
Petr „geralt“ Graulich
Bydliště | Praha 5 |
---|---|
Registrace | před 5.5 rok. |
Poslední aktivita | před 8.7 měs. |
Komentářů u článků | 37 |
Pozitivních komentářů u článků | 18 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů
geralt
22. 5. 2023, 08:34 6tolik písmenek a přitom stačilo napsat: s BEV zastavíte, protože musíte - s ICE protože chcete.
už se těším na reportáže, až podobní nadšenci dorazí k obsažené nabíječce...
geralt
05. 3. 2023, 08:54 1Volvo V70 či S60 na platformě P2 (2000-2008), nebo nějaký SAABy.. prostě tlačítka na všechno, nightpanel jako bonus
geralt
04. 12. 2022, 10:32 3Multipla z fota v clanku má úplně nejvic boží kola!
geralt
30. 11. 2022, 19:18 0Panda ano, ale ta další, typ 169.
geralt
22. 11. 2022, 20:48 2Důležitější otázka, než "jaká" budou auta, je "pro koho"...
takže prcat spotřebu a užívat si spalovak, dokud muzem, at je na co vzpomínat.
P.S. vůbec mi nejde o rychlost jízdy, pouze o svobodu jet si kdy chci kam chci s kým chci a taky s kým nechci :-)
geralt
21. 11. 2022, 08:57 1Fiat Panda typ 169 (03-12), nikoli ta nová oteklá. 1.2 čtyřválec 44 či 51kW. Kdo nezkusil, nemůže pochopit, jak je to auto perfektně vymyšlené. Nijak zásadně nerezne. Na trhu však pěkných moc není, majitele nemají úplně důvod se jich zbavovat... 100hp má z továrny zbytečně tvrdý podvozek a blbě se bude shánět plecharina a vnější plasty. Čtyřkolek jezdí v Alpách mraky (A i I), ježn už tak není úplně primitivní a má kratší převodovku
geralt
08. 3. 2022, 22:25 -3Stíhačka typu Passat v dyzlu, tos mě pobavil Trinome :-) Z pozice obyčejneho pobíječe much (cti projektanta) se naštěstí jednalo o kontrolu stavby cca 2-4x měsíčně, takže se to dalo vydržet. Horší sedacky jsem nezažil :-D
A teď vážně, Trinome, jaký povoz provozuješ?
geralt
08. 3. 2022, 14:19 -2vazne je nutne na autickari publikovat clanek "jak jsem dojel do Mnichova"? :/
Asi jo... takze matne vzpominam, kdyz jsem tam jezdil na kontrolni dny, nikoli na vylet s doprovodnym vozem: to takhle v 6 vstanete a jede se, cesta trva 3-3,5h s max. jednou prestavkou na curani, tankovat netreba. Jednani zacina v 10. Na stavbe/stavenisti zadna nabijecka neni. Nasledne je velmi zadouci stihnout odjezd pred 14. hodninou, jinak hrozi slusna zacpa, takze widersehen, Abfahrt a i s pricpanim kolem Regensburgu jsme nejpozdeji v 6 doma... jestli nekdo touzi vstavat drive a vracet se pozdeji, aby mohl koukat na netflix na nabijecce, je to jeho volba. Bylo by fer si priznat, ze baterkac je fajn na rozvod pizzy a nedelat z nej universalni reseni s nutnosti oslovat, ze lze vubec nekam dojet ;)
geralt
18. 2. 2022, 10:28 0Vzdycky jsem fandil Subaru vic nez Mitsu. Kdysi jsem hodne chtel Forestera 2.5xt, libila se mi filosofie boxeru a symetrického mechanického AWD, ac ho asi nepotrebuju :) ... to co nabizi souhvezdi plejad v soucasne dobe, je hodne smutne, cvt je absolutni no-go a adekvatni motor aby clovek hledal za Atlantikem... vazne v tom nekdo vidi pokrok? za mě spise sikmo vzad
geralt
02. 2. 2022, 21:54 0Mříž umí Volvo už dávno, standard v XC70 a pasuje i do obyč V70, kde jsou standardem sítě integrované v opěradlech... pokrok holt nezastavis :-D
Isofix je jistě fajn, ale pozor na vahove omezení, je do 18kg. Pro větší/tezsi děti už jen na pásy. Každopádně protisměrná sedačka je základ.
