načítám data...

sumy

JménoMichael Hanzal
BydlištěBenešov
Registracepřed 2.4 rok.
Poslední aktivitapřed 3.1 hod.
Komentářů u článků534
Pozitivních komentářů u článků101
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

sumy
19. dubna 2019, 13:41
0
Mazda 323f 1.8 SOHC: Staronový redakční závoďák

Jesterkar=zástěrka. Ach ty automatické opravy

sumy
19. dubna 2019, 09:14
0
Mazda 323f 1.8 SOHC: Staronový redakční závoďák

A co vzit něco, co je jako jesterkar myšleno od začátku? https://www.google.com/search?q=zástěrky+zetor&oq=zasterky+zetor&aqs=chrome.1.69i57j0l3.6356j1j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=Yx2Q04C-9YmH-M:
Stačí nalepit samolepku Sparco a je to :-)
A z jednoho paru se nechá určitě narážet tak na 4 mrkacky :-)

sumy
16. dubna 2019, 12:54
0
Toyota Tacoma V6 TRD Offroad: Takhle se dělá truck!

No a tohle mám vyřešeny mechama za 1300,- Kč a v klidu si jen do kufru dám 800kg. Teda o 150 víc než je max povolená a ani to není znát na světlé výšce a žádný drama se nekona

sumy
16. dubna 2019, 12:47
2
Lexus představuje svůj první minivan

Do toho se nastupuje tou přední tlamou?

sumy
15. dubna 2019, 19:03
0
Toyota Tacoma V6 TRD Offroad: Takhle se dělá truck!

Tak tomu se opravdu říká vyčerpávající informace :-) Je to fakt divný. Není tam nějaká hranice zdaneni/pojištění atd? Neco jako povestnych 55kW v německu?

sumy
15. dubna 2019, 17:32
0
Toyota Tacoma V6 TRD Offroad: Takhle se dělá truck!

Ta nosnost se mi nezdá. Není to třeba jen hmotnost na korbu? Vždyť i menší pickupy mají víc. Jinak, ano, tohle by mi i asi slušelo. Už mě to obcas taky nebaví vozit 700kg vážící palety v kufru...

sumy
07. dubna 2019, 13:19
0
Splněný sen: V terénu s Buchankou

Vařit umí. To jo a fantasticky, to bych to po nich jinak ani nechtěl. Ale mají jinak nastavenou laťku co je a co není dobrý. Jediný co na ně funguje je veta: "A chtěl by ses tímhle chlubit?" Když jsem nastoupil, tak na mě hodně zkoušeli. (Holt mi těch skoro 40 nikdo neveri) Neustále "To nejde..." teď už ví že maj mlčet, nebo že skočím do monterek a ukažu jim to. Po půl roce už sami dokážou +/- posoudit co je OK. Ale to základní nastavení maj opravdu jiný.

sumy
07. dubna 2019, 09:02
0
Splněný sen: V terénu s Buchankou

Na offroad fóru je člověk, který žije na Islandu a tam s jejich přístupem k STK je možné takřka cokoliv. Tak do toho nacpal V8 z nějaký ameriky a tradaaa. Jinak co jsem viděl fotky když se sunda tapecirung z této nové serie, tak mi to připomíná učňovského práci. Zbytky drátů z COčka a koroze již v základní výbavě. Tmel rozmaznutej prstem mastný od svaciny :-) Ruska mentalita je holt jinde. Stačí mi když péruju naše svarece z východu. Zadam jim požadavek na "luxus" kvalitu a ještě 3x jim to vracím až z lakovny. Prostě na východě to mají jinak.
Ale zas se Buchance musí nechat vysoký tunersky potenciál. Třeba podvozek s olejovymi pakovymy tlumici. Tuhost dle naliteho oleje :-)
Ale jo, když se do toho nacpe Andoria, tak to i něco zvládne. A na totálně rozorany trati s tím jezdil stejný časy jako ja s pajerem. Ale to je spíš ostuda pro mne jakožto ridice/závodníka, než kvalitou Buchanky :-)

sumy
01. dubna 2019, 12:05
0
Konec strachu pro ryby - přicházejí říční přechody

Známá před lety skočila s lancerem do rybníka a když auto vytahly, tak mělo mezi ramenem a poloosou chycenyho tolstolobika. Je ve směrnici nějaký postih za usmrcení divoce žijící ryby motorovým vozidlem?

sumy
01. dubna 2019, 12:01
1
Brexit - britské vozy opouští Evropu

V práci už týden k posr... Už podruhé se mi kously udělaný brzdy, tedy na druhém autě. Nic se nedaří. Jdu si dát cigo a zlepšit si náladu na autičkáře. A naprosto nekriticky to sezeru i s navijakem... Ty woe... V rodine 4 hondy poskladany v anglii, z toho 2 moje+ 1ks land ovara . Piš si bod. Dostal jsi mě dokonale :-)

sumy
31. března 2019, 19:36
2
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Jsou věci, které mě vždy dostanou. Třeba jako kus a proč mám odpojovat brzdovka hadici, když chci vyměnit vodící čep :-/ Dneska me to opět "pobavilo"

sumy
31. března 2019, 08:15
0
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Mitsubishi vubec válí. Takový starter u pajera. Sundat cooler, vyndat baterku, vyndat palivovy filtr, sundat predni šusplech, sundat predni kardan, sundat ovládání spojky. A teď přichází čas pro Saxanu, jeden šroub povolit shora-jsou tam asi 2 cm místa proti motorový příčce a druhý zdola. Samozřejmě před tím poodpojivat elektriku, jo a nenechat si ho spadnout na hlavu. Sfini těžkou. Už to zvládám pod hodinu, ale...
Jenže ono je to stejná jedno, když se ty nezivy krámy rozhodnou, že mě zničí, tak je všechno problém, i blbý destičky. Ty mi během 1 týdne odešly na všech 4!!! autech. A k tomu 1x altik, 1x spojka, 2x tlumiče, prasklý celní okno, ložisko v kole, přídavná prevodovka... No nic nemám čas se vypisovat, už musím do dílny dodělat tu sfini žlutou :-) Abych s ní mohl příští týden na STK spolu s malou hodnou....Ale to bude rychlý, ta má jen lanovod rucky a zadní destičky :-D

sumy
26. března 2019, 21:40
1
sumy
24. března 2019, 08:56
0
Mazda Autozam AZ-1: Mé nejmilejší těžítko

Jestli se nepletu, tak už při prodeji byl v kastlíku manuál, kterak vyndat restriktor a jak prifouknout turbo. Pak to snad mělo o 15 poniku víc. A 80 koniku a to uz na tu musi vahu muze fungovat ;-)

sumy
23. března 2019, 17:27
1
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

To Fandatik: Jj, z dětství si pamatuji jedno moudro, které mi máti tlačila do hlavy: " Hlavně si dávej pozor na ty, co říkají, že to s tebou myslí dobře" Jak velkou pravdu měla...

sumy
22. března 2019, 22:11
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

:-D A nejvtipnejsi na to je to, že to jdu právě udělat :-D Jdu skladat pajero od základu. A pak mu budu opět dávat za uši.
Naprosto souhlasím, argumentovat zoufalymy vykriky, za kolik uz do ty vrany vytek je opravdu mimo.Tedy krom případů exkluzívních aut to je pouze složitější forma "splachovani barevnejch papírku do hajzlu"

sumy
22. března 2019, 08:30
1
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Tak to je nádhera a velká gratulace. Já jsem po nich chvilku pokukoval a skončil u toho, že už mám doma kasicek dost. Už jsem i uvažoval o "prestavbe" z dodge. Ten byl nedávno i za rozumný peníze. No ať slouží a dělá jen radost.

sumy
21. března 2019, 12:29
2
Hledáme Garáž-Mahal: Nejzajímavější parkovací domy na světě

6) 2KM3-2 kilometry čtvereční, nebo kubický? Nebo je to jen standardní francouzská "logika"?

sumy
19. března 2019, 14:08
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

Váha v kovosrotu není zrovna přesné měřítko. Tuhlenc jsem vezl bordel na smeták a váha ukázala 3420kg. Vyházel jsem 10 pytlů s bordelem a váha ukázala 3380... přičemž každý z těch pytlů byl v rozmezí 20-30kg... tedy mě to netrapilo, zaplatil jsem spokojeně 30kc a odjel, ale ta přesnost je hodně špatná. Chce to zkusit na váhu najet víckrát a na různá místa, ale i tak bude vysledek jen orientační.
Neříkám, že někde nemuze byt presna váha, ale přeci jen chtít od něčeho, co ati cca do 30t přesnost v řádu desítek kg je asi moc.

sumy
18. března 2019, 20:47
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

Člověka to až láká, jak je to jednoduchý potunit. Ale skončil jsem u kratsiho chodu saltpaky(origo už byla vymleta) a přidal zadní stabilizator z Vti. A ono i tak je s tou krabičku od mýdla spousta legrace a nebo i v klidu naprosto bez emocí doveze cloveka domů. Objektivne je to starej nebezpecnej kepl, subjektivne s tim miluju jezdit. Hezky se svihadlama :-D, ale s klimou, tu ja musim mit.

sumy
17. března 2019, 06:56
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Na mitsubishi už posledních x let koukám jako na značku, která co se aut pro evropu tyče nemá krom 200 co nabídnout. Vždyť už i pajera skončily. No nic, třeba si to pajero evolution jednou seženu. Nebo alespoň legnum VR-4.

sumy
16. března 2019, 19:40
1
sumy
16. března 2019, 16:46
0
Máme budoucnost

Dříve měla automobilka třeba pouze 4-5 modelů a komu nestačilo, hledal u konkurence. Dneska má každej X modelu, ale poskladanejch že stejných součástek. Mnohdy i napříč značkami. Tedy reálně si vyberu jak to bude vypadat zvenku, ale zbytek...
Dnes "protože to jde vypnout", za pár let to uz nepůjde zapnout, respektive to nebude. To vypínání je jen kolečko salámu.
Elektro a infrastruktura... To je škoda komentovat, ale realita je hodně jinde.
V podstatě nesouhlasím ve všech bodech :-)
No, ať už mám doma ze zinkovny novej ram a můžu se pustit do stavby "nového starého" auta.

sumy
13. března 2019, 12:11
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

S mou postavou nemám problémy v oblasti ramenou ani v letadlech, kde od 115cm šířky kabiny se už letadlo povazuje za prostorné... pro 2 vedle sebe :-) Jasne je to tak akorat prcek na kazdodenni jezdeni a občas někoho odvézt. Ale na každodenní ježdění vcelku a poradní velikost.

sumy
12. března 2019, 22:40
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

Mám cca 190 a vejdu se úplně parádně. Akorát asi stárnu... blbě se mi z nej leze jak je nízkej :-D Místa je v něm vcelku dost a 4 odveze v klidu a relativně v pohodlí.

sumy
12. března 2019, 20:17
0
Volvem už jen 180 km/h

Mateji: I to byl jeden z důvodů proč jsem s pohrdavym pfff vratil služební octu za bambilion peněz v něj vybave-dal už jen RSo. Adaptivni tempomat u škodovky je přímo nebezpečný. Pod kamion mě chtěl šoupnout dvakrát, a to tam vjel tak 300m prede mnou, ja jel 160... cekal jsem co bude a ve chvili, kdy mi uz povolili nervy to na me zacalo kricet vsema moznejma piktogramama a sirenama, ze mam brzdit. Samo to brzdilo jen tak vlaze. Ale nejlepší bylo, když začal dobrzdovat za zpomalujici kolonou. Já přejel do pravého pruhu, ten už o 100m dál stal, a ten krám posranej(prominte ta slova, ale nemohu jinak) se rozjel na plnej knedlík (tehdy jsem snad poprvé uznal, že to umí slušně zrychlovat) I v navodu to píšou! Adaptivni tempomat neregistruje stojící překážky... u auta za 860tKč po slevě 15%.... proste asistent na prd.

sumy
11. března 2019, 09:31
0
Volvem už jen 180 km/h

Nemusí to být o egu. Když mi dceru srazilo auto a volal mi syn, ze ji ten pan rovnou nalozil a pry veze do nemocnice, tak jsem v klesanich videl rucucku na 180 i u pajera. A kdyby umělo rychleji, tak bych jel ještě rychleji. A kdyby mě v tu chvíli drželo elektronický omezení, tak bych asi prasknul vzteky.

sumy
10. března 2019, 10:14
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

Co je aktuální provoz? Zrovna ty úplně malý cabria mi smysl davaj. Pravda, máme MR2 v rodině, tedy nejsem nezaujatý. A taky uznávám, že do sbírky mi chybí ještě 2 pajera. 1) Evolution(vlhký sen) 2) Kabrio... ale těch je s benzínem ještě min než těch evolutionu :-/

sumy
09. března 2019, 21:48
0
Jak nejlépe zkombinovat realitu skutečnou a virtuální? Přece na simulátoru!

Plachtarina je krasna, ale casove nejnarocnejsi z celyho moznyho litani. Ultralajt je asi jedina rozumna volba, jestli chces mit cas i na neco jinyho, nez travit vsechny vikendy na letisti. Sam mam plachtarinu rozlitanou, ale nestiham a tak se snazim si alespon udrzovat v kondici toho ulika. A jinak se nechaj zajímavý stroje sehnat v hladinách 200-300.

sumy
06. března 2019, 18:12
0
Volvem už jen 180 km/h

"LI­DA­Ry AEye jsou zná­my mno­hem del­ším do­sa­hem než kon­ku­renč­ní ře­še­ní. Za­tím­co vět­ši­na vý­rob­ců uvá­dí schop­nost roz­po­zná­vat ob­jek­ty na vzdá­le­nost 200 až 300 me­t­rů, AEye de­kla­ru­je, že je­ho LI­DAR má do­sah až 1000m."
Zdroj: https://m.zive.cz/lidar-mi-znicil-fotak-rika-navstevnik-cesu-ktery-si-vyfotil-autonomni-auto-neni-to-kupodivu-uplny-nesmysl/a-196740

sumy
06. března 2019, 13:57
0
Volvem už jen 180 km/h

Zlo Kočka: Selhat může cokoliv. A jak dokazují občasné havarky velkých dopravních letadlech, ani násobně jištění to nevyřeší. V tom problém nebude. Naopak, v těchto situacích je jediná šance schopný člověk. Pravda, vetsinou je cely trabl odstartovan selhanim lidskeho faktoru. Tady jde spis o to, že naráží na technické limity instalovaných "cidel" Při 180, cca 50m/s "vidí" auto před sebe za ideálních podminek max 6s, při 250 už jen 4s. Což třeba na zastavení za stojící překážkou stačit nebude, zatímco člověk tu překážku teoreticky uvidi na větší vzdálenost.
A možná je to dobou... Už 3 roky vedu se synem debatu/hádku. On jakožto student ajeťáctví bere za normální a nevyhnutelný, aby v každém programu byla chyba. Že to bez chyby nejde, to je třeba pro mne naprosto odporný alibismus. "Že jsem něco udělal špatně? Ve všem je chyba. Tedy je to v pořádku"

sumy
06. března 2019, 10:42
2
Volvem už jen 180 km/h

Zlo kocka: Člověk to zvládneš stroj ne. A je to tak. Účinný dosah všech těch radaru/lidaru/kamer a ostatních kravin je v řádech stovek metrů, max do 300.(opravě mne, jestli se mýlím) A to bude ten problém. Auto či jinou překážku uvidí jedinec s méně než 6 dioptriemi i na větší vzdálenost než ten radar. A taky člověk dokáže předvídat, stroj ne. Sice už to bude pěkných pár let, co jsem jel výrazně nad 180, ale to omezování mě fakt nebaví. 180 jezdí i 20 let starý atmo 1,4.

sumy
04. března 2019, 05:33
0
Nejšílenější aerodynamické prvky

Tohle je něco jiného, to je aftremarket. Tohle je proti spineni a pro tahání anhengru s koněma a jinejch velkých vozejku. Nedelam si ikuze, ze to křídlo tam není vůbec z jinýho důvodu, než fakt na parádu. To ani při skoku ty 2t mrše nepomůže :-)
Jinak, ono ani těch 200hp není nic moc.Ale jo, jede to už hezky. Kratky převodovky... když se nafta naladi ke 400hp, stejně udělá 100max za cca 10s. :-) Prostě to není formule.

sumy
03. března 2019, 16:36
0
Nejšílenější aerodynamické prvky

Pozor, dělal se i tovární bodykit na rádoby evo a dávali to na obyčejnou 3,5 cca 200hp, tedy o 1/3 slabší než evo. Už jen blatniky to auto rozšiřují o rovných 100mm.

sumy
03. března 2019, 16:32
1
Nejšílenější aerodynamické prvky

Ten eskáč už spíš vypadá jak knihovna :-D

sumy
03. března 2019, 08:05
2
Nejšílenější aerodynamické prvky

Opět se větru s pajerem :-) To křídlo na autě do terénu s ropou s 92kW je taky dobrej vtip. Ano, je to originál fabricka verze. Ale žena vždy toužila po autě s křídlem, tak ho má :-D

sumy
01. března 2019, 14:26
0
Hyundai Santa Fe: Parťák pro apokalypsu i všední den

Ano, sinus, to je nejčastěji opomenuta záležitost. Jeste z doby, kdy jsem měl služební ifouny vím, že tem se spinany zdroje fakt nelíbí a třeba pak nereaguje dotyk :-)

sumy
28. února 2019, 14:10
0
Hyundai Santa Fe: Parťák pro apokalypsu i všední den

To jo, ta je ve stavu postapo už když ji vytlacujou z fabriky :-)
Niva je fajn auto, ale neprecenujte ji. Už mi to tu obcas s tou Nivou přijde jako s mx-5. Určitě má své kvality, ale ta glorifikace není zcela na místě.

sumy
28. února 2019, 12:21
0
Hyundai Santa Fe: Parťák pro apokalypsu i všední den

Habakuk: a 10 A při 230V je kolik? 2,3kW. A navic 10 A je plnohodnotny pro svetla. Zasuvky jsou standard 16A. Tady jde právě o to co je lepší. Navonena stylově integrovaná zásuvka, ktera je vcelku k prdu, nebo měnič za pár Kč, kterej i tu svarecku v klidu dá? Pro mě je to opět další ukázka současného trendu mít vše, byť je to použitelný jen tak naoko. Asi jako plne nabusenej kufr s nářadím od noname čínského výrobce.
Mozna mě tak rozladila/pobavila predstava, jak s moderní elektrarnou pokouším štěstí v postapo světě. Tedy, ono by to u mě neobstalo ani na rodinou dovolenou, ale to je už o něčem jiném a rozhodně neočekávám od moderního auta, že by mělo něco takového zvládat.
Na běžný provoz ale fajn auto.

sumy
28. února 2019, 11:36
0
Hyundai Santa Fe: Parťák pro apokalypsu i všední den

"Plnohodnotná zásuvka 230V" Co to je? Dává 3kW, aby to ukrmilo běžně ruční nářadí, rychlovarnou konvici, nebo nedej bože svarecku? Obávám se, že to bude smutných 600W špičkový výkon a nazdar.
Festovni zakrytovani... Takové neexistuje, pokud se nebavíme o vojenském vozidle s ochranou posádky proti minam. Je zvlastní, že dřív žádný offroad neměl zakrytovaneho nic, protoze vše bylo uděláno tak, aby tomu nějaká rána nevadila. Pravda, par modelu melo treba hlinikovy vyko diferaku, ale to byl omyl pouze par automobilek. Nekde byl kryt pod motorem.Tyhle plastové kryty, byť z plastu se šíleným vláknem se rozlamou po prvním vzetí do škarpy i na sněhu a akorát se pod tím drží bordel. Mechanici znají :-D
Ale jinak asi i zajímavý auto a pro mou rodinku by asi posloužilo dobře. Skoda, ze az se dostane do cenovych relaci, co jsem ochoten utratit za kus plechu s kolama už to bude nepojizdny, nebo těsně před smrtí.
Co me vsak v textu překvapilo, "stara dobrá nafta" To jako vážně? Common rail nacpanej elektronikou? Když si vzpomenu, jak mi hajzl Plch Velký v Černý hore překousl kabely v motoru... To by asi neklaplo :-) "Stara dobra nafta" skončila přelomem milénia...

sumy
20. února 2019, 09:49
0
Na Twitteru se objevila fotka interiéru nového Defenderu

Beaste, v tom je ten problém, ve spoustě těchhle prdel státu je problém sehnat naftu, to je vlastně jedinej důvod, proč ještě cela afrika nejezdí octou. Už jsem ji i videl upravenou na pick up :-)

sumy
19. února 2019, 12:19
0
Na Twitteru se objevila fotka interiéru nového Defenderu

Nejezdí jen toykama, ale i mitsu L200 se nechá dobře zalafetovat.

S 4x4 a elektřinou... 4x4 není vše a když nemůžeš zamknout špéru, tak je cela slavná čtyřkule k prdu. A to se přesně stane, když cokoli zazlobi. Prostě neudělaš s režimem pohonu nic.

sumy
18. února 2019, 18:07
0
sumy
18. února 2019, 18:04
1
Na Twitteru se objevila fotka interiéru nového Defenderu

U defa se nic nevychodi. To není opotrebovany, to jsou výrobní vůle:-D Ne, def je fakt hrůza. Jako je krásnej. Dvojkabina s korbou je naprosto dokonalá, ale jen na koukání. Na jízdu je to za trest a na udrzbu taky. Kamarád to měl 2 roky(měl velkou výdrž) ale před 14 dny to vzdal a pořídil si disco(dle mě si ohledne spolehlivosti vůbec nepomohl, jen mu do toho uz nebude foukat, ale jen tect voda hornima oknama a pod dverma, který jsou vždycky shnily, protoze navliknout hliník na ocelovou kostru může jen úplný diletant. Nebo debil.)
Ale zpet ke snímku palubky defa. Je to hnus a přijde mi to jen jako evoluce jednickovyho freelandera. A jsem moc zvedavej, jak si budou vsechny ty elektro budiky a televize rozumnet s vodou. Protoze do kazdyho auta po case natece. Jo aha, ono to uz vlastne neni do terenu, tak nic, hlavne ze tam bude spotyfi a youtube online :-/ Alespoň si bude jak krátit chvíle při čekání na odtah :-P
Konec mechanickeho ovládání 4x4 je blbost, které se dopustili časem asi všichni výrobci, ale je to fakt zlo.Kolikrat pak stačí urazit čidlo ABS, zaplatit konektory a rázem je z auta impotentní zadokolka a to ve chvíli, kdy se to nejméně hodí.

sumy
17. února 2019, 20:07
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Jj, červený MB. Tak obyčejný a nenápadný auto, ale mě proste baví.

sumy
17. února 2019, 07:58
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

No mě právě taky :-D Kupatko jsem vždy chtěl. No a s B16A... Pravda, to tam nikdy nebylo, ale to nikoho netrápí. Nebýt ty posr... lambo dveře, tak jsem asi i hodně nahlodnutej. Jo a právě si jdu dát civica do dílny a jdu řezat prahy, tak o korozi na jinak hezkejch autech taky něco vím :-/

sumy
16. února 2019, 11:26
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Presne tak, civica hodit do obyc barvy, interiér do původních plastů a je to pecka. Krídlo nekomu nadelit z krabku cigar a je hotovo. Opecovavanej je určitě a těch 118kW v takhle lehkým autě je úplně akorát. Vcelku se divim, protoze 118kW i v klasickým civicu bývají za násobně delší peníze. A to to bývají shnilotiny.

sumy
14. února 2019, 09:31
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

No mě to hlavu Jsem na, ale leda tak tu na motoru :-) Hrana kapoty ve 120cm. Ale jinak. Rozdíl mezi 7 sitz offroadem z 90 a současnou octavii- cca 50mm a to to pajero nahání vystavenou rezervou na dverich, jinak by bylo kratší :-)

sumy
14. února 2019, 08:14
3
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Jaromíre, třeba takový galant má negativní čumák a při tom mi přijde vysloveně hezky. A to jak v sedanu, tak v kombíku.

sumy
09. února 2019, 20:20
0
Velký offroad za rozumnou cenu

No, stále si stojím za výše napsaným. To že jsem neviděl přes zamrzly okno a trefil mantinel z ledu, za to off nemuze. S osobakem bych letěl úplně stejně. Jen že s tím osobakem bych asi fakt skončil na boudě, protoze při dopadu jsem se musel zaborit cca 40-50cm do hlíny a to už by osobak natvrdo zakopnul, popřípadě bych tam odložil obě práva ramena :-) Tady jsem jen udělal to kolo a pomuchlal nášlap.
To s tím cheerem je mrzuty. Ale ono i mezi offy je sakra rozdíl na silnici. Pajo s přední nezávislou a se stavitelnymi tlumiči je na silnici skoro jak osobak, jen ma par kg navic :-))

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mazda MX-5 NB 1,6i   1999
Mazda MX-5 NB 1,6i

1999 rok výroby
110 koní výkon
1 598 ccm objem

Lincoln Town Car  1986
Lincoln Town Car

1986 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Cadillac Brougham  1988
Cadillac Brougham

1988 rok výroby
142 koní výkon
5 000 ccm objem

Volvo S60 2.5 AWD 2007
Volvo S60 2.5 AWD

2007 rok výroby
210 koní výkon
2 521 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1977
Cadillac Fleetwood Brougham

1977 rok výroby
185 koní výkon
7 000 ccm objem