
esmo
Jméno | Dominik Černík |
---|---|
Bydliště | Brno-venkov |
Registrace | před 3.3 rok. |
Poslední aktivita | před 8.8 hod. |
Komentářů u článků | 241 |
Pozitivních komentářů u článků | 101 |
Negativních komentářů u článků | 13 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů


Označení M(light) mě neuráží, diesel taky ne, ani ta čtyřkolka ne. Ale váha vozu v kombinaci s tou karbonovou střechou mi přijde úsměvná :-)
K designu se asi vyjadřovat konkrétně nebudu, to s poslední generací BMW velká bída a facelift to v mých očích jenom zhoršil :D


Možná vím, proč nedostane nástupce. Neuvědomuji si, že bych to snad na silnici někdy viděl :D
Ale ani mi nepřijde, že by ty jetý kusy stály nesmysl. Je toho škoda ...

Je to sympatický malý autíčko. Asi bych volil spíš toto, než fábii :D

Já mám naopak pocit, že se interiéry Fordů s poslední generací zlepšily, tak říkajíc "poevropštěly".
Neměl bych problém si pořídit třeba Focuse ST.

Ty fotky jsou fakt dobrý!
Auto jako takový se mnou nic nedělá. Ale věřím, že někomu to může připadat hezký a stylový. Asi takovým těm co sedí v Tesle a menežujou byznys z auta, protože musí hodinu dobíjet.

Jestli ta cena na konci článku je reálná, tak mi to přijde vážně super ...


Nko je tady to nejtestovanější na webu :D ... Hyundai to vyloženě rád půjčuje

Cayenovi ale můžeme poděkovat za to, že Porsche stále může dělat ty super auta co nás zajímají.

Doufám, že to má tak bídně vyřešenej dotykovej interiér jako Roma :-)

Pamatuju jak Vavris ve své video-recenzi na konci řekl, že má chuť hned jít a jedno si koupit ! ... Teď na konci roku přemítal, co má vlastně pořídit a doposud Nko nemá doma, ha! :D

Jo je to dobrý, to je asi to slovo. Chápu že z toho někdo učůrává, když nic lepšího/dražšího v životě neřídil, ale od novinářů bych čekal víc objektivity. Ale zas za tu cenu ... :D

Aneb všichni kluci co si koupili pětkové F10 a teď plačou, že do servisu sypou jednou tolik co do starších E60 :D

Je to Nko, zas ale taková modla to není, jak se někteří tváří :D

Já jsem letos pochopil o čem je 911, takže mám novou modlu.
Pak jsem si konečně zajezdil s V8 od BMW, už vím, že se s tím dá v klidu žít.
Zjistil jsem, jak jsou jetý 4er F36 rozvrzaný.
Pojezdil Rakousko a Švýcarsko s T6.
Odstěhoval kamaráda v IVECU.
A denně jezdil Hjondajem.

No právě! Za tyhle ceny se kupují už jiné značky... ale jak se dívám na tipcars, za co se to skutečně prodává, to už dává smysl o něco větší.
Ovšem co se s cenou takovýho auta stane po 4 letech, až to člověk ojezdí....no raději od toho ruce pryč :D

Mně se to líbí, udělaly mi radost i dvě skutečné koncovky výfuku :D ... pak jsem ale scrolloval ještě níž na cenu a už mi to smysl nedává :D

To už se při nájezdu 45tis ročně docela prodraží, ale míň bych asi ani nečekal.
Sakra docela jsem zas zatoužil po starým autě :D

Dobrej tip, ale jsou kusy za 300k v pohodě? Neutopí v tom člověk pak moc peněz za servis?

Úprava auta u GT Sports +10 styl na ulici.
Camaro na čtvrt plynu je samozřejmě nesmysl, autíčkaři auta kupují srdcem, ne aby využili na plno jeho výkon. To bychom všichni jezdili octávkama....

Za 7 s N55? To skutečně? :D Vím že s 540i jsem zcela běžně jezdil za 8, proto mě zaujala spotřeba toho jejich osmiválce.
Jízda na spotřebu u M550i pak šla za 7,7 :D

Osma kabrio jako taková je krásná a zbytečná, super auto ve své třídě. Co mě ale nejvíc překvapilo, je motor. S tou věcí se dá jezdit, úplně normálně, za 8,5l/100km.... to bylo pro mě naprosté wtf ...

