načítám data...

sumy

JménoMichael Hanzal
BydlištěBenešov
Registracepřed 3.0 rok.
Poslední aktivitapřed 1.2 dny
Komentářů u článků585
Pozitivních komentářů u článků121
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

sumy
05. prosince 2019, 19:58
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Pajeri a spojka... Celé to začalo tím, že jsem nechal preventivně při 280 tím vyměnit spojku. Do pár tisíc km začala chrastit, pak rozjezd jak čerstvý absolvent autoškoly... Tak jiný servis a další spojka. Krom toho, že se ukázalo, že minulý mech je kokot a vrátil tam ložisko do rozpálené klece a skříň k freme prodělal jen na 4 šrouby, pac na horní je blbý přístup a prostě se mu nechtělo. No ale problémy stále. Tak se měnila převodovka. A u toho se ukázalo, že jak ten kokot nepridelal skříň pořádně, tak to odnesl setrvak. Po výměně setrvaku opraveno. Celé anabáze na 4 roky. Pak jsme jeli na Ukrajinu a tam umřela spojka na manželky pajeru... kuwa. No nic, tajné tyč a 1300km s 3t na tyči domů. Nechala se udělat spojka na manželky pajeru a vše OK. Jenže na mém zas začala špajzka vydávat divné zvuky a na 4x4 vysloveně rachtat... Tak šla skříň znovu dolů a měnily se kola a řetěz v rozvodovce. Prostě porod. Hlavně když ta převodovka vazi něco kolem 90kg

sumy
04. prosince 2019, 19:16
0
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

To rock: Původní definice SUV je Support Utility Vehicle. A byly tak označovaný pickupy v USA kvůli nějaký daňový rošádě. Průkopníkem byla.snad toyota.

sumy
01. prosince 2019, 08:23
0
Volkswagen Amarok V6 Aventura: Trochu práce, trochu životní styl

Jak koncern nemusim, tak mi tohle dava smysl. Jen tedy absence redukce je pro mne nepochopitelná. Asi každý kdo kdy někde manévrovat s 3+t na platě zná.

sumy
28. listopadu 2019, 07:24
0
Nové přírůstky v Autíčkářově e-shopu

ADHD je nejvíc :-D
Píšu z nemocničního pokoje po smontovani krční páteře, kterou jsem si už podruhé zlomil díky své "zrychlenosti"
Milý Ježíšku, krom sedáku a uvazku chci i to triko :-D

sumy
26. listopadu 2019, 09:05
0
Mitsubishi L200 Rock Proof: Na konec světa a zase zpátky

Předpokládám, že od ARB je pouze predni uzávěrka. Mezinaprava je superselect- mitsu a zadek je taky origo mitsu.

sumy
10. listopadu 2019, 07:41
0
Základy bezpečnostní výbavy vozidla, aneb Po zrcátka ozbrojení

To Hamster: Až zazijes, co je to magor a jak je špatná pozice k vyjednávání s kverem u hlavy...Ale ted bud klidne hrdina.
Už jsem si to vyzkousel u sebe, kdyz jsem se vracel v roce 2002 domu. Ve Vršovicích. Soused z vedlejsich dveri a Beretta 9mm mi zaridili cca 15minut zivota, na ktery nezapomenu. Holt sousedy si nevyberes, a to že to byl odpirac vykonu trestu a jednu střelbu v baru už měl odsezenou jsem nevedel. Týden na chirurgii, týden na psychárně.
Jo a ještě, byl to bývalý policajt z Pripotocni se všemi psychotesty.

sumy
02. listopadu 2019, 10:23
1
Ptejte se: Jak zazimovat letní auto?

@Habakuk: No jo, ale o tom ty lanďáky jsou. Souboj s živly :-D

sumy
02. listopadu 2019, 10:19
1
Ptejte se: Jak zazimovat letní auto?

