E „esmo“ B
| Bydliště | Evropa |
|---|---|
| Registrace | před 6.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.2 měs. |
| Komentářů u článků | 322 |
| Pozitivních komentářů u článků | 142 |
| Negativních komentářů u článků | 21 |
Posledních 50 komentářů
Jezdím Véčkem, Apple Car lze, nejpohodlnější dodávka díky vzduchovému podvozku, nejlepší jízdní vlastnosti v této třídě na míle vzdálená a taky nejtižší.
Tak buďto základní 911, nebo vrcholná 981, ikdyž já bych za tu cenu už šel do novější 982 Spyderu a měl 4.0L motor
Konečně nějaký echt auto na test, Spyder je moje slabina, bohužel jsem zatím neměl příležitost :( ... snad jednou.
Obdivoval jsem toho místa na zadních sedačkách a pak bum, kufr vypadající menší než kabelka mé přítelkyně. Ale máš pravdu, koukám na litry a není zas tak malej - jen to budou asi litry do vrchu, než do hloubky.
Máš recht, na dotaci jsem úplně zapomněl. Ale furt si to nebudou hromadně kupovat mladí kluci jako benzínový Nka (já). Tu cílovku tam prostě pořád nevidím ...
Ja se právě podíval na ten komicky malej kufr Nka a všechna ta využitelnost byla ta tam. :D
M2 začíná na 1,9, ale víš jak je to se slevami u BMW. V Cartecu třeba úplně nejetá za 1,8.
Ale ano, chápu, je to jen můj specifický úhel pohledu :-)
Dám 1,8mio ze své kapsy za M2 nebo za Hyundai? No dlouho jsem se rozmýšlet nemusel.
Tohle si na rozdíl od i30N bude hledat cílovku těžko.
Známej má 6.4 Chargera a dost mě od použití v zimě odrazuje, respektive on s tím sám v zimě ani nejezdí.
Tady na Moravě nejsou žádné závěje, spíš bych sám měl obavu o to, jak je ta zadokolka schopná v americkém vozu - u BMW bych třeba strach neměl.
Všechny dobrý a pak jsem spatřil tu zlatou hvězdu na tom polštářku. Cigánský sen hadra :D
Za mě jsou barvičky v pohodě, jezděme v barevných autech, hned by ty silnice byly veselejší.
Tvary jsou věc druhá, ale asi se mi to pořád líbí víc, než nová 5er ....
Jo no, to je cena i4 M50 ... ale myslím, že tyhle iX2 za ceníkovku nepůjdou
Za tři mega bych si koupil auta dvě, mírně ojetá. 540i/d a k tomu 718 :-D
Jedno auto nedokáže suplovat různá auta, toho jsem se už dávno přesvědčil.
Ať je M3T jakkoliv super, tak prostě na pohodlnou limuzínu, dodávuk a víkendovej sporťák to prostě nemá ... ale namlouvat si to majitelé mohou, to jo :-)
A víte co by Vám o tom ti účastníci řekli, že jo?
Že jen závidíte, protože takový auta nemáte! (nebo takovýho tátu).
Já jen doufám, že se tihle dementi omotají někde o sloup a nikomu se u toho nic nestane.
Důvody proč ne:
1. Tesla fansboys jsou extrémně otravní lidé, znechutili mi značku
2. Musk je debil
3. Nemá parkovací senzory
4. Nemá páčky pod volantem
5. Nevybírám auto podle toho, jestli má nejlepší poměr cena/výkon, ale podle toho jestli se mi líbí
Abych se přiznal, tak tomu úplně nerozumím. Mezi spalováky byly vždycky automobilky, které se zaměřovaly na sportovní vozy, pěstovaly si svoje knowhow, čerpaly z dlouholetých zkušeností a vývoje.
A teď s nástupem EV dělá sporťáky každá druhá značka, i ty které se tím nikdy nezabývaly.
Myslel jsem, že je to pouze elektromotrem. Máme zrychlení za XY, tak tomu budeme prostě říkat sporťák.
Ty tady ale Dane píšeš, že to auto funguje i v jiných ohledech, tak čím to je? Je sporťák tak jednoduché udělat?
Jeeee to mi říká tata, nemaluj po sobě, dělají to úplně všichni :-)
Pointu chápu, ony chtějí víc vydělat a dělat to na sebe. Zákazník zase pokud chce koukat na tu svoji oblíbenou, tak mu nezbývá než zaplatit.
Ne vůbec jsem si to nikdy nezaplatil a vůbec jsem nezjistil, že to je v podstatě scam ! :D
Tetování, ano přijde. Silikony too much.
No já právě z tvé recenze nepochopil v čem je toto víc pravé AMG, než předchozí generace. Předchozí generaci jsem bral jako AMG lite, třeba jako M340i. Prostě přiostřená sériová verze.
Nicméně ten čtyřválec mi nejde přes hubu i kdyby to mělo být echt AMG s klecí uvnitř ... :-)
*Zamačkávám slzu a dál koukám na inzerce C43 AMG předešlé generace*
Protože nevidím jediný důvod, proč pořizovat tuhle novou, ještě za ten, pro mě, nekřesťanský peníz :D
Za mě je to už moc, předešlá generace ještě s normálním čumákem a normálním profilem se mi líbila víc.
Probírám se ze sváteční letargie, tak taky přispěju.
Mimo silnice mi vadí nejvíce Tesla, mám z ní obdobné pocity jako více lidí zde. Neznám fanatičtější fanoušky značky, než jsou teslisti. Dělají těm autům medvědí službu a byť to jsou auta asi dobrá, nikdy bych si Teslu právě kvůli těm ultra fans nepořídil.
Jinak mě spíš štve konkrétní chování, než určitý typ vozidel nebo aut. Ano pořád platí že k BMW tíhnou keketi, k Audi důležitá hovada ... ale taková se najdou i v Octáviích nebo Fiatech.
Co mě spíš vytáčí je lepení se, problikávání, zbytečné riskantní předjíždění / podjíždění, nepoužívání směrovek ... a vole ultra nejvíc když sedíš v nové prémii a stejně si držíš telefon u ucha protože seš moc velkej kokot na to aby sis propojil mobil s infotainmentem a používal handsfree .... za to bych liskal.
Koupit co nejmladší G30 a jezdit s ní dokud to jde, nic jiného nezbývá ... :-)
Spíš 440i, 340i v mých očích už docela zestárla. Zato 440i v coupé mi přijde hezčí a hezčí. Ideálně něco s M Performance exhaustem v zadokolce, ale to už asi budu chtít moc.
Otec už to dělá stejně a já se taky budu urgentně snažit příští rok sehnat co nejméně jeté auto z této doby (Fko/W205) a to si pokud možno nechat co nejdéle. Co se vyrobilo 2021+ mi už z mého autíčkářského pohledu smysl nedává.
Hodně plnohodnotných míst k sezené jako třeba v té nové M2, která má vzadu míň místa než předchozí / lehčí generace? Ajo :D
Ne že by kupující této pičoviny za 5 mega koukal na spotřebu.... ale jo, za 5mio se dá koupit tolik krásných aut...
V designu vede v aktuálních modelech MB. V motorech BMW. Kdyby to tak šlo nakombinovat dohromady ...
Nááádhera, konečně po dlouhé době auto, který bych jakože opravdu chtěl :-)
Poslal jsem ti tam srdíčko, ale vyloženě bylo zcenzurováno "anti-gay" filtrem :(
Nedávno jsem za tím jel a musím říct, že se mi to na živo fakt líbí. Zadek bych nazval vyloženě hezkým. Na fotkách mi to už přijde horší (možná ta bílá), ale jinak těmto odvážným designovým pokusům, co Hyundai zkouší, fandím. Jen bych se teda ještě přimluvil za doplnění specifikační tabulky do recenze, díky :-)
Udělej pak prosím ještě blog o své cestě Japonskem ... strašně dlouho se tam chystám, bohužel zatím nevyrazil. Velmi by mě to zajímalo :D
Tož já "filtrem" nazývám jakoukoliv dodatečnou úpravu. Nicméně, chtěl jsem hlavně podotknout to, že na žádné z fotek není snaha o to ukázat pravou povahu barvy, když už se tomu autor v textu vysloveně věnuje :-)
Škoda že většina fotek obsahuje barevný filtr a nevystihnou tak tu individual barvu, která nemá být černá :-D
Jinak jo, M3 v kombi je určitě perfektní do-it-all auto, pokud máš místo jen na jeden vůz (bez těch komických skořepin teda) :-)
Za mě existuje výkonová hranice, kdy je manuál ve sportovním autě fajn, ale jakmile onu hranici překročíš, tak je to spíš jen na obtíž.
Bavíme se samozřejmě o víkendovce. Na každodenní popojíždění je prostě automat lepší.
Není tu někdo, kdo jezdil jak M2C tak toto a dokázal by mi popsat svoje subjektivní vjemy? :-)
To červený čalounění podlah je hodně nešťastný ... na druhou stranu, když tam vlezu po tenise s botama od antuky, tak to skvrny zamaskuje lépe, než klasická černá :D
Tyjo, překvapuje mě ta váha, pokud se nejedná o překlep :O
Zas bych musel být negativní a to nechci, tak tomu aspoň pochválím přední a zadní lampy :D
Wheelbase je taky větší u M4, takže teoreticky je auto pohodlnější na nerovnostech, tak jako v případě generace F (tolik neposkakuje).