Po Brně Nka velmi často, GR Yarisů taky víc než bych si myslel ... je vidět že se to prodává a ten Stinger se naopak neprodává, toho jsem viděl na silnici snad dvakrát :D


Někdo z Hyundaie ti prcá manželku, nebo co?

To Céčko se čtyřválcem bolí, au.

Po tolika letech a pořád plačking nad ledvinama?
Vždyť BMW nabízí přehršel různých tvarů a velikostí masek. Stačí si jen vybrat :-) ... zrovna toto bych jim za zlé neměl.
Monstrózní upatlané displeje ale jo.

Jaký campy, jaký benzínky? Ale no tak ...


Loď se v Prahe asi parkuje těžko, true ...

Nemám rodinu, normálním V-Classem jsem schopen jezdit každej den. Sám... Takže i Marcem bych klidně sám, nebo s přítelkyní jezdil na denní bázi :D
Teď razíme na týden do Rakouska/Švýcarska s T6 ve kterým máme vestavbu na nějaký to týdenní bytí. Klidně bych to za tenhle MB vyměnil ...


Tak s tímto se dá jezdil i daily ne? S karavanem nejspíš ne. Tak to auto vnímám já...

jo jsem kretén, nevšiml jsem si toho "bez DPH" :-)

Jsem příjemně překvapen tou cenou. Myslel jsem že V300d Marcó Pólo bude stát daleko víc...ceníkovka co uvádíte, stála otce předváděčka klasické 300d v Reichu. Kde je chyba ?!


120d jezdí hodně, dokážu si představit, že bude jezdit relativně dost i 220d. Chlap to koupí ženské, bude mít stylový kupátko, proč ne.
Ale jinak je to ošklivý, a náznak powerdome na kapotě je absolutně k smíchu.

What? Právě že to smysl má. Top konfigurace 308 vs top konfiguraci Octávie ve formě RS. Co je na tom tak nepochopitelného?

Moc krásnej kus auta. Ale jestli bych dal přes mega za 96kW Peugeot? Uffff....To bych si spíš volil tu limetkovou RS, která se tu před časem testovala...

Vždycky se mi líbil ze Škoda produkce Kamiq a tady to vypadá, že si určité designové prvky vypůjčili...takže se mi už docela líbí i tenhle Karoq.
Ale absenci točítka na ovládání hlasitosti jim stejně nikdy neodpustím ! :D

Líbí se mi, jak to BMW dělá hůř a hůř :-) (pro mě)
Fiknout tam obrovskej displej, oddělat knoflíkové ovládání klimatizace a výhřevu sedadel? Ne to nestačí, ještě odděláme řadičku a strčíme tam nějakej knoflík po vzoru koncernu. Good job Bavoři :-)

Mně se ti francózi prostě líbí. Jen by to asi chtělo nějakou lehce výkonnější motorizaci, než tady toho lenocha.

Proč by měl proboha tady někdo závidět někomu pětku?
Nejsme na Novinkách. V pětce dneska jezdí opravdu kde kdo.
Mínusy jsou spíš k tomu, že je autor překvapen, že je to lepší než Superb :D

Musím se přiznat, že mi tohle auto imponuje, vybrat zadní sedačky, narvat tam kola a cestovat, nebo tam rovnou vzadu přespat.
Škoda že tu nemáš víc fotek z interiéru + nějakou specifikační tabulku :-)

Nechápu k čemu tohle auto má být?
U minulého zaměstnavatele návštěvy po areálu vozil řidič v Caravelle, tak možná na tohle...
Poslední komentáře
- man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Já teda jezdim po Praze E60 530xi n52b30 v automatu a nedám... - pickozudovozu, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Jasný, 130k ve městě využiješ… - Frodo, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
To je tedy tip. K čemu že bude 265 koní do města s dlouhou... - man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=356917242&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=6e82620c-08e3-374c-4c18-f451fb7acd2a&ref=srp Pak... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Grazie mille. Speriamo che alcuni vendano. - StreetPro, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Velmi koukatelne... congratulazioni, applauso... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ach tak, děkuji za objasnění… - Oris, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle... - Junior, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Těch ceedu, co vypadají jak Panamera z Wishe, potkávám v poslední... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
nelze - Ferrari se trhlo a odchází i s blokem motoru od trojzubce... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Škoda, já doufal ve vrcholné verzi v osmiválec od Ferrári... - 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat....
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů - Existuje ideální kokpit?
43 komentářů