Paul.Try
Jméno | Paull Try |
---|---|
Bydliště | Mělník |
Registrace | před 7.3 rok. |
Poslední aktivita | před 14.2 měs. |
Příspěvků ve fóru | 18 |
Komentářů u článků | 14 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Nejlepší design auta??= Vzhled letící cihly |
Posledních 50 komentářů
Jóooo. Taky bych se kouknul. Hoďte to třeba na forum..
:D :D Prosim. Kde stahovat už mam 3 verzi z Uloz..... a nefunguje. Klidně do zpravy Dik
Taky mě to zajímá. 1.fl dostal upravený motor B205 pro splnění přísnější EURO normy. Motor se dost odlehčoval (obzvláště B235 . Tj 2,3) čímž pak trpěl na kroucení bloku, propálení pístu...
Jinak je to dobrá kára!! Ale servis,servis a zase servis
Tak s tímhle rozpočtem by se asi dala sehnat slušná 9-5 "Brejle" . S 1.9 Fiatem nemusí být špatná volba. Automat Aisin/Warner... A cenově je to fakt zajímavé. A servisní zázemí v Praze je OK a i cenově dostupné
Zajímalo by mě jak je to u panoramatických střech s bezpečností??
Střecha je součástí deformační zóny. Jak se to chová při nárazu? Vysype se? Co při převrácení? Projede pařez/větev posádce do hlav?? Tuto otázku jsem už několikrát položil pod testy jiných aut na více webech zabývajících se testem aut a nikdo mi nebyl schopen odpovědět :(. Co Vy bando na Autíčkaři, dohrabeme se něčeho? Je to bezpečné??
Auto super, článek taky. Akorát nevím k čemu je ten vypínač? "Ještě, že tu mám k dispozici manuální vypínač sahary". A muže mi někdo vysvětlit co to má za motor? "Přední nápravu si sedan vypůjčil, stejně jako motor, z mazdy MX-3" To se stejný dával do MX3. nebo je to SWAP?
Sehnat dnes vhodný prostor pro takový typ akce není snadné.Obzvláště v Praze a když není provozován komerčně tzn.nic z něj nemáte a využijete ho jen 1x měsíčně?? Můžeme být rádi že gastown existuje a autičkář má možnost zde pořádat KaK akce. Zázemí a okolí je zde omezené ale muže to být jen pro zatím! Vše je jen na dohodě a věřím že tomu tady na Autičkaři můžeme trochu pomoct. A co domluvit se vyčistit si sami venkovní prostory které chceme k KaK využívat, třeba formou brigády (Bude potřeba:Lidi pár lopat,košťat,kolečka,hrabě,nůžky...lahváče..
:D )A zútulnění baru? Myslím že na autíčkáře chodí spousta šikovných lidí a pokud se na to vrhne pár dobrovolníku přes víkend, muže to jeho proměnně pomoci. A kdyby to stalo třeba pár stokorun co třeba využít crowdfunding..etc?
Ahoj
S většinou názorů se ztotožňuji
1)Plochy vyčistit trochu spravit.Zkulturnit zeleň, myslím že plac po levé straně při vjezdu má potenciál. Dal by se využít k lepší organizaci parkování možná by se vzadu našlo místo pro firefood truck a zahradní nábytek.(1*)
Velká garáž po pravé straně od vjezdu by si také zasloužila trochu uklidu a mohla by posloužit jako ukrýt při nepřízni počasí(2*).
Ale chápu že to Autíčkář nemůže výrazně zlepšit a všechny tyto úpravy platit to je na majiteli objektu.S prostorem a vraky to taky není jednoduché,do gastownu se začínají stěhovat nový nájemníci (garáže,ateliéry..etc) a ti postupně přilehlý prostor zkratka zaplňují.
2)BAR. Sortiment baru se postupně zlepšuje a rozšiřuje. Výběr pochutin je pro ně složitý, je složitý obecně zkrátka nikdy nevíte kolik lidí přijde a jak se říká,100lidí=100chutí a zkratka se nemůžete přizpůsobit všem.
Prostředí baru změnu 100% potřebuje. Bar se spíše podobá jeskyni. Je celkem tmavý, chtělo by to více světla a odtahový ventilátor by taký nebyl špatný.
3)Toalety. Musím souhlasit je to katastrofa. Stálo by za zvážení TOIky a třeba menšího barelu s kohoutkem na opláchnutí rukou.
4)Propagace. KaK je celkem mladý projekt a je potřeba ho zatím stále připomínat a rozšiřovat info dál.Byl jsem na KaK když se grilovalo, moc velká učast nebyla a počasí taky moc nepřálo což je škoda protože jídlo bylo skvělé (Jak píšu nahoře, bylo by super vyklidit prostor garáže u vjezdu a vyžívat ho pro takové akce a jako ukryt před nepřízní počasí.)
A co třeba Hojnější účast redakce a prezentace právě testovaného modelu nebo domluvit někoho zajímavého, zajímavé auto a použít to jako "návnadu" .
Doufám že KaK přežijí a budou se jen zlepšovat.Je super že je možnost využívat prostory Gastownu a nemusíme se scházet někde na parkovišti,benzínce nebo třeba u zdi. Co třeba uspořádat malou úklidovou brigádu? Zlepší se prostředí a třeba se rozšíří vztahy mezi nájemníky a ti nás podpoří nebo nám pomůžou v organizaci dalších KaK
Pa.J
Poslední komentáře
- afro-r1, u blogu M135i - Full BMW experience
Rozvrtat odladeny motor a jeho periferie kvuli par konim navrch?... - krab, u blogu M135i - Full BMW experience
Budu rád za pokračování, jako asi všichni. Až takovej konec... - afro-r1, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Kdyz uz by nevadily emise a bezpecnost stare verze, zarizne jeji... - Michal88, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Elektrická... Dopadne to, jak Fiat s pětikilem. Úspěšnou... - Rob, u blogu M135i - Full BMW experience
Sázej to sem, velice dobré čtení. Díky za něj - sheogh, Report z Kafe&Kár Brno vol.48 + pozvánka...
Jeste by mohl byt "zimni special" presne tu (az napadne... - gathis, u blogu Zpátky do autominulosti......
Svět se hrozně změnil. Je to vidět i na prezentaci automobilek,... - sheogh, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Zase krabice s pruzory misto oken, priste bude periskop? Jinak... - afro-r1, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Coze? Prolomit dogma cislo 1 designu soucasnych aut: vsechna... - mariov8, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
GO5 z počátku 30tých let byl po válce "inspirací"... - Zajda, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Ještě tak o třetinu levněji a už to začne dávat smysl. Design... - martin_100, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Btw ty mě tu nabádáš ke Schwarz systému což taky neni dobře.... - martin_100, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Proč mi má samoživitelka co sotva utahne nájem přispívat... - jazet, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
Kýčovitost dneska letí. - afro-r1, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
RR je decentnost sama. Maybach je naopak kycovitejsi nez S Klasse....
Poslední inzeráty
1988 rok výroby
130 koní výkon
6 217 ccm objem
2007 rok výroby
409 koní výkon
6 162 ccm objem
1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem
2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů