Kdyby nekdo vedel...
V techto otazkach zlaty bavorak. :-)
Barva asi clovek od cloveka. Ja bych asi lepe zkousl ten barevny punk nez padesat odstinu sedi.
Prelaknout i antenu a hranku na kufru, decentnejsi kola a byla by vzhledove ok.
Koukam na fotku a vypada to, jakoby mel elektrobuzz Mischbereifung. To nemivaly ani Viana V6.
Kazdemu podle jeho gusta.
To Tve je presny opak Jaromira. :-)
Ten chtel najit nejakeho francouzskeho nemce - s houpavym podvozkem a roztomilym vzhledem.
Osobne bych radeji na FL vymenil haubnu, svetla a narazniky, nez jit do cistokrevneho predFL, byt vzhledove byvaji puvodni verze designove cistsi nez ty nasledne poupravene.
At si zena koupi take auto podle jejiho gusta a je klid.
Pokud clovek pouzije vetu: "ale na něj rovnou zapomeňte, je beznadějně vyprodaný " na velkou cast dnesni automobilove produkce, potom se nelze divit clankum typu "Vysoky vek vozoveho parku.."
Ja jedno sve rozebral a rozprodal. Nebyl papir o ekologicke likvidaci, neslo odhlasit. Jedina sance bylo ulozit navzdy do depozitu. A tam nam ted vsem zvysuje prumerny vek vozoveho parku.
No eko... Hodit kuzi z jatek do kafilerky a misto ni vyrobit z kyblu ropy plat kozenky neni take uplne ciste. Spis tedy ta vegan-kuze.
Osobne nad takovymi hospodskymi vykriky jen mavam rukou. Doporucuji vsem nespokojencum odjet aspon na pet, deset let (zdanovacich obdobi) do ciziny a AZ POTE zacit vsechny poucovat, jak bozsky se maji cizinci a jak priserne se maji Cesi.
Dovolim si glosovat tento oblibeny styl prispevku a la Novinky. cz:
Tak hlavně, nalejme si čistého vína...čím je to způsobené? (Mame v hlave utkvele, ze) jsme montovna/skladiště evropy, máme jedno z nejvyšších zdanění, nejdražší žrádlo a energie. (takovi Nemci dani malo zradlo, zato extremne platy - takze profituji hlavne natahovaci rukou, Nemecke ceny elekriny a benzinu bych pral platit kazdemu podobnemu stezovateli) ) Zatímco průměrnej němec si s +/- stejným lajfstajlem, jako česká jitrnice koupí bez problému koupí novou popelnici, tak tady je problém pro rodinu i s nadstandardním příjmem našetřit 300 - 400 papírů, natož je ještě vypláznout za pekáč, že? (prumerny Nemec si mozna koupi novejsi auto, na druhou stranu je pro nej vlastni bydleni mnohem nedostupnejsi, vetsina je v najmu) Jo, máme tu tolika let po hadráku ten super kapitalismus. Na to me napada snad jedine: Nekteri lide by byli chudi, i kdyby se penize valely na ulici.
Uvnitr hezke, ale ten predni naraznik proste nezkousnu nikdy.
Osobne bych kvuli nemu s takovymi penezmi sel pro treba pro M5.
Display je dnes samozrejme nejlevnejsi reseni, byt se zakaznikum prodava, jako neco drazsiho proti klasickym pristrojum se spoustou malych dilku.
Podobny byl prechod na palivomeru od stupnice v litrech na dnes nic nerikajici 1 - 1/2 - 0.
= univerzalni pristrojovka pro vice aut.
Jinak treba stahovani okenek klickou je v dnesni dobe drazsi, nez elektromotorkem a existuje v nabidce jen proto, aby se mohlo na elektrickem pohonu trochu vice vydelat.
Dnes je to je to jako s hodinkama. Chytry barevny display je za par kacek, presto nekteri utraceji desetitisice za hloupe kovove rucicky, ktere ukazuji maximalne ten cas.
Zkus to popsat blize. TDI 103kW s manualnim sestikvaltem byl v Oktavce dlouha leta milacek publika.
Neni ta "hrubost" motoru spis absence tliumeni a izolaci v nakladni dodavce?
No vida, 2,2 HDi. Jak pekne by se vyjimal treba v te "chaluparske" Astre Caravan ob dva clanky nize...
Vapno92:
Jake auto ti prijde optimalni na prodej treba v takovem Polsku?
Wiki: "V Polsku je 90 % elektrické energie vyráběno v tepelných elektrárnách, v nichž je zdrojem energie až na výjimky uhlí. Palivem v těchto elektrárních je z 60 % černé uhlí a z 38 % hnědé uhlí."
On je i takovy zazity narativ, ze na dovolenou s dvemi detmi je potreba narvat Multivan az po strechu...
Na tvl. Zoe za milion. Vzdy, kdyz vidim ta auta a ty ceny, premyslim, co by me donutilo nejit rovnou pro 320I nebo X3, nebo treba nejakou C-Klasse/A4/ Giulii v zakladu..
Mohli nechat (stylove) aspon tu maximalku 196km/h jako Mach 1 v roce 1969...
Vyuzije malokdo, ale aspon neni ten sesup tak do oci bijici.
Naopak je pekne, ze zachovali puvodni profil pneumatik 225/60. Majitele mohou navic kupovat celorocne gumy s indexem S nebo T a trochu kompenzovat vyssi porizovaci cenu vozu.
Nejak mi pred ocima automaticky naskocilo video s Clarksonem na schuzi vedeni Peugeotu
To je jasne. Na dalnici take vetsinou drzim 170-180km/h. To staci na pohodlnou jizdu.
Obcas ale ze zadu prijede nekdo rychlejsi, a pokud jedou v pravem 3-4 auta 140km/h a clovek nechce sebe ani toho za sebou zbytecne brzdit, tak prislapne plyn a zaradi se doprava az pred temi auty.
Navic jak rikas, auto na 250 musi byt mnohem lepe nastavene a z toho ridic profituje i v nizsich rychlostech. (stabilita, brzdy, bezpecnost)
Asi jsem divny, ale hledam vzdy auta se stresnim oknem (kde se nabizi) Kvuli svetlu a cerstvemu vzduchu.
Navic je to jedina vec, kterou si zpetne nadovybavite - stresni okno vyzaduje odlisnou karoserii.
Ja vim. Objem kufru, isofixy a couvaci kamera...
Nad 40 vsichni (i petrohheadi) v mem okoli.
Je pravda, ze Volvo tam ma celkem velkou mezeru. Tritunove SUV a potom az nejaka osmituna s korbou.
Ona ta otazka byla spise v akademicke rovine.
Drive byvalo obvykle, ze se udala rychlost, kdy se sila motoru a jirdni odpory tak nejak vyrovnaly. Vyrobce se snazival, aby to zbytecne nekazily nejak hloupe zvolene prevodove pomery (obzvlaste u verze nazvane hrde "sport") a zakaznik tak nejak vedel, ze do vmax minus 30km/h to docela pekne zrychluje a pak uz je to jen pomale cekani na (teoretickou) maximalku. U aut s volitelnym omezenim rychlosti o vice nez 30 km/h byla rychlost v omezovaci lehce dosazitelna a tudiz jako rezerva pouzitelna.
U vyse zminenych technickych udaju tohoto auta me zajimalo, zda je auto nad 200 km/h vinou odporu a ztrat uz spise lenive, nebo zda ma dostatecnou vykonovou rezervu a do omezovace muze v pripade potreby pouzitelne zrychlovat.
Dalsi z aut, kteremu nestaci 300k ani na 250km/h. Ze by opet omezeni maximalnimi otackami elektromotoru...?
Ja uz pri cteni o tech modernich elektroautech autech mam vnitrni pocit jako pri cteni o lukostrelbe nebo yachtingu. Rad se dozvim nejake detaily, kouknu na pekne obrazky, ale ta popisovana vec se me uz nijak emocne nedotyka.
Kdyz se rozhlednu kolem sebe po lidech, tak "pred ctyricitkou" a "senior" se u nejake poloviny populace nevylucuje. Tomu pak odpovidaji i nabizene modely automobilek.
Take mi prijde, ze cim omezenejsi prostor styliste maji, tim vice hledaji moznosti seberealizace a odliseni v detailech a barvach.
Aktualni auto bude vzdy, jak nize zmineno, opuchla zaba, tudiz si stylista muze (musi) vyhrat s barvami, materialy a detaily okolo.
MBMB: Podle me je to spis o poctu dospelych osob, nez o poctu aut. Mam aut nekolik a i kdybych jich jeste par prikoupil, najedu stejne, jako bych mel jen jedno.
Poslední komentáře
- Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat.... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ona taky N52 žere minimálně o 1 l více, než přímovstřiková... - briza, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Záruka? - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No já teda popojížděčky po městě s N52 pod 11 neměl ... - HeavySmoker, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Nie je lepší dôkaz že interiér sa na Grecale podobá až príliš,... - Sato, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Z venku pekné aj ked na povodné grandturismo to nemá, a z vnútra... - Bernard L., Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No, na popojíždění do města baterkáč určitě smysl dává,... - Mechanik, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Záleží na tom, co si kdo pod pojmem "žravá" představí.... - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Souhlas, E87 130i mi dává největší smysl. Ojedinělá koncepce,... - kotzitzaq, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval... - sheogh, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Po tydnu s VW T-Cross ti prijde skoro kazdy jiny auto dobry 😆
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
2003 rok výroby
206 koní výkon
3 934 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
54 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů