reklama
načítám data...

CerVus

JménoMartin Červený
BydlištěHradec Králové
Registracepřed 24.5 měs.
Poslední aktivitapřed 7.6 hod.
Příspěvků ve fóru7
Komentářů u článků220
Pozitivních komentářů u článků24
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

CerVus
06. července 2017, 08:50
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

2011-15. Nový model je moc drahý na to aby o něm mohl člověk uvažovat. I když teda nechápu když už jsi to nakousl, proč tady jak ford tak i chevrolet ty V6 motorizace nenabízejí. Současný Mustang i Camaro s V6 a manuálem dokážou potrápit drtivou většinu coupé z EU. Jo, rozdíl ceny těchto aut s track packem proti těm s v8, které většinu té výbavy mají už není tak velký, ale i tak.. Za mořem jsou ty motory poslední dobou i oblíbené. Výkonu mají na rozdávání a lidé je mohou používat díky menší spotřebě na denní ježdění. To asi bude ta potíž. Tady to lidi mají jen na víkendy.

CerVus
06. července 2017, 02:15
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Já si i tak myslím, že mustang s 3,6 a manuálem je v EU hodně nadceněn. Když se kouknu kolik stojí taková 370Z, která je technologicky trochu jinde, tak to je prostě úlet. A ceny těch před FL jsou úplně mimo.

CerVus
16. června 2017, 17:24
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

A co takový Datsun 240Z, Alpina V6 nebo Celica GT ze 78+-. Zadokolky, coupé, benzín to nemůže klesat.

CerVus
01. června 2017, 16:07
1
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

No a nebo chce jen něco jako miátu, ale aby to mělo normální střechu.
A co to slk 2004-10? To vypadá normálně i se zataženou střechou. Asi to bude jízdně blíže GT, ale i po těch letech se na to člověk rád podívá.

CerVus
30. května 2017, 17:54
2
Rolls-Royce Sweptail je pravděpodobně nejdražším novým autem v historii

Asi jsem holt neznaboh, ale mě by těch 50 mega museli zaplatit, abych v něčem takovém jezdil za bílého dne :)

CerVus
26. května 2017, 13:52
0
Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky

Stačí jeden výlet do Polska, kde mají prozměnu neuvěřitelnou oblibu v semaforech a každý začne kruháče milovat. Není nic lepšího než čekat až (nebo jestli) na vás vyjde ta tří sekundová příležitost se konečně po několika minutovém čekání doplácat na hlavní cestu.
Je sice pravdou, že v našem malém městečku ty čtyři kruhové objezdy solidně zpomalili dopravu, ale bez nich by asi bylo v dnešní době už dost těžké se ze dvou křižovatek, které tam byly předtím dostat.
Jediné co mi na kruháčích vadí jsou jejich rozměry - většina je neuvěřitelně malá. Korunu tomu dával ten v Náchodě jehož střed měl 1,5m v průměru. V podstatě klasická skruž od studny na kterou bylo napojeno 5 nebo 6 cest.

CerVus
24. dubna 2017, 10:48
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

No mě se stačí občas podívat na Autosalon a hned mám přesně opačný názor. Jako je mi jasné, že to je zrovna jedna z mála černých ovcí, ale žel bohu je v našich TV nejviditelnější.

CerVus
14. dubna 2017, 07:10
0
Které auto se k vám nejvíc hodí?

S ročním odstupem o tomhle tématu stále přemýšlím. A stále se nejsem schopný dobrat k výsledku. Ne, že by nebylo z čeho vybírat, ale je třeba seznam "očistit" od vysněnýchebo ntěžko sehnatelných aut.
Ale seznam požadavků na ideál alespoň mám: zadohrabka, jisté jízdní vlastnosti (nesnáším, když mi poskakuje zadní náprava), komunikativní řízení, brumlavý motor co zabírá už odspodu, rychlý a přesný manuál, vzhled odlišný od šedých myší kolem (klidně obětuji výhled), střešní okno, spolehlivost a ideálně 4 sedačky. Vše co stojí nové nad 1, 5mega automaticky škrtám. A musí to být zajímavé i uvnitř. To zase vyškrtne bmw minulé generace.
Hmm zase mi z toho ale vyšlo GT. Navíc jsem si to zůžil na relativně nová auta a ten šíbr z toho vyřadil i nového mustanga, který byl jinak blízko. Sakra, tak co zbývá...... ?
Genesis coupé 3,8 po faceliftu. Jenže z recenzí vím, že ani ono není úplně ideální. Mi zůstává jen nová AR Giulia jenže tam jsou benzinové manuály trochu mimo. No a pak nové camaro v6. To má sice ty další dvě sedačky jen na ozdobu, ale vše ostatní u něj sedí. Navíc si na nej člověk může dát nalepit "rychlé čáry" a nevypadat potom na silnici jak idiot :)

CerVus
22. března 2017, 16:01
1
Top Gear USA je zpátky v nové sérii

Mě se popravdě líbí víc než dvě předchozí řady v původním složení nebo celý slavný GT. Za ten jsem ale i tak vděčný.

CerVus
22. března 2017, 07:51
1
Top Gear USA je zpátky v nové sérii

V posledním díle ale Evans válel. Kdyby se choval normálně a nehrál si na Jeremyho, tak by mi nevadil.

CerVus
21. března 2017, 15:43
0
Top Gear USA je zpátky v nové sérii

Nj, ale tenhle bude asi krapet těžké tady u nás sehnat. Oni mě k těm torrentům nakonec i donutí :)

CerVus
18. března 2017, 17:44
0
McLaren spustil konfigurátor novinky 720S

Mě se ještě 650S líbí, ale tohle je je fakt šeredné auto. Chápu, že pořád posouvají možnosti dále, ale teď vyrobili auto, které je u mě v stejné kategorii jako Veyron. Naštěstí pro ně já na to auto mít nikdy nebudu :D A kdybych měl tak Porsche vždy vyrobí něco v reálném světě použitelnějšího.

CerVus
17. března 2017, 21:40
0
Vyjádření redakce Autíčkáře k výsledkům ankety Auto roku

Nezvítězil rozum - Giulia QV, takže je to opravdu jedno.

CerVus
03. března 2017, 14:59
0
Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

Podle mě tady nejde ani tak o to komu jsou ty nové modely určeny jako spíše upoutání pozornosti.
No a moc lidí se na auta v základních / středních výbavách na fotkách prostě nechytne.
Tudíž je třeba je nějak do toho autosalónu nalákat. Takhle si člověk občas u auta, o které "by si ani neopřel kolo" řekne, že je to celkem pěkné vozítko. A v takové chvílí dělá marketingové oddělení svou práci dobře.

CerVus
03. března 2017, 11:49
0
Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

Trojka je malá tu by mu nepovolili. Ale tak mě napadá, že se sice říkal o tom co musí dodržet při výběru, ale ta nafta mohla být jedním z limitů, který jen nezmínil. Až na to přijde zas někdy řeč, tak se ho musím zeptat.

CerVus
03. března 2017, 08:24
0
Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

To je jako když známý každé dva roky dostane moc pěkný rozpočet na pořízení nového služebního auta a pokaždé pod jeho kapotou skončí naftový motor jen aby na tankovací kartu mohlo jezdit i auto ženy. Které stálo také solidní dardu. On má přitom auta rád, tak proč jednou nezvítězí srdce a pod kapotou nějaký povedený benzíňák?
A to je vlastně vyhrává jeden bod ze seznamu dle kterého končí před domem u většiny Čechů naftová oktávka.

CerVus
18. února 2017, 17:10
0
Hotový Civic Type R přijede již za měsíc do Ženevy

To křídlo a barevná stylizace tomu ale hodně pomáhá :) Sice v tom pořád vidím focus, ale je to mnohem lepší než u socka verze. Horši je, že jakákoli jiná barva než černá zvýrazní ty kolotočářské mřížky vpředu a vzadu.
Každopádně jsem opravdu zvědavý jak to auto vypadá naživo.

CerVus
17. února 2017, 17:37
0
Honda Civic X: Zpět na vrchol?

Já se teda sekl s tou minulou generací, ta ho ještě také měla normálně až tahle nová ho má opět stupidně dole.

CerVus
17. února 2017, 11:43
0
Honda Civic X: Zpět na vrchol?

Tady bude asi problém ve clu. Auta vyráběná v Japonsku mají stejně "vysokohorské" přirážky jako ty z Ameriky.
Ten předek je na tom opravdu asi nejlepší.Až po ty zadní dveře mi na tom vlastně vadí jen ty velké mřížky kolem mlhovek, pak to je už hrůza děs. Třeba ale udělají sedan.

CerVus
16. února 2017, 22:53
0
Honda Civic X: Zpět na vrchol?

Ten vzhled je teda příšerný. Jako kdyby zkřížili forda focuse s dacii logan. A to to říkám jako vlastník 8G, což je také extrém. Každopádně jsem rád, že už má auto zase normální zadní nápravu. Interiér se celkem povedl i když nemuseli opouštět od umístění ukazatele rychlosti hned pod čelním oknem (ale to už v minulé generaci). Ty motory se mi ale nelíbí. Tříválec a turbo? K tomu v době, kdy nastává obrat. Honda to bude mít těžké. Navíc když stojí proti takovému kalibru jako jsou nové mazdy.

CerVus
16. února 2017, 15:17
2
CerVus
08. února 2017, 21:45
0
Designér Jozef Kabaň končí u Škody a začíná u BMW

Jednoho se u vrtule zbavili a další takový jim tam přileze. Ta automobilka jde fakt do kytek.

CerVus
07. února 2017, 11:05
0
Kdy začínáme mít rádi své auto?

Podle mě se to nejlépe pozná v moment, kdy si už říkáte, že je na čase auto poslat o dům dál, ale přesto vždy najdete nějakou omluvu proto, aby jste si ho mohli nechat. U prvních dvou aut jsem ten pocit neměl. Na Peugeot 306 mám jen mlhavé vzpomínky i když se za jím lidé otáčeli. To druhé (astru G) jsem u konce dokonce nenáviděl. Ale další dvě, to bylo něco jiného. Doba, kdy jsem je plánoval vyměnit dávno minula a stále bylo (e36 320i) potažmo je (civic TypeS) zaparkované u garáže. Obě dvě měly/mají chyby, ale jednou na ně budu vzpomínat.

CerVus
06. února 2017, 22:07
0
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Jo máš pravdu. Všechna to jsou "ta pravá" auta akorát s jinou cenovkou dle možností každého soudruha.
Ale toyobaru bych se nikdy neodvážil označit za pomalé. Jen jsem si na něm našel ty své omluvy proč ho vyřadit z rovnice. A tak to má asi i být. Protože jakmile začnu uvažovat o sportovním kupé za tu cenu tak už narážím na cenovou toho co bych chtěl doopravdy, ale nemám odvahu risknout ani pár měsíců s 996.

CerVus
06. února 2017, 21:16
0
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Liqid: No když to je přesně ono. Za těch 200 můžeš mít doma další plnohodnotné nudné auto. K tomu se přidá nic moc vzhled BRZ a to, že na YT v přímém srovnání s NC v podstatě prohraje i když je rychlejší, stabilnější a lépe projede zatáčkou. Toyobaru je pro mě prostě moc drahé a nedokáže prostě malého soupeře výrazně překonat, proto hraje druhé housle i když mi na mx5 nejvíc vadí že to je roadster. A teď mě zase jc rozdupe, protože jsem socka co si nechce koupit auto pro pobavení za půl míče.

CerVus
05. února 2017, 16:00
0
Škoda Octavia RS 245 je (zase) nejrychlejší Octavií

Tak nevím co je šerednější. Ta maska nebo ta kola.......? Záhada

CerVus
05. února 2017, 12:04
0
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Mě už i to toybaru s miátou přijde malé, nic menšího už bych asi nerozchodil.
Já koukám po NC s plátěnou střechou, že bych k ní pak dokoupil pevnou: http://bazar.automedik.cz/admin/files/pc_polozky/335/335.jpg
S tou to auto vypadá normálně. Klasická skládačka je sice lehčí a tohle jsou zbytečná kila navíc, ale vzhledově z toho pak je krásné kupé.

CerVus
05. února 2017, 11:33
-1
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

U toho BRZ je jedinou otázkou jestli to dá 2x tolik zábavy za volantem než 2l mx-5 NC, když to stojí pomalu dvojnásobek.
Předohrabky podle mě můžou být zabavné jen za sucha na hladké silnici. To, že umějí jet rychle dopředu jako škodofky v RS nic neznamená. A zábavných zadokolek za rozumnou cenu se střechou je úplně stejný počet jako těch bez nich - 2. To sakra neumí vyrobit i něco dalšího k brz/gt86 a miatě/fiatu?

CerVus
26. ledna 2017, 12:59
1
Ford Mustang si z evropského crash testu odnesl slabé dvě hvězdy

No jestli je měření odolnosti stejně "přesné" jako spotřeby, tak budu raději věřit testum z USA.

CerVus
12. ledna 2017, 12:05
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

Z mých předchozích aut je také e36 jediné na které vzpomínám. Sice to byla jen 320i, ale kdybych ji měl teď na tom sněhu tak bych měl na tváři úsměv od ucha k uchu. Na současný civic type S budu sice také v dobrém vzpomínat, ale rozhodně se zábavnosti bramboráku neblíží. A proto další auto prostě musí být zadohrab (Pokud se teda nenaskytne nějaká pěkná 159 tbi. Ta jediná předohrabka mi kříží plány.)

CerVus
10. ledna 2017, 17:34
0
Autíčkář na lovu: Co se dá koupit za cenu nové Fabie (a soused pukne závistí)

Nezdá se Vám ten inzerát na tu vette nějaký divný. Jako by byl psaný přes google translate.

CerVus
09. ledna 2017, 11:26
2
Kia představila sportovně laděný sedan Stinger

To je asi nejhezčí Korejské auto. Si vzali trochu od Italů a trochu od Amíků a hned je to povedené auto. Dobře že se vyvarovali inspirace od výrobců bezcharakterních ledniček (VW, Škoda).

CerVus
09. ledna 2017, 09:36
0
The Grand Tour: O velkých penězích, promarněné šanci a ztrátě iluzí

Nový TG je na úplně stejné kvalitě jako GT. 50% nuda, 50% zábava. Evants je sice většinou otravný, ale Matt s Chrisem odvádějí parádní práci a opravdu baví. A i ten Evants se v poslednm díle opravdu vytáhnul.
Ten Celebrity crash/crush byl v GT vtipný leda tak v prvním díle, že na to koukáme po sedmé je už ubohé.

CerVus
08. ledna 2017, 13:00
0
Hrdinové za babku: Ford Cougar 2.5 V6

Musel jsem se pousmát u "nízkého nájezdu". Se snad ani nedá v českých autobazarech koupit auto, které nemá stočený tachometr.

CerVus
06. ledna 2017, 10:01
1
Které auto vám v roce 2016 udělalo největší radost?

No to mi také vadí. Plus to, že jako základní motorizace je ropak. Ale pořád se to může změnit a nenechám se tím okrást o radost že se nějaká automobilka ještě snaží o sportovni sedan se zadním náhonem vyvolávajícím emoce. Na to se už u BMW vyjma m3 vykašlali.

CerVus
06. ledna 2017, 09:40
1
Které auto vám v roce 2016 udělalo největší radost?

Pro mě vede 911R, v závěsu s BMW M2 a novou Alfou Giulia. Tři auta, která se drží tradic a nejdou za každou cenu s davem.

CerVus
05. ledna 2017, 10:23
0
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Sakra teď to tam vidím :)
Beru to zpět.

CerVus
05. ledna 2017, 10:22
0
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Jako největší slabinu vidím to, že tam nelze volit pohon. V tom se mi právě líbí sportovnívozy/rajveteranu. Proč se probírat kupou nezajímavých předokolek?

CerVus
04. ledna 2017, 14:55
0
Mustang a F-150 také jako hybridy v roce 2020

Vždyť ta 3,7 už byl povedený motor. Větší výkon, kouťák a nižší spotřeba než 4,6.

CerVus
28. prosince 2016, 20:27
0
Vanderhall Venice – stylová tříkolka nyní o něco levnější

Jako ta kombinace mi přájde taková divná, ale s ohledem na tu zrůdnost co se vyrábí u Kaipanu tak to ještě beru.

CerVus
23. prosince 2016, 10:35
0
Po Japonci v Praze zbylo pouze jedno hodně široké Porsche

No, já asi budu patřit do skupiny 1 - jak sakra může někdo řezat do 993. To auto už je ceněný klenot.
Jó kdyby to byla mdlá 996, tak bych to asi ještě rozchodil, ale 993 je škoda. Z rodiny porsche takové rozšíření nejvíce sekne beztak jen 928.

CerVus
15. prosince 2016, 20:28
0
Porsche ruší exkluzivní dohodu s vydavatelem Electronic Arts

Vždyť škoda běžně bývá v rally hrách. To, že vyrobila pár oktávek pro závody na okruh moc herních studií asi nezaujme a ta starší auta v zahraničí moc lidí nebude znát.

CerVus
24. listopadu 2016, 12:30
0
The Grand Tour je lékem na bolesti světa

Ten mustang Rocket je stejně nádherné auto. Doufám, že ho v nějaké epizodě otestují.

CerVus
21. listopadu 2016, 18:20
0
The Grand Tour je lékem na bolesti světa

Podle mě byla chyba kouknout jen na pár dílů nového TG. Poslední díl byl například jeden z nejlepších za posledních několik sezón.

CerVus
16. listopadu 2016, 22:02
0
Škoda Octavia 1.0 TSI/85 kW: Nový český standard?

Viděl jsem fotomontáž, kde tu hrůzu mezi světlama odmazali a to auto vypadalo celkem slušně.

CerVus
26. října 2016, 18:06
0
Kia Sportage: Tohle není Gangnam Style

Otec má doma předchozí model. Tušm 2014 a musím přiznat, že z toho auta mám takové rozporuplné pocity. Na jedu stranu se s ním proti mé hondě civic mnohem lépe "jezdí" po našich cestách. Tam kde honda doslova trpí, tohle ladně pluje. Má do hodně místa, je vcelku dobře ovladatelné (na to že to je 4x2) a dobře vyrobené. Jenže na můj vkus se sedí prostě moc vysoko, nejsem si schopný pořádně nastavit sedačku a volant a řízen i když má 3 mody tak je v každém strašně tupé. V nové jsem ještě nejel (snad až zas pojedu na servis bude příležitost), ale doufám, že tohle trochu poladili. Co se vzhledu týče, tak mě se ten čumák i celkem líbí , jenže ten bok je skoro stejný s předchozím modelem i s těmi otřesnými chromovanými lištami kolem oken.

CerVus
20. října 2016, 21:41
0
DeLorean otevřel předobjednávky na nové DMC-12

Nový interiér a posilovač by to mohl vyřešit. :D

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Electra 225  1969
Buick Electra 225

1969 rok výroby
365 koní výkon
7 000 ccm objem

Lincoln MK 6 Mark VI 1981
Lincoln MK 6 Mark VI

1981 rok výroby
130 koní výkon
5 000 ccm objem

Cadillac deVille SeadanDeVille 1980
Cadillac deVille SeadanDeVille

1980 rok výroby
140 koní výkon
6 000 ccm objem

Oldsmobile Delta 88 Royale  1979
Oldsmobile Delta 88 Royale

1979 rok výroby
161 koní výkon
5 733 ccm objem