
sumy
Jméno | Michael Hanzal |
---|---|
Bydliště | Benešov |
Registrace | před 4.2 rok. |
Poslední aktivita | před 6.9 dny |
Komentářů u článků | 663 |
Pozitivních komentářů u článků | 167 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

@ ransom: Ale co je to platný, když třeba nabíječka k i3(nebo jak se jmenuje ta věc co má kola jako jízdní bicykl od BMW) je 3x1,5.... Hezky se ten kabel rozškvařil. A servis? Hmmm... Zaplať si novou nabíječku. Kolegu to tehhdy pěkně vytočilo. Štěstí že to byla verze ještě s Rexem, a tak, než si koupil nový kabel s vidlicí, tak i dojel domu.

@:Bittner. Právě naopak. Ještě před 5-6 lety bylo pajer mraky. Ceny klidně 20. Dnes? Zachranitelnej kus od 80-100nahoru. Ale 40tkm jsem za rok bez jediné závady najel lancerem s 2.0 v LPG. Nebýt nehody, jezdím tom furt. Naklady 0,0 prd a jelo to nádherně. Z nouze jsem naslepo koupil Mercka kupé s 2.0 atmosférou. Auto ani ne za 1/3mesicni. Komfort, že auta za 300-400tKč nemaj šanci a spotřeba stejně jako civic třívalec 1.0T.
A to nejlepší. Stejně jako ten lancer. Když to dostane ránu, tak to hodím že strane a neřeším. A že by bezpečnost auta za 300 byla výrazně lepší než toho u mercka? Je to možný, ale vzhledem k hmotnosti, rozměrům a dobovym crastestum tě není papírová krabička jako třeba můj předchozí civic 6.g. kterého mi pro změnu zlikvidoval syn a naší druhou hondu. A co, stala pár korun. Svých 60tkm si nejela hotovo. Alespoň to člověka tolika netrápí.

@bittner: Co se nikomu nevyplatí? Provozuji pajera z roku 1997-pres 400tkm, a 1999cca 200tkm, Mercedes CL180 2001-kdo ví kolik km a Hondu z 2008. A je to přesně jak píše Krab. Na ty honde za 0.5 mio kč se ukazuje jak je šizená. Zbylé 3 auta(pravda, jako nová stálá 3x víc než ten civic) jsou úplně jinde. A vzhledem k tomu, že jezdím zásadně starými auty(až na 2 vyjimky- civic 7g a 8g, které jsem pořizoval jako 3 roky stare) Nikdy! Opakuji, nikdy jsem za víc jak 1mio km nezůstal stát. Krom ty Hondy, když ji ve 230tkm lehnul alternator-ta věc ujede na baterku jen 20km :-/ To když jsem na závodech zničil alternator v pajeru v bahně, tak jsem dojezdil celý den závodů a pak 300km domů. Jo a zpět k vyplati/nevyplatí. Ani nevím, díly stojí úplný prd a člověk stejně mění jen pro pocit a ne že by něco přestalo fungovat. Ale nebyl by ten život nuda, kdyby se vše prevadelo jen na peníze vyplati/nevyplatí?

@lumix: od low cost sragor za pár stovek přes Sachs a i ty Bilsteiny Základny B2 za litr...http://dufy.cz/autodily/ford/focus-ii/2.0-107kw/odpruzeni-tlumeni/tlumic-perovani?page=2

To ho, ale částka 50.000? To je i s generalizo motoru a celolakem. Vždyť udělat podvozek i s tlumicem je v materiálu max 10-12tkc +/ práce a za co ten zbytek?


No mě třeba druhé auto za rok provozu ušetřilo jen na palivu cca 80.000tkč. Ono jet za 1kc, nebo za 3 je vcelku rozdíl. A to nemluvím o tom, že i sada pneu stojí na břičhoplaza 1/3 než na druhé auto.
Ale holt kdo nechce, nepochopí. Navíc, střídání aut je skvělý recept na to, jak mít své auto stále rád. Upřímně, mít pajero jako jediné auto by mi po pár letech pěkně lezli na nervy, takto se i po 7 letech těším na každou jízdu.

@ st. Padre Taky mam 2 "obludky" co baští dost nafty a na dojíždění do práce je to prostě blbost. Tak holt žena i já máme ještě každý svého břichoplaza. Co je na tom k nepochopení? A když už, tak ať z toho má člověk radost. Zrovna před 14 dny jsem si místo lancera 2.0 sportwagon, který dostal blbě rámu na kolo koupil w203 coupe a je hotovo. Baví mě jezdit obojím, jen každý se hodí na něco jiného.

Jj. Jak ty "laďáky" hvízdaly na modelářských motorech.To až rvalo za uši. Na starý (ještě s plochou přírubou karburátoru) MVVS 3,5ccm mi to s přímý laďákem točilo cca 23.000 rpm. S klasickým tlumičem stěží k 20.000rpm.

N afacebooku je spousta skupin "Auta do XXX Kč" Za X si dosaďte libovolný násobek 10.000,- A občas se tam vyskytují i opravdu použitelné vozy.

"Offroady byly spíš vidlacke než podporující machr index." No nevím... od 90 byla běžná klima i dvouzonova, elektricky všechno co šlo-okna, zrcatka samozřejmě vyhrejvany, šíbry, elektricky vysouvaci antény, nastavitelný podvozky(někde tuhost, u jiných i vyska). Motory od 2.5 do 5l. Hromady "fešáčkyho" chromu. Celokozeny interiéry. ABS, airbagy, ostrikovace svetel, centralni zamykani s dalkovym ovladanim. Taková Toy LC 80, G wagen, i to pajero s 3,5 V6 kterou třeba jezdil (až dojezdil) Falco. Vždyť to byly "výkladní skříně" techniky. Já mám třeba auto po rakouským doktorovi. Ten za něj v 97 zaplatil hrubým převodem 1.8 mio. Vzdyt me v tom autě ani dnes nic nechybí. Vzpomente jaka byla vybava aut v 90. Švihadla a rádio. U těch lepších šíbr na kličku.
Jinak článek super. A ten výčet je jako průřez mým vozovym parkem posledních 23 let. Až jsem skoro slzu zamackaval při vzpomínkách na jednotlivá auta. Takový už nebudou. Holt se s tím asi nezbyde než smířit. Žena teď chce něco novyho místo ufa(To by zůstalo pro deti) A já fakt nevím co...

To si skoro říká o pokračování výzkumu. Nasimulovat krysam D1 a budou zase raději chodit pěšky a ani dobrácky to nezmění. Leda by ovocné kroužky nahradili něčím pdychoaktivnim.

No hurá, že už to umí silniční 4x4. Absence 4x4 na asfaltu pro mne byla nepochopitelna. I s autem o polovicnim vykonu je jizda jen na zadek vcelku adrenalin. Takový krumpáče za deště:-) Ještě doladit to co ostatní uměli již před 30 lety, tedy řadit nejen silniční, ale i "na tvrdo" 4x4 za jízdy a je to úplně super.

Nevím za co to mínus:-/ Ne, nejsem tele který nerozezna volnobezku od diferenciálu. Automatické špéry tu v ČR dělá třeba Matule. Pro auta vysloveně do terénu dobrá alternativa drahých ovládaných uzávěrek.

No a nebo některý trialovy samohyby. Ale to je taková nouze když není na špéru. A těch je taky víc, bavíme li se o mechanických. Jsou buď ovládané, nebo automaty.

Přesně tak. Na tom jsem to vysvětlil i manželce, když si dělala C a C+E :-)


Ja jsem spis na ty prakticky veci. Treba lopata, sekera, pilka, lana atd. (Ono co taky s tema stoparema ma clovek jinyho delat ) Teda pravda, na rezervě mám kryt jen aby mi měl kde držet můj mitsubishi šnek:" Pomalu, ale všude" kterého před lety vyrobila manželka.
No a když jsem skládal manželky auto, tak nejlepší kapota jaká byla k dispozici byla provrtana na fanfáry :-/ Docházel mi drát do svarecky, tak jsem raději vyvadil hranu a díry nechal. Nebyl čas:-/ Tak si do jedné z děr žena přivrutila velmi realistický vypadající gumovou žábu. Všichni celnic/policajti a i lidí se vždy jdou presvedcit, jestli je živá :-D


Právě jsem si vzpomněl kzerak jsem jel se svým bývalým šéfem v jeho funglovy S Klasse AMG. Stavili jsme se u Mekace a najednou mi podává colu, ať mu ji podzim se slovy:" Mercedesy sú skvelé vozy, iba ten držáčik napojouv ím chýbá." :-D

Daihatsu Hi Jet jsme měli ve firmě. Nejlepší drift auto co může být :-D Přední pneu byly OK, ale zadní jsme měnili co 8tkm. A když kolega uvařil Nissana Trade, 18m³ furgon, tak jsme to tímhle krabicí od mlíka postavenou na bok přitáhli asi 50km. Karburator, sytič, žádný posilovač řízení... A přesto jsem tím jezdil hrozně rád. Jen si člověk musel dávat bacha, aby levou nohou nevykopnul predni světlo :-D

Zrovna me současné každodenní poskakovadlo je z kategorie aut ke kterému je lepší přijít zezadu. Predni světla ve stylu "otekla ryba" jsou hrozny, ale ten zadek... ten se mi líbí moc Respektive, ano, působí to jako malej pohrebak, ale ty zadní světla jsou za mě super.


Za mě tragedie Opel Speedster. Pro středoevropana jen o dva chlupy nad průměrný vzrůst - tragédie. Člověk si musí rozmyslet jak dovnitř a jak ven. Dveře kryjí neuvěřitelně masivní práh a tedy otvor vzníklý otevřením dveří je srovnatelný s rozměry otvoru do tanku. Při vystupování jsem se tam regulérně zaseknul a mou záchranou byl fakt, že se jednalo o kabrio verzi a tak jsem byl po odjištění střechy vysvobozen. Ten práh je opravdu neskutečně širokej a i vcelku dost vysokej. Zkrárka s necelými 190cm to je boj a vlastně takřka nepoužitelný.


K em uzávěrka, předpokládám, že se spíš někde vloudila chybička v překladu a uzaviratelnej bude mezinapravovej a zadní diferak. Nebo to má v základu opravdu špéru i vpředu?

Přesně. Kolikrát to slycham:" Vem toho svýho gazika" A upřímně, stále je mi to sympatičtější než: " Jé, ty máš takovejhle džip" :-D

Pravě ani pro ty lesáky to moc neni. Potřebuje to neustálou péči. V lese to po 3-5 letech končí jako totálně rozpadající se kus železa.

Kamarád to má. Kupoval to cca před 7 lety nový. Zatím najel 50tkm. A dal? Prestavel si to na expedičku a já ho obdivuju. Je to hroznej křáp. Motor už v tom má tuším menenej za Andorii. Předloni, než s tím dojel na Kolymu, tak musel cestou měnit všechny gufera na prevodovce. Hnijeto, gumy to umí sežrat asi za 20tkm(ty samé Duratrac, které jezdím vždy 50tkm až do chvíle, kdy mají jen 7-8mm) a max udržitelná(čti uříditelná) rychlost je 100km/h V Bystrici u Benesova je na ne servis a co vím, tak kluci ani nestíhaj. Vlastne to co resi offroadisti na 20 let starejch vyskakanejch pixlach s najezdem 0.5 mio km se tady resi uz od novoty.
Pro masochisty jasný volba :-)


No nevím... mě se vybaví při zmínce "Enyak" pouze tohle. Tak snad to chlapci dotáhli dál a neselže elektronika E314 z Katoda Olomóc


Upss, ukliknul jsem před vložením foto, když se jen tak sejdem u tchýně :-)


Civici v rodině máme vcelku rádi a prosšly tu od 6 až po 10 (krom 9), včetně hybridní 8. Ale 10... Vlastně mě vůbec neoslovila. A jedna věc tu k tomu litru nzazněla. Ač jsem zvylý na všelijaké zvuky a hluky, tak nepříjemný rykot výfuku v prostoru pasažérů na zadní sedačce je opravdu úlet.

Jsem si vzpomněl, když jsem si v 98 začal dělat papíry, kterak se se mnou otec hádal, že se dává přednost zleva. Jako důkaz v knihovně vystrachal učebnici z roku 36 :-D s krasnym heslem "Bramborový líh, palivo budoucnosti" Tak jsem se zasmál a otce ujistil, že od té doby nám tu jistý Adolf to levou předělal na pravo. Co je však neuvěřitelné, že otec nikdy neměl nehodu, že by ji dostal z prava.

Jo, taky jsem na to koukal. A to je přesně to o čem jsem psal, jak bývají kokoti exkomunikovani. Rozjezdit místo, kde je vysloveně zakázáno jezdit a pak zprasit mycí box, kde tak jako byl dotaz mé paní "propustkou" do mycky" je/bylo zde propustkou dohoda o uklízení boxů po mytí. Což je třeba v samoobslužných boxech pro offaře naprostá samozřejmost. Nevím, podle J.K. se měla žena nejen zeptat, zda si může auto umyt(což je pro mne ta dohoda která plně legitimizuje umyti), ale jestli by ji nepujcili i lopatu?
Jinak naposledy žádám J.K. aby si ani mě, ani mou paní nebral do huby. Nejdřív urážka, pak vycouvani s "jakoze omluvou" ale s takovým tím pripsranym "stejně mám pravdu ja" a pak znovu navazeni se.
A vůbec by bylo asi nejlepší toto vlákno ukončit. Mám pocit, že 99% čtenářů pochopilo a teď už tu je naprosto zbytečna diskuze zivena jedním trolem.

Mateji, k tomu blbnutí v terénu. Je to opravdu o úrovni duševní "dospelosti" a možná i výchovy. Předloni se na me snažil udělat u obeda, mezitim co nam kovar delal taznou tyc na mrtvyho kratase, dojem jistý belorus, který zprostředkovává zazitkove jízdy po poloninanach a hned se jal mi ukazovat na telefonu videa kde a jak jezdí... chtělo se mi brečet. Naprostá neúcta, rorzyvani luk, takový to ruský "ať všichni vidi, ať to lítá" Upřímně, znám hodně, opravdu hodně lidí okolo téhle krabiček se zubatejma kolama a takový "hovadko" který by prasilo "za čarou" je vcelku výjimka a často bývá "exkomunikovano". Spíš to bývá kategorie lidí, kteří si to půjčili a chovají se jako malá děcka, když dostanou hračku.
S Krabem naprosto souhlasím. Do písmene, možná je to ta shoda "roku vyroby", možná jen podobně naladeni ;-)

Milý J.K. Žádné lhaní a prosím, při psaní o mé osobě, ani o mé manželce slovo lhát nepoužívejte. Je to jediné slovo, které mě vyburcuje k agresi. Žena se slušně zeptala, paní auto u stojanu viděla, mytí povolila. Tak kde je problém? To, že pak nějaký udržbář nadával je pouze mezi ním a pokladní a nejspíše tím, že si nemohl dál v klidu kouřit, ale musel jít dělat svou práci.
Další věc je pak generalizování "vás offrouďáky", v životě jsme se neviděli a víte o mě velké kulové.
Já se předtím udržel, když jsem četl ten "výkřik:" Auto pro milovníky přírody, co nejsou milovníci přírody. Auto pro cestování necivilizovanou krajinou, které do té naší logicky nepatří. Super auto na práci."
Ale nerad bych zde na Autíčkáři kazil diskuze, které jsou zde vždy na korektní úrovni a opravdu jen málokdy přechází do sobních útoků.
Mám tedy návrh, nebudeme jeden na druhého reagovat a všem bude fajn.
Hezký den.

No na me predloni vyjel ze skrýše srnomrd s Rangen 4.0 HSE a jal se mě nahánět. Okamžitě jsem zastavil, co mu hrabe a on vystoupil s flintou v rukách. Regulérně pripravenej střílet, že prý číhá na pytláky. Tak jsem ho poslal do míst kam slunce nesviti, protože jestli jsou pro něj přijatelné způsoby nahanet lidí a pak na ne vyskočit s flintou, s vědomím, že v druhém autě může být další zvrhlik, který rád střílí zvířátka...
Jinak pozor, trochu se zapomíná, že na území CR od dob sjednocování družstev zaniklo 400tkm! úvozovych, polních a dalsich cest, přičemž tyto jsou stále v katastru vedený jako cesty a majitel bývá často přilehlé obec, ne zemědělec. Rozhodně to neznamená, že někomu budu rozjíždět pole nebo louku(To už je zas jiná kategorie blbecku a že jich je taky dost), ale právě ty staré a skoro zaniklé uvozove cesty jsou super. Třeba ze Sobeslavy do Benešova se dá až na cca 20km nevjet na silnici a při tom neporušil předpis.

Hele, takový auto většinou nepotřebuješ, ale chceš. To samý jako že auto 200+hp taky nepotřebuješ. A když na to člověk nehledí jako na bestii určenou ke zdolavani neprostupneho terénu, ale jako na priblizovadlo, které cloveka odveze opravdu "vsude", vzadu namontovana rozkládací postel... Úplně bez problémů a i s přihlédnutím k nedoknutelnosti soukromého pozemku se dá cestovat a vegetovat i zde v ČR. Vlastne i na kalby je to dobry, clovek klidne v Praze prespi v aute a rano trada domu :-) To, že plný potenciál se dá využít spíš smerem na východ od našich hranic je pak věc druhá.
No a už nejednou jsem opustil kolonu přes příkop a přilehlou lesni/polní cestu. Jen ty svodidla okolo silnic se furt mnozí :-/

Hezký napsané. Vlastně si tahle jezdíme večer se ženou často "čistitit" hlavu. Prostě jen tak někam na čaj a na cigaro na výhled na západ slunce. Vezmeme psy...Prostě relax.
A nedá mi nevzpomenout, když jsem byl vyprostovat kamaráda se zapadlym landroverem manželky Pajerem. No vrátil jsem se s drny až na střeše, něco jako toyota zde. Žena si v práci na parkovišti na školním dvoře také připadala nepatricne. Tak jela na myčku a slušně se zeptala, zda si může umýt své znečištěné stříbrné SUV. Odpoved pokladni :"samozrejme" byla propustkou do mycky. Po vyjeti z mycky zena shledala jiste nedostatky myciho procesu a chtěla to řešit. V tom však zaslechla řev někoho z obsluhy, a tak raději pokračovala domů. Odhadem tak 1-2 kolečka bahna z toho musely být.


to Gramo: Rozumím a chápu. A ač ještě mladý kluk, skoro... no furt do důchodu 25 let :-), po několika opracích kolene, operaci páteře a vzhledem k vyššímu než běžnému provoznímu opotřebení mé tělesné schránky je pro mne i nastupování do obyčejnýho, jen lehce továrně sníženého lanceru poněkud nekomfortní, vystupování pak bez přitažení se za sloupek nedám... Ale jo, zatim to dávám. Kdo ví jak ještě dlouho. No ale do pajera se mi leze jako nic, to je mi zas líto manželky, která má prahy někde u kolen.
Zkratka opravdu naprostá většina lidí a vidím to v rodině a vůbec i v mém okolí řadí pohodlnost nastupování přesně mezi: "kolik to žere" a "jak to má velký kufr", tedy ty naprosto nejzásadnější parametry. A já jim to neberu, jsou tak spokojení a tak to má být.

Mě tedy uplně k na...zlobení stačilo to hrozny dieselový startování. Jakoby samotný fakt popojíždění v koloně nebyl nepříjemný dost sám o sobě. A ano, i tu prodlevu jsem si užil ve špatnou chvíli. Octa 3, 2,0TDI, DSG. Oproti tomu v hondě CR-Z to člověk skoro ani neregistroval (ale i tak mi to vadilo) Ono sice nikdy to nezhaslo studený motor, ale dle počítače se motor měl ohřat asi po 2 minutách-to zhasínal modrý symbol studeného motoru :-/
Celý start stop je pro mne uplně vrcholným vyjádřením drbání se pravou rukou za levým uchem. Ušetříme 0,0nic, ale musíme dát lepší baterku, silnější startér, jinak konstrouvat mazací systém, použít jiné materiály...
No, ještě že mí "koně" jsou uplně hloupý a motor zastavý jen když jim dojde štáva :-)

Nářadí vselijakyho mraky. Hromada jednorázových přípravků. Ale co je nejvíc... ruce. A že teď zažívám, co to znamená když člověku nefunguje pravacka a zvednout 35kg vážící pneu je nemyslitelne :-/ Vlastně i ta vzduchova bouchacka je těžká a neudrzim ji.
Ale jinak je pro mě už nepostradatelný laser, ohraňovak a další drobnosti, co mám k dispozici v práci:-P
Zrovna mám v plánu stavět střešní stan, který bude integrovanou části střechy. Vlastně druhá upravená střecha na nuzkovem mechanismu. No, jsem na sebe zvědav:-)

V tomhle rozpočtu fakt asi malý SUVčko typu Daiháro Terios, nebo Freelandera. Jen si dovolím nesouhlasit s tím, že pajero je velké. Vždyť 3dvirko je stejný jako krátká fabie :-) A i Wagon je stejně dlouhý jako octavia kombi. Pajero je vlastně že všech skutečných off aut nejmenší. Ale do 70tkc to budou shnily šroty. Hezký zacinaj 100 a vic-u 2. generace. 3 nám zas drahé problémy s cerpadlem a nádrží a kupovat to za 70 pred oprabou cerpadla a nadrze je proste blbost.
No a ideál Jimny, jen se musí počítat s tím, že tomu lehne ta elektrarna na 4x4 a je to vcelku drahý na opravu.Nejlip starej samec s lídrem, nebo 1,3 karbikem. Pojede to zdá a projede to mezi všema stromy, kde se protáhne motorka :-)
Možná ještě někde sehnat terano či Fronteru a za 2 roky to odevzdat do kovosrtotu a koupit další poklad za 25 :-)

Přesně tak. A ještě pro uklidnění, osvětlení spínací skříňky není žádná novota, mitsubishi to používá již od samého začátku let 90. Tedy, vše postaru :-)

Pravda, zatmaveny okna, na to jsem zapomněl. Ostatně to se dá vždy dodělat, ale ano, musí být.

Beaste, jednoduše. Klima, el. okna, centrál, posilovač, pytle. Svetla nejlepe s H4. Bohužel, mé zkušenosti se všemi super chytrými pomocníky jsou veskrze špatné. Co mě má tankovat na neustále usmatlane obrazovce? Na el. ruční brzdě, která me nenechá popojet, dokud se nepripoutam, hill holderu, který mi vždy akorát navodí pocit, jako když tě někdo drží za gumu od trenek. Jezdím vcelku dost, ne žádný extrém, ale těch cca 40 tkm ročně (byly i doby 90tkm) ale fakt mi nic nechybí. Vypnout je sice můžu, ale třeba ESP(To nezatracuji, a to i když mě poslalo že zatáčky ven do pole, protože to po uklouznutí na sněhu odmítalo dokrouzit zatáčku s rozevlatym zadkem) se stejně samo zapne v tu nejblbejsi dobu. Adaptivní tempomat ve "slepičím" autě tě klidně rozstreli o stojící kolonu, protože ji nepozná-to ostatně zmiňuji i v návodu a ani se pak neumí sám rozjet. Mám rád věcí mechanické tak jak jen to jde. Jo, jsem divnej, to vím, ale je mi tak dobře:-)

Ke smatlaci obrazovce bych ještě přidal jako další "no go" jakýkoliv aktivní asistent, který zasáhne bez mého pokynu (nouzové brzdění, udržování v pruhu atd) To naprosto nesnáším.

Konečně se s někým shodnu. Tedy až na klimatizaci, tu musím mít, stůj co stůj. Tazny není nezbytně nutny (obzvláště, když ho mám už na 3 autech z 5)
A mám ještě jeden bonusovy požadavek navíc, nesmí do být auto, který uvidím na každým rohu.

A víte čemu se říká rouhání se? Právě teď cestou z práce. Ze stopky z dálničního sjezdu na 34km D1 mi tam vjel debil se samolepku baby on board, že jsem to ubrzdit tak 5m... A hned jak jsem ho předjel, ještě na vytocenou 3, tak mi tam hupla srna... A to jsem si ráno říkal, jestli dnes nepojedu Pajerem :-/


Jeste k tomu podtaceni, typicly pod 1500rpm si už motor zase vezme palivo.

Jinak zpomalovací semafor, není li doplněn přechodem je možno teoreticky ignorovat, neb nesplňuje definici semaforu, tedy neřídí kolizní směry. Tedy je ro vlastně něco jako Vánoční osvětlení. Tedy jestli už neproběhla nějaká novela.
A jinak bych doplnil, zaklepany dvoutakt jsem ještě neviděl, nevim co by se zaklepalo. Pravděpodobně měl autor na mysli zadreni na klice nebo na pístu.

Nevím, asi jsem divnej a mám to jinak :-/ Uznávám, že u spousty lidí je sekce pomalejší, u některých se vůbec nedostaví. Za víc jak 1 mio km mám 1 nehodu, kde v 50 km/h jsem jel po hlavní, auto na vedlejší stalo na stopce a najednou se rozjelo...max 2 délky auta... minul jsem ho... svý auto jsem rozbil, holt jsem zadním kolem trefil obrubník a zadni napravu jsem zandal cca o 10cm do podbehu, prekmitnuti, šmelc preniho kola a dal uz to bylo neriditelny. Nikomu se nic nestalo. Ale než trefit megana přímo na řidičku, která vezla svého tchána z IKEMU po transplantaci srdce... A ro jsem byl tou dobou už cca 2 dny no stop vzhůru a po cestě z Českých Budějovic za sněhové kalamity, kde nám přes noc vykradli služební auto. Prostě totálně vorvanej.
Z mého pohledu je 1s hrozně moc času. Ale beru, nechci se hádat a jak už jsem uznal, ano, redakční doba některých lidí je srovnatelná s redakční dobou českých úřadů :-)
Jinak třeba v letadle ti "slepe" testování dělá každej druhej instruktor. Mě naposledy loni na podzim. A to jsme spolu letěli jen na výlet a cca v 15m po startu mi stáhnul motor. To fakt na reakci víc jak 1s není:-/
Poslední komentáře
- eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
tak když se tak nějak hlídám, tak jsem taky na 9, ale ... protože... - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
chápu, u mne by ten diskomfort podtrhovalo ještě to, že na svém... - jendaaa, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Není to kec, kam vjede V3S už nic neprojede, protože se tam porouchá... - kotzitzaq, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Samozřejmě je to služebák, osobně bych si vybral něco jiného... - SamGenZ, Pět řešení problému, který nebyl
Staromil: Na střeše jsou senzory. Pokud auto stojí pod nízkou... - Rush, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
No ty kráso, tohle chce koule. :-D Kolikrát jsem u inzerce... - Staromil, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Naprostý souhlas, takhle to je a svým způsobem to také tak cítím... - krab, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Já vím.. 4C zmiňuju jen okrajově, pochopitelně úplně... - lumix, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Přečtu blok o Maserati a klasicky jdu hledat na Bazoš a ejhle... - Vrták, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Když sem pročítal podmínky té sazby, tak se dá uplatnit... - st. Padre, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Když máš nějaký tarif na elektromobil, tak máš sice levnější... - beastar, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
4C je výrazně sportovnější auto. To Granturismo jak vyplývá... - Chase, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Jako nabídka slušná, to bez debat. Na druhou stranu mám doma... - krab, u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Jak říkáš, já asi nějak stárnu nebo co a říkám si, že jestli... - Stal123, u blogu Tak tedy jsem v koupil .........
A taky mu samozřejmě za každou tu blbost platím :D
Poslední inzeráty
2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem
1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem
2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem
1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Proč nechápeme nová auta
147 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?
97 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
92 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů