reklama
načítám data...

sumy

JménoMichael Hanzal
BydlištěBenešov
Registracepřed 11.7 měs.
Poslední aktivitapřed 4.7 hod.
Komentářů u článků174
Pozitivních komentářů u článků23
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

sumy
21. listopadu 2017, 20:43
0
Rudá Potvora po čtyřiceti tisících kilometrů | Autíčkářova garáž

Právě to je zarážející, občas stačí fakt málo a je to v haj...Jindy zas tělo zvládne hroznou mordu.
Před 4 lety jsem si dal pád z hřebene střechy z 6m. Hlavou jsem ohnul příčky na hlinikovym žebříku. Den bezvědomí,2 dny JIP 3 dny pozorování a šup zpátky do práce. Akorát jsem se pak měsíc učil znovu anglicky. Docela komplikace, když jsem měl šéfa GB, kolegu FR a kolegyně CN a zaplaťpánbůh jednu Slovenku. Tak mi tlumočila :-) Pravda, po 14 dnech ještě našli zlomený žebro(já jim to říkal:D a po měsíci ještě zlomeninu prave dlaně. Ale vlastně úplný prd na to co se stalo.

sumy
21. listopadu 2017, 11:26
1
Rudá Potvora po čtyřiceti tisících kilometrů | Autíčkářova garáž

No nevim, cca týden po té, co jsem si bederní obratle(2) zlomil já, tak jsem sednul na kolo a jel 13km k doktorovi, že mě bolí záda(to jsem ještě nevěděl, že ve mě v rakousku při pádu z kola v 55km/h cosi chřouplo). No a cestou k doktorovi mě srazilo auto :-) Doktor mi řekl, že je pozdě, že už se mnou nic neudělá a poslal mě domu. Tak jsem si nechal vycentrovat kola a jel 13 km zpět. Dalších 7-8 let jsem pak kňučel jak malá holka, jak mě ty záda braly. Teď, po 20 letech to je už ok, jen mi ty obratle srostly k sobě a přirostly k pánvi a tak se tak moc neohnu, ale což, celej se otočit můžu a na funkci to nemá vliv :-)
Stejně, jak relativně malej šťouch a člověk se láme.
Manželku loni ze silnice vytlačil protijedoucí návěs co dostal smyk a zavřel ji silnici, tak žena poslala pajero skokem 3m pod silnici(levý zrcátko bylo oleštění od plachty návěsu). Naštěstí skočila do relativně měký podmáčený louky. Pak zařadila 4x4, redukci, špéru... Vyhrabala se zpět na silnici a pokračovala s prckem na logopedii. Celej večer byla taková nemluvná a mladej(6 let) vyprávěl na potkání, jak s maminkou skákali s autem :-)
Jeden nikdy neví...
Hlavně že to dobře dopadlo. To že to červená potvora rozdejchala je už jen bonus.

sumy
14. listopadu 2017, 07:14
0
Range Rover Velar D240 SE: Nové vtělení terénní legendy

Že oni při údržbě podceňují každodenní čaj o páté :-)

sumy
13. listopadu 2017, 16:37
1
Range Rover Velar D240 SE: Nové vtělení terénní legendy