@lumix: zas když si ty lovci mají tendenci brousit drápky na střeše MR2, tak by jsi je nejraději vrhnul po balistické křivce někam hodně daleko :-)

sumy
30. října 2019, 15:03
0
Isuzu D-Max: Jak se staví expediční offroad

Nevím, asi žiju v jiný Evropě, ale i v Rumunsku, na Ukrajině je pro mě občas i tech mych 100l na knop. Stačí dva blbý dny za sebou, ujedeš 30km a 60l je v háji. Nehledě na to, že kanystr je prostě bordel a v rznoucim dešti v horách je to fakt vopruz. To samý, rozumný expedicni auto má vlastní nádrž alespoň na uzitkovou vodu.
Pick up je na houby kvůli spaní. Uvnitř to nejde a střešní stany se na pickupech lámou (musí být na dvou samostatných zahrádkách) Ale ano, znam dost lidi co tak jezdi... No většinou majitelům klasických offů trochu závidí a někteří to i priznavaji :-D
Tento konkrétní kus beru jako typicky showcar. Ohromí, ale při tom toho moc neumí. Prostě auto, který konci s namocenim nějaký elektrický krabičky v zivote nemůže být vhodným expedicni vozem. To člověk ani nechce, ale najednou se rozvodni řeka a to co bylo cestou tam 50-70cm je cestou zpět víc jak metr a občas už i auto plave zadkem-to byl mimochodem docela silnej zážitek, kzery me z dlouheho brodeni(cca 10km rekou a pres brody) vylecil. Z mého pohledu, navijak ano, uzávěrky ano, podvozek... budiž, ale nová série většinou funguje dostatečně.
No a co z nových? Nevím. Snad minulou ještě doprodavanou generaci L200(ano, blbý Pick up:-) ) nebo Rubicona. Jimny fajn, ale expedici bych v "utrpet" fakt nechtěl:-D A kdyz nebude pozadavek ohromit okolí, koupit něco poctivého za 200, dalších 200 do toho nalit a pak spokojeně 10 let jezdit.
A nebo nakonec, u Tak bacha lze stále koupit LC 70, to by mělo fungovat ;-)

sumy
30. října 2019, 11:08
1
Isuzu D-Max: Jak se staví expediční offroad

No, ale pick up není na expedicni auto ta nejvhodnější koncepce. A nádrž vs kanystry... u toyoty si třeba 60l přídavnou nádrž koupíš jako originální příslušenství, protože málo co je takovej přes, jako třeba za deště dolejvat naftu. A že s tím mám kuwa hodně zkusenosti(manželky kraťasy má o 25l menší nádrž a co 2-3 dny jsem musel bejt z kanistru :-(
Nevím, prostě je to takovej drahém kockopes, kterej má oproti standardu vyhodu akorát v navijaku.

sumy
29. října 2019, 16:40
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Hmmm... zatím aut 5 od 2x 1,3, 1x2.0 a 2x 2.8 a celkem to na povku dela 13tKč ročně, tedy nic, kvůli čemu bych měl vrásky. To spíš už ta údržba a servis začíná lézt do peněz... Třeba takový obutí na pajera je za 14. Alespoň že na ty stary vrány stojí díly úplný kulovy a tak mě zas až tak nervy žíly, že musím na nové podřízeného Lancer Sportwagon udělat komplet podvozek včetně všech 6 ramen atd. Ono se to bez tlumičů vejde do 7tkč :-)

sumy
25. října 2019, 19:20
0
Isuzu D-Max: Jak se staví expediční offroad

Naprostá souhlas. A když si k tomu přidám, že toto Isuzu rozhodně nepatří mezi nejspolehlivejsi a nejodolnejsi auta, tak tomu už nerozumím vůbec...

sumy
18. října 2019, 16:08
0
Ty nejlepší Felicie, které jste si u nás mohli koupit

Nevlastní otec měl Laurinku jako služební. Peklo! V létě se člověk o ty sedačky spálil a v zimě lidem na zadní řadě zmrzlý zadky a záda.
Na druhou stranu, když jsem poznal manzelku, měla dlouhou 1,3 a ta vcelku fungovala. I nás v tom policajti zmerili-193km/h :-D No a pak jednoho dne přišla divná porucha a to auto nastartoval jen za pohybu. Tedy buď pustit z kopce a normálně bez rychlosti nastartovat, nebo zařadit 1 a bez spojky nastartovat. Jinak to nešlo :-D

sumy
16. října 2019, 13:04
2
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Nevim, k vyslovené neprekousnutelnosti vozu to musí být vždy více vlastnosti. Vzhled? Ten přežiju. Ostatně dobrovolně jsem před 15 lety provozoval 2g mitsubishi spacewagon(fakt seredny, ale jinak skvělý auto) teď jsem si pro zmenu koupil lancer sportwagon za 1/6 měsíční mzdy... No ten předek je fakt hroznej, taková ryba s vyvalenejma kukadlama, ale jezdí to parádně. Ale co jsem už opravdu nedal byla Octavia 3. 2.0 TDI, 4x4, DSG. To auto mi přišlo tak špatné, že i když jsem ho měl zcela zadarmo, tak jsem ho vrátil. Morálně jsem se nebyl schopen srovnat s tím, že mě okolo bude vnímat jako někoho, kdo je ochoten za takovou bídu vysypat vic nez 800 kolíků.
Pravda, taky jsem se necítil úplně dobře v pujcenym, ohnilym naftovym, kombajnovym mercedesu E, něco kolem roku 2000. Takový ghetto car, že jsem dělal, že v tom nejsem :-)

sumy
14. října 2019, 18:41
0
Suzuki představuje čtveřici originálních konceptů

Tak nás, co jezdíme onanistama (pajero) to nerozhodli. ;-)

sumy
12. října 2019, 19:32
0
Land Rover Defender: Nová doba

Správu přes story - přervu přes šutry. Sorry- silné léky na bolest a automatické opravy v telefonu jsou pekelna kombinace :-D

sumy
12. října 2019, 07:54
1
Land Rover Defender: Nová doba

Naprosto nepopiratelnou výhodou rámu je to, že po něm auto bez stresu správu přes story bez strachu o poškození. Když budu rvát sebelip zakrytovanej samonosnej nesmysl, tak to odskáče. Tak je kus železa na mlácení, karosérie ne.
Jinak nutno doplnit, že verze na minutách bude mít světlou výšku snad úplně o nicem(snad o 150 min než vuduchac) Tak to taky není žádná výhra.

sumy
12. října 2019, 07:44
1
Land Rover Defender: Nová doba

@Hamster: cim kompaktnější off road je, tím lépe v terénu funguje je ne zcela pravdivé konstatovani. Je to taková "povidacka" založena na tom, že samec projede mezi 2 stromy snáz než LC80. Ale ve volnem terénu, ne na trialove trati, samozřejmě fungují lépe auta dlouhá. A že to můžu sakra poctivě posoudit, když mám 2 ks toho samého ve stejně specifikaci, jen jeden 3 dveřak a druhej 5 dveřak. Spoustu komplikovanejsich úseku prijíždím oběma, protože manželka už nedává, když se ji začne stavět na zadní, nebo sklouzává předek bokem. Při rychlých vyjezdech minimální směrová stabilita. Nevýhoda dlouhých aut jsou ostré prejezdy/hrany terénu a to zas když "máš motor" není problém elegantně prehoupnout, že si ani břichem nelizne viz foto :-)

sumy
27. září 2019, 12:43
1
Suzuki Jimny: První dojem nemohl být lepší!

Zcela upřímně, asi jediné auto na současném trhu, které bych byl ochotný koupit jako nové. Žena už začala žebrat, že ho prý nutně potřebuje :-D
Jinak mě pobavil fakt, že tahle krabička získala titul "Nejlepší městský automobil na světě pro rok 2019" Jsem přesvědčen, že o titul nepřišel jen díky tomu, že Hummer se už nevyrábí:-)

sumy
14. září 2019, 12:07
1
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Ad 1) Taky netuším na co takový výkon. A na nekompromisní tereni vlastnosti nevěřím ani omylem. I tech 92kW bohatě stačí aby to lítalo a víc jak 70cm v ty louži nebylo. Nevěřím, že by po takové akci def odjel po svých, ale to asi ani ten původní. :-)
A se zbytkem souhlas.

sumy
12. září 2019, 19:09
1
Peugeot Rifter + stan Hussarde Quattro: Ideál aktivní rodinky

Bourky se netreba bat, jak znamo, elektrina jde cestou nejmensioho odporu- tedy plech a sup do zeme. Auto bývá plný, tam spí na letisti další 2 :-) Holt jezdíme v 6. A jinak Karolína =Magiolina a čokl = cool- herdek, jak vypnout ty automaticky opravy.
V plánu mám vestavěný stan, něco jako westfalia. Druhou střechu na pajero mám i s šíbrem. A to bude ten pravej luxus, nemuset za deště ani vylézt z auta. Ted jsem na Arošou videl moc hezky vestaveny stresni stan na LC70. To byla paráda.

sumy
12. září 2019, 13:45
2
Peugeot Rifter + stan Hussarde Quattro: Ideál aktivní rodinky

Pro spořivý je stan z Decathlonu za 3.000,- a víkend se svareckou. Možná to nevypadá coll jako Karolína za nesmysl, není to ani dostatečně čokl jako polák z číny za 25, ale funguje to, je v tom takřka absolutní tma a chladem. Klidně v tom spím do 9 (normálně se budim kolem 5) Jako bonus je to ulozny prostor, do kterého nandam 6 spacáku, 6 samo nafukovacich karimatek, zidlicky a oba stany pro 2 auta. Už jsme v tom přečkali bouřka jako sviň v 1700mnm... Já vám nevím. Já jsem s tím spokojenej. Rozbalit-3minuty, zabalit 5...

sumy
29. srpna 2019, 11:48
5
Devět věcí, které udělají z vašeho auta "shamemobil"

Kolegovi jsem cca pred 15 lety na bileho favorita nalepil ohromnou růžovou samolepku "Barbie" Jako na potvoru den po té s tím krapem jela jeho žena. Vysoka, stihla černovláska... Na výjezdu ze Strahovského tunelu ji zůstal volant v ruce. Auta za ní začala troubit. Tak vystoupila s volantem v ruce demonstrujic, že to dal nepojede. V tom si te samolepky všimla. Dodnes neví, že jsem to byl já... To bych dnes určitě neměl tolik děti a možná bych asi ani nezil:-)

sumy
20. srpna 2019, 19:24
0
Kdo zabil evropské MPV?

Také se necítím rezignovaně a to jsem pár let MPV sedlal. Space wagon s továrním bodykitem i s křídlem :-) 2.4 se 110kW z dob kdy kilowaty nebyly jen číslo na papíře. Adny superdelo, ale jelo to tak akorat. Pohodlný, se 4 deckama super. 6 samostatnych sedacek, ulička mezi prostřední radou. Velikansky sibr. To auto jsem mel hodně rad. Lec presel jsem z kategorie "rezignovany otec" do kategorie "maly penis" a jezdím offem, nebo starou vraždou jejíž hodnota se úměrně mění dle stavu paliva v nádrži. Ono nejlepsi je totiz to, kdyz je vam uplne u zadele co si o vas mysli ostatni.
V tomto ohledu jsem měl moc rád kamaráda z letiště, majitele jedne z největších společnosti obchodující s interierovymi dveřmi. Jo měl 5 báwo, ale všude stejně jezdil starou microu(ještě hranatou, kde prorezle díry byly maskovany samolepkami kopretin. To jeho synátor byl blbisek, co si klidně koupil 2 nový barbory za rok, aby svět videl...

sumy
03. srpna 2019, 15:40
3
Ta nejhorší auta, ve kterých můžete vyrazit na první rande

