reklama
načítám data...

CerVus

JménoMartin Červený
BydlištěHradec Králové
Registracepřed 3.3 rok.
Poslední aktivitapřed 3.6 dny
Příspěvků ve fóru14
Komentářů u článků273
Pozitivních komentářů u článků36
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

CerVus
24. července 2018, 13:29
0
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

Zase na druhou stranu u konfekčních aut je čím dál víc jedno jak jezdí, vypadají a fungují uvnitř, protože se každým rokem příbližují víc a víc. Proto, aby takový novinář mohl dělat svou práci, tak musí buď být dobrý spisovatel a všechen ten průměr okecat nebo se specializovat na sportovnější auta, kde má alespoň co testovat.

CerVus
18. července 2018, 22:23
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

Tak za ty peníze už by mohla být i 1.7 TBi s tím, že už půjde o model po FL, takže s vyřešenou spolehlivostí a po odtučňovací kůře. Já popravdě ve stejné situaci koukal právě na E91 325i, IS250 a 159. Nakonec to bude úplně něco jiného, ale to je vedlejší.

CerVus
15. července 2018, 10:57
0
CerVus
13. července 2018, 10:58
1
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Jako mě také napadlo, že ten výběr aut je šílený. Jediné co mají společného je pohon vzadu.

CerVus
11. července 2018, 20:25
1
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

A co takový genesis coupe. Po faceliftu je to pěkné auto, mívají málo namotáno a motorově vůbec neztrácí. Když to v Americe testovali proti mustangu, camaru a challengeru tak to byl vítěz jak jízdními vlastnostmi tak kvalitou.

CerVus
10. července 2018, 18:33
0
Honda Civic 1.6 DTEC: Láska na první poslech

A v rámci stáže by mohli Hondu poučit jak se nedělá desing auta, protože to co udělali se zadní částí toho civicu je .......
Minulý týden jsem za ním chvíli jel a bylo to vyložené utrpení se na to dívat.

CerVus
09. července 2018, 16:22
0
Lada Niva Pickup: Mužik ve svém živlu

Jako řídil jsem jak Nivu, tak Defender (s defikem teda několik tisíc km) a kdybych měl vybírat tak beru Nivu. Defík je neuvěřitelná popelnice smontovaná bandou neschopných šimpanzů použitelná jen na zatopené polní cestě. S Nivou na druhou stranu se dá jezdit i normálně po silnici, dá se v ní normálně bavit, topí to, nefouká do toho ze všech stran a nemástyl výroby co kus to orginál.

CerVus
05. července 2018, 15:03
0
BMW i3s: S jako Sportlich

Ty fotky aut s Mpakety tomu hanění nepomáhají, protože zachraňují to co designer zmršil. Když už tak to chce socka verze. Naštěstí už BMW našlo zase správnou cestu. No i když ty motory.....

CerVus
05. července 2018, 13:50
0
BMW i3s: S jako Sportlich

Jako pravda je, že Bangel s na BMW pěkně vyřádil, ale ta pětka v kombíku zas tak špatná není, když má teda M paket a ideálně tmavě modrou metlu. On mu jako Richard Kim může směle podat ruku. Ten taky co kus to hnus.

CerVus
05. července 2018, 12:32
2
BMW i3s: S jako Sportlich

Sakra tohle je ta nejšerednější věc, kterou u BMW vyrobili.

CerVus
22. června 2018, 16:44
0
Porsche navázalo spolupráci s Rimacem. Výsledkem by mohly být skvělé vozy

Jako ta auta jsou sice pěkná a mají snové zrychlení, ale sakra.....dnes jsem jel chvíli za Ferrari 599 a díky tomu, že jsme poskakovali u několika semaforů na našich rozbombardovaných silnicích jsem si mohl poslechnout ten krásný zvuk motoru. A to je něco, co elektromobily prostě nemají. Třetina esence sporťáků je prostě jeho vrčení.

CerVus
17. června 2018, 10:19
0
Peugeot 308 GTI: Osobnost vyváží všechno

No dobře, ale Astra stojí o 100k méně. Dát více než 800k za auto s nápravou z V3S je šílené. Já se nechal uchlácholit řečmi Hondy o tom, že to vychytali a že to nemá vliv proti minulé generaci a už nikdy do stejné řeky nevstoupím. Torzka funguje jen na hladké silnici, jak tam jsou hrboly tak se to změní v trakař. Jinak se mi ta 308 líbí. Jak zvenku, tak i uvnitř se mi sedělo pěkně.

CerVus
16. června 2018, 19:13
0
Peugeot 308 GTI: Osobnost vyváží všechno

Oni do takhle drahého auta dali torzku? To mi hlava nebere.

CerVus
13. května 2018, 11:03
0
Zajímá vůbec ještě někoho motorsport v Čechách?

On tomu ani nepomáhá nezjem našich televizních stanic. Jediná, která se o něm zmiňuje je ČT, jenže v drtivé většině se v Světě motoru objevuje nudná plochá dráha, motokros nebo závody dorostenců. Celkem jsem z nechucený i z Rally PD. Desetiminutovky někdy kolem půlnoci, ignorování bugin.. jako by to nešlo vysílat obsáhleji někdy druhý den. Naštěstí se dá na okruhové závody koukat na YT nebo někde na streamech. Takhle vlastně u nás i upadá zájem o F1. Ta byla dříve celkem populární i mezi normálníma lidma, ale teď jsou v běžné TV jen zmínky a ti co na to dříve koukali, tak je to poté už nezajímá. A s tím upadne zájem i o podobné závody.

CerVus
20. dubna 2018, 08:28
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Jestli to nebude mít jako já. Já mám také prostředků na nové auto relativně dost, ale i tak hledám něco "univerzálního" a dvě různá auta jsem už před časem odmítl už jen kvůli věcem okolo jako servis, pojištění a parkování. A tahle rovnice má bohužel jen jedno řešení a to E90/F30. No dobe ať nežeru ještě koukám po mazdě 3 165G, ale to je spíše taková volba rozumu.

CerVus
12. března 2018, 15:27
5
The Grand Tour prý skončí už po třetí sezóně. A možná bez náhrady

No, to se dalo čekat. Poslední dva díly Jeremy jen heká. A i v polovině dílů minulé sezóny si neustále stěžovali že nejsou nejmladší.
Hlavně už u nich člověk nepozná tu radost z jízdy a pocit rychlosti z aut. Kdyby TG nepokračoval, tak by si toho člověk asi ani nevšiml, ale pusťte si minulý díl, kde Chris vodí po okruhu McLaren.
Ten pořad jako takový ale mohli zachovat. Jen obměnit moderátory. Na YT je spousta lidí, kteří na to mají. A já prostě nesouhlasím s názorem, že TG skončil s původním triem. Čas nezastavíš a jednou za čas ta změna prostě musí nastat jako v jakémkoli jiném pořadu.

CerVus
24. února 2018, 12:51
0
Peugeot 508 je po mnoha a mnoha letech zase hezký francouzský sedan

S tím předkem souhlasím. Je divný, jenže to je i u Giulie, která je jinak také ze všech ostatních úhlů povedená.
Interiér mi přijde parádní. To, že má na hoře plochý volant celkem i chápu. Jak moc mě u civicu 8g štve, že přes volant nevidím vrchní čtvrtinu ukazatelů na štítu. Pokud bude mít podobný převod řízení jako má honda, tak to nebude při jízdě dělat problémy.

CerVus
12. února 2018, 15:41
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Poslední týden jsem strávil prohlížením zahraničních webů a YT s radami na koupi boxsteru/caymanu. U toho caymanu je doporučovaný až FL model (2009-) protože u něj Porsche vyřešilo hlavní nedostatky ve spolehlivosti motorů. U Boxsteru zase převládá názor koupit model před FL (do roku 2000) protože má zdvojené těsnění IMS a o 7% nižší šanci na poruchu. No i když také psali, že stačilo, když majitelé měnili po 5 tisících olej a filtr a ta šance na selhání je poté minimální. Takže to stejně končí u toho jak se k autu choval předchozí majitel. Jinak mě celkem omyla cena servisů v 75k a 150k (vycházelo to v přepočtu na 50 a 120 tisíc). Asi to souvisí i s tím, že to těsnění je doporučováno preventivně měnit po 5ti letech nebo 50ti tisících a motor musí při tom z auta ven plus se na to při té příležitosti naváže spousta jiných věcí.

CerVus
08. února 2018, 13:15
0
Autíčkář se ptá: Auto snů na míru

Podle mě tu chybí základní otazka: Bude to auto naše jediné? Protože když se nad tím zamyslím, tak já bych vlastně ani nepotřeboval auto na míru protože tři automobilky v současné době nabízejí čtyři auta (M3, Giulia, 991, 982), které jsou schopné zapadnout do mých snových požadavků. Navíc jedno auto na míru bude stejně o kompromisu, takže raději bych sáhl po kombinaci dvou co už existují. Celé to je korunované tím, že BMW a Porsche nabízejí takové spektrum volitelné výbavy a variant, že je asi těžké se netrefit do ideálu, když nemáme finanční limit.

CerVus
08. února 2018, 09:34
0
Autíčkář se ptá: Auto snů na míru

Sakra Adame ty si tam napsal zhruba to kam mě úvahy přivedly během snídaně. A pak koukám že v druhé půlce článku to přesně je: karbonový monokok, trans-axle, pohon vzadu, samosvor. Já bych jen dal přednost karoserii typu sedan, ideálně něco jako rx-8. Prostě aby se na zadní sedačky dalo relativně normálně nasedat, ale aby ty dveře nezabíraly zbytečně moc místa. Dvojspojkovou převodovku s pádly a pod kapotou... no něco co si v nízkých otáčkách jen tak brumlá, ale ve vysokých si je to schopné zařvat. 4l boxera se Stuttgartu bych tam asi nedostal, takže by tam asi mohla být LS1. Ta je lehká a malá. Targu do té karoserie už asi nenapasuju, takže alespoň větší šíbr vpředu. Co se interieru týče tak by se mi líbila palubka ve stylu nových porsche s mechanickým otáčkoměrem a lcd po stranách. LCD vpravo by mohlo být protáhlé až ke středu. Něco jako má Giulia. Černý interiér s nějakou linkou co by ladila k barvě karosérie. Polokožené sedačky usazené "co nejníže". Asi by se mi líbil i kůží obšitý interiér. Teď nevím jestli karbonové brzdy...mají i své nevýhody. No ale asi ano. Kola ne větší než 19 palců. Co se elektronických udělátek týče tak bych o ně asi už nechtěl přijít jen by tam nemusely být ty otravné - slepý úhel, radar, hlídání čar, hlídání řidiče a podobné sluníčkovské nesmysly.

CerVus
06. února 2018, 15:44
0
Rušit holky na startu F1? A nebylo by férovější prostě přidat kluky, ať se mají i ženy na co dívat?

Stejně ty holky nebyly v TV před zahájením závodu vidět, takže jejich absence mi nevadí. Navíc to, jak je na konci nahnaly všechny do uličky, kudy chodili jezdci k bedně mi přišlo hloupé pro všechny zúčastněné. Stály tam jak trubky v prázdné chodbě a čekaly až kolem nich projdou ti tři jezdci, které jejich přítomnost stejně nezajímala a hádám že spíše i otravovala.
Tenhle návrh už smysl dává. Jenže se to stejně zvrhne a budou to většinou místečka pro potomky papalášů.

CerVus
29. ledna 2018, 14:48
5
Kdy se psaly zlaté časy automobilů?

Já nebudu jako mnozí považovat za zlatý věk období před rokem 1980. To prostě nejde. Spousta aut sice byla na pohled úžasná, ale jezdit bych s nimi nechtěl. Zároveň ta doba skončila s posedlostí ekologií a honbou za co nejlepší výsledek v crash testech.
Takže to vidím na těch zhruba 30 let v rozmezí 1984-2004 +-. V té době podle mě vzniklo nejvíce řidičsky perfektních aut, které se zároveň nemusí k funkčnosti dlouze přemlouvat a které s trochou lásky přežijí v běžném provozu i dnes.

CerVus
26. ledna 2018, 21:03
0
Kia Stinger 2.2 CRDi 4x4: Konečně je to tu!

Nemůžu si pomoci, ale záď toho auta je strašná. Nechápu proč ho udělali tak strašně dlouhé.

CerVus
22. ledna 2018, 23:07
0
Land Rover Defender je sice mrtev, ale vypadá lépe, než kdy předtím

beastar: Jako když to srovnám s blbou Ladou Nivou, se kterou jsem také měl tu čest jet, tak bych všemi deseti vzal tu Nivu. Já si opravdu nedovedu představit, kam by to auto muselo jet, abych sáhl kvůli lepší průchodnosti terénem pro LR. Bažina nebo poušť a to tu v Evropě zrovna moc není.

CerVus
22. ledna 2018, 19:44
1
Land Rover Defender je sice mrtev, ale vypadá lépe, než kdy předtím

Protože to je auto z roku 1970. Nebo se alespoň tak chová na silnici. Je extrémně nepohodlné, v zimě v tom je zima, v létě vedro, žere to 15l, dílenské zpracování se zapomnělo za druhé světové, stěrače jsou výsměch, atd atd.
Ani to, že to auto je úžasné v terénu nevysvětluje proč vydrželo ve výrobě o nějakých 20 let déle než mělo. I když vlastně s ohledem na stav domácího automobilového průmyslu v Anglii se to dá i pochopit.

CerVus
03. ledna 2018, 14:51
0
Může někdo rozumně vysvětlit, jak se ocitl nový motor z LaFerrari na Ebay?

Sakra nový McLaren 720S stojí 290k dolarů. To je mazec tohle. Raději bych si kupil celé hyper auto než jen jeho kousek.

CerVus
02. ledna 2018, 17:09
0
Mazda3 G165: Návštěvník z mechanického vesmíru

No... dokonalé. U té 8g by mohla být vidět i ta vrchní část otáčkoměru s kontrolkami. To auto je opravdu konstruované pro Japonce. Jak má člověk nad 180, tak si musí vybrat buď vidět kontrolky a celý otáčkoměr nebo mít volant v lepší pozici ale vidět jenom 2/3 otáčkoměru bez kontrolek. Naštěstí rychloměr a diody řazení jsou na perfektním místě.
Ale tahle mazda se mi fakt líbí. To je asi jediné auto, které mě udrží u pohonu té špatné nápravy.

CerVus
29. prosince 2017, 12:09
0
První dojmy | Hyundai i30 N: Nový hráč a hned nastřílí hattrick!

Zrovna včera jsem koukal na Topspeedu na recenzi poslední mazdy 3 a tam byli unesení nízkou vahou lehce přes 1200kg tuším. Škoda, že není MPS model. Bylo by to zajímavé porovnat tyhle dvě auta. Výchozí model trojky je podle mého názoru povedenější auto než i30.

CerVus
29. prosince 2017, 09:52
2
První dojmy | Hyundai i30 N: Nový hráč a hned nastřílí hattrick!

Takže konečně po letech první sportovní auto z ČR. Ale opravdu se mi líbí jak se Hyundai model od modelu posouvá. Opravdu sympatická automobilka.

CerVus
20. prosince 2017, 11:18
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

Sakra tohle je přesně ten typ článku co mě vyděsi vždy, když začnu koukat na boxster. Každopádně je hezké, že to 911 přežije a vrátí se na silnice ještě v lepším stavu.

CerVus
14. prosince 2017, 16:23
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Počkej, já ale nemám limit kilo. Do toho bych zábavné auto těžko hledal. Ne, že by se nedalo sehnat, ale nevěřil bych tomu a bál bych se v tom jezdit.
Vzhledem k tomu kolik toho ročně se svým autem najezdím to beru tak, že než utopit řekněme 2x 250k za auto na běžné ježdění a na zábavu, tak je prostě lepší koupit něco univerzálnějšího za řekněme 400-500. A jelikož to musí být zadokola ideálně se 4 dvěřmi, tak z toho vychází e91.

CerVus
13. prosince 2017, 17:31
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Nebylo by řešením e91 330i? Já na to totiž koukám podobně. Pořád chci druhé sportovní auto, ale když si uvědomím kolik bych s ním najel, tak je líto jak jeho tak peněz protože bych ani neuvažoval o něčem do 100k. A při běžném ježdění se chci za volantem také alespoň trochu bavit. Proč jezdit v něčem nudném? Takže mi vychází v podstatě to jediné auto, které se v této kategorii na trhu nachází. Ještě jsem teda koukal na lexus is250 jenže ten trpí nadváhou a převodovky v něm nejsou žádný zázrak.

CerVus
13. prosince 2017, 15:15
1
Mercedes ukazuje interiér nového „Géčka“ s velkými displeji

Tyhle digitální ciferníky jsou prostě hnus. Nejlépe k tomu přistupuje Porsche. To alespoň nechává ten otáčkoměr.

CerVus
11. prosince 2017, 18:43
0
300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

Jo takhle. Já se po vyrobených počtech nekoukal, jen jsem si matně pamatoval na článek o tom autě, když bylo nové.

CerVus
11. prosince 2017, 09:49
1
300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

Nezapadá do té kategorie i takový MG ZT 260? Sedan, zadokolka, v8 z mustangu.

CerVus
09. prosince 2017, 13:50
0
Sportovní Škoda: Dává to vůbec smysl?

Spíše než oktavia RS by mi dávala větší smysl Fabia RS. S tou je škoda trojnásobný šampion wrc2. Hlavně by se z ní dal udělat hodně povedený hot hach. A konkurence polu gti bz snad nevadila tolik jako konkurence golfu gti.

CerVus
07. prosince 2017, 22:11
0
10 aut, která si můžete postavit doma v garáži

Dobrá volba dát hned na začátek tu zrůdu. Ať už by potom přišlo cokoli, tak to nemohlo být horší.

CerVus
20. listopadu 2017, 20:28
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

No dobře. Ale pomlouval to nejlepší co škoda dělá, takže co by řekl o ostatních modelech. Krom Yetiho, ten se mu líbil.

CerVus
20. listopadu 2017, 15:38
1
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Co hyundai i30SW potažmo sestřička kia ceed? Do těch 100kw 1.6 se dá dát ještě levně plyn a vejdou se do 350k. Otec má tenhle motor v kia sportage a jezdí to pěkně. Dva kolegové v práci si právě tuhle motorizaci v plynu pořídili do ceedu v kombiku a také si nestěžují. Ta sportage s tím má trochu vyšší spotřebu, ale to spíše dávám za vinu velikosti kol a auta obecně.

CerVus
20. listopadu 2017, 10:49
2
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Já nesnáším škodovky vesměs kvůli třem věcem:
1) Mám rád trochu odlišná auta a tady musím dát za pravdu Clarksonovi, že Škoda je stejně zajímavé auto asi jako mrazák.
2) Nepochopitelné zaměření na obsah kuru i když se na zadních sedačkách nedá skoro sedět (ok vyřešeno u oktávie třetí generace) a člověk se při tahání něčeho co je v kufru až vzadu kolikrát zašpiní o nárazník.
3) Zarputilí majitelé a obdivovatelé značky. Jakákoli rozumná debata s nimi je nemožná. Nejsou schopni připustit stinné stránky vlastních aut a každému nutí výsledky anket a testů.

Poslední superb ve 4x4 v nejsilnější naftě s DSG je hodně povedené auto. Asi to nejlepší co Škoda ve své historii udělala. Jízda v něm se mi líbila a přišel mi jízdně zajímavější než poslední A6 s biturbem ve čtyřkolce. Ale nepřenesu přes srdce neuvěřitelně nudný interiér. To je ale holt dědictví pasatu a vw obecně - neumí dělat zajímavá auta uvnitř. Kodiak se mi hnusí jak zvenku tak uvnitř. Poslední Fábie je alespoň z venku hezké auto. A Rapid je jednoduše ostuda.

CerVus
16. listopadu 2017, 09:27
0
Podle Röhrla je GT2 RS příliš rychlá pro Ring. Kdy už je rychlosti moc? | Autíčkář se ptá

Já se občas děsím z té rychlosti i když na Ringu projíždím GT3 RS v blbé hře - project cars 2. Nedokážu si ani představit co bych prožíval v reálu, kdybych v tom autě seděl na sedačce spolujezdce. Na té uzoučké dráze bych se za volant v téhle bestii neodvážil. Dost možná bych se cítil stejně jako žena Augusta Farfuse v tom klipu na YT.

CerVus
04. listopadu 2017, 16:52
0
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

Já bych to viděl na:
1) Aston Martin v8 Vantage. To auto mě uchvátilo už když jsem ho viděl poprvé na fotkách což se potvrdilo i na živo. 2) 911 991.2 Targa - konečně 911 k krásným interiérem a nejlepší možnou střechou. 3) 944s2 Targa - stará láska nerezaví

CerVus
27. října 2017, 11:40
0
Porsche 911 Carrera T – Přidaná lehkost a tentokrát bez omezení počtu kusů!

Koukám do konfigurátoru a tohle auto má jedinou vadu. Nadělají ho v šedé.

CerVus
25. října 2017, 09:30
1
Porsche 911 Carrera T – Přidaná lehkost a tentokrát bez omezení počtu kusů!

Mít doma 911R, tak asi sežeru vlastní klobouk :)
Ne, je dobře že se Porsche vzpamatovalo. Tohle je rozhodně zajímavější než Touring Package.

CerVus
29. září 2017, 11:31
0
Jsou protesty pražských taxikářů marketingovou kampaní Uberu?

Tak tady je vina hlavně na straně Taxi služeb. Zaspali dobu a kolikrát vezmou i lidi, kteří se na to nehodí tím jak jezdí nebo jak se chovají.
To, že jsme díky malé skupině z nich nechvalně známí po celém světě je jen vrchol ledovce. To je ale opravdu spíše problém Magistrátu, že málo kontroluje a nedokáže těch pár zlodějů vymítit a Letiště, že v příletové hale neupozorňuje na běžné ceny do centra.

CerVus
19. září 2017, 13:54
0
Když se člověk zblázní: Stařík z Michiganu vlastní 218 aut, nepojízdných...

Ale pár zajímavých aut co mají cenu tam má, né že ne.

CerVus
13. září 2017, 11:45
0
TVR Griffith je zase tak šílené, jak má být. Vrací se britská legenda?

Netrpí náhodou Cerbera na problémy s reznutím šasi? Něco takového tuším řešili i v jedné epizodě Wheeler Dealers.
To by potom vysvětlovalo nižší ceny.

CerVus
05. září 2017, 20:44
0
Jakým autem by jezdil reálný kapitán Exner?

Pokud bych se držel značky, tak bych ho posadil do Jaguáru XK kolem roku 2002. Dá se to koupit za cenu oktávky, má ten správný punc elegance a normální střechu, takže se to dá v Čechách provozovat celý rok aniž by u toho člověk byl za exota. (Kabrio se dá chápat u auta jako miata, ale nikdo z lepší společnosti by asi v zimě netahal auto s hadrovou střechou.)
Zajímavá volba by asi byla i C3 z posledních let výroby. Otázkou je jak by na tom byla s denním používáním. Přeci jen to je auto z Ameriky.
911 by nebyla moc originální. To už tu prostě bylo mockrát. A Hank Moody může být beztak jen jeden. Od porsche bych radši viděl 928s4.
Nebo 500SL od mercedesu r129 potažmo r230. Jen jestli b ten první nebyl moc malý a druhý ještě ne dost kultovní.

CerVus
05. září 2017, 13:19
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

Mě akvárko nepřijde okoukané ani po 4 letech co ho mám. Ano, ten zadek je až moc zakulacený, auto je zbytečně vysoké a má vzadu nápravu z felicie. Jenže jak jsou na tom srovnatelná auta z toho roku nebo i následující dvě generace civiců? Focus je otřesný (ten v tom vlastně pokračuje) Golf je vzhledově povedený asi jako mrazák (jako zbytek koncernové produkce), malé volvo nebo mini jsou také takoví vyvrhelé, 3 mazda byla hezká až v další generaci, kia ceed to samé. Ne, honda je vesměs povedená a podle mě i nadčasová. Společně s povedeným motorem a perfektní převodovkou je to hodně auta za málo peněz.

CerVus
29. srpna 2017, 18:00
0
9 rychlých aut, která jsou překvapivě levná

V reálu je ta C4 stejně hezčí než C5. Takže když už vette, tak nějakou kolem roku 95.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf 3 TD Variant 1996
Volkswagen Golf 3 TD Variant

1996 rok výroby
74 koní výkon
1 820 ccm objem

Citroën C3  2008
Citroën C3

2008 rok výroby
50 koní výkon
1 398 ccm objem

Ford Explorer  1999
Ford Explorer

1999 rok výroby
175 koní výkon
4 000 ccm objem

Jeep Grand Cherokee Limited 2000
Jeep Grand Cherokee Limited

2000 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Saab 9-5 Aero Combi 2002
Saab 9-5 Aero Combi

2002 rok výroby
273 koní výkon
2 300 ccm objem