
esmo
Jméno | Dominik Černík |
---|---|
Bydliště | Brno-venkov |
Registrace | před 2.7 rok. |
Poslední aktivita | před 3.7 dny |
Komentářů u článků | 208 |
Pozitivních komentářů u článků | 90 |
Negativních komentářů u článků | 9 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Loď se v Prahe asi parkuje těžko, true ...

Nemám rodinu, normálním V-Classem jsem schopen jezdit každej den. Sám... Takže i Marcem bych klidně sám, nebo s přítelkyní jezdil na denní bázi :D
Teď razíme na týden do Rakouska/Švýcarska s T6 ve kterým máme vestavbu na nějaký to týdenní bytí. Klidně bych to za tenhle MB vyměnil ...


Tak s tímto se dá jezdil i daily ne? S karavanem nejspíš ne. Tak to auto vnímám já...

jo jsem kretén, nevšiml jsem si toho "bez DPH" :-)

Jsem příjemně překvapen tou cenou. Myslel jsem že V300d Marcó Pólo bude stát daleko víc...ceníkovka co uvádíte, stála otce předváděčka klasické 300d v Reichu. Kde je chyba ?!


120d jezdí hodně, dokážu si představit, že bude jezdit relativně dost i 220d. Chlap to koupí ženské, bude mít stylový kupátko, proč ne.
Ale jinak je to ošklivý, a náznak powerdome na kapotě je absolutně k smíchu.

What? Právě že to smysl má. Top konfigurace 308 vs top konfiguraci Octávie ve formě RS. Co je na tom tak nepochopitelného?

Moc krásnej kus auta. Ale jestli bych dal přes mega za 96kW Peugeot? Uffff....To bych si spíš volil tu limetkovou RS, která se tu před časem testovala...

Vždycky se mi líbil ze Škoda produkce Kamiq a tady to vypadá, že si určité designové prvky vypůjčili...takže se mi už docela líbí i tenhle Karoq.
Ale absenci točítka na ovládání hlasitosti jim stejně nikdy neodpustím ! :D

Líbí se mi, jak to BMW dělá hůř a hůř :-) (pro mě)
Fiknout tam obrovskej displej, oddělat knoflíkové ovládání klimatizace a výhřevu sedadel? Ne to nestačí, ještě odděláme řadičku a strčíme tam nějakej knoflík po vzoru koncernu. Good job Bavoři :-)

Mně se ti francózi prostě líbí. Jen by to asi chtělo nějakou lehce výkonnější motorizaci, než tady toho lenocha.

Proč by měl proboha tady někdo závidět někomu pětku?
Nejsme na Novinkách. V pětce dneska jezdí opravdu kde kdo.
Mínusy jsou spíš k tomu, že je autor překvapen, že je to lepší než Superb :D

Musím se přiznat, že mi tohle auto imponuje, vybrat zadní sedačky, narvat tam kola a cestovat, nebo tam rovnou vzadu přespat.
Škoda že tu nemáš víc fotek z interiéru + nějakou specifikační tabulku :-)

Nechápu k čemu tohle auto má být?
U minulého zaměstnavatele návštěvy po areálu vozil řidič v Caravelle, tak možná na tohle...

YES! :-) ... je mi to sympatický, tím jak je to úplně zbytečný :D

Jo, třeba mají rádi ruský zadky, kam se můžou vecpat :D

Jo, auta bez m paketu jsem taky neřídil...
Zaskočil jsi mě tím el. posilovačem u E90 LCI? To skutečně má? Myslel jsem, že právě ta nenáviděná elektrika přišla až s generací F. Jeden čas jsem střídal svoji starou E81 a otcovu 340i a ten rozdíl v tom posilovači byl vesmírnej, taky jsem tomu nemohl přijít na chuť :D ... to se v G generaci zlepšilo.

Jo o silentblocích Fkové generace jsem slyšel, ale asi jsme doma tak na hovno řidiči, že to nepoznáme :-) ... zkušenosti jen s 340i/440i, slabší verze jsem nikdy neřídil.
E generace je bezevšeho super a stále se mi líbí víc, ale to jsou už starý auta. Ta F generace se dá sehnat ještě z roku 2020 s minimálním nájezdem, tak je to řekněme, aktuální auto.

Jako já osobně nemám zkušenost s hodně jetýma Fkama, proto jsem asi skřípání nezažil.
S materiálem nemám nejmenší problém, asi nejsem v tomhle ohledu tolik náročný. A teda, u té nové čtyřky to taky není nějaká sláva.
Příjemnost podvozku a odezva z řízení je diskutabilní, to jo. Ale ne na tolik, abych musel přetrpět ten strašnej design, kterej se nese celou generací G.

Tata má teď doma půjčenou předchozí generaci 440i GC, na zkoušku. Nenapadá mě jedinej důvod, proč dávat přednost této nové generaci před tou F. Všechno špatně.



Je to fakt fešák. Jen ta cena mi zas přijde moc...ale to tak asi dneska prostě je...

Tohle je lepší než články o motorkách :-)))
Vydržel jsem u toho asi jen 6 hodin, bohužel se mi to po čase zajedlo a bylo to stereotypní. Nemůžu ale souhlasit s výrokem "psychicky nenáročný oddych", já jsem totiž na těžší obtížnost docela tekl :D

Vybral jsem si fastback, protože potřebuju do kufru narvat kolo. U pre-fcl verze mi vyhovuje, že se motor v nízkých otáčkách chová tupě, aspoň nemám potřebu pořád někde s někým závodit, když by auto reagovalo na každé ťuknutí pedálu. A v neposlední řadě se mi nelíbí světelný podpis u fcl verze. Evokuje to ve mně světla Volva.
Jo, prostě jsem na novější verzi neměl prachy .... :D


Toyota poslední dobou plní sny snad všech petrolheadů s průměrným příjmem. Já osobně bych chtěl asi o něco vyšší výkon. Ale ono to nejspíš stačit bude :-)

Takhle nějak si představuju odpovídající cenu za "fábku".
Zrychlení na sto je dechberoucí :D

To je příjemné slyšet, že se s tím dá jezdit denně. Bál jsem se totiž, že to bude tvrdé jak třeba i30N ve Sportu. A to je pro mě nejezditelný.
Ale já bych tam stejně nevměstnal silniční kolo do kufru, takže nic...nasadím aspoň bráchovi brouka do hlavy :D

Přemýšlel jsem o i20N, líbila se mi o dost nižší váha a že toho asi nebude do budoucna jezdit tolik jako třicítek.
Jenže bohužel to nemá adaptivní podvozek a z toho jsem měl na daily strach.
Není to opravdu moc tvrdý na pomalé kodrcání?


Tonale má přimhouřenej výraz, asi jako já, když jsem si přečetl, co za motory to bude mít ....


Honda E mi přijde daleko zajímavější. Ale ta cena, kur*a ta cena to celé zabíjí.

Prémie se rovná styl? No jestli jsou řidiči X6 a jiných zrůdnosti styloví ... :D

Což je samozřejmě pravda. A ještě se mu budou hoši s většíma mercedesama smát, že má nějakej lowend, zatímco Kundiaq je topka.

No s tím zas tak nesouhlasím. To by ses za chvíli dostal k tomu, že kdo má 2mil, tak ten má i 2,5mil.
Někde ta hranice pro kupujícího vždycky je, ať už finanční, nebo ta psychologická.


Ne, to vyznělo tak, že se svět víc zajímá o miliardáře, než o kluky v rozsypaným BMW na parkovišti. To je prostě fakt. A teď nevím, jestli to prostě jen nechápeš, nebo nechceš pochopit.

Nic jsem o dvojím metru nenapsal. Napsal jsem proč se řeší Passer a ne každej jinej jouza co dělá na silnici kraviny.

Passer je miliardář, je proto vidět a jeho video mělo velký sociální dosah.
Za mě žádné není vhodné žádné chování na silnici, které by mělo ohrozit další účastníky provozu.
Např.:

Zákonné, ještě nutně neznamená správné.
400 na veřejné komunikaci je podle mě už zbytečnost. Ale je to možná tím, že já nemám takové smýšlení. Nikdy jsem neměl potřebu vyzkoušet ani maximální rychlost svého auta. Říkám si proč? Co mi to přinese? Akorát zvyšuji riziko. Ale je to asi o tom úhlu pohledu.
Samozřejmě pak jsou tací jedinci, kteří mají potřebu ostatní označovat za chátru, nebo závistivce. To mi přijde ještě víc komické, než Passer navlečený v kombinéze a modlící se v podzemní garáži :-)

#Sorryjako, ale ta zelená 308 GT Line je strašně sexy.

