reklama
načítám data...

sumy

JménoMichael Hanzal
BydlištěBenešov
Registracepřed 16.7 měs.
Poslední aktivitapřed 27.6 min.
Komentářů u článků296
Pozitivních komentářů u článků45
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

sumy
20. dubna 2018, 10:02
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

Jsem si jen vzpomněl na tenhle obrázek. Jinak poslední transportér co by mi "šel k pleti" je T3 :-)

sumy
18. dubna 2018, 16:49
0
Hyundai i30 N: Jak upéct excelentní hot hatch v 5 krocích

Už jsem viděl Nko v Pařížské ve společnosti všch těch RR, poršat, Ferárek atd. Ale bylo šedý. Nemít ty červený linky na nárazníku, snad bych ho i přehlédl. Nechápu co je to za módu, auta v základovce :-/

sumy
10. dubna 2018, 22:54
1
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Á, dík za korekci. 6,7. Vím že si to lidi moc chválí. A ač jsem "benzínovej" u těhle hovad nafta smysl prostě dává. A s tím taháním, zatím jsem měl na kouli nejvíc 4,5t a těch 80-90 jsem držel i do těch prudších stoupání na D1. Zcela iracionálně mám pocit, že koně a Nm už nejsou jako dřív :-D Kdo by dnes uvažoval nad autem s povolenou hmotností soupravy 6,3t a92kW a přitom to jede úplně v klidu. Pravda, i 300hp varianta evolution s váhou pod 2t dávala 100 jen těsně po 10s :-) Prostě dneska by všichni nejraději závodili i s bagrem.

sumy
10. dubna 2018, 17:35
0
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Ale s tím už se nedá machrovat v nákupácích. Už s "pitomým" pajerem, které má na dnešní poměry až směšně malé rozměry 4705x1695(tedy menší než oktávka) narážím (a to doslova :-D ) na výškové omezení garáží. Ještě že mám možnost ufouknout a klesnout o 7cm.

sumy
10. dubna 2018, 17:21
0
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Tak pro US market je přeci Toy Tundra. To splňuje všechny atributy US truck. Ta by se mi taky líbila. Jinak RAM jestli se nepletu má snad 6,2 Cummins a to taky není špatný.

sumy
10. dubna 2018, 12:45
0
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Tuhá... a co. Není všespásná a když je dobrý pohon 4x4(tady samoser + špéra) tak netřeba. Naopak je to na 90% použití auta na úkor posádky. Slabý motor? Slabý na co? S 2,5t prázdné váhy si vystačím s 92kW-holt to není sporťák na řezání okresek, na to ostatní je redukce. Spousta elektroniky, jo, bohužel, doba si to žádá.

sumy
04. dubna 2018, 10:14
0
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite: V jednoduchosti je síla

To bude ono :-) Praha - Brno a ejhle, v EVU prázdná nádrž. Ani si už nepamatuju, kolikátka to byla.

sumy
04. dubna 2018, 09:12
1
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite: V jednoduchosti je síla

Moc pěkně napsané o moc pěkném autě (tedy ono to auto vlastně ani není moc pěkné, spíše ošklivé, ale to bylo víc japonců, i když to jinak byly super auta). Právě uvažuji, že bych manželčina civica 8.g nahradil ještě o generaci mladším lancerem 10.g s 1,8. To je pravý "poslední mohykán" staré školy :-) A ještě k tomu hozky sedan.
A o tom bourání, ano, to je to jediné co si podvědomě vypínám v hlavě každý den, když sedám do papírový hondy z 98 roku a vydávám se na 55km cesty do práce.
Vůbec se mi nelíbí, že mitsu lancera zařízlo. I ty ještě starší generace byly naprosto super. Čtyřkolka i těch civilních verzí by strčila do kapsy asi tak 90% dnešní 4x4. Měl jsem to v kombíku po rakouskejch policajtech na ježdění pro dřevo-neuvěřitelný vozidlo. Přidávám foto, kde bohužel není vidět ještě vozík za autem. Otec tehdy nevěřil a trval na zadokumentování pro další geberace, co ta malá potvora zvládne. Ale na olítanejch protektorech, naložit dřevem dovnitř i na vozík a hurá zasněženou loukou.

sumy
01. dubna 2018, 08:14
0
Kupujete Volvo? A bude to kluk, nebo holka?

