reklama
načítám data...

CerVus

JménoMartin Červený
BydlištěHradec Králové
Registracepřed 2.4 rok.
Poslední aktivitapřed 1.9 hod.
Příspěvků ve fóru7
Komentářů u článků240
Pozitivních komentářů u článků28
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

CerVus
včera v 18:43
0
300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

Jo takhle. Já se po vyrobených počtech nekoukal, jen jsem si matně pamatoval na článek o tom autě, když bylo nové.

CerVus
včera v 09:49
1
300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

Nezapadá do té kategorie i takový MG ZT 260? Sedan, zadokolka, v8 z mustangu.

CerVus
09. prosince 2017, 13:50
0
Sportovní Škoda: Dává to vůbec smysl?

Spíše než oktavia RS by mi dávala větší smysl Fabia RS. S tou je škoda trojnásobný šampion wrc2. Hlavně by se z ní dal udělat hodně povedený hot hach. A konkurence polu gti bz snad nevadila tolik jako konkurence golfu gti.

CerVus
07. prosince 2017, 22:11
0
10 aut, která si můžete postavit doma v garáži

Dobrá volba dát hned na začátek tu zrůdu. Ať už by potom přišlo cokoli, tak to nemohlo být horší.

CerVus
20. listopadu 2017, 20:28
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

No dobře. Ale pomlouval to nejlepší co škoda dělá, takže co by řekl o ostatních modelech. Krom Yetiho, ten se mu líbil.

CerVus
20. listopadu 2017, 15:38
1
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Co hyundai i30SW potažmo sestřička kia ceed? Do těch 100kw 1.6 se dá dát ještě levně plyn a vejdou se do 350k. Otec má tenhle motor v kia sportage a jezdí to pěkně. Dva kolegové v práci si právě tuhle motorizaci v plynu pořídili do ceedu v kombiku a také si nestěžují. Ta sportage s tím má trochu vyšší spotřebu, ale to spíše dávám za vinu velikosti kol a auta obecně.

CerVus
20. listopadu 2017, 10:49
2
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Já nesnáším škodovky vesměs kvůli třem věcem:
1) Mám rád trochu odlišná auta a tady musím dát za pravdu Clarksonovi, že Škoda je stejně zajímavé auto asi jako mrazák.
2) Nepochopitelné zaměření na obsah kuru i když se na zadních sedačkách nedá skoro sedět (ok vyřešeno u oktávie třetí generace) a člověk se při tahání něčeho co je v kufru až vzadu kolikrát zašpiní o nárazník.
3) Zarputilí majitelé a obdivovatelé značky. Jakákoli rozumná debata s nimi je nemožná. Nejsou schopni připustit stinné stránky vlastních aut a každému nutí výsledky anket a testů.

Poslední superb ve 4x4 v nejsilnější naftě s DSG je hodně povedené auto. Asi to nejlepší co Škoda ve své historii udělala. Jízda v něm se mi líbila a přišel mi jízdně zajímavější než poslední A6 s biturbem ve čtyřkolce. Ale nepřenesu přes srdce neuvěřitelně nudný interiér. To je ale holt dědictví pasatu a vw obecně - neumí dělat zajímavá auta uvnitř. Kodiak se mi hnusí jak zvenku tak uvnitř. Poslední Fábie je alespoň z venku hezké auto. A Rapid je jednoduše ostuda.

CerVus
16. listopadu 2017, 09:27
0
Podle Röhrla je GT2 RS příliš rychlá pro Ring. Kdy už je rychlosti moc? | Autíčkář se ptá

Já se občas děsím z té rychlosti i když na Ringu projíždím GT3 RS v blbé hře - project cars 2. Nedokážu si ani představit co bych prožíval v reálu, kdybych v tom autě seděl na sedačce spolujezdce. Na té uzoučké dráze bych se za volant v téhle bestii neodvážil. Dost možná bych se cítil stejně jako žena Augusta Farfuse v tom klipu na YT.

CerVus
04. listopadu 2017, 16:52
0
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

Já bych to viděl na:
1) Aston Martin v8 Vantage. To auto mě uchvátilo už když jsem ho viděl poprvé na fotkách což se potvrdilo i na živo. 2) 911 991.2 Targa - konečně 911 k krásným interiérem a nejlepší možnou střechou. 3) 944s2 Targa - stará láska nerezaví

CerVus
27. října 2017, 11:40
0
Porsche 911 Carrera T – Přidaná lehkost a tentokrát bez omezení počtu kusů!

Koukám do konfigurátoru a tohle auto má jedinou vadu. Nadělají ho v šedé.

CerVus
25. října 2017, 09:30
1
Porsche 911 Carrera T – Přidaná lehkost a tentokrát bez omezení počtu kusů!

Mít doma 911R, tak asi sežeru vlastní klobouk :)
Ne, je dobře že se Porsche vzpamatovalo. Tohle je rozhodně zajímavější než Touring Package.

CerVus
29. září 2017, 11:31
0
Jsou protesty pražských taxikářů marketingovou kampaní Uberu?

Tak tady je vina hlavně na straně Taxi služeb. Zaspali dobu a kolikrát vezmou i lidi, kteří se na to nehodí tím jak jezdí nebo jak se chovají.
To, že jsme díky malé skupině z nich nechvalně známí po celém světě je jen vrchol ledovce. To je ale opravdu spíše problém Magistrátu, že málo kontroluje a nedokáže těch pár zlodějů vymítit a Letiště, že v příletové hale neupozorňuje na běžné ceny do centra.

CerVus
19. září 2017, 13:54
0
Když se člověk zblázní: Stařík z Michiganu vlastní 218 aut, nepojízdných...

Ale pár zajímavých aut co mají cenu tam má, né že ne.

CerVus
13. září 2017, 11:45
0
TVR Griffith je zase tak šílené, jak má být. Vrací se britská legenda?

Netrpí náhodou Cerbera na problémy s reznutím šasi? Něco takového tuším řešili i v jedné epizodě Wheeler Dealers.
To by potom vysvětlovalo nižší ceny.

CerVus
05. září 2017, 20:44
0
Jakým autem by jezdil reálný kapitán Exner?

Pokud bych se držel značky, tak bych ho posadil do Jaguáru XK kolem roku 2002. Dá se to koupit za cenu oktávky, má ten správný punc elegance a normální střechu, takže se to dá v Čechách provozovat celý rok aniž by u toho člověk byl za exota. (Kabrio se dá chápat u auta jako miata, ale nikdo z lepší společnosti by asi v zimě netahal auto s hadrovou střechou.)
Zajímavá volba by asi byla i C3 z posledních let výroby. Otázkou je jak by na tom byla s denním používáním. Přeci jen to je auto z Ameriky.
911 by nebyla moc originální. To už tu prostě bylo mockrát. A Hank Moody může být beztak jen jeden. Od porsche bych radši viděl 928s4.
Nebo 500SL od mercedesu r129 potažmo r230. Jen jestli b ten první nebyl moc malý a druhý ještě ne dost kultovní.

CerVus
05. září 2017, 13:19
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

Mě akvárko nepřijde okoukané ani po 4 letech co ho mám. Ano, ten zadek je až moc zakulacený, auto je zbytečně vysoké a má vzadu nápravu z felicie. Jenže jak jsou na tom srovnatelná auta z toho roku nebo i následující dvě generace civiců? Focus je otřesný (ten v tom vlastně pokračuje) Golf je vzhledově povedený asi jako mrazák (jako zbytek koncernové produkce), malé volvo nebo mini jsou také takoví vyvrhelé, 3 mazda byla hezká až v další generaci, kia ceed to samé. Ne, honda je vesměs povedená a podle mě i nadčasová. Společně s povedeným motorem a perfektní převodovkou je to hodně auta za málo peněz.

CerVus
29. srpna 2017, 18:00
0
9 rychlých aut, která jsou překvapivě levná

V reálu je ta C4 stejně hezčí než C5. Takže když už vette, tak nějakou kolem roku 95.

CerVus
03. srpna 2017, 16:17
0
Je malý Renault za necelých 100 tisíc nejdůležitějším novým autem poslední doby?

Nejsou výrobní náklady dvojkové oktávie náhodou cca 80k? No.. + asi nějaké to dph. Na Evropská auta je podle mě navázaná velká marže, náklady na vývoj a odvody mateřským automobilkám.

CerVus
25. července 2017, 10:38
0
James Hunt: Co měl v garáži nezkrotný Brit?

Úplně to s tím nesouvisí, ale doporučuju se mrknout na dokumentární film Love the Beast o vášni australského herce Erica Bany.: https://www.csfd.cz/film/256514-love-the-beast

CerVus
06. července 2017, 08:50
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

2011-15. Nový model je moc drahý na to aby o něm mohl člověk uvažovat. I když teda nechápu když už jsi to nakousl, proč tady jak ford tak i chevrolet ty V6 motorizace nenabízejí. Současný Mustang i Camaro s V6 a manuálem dokážou potrápit drtivou většinu coupé z EU. Jo, rozdíl ceny těchto aut s track packem proti těm s v8, které většinu té výbavy mají už není tak velký, ale i tak.. Za mořem jsou ty motory poslední dobou i oblíbené. Výkonu mají na rozdávání a lidé je mohou používat díky menší spotřebě na denní ježdění. To asi bude ta potíž. Tady to lidi mají jen na víkendy.

CerVus
06. července 2017, 02:15
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Já si i tak myslím, že mustang s 3,6 a manuálem je v EU hodně nadceněn. Když se kouknu kolik stojí taková 370Z, která je technologicky trochu jinde, tak to je prostě úlet. A ceny těch před FL jsou úplně mimo.

CerVus
16. června 2017, 17:24
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

A co takový Datsun 240Z, Alpina V6 nebo Celica GT ze 78+-. Zadokolky, coupé, benzín to nemůže klesat.

CerVus
01. června 2017, 16:07
1
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

No a nebo chce jen něco jako miátu, ale aby to mělo normální střechu.
A co to slk 2004-10? To vypadá normálně i se zataženou střechou. Asi to bude jízdně blíže GT, ale i po těch letech se na to člověk rád podívá.

CerVus
30. května 2017, 17:54
2
Rolls-Royce Sweptail je pravděpodobně nejdražším novým autem v historii

Asi jsem holt neznaboh, ale mě by těch 50 mega museli zaplatit, abych v něčem takovém jezdil za bílého dne :)

CerVus
26. května 2017, 13:52
0
Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky

Stačí jeden výlet do Polska, kde mají prozměnu neuvěřitelnou oblibu v semaforech a každý začne kruháče milovat. Není nic lepšího než čekat až (nebo jestli) na vás vyjde ta tří sekundová příležitost se konečně po několika minutovém čekání doplácat na hlavní cestu.
Je sice pravdou, že v našem malém městečku ty čtyři kruhové objezdy solidně zpomalili dopravu, ale bez nich by asi bylo v dnešní době už dost těžké se ze dvou křižovatek, které tam byly předtím dostat.
Jediné co mi na kruháčích vadí jsou jejich rozměry - většina je neuvěřitelně malá. Korunu tomu dával ten v Náchodě jehož střed měl 1,5m v průměru. V podstatě klasická skruž od studny na kterou bylo napojeno 5 nebo 6 cest.

CerVus
24. dubna 2017, 10:48
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

No mě se stačí občas podívat na Autosalon a hned mám přesně opačný názor. Jako je mi jasné, že to je zrovna jedna z mála černých ovcí, ale žel bohu je v našich TV nejviditelnější.

CerVus
14. dubna 2017, 07:10
0
Které auto se k vám nejvíc hodí?

S ročním odstupem o tomhle tématu stále přemýšlím. A stále se nejsem schopný dobrat k výsledku. Ne, že by nebylo z čeho vybírat, ale je třeba seznam "očistit" od vysněnýchebo ntěžko sehnatelných aut.
Ale seznam požadavků na ideál alespoň mám: zadohrabka, jisté jízdní vlastnosti (nesnáším, když mi poskakuje zadní náprava), komunikativní řízení, brumlavý motor co zabírá už odspodu, rychlý a přesný manuál, vzhled odlišný od šedých myší kolem (klidně obětuji výhled), střešní okno, spolehlivost a ideálně 4 sedačky. Vše co stojí nové nad 1, 5mega automaticky škrtám. A musí to být zajímavé i uvnitř. To zase vyškrtne bmw minulé generace.
Hmm zase mi z toho ale vyšlo GT. Navíc jsem si to zůžil na relativně nová auta a ten šíbr z toho vyřadil i nového mustanga, který byl jinak blízko. Sakra, tak co zbývá...... ?
Genesis coupé 3,8 po faceliftu. Jenže z recenzí vím, že ani ono není úplně ideální. Mi zůstává jen nová AR Giulia jenže tam jsou benzinové manuály trochu mimo. No a pak nové camaro v6. To má sice ty další dvě sedačky jen na ozdobu, ale vše ostatní u něj sedí. Navíc si na nej člověk může dát nalepit "rychlé čáry" a nevypadat potom na silnici jak idiot :)

CerVus
22. března 2017, 16:01
1
Top Gear USA je zpátky v nové sérii

Mě se popravdě líbí víc než dvě předchozí řady v původním složení nebo celý slavný GT. Za ten jsem ale i tak vděčný.

CerVus
22. března 2017, 07:51
1
Top Gear USA je zpátky v nové sérii

V posledním díle ale Evans válel. Kdyby se choval normálně a nehrál si na Jeremyho, tak by mi nevadil.

CerVus
21. března 2017, 15:43
0
Top Gear USA je zpátky v nové sérii

Nj, ale tenhle bude asi krapet těžké tady u nás sehnat. Oni mě k těm torrentům nakonec i donutí :)

CerVus
18. března 2017, 17:44
0
McLaren spustil konfigurátor novinky 720S

Mě se ještě 650S líbí, ale tohle je je fakt šeredné auto. Chápu, že pořád posouvají možnosti dále, ale teď vyrobili auto, které je u mě v stejné kategorii jako Veyron. Naštěstí pro ně já na to auto mít nikdy nebudu :D A kdybych měl tak Porsche vždy vyrobí něco v reálném světě použitelnějšího.

CerVus
17. března 2017, 21:40
0
Vyjádření redakce Autíčkáře k výsledkům ankety Auto roku

Nezvítězil rozum - Giulia QV, takže je to opravdu jedno.

CerVus
03. března 2017, 14:59
0
Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

Podle mě tady nejde ani tak o to komu jsou ty nové modely určeny jako spíše upoutání pozornosti.
No a moc lidí se na auta v základních / středních výbavách na fotkách prostě nechytne.
Tudíž je třeba je nějak do toho autosalónu nalákat. Takhle si člověk občas u auta, o které "by si ani neopřel kolo" řekne, že je to celkem pěkné vozítko. A v takové chvílí dělá marketingové oddělení svou práci dobře.

CerVus
03. března 2017, 11:49
0
Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

Trojka je malá tu by mu nepovolili. Ale tak mě napadá, že se sice říkal o tom co musí dodržet při výběru, ale ta nafta mohla být jedním z limitů, který jen nezmínil. Až na to přijde zas někdy řeč, tak se ho musím zeptat.

CerVus
03. března 2017, 08:24
0
Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

To je jako když známý každé dva roky dostane moc pěkný rozpočet na pořízení nového služebního auta a pokaždé pod jeho kapotou skončí naftový motor jen aby na tankovací kartu mohlo jezdit i auto ženy. Které stálo také solidní dardu. On má přitom auta rád, tak proč jednou nezvítězí srdce a pod kapotou nějaký povedený benzíňák?
A to je vlastně vyhrává jeden bod ze seznamu dle kterého končí před domem u většiny Čechů naftová oktávka.

CerVus
18. února 2017, 17:10
0
Hotový Civic Type R přijede již za měsíc do Ženevy

To křídlo a barevná stylizace tomu ale hodně pomáhá :) Sice v tom pořád vidím focus, ale je to mnohem lepší než u socka verze. Horši je, že jakákoli jiná barva než černá zvýrazní ty kolotočářské mřížky vpředu a vzadu.
Každopádně jsem opravdu zvědavý jak to auto vypadá naživo.

CerVus
17. února 2017, 17:37
0
Honda Civic X: Zpět na vrchol?

Já se teda sekl s tou minulou generací, ta ho ještě také měla normálně až tahle nová ho má opět stupidně dole.

CerVus
17. února 2017, 11:43
0
Honda Civic X: Zpět na vrchol?

Tady bude asi problém ve clu. Auta vyráběná v Japonsku mají stejně "vysokohorské" přirážky jako ty z Ameriky.
Ten předek je na tom opravdu asi nejlepší.Až po ty zadní dveře mi na tom vlastně vadí jen ty velké mřížky kolem mlhovek, pak to je už hrůza děs. Třeba ale udělají sedan.

CerVus
16. února 2017, 22:53
0
Honda Civic X: Zpět na vrchol?

Ten vzhled je teda příšerný. Jako kdyby zkřížili forda focuse s dacii logan. A to to říkám jako vlastník 8G, což je také extrém. Každopádně jsem rád, že už má auto zase normální zadní nápravu. Interiér se celkem povedl i když nemuseli opouštět od umístění ukazatele rychlosti hned pod čelním oknem (ale to už v minulé generaci). Ty motory se mi ale nelíbí. Tříválec a turbo? K tomu v době, kdy nastává obrat. Honda to bude mít těžké. Navíc když stojí proti takovému kalibru jako jsou nové mazdy.

CerVus
16. února 2017, 15:17
2
CerVus
08. února 2017, 21:45
0
Designér Jozef Kabaň končí u Škody a začíná u BMW

Jednoho se u vrtule zbavili a další takový jim tam přileze. Ta automobilka jde fakt do kytek.

CerVus
07. února 2017, 11:05
0
Kdy začínáme mít rádi své auto?

Podle mě se to nejlépe pozná v moment, kdy si už říkáte, že je na čase auto poslat o dům dál, ale přesto vždy najdete nějakou omluvu proto, aby jste si ho mohli nechat. U prvních dvou aut jsem ten pocit neměl. Na Peugeot 306 mám jen mlhavé vzpomínky i když se za jím lidé otáčeli. To druhé (astru G) jsem u konce dokonce nenáviděl. Ale další dvě, to bylo něco jiného. Doba, kdy jsem je plánoval vyměnit dávno minula a stále bylo (e36 320i) potažmo je (civic TypeS) zaparkované u garáže. Obě dvě měly/mají chyby, ale jednou na ně budu vzpomínat.

CerVus
06. února 2017, 22:07
0
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Jo máš pravdu. Všechna to jsou "ta pravá" auta akorát s jinou cenovkou dle možností každého soudruha.
Ale toyobaru bych se nikdy neodvážil označit za pomalé. Jen jsem si na něm našel ty své omluvy proč ho vyřadit z rovnice. A tak to má asi i být. Protože jakmile začnu uvažovat o sportovním kupé za tu cenu tak už narážím na cenovou toho co bych chtěl doopravdy, ale nemám odvahu risknout ani pár měsíců s 996.

CerVus
06. února 2017, 21:16
0
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Liqid: No když to je přesně ono. Za těch 200 můžeš mít doma další plnohodnotné nudné auto. K tomu se přidá nic moc vzhled BRZ a to, že na YT v přímém srovnání s NC v podstatě prohraje i když je rychlejší, stabilnější a lépe projede zatáčkou. Toyobaru je pro mě prostě moc drahé a nedokáže prostě malého soupeře výrazně překonat, proto hraje druhé housle i když mi na mx5 nejvíc vadí že to je roadster. A teď mě zase jc rozdupe, protože jsem socka co si nechce koupit auto pro pobavení za půl míče.

CerVus
05. února 2017, 16:00
0
Škoda Octavia RS 245 je (zase) nejrychlejší Octavií

Tak nevím co je šerednější. Ta maska nebo ta kola.......? Záhada

CerVus
05. února 2017, 12:04
0
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Mě už i to toybaru s miátou přijde malé, nic menšího už bych asi nerozchodil.
Já koukám po NC s plátěnou střechou, že bych k ní pak dokoupil pevnou: http://bazar.automedik.cz/admin/files/pc_polozky/335/335.jpg
S tou to auto vypadá normálně. Klasická skládačka je sice lehčí a tohle jsou zbytečná kila navíc, ale vzhledově z toho pak je krásné kupé.

CerVus
05. února 2017, 11:33
-1
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

U toho BRZ je jedinou otázkou jestli to dá 2x tolik zábavy za volantem než 2l mx-5 NC, když to stojí pomalu dvojnásobek.
Předohrabky podle mě můžou být zabavné jen za sucha na hladké silnici. To, že umějí jet rychle dopředu jako škodofky v RS nic neznamená. A zábavných zadokolek za rozumnou cenu se střechou je úplně stejný počet jako těch bez nich - 2. To sakra neumí vyrobit i něco dalšího k brz/gt86 a miatě/fiatu?

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Eldorado  1993
Cadillac Eldorado

1993 rok výroby
250 koní výkon
0 ccm objem

Chevrolet Tahoe  1997
Chevrolet Tahoe

1997 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom 2015
Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom

2015 rok výroby
309 koní výkon
3 700 ccm objem

Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),  2003
Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),

2003 rok výroby
93 koní výkon
2 ccm objem

Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO  2001
Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO

2001 rok výroby
200 koní výkon
2 736 ccm objem