I LR milovníci a majitelé jsou si toho vědomi. To auto člověk musí milovat. Občasné dotazy novopečených majitelů Defa, kterak odstranit vůli v diferáku, že je snad na 1/4 otočky kola. A ostatní hned závidí, že má vůli jen tak malou :-) Upřímě, defa jsem neměl a ani nechci. I přes mé rozmlouvání si to před půl rokem kamarád pořídil a po první projíždce s trochou vody altík za 18tKč v loji (určitě půjde sehnat i laciněji-ale s delším čekáním) Na druhou stranu, nechá se to opravit snad i kamenem vedle cesty ležícím... Ale to neni jenom def, celkově LR některými detaily a odolností některých konstrukčních skupin lehce zaostává. Hnije to víc i něž kdejakej japonec. Vlastně jsi to hezky popsal, že to budí dojem, že se tam už nemá co po... Jenže chyba lávky, offy mají trochu více součástek než klasický břichoplaz ... :-) Hlavně, zatím jsem neviděl defa podat v terénu nějaký výkon, kde bych si řekl:" Kuwa, to je něco" Většinou zapadnul v první louži. Prostě auto na klidnou vyjíždku(ale né moc dlouhou, jak je to nepohodlný).
Nechci hanit, jak jsem psal, je to legenda, je to ikona, vlastně se mi i moc líbí(hlavně dvoukabina s korbou), ale ke spolehlivýmu autu tomu cosi chybí.
Naprostou pověstnou třešínkou na dortu je pak Santana, která zvenku vypadá jako def, ale pod kastlí, která má kovomorku už v základní výbavě se přidává směs všeho co španělák našel po skladech. Třeba čepy tam pásnou z Multikáry atd. Ale to je jiná kapitola.

sumy
13. listopadu 2017, 13:41
0
Range Rover Velar D240 SE: Nové vtělení terénní legendy

To porovnání se nedělá dle hodnot v příručce. Vlastně ani těm hodnotám nelze přisuzovat žádný větší význam. Podle toho by byl samurai uplně marnej. A přitom zvládá neuvěřitelné věci. Defender a prosím nekamenujte mě. Je to legenda, je to "krásný" auto, ale bez úprav toho moc nedá a už vůbec né dlouho :-)

sumy
13. listopadu 2017, 12:30
0
Range Rover Velar D240 SE: Nové vtělení terénní legendy

Tak to jo. Když už příjde terén (tím nemyslím polňačku, nebo 30cm sněhu, ani 10cm bahna), tak to zaredukuju, zašpéruju a volnoběh mi podrží sám krásnou rychlost cca 4km/h do kopce z kopce. Když jde tlustý do tenkýho, tak i zadní špéru. ABS se samo vypne při prvním zatočení zašpérovanýho auta. Kontrola trakce? Zapadnu...? Clarksnovo Poweeeeer, bahno lítá a jedu dál. Nebo taky ne :-) V podmínkách s takto nepředvídatelnou adhezí tyhle systémy stejně dle mého názoru moc načarovat asi nedokážou. Upřímně si nedokážu představit, jak ovládám cokoliv na dotykáči mimo zpevněnou cestu. Tam jsem rád za "pořádný" ovladače, kterejch se můžu chytit. A to i ten čudl od klimy. Na druhou stranu, tyhle moderní vychytávky umožní jizdu v terénu i nezkušenému jezdci. Takový ten ne příliš populární fakt, že 90% řidičů ESP opravdu neomezuje, ale doopravdy pomáhá řešit řidičcské chyby. Moc by mě zajímalo srovnání čehokoliv moderního vs stará klasika.
Ale uznávám, auto pěkný a text také.

sumy
13. listopadu 2017, 09:59
0
Range Rover Velar D240 SE: Nové vtělení terénní legendy

Zeptám se jako lama neorientující se ve všech vznosných pojmenováních. Co si mám představit pod "Terrain Response", které však neovládám za jizdy? Pořád žiju v tom, jaká to byla "pecka" když v 91 představili pohon 4x4, který byl včetně mezinápravové špéry řaditelný za jízdy do 100km/h. A to včetně možnosti vyřadit zadní špéru za jízdy.

sumy
04. listopadu 2017, 19:36
0
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

Až jsem překvapen, jak to vidím podobně jako Zlokočka. Tedy hlavně kategoriemi, byť s jinými zástupci. 1.Off-pajero 2, V6 3,5. Nejlíp jako evolution, ale tím jsem bohužel nikdy nejel 2.pohodlně s výkonem - Mitsubishi Legnum 2,5 biturbo. To auto je boží a nenápadný 3.malorazka- těžko vybrat jakou motorizaci 5 či 6g. Civica, ale jo 1,6Vtičko. Všechno sice starý vrány, mě ale prostě nový auta tolik "nebaví" :-/

sumy
01. listopadu 2017, 01:16
0
Nacpěte do čehokoliv 707 koní s hotovým motorem „Hellcrate“ od Moparu

Přesně tak. Vždyť to je míň než za Rotax 912. Tedy 1,3 kabel, 80 nebo 100hp.

sumy
25. října 2017, 15:56
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Land a kov-landrover dle T9 :-) Upřímně doporučení. Brazos, cena do 50 a napsat 4x4. V téhle ceně se nedá doporučovat. Navíc, každé z aut má v rámci modelové řady několik variant, kde některé jsou lepší a jiné slabší. Klidně 3 typy převodovek, X variant podvozku a motory u některých aut i podle roku výroby. Prostě v tyhle ceně univerzální ráda neexistuje. A nečertěte se hned kvůli mapě. Dotaz jak od prvnicky a pak najednou ostřílený cestovatel... Už jsem i náhodně potkany půjčoval mapy na vyfocení

sumy
25. října 2017, 15:16
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Land rover a držák? To o land a kov neřeknu ani jeho majitel. A to nemyslím nějak že srandy, to je fakt.

sumy
24. října 2017, 08:54
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Taky jsem koupil civica za 30 a po půl roce(22tkm) se teď akorát hlásí o nový brzdy. Off je ale trochu jinde

sumy
23. října 2017, 15:23
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Popřípadě jsou i vcelku lidi spokojený s licenčním klonem, Hyundai H1-Starex 4x4. Ale to už je common rail

sumy
23. října 2017, 15:22
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Delica je normálně mitsu, u nás spíše známe jako space gear(nezaměňovat za space wagon) Pajero sport... Hezký to je, ale oproti klasickému pajeru docela chuďas. Už jen to listí na zadku je na silnici opruz. To když už tak z UK Chalengera s 2,8TD. Jinak je v tom buď bídná 2,5 a nebo slabej a rozežranej 3,0V6 A stejnak se tam pak musí popřeházet diferák za dif se špérou a tak vůbec... Delica je fajn. Občas se ještě vyskytují užitkové verze pod označením L300.

sumy
23. října 2017, 15:17
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

V tom případě měl být spíš dotaz formulovám: Je vůbec možné za 50, 100, 200...pořídit? Naprostá většina lidí, co takhlenc jezdí prostě ví, že buď si to auto musí sami postavit a nebo sakradraze zaplatit. To jsou pak ty "absurdní" inzeráty s patrolama za 250 a Toy 80atd za 300 a víc. Kdo kdy auto dělal pak pochopí, že těch 200 a víc stejně ani nepokryje čas a peníze do stavby vložené.
Rozumný základ se bude těžko shánět pod 100 a když, tak asi bude mít mouchy o kterých ani člověk nemusí vědět. Známí co takhlenc jezdí sebou vozí i svářečku a tak nejsou paralizování, když zlomí rám, utrhnout torzku. Případně maj s sebou všechny díly(všichni jezdí pajerama a jezdí jich 6-7, tedy dohromady maj 1,5 pajera v součástkách v kufrech) a běžně měnili i polosy na louce. Letos třeba opravovali pajero po čelní srážce s drezínou z tranzita :-) I to se při off akcích stává, holt bylo moc vody a tak nešlo jet korytem, jen po kolejích a hle, rozjetá drezína...

sumy
23. října 2017, 15:01
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Jenom k tomu: "projel jsem s ní..." Tankodrom u Benešova, taktéž zvaný Kavčák projet ani nejde. Tam jsou místa, kde ani patrol na 35" nemá nárok. Mám to 15minut polema a lesem od baráku a je to moje zatím nejčastější místo pro použití navijáku :-) To já jen tak ať se nám tu nemíchají SUV a Off. Připojuji foto z jednoho z mnoha poježdění. Druhá věc, co tu už byla X krát zmíněná, je to vůbec na běžné cestování zapotřebí? Ale jestli chtějí pánové jet opravdu off, tak na to potřebují opravdové off auto, a né rozpadající se haraburdu. Tedy Ravk za mě naprosto super auto na letní road trip s touláním se i mimo asfaltové silnice. Ale všeho s mírou, rozhodně bych si s RAVkou nedal cestu viz foto. To už je právě na ten zašpérovanej off s vijákem. A že se po těch cestách od těžebních traktorů dá dostat na krásný místa.

sumy
23. října 2017, 14:01
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Ukrajinec tě zas okamžitě pošle do kša, když není 100%čitelný VIN. A to je třeba u80- 90%starších off docela problem

sumy
23. října 2017, 12:02
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

No právě, 4d68, tedy ropná 2,5 mi nesmí do baráku. Naopak benzínová 4g64 je naprosto dokonale blbuvzdornej a pohodovej motor. Už jsem ho měl jak klsický MPI z 89, tak i jako GDI z 2001 a v obou případech víc než spokojenej. No a ta prosklená střecha s roletkama, výdechy klimy na stropě, kapitánský sesle... to je prostě porno.

sumy
23. října 2017, 11:34
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Rozhodně zelenou kartu ve více vydáních. Loni mi rumuni chtěli zabavit a odtáhnout auto(prostě jsem ji na někde vytratil) Letos jsem se blbě podíval letošní vyhodil jako bordel a vzal loňskou. Jo, jsem to ale šikula. Opět mě málem policajti/celnící chtěli skalpovat. Za Bosnu a Hercegovinu jsem musel vyslolit 17€, za Černou Horu dalších 15. Zatímco loni mi stačilo zavolat do pojišťovny a do 20min mi poslali email se zelenou kartou. Letos ta samá pojišťovna-ČSOB vydala jasný signál: Nasr..., vyřeš si to jak chceš, mi ti nic nepošlem.

sumy
23. října 2017, 11:28
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

S volantem na "správný straně", nebo už s CZ papírama, nebo se to musí ještě "oběhat"? Jako vozidlo na cestování ideál. To by se mi moc líbilo. Vlastně tohle jsem původně scháněl. Ale je jich tak málo(čti: vůbec nejsou), že jsem nakonec koupil pajero.

sumy
23. října 2017, 10:25
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

A tak odřídit se to dá. Ono když se jede opravdu off, tak se za den dá třeba i jen 8km :-) Opruz je cesta tam a zpět. Přeci jen tou závratnou rychlostí 100-110 (víc s naloženym offem na teréních pneu stejně nejde/nemá cenu) Třeba do romale to dávám zásadně s přespáním v maďároši. A to i když je řízení mé "staré plečky" :-) naprosto pohodové (ale ano, káry za 50 budou trochu jinde) Ohledně všech ostatních bodů souhlasim. Naprostá nutnost je pak vysílačka. Jinak je to opruz porád vystupovat a domlouvat se. Jinak ještě přidám bod né až tak vzatžený k autům, ale bez PAPÍROVÝ mapy ani ránu (do každýho auta). Google lže(občas ale fakt hodně) Signál neni a s domorodci se jinak než s papírovou mapou těžko komunikuje. Už několik let si říkám, že dojedu do romale normálně s rodinkou a tam si koupim klasickou dachnu 1300 a projedu s ní to samý co s pajerem.
Možná nejlepší varianta, je li rozpočet 50 na auto, tak si za tyhle prachy pronajmout hotový nazbrojený auto.

sumy
23. října 2017, 09:22
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Je pravda, že 50 je tak akorát tak na to základní vyšperkování: naviják10-25, obutí10-20, kurty a podobný haraburdí první pomoci 5,prvotní servis auta bezproblémového auta10. Vzdyť jen výměna všech olejů u offu výjde celkem na ránu. Třeba u pajera 2, manuálu je to celkem cca 19 litrů (a nejsou to oleje za 100Kč/litr + automaticky výměna gufer, páč ty 20 let starý začnou po výměně okamžitě lejt. Před 4 lety jsem dal za pájo 60(a to byla kuwa náhoda že tak lacině) a kolik jsem do toho nasypal... Já vím, manželka to tu něčte, ale co kdyby jí to někdo náhodou :-) Ale ne, tak kdyby ho ode mne chtěl někdo koupit, tak za 130 bych netratil. Ale stejně bych ho neprodal. Jezdím takhlenc každý rok a třeba letos mě takový výlet vyšel pro 2 auta na 50tKč. Vždyť už jen na ropu to dává cca 15tKč na auto. A jak je již výše zmíněno, bez zkušeností je i ten nejlepší off úplně nanic. Trvalo mi to tak 60tkm, než jsem si řekl, že už své pájo vcelku obstojuně ovládám a správně zhodnotím co dá a na čem bych ho akorát pohřbil. Taky jsem to měl letos okořeněné o půjčené frééčko a je to trochu opruz uprostřed nějaký prd..e řešit, že tomu prdly brzdy, že se upeklo obložení, že se vys... palivová pumpa. A to jsme oletos jeli vpodstatě výlet a né zádnej pořádnej off.

sumy
22. října 2017, 23:38
0
sumy
22. října 2017, 23:37
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

V této cenové kategorii totálně zapomenout na jakýkoli skutečný off. Raději nějakýho Forestra , RAVku, nebo třeba freecko(to jsem ale skodolibej :-) )
Lacinej off umře při první opravdové off akci. Fakt raději skopek za pár Kč a v případě problémů to tam snad i nechat :-)

sumy
20. října 2017, 12:25
0
Dacia vyhlašuje válku zbytečnostem v autě

Jako "bezva" fičuru vidim el. ruční brzdu ve spojení s bezpečnostním pásem. To tchyni málem praskla žilka než na to přišla. Už má nového civica 3 měsíce a je ráda, že s tím vůbec odjede. Večer dá přednost čtení detektivky před čtením X set strankoveho manuálu.

sumy
20. října 2017, 12:19
0
Dacia vyhlašuje válku zbytečnostem v autě

A pak ti kopne termika, něco si tam zmáčknš a 10min lovíš zpátky nastaveni.

sumy
20. října 2017, 12:17
0
Dacia vyhlašuje válku zbytečnostem v autě

Jj. To hrozně rád sleduj, jak lidi na jedny nože s plnou náručí tancuji u auta

sumy
20. října 2017, 09:31
0
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

Legenda to nejni. Postupně mi ukazoval každodenní fotodokumentaci postupu. Měl to až za karbíkem usazený přímo v sání. Ještě si liboval, jak mu to krásně průměrově pásne. Problém je v tom, že tahle sranda vzduch urychlí, ale nestalčí-tedy je to k prdu. To jsem mu říkal od samého začátku. Bernouliho rovnice je neúprosná. Ale co, byl když nejsem průkopníkem slepých cest já, tak mě to i baví :-)

sumy
19. října 2017, 19:21
0
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

Ex kolega na trabiku zkoušel. Použil modelářskou turbínu.Pri první akceleraci mu ji to vcuclo :-) A to jí měl přesně osazenou a vlepenou kovovým epoxidem.

sumy
19. října 2017, 11:59
0
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

Tak to bych musel s nandanejma 35¨ pneu na pajeru naklepat i M bavoráky všech generací. 1 kolo vážilo i sráfkem víc jak 40kg :-) Jako pravda, už při 100km/h jsem měl pocit, že to mastim alespoň 200. Jak dle hluku, tak dle ovladatelnosti. A i brzdná dráha těm 200 km/h odpovídala.

sumy
19. října 2017, 11:11
0
Jak vybrat správné zimní pneumatiky? | Autíčkář se ptá

"pánovi co přijel se starýma sjetýma zimákama" A na tý vodě nebrzdily protože byly starý? Záleží jak sjetý. Zimák je na vodě vždy horší, páč hůř odvádí vodu (obecně řečeno) a jestli tam měl totál omrskyný "slicky", tak se není čemu divit. Narovinu, nikdy jsem na akci typu "škola smyku" nebyl. Ale tak něják si nedělám přílišné iluze. Když jsem začínal jezdit, tak se ještě ani na zimáky tak moc "nehrálo" a i tak jsem cca za 1mio km šel ze silnice v zimě jen 2x. Poprvé čistý led na hraně křížovatky-leda tak hřeby v pneu by pomohly. Bez poškození jsem to odložil rychlostí kroku dolu ze škarpy. Podruhé se mě rozhodlo zachránit ESP a šel jsem ze zatáčky ven v rychlosti cca 30km/h. To mě pak přijela vytáhnout manželka na bezpapírákovym lanceru 4x4 s totál sjetejma protektorama. Funglová octávia 4x4 co jela okolo se pokoušela. Bez šance. Připojuji foto toho lancera, když jsem jel s tatíkem pro dřevo. Naskládat do plna a tradá domu. No Problem. Dojíždění zimáků v létě považuji taky za prasárnu. Ale, každej dle svého nejlepšího vědomí a svědomí ;-)

sumy
19. října 2017, 09:56
0
Jak vybrat správné zimní pneumatiky? | Autíčkář se ptá

Teda nebyly to číny, ale značka Trayal, made in serbia

sumy
19. října 2017, 09:55
0
Jak vybrat správné zimní pneumatiky? | Autíčkář se ptá

Božínku... zase ty řeči o 4 letých pneu...4mm by né měly mít, ale musí mít(protože PČR) Ze zkušenosti i 2mm jsou v poho a to jsem to tehdy měl do práce 10km po silnici 3. třidy. Za sézonu jsem na 2mm barumkách vytahal 7 aut, sám ani jeden problém.
Jinak číny rozhodně ne. Připojuji foto pneu, které byly absolutně nové na civicu když jsem ho koupil (ještě chlupatý a cestou domu to klouzalo na suchý silnici jako sviň) Pneu se po 3tkm rozpadla. Vylezly dráty a zkoutila se cca o 5-6cm :-O

sumy
17. října 2017, 08:48
0
Suzuki Swift Sport – Svišti na golfovém hřišti

Snad nebude mladej moc nas... Přesně za rok mu bude 18 a jestli bude moc, moc moc hodnej, tak možná dostane současného civica 6.g. Ať se snaží. Už mi mockrát život ukázal, že co "nic nestoji" toho si mlaďoši neváží. Krásné je to vidět na telefonech. Darovanej-do 3 měsíců kaput. Trhni si a kup si za vlastni-jeje, jak si na něj hned dává pozor.
A ano, tenhle svišt by mi slušel. Malý, lehký, zábavný.

sumy
12. října 2017, 16:57
0
Kdy končí sranda aneb po kolika letech už auto vyžaduje renovaci? | Autíčkář se ptá

Delicu 2,8? Čerpadlo se dá poléčit za 90,- Kč svépomocí, Stačí jedno malinkatý gufero. Nebo to nechat udělat. Mě to vyšlo na několik stokorun. Tlumiče mi fungovaly skvěle, včetně elektrického štelování charakteristiky, ale už bohužel urezly úchyty, tak šli dopředu Billsteiny a dozadu KYB+ Rubeňácký měchy. Vstřiky mě stály celkem 2000,-Kč, 500,- za špičku, seřídit tlaky a jedem :-) Pak už jen lehce přidat na předvstřiku, tlak na 1,0-1,1 BAR a jede to jak splašený. Třeba brzdy jsem dal nový a starý origo kotouče schoval do regálu. Jen jsem už měl morální problém vozit rodinku v autě naloženym přes 3,5t po horách nad stržema, popřípadě naložený plato na 20 let starejch kotoučích. Už se teším, až se v tom bude učit řídit i nejmladší syn, teď mu je 7, to auto se toho dožije :-). Ten nejstarší(17) už s tim dává i poměrně težký triály. Vlastně ač do toho semtam nějakou korunu nasypu, tak je to jen protože chci, né že se něco pos...
Jo a kontakt na extrašikovnýho pajeráře máš v SZ. Klidně se odkaž na Michala se žlutym pajerem ;-)

sumy
12. října 2017, 11:13
0
VW T2 versus strom: 1:0

To jo, nic nezpochybňuju. Spíš se ptám. A bez vody umí některý "frajeři" odjet i daleko :-)

sumy
11. října 2017, 20:04
0
sumy
11. října 2017, 20:03
0
Hyundai i30 Combi 1.4 T-GDI DCT: Nejlepší český kombík nebo korejská náhražka?

