esmo
Jméno | E B |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 4.4 rok. |
Poslední aktivita | před 2.9 dny |
Komentářů u článků | 307 |
Pozitivních komentářů u článků | 136 |
Negativních komentářů u článků | 17 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
A víte co by Vám o tom ti účastníci řekli, že jo?
Že jen závidíte, protože takový auta nemáte! (nebo takovýho tátu).
Já jen doufám, že se tihle dementi omotají někde o sloup a nikomu se u toho nic nestane.
Důvody proč ne:
1. Tesla fansboys jsou extrémně otravní lidé, znechutili mi značku
2. Musk je debil
3. Nemá parkovací senzory
4. Nemá páčky pod volantem
5. Nevybírám auto podle toho, jestli má nejlepší poměr cena/výkon, ale podle toho jestli se mi líbí
Abych se přiznal, tak tomu úplně nerozumím. Mezi spalováky byly vždycky automobilky, které se zaměřovaly na sportovní vozy, pěstovaly si svoje knowhow, čerpaly z dlouholetých zkušeností a vývoje.
A teď s nástupem EV dělá sporťáky každá druhá značka, i ty které se tím nikdy nezabývaly.
Myslel jsem, že je to pouze elektromotrem. Máme zrychlení za XY, tak tomu budeme prostě říkat sporťák.
Ty tady ale Dane píšeš, že to auto funguje i v jiných ohledech, tak čím to je? Je sporťák tak jednoduché udělat?
Jeeee to mi říká tata, nemaluj po sobě, dělají to úplně všichni :-)
Pointu chápu, ony chtějí víc vydělat a dělat to na sebe. Zákazník zase pokud chce koukat na tu svoji oblíbenou, tak mu nezbývá než zaplatit.
Ne vůbec jsem si to nikdy nezaplatil a vůbec jsem nezjistil, že to je v podstatě scam ! :D
Tetování, ano přijde. Silikony too much.
No já právě z tvé recenze nepochopil v čem je toto víc pravé AMG, než předchozí generace. Předchozí generaci jsem bral jako AMG lite, třeba jako M340i. Prostě přiostřená sériová verze.
Nicméně ten čtyřválec mi nejde přes hubu i kdyby to mělo být echt AMG s klecí uvnitř ... :-)
*Zamačkávám slzu a dál koukám na inzerce C43 AMG předešlé generace*
Protože nevidím jediný důvod, proč pořizovat tuhle novou, ještě za ten, pro mě, nekřesťanský peníz :D
Za mě je to už moc, předešlá generace ještě s normálním čumákem a normálním profilem se mi líbila víc.
Probírám se ze sváteční letargie, tak taky přispěju.
Mimo silnice mi vadí nejvíce Tesla, mám z ní obdobné pocity jako více lidí zde. Neznám fanatičtější fanoušky značky, než jsou teslisti. Dělají těm autům medvědí službu a byť to jsou auta asi dobrá, nikdy bych si Teslu právě kvůli těm ultra fans nepořídil.
Jinak mě spíš štve konkrétní chování, než určitý typ vozidel nebo aut. Ano pořád platí že k BMW tíhnou keketi, k Audi důležitá hovada ... ale taková se najdou i v Octáviích nebo Fiatech.
Co mě spíš vytáčí je lepení se, problikávání, zbytečné riskantní předjíždění / podjíždění, nepoužívání směrovek ... a vole ultra nejvíc když sedíš v nové prémii a stejně si držíš telefon u ucha protože seš moc velkej kokot na to aby sis propojil mobil s infotainmentem a používal handsfree .... za to bych liskal.
Koupit co nejmladší G30 a jezdit s ní dokud to jde, nic jiného nezbývá ... :-)
Spíš 440i, 340i v mých očích už docela zestárla. Zato 440i v coupé mi přijde hezčí a hezčí. Ideálně něco s M Performance exhaustem v zadokolce, ale to už asi budu chtít moc.
Otec už to dělá stejně a já se taky budu urgentně snažit příští rok sehnat co nejméně jeté auto z této doby (Fko/W205) a to si pokud možno nechat co nejdéle. Co se vyrobilo 2021+ mi už z mého autíčkářského pohledu smysl nedává.
Hodně plnohodnotných míst k sezené jako třeba v té nové M2, která má vzadu míň místa než předchozí / lehčí generace? Ajo :D
Ne že by kupující této pičoviny za 5 mega koukal na spotřebu.... ale jo, za 5mio se dá koupit tolik krásných aut...
V designu vede v aktuálních modelech MB. V motorech BMW. Kdyby to tak šlo nakombinovat dohromady ...
Nááádhera, konečně po dlouhé době auto, který bych jakože opravdu chtěl :-)
Poslal jsem ti tam srdíčko, ale vyloženě bylo zcenzurováno "anti-gay" filtrem :(
Nedávno jsem za tím jel a musím říct, že se mi to na živo fakt líbí. Zadek bych nazval vyloženě hezkým. Na fotkách mi to už přijde horší (možná ta bílá), ale jinak těmto odvážným designovým pokusům, co Hyundai zkouší, fandím. Jen bych se teda ještě přimluvil za doplnění specifikační tabulky do recenze, díky :-)
Udělej pak prosím ještě blog o své cestě Japonskem ... strašně dlouho se tam chystám, bohužel zatím nevyrazil. Velmi by mě to zajímalo :D
Tož já "filtrem" nazývám jakoukoliv dodatečnou úpravu. Nicméně, chtěl jsem hlavně podotknout to, že na žádné z fotek není snaha o to ukázat pravou povahu barvy, když už se tomu autor v textu vysloveně věnuje :-)
Škoda že většina fotek obsahuje barevný filtr a nevystihnou tak tu individual barvu, která nemá být černá :-D
Jinak jo, M3 v kombi je určitě perfektní do-it-all auto, pokud máš místo jen na jeden vůz (bez těch komických skořepin teda) :-)
Za mě existuje výkonová hranice, kdy je manuál ve sportovním autě fajn, ale jakmile onu hranici překročíš, tak je to spíš jen na obtíž.
Bavíme se samozřejmě o víkendovce. Na každodenní popojíždění je prostě automat lepší.
Není tu někdo, kdo jezdil jak M2C tak toto a dokázal by mi popsat svoje subjektivní vjemy? :-)
To červený čalounění podlah je hodně nešťastný ... na druhou stranu, když tam vlezu po tenise s botama od antuky, tak to skvrny zamaskuje lépe, než klasická černá :D
Tyjo, překvapuje mě ta váha, pokud se nejedná o překlep :O
Zas bych musel být negativní a to nechci, tak tomu aspoň pochválím přední a zadní lampy :D
Wheelbase je taky větší u M4, takže teoreticky je auto pohodlnější na nerovnostech, tak jako v případě generace F (tolik neposkakuje).
A předokolní Mégane RS má zase 7:40. Jak moc vypovídající jsou ty časy? Nijak.
Asi jen napíšu, že tohle "malé entry M", je na šířku větší, než aktuální generace 5er. Osobně moc nevidím důvod, proč se zbavovat stávající M2C, snad jen kvůli pohodlí a každodenní použitelnosti. Nicméně jako víkendovka je předchozí generace lepší.
Sato: Myslíš to ultimátní dotykové centrum s klavírovým lesklým lakem? :D
Přemýšlím, co bych si za 3-4 koupil já, když bych musel velký auto. Panameru asi?
Auto jako takové mi vůbec nic neříká, ale ty prosluněné fotky panečku ... super :-)
Nevím, asi chci spíš vidět v plamenech dnešního průměrného zákazníka moderního automobilu, protože to jsou lidi, kterým se velký kola, spousta displejů a obrovské rozměry, prostě líbí :D
Tak pokrytecké je to ze strany automobilky, konkrétně neznám žádného člověka v mém okolí, který by si liboval v tomto zvukovém doprovodu. Nicméně, moje bublina je taky docela dost autíčkářsky zkreslená :D
Taky mi to přijde až moc přísné, GTD dost lidí volí, protože chtějí svižný dieselový golf. Nemyslím si, že by si to lidi kupovali jako závodničku.
Doufám, že k recenzi nové M2 bude pořádná galerie, aby vynikla ten ... ten krásný design :-D
Malá výtka směrem ke galerii, chybí mi tu fotky volantu, sedaček a přístrojového štítu :-)
Auto je jinak strašně krásný, bohužel by mi vadila absence V8 ...
Ať mám rád Čínu nebo ne, velkej pick up v s touto cenovkou je úctyhodnej počin ...
Poslední komentáře
- PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů