
afro-r1
Jméno | Jiri Novotny |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 16.9 měs. |
Poslední aktivita | před 1.2 hod. |
Komentářů u článků | 164 |
Pozitivních komentářů u článků | 48 |
Negativních komentářů u článků | 23 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Samozrejme, ze jsi zespoda limitovany nejakymi temi tvarovymi omezenimi. Acabion z toho nikdo delat nebude.
Sediva je teorie, zeleny strom zivota.
Ale trocha praktickych navyku se hodi vzdy.
V Severni Americe maji navic predepsane u zadnich svetel nejen svitivosti, ale i minimalni plochy jednotlivych svetel.
Takze tam, kde si Italove a Francouzi davali decentni svetelka, musely automobilky s prodejnimi ambicemi v Americe instalovat mnohem vetsi lampy.
Znamy pripad byl treba Maserati GT z roku 2000 pro Evropu a pro Ameriku.
Takovy skryty boj o vudcovstvi smecky. To ma kazdy v sobe od narozeni.
Zalezi na kazdem, jak jsou pro nej ruzne veci dulezite. A jak si potom necha slapat po hlave, kdyz se pro nej dulezite veci nedodrzuji.
Dite se vcelku rychle pravidla nauci. Horsi je k tomu "donutit" i doprovazejici je matku. ; o )
Kazdy podle svych preferenci, ale v mych autech je za jizdy povolena maximalne mineralka bez prichuti. Kdo ma pak ten svincik nasledne uklizet.
Takto "zvracene" se automobily vyrabeji odjakziva.
; o )
Take mam v jedne dodavce kryt reproduktoru za kterym zadny reproduktor neni. Musel jsem ji vyrobci zaplatit, misto toho, aby si vyrobce nechal vyrobit extra levnejsi pristrojovku bez mrizky, pridelil ji nove cislo a deset let na lince sledoval, do jakeho auta jakou dava.
Zaslepka unifikovaneho plechu je standardni reseni zlevnujici vyrobu a logistiku.
Sharany a Transportery mely v prednim blatniku take zaslepku pote, co putovaly blinkry do zrcatek.
Slava, po dlouhe dobe zapustene kliky!
Naopak tu bocni kapsa se sitkou v kufru nechapu. Jako nejaka rozpoctovka. Stacilo udelat rovnou stenu a dvirka a mate v kufru krasne uklizeno.
A pak kolegu v jeho aute, kdyz jsem si posunul dopredu predek sedaku.
Strejdu chapu.
Take jsem prodavajiciho prekvapil, kdyz jsem si v Corse B nenucene rozsvitil vnitrni lampicku, aniz bych musel pootevrit dvere.
Zustanu u sveho Scuda.
To auto je trochu kratsi, trochu uzsi, o 100 kilo lehci a 136 koni dostava z benzinoveho dvoulitru.
Vezmes pet lidi, pet kol a muzes vyrazit. Nebo osm lidi bez kol.
Nekdo to nazyva "pokrok" a jiny zase "lepe uz bylo"
; o )
3,6m Fiatu 500 vs. 3,9m Tigry je nakonec docela znatelny rozdil, to uznavam.
(Kvuli vysce kapoty a strechy to bude mozna podobny objem v osklivejsim baleni.)
; o )
Moc krasy nepobralo ani jedno z nich.
Drive byly mestske stylovky hezke, i z venku viz treba Tigra nebo Puma.
PB: Asi socialni bublina. Zkus podobnou vetu pronest v Mnichove a lidi se potrhaji smichy.
To je zajimave, jak na ruzne lidi pusobi rozdilne typy motoru.
Me naopak i velky zazehovy motor nechava po ceste v klidu a rad tise surfuji na nizkych otackach. Jen pokud je nejaky hezky usek nebo je potreba vyresit nejakou situaci, podradim dolu a vyuziji potencial motoru.
Tech 160km/h je nejak drsne useklych, nebo to od nejake rychlosti prestava zrychlovat?
Ten jednoramenny volant na osmi hodinach je schvalne? Auto vypada jinak peclive zrenovovane, takove veci by si majitel asi vsiml.
Pekna barva. Vice takovych do dnesniho bilo-sedo-cerneho pekla.
To ne. Jedina uzitkova vec od BMW byl kdysi Multitrailer a dva prototypove M3 Pick-upy. Tudiz musi clovek hledat v jinych vodach...
Skoda, ze jsou sportovni upravy dodavek tak mensinovou aktivitou.
Tuzsi pruziny a stabilizatory by se mi do Scuda/Ulyssee hodily - lec neni kde brat.
V tomto ohledu je BMW zlate...
Podle me by mohla Astra Opel trochu nastartovat.
Vzali to podle osvedceneho receptu Skodovky - ciste nadcasove linky a konzervativni technika a prostor ridice.
Jinak pro me autem roku bude urcite M3 Touring.
Kdo ovlada media, ten ovlada masy. To je znamy fakt.
Novinari, ucitele, urednici, (humanitni obory) jsou zamereni obecne spise doleva, kolektivisticky. Poslouchat autority a tak.
Na pouzitelny vlastni nazor je potreba spousta znalosti nebo zkusenosti. A to stoji cas a usili a to se mnoha lidem nechce obetovat. Tak se nechaji vodit za ruku a jsou spokojeni.
Priklady netreba dlouze hledat. Bezemisni elektromobil, prukaz bezinfekcnosti, kulturni obohaceni...
Co je horsi, clovek nemusi spoustu novinaru ani korumpovat a delaji to automaticky, nebot pevne veri tomu, co pisi.
Pekne to bylo ve Svedsku - nakladni auta zacala jezdit vpravo o tyden drive, nez auta osobni.
V Nemecku si clovek rychle zvyknul na semafory z OBOU stran ulice. V Cechah mi najednou cosi chybelo.
Co mi naopak nechybelo bylo mnichovske celonocni fungovani semaforu ve spojeni s cervenou vlnou. Ten pocit, kdyz je clovek ve dve rano sam v cele ctvrti a na kazde krizovatce si vystoji sve dve minuty. (kvuli moznym kameram radeji neriskuje projeti)
Ujet 150tkm takrka bez udrby by melo jit tak nejak uz dnes. Ujet druhych 150tkm bez udrzby (a koroze) je asi nemozne.
S motorem 1,3 v obrovske rodinne krabici se bude nachazet jeste hodne dlouho.
Mit nejake starsi SUV s dvoulitrem, asi bych se sam sebe ptal, proc jit zrovna pro novy Austral...
Stinger ma, krome spise negativniho kreditu znacky, i nevyhodu v karoserii ci promo typu "jakokupe pro zabavu". S tim se v Evrope moc nezaboduje. Podobne jako Giulia.
Velci hraci vedi, ze musi nabidnout i hezky kombik, inzerovat jej jako rodinny vuz byt ve vyssi cenove hladine. Nezkazit to prilis japonskym interierem a neobdarovat vrcholnou verzi nejakym podrazem typu "jen s jednou prevodovkou, nejakym asistentem, ci zavazim navic, nebo omezenou serii, ci extremnim priplatkem.
A potom se tak trochu kousnout a vydrzet 2-3 generace, aby si na to lide stihli zvyknout. Audi bylo take kdysi davno nudne auto pro nemecke duchodce.
Take doufam, ze budu v duchodu jezdit mnohem vice, nez mi dnes pracovni vytizeni dovoluje a vzdalena plocha pocitace umoznuje.
A to si predstav, ze u palivovych clanku je uplne stejna kombinace. A jako bonus plnena vodikem pod 700 bary.
Necekal bych, ze v roce 2022 budu cist clanky na tema "Dojedu novym autem 400km?"
Je ovsem mozne, ze podobny clanek vyjde i v roce 2042 a v nem budou vety typu "Lze jeste benzinovym autem dojet z Prahy do Mnichova?" nebo "Objeli jsme v Mnichove par lekaren a az v te ctvrte meli poslednich 40l benzinu."
Je mozne, ze za cas auto napise "Zkontroluj socialni kredity"
; o )
Kotrolka hladiny u M54 me jednou take pekne vypekla. Odeslo cidlo a nezahlasila nic. Pri profilakticke kontrole merky potom neprijemne prekvapeni. Nastesti z tech skoro 7 litru oleje jich v motoru stale jeste nejakych 5 bylo...
Poopravim jen poznamku - pokud se u nejakeho auta muze nad necim mavnout rukou, tak je to prave kusovy RR. Kde se naopak vyviji a overuje kazdy detail do extremu jasou nosne rady jako 1/3/5 nebo X1/X3/X5.
200g x 95€/g = 19 000€
To asi nebude pro zakazniky nejaka velika obet.
Sato: Vse bylo o vyrobnich tolerancich. Benziny Ecotec v te dobe braly 0,3-1,0 litru na 1000km.
Ale stacil vybrus a pistni sada a auto nevzalo prvnich 100 000km nic a druhych 100 000 do litru mezi vymenami.
To same loziska zadnich kol - fabricke v 60tkm odesly a ty druhe po vymene byly po par stech tisicich stale dobre.
" Emise jsou na západě daleko více důležité a celospolečenské téma než postkomunistických zemích.
A limity emisí CO2 se opravdu nestanovovaly kvůli dýchání, že?!
Mimochodem - jak si představuješ řešení smogu ve městech kde je silniční doprava největším znečišťovatelem? (vyjma Ostravy, Karviné a podobného Mordoru?)"
Je 33 let od prevratu. Opravdu byly Nemecko, Italie nebo Rakousko nazyvany v roce 1980 stale jeste postnacisticke/postfasisticke zeme??