Donati zabili až 3 generaci. Tuším 1991_3?Tak nějak. Já měl 2, 1989. Celý to byl galanterie, jen lastly navrhnu Guciaro či jak se ten Ital to jmenuje. Jezdilo to jak splašený a nesypalo se to. Nikdo od toho nečekal, co ten motor uměl. Podvozek, ač jsem tam dal KONI byl takovej houpavější. Dodnes ji mám, v rodině od roku 1993 :-) Vozil jsem v tom kapely (Clawfinger, Sucidial Tendencies, Banco de Gaia a mraky jinejch) a nikdo se nikdy necítil dotčen :-) Ale fakt to bylo komplet mitsubishi S montovaných v Kanadě.

sumy
11. října 2017, 17:52
0
Partisan One – šeredný, ale šikovný

Ideální auto do města. To by pak ani nepotřebovali všechny ty parkovací autopiloty, ani kamery. To by si parkovací místo udělalo samo :-)

sumy
11. října 2017, 14:11
0
Partisan One – šeredný, ale šikovný

36cm je dost, sakra dost. Stačí rozumně řešený excentry na ramenech a nechá se s tím hejbat nahoru dolu. Třeba 90%aut s tuhou nápravou se s výškou diferaku nedostane ani na 30cm, ani s většíma kolama.

sumy
10. října 2017, 20:41
0
Výkon je všechno – kdy si ale přiznáme, že je ho moc?

Ne, jen jsem byl ucho. Kolik je to vůbec let, kdy tu byly první novinářský kusy? Tehdy jsem měl 130kW, 2,4 předokolku a tohle jsem nezvlád. Možná jsem ještě nesetřel naftu z pneumatiky, kterou někdo na nacintal u stojanu u pumpy. Už od stojanu jsem vyjel bokem :-/ Vlastně je jedno proč to tak moc ustřelilo. Prostě to bylo víc, než jsem byl tehdy schopen uřídit. A vyškolilo mě to tak, že se dodnes do moc silnější aut nehrnu. Raději nějakou tu rozzuřenou malorážku, třebas tu MR2.

sumy
10. října 2017, 10:06
0
VW T2 versus strom: 1:0

Jen se ptám, není tohle už ta moderní verze s 1,6 vodníkem a chladičem vepředu?

sumy
10. října 2017, 09:56
0
Výkon je všechno – kdy si ale přiznáme, že je ho moc?

Buď v klidu. Když posčítám výkony všech svých 3 aut, tak se dostanu na "obludných" 218kW :-) A to to zachraňuje pajero s 92kW(tovární stav, teď jsem krapet jinde, ale neměřeno) na 2,5t prázdný váhy. Holt mi nezbývá, než předstírat spořádaného a rozvážného řidiče :-)
Jinak že je toho výkonu na mě moc jsem zažil před mnoha a mnoha lety, když byla Z350 novinka. V 90 na 4 plnej knedlík a 3 pruhy dálnice mi byly málo... tak jsem si domaloval čtvrtý pruh do trenek. Jentak tak jsem to tehdy neroznes o svodidla. Kolega se mi hned omluvil za to vypnutý ESPčko.

sumy
09. října 2017, 17:04
0
Lužická jezera v domě na čtyřech kolech

Pohodlí a děti... Domnívám se, že děti jsou dnes už tak zhyckane, že těch 14 dni "punku" jim jen prospěje :-) Nejmladší s námi byl poprvé v Rumunsku, když mu byly čerstvé 4 roky. A jak si to užil.

sumy
09. října 2017, 11:26
0
Lužická jezera v domě na čtyřech kolech

Díky ;-) Má svý mouchy, třeba rozkládání za silného větru. Už chystám verzi 2.0. Laminátová skořepina dle origo střechy s origo šíbrem na pantografech a možnosti prolézačky zevnitř auta. Bohužel to obnáší výměnu střechy za střechu s šíbrem a nějak se k tomu nemůžu rozhoupat(a to mám komplet střechu doma) Hlavně si říkám, jak dlouho ještě budu řešit 2 dospělý a 4 děti. Tak za rok za dva mě už asi začnou posílat do kopru s dovolenou v horoucích prd...ch. Ta hlavní myšlenka je však v tom, že mě TO nesmí nikterak významně omezovat v tom, kam dojedu. Pac já chci vždycky ještě "dál a víc"

sumy
09. října 2017, 10:19
0
Kdy končí sranda aneb po kolika letech už auto vyžaduje renovaci? | Autíčkář se ptá

Kdepak, už jsem viděl i foto rozvodu po 1mio km, kde už praskla šavle a řetěz pro ruší prsa motoru. Ale prý to jen víc rachtalo a ubývá olej, jinak to pořád jelo :-) Tahle 2,8 je holt "neznicitelna". Jinak I na civic 8.g s 1,4 se řetězový rozvody dělají tuším ve 400.

sumy
09. října 2017, 09:57
0
Lužická jezera v domě na čtyřech kolech

Mechu=měchům. Zatracená T9 v tydlifounu

sumy
09. října 2017, 09:55
1
Lužická jezera v domě na čtyřech kolech

Hezky napsané, ale pro tyhle monstra nemám pochopení a ta "svoboda" mi na tom přijde jen jako falešné zvolání. Ale uznávám, mám to hozený jinak a připojuji foto našeho "bydliku". 4 spí nahoře a 2 v autě. Když je hnusně, tak se natáhne plachta a rázem je dalších 20m2 k životu. Když jedu jen se ženou bez dětí, tak je postel 120x190 místo zadních sedaček. Díky mechu se to nechá ustavit do roviny i na secsakra hrbolatym místě/skale/ricnim korytě/kdekoliv. A to jsme si ten stan sbouchali s manželkou s celkovým náklady cca 6tKč.

sumy
04. října 2017, 14:53
0
Operativní leasing - vyplatí se i běžnému motoristovi, nebo je to past?

Mám to také tak nějak. Mám 3 auta 9let-220tkm, 18let-190tkm a 20let-370tkm. Jezdíme s manželkou každý den, každý svou hondou a o pájo se tak porůznu střídáme(víkendovka). Žena najezdí cca 15tkm za rok, mě to dává něco mezi 30-40 ročně a pájo si najezdí teď "už jen" kolem 15tkm ročně. Nevím co je nákladná oprava, nevím co je zůstat na krajnici, nevím co je neodjet. Ano, je v tom asi dost "autíčkářské" zarputilosti a bláznovství a auta, byť stará mám prostě v cajku i při směšných nákladech(jen jsem občas špinavej od oleje až po lopatky :-) . Prostě jen nemusím mít před barákem "nový brko"
Naproti tomu naprosto rozumím, proč tímto způsobem řešit auta pro firmu. To je bez debat. To jak s tím pak kdo zachází bych raději nerozváděl. Stačilo mi každý den sledovat kolegy. 1,6TDI-studenej start a plnej kotel geráde na dálnici(sidlo jsme měli přímo u dálnice)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Express Explorer Conversion  AWD LPG 2008
Chevrolet Express Explorer Conversion AWD LPG

2008 rok výroby
220 koní výkon
5 326 ccm objem

Ford Mustang 3.7 V6 Premium 2012
Ford Mustang 3.7 V6 Premium

2012 rok výroby
305 koní výkon
3 720 ccm objem

Chrysler 300C LX 2007
Chrysler 300C LX

2007 rok výroby
218 koní výkon
2 987 ccm objem

Dodge Ram  2013
Dodge Ram

2013 rok výroby
398 koní výkon
5 700 ccm objem

Jeep Cherokee HO 1993
Jeep Cherokee HO

1993 rok výroby
200 koní výkon
3 999 ccm objem