Jo ta individual je fakt hezká, jinak jich je skladem víc.

My doma kupujeme jen skladovky, a nejlíp lehce zajetý kusy, protože víme, jak o moc levněji do vyjde :D ... i v hodnotě té M3.
Ale zase chápu, že pokud člověk kupuje jednou za 5-10let auto, tak si chce asi naspecifikovat svoje.

Drahý auto se nemůže vzít ze skladu? Ne chápu, někdo potřebuje mít mermomoci funglovku s 000km tak jak si ji nakonfiguruje.


Ta M4 tak strašně podražila ! ... ale jinak asi hezký.

Čest nám vyjímkám. Ale co můžu říct o svých vrstevnících (26 let), tak taková polovina kluků se v autech ještě orientuje a alespoň zevrubně zná technické specifikace. Ale to my jsme zrovna příměstská skupina odchovaná na Top Gearu :-)
Živě si ale dokážu představit lidi, který tady popisuje v komentáři Aleš. Fuj, až mi přeběhl mráz po zádech :D
Poslední komentáře
- briza, S kočkou v autě – rady pro začátečníky...
Mě teda kočka nesmí do baráku, natož do auta. Nicméně... - bitner, S kočkou v autě – rady pro začátečníky...
"Pak jsou kočky, které cestování nemilují, ale nějak... - Napuram, S kočkou v autě – rady pro začátečníky...
Naštěstí s naší kočičkou cestujeme pouze na chatu. Je to asi 15km... - spooon, Soužití na silnici
Nezapomenu na bílou ppl transit dodávku, potkanou kdesi v lesích... - beastar, Soužití na silnici
Je fakt že zrovna ve Švýcarsku se cyklista na silnice respektuje.... - togi, Soužití na silnici
Já jsem nedávno v cca 110km/h na okresce před sebe pouštěl... - togi, Soužití na silnici
@Zajda, jsem rád, že z mých pár řádků okamžitě poznáš... - El Gringo, Kam se poděla normální auta?
Pěkný článek. Jestli chceš ještě obyčejné auto, musíš... - riderhenry, Kam se poděla normální auta?
V 5er jsou 3 sedačky problém. Respektive já nejsem ochotný... - rock, Soužití na silnici
To není jenom provozem. Pro určitý procento řidičů (malý... - rock, Soužití na silnici
Tak jo, no, obě půlky okruhu jsou v Brně směru sever-jih... - martin_100, Americké vzpomínání na meziválečná...
No vida včera jsem čet tuten článek a dneska sem žlutý... - martin_100, S kočkou v autě – rady pro začátečníky...
Náš kocour cestuje zásadně pěšky. A na tom se nic nezmění.... - 12MM, Kam se poděla normální auta?
Souhlasím s 540, to je úžasná alternativa. Podle mne nebudou... - riderhenry, Kam se poděla normální auta?
Mně sedí design jak S/V60, tak S/V90 k oběma kategoriím naprosto...
Poslední inzeráty
1997 rok výroby
120 koní výkon
2 499 ccm objem
1972 rok výroby
230 koní výkon
5 200 ccm objem
1966 rok výroby
330 koní výkon
6 572 ccm objem
1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem
Rušné diskuse
- Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl
89 komentářů - Ptejte se: Malé auto do města a okolí
71 komentářů - Kam se poděla normální auta?
52 komentářů - Na Eibenthal! aneb Autíčkářovy chaotické zápisky z Gumbalkánu
45 komentářů - Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?
44 komentářů - Výběr z nešvarů našich silnic
38 komentářů - Škoda Kamiq Monte Carlo: Nevyrovnaná osobnost
36 komentářů - Volkswagen Taigo 1.5 TSI R-line: Na první pohled
34 komentářů