
esmo
Jméno | D C |
---|---|
Bydliště | Brno-venkov |
Registrace | před 3.9 rok. |
Poslední aktivita | před 2.3 dny |
Komentářů u článků | 283 |
Pozitivních komentářů u článků | 124 |
Negativních komentářů u článků | 15 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Udělej pak prosím ještě blog o své cestě Japonskem ... strašně dlouho se tam chystám, bohužel zatím nevyrazil. Velmi by mě to zajímalo :D

Tož já "filtrem" nazývám jakoukoliv dodatečnou úpravu. Nicméně, chtěl jsem hlavně podotknout to, že na žádné z fotek není snaha o to ukázat pravou povahu barvy, když už se tomu autor v textu vysloveně věnuje :-)

Škoda že většina fotek obsahuje barevný filtr a nevystihnou tak tu individual barvu, která nemá být černá :-D
Jinak jo, M3 v kombi je určitě perfektní do-it-all auto, pokud máš místo jen na jeden vůz (bez těch komických skořepin teda) :-)

Za mě existuje výkonová hranice, kdy je manuál ve sportovním autě fajn, ale jakmile onu hranici překročíš, tak je to spíš jen na obtíž.
Bavíme se samozřejmě o víkendovce. Na každodenní popojíždění je prostě automat lepší.

Není tu někdo, kdo jezdil jak M2C tak toto a dokázal by mi popsat svoje subjektivní vjemy? :-)

To červený čalounění podlah je hodně nešťastný ... na druhou stranu, když tam vlezu po tenise s botama od antuky, tak to skvrny zamaskuje lépe, než klasická černá :D

Tyjo, překvapuje mě ta váha, pokud se nejedná o překlep :O

Zas bych musel být negativní a to nechci, tak tomu aspoň pochválím přední a zadní lampy :D

Wheelbase je taky větší u M4, takže teoreticky je auto pohodlnější na nerovnostech, tak jako v případě generace F (tolik neposkakuje).

A předokolní Mégane RS má zase 7:40. Jak moc vypovídající jsou ty časy? Nijak.

Asi jen napíšu, že tohle "malé entry M", je na šířku větší, než aktuální generace 5er. Osobně moc nevidím důvod, proč se zbavovat stávající M2C, snad jen kvůli pohodlí a každodenní použitelnosti. Nicméně jako víkendovka je předchozí generace lepší.

Sato: Myslíš to ultimátní dotykové centrum s klavírovým lesklým lakem? :D

Přemýšlím, co bych si za 3-4 koupil já, když bych musel velký auto. Panameru asi?

Auto jako takové mi vůbec nic neříká, ale ty prosluněné fotky panečku ... super :-)


Nevím, asi chci spíš vidět v plamenech dnešního průměrného zákazníka moderního automobilu, protože to jsou lidi, kterým se velký kola, spousta displejů a obrovské rozměry, prostě líbí :D

Tak pokrytecké je to ze strany automobilky, konkrétně neznám žádného člověka v mém okolí, který by si liboval v tomto zvukovém doprovodu. Nicméně, moje bublina je taky docela dost autíčkářsky zkreslená :D

Taky mi to přijde až moc přísné, GTD dost lidí volí, protože chtějí svižný dieselový golf. Nemyslím si, že by si to lidi kupovali jako závodničku.

Doufám, že k recenzi nové M2 bude pořádná galerie, aby vynikla ten ... ten krásný design :-D


Malá výtka směrem ke galerii, chybí mi tu fotky volantu, sedaček a přístrojového štítu :-)
Auto je jinak strašně krásný, bohužel by mi vadila absence V8 ...


Ať mám rád Čínu nebo ne, velkej pick up v s touto cenovkou je úctyhodnej počin ...

Super článek, alespoň jsem se zase dovzěděl něco nového :-)
Na facelift pro rok 2024 se těším, doufám že zůstane v nabídce V300d ... nedivil bych se ale, kdyby z toho udělali hybrid.

Je to sympaťák, u práce na ulici stojí hned dva v takové vojenské olivové. Jako umírněná alternativa k Nku, why not.

Supra good, taky po ní pokukuji místo Nka .... nová Z4 je ošklivá, asi jako zbytek aktuální produkce BMW :D

Všechno super, i ten design bych přežil a pak bum cena 1,7mio.
Oke bro :-)


Jakože to svezení je tak dobrý, že by dal přednost tomuto před Porsche? No nevím nevím ...

Joooo, M3 konečně Touring, potřebujeme vozit hodně věcí! Ale chci tam skořepiny, protože jsem vlastně závodník !
Chjo :-)

Styděl bych se s tímto parkovat před Hiltonem, ale jinak souhlas :D

No vzhledem k tomu, že lidi asi jsou schopni ty holobyty kupovat, tak jim to finančně dávat smysl musí :D
Nicméně já sám bych po tom nesáhl, to raději auto o třídu níž, ale vybavené.

A je toto skutečně problém prémie, nebo souseda, který chce za každou cenu značku a na zbytek nemá?


Pánové a dámy, nevíte zde náhodou někdo, jak je to s koženou přístrojovkou pro lci 3er?
V konfigurátoru to nikde nevidím ... předchozí generace to měla v rámci Individual.

Mění se klima? Nepopiratelně.
Může za to i člověk? Nepopiratelně.
Jsou lidi přilepující se k asfaltu idioti? Rozhodně.
Měli bychom se snažit snižovat emise? Rozhodně.
Pomůže tomu slepé tlačení normy Euro 6 a elektromobilů? Ne.

Už to vidím a chápu, teda vlastně nechápu...co to sakra je ?! :D

Otec si třeba nový BMW už nekupuje, právě kvůli budíkům. Takže jako jo, jsou lidi, kteří to nepřekousnou.


Označení M(light) mě neuráží, diesel taky ne, ani ta čtyřkolka ne. Ale váha vozu v kombinaci s tou karbonovou střechou mi přijde úsměvná :-)
K designu se asi vyjadřovat konkrétně nebudu, to s poslední generací BMW velká bída a facelift to v mých očích jenom zhoršil :D


Možná vím, proč nedostane nástupce. Neuvědomuji si, že bych to snad na silnici někdy viděl :D
Ale ani mi nepřijde, že by ty jetý kusy stály nesmysl. Je toho škoda ...

Je to sympatický malý autíčko. Asi bych volil spíš toto, než fábii :D

Já mám naopak pocit, že se interiéry Fordů s poslední generací zlepšily, tak říkajíc "poevropštěly".
Neměl bych problém si pořídit třeba Focuse ST.

Ty fotky jsou fakt dobrý!
Auto jako takový se mnou nic nedělá. Ale věřím, že někomu to může připadat hezký a stylový. Asi takovým těm co sedí v Tesle a menežujou byznys z auta, protože musí hodinu dobíjet.
Poslední komentáře
- FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Tak na jednu stranu, čím míň lidí, tím víc kafe pro nás..... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Lidi budou problém. Já mám takový dojem, že už před lety... - FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Souhlasím, jen to chce pár lidí aby to mělo cenu. A taky... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti.... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Já sem určitě pro! Klidně i letos, ale to by se to muselo... - Štěpán, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :) - Sato, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Pride mi to ako auto ktore vam vyberie manzelka kotra nerada... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit: https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/ Už... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady... - Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme...
Poslední inzeráty
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů