reklama
načítám data...

sumy

JménoMichael Hanzal
BydlištěBenešov
Registracepřed 18.7 měs.
Poslední aktivitapřed 7.0 hod.
Komentářů u článků339
Pozitivních komentářů u článků57
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

sumy
včera v 21:07
0
Staré automobilové ikony jsou mnohem zábavnější než nová auta. Akorát ne vždy...

Tak třebas ty čepy jsem měnil jen kvůli popraskáným prachovkam a kotouče pro pocit. Dal jsem TRW a po 40 tkm stále nemají ani sebemenší hranku. To auto ubrzdi 80% případů motorem .Všeobecně, gumové díly(silenty, gufera) umírají postupně všechny. Ale jinak? Ve 400 stále origo rozvody i vyfuk, jen vlnovec jsem teď dával novej. Na druhým z 99 ve 200tkm jeste origo tlumiče včetně fungujiciho systému stavení tuhosti za jízdy. Jasně, jsou to 2kusy z par stovek jinak shnilejch a dojetejch aut, ale jsou. A s počínající korozí už valcim taky, ale zatím vytezim.

sumy
včera v 08:23
0
Staré automobilové ikony jsou mnohem zábavnější než nová auta. Akorát ne vždy...

Jen jestli to nový, až bude starý, bude ještě vůbec na živu. Vždyť dnes se po nových chtějí takové "výkony" (ve všech směrech) a to ve spojení s cenovou optimalizací nedava příliš šancí na dožití důstojného veku. Tak trochu v tom vidím paralelu s dnešními 30tniky, kteří do toho "šlapou" a ve 40 je sundá infarkt...
A to s tím, že nové je vždy lepší.. záleží na úhlu pohledu co od auta očekávám. A ruku na srdce, je běžné, že nový model přijde s kompromisem, který jej oproti předchůdci řadí o stupeň níž. Mechanické uzávěrky vs elektro pseudo uzávěrka, rám vs integrovaný "rám", mechanická ruční brzda vs elektro nesmysl, a tak dále, a tak dále. Že má šnekové řízení vůly okolo středu? A co, ta vůle tam bude dalších 400tkm stejná, případně přitáhnu jeden šroubek a je jako když to sjelo z pásu. Čepy co vydrží 350tkm bez vůlí, kotouče co najedou 400tkm bez závažného opotřebení. A to říkám zcela nezaujatě (jako majitel 3 plechovek starších 20 let :-) )

sumy
21. června 2018, 17:38
0
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

A ještě a tím mě to štve naprosto ukrutně, neustále to nechává padnout otáčky na 1100-1200rpm až celý auto duní.

sumy
21. června 2018, 17:23
0
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

Já mám tu octu 3 funglovku(teď 12tkm) a nevnímám ani tak problém v technickém řešení, jako v v tom, jak je to naprogramovaný. To je prostě k vzteku. Ve výsledku to auto se 180 černočernýmy dehtovýmy plnokrevníky působí jako cokoli s +/- 100 konikama a rozhodně jízdu dynamika nenadchne. Vlastně motor začne mít příjemný projev až v rychlostech nad 130, páč to už DSG neřadí a motor má čas se nadechnout a zabrat.

sumy
21. června 2018, 13:08
0
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

Octavia 3, 2,0TDI 4x4 - přesně jak píše Knightrider. To i s mrtvou spojkou na pajeru jsem byl schopen "jemnější pilotáže" Vždycky říkám, tohle předvést u zkoušek v autoškole, tak tě vyrazí.

sumy
21. června 2018, 10:40
0
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

Souhlasím, navíc u některých typů je životnost náplně 120tkm, leč obal nemá plnicí otvor a tak VW grupe označuje náplň za celoživotní. Což je vlastně pravda, pak to prostě umře :-) Nejvíc mě vytočí, když udělám něco, co auto nemá možnost předvídat a má nachystanej jiný stupeň než ten, který by byl vhodný... To je pak jako čekání na Gododta, než si to tam došaltuje co je třeba. No a " které každý příčetný řidič dělá naprosto nevědomky, musíte naprogramovat" Proč mám jen ten pocit, že ve voze s DSG kterým jezdím to programoval někdo nepříčetný. Opravdu nevidím jediný důvod při 40 podřazovat na 2 ve městě, tím zhmoždit posádce krční páteř a během následujících 3-4 vteřin odřadit až na 5... a to i jen při decentním přišlápnutí plynu, nikolov při zašlápnutí až "na zem" Přesně jak autor píše, bud hydro a nebo poctivý a precizní manuál. Jak já si teď užívám o víkendu zgenerálkovaného pohonu na pajeru. Vše od setrvačníku až po kardan nové. A nebylo to zničeno uživatelem, ale předchozím mechanikem hovadem - na setrváku chybělo tak 1-2mm matroše a byl zkroucený...

sumy
13. června 2018, 19:40
0
Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: SUV konzervativního petrolheada

To Jimi: ještě k těm nápravám a těžišti. Bohužel, nedohledal jsem losí test pro ASXko, ale i Amarok s tuhou to zvládne v 80km/h, tedy soudit to takhle dle pocitu je irelevantní.

sumy
13. června 2018, 19:32
0
Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: SUV konzervativního petrolheada

Jako jo, je ti jedno, že to není petroleheadsky cool, ale nesmí tě to obtěžovat. A se mi právě stalo... Ještě mi dnes se šibalským úsměvem kolega předal formulář od skodawerke, na vyplnění spokojenosti s vozem... Jen jsem tam nikde nenašel kolonku "máte pocit že je to předražený krám se spoustou skoro fungujících fíčur?" :-/

sumy
13. června 2018, 15:45
0
Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: SUV konzervativního petrolheada

Zrovínka u mitsu se dalo objednat přinejmenším do lancera

sumy
13. června 2018, 11:31
0
Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: SUV konzervativního petrolheada

No nedalo mit o a pohledal jsem... Pravda, je to octa s CNGčkem, ale opravdu ji tam nechválí, spíš naopak..


Scout to už 76 km/h nedá

sumy
13. června 2018, 11:22
1
Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: SUV konzervativního petrolheada

To asi jo, stejně tak já uznávám, že netuším, proč by kdokoliv zapálený do aut ( natož ryzí petrolhead) měl o ASX byť ve stavu notné opilosti přemýšlet. Prostě taková dražší a kvalitnější Dacia Snadero...

sumy
13. června 2018, 10:23
0
Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: SUV konzervativního petrolheada

1) Mám rád Mitsubishi, leč uznávám že současná produkce je hodně smutná 2) ASX mě tedy vůbec netankuje 3) Každý den jezdím Octou 3, 4x4 2,0TDI(tedy s nezávyslím zadkem) 4) Čas od času utrpím i octu 3 s 1,6TDI a tuhou vzadu.
Ta "lepší" zadní náprava je tam pro to, že je to logický krok u vozu s předpokladem 4x4 a říct, že i klasická oktávka jezdí v zatáčkách líp je naprostej úlet! Nejezdil jsem s jiným autem s tak nevyzpitatelným podvozkem. Horší povrch a zatáčka a lovíš to někde v protisměru (to když to ten hroznej ingot vepředu přepere), nebo se to začne stáčet do zatáčky (to když ten zadek začne odskakovat) Ve spojení s DSG, kdy ani není možnost držet stopu pomocí motoru to auto dokonale nenávidím. Nechci rozpoutávat žádný flame, ale octa 3 (minimálně s naftou) je použitelná leda tak na dálnici v přímce.

sumy
06. června 2018, 19:41
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

Tak znáš to, lepší nemít co chceš, než mít to co nechceš ;-)

sumy
06. června 2018, 19:40
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

Ale jedině v kabriu. Já z toho bez sundání střechy nevystoupim :-D A to ani nejsem žádnej obr.

sumy
02. června 2018, 12:30
0
Mitsubishi L200 2.4 DI-D: Destilovaný pickup

Ano, vajíčko design me take moc neoslovuje, ale jinak. Řazení 4x4 není o elektronice, jestli se nepletu, tak Mitsubishi stále používá podtlak. A to že něco bliká ještě nutné neznamená že to není zařazený, ale nevím, nechci fabulovat, konkrétní řešení u nový 200 neznám. Většinou je to o nedomacknutem čidle na disconectu přední poloosy. Jinak hlavní výhodou převodovek superselect je to,že se nechá vše krom redukce a zadní špéry řadit za jízdy. Výdrž a spolehlivost je to poslední, o co bych se obával, vždyť i ISIS má zalafetovaný verze-holt je to lacinější než hi-lux :-) Vlastně mi přijde škoda, že není na evropském trhu k dostání Pajero Sport, tedy 200 s normální kastlíku.

sumy
28. května 2018, 13:52
1
Škoda Kodiaq 2.0 TSI: Létající koberec v režimu Sport

To je to prokletí designem. Ten kodiak má sice "jen" 18 kola, ale i to je naprosto mimo. Jak já jsem vděčnej za ty 14 a 15 co mám na autech. Už na manželčiný hondě mi 16 příjdou zbytečný, leč 205/55 R16 jsou nejmenší možné pneu na auto s 61kW :-/ Svět se v prd.. obrací

sumy
28. května 2018, 13:14
0
Škoda Kodiaq 2.0 TSI: Létající koberec v režimu Sport

Minulý týden jsem měl to "štěstí" a svezl jsem se novou kolegovou medvědicí... Asi takto, "naprostou absencí samoúčelných designových prvků" a co jsou ty kolotočářský svítící linky ve dveřích, kdy mi ještě kolega nadšeně ukazoval, jak si může měnit barvy? Dekor interiéru, netuším co to má v člověku evokovat, ale černý plast opatřený šedým sítotiskovým "fládrem", no hodně ošklivý to je. Ale to jsou všechno prkotiny proti jízdě po dlažbě. příjde mi, že hlasitost dunění od podvozku byla z úrovně "hrozné"(octavia) nastavena na "neuvěřitelné"(kodiak) Smál jsem se jak malej kluk...než mě začala bolet hlava. Já svým 20 let starým autům hudruju za každý zadrnčení plastu, ale takovejhle bordel mi nedělá ani pajero z 99 v 80km/h na polňačce s ještě originálními elektricky stavitelnými tlumiči. Určitě to není špatné auto, odpad, skvrna na současné automobilové produkci či co já vím, jak by to kdo nazval. Čistě objektivně to asi i je dobré auto (v měřítcích dnešní doby), ale asi je se mnou něco špatně, protože to jak se auto chová (řazení, hluk v kabině atd) bych bral jako OK u prototypu, ne u sériové verze. Jo a co mě tam tedy hodně sra... místo pro spolujezdce. Kam mám dát chodidla? To jako vážně každej kdo má boty velikost 8 a víc si už nenatáhne nohy s chodidly pod palubku?

sumy
25. května 2018, 12:16
2
Den ruské techniky: Terénní monstra v akci

A navíc, Buchanka nestárne :-D

sumy
23. května 2018, 10:20
0
UAZ-452: Živá zkamenělina

Tam kam by jsi se normálním osobákem neodvážil :-D Znám lidi co to mají a člověk musí být "zapálený fanda" I když se to výrazně poladí (kotoučový brzdy, motor Andoria, teleskopické tlumiče) stejně zůstává maximální použitlná rychlost přesunu cca 100km/h. Ale o co pomaleji se tím cestuje po silnici, o to rychleji se v tom cestuje časem :-) Po usednutí a ujetí prvních pár metrů je člověk rázem 50 let zpátky v čase.

sumy
22. května 2018, 12:57
1
Můžou se z korejských aut stát budoucí klasiky? Právě přihlížíme jejich zrodu.

No vida už to leze nahoru, ve sběrných surovnách by to bylo 4kč/kg, tedy cca 5.000,- Je to tu, i korejec má sběratelský potenciál :-)
Paradoxně, tohle auto koreu nevidělo ani v letáčku. Všechny díly mitsubishi a kastle, navržená italem je vyrobená v kanadě. A teď taková rouhačcaská, to auto nebylo vůbec špatný, ba naopak. Vždť je to jen převlečenej galant

sumy
22. května 2018, 11:02
1
Můžou se z korejských aut stát budoucí klasiky? Právě přihlížíme jejich zrodu.

Že by? Pořád mi u baráku stojí mé první auto. Hyundai Sonata, 2,4 GL, 1989. Kolem roku 2000 jsem v tom vozil kapely jako Laibach, Suicidal Tendencies, Clawfinger, Glena Adamse, Suzan Cadogan, Banco de Gaia atd atd. Nechával jsem si je tam podepsat na strop. Tak že bych ji za pár let bouchnul za mylyjón na Ebay jak tehdy se smíchem na rtech prorokoval Toby z Banco de Gaia když se podepisoval a konečně na tom vožení kapel vydělal ? :-D

sumy
21. května 2018, 07:35
5
O mytí aut a ježdění starými křápy

Tak pro mě je základ, aby to auto jako otloukanek nevypadalo. Zrovna včera jsem po měsíci víkendového blbnutí znovu seskládal Pajero. Když jsem ho koupil, bylo celé zarostlé mechem(4roky nemytí) uvnitř černá mastná špína, omlácene blatníky, kapota. Nárazník seskládaný že 3ruznych typů... Interiér jsem dal komplet jinej a celej čumák opravil plechařinu, sehnal co chybělo a je to. Teda, ještě mě čeká kapota. Neni to dokonalé, holt líp to nalakovat na dvorku nejde. Jinak trocha špíny na karoserii mě nevadí, ale špinavej podvozek a rám, to bych si to hodil.

sumy
16. května 2018, 09:48
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

A navíc to bývaj i bezva překvápka. Včera mi přišla ta spojka. Krabice SACHS, lamela EXEDY, přítlačák EXEDY a jen lóžo SACHS. Vůbec je poměrně častý, že jsou v krabicích evropských výrobců díly "made in Japan"

sumy
14. května 2018, 18:01
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Určitě, ale 1,6 je relativně málo a bývají dražší.

sumy
14. května 2018, 17:18
1
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Řeči o drahých dílech na Japonce mě vždy dojmou. Kotouče Brembo na civica? 670,- Kč Tlumiče Billstein na Pajero 1200,- a tak dále a tak dále. Díly na Japonce stojí úplného prdlajs. Zítra mi přijde asi nejdražší díl, co jsem za 20 let s Japonci kdy kupoval-atyp spojka na pajero za 5400 od Sachs

sumy
14. května 2018, 11:48
4
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Civic 7.g s 1,4 a je klid. Minimální poruchovost a dobrá pasivní bezpečnost (narozdíl od předcházejících generací) Manželka vyzkoušela osobně. Náraz s malým přesahem. Ona 70-80km/h, protijedoucí 626 combi 100-110km/h. Sice přední kolo posunulo pedály cca o 20cm, ale manželka odešla nezraněna po svých. Měli jsme teda 1,7 ropu a do 220tkm běhěm 4 let(ano, na vrakáč šel jako čtyřletý) problémy "0"

sumy
13. května 2018, 06:23
0
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

Beastare, a co Toyota Tundra, ta by ti k pleti nešla? To by byla má volba na "pořádnýho" pickupa. Sice by to musel být individuální dovoz, ale prima povoz. A ani by nebyly stesky na "jen" 190 koňový motůrek :-) Cenově by se to mělo pohybovat +/- jako tohle Xko. V podstatě mi tohle přijde jako ještě větší výsměch než všechny ty "drsný" SUV. Auto, který neumí na zpevněném podkladu jet na 4x4 s lehkým zadkem je krutej kompromis a navoněná bída. Osobně, jak zaprší, připojuji předek,páč jinak i těch mejch krutopřísnejch 92 kW z kruháče pochoduje bokem, o serpentinách nemluvě. A to nemám lehkej zadek, ale 2,5t prázdnou váhu, z toho dobře tunku vzadu. Ještě se zeptám, jaký to má rozměr korby? Jde tam dát alespoň 2m dlouhá věc? Páč jestli ne, tak je to max pro dřevorubce, co si na korbu hodí motorovku a kanistr, aby mu to nesmrdělo uvnitř.
Jinak mi taky nechodí upozornění na reakce ke komentáři.

sumy
12. května 2018, 21:00
0
sumy
12. května 2018, 20:54
0
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

V principu, pickup je na tahání nevhodný (bavím se v relacích evropských hmotností a velikostí) a i ta L200 a z ní naklonovaný Fiat fullback umí víc než tohle. Nejsem ouplnej ouchyla, že všechno musí prokrosit tříslovinu trať, ale na co je auto s lehkým zadkem s náhonem pouze na něj... Na nic, přátelé na nic. A logo tvaru zaměřovače na tom nic nemění.

sumy
12. května 2018, 20:49
0
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

Tak to je taková bída, že tomu až nechci věřit. Na 20 let starým autě si jedu na zadek, do 100km/h za jízdy připojím 4x4(ale dál může mazat až do maximální, pouze proces řazení je rychlostně omezen) dal si můžu zapnout čtyřkolku natvrdo, tedy to co má tento ve(m)rgl, to vše za jízdy. Pak redukci a ještě můžu zasportovat zadek. Narovinu, L200 to umí taky, a tím se řadí o parník před tuhle bavlněnou bídu. Nepřestával se divit, co je kdo ochoten pustit do výroby a ještě víc pak že si to někdo koupí. 190 koncovek pickup s lehkým zadkem a náhonem na zadek, co na mokré silnici neumí 4x4... Vždyť to vypochoduje z prvního kruhace bokem.

sumy
12. května 2018, 07:09
0
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

Mezinápravové je dif to mít musí, otázka je, zda jo to umí zamknout.

sumy
12. května 2018, 07:09
1
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

Nevím, o navare příliš valné mínění nemám. Hlavně po aféře s mizernými rámy, které se i u poměrně mladých aut lámaly za kabinou. Taky mi v článku chybí popis čtyřkolky. Má to alespoň nějaký špéry, nebo samosvor na zadku? Nebo už jen elektrickými pomocníky falešný šperování? Nemůžu si pomoci, ale mám pocit, že se na trhu najdou auta s o 1/3 nižší cenou, které nabídnou to samé. Také říct o 190ks motoru, že nemá síly na rozdávání mě překvapuje. Tam je něco špatně, buď je očekávání "dnešní doby" příliš vysoké, nebo nevím. S o 1/3 nižším výkonem si v klidu cvaknu 3,3 t na kouli a stále je pro mne limitem samolepka s číslem 110 na vleku, nikoliv těch 92kW co si chrochtá pod kapotou. Před pár lety měly takový výkon špičkové specifikace a nikdo to nepovažoval za slabé. Co je tedy špatně? A to otvírání okýnek, výtečný postřeh a totální fail výrobce. A to ani nemluvím o tom, že si v pracovním autě není kam dát cokoliv, možná se předpokládá "humus" použití s odkládáním všeho na zem. Sváča, pití, přikryjeme rukavicema a mobil na příícucku z Lidlu na sklo...to je u auta bez kufru tuplovaný fail. Vlastně tomu můžu závidět jen to ticho na palubě a spotřebu. No nic, jdu si lehnout s COčkem pod svou 20letou potvoru a jdu ji poléčit na dalších 20 let provozu :-)

sumy
10. května 2018, 17:48
0
Motorismus za časů apokalypsy aneb 7 aut, ve kterých přežijete konec světa

Nafta neni problém, páč jestli by mělo být trvale pod -25°C, aby starej nafťák měl trabl, tak to stejně raději zabalim. Nenávidim tyhle mrazy, fuj.

sumy
10. května 2018, 17:10
0
Motorismus za časů apokalypsy aneb 7 aut, ve kterých přežijete konec světa

Dobrý stránky. Jsem jen tak kouknu a pro pajero mi to hodilo 971 filmů :-O Teda Bolywood a rúzná asie to zásobuje :-D

sumy
10. května 2018, 12:57
0
Motorismus za časů apokalypsy aneb 7 aut, ve kterých přežijete konec světa

Tak bez zásob je skoro marný se pokoušet o cokoliv. Dle hesla "Připraveným štestí přeje" A dcera střílí fantasticky i z luku. A ostatně i ten nejmenší (8) sic sotva vzduchárnu zvedne, ale na 15m třeba PET flašku spolehlivě sundá. Akorát ten nejstarší... Ten by "narušitele" maximálně tak umlátil klávesnici od poče :-/

sumy
10. května 2018, 12:29
0
Motorismus za časů apokalypsy aneb 7 aut, ve kterých přežijete konec světa

A jinak, vojenské muzeum Lešany to řeší ;-) Tam je výběr za až nevím který kousek bych si vzal.

sumy
10. května 2018, 12:23
0
Motorismus za časů apokalypsy aneb 7 aut, ve kterých přežijete konec světa

Tak 2 werky, celkem pro 12lidi, který jsou schopny bezproblémového pohybu bez nutnosti elektrických udělátek a jakostního paliva bych měl před domem ;-) pojede to i na rozpuštěný sádlo :-D. Dle výrobce můžu přidat až 30% benzínu do nafty. To svědčí o řádně odolnosti motoru na kvalitu paliva. Hlavně když to teče a hoří. Jako přívěs/nouzové bydlení a zásobu součástek cvaknu na tyč to třetí s nemocným motorem a tradaaa. A ani tu silnici nepotřebuju. Hlavní vsak bude ne čím, ale kam jet. To pak bude větší oříšek.
Jinak ty důlní mrchy, to je stylový a praktický. Asi bych si pro jeden kousek k Berounu zajel.

sumy
09. května 2018, 10:38
0
Mitsubishi Colt: Je auto za patnáct tisíc skvělá investice?

Nádhera. A uplně mě dorazila SPZ. Na mém prvním autě (skoromitsubishi) jsem měl AEE 56-71. Taky jsem měl colta loni v merku, ale civic to vyhrál.

sumy
05. května 2018, 07:21
1
Trabant: Kámoš z NDR

Jenže do trabiho ty písty s válcem a pasovali dle ovality. Tedy ne jen dle rozměrů, ale i dle souhlasné šišatosti, která nebyla mala. Barevné značky v místě největšího rozměru. Je to krásně vidět v dokumentu o výrobě trabiho. Manik stojí a z regálů tahá různé šišaté a zmalované písty jak kouzelník králíky z klobouku.

sumy
04. května 2018, 13:25
2
Trabant: Kámoš z NDR

A proč ne? Vždyť je to takovej bizár, že to už nejde ignorovat. Je to to samý, jako bych se podivoval nad tím, proč někdo sype prachy a čas do dřevěnýho větroně z roku 1950, který má navíc takovou hromadu úředních omezení, že to neposkytuje jedinou logickou a osporavedlnitelnou zámínku, proč to provozovat. Za ty samý prachy by mohl brousit mašinu s násobně lepšími výkony. A přesto, zaplať pán bůh, se tací šílenci najdou. A víš co, já mám tyhle lidi moc rád. Takový ty tichý "blázny", který neřeší, že je okolí nechápe a jsou si štastný ve svém světě, kde občas potkají podobně postiženého pacienta.

sumy
02. května 2018, 14:46
0
Škoda Octavia RS 245: Rozpolcený všeuměl

Však Knightrider na něm taky nejezdí. Vždyť nemá pedály :-P

sumy
02. května 2018, 12:28
0
Škoda Octavia RS 245: Rozpolcený všeuměl

Což o to, taky mám teď plechy na předek pajera komplet šedý. Ať žije filler, ale já na to ještě budu lakovat barvu :-) Teda barvu... stříbrnou :-/

sumy
20. dubna 2018, 10:02
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

Jsem si jen vzpomněl na tenhle obrázek. Jinak poslední transportér co by mi "šel k pleti" je T3 :-)

sumy
18. dubna 2018, 16:49
0
Hyundai i30 N: Jak upéct excelentní hot hatch v 5 krocích

Už jsem viděl Nko v Pařížské ve společnosti všch těch RR, poršat, Ferárek atd. Ale bylo šedý. Nemít ty červený linky na nárazníku, snad bych ho i přehlédl. Nechápu co je to za módu, auta v základovce :-/

sumy
10. dubna 2018, 22:54
1
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Á, dík za korekci. 6,7. Vím že si to lidi moc chválí. A ač jsem "benzínovej" u těhle hovad nafta smysl prostě dává. A s tím taháním, zatím jsem měl na kouli nejvíc 4,5t a těch 80-90 jsem držel i do těch prudších stoupání na D1. Zcela iracionálně mám pocit, že koně a Nm už nejsou jako dřív :-D Kdo by dnes uvažoval nad autem s povolenou hmotností soupravy 6,3t a92kW a přitom to jede úplně v klidu. Pravda, i 300hp varianta evolution s váhou pod 2t dávala 100 jen těsně po 10s :-) Prostě dneska by všichni nejraději závodili i s bagrem.

sumy
10. dubna 2018, 17:35
0
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Ale s tím už se nedá machrovat v nákupácích. Už s "pitomým" pajerem, které má na dnešní poměry až směšně malé rozměry 4705x1695(tedy menší než oktávka) narážím (a to doslova :-D ) na výškové omezení garáží. Ještě že mám možnost ufouknout a klesnout o 7cm.

sumy
10. dubna 2018, 17:21
0
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Tak pro US market je přeci Toy Tundra. To splňuje všechny atributy US truck. Ta by se mi taky líbila. Jinak RAM jestli se nepletu má snad 6,2 Cummins a to taky není špatný.

sumy
10. dubna 2018, 12:45
0
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Tuhá... a co. Není všespásná a když je dobrý pohon 4x4(tady samoser + špéra) tak netřeba. Naopak je to na 90% použití auta na úkor posádky. Slabý motor? Slabý na co? S 2,5t prázdné váhy si vystačím s 92kW-holt to není sporťák na řezání okresek, na to ostatní je redukce. Spousta elektroniky, jo, bohužel, doba si to žádá.

sumy
04. dubna 2018, 10:14
0
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite: V jednoduchosti je síla

To bude ono :-) Praha - Brno a ejhle, v EVU prázdná nádrž. Ani si už nepamatuju, kolikátka to byla.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C3 L82 targa 1977
Chevrolet Corvette C3 L82 targa

1977 rok výroby
205 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 7 BMW 730D 2007
BMW Řada 7 BMW 730D

2007 rok výroby
170 koní výkon
2 993 ccm objem

BMW Ostatní BMW 530D touring 2004
BMW Ostatní BMW 530D touring

2004 rok výroby
160 koní výkon
2 993 ccm objem

Chrysler Pacifica CS Touring 2005
Chrysler Pacifica CS Touring

2005 rok výroby
260 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Mustang alu kola Ford Mustang 1910
Ford Mustang alu kola Ford Mustang

1910 rok výroby
1 koní výkon
125 ccm objem