
motion
Jméno | O D |
---|---|
Bydliště | Praha 3 |
Registrace | před 5.0 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 hod. |
Komentářů u článků | 49 |
Pozitivních komentářů u článků | 26 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Já musím říct, že jako majitel Škody 120 GLS pozoruji takový zvláštní jev, že byť se z mého pohledu nejedná o můj nejhezčí, natož nejzajímavější vůz, vyvolává škodovka nejvíce zájmu okolí kamkoliv přijedu...ono s ní teda moc nejezdím, protože je jízdně, hezky řečeno, specifická, ale díky tomu zas má najeto za svůj život 24 tisíc km, protože s ní nikdo nechtěl jezdit:), ale že by byla ošklivá bych tedy rozhodně neřekl a lidi, když ji vidí, se spíše rozzaří, hlavně starší ročníky.....


Záměrem asi nebyla divočina, ale odkaz na Mazdu R360...

v tomhle konkrétním případě to budeš vědět určitě lépe, nepolezu na net a nebudu srovnávat položku po položce, abych Tě dostal, já to myslel tak, že si člověk jde pro vybavené auto, což byl můj případ a u obojího skončíš kolem milionu, ať chceš nebo ne. Ale pokud máš třeba 700 tisíc, OK, pak můj komentář s šestkou je mimo.

Dělá šestku, která stojí podobné peníze jako Golf, když si ho dovybavíš na její úroveň a ta jízda je ještě o něco lepší než v trojce...

"A ačkoli je to trochu kacířská myšlenka, myslím, že by takový pohon slušel třeba příští generaci Mazdy MX-5"
jdu si pro sirky, bude to táborák s výhledem na Bodensee:))))

Nezazněla tady Panemera, která by zadání splnila do puntíků, jen bych vybíral u západních sousedů a nebo trošku exotický, ale velmi zajímavý Dodge Charger, který se dá sehnat za mega nový s V6 nebo lehce jetou plnotučnou V8

Nechci být špatným prorokem, ale tohle se do EU podívá jenom přes šedý dovoz...

Vidím to podobně, je to pro lidi, kteří třeba nechtějí ukazovat svůj společenský status, chtějí se odlišit a nebo jim Kia nabídla více emocí než němci a neřeší znáčky, ale zážitky..přiznejme si, že takových je zoufale málo, dobrá zpráva pro ně je, že si Kia drží cenu, při následném prodeji..

Tenhle komentář vystihuje přesně důvod, proč se to auto neprodává, ono ve skutečnosti drahý není, podobně nakonfigurovaný srovnatelný němec vyjde cca půl mega více, ale tohle je Kia, Kia za 1,3 mega... V tomhle rybníčku už jde i o ten znáček na kapotě, člověk musí vědět, proč si to koupil a potřebuje trochu sebevědomí navíc, protože majitelé německé trojky to nikdy nepochopí a v hospodě si ho u stolu budou dobírat... začíná to slovy, cože??? proč sis radši nekoupil....ale modří vědí...


Odpověď za plný počet bodů: pujč si G122, pořádně to projeď a jestli si řekneš, OK, tohle mi stačí, máš ušetřeno. Mně by to třeba nestačilo, ale zároveň znám spoustu lidí, kterým ano, tady rada neexistuje, sám musíš vědět, co Ti vyhovuje...

Těch HH, které za něco stojí, je asi 5, podle mě není nic jednoduššího, než je projet a rozhodnout se... 3 měsíce ležení v testech je fajn, člověk může vyselektovat horké kandidáty, ale žádnej test ani rada místních spotřebitelů nenahradí osobní zkušenost...V autech, která tady zazněla se nedá šlápnout vedle, dobré je každé, takže stejně bude nejvíce záležet na osobních preferencích a dojmech...that's all

Tak ještě že tam nechali toho brouka a nedali tam třeba Teslu...

Focus můžu srovnat jenom s RS a... vtip, to se srovnat nedá, ale s Leonem 1.8TSI FR (180koní) jsem něco nakroutil a oproti G165 to jede trochu líp, ta 1.8 je i celkem příjemná projevem na turbo, už jsem to tady někdy psal, tím pozitiva u leonu končí, nevypínatelné esp nedovoluje pohazovat prdelkou jako u trojky při ubrání plynu, nemožnost meziplynů při brzdění, podvozkově na dobrém povrchu ok, ale na rozbitém má tendenci odskakovat, mechaničnost a odezva u mazdy lepší, kdo hledá zábavu, zřejmě skončí u japonky, nehledě na to, že je dobře postavená...

Velmi originální a povedené srovnání generací, minimálně zvenku starší z nich stárne s velkou grácií, s G165 jezdím hlavně jako s winterwagenem a i když to letos bude poslední společná zima, tohle auto jsem si opravdu oblíbil. Nová trojka je kvalitou jízdy mnohem dál, zcivilnila a dospěla, s motorem skyactiv X a 4x4 to bude pěkný svezení...


Připsal bych parkovací sensory, u Miaty je to jedno, ale u šestky už jsou fajn, stačí klidně i bez kamery, jen zóny, když už kamera, tak view 360 není blbá záležitost, hlavně v podzemních garážích s širším autem.
Co taky rád využívám je pokročilé hlídání slepého úhlu, když vyjíždíte s příčného parkování a nevidíte přes auta, hlavně s miatou, kde mi i obyčejný superb přijde jako barák dobrá věc ve městě.
Poslední věc, kterou na moderních autech můž, jsou adaptivní LED světla, to je naprostá pecka....

Vysněnej roadtrip by byl každej, při kterým by se lidi věnovali řízení, neléčili si na silnici mindráky, naučili se jezdit v pravém pruhu a tak nějak předvídali a byli k sobě ohleduplní, jóooo to by byl sen....

Napadl mě ještě jeden konkurent a tím je Stinger s 2.0T, která stojí cca stejně a má pohon správné nápravy...kdybych volil auto tohoto ražení, asi bych dal přednost Korejci před bagetou.

Nevadí, máš pravdu, nicméně bod 3 požaduje nějakou zábavu za volantem, proto mi ta trojka dává větší smysl, pro ostatní bude větší smysl dávat něco s magickým názvem TURBO....

Motáš jablka s hruškami, já se držím textu nahoře, tzn. hledám auto vyrobené od 2015 pod 400, Cupra je cca o 100 tisíc momentálně výše a pokud bude nějaká pod 400, asi to nebude úplně koupě roku...Proto se bavím pouze o FR, které tuto podmínku splňuje a to za mě nemá moc argumentů proti trojce...
Proti Cupře nic nemám, verze 280 se mi veskrze líbila a kdyby bylo jiné zadání, tak bych ji klidně doporučil...

Moje vzpomínky z turbo seata FR 1.8TSI jsou takové, že motor jel pěkně, ale rozdíl proti G165 nebyl velký, ale to je asi tak všechno, reakce na plyn, gradace, zvuk a spotřeba byly o level horší, nehledě na zbytek auta pro "zábavné svezení", podřazovat s meziplynem při brzdění se nedalo, protože řídící jednotka zablokuje plyn, když člověk stojí na brzdě, stejně tak brzdění levou do zatáček, nejde vypnout scela ESP, což je na sněhu neuvěřitelně otravné....ale třeba máš jiné zkušenosti s turbo seatem a udělal na Tebe dojem, na mě určitě ne...Focus nevím, tam jsem řídil jenom jedničkové ST a jo, to by šlo, ale je to mimo kategorii hledaného auta...

Mazda 3 G165, je pohodlná, designově povedená, není to parník, dobře vybavená, spolehlivá, má atmosféru, která má v dnešní době něco, čemu se říká "charakter", dostatečně rychlá, zábavná...na trhu jich není tolik, ale aspoň za projetí určitě stojí...

Jako majitel dvou poměrně špatných, mizerných, příšerných starých Volkswagenů by mě zajímalo, kolik autor řídil těch, že to píše a odpověď, říkali to v Top Gearu se nepočítá:)

Stará auta jsou nostalgie, vzpomínky, příběhy...skoro každý zná tu vůni starých aut z dětství, vůně koženky, oleje, benzínu, už samotné otevření dveří, usednutí za volant, když na Vás dýchne ta atmosféra, koutky Vám cuknou ani nevíte proč, pak tu máme startovací rituál, protože každý veterán má jiný, napumpovat benzín, sytič, poklepat třikrát na brzdu, dvakrát blinkr doleva, jeden otčenáš a startujeme...to co by Vás v běžném životě neskutečně štvalo, se stává v nedělním slunečném odpoledni krásným rituálem s nejistým koncem...
Pokud tomu propadnete ještě víc, zjistíte, že jeden je málo, začnete se v tom hrabat, renovovat, kupit náhradní díly na horší časy, trávíte čas renovací, údržbou, hledáním informací o historii auta, kvůli jednomu krásnému odpoledni, kdy si řeknete, tak jo, stojí to za to a diagnóza je jasná, ne každý tomu propadne, ale já bych neměnil.


Mazda 6 2.5 před tímto FL byla fakt přijemný a použiju to debilní slovo, staromilský auto, výkonu pořád nebylo přebytek, ale nebyla to věc na kterou by si člověk stěžoval, na 4-válec to mělo krásný zvuk, reakce a tyhle blbiny..., jenže byly tu dva problémy a tou byla vyšší hlučnost a nová emisní norma...a ejhle, vyšší váha a mrtvější motor z toho, za mě, udělali horší auto, ale hezčí a tižší "obývák". Je na každém soudruhovi, čemu dává přednost a opět zalituji toho, že do naší zelené Evropy nedodává Mazda svůj 2.5T, to by byla odpověď na konkurenci, která má díky atraktivnější motorové nabídce esa v rukávu...Tak snad v příští generaci SkyActiv X s kompresorem, uvidíme...

Moc pěkně napsané, krátké videjko super, i když doufám, že někdo ukazoval, že je volno:):):) NCčko mi tak trochu připomíná nynější Fiat 124 spider, není tak "ultimativní" jako ND, ale pro mnoho lidí je právě proto lepší, napadla mě kacířská otázka, kdyby sis měl vybrat bělobu nebo ND?

Ona Mazda motory má, 2.5 atmo v trojce a 2.5T v šestce...tam výkony nechybí, bohužel žijeme na "zeleném" kontinentu zalitého eko duhou, takže máme smůlu.

No tak to je škoda, najde se toho ještě více, i když zdaleka ne tak zajímavého, Mitsu přijde s ASX a 2.0Mivec-150PS, se stejným motorem se prodává dlouhodobě model Outlander, Subaru přichází s atmosférickým Levorgem, prý to bylo s těmi 170PS strašně rychlý a sportovní, proto se neprodával:)


Porsche 911 GT3 RS, vrchol atmosfér tady úplně chybí, i když už je to odcházející generace, stále je v nabídce...

Kde je Audi se svou parádní V10?

Stačí zajít k prodejcům Mazdy, už ji mají ve flotile testovaček.

Shodou okolností dneska celý den jezdím v Mazdě 6 2.0 165k, výbava Takumi. Testy jako zvětšená MX5 apod. jsou úsměvné, protože s MX5 to má společné asi jen logo, to když někdo napíše, že to jezdí podobně jako menší Mazda 3 už pochopit dokážu. Nicméně dneska ráno jsem seděl v nové Mazdě 3 a můžu jenom říct, že se těším na novou šestku, menší trojka na mě udělala dojem.
Současné šestce věk nikdo neodpáře, ale pořád jezdí velmi uspokojujícím způsobem, osobně bych si počkal na novou generaci...

Ono ND může mít víc problémů, ale na trhu je zkrátka úspěšnější a podle mě do jisté míry existence verze RF, je důvod, proč se Toyobaru tolik v Evropě tolik neprodává...
To že, kdo si Miatu neobleče jak svůj oblíbený svetr na chalupě, má smůlu, je bez debat, to že se v sérii naklání a jsou případy, kdy tím způsobila posádce mořskou nemoc je taky pravda, to že s příplatkovými Eibach pružinami a Bilstein stavitelným podvozkem se stále strašně naklání ale pravda už není, řízení prošlo v modelovém roce 2018 upgradem, stále není na úrovni Toyobaru, ale rozhodně to už není důvod ke stížnostem a i když BRZ skálopevně drží stopu, je progresivní a bez náklonu, když se postavilo na okruhu vedle Miaty v testech od EVA, MotorTrendu, Auto Express, Autocar atd. atd. tak byla Miata ve většině případů o chloupek dva i tři rychlejší, což je k zamyšlení...A to se stále bavíme o Miatě před FL, viděl jsem časy o kolik je rychlejší verze po FL a jestli Toyobaru mělo problém, tak teď Houstone, teď si myslím, že to bude velký problém...
A s tou Suprou a 197PS, cenovka by se měla přiblížit právě GT86, momentálně máme GT86 sice od 816 tisíc, ale vymazlená verze je za 989 tisíc, myslím si, že Supra bude začínat v přepočtu od míče, ale uvidíme, zatím střelba od boku...


