geralt
Jméno | Petr Graulich |
---|---|
Bydliště | Praha 5 |
Registrace | před 4.7 rok. |
Poslední aktivita | před 28.4 dny |
Komentářů u článků | 37 |
Pozitivních komentářů u článků | 18 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
tolik písmenek a přitom stačilo napsat: s BEV zastavíte, protože musíte - s ICE protože chcete.
už se těším na reportáže, až podobní nadšenci dorazí k obsažené nabíječce...
Volvo V70 či S60 na platformě P2 (2000-2008), nebo nějaký SAABy.. prostě tlačítka na všechno, nightpanel jako bonus
Multipla z fota v clanku má úplně nejvic boží kola!
Důležitější otázka, než "jaká" budou auta, je "pro koho"...
takže prcat spotřebu a užívat si spalovak, dokud muzem, at je na co vzpomínat.
P.S. vůbec mi nejde o rychlost jízdy, pouze o svobodu jet si kdy chci kam chci s kým chci a taky s kým nechci :-)
Fiat Panda typ 169 (03-12), nikoli ta nová oteklá. 1.2 čtyřválec 44 či 51kW. Kdo nezkusil, nemůže pochopit, jak je to auto perfektně vymyšlené. Nijak zásadně nerezne. Na trhu však pěkných moc není, majitele nemají úplně důvod se jich zbavovat... 100hp má z továrny zbytečně tvrdý podvozek a blbě se bude shánět plecharina a vnější plasty. Čtyřkolek jezdí v Alpách mraky (A i I), ježn už tak není úplně primitivní a má kratší převodovku
Stíhačka typu Passat v dyzlu, tos mě pobavil Trinome :-) Z pozice obyčejneho pobíječe much (cti projektanta) se naštěstí jednalo o kontrolu stavby cca 2-4x měsíčně, takže se to dalo vydržet. Horší sedacky jsem nezažil :-D
A teď vážně, Trinome, jaký povoz provozuješ?
vazne je nutne na autickari publikovat clanek "jak jsem dojel do Mnichova"? :/
Asi jo... takze matne vzpominam, kdyz jsem tam jezdil na kontrolni dny, nikoli na vylet s doprovodnym vozem: to takhle v 6 vstanete a jede se, cesta trva 3-3,5h s max. jednou prestavkou na curani, tankovat netreba. Jednani zacina v 10. Na stavbe/stavenisti zadna nabijecka neni. Nasledne je velmi zadouci stihnout odjezd pred 14. hodninou, jinak hrozi slusna zacpa, takze widersehen, Abfahrt a i s pricpanim kolem Regensburgu jsme nejpozdeji v 6 doma... jestli nekdo touzi vstavat drive a vracet se pozdeji, aby mohl koukat na netflix na nabijecce, je to jeho volba. Bylo by fer si priznat, ze baterkac je fajn na rozvod pizzy a nedelat z nej universalni reseni s nutnosti oslovat, ze lze vubec nekam dojet ;)
Vzdycky jsem fandil Subaru vic nez Mitsu. Kdysi jsem hodne chtel Forestera 2.5xt, libila se mi filosofie boxeru a symetrického mechanického AWD, ac ho asi nepotrebuju :) ... to co nabizi souhvezdi plejad v soucasne dobe, je hodne smutne, cvt je absolutni no-go a adekvatni motor aby clovek hledal za Atlantikem... vazne v tom nekdo vidi pokrok? za mě spise sikmo vzad
Mříž umí Volvo už dávno, standard v XC70 a pasuje i do obyč V70, kde jsou standardem sítě integrované v opěradlech... pokrok holt nezastavis :-D
Isofix je jistě fajn, ale pozor na vahove omezení, je do 18kg. Pro větší/tezsi děti už jen na pásy. Každopádně protisměrná sedačka je základ.
Jsem tuze rád, že nemusím řešit korporátní emise a jiné píčoviny a může jezdit, čím chci! Aktuálně produktem již neexistující automobilky.
@elzyx: to o fajn prestavkach bych vyenchal, predchozi uvaha je jasna, ale velebit povinne prestavky je imho zbytecny... proste je to voser, jelikoz nemas volbu. Ja si z benzinem taky muzu udelat prestavku, ale hlavne NEMUSIM:) Pockej az ukoncis vyberko na manzelku, rozmnozis se... ja napriklad potrebuju jet na itosky temer nonstop, jelikoz dite pozna, kdy ze zastavi a budi se :D
Je to tak, cinska ctyrvalcova volva nemaji s puvodni myslenkou uz spolecneho vubec nic... ja nakonec po mozkovem mysleni poridil na daily jednoho z poslednich vyrobenych saabu, uvidime, co vydrzi. Bohuzel i tady je znat, ze kvalita materialu je oproti 9-5 z 2002-4 ci volvum P2 o dost nizsi, ale ta "poctiva" auta uz jsou proste stara :/
Dost me mrzi, ze aktualne nemam zadny dreamcar, kam se v budoucnu posouvat.
Co jezdec, to nazor... muj nazor je jednoduchy: auto mi musi delat radost! to je cele:) Pro nekoho toto poskytuje spotrebic (prepravni kapsle) typu i30, jiny chce radobyluxus a pohodli volva, dalsi by nevyjel v cemkoli jinem nez nemecke premii, pak tu mame radobyeko elektro atd. I na daily chci auto, ktere me nebude stvat. Na jizdu se chci tesit. Muset jezdit okynou, kajakem nebo jinym spotrebicem, nebudu vubec rad. A to je prece skoda, travit v aute treba 2h (klidne 4,8) denne a muset to nejak prezit. Dekuji nechci. To jsem ale ja. Respektuju, ze 90% dalsich ridicu chce bezudrbovou kapsli a automobilky jim je nabizi.
nekdo povazuje za posledni prave volvo RWD krabice, jiny 850, dalsi uznava generaci P80, mne se libi P2 (ta auta byla siroka a nizka!!), nemala cast komunity jezdi P3 (trochu ford, trochu tluste auto)... jedno je vsak maji vsechna tato auta spolecne a to je vyssi pocet valcu nez 4...rest in pieces Volvo :/
politiku ani ele komentovat nebudu..
nejsem cilovka, ale hnusny je to slusne... kola, cumak, dostat to povinne v praci, tak se stydim
jen taková poznámka: kolik kg baterií je v ntb, mobilu či šroubováku.. a kolik v autě?
diky za odpoved:) prave ze sedim hodne vzprimene a diky dlouhym noham, potrebuju volant pekne k sobe... v 500pujcene na Madeire jsem dost trpel, bude kolena pod bradou nebo byt vybaven jak saxana.. tak to asi budu muset udrzet stare volvo co nejdele
Ještě si dovolím dotaz k posedu za volantem: ve všech italských autech trpím na defaultně nastavené "krátké nohy dlouhé ruce". Mám totiž spíše dlouhé nohy a dám
-li si sedačku akorát, nedosáhnou pohodlné na volsnt. Nejhorší byla asi 500. Jak je zde? Jde vůbec polohovat volant ve dvou osách?
Jsem sám, komu to cely slavný fastback připadá disproporční tj. úzky a vysoky? Splývavá zad (liftback) se mi obecně líbí, ale tyhle konkrétní tvary nějak nedávám..
přetechnizovaná oproti P80 jistě ano, ale jinak je to krásné nízký a široký kombik...
Taky mě trochu děsí, co vybrat, až umře v70ii P2.. baví mě zvuk atmo petivalce! P3 je tlustá od pohledu, to nedám. Současnou produkci Volva nehodlám z principu podporovat. Takže kua co? BMW jde mimo mě.. Mazda 6? Mercedes CLA, CLS? Nebo nám tak zdání spalovaky, ze budu jezdit na kole?
Volvo bylo fajn v dobách, kdy byl základem pětiválec, šlo si připlatit za R6 či V8... tehdy jsem vnímal snahu postavit dobre auto. Teď zbyl jen marketing... Ač bych mohl přesednout do novějšího, brázdim silnice ve stare vrane právě s tím sociálním petivalcem. Opravdu nevím, co novejsiho bych měl pořídit.
@Viola: tento optimismus nesdilim, jelikož větší poptávka po bateriích povede k nedostatku materiálu potřebného k jejich výrobě (zdravíme africké děti do lithiových dolů). Je to stále dokola, je nutný nějaký posun v technologii, baterie má příliš malou energetickou hustotu... kedlubna cajk, příště celer!
Dotace možná, osobně to vidím na uvalení dalších daní na klasické spalovaly... my si tu ekologii rozvracet nenechame!
vmax 250km/h nebo 180? netvrdilo Volvo, že od r. 2020 bude omezení rychlosti na max. 180km/h, protože to zachrání spoustu životů?
schválně kdy začne hate kvůli čínskému původu :-) Volvo má mé sympatie, dokud mělo více než 4 válce... proč? A není to jedno? protože zvuk a ne, není to jedno...
s pětiválcem 2.4 v 15 let staré V70II jezdime s o 1 litr větší spotrebou... tohle ze je pokrok? wtf?
povolvo=polovolvo... nechapu co tim autooprava chtěla rict
Povolvo C30 predface se mi libi moc, otazkou je stav intetieru (trhajici se sedačky) a jaky motor od Fordu zvolit... petivalec bude na hrkani kolem komína zbytecny, navíc je jich malo.
Dobre jsi to trefil Lancii, tu mam taky moc rad, rallyova Delta v barvach martini byla autem meho detstvi...
Az uvidis 9-5ku s "zivotnim" nápisem tak blikni, svezu te a osvetlim, odkud se to slovni spojeni vzalo ;-)
@beastar: renegat uz davno jsem, jelikoz jsem pustil krásnou Aerovku a misto ni poridil V70 D5 (to bylo to auto s napisem "zivot nedocenis", ktery btw nema s bezpečností nic spolecnyho, ale to je na jinou debatu). Ale cervik hlodal a uz zase palim, jako kazdy slusny clovek (no offence), benzin v choulostive saabi B235ce. Tezko rict, kde se ty sympatie berou, pac objektivně neni pro saaba zadny racio duvod. Ale ten pocit je proste k nezaplaceni...
@Perníček: tak jo predface 9-3ng bych jeste toreloval :) zelena je fajn a ten display na vrchu pristrojovky taky, klima se ovlada spoustou tlacitek misto obvyklych kolecek... to by vsechno slo. Nesedi mi treba madlo rucni brzdy, sedacky se snadno osoupou (podobne jako v brejlovci 9-5) a cele ej to pocitove plastove, tezko presne definovat. SportCombi 9-3 se mi zvenku libi moc, ale stejne jsem bral radsi znovu 9-5. Nekdo se saabem konci u 900 og pred nastupem GM, je to dost individualni.
At to lita:)
Presne jak pise Chase, tyhle novy Saaby s plastovym interierem uz neco postradaji, takze ac saabista z techto dvou jednoznacne C70. Kazdy to ma nastavene jinak, ale ja se saabem koncim u 9-5 po faceliftu (tj.do rv. 04,05). Brejlovec uz ne-e, zejmena prave kvuli interieru.
Poslední komentáře
- briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc... - Habakukk, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ojebávka na zákazníka. V této ceně to má být trvalá čtyřkolka... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P - Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku.... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
35 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů