reklama
načítám data...

sumy

JménoMichael Hanzal
BydlištěBenešov
Registracepřed 7.5 měs.
Poslední aktivitapřed 1.4 hod.
Komentářů u článků79
Pozitivních komentářů u článků14
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

sumy
včera v 22:53
0
Klub 300, aneb koňská dávka adrenalinu

No, tak s tim kolem... Za Lipnem, prudke klesani do vesnice Aigen, ci jak 105km/h dle tacho. Tfuj, to jsem byl mladej a blbej. No ale jeste ten rok jsem si na kole zlomil 2obratle pri neplanovan opusteni silnice v 55km/h.
Bez mototru pak jeste v Blaniku neco kolem 240 pri nacviku vybrani spiraly.
V Z350 neco k 280. Ted uz nevim jestli ukazoval jen ten digital, nebo rucicka. Zkratka jeden z tech rychlomeru skoncil pri 250.
A s vlastnim autem nevim. Sonata 1.g s mitsubishim cca 170hp mototem mela rychlomer je do 180 a ja oprel rucicku o kolik u 0 z druhy stranu :-) odhadem neco kolem 240. Ted uz jsem spise rozvazny klidas.

sumy
19. července 2017, 19:59
0
Jaká je vaše nejoblíbenější silnice? | Autíčkář se ptá

Na Makarsky jsme prespavali na plazi. Ale co se silnicek tyce, musel jsem si nechat zajit chut. Pajo v klidu, ale na pujcenym freelanderu praskla brzdova trubka a nasledne po oprave shorelo oblozeni na neventilovanych kotoucich, ze az vyvarila brzdovka. No a mily freelander zabrzdil az o pajero :-/ Tak jsme pak museli volit prijatelne cesty.
Pisu to ted s rukama od brzdovky, jak davam novy i dalsi zrezly trubky a komplet novy brzdy. Jeste opravit predek... V patek to vracim tchyni :-)

sumy
18. července 2017, 19:22
1
Jaká je vaše nejoblíbenější silnice? | Autíčkář se ptá

Jj, vubec okoli Chvalsin je to super. Az na holandany s karavany :-) Mame chaloupku 4km na Cervenakem. Mimochodem loni jsem cca 15km za Chvalsinama smer Domazlice za deste v pajeru s nahradni prevodovkou potkal srnku. 1:0 pro pajo, ale malem jsem se pos... kdyz se mi v ty utahujici se zatacce pajo s vozejkem sklouzlo :-O
Transfagaras jsem jel loni, opet v paju. 6 lidi, stresni stan, nalozenej na 14 dni naproste sobestacnosti... Nahoru na 3, 2000rpm a stejne me nikdo nedojel/nepredjel. Nepocitam li porshata, kterych tam asi 10ks prohaneli novinari.
Rozhodne doporucuju dukladnou kontrolu chlazeni. Tesne pod vrcholem bylo na obou stranach obsazene parkoviste s uvarenymi auty(i uplne novy mondeo, golf 6., octa, dachna...) A cestou dolu zas stali s upevenejma brzdama.
Pred 14 dny jsem pak byl ohromen silnici ze Sarajeva do Cerne Hory, kdy poslednich cca 30-40km je naprosty uzas. Skaly/tunely/strze. Pravda, pak je 12km uz spis offroad, ale davaj to i kamiony :-)
Naprosty uzas pak pokracuje i v Cerne Hore, nejvetsi pecka je od prehrady Piva skalama na Zabljak. Tunely nahrubo vysekany do skaly, vlastne spis jeskyne nez tunely. Neco neuveritelnyho. Ale EU by z takovych silnicek radost nemela. A kdyz uz se tam nekdo vyskytnete, tak prujezd Durmitorem je snad povinost.

sumy
27. června 2017, 14:20
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Asi jsem divnej a resim otacky atd vzhledem k urceni auta. Zrovinka dnes jsem z toho byl jelen :-) Rano odvezt supernizkootackove pajo na geosku, zpatky freelanderem v benalu zpet a pak civou do prace. Kazdy auto tak diametralne jiny a protom mam vsechny rad. Jen je trochu hokej se co nejrychleji naladit na to ktery auto.
Jo a dolovani toho 90 konika v 7200rpm me v civovy fakt bavi :-)

sumy
22. června 2017, 16:19
0
Jak prodat auto a nezbláznit se z toho

No a pozor. Pak taky "Litevec, co pracuje na vrtny plosine" pro auto/motorku posle "znameho" zaplati pres pay pal a do 24 hodin platbu stahne. Nemas auto, nemas prachy, mas smolika.

sumy
22. června 2017, 11:50
0
Jak prodat auto a nezbláznit se z toho

Tak vetsinou koncim na tom, ze prodavam ne zcela bezna auta. Treba ted tchynino CR-Z v luxus stavu s najetejma 50tkm a i kdyz vyslovne clovek do inzeratu napise"Bazary nevolat, nebudu si brat servitky" Tak stejne nejvic vola bazarniku. Ty drzejsi napisou sms a tvari se jako soukromnik. A ze jsem "rovnej kluk" a co reknu to plati, tak si s takovejma servitky fakt neberu :-) Ja je varoval

sumy
19. června 2017, 16:30
0
Závoďáky do 15 tisíc aneb další speciály na PlechCup

Jj, spozaklapky vyskubnout restriktor a je tam 66kW a jede to jako sfin. Sam man tenhle moturek v anglanovy a teprve minuly tyden jsem dostal naprdel od na pohled pomeritelneho auta. Fiesta ST sla pri zrychleni na dalnici lip. Ten motor ma peknej projev od 4000rpm, od 5000rpm uz je to krasny a od 6000 si vzdy rikam kde se to v tom sranda moturku bere :-) No a v 7000 to uz ma zvuk jak motorka, jen skoda, ze to lehce za 7200 kousne onezovac :-(
No a podvozek, pokud nejsou rozskubany vsechny silenty taky fajn.

sumy
14. června 2017, 13:51
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

Jo a takovej muj sen, co si postavim jako ELSA je Praga BH111

sumy
14. června 2017, 13:43
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

Nejvic mam na P92 classic s zwietakt Rotaxem. Ted uz 4 rokem P92-SuperDe Lux se 100konikovou 912. Rad litam s L-23(ale to se snad uz letos dokopu k plachtarskejm papirum-tedy jen s instruktorem za zadkem)No a pak se vsim co se mi kdy dostane do ruky a ma dvoji rizeni-mam jen Ulla noty :-/ (Dynamic, Sumak, Yeti, Tl-32 Tajfun.... Zatim nejsilnejsim zazitkem byl Cmelak s dvojim rizenim. To je neuveritelny, co to umi :-O
Ted si delam zalusk na preskoleni na Sluku jen s vetrnym stitkem :-)

sumy
14. června 2017, 08:25
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

Co se kategorie tyce, predchozi verze byla 100% Ulla, neb slovaci maji limit 600kg. Proto ostatne i nektera era litaj ne na OK, ale OM. Pohon elektromotory uz dava vetsi smysl, ale dokud musi rotax vrcet na zemi, tak je to pakarna. Vzdyu uz jen system chlazeni Rotaxu je primo podmineno dostatecne proudicim vzduchem. Castecne vzduchac, castecne vodnik, castecne olejem a ani s original termostaty to neni kdovijaka hitparada( co chvili si uplivne vodu, ale olej se na 90-konec zluty/zacatek zeleny dostava stezi.
Pod GA to certifikovany fakt nebude.
Nejvic me bavi predstava, jak pred kazdym startem nejakej sejk protaci vrtuly, aby si to "odkrklo" a mohl zkontrolovat olej, jak si spini hnaty osmakavanim gumovejch prirub karbiku atd, atd. Jedna vec je to, jak dlouho trva z "kocky" udelat "psa". Druha je vsak ta, ze dukladna predletovka se pod 10minut neda udelat. Tedy prijedu, 20minut saskuju a odletim aparatem, kterymu "naklepe" jakykoliv ulla v cene 7-10% tyhle nadhery.
Navic, z meho ciste subjektivniho pohledu je tlacna vrtule az vzadu totalni hovadina. Momenty, ktery to musi vyvozovat pri startu budou sileny.

sumy
12. června 2017, 14:43
1
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

Vzhledem k faktu, ze se jedna o kategorii Ulla, tak vyvrtky ani testovany nebudou. Uz ani nevim kde jsem zaverecnou zpravu cetl, ale cele to byla chyba pilota. Zatacky na malych rychlostech... Vykony to v realu bude mit nahony daleko od letounu stejne kategorie, napr WT-9 Dynamic, VT-4 Viper atd. No a jak jsem jiz psal u minuleho dilu, pouzit Rotax k pohonu na zemi, je totalni ptakovina. My mame na 4roky starel letadle nvrcenejch skoro 800mth a uz to neni zadna hitparada. Nehlede na fakt, ze krivka rotaxu dava alespon nejaky vykon az kolem 4.000rpm, vzdyt s vrtuli na nizkem uhlu musi tocit alespon 2000rpm jako volnobeh. Tech 100hp je tam pouze jako kratkodoby vykon kolem 5500rpm.
No a cena 1mio€, kdyz za 2mioKc jsou uz naprosto luxusni letadla? To si radeji za zbylych 25 koupit poradny supersport ;-)

sumy
07. června 2017, 16:20
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

KapsY-boze, boze... no jo no, dnes co prispevek, to perla. Uz tadeji koncim :-)

sumy
07. června 2017, 16:15
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Nechci, aby to vyznelo jako pomerovani pindiku. Kazdopadne za 3auta jsem vcelku vysolil jako za jednu dacii(cca 200tKc) a zustatkova realna prodejni cena je cca 250tKc(ano, realna cena paja je nyni 120-140tKc). (1 honda 4leta byla za 100, pajo, tehdy 16let za 60 a posledni hondice 18 let 35) servisni naklady vcetne pneu a navijaku a kompletniho servisu cca 80tkc za poslednich 5 let a cca 220tkm.
Treba prvni hondici jsem jako 3 letou se 160tkm koupil za 178tKc, rok pojezdil-60tkm a veskere naklady byly 4xolej ā1500Kc a 14 dni pred totalkou kotouce a desky za 3tKc. Pojistovna za totalku zaplatila 170 tKc.
Kdo se boj(a nebo neresi penize), at si kupuje novy, rozhodne je vsak chybou lhat si do kapsi, ze je to lacinejsi.

sumy
07. června 2017, 09:45
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Samozreme melo byt "nepravdepodobne" To smudlani na telefonu je v mem pripade tragedie :-/

sumy
07. června 2017, 09:44
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

30tkm najedu za rok na 18 let starym, cca 20tkm manzelka na 8 let starym a ted uz jen tak do 10-12tkm na 20 let starym. Vse japonci. Tebou zminenych 13tKc za "bezny" servis jsou naprosto shodne naklady jako jsem ted mel s Pajerem. porizeni a vymena prevodovky, vcetne naplni a vymeny hlavni i pomocne paky rizeni, vnitrnich i vnejsich cepu a kosti stabiku. Vsechny dily od febi. Jo a ty dily rizeni tam jsou jeste z fabriky(370tkm) Kdyz nebudu jako ohetinu provozovat vuz, ktery byl od sameho zacatku uvazovan jako laciny vuz, je nanekvyse pravdepodobne, ze by me do cca 300-400tkm melo neco neprijemne prekvapit.
Ale stare vs nove tu uz bylo proprano tolikrat, ze to nema cenu.

sumy
06. června 2017, 11:29
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část druhá

Jinak jako slusny zaklad na litajici povoz dle mne prave predstavili germani, viz https://lilium.com
To i me jakozto zastanci co nejmene univerzalnich a co nejmene elektrifikovanych stroju dava smysl.

sumy
05. června 2017, 13:01
1
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část druhá

Tak najdou se i vetsi zverstva, ale klid a jistotu si predstavuju jinak nez ve virniku.
Kazdopadne ta sranda od Nirvany jezdy na elektro. Ten hybrid ma pouze umoznit krmeni elektromotoru z alternatoru rotaxem. Coz je ostatne totalni nesmysl, neb u letadel se resi motohodiny a u rotaxu se resi darhy prohlidky co 100hodin. Po 50 kontrola... I ty minuty nez to clovek odpichne z drahy se pocitaj a u letadel co treba litaj vycvik se 1/3 "zivotnosti" motoru propali ma zemi.

sumy
29. května 2017, 12:26
0
Kafe&Káry v Gas Townu: Klidná atmosféra, neklidné stroje

Jo, niva bronto normalne plave, tusim, ze maximalni rychlost plavby je 10km/h

sumy
28. května 2017, 13:44
0
sumy
28. května 2017, 13:43
0
Autíčkář se ptá: Nejlepší auto do města?

Kocarek nedostanes... tento argument me bavi. I se 4 detma + 2 psinama a kocarkem jsem se krasne naskladal do spacewagona v 2. i 3. generaci(tusim 290l pri 6mistech k sezeni-kazdy sve kresilko.slozenej kocar zabral presne pulku kufru. Kdyz uz je pak opravdu ouvej, tak se flakne na strechu rakev a nema problema. Porad mam pocit, ze jen lidi neumi vyuzit prostor v kufru a tak padou po co nejvetsim kombiku... Treba svagr ma problem naskladat familii(2deti +pes) do primery kombajna :-D. Teda at mu nekrivdim, ne kdyz nekam jedou na otocku, ale na vikendovou akci uz to nedava :-)

sumy
24. května 2017, 11:15
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

Silnicni guma je silnicni guma. Uz tretim rokem jezdim Duratracky od Goodyearu(2 sady) a ty uz na mokrym asfaltu klouznou. Obzvlaste v rozmeru "salam" 31x10,5r15. Obzvlaste zakerne jsou situace na kruhac na 2rs, otacky kolem 1800(turbo zacina brat) to pak i lehke prislapnuti plynu dela sve. Proste uzaviratelnej mezinapravovej dif je super vec. Je pravda, ze spousta aut ho nema, ale u toho Rubicona me to doopravdy prekvapilo.

sumy
24. května 2017, 10:34
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

Jeste k tem uzaverkam, osobne po nich sahnu az kdyz jde opravdu do tuheho. Naprosta vetsina bezneho bordelu se necha i s otevrenym mezinapravovym a zadek speruju jen pri vyprostovani. Jednak ma zadni spera v mem pripade omezeni do 12km/h a druhak se sperama stava auto "neohrabanym" a manevrovani na malem prostoru je pak zbytecne trapeni vsech soucasti ctyrkoly.

sumy
24. května 2017, 10:30
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

Tak to jsem z toho zmatenej. Staci aby prselo a i obycejnej kruhac se stava s pouhym nahonem a na zadek na zubatejch kolech oriskem. Stejne tak podzimni "oslizlo" je pro me jasnym povelem k prirazeni predku. A to mam ofiko "blbejch" 92kW. Jinak co jsem kdy videl Rubicon v akci, tak to byl vzdy naprosto suvereni prujezd at slo o jakykoliv "bordel". Mit trochu nalozino na uctu, tak je to vcelku automaticka volba a (az tedy na tu mezinapravu) splnoval by veskere me pozadavky.
No nemam, tak si drzim 20 letyho dedecka :-)

sumy
24. května 2017, 08:53
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

Tajne misto kdesi ve strednich cechac asi poznavam. Ma lepsi polovicka tam dava "hrany" naproste excelentne.
Absenci mezinapravoveho difu u Rubicona si nejsem jist, bo bez nej jsou tyhle auta jen stezi pouzitelna v zime. Spis tam bude uzaviratelnej dif. A k silnicnim pneu, neni treba hluboke bahno, staci mokra trava a je konec. Sam mam auto na secsaktra zubatejch a i zasperovany to umi nemyle prekvapit

sumy
20. května 2017, 22:29
0
Vzduchem chlazená psychedelie aneb Janis a její Porsche

Chtel jsem dohledat fotku nissanu patrol, co se tak 3 roky zpatky prodaval-presne v barvach hello kitty. Zadal jsem do googlu : nissan hello kitty a nestacim se divit. A to mi vsickni rikali, ze moje vanilkovy pajero je uchylny :-)

sumy
17. května 2017, 18:14
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

Obcas je i dobry umysl napresdrzku... Minuly tyden nam tu trosicku plapolala fabrika na recyklaci sjetych pryzi. Kdyz tam frceli nasi dobrovolni, tak se jim nejakej sikula rozhodl tak vehementne uhnout v zatacce, ze zajel ke krajnici takovym zpusobem, ze vyrazneji pribrzdil a stocil to ke kraji az naopak vystrcil zadek do vozovky... Tak ted mame poladenou strikacku, jak si plna vody probila cestu skarpou a pokacela strom... A to ji "kulil" jenom 70 a je to vcelku moderni stroj, loni pritazenej od nemeckejch profiku...

sumy
17. května 2017, 16:34
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

Cauene-Cayene. Ach to klofani na founu :-/

sumy
17. května 2017, 16:33
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

K tomu Cauene v lese... mezi normalnim a off autem neni ani tak rozdil co to projede, ale kolikrat. Coz dava i odpoved na to, proc je ten Duster po roce a pul "unavenej" :-)

sumy
16. května 2017, 13:10
1
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

"Sice offrady nejsou muj salek" To slycham velmi casto... ale jakmile se dotycny sveze v terenu, vetsinou se mu v obliceji vyrysuje "rohlik" od ucha k uchu :-)
Smankote, jak ja se nemuzu dockat, az si zitra sjedu pro pajo s vymenenou prevodovkou.
Jinak k otazce servisu zminovane v clanku a diskuzi. Neni problem jen lejt palivo a kapalinu do ostrikovacu, pak ale budete nadavat, co je to za kram. A je jedno o jake znacce se bavime. Holt je treba cas od casu zalizt pod auto s dekubitkou a namlaskat kybl vazeliny do vsech maznic, pravidelne myt spodek a brzdice od bahna. Po dovadeni ve vode skouknout oleje(dify si rady cucnou guferem, nebo odvetranim) Proste chca nechca, pece je nutna. Pak se diky naddimenzovani auto odvdeci, a treba cepy rizeni menim az ted, tedy poprve pri 370tkm. Kotouce jsem preventivne menil pri 350tkm atd.

sumy
14. května 2017, 08:52
0
Facelift Škody Rapid: Je pořád pro benzínové hlavy?

Naprosty souhlas. Vetsi davku zoufalych vlastnosti jsem u "moderniho" auta nezazil. Na okreskach cire zoufalstvi. Uznavam, ze nekomu, kdo jezdi jen "rovne" po dalnici to mozna ani neprijde.

sumy
14. května 2017, 08:47
0
Facelift Škody Rapid: Je pořád pro benzínové hlavy?

To je takovy nikdy nekonci i spor: "nove vs stare" Ano, potrebuji denne 2 auta(ja a manzelka) a najezdim vcelku dost. Vsechny auta dohromady kolem 60-70/rok. Nikdy jsem nove auto nemel(nejmladsi bylo 3lete se 160tkm) a presto jsem mel trabl s mobilitou pouze 3x za poslednich 12 let. 1) Kdyz jsem spacewagona 2.g poladil o srnku. 2) Kdyz manzelce poladila civica 7.g protijedouci 626 na totalku 3) Kdyz mi praskla trubka ke vstriku na 20let starym paju s najezdem 370tkm. Na bezny jedzdeni mam civici s 1,4(6g a 8g) a naklady na provoz a udrzeni v troufam si rici nadprumernem technickem stavu jsou az smesne nizke. Kdyz to shrnu a sectu hodnoty + fixni rocni naklady(pojisteni atd) tak se dostanu na stejnou uroven jako si koupit fabii v socialu s havarijkou... Tedy z meho(ciste aubjektivniho, lec lety provereneho) pohledu, muze byt pro novy vuz milion duvodu, ale ekonomicky rozhodne ne a pri volbe rozumneho vozu neni nejmensi duvod obavat se poruch.

sumy
02. května 2017, 22:46
0
Poslední Samurai

Tak to jo, to je fajn pristup k veci. Prave ze malej bohate na sama staci. A mit kola na extra vyblbnuti je vic nez fajn. Jak ja si uzival 33" v romale.
Preji mnoho zdaru ;-)

sumy
02. května 2017, 15:50
1
Poslední Samurai

Tak ale zrovna MT na zimu moc nejsou. Stejne tak navijacek je fajn, ale chce to dobre zvazit jakej. Klasicka5,5t, cca 50kg mrcha na tomhle drobkovi nebude to prave. Auticko je to sqele, jen se s nim neda moc pocitat nadelsi cestovani.

sumy
29. dubna 2017, 14:23
0
Toyota C-HR: Batmobil

1,4iDSI :-) to donuti pred predjizdenim rozmyslet :-) Rejd to ma v poho a to ostre rizeni co to ma je naprosto dokonale.

sumy
28. dubna 2017, 23:01
0
Yeti je mrtev, ať žije Karoq

Mame ocekavat rodinny model "PohrebaQ"?

sumy
28. dubna 2017, 12:14
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část první

Kdepak, virnik je pouhe zneuzity chyby ve fyzikalnich zakonech. Do toho by me nikdo nedostal. Kazdy ero musi zvladnou +4 a -2g. Virnik konci uz 0 :-/

sumy
26. dubna 2017, 23:04
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část první

Tak o tech dalsich jsem nemel ani paru. Ale asi zacinam touzit po letajicim aute :-) Herdek, to by bylo stylovy mit tu Maeda Ku-6. Tak akorat pro pajero(mitsubishi jako mitsubishi) a vahove by to odpovidalo :-) Jen by byl problem s papirama. Na Ulla ani plachtarsky by to asi neproslo.

sumy
26. dubna 2017, 21:56
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část první

Tak nebyl by to rus, aby netrumfnul amika :-) Kdyz amik jeepku, tak rus tank :-D Antonov A40-8 tun v lufte. Ale byl urcen pouze ke klouzavemu letu.

sumy
26. dubna 2017, 07:12
0
Toyota C-HR: Batmobil

8.g je denni povoz pro zenu apro me jakozto magora do starsih aut 6.g. No a tchyne ted prodava CR-Z a uz ma objednanou 10.

sumy
25. dubna 2017, 20:35
2
Toyota C-HR: Batmobil

Ty budes nejakej krehulin, jestli si na kazdem drncnuti zlomis pater :-D
Ne, tak neuveritelne "vyhroceny" komentar doopravdy nikdo nebude brat vazne, byt by to auto bylo horsi nez spatny. A to asi nebude.
Souhlasim, ze prinejmensim dle papirovych hodnot to s tou motorizaci nevypada moc dobre, verim, ze realita nebude tak zla. Obzvaste u poloelektraren umi ten motor z pracky vydatne pomoci.
Ale muj salek kavy to neni. Ja mam vsechny povozy jak vocumlanej bompar :-)

sumy
25. dubna 2017, 20:23
1
Toyota C-HR: Batmobil

Tak jo, dva "Mrskove" se ozvali :-) Tchyne(taky s Mrskou) po tyhle toyce taky pokukovala, ale uz potreti v rade to vyhrala honda a v srpenci bude civa.

sumy
19. dubna 2017, 18:35
1
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Kdepak, v tom nez bych nasel tasku s notasem, tak je konec pracovni doby. Vsak znate to, maly auto, maly curbes. Velky auto... :-)

sumy
19. dubna 2017, 17:48
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Ale mel jsem to ted jako kandidata na dailinu, byt s "blbou" 1,4 a jede to moc hezky. Nakonec jsem skoncil s civicem "anglanem" s 1,4 a srandy je s tim take dost(v ramci moznosti 5-7t rpm) Zcela uprimne, u prvniho auta bych spise resil, nez aby to byla primarne splasena krabicka, tak aby to nebylo "papirovy"
To se mi to mudruje, kdyz jsem mel pred takrka 20 lety jako prvni auto 2,4, cca 170hp a na tehdejsi pomery "velkej korab"

sumy
19. dubna 2017, 13:19
1
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Tak tohle uz s civicem nema spolecneho takrka nic. To skoncilo s MG ZS180-tedy to "same" jako civic MB6-VTI

sumy
25. března 2017, 19:41
0
Autíčkářova akademie bezpečné jízdy

Tak presne takto na konci stoupaciho pruhu vyblokovali vcera 4 sikulove kamion a me v paju na D1 pred ostredkem. Kamion natvrdo pokracoval odstavnym kolem pumpy a nasledne natvrdo vlitnul do pripojovaku od pumpy. Tam to mohlo byt hodne osklive. Dnes tam uz treba stal v tom odstavnym silnicarsky vozik se svetelnou signalizaci kvuliva zuzeni. Po te, co me rychlosti o max 10km/h vyssi predjelo ctvrte auto od chvile, co jsem dal blinkr jsem tam uz nejakymu "strejcovi" vjel. Docela neprijemne. Holt patek odpoledne.
A dnes, u Loun. Kratky pripojovak bez moznosti pokracova zastavuje VW T4 a dava autu prede mnou a me prednost. V tom ko..., nepozorny sofer ceskeho snu, hup a mezi me a auto prede mnou. Nastesti jsem jel hondici, pajerem bych ho prevalcoval a skoncil v nepeknych kotrmelcich hned vedle pomnicju, co uz tam je.
Proc to pisu, v obou pripadech by trocha ohleduplnosti predesla zbytecne vyhrocene rizikove situaci.

sumy
24. března 2017, 18:04
2
Autíčkářova akademie bezpečné jízdy

Tak najezd u Popovic mijim kazdy den a preventivne se vzdy uklizim pryc z praveho. Protoze loudal je jedna kategorie, ale pak jsou jeste druzi, kteri to rovnou loupnou hned ze zatacky a predjizdi ty pomalejsi, co jsou jeste v pripojovaku. To je pak panecku nadhera, kdyz to tam takhlec pri ranni spicce hezky vyprasi.
A zminil bych vec, co nevidam tak casto, ale.
Skorem kazdej zpomali, aby se pokochal nehodou, ale uz malokdo zastavi, aby pomohl. Takhlenc jsem vyndaval 70 letou pani, co dostala smiraka a zaparkovala ve skarpe povalena na bok, strechou oprena o svah. Rikala, ze je tam uz dyl jak 15 minut!!! Reakce ostatnich ucastniku, kdyz jsme ji i s autem prevraceli na kola... Jednoho pumpickare jsem mel chut sundat sutrem...

sumy
24. března 2017, 14:22
0
Silviiny deníky 2: První střet…doslova

Ta nervozita... jsem si vzpomnel na koupi pajera. Ve Varnsdorfu, od hnedocecha, technickych "much" jak na mrtvy krave, vyber na trhu v CZ minimalni a cena podezrele nizko. Ani to na sebe nemel prepsany a majitel v TP Autodiscont :-) Proste vsechno spatne, vsechno rika nech to bejt... Ale ted uz s klidem muzu rict, ze to byl sakra dobrej "kauf"
Gratulace ke krasnymu a neobvyklymu autu.
A s tim poskozenim neveho... minuly mitsu mi "opravil" traktor s pluhem 14 dni po koupi. Ufo mi hned prvni tyden zrychtovala vichrice sterkem a civu, co jsem si koupil pred mesicem bez jedinyho skrabanecku jsem rovnou podepsal na hrane narazniku... Tak zivot choda :-)

sumy
14. března 2017, 10:16
0
Sergio na ocet, létající auta, volnější emise i miliardové pokuty

U vrkoptery dela nejvetci rambajz vyrovnavaci vrtule. To se pak resi jejim osazenim do prstence, nebo jeji uplnou absenci a kompencovanim momentu tryskou na vyfukove plyny.
Jinak s baterkama a podobnym bych si hlavu nedelal. Uz par pokusnejch potvor pro osobni prepravu poletuje.

sumy
09. března 2017, 15:04
0
Ptejte se Vojty: Výletník rodinného typu

To je auto od auta. Treba ted jsem si udelal radost a k pajeru a civicu 8.g koupil jeste civica 6.g. Ve 130 toci obe hondy(5q vs 6q) stejne. Smutne musim uznat, ze celkove se stara 6.generace az na rozdil ve strmosti volantu ridi lip. U 8.g jednoduse 5. rychlostni stupen takrka nepouzivam.

sumy
15. února 2017, 18:45
2
Lada Niva: Autentický analogový zážitek

A ted jeste test Lada Niva Bronto. To je teprve vozidlo. Jede to, plave to, pneu o velikosti kola z Boeingu a i pres to to smi na silnici. Do mesta jeste lepci, bo tomu boticku nedaj a odtah nehrozi :-)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Electra 225  1969
Buick Electra 225

1969 rok výroby
365 koní výkon
7 000 ccm objem

Lincoln MK 6 Mark VI 1981
Lincoln MK 6 Mark VI

1981 rok výroby
130 koní výkon
5 000 ccm objem

Cadillac deVille SeadanDeVille 1980
Cadillac deVille SeadanDeVille

1980 rok výroby
140 koní výkon
6 000 ccm objem

Oldsmobile Delta 88 Royale  1979
Oldsmobile Delta 88 Royale

1979 rok výroby
161 koní výkon
5 733 ccm objem