No koncem 90 to s Hyundai Sonata taky nebyla žádná výhra... 10 let starý a vypadalo to stejně jako Hyundai pony, jen o metr delsi :-) Co na tom, že to byl vlastne galant s 2.4 :-/ Plusove body to však ziskavalo podpisy zvučných jmen zahraničních kapel, které jsem tehdy vozil.
Jinak mě ještě napadá jako silně nevhodný "drsnacky " zakydanej "tesco" offroad co člověk běžně vídá. Zkuste do spinavyho offa nastoupit a nedopadnou jako ostřelovač v maskovacim obleku typu "hejkal" Nejde to :-D

sumy
02. srpna 2019, 12:08
0
5 zapomenutých konceptů, které vás naučí milovat crossovery

Díky. 93... to čumím, ale tak to meli ještě tyhle kulatý světla pod prekrytem na první verzi 2.g a bylo to in.

sumy
01. srpna 2019, 19:35
1
5 zapomenutých konceptů, které vás naučí milovat crossovery

Hádám tak tok 96 až 99. To je tak odporny, az by se mi to snad i libilo :-D Svetla z pajera 1, maska inspirovana 2, blatniky jak 2 poface... no hroznej kočkopes.

sumy
31. července 2019, 12:22
0
5 zapomenutých konceptů, které vás naučí milovat crossovery

No, vyrábí se správný crossover. Si jen pár ks ročně s cenovou, že by asi ani prodej obou ledvin nestacil(v Thajsku prý platí 1.2 mio za jednu :-) Ale... motor z Corvety a podvozek od pana boha... Kores P4


To bych chtěl moc. Svetla výška s rozsahem cca 250mm :-O

sumy
28. července 2019, 09:09
1
Totálně zklidněná doprava

Vlastně má jediná nehoda před 15 lety byla způsobena řešením chyby dalšího účastníka provozu. V křižovatce se nenadálé rozjelo auto dávající mi přednost na stopce. No a než vzit megana na dveře řidiče v 50, tak jsem smykem obkrouzil auto uprostřed křižovatky, o obrubnik si urval zadni nápravu a dvojitejma hodinama zaparkoval do škarpy. Bába jen spitla: "To jste udělal kvůli mě?" Spolujezdec z toho meganu mi jen koktave děkoval-právě ho totiž vezla snacha z Ikemu po transplantaci srdce... To byl extrém. Každý obcas udělá chybku. Občas si zanadavam i sám sobě "Ty prase", tak to je.
Překvapilo mě ale, že mladej kterej má těsně před zkouškami jezdí po městě zoufale pomalu a vadi mu, jak se chovají ostatní a že na nej troubí-pritom dle něj, co je špatně na rychlosti 30-40. Teď v Rumunsku jsem ho ale musel klidnit. Jak v terénu není provoz, rázem neměl zábrany a jel jak magor. V prudkém klesání na sotoline klidně 40-50 do zatáčky... A to na nazvedany pajero s cca 150kg na střeše opravdu není to ono... Už se bojím až ty papíry dostane. Jen nevím, které z aut obětuji aby si v něm poprvé rozbil čumák. Pajera určitě ne(To by někoho zabil) mého civica 6.g - To by se zabil sám... No asi to odnese manželky civic 8.g :-)

sumy
22. července 2019, 12:51
0
Zpraseno v překladu: Názvy aut, které se vskutku nepovedly

Zrovna na obrázku ale není pajero, nýbrž montero (nemá delene posuvné zadní okno) :-P

sumy
18. července 2019, 09:11
0
Autíčkář se ptá: Jaký je váš vysněný roadtrip?

Právě zakoncujeme naše off cestování po Rumunsku. Banát... masakr, kde se hranice strachu posouvá. Lesní stoupání 43% s nalozenym autem...Kratky(bez zadních brzd) se mi tam uz stavěl na zadni-zena to už odmítala projet, dlouhý se 150kg na střeše jen zlověstně pohopkaval, ale obě auta to daly) a pak dalším toulkama až na Transalpinu a z ní sjet a vzit to po hřebenech. Boží. Škoda jen že mi začala tect přídavná prevodovka(dělala se týden před odjezdem) a trochu se bojím tomu dávat na 4x4 plnej kour. Uz ted mam na obou autech odhadem tak 20-30h prace na uvedeni do.puvodniho stavu(nárazníky a takový ty zbytecnosti) a rozlesteni manželky auta, který je sedreny jako sviň :-)
A vysneny road trip? Alespoň 1-2 měsíce a Rusko, Mongolsko a takový ty kraje kdesy v dali bohem zapomenutý.

sumy
09. července 2019, 06:35
0
Společný základ pohromy

Evlo. Myslíš, jako že se vrátí i s poruchou? Tak to sedí. Šéf už BMV v Cestlicich miluje. Modul el. ruční brzdy mu na X5 už dělali 4x :-) a naposledy mu pro jistotu ani nevysvětlí manuální odblokování do kufru a tak když mu to opět prasklo, tak si zablokovány auto užil v plný parade :-D

sumy
05. července 2019, 10:13
1
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Teď už je to stejné takový ohlazeny a krom stupidních vykriku"kdo si koupí hyundaie..." Ale kolem roku 2000 byly všechny koreje opravdu považovány za žumpu. A jak spolužákům na vejsce docházely slova, když jsem je svezl sonatou z 89 s 2.4 mitsu. Seriovka, jen podvozek Koni. Rázem po těch svých golfech 1 a 2 a podobných zazracich "naladenych" od Probull atd koukali tak nejak smutně. A překvapivě, kapely co jsem v tom vozil (Clawfinger, Suicidal Tendencies, Laibach, Glen Adams, Banco de Gaia...) Nikdo si nestěžoval, ba naopak. A když se nestíhal Trutnovský festival, tak hrdě rvala celou hradeckou 200+ Ale on to byl komplet Galant, jen s kastli od italů.

sumy
27. června 2019, 09:51
0
Toyota LC76: Vláčej mě bahnem a kamením!

Ano, listi jako takove rad nemam, pokud nejde o vyslovene uzitkovy pick up. Ale, předělat se dá všechno. Vždyť i ty starý vrány si člověk musí doladit. Tady alespoň není nutný nikdy nekončící boj s "kovomorkou"

sumy
26. června 2019, 13:06
0
sumy
26. června 2019, 13:03
0
Toyota LC76: Vláčej mě bahnem a kamením!

Kdyz jsou spery, tak se krizeni necha oželet. Sám to již 6 rokem pozoruji na pajeru 2. To taky nijak extra nekrizi, ale že bych někdy neprojel, to už musí být z kategorie určování, ne potřeby projet.

sumy
14. června 2019, 16:19
1
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Tady nebyla ani noha a někde jsme přespat prostě museli.

sumy
14. června 2019, 11:20
0
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Ale kdež. Vyspí, krásně na Makarsky rovnou na pláži. Cestou z Černý Hory, ale fakt že celý prujezd Chorvatskem byl hnus.

sumy
13. června 2019, 08:29
0
Honda postavila nejrychlejší sekačku na světě (a není to Civic TypeR)

Ale ty nože jsou karbonovy. Tak bacha na kořeny:-D

sumy
23. května 2019, 15:08
0
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

Proto jsem psal "s 3 pod kůži " cti: I kdyby měl 3 promile.
A to s tím stylem/výrazem. Tak to je. A vcelku nedávno jsem to probíral se šéfem (donedávna úspěšný motokrosovy závodník) Říkal, že i když šlo o umisteni proti tem nej, tak to byl vlastne relax, klid, no stress.

sumy
22. května 2019, 17:12
2
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

Hmmm.... limitka ani ne 300ks série, odlehcena o 130kg je o 3.7s rychlejší než "sériovka"
To opravdu Nurburgering tak "prodava", že se můžou všichni přetrhnout? Golf club-bez zadních sedaček...
Toyota CH-R R Tuning, která by byla zaručeně nejrychlejší predokolkou, ale na ring ji neposlou, aby civic "nezesmesnila"...
Pak ty vtipky typu Kodiaq RS.
Opravdu je důvod ke koupi vozu fakt, že profik, kterej i kdyby měl 3 pod kůži, stale lepší než 90% populace, na 20km udělal o X vteřin lepší čas?


sumy
06. května 2019, 16:53
1
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

No vida, tak máš zjevně aktuálnější info. Já to řešil cca 3 roky zpět a velký kola jsem raději řešil typovým listem a mlžením :-)

sumy
06. května 2019, 14:14
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

To zas ne. Uz to nevím přesně, ale u úkonů se zkouškou to bylo snad 25tkč jeden(treba zkouska brzd) a u pouhých ověření bez zkoušek 10 tKč za úkon. Ale urcite se tu najde nekdo, kdo bude mit presnejsi info. Ono ani se swapem motoru uz to neni uplne marné. Jen ten nový musí mít vyšší euro než originál a je to ;-) Ale pravdou zůstává, že lacinější a jednodušší je legalizovat stavbu u němců. Tak to dělal i kolega.

sumy
06. května 2019, 13:14
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Umožňuje, ale schvalování v Dekře vyjde na bambilion... Jde si tak i upravovat auto a následně nechat schválit, ale za opravdu nekrestansky peníze...

sumy
06. května 2019, 07:55
2
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Jsem divnej. Vysneny auto si nikdy nekoupím. Prostě si nedokážu představit, jak moc bych musel nevědět co s penezma, abych si koupil "starej krám" za mega. Ale jeden sen(vlastně dva) si přeci jen budu plnit. 1.Kompletní renovace pajera do stavu nového v plné výbavě. Díly už mám:-) a dilnu letos dostavim. 2. Praga BH 111. Sice jen jako kopii, ale postavím si ji. Existovali jen 3 ks a díky změně předpisů si to můžu postavit takřka shodne s originalem(Jen motor bude jinej) Jo, za letadlo už nějakou tu korunu pustím. Snad to žena pochopí, že historie něco stojí a toho 3/4 mio nějak kousne :-)

sumy
03. května 2019, 19:49
1
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

Mě zas děti hlásí, že ať řídí kdokoliv cokoliv, tak se jim v autě dělá blbě. Jen se mnou prý ne... Sám si to nedokážu vysvětlit. Možná v nich zanechalo Need for speed hlubokou stopu :-D Ale ne, s dětma vždy opatrně, klidně svižně, ale opatrně. A nejmenší miluje off závodění. Jeho hláška "Juuu, já letim" při cca 5m dlouhým skoku s motorem vyrvanym do červeného je nezapomenutelna.

sumy
26. dubna 2019, 21:44
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

Cena je to dobra, to jo, ale zas 1,5 miloše za defa v holotě... Lanceru se udělalo mraky. Ale pajero evolution jen 2500ks a s volantem na správný straně jen zlomek z nich... to s tou cenou zacvičí. Opravdu hezké kusy jsou pak nehorázně drahé.

sumy
26. dubna 2019, 07:35
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

:-) To víš, jakožto příznivec blátšlapů. Jinak Evo by se mi moc líbilo. I by šlo postavit z obyc 2 pajera s použitím nápravy z pajera 3. Ale motor... Mivec hlavy jsou nesehnatelny a nejlacinější eva jsou za 400...

sumy
25. dubna 2019, 20:41
0
sumy
25. dubna 2019, 20:40
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

Respektive, když se udělá multikino, co by vyřítil to co tuhá, tak by musel být řadové delší chod tlumičů a je pak problém udržet geometrií nápravy.
Jediný auto co znám, kde se s tím popřáli se ctí je Kores

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Challenger R/T 345 HEMI 5,7 V8 2017
Dodge Challenger R/T 345 HEMI 5,7 V8

2017 rok výroby
381 koní výkon
5 700 ccm objem

Chrysler Town & Country  1977
Chrysler Town & Country

1977 rok výroby
145 koní výkon
7 206 ccm objem

Jeep Wrangler 2.8 CRD JK 2016
Jeep Wrangler 2.8 CRD JK

2016 rok výroby
211 koní výkon
2 800 ccm objem

Chrysler 300C  2005
Chrysler 300C

2005 rok výroby
340 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 2008
Ford Crown Victoria P71

2008 rok výroby
253 koní výkon
4 601 ccm objem