
Paul.Try
Jméno | Paull Try |
---|---|
Bydliště | Mělník |
Registrace | před 6.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.5 měs. |
Příspěvků ve fóru | 18 |
Komentářů u článků | 14 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Nejlepší design auta??= Vzhled letící cihly |
Posledních 50 komentářů

Jóooo. Taky bych se kouknul. Hoďte to třeba na forum..

:D :D Prosim. Kde stahovat už mam 3 verzi z Uloz..... a nefunguje. Klidně do zpravy Dik

Taky mě to zajímá. 1.fl dostal upravený motor B205 pro splnění přísnější EURO normy. Motor se dost odlehčoval (obzvláště B235 . Tj 2,3) čímž pak trpěl na kroucení bloku, propálení pístu...
Jinak je to dobrá kára!! Ale servis,servis a zase servis



Tak s tímhle rozpočtem by se asi dala sehnat slušná 9-5 "Brejle" . S 1.9 Fiatem nemusí být špatná volba. Automat Aisin/Warner... A cenově je to fakt zajímavé. A servisní zázemí v Praze je OK a i cenově dostupné

Zajímalo by mě jak je to u panoramatických střech s bezpečností??
Střecha je součástí deformační zóny. Jak se to chová při nárazu? Vysype se? Co při převrácení? Projede pařez/větev posádce do hlav?? Tuto otázku jsem už několikrát položil pod testy jiných aut na více webech zabývajících se testem aut a nikdo mi nebyl schopen odpovědět :(. Co Vy bando na Autíčkaři, dohrabeme se něčeho? Je to bezpečné??


Auto super, článek taky. Akorát nevím k čemu je ten vypínač? "Ještě, že tu mám k dispozici manuální vypínač sahary". A muže mi někdo vysvětlit co to má za motor? "Přední nápravu si sedan vypůjčil, stejně jako motor, z mazdy MX-3" To se stejný dával do MX3. nebo je to SWAP?


Sehnat dnes vhodný prostor pro takový typ akce není snadné.Obzvláště v Praze a když není provozován komerčně tzn.nic z něj nemáte a využijete ho jen 1x měsíčně?? Můžeme být rádi že gastown existuje a autičkář má možnost zde pořádat KaK akce. Zázemí a okolí je zde omezené ale muže to být jen pro zatím! Vše je jen na dohodě a věřím že tomu tady na Autičkaři můžeme trochu pomoct. A co domluvit se vyčistit si sami venkovní prostory které chceme k KaK využívat, třeba formou brigády (Bude potřeba:Lidi pár lopat,košťat,kolečka,hrabě,nůžky...lahváče..
:D )A zútulnění baru? Myslím že na autíčkáře chodí spousta šikovných lidí a pokud se na to vrhne pár dobrovolníku přes víkend, muže to jeho proměnně pomoci. A kdyby to stalo třeba pár stokorun co třeba využít crowdfunding..etc?

Ahoj
S většinou názorů se ztotožňuji
1)Plochy vyčistit trochu spravit.Zkulturnit zeleň, myslím že plac po levé straně při vjezdu má potenciál. Dal by se využít k lepší organizaci parkování možná by se vzadu našlo místo pro firefood truck a zahradní nábytek.(1*)
Velká garáž po pravé straně od vjezdu by si také zasloužila trochu uklidu a mohla by posloužit jako ukrýt při nepřízni počasí(2*).
Ale chápu že to Autíčkář nemůže výrazně zlepšit a všechny tyto úpravy platit to je na majiteli objektu.S prostorem a vraky to taky není jednoduché,do gastownu se začínají stěhovat nový nájemníci (garáže,ateliéry..etc) a ti postupně přilehlý prostor zkratka zaplňují.
2)BAR. Sortiment baru se postupně zlepšuje a rozšiřuje. Výběr pochutin je pro ně složitý, je složitý obecně zkrátka nikdy nevíte kolik lidí přijde a jak se říká,100lidí=100chutí a zkratka se nemůžete přizpůsobit všem.
Prostředí baru změnu 100% potřebuje. Bar se spíše podobá jeskyni. Je celkem tmavý, chtělo by to více světla a odtahový ventilátor by taký nebyl špatný.
3)Toalety. Musím souhlasit je to katastrofa. Stálo by za zvážení TOIky a třeba menšího barelu s kohoutkem na opláchnutí rukou.
4)Propagace. KaK je celkem mladý projekt a je potřeba ho zatím stále připomínat a rozšiřovat info dál.Byl jsem na KaK když se grilovalo, moc velká učast nebyla a počasí taky moc nepřálo což je škoda protože jídlo bylo skvělé (Jak píšu nahoře, bylo by super vyklidit prostor garáže u vjezdu a vyžívat ho pro takové akce a jako ukryt před nepřízní počasí.)
A co třeba Hojnější účast redakce a prezentace právě testovaného modelu nebo domluvit někoho zajímavého, zajímavé auto a použít to jako "návnadu" .
Doufám že KaK přežijí a budou se jen zlepšovat.Je super že je možnost využívat prostory Gastownu a nemusíme se scházet někde na parkovišti,benzínce nebo třeba u zdi. Co třeba uspořádat malou úklidovou brigádu? Zlepší se prostředí a třeba se rozšíří vztahy mezi nájemníky a ti nás podpoří nebo nám pomůžou v organizaci dalších KaK
Pa.J

Poslední komentáře
- Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme... - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Jsem z předměstí (Jablonec)... A R53 je pěkná. To moje... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
A co se týče autobusů, tak ještě do nedávna tam vyráběli... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Továrna Suzuki, tam tuším vyrábí novej Swift, SX4 a Vitaru... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To souhlasím s povahou barvy atd. Filtr no já fotograf nejsem... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Aneb jak udělat z debaty pod testem sportovního auta totální... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Změnil, radikálně :-) Napíšu nějaký update. - BigBen, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Gratuluji k nákupu motokáry :-) Mini One byl vždycky chudší... - Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof....
Poslední inzeráty
2023 rok výroby
5 koní výkon
0 ccm objem
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů