načítám data...

sumy

JménoMichael Hanzal
BydlištěBenešov
Registracepřed 24.6 měs.
Poslední aktivitapřed 18.1 hod.
Komentářů u článků443
Pozitivních komentářů u článků74
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

sumy
11. prosince 2018, 20:31
0
Mitsubishi Space Star: Levně a chutně?

"Nadšenec do nissanu a mitsubishi" Takovej ještě někdo existuje? Vždyť to bude cca 10 let, co obe značky představili poslední zajímavý auto. :-/ Bohuzel. A ze uz jsem peknych par mitsu mel.

sumy
06. prosince 2018, 20:57
0
Škoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 81kW DSG: Kombi se loučí se ctí

Jj, když už, tak to musí jít otevřít. Děti milovaly Fiestu polokabrio. Stejne tak veky šíbr na spacewagonu N50 jsem si užíval. A už rok mám doma nachystanou komplet střechu s obřím sibrem na pajero. Bude se řezat :-)
Klasicky panoramaticky střechy mi v autech i překáží. Sedím vcelku vzprimene a narazím hlavou do snížené stropnice...

sumy
05. prosince 2018, 18:28
0
Jeep ukázal nový pick-up Gladiator. Stojí na základech Wrangleru.

No, tak je to furt na prd. Auto, ktety nemuze po asfaltu na 4x4 je z mého pohledu pořád takovej nedotazenej pokus o pořádnou ctyrkolku. Vždyť mitsu to už dělá 27 let! Nahon na zadek a do rychlosti 100km/h priraditelnej předek a stejně tak do 100km/h se nechá i mezinapravovej dif zamknout. Jen pro redukci a zadní speru se musí zastavit. Třeba teď je přesně ten druh počasí, kdy z 30km cesty do práce mám 20km suchou silnici a zbytek led/sníh. Tak prostě jezdím na otevřenou ctyrkolku a když už je ten sníh jo moc klouzavej, tak si tu mezinapravu zavřu. A co je na tom nejlepší, celý systém Superselect je bezporuchovy a nevím o nikom, komu by se sr... zlobil a to i u aut s nejezdím víc jak 700tkm.

sumy
03. prosince 2018, 23:37
0
Jeep ukázal nový pick-up Gladiator. Stojí na základech Wrangleru.

Jinak s těma volnobezkama to bylo jen tak pro ilustraci, co jsou obcas lidé schopni pomotat. Volnobezky už dnes nemá asi nového. No já si AVMka domontil i když s disconectem teoreticky odpojovat kola nepotřebuju. Ale získáváme tím další možnosti, jako například manévrování s těžkým vozíkem na redukci atp

sumy
03. prosince 2018, 23:32
0
Jeep ukázal nový pick-up Gladiator. Stojí na základech Wrangleru.

Asi jsem natvrdlej a hledat se mi to nechce. Trvala ctyrkolka s mezinapravovym difem bez uzávěrky, nebo trvalej zadek a jen natvrdo připojitelnej předek? Jako jen otevrenej mezinapravovej diferak je dost bida. Stejně tak pouze připojitelnej předek bez možnosti jízdy po zpevnenem povrchu.

sumy
01. prosince 2018, 11:55
0
Jeep ukázal nový pick-up Gladiator. Stojí na základech Wrangleru.

V klidu, 2/3 lidi nazvou volnobezky uzavezkama přední nápravy. Tedy toto byla spíše taková slovní neohrabanost, než nesmysl. Nebo alespoň mi to tak přijde. Ted je ale otázka, má to mezinapravovej dif, nebo jen natvrdo připojitelné předek?

sumy
29. listopadu 2018, 19:36
2
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Přesně tak, ale to cestování je k absolutní spokojenosti nutný. Samotný "lámání auta v arealu" si dám tak max 4-5x do roka. U toho cestování je smutny, když pak něco neklapne a dalších 1300km musíš dávat extrém typu 1motor-6t souprava a brzdit může jen ten vzadu, kde ridic vidi jen 3m před sebe a k tomu 4 děti na palubě...

sumy
29. listopadu 2018, 18:57
0
Gepardy, Hilux V6 a Land Cruiser 70: Vítejte v offroadovém nebi

Co napsat víc, než pouhé: "To musel být krásný den"
A ty speciály... to musel být úžasný zážitek. Tefy, až na tu absenci kapotaze :-D

sumy
28. října 2018, 19:02
0
Posedlost kusem roury

To mám smůlu. Origo křídlo mám cca 2m nad zemí... to nejni ani na stojaka :-)

sumy
27. října 2018, 21:14
0
Posedlost kusem roury

Jako obyčejný praktik mě u výfuku zajímá pouze to jak dlouho vydrží, než ho je třeba řešit. A ano, na ty velký obludě mám stále komplet originál, pouze vlnovec už vyměněn. 21 let a cca 400tkm. O to víc mě naštvalo, kdyz u hondy jsem musel výfuk řešit už v 6 letech :-/ Pry nekorodujici... :-/

sumy
11. října 2018, 13:33
0
To nejlepší z automobilových skoků

A tohle s tím autem dělá už několik let pravidelně. Pravda, letos už že shnilého rámu vypochodoval úchyt převodovky.

sumy
24. září 2018, 20:32
0
Suzuki Jimny: Offroaderem snadno a rychle

Na ukrajine: 70% stary Uazy, Buchanky a dalsi sovetsky silenosti. 25 stary japonsky otloukanci, mnohdy s volanten "na spatne" strane a max tech 5% jsou dustojnenjsi povozy. Tot me zjisteni. A sami Ukrosi na Uaze nadavaj jako na nespolehlivy kepl.

sumy
20. září 2018, 10:51
0
Nové Ferrari Monza nafoceno ještě před oficiální premiérou

A tak je to správně, tak to má být. Jen ať je svět pestrý a rozmanitý. A upřímně, na živo bych si asi i z ty "ošklivý " Zondy sednul na prdel :-D

sumy
19. září 2018, 16:36
0
Nové Ferrari Monza nafoceno ještě před oficiální premiérou

Beastar: To ne, spíš se mi prostě líbí dlouhý čumáky, typycky Jaguar E atd. A maš pravdu, ten Corsair měl tu kabinu dost vzadu. Mě na tom asi vadí ta komplikovanost tvarů, nebo já nevim. Prostě to není můj šálek kávy. Tím však rozhodně nesnižuji vyjímečnoct Horáciova děťátka :-)

sumy
19. září 2018, 12:46
0
Nové Ferrari Monza nafoceno ještě před oficiální premiérou

Přesně tak, ten pohled co jsi dal je snad ten nejméně lichotivý co může být. Ale pro mne... i tak... jsem holt na ty starý škatule a lepší to se mnou už asi nebude :-) A 12 válců, no a co, do F4U Corsail jich dostali 18 :-)

sumy
19. září 2018, 11:54
0
Nové Ferrari Monza nafoceno ještě před oficiální premiérou

beastar: Sorry, nic ve zlém, ale to na obrázku vypadá jak kdyby mělo jezdit na druhou stranu. Tak něják se mi vybavila scéna z filmu Báječní muži na létajícíhc strojích. "Všichni jsou již nad kanálem, pouze jednoho závodníka nám hlásí nad Skotskem" :-D

sumy
19. září 2018, 09:31
3
Mongol Rally 2018 část 7. : O výškové nemoci, čínských hranicích a Pamir Highway

Herdek, na co já mám vlastně offroady? Tohle chce buď celýho chlapa, nebo půlku mozku. Jinak to nevidím. Palec hore ;-)

sumy
18. září 2018, 12:06
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Nyte: Jenže u některých aut se nastavuje světelná intenzita, kdy to má samo zapnout. Taky se v autě nesmí střídat lidi(typicky služebáky) kde to vždycky někdo natvrdo vypne... Prostě není a nikdy to nebude 100%

sumy
18. září 2018, 10:38
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

Ježis, tchÍni, to jsem vůl, no nic :-) Právě že ji tvrdili, že má určitě v hajzlu lambády, tak jsem ji uklidnil ať neplaší. No, ale novejm pístům a převložkování se holt nevyneme. Před cca 3 týdny jsem ji byl protáhnout krušnejma horama... svištěla jako vždy, parádně :-) Krásný volnoběh, plynulý nástup výkonu, žádný pocukávání a v utaženejch zatáčkách na dvojku výkonu až až :-) No nic, za chvíli stejně končí sezóna, vemu si ji na dílnu(kterou musím urychleně dostavět), motor ven a než ho nechám poléčit, tak alespoň pořešim takový ty neviditelný drobnosti uvnitř a na spodku auta.

sumy
18. září 2018, 09:50
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

no tchíni tvrdili, že má špatný lambdy a znalecky zhodnotili, že ten motor netáhne a tak je špatnej. Holt netáhne to jako TDI :-)

sumy
17. září 2018, 15:44
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Ať je v klidu, když hezky posvítí, bude mít dost času na útěk. Fakt to trvá, než se rozkoukáš. A regulérně to bolí, to mě hodně překvapilo

sumy
17. září 2018, 14:37
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Jo, zatáčka a než nás to zaznamenalo... Asi to přehlušilo ty naše "bludičky" na UFU a tak to vůbec netušilo, že něco jede naproti :-)
https://www.google.com/maps/@49.7966159,14.7116793,3a,75y,180.07h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1srt9a3-2KTE5--gAlWEUDyA!2e0!7i13312!8i6656

sumy
17. září 2018, 09:34
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Už jsem starej a nerudnej, a tak mě na silnici sere kde kdo... Býval jsem větší kliďas, ale co mě ohledně světel naposledy přivedlo až l pláči (a to doslova a do písmene) LED světla na nový A8. Něž to ten posranej automa utlumil, tak jsem já na místě spolujezdce a syn na zadní sedačce dostali takovýho šajna, že jsem měl dalších 10s jen černomodrý blikání v očích. Manželka, která řídila naštestí zásah tímhle fotonovým dělem nedostala, protože se vyloup v levotočivý zatáčce, ale dostat tohle jako řidič, není ani šance bezpečně zastavit. Prostě 10s slepoty. Prcek brečel ještě pár minut, že ho někdo píchnul do očí. Tedy jak tu někdo zmiňoval, že bude líp, jak se budou postupně dostávat automatikou vybavená auta mezi lidi jako ojetiny. Ne, nemyslím si to. Jinak Třeba na pajeru seřizuju světla při každé jízdě, už jen podle toho, jak soi nafouknu zadní měchy. Navíc vědom si toho, že střed paraboly mám 1m nad zemí se opravdu snažím myslet na druhé.

sumy
17. září 2018, 09:20
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Jo, ty neviditelný blinkry, typicky MPV od Fordu. Plocha 5-7x3 cm a fertig :-/ Kdo tohle vymyslel?

sumy
17. září 2018, 09:18
3
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Tomáši Třísko. Dení svícení v těch typických případech které uvádš(les atd) nenbí videt vůbec a i ta automatika je naprd. Kolikrát vidíš i za deště jak i nová auta jedou jenom s denním svícením-zezadu takřka neviditelná. No a s brzdovými světly? Od čeho je třetí brzdové světlo, kolik aut dnes používá pouze dvouvláknovou žárovku a nemá samostatné pole pro brzdovky? Nevím, celé denní svícení (tím myslím ty bludičky, ne povinnost) je prostě hrozná chujovina.

sumy
16. září 2018, 19:32
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

No právě. Na akci za 9700,- mi to dle popisu nesedělo.

sumy
14. září 2018, 16:39
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

To jo, zrovinka vyhnali z emisí tchyninu MR2, tedy už bude papat olej, tak taky přemýšlím co stim a ta 2ZZ by byla taky reseni

sumy
14. září 2018, 09:27
1
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Ten čudl dole má osazení. Ideální řešení je silonovej/duralovej protikus k nápravě/kastli a zajistit segrovkou. Já je mám chycený "volně" jinak by mě limitovaly při křížení.

sumy
13. září 2018, 09:25
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Jo, to je přesně ono. Měch do sedačky LIAZ Rubena 130/3. Jako domorobo rychlé řešení jsou příruby z trubky na naftový vstřiky M12x1,5 a na to natlačený přeříznutý prodloužení ventilku na tupláky. Toť vše :-) Nechá se nafuňet až na 9Bar a vydrží to nesmysl. Nejvíc teda foukám 7, ale to je už vcelku extrém a je to pak tvrdý. Mám je na autě už víc jak 60tkm, jezdím offroad, skáču, kroutim to v terénu přeložený ke 3,5t a drží bez jakýchkoliv známek opotřebení a to i když v plném křížení dřou o pružinu.

sumy
12. září 2018, 15:17
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Ale jo, mě to celkem vyšlo na cca 1500,- (včetně všeho) a když je třeba dofouknout, tak ano, kompresor z lidlu je málo, ale ten z Bau Maxu za 800 dvoupíst to dává. Mám to tam už cca 60tkm a žádný trabl.

sumy
12. září 2018, 14:21
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Jak celé auto? Měch Rubena 130/3 stojí cca 600,-Kč/kus + hadičky za 200,- a je hotovo. Víc na tom není.

sumy
12. září 2018, 13:40
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Na břichoplazech pod 2,4 nejdu. Továrně mám na hondách předepsanejch min 2,2 a naložená snad až 2,6. A na dlouhý dálniční přesuny s naloženym offem klidně fouknu 2,8-3,5. To podle toho, jak moc jsem naloženej/přetíženej. Teď jsem po závodech nechal na pajeru na cestu domu 1,5 a bylo to až komický, jak mi v každý zatáčce pískaly kola :-)
Jinak spíš než nějakou gumovou divnost, co se pravděpodobně někde vyklepe, vrazit tam měchy a je klid. To si to pak na povel zvedne klidně o 10cm. Výjde to na pár šušňů a funguje to luxusně.

sumy
12. září 2018, 11:24
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Vojta Nekvapil: Bacha na to, offroudy taky běžně hustí jen 1,8. Mnohdy jsou taky vydušovaný, nebo mají bedlocky. Velký kola se foukaj míň než normální silniční. Tu sfouknout na 1,1, tak už jedeš po ráfku. Já na blbnutí ufukuju na 1,5 na 31" pneu na 15" ráfku. To ještě přežije i skákání a rychlou jízdu terénem. Třeba Niva Bronto s těma obr pneu, co na nich i plave se foukaj jen 0,8 :-O

sumy
06. září 2018, 16:20
1
Bazarový snílek: 2v1 - plechcupový speciál a zimní auto

To jo, ale bude v tom zima na nohy. Korozi měly už v základní výbavě a snad všechny prohnily (nejen) pod předníma blatníkama :-) A upřímně, na sněhu jsem s ní pojezdil něco málo po totálně zasněžených Jeseníkách a nic moc. Je to hrozný mastodont a to auto je neohrabaný už tak nějak z podstaty. Ve spojení s tím 2,0 to bylo zoufalý.

sumy
06. září 2018, 15:54
0
Bazarový snílek: 2v1 - plechcupový speciál a zimní auto

Ten civic... šoupnout mu krátkou převodovku z 1,4 a přidat zadní stabík z VTi, tak řekl bych jasný favorit. Oproti ta Omega... to je zoufalství. Měli to oba švagři a letargičtější auto nepamatuji.

sumy
06. září 2018, 13:38
0
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Pouze osobně volat 601654654 a nebo na předem avizované akce. Nební to žádná superuper komerční akce, ale parta lidí, co sse o prostor stará.

sumy
06. září 2018, 13:05
0
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Naviják je potřeba dle předpokládaných cest. Jinak je to po 99% času zbytečných cca 50kg před přední nápravou. Pravda, po prvním složitějším zapadnutí, kdy manželka stačila uvařit oběd a všechny děti se najedly, zatímco já takřka hodinu heveroval a vypodkládal, hupcukem trhal okolní náletové stromky... A to bylo jen v "blbym" Rumunsku (teď jsem koukal podle googlých map, cca 20km pěšky od prvního "městečka") Stejně ve výsledku, za 2 roky co ho na autě mám jsem sebe tahal 3x, někoho zapadlého tak 5-7x :-) Ale jo, občas s ním tahám dříví a jiný věci, co jsou moc těžky do ruky :-)

sumy
06. září 2018, 09:49
0
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Ano, ta poslední věta vystihuje mnohé... O Bronkařích vim, to jsou taky dobří pacienti :-) Na druhou stranu, 99% lidí si klepe na čelo už jen z toho, že vyrazíš jedním autem i s dětma v podstatě za roh do Rumunska nebo na Ukrošku. A ono upřímně... I tam je to občas o strach. Před 3 lety jsem tam málem zakokrhal... Dál nesjízdný, otočka na jediném místě kde to ještě šlo a už se mi to houplo přes dvě... Nebýt rychlé reakce, tak jsem to měl kututlulu tak 200m dolu do rokle. Od ženy co na mě z venku koukala a ukazovala kam ještě můžu jsem pak dostal takovej céres... Ale alespoň se mi potvrdilo, že mě má i po těch letech ještě ráda :-D
Sázím na to, že během 5-7 let mi 3 ze 4 dětí vyletí z hnízda, hypo už bude z krku a hurá na cesty.

sumy
06. září 2018, 08:40
0
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Jo a fotí to Mavicem, to jen pro rejpaly, jak může řídit a fotit se, když je sám. Navíc, vyrazili dva, ale jeden toho po nějaký době nechal a ta hlavní frajeřina je v mých očích to, že to taky nezatnul, ale jede dál.

sumy
06. září 2018, 08:38
0
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Já ti rozumím. Většinou se slovo expedice používá zcela mimo původní význam. Ale tohle je jiná. Nebo považuješ třeba přeplutí Bajkalu na vlastnuručně spíchnutém voru i s patrolem za něco easy? Projetí BAMky, kterou ani sami rusáci nejezdí a zdolatelná je tak 5 týdnů v roce? Kdepak, tohle je jinej level. A kolo a motorka? To je taky mazec, ale pořád je to něco, co odneseš, vyprostíš i v jednom. NA 3,5t naložený auto někdy ani dalšíma dvěma autama ne. Opravdu, tohle je jinačí level. To není o 14 dnech, po kterých s chutí hupneš do sprchy. Jestli se nepletu, časový plán má ještě na 1,5 roku.

sumy
05. září 2018, 19:32
1
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Něco tu je, hlavní kouzlo offroadu však osobně vidím v cestování, kde si pak už jen podle peněz a odvahy zvolí, jak velkej "off areál" pojedeš. Jako naprostý extrém pak týpek co sám s kockou(čtyrnohá nalezená) bere patrol Em zeměkouli koulem dokola. Na xichtoknize:Expedice patrolem. Doporučuji shlédnout. To je už za hranicí čehokoliv

sumy
05. září 2018, 16:11
0
Mongol Rally 2018 část 5. : O bílém městě, ohnutých kolech a spoustě písku

Tyhle vaše reportáže tu pokaždé zhltnu na jeden nádech. Paráda a velký respekt.

sumy
04. září 2018, 08:19
0
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Me zas mile Duratracky překvapily, když jsem jí vzal v Romále bokem o šutr. 7cm proriznutejch skrz a přesto udržela tlak a zvládla ještě ujet 50m, kde už byl sklon míňjak 20-30%. Ufoukla se až když jsem prstem zkoumal co se vůbec stalo. Co je na nich ale nej, fungujou na 100% I v zimě :-O

sumy
03. září 2018, 12:32
0
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Ale nejvíc je Redhoštský jílobahno. To nejde umýt ani napalmem :-) To ty auta normálně v učně a nepustí :-) Jo, taky už mi tam zakokrhat alternátor. Ale co, poradny auto to dá :-) Jen na 95Ah baterku jsme zvládli ještě celý den závodů a následně 200km po silnici domu. Za 500 Kč a 10 minut práce pak bylo opraveno.

sumy
03. září 2018, 10:35
0
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Já si našel své univerzální favority. Goodyear Duratrac. No a když jsou dobrý I pro poladenyho raptor, tak jsou dobrý I pro měj h 92 kW. Než je sjedu na smutnejch 7mm, tak na kroutí 50-60tkm.

sumy
03. září 2018, 08:30
2
4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Si kup tu potvoru od suzuky. V podstatě Vitra. To se v terénu neztratí

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Pontiac Catalina Brougham 400ci 6,6L v8  1971
Pontiac Catalina Brougham 400ci 6,6L v8

1971 rok výroby
270 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Camaro 1976 LT 400ci 6,6L v8 200kw 1976
Chevrolet Camaro 1976 LT 400ci 6,6L v8 200kw

1976 rok výroby
270 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Camaro  1976
Chevrolet Camaro

1976 rok výroby
225 koní výkon
5 ccm objem

Chevrolet Silverado 3500 LS  2001
Chevrolet Silverado 3500 LS

2001 rok výroby
335 koní výkon
6 600 ccm objem

Škoda Octavia 2.0TDI DSG Elegance 2014
Škoda Octavia 2.0TDI DSG Elegance

2014 rok výroby
110 koní výkon
1 968 ccm objem