načítám data...

sumy

JménoMichael Hanzal
BydlištěBenešov
Registracepřed 3.3 rok.
Poslední aktivitapřed 8.1 hod.
Komentářů u článků623
Pozitivních komentářů u článků138
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

sumy
dnes v 09:59
0
Ptejte se: Auto pro myslivce

V tomhle rozpočtu fakt asi malý SUVčko typu Daiháro Terios, nebo Freelandera. Jen si dovolím nesouhlasit s tím, že pajero je velké. Vždyť 3dvirko je stejný jako krátká fabie :-) A i Wagon je stejně dlouhý jako octavia kombi. Pajero je vlastně že všech skutečných off aut nejmenší. Ale do 70tkc to budou shnily šroty. Hezký zacinaj 100 a vic-u 2. generace. 3 nám zas drahé problémy s cerpadlem a nádrží a kupovat to za 70 pred oprabou cerpadla a nadrze je proste blbost.
No a ideál Jimny, jen se musí počítat s tím, že tomu lehne ta elektrarna na 4x4 a je to vcelku drahý na opravu.Nejlip starej samec s lídrem, nebo 1,3 karbikem. Pojede to zdá a projede to mezi všema stromy, kde se protáhne motorka :-)
Možná ještě někde sehnat terano či Fronteru a za 2 roky to odevzdat do kovosrtotu a koupit další poklad za 25 :-)

sumy
29. března 2020, 17:35
0
Mitsubishi ASX: V tomhle autě je svět ještě v pořádku.

Přesně tak. A ještě pro uklidnění, osvětlení spínací skříňky není žádná novota, mitsubishi to používá již od samého začátku let 90. Tedy, vše postaru :-)

sumy
28. března 2020, 14:42
1
Věci, které prostě musíte mít

Pravda, zatmaveny okna, na to jsem zapomněl. Ostatně to se dá vždy dodělat, ale ano, musí být.

sumy
28. března 2020, 14:38
0
Věci, které prostě musíte mít

Beaste, jednoduše. Klima, el. okna, centrál, posilovač, pytle. Svetla nejlepe s H4. Bohužel, mé zkušenosti se všemi super chytrými pomocníky jsou veskrze špatné. Co mě má tankovat na neustále usmatlane obrazovce? Na el. ruční brzdě, která me nenechá popojet, dokud se nepripoutam, hill holderu, který mi vždy akorát navodí pocit, jako když tě někdo drží za gumu od trenek. Jezdím vcelku dost, ne žádný extrém, ale těch cca 40 tkm ročně (byly i doby 90tkm) ale fakt mi nic nechybí. Vypnout je sice můžu, ale třeba ESP(To nezatracuji, a to i když mě poslalo že zatáčky ven do pole, protože to po uklouznutí na sněhu odmítalo dokrouzit zatáčku s rozevlatym zadkem) se stejně samo zapne v tu nejblbejsi dobu. Adaptivní tempomat ve "slepičím" autě tě klidně rozstreli o stojící kolonu, protože ji nepozná-to ostatně zmiňuji i v návodu a ani se pak neumí sám rozjet. Mám rád věcí mechanické tak jak jen to jde. Jo, jsem divnej, to vím, ale je mi tak dobře:-)

sumy
28. března 2020, 14:04
1
Věci, které prostě musíte mít

Ke smatlaci obrazovce bych ještě přidal jako další "no go" jakýkoliv aktivní asistent, který zasáhne bez mého pokynu (nouzové brzdění, udržování v pruhu atd) To naprosto nesnáším.

sumy
28. března 2020, 06:06
0
Věci, které prostě musíte mít

Konečně se s někým shodnu. Tedy až na klimatizaci, tu musím mít, stůj co stůj. Tazny není nezbytně nutny (obzvláště, když ho mám už na 3 autech z 5)
A mám ještě jeden bonusovy požadavek navíc, nesmí do být auto, který uvidím na každým rohu.

sumy
27. března 2020, 19:52
0
Apple Car Play je za volantem dvaapůlkrát nebezpečnější, než marihuana, dokazuje studie.

A víte čemu se říká rouhání se? Právě teď cestou z práce. Ze stopky z dálničního sjezdu na 34km D1 mi tam vjel debil se samolepku baby on board, že jsem to ubrzdit tak 5m... A hned jak jsem ho předjel, ještě na vytocenou 3, tak mi tam hupla srna... A to jsem si ráno říkal, jestli dnes nepojedu Pajerem :-/

sumy
27. března 2020, 13:40
1
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

Jeste k tomu podtaceni, typicly pod 1500rpm si už motor zase vezme palivo.

sumy
27. března 2020, 13:17
0
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

Jinak zpomalovací semafor, není li doplněn přechodem je možno teoreticky ignorovat, neb nesplňuje definici semaforu, tedy neřídí kolizní směry. Tedy je ro vlastně něco jako Vánoční osvětlení. Tedy jestli už neproběhla nějaká novela.
A jinak bych doplnil, zaklepany dvoutakt jsem ještě neviděl, nevim co by se zaklepalo. Pravděpodobně měl autor na mysli zadreni na klice nebo na pístu.

sumy
25. března 2020, 13:38
0
Apple Car Play je za volantem dvaapůlkrát nebezpečnější, než marihuana, dokazuje studie.

Nevím, asi jsem divnej a mám to jinak :-/ Uznávám, že u spousty lidí je sekce pomalejší, u některých se vůbec nedostaví. Za víc jak 1 mio km mám 1 nehodu, kde v 50 km/h jsem jel po hlavní, auto na vedlejší stalo na stopce a najednou se rozjelo...max 2 délky auta... minul jsem ho... svý auto jsem rozbil, holt jsem zadním kolem trefil obrubník a zadni napravu jsem zandal cca o 10cm do podbehu, prekmitnuti, šmelc preniho kola a dal uz to bylo neriditelny. Nikomu se nic nestalo. Ale než trefit megana přímo na řidičku, která vezla svého tchána z IKEMU po transplantaci srdce... A ro jsem byl tou dobou už cca 2 dny no stop vzhůru a po cestě z Českých Budějovic za sněhové kalamity, kde nám přes noc vykradli služební auto. Prostě totálně vorvanej.
Z mého pohledu je 1s hrozně moc času. Ale beru, nechci se hádat a jak už jsem uznal, ano, redakční doba některých lidí je srovnatelná s redakční dobou českých úřadů :-)
Jinak třeba v letadle ti "slepe" testování dělá každej druhej instruktor. Mě naposledy loni na podzim. A to jsme spolu letěli jen na výlet a cca v 15m po startu mi stáhnul motor. To fakt na reakci víc jak 1s není:-/

sumy
20. března 2020, 15:59
0
Apple Car Play je za volantem dvaapůlkrát nebezpečnější, než marihuana, dokazuje studie.

Kdepak, ty 4mm jsou ukázka úřednické logiky. Proč by jinak měli severské státy mezní hodnotu 2mm? A s časem 1s nemohu souhlasit. Nebo snad při jízdě po dálnici 130 opravdu začneš reagovat po ujeti cca 40m?
Budu li mluvit jen za sebe, spoustu úrazů si udělám tak, že chytám věci padající třeba ze stolu. V 90%chytnu, ale občas trefím třeba nohu od stolu, horky kamna atd. V letadle by se clo ek s redakční dobou 1s zabil při prvním přistání. Kdyz to blbe odskočí, tak je to opravdu o zlomcich vteriny to zachránit.
Trofnu si říct, že třeba jezdci rally jsou krásnou ukázkou, že o 1s nemůže být řeč. Leda když je člověk úplně mimo. Ale při jízdě se co? Při jízdě se soustředíme na řízení;-)

sumy
20. března 2020, 14:05
0
Apple Car Play je za volantem dvaapůlkrát nebezpečnější, než marihuana, dokazuje studie.

Nic ve zlym a hlavne ne osobne. Tohle je takový vokecavani... Kdyz ridim, tak mam ruce na volantu a reaguji hned. Tón na hranici slysitelnosti, kdy si člověk i ujasnuje, jestli něco slyšel. 1s je hrozně moc. To by nebylo možné provozovat žádné sporty, snad krom šachu :-) Ta 1 s je prostě takovej ten dobře vnutitelnej nesmysl, stejně jako 4mm zimního vzorku a další nesmysly.

sumy
20. března 2020, 09:01
0
Apple Car Play je za volantem dvaapůlkrát nebezpečnější, než marihuana, dokazuje studie.

Mě jen na všech těch výzkumech děsí ta lez o běžné reakcni době 1s. Průměr populace je někde kolem 0,35. Minimálně to byla hodnota naměřená při vývoji nového glass cokpitu, kde jsem se cca pred 8 lety účastnil měření (Jako pokusný králík:-) Mě měřili 2x, protože 0,17 jim moc vybocovalo, ale nakonec to s protazenym xichtem vzali. Tehdy mi říkali, že snad nad 0,5 už se bere jako pomalý.
Měření bylo systémem takřka neslysny tón do sluchátek-zmáčknout cudlik.

sumy
16. března 2020, 13:54
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Otec to tak praktikuje cely zivot ;-) Pro bezpecnost, lip to funguje, umi to spostu věcí. Ale když na to přijde, tak lidí ztuhnou, když si zmačknou blbej cudlik a najednou vidí třeba jen motorový hodnoty a začnou tam klikat do televize. To jsem osobne zazil. 20 minut ladil Garmina v Dynamicu a ja ho zatim vodil z pravy sedacky :-) V tohle jsem asi ani nevim jak se tomu teď moderně
říká, takovej ten magor, co raději postaru bude cucet do papirovy mapy a na kompas a vario... zbytek už buď cítíš zadkem, nebo u motorovejch hodnot poznáš když se zastaví vrtule :-)
Lítám pro radost, ne jako profi. Vlastně sním o éru s otevřenou kabinou. To je to, co jsi tuším i ty sam zmiňoval, že jezdit veteránem není tvůj šálek čaje. A to je ono. Někomu to sedí, někomu ne. Někdo nechápe, co je divného na tom jezdit v BMW, jiný se tomu bude vyhýbat. Stejně tak předpokládám naprostá většina si bude klepat na čelo, že trávím dovolenou s celou rodinou kodrcanim se nepohodlným, starým autem po zalivanym Balkánu... A my to zrovna milujeme.

sumy
16. března 2020, 13:12
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

No a jsme tam. Jsou to prostě ta očekávání od... Jeste pred par lety: Golf=ksiltovka dozadu atd... A stejně tak třeba můj otec, uznávaný to pražský advokát tráví svůj již poklidný pracovní důchod ve třech spojených unimobunkach na jednom nejmenovanem jihočeském letišti a nějčastěji je ke spatření v otrhanych mansestrakach s bundou Skanska, kterak si v hospodě 4. cenové čte nějakou tu knihu historického faktu. A stejně tak se i já cítím lépe v udržovaném autě v hodnotě 1/6 měsíčního platu, než v něčem za 3 + násobek. Zvlášť když je to klasicky "spotřebák"
No a glasscocpit? Ano, objektivně přínos pro bezpečnost, ale stejně raději koukám na klasicky klepajicí se ručičky. Protože mě nezajímá co konkretne ukazují, stačí periferně sem tam mrknout, jestli jsou tam co mají být a fertig. Netrápí mě odlesky slunce, natož selhání elektriky. A že se v italském letounu značky Tecnam toto děje naprosto bezne :-) Uz mi v tom selhala vysilacka, el. vztlakove klapky, indikace vyvazeni a jednou i zapalovani. Pravda, i budiky dobijeni a mazání mi hazely
ručičkama, kdyz jsem zaklicoval vysilacku. To vse na 3 ruznych kusech :-) Proste ital.

sumy
12. března 2020, 19:08
1
RUF Rodeo je ideální Porsche pro dobrodruhy

Tuším to je ale jen zadohrab. Nebo ne? Ale i tak vypadá schopně. Ty nesmysly s obřím sánim před zadním kolem jsou sice možná na pohled hezke, ale...
Za mě ale stále na rychlý přesun po D1 zůstává favoritem Korres P4 s motorem z Corvety

sumy
12. března 2020, 08:57
1
8 výbavových reliktů, na které naše děti nechápavě civí

To mám i na pajerech z 97 a 99 a tchýně na MR2 z 2001. Tedy na pajerech jsem měl... radio směrovány s telefonem, jel jsem v terénu, zazvonil telefon, rádio se probudilo, anténa vysunula a beheemm pár vteřin již byla nasilne demontovana větvi :-/

sumy
11. března 2020, 13:07
3
8 výbavových reliktů, na které naše děti nechápavě civí

Až na pár drobností výbava odpovídá novému ultralajtu za 2-3 mega. Sytic, vyklapeci ventilacky, palivové kohouty, pasy bez navijaků. Kabina/dvere se musi kazde zvlast zamknout pred vzletem. Za příplatek i tahlem ovládané topení vzduchem od výfuku... A i ten "telefon" tam je :-D Jen tedy nebyva ani popelnik, ani drzak na piti :-(

sumy
11. března 2020, 06:52
1
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Habakuk: Někde tvrdím něco o hloupých ovcich? Vždyť i v samotném závěru píšu, že za tím netřeba hledat cokoli racionálního.
Ale snad si rozumíme. Prostě jsou věci, který mi nesedí ač k tomu není racionální důvod.
Beastar: to je ono, ja nejsem frajer a nemám rád opulentní věci.
Ale kluci, fakt v tom nehledejte logiku.
Okolo litani taky všichni blázní a musí mít co nejrychlejší mašinu co chodi alespon 240km/h s glass kokpitem, autopilotem atd. A já přesto nejraději lítám na hajtrach, ktery by se při překročení 120km/h rozlozily na druhotny suroviny.


sumy
10. března 2020, 20:11
2
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Beastare, chápu, špatně jsem to napsal. Vysvětlím jinak. Je naprostým společenským standardem mít triko v lososove barvě, ale já v růžový chodit nebudu. Prostě se v tom necítím dobře a asi bych musel chodit kanálama.

sumy
10. března 2020, 18:30
1
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

@se tam groch: Třeba by se v něm cítil hloupě. Nevadí mi vyjít mezi lidi ve vorvanejch montérkách, nevadí mi že mám pajero zedreny, že kastle vypadá jako vrak. Ale třeba v octavce, nebo sefovo X5 se prostě necítím ve své kůži a prostě bych to nechtěl. Nic racionálního bych za tím nehledal.
PS: Taky bych BMW nechtěl... Tedy od roku 90 a výš ;-)

sumy
27. února 2020, 10:50
2
Bazarový snílek: Co jsem si tentokrát nekoupil (a proč)

Dodnes si rvu vlasy, že jsem cca před 15-18 lety nevzal Datsuna Z 240 z pozůstalosti s US papirama. Byl za pár korun. To byla zrovna ta debilni doba, kdy auta 8+ let takřka nešly přihlásit. Natož US :-/ A já ještě neměl barák, abych si ho kam měl dát.

sumy
26. února 2020, 08:32
0
Nebojme se používat naše auta k tomu, k čemu jsou určená

Tak to já se přiznám bez mučení, pajero jsem jako každodenního sluhu používal cca 2 roky... moc jsem si to uzival, nikam nespěchal, všude dojel. Super. No a pak jsem se jen tak lehce zamyslel nad náklady... no, a nějak jsem si řekl, že dát ročně víc jak 100tKč jen za palivo je fakt moc divoký. Ale k 0.5 mio se pomalu blížím. Ještě 2-3 roky a je to tam. To mám pořád dalsich cca 0.5 min km do intervalu výměny rozvodů :-D

sumy
18. února 2020, 16:27
1
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Asi to bude mezi těmi ostatními kandidáty nedochudče, ale takovej galant žralok 2,5 V6 s tiptronicem... Za mě postačující.

sumy
15. ledna 2020, 12:46
2
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Tak mě napadá. Pryč je doba, kdy se chlapi v hospodě hecovali, za kolik mu ten jeho bourak dělá z 0 na 100. Nyní přichází doba, kdy otázka bude v podstatě stejná, jen tech 100 nebude km/h, ale % stav baterie :-D

sumy
08. ledna 2020, 15:05
2
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

No, jenže ono moc na to viditelne nezbyde, když je drahé to co je pod podlahou. Ty převody musí oproti silničním autu vydržet hrozně moc. O to víc, že to nemá ani mezinapravu. Za mě v pořádku. Já s tím problém nemám.

sumy
08. ledna 2020, 14:31
0
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Však taky v předchozí generaci Jimny bylo elektronické ovládání pohonu snad jediná slabina. Dřív nebo později se to vys.. ypalo na všech. A laciná armáda to na opravu není.

sumy
01. ledna 2020, 15:56
3
Osm států USA zdaní od příštího roku registraci elektromobilů

Ono to s těmi nulovým místními emisemi je trochu problém, že to tak není. Co si dělali němci měření v místech s omezením vjezdu, stejně skončili u toho, že největším znečištěním je poletavy prach. Tedy prach z brzd(ano, to ev znatelně redukuji), opotřebení pneu a hlavně zvireny prach ze silníce. Auta poslední emisní třídy stejně uz funguji jako "pračka vzduchu", tak nevim, proč jsou zrovna EV zvýhodněná. A regenerace filtru se asi při průjezdu Pařížskou nespustí :-D

sumy
31. prosince 2019, 19:34
0
Ptejte se: Pohodlné kombi za 150 tisíc

Před pár lety jsem měl možnost jet že Špindlu kus za Úpici, tam C5 ve vrcholný verzi nafty a zpět mazdou 6 taky v nafte. Upřímně, ta mazda byla o dost pohodlnější. Sám jsem tomu nechtěl věřit, ale bylo to tak. Jasně, mazda a koroze... V létě si švagr koupil 6 kombi s 2.0 benzínem za 160... no takovej vrak jsem už dlouho neviděl a koroze už všude. Nezachranitelné. Nevím kde nechal oči a mozek, když to kupoval. A v tom benzínu to ani nejede nijak zázračné a spotřeba fakt bída. Ale to zas může být konkrétním kusem, který má dle mě hodnotu cca 4kč/kg

sumy
31. prosince 2019, 15:48
0
Auto roku 2019 podle redaktorů Autíčkáře

Nevím, proc v odkazu vypadly filtry, ale s najezdem do 5tkm a rokem výroby 2019 je momentálně 102ks k dispozici ;-)

sumy
31. prosince 2019, 15:46
1
Auto roku 2019 podle redaktorů Autíčkáře

S tím Jimnikem není problém. V německu jich je k mání s "0" na odometru hodně. A i v barvách a vybave, která pro CR ani není. A ano, je to po mnoha letech konecne nove auto, které mi dává smysl a které bych si i koupil. Ale nekoupím, pac mi zatím oba mišaci slouž í:-)
https://suchen.mobile.de/auto/suzuki-jimny.html

sumy
21. prosince 2019, 12:52
0
Lexus RC 300h: Vůz perspektivního bezdětného muže

Teda, škoda že tam cpali to nesmyslný elektro a skrcenej motor.

sumy
21. prosince 2019, 12:51
0
Lexus RC 300h: Vůz perspektivního bezdětného muže

Tak trochu v tom vidím podobnost s CR-Z. Ne vzhledem, ale tou nesmyslnosti pohonu. 2,5 se 107kW? To jako vážně? Se spotřebou těsně pod 10l/100km? Zkrátka nic co by nebyl standard před 20lety. Přesně jak u toho CR-Z. Dát tam normální motor a ne dychavicnou 1,5 co stejně jezdí za 7-8. A při tom to má taky fantastickej podvozek. Prostě škoda.

sumy
21. prosince 2019, 11:11
0
Top 6 největších objevů automobilového světa

Osobne mam problem v tom, kdyz potrebuji autoelektrikare. Coz s Can busem potrebuji. Na normalni auta staci klasickej multimetr, v absolutni nouzi osciloskop, kdyz se nekde chova neco atypicky. Ale v 99 prpcentexh pripadu stacilo najit seklej kabel, zooxidovany konektor, vadnou civku. Pro mne can bus nepřináší žádnou výhodu. Pouze snizuje "blbuvzdornost" a opravitelnost auta. Ale to je jen muj nazor. Vlastne za 20 let a vic jak 1mio km jsem v žádném že svých aut neřešil žádný problém s elektřinou, který by našel vyřešit "u krajnice" za 10 minut.

sumy
21. prosince 2019, 08:59
2
Top 6 největších objevů automobilového světa

A radiomapa: když se mi nelíbí pristrojovy štít, je to povětšinou kvůli vytrcenymu tabletu z tržnice, nebo omatlanym displejů. Podvozek si raději nastavím tripolohovym spínače během necelé 1s, než někde v menu nastavovat milion věcí, které mají dodat pocit změny, přitom ale povětšinou stejně člověk skončí u jednoho nastavení. No, asi jsem dnes vstal levou mnoho, ale radiomapa a can bus v autě doopravdy oželím.

sumy
21. prosince 2019, 08:27
1
Top 6 největších objevů automobilového světa

Sorry, zbláznil. Can bus je jen způsob jak z drobné závady vyrobit problém a celou opravu prodražit. Nejvetsi objev? Auta se diky tomu nestaly ani rychlejší.ani bezpecnejši, ani hezci. Navíc třeba popisovaná ficura se steraci byla i na civicu 7.g, kde o can busu nemůže být řeč. U mazdy 626, presknuty kabel od lambdy. Hm, zlaté OBD-odpojit konektor a jezdem. S can bus? Za mě je to přesně ten bod zlomu, kdy se mi auta přestávají líbit.

sumy
17. prosince 2019, 09:54
0
Bazarový snílek: Když se zima zeptá

Jj, taky tam s tim byl jeste za komara průšvih, když chlapi vyndali výkonnou pojistku a Vejtru rozjeli dalece přes 100km/h a skončili s jní až v předpolí dráhy, protože to vzdaly brzdy :-D

sumy
17. prosince 2019, 09:47
0
Vyhlašujeme vánoční soutěž o zbrusu nového Defendera!

A mě to jednou rukou naklofat vyšlo jen tak tak. Po odeslání bych ro asi ještě tak 5x přepsal. Ale. Na 14 dní s pokladem že Solihulu se roste nedá zapomenout :-)

sumy
05. prosince 2019, 19:58
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Pajeri a spojka... Celé to začalo tím, že jsem nechal preventivně při 280 tím vyměnit spojku. Do pár tisíc km začala chrastit, pak rozjezd jak čerstvý absolvent autoškoly... Tak jiný servis a další spojka. Krom toho, že se ukázalo, že minulý mech je kokot a vrátil tam ložisko do rozpálené klece a skříň k freme prodělal jen na 4 šrouby, pac na horní je blbý přístup a prostě se mu nechtělo. No ale problémy stále. Tak se měnila převodovka. A u toho se ukázalo, že jak ten kokot nepridelal skříň pořádně, tak to odnesl setrvak. Po výměně setrvaku opraveno. Celé anabáze na 4 roky. Pak jsme jeli na Ukrajinu a tam umřela spojka na manželky pajeru... kuwa. No nic, tajné tyč a 1300km s 3t na tyči domů. Nechala se udělat spojka na manželky pajeru a vše OK. Jenže na mém zas začala špajzka vydávat divné zvuky a na 4x4 vysloveně rachtat... Tak šla skříň znovu dolů a měnily se kola a řetěz v rozvodovce. Prostě porod. Hlavně když ta převodovka vazi něco kolem 90kg

sumy
04. prosince 2019, 19:16
0
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

To rock: Původní definice SUV je Support Utility Vehicle. A byly tak označovaný pickupy v USA kvůli nějaký daňový rošádě. Průkopníkem byla.snad toyota.

sumy
01. prosince 2019, 08:23
0
Volkswagen Amarok V6 Aventura: Trochu práce, trochu životní styl

Jak koncern nemusim, tak mi tohle dava smysl. Jen tedy absence redukce je pro mne nepochopitelná. Asi každý kdo kdy někde manévrovat s 3+t na platě zná.

sumy
28. listopadu 2019, 07:24
0
Nové přírůstky v Autíčkářově e-shopu

ADHD je nejvíc :-D
Píšu z nemocničního pokoje po smontovani krční páteře, kterou jsem si už podruhé zlomil díky své "zrychlenosti"
Milý Ježíšku, krom sedáku a uvazku chci i to triko :-D

sumy
26. listopadu 2019, 09:05
0
Mitsubishi L200 Rock Proof: Na konec světa a zase zpátky

Předpokládám, že od ARB je pouze predni uzávěrka. Mezinaprava je superselect- mitsu a zadek je taky origo mitsu.

sumy
10. listopadu 2019, 07:41
0
Základy bezpečnostní výbavy vozidla, aneb Po zrcátka ozbrojení

To Hamster: Až zazijes, co je to magor a jak je špatná pozice k vyjednávání s kverem u hlavy...Ale ted bud klidne hrdina.
Už jsem si to vyzkousel u sebe, kdyz jsem se vracel v roce 2002 domu. Ve Vršovicích. Soused z vedlejsich dveri a Beretta 9mm mi zaridili cca 15minut zivota, na ktery nezapomenu. Holt sousedy si nevyberes, a to že to byl odpirac vykonu trestu a jednu střelbu v baru už měl odsezenou jsem nevedel. Týden na chirurgii, týden na psychárně.
Jo a ještě, byl to bývalý policajt z Pripotocni se všemi psychotesty.

sumy
02. listopadu 2019, 10:23
1
Ptejte se: Jak zazimovat letní auto?

@Habakuk: No jo, ale o tom ty lanďáky jsou. Souboj s živly :-D

sumy
02. listopadu 2019, 10:19
1
Ptejte se: Jak zazimovat letní auto?

@lumix: zas když si ty lovci mají tendenci brousit drápky na střeše MR2, tak by jsi je nejraději vrhnul po balistické křivce někam hodně daleko :-)

sumy
30. října 2019, 15:03
0
Isuzu D-Max: Jak se staví expediční offroad

Nevím, asi žiju v jiný Evropě, ale i v Rumunsku, na Ukrajině je pro mě občas i tech mych 100l na knop. Stačí dva blbý dny za sebou, ujedeš 30km a 60l je v háji. Nehledě na to, že kanystr je prostě bordel a v rznoucim dešti v horách je to fakt vopruz. To samý, rozumný expedicni auto má vlastní nádrž alespoň na uzitkovou vodu.
Pick up je na houby kvůli spaní. Uvnitř to nejde a střešní stany se na pickupech lámou (musí být na dvou samostatných zahrádkách) Ale ano, znam dost lidi co tak jezdi... No většinou majitelům klasických offů trochu závidí a někteří to i priznavaji :-D
Tento konkrétní kus beru jako typicky showcar. Ohromí, ale při tom toho moc neumí. Prostě auto, který konci s namocenim nějaký elektrický krabičky v zivote nemůže být vhodným expedicni vozem. To člověk ani nechce, ale najednou se rozvodni řeka a to co bylo cestou tam 50-70cm je cestou zpět víc jak metr a občas už i auto plave zadkem-to byl mimochodem docela silnej zážitek, kzery me z dlouheho brodeni(cca 10km rekou a pres brody) vylecil. Z mého pohledu, navijak ano, uzávěrky ano, podvozek... budiž, ale nová série většinou funguje dostatečně.
No a co z nových? Nevím. Snad minulou ještě doprodavanou generaci L200(ano, blbý Pick up:-) ) nebo Rubicona. Jimny fajn, ale expedici bych v "utrpet" fakt nechtěl:-D A kdyz nebude pozadavek ohromit okolí, koupit něco poctivého za 200, dalších 200 do toho nalit a pak spokojeně 10 let jezdit.
A nebo nakonec, u Tak bacha lze stále koupit LC 70, to by mělo fungovat ;-)

sumy
30. října 2019, 11:08
1
Isuzu D-Max: Jak se staví expediční offroad

No, ale pick up není na expedicni auto ta nejvhodnější koncepce. A nádrž vs kanystry... u toyoty si třeba 60l přídavnou nádrž koupíš jako originální příslušenství, protože málo co je takovej přes, jako třeba za deště dolejvat naftu. A že s tím mám kuwa hodně zkusenosti(manželky kraťasy má o 25l menší nádrž a co 2-3 dny jsem musel bejt z kanistru :-(
Nevím, prostě je to takovej drahém kockopes, kterej má oproti standardu vyhodu akorát v navijaku.

sumy
29. října 2019, 16:40
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Hmmm... zatím aut 5 od 2x 1,3, 1x2.0 a 2x 2.8 a celkem to na povku dela 13tKč ročně, tedy nic, kvůli čemu bych měl vrásky. To spíš už ta údržba a servis začíná lézt do peněz... Třeba takový obutí na pajera je za 14. Alespoň že na ty stary vrány stojí díly úplný kulovy a tak mě zas až tak nervy žíly, že musím na nové podřízeného Lancer Sportwagon udělat komplet podvozek včetně všech 6 ramen atd. Ono se to bez tlumičů vejde do 7tkč :-)

sumy
25. října 2019, 19:20
0
Isuzu D-Max: Jak se staví expediční offroad

Naprostá souhlas. A když si k tomu přidám, že toto Isuzu rozhodně nepatří mezi nejspolehlivejsi a nejodolnejsi auta, tak tomu už nerozumím vůbec...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 2.3 ecoboos 2016
Ford Mustang 2.3 ecoboos

2016 rok výroby
317 koní výkon
2 ccm objem

Ford Econoline  1988
Ford Econoline

1988 rok výroby
179 koní výkon
4 900 ccm objem

Buick Riviera  1967
Buick Riviera

1967 rok výroby
360 koní výkon
7 000 ccm objem

Lincoln Town Car L 2001
Lincoln Town Car L

2001 rok výroby
174 koní výkon
4 600 ccm objem

Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS 2016
Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS

2016 rok výroby
125 koní výkon
1 956 ccm objem