V Nemeckych mestech se loni ve vrcholu "pandemie" na par tydnu zastavila IAD. Presto merici stanice poletaveho prachu a jinych skodlivin na obvykle rusnych krizovatkych vykazovaly stejne nebo mirne horsi hodnoty.
Takova nechtena "zrada", kdyz se bezne neprezkoumatelne zelene dogma shodou okolnosti muze prozkoumat mericim pristrojem...
To je take duvod, proc BMW nemelo treba v WSBK tovarni team, ale vzdy oficialne nejake soukromniky. Ty striktni pozadavky na zamestnanecke vztahy, pracovni dobu, normovanou bezpecnost na pracovisti, jeho osvetleni, teplotu, prestavky zabiji jakykoliv postup vpred.
Jinak doporucuji nemeckou kniihu Die obere Hälfte des Motorrads. Autor (spickovy psycholog) tam 2/3 knihy venuje teoretickym vecem kolem vnimani sveta a reakci mysli a tela a v knize popisuje mj. fakt, ze nikdo neridi vozidlo na 100% bezpecnost, ale na definovane riziko havarie.
Dav v dnesni dobe neodpousti auto jako Bugatti, i kdyby stalo u chodniku. Natoz, kdyz v nem nekdo vyuzije jeho schopnosti.
Uspech se nenosi a neodpousti.
Tady si vzdy vzpomenu na predrevolucni vtip, ci moudro, jez konci slovy: "...a kdyz podepisujes, tak se nediv."
Bugatti, prazdna dalnice, 400km/h, hlidajici vozy po cele trase, kamera ve vozidle - jasne, proc ne. Ale hned po cinu zverejnit i se jmenem a podobenkou... To neni moc takticke.
O nabozenskych dogmatech se preci nediskutuje.
; o )
Na SUV zakaznik skousne priplatek a dodavky jsou jen derivaty plechovych krabic (tj. bez extra vyvoje)
Poslední komentáře
- Stanley, u blogu R8 - po třech letech
Tuto kategorii aut si snad člověk nepořizuje podle nákladů... - Opelfahrt, u videa BMW 2800 Spicup
Jasně, ale já jsem pochopil tak, že prostě vyrobili jeden... - Jaromír Soukup, Když Citroën sportuje vzhledem i technikou...
Toto měla být série o autech, které si buď přímo měli... - Irwinek, u videa BMW 2800 Spicup
Já myslel, jako kdyby jsi postavil všechny 3 vedle sebe, tak že by asi rozdilek... - Wakantanka, Když Citroën sportuje vzhledem i technikou...
Takže o ZX Raid už nebude nič? Škoda. - afro-r1, Bouráme do zdi, jezdíme poslepu, pouštíme...
Samozrejme, ze jsi zespoda limitovany nejakymi temi tvarovymi... - Opelfahrt, u videa BMW 2800 Spicup
Psali tam, že je to renovace kolem roku 2009, ale dělali to nějací... - rock, Bouráme do zdi, jezdíme poslepu, pouštíme...
Trinom: "...menší spotřeba povede k potřebě menší... - Irwinek, u videa BMW 2800 Spicup
Téhle zelené by se skoro mohlo říkat " Bertoneho zelená... - Opelfahrt, u videa BMW 2800 Spicup
Zajímavá věc, musel jsem si najít článek na auto.cz, abych... - Jan Machač, ElBlesk: Když jdete na ekologii ekonomicky
A certifikace - jakkoli je tento proces v EU už zparchantělý... - RBMK, Bazarový snílek: Městem v jedné...
Mám Baotian a Meiduo, oba s 50cc čtyřtaktem 139QMB. Na ten motor... - martin_100, Bouráme do zdi, jezdíme poslepu, pouštíme...
Beaste pár let z5jsem potkal zkurvenou teslu S s vlekem plnym... - ransom, ElBlesk: Když jdete na ekologii ekonomicky
Já bych naopak čekal nehodovost vysokou. Typický uživatel... - Trinom, Bouráme do zdi, jezdíme poslepu, pouštíme...
No jasně. Ale to platí i u spalováku, že to s vlekem víc...
Poslední inzeráty
2010 rok výroby
170 koní výkon
3 300 ccm objem
1948 rok výroby
101 koní výkon
3 900 ccm objem
1976 rok výroby
180 koní výkon
5 700 ccm objem
2001 rok výroby
192 koní výkon
2 494 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Kdy jste objevili Ameriku vy?
91 komentářů - Peugeot e-Rifter: Jednoduše
63 komentářů - Bazarový snílek: Bez střechy levně
47 komentářů - Autíčkář se ptá: Je Drive-thru zlo?
45 komentářů - Nejnepochopitelnější závady, jaké se vám přihodily
42 komentářů - Bazarový snílek: Poslední šestiválce ve střední třídě
41 komentářů - Ptejte se: Auto pro celou rodinu
39 komentářů - Jaguar XJ40 3.6 - na den britským aristokratem
39 komentářů