
geralt
Jméno | Petr Graulich |
---|---|
Bydliště | Praha 5 |
Registrace | před 4.2 rok. |
Poslední aktivita | před 4.0 měs. |
Komentářů u článků | 36 |
Pozitivních komentářů u článků | 18 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
tolik písmenek a přitom stačilo napsat: s BEV zastavíte, protože musíte - s ICE protože chcete.
už se těším na reportáže, až podobní nadšenci dorazí k obsažené nabíječce...
Volvo V70 či S60 na platformě P2 (2000-2008), nebo nějaký SAABy.. prostě tlačítka na všechno, nightpanel jako bonus
Multipla z fota v clanku má úplně nejvic boží kola!
Důležitější otázka, než "jaká" budou auta, je "pro koho"...
takže prcat spotřebu a užívat si spalovak, dokud muzem, at je na co vzpomínat.
P.S. vůbec mi nejde o rychlost jízdy, pouze o svobodu jet si kdy chci kam chci s kým chci a taky s kým nechci :-)
Fiat Panda typ 169 (03-12), nikoli ta nová oteklá. 1.2 čtyřválec 44 či 51kW. Kdo nezkusil, nemůže pochopit, jak je to auto perfektně vymyšlené. Nijak zásadně nerezne. Na trhu však pěkných moc není, majitele nemají úplně důvod se jich zbavovat... 100hp má z továrny zbytečně tvrdý podvozek a blbě se bude shánět plecharina a vnější plasty. Čtyřkolek jezdí v Alpách mraky (A i I), ježn už tak není úplně primitivní a má kratší převodovku
Stíhačka typu Passat v dyzlu, tos mě pobavil Trinome :-) Z pozice obyčejneho pobíječe much (cti projektanta) se naštěstí jednalo o kontrolu stavby cca 2-4x měsíčně, takže se to dalo vydržet. Horší sedacky jsem nezažil :-D
A teď vážně, Trinome, jaký povoz provozuješ?
vazne je nutne na autickari publikovat clanek "jak jsem dojel do Mnichova"? :/
Asi jo... takze matne vzpominam, kdyz jsem tam jezdil na kontrolni dny, nikoli na vylet s doprovodnym vozem: to takhle v 6 vstanete a jede se, cesta trva 3-3,5h s max. jednou prestavkou na curani, tankovat netreba. Jednani zacina v 10. Na stavbe/stavenisti zadna nabijecka neni. Nasledne je velmi zadouci stihnout odjezd pred 14. hodninou, jinak hrozi slusna zacpa, takze widersehen, Abfahrt a i s pricpanim kolem Regensburgu jsme nejpozdeji v 6 doma... jestli nekdo touzi vstavat drive a vracet se pozdeji, aby mohl koukat na netflix na nabijecce, je to jeho volba. Bylo by fer si priznat, ze baterkac je fajn na rozvod pizzy a nedelat z nej universalni reseni s nutnosti oslovat, ze lze vubec nekam dojet ;)
Vzdycky jsem fandil Subaru vic nez Mitsu. Kdysi jsem hodne chtel Forestera 2.5xt, libila se mi filosofie boxeru a symetrického mechanického AWD, ac ho asi nepotrebuju :) ... to co nabizi souhvezdi plejad v soucasne dobe, je hodne smutne, cvt je absolutni no-go a adekvatni motor aby clovek hledal za Atlantikem... vazne v tom nekdo vidi pokrok? za mě spise sikmo vzad
Mříž umí Volvo už dávno, standard v XC70 a pasuje i do obyč V70, kde jsou standardem sítě integrované v opěradlech... pokrok holt nezastavis :-D
Isofix je jistě fajn, ale pozor na vahove omezení, je do 18kg. Pro větší/tezsi děti už jen na pásy. Každopádně protisměrná sedačka je základ.
Jsem tuze rád, že nemusím řešit korporátní emise a jiné píčoviny a může jezdit, čím chci! Aktuálně produktem již neexistující automobilky.
@elzyx: to o fajn prestavkach bych vyenchal, predchozi uvaha je jasna, ale velebit povinne prestavky je imho zbytecny... proste je to voser, jelikoz nemas volbu. Ja si z benzinem taky muzu udelat prestavku, ale hlavne NEMUSIM:) Pockej az ukoncis vyberko na manzelku, rozmnozis se... ja napriklad potrebuju jet na itosky temer nonstop, jelikoz dite pozna, kdy ze zastavi a budi se :D
Je to tak, cinska ctyrvalcova volva nemaji s puvodni myslenkou uz spolecneho vubec nic... ja nakonec po mozkovem mysleni poridil na daily jednoho z poslednich vyrobenych saabu, uvidime, co vydrzi. Bohuzel i tady je znat, ze kvalita materialu je oproti 9-5 z 2002-4 ci volvum P2 o dost nizsi, ale ta "poctiva" auta uz jsou proste stara :/
Dost me mrzi, ze aktualne nemam zadny dreamcar, kam se v budoucnu posouvat.
Co jezdec, to nazor... muj nazor je jednoduchy: auto mi musi delat radost! to je cele:) Pro nekoho toto poskytuje spotrebic (prepravni kapsle) typu i30, jiny chce radobyluxus a pohodli volva, dalsi by nevyjel v cemkoli jinem nez nemecke premii, pak tu mame radobyeko elektro atd. I na daily chci auto, ktere me nebude stvat. Na jizdu se chci tesit. Muset jezdit okynou, kajakem nebo jinym spotrebicem, nebudu vubec rad. A to je prece skoda, travit v aute treba 2h (klidne 4,8) denne a muset to nejak prezit. Dekuji nechci. To jsem ale ja. Respektuju, ze 90% dalsich ridicu chce bezudrbovou kapsli a automobilky jim je nabizi.
nekdo povazuje za posledni prave volvo RWD krabice, jiny 850, dalsi uznava generaci P80, mne se libi P2 (ta auta byla siroka a nizka!!), nemala cast komunity jezdi P3 (trochu ford, trochu tluste auto)... jedno je vsak maji vsechna tato auta spolecne a to je vyssi pocet valcu nez 4...rest in pieces Volvo :/
politiku ani ele komentovat nebudu..
nejsem cilovka, ale hnusny je to slusne... kola, cumak, dostat to povinne v praci, tak se stydim
jen taková poznámka: kolik kg baterií je v ntb, mobilu či šroubováku.. a kolik v autě?
diky za odpoved:) prave ze sedim hodne vzprimene a diky dlouhym noham, potrebuju volant pekne k sobe... v 500pujcene na Madeire jsem dost trpel, bude kolena pod bradou nebo byt vybaven jak saxana.. tak to asi budu muset udrzet stare volvo co nejdele
Ještě si dovolím dotaz k posedu za volantem: ve všech italských autech trpím na defaultně nastavené "krátké nohy dlouhé ruce". Mám totiž spíše dlouhé nohy a dám
-li si sedačku akorát, nedosáhnou pohodlné na volsnt. Nejhorší byla asi 500. Jak je zde? Jde vůbec polohovat volant ve dvou osách?
Jsem sám, komu to cely slavný fastback připadá disproporční tj. úzky a vysoky? Splývavá zad (liftback) se mi obecně líbí, ale tyhle konkrétní tvary nějak nedávám..
přetechnizovaná oproti P80 jistě ano, ale jinak je to krásné nízký a široký kombik...
Taky mě trochu děsí, co vybrat, až umře v70ii P2.. baví mě zvuk atmo petivalce! P3 je tlustá od pohledu, to nedám. Současnou produkci Volva nehodlám z principu podporovat. Takže kua co? BMW jde mimo mě.. Mazda 6? Mercedes CLA, CLS? Nebo nám tak zdání spalovaky, ze budu jezdit na kole?
Volvo bylo fajn v dobách, kdy byl základem pětiválec, šlo si připlatit za R6 či V8... tehdy jsem vnímal snahu postavit dobre auto. Teď zbyl jen marketing... Ač bych mohl přesednout do novějšího, brázdim silnice ve stare vrane právě s tím sociálním petivalcem. Opravdu nevím, co novejsiho bych měl pořídit.
@Viola: tento optimismus nesdilim, jelikož větší poptávka po bateriích povede k nedostatku materiálu potřebného k jejich výrobě (zdravíme africké děti do lithiových dolů). Je to stále dokola, je nutný nějaký posun v technologii, baterie má příliš malou energetickou hustotu... kedlubna cajk, příště celer!
Dotace možná, osobně to vidím na uvalení dalších daní na klasické spalovaly... my si tu ekologii rozvracet nenechame!
vmax 250km/h nebo 180? netvrdilo Volvo, že od r. 2020 bude omezení rychlosti na max. 180km/h, protože to zachrání spoustu životů?
schválně kdy začne hate kvůli čínskému původu :-) Volvo má mé sympatie, dokud mělo více než 4 válce... proč? A není to jedno? protože zvuk a ne, není to jedno...
s pětiválcem 2.4 v 15 let staré V70II jezdime s o 1 litr větší spotrebou... tohle ze je pokrok? wtf?
povolvo=polovolvo... nechapu co tim autooprava chtěla rict
Povolvo C30 predface se mi libi moc, otazkou je stav intetieru (trhajici se sedačky) a jaky motor od Fordu zvolit... petivalec bude na hrkani kolem komína zbytecny, navíc je jich malo.
Dobre jsi to trefil Lancii, tu mam taky moc rad, rallyova Delta v barvach martini byla autem meho detstvi...
Az uvidis 9-5ku s "zivotnim" nápisem tak blikni, svezu te a osvetlim, odkud se to slovni spojeni vzalo ;-)
@beastar: renegat uz davno jsem, jelikoz jsem pustil krásnou Aerovku a misto ni poridil V70 D5 (to bylo to auto s napisem "zivot nedocenis", ktery btw nema s bezpečností nic spolecnyho, ale to je na jinou debatu). Ale cervik hlodal a uz zase palim, jako kazdy slusny clovek (no offence), benzin v choulostive saabi B235ce. Tezko rict, kde se ty sympatie berou, pac objektivně neni pro saaba zadny racio duvod. Ale ten pocit je proste k nezaplaceni...
@Perníček: tak jo predface 9-3ng bych jeste toreloval :) zelena je fajn a ten display na vrchu pristrojovky taky, klima se ovlada spoustou tlacitek misto obvyklych kolecek... to by vsechno slo. Nesedi mi treba madlo rucni brzdy, sedacky se snadno osoupou (podobne jako v brejlovci 9-5) a cele ej to pocitove plastove, tezko presne definovat. SportCombi 9-3 se mi zvenku libi moc, ale stejne jsem bral radsi znovu 9-5. Nekdo se saabem konci u 900 og pred nastupem GM, je to dost individualni.
At to lita:)
Presne jak pise Chase, tyhle novy Saaby s plastovym interierem uz neco postradaji, takze ac saabista z techto dvou jednoznacne C70. Kazdy to ma nastavene jinak, ale ja se saabem koncim u 9-5 po faceliftu (tj.do rv. 04,05). Brejlovec uz ne-e, zejmena prave kvuli interieru.
Poslední komentáře
- FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Tak na jednu stranu, čím míň lidí, tím víc kafe pro nás..... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Lidi budou problém. Já mám takový dojem, že už před lety... - FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Souhlasím, jen to chce pár lidí aby to mělo cenu. A taky... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti.... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Já sem určitě pro! Klidně i letos, ale to by se to muselo... - Štěpán, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :) - Sato, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Pride mi to ako auto ktore vam vyberie manzelka kotra nerada... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit: https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/ Už... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady... - Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme...
Poslední inzeráty
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů