načítám data...

afro-r1

JménoJiri Novotny
BydlištěEvropa
Registracepřed 20.3 měs.
Poslední aktivitapřed 2.5 hod.
Komentářů u článků206
Pozitivních komentářů u článků66
Negativních komentářů u článků25
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

af
afro-r1
předevčírem v 17:57
0
Opel Astra 1.2 Turbo: I Opel může být šik

Co jednicka bavorak nebo acko Mercedes? Tam se da jeste dvoulitr koupit. A mel to byt stejny segment, nebo?

af
afro-r1
29. září 2022, 09:46
1
Škoda Enyaq iV Coupé RS: Nejvýkonnější Škoda v historii... aspoň občas

Odpoved byla v blogu o dominanci skodovky na trhu sluzebnich aut.
Soukrome si pro nej nikdo nepujde. Coz skodovku trapit nemusi.

af
afro-r1
29. září 2022, 09:39
-1
Škoda Enyaq iV Coupé RS: Nejvýkonnější Škoda v historii... aspoň občas

Ted bude jen otazka, zda ty bubny zvenku vyrobce poradne povrchove osetri (penize navic), nebo to vyrobce necha jak ted a po dvou zimach z bubnu bude zvenku rezava hrouda.
Osobne si davam vsechny trmeny, pistky, pripadne bubny do komaxitu a pak je do konce zivotnosti auta klid.

af
afro-r1
17. září 2022, 06:42
1
af
afro-r1
16. září 2022, 13:40
2
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

Michal: Jak dlouho jsi zil v Nemecku nebo Svycarsku? 4000€ hrubeho dostanes v Nemecku treba jako konstrukter ale urcite ne jako prodavac nebo zednik. Navic jako svobodny bezdetny 54% dan ze mzdy. Najem v garsonce ve vetsim meste 700-1000€, litr benzinu 2€, elektricka kWh po 0,80€, silnicni dan i na soukrome automobily (~500), televizni poplatek 200€ rocne i kdyz zadnou televizi nemas, 200€ danovemu poradci (zadna firma neposita zamestnancum jejich dane z prijmu)
A potom z toho zbytku neplatis sikovnemu servisakovi 500Kc, ale od 50€ vys.
To si jeden rozmysli, nechat si dva, tri dny montovat na aute.

Jinak (ac nejsem nikterak bohat) mam jedno upravene prislovi:
Bohatstvi cti netrati.

af
afro-r1
16. září 2022, 09:46
5
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

Zabijakem aut jsou sul a jezdeni "kolem komina".
Pokud auto jezdi jen duben-listopad, a ma vcas osetreny spodek pak ma slusne vyhlidky na dlouhovekost.
A kratke projizdky zatizi mnohonasobne spousty pohyblivych dilu nez by tak bylo u dlouhych presunu. Je rozdil behem 300km otevrit dvere a osoupat bocnici sedadla 2x nebo 300x.
Osobne mam zivotnosti kazdodennich "otloukanku" kolem 400t km. Letni "dalnicni" auto je naopak po 300t km ve stavu noveho auta.

af
afro-r1
16. září 2022, 09:26
1
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

Sjety zimak v lete asi nicemu nevadi. Pro me je to ovsem takove zhorseni vlastnosti proti sportovnejsimu letnaku, ze je na svych autech nechavam jen po nezbytne nutny cas. A to maji obe gumy stejne rozmery a jsou na stejnych rafkach.

af
afro-r1
06. září 2022, 15:04
1
Nejsmutnější věci za volantem

Podle mych zkusenosti naopak 3/4 ridicu zip dodrzuji. Nekteri se radi uz drive, ale na konci fronty se lide celkem pekne pousteji.

af
afro-r1
05. září 2022, 22:01
0
Ptejte se: Čím by měl jezdit moderní internetový idol?

Zalezi, kdo by si zaplatil Product Placement...

af
afro-r1
01. září 2022, 08:27
0
Škoda Vision 7S: Kde už jsem tohle viděl?

Skorepiny jsou nepruchodne kvuli whiplash testu. Tudiz maji vsechny seriove "skorepiny" uvnitr stejne bezne operadlo s pruznou kovovou sitkou a volnym mistem pro zaboreni pasazera.

af
afro-r1
01. září 2022, 08:23
0
Škoda Vision 7S: Kde už jsem tohle viděl?

Chybejici B-sloupek musi byt integrovan do zadnich dveri. A tim nastava problem, ze se pokazde musi nejprve otevtit predni. Pokud chce dozadu nastoupit treba dite (obvykle vpravo), nebo si chce clovek pro neco sahnout, nema to tak jednoduche. Navic se dvere v protismeru museji otvirat vetsim uhlem (nevyhoda v rade aut) a i zavirani zevnitr neni tak prijemne (pokud neni jako v RR tlacitko)

af
afro-r1
31. srpna 2022, 21:21
0
Autíčkářův týden: Moderně tradiční svalovec, dva domečky na kolech a jeden zápis do historie

Snad maji to kridlo nejak homologacne osetrene. Kdyz vidim ty tanecky kolem soucasnych nafouklych kapot a ochrany chodcu...

af
afro-r1
31. srpna 2022, 07:57
0
Škoda Vision 7S: Kde už jsem tohle viděl?

Evropska automobilni budoucnost neni pro zakazniky uplne ruzova, tak i ty koncepty nejsou dnes uplne ufo-talire na ctyrech kolech jako drive. Doba radostnych emoci z individualni mobility jsou pomalu pryc.
A i z hlediska penez v automobilce - idealne,, kdyz se koncept trochu pricese a za rok prodava.

Kola, volanty, skorepinova sedadla me nechavaji klidnym. To bude "povinne" v kazdem konceptu. Nejvice me mrzi, ze pres zadni elektricky pohanenou napravu nema koncept prostor mezi prednim kolem a predni hranou dveri. Tim se auto automaticky priradi k levnym predokolkam (byt cenove bude naopak vysoko) Takovy ten problem vselijakych Aertonu, Brevy - nebo treba Kodiaqu.

af
afro-r1
29. srpna 2022, 13:48
0
Nejsmutnější věci za volantem

Ja byvam cas od casu smutny, kdyz si nemohu po sportu dat jedno pivko nebo radlera a pak odjet autem domu.

af
afro-r1
27. srpna 2022, 17:27
1
BMW S1000R: Jedno "R" stačí.

To si resili designeri mezi sebou, ja se radsi vrtal v technice. Ale Ola byl uz pryc, tak sli proste na dalsich par let uhlazenejsi cestou.

Ja mam derivaty ze zavodaku rad. Jedine motory, ktere si u BMW vyvijeji sami, jediny stroj, kde se motor a podvozek vyvijeji zaroven a jediny stroj, kde neni prostor na "specificke" ptakoviny, jez zavody mistrovstvi sveta tvrde trestaji.

af
afro-r1
26. srpna 2022, 22:14
0
BMW S1000R: Jedno "R" stačí.

Me to neurazi. Osobne preferuji "schovana" svetla v jako R1 nebo Panigale. ; o )

af
afro-r1
26. srpna 2022, 17:29
0
Opel Astra GS Line 1.6 Turbo 180 PHEV: Lepší než kdy dříve

Me osobne o objem, ale ostatni mohou mit jine priority.

af
afro-r1
25. srpna 2022, 10:11
0
af
afro-r1
24. srpna 2022, 16:34
0
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Tak ctyrka je na urovni trojky, tudiz "lidovy vuz" pod petkou a sedmickou.
U sve trojky jsem take vylepoval dvere bitumenem a penou. Ted je to o dost lepsi.

af
afro-r1
24. srpna 2022, 07:41
0
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Myslis u i4 nebo aut vseobecne?

af
afro-r1
23. srpna 2022, 16:24
1
Opel Astra GS Line 1.6 Turbo 180 PHEV: Lepší než kdy dříve

Skoda, ze nejvetsi spalovak u PSA je jen 1,6...

af
afro-r1
23. srpna 2022, 12:43
0
BMW S1000R: Jedno "R" stačí.

K67, to to leti, to uz je nejakych osm, devet let, co jsme ji kreslili...
Pekne vzpominky.

af
afro-r1
22. srpna 2022, 17:22
0
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Tezko hodnotit. Nekompromisni variantu si u BMW vyzkouseli a uplne nadsene zakazniky nebyla. Prostor, hmotnost, pouzitelnost, materialy, vsechno spicka. Za tu cenu super auto. Ale tu hmotnost a prostor ocenil malokdo a vetsina komponentu byla v jinych autech nepouzitelna.

Pokud by kazdy ocenil vice prostoru na stejnem pudorysu, neproda BMW ani jednu trojku nebo petku. V techto segmentech nebude BMW nikdy (cilene) premiantem.

af
afro-r1
22. srpna 2022, 14:28
0
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Z hlediska bezpecnosti se resi jenom setrvacne sily u vnitrnich a vnejsich klik. Po bocnim narazu se nesmi klika na protejsi strane sama otevrit.
Proto maji ted vetsinou auta vnitrni kliky z pochromovaneho plastu a osicku pokud mozno v tezisti klicky.

af
afro-r1
22. srpna 2022, 14:21
0
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Je otazka, jestli po tech benefitech zakaznik BMW touzi. Pri otazce:"Vymenite dlouhou kapotu a mohutny tunel zajistujici tuhou karoserii za prostorny interier a la Sharan nebo Piccaso?" "Chcete baterky do podlahy a mit z toho dalsi es-u-ve?"
Protoze pokud ne, je soucasne rozlozeni komponentu nekonfliktni a ma v sobe benefit moznosti zastavby jinych pohonu.
A pokud si zakaznik vybere dvoumotorovou variantu, tak je i prostor pod kapotou beznadejne plny.
S karbonovou karoserii si to v BMW zkusili, za nabyte zkusenosti jsou radi, ale na vydelavani penez (duvod existence firmy) je tento koncept u nosneho modelu nepruchodny.

af
afro-r1
21. srpna 2022, 12:14
2
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Podle me je to naopak velni dobre reseni. Pod kapotu se narve bud spalovak, palivovy clanek nebo vykonova elektronika. Do tunelu se da bud kardan, valcova nadrz nebo baterie. Vzadu je bud nsdrz s diferencial nebo hnaci jednoka (el. motor s prevodovkou)

Vzhledem k tomu, jak spontanne rozhoduji rudozeleni urednici v evropskych i mimoevropskych institucich, je jista flexibilita vice nez vitana.

I do noveho domu si clovek muze vedle tepelneho cerpadla postavit komin a nechat privest plynovou trubku.

af
afro-r1
20. srpna 2022, 09:55
1
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď

Po desetileti humpolackych madel chvalim zapustene kliky.

af
afro-r1
17. srpna 2022, 10:13
0
Autíčkář se ptá: levné ale stylové auto pro potomka

Pozor na ten Compact a Sportscoupe. Za 120i uz mam na diskusi tri minusy.... ; o )

Jinak samozrejme vodit potomka za rucicku se da az do hodne pozdniho veku. Nekterym rodicum z okoli vstavaji vlasy hruzou, pokud by melo dvanactilete dite samo jet nekam vlakem nebo si neco ohrat na plotne.

af
afro-r1
16. srpna 2022, 21:03
-6
Autíčkář se ptá: levné ale stylové auto pro potomka

Levne je skoro kazde auto, jez chce dotycny dojezdit a zahodit.
Takze klidne nejkakou 120i s manualem.

af
afro-r1
13. srpna 2022, 19:38
0
Ferrari Testarossa: Zrodila se hvězda

Presne jak se pise v clanku, motor vzadu vyzaduje uplne jine pristupy a neznale potrapi spoustou prekvapivych zjisteni.
To jsme si na nastupci I8 intenzivne vyzkouseli, nebot BMW nedela motory vzadu a vse tam pro lidi bylo uplne novum.

af
afro-r1
06. srpna 2022, 21:59
0
Colonia Schnibbel Mobil: Tak trochu jiný crossover

Nejnizsi z Tater byla tusim 815 TLP.
Jinak ten Steinwinter byl v osmdesatych letech jako model v "abicku". Kupodivu ale ve zlute barve...

af
afro-r1
05. srpna 2022, 15:54
3
Mercedes Benz Marco Polo 300d RWD: Nejrychlejší baráček na silnici

Za me take radsi prosklenou dodavku, nez nejakou jednorazovou specialitu.
V pripade vyletu vyhodit par sedacek, nahazet kola nebo surfy, matraci na podlahu a vyrazit. Nouzove se da prespat kdekoliv, auto neni napadne zadnym stanem na strese. A po tydnu z toho mit opet velky osobak, ci dodavku.

af
afro-r1
02. srpna 2022, 19:11
0
BMW 220d: Tenká hranice

Necelych 1600kg ma E46 kombik s benzinovym trilitrem a skoro veskerou vybavou. M3 bude spis tech 1495kg.
Ona i ta vybava muze nejakych 100kg udelat...

af
afro-r1
31. července 2022, 12:15
1
BMW 220d: Tenká hranice

On i ten predek neni o moc hezci....

af
afro-r1
24. července 2022, 23:01
1
Výběr z nešvarů našich silnic

Ja nevim, koho za Cechy a cizince potkavate, ale osobne nepozoruji nejaky vyrazny rozdil mezi ridici napric stredni Evropou.
On i ten u nas zbozsteny Nemec byva z 30% nejaky Polak, Turek nebo Ital s mistni espezetkou...

af
afro-r1
23. července 2022, 22:11
2
Výběr z nešvarů našich silnic

To lepeni maji lide v sobe tak nejak zakodovane. A nejen v aute. Treba ve fronte u pokladny - 90% lidi si za vas stoupne tak, ze vam dycha za krk.

af
afro-r1
21. července 2022, 16:10
1
Autíčkářův týden: Sportovní auta budoucnosti, bláznivý pickup a jedna stálice na trhu

FC ma baterii jen jako buffer, nebot ma za plynovym pedalem 1-3 sekundy zpozdeni.
Navic potrebuje prostor na pohon a nadrze - tu si muze prevzit od velkeho akumulatoru.
Pokud je v aute obé, nastava prostorovy problem, ktery muze vyresit maximalne dvoumistny sportak, ktery ma pod kapotou plno a vzadu take komponent az po strechu.

af
afro-r1
16. července 2022, 15:32
2
Citroën C6: Poslední z velikánů

U tech francouzu je az prilis casto termin "pokrokova technika" protipolem terminu "spolehliva technika". Coz je skoda.

af
afro-r1
12. července 2022, 11:09
0
Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?

Takovy kubansky syndrom, jak uz asi deset let rikam.
My starsi dojezdime, tim, co uz bylo vyrobene a tem mladsim to ani neprijde. Ty uz ten stav do roku ~2005 nebudou znat. (Vyrobce se ridil jen pranimi zakazniku)

af
afro-r1
09. července 2022, 21:48
0
Monako očima českého autíčkáře

Podobne treba Mnichov. Po nejakem roce vam neprijde neobvykle potkat cestou do prace trikrat Z8 a dva RR. Za nejakym Porsche se uz ani neotocite.

af
afro-r1
09. července 2022, 21:28
0
Monako očima českého autíčkáře

Na svycarske hranici jsem to celkem chapal, ale kdyz po me v roce 2000 chtela ukazat "kufr" Rapidu i nemecka pohranicnice v Hrensku, tak jsem jen nechapave zakroutil hlavou.

af
afro-r1
06. července 2022, 10:14
1
Autíčkářův týden: Trochu jiné elektromobily a nejlepší rodinné auto na trhu (+ jedno překvapení)

Skoda, ze M3T nedorazila uz v predchozi generaci.
Bobri zuby, veletablet, radici automat, elektricka rucka, ctyrkolka...

Jinak kombiverze z E46 nebyla ani tak tezka technicky, jako nebyla prijata coby obchodne perspektivni.

af
afro-r1
24. června 2022, 16:49
0
Bouráme do zdi, jezdíme poslepu, pouštíme to ze svahu…

Samozrejme, ze jsi zespoda limitovany nejakymi temi tvarovymi omezenimi. Acabion z toho nikdo delat nebude.

af
afro-r1
22. června 2022, 21:20
0
Bouráme do zdi, jezdíme poslepu, pouštíme to ze svahu…

Sediva je teorie, zeleny strom zivota.
Ale trocha praktickych navyku se hodi vzdy.

af
afro-r1
13. června 2022, 08:09
1
TopX - 2+1 rozdílů na amerických světlech, které mě fascinují

V Severni Americe maji navic predepsane u zadnich svetel nejen svitivosti, ale i minimalni plochy jednotlivych svetel.
Takze tam, kde si Italove a Francouzi davali decentni svetelka, musely automobilky s prodejnimi ambicemi v Americe instalovat mnohem vetsi lampy.
Znamy pripad byl treba Maserati GT z roku 2000 pro Evropu a pro Ameriku.

af
afro-r1
06. června 2022, 13:40
1
af
afro-r1
31. května 2022, 11:20
0
Autíčkář se ptá: Je Drive-thru zlo?

A na dovolenou dvemi auty??
; o )

af
afro-r1
28. května 2022, 09:03
0
Autíčkář se ptá: Je Drive-thru zlo?

Takovy skryty boj o vudcovstvi smecky. To ma kazdy v sobe od narozeni.
Zalezi na kazdem, jak jsou pro nej ruzne veci dulezite. A jak si potom necha slapat po hlave, kdyz se pro nej dulezite veci nedodrzuji.

af
afro-r1
27. května 2022, 12:26
5
Autíčkář se ptá: Je Drive-thru zlo?

Dite se vcelku rychle pravidla nauci. Horsi je k tomu "donutit" i doprovazejici je matku. ; o )

af
afro-r1
27. května 2022, 08:43
0
Autíčkář se ptá: Je Drive-thru zlo?

Kazdy podle svych preferenci, ale v mych autech je za jizdy povolena maximalne mineralka bez prichuti. Kdo ma pak ten svincik nasledne uklizet.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné 1978
Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné

1978 rok výroby
240 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA 1969
Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA

1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem

Oldsmobile Delta 88  1968
Oldsmobile Delta 88

1968 rok výroby
365 koní výkon
7 500 ccm objem

GMC 2500 Suburban Silverado Sierra Yuko 1998
GMC 2500 Suburban Silverado Sierra Yuko

1998 rok výroby
190 koní výkon
0 ccm objem