Když to vezmu podle sebe, chybí mi tam bod, protože existuje Mazda MX 5 RF, nemohu si pomoc, ale ty dvě auta (RF) mají velmi podobnou cílovku a z nějakého důvodu to Mazdě funguje i se s 160PS, až k nám dorazí na jaře verze se 184PS, navíc výkonem posunutým nahoru, výkonovou špičkou a balíčkem vylepšení v oblasti řízení a podvozku, obávám se, že Subaru zbudou jako prodejní argument pouze zadní sedačky...
No a pak tu máme novou Supru, která se bude v zahraničí nabízet s 2.0T a podobným výkonem jako má Toyobaru a nemusím být Nostradamus, abych si domyslel, co by se za podobnou cenovku více prodávalo....

Mazda 6 si cenu drží nadprůměrně, dokonce podle různých žebříčků je v TOP 3, není to tak těžký vygůglit, ostatně tomu odpovídají ceny na bazarech...

Za volantem šestky 2.5l jsem ujel cca 5 tisíc km, no...ono to auto jezdí prostě dobře, člověk má pocit jisté sladěnosti a dojet někam za zákazníkem neznamená totální nudu, jakou momentálně občas zažívám za volantem firemní A6...dojet GT86 na okresce se samozřejmě dá, když jede na spotřebu, ale jinak to okreskové nářadí není, ale pořád je o tři vesmíry před Pašákem, Supem apod...Při vypnutém ESP se nechá vyprovokovat k nějaké rošťárně, ale tohle s ní dělat nechcete, stačí vědomí, že to jde... Co si vybavuji, moc se mi líbil zvuk, nebyl umělý a možná je to rouhání, ale připomínal vzdáleně šestihrnky z Bavor...Prostornost průměr, ale potřebuje někdo víc? Motor měl výkonu tak akorát, spotřeba při obchodním nasazení menší než u turbo motorů, automat bez výhrad, celkově mi šestka v tomhle segmentu přijde jako to lepší a vůbec se nedivím lidem, pro které je to nejlepší volba...

Kdyby to z nějakého důvodu nebyla Mazda 6 2.5, která je spíš pro nadšenější řidiče, který ocení její "staromilost", měl bych momentálně černého koně v podobě nové Kie Pro Ceed GT shooting brake, s 204PS, bude dostatečně rychlá, dobře vybavená, podle všeho skvěle jezdící, prostorná a za mě stylová, když přijede zákazník na obchodní schůzku něčím, aspoň trochu odlišným od konfekce Superbů, Passatů apod., získá si moji pozornost a ve většině případů jsou s těmi lidmi ty schůzky zajímavější, protože mají "fantazii", chuť žít, když vidím člověka v superbu 2.0TDI, který si ho koupí dobrovolně tak si vždycky řeknu, chudák, už rezignoval:) berte moje zamyšlení s nadhledem...

Pokud vynechám Miatu, vypadalo by to následovně:
- Porsche Boxster 986 2.5 (rozumná pořizovací cena, oproti větším motorům vyšší spolehlivost, ceny jsou na dně a půjdou postupně nahoru)
- Porsche 944/924 v tom budgetu by to byl opečovávaný kus, dají se najít zajímavé specifikace, spousta věcí se dá udělat doma, ceny porostou, pro mě zajímavá volba
- Subaru BRZ, G86 moderní, bezpečné, zábavné, praktické...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
pod čarou Nisan 370Z

Manželce jsem kupoval současnou trojku G-165 někdy v roce 2014, velmi rád se s ní svezu taky, akorát tak rychlá, nechá se velmi snadno vyprovokovat k nějaké té rošťárně, líbivá, dobře vybavená, spolehlivá a s velmi dobrou spotřebou, klasická ručka a ESP vypnete krátkým stiskem, co víc si přát... Proto jsem se na novou trojku velmi těšil. Design hatchbacku mi připomíná trochu Breru, na fotkách vypadá hůř než v reálu a tak se na tu zajímavě řešenou záď těším, sedan mi pak opět připomíná alfu, konkrétně 156, jedno je jisté, mazdu si s Focusem, Ceedem, i30 apod. prostě nespletete, má svoji tvář a to je plus ať už se líbí nebo ne. Technicky jsem malinko zklamán torzkou vzadu, ale... budu hodnotit až po jízdě, stejně jako motor, řízení, atd. Těším se...

Jenom na úvod jsem si všiml, že článek o MX-5 vznikl v 9:11, náhoda?:)
Tady se úplně neshodneme, ale je to tím, že naše preference se rozcházejí a tím i naše volby auta, pro mě je ideál okreska II.třídy někde III. třídy s minimálním provozem, zapadlá někde v koutě republiky, Vysočina, Český les a jeho bavorská strana apod. Jak jsem psal, mám pár veteránů a řízení se nedá srovnat s ničím, kromě Miaty, je totiž krásně analogová na řízení a člověk se baví i v relativně nízkých rychlostech. Nevím, jestli jste už vlastně Miatu ND řídil, ale já 911 997 ano a vůbec nezpochybňuji její kvality, řízení, zvuk, motor jsou naprosto perfektní, přilnavost dokáže vytáhnout špatně upevněné plomby v zubech, ale na těch krásných a zapomenutých (nikoliv rozbitých) okreskách by to moje volba nebyla. Baví mě ta atmosféra 911, v garáži mám jejího "pradědu" z 50. let, ano, nejpomalejší Porsche, tedy VW Brouk, ale byla by to moje volba? Nebyla, minimálně ne v generaci 997, vím přesně proč a finance to nejsou. Ono je to ve finále jedno, je dobře, že spektrum zajímavých aut je pestré a rád ukážu palec nahoru někomu, kdo nejezdí miatou, nicméně momentálně kopu za tenhle tým...


Vezmu to postupně:
wdave_t : v zápalu boje jsem to prohodil, ale rozumíme si:)
beastar: 911 není holka moc na hraní na okresce, ale pokud se člověk jmenuje třeba Chris Harris, může se 911 jevit jako objektivně lepší auto:)
krab: Váš test s Miatou, Lotusem a Caterhamem jsem četl a moc jsem mi líbil, problém vidím v dané specifikaci Miaty, co jsi vzpomínám, neměla výborná Recara, ve kterých se sedí níže a mají mnohem lepší oporu pro tělo a taky, a to si nejsem teď jistý, ji chyběly tlumiče Bilstein, kombinace tlumičů Bilstein a Eibach pružin vidím právě jako geniální, auto se zpevní, ale zároveň stále dobře kopíruje povrch a neodskakuje, což vidím v ČR jako důležitý fakt. Z pneu mám stejný pocit, hlavně na mokru musí mít člověk opravdu rychlé ruce při tom krátkém rozvoru, jak to chytí, je to v pohodě a už si jen hraje s plynem a vlastní odvahou. Ale pneu je poměrně snadno řešitelný problém.
Ano, některé HH jsou svým způsobem zábavné, přiletět před zatáčku, odbrzdit si levou (bohužel hodně aut, hlavně koncernových tohle neumožňuje, protože když jdete levou na brzdu, ŘJ Vám vypne plyn), zatížit přední kola, trochu cuknout volantem, váha se přenese a zadek Vám krásně utíká do strany, plyn a auto krásně vytáhnete ze zatáčky ven, neříkám, že to nemůže být zábava, je, ale ta rovnice bývá stejná, se zadokolkou je těch rovnic, když se chcete bavit, více a nemusí to být nutně Miata, proto HH vidím jako skvělá daily auta pro rodinu, zábavu, práci, ale jak to u univerzálních věcí bývá, dělají vše dobře, ale nic perfektně.
A volba Miata 2019, uvidíme, když člověk zkusí pocit z otevřeného auta, už se mu do coupé nechce, ale nebráním se novým výzvám a třeba v budoucnu budu tady obhajovat něco jiného, ale momentálně je pro mě Miata vším, co k řidičskému životu potřebuju a slovy klasika: " Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.":)

Bude to skoro rok, kdy jsem si pořizoval nový služebák a jelikož "the answer is always miata", trochu jsem se zbláznil a vzal si tento citát za svůj a hned na začátku musím říct, že to bylo skvělé rozhodnutí! Mám auta rád, opravdu rád, v garáži mám pár veteránů z 60. - 70. let, rukama mi prošlo spousty zajímavých aut, ale můžu Vám říct jedno, Miata mě pohltila od prvního kilometru.
Chápu, že z pohledu levného sportovního auta dává Miata perfektní smysl, ale zkusím napsat pohled majitele modelu ND soft top, kde se cenovka nebezpečně přiblížila hranici 900 tisíc korun, tedy suma, za kterou se dá už vymyslet spousta jiných zajímavých aut? Nebo ne?
Kategorie HH, měl možnost jezdit s Cuprou 280, Megane RS, Astrou OPC, Focusem RS nebo třeba pro mě zajímavým Coltem CZT, kategorie HH má společné pojítko a tím je rychlost, rychlost v každé situaci, dostupná, nekončící, na oslizlé okresce budete trápit majitele mnohem zvučnějších značek. Přirovnal bych to k fast foodu, dokonale plní účel, ale necítím tam žádné extra emoce, je to takové umělé, chybí mi tam něco, co by chytlo člověka za srdce...
Ojeté skutečné sportovní auto: tady je to těžší, jako služebák by například starší 911 nedávala smysl, ale co jako auto na víkend? Pro mě by stále byla a je volba Miata, zkusím Vám vysvětlit ve stručnosti proč. Problém například 911 je, že abych se bavil jako v Miatě, musím jet o hodně hodně rychleji a to sebou nese své úskalí, i základní Carrera 997 dokáže během krátké rovinky upalovat přes 200km/h, o silnějším Mercedesu AMG-GTs ani nemluvím, tam jsem plnej plyn dal asi třikrát za celou projížďku, nejvíc jsem se bavil za volantem R8 V8, byla akorát tak rychlá, zábavná, ale na okresky je už prostě velká, kde se s Miatou prosmýknu, tam s těmito dospělými auty bojuju, pro někoho právě to, může být zajímavé, ale já mám radši když auto chytnu pod krkem a vymáčknu z něj to poslední, co v něm je, to je to, co mě baví, naučit se auto řídit a nespoléhat se na motor, že když podělám zatáčku nevadí, na rovince to doženu...
BRZ, Lotus, Boxster, Caterham: věřím, že tato auta by mě bavila podobně jako Miata, bohužel jsem ještě neměl tu čest se svézt
Pokud jste nabyli dojmu, že v tom lítám, ano, máte pravdu a jediné, co mě momentálně trápí na Miata ND1 je Miata ND2, na jaře se svezu a je mi úplně jasné, jak to dopadne, budu ji muset mít, protože jestli ND 2.0L má nějakou vadu na kráse, tak to není nedostatek výkonu, ale charakter, který není špatný, ale kdokoliv se svezl se slabší 1.5 ví, že nový dvoulitr a teleskopický volant bude přesně to, abych mohl říct, jo, tak teď je to nejlepší auto na světě....

Skvělá zpráva pro všechny krom majitelů současného ND, tak třeba ta reakce na plyn nebude tak dobrá:)

Předně, díky za parádní test, k plichtě s Miatou, nedávno jsem řešil stejné dilema a v garáži skončila Miata, větší pevnost podvozku se dá elegantně vyřešit v sekci Mazda příslušenství Eibach pružinami, které si v mých očích skvěle rozumí s tlumiči Bilstein, auto je pevnější a stále se s ním dá v pohodě žít a neodskakuje na nerovnostech, ke všemu model 2018 má vylepšené a pocitově tužší řízení, takže není horší o dvě třídy, ale už jenom o jednu:) Větší zábava v každé rychlosti a v reálu rychlejší motor na úkor trochy charakteru na hraně nakonec přiklonil pomyslný jazýček vah na stranu MX-5...
Poslední komentáře
- beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Junior: Point one taky nebyl primárně se posmívat autu. Mě to taky... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
A mimochodem, jenom abych jako nekecal... Já bych si nějakou... - Stanley, Ford Focus ST X: Okruhový test
Tohle auto mám rád - občas se se standardním ST této generace... - HeavySmoker, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: O software by som sa nebál. Keď sa toto rozšíri (a ono sa to šíri... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Jako jo, uznávám, mohla to být to otrava už tehdá, někdy... - beastar, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: Co píšeš je samozřejmě z velké části pravda. V tom zmiňovaném... - Marek Brunner, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Reálně to je spíš 10-15 kWh/100 km, 19 to žere max v zimě,... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Bych jenom podotkl, že ve slušně vychovaném autě z r. 2007... - Trinom, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Zadávání adresy rozhodně pravěk nebude. Vyhledání obecných... - sheogh, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
... a peklo zamrzlo... :-))))))) Ten interier je vylozene hnusnej,... - FidoBlack , Auta, která mi způsobují smutek
Téměř každý crossover nebo SUV co si hraje na rodinný auto...... - Habakukk, Premiéry na Legendách: novinky ukázal...
Obecně mě mega obrazovky nevadí, ale v tomto krásném Mustangu... - Moctezuma, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Pěkná recenze, díky. Spotřeba 19 kWh/100 km je perfektní.... - afro-r1, Ford Focus ST X: Okruhový test
Take mam relativne dlouhy koncovy prevod petka 250km/h, sestka... - rock, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Ono té konkurence okolo 750 t disponující 150 k s nějakou...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - DS3 E-tense: Nově bez přídomku, zato s lepším dojezdem
25 komentářů