načítám data...

Prodej aut je práce snů! Možná ale není.

26. února 2019, 04:17 111 komentářů beastar

Volné pokračování o práci snů. Aneb jak je mnohdy ubíjející tohle dělat a o čem vás to nutí přemýšlet.

zobrazit celou galeriiLe patron des patrons Beastar!!: Prodej aut je práce snů! Možná ale není.

K sepsání třetího pokračování o prodeji aut mě inspirovali dvě věci. Jednou z nich je bezpochyby postarší zmínka v komentářích tady na Autíčkáři. Kdosi zřejmě nějaký méně častý přispěvatel mě označil nepřímo za snoba. Respektive napsal něco ve smyslu, že můj problém je v tom, že si myslím, jak jediný mám peníze a ostatní jsou na tom finančně špatně. Je to věc, kterou si rozhodně nemyslím. Naopak se o ní každý den přesvědčuji v opačném gardu. Dnes totiž většina mých klientů jsou opravdu úspěšní lidé. A jak už si u nás pomalu zvykáme, k úspěchu se často váže i ten příjemný benefit v podobě peněz. Nezapomínám ovšem na kořeny. Ve starých časech kdy se tak nějak začínalo se vším. Byl byznys s auty postavený na jasné rovnici. Musí se vozit to co si trh a zákazník žádá. O tom, že to byly, bájné oktávie s nájezdem ideálně do 100,000 kilometrů se toho napsalo již hodně. Cokoliv jiného zavánělo rizikem. A nikdo nechce prodávat zboží, které leží dlouho skladem. Proto i ti, kteří dnes tvrdí že jsou v pohodě, šlapali nahoru po zádech tehdejších klientů. A je jedno zda se jedná o velký populární bazar či jednotlivce. Jistě znáte ze svých profesí, že práce vás formuje nejen profesně. Nýbrž i v soukromém životě. Prodávat auta je krásná práce. V momentě kdy ji děláte léta, ale začnete být lehce profesně deformován. Prodejce samozřejmě nemusí být technicky zdatný. Na auta se dívá skrze optiku zboží. Přes období Klondajku které zde panovalo řekněme do roku 2000. Bylo možné přejít do období AAA Auto Praha. Obě tyto období spojuje jedno. A to sice velká nestabilita trhu a vskutku naivní zákazník. Který ovšem hledá svůj svatý grál zejména u domácí Škody.

Kromě amerik snad nebyl prostor pro nic jiného. Zajímavějšího než oktávie s dieselem. Trh neodpouštěl chyby a nedokázal zhodnotit zajímavá a fanouškovská auta. Dnes na každý vůz naleznete stovky recenzí a reportáží. Hodnocení testy instantně to za nedávných časů tištěné Annonce nebylo. Dnes i ve světle stále rostoucí ekonomiky lidé smýšlí jinak. Proto se z louže najednou vylouplo mnoho prodejců, kteří jsou najednou pro-zákazničtí. Na každé ploše či pod střechou stojí alespoň jeden roadster a sporťák od nějaké věhlasné značky. Komu to vadí? Veskrze vůbec nikomu. Já sem totiž vozil zajímavá a nekoncernová auta v té době kdy ostatní vozily ty škodovky. Proč? Z naivní lásky k automobilu. Ano je to tak. A i v té době kdy se na tehdejší malé ploše vyjímaly staré bavoráky a nejedna Omega sem byl mnohdy chudší než ti tehdejší klienti. Vadilo mi to? Samozřejmě že ne. Ač se to mnohdy nezdá, naučila mě ta doba jedno. Nehodnotím lidi spoustu let podle vozu, který vlastní. Ani podle obnosu, který jsou ochotni u mě utratit. Dnes jsou ceny mnou prodávaného stroje stonásobně větší než tehdy. A zákazníci jsou pořád stejní. Neustále chtějí za málo co nejvíce. A je to tak v pořádku. Ovšem i nabízená auta jsou jinde.

Doba dnes šíleně letí. Tři roky starý vůz jsme před patnácti roky prodávali jako pomalu zánovní kus. A dnes je takhle staré auto mnohými vnímáno jako nepřijatelná ojetina. Také nůžky mezi běžnou produkcí a luxusními vozy se sevřeli. Však někdy vzpomeňte na to, jaké to bylo přesednout v devadesátých letech z Favoritu do BMW 3. Zde bych použil památná slova mého otce, která pronesl těsně po absolvování takové výměny vozů. Ty vole to je, jako když sedíš na zemi. Tím nechci říct, že přesednout dnes z Fabie do 3er není podobný šok. Avšak sednout ze Superbu do éčka obecně čistě z pohledu řidiče zase až takový rozdíl nebývá. Pokud vynecháme jízdní projev. O čem to je? O tom jestli je hlavice řadicí páky potažená kůží z prvotřídního buvolího šourku anebo z tvrdých plastů. Pokud máte možnost vystřídat desítky aut ročně. Neříkám, že to dělám, ale pokud. Velmi to otupí hrany. Dost často to vidím sám v běžných hovorech. Pro některé jsou moje poznámky skoro na hranici hereze. Bohužel nemohu jinak. Nebudu se klanět něčemu jen, protože tomu někdo jiný fandí. Nebo o tom dokonce sní. Či protože to má populární logo na kapotě. Opatřit logem dneska můžu kde co. Jak nám mnohdy i posvátné automobilky dokazují. Zdravíme béčko a bavoráka hnusného že to svět neviděl, který hrabe předníma. Pro mě je dnes čím dál těžší cokoliv vyloženě doporučit. Dobrá auta stále jsou. Jen už to prostě není taková ta jasná volba. Poslední roky nejraději prodávám auta ženám. Takovým těm emancipovaným intelektuálkám. Jedna paní ředitelka z nějaké pojišťovny má od nás asi páté auto. Proč? Je to jednoduché. Vědí, co chtějí a jsou ochotné za to zaplatit. A většina se povznese nad věci typu výkon a jeho průběh. Mají svou pevnou představu. Muži jsou čím dál horší. Zejména proto, že se jich méně skutečně o auta zajímá. Tady bych odkázal ke svému staršímu blogu o typech kupujících. Tam je to do písmene rozepsané. Také se mi líbí představa, kdy část lidí hodnotí cílovou skupinu pro dané auto dle, třicet let starých principů. Zapomeňte sakra na to. Dnes rozhoduje osobní preference a peněženka. A sociální postavení. Pokud jde o auta pro zábavu, rozhoduje jen peněženka a sympatie ke značce. Zpět k vnímání aut jako takových.

Pro spoustu lidí je například Porsche 911 vysněné auto. Nic proti nim jsou to vážně dobrá auta. Jenže jak tady už mistrně párkrát obnažil pan novinář Jeřábek zkráceně Krab. I taková krása může mít povážlivé trhliny kdy tak přesvědčivé tabulky spolehlivosti TUV blednou. A takhle bychom mohli pokračovat. Proto sem poslední 911 prodanou v Srpnu odbyl jen prostým odškrtnutím položky v tabulce. Konstatováním ziskovosti. Mnohdy se jen tak zastavím a ptám se sám sebe. Co na tom ty lidi mají? Hromada plechu a plastu. Navíc auta ztrácí kouzlo. Rok od roku je problém odlišit jednotlivé modely. Bohužel jak pravil Jirka Sudík na veteránech se vydělává velmi těžko a dlouho. A tak ve světě ojetin spoléháte na stálice z přelomu milénia a zánovní auta. Tam už dnes lze zařadit defakto jen roční. Kupujete auta. Sledujete aukce a prodáváte z našeho malého trhu plného závisti a nepřejícnosti prostě kamkoliv. Tam kde je dost peněz.

Děláte tu práci setrvačností. A začínáte mít alergii na novinářské orgasmy u aut jako je 440i xDrive. Jasně je skvělá proč ne. Všude kde mají ještě hvězdičky jich má 5/5. Mimochodem hvězdičky jsou kurva OUT tak pět let. Řekněte to někdo pánům z Autobible. Všechny auta s cenovkou přes milion dnes spojuje jedna věc. Respektive osobní auta. Jsou vlastně dobrá. Jenže už nemají víc co nabídnout. Je to tak hnusně sterilní že když jdeme do detailů, kdyby to kluci novinářští občas neprožívali moc. Nebylo by vlastně co psát. Vítejte u dnešního testu. Alfa Romeo Giulia je vážně dobré auto. Následuje výčet dat alá Svět Motorů 1988. Nesčetněkrát se mi stalo, že sem četl hromadu testů. Dokonce kouknul na Youtube na video test. Potom se svezl. A? No vůbec nic. Vnímání daného auta je prudce subjektivní. Celá situace ve mně evokuje přirovnání k filmům. Kamarád přijde k vám a řekne. Tenhle film to je bomba. Následuje kolečko Google, CSFD, recenze a hodnocení a tak podobně. Hodnocení 80% tak to má Jára pravdu. Večer popcorn, stará vrní na klíně (u pana novináře Podhorského stará kočka) Celou situace doplní víno z večerky. A po skončení filmu necítíte nic. Prostě nic. Jen suše konstatujete. Dobrá práce.

Stará auta, která tady mnohdy taky oslavujeme, zase sráží kvalita jednotlivých kusů. Ono prostě po dvaceti letech to auto jezdí jinak, než kdysi. A celkovou generálkou asi projde vážně málo co. Po pravdě mám pocit, že mě toho moc nepřekvapí. A nakonec se nedivím lidem, že sáhnou po věcech, jako nabízí Caterham. Velmi často v ulicích obdivuji spíše drsné muže ve starých keplech. Než učesané panáčky v poslední 4er. A nechci se nikoho dotknout, ale ono uřídit tyhle auta dokáže dnes opravdu každá barbie. Často se lidí ptám na auto snů. Prostě přijde zákazník. Začne mluvit a často vlastně nemá dokonalou představu. Zeptáte se na auto snů. A je ticho. Anebo je to opravdu čistě sen v reálu neproveditelný asi jako Germánie. Když stejnou otázku položím sobě dnes již odpověď také neznám. Hezký obrat používá zdejší mistr pera Jakub. Auto z plakátu. To by přece měla být ta vysněná meta většiny milovníků aut. A tady si opět neodpustím sexistické přirovnání #metoo. Každý by chtěl doma intelektuálně zdatnou top modelku. Rád se na podobnou gazelu v přírodě podívá. Podle nejnovějších průzkumů však většina českých mužů preferuje dobrou hospodyni, která umí vařit. Přestože mám rád přísloví o tom, že slipy se maj plnit nejen o Vánocích. Jak vidno realita u našich miláčků v garáži i u plotny je prostě jiná. A ruku na srdce, kdo z vás neudělal u koupě auta kompromis v ničem má můj obdiv. Aneb kdo by si stejně koupil Miatu i s rozpočtem milion? Šťastný ten kdo by to spáchal. S jídlem roste chuť. Největší slabinou je osobní zkušenost. Koukáte na věci jinak. Vidíte spíše detaily než celek. Bohužel běžný zákazník u dražších vozů jako první řeší názor okolí. Jak bude vypadat a jak se o něm bude mluvit. Zapomíná na sebe. Možná proto, je kromě jiného, nejeden model škodovky tak úspěšný. Zejména u nás, i přestože ceny ojetin jsou například ve srovnání s Británií astronomické. Mít Superba prostě něco znamená. V Praze to podle mě znamená ale hlavně to, že jste taxikář anebo v korporátu máte benefit v podobě auta. Taková realita není sexy, tu řešíme my jako minorita. Když se posuneme ke sportovním vozům, zase dominuje několik značek. Zavedených a prověřených. Ach ty recenze a hvězdičky.

Vzhledem k tomu jak moc se množí po internetu recenze Škody Octavia RS II. Asi protože už to je levný auto? A6 3.0 TDI (C6) opustila naše řady ještě dříve, než se dostalo na to cokoliv o ní napsat. Každopádně není to doporučení hodná ojetina. Respektive první kousky určitě nebrat. Za to jsem pořídil auto snů. Sice ne mé ale miláčka národů. Nositelku matky motorů. Všemi adorovanou Octavii ve druhé generaci. Ve výbavovém stupni značeném jako RS. Ne nemůžu napsat sportovní vážně ne.  Respektive za chvíly se seberu a jedu pro ni. Ano nebudu tajit, že mě ovlivnil jeden zahraniční pan novinář. Ten psal o tomhle autě v takových superlativech, že sem to nepochopil. Přestože sem s tím pár krát jel. Vždy jen kousek. A zrovna běžné novinářské testy mě o kvalitách auta dvakrát nepřesvědčily. Takže již brzy konečně normální konvenční blog a ne filozofické úvahy. Navíc o autě snů jednoho pokrokového národa ve staré dobré Evropě.               

Jaké je vaše auto snů a proč? Kdyby byl váš rozpočet milion korun, stačilo by to na auto vašich snů? A já doufám, že dnešní nová auta mě v pozici ojetin zase přesvědčí o tom, že má cenu tuhle práci dělat.          

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Paul.Try
26. února 2019, 06:56
0

Ceny ojetin Evropa vs UK nelze porovnávat. A Octavii RS jsi si koupil po recenzi na CT?

reagovat
beastar
26. února 2019, 13:32
1

Nedaji souhlasím. A krom jiného i na CT:)

Vavris Vavrisovic
26. února 2019, 07:28
3

Ale ale, snad ne vyhoření? Ne, pokud ještě v garáži není Pagani! :D

reagovat
beastar
26. února 2019, 13:34
6

Ne o tom to není. Spíš taková ta nálada jak tě to už nebaví. A ani ty auta už to nezmění. Prostě jako když na tebe v testu vyjde Niva a nejmenuješ se Adam.

Vavris Vavrisovic
26. února 2019, 14:44
1

LOL :D to asi všichni známe no.

Jakub Pospíšil
26. února 2019, 15:22
1

Jako by Beastar něco tušil...

beastar
27. února 2019, 13:19
0

Kubo něco je ve vzduchu;)

M P
27. února 2019, 14:36
1

U nás právě taky :D

Adam Forman
28. února 2019, 09:53
0

Auto snů je Buchanka! Ne, počkej, KrAZ 255! Ural 375 D (coz je nevtipnejsi oznaceni protoze D znamena benzinovou verzi)... MAZ 537! Dokud jsou post-sovětské státy plné rezivějící oceli pochybné kvality já vytrvám a nevyhořím (a to i kdyz mi ted sebrali Nivu)

Jimi
26. února 2019, 08:21
0

Jako studenta mě i díky pár příležitostem bavil ten pocit "přesednutí do trojky". Byl tam ten propastný rozdíl. Milion na auto snů? Na exoty minulosti to je málo (např. Honda NSX, Esprit V8, Alpina B8), na vcelku zábavné a rychlé novější auto to zatím stačí...

reagovat
beastar
26. února 2019, 13:37
0

Tam tuším není že to musí být milion korun;)) A ty by si s Espritem v8 jezdil?

Jimi
26. února 2019, 14:24
0

asi to chce odvahu (hlavně finanční), ale rád bych... pokud by byl doma, tak by v nějakém rozumném režimu určitě jezdil... na koukání mi stačí plakát. :)

beastar
26. února 2019, 14:34
1

Chce to se utrhnout. Jenže dnes je taková doba že si každý šudláme svůj vydřenej baráček či byteček. Jsme při zemi. A to obecně nezávisle na majetku či povolání. Někdo syslí tisíce, jiný sta a někdo milionky. Odvaha ta chybí. Koupit si za kilo vířivku to lidi umí. Koupit takový auto jako Esprit a jezdit s nim alespoň sezonu... To už je velký rozhodnutí. Znal sem kluka co měl stavební firmu. Úspěšný chlapík. Měl jeden čas 7 aut. Lancer Evo 8 atp. Jezdil pořád.... Nebál se koupit cokoliv. Nepřemýšlel prostě chtěl. Takových lidí je hrozně málo.

Nejjednodušší to většinou je s kriminálně získanými penězi. Ty lidi to neřeší. Neváží si toho. Pokud to vydřeš....

Co
Core
27. února 2019, 11:59
0

Dobrej clanek Beaste a na komentech je to videt.Auto snu za mega je jasny.....mx5 za 500 a za druhejch 500 dovolena a cesta kam az tu pujde.Jinak mam nekolik aut, nemam garaz a ziji v podnajmu a jsem spokojenej...zatim.Je to jen o prioritach a o strachu z toho co bude.Jelikoz jezdim i na motorkach tak vim ze BUDE uz zitra ani nikdy jindy nemusi byt tak to tak neresim a kupuji to co me bavi a kde nepredpokladam velke naklady na provoz a pojisteni.Jedna vec je auto nebo motorku mit a druha je vyuzivat a mit na to cas.Nechci mit muzeum ani investici ale zaroven nechci moc prodelavat.Muze se nekdo prosim nechat link na tu recenzi na 2octavku rs.Jel jsem kdysi ve standardni verzimz pujcovny a navzdy jsem to zavrhnul jako nezabavne auto.Dik.

Jakub Pospíšil
26. února 2019, 09:09
2

Auto snů, které jsem navíc měl i jako modýlek? O jednom bych věděl a jeho cena se příznivě blíží mým finančním možnostem. Nevylučuji, že to tak časem dopadne.

reagovat
BubaaCZek
26. února 2019, 10:41
0

S tema Mustangama pozor. Ono to muze prave indikovat, ze spousta lidi si ten sen ve forme toho Mustanga porizuje. Podivejte kolik jich ted kolem jezdi. A to je jen dobre.

beastar
26. února 2019, 13:37
0

Kubo moc pěkný uvažování. Tak doufám že takovej žlutej kousek se časem objeví u tebe na kopci. Je fajn když to máš takhle specifikovaný....

Jakub Pospíšil
26. února 2019, 13:42
1

Já jsem si vždycky říkal, že chci starýho Mustanga někde z roku 1968. Se závodním pruhem, bílýma sedačkama a tak. Jenže on je to vlastně docela krám, co se blbě řídí a máš o to strach. A asi i o sebe za volantem. Tenhle Mustang z roku 2000 je oproti tomu docela normální auto, akorát nemá střechu a vypadá hezky. Plus teda umí udělat drift, což je věc, kterou jsem donedávna považoval spíše za nevýhodu, ale pan Machač mi pozvolna vysvětlil, k čemu je to dobré a asi to začínám chápat. Nakonec to není žádnej závoďák, ale spíš takový výletní auto, co poutá pozornost. To mám docela rád. Zkrátka nasadit sluneční brýle, sundat střechu, pustit rádio a vyrazit na výlet. Až se objeví nějakej za cenu, která bude mít šest míst a začínat jedničkou, asi ho koupím a pošlu do světa to bezstřešné Volvo.

-
Komentář upraven 26. 2. 2019, 13:44:14

beastar
26. února 2019, 13:58
1

Super plán. Logický a reálný. Zacíleno na řidiče. Škoda že takových lidí je málo. Spousta lidí pod 30 má jako sen hustý báWo voe s třílitrem. Proč? Protože je to hustý a cool a kluci budou čumět. To je smutný.

BubaaCZek
26. února 2019, 19:43
0

"kram co se blbe ridi". Mrkni tady jak se to chova na mokru. Vcelku zabavne video se spoustou zajimavych aut, vcetne toho cabrio Mustanga, M5, Lotusu, Sally a mnoha dalsich.


-
Komentář upraven 26. 2. 2019, 19:49:01

Co
Core
27. února 2019, 11:33
0

Dekuji za fajn video,je videt ze dlouhe auta s nahonem na zada to v takovych podminkach vubec nemaji jednoduche.Nejlip si to uzivaji 3jky bmw a clio.Minimalne je videt ze koncepce,vaha a podvozek je stejne dulezity jako motor.

M P
26. února 2019, 09:13
0

Z mého pohledu prodej aut rozhodně práce snů není a klobouk dolů všem, kteří to dělají pořádně. Je pravda, že dnes je opravdu těžké najít a koupit špatné auto. Tu a tam se podaří, ale to jsou výjimky.
Problém vysněného auta do milionu je zajímavý... pokud ovšem člověk něco jako vysněné auto má. Člověk si leccos idealizuje a v reále pak může být docela zklamán. Já takhle zjistil, že ačkoli naprosto zbožňuju velký Range Rover, tak můžu klidně spát, i když na něj mít nikdy nebudu. Pořád je to jen auto, sice velké, sice neskutečně pohodlné a od světa izolující, ale pořád jen auto.
Pak se zas ale člověk přistihne, že ho baví něco, co nikdy rád ani neměl. Třeba moje anabáze s MX-5. Stačilo s ní strávit víc času a vlastně jsem musel uznat, že mi vyhovuje. Za milion se jich dá koupit tucet, nebo jedna starší a přetvořit si ji k obrazu svému.
Tak jako tak, zjistil jsem, že po autech až tolik netoužím. Jasně, je fajn se hezky svézt, za volantem se pobavit nebo si odpočinout, ale nemusím vlastnit všechno na světě. Mám pocit, že auta jsou prostě obětí toho, co symbolizují, a u nás je to holt ještě pořád nějaký status. Navíc o autě snů sní každý. Auto je to první, co si většina lidí chce koupit, když přijde k penězům.
Život je ale o mnohem více věcech, než o autech. Každopádně je ale fajn, když už člověk to auto potřebuje a chce, aby ho nesralo a každodenní život s ním byl příjemný.

reagovat
beastar
26. února 2019, 13:41
1

Dobrý názor. Smířlivý ale dobrý:) A s tim statusem souhlasim. To je to, že spousta lidí nevidí sebe. Vidí okolí. Co si koupím abych oslnil.

Ju
Junior
27. února 2019, 14:34
0

to chce holku a nezamindrákovaný kamarády. To pak člověk ušetří peněz, že by se jeden divil.

M P
27. února 2019, 14:37
0

Jak s tim souvisí partnerka? :D Ale jo, jako pokud je to míněno, že pakliže partnerce nezáleží na tom, čím se vozí, tak v tom je velký kus pravdy.

Ju
Junior
27. února 2019, 14:52
0

nn, nedávno jsem řešil další auto, na takový to domácí ježdění. A člověku dojde, že na co mu ta 6er je, když na to bitches stejně balit nemůže, kámoši mají dávno v píči, a po dálnici to jede 200 všechno?
Ale jak říkáš, když nemusíš co tři roky kupovat novýho Cayenna jako shuttle do nákupáku, tak pošetříš.

beastar
27. února 2019, 17:59
0

Matěji ty máš trochu problém. Ty si zatím nepochopil, že všechno souvisí se ženskýma. Celej svět a auta ...ty hlavně!:D

M P
27. února 2019, 18:36
0

Ale právě, že pochopil. Jen se tuto skutečnost pokouším taktně ignorovat :D

Vavris Vavrisovic
27. února 2019, 18:53
0

Junior: Jako že sis ty auta kupoval kvůli okolí? Toto jsem nikdy nepochopil :-)

krab
27. února 2019, 20:07
3

Já tohle taky nechápu. Já si kupuju auta podle sebe, někdy dám na zlaté rady toho vysokýho kudrnáče Clarksona nebo toho malýho opičáka Harrise :-D Ale kecám, ve skutečnosti si to vybírám tak nějak náhodně jak mě to chytne a hlavně taky na co mám...

Ženské a auta? Dneska před šestou jsem jel pro Krabovou jí vyzvednout do kanceláře. Bylo hezky, tak jsem pracoval doma a těšil se, že po tý čtvrtý to zabalím a nastartuju Lotuse. Tak jsem pro ní zajel, přivezl jí kulicha na hlavu, já jel klasicky v mikině s kapucí a u jedný benzínky jsem si potřeboval odskočit, tak zaparkuju a vedle nás obrovská černá X6. Obrovská, protože z Elise ti tahle auta připadají obrovská. Vylezl jakýsi tlustší bratranec Simira Gerkhana a nějaká blondýna v nějakejch elasťákách nebo jak se to jmenuje. Koukali na nás jak kdybychom přistáli z Marsu... Kdepak, dneska je doba jinde, na malá sportovní autíčka asi holky nesbalíš. Což je dobře, aspoň si v tom nepřipadám nepatřičně :)

Ju
Junior
28. února 2019, 13:35
0

Vavřečka: Subjektivně: Když si odškrtám potřebu správně působit na okolí (aby kámoši padli na prdel a bitches házely podprdy), výhody prémiovějšího vozu u potahu těžko přebijí nevýhody. Ikdyž třílitr naftička lepší dvoulitru naftičky, ne že ne. Ty kecy zákazníků, zaměstnanců, sousedů (...) za to nakonec už prostě nestojí, navíc když tě to za 5let bude stát mega navíc na ztrátě ceny a drahým spotřebáku. Teď mi i ten blbej Golf někdo obtáhl klíčem btw. Jasně, kdybych byl právník, tak se nějaká ta audinka tak nějak očekává a nikoho nepohorší. Bohužel/bohudík se pohybuju v trošku jiném odvětví, na trošku jiné finanční úrovni (a samozřejmě i ten věk), tak se to ke mně úplně nehodí a já nemám tolik motivace, abych to lámal přes koleno. :) Ikdyž by to asi šlo, dneska ti nalízujou kdejakou píčovinu skoro zadarmo.

beastar
28. února 2019, 18:52
0

Junior máš veskrze pravdu. Zejména s tim leasingem, úvěrem. Stačí rok dělat rozumný čísla a mít v kapse nějakou drobnou a jde to. A samo nějaký prostředí a potřeba sebepropagace v tom hraje svou úlohu. Mě třeba když přijel makleř v Q7 už přišel takovej podezřelej. Kdyby měl bejval supa dvojku:))

Tohle je ale ta poslední věc kterou já řeším. Jak to vnímá okolí. Fakt mě lidi nezajímají a klidně vylezu v teplákách od větví z Maserati uprostřed wemczlplácu. A nebo naopak i z rendlu za pár drobnějších. Myslim že rozumný lidi na auta a hadry už u nás dávno nehrajou. Pokud tedy mezi rozumný nepocítáš pražačky z Moravy co přijeli z rohlikama jsou v Praze rok a jsou z nich velký měšťandy. A to teda nic proti Moravě. Ale čistě proti tomuto typu rádoby modelek;) Ale chápu že třeba jako mladý to maji už jinak. Na tohle už sem asi starej abych si něco kupoval kvůli okolí. Raději Golf a ez life, než a8 na úvěr a doma chroupat rohlík s juniorem;)

Ju
Junior
01. března 2019, 14:39
0

což o to mi nejde, já jsem taky vidlák jako prase :) jde mi spíš o opačnej efekt, viz makléř v Q7

Ronoath
26. února 2019, 09:20
0

Pěkně sepsáno. Líbí se mi, jak lze nenápadně vyčíst, že auta dnes málokoho zajímají. A to jsem zvědav na nové generace. Před nedávnem mi děti ve škole na otázku "značka sportovních aut z Itálie?" odpověděli "Škoda"...

Jinak auto snů nemám. Vždy, když se zasním nad čímkoli, uvědomím si, že při mém nájezdu je kravina mít dvě auta a Tipo dávat pryč nechci.

reagovat
Jakub Pospíšil
26. února 2019, 09:31
5

Dvě auta jsou většinou nesmysl. Já mám roční nájezd někde pod deseti tisíci a proto mám rovnou tři, občas doplněné čtvrtým testovacím. Navíc z těch vlastních je jedno ještě ke všemu velký turbodiesel. Člověk nemůže být pořád jen racionální :)

beastar
26. února 2019, 13:43
2

Jj podívejte na novináře Petra kolik mä aut;)

sumy
27. února 2019, 21:29
0

Taky mám 4. Respektive "se ženou" mame 4 auta :-) A opravdu racionální je pouze jedno z nich. Tedy není tak stare(mě 11 let opravdu nepřijde moc) aby to meli všichni za starou pixlu, je to bezpečné, ekonomické, praktické. To je manzelky břichoplaz. No ale ty 3 ostatní? Všechno škopky před rokem 2000 a přesto jsem spokojen. Navíc u toho nejstaršího se schyluje ke komplet generálce a nový nosný ram v zarovem zinku už se chystá:-) Auto za milion? Auta mám fakt rád, peníze mě ser... a ani tak bych tolik za auto nedal. Prostě ne. To si raději a polovic postavím kopii letadla z 30 let a svět by byl zas o dost hezčí. Zbytek by vysel akorat tak na par mesicu prazdnin a cestovani s tim nejstarsim skopkem po svete. Mozna je to tim, ze jsem vyrostl s holou prdeli a ted tahnu rodinu se 4 capartama, ale prostě to tak s penezy mám.
Prachy ma spousta lidí jako cíl, já jako prostředek ke splnění cílů.

custom1
26. února 2019, 10:20
2

Vysněné auto do milionu? Vždycky jsem chtěl starou 911 (G-modell), ale ty už se i za tyhle peníze špatně shání.
Tak třeba 912E, ta se do milionu vejde a protože mi u toho auta vždy šlo především o vzhled, tak by mi nevadilo, že má v zádi "jen" čtyřválec. A díky chromům (je to ještě rok 1976) je krásně dědkovská :)

reagovat
beastar
26. února 2019, 13:45
0

Super výběr. Jen otázečka fakt by si pro to šel kdyby si měl to mega?:) Jako prostě nekoupil by si manželce třeba novou okynu raději? Tohle sem taky sledoval.

custom1
26. února 2019, 14:15
0

Myslel jsem, že jde o fantazírování na téma "auto snů za milion" a sobecky vytasil poršáka pro sebe :)
Takhle, jak o tom mluvíš, jsem nad tím nepřemýšlel. Mít milion a řešit "nějaké" auto (ne auto snů), tak bych koupil auta dvě, jedno pro ženu, druhé pro sebe a možná by vyšlo i na garáž.

beastar
26. února 2019, 14:22
2

:)) No přesně to je ono. Vlastně si ti napsal úplně přesně. Zvítězilo by racio a klasika typu za co nejmíň chci nejvíc. Dvě auta a garáž. Porsche by zůstalo zase snem. A to je právě to proč sem tam prostě napsal milion. Kdyby tam byl nesmysl typu pade tak už je to o ničem. Fantazirovaní je krásný, ale v realu nás ovlivní xy dalších faktorů. Který si samozřejmě nepřipouštíme nad inzertnim portalem o samotě s lahvovym u ruky...

custom1
26. února 2019, 14:45
0

Takhle je to mnohem složitější cvičení. Málokdo v tu chvíli uvažuje racionálně, člověk si představí ty prachy, chce je utratit všechny a pomalu se vzdaluje realitě (viz. poslední krabův blog). Já jsem se teď na tom zrovna nachytal. Měl bych Porsche, ale neměl bych ho kam dát, takže bych musel řešit další věci (na které bych už samozřejmě neměl) a můj sen by se pomalu stával noční můrou... :)

beastar
26. února 2019, 16:03
0

Právě ono je strašně vtipný napsat 911. A snadný. Já si potom vždycky vzpomenu na toho kuchaře jak kdysi vyhrál to Ferrari po Leošovy. Fakt supr no auto snů. Jenže neměl to kam dát. Nechtělo se mu do toho z běžnýho platu tankovat. Tak se párkrát projel udělal nezbytnou reklamu a střelil to... logicky... A to je ten příběh o tom Porsche a garáži a celkově o tom co píšeš. Prostě něco jinýho je právě ten sen a potom ta realita často limitující. A není to potom jen o penězích ale i dalších věcech.

custom1
26. února 2019, 16:20
0

Je pravda, že většinou člověk plácne to první, co ho napadne, ale realita je pak úplně jiná. Teď jsem napsal Porsche, ale kdybych byl v reálné situaci, nejspíš bych nevěděl, co koupit. Anebo jinak, možná věděl, ale po chvíli bych začal počítat a nakonec by to dopadlo úplně jinak. Možná je to tím, že si běžný člověk ani pořádně nedokáže představit tolik peněz pohromadě. Alespoň já teda ne. Kdybych měl před sebou míč, tak by mi to asi připravilo krušné chvilky, než bych s ním rozumně naložil. V tom mi tahle debata hodně pomohla a ukázala mi i jiný pohled na věc.

ToMyx
27. února 2019, 10:53
0

Pěkná debata pánové, taková ze života. Je to bohužel přesně tak a pokud má člověk rodinu, věcí pro které z toho melounku možná ukrojí může být rázem víc. Všichni se snažíme něco někam investovat pro budoucnost, strýčka příhodu atd. Někdo chce z králíkárny do hauzu se zahrádkou kvůli prckům, někdo chce umělý zuby, nos nebo poprsí a někdo jednou za čas třeba na Mauritius. Kolik je takových co si to můžou dovolit vše najednou? Je to samozřejmě otázka priorit, jen někdy to není úplně černobílé.
Výhodu ve vydělaných prachách vidím v tom, že se obnos kupí relativně postupně, takže člověk už tak nějak tuší, kam cílí a za co to poletí. Taková výhra v loterii, to by byla jiná. Ale i to bych snad unesl nějak se ctí:-D

custom1
27. února 2019, 11:07
1

To víš, že kdybych teď přišel k milionu, Porsche bych si nekoupil. Poprvé jsem špatně pochopil zadání.
Auto (auta) bych samozřejmě také koupil, ale prioritou by nakonec bylo něco jiného.
Ovšem výhra v loterii, kdy už se dá uvažovat i o vysněném autě za milion (anebo o více autech za víc milionů), o tom se fantazíruje jinde (viz krabův blog)... ;)

ToMyx
26. února 2019, 10:26
1

Opět mě nutíš k zamyšlení a je dobře, žes zmínil starší blog s typologií, byl moc povedený!
Nikdy jsem neměl nějaký extra vysněný auta, líbily se mi všechny lepší než jsem si mohl dovolit, ale to je asi normální. Jediné auto, které by se dalo považovat za můj se je Honda NSX, ale na tu by miloš bohužel nestačil.
Mám rád překvapení, ale nemusím okázalost a provokaci, spokojím se s málem. Radši to vrazím do zdokonalování se za volantem než do úplně nové káry.


reagovat
beastar
26. února 2019, 14:27
0

Tak ty máš svojí cestu. Takovou neobvyklou a mě sympatickou. Vlastně je taky řešení si z obyčejnýho auta auti snů postavit.

ToMyx
27. února 2019, 10:00
0

No jo no, musím se lišit za každou cenu! :-D

BubaaCZek
26. února 2019, 10:35
1

Auto snu z plakatu je Porsche Cayman prvni generace v cervene na 16". To se do mega akorat vlezlo i s uvodnim servisem. Bylo by to daily.
-
Komentář upraven 26. 2. 2019, 10:36:04

reagovat
BigBen
26. února 2019, 11:42
4

Neexistuje racionální důvod si koupit MINI, tak jsem si ho koupil. To byl můj sen. Nekoukal jsem po jiný značce, ani nesrovnával s ničím jiným. Rok jsem hledal než jsem našel to co jsem chtěl, jen tu nejsilnější verzi, jen s kompresorem, žádný turbo, ani ve výběru barvy jsem nechtěl dělat kompromis. Prostě musela být červená a žádná jiná. Co na tom, že to auto "drncá", do kufru se nic nevejde, vzadu se nedá sedět, žere to i trávu kolem silnice. To byly parametry, který mě nazajímaly. A když jsem ho přivezl domu, tak si do něj děti sedli a tři hodiny si hráli na řízení auta. A vo tom to je....

reagovat
krab
26. února 2019, 11:53
0

Přesně tak! To je super. Auto není jen nějaká "věc" a je fajn, že nás je pořád dost, které to baví a auta dělají prostě radost.

beastar
26. února 2019, 13:48
0

Moc pěkný. Bohužel menšinová záležitost. Samozřejmě je to fajn. Kupovat to prostě srdcem a denně s tim jezdit. A ano fakt to drncá:D

H_F
04. června 2019, 19:07
0

Nejsilnejsi verzi s kompresorem..

Takzes koupil 218konovy R53 GP?

krab
26. února 2019, 12:32
0

Já Beaste nedočetl tu závěrečnou otázku :) A jestli by mi stačil milion na auto snů? Jo i ne... vlastně myšlenka kolem toho mě už uvízla v hlavně dělší dobu, na facebooku Autíčkář rozjel hezkou hru "označ nejhezčí ze čtvečice" legendárních aut, která nějak párují k sobě a z toho výběru mívám hlavu zamotanou. Nicméně asi odpověď kolik bych potřeboval peněz na vysněná auta je někde teď v tom aktuálním blogu co jsem tam přidal ...

Jinak teda pěkný zamyšlení a docela tématicky pěkně obsáhlý ....

reagovat
beastar
26. února 2019, 14:02
0

Tak jako za 50 mio koupí auto snů každej. Jenže to už sme u kategorie pro 1% obyvatel. To by nemělo cenu se ptát;)

krab
26. února 2019, 14:07
0

To je fakt ... a do toho Milionu už jsem skoro všechny možnosti aut snů co jsem chtěl tak nějak vyčerpal. Vlastně ne, ve skutečnosti bych ještě pár aut do milionu rád v garáži měl :) Naštěstí se v těchto vodách dají pořád najít hodně zajímavá auta

beastar
26. února 2019, 14:25
0

Právě ono jak tady kluci dokazují. Je toho moc. Jen lidi obecně nemají dost odvahu a fantazii. A novinář jim to neřekne. Marketing taky ne. To je o tom, že všichni píšou pořád to stejný. Jaká je ble ble 996. Jak jezdí oc rs... Bla bla. Pět levných roadsteru... Ble ble miata z3 ... A to nemyslim jen v Čr.

motion
26. února 2019, 12:42
0

Hezké zamyšlení, to že s jídlem roste chuť, je pravda, ale vždycky když se přežeru, tak zrovna happy nejsem, řeknu si, proč sis nedal, ty vole, něco lehčího a tímto oslím můstkem se dostanu k tomu, že i když jsem měl v kapse na plnotučnější sporťáky, jsem opravdu šťastný s novou Miatou, čas od času podlehnu smažáku, čti 911, langoši, čti R8 nebo něčemu podobnému, ale dlouhodobě se mi žije líp na něčem lehčím, rychlovka, žádné přemýšlení, jestli to tentokrát přežiji, žádná dlouhá příprava, jen kopec zábavy...v mých očích to samé platí o ženských, lepší než utratit výplatu za holku z plakátu, kde je výsledek dost nejistý, ale před kámoši uděláte dojem, je lepší si vyrazit s tou sympatickou holkou od vedle a užít si spoustu zábavy, ale o tom až jindy:)

Šťastný muž.

reagovat
beastar
26. února 2019, 13:51
0

Dobrý tak nějak to bude. To vlastně odpovídáš těm průzkumům. Přesně tak jim to věcně vychází. 911 i r8 plně chápu to je něco skvělýho. Teda jak kdy. Fakt je ten, že nová miata má určitě svoje kouzlo. A nestojí to nesmysl peněz.

David Střítežský
26. února 2019, 13:34
2

Auto snů za mega ... kandidátů je spousta, chtěl bych si vyzkoušet prostě skoro všechno. (ruznýma generacema //M modelů počínaje, STI/EVO, LS V8, KK-Krabův Kanár) Moc zkušeností s "autama snů" zatím nemám, takže by jich časem určitě spousta odpadla, po zjištění, že to jsou krámy nebo že mi prostě nesedí.

Ale takle zfleku , třeba tadyk :D
https://auto.bazos.cz/inzerat/100654295/1977-Datsun-280zSR20DET300hpCustom-revize-motor-v-cene.php

reagovat
beastar
26. února 2019, 13:53
0

Moje oblíbený auto včetně barvy. Sice bych to neoznacil vyloženě za auto snů. Nicméně půlčana za auto a půlčan v peřině kdyby něco. To vypadá i na pěkný výlety za ježděním. Jenom to teda nerozstřelit no;)

po
powpow
26. února 2019, 16:19
0

Krasna volba!
Jak je to s prihlasovanim takovyho exota? Je to vubec mozne, nebo pak musi clovek stale jezdit s myslenkou aby ho snad nezastavil zkoumavej policajt a ze snad ten kamos na technicky bude mit zas dobrou naladu tak jako minule..

ToMyx
28. února 2019, 10:45
0

Možné je vše, jen u exota to chce protáhnout přes okolní státy (např PL nebo DE), kde nepožadují údaje, které nemá ani sám výrobce:-)

Rien
23. března 2019, 14:58
0

Auto snu do milionu je pro me fakt to evo. Zjistil jsem to ale az kdyz jsem ho koupil, predtim me vlastne moc nezajimalo, byla to proste vyhodna nabidka:D Je to pohodlny, jede to naprosto dostatecne, ma to 5 mist a kufr. A na okruhu s tim ostudu rozhodne neudelas. Ted jsem s tim jel 500 km do alp s rakvi na strese a nebejt zaseklyho topeni na maximalni teplo, tak by to nemelo chybu:D (okej, mozna tempomat by se hodil, ale to je detail) A jezdit s tim vic nez treba 15000 rocne, tak to hodit do plynu a nema to chybu:))

beastar
23. března 2019, 15:09
0

Joo Evo je super. Tejden sem s tim jezdil. Všechno ok. Akorát na Prahu trochu tvrdší. Ten kus co sem ale měl byl už trochu závodně polazenej. Tvrdší plus vejfuk, svody atd. Ale jo taky mi to vyhovuje. 5 mist, kufr a jede to. Taky mám tohle rád. Jen teda mě se ani jedna generace nelíbí.

krab
23. března 2019, 16:42
0

Evo mě taky hodně zajímá kluci. S STI už jsem projel s jedním speciálním starým a pak tím posledním modelem. Ten jsem měl dodonce asi 4 dny k dispozici. A hlavně to starý bylo super.

I když jako denní auto by aktuální WRX STI fungovalo dobře. Vadilo mi jen pár drobností.

I když musím říct, oblíbil jsem si teď vážně to Infiniti G37S. Na auto cenově do 400 tisíc je to ve vech ohledech parádní svezení.

Xp
Xpepe
26. února 2019, 17:04
6

Beaste, krasna uvaha. Jako vyuceny automechanik jsem se puvodne chtel zivit autama jako ty. Ale osud tomu tak nechtel. Ostatne ridicsky a designove zajimava auta snu se kupuji a nemusi stat zrovna milion(y), jen clovek jazykove vybaveny jde vetsinou naprimo ke zdroji. Bohuzel ani pak nejsou tato videt v ulicich a nadale se na ne prasi nekde v garazich (to jsou pak ty znovuobjevene "barn finds"). Jeden priklad za me.... pokazde kdyz jsem se dostal do pracovni/zivotni/manzelske (skrtni co se zrovna nehodi) krize. Koupil jsem si me ososbni vozidlo "snu":

1. Prvni pracovni krize - Triumph Stag V8 3.0 - jo to s tim zatracovanym motorem, ale neuveriteknzm zvukem. Aneb proc byt jako agent jejiho velicenstva...
2. Logisticka krize (3ti prirustek v rodine) - novy Citroen C5 - Hydra je hydra jednou ji mas a uz nemuzes jinak......
4. Zivotni/ponavratova krize do CR - Triumph TR7 - "Wedge is the answer to all...." design let 80' jak vysitej.....
6. Druha pracovni krize - Fiat X1/9 - Co spojuje Lambo Miura, Lancii Statos, AR Montreal a X1/9? jo Mr. Gandini byl proste genius.....
7. Treti pracovni krize - AR 916 Spider 3.0 - to nepotrebuje snad ani komentar.....
8. Stavebni krize/logisticka potreba - Subaru Forester SG 2.0 - proste kun k neutahani.

Krom tech dvou daily jsou vsechna krasna opecovavana auta koupena v 5 ti ruznych statech EU primo od jejich majitelu, ktera navic nestala majlant. Nutno dodat ze porizeni cca 4 ruznych garazi (a to nejsou v Praze) prevysovalo jejich cenu nekolikanasobne. Co dodat? Jako typicky korporatni otrok nemam na ne cas, jsem rad kdyz 1x 2x za rok vytahnu X1/9 a Spidera. Pouzivat tato auta jako daily nema smysl, od toho je C5 a Subaru, nebo v ramci korporatu lease, pujcovna, taxik a letadlo........ jo zivot neni jednoduchej. Az jednou budu mit cas tak o nich treba taky napisu Blog....

reagovat
beastar
27. února 2019, 13:19
0

Moc pěkná sklizeň. Ono v tomhle počtu už to jde fakt špatně věnovat se tomu. Respektive čas s tím jezdit. Ta AR je fakt pěkná. Je fajn když jsou lidi co se toho nebojí.

Nimrod
26. února 2019, 19:16
0

františek koukolík sice řekl: "lidé si myslí, že člověk je myslící bytost, která má občas emoce. ve skutečnosti je však člověk emoční bytostí, která občas myslí“, ale pokud jde o tohle, lidé jsou většinou racionální. a sám uznáváš, že na tom neshledáváš nic divného
aut snů je mnoho a přesně tam by měla zůstat. ono k čemu je auto, u kterého nemám na provoz, nemám ho kam dát a ještě k tomu jsou takový zbytečnosti jako povinný a podobně? tvrdíš, že se držíme při zemi, jenže proč to kupovat, když si to nemůžeš dovolit? přece to, že člověk má na nákupku ještě neznamená, že si ho může dovolit. pak jsou auta pro radost a ty si už umím představit v reálném životě. auta, která si člověk může doopravdy dovolit a je jen na něm, jestli auto pro něj znamená tolik, aby si ho pořídil. holt ne každej v autě vidí něco jinýho než dopravní prostředek a část obyvatelstva jako prostředek prezentace sebe sama
ale asi šlo hlavně o to, kam se posouvá zákazník a vnímání auta... nevím, teď to vidím jinak, ale zas kdybych měl třeba ten zbytečný milion v kapse, tak bych to viděl podobně, jako ti, které popisuješ. ono těžko říct... ale do takové situace se jen stěží dostanu a vlastně ani nevím, jestli mi to mrzí. celkově ta hra na kariéru, předhánění se před sousedy a oslňování okolí snobstvím mi není sympatická... v tomhle se mi hrozně líbil ingvar kamprad, přestože si dovolit mohl skoro cokoli

reagovat
beastar
26. února 2019, 21:22
0

Tak samozřejmě. Přístup se mění. Není to už jen o ceně. Mě jde spíš o to, že zákazník má třeba kilo. A bez přemýšlení a kapky invence... Prostě oktávka co nejvyšší rok. To jako proč. To samé opakuje v kapse s 300 000 a tak dále. Já chápu racio nákup do firmy. Tam je to jasný. Auto domů mnohdy i druhý přece může být zajímavé i praktické...třeba. Pak ráno jedeš a kolona plná škodovek a hyundaiu v kombíku všech typů a variant. Když potkám Megána nebo Alfu v duchu čumim hale alfa.... A v tomhle jsme prostě konzervativní. A neni to o penězích. Rusové vždy čumí co tady jezdí zbytečně kombíků. Co ty lidi vozí ? Řikám nic...sebe. A v každým tom autě jeden člověk jede do práce. Navíc servis a ceny dílů se taky dost srovnali. No ale nejde jít hlavou proti zdi. Lidi po nás chtějí audi, bmw, porsche a zdar...

Nimrod
27. února 2019, 04:56
1

pokud se o auta nezajímáš, co si koupíš? audi, bmw, porsche, (škodu) a zdar. akorát můj šéf si koupil mondeo, přestože jsou mu auta putna, ale on je trošku jinej... ale to odbočuju. prostě o tomhle dotyčný už někdy slyšel, tak si to jde koupit. z čeho usuzuju, že je auta nezajímaj? protože když se jich zeptáš na auto snů, neví. o ničem takovym nikdy holt neslyšeli. a tom výše už někdy ano...
je to stejný, jako když tě stará donutí, abys jí šel koupit vložky. jaký koupíš? always, o tom jsi už někdy slyšel...

beastar
27. února 2019, 13:22
0

Příklad z vložkama pobavil:) Ta moje používá tampony značku nevim. Vzal bych Tampax protože to znám z reklam;D Jinak ano tak to přesně je. Nejsem fanda do Audi. Leč okolnosti jsou neúprosné. Jak říkám A6 sem řídil všechny.... Ve všech generacích. Krom teď té novinky:)) Proč? No lidi to kupujou

Csaba
26. února 2019, 20:03
0

Já mám svých pět "aut snů", ale naprosto netuším jestli bych jakékoli z nich (aspoň ve velmi dobrém stavu, bez nutnosti okamžité renovace nebo GO motoru a pod.) koupil za milion, protože tolik peněz na auto nikdy mít nebudu :-)

Citroen DS
Aston Martin Lagonda
Iso Grifo
Jensen Intreceptor FF
Buick Riviera Boattail

A jako "běžný člověk" musím samozřejmě myslet na ty další konsekvence, zmíněné v článku i jinými diskutujícími - na "auto za milion" či dokonce na "vysněné auto za milion" už člověk prostě musí mít garáž, musí vědět jestli to někdo v okolí bude umět opravit, kde (pokud vůbec) koupí n. díly a tak nějak podobně...

Holt, milionem na auto to jen začíná a mít milion na auto za milion je prostě málo :)
Chtělo by to aspoň dva.

Auta pro mě osobně pořád vlastně "nové" na jejichž koupi možná mám peníze ale ne "koule" :) a daly by se s mírnou nadsázkou označit jako mé "auta snů do milionu" jsou shodou okolností tři žabožrouti, a sice Renaut Safrane Biturbo, Renault Avantime a Citroen C6, s benzínovým třílitrem, pochopitelně. Tahle trojka mě vždy napadne jako první, dala by se snadno a rychle rozšířit klidně i na padesátku, ale první trojice je jasně daná.

Přesto jsem ale několikrát šel zmíněnou "cestou srdce" a koupil jsem si auta jenom proto že jsem je chtěl, bez přemýšlení, bez racionálního uvažování - občas si pak člověk zanadává, někdy i sám na sebe, ale ve vetší míře má radost z toho že jezdí něčím netuctovým a málo vídaným. A má pak hlavně radost z jízdy samotné, mnohkrát jsem sedl do auta a jel se jen tak projet, to by se mi s Octávií a pod. jistě nestalo.

Závěrem - taky jsem kdysi pracoval jako prodejce (nových) aut, asi před 20 lety, bohužel u nejmenované korejské značky která tehdy prostě neměla co nabídnout, prodeje byly nízké a mzda tudíž taky. Takže jsem své, kdysi vysněné práci dal sbohem, nechal jsem se zaměstnat a vydělával měsíčně 2-2,5 krát víc.

reagovat
beastar
26. února 2019, 21:14
0

Jj tak jest. Těmi miliony se dobře hází virtuálně. Jak ho člověk na to auto má situace je jiná. Jinak minimálně půlka toho výběru mě taky baví. Jensen, C6... Vlastně i ten Safrane biturbo by měl smysl kdyby byly podmínky. Není to snadné, ale prostě vždycky nemusí správná odpověď škodovka.

Prodejci v dealerstvích nových aut to mají těžký. Většinou je to je job. Čísla, nabídky, kalkulace, na retailu dneska nic. To bych asi taky nechtěl. To se budu raději stále motat v té kolonce bazar....přestože je dnes možný to dělat trochu jinak. Protože lidí jako ty nepatrně přibylo...co si koupí auto pro sebe a ne pro okolí.

Kl
Klikot
26. února 2019, 20:21
0

Nepotřebuju milion , vzdycky jsem chtel zkusit felicii .
A tak jsem si ji koupil .
Mimochodem je to něco strašného ,ale zároven to má něco do sebe

reagovat
HeavySmoker
27. února 2019, 13:34
3

Pán je gurmán.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
27. února 2019, 09:04
3

Opět velmi hezké a pravdivé čtení. Práce bazarníka jako práce snů? Za mně určitě ne. Auta mně nikdy neživily a živit nebudou a jsem za to opravdu rád. Ono všeho moc škodí. Bohatě stačí, mít to jen jako koníčka.
A co se týče těch aut snů, řeknu to asi takhle. Celý život jezdím v divných autech, o kterých si většina populace myslí, že nebrzdí ,nezatáčí a žerou i trávu kolem silnice, takže nějaký společenský status je mi naprosto ukradený. Mám svůj svět a ten mi maximálně vyhovuje. I když je fakt, že poslední dva roky mně auta nebaví v podstatě vůbec a spíš mně otravuje cokoliv kolem nich. Myslel jsem si, že ideálem pro mně momentálně bude "noname" přepravní kapsle z A do B, ale když jsme to začali s paní Knightriderovou řešit, tak jsme došli k závěru, že i na to běžné ježdění chceme něco jiného, zajímavějšího, ideálně bez střechy. Ale protože by to mělo být celoročně použitelné, tak to bude něco se skládací plechovou střechou, až ten čas přijde. Na ty Dacie a Octavie ještě čas nenadešel a nejspíš ani nikdy nepřijde. Na nudná auta je zatím dost času.
Otázka za milion, koupil bych si auto snů za tuhle částku? Už jsem podobné peníze za auto utratil a udělal bych to znovu. Mým největším snem by byl Dodge Viper RT/10, popřípadě Vette C3 v chromce a v cabriu. Pecka by byl i Plymouth 'Cuda. Ani jedno z těchhle auto se do toho milionu nevejde. Takže bohužel, nemám na ně. Zatím.
Znám celkem dost lidí, kteří by chtěli nějaké to svoje auto snů, ale vždycky, když dojde na lámání chleba, tak se setkávám s tím, že mají tisíce výmluv, proč to nejde, místo toho, aby řešili, jak toho dosáhnout. Já to mám jinak. Přemýšlím nad tím, jak to zrealizovat a doma diskutujeme jen o tom, které z těchhle aut by to bylo, protože to, že bychom pořídili auto snů, bereme jako samozřejmost, ne jen jako snění. Jsem přesvědčený o tom, že spousta lidí by si mohla dovolit nějaké to auto snů, a nemusí to být hned nové Lambo za 10 mega, ale problém je právě v hledání výmluv, proč by to nešlo, místo hledání řešení, jak toho docílit.

reagovat
beastar
27. února 2019, 13:26
0

Jo jo tak ty si jasnej případ:)) Jenže jak jsem psal vy amerikáři máte svůj svět. Svoje firmy a svůj import. Je to takovej auto svět ve světě. Stejně jako americký motorky... Jiný lidi kolem toho. A po pravdě i vcelku jiný povahy. Vidíš za volantem těch Ramu atp. úplně jiný lidi jak za volantem.. Třeba Hyundai Tucson...

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
27. února 2019, 15:00
0

To jo no. On je pro nás ten Tucson a spol. spíš tak nějak neviditelnej na tý silnici. :-)

beastar
27. února 2019, 17:58
0

Já mám k amerikám krásný vztah. Povětšinou se mi líbí. Rád se svezu nechám svézt a tak. Nicméně nekoupil bych si to nikdy. Jedinou vyjímku dlouhá léta tvoří kdoví proč dvě auta a to sice CTS-V coupé a Ford Thunderbird 55 takže první generace.Jakože to CTS spíše obecně prostě od roku 200000000000000004 (/myslim že se dělá tak nějak)
-
Komentář upraven 27. 2. 2019, 18:00:18
-
Komentář upraven 27. 2. 2019, 18:01:04

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
27. února 2019, 20:49
0

Ja bych si spoustu americkych aut taky nekoupil. :-) Je to jak vsude na svete. Jsou tam jak dobry, tak spatny auta.

Bavoraczech
04. března 2019, 10:22
0

Hej ty velký pickupy jako je Dodge RAM mě taky hodně berou, akorát tady v okolí to mají dva. Jeden to má jako masírku... A ten druhej je pacient, co se jen tak projíždí kolem dokola po městečku a vždycky když jede do kopce tak to pořádně přišlápne, aby bylo to HEMI dunění slyšet asi až na radnici. Líbí se mi to, ale je to další nesmysl. To auto je tak pro farmáře, co mají ke svým pozemkům dlouhou nezpevněnou cestu a takových je v ČR dost málo. Jinak je to až příliš velký a nepraktický.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
04. března 2019, 15:05
0

Taky je to primárně určený do úplně jinýho světa a k jinýmu účelu. Tam to dává racionální smysl perfektně.

CerVus
27. února 2019, 09:32
0

No mě by asi milion na pořízení 944S2 Targa její, generalku a nějaké úpravy snad stačil. Jenže bych nesměl mít čas na přemýšlení o alternativách. To by do toho za chvíli začal nejdříve motal C6 vettu a po chvíli i Aston V8 Vantage.

reagovat
Co
Core
27. února 2019, 12:04
2

Auto snu muze byt klidne i toto..

reagovat
Sob95
27. února 2019, 17:17
1

Auto snů do miliónu? Takovou blbost jsem už udělal a nadělil si poslední 9-5. :-D Ještě jako první káru. Vesměs žádný kompromis tam nemám. Auto pojme v pohodě 5 lidí bez tlačenic. Lyže tam vlezou, případně na střechu i s kolem. Pak si člověk říká, naco jsou všechny ty kombíky a SUV? A pak tam chcete narvat krabici a ejhle, vstupní otvor do obrovského kufru to neumožní. :-) Výhodu to má v tom, že má člověk pořád čisto v kufru.
Teď bych volil možná jinak, možná ne. Pořád vě mě vyvolává rozpolcené pocity. Za pár let bych to viděl na podobnou blbost jen s kočkou na kapotě s faceliftovaným XE..

reagovat
Berzelius
27. února 2019, 19:22
2

Tak mě by míč bohatě stačil na dvě auta snů...samozřejmě že jako fanda Mitsubishi bych mohl plácnout Evo ale moje opravdu první srdcovka a hrdina v té době plakátu staršího bratra bylo Mitsubishi Starion. Když jsem ho prvně viděl tak sem byl uvytržení a strasně moc se mi líbilo..upozorňuji že to byla doba tak 4.-5. třída kdy mě auta nějak zvlášť nezajímala..tuto závislost jsem získal až na učňáku kde se vyskytlo další auto, shodou okolností mitsubishi (Galant 2.0 GLS 1990), které se mě vybavilo za pár let při výběru mého prvního auta..které mám dodnes (Galant 2.0 GLSI 1997) a od té doby je sen Galant VR4 poslední generace v sedanu a s manuálem a volantem vlevo :- )Podotýkám že po pěti letech jsem přikoupil za 10 000, - 2,5V6 1997 v dezolátním stavu stím že ve 29 letech defakto bydlím u rodičů..takže spontálnost a sraní na racionální okolnosti mi nejsou cizí :-D

reagovat
Berzelius
27. února 2019, 19:27
0

Jen dodám že po dražších a výkonějších autech nějak zvášť opravdu neprahnu.

Rakso
28. února 2019, 08:26
0

Za milion bych si pořídil i3. V tuhle chvíli asi moje vysněné auto.

reagovat
Pochtli
28. února 2019, 09:57
0

Auto snů je krásná záležitost do doby, než člověk naškudlí onen milión, který pak žmoulá a (sakra) přemýšlí co s ním. Většina populace tenhle problém stejně řešit nebude, protože "hypotéka, děti" a kdoví co ještě. Nejsmutnější kategorie snílků je "AŽ BUDE..." (lepší práce, splacená hypo, plnoleté děti..).

Ano, líbí se mi zhovadilosti typu g36 6x6, ale kdo na to )i na provoz) má. Z těch přízemnějších aut, co se do miliónu vlezou je to XJSko nebo BMW 850. V reálu ale člověk potřebuje jednou kabrio, jindy miniauto do města či schopnější 4x4 mimo silnice. Takže v rámci svých finančních limitů máme vyřešeno: do města starý swift, na vyjížďky MX-5 a na ten zbytek nová vitara.

reagovat
krab
28. února 2019, 10:35
0

Přesně, ale ono stačí u toho nakupování aspoň trochu myslet selskou logikou a předvídat náklady na provoz. Pak to je v pohodě. Nejhorší jsou takoví ti co mají třista k v kapse, zrovna jim šlape obchod, tak si řeknou, OK koupím si tu tříletou X6 M diesel za mega, brzo to splatim, no problémo... To pak může končit tak, že za půl roku řeší neřešitelnej problém kleklé převodovky (třeba) , auto splácí, jiný si musí někde půjčit aby bylo vůbec čím jezdit a je rád, že to nějak ustojí. A celá ta frajeřina je v tahu... A málokdo komu se něco takový stane to přizná jak byl naivní.

A když dám stranou tu specifickou skupinu lidí co jdou za mega koupit jeté luxusní SUV, autařům se přesně tohle může snadno přihodit třeba s BMW M3. Ono pěkná "E90" M3 s točivým V8 je do 800 tisíc bez potíží ke koupi... ale když si na půlku půjčíš a pak přijde první větší servis ( třeba šály) , brzdy atd a ono to bude za kilo, začátek problému je na světě.

Ale kdo chce a stojí mu to za to, tak to vždycky nějak udělá :) Akorát normálně myslící lidi budou nevěřícně kroutit hlavou a myslet si, že si vlastně nekoupil sen, ale přidělal zbytečně nové problémy...

Pochtli
28. února 2019, 11:07
1

O tom to je - je sice hezký, že "mám" k dispozici milion, ale je to jak s jinýma ojetinama - auto za 3/4 částky, zbytek na opravy do provozuschopného stavu.
S tím pak souvisí i zručnost, finanční možnosti a znalosti majitele auta. Něco diametrálně odlišného bude provozovat auto, na kterém si udělám skoro vše sám a platím jen náhradní díly a něco jiného, pokud bych měl platit automechanika, nedejbože značkový servis. Proto jsem do XJSka nakonec po zvážení nešel a místo toho jsem šel do auta, o kterém se nemluví.

beastar
28. února 2019, 12:28
0

To je přesně ta věc. O který málokdo mluví. Totiž obyčejně si i na ojetý auto něco půjčujeme. Málokdo má ten cash pohromadě. Tj první riziko. Druhý riziko je jistá servisní náročnost. A jsme u toho že vlastně sen za mega je tak auto za polovic. A přiznejme si, že každý vždycky čumí víc po autech na který nemá. Když má 300 chtěl by mít 400 a tak dále.

Pro mě už je dneska starost o servis taková otrava. Že sem rád když to dělá někdo jiný. Nakonec je fakt těžký se rozhodnout. A myslim, že je to tu od a-z rozebraný fakt moc pěkně. A pravdivě.

A myslim že milion je taková ta hranice pro běžný lidi ještě srozumitelná. Kdo je běžný? Pravděpodobně mi všichni. A výhodou je, že u nás fakt zatim zase takový rozdíly mezi lidma nejsou. Když najdete úplně na ty kraje te společnosti jedním nebo druhým směrem. Z toho taky jasně cní proč jezdí tolik miat, oktávek a superbů...A taky jedna věc....

Nikdo tady nezmínil BrZ! Ani derivat tojky. A v podstatě nikdo z účastníků diskuze nepsal ani o Giulii:)) asi proto se to prodává na hovno. Máme tu tradičně miatu, porsche a nějakou tu emeriku...

ro
rock
28. února 2019, 14:36
0

Moje ojetina za mega by byl Elise / Exige.
Ale realita je taková, že se spokojím s tím, co mám od zaměstnavatele a na "víkendový poježdění" mi úplně stačí, že musím živit karbonovou silničku a lehkýho fulla (který teda mají kilometrový náklady v pohodě srovnatelný s běžnými auty). Jsem holt hovno autíčkář.

reagovat
Skipper
01. března 2019, 08:12
2

Asi Ti rozumím a s těmy novýmy auty mám podobné pocity. Moje anglofilie je tady docela známá, takže nové Mini a Clubman na operák asi nepřekvapí. Ty auta provozuji dva roky, nemůžu proti nim říct křivého slova, ale prosté to není ono. Něco tomu chybí. Sedneš do toho, jedeš, funkci to plní perfektně, všechno je tam kulaté, mrká to na Tebe, zatáčí to tak nějak samo, ale asi mám raději starou poctivou kůži a dřevo a nová auta, byť sebelepší, jseo pro mně tak nějak spotřební zboží.
Asi je to o tom, že jsem o těchto autech nikdy nesnil, nikdy po nich netoužil. Divné je, že ze současné produkce asi nemám auto, které bych vysloveně chtěl. No dobře, možná Velar na zimu. Ale na ten jednoduše nemám. Takže za pár let zase provedu iracionální veletoč a pořídím si ojetý Range Rover. S benzínovou V8. Tedy pokud je jejich stávající majitelé vśechny ze zoufalství nehodí ze skály.
A auto snů? Jedno by se našlo. Brooklands. Ale ten novější :) Když jsem to auto vidél v testu Top Gearu, kde Clarkson naprosto prasácky zničil zadní gumy, tak jsem se zamiloval. Do auta, ne do Clarksna.

reagovat
beastar
01. března 2019, 13:15
0

U tebe mě překvapuje že nemáš na ten operak něco jako XE s nějakou nižší výbavou. Na daily si myslim pěkný auto. A oba víme že u toho operáku máš tak nějak na salámu... Spoustu věcí. Prostě jezdiš. To je ideální produkt pro dnešní auta. Páč dost částo nenajdeš chuť to vlastnit.

Mě hlavně fakt vadí to jak je to dneska všechno na dosah. Až na super luxusní a super sportovní auta. Tak je to všechno podobný. Ono opravdu ti nezbývá nic, než investovat do starších aut a být trochu za divnýho....

Skipper
02. března 2019, 08:57
0

Byl jsem se tenkrát ptat i v Jaguaru právě na XE. Vycházelo to myslím cca 19000 měsíčně pro základní motorizaci. To už bylo moc.

Ye
Yethy
01. března 2019, 12:52
2

Jsem na autickari novy, ikdyz o nem vim uz dlouhou dobu. Libi se mi, ze tady clovek muze diskutovat o autech i v takove rovine jako timto clankem nadhodil beatstar. To jsem zatim nikde jinde nezazil. Diky za to!
Mel jsem to taky tak, koukal a snil o autech, na ktere jsem nedosahl a ne ze bych to nedelal dodnes :-) Ale tak nejak jsem ustrnul v dobe a prestal sledovat novejsi vozy. Souhlasim s tim co je napsano v clanku, odlisnosti mezi automobilkami se smazavaji a navic kazda automobilka chrli tolik ruznych modelu, ze si rikam, kdo to vubec porad kupuje. No stalo se, ze v podstate nesleduju auta drazsi nez 150k. A protoze jsem uz vystridal nekolik aut adelam si na nich sam i servis, vim ze s kazdym autem je to defakto to same - mas radost z koupe, pak zacnes sypat penize do servisu, (defakto na kazdem aute to stejne), pak to vypiplas aprestane te to bavit, resp zacnes pokukovat po necem jinem. A tak je to porad dokola. Proto jsem si ted splnil svuj dlouholety sen a vratil se opet k BMW. Jako rodinny vuz jezdime e39 530iA touring. Me ridicske dovednosti neustale trenuje daily car na jezdeni do prace v podobe w124 na LPG , ktere jsem porizoval puvodne jako stavebniho delnika. Nakonec vsak proslo vselijakymi opravami, lestenim karoserie, nekolik srazy. No proste klasicky stavebni delnik :-D S prichodem rodiny ubyl cas na motorku, sla z domu a misto ni mame 4 mistne kabrio - Escorta mk5. Vydobytek 90 let postizen uspornym opatrenim, cimz dostal do vinku typicke jizdni vlastnosti, ktere se mi ale uz davno vryly pod kuzi. A jsem celkem spokojen. Kazde auto je jine, rodinny rozpocet to nezrujnuje a v dnesni dobe uz ty starsi dva clovek zas tak casto na ceste nevidi a to me taky bavi - nejit s davem.
Moje vysnene auto do mega by bylo neco Escrot RS 4x4, Fiat x1/9, Prelude 3. gen se systemem 4ws. Proste neco starsiho, cenove dostupneho, necim zajimave a zaroven neprecpane elektronikou a jinymi "nezbytnymi" systemy. Koupit, rozebrat na atomy, cele zrenovovat, sem tam neco vylepsit (polyuretany na podvozku atd) a pak si uzivat ridicske pocity za volantem,.

reagovat
beastar
01. března 2019, 13:22
0

Jo to vypadá celkem logicky. E39 sem měl taky dohromady několik let a na všechny 3 vzpomínám dodnes rád. Nedávno mě pobavilo když sem vedle touringu l 5er zaparkoval Ghibli. Je strašný když přímo vidíš jak se to za pár let všechno přifouklo. Vzpomeneš na to jak ta e39 tehdy byla obrovský auto. Dostatečně bytelný. A co můžeš koupit dneska. Ta uniformita a podobnost mezi segmenty je děsivá. Ano 10 různých modelů ale interiéry atd. Vše podobné. A je jedno jestli to je škodovka nebo třeba bmw.

W124 je dneska už rarita:) Ty první roky to je veterán jak vyšitej. Takový auta dneska už MB bohužel neumí. To co dělají dnes je až na vyjimky skutečně neštěstí. Jinak ty sny nevypadají nesplnitelné teda zatím přece jen ty Escorty rs nebudou taky věčně.
-
Komentář upraven 1. 3. 2019, 13:23:40

Iv
IvesM
01. března 2019, 13:13
0

Mým autem snů bylo to co jsem si koupil jako druhé auto, byla to E46 coupe, kdysi jsem ji videl na fotkách z autosalonu v Zeneve a řekl sem si, jo kamarade tohle nikdy mit nebudes. Tehdy me ale nenapadlo ze vlastne az to bude 18 let stara ojetina, bude ta cena uplne nekde jinde. Koupil jsem si ji a byla krasna presne jak jsem ji vždycky chtěl, po tech letech uz opotrebovana ale porad to byla e46 coupe, auto mych snu. No a vite jak to říká J. May? Nikdy neriddte svoje hrdiny...je to dane konkretnim kusem, a starim to ja uznavam, nicmene nevim jestli bych do ni sel podruhe a to se na to ptam sam sebe porad dokola a porad neznam odpověď...

reagovat
beastar
01. března 2019, 13:27
0

Jo jo s těma hrdinama je to pravda;) Já myslím že po M3 by si třeba svoje mínění změnil. U starších Bmw je dnes problém. Mají za sebou těžký život. A máloktere jezdí pořád jako Bmw. Aby tak jezdilo je nutný udělat kolečko go podvozku, pneu atd. A do toho se málokomu chce řekněme u auta do kila.

ToMyx
13. března 2019, 15:32
0

Když čtu komentář o vysněném e46, nikdy nezapomenu na rok cca 1999-2000, kdy mě 2x svezl kamaráda otec v M3 e36. Seděl jsem šikmo vzadu, měl jsem krásný rozhled po autě a hlavně jsem viděl na tacho. Jak lítají otáčky a okamžitá spotřeba. A ten zvuk. Jojo, na ten zvuk nikdy nezapomenu. A to jsme jeli slušně, žádné velké vytáčení se nekonalo, nad 3,5tis se to ani nepodívalo. Silný zážitek.

VK
VK
03. března 2019, 19:48
0

Jak jsem teď před půldruhým měsícem byl ve Vídni na Autoshow,, co jsem se měl možnost posadit jak do trojky, céčka, XF, Julie, ve všem se mi sedělo dobře a větší bych snad ani nepotřeboval. Trochu snad kompromisně se sedělo paradoxně v o číslo větším Stingeru, skleněná střecha snižuje využitelnou výšku posazu už docela dost.

Takže máš Beaste pravdu, za milion jsou víceméně všechna auta dobrá, špatné se koupit snad nedá. Tedy, pakliže někdo nechce Octu RS nebo Golfa za milion, zde legendární, tento případ jsem neuvažoval. Zamilovaný jsem byl do Julie, docela dlouho, hluk při o něco nadlimitních dálničních rychlostech, jak se zde psalo, nějak nedokážu překousnout. Snad objednat si speciální výbavu - bez střešního okna. Stejně je na nic.

reagovat
VK
VK
03. března 2019, 19:52
0

(XF ne, Jaguar vůbec nebyl zastoupen, IS. V tom se sedělo asi ze všech v kategorii nejlíp.)

beastar
03. března 2019, 21:17
0

A hlavně ta auta jsou si dneska neuvěřitelně blízko. Co do provedení a kvality zpracování. Jízdní projev se liší ale taky méně jak dřív. Je to těžký rozhodnout co je nejlepší. Strašně uniformní pocit jak v céčku tak i v trojce třeba.

wdave_t
03. března 2019, 23:25
0

Zajímavý čtení. Z novějších aut bych vzal Challengera SRT, to auto se mi děsně líbí. Ze starších původní Hondu NSX s mrkačkama.

reagovat
Bavoraczech
04. března 2019, 10:15
0

Píšeš správně, že názor a zkušenosti autíčkáře se vyvíjí. A s jídlem roste chuť. Jsem asi nenáročný autíčkář, ale možná díky tomu jsem si své vysněné auto už 2x koupil. Náhodou se ke mně jednou přitoulala Alfa Romeo 156, ropák z první série se 77 kW. Byla o tak velký kus lepší než všechno "podobné", co jsem do té doby řídil. Až do chvíle kdy jsem v servise dostal k zapůjčení 166ku. Pánové italofilové prominou, ale oproti 156 je 166 jiná liga. Od té doby jsem věděl, že 156 půjde z domu a nahradí ji 166, tehdy 2.4 JTDm se 175 koníky. Tak nějak jsem si zvykl a nechal se nakonec zvyklat okolím, které mi tvrdilo, že Alfa je kepl a že jí fandím jen proto, že jsem nejel v pořádném autě. Tak jsem si pár "pořádných aut" vyzkoušel (o pár let novější Passat, Golf, Astra, Civic) a nakonec jsem skončil u Peugeotu 607 se všemi opěvovaným motorem 2.2i. No kromě toho, že do toho konkrétního kusu padalo daleko víc peněz než do Alfy (až s podivem vzhledem k cenám dílů na starší Francouze) to byla ale hrozná nuda a i zpracování a materiály interiéru tak trochu pokulhávají za prémiovějšími výrobci (Alfa, Jag, Vulvo...). Při výběru dalšího auta jsem šel na jisto. Věděl jsem, že chci charismatický italský motor 3.0 (3.2) V6 v podání pohodlného sedanu nebo sebejistého kupéčka. Nakonec jsem si tedy sen o motoru splnil v podobě 166ky.

Dalších snů je plno, ale momentálně a zřejmě dalších několik let mi nezbyde než snít a během snění připravovat 166ku více a více do role Youngtimera. Kdybych ale zdědil nebo vyhrál nějaký přiměřený obnos peněz, tak to vezmu popořádku od smyslupnějších po ty méně smysluplné...

- 2018 Mazda 6 2.5i
- Alfa Romeo Stelvio 2.0T
- Mazda MX 5 ND
- Maserati Ghibli
- Ford Mustang V8 (jen pořád nevím, jestli poslední generaci nabo 70s)
- Dodge Viper RT/10 - to je totální nesmysl. Motor z kamionu, jízdní vlastnosti bída a zpracování podobné své zmenšenině od firmy Bburago :D. Ale to auto má tolik stylu...
- Zonda je odpovědí na vše... Ne, je vážně nádherná.

reagovat
beastar
04. března 2019, 13:09
0

U Zondy je problém, že cena se prostě neokecá. Je to prostě hand made. Zase na druhou stranu Lou Hamilton tvrdí, že je to nejhorší auto který kdy řídil v téhle kategorii. A to má kus postavenej přímo pro sebe na zakázku.

Ta 6, Stelvio za tři roky bude taky jinde a tam si myslim, že koupíš v klidu. Ghibli s nižšími výbavami a tak podobně taky půjde k ceně dostupné i pro normální lidi. Jen teda tuhle trojku bych si asi mezi dreams nedal:)

Viper chápu to je typický auto jakože na wishlist. Jenže realita za volantem bude trochu jinde. Hlavně na český polňačce alias okresce. Mustanga v8. No proč ne taky se mi poslední dobou tady kousek za plotem líbí jeden v oranžové barvě. Je to ale špatná generace... Máš to takový rozehraný na všechny strany miata a stelvio...viper...zonda:D

Bavoraczech
04. března 2019, 13:43
0

Já bych to mohl rozdělit tak do 2 skupin...
1) Rodinné daily Mazda 6, Stelvio, možná Ghibli
2) For fun MX 5, Mustang, Viper...
.
.
.
.
.
Zonda - vím že bych si jí nekoupil ani kdybych na ní měl... Stejně tak jako jsem si nekoupil Mustanga nebo MX 5 i když bych na ně třeba i měl. Tady mi asi stačí ten modýlek 1:24, který se vyjímá mezi těmi Alfami a Maserati na poličce :)