reklama
načítám data...

CerVus

JménoMartin Červený
BydlištěHradec Králové
Registracepřed 2.8 rok.
Poslední aktivitapřed 6.5 dny
Příspěvků ve fóru12
Komentářů u článků260
Pozitivních komentářů u článků33
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

CerVus
13. května 2018, 11:03
0
Zajímá vůbec ještě někoho motorsport v Čechách?

On tomu ani nepomáhá nezjem našich televizních stanic. Jediná, která se o něm zmiňuje je ČT, jenže v drtivé většině se v Světě motoru objevuje nudná plochá dráha, motokros nebo závody dorostenců. Celkem jsem z nechucený i z Rally PD. Desetiminutovky někdy kolem půlnoci, ignorování bugin.. jako by to nešlo vysílat obsáhleji někdy druhý den. Naštěstí se dá na okruhové závody koukat na YT nebo někde na streamech. Takhle vlastně u nás i upadá zájem o F1. Ta byla dříve celkem populární i mezi normálníma lidma, ale teď jsou v běžné TV jen zmínky a ti co na to dříve koukali, tak je to poté už nezajímá. A s tím upadne zájem i o podobné závody.

CerVus
20. dubna 2018, 08:28
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Jestli to nebude mít jako já. Já mám také prostředků na nové auto relativně dost, ale i tak hledám něco "univerzálního" a dvě různá auta jsem už před časem odmítl už jen kvůli věcem okolo jako servis, pojištění a parkování. A tahle rovnice má bohužel jen jedno řešení a to E90/F30. No dobe ať nežeru ještě koukám po mazdě 3 165G, ale to je spíše taková volba rozumu.

CerVus
12. března 2018, 15:27
5
The Grand Tour prý skončí už po třetí sezóně. A možná bez náhrady

No, to se dalo čekat. Poslední dva díly Jeremy jen heká. A i v polovině dílů minulé sezóny si neustále stěžovali že nejsou nejmladší.
Hlavně už u nich člověk nepozná tu radost z jízdy a pocit rychlosti z aut. Kdyby TG nepokračoval, tak by si toho člověk asi ani nevšiml, ale pusťte si minulý díl, kde Chris vodí po okruhu McLaren.
Ten pořad jako takový ale mohli zachovat. Jen obměnit moderátory. Na YT je spousta lidí, kteří na to mají. A já prostě nesouhlasím s názorem, že TG skončil s původním triem. Čas nezastavíš a jednou za čas ta změna prostě musí nastat jako v jakémkoli jiném pořadu.

CerVus
24. února 2018, 12:51
0
Peugeot 508 je po mnoha a mnoha letech zase hezký francouzský sedan

S tím předkem souhlasím. Je divný, jenže to je i u Giulie, která je jinak také ze všech ostatních úhlů povedená.
Interiér mi přijde parádní. To, že má na hoře plochý volant celkem i chápu. Jak moc mě u civicu 8g štve, že přes volant nevidím vrchní čtvrtinu ukazatelů na štítu. Pokud bude mít podobný převod řízení jako má honda, tak to nebude při jízdě dělat problémy.

CerVus
12. února 2018, 15:41
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Poslední týden jsem strávil prohlížením zahraničních webů a YT s radami na koupi boxsteru/caymanu. U toho caymanu je doporučovaný až FL model (2009-) protože u něj Porsche vyřešilo hlavní nedostatky ve spolehlivosti motorů. U Boxsteru zase převládá názor koupit model před FL (do roku 2000) protože má zdvojené těsnění IMS a o 7% nižší šanci na poruchu. No i když také psali, že stačilo, když majitelé měnili po 5 tisících olej a filtr a ta šance na selhání je poté minimální. Takže to stejně končí u toho jak se k autu choval předchozí majitel. Jinak mě celkem omyla cena servisů v 75k a 150k (vycházelo to v přepočtu na 50 a 120 tisíc). Asi to souvisí i s tím, že to těsnění je doporučováno preventivně měnit po 5ti letech nebo 50ti tisících a motor musí při tom z auta ven plus se na to při té příležitosti naváže spousta jiných věcí.

CerVus
08. února 2018, 13:15
0
Autíčkář se ptá: Auto snů na míru

Podle mě tu chybí základní otazka: Bude to auto naše jediné? Protože když se nad tím zamyslím, tak já bych vlastně ani nepotřeboval auto na míru protože tři automobilky v současné době nabízejí čtyři auta (M3, Giulia, 991, 982), které jsou schopné zapadnout do mých snových požadavků. Navíc jedno auto na míru bude stejně o kompromisu, takže raději bych sáhl po kombinaci dvou co už existují. Celé to je korunované tím, že BMW a Porsche nabízejí takové spektrum volitelné výbavy a variant, že je asi těžké se netrefit do ideálu, když nemáme finanční limit.

CerVus
08. února 2018, 09:34
0
Autíčkář se ptá: Auto snů na míru

Sakra Adame ty si tam napsal zhruba to kam mě úvahy přivedly během snídaně. A pak koukám že v druhé půlce článku to přesně je: karbonový monokok, trans-axle, pohon vzadu, samosvor. Já bych jen dal přednost karoserii typu sedan, ideálně něco jako rx-8. Prostě aby se na zadní sedačky dalo relativně normálně nasedat, ale aby ty dveře nezabíraly zbytečně moc místa. Dvojspojkovou převodovku s pádly a pod kapotou... no něco co si v nízkých otáčkách jen tak brumlá, ale ve vysokých si je to schopné zařvat. 4l boxera se Stuttgartu bych tam asi nedostal, takže by tam asi mohla být LS1. Ta je lehká a malá. Targu do té karoserie už asi nenapasuju, takže alespoň větší šíbr vpředu. Co se interieru týče tak by se mi líbila palubka ve stylu nových porsche s mechanickým otáčkoměrem a lcd po stranách. LCD vpravo by mohlo být protáhlé až ke středu. Něco jako má Giulia. Černý interiér s nějakou linkou co by ladila k barvě karosérie. Polokožené sedačky usazené "co nejníže". Asi by se mi líbil i kůží obšitý interiér. Teď nevím jestli karbonové brzdy...mají i své nevýhody. No ale asi ano. Kola ne větší než 19 palců. Co se elektronických udělátek týče tak bych o ně asi už nechtěl přijít jen by tam nemusely být ty otravné - slepý úhel, radar, hlídání čar, hlídání řidiče a podobné sluníčkovské nesmysly.

CerVus
06. února 2018, 15:44
0
Rušit holky na startu F1? A nebylo by férovější prostě přidat kluky, ať se mají i ženy na co dívat?

Stejně ty holky nebyly v TV před zahájením závodu vidět, takže jejich absence mi nevadí. Navíc to, jak je na konci nahnaly všechny do uličky, kudy chodili jezdci k bedně mi přišlo hloupé pro všechny zúčastněné. Stály tam jak trubky v prázdné chodbě a čekaly až kolem nich projdou ti tři jezdci, které jejich přítomnost stejně nezajímala a hádám že spíše i otravovala.
Tenhle návrh už smysl dává. Jenže se to stejně zvrhne a budou to většinou místečka pro potomky papalášů.

CerVus
29. ledna 2018, 14:48
5
Kdy se psaly zlaté časy automobilů?

Já nebudu jako mnozí považovat za zlatý věk období před rokem 1980. To prostě nejde. Spousta aut sice byla na pohled úžasná, ale jezdit bych s nimi nechtěl. Zároveň ta doba skončila s posedlostí ekologií a honbou za co nejlepší výsledek v crash testech.
Takže to vidím na těch zhruba 30 let v rozmezí 1984-2004 +-. V té době podle mě vzniklo nejvíce řidičsky perfektních aut, které se zároveň nemusí k funkčnosti dlouze přemlouvat a které s trochou lásky přežijí v běžném provozu i dnes.

CerVus
26. ledna 2018, 21:03
0
Kia Stinger 2.2 CRDi 4x4: Konečně je to tu!

Nemůžu si pomoci, ale záď toho auta je strašná. Nechápu proč ho udělali tak strašně dlouhé.

CerVus
22. ledna 2018, 23:07
0
Land Rover Defender je sice mrtev, ale vypadá lépe, než kdy předtím

beastar: Jako když to srovnám s blbou Ladou Nivou, se kterou jsem také měl tu čest jet, tak bych všemi deseti vzal tu Nivu. Já si opravdu nedovedu představit, kam by to auto muselo jet, abych sáhl kvůli lepší průchodnosti terénem pro LR. Bažina nebo poušť a to tu v Evropě zrovna moc není.

CerVus
22. ledna 2018, 19:44
1
Land Rover Defender je sice mrtev, ale vypadá lépe, než kdy předtím

Protože to je auto z roku 1970. Nebo se alespoň tak chová na silnici. Je extrémně nepohodlné, v zimě v tom je zima, v létě vedro, žere to 15l, dílenské zpracování se zapomnělo za druhé světové, stěrače jsou výsměch, atd atd.
Ani to, že to auto je úžasné v terénu nevysvětluje proč vydrželo ve výrobě o nějakých 20 let déle než mělo. I když vlastně s ohledem na stav domácího automobilového průmyslu v Anglii se to dá i pochopit.

CerVus
03. ledna 2018, 14:51
0
Může někdo rozumně vysvětlit, jak se ocitl nový motor z LaFerrari na Ebay?

Sakra nový McLaren 720S stojí 290k dolarů. To je mazec tohle. Raději bych si kupil celé hyper auto než jen jeho kousek.

CerVus
02. ledna 2018, 17:09
0
Mazda3 G165: Návštěvník z mechanického vesmíru

No... dokonalé. U té 8g by mohla být vidět i ta vrchní část otáčkoměru s kontrolkami. To auto je opravdu konstruované pro Japonce. Jak má člověk nad 180, tak si musí vybrat buď vidět kontrolky a celý otáčkoměr nebo mít volant v lepší pozici ale vidět jenom 2/3 otáčkoměru bez kontrolek. Naštěstí rychloměr a diody řazení jsou na perfektním místě.
Ale tahle mazda se mi fakt líbí. To je asi jediné auto, které mě udrží u pohonu té špatné nápravy.

CerVus
29. prosince 2017, 12:09
0
První dojmy | Hyundai i30 N: Nový hráč a hned nastřílí hattrick!

Zrovna včera jsem koukal na Topspeedu na recenzi poslední mazdy 3 a tam byli unesení nízkou vahou lehce přes 1200kg tuším. Škoda, že není MPS model. Bylo by to zajímavé porovnat tyhle dvě auta. Výchozí model trojky je podle mého názoru povedenější auto než i30.

CerVus
29. prosince 2017, 09:52
2
První dojmy | Hyundai i30 N: Nový hráč a hned nastřílí hattrick!

Takže konečně po letech první sportovní auto z ČR. Ale opravdu se mi líbí jak se Hyundai model od modelu posouvá. Opravdu sympatická automobilka.

CerVus
20. prosince 2017, 11:18
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

Sakra tohle je přesně ten typ článku co mě vyděsi vždy, když začnu koukat na boxster. Každopádně je hezké, že to 911 přežije a vrátí se na silnice ještě v lepším stavu.

CerVus
14. prosince 2017, 16:23
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Počkej, já ale nemám limit kilo. Do toho bych zábavné auto těžko hledal. Ne, že by se nedalo sehnat, ale nevěřil bych tomu a bál bych se v tom jezdit.
Vzhledem k tomu kolik toho ročně se svým autem najezdím to beru tak, že než utopit řekněme 2x 250k za auto na běžné ježdění a na zábavu, tak je prostě lepší koupit něco univerzálnějšího za řekněme 400-500. A jelikož to musí být zadokola ideálně se 4 dvěřmi, tak z toho vychází e91.

CerVus
13. prosince 2017, 17:31
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Nebylo by řešením e91 330i? Já na to totiž koukám podobně. Pořád chci druhé sportovní auto, ale když si uvědomím kolik bych s ním najel, tak je líto jak jeho tak peněz protože bych ani neuvažoval o něčem do 100k. A při běžném ježdění se chci za volantem také alespoň trochu bavit. Proč jezdit v něčem nudném? Takže mi vychází v podstatě to jediné auto, které se v této kategorii na trhu nachází. Ještě jsem teda koukal na lexus is250 jenže ten trpí nadváhou a převodovky v něm nejsou žádný zázrak.

CerVus
13. prosince 2017, 15:15
1
Mercedes ukazuje interiér nového „Géčka“ s velkými displeji

Tyhle digitální ciferníky jsou prostě hnus. Nejlépe k tomu přistupuje Porsche. To alespoň nechává ten otáčkoměr.

CerVus
11. prosince 2017, 18:43
0
300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

Jo takhle. Já se po vyrobených počtech nekoukal, jen jsem si matně pamatoval na článek o tom autě, když bylo nové.

CerVus
11. prosince 2017, 09:49
1
300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

Nezapadá do té kategorie i takový MG ZT 260? Sedan, zadokolka, v8 z mustangu.

CerVus
09. prosince 2017, 13:50
0
Sportovní Škoda: Dává to vůbec smysl?

Spíše než oktavia RS by mi dávala větší smysl Fabia RS. S tou je škoda trojnásobný šampion wrc2. Hlavně by se z ní dal udělat hodně povedený hot hach. A konkurence polu gti bz snad nevadila tolik jako konkurence golfu gti.

CerVus
07. prosince 2017, 22:11
0
10 aut, která si můžete postavit doma v garáži

Dobrá volba dát hned na začátek tu zrůdu. Ať už by potom přišlo cokoli, tak to nemohlo být horší.

CerVus
20. listopadu 2017, 20:28
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

No dobře. Ale pomlouval to nejlepší co škoda dělá, takže co by řekl o ostatních modelech. Krom Yetiho, ten se mu líbil.

CerVus
20. listopadu 2017, 15:38
1
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Co hyundai i30SW potažmo sestřička kia ceed? Do těch 100kw 1.6 se dá dát ještě levně plyn a vejdou se do 350k. Otec má tenhle motor v kia sportage a jezdí to pěkně. Dva kolegové v práci si právě tuhle motorizaci v plynu pořídili do ceedu v kombiku a také si nestěžují. Ta sportage s tím má trochu vyšší spotřebu, ale to spíše dávám za vinu velikosti kol a auta obecně.

CerVus
20. listopadu 2017, 10:49
2
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Já nesnáším škodovky vesměs kvůli třem věcem:
1) Mám rád trochu odlišná auta a tady musím dát za pravdu Clarksonovi, že Škoda je stejně zajímavé auto asi jako mrazák.
2) Nepochopitelné zaměření na obsah kuru i když se na zadních sedačkách nedá skoro sedět (ok vyřešeno u oktávie třetí generace) a člověk se při tahání něčeho co je v kufru až vzadu kolikrát zašpiní o nárazník.
3) Zarputilí majitelé a obdivovatelé značky. Jakákoli rozumná debata s nimi je nemožná. Nejsou schopni připustit stinné stránky vlastních aut a každému nutí výsledky anket a testů.

Poslední superb ve 4x4 v nejsilnější naftě s DSG je hodně povedené auto. Asi to nejlepší co Škoda ve své historii udělala. Jízda v něm se mi líbila a přišel mi jízdně zajímavější než poslední A6 s biturbem ve čtyřkolce. Ale nepřenesu přes srdce neuvěřitelně nudný interiér. To je ale holt dědictví pasatu a vw obecně - neumí dělat zajímavá auta uvnitř. Kodiak se mi hnusí jak zvenku tak uvnitř. Poslední Fábie je alespoň z venku hezké auto. A Rapid je jednoduše ostuda.

CerVus
16. listopadu 2017, 09:27
0
Podle Röhrla je GT2 RS příliš rychlá pro Ring. Kdy už je rychlosti moc? | Autíčkář se ptá

Já se občas děsím z té rychlosti i když na Ringu projíždím GT3 RS v blbé hře - project cars 2. Nedokážu si ani představit co bych prožíval v reálu, kdybych v tom autě seděl na sedačce spolujezdce. Na té uzoučké dráze bych se za volant v téhle bestii neodvážil. Dost možná bych se cítil stejně jako žena Augusta Farfuse v tom klipu na YT.

CerVus
04. listopadu 2017, 16:52
0
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

Já bych to viděl na:
1) Aston Martin v8 Vantage. To auto mě uchvátilo už když jsem ho viděl poprvé na fotkách což se potvrdilo i na živo. 2) 911 991.2 Targa - konečně 911 k krásným interiérem a nejlepší možnou střechou. 3) 944s2 Targa - stará láska nerezaví

CerVus
27. října 2017, 11:40
0
Porsche 911 Carrera T – Přidaná lehkost a tentokrát bez omezení počtu kusů!

Koukám do konfigurátoru a tohle auto má jedinou vadu. Nadělají ho v šedé.

CerVus
25. října 2017, 09:30
1
Porsche 911 Carrera T – Přidaná lehkost a tentokrát bez omezení počtu kusů!

Mít doma 911R, tak asi sežeru vlastní klobouk :)
Ne, je dobře že se Porsche vzpamatovalo. Tohle je rozhodně zajímavější než Touring Package.

CerVus
29. září 2017, 11:31
0
Jsou protesty pražských taxikářů marketingovou kampaní Uberu?

Tak tady je vina hlavně na straně Taxi služeb. Zaspali dobu a kolikrát vezmou i lidi, kteří se na to nehodí tím jak jezdí nebo jak se chovají.
To, že jsme díky malé skupině z nich nechvalně známí po celém světě je jen vrchol ledovce. To je ale opravdu spíše problém Magistrátu, že málo kontroluje a nedokáže těch pár zlodějů vymítit a Letiště, že v příletové hale neupozorňuje na běžné ceny do centra.

CerVus
19. září 2017, 13:54
0
Když se člověk zblázní: Stařík z Michiganu vlastní 218 aut, nepojízdných...

Ale pár zajímavých aut co mají cenu tam má, né že ne.

CerVus
13. září 2017, 11:45
0
TVR Griffith je zase tak šílené, jak má být. Vrací se britská legenda?

Netrpí náhodou Cerbera na problémy s reznutím šasi? Něco takového tuším řešili i v jedné epizodě Wheeler Dealers.
To by potom vysvětlovalo nižší ceny.

CerVus
05. září 2017, 20:44
0
Jakým autem by jezdil reálný kapitán Exner?

Pokud bych se držel značky, tak bych ho posadil do Jaguáru XK kolem roku 2002. Dá se to koupit za cenu oktávky, má ten správný punc elegance a normální střechu, takže se to dá v Čechách provozovat celý rok aniž by u toho člověk byl za exota. (Kabrio se dá chápat u auta jako miata, ale nikdo z lepší společnosti by asi v zimě netahal auto s hadrovou střechou.)
Zajímavá volba by asi byla i C3 z posledních let výroby. Otázkou je jak by na tom byla s denním používáním. Přeci jen to je auto z Ameriky.
911 by nebyla moc originální. To už tu prostě bylo mockrát. A Hank Moody může být beztak jen jeden. Od porsche bych radši viděl 928s4.
Nebo 500SL od mercedesu r129 potažmo r230. Jen jestli b ten první nebyl moc malý a druhý ještě ne dost kultovní.

CerVus
05. září 2017, 13:19
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

Mě akvárko nepřijde okoukané ani po 4 letech co ho mám. Ano, ten zadek je až moc zakulacený, auto je zbytečně vysoké a má vzadu nápravu z felicie. Jenže jak jsou na tom srovnatelná auta z toho roku nebo i následující dvě generace civiců? Focus je otřesný (ten v tom vlastně pokračuje) Golf je vzhledově povedený asi jako mrazák (jako zbytek koncernové produkce), malé volvo nebo mini jsou také takoví vyvrhelé, 3 mazda byla hezká až v další generaci, kia ceed to samé. Ne, honda je vesměs povedená a podle mě i nadčasová. Společně s povedeným motorem a perfektní převodovkou je to hodně auta za málo peněz.

CerVus
29. srpna 2017, 18:00
0
9 rychlých aut, která jsou překvapivě levná

V reálu je ta C4 stejně hezčí než C5. Takže když už vette, tak nějakou kolem roku 95.

CerVus
03. srpna 2017, 16:17
0
Je malý Renault za necelých 100 tisíc nejdůležitějším novým autem poslední doby?

Nejsou výrobní náklady dvojkové oktávie náhodou cca 80k? No.. + asi nějaké to dph. Na Evropská auta je podle mě navázaná velká marže, náklady na vývoj a odvody mateřským automobilkám.

CerVus
25. července 2017, 10:38
0
James Hunt: Co měl v garáži nezkrotný Brit?

Úplně to s tím nesouvisí, ale doporučuju se mrknout na dokumentární film Love the Beast o vášni australského herce Erica Bany.: https://www.csfd.cz/film/256514-love-the-beast

CerVus
06. července 2017, 08:50
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

2011-15. Nový model je moc drahý na to aby o něm mohl člověk uvažovat. I když teda nechápu když už jsi to nakousl, proč tady jak ford tak i chevrolet ty V6 motorizace nenabízejí. Současný Mustang i Camaro s V6 a manuálem dokážou potrápit drtivou většinu coupé z EU. Jo, rozdíl ceny těchto aut s track packem proti těm s v8, které většinu té výbavy mají už není tak velký, ale i tak.. Za mořem jsou ty motory poslední dobou i oblíbené. Výkonu mají na rozdávání a lidé je mohou používat díky menší spotřebě na denní ježdění. To asi bude ta potíž. Tady to lidi mají jen na víkendy.

CerVus
06. července 2017, 02:15
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Já si i tak myslím, že mustang s 3,6 a manuálem je v EU hodně nadceněn. Když se kouknu kolik stojí taková 370Z, která je technologicky trochu jinde, tak to je prostě úlet. A ceny těch před FL jsou úplně mimo.

CerVus
16. června 2017, 17:24
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

A co takový Datsun 240Z, Alpina V6 nebo Celica GT ze 78+-. Zadokolky, coupé, benzín to nemůže klesat.

CerVus
01. června 2017, 16:07
1
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

No a nebo chce jen něco jako miátu, ale aby to mělo normální střechu.
A co to slk 2004-10? To vypadá normálně i se zataženou střechou. Asi to bude jízdně blíže GT, ale i po těch letech se na to člověk rád podívá.

CerVus
30. května 2017, 17:54
2
Rolls-Royce Sweptail je pravděpodobně nejdražším novým autem v historii

Asi jsem holt neznaboh, ale mě by těch 50 mega museli zaplatit, abych v něčem takovém jezdil za bílého dne :)

CerVus
26. května 2017, 13:52
0
Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky

Stačí jeden výlet do Polska, kde mají prozměnu neuvěřitelnou oblibu v semaforech a každý začne kruháče milovat. Není nic lepšího než čekat až (nebo jestli) na vás vyjde ta tří sekundová příležitost se konečně po několika minutovém čekání doplácat na hlavní cestu.
Je sice pravdou, že v našem malém městečku ty čtyři kruhové objezdy solidně zpomalili dopravu, ale bez nich by asi bylo v dnešní době už dost těžké se ze dvou křižovatek, které tam byly předtím dostat.
Jediné co mi na kruháčích vadí jsou jejich rozměry - většina je neuvěřitelně malá. Korunu tomu dával ten v Náchodě jehož střed měl 1,5m v průměru. V podstatě klasická skruž od studny na kterou bylo napojeno 5 nebo 6 cest.

CerVus
24. dubna 2017, 10:48
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

No mě se stačí občas podívat na Autosalon a hned mám přesně opačný názor. Jako je mi jasné, že to je zrovna jedna z mála černých ovcí, ale žel bohu je v našich TV nejviditelnější.

CerVus
14. dubna 2017, 07:10
0
Které auto se k vám nejvíc hodí?

S ročním odstupem o tomhle tématu stále přemýšlím. A stále se nejsem schopný dobrat k výsledku. Ne, že by nebylo z čeho vybírat, ale je třeba seznam "očistit" od vysněnýchebo ntěžko sehnatelných aut.
Ale seznam požadavků na ideál alespoň mám: zadohrabka, jisté jízdní vlastnosti (nesnáším, když mi poskakuje zadní náprava), komunikativní řízení, brumlavý motor co zabírá už odspodu, rychlý a přesný manuál, vzhled odlišný od šedých myší kolem (klidně obětuji výhled), střešní okno, spolehlivost a ideálně 4 sedačky. Vše co stojí nové nad 1, 5mega automaticky škrtám. A musí to být zajímavé i uvnitř. To zase vyškrtne bmw minulé generace.
Hmm zase mi z toho ale vyšlo GT. Navíc jsem si to zůžil na relativně nová auta a ten šíbr z toho vyřadil i nového mustanga, který byl jinak blízko. Sakra, tak co zbývá...... ?
Genesis coupé 3,8 po faceliftu. Jenže z recenzí vím, že ani ono není úplně ideální. Mi zůstává jen nová AR Giulia jenže tam jsou benzinové manuály trochu mimo. No a pak nové camaro v6. To má sice ty další dvě sedačky jen na ozdobu, ale vše ostatní u něj sedí. Navíc si na nej člověk může dát nalepit "rychlé čáry" a nevypadat potom na silnici jak idiot :)

CerVus
22. března 2017, 16:01
1
Top Gear USA je zpátky v nové sérii

Mě se popravdě líbí víc než dvě předchozí řady v původním složení nebo celý slavný GT. Za ten jsem ale i tak vděčný.

CerVus
22. března 2017, 07:51
1
Top Gear USA je zpátky v nové sérii

V posledním díle ale Evans válel. Kdyby se choval normálně a nehrál si na Jeremyho, tak by mi nevadil.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo V70 T5 2000
Volvo V70 T5

2000 rok výroby
250 koní výkon
2 319 ccm objem

Volkswagen Golf 2.0TDi, 110kW 2014
Volkswagen Golf 2.0TDi, 110kW

2014 rok výroby
110 koní výkon
2 000 ccm objem

Buick LeSabre 1968 TOP stav bez investic 1968
Buick LeSabre 1968 TOP stav bez investic

1968 rok výroby
284 koní výkon
5 700 ccm objem

Cadillac Eldorado Biarritz 1978
Cadillac Eldorado Biarritz

1978 rok výroby
180 koní výkon
7 000 ccm objem

Škoda Felicia (kupujte, nebudou :oD) 2000
Škoda Felicia (kupujte, nebudou :oD)

2000 rok výroby
68 koní výkon
1 289 ccm objem