esmo
Jméno | E B |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 4.9 rok. |
Poslední aktivita | před 1.1 dny |
Komentářů u článků | 314 |
Pozitivních komentářů u článků | 141 |
Negativních komentářů u článků | 17 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Všechny dobrý a pak jsem spatřil tu zlatou hvězdu na tom polštářku. Cigánský sen hadra :D
Za mě jsou barvičky v pohodě, jezděme v barevných autech, hned by ty silnice byly veselejší.
Tvary jsou věc druhá, ale asi se mi to pořád líbí víc, než nová 5er ....
Jo no, to je cena i4 M50 ... ale myslím, že tyhle iX2 za ceníkovku nepůjdou
Za tři mega bych si koupil auta dvě, mírně ojetá. 540i/d a k tomu 718 :-D
Jedno auto nedokáže suplovat různá auta, toho jsem se už dávno přesvědčil.
Ať je M3T jakkoliv super, tak prostě na pohodlnou limuzínu, dodávuk a víkendovej sporťák to prostě nemá ... ale namlouvat si to majitelé mohou, to jo :-)
A víte co by Vám o tom ti účastníci řekli, že jo?
Že jen závidíte, protože takový auta nemáte! (nebo takovýho tátu).
Já jen doufám, že se tihle dementi omotají někde o sloup a nikomu se u toho nic nestane.
Důvody proč ne:
1. Tesla fansboys jsou extrémně otravní lidé, znechutili mi značku
2. Musk je debil
3. Nemá parkovací senzory
4. Nemá páčky pod volantem
5. Nevybírám auto podle toho, jestli má nejlepší poměr cena/výkon, ale podle toho jestli se mi líbí
Abych se přiznal, tak tomu úplně nerozumím. Mezi spalováky byly vždycky automobilky, které se zaměřovaly na sportovní vozy, pěstovaly si svoje knowhow, čerpaly z dlouholetých zkušeností a vývoje.
A teď s nástupem EV dělá sporťáky každá druhá značka, i ty které se tím nikdy nezabývaly.
Myslel jsem, že je to pouze elektromotrem. Máme zrychlení za XY, tak tomu budeme prostě říkat sporťák.
Ty tady ale Dane píšeš, že to auto funguje i v jiných ohledech, tak čím to je? Je sporťák tak jednoduché udělat?
Jeeee to mi říká tata, nemaluj po sobě, dělají to úplně všichni :-)
Pointu chápu, ony chtějí víc vydělat a dělat to na sebe. Zákazník zase pokud chce koukat na tu svoji oblíbenou, tak mu nezbývá než zaplatit.
Ne vůbec jsem si to nikdy nezaplatil a vůbec jsem nezjistil, že to je v podstatě scam ! :D
Tetování, ano přijde. Silikony too much.
No já právě z tvé recenze nepochopil v čem je toto víc pravé AMG, než předchozí generace. Předchozí generaci jsem bral jako AMG lite, třeba jako M340i. Prostě přiostřená sériová verze.
Nicméně ten čtyřválec mi nejde přes hubu i kdyby to mělo být echt AMG s klecí uvnitř ... :-)
*Zamačkávám slzu a dál koukám na inzerce C43 AMG předešlé generace*
Protože nevidím jediný důvod, proč pořizovat tuhle novou, ještě za ten, pro mě, nekřesťanský peníz :D
Za mě je to už moc, předešlá generace ještě s normálním čumákem a normálním profilem se mi líbila víc.
Probírám se ze sváteční letargie, tak taky přispěju.
Mimo silnice mi vadí nejvíce Tesla, mám z ní obdobné pocity jako více lidí zde. Neznám fanatičtější fanoušky značky, než jsou teslisti. Dělají těm autům medvědí službu a byť to jsou auta asi dobrá, nikdy bych si Teslu právě kvůli těm ultra fans nepořídil.
Jinak mě spíš štve konkrétní chování, než určitý typ vozidel nebo aut. Ano pořád platí že k BMW tíhnou keketi, k Audi důležitá hovada ... ale taková se najdou i v Octáviích nebo Fiatech.
Co mě spíš vytáčí je lepení se, problikávání, zbytečné riskantní předjíždění / podjíždění, nepoužívání směrovek ... a vole ultra nejvíc když sedíš v nové prémii a stejně si držíš telefon u ucha protože seš moc velkej kokot na to aby sis propojil mobil s infotainmentem a používal handsfree .... za to bych liskal.
Koupit co nejmladší G30 a jezdit s ní dokud to jde, nic jiného nezbývá ... :-)
Spíš 440i, 340i v mých očích už docela zestárla. Zato 440i v coupé mi přijde hezčí a hezčí. Ideálně něco s M Performance exhaustem v zadokolce, ale to už asi budu chtít moc.
Otec už to dělá stejně a já se taky budu urgentně snažit příští rok sehnat co nejméně jeté auto z této doby (Fko/W205) a to si pokud možno nechat co nejdéle. Co se vyrobilo 2021+ mi už z mého autíčkářského pohledu smysl nedává.
Hodně plnohodnotných míst k sezené jako třeba v té nové M2, která má vzadu míň místa než předchozí / lehčí generace? Ajo :D
Ne že by kupující této pičoviny za 5 mega koukal na spotřebu.... ale jo, za 5mio se dá koupit tolik krásných aut...
V designu vede v aktuálních modelech MB. V motorech BMW. Kdyby to tak šlo nakombinovat dohromady ...
Nááádhera, konečně po dlouhé době auto, který bych jakože opravdu chtěl :-)
Poslal jsem ti tam srdíčko, ale vyloženě bylo zcenzurováno "anti-gay" filtrem :(
Nedávno jsem za tím jel a musím říct, že se mi to na živo fakt líbí. Zadek bych nazval vyloženě hezkým. Na fotkách mi to už přijde horší (možná ta bílá), ale jinak těmto odvážným designovým pokusům, co Hyundai zkouší, fandím. Jen bych se teda ještě přimluvil za doplnění specifikační tabulky do recenze, díky :-)
Udělej pak prosím ještě blog o své cestě Japonskem ... strašně dlouho se tam chystám, bohužel zatím nevyrazil. Velmi by mě to zajímalo :D
Tož já "filtrem" nazývám jakoukoliv dodatečnou úpravu. Nicméně, chtěl jsem hlavně podotknout to, že na žádné z fotek není snaha o to ukázat pravou povahu barvy, když už se tomu autor v textu vysloveně věnuje :-)
Škoda že většina fotek obsahuje barevný filtr a nevystihnou tak tu individual barvu, která nemá být černá :-D
Jinak jo, M3 v kombi je určitě perfektní do-it-all auto, pokud máš místo jen na jeden vůz (bez těch komických skořepin teda) :-)
Za mě existuje výkonová hranice, kdy je manuál ve sportovním autě fajn, ale jakmile onu hranici překročíš, tak je to spíš jen na obtíž.
Bavíme se samozřejmě o víkendovce. Na každodenní popojíždění je prostě automat lepší.
Není tu někdo, kdo jezdil jak M2C tak toto a dokázal by mi popsat svoje subjektivní vjemy? :-)
To červený čalounění podlah je hodně nešťastný ... na druhou stranu, když tam vlezu po tenise s botama od antuky, tak to skvrny zamaskuje lépe, než klasická černá :D
Tyjo, překvapuje mě ta váha, pokud se nejedná o překlep :O
Zas bych musel být negativní a to nechci, tak tomu aspoň pochválím přední a zadní lampy :D
Wheelbase je taky větší u M4, takže teoreticky je auto pohodlnější na nerovnostech, tak jako v případě generace F (tolik neposkakuje).
A předokolní Mégane RS má zase 7:40. Jak moc vypovídající jsou ty časy? Nijak.
Asi jen napíšu, že tohle "malé entry M", je na šířku větší, než aktuální generace 5er. Osobně moc nevidím důvod, proč se zbavovat stávající M2C, snad jen kvůli pohodlí a každodenní použitelnosti. Nicméně jako víkendovka je předchozí generace lepší.
Sato: Myslíš to ultimátní dotykové centrum s klavírovým lesklým lakem? :D
Přemýšlím, co bych si za 3-4 koupil já, když bych musel velký auto. Panameru asi?
Auto jako takové mi vůbec nic neříká, ale ty prosluněné fotky panečku ... super :-)
Nevím, asi chci spíš vidět v plamenech dnešního průměrného zákazníka moderního automobilu, protože to jsou lidi, kterým se velký kola, spousta displejů a obrovské rozměry, prostě líbí :D
Tak pokrytecké je to ze strany automobilky, konkrétně neznám žádného člověka v mém okolí, který by si liboval v tomto zvukovém doprovodu. Nicméně, moje bublina je taky docela dost autíčkářsky zkreslená :D
Poslední komentáře
- Rob, u blogu M135i - Full BMW experience
Sázej to sem, velice dobré čtení. Díky za něj - sheogh, Report z Kafe&Kár Brno vol.48 + pozvánka...
Jeste by mohl byt "zimni special" presne tu (az napadne... - gathis, u blogu Zpátky do autominulosti......
Svět se hrozně změnil. Je to vidět i na prezentaci automobilek,... - sheogh, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Zase krabice s pruzory misto oken, priste bude periskop? Jinak... - afro-r1, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Coze? Prolomit dogma cislo 1 designu soucasnych aut: vsechna... - mariov8, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
GO5 z počátku 30tých let byl po válce "inspirací"... - Zajda, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Ještě tak o třetinu levněji a už to začne dávat smysl. Design... - martin_100, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Btw ty mě tu nabádáš ke Schwarz systému což taky neni dobře.... - martin_100, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Proč mi má samoživitelka co sotva utahne nájem přispívat... - jazet, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
Kýčovitost dneska letí. - afro-r1, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
RR je decentnost sama. Maybach je naopak kycovitejsi nez S Klasse.... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Teď mne napadá: jestliže baterka je v podvozku a motor (v základní... - Sato, u blogu M135i - Full BMW experience
Rádo sa stalo, chcel som počkať aspoň dve, tri ostrejšie... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Jenom na okraj: z 15 cm ve výšce Elroq 13 pros... prohospodařil... - bkralik, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Frodo: Já teda opět nevím, ale na těch "výkresech"...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
409 koní výkon
6 162 ccm objem
1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem
2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů