
afro-r1
Jméno | Jiri Novotny |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 2.6 rok. |
Poslední aktivita | před 6.5 hod. |
Komentářů u článků | 367 |
Pozitivních komentářů u článků | 126 |
Negativních komentářů u článků | 44 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Byt bych mel se tremi miliony velke dilema, nejspis by vyhrala Alpina B3.
To uz je tak nejak vsude. Sportpaket u BMW je take o par plastech a jizdne horsi kombinaci kol. Na prani umele brapapa z vyfuku.
Neco jako u Skodovky. Kdyz chci pekny interier a par prijemnych drobnosti, koupim si RS.
Sto lidi, sto chuti. Pro autora je podstatna chyba, kdyz auto nedela falesne brapapa a naopak drobna nevyhoda, pokud v aute radici paka za jizdy pali a studi. Pro me by to bylo presne naopak.
HS: nejsme ve pri -> " nebo se v tom nenasel"
Me to nevadi ani ve meste, jinym ano.
Vidim to podobne, manual nejspis vymre s nasi generaci. Kdo radi podvedome tak jako dycha, tomu manual nevadi, nebo jej ma radeji. Kdo se to to nestihl naucit, nebo se v tom nenasel, ten se do toho uz nepohrne.
Sportsitze byly vytvarovane pro tlustochy uz v E46. Sam jsem si musel nechat bocnice 5-10cm dopenovat a precalounit, abych se dopracoval k onomu slibovanemu bocnimu vedeni.
Myslim, ze mit v prodejne na vyber, je ta nejlepsi varianta.
Myslim, ze pri trose vule lze trvale vypnout spousty asistentu.
Odpojit lidar, kamery, par spinacu, online pripojeni, zdroj pipani do kabiny a asistent nefunguje.
On se krom tech narazovych testu a zvetsujicich se figurin na tom podili i ten rostouci vykon sam. Protoze automabilka to nedela jako upravce - zvednu vykon a zbytek necham. K vyssimu vykonu se zvetsi brzdy, kola, zaveseni, prevody, chladice... a na konci je treba +100 PS = +100 kg
Kdyz potovnam kola v podbezich u GTI a All-Terrain, marne hledam, ktere auto je to terennejsi...
Tak to BMW je ciste graficke cviceni.
Auto s prubeznym sklem musi mit extra masivni stresni oblouky stredni pricnik a B -sloupek, kvuli narazum.
V A-sloupku budou nejspis navic 2 reproduktory, airbag a vyztuha pro Ameriku.
Na celni sklo je treba umistit elektricke zrcatko, ovladaci konzoli a slunecni clony s osvetlenim. (masivni kanal stredem auta)
No a z toho vam vyjde hodne redukovana lehkost "pruhlednost" kabiny
Takhle to funguje uz od nepameti.
Pro prepinace blinkru Favoritu byl ve fabrice jeden clovek, ktery otviral spinac a rucne vyndaval aretacni dilek (= prodrazoval vyrobne horsi verzi). A to vse jen pro to, aby mohly byt v ceniku verze "lux" za vetsi peniz.
Jinak dve verze zaskleni bude mit treba i A6 a na vymenu budes mit 7 skel. Tam by Ti 2x 3000Kc nestacilo.
Nekdy clovek nenadela nic, hlavne u zaparkovaneho auta. Ale povetsinouje dobre myslet i za ostatni a mit pripraven "plan B".
Horni hrana predniho skla asi ano, ale ponton sel za tu dobu hodne nahoru. A predni previs.
Ve stare koukala ridicovi nade dvermi pulka pazi, u nove je horni hrana dveri kousek pod bradou.
https://www.autoscout24.cz/cms-content-assets/6GOBarKRMF02rX7wQYBIxF-707e4e903966024e4726bb351e474f5e-bmw-z3-l-01-1100.webp
https://media.autoexpress.co.uk/image/private/s--MKINL0gp--/f_auto,t_content-image-full-desktop@1/v1685964331/autoexpress/2023/06/BMW%20Z4%20M40i%20facelift%202023%20UK-16.jpg
Takova nakynuta zaba. Proti teto aktualni je i E85 krasavice.
Ja naopak tesknim po Sicilii. Jedine mistni pravidlo bylo, aby vsichni dojeli v poradku do cile. Jakou rychlosti, kolika pruhy, ci v jakem poradi bylo jedno. Vsechny znacky a pruhy mely ciste informativni charakter.
Prestupky v mnoha nebezpecnych mistech bude zrejme mozne postihovat az s vyuzitim dronu, nebo onboardkamer. Precijen najit v techto mistech plochu pro mereni a o kus dale pro zastavovani neni uplne tak jednoduche.
Ta vterinova pauza je dnes (bohuzel) ve vsech novych autech. A nepomuze ani podradit a drzet motor pred pridanim olynu v otackach.
V clanku zminene turbo samotne je v tom nevinne.
Ja to beru spis jako bonus na opacnou (autickarskou) stranu - dokud byl v portfoliu RR, muselo BMW udrzovat v programu velky dvanactivalec a obcas jej do neceho premioveho zabudovat.
Za plotem Hufelandstrasse stavalo mezi testovacimi vozy spousty RR. Clovek kolem nich denne chodil do kancelare, takze videt venku RR (760iL, Z8, M6, i8...) bylo stejne nudne, jako potkat Octavii nebo Dustera. Profesionalni deformace se tomu obvykle rika...
Posouva se to, neb si lide v tech autech casto kupuji vzpominky na mladi/ detstvi. Tj. auta, kterymi jezdili, vidali je na ulicich nebo je meli na plakatech.
Stari dedove miluji Aerovky, starsi chlapi Porsche z ´80 a mladosi treba SLK 55...
Oranzova je nejlepsi. Stastnejsi ji maji z vyroby, ostatni si ji musi (pokud ji, jako ja, chteji) tezce zaplatit.
Vinou "pomerne nesilene" ceny to bylo ztratove. Tak toho udelali jen takovy pocet, aby vyresili emisni vypalne flotily.
Nekde byl zminen snad i nabijeci kabel, ktery byl pri vraceni auta stale zavaren v igelitovem pytli.
Nekdy nezbyde, nez si udelat sam. Pokud osvedceni mechanici v servisu nemaji cas. Nebo kdyz si clovek tak trochu vymysli.
Z posledni doby - vymenit diferencial nebo olej v nem - ano. Opiskovat a nakomaxitovat, poshanet vsechna loziska a tesneni a vymenit je - ne. Takze nezbyde, nez ve vlastni rezii.
Hardwarove by asi sly nejake funkce vypnout. (odpojit lidar a podobne)
Treba v Mnichove tak nejak ambivalentne - nechat drahe auto u vychodu z metra - klidne tyden. Bicykl hezci nez hospodsky vrak - nikdy v zivote.
Jinak je fenomen kradezi asi napric vsemi skupinami lidi. Treba kdyz zahlednes, jak kolega odnasi z firmy domu nekolik roli nejlevnejsiho sedeho hajzlpapiru. Nebo kdyz uklizecka doplnuje tekuta mydla kazdy den schvalne jen po troskach... A to by si clovek rekl, ze to nema nemecky vyvojar (povetsinou s diplomem) snad zapotrebi...
Trochu poopravim baestara - zalohy 10-20€ na adapter LPG jsem si v Nemecku uzil temer na vsech pumpach. Aneb krade se vsude, jenom doma je to vice na ocich.
Pokud bych ji opravdu chtel, snazil bych se dostat k verzi 2.0T.
To same jsem si rikal v kabine Clio V6. I kdybych na nej mel pripravene penize, nikdy bych nezkousl dlouhodoby pohled na plastovy interier Clia v "holobytu" s velkym volantem a sedadly z bezne Laguny.
Skoda, ze u Buzz neprodlouzili, podobne jako u Mercedesu, spis zadni previs, nez stred vozu. Opticky by mu to, podle me, prospelo
0,3mm na prumeru stabilizatoru je porovnatelne s vyrobni toleranci. To nemuze nikdo pri jizde poznat. (odhlednovse od ostatnich uprav na podvozku)
Take mam relativne dlouhy koncovy prevod petka 250km/h, sestka (teoretickych) 300km/h. A jelikoz zrovna skladam diferecial, mel bych idealni prilezitost k jeho zmene. Ale... za tu vyssi hlucnost na dalnici mi to nestoji. Takze necham 2,93 a okresky holt budou 2-3-4.
Rakousko LPG skoro nema. Napr na jih - u jedna Vidne, u jedna Styrskeho Hradce a pak jedna az pri hranici s Italii.
Polsko, Italie, Cesko ma bajonet, Nemecko, Rakousko spise zavit nebo oboji.
Kdo sroubuje za dvirka nadrze mezikus, tomu je jedno, ktery z tech dvou pouzije.
Tesil jsem se na test nejake - do Evropy zatoulane - 2.0i ...
Tak tak, na JJuanu jedou i u BMW dlouho. Podobne jako Bybre (=by Brembo) v Asii.
Jinak u sveho nejprestiznejsiho superbiku preslo BMW od Brembo na Hayes, coz je pro spousu lidi take neznama znacka.
Jednickove BMW a A-Klasse s prednim nahonem, Multivan T7 na osobnni platforme.
Me je - jako autorovi - vetsina novych aut "velka", a to nejen na vysku, ale i na sirku.
I BMW-Sportsitze jsem musel na bocnicich sedaku a operadla dopenovat, abych mel primerene bocni vedeni.
Nekomu s avatarem LPG neni snad potreba zminovat kilometr za korunu jako neco neobvykleho.
; o )
Vyparat z M3T predni nahon vmontovat manualni prevodovku ze sesterskeho modelu a pridat sibr a mam idealni kombinaci.
Mozna jeste standardni narazniky, a koncovky vyfuku at je z toho takovy decentni sleeper.
Replik Benzovy trikolky je po ruznych muzeich tolik, ze na ne musela byt snad mala manufaktura.... :-)
Jaky vyznam ma vlastne ten krouzek na klici? Kdyz uz se tu lobuje za co mozna nejmensi klice...
: o )
Volvu vzhledove hodne pomaha v ramci predokolkovych limitu snaha o "zadokolkovou" architekturu - relativne maly rovny previs vpredu, relativne velky vzadu aspon kousek plechu mezi prednim kolem a dvermi.
Tady se muze mainstream snazit sebevic, ale prvni reakce lidi od boku bude vzdy ve prospech Volva. Silueta a proporce je nasmeruji driv, nez zacnou zkoumat detaily.
Auto vcelku pekne. Jen ta hnusna kozenka na sedadlech by sla okamzite pryc.
Osobne bych videl v aute teto velikosti problem spis ve zdvihovych objemech nez v principech spalovani.
Myslim, ze benzinovy/ naftovy motor zdvihoveho objemu 2-2,5l by s vozem celkem harmonicky ladil.
Nevim, jak ostatni, ale ja povazuji v dodavce matraci pod 12cm tloustky za nepohodlnou.
Poslední komentáře
- Marek Brunner, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
MBMB: sorry, tohle bylo na docela slítanejch Advan Sportech... - S.h.I.t., BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
K cemu presne je u nesportovniho automatu otackomer? To je uplne... - kotzitzaq, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jako hezký je, ale při každém testu aktuálního rodinného... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az jsem si musel zkontrolovat, jestli jsem na novinkach nebo... - Vrooom, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To docela koukám, že tam hučí od zadních dveří. Pak ty jednopístky... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Zdravím kolegu :-) Nadšení plně chápu, užívej! https://jackc.teptin.net/kategorie-clanku/toyobaru - afro-r1, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Byt bych mel se tremi miliony velke dilema, nejspis by vyhrala... - Stanley, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Vždycky, když to někde vidím, mám dojem hluboké rozšklebené... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Samozřejmě že ne. Proto píšu, že primárně a ne pouze.... - greg, u blogu GR86, vitaj doma!
Vďaka! V zásade súhlasím s tvojim popisom, akurát ten plyn... - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
BX 4TC? Ten taky vypadá jak s garážnickým bodykitem. - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
Co na to říct? Škaredý ze všech stran. Rukopis se nezapře,... - StreetPro, Subaru WRX STI: Hračka pro řidičsky...
Jako asi to není pro každého, protože moje zhýčkané já mělo... - rock, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Alfa vyběhala pro Giuliu výjimku; RZ se umisťuje na stranu,... - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
jj, jednou jsem takto "elakujoval" nad Pyrite brown,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
61 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů