načítám data...

motion

JménoO D
BydlištěPraha 3
Registracepřed 8.6 měs.
Poslední aktivitapřed 32.4 min.
Komentářů u článků15
Pozitivních komentářů u článků10
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

motion
předevčírem v 14:01
0
Mazda6 Skyactiv-D150: Zraje jak víno

Shodou okolností dneska celý den jezdím v Mazdě 6 2.0 165k, výbava Takumi. Testy jako zvětšená MX5 apod. jsou úsměvné, protože s MX5 to má společné asi jen logo, to když někdo napíše, že to jezdí podobně jako menší Mazda 3 už pochopit dokážu. Nicméně dneska ráno jsem seděl v nové Mazdě 3 a můžu jenom říct, že se těším na novou šestku, menší trojka na mě udělala dojem.

Současné šestce věk nikdo neodpáře, ale pořád jezdí velmi uspokojujícím způsobem, osobně bych si počkal na novou generaci...

motion
06. února 2019, 09:31
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Ono ND může mít víc problémů, ale na trhu je zkrátka úspěšnější a podle mě do jisté míry existence verze RF, je důvod, proč se Toyobaru tolik v Evropě tolik neprodává...

To že, kdo si Miatu neobleče jak svůj oblíbený svetr na chalupě, má smůlu, je bez debat, to že se v sérii naklání a jsou případy, kdy tím způsobila posádce mořskou nemoc je taky pravda, to že s příplatkovými Eibach pružinami a Bilstein stavitelným podvozkem se stále strašně naklání ale pravda už není, řízení prošlo v modelovém roce 2018 upgradem, stále není na úrovni Toyobaru, ale rozhodně to už není důvod ke stížnostem a i když BRZ skálopevně drží stopu, je progresivní a bez náklonu, když se postavilo na okruhu vedle Miaty v testech od EVA, MotorTrendu, Auto Express, Autocar atd. atd. tak byla Miata ve většině případů o chloupek dva i tři rychlejší, což je k zamyšlení...A to se stále bavíme o Miatě před FL, viděl jsem časy o kolik je rychlejší verze po FL a jestli Toyobaru mělo problém, tak teď Houstone, teď si myslím, že to bude velký problém...

A s tou Suprou a 197PS, cenovka by se měla přiblížit právě GT86, momentálně máme GT86 sice od 816 tisíc, ale vymazlená verze je za 989 tisíc, myslím si, že Supra bude začínat v přepočtu od míče, ale uvidíme, zatím střelba od boku...

motion
03. února 2019, 18:18
1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Když to vezmu podle sebe, chybí mi tam bod, protože existuje Mazda MX 5 RF, nemohu si pomoc, ale ty dvě auta (RF) mají velmi podobnou cílovku a z nějakého důvodu to Mazdě funguje i se s 160PS, až k nám dorazí na jaře verze se 184PS, navíc výkonem posunutým nahoru, výkonovou špičkou a balíčkem vylepšení v oblasti řízení a podvozku, obávám se, že Subaru zbudou jako prodejní argument pouze zadní sedačky...

No a pak tu máme novou Supru, která se bude v zahraničí nabízet s 2.0T a podobným výkonem jako má Toyobaru a nemusím být Nostradamus, abych si domyslel, co by se za podobnou cenovku více prodávalo....

motion
31. ledna 2019, 15:23
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Mazda 6 si cenu drží nadprůměrně, dokonce podle různých žebříčků je v TOP 3, není to tak těžký vygůglit, ostatně tomu odpovídají ceny na bazarech...

motion
30. ledna 2019, 20:29
1
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Za volantem šestky 2.5l jsem ujel cca 5 tisíc km, no...ono to auto jezdí prostě dobře, člověk má pocit jisté sladěnosti a dojet někam za zákazníkem neznamená totální nudu, jakou momentálně občas zažívám za volantem firemní A6...dojet GT86 na okresce se samozřejmě dá, když jede na spotřebu, ale jinak to okreskové nářadí není, ale pořád je o tři vesmíry před Pašákem, Supem apod...Při vypnutém ESP se nechá vyprovokovat k nějaké rošťárně, ale tohle s ní dělat nechcete, stačí vědomí, že to jde... Co si vybavuji, moc se mi líbil zvuk, nebyl umělý a možná je to rouhání, ale připomínal vzdáleně šestihrnky z Bavor...Prostornost průměr, ale potřebuje někdo víc? Motor měl výkonu tak akorát, spotřeba při obchodním nasazení menší než u turbo motorů, automat bez výhrad, celkově mi šestka v tomhle segmentu přijde jako to lepší a vůbec se nedivím lidem, pro které je to nejlepší volba...

motion
24. ledna 2019, 11:33
2
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Kdyby to z nějakého důvodu nebyla Mazda 6 2.5, která je spíš pro nadšenější řidiče, který ocení její "staromilost", měl bych momentálně černého koně v podobě nové Kie Pro Ceed GT shooting brake, s 204PS, bude dostatečně rychlá, dobře vybavená, podle všeho skvěle jezdící, prostorná a za mě stylová, když přijede zákazník na obchodní schůzku něčím, aspoň trochu odlišným od konfekce Superbů, Passatů apod., získá si moji pozornost a ve většině případů jsou s těmi lidmi ty schůzky zajímavější, protože mají "fantazii", chuť žít, když vidím člověka v superbu 2.0TDI, který si ho koupí dobrovolně tak si vždycky řeknu, chudák, už rezignoval:) berte moje zamyšlení s nadhledem...

motion
03. prosince 2018, 19:43
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Pokud vynechám Miatu, vypadalo by to následovně:

- Porsche Boxster 986 2.5 (rozumná pořizovací cena, oproti větším motorům vyšší spolehlivost, ceny jsou na dně a půjdou postupně nahoru)
- Porsche 944/924 v tom budgetu by to byl opečovávaný kus, dají se najít zajímavé specifikace, spousta věcí se dá udělat doma, ceny porostou, pro mě zajímavá volba
- Subaru BRZ, G86 moderní, bezpečné, zábavné, praktické...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
pod čarou Nisan 370Z

motion
28. listopadu 2018, 20:00
1
Nová Mazda 3 odhalena. Jak se vám líbí?

Manželce jsem kupoval současnou trojku G-165 někdy v roce 2014, velmi rád se s ní svezu taky, akorát tak rychlá, nechá se velmi snadno vyprovokovat k nějaké té rošťárně, líbivá, dobře vybavená, spolehlivá a s velmi dobrou spotřebou, klasická ručka a ESP vypnete krátkým stiskem, co víc si přát... Proto jsem se na novou trojku velmi těšil. Design hatchbacku mi připomíná trochu Breru, na fotkách vypadá hůř než v reálu a tak se na tu zajímavě řešenou záď těším, sedan mi pak opět připomíná alfu, konkrétně 156, jedno je jisté, mazdu si s Focusem, Ceedem, i30 apod. prostě nespletete, má svoji tvář a to je plus ať už se líbí nebo ne. Technicky jsem malinko zklamán torzkou vzadu, ale... budu hodnotit až po jízdě, stejně jako motor, řízení, atd. Těším se...

motion
26. listopadu 2018, 10:23
1
Jak jsem dal druhou šanci Mazdě MX-5

Jenom na úvod jsem si všiml, že článek o MX-5 vznikl v 9:11, náhoda?:)

Tady se úplně neshodneme, ale je to tím, že naše preference se rozcházejí a tím i naše volby auta, pro mě je ideál okreska II.třídy někde III. třídy s minimálním provozem, zapadlá někde v koutě republiky, Vysočina, Český les a jeho bavorská strana apod. Jak jsem psal, mám pár veteránů a řízení se nedá srovnat s ničím, kromě Miaty, je totiž krásně analogová na řízení a člověk se baví i v relativně nízkých rychlostech. Nevím, jestli jste už vlastně Miatu ND řídil, ale já 911 997 ano a vůbec nezpochybňuji její kvality, řízení, zvuk, motor jsou naprosto perfektní, přilnavost dokáže vytáhnout špatně upevněné plomby v zubech, ale na těch krásných a zapomenutých (nikoliv rozbitých) okreskách by to moje volba nebyla. Baví mě ta atmosféra 911, v garáži mám jejího "pradědu" z 50. let, ano, nejpomalejší Porsche, tedy VW Brouk, ale byla by to moje volba? Nebyla, minimálně ne v generaci 997, vím přesně proč a finance to nejsou. Ono je to ve finále jedno, je dobře, že spektrum zajímavých aut je pestré a rád ukážu palec nahoru někomu, kdo nejezdí miatou, nicméně momentálně kopu za tenhle tým...

motion
25. listopadu 2018, 21:42
1
Jak jsem dal druhou šanci Mazdě MX-5

No proč ne, za pokus se do ND trochu víc zakoukat to stojí:)

motion
25. listopadu 2018, 19:21
1
Jak jsem dal druhou šanci Mazdě MX-5

Vezmu to postupně:

wdave_t : v zápalu boje jsem to prohodil, ale rozumíme si:)
beastar: 911 není holka moc na hraní na okresce, ale pokud se člověk jmenuje třeba Chris Harris, může se 911 jevit jako objektivně lepší auto:)
krab: Váš test s Miatou, Lotusem a Caterhamem jsem četl a moc jsem mi líbil, problém vidím v dané specifikaci Miaty, co jsi vzpomínám, neměla výborná Recara, ve kterých se sedí níže a mají mnohem lepší oporu pro tělo a taky, a to si nejsem teď jistý, ji chyběly tlumiče Bilstein, kombinace tlumičů Bilstein a Eibach pružin vidím právě jako geniální, auto se zpevní, ale zároveň stále dobře kopíruje povrch a neodskakuje, což vidím v ČR jako důležitý fakt. Z pneu mám stejný pocit, hlavně na mokru musí mít člověk opravdu rychlé ruce při tom krátkém rozvoru, jak to chytí, je to v pohodě a už si jen hraje s plynem a vlastní odvahou. Ale pneu je poměrně snadno řešitelný problém.

Ano, některé HH jsou svým způsobem zábavné, přiletět před zatáčku, odbrzdit si levou (bohužel hodně aut, hlavně koncernových tohle neumožňuje, protože když jdete levou na brzdu, ŘJ Vám vypne plyn), zatížit přední kola, trochu cuknout volantem, váha se přenese a zadek Vám krásně utíká do strany, plyn a auto krásně vytáhnete ze zatáčky ven, neříkám, že to nemůže být zábava, je, ale ta rovnice bývá stejná, se zadokolkou je těch rovnic, když se chcete bavit, více a nemusí to být nutně Miata, proto HH vidím jako skvělá daily auta pro rodinu, zábavu, práci, ale jak to u univerzálních věcí bývá, dělají vše dobře, ale nic perfektně.

A volba Miata 2019, uvidíme, když člověk zkusí pocit z otevřeného auta, už se mu do coupé nechce, ale nebráním se novým výzvám a třeba v budoucnu budu tady obhajovat něco jiného, ale momentálně je pro mě Miata vším, co k řidičskému životu potřebuju a slovy klasika: " Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.":)

motion
25. listopadu 2018, 15:32
3
Jak jsem dal druhou šanci Mazdě MX-5

Bude to skoro rok, kdy jsem si pořizoval nový služebák a jelikož "the answer is always miata", trochu jsem se zbláznil a vzal si tento citát za svůj a hned na začátku musím říct, že to bylo skvělé rozhodnutí! Mám auta rád, opravdu rád, v garáži mám pár veteránů z 60. - 70. let, rukama mi prošlo spousty zajímavých aut, ale můžu Vám říct jedno, Miata mě pohltila od prvního kilometru.
Chápu, že z pohledu levného sportovního auta dává Miata perfektní smysl, ale zkusím napsat pohled majitele modelu ND soft top, kde se cenovka nebezpečně přiblížila hranici 900 tisíc korun, tedy suma, za kterou se dá už vymyslet spousta jiných zajímavých aut? Nebo ne?
Kategorie HH, měl možnost jezdit s Cuprou 280, Megane RS, Astrou OPC, Focusem RS nebo třeba pro mě zajímavým Coltem CZT, kategorie HH má společné pojítko a tím je rychlost, rychlost v každé situaci, dostupná, nekončící, na oslizlé okresce budete trápit majitele mnohem zvučnějších značek. Přirovnal bych to k fast foodu, dokonale plní účel, ale necítím tam žádné extra emoce, je to takové umělé, chybí mi tam něco, co by chytlo člověka za srdce...
Ojeté skutečné sportovní auto: tady je to těžší, jako služebák by například starší 911 nedávala smysl, ale co jako auto na víkend? Pro mě by stále byla a je volba Miata, zkusím Vám vysvětlit ve stručnosti proč. Problém například 911 je, že abych se bavil jako v Miatě, musím jet o hodně hodně rychleji a to sebou nese své úskalí, i základní Carrera 997 dokáže během krátké rovinky upalovat přes 200km/h, o silnějším Mercedesu AMG-GTs ani nemluvím, tam jsem plnej plyn dal asi třikrát za celou projížďku, nejvíc jsem se bavil za volantem R8 V8, byla akorát tak rychlá, zábavná, ale na okresky je už prostě velká, kde se s Miatou prosmýknu, tam s těmito dospělými auty bojuju, pro někoho právě to, může být zajímavé, ale já mám radši když auto chytnu pod krkem a vymáčknu z něj to poslední, co v něm je, to je to, co mě baví, naučit se auto řídit a nespoléhat se na motor, že když podělám zatáčku nevadí, na rovince to doženu...
BRZ, Lotus, Boxster, Caterham: věřím, že tato auta by mě bavila podobně jako Miata, bohužel jsem ještě neměl tu čest se svézt

Pokud jste nabyli dojmu, že v tom lítám, ano, máte pravdu a jediné, co mě momentálně trápí na Miata ND1 je Miata ND2, na jaře se svezu a je mi úplně jasné, jak to dopadne, budu ji muset mít, protože jestli ND 2.0L má nějakou vadu na kráse, tak to není nedostatek výkonu, ale charakter, který není špatný, ale kdokoliv se svezl se slabší 1.5 ví, že nový dvoulitr a teleskopický volant bude přesně to, abych mohl říct, jo, tak teď je to nejlepší auto na světě....

motion
14. června 2018, 20:06
0
Mazda MX-5 dostane facelift, který přinese vyšší výkon

Skvělá zpráva pro všechny krom majitelů současného ND, tak třeba ta reakce na plyn nebude tak dobrá:)

motion
07. června 2018, 11:17
2
Subaru BRZ versus zbytek světa

Předně, díky za parádní test, k plichtě s Miatou, nedávno jsem řešil stejné dilema a v garáži skončila Miata, větší pevnost podvozku se dá elegantně vyřešit v sekci Mazda příslušenství Eibach pružinami, které si v mých očích skvěle rozumí s tlumiči Bilstein, auto je pevnější a stále se s ním dá v pohodě žít a neodskakuje na nerovnostech, ke všemu model 2018 má vylepšené a pocitově tužší řízení, takže není horší o dvě třídy, ale už jenom o jednu:) Větší zábava v každé rychlosti a v reálu rychlejší motor na úkor trochy charakteru na hraně nakonec přiklonil pomyslný jazýček vah na stranu MX-5...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI 2008
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI

2008 rok výroby
426 koní výkon
6 063 ccm objem

Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive 2006
Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive

2006 rok výroby
420 koní výkon
4 163 ccm objem

Ford Expedition 2015 4x4 Limited 2015
Ford Expedition 2015 4x4 Limited

2015 rok výroby
365 koní výkon
3 500 ccm objem

Buick Super Riviera 1950
Buick Super Riviera

1950 rok výroby
130 koní výkon
4 000 ccm objem

Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987 1987
Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987

1987 rok výroby
425 koní výkon
14 600 ccm objem