Jsem tuze rád, že nemusím řešit korporátní emise a jiné píčoviny a může jezdit, čím chci! Aktuálně produktem již neexistující automobilky.
geralt
05. 11. 2021, 21:15 5@elzyx: to o fajn prestavkach bych vyenchal, predchozi uvaha je jasna, ale velebit povinne prestavky je imho zbytecny... proste je to voser, jelikoz nemas volbu. Ja si z benzinem taky muzu udelat prestavku, ale hlavne NEMUSIM:) Pockej az ukoncis vyberko na manzelku, rozmnozis se... ja napriklad potrebuju jet na itosky temer nonstop, jelikoz dite pozna, kdy ze zastavi a budi se :D
geralt
21. 10. 2021, 16:13 0Je to tak, cinska ctyrvalcova volva nemaji s puvodni myslenkou uz spolecneho vubec nic... ja nakonec po mozkovem mysleni poridil na daily jednoho z poslednich vyrobenych saabu, uvidime, co vydrzi. Bohuzel i tady je znat, ze kvalita materialu je oproti 9-5 z 2002-4 ci volvum P2 o dost nizsi, ale ta "poctiva" auta uz jsou proste stara :/
Dost me mrzi, ze aktualne nemam zadny dreamcar, kam se v budoucnu posouvat.
geralt
21. 10. 2021, 15:46 0Co jezdec, to nazor... muj nazor je jednoduchy: auto mi musi delat radost! to je cele:) Pro nekoho toto poskytuje spotrebic (prepravni kapsle) typu i30, jiny chce radobyluxus a pohodli volva, dalsi by nevyjel v cemkoli jinem nez nemecke premii, pak tu mame radobyeko elektro atd. I na daily chci auto, ktere me nebude stvat. Na jizdu se chci tesit. Muset jezdit okynou, kajakem nebo jinym spotrebicem, nebudu vubec rad. A to je prece skoda, travit v aute treba 2h (klidne 4,8) denne a muset to nejak prezit. Dekuji nechci. To jsem ale ja. Respektuju, ze 90% dalsich ridicu chce bezudrbovou kapsli a automobilky jim je nabizi.
geralt
19. 10. 2021, 17:01 0nekdo povazuje za posledni prave volvo RWD krabice, jiny 850, dalsi uznava generaci P80, mne se libi P2 (ta auta byla siroka a nizka!!), nemala cast komunity jezdi P3 (trochu ford, trochu tluste auto)... jedno je vsak maji vsechna tato auta spolecne a to je vyssi pocet valcu nez 4...rest in pieces Volvo :/
politiku ani ele komentovat nebudu..
geralt
19. 10. 2021, 16:52 2nejsem cilovka, ale hnusny je to slusne... kola, cumak, dostat to povinne v praci, tak se stydim
geralt
29. 6. 2021, 21:49 1jen taková poznámka: kolik kg baterií je v ntb, mobilu či šroubováku.. a kolik v autě?
geralt
14. 5. 2021, 11:38 0diky za odpoved:) prave ze sedim hodne vzprimene a diky dlouhym noham, potrebuju volant pekne k sobe... v 500pujcene na Madeire jsem dost trpel, bude kolena pod bradou nebo byt vybaven jak saxana.. tak to asi budu muset udrzet stare volvo co nejdele
geralt
10. 5. 2021, 21:04 0Ještě si dovolím dotaz k posedu za volantem: ve všech italských autech trpím na defaultně nastavené "krátké nohy dlouhé ruce". Mám totiž spíše dlouhé nohy a dám
-li si sedačku akorát, nedosáhnou pohodlné na volsnt. Nejhorší byla asi 500. Jak je zde? Jde vůbec polohovat volant ve dvou osách?
geralt
05. 5. 2021, 16:37 2Jsem sám, komu to cely slavný fastback připadá disproporční tj. úzky a vysoky? Splývavá zad (liftback) se mi obecně líbí, ale tyhle konkrétní tvary nějak nedávám..
geralt
04. 5. 2021, 20:35 0přetechnizovaná oproti P80 jistě ano, ale jinak je to krásné nízký a široký kombik...
geralt
04. 5. 2021, 20:09 0Taky mě trochu děsí, co vybrat, až umře v70ii P2.. baví mě zvuk atmo petivalce! P3 je tlustá od pohledu, to nedám. Současnou produkci Volva nehodlám z principu podporovat. Takže kua co? BMW jde mimo mě.. Mazda 6? Mercedes CLA, CLS? Nebo nám tak zdání spalovaky, ze budu jezdit na kole?
geralt
29. 4. 2021, 12:42 3Volvo bylo fajn v dobách, kdy byl základem pětiválec, šlo si připlatit za R6 či V8... tehdy jsem vnímal snahu postavit dobre auto. Teď zbyl jen marketing... Ač bych mohl přesednout do novějšího, brázdim silnice ve stare vrane právě s tím sociálním petivalcem. Opravdu nevím, co novejsiho bych měl pořídit.
geralt
11. 3. 2021, 15:24 2@Viola: tento optimismus nesdilim, jelikož větší poptávka po bateriích povede k nedostatku materiálu potřebného k jejich výrobě (zdravíme africké děti do lithiových dolů). Je to stále dokola, je nutný nějaký posun v technologii, baterie má příliš malou energetickou hustotu... kedlubna cajk, příště celer!
geralt
11. 3. 2021, 06:13 1Dotace možná, osobně to vidím na uvalení dalších daní na klasické spalovaly... my si tu ekologii rozvracet nenechame!
geralt
05. 3. 2021, 20:45 1vmax 250km/h nebo 180? netvrdilo Volvo, že od r. 2020 bude omezení rychlosti na max. 180km/h, protože to zachrání spoustu životů?
schválně kdy začne hate kvůli čínskému původu :-) Volvo má mé sympatie, dokud mělo více než 4 válce... proč? A není to jedno? protože zvuk a ne, není to jedno...
geralt
10. 2. 2021, 16:07 2s pětiválcem 2.4 v 15 let staré V70II jezdime s o 1 litr větší spotrebou... tohle ze je pokrok? wtf?
geralt
27. 9. 2020, 10:56 1naprosty souhlas a muj hlas do soutěže ma!
geralt
04. 8. 2020, 13:36 0povolvo=polovolvo... nechapu co tim autooprava chtěla rict
geralt
04. 8. 2020, 13:22 0Povolvo C30 predface se mi libi moc, otazkou je stav intetieru (trhajici se sedačky) a jaky motor od Fordu zvolit... petivalec bude na hrkani kolem komína zbytecny, navíc je jich malo.
geralt
02. 8. 2019, 21:43 0Dobre jsi to trefil Lancii, tu mam taky moc rad, rallyova Delta v barvach martini byla autem meho detstvi...
Az uvidis 9-5ku s "zivotnim" nápisem tak blikni, svezu te a osvetlim, odkud se to slovni spojeni vzalo ;-)
geralt
01. 8. 2019, 22:02 0@beastar: renegat uz davno jsem, jelikoz jsem pustil krásnou Aerovku a misto ni poridil V70 D5 (to bylo to auto s napisem "zivot nedocenis", ktery btw nema s bezpečností nic spolecnyho, ale to je na jinou debatu). Ale cervik hlodal a uz zase palim, jako kazdy slusny clovek (no offence), benzin v choulostive saabi B235ce. Tezko rict, kde se ty sympatie berou, pac objektivně neni pro saaba zadny racio duvod. Ale ten pocit je proste k nezaplaceni...
geralt
01. 8. 2019, 12:56 0@Perníček: tak jo predface 9-3ng bych jeste toreloval :) zelena je fajn a ten display na vrchu pristrojovky taky, klima se ovlada spoustou tlacitek misto obvyklych kolecek... to by vsechno slo. Nesedi mi treba madlo rucni brzdy, sedacky se snadno osoupou (podobne jako v brejlovci 9-5) a cele ej to pocitove plastove, tezko presne definovat. SportCombi 9-3 se mi zvenku libi moc, ale stejne jsem bral radsi znovu 9-5. Nekdo se saabem konci u 900 og pred nastupem GM, je to dost individualni.
At to lita:)
geralt
31. 7. 2019, 14:58 0Presne jak pise Chase, tyhle novy Saaby s plastovym interierem uz neco postradaji, takze ac saabista z techto dvou jednoznacne C70. Kazdy to ma nastavene jinak, ale ja se saabem koncim u 9-5 po faceliftu (tj.do rv. 04,05). Brejlovec uz ne-e, zejmena prave kvuli interieru.