načítám data...

H_F

JménoFrantisek Celikovsky
BydlištěPraha
Registracepřed 3.7 rok.
Poslední aktivitapřed 16.2 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků264
Pozitivních komentářů u článků29
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

H_F
dnes v 02:35
0
Autíčkář se ptá: Auto s nejlepším interiérem

To uz je navic snesitelne auto i z jineho duvodu
Uz nesedi na platforme sileneho Phaet(=fat)onu, ale na Panamere, takze se i pridavaji veci, jako treba jizdni vlastnosti, a tak)

H_F
14. února 2020, 17:44
0
Jaguar F-Type 2020: V nejlepší formě

Kure
Vadi ti ztrata toho sestivalce, co byl ale vlastne jakoze v8 se zaslepenejma dvouma valcema?
Za me zadna skoda
Naopak mozna se pod kapotu nastehuje cista radova sestka

H_F
10. února 2020, 01:46
0
Střípky z historie Volva: Volvo VCC a sny o alternativní budoucnosti

Radejc si nasad alobal na hlavu, pripadne si s temahle konstruktama bez strasit na parlamentni listy, autoforum a mezi podobny konspiracni lopaty
Pripadne se dovzdelej, napriklad od lidi, co prinasej nejultimatnejsi technologie a vynesli cloveka na mesic (jestli to taky nepovazujes za vymysleny)
https://climate.nasa.gov/

H_F
10. února 2020, 01:41
0
Střípky z historie Volva: Volvo VCC a sny o alternativní budoucnosti

Je to tak
Osobne mam zkusenost, ze dobre postavena radova sestka, kdyz se ji neslape na krk (u tohoto konceptu prave presne tyto vykyvy kompenzuje onen mild-hybrid) nezere temer o nic vic, jak 4valec

H_F
08. února 2020, 16:14
0
Místo Big blocku dostane nový Mustang pod kapotu Mega box

Odkdy je petilitrovy oemivalec big block?

H_F
30. ledna 2020, 02:29
0
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

Pokus chces rychle tezke GT od Toyoty, tak tu mas jak RC-F, tak LC500

Chapu trochu stesk, ze by neco jmenem Supra melo konkurovat o tridu vejs, 4gen. byla on par treba se skylinem GT-R, ale nejsem si jistej, ze by to toyota zvladla postavit za konkurujici cenu (hlavne s ohledem na vette C8 ze stejneho segmentu)

Za me kdyz chtela foukanou radovou sestku, tak platforma zetka je vubec to nejlepsi, co v toyote mohli vybrat, m4 je teda gt, ale neohrabanej otesanek, tzn by to rychlejsi nebylo, za to by to stalo tak 2.5mio

Podle me je hlavne skoda v prekladu ztracenyho skvelyho designu konceptu

Cena v USA je temer akuratni (vzhledem k vette za $60k by mela bejt pod $45k), pak by myslim i s timhle hnusodesignem meli objednavky na vic jak rok dopredu, jenomze to uz by si lezli do zeli opet predrazeny gt86

Takale prodeje jsou v zacatku, treba o to jakonto plati pro toybaru bude zcela mizivej zajem, tak se konecne chytej za nos, a upravej cenu, ostatne z4 s sestihrncem stoji o 300kkc mene
Z4 s b48 stoji i v evrope mio, tak by za par let mohla stat 4hrncova nova supra pod milion
Ale oni radsi nebudou prodavat nic, nez aby to aspon srazili na cenu bmw, co to pro ne vyrabi, holt nekde tu marzi vzit musej

H_F
23. ledna 2020, 00:30
0
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Jednoduse fouknutelny na 210k a 450Nm, tomu uz se da taknejak rict, ze to jede
Bych to bral jako prakticky auto s nizsi spotrebou na bezny presuny z bodu a do bodu b
Brera s zadnou oem motorizaci stejne nejak extra nejede, takze bych to v pripade tohohle otesanka nehrotil, je to spis auto na vzhled

H_F
21. ledna 2020, 01:25
0
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Osobne bych si Breru poridil nejspis s 2.0 jtdm

H_F
13. ledna 2020, 09:54
2
Překvapivě slabé sporťáky

U toho Fiera (jak uz nazev napovida) jsem pred rozkliknutim myslel, ze tou neblahou spolecnou vlastnosti s Ferrari je schopnost samovzniceni

H_F
30. prosince 2019, 19:39
0
Íránskopolský vánoční příběh o rozinkách a kamioňácké soudržnosti

Nevim, je hezký, že se najde tolik lidí ochotných pomoct
Ber to třeba jako formu GoFundMe

Ten týpek se snaží poctivě pracovat, i když zjevně nemá dostatečný prostředky (ono si koupit v Íránu novej tahač je pro místňáka složitější, než si v EU pořídit celou spediční firmu o dvaceti kamionech) na novej tahač, takže jezdí timhle veteránem
Našlo se dost lidí, který mu chtěli přispět na opravu, nakonec jich bylo tolik, že to vydalo na celej náklaďák

S timhle přístupem by tam onehdá v létě ta nesvéprávná chudá česká rodina shnila doteď a pošla hlady

Je ale hezký, když máš víc a nebolí tě se podělit, pomoct chudšímu, obzvlášť když vidíš, že ta pomoc bude tomu člověku (tady tipuju celý velký rodině) k užitku a nepromrhá ji
Tohle je převážně kolegiální pomoc od polských kamioňáků

Ad sankce, viz článek, daf není čistě evropská firma, krom vlastnictví už třeba jen použitý motory...

PS.: s timhle přístupem bys byl asi schopnej i říct ztroskotalejm mimozemšťanům, ať si koukaj pomoct sami, příp. ať se obrátěj na domovskou planetu

H_F
14. prosince 2019, 21:52
0
Ford Focus ST 2.3 Ecoboost: Návrat na výsluní

Ok
Primy srovnani myslim uplne treba neni, ten pocit v tobe bud zustane, nebo ne

H_F
13. prosince 2019, 21:25
0
Ford Focus ST 2.3 Ecoboost: Návrat na výsluní

Kdyz rikas nejlepsi hh na trhu, doufam, zes jel v meganu rs a tajparu
Protoze jinak to jsou dost prazdne a zbytecne vykriky do tmy

H_F
06. prosince 2019, 14:21
2
Land Rover Defender 110 Heritage Edition: Vážně nám bude chybět?

Novy Land Rover Pretender se mi sice libi jako trochu pohlednejsi alternativa serednyho Discovery, kdy sdilej unibody platformu i motory

Ale neporovnaval bych to s pravovernym offroadem na ramu s tuhejma napravama, jako je Jimny

H_F
04. prosince 2019, 00:59
-1
H_F
25. listopadu 2019, 18:33
1
Kam se poděly mé automobilové sny (a vědomosti o nich)?

Sypat dnes z rukavu informace o ferrari roma je totiz cca na urovni, jako kdybys pred ctvrtstoletim sypal informace o mitsubishi 3000gt, nissanu 300zx a jim podobnych, ja je tenkrat taky v maliku nemel, slo to jako nove auto napul mimo me
Jsou to totiz podobne pro sirsi masy dostupna auta s relativne ke zbytku produkce podobnejma vykonama

V dobe, kdy melo ferrari cca 2, max tri modely na pul dekady, aston sotva jeden etc. totiz bylo daleko jednodussi se v tom orientovat
Driv ferrari vypotilo jedno ultimatni auto a vystacilo si s nim jednu dve dekady, to je jako kdybych se te ted zeptal, kolik ma koni a jakou maximalku ma bugatti veyron, porad o tom budes mit poneti

Me osobne krom par soucasnych aut ten zbytek produkce od jisty doby miji, hlavne z doby, kdy kazdodenni skladba aut v praci vypadala takhle, me uz takova konfekce temer nezajima, naopak cimdal vic tihnu ke starsim specifickejm par modelum