Pište si bod. Právě si dávám ranní kávu a mozkovej server mi teprve bootuje. Dostali jste mě. Hned mě napadlo, co bude muset ještě dělat Renault a co teprve Mitsubishi. No uvidíme za pár let, teď se tomu ještě smějem.

sumy
30. března 2018, 10:58
0
Předběhl Uber svou dobu?

Hele, ani na ty rovný a přehledný silnici to furt nefunguje samo. Před 14 jsem se kolem páté ranní přesouvá z Plzně domu. Na měsíc starý octe tempomat na 140. Jedu a v dálce přede mnou se začali předjíždět kamiony. Když jsem se začal divit, co že je auto tak odvážné, tak začalo brzdit jak krava a na palubce se mi rozsvítil ohromný červený symbol "brzdí" a do toho to začalo řvát vystraznej zvuk. No musel jsem ještě brzdu prošlápnutá, auto samo by zaparkovalo pod kamión. Nijak mě to nepřekvapilo, ani nevyplašilo, z principu elektronice nevěřím a spíš jsem čekal, co to bude dělat. Tedy ani auto v hodnotě cca 800tkč se neumí za pomoci všech svejch fíčur bezpečně udržet v bezpečné vzdálenosti.

sumy
28. března 2018, 10:40
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally epizoda druhá

Já bych ani neřekl jakýkoliv motor, ale motor s vyšší výkonovou specifikací. Jsou motory, co se zgenerálkujou sakum pikum za 20-30tKč+10 za práci a tu generálku potřebujou typicky někdy mezi 0,5-0,7mio km :-)
Prostě je to Porsche, je to něco extra a tak to holt stojí i nějakou tu kačku.
Ve světle opravy tvé Sally už naprosto nechápu, jak můžou třeba bratři Drahošovi přestavovat suzukácký motory pro ulíky(nový střeva, jiný zapalování, přestavba ze stříkačky na karbík, osazení reduktorem atd), když pak od nich hotovej "novej" motor i s reduktorem je někde do 150tKč.

sumy
28. března 2018, 09:07
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally epizoda druhá

Uf, až jsem se z toho opotil. Ceny jak na letadla. Bez legrace, tam taky na motoru z 60tejch oprava prasklého pístu výjde kolem 350tKč. Ale co se mi (teda alespoň podle fotek) moc líbí je jak je opravená kastle. Linky odrazu světel jak když střelí. Vždycky jsem z toho nemocnej, když vidím "opravený" auto a na něm to odleskový vlnobití.

sumy
27. března 2018, 10:33
0
Autíčkář v autoškole: Jak se řídí náklaďák

Krásný, úplně jsem si vzpomněl, když si manželka plnila sen a dělala si Éčko a Céčko. Jen měla tu "smůlu", že její Iveco už mělo odcouváno 10 X kolem světa a snad v malý řadě nešly lichý kvalty a z malý na velkou do toho musela praštit pěstí. Ale poprala se s tím statečně a zkrotila ten starej chlaďák i při svejch 158cm a 50kg i s postelí :-) Velkej vozejk pak odejzdila s L200. Instruktor jí celou dobu vysvětloval, že to je už velký auto a bla bla bla... Po konci první hodiny, co jí školil jak kdyby nikdy nejela ničím větším než matizem se s instruktorem rozloučila, naskočila do nazvedanýho pajera na hovadskejch gumách a odfrčela. Tak já už ji před lety učil na NIssanu Trade 18m3, co byl papírově poníženej na 3,5t a ten byl dojetej víc než domrtva-taková tir zombie. Už tehdy jí to šlo. No a teď musí jezdit s platem ona, páč já jsem furt línej a Éčko nemám :-D

sumy
24. března 2018, 14:13
0
The Stig z Top Gearu stanovil rychlostní rekord v traktoru

Jen jestli není moc politický nekorektně "bílej" :-)

sumy
23. března 2018, 09:47
0
Historie ostrých hatchbacků: Od svižných krabiček po zabijáky supersportů - Díl 1.

Mě zachraňuje pouze fakt, že i při 190cm mám jen 65kg a to ještě pouze po vydatném po obědě :-)

sumy
23. března 2018, 08:42
0
Historie ostrých hatchbacků: Od svižných krabiček po zabijáky supersportů - Díl 1.

Tak civica s 1,4 jsem si pořizoval na truc, že nechci služební octu s 1,6 ropou. Důležitý bylo jen aby se to nesr... a aby to nežralo. Jak jsem byl překvapenej, že do rychlostí cca 120km/h je to naprosto postačující motorizace a že s tím může být i zábava. 1100kg a 96hp a krátká převodovka. Jasně neni to pila, je to obyč povoz pro "plebs" o 3 roky starší než můj takřka dospělý syn. Ale to auto mě prostě baví. Jo, když v tom ale nejedu sám, tak už je to znát a v plném obsazení to už připomíná legendární HTP :-/, jen s tím rozdílem, že točení do 7200rpm má alespoň nějaký efekt, né jen zvýšení spotřeby :-)

sumy
22. března 2018, 11:11
0
Jeep přiváží na Moab Easter Jeep Safari sedm rozličných konceptů

Tak ona i volha 4x4 existovala, akorát byla jen v sedanu.

sumy
22. března 2018, 09:20
1
Jeep přiváží na Moab Easter Jeep Safari sedm rozličných konceptů

Tak to je věc druhá. Věc třetí je, kdo kdy vůbec s autem šel do větší hloubky než těch 70cm co dá v sérii každá větší čtyřkule. A taky je série a série. Některá auta v sérii daj víc než jinak nazbrojená zoufalost. To je pro mě třeba ten B-Ute(renegade-žena tomu říká "teplej trpaslík") Ale ono stačí alespoň otočit kobru po směru jízdy a je to OK. U toho lanďáka se mi líbí, že to celý takřka splývá se střechou a není tam nic, o co by se zachytila větev. Ale stejně, šnorchl má 99% uživatelů pouze jako designový doplněk. Jak jsem se divil, když jsem zjistil, že spousta lidí ho nemá ani zapojenej :-O No a pak takový ty opravdu pozérský speciality, jako karbonovej na G wagenu. To je už totál cypovina, vždyť je to křehký. Kolikrát už jsem si říkal, že i ten můj plasťák musel prasknout, ale ten plast to vždy nějak zázračně vypružil.

sumy
21. března 2018, 17:01
0
Jeep přiváží na Moab Easter Jeep Safari sedm rozličných konceptů

Wagoneer je parádní, to jo. Stejně je však můj favorit J-Wagon. Jen se vždy podivuji nad tím, když vidím kobru sání proti směru jízdy. Tak vydrží na autě až do první větve. Osobně vyzkoušeno :-) To dle mě mají nejlíp vyřešený chlapci od land roverů. Sám tak teď budu modelařit a vyrábět "kobru" na krátký pájo.

sumy
20. března 2018, 17:30
2
Kia Carnival 2.9 CRDi: Jsem ředitel autobusu

Tak když to není z nutnosti, tak mě tyhle plečkoauta baví. A ještě jinačí level je třeba Daihatsu Hi Jet. Tam se nesmí moc zběsile šlapat do spojky, hrozí vykopnuití LP světla :-D
Jinak k MPV, také jsem dvě vlastnil. Mitsubishi space wagon 2.g s 2,0TD-hrozný auto. Teda hrozný...řidičsky hrozný. Jinak naprosto úžasný, jen ošklivý. Měl jsem ho od bazarovejch 170tkm(reál dle zapadnutý faktury z itaskýho servisu přes 350tkm) a za dalších 250tkm jsem jen 1x měnil uhlíky na altíku a pak repas startéru. Auto hltalo 60tkm ročně. Tam jsem objevil krásu prostoru a pohodlí v autě. A po tomhle jsem pořídil space wagona 3.g s 2,4 GDI 110kW a to už bylo nejenom spolehlivý a praktický, ale i hezký. A těch 6 samostatnejch křesílek i s područkama. Tohle auto jsem měl hodně rád.

sumy
19. března 2018, 16:02
0
Britské roadstery nejsou jen hezké. Tenhle je ošklivý a na prodej

To auto předběhlo dobu. Je šeredný, "plastový" a v mizerný kvalitě. A V8 2,5l, to je už nástin downsizingu.

sumy
14. března 2018, 16:42
0
Peugeot 205 GTI 1.9: Sršeň v plechovce a dobytí Bastily

Tyhle nákupní tašky jsou super. Pro kamaráda jsem před mnoha lety (teď koukám v roce 2006-to to letí :-/ ) postavil Fistuli XR2i. Já se v tom tedy bál i jen když jsem testoval a ladil :-) Závodit by mě v tom nikdo nepřinutil. Ale jelo to úžasně. Navíc, když se těmhle prdítkům sebere všechno zbytečný, poladí se podvozek, brzdy, motor a šoupne se tam klec s pořádnejma skořepinama, tak je to hoóóódně bezprostřední a intenzivní zážitek.

sumy
14. března 2018, 16:31
2
Peugeot 205 GTI 1.9: Sršeň v plechovce a dobytí Bastily

Kolega to kdysi měl dotažený z reichu a měl to vyklecovaný. Byl za to rád, páč 14 dní po té co si to přivezl provedl pana-vorel-pana-vorel mánevr a klec to podržela. Tak to znovu naskládal do jiný kastle a dva roky s tím spokojeně drandil. Pak to prodal a nový majitel to do 14 dnů roznesl o strom. I ten děkoval za tu vmontovanou a homologovanou klec. Další osud již neznám. Každopádně po letech si na to kolegáč vzpomněl a už to zase shání. Asi mu Hypermotard od Ducati nenahání dost strach, že potřebuje ještě něco "nebezpečnějšího" :-)

sumy
14. března 2018, 10:44
1
Proč věřím, že auta zrají jako víno?

Taky mám doma světici :-) Už řeší, kdy příjdou nový pružiny na její "nový"(vždyť je mu jen 19 let :-) ) Pajero. A včera se mě ptala, jestli už si může vybírat barvu na ráfky. Že prý, kdy příjdou nový pneu. Nakonec jen tak špitla, že na něm chce ty samý úpravy, co už máme na dlouhym. To zas poletí peněz.
Ale možná bych vše okolo těch nových vs starých autech shrunul do dvou bodů. 1)Proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě a se zážitky 2) Když vylezu někde na veřejný parkoviště, nechci hledat své auto jako jedno z X stejných. Prostě mi dělá dobrý pocit, že vím, že je tam jediné svého druhu. A když ne a náhodou tam bude stát druhé stejné, tak bude rozdíl ve stavu a já si v klidu řeknu "Mám starej škopek, ale je jak novej"
No a ty vůně. To je kapitola sama o sobě a miluju, když vlezu do hangáru a cítím všechn ten benzín, olej, koženku... A mnohem radši se proletím v mašině z 60 let, než nabušenou supermoderní mašinou. To je prostě "konzumní" nuda

sumy
13. března 2018, 09:47
0
Škoda Superb 2.0 TSI 280: Tři různé role a jeden výsledek

Tak občas to nevýjde ani skutečnýmu offu :-D Tahal mě pak karád s Freelanderem. Ještě že měl kinetický lano. Měl jsem kolečka ve vzduchu a břichem jsem seděl na hraně meze. Největší problém všech SUV rádoby offroadů jsou ale stejně pneušky. Dokud nejsou "zubatý", tak ani nepravděpodobnostní pohon na všech X kol nepomůže. Hlavně nezapomínat na hlavní rozdíl mezi SUV a Off Roadem: Není to o tom co všechno to projede, ale kolikrát to vydrží

sumy
12. března 2018, 15:34
1
Škoda Superb 2.0 TSI 280: Tři různé role a jeden výsledek

Přimlouvám se za test: Sup jako off road :-D

sumy
07. března 2018, 15:25
0
PlechCup závodní speciál: Mazda RX-E30

to beastar: A co, já takhle před lety stavel XR2i na rally. Teda nebylo to v hale JZD, ale truhlárna :-) A těch večerů nebylo moc, jen 3 dny non-stop.

sumy
02. března 2018, 10:14
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Jo, ale ten kobalt 29ppm :-/ Navíc se ho naprostá většina teží v Kongu. No nic moc...

sumy
02. března 2018, 09:32
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Každý den jezdím 55km do práce a 55km z práce, z toho 34km dálnice, 6km okreska a zbytek město. Trápím tím civica z 98. Auto stálo 30tKč, žere 6,1-6,5. Za rok jsem s ním nalítal nejen do práce už 40tkm a servis? 1x svíčky, 4x olej, výfuk a doplnění zadního stabíku z VTIčka. Pneu na stojí jak 2 kartóny mlíka. Celkem servis a údržba do 10tKč. Vlastně jsem si ho koupil spíš na truc, že firmě prdim na octávku jako na "benefit" za kterej mám ještě platit, když jsem tou dobou dojížděl pajerem se spotřebou 12. Prostě ať na to koukám jakkoliv, v současné době je elektromobil volbou pro někoho, kdo stejně má i "plnotučný" auto na zkapalněný dinosaury a ty peníze, který provozem elektra ušetří ve výsledku stejně neřeší.
No a s tím machrováním, klidně i s 1,4 civicem vyzvu na sprint Teslu. Teda až tak navečer, po té co to úžasné zrychlení ukáže 50 lidem předemnou :-) (možná i míň, nevím kolikrát to ty baterky reálně dávaj) To pak bude stát za páskou ta Tesla.
Ale nejsem apriory odmítač, jen je mi proti srtsti cokoliv, co mi někdo nutí (jedno jako formou) a co je samo o sobě natolik konkurence neschopné, že to potřebuje pobídky "shora" No a do doby, než někdo příjde s reálným řešením jak ty MW přenést přenosovou soustavou až do koncových nabíjecích bodů, tak to nepovažuji za řešení pro budoucnost.
I3 se mi jezdilo celkem fajn, ale stejně mi na tom cosi vadilo. Možná ta snaha vypadat cool a přitom 16A nabíječku krmit 3x1,5. Tedy čas od času se musí dát novej kabel, páč se to tak rozžhavý, že se zapeče vidlice do zásuvky. Co si potom myslet o tom, jak moc je šiženej zbytek auta, když je jim za těžkou použít blbej kabel za 50Kč.
Omluvou všem "vysavačům" budiž to, že začátky neměly žádný revoluční novinky zrovna snadný. Tak uvidíme co za pár let. Zatím si budu hýčkat přinejmenším pajera, kde není problém fungovat 14 dní mimo civilizaci a dojezd na 700km mimo cesty mi vyřeší nádrž a 2 kanystry k tomu, popřípadě se nemusím bát je potopit 1,5m pod vodu a jediné co u toho riskuju jsou mokrý trenky(né strachy, holt 20 let starý těsnění ve dveřích, ale posledně mi tam nenateklo...)

sumy
01. března 2018, 16:29
0
Kam se poděl pohledný dostupný sedan?

Ale hlavně, je to nový "starý" auto. Vlastně ani nechápu, jak je možný, že je stále v prodeji. Už 10 let jen s faceliftem :-) A s tou 1,8 to i v rámci možností jede. Škoda že 2,0 byly jen pro US trh a do novejch poface dávaj nejvíc 1,6 :-/

sumy
28. února 2018, 12:48
0
Kam se poděl pohledný dostupný sedan?

Však já vim. A navíc, auta kupuju já a né manželka. Prostě bude sedan a basta :-) Kočárek už stejně vozit nebude. Doufám. Ale zatím kousla všechny mé "úžasné" koupě a teď už kousla i stříbrnou barvu. Od radikální odmítačky čehokoliv stříbrného jsem už teď o víkendu zaslech "No hele, tomu páju ta stříbrná i docela... no zkrátka to nevypadá... no mě se to tak stříbrný snad i líbí" :-D
Ten hatch není divnej, ten je hnusnej. Ale hrozně moc hnusnej.

sumy
28. února 2018, 10:25
0
Kam se poděl pohledný dostupný sedan?

Já bych to tý mitsu sbírky ještě přidal lancera. Jo, je takovej připosprclej a už trochu otylej, ale mě se furt líbí. Chci ho ženě pořídit místo Ufa. Jenže... Ona chce ten odpudivě nechutnej, zezadu napr..nej hatchback. Místo fešáka sedana... to je snad poprvé, co se nemůžeme shodnout na autě.

sumy
28. února 2018, 09:04
0
'Tuníte' své auto? A proč?

No nevim, tažný auto má dobrý, to jo :-D Ale válet se u něčeho 10 min po zemi, abych to pak odtáhnul... Tyč je tyč. 2minuty bez lehání si na zem a je to. Navíc, v ČR toto legální není, říká se tu tomu "motýlek" jestli se nepletu. A od lidí co s tím mají reálné zkušenosti vždy zaznělo něco v tom smyslu jako že proč se drbat s touhle číčovinou, když to jde vzít na plato a nemusíš se bát.
S rychlostí tahání souhlasim, základ je být jako řidič tažného vozu 100% čitelný a na nějáky předjíždění prdět. Ono opravdu být uvázaný za letcem, co to mastí kilo, bez posilovačů, bez výhledu :-/ Taky jsem zažil a nikdy více.

sumy
27. února 2018, 10:19
0
Najděte si nejlepší pojištění s Autíčkářovým online srovnávačem!

No jo, to neni jako pojistka na civica ufo 8.g s 1,4. 4.150Kč/rok havarijka včetne povka :-D

sumy
26. února 2018, 15:55
0
Legendy z města aneb sháníme zábavnou hračku do betonové džungle

Na respekt nespoléhej. I s autem s kapotou co má hranu ve 120cm, tedy tam co má běžné auto střechu se nestačím divit, kolikrát mi to tam kdo a jak pošle. A to i v dobách, kdy jsem ještě vozil "klec na klokany". Ale na parkování na parkovištích super. Cca 3 roky zpět se mi o to někdo otřel- já měl červený flek na rohu nárazníku. Viníka jsem našel o pár uliček dál-fabka se sešrotovanejma dveřma.

sumy
26. února 2018, 15:32
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Plaťák, tak využil bych ho max 2x za rok a papíry na něj má stejně jen manželka. Tyč už kupuju 2 roky a ještě dýl vyrábím. Takový ty srandy do 2t mi jsou na nic. Ta moje potvora má 2,5t prázdná, kraťas pak jen 2t. Ale uznávám, že tahání na tyči je pohoda a v taženym autě může sedět i děcko, co jen bude točit volantem. Jenže lano je na vyprošťování stejně nej a je to to jediný, co mám v autě pořád (krom sekyry a lopaty- to kdyby mě ten v tom taženym autě moc naštval :-)

sumy
26. února 2018, 14:38
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Jo, to souhlasim, přoč bych si jinak pořizoval na toulání po Balkáně i druhý auto :-D I když těch 1500,- za pojištění odtahu odkudkoliv z Evropy je uplně v pohodě.
A s počasím taky přesný. Čelním oknem jsem měl výhled jak ve Startreku při rychlosti warp 5. Škoda jen že tak na 20-30m a víc ani prd. Na druhou stranu, alespoň jsem nebyl podezřele pomalej a držel jsem krok s auty přede mnou a za celou dobu se ke mě zezadu žádný jiný auto ani nepřiblížilo. Jinak v 90% případů jsem tahatelem a ne taženým a vetšinou alespoň lilo jak z konve a ten za mnou na špagátě už jen z posledních sil baterky pouze blikal nouzovkama. Holt mám takovej "blbej" zvyk. Mám auto, co s taháním nemá nejmenší problém, tak vždycky ty mrtvoly u krajnice sbírám a tahám tak porůznu alespoň na pumpy, popřípadě, když daj alespoň nějakou kačku na ropu, tak štandopéde až domu. Je to ale o nervy, dneska už lidi moc na špagátě jezdit neumí a jeden mi na 60km 3x utrhnul lano. Ale ne tu plastovou srágoru z pumpy, pořádný 12mm lano, na kterym jinak i vyprošťuju offy-Fábií :-/

sumy
26. února 2018, 13:46
0
'Tuníte' své auto? A proč?

"když jede organizovaně víc vraku tak i bezpečný" Jako mám pochopení pro punk, ostatně minulou sobotu jsem převážel 35km auto bez brzd ve sněhové vánici cestou přes Sázavu :-/ Stejně mi v autoškole říkali, když sněží, jezdi jako by jsi neměl brzdy... "Nechlubím se", pouze konstatuji... holt co dělat, když 4 roky!!! starý brzdový vedení praskne. Nechal jsem si tam nadělit zakázanou měď a bude po problémech-vida, taky tuning :-). Ale(bohužel je to na foto špatně vidět) , ta fistule měla nazvedanou zadní nápravu přes plocháč, možná i tl. 3mm, spíš míň a 8 šroub bez kontra, nebo samojistný matky. Upozorňuji, foceno na D1 u Prahy. Ani kolega holanďan, co si sám postavil Burtona(něco jako Kaipan 14, ale z 2CV :-D ) naprosto nechápal.

sumy
26. února 2018, 09:11
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Taková zábava je v zemích jako Holandsko a Belgie vcelku oblíbená. Loni mám před prací zaparkovalo tenhle peklo cirkus.

sumy
24. února 2018, 08:41
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Což o to, nářadí, materiál všechno by bylo. Já jen nenávidím dělání kulatejch věci :-) navíc s hromadou drážkování pro prsty na zadní straně. Navic abych tomu pak věřil, že ho někdy v horký letním dni nerozlomim.
Prostě klobouk dolu. Obe hlavice řadících pák mě ještě čekají. A nevim, jestli potahnout kuží, nebo dřevěný. Zatím má manželka skoro hotovou jen levou stranu, bo nás tu koši nějaká hnusná choroba. Ještě mě čeká přebarvit airbag na černo, páč 99% volantů je šedých a já byl šťastnej za jakýkoliv airbag. Z 13 let výroby tenhle volant dávali jen 2 roky a není sranda ho vůbec sehnat.

sumy
23. února 2018, 19:34
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Krásná práce. Klobouk dolů Pane ;-) Ač jsem se dřevem vcelku kámoš, tak do takovýhle akce bych se asi nepustil.

sumy
23. února 2018, 15:49
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Jinak za 3 týdny jsem to dal do stavu, že jsem prošel STK. Ale že to byla hoňka sehnat airbagy...

sumy
23. února 2018, 15:45
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Toto je mi velmi sympatická cesta. Co mě přijde jako hrozny zvěrstvo je, když je na autě rádoby origo součást, ale dobově/stylově naprosto mimo. Typicky LEDky a tomu podobný novoty na starý vráně, být jinak v luxus stavu. No a co na autě dělám mimo origo vzhled, tak je schovaný.
Teď si dávám práci s krabici se zmuchlaným čumákem, v atyp karosářský variantě s origo křídlem(to jen k tomu zrezlej vrak s křídlem :-D . No interiér už je v origo kůži v krásném stavu i s embosovanym napisem "Pajero". Manželka akorát potahuje novou kůži na origo polodřevěnej volant. Už mám sehnanou všechnu plechařinu včetně super vzácných chromových nárazníku bez jediného šrámu a lepších zadních světel(už nebudou ty malý priblbly v nárazníku) Naštěstí i originál tlumiče s ovládáním na čudl na palubce fungují. Motor už je trochu poléčenej. Olej naposledy v roce 2012, od té doby jel "průtokovym" systémem, jak z něj tekl olej. No a pak už jen lehce přizvednout (nic co mlátí do očí, max 5cm) a velký kola. Ale zas na origo dísky co mám a pneu dopsat do TP.
Vlastně dělám úplnej nesmysl :-) Offa v luxusním provedení a s křídlem. Už to vidím, bahno na střeše, bahno na haubně, bahno na palubce, prostě všude...Větev za křídlem. No to bude :-D

sumy
22. února 2018, 09:39
0
Zápisník bláznivého fotra aneb kupujeme zběsilý kombík

to beastar: Ještě že libí/ nelíbí je čistě subjektivní. Osobně považuji tuto generaci galanta za jedno z nejhezčích kombi. Třeba jiný splašený kombi od mitsu, tedy Lancer evolution IX wagon mi přijde jako vysloveně nehezký auto. A stejně se teď v reichu prodal jeden kus skoro za 30t€

sumy
21. února 2018, 12:05
0
Kia Rio 1.4 CVVT: Slibný start řidičské kariéry

No jo no, ale nákupní mikrotaška je holt krapátko limitovaná už ze své podstaty. Ani v tom supu by to asi na zadních seslích moc nerozdejchali. Takže řešením je co? Jezdit v BVP? O tom že bych boural ve svém "papírovém" civicu 6.g ani nepřemýšlím. To bych se musel bát to i jít jen přeparkovat. Nezbývá než myslet i za druhý. Manželka taky jednou zastavovala za nehodou a akorát mi volala. Najednou ticho, zahvízdání gum a pak jen tlumený buch. Za chvilku rozklepanym hlasem "Jsem OK". Hvízdání bylo od toho, jak manželka s maximální odpichem přejela do druhého pruhu, nebo spíš na dělicí čáru levého a prostředního pruhu a ta rána bylo to auto co nedobrzdilo a trefilo auto co původně stálo až před manželkou...

sumy
20. února 2018, 19:42
0
Kia Rio 1.4 CVVT: Slibný start řidičské kariéry

Jj, první větší průšvih měl tatík když v 88 omylem s Blaníkem odletěl do DDR. Holt, navigace není jeho silná stránka :-D Litá už přes 40 let. No a ty kabiny byly v rozmezí 3 měsíců.
Přesně jak píšeš,zadek pobral naprostou většinu energie. Na druhou stranu, čumákem zvrakoval Santa Fe, co stalo před ním. To Rio bylo schopno ještě hodně energie předat tomu Santa Fečku. To bylo taky na totální škodu. Paradoxně ten transportér dopadl nejlíp. Výsledný postavení aut bylo tak, že transportér ještě ťuknul až do santa Fe a Rio jakoby mezi nima, ale o 3m bokem. No dobrej kulečník. Dveře šli otevřít normálně, teda přední, zadní byly "zararovany" do 30cm.
Tatikovym riem čas od času jezdím a vlastně i vcelku rád.

sumy
20. února 2018, 16:22
0
Kia Rio 1.4 CVVT: Slibný start řidičské kariéry

Sám jsem tatíkovi říkal "Nepřeháněj, kilo nejel, to by z tebe zustal mastnej flek" Tak mi to ukázal v protkolu od PČR. Co je ale paradox, tím že stál už na místě, tedy rychlost 0, tak ani nešly airbagy !?! Ale ani nebyly zapotřebí. Ještě pak nutil hasiče, ať mu ze zadních sedaček vyprostí diplomatku s papírama. Jako právník tam měl důležitý papíry a nemohl je tam nechat. Tak to ještě hasiči mordovali, aby se dostali do prostoru nohou zadních pasažérů. Ano kdyby někdo seděl vzádu, neměl nejmeší šanci. Rána taková, že auto po nehodě končilo cca 30 cm za B sloupkem a tatík i zádama zlomil sedačku :-O A to s tou octou mám i z dálniční kamery z mýtný brány. Mizerná kvalita, ale i tak. Ve 120 ťuk zboku do zadního nárazníku, dlouhatánskej smyk, napříč tesně před kamiónem v pravým a rána do betonovejch svodidel. A taky odešel po svých. Frajer co ho nabral ujel... Navíc tatík je nezmar. Už má za sebou 1x rozbitýho větroně na ultimu, 2x nouzák kvůli motoru a 2x nouzák kvůli upadnutý kabině(1 rukou řídit, druhou držet torzo kabiny, aby se neutrhlo a neurvalo ocas) . Hlavní je se nepo... z toho co by se mohlo, ale užívat si to co můžu dokud můžu.
Jinak souhlas, fakt se to při přimhouření oka dá zaměnit za citróna. Na druhou stranu, na první pohled ani nepoznám, že je to už nová generace. Taknějak mi to příjde furt to stejný. Pravda, poslední dobou se mi čím dál tím častěji stává, že nejsem schopen na první pohled u prvně spatřeného auta ani kolikrát určit značku, natož modelovou řadu.

sumy
20. února 2018, 15:18
0
Kia Rio 1.4 CVVT: Slibný start řidičské kariéry

Težko říct. Ale už ta minulá je dost tuhá. Tatík ji měl 3 týdny a na pražském okruhu, když zastavil za nehodou, ho vzal zezadu transportér v cca 100km/h. Chlapík měl sklopenou sluneční clonu, prd viděl a náraz byl bez brzdné dráhy... tatík odešel po svých s boulí na hlavě. Vrak 3 týdny starého auta s nájezdem 2500km byl vydražen za 12.500,- :-D Vlastně zůstal jen prostor pro řidiče a spolujezdce. Bylo to shodou okolností 4 týdny po té, co ho sestřelil frajer s Tháliií na D1, kde šla tatíkova Octa 2 na odpis. No měl zkrátka takovej blbej měsíc. Nicméně, hned po mně chtěl, ať mu seženu další Rio. 10 měsíců staré přímo od importéra v plné výbavě(opravdu max) za 170tKč. Od té doby 90tkm bez jediné potřeby vyhledat servis. Jen občas hudruje, že to nejede, ale zato furt a houby to žere :-)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mercury Grand Marquis  1984
Mercury Grand Marquis

1984 rok výroby
140 koní výkon
5 000 ccm objem

Pontiac Firebird  1976 6,6 1976
Pontiac Firebird 1976 6,6

1976 rok výroby
240 koní výkon
6 600 ccm objem

Ford Edge  2008
Ford Edge

2008 rok výroby
268 koní výkon
3 500 ccm objem

Citroën Xsara  2000
Citroën Xsara

2000 rok výroby
88 koní výkon
1 600 ccm objem

Audi A8  2000
Audi A8

2000 rok výroby
180 koní výkon
3 ccm objem