H_F
22. listopadu 2019, 01:03
0
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Pravostranky jsou v pohode i u zavor i pri dennim uzivani, dokad nejsi tlusty prase, nebo nemas hemiparezu

H_F
22. listopadu 2019, 01:01
0
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

*R6
Pokud V12, tak tusim late '85 do pulky '89 by mely bejt jeste relativne snesitelny, zas na druhou stranu je to jeden z nejspolehlivejsich dostupnejch dvanactihrncu

Me jaguary lakaj dost, prisel jsem s komentem, ze sem zasrabil s XJC, ted uz jsou uplne mimo cenove, ale XJ mark 1 nebo 2 sou porad sexy jako svine, stejne jako me laka predfaceliftovy xjs v12, ale uz tak mam presne prilis mnoho nedodelanejch kramu, nez si dalsim zabit rok zivota

H_F
22. listopadu 2019, 00:50
0
Nissan testuje na Ringu nástupce 370Z

Nemyslel si spis aktualni VR30DDTT?

H_F
21. listopadu 2019, 03:09
0
Alpine A110 Premiere Edition: Moje drahá Francouzka

Myslimze jeden z nejpovedenejsich malejch sportacku, (nejen) posledni dekady, co se da bez uzardeni uzivat jako daily

Sedi presne uprostred mezi lotusama a caymanem, kdy nabizi kazdodenni pouzitelnost caymanu (a obvzlast na rencek skvele vyvedenej kokpit, za timhle zpracovanim lotus i s o ligu drazsima modelama pokulhava) zaroven ale i musi vahu skoro jako ma treba exige, a podvozkove si tez nezada

Uplne puvodne bych od toho cekal vahu jako ma elise, aby se to co nejvic blizilo puvodni predloze, ale vzhledem k funkcnosti je to porad lehkonohy pirko

Fakt bravo Renaultsportu za takhle sympatickej pocin

Btw. z fotek sem prvne moc nadsenej nebyl, ale nazivo vypada dobre

Asi by tomu trochu vic sedel manual, ale chapu preference kupujicich, a na obe prevodovky ve vyvoji nebylo

Cenove mi to nejdriv prislo mimo, ale kdyz clovek zvazi konkurenci, tak je to naceneny vcelku akuratne
Stejne na tomhle maloseriovym aute z hliniku budou dle me skoro prodelavat, na druhou stranu si diky povedenosti a male produkci dokazu predstavit, ze si cenu ojetiny budou drzet velmi dobre

H_F
15. října 2019, 12:21
0
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

Lehce jeta aktualni generace s dvoulitrem vazi o 400kg vic, nicmene ma snad prvni spolehlivej 4valec od bmw za posledni 2 dekady, kterymu se da navic dost pomoct
Kdyz uz, tak lehce jetej lotus nebo z tezsich svinuch boxster

H_F
15. října 2019, 03:11
0
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

Mno, zaklad evolution top kostuje 930kkc, 30th anniversary pak 970kkc, v cerveny metle 990kc
Celkem raketa na takovy srandaauto

Obvzlast na RF je videt, jak je mx5 uzka, zezadu vypada jak kei car, ne jako sportak, nazivo jeste horsi, jak na obrazkach
To uz i toybaru proti tomu vypada jak muscle car

Se 184 jsem se nevezl, ale nepredpokladam az tak drasticke zlepseni od tupeho predfaceliftu, od 200k se ale uz da mluvit o sportovnosti

Nicmene toho bohda nebude, aby inzenyri z Hiroshimy pokorili 100 koni na litr
Zatim to tedy vypada, ze lepsi casy fakt neprijdou
Obavam se, ze atmosfericky 4valce dobu svy nejvetsi slavy maj uz davno za sebou

V cem bych se kazdopadne shodl s autorem, tak kdyz uz zlo v podobe miaty, tak urcite lehci, levnejsi a
hezci roadster

Osobne bych za cenu rf 184 koukal snad radejc i po sesterskym placatejsim Abarthu, kterymu se da navic motor dost levne prifouknout, plus ma automaticky speru, porad trochu neohrabanej, ale tomu se da pomoct

Kdezto bbr 220 kit na miatu stoji dalsi kilo
Mno, a s timhle a sperou uz se pomalu cenove dostavame do vod vozu, ktere se daji bez uzardeni zovat sportovnimi

Novy Lotus Elise sport 220 se totiz da dneska poridit za 1.2mio

H_F
08. října 2019, 20:30
-1
Land Rover Defender: Nová doba

Hamster
Ano, ram je u offroad auta stale nenahraditelny
Sanozrejme chelsea traktory tim netrpi
Ale v terenu kdyz js tedy rec o terennich vozech se misto kastle krouti jen ram, kastle neni zatizena

Habakuk
Tady mas presny cisla, novej defender se svejma 29000Nm/deg je slusne pozadu, a kdyz rikaj, ze je nejtuzsi landak zatim vyrobenej, tak kecaj, protoxe i starej l32w range ji ma o 10% vyssi
http://youwheel.com/home/2016/06/20/car-body-torsional-rigidity-a-comprehensive-list/

H_F
07. října 2019, 17:20
0
Land Rover Defender: Nová doba

Land Rover Pretender
V podstate je to jen jinak okapotovane Disco

Pevnost kastle to nema buhvijakou, napr. mercedes Sclass ji ma o 30% pevnejsi

I v merglu pochopili, jak se chovat k legendam, takze jejich novy G-wagen ma porad aspon ten ram

H_F
10. září 2019, 17:53
0
Rover 75: Bitva o Británii

Mel sem to podobne
75 se mi nova svou eleganci fakt libila
Jety stary mg s v8 v kombiku sem zvazoval, ale nejak me v pomeru k cene neuhranulo, za ty penize i pred 5 lety, kdyz bylo cenove na dne, mi to za takovy auto prislo moc
Dneska to ma btw ceny vic, jak dvojnasobny
On ten motor nejak extra nejede, ale tremec a lsd tomu celkem zdatne sekunduje
Motoru se da ale i s NA plnenim celkem slusne pomoct, a je skoda, ze nedoslo k vypusteni pripraveny 385k kompresorovy verze, to uz by bylo auto zajimavejsi, jak serednej s type r
Byla by to celkem zajimava vec pro lidi touzici po kombiku s v8 a rozumnym vykonem

H_F
03. září 2019, 14:58
0
Volvo S90 T6 Polestar: Když máte víc, než jen peníze

Vyssi stredni trida/luxusni sedany jsou auta s jednim z nejvetsich propadu hodnoty
Mel jsem jetou S80, nova stala 1.9mio, ja ji kupoval necelych pet let starou za 180kkc

H_F
01. září 2019, 15:52
0
Mercedes SL600: Ideál úspěšného muže

Mno, azaz obly bylo prvni padesatkovy SL, pokracovat v techle oblinach by bylo nemoderni, kdezto mercedes v dobe vyvoje pagody patril mezi vubec nejlepsi nejprogresivnejsi konstruktery stavejici nejlepsi sportovni vozy (pagoda je teda spis geteckovej roadster, nez sportak, ale i tak..)
V dobe, kdy se w113 nejvic prodavala, prave uz zacly bejt moderni jednoduchy hranaty tvary, takze pagoda predznamenala a sla s dobou
A fadni mi teda neprijde ani omylem
Cisty linky, cista mercedesi esence a naprosto vyvazeny proporce (obvzlast vuci nastupci)
Mezi top5 roadsteru pro me patri prave i maximalne zakulacena ac cobra, ale za pagodou se otocim uplne stejne, nazivo je krasna

H_F
31. srpna 2019, 21:11
0
Mercedes SL600: Ideál úspěšného muže

V12 je sice pekna vec, ale v8 neni o nic pomalejsi, xato daleko levnejsi na provoz
Kdyz pominu amg, brabuse a podobne, tak za me bych bral SL500

H_F
30. srpna 2019, 18:28
1
Mercedes SL600: Ideál úspěšného muže

Zehlicka je cool, zosobnuje ducha mercedesu z prelomu 80/90. let

Osobne ale neuveritelne uchcavam ze zmineny w113, za me jeden z peti nejhezcich roadsteru kdy vyrobenych
Nejdestilovanejsi mercedesovitost

H_F
12. srpna 2019, 03:23
2
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Neke! Videls i pod kapotu?
Cumim, protoze v civilni podobe v evrope byly vypusteny jen dva kusy, nez to zase automobilka stahla zpatky, udajne ofiko prodanej nebyl ani jeden kus, cela tahle sarada probehla jen naoko, aby bmw protlacilo m3 gtr s p60b40 do zavodu, napr. v usa to auto bylo jen vystaveny na par hodin v salonu

Tenkrat se kvuli tomuhle chovani vychcanku z bmw prekopavala pravidla zavodu, na vyrobenejch min 100ks etc, protoze m3 gtr byla v podstate jen prototyp, akorat to bmw protlacila tehdejsima pravidlama

Skoda ale, ze se p60b40 v nicem pak uz neukazal

H_F
12. srpna 2019, 02:12
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Vzdyt celou group b zakazali kvuli neuriditelny 900kg 500k (kratkodobe az 650k) svini, jako byla delta s4, kterou pilotoval krapet jinsi ridic


Dnesni, vyrazne tezsi wrc nemaj ani 400k, a nevim, jestli si je beznej smrtelnik dovoli oznacit za slaby

Z road legal 4kol koupitelnych v autosalonu s vykonem pod 500k by treba takovejhle mazlik asi uplne slabej taky neprisel drtivy vetsine

H_F
12. srpna 2019, 01:26
0
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

To zalezi, v jakym stavu to bude
Pokud to bude vylitana vrana se zanedbanym servisem, tak cenu auta do toho v klidu utopis, standardni e46 s sestihrncem krom extra opecovanejch kusu tech par desitek kkc na servisu, aby byly tiptop, bezne smlsnou

H_F
12. srpna 2019, 01:22
1
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

M3 urcite neni vrchol e92, ale e46 CSL, tesne nasledovana e30 m3 sport evo

H_F
05. srpna 2019, 16:54
0
Rekordman z Nürburgringu jde do prodeje s ambiciozní cenovkou

I kdyz je megane z kategorie vetsich fwd hothatchu muj nejoblibenejsi, tak musim konstatovat, ze se chlapci z rencku s timto kusem moc nepochlapili
Po precteni titulku jsem si rikal, ze by si mohli rict tak o 1.3m.. 2.1m je fakt masakr i na sberatelskou zalezitost

Seriovej TypeR za min jak polovinu zajede temer stejnej cas, asi by mu stacilo jen vyhodit zadni sesle a par drobnosti, aby dal totoznej
S mnozstvim uprav, se kteryma prisli v renaultsportu by tak myslim zvladl atakovat cas pod 7:35

Mno, a jak bylo zmineno v clanku, vette, camaro nebo giulia za stejnou cenovku si s timhle renckem vytrou zadek uplne

H_F
29. července 2019, 20:59
0
Průvodce sportovními vozy do půl milionu aneb proč si všichni vybírají to samé?

I kdyz to neni muj salek caje, tak do pulmice tam chybi jednoznacne subaru
Jednak toybaru je vyhledavanej sportak, i kdyz krom prostoru v jizdnim projevu zaostava jak za speedsterem, tak za s2k
No a protoze lhd lancer evo pod pulmic clovek nekoupi, tak nejake STI by mohlo zastavat pozici 4kolek
Porad sou oba tyhle skopky lepsi, jak zetko od hnisanu

H_F
23. července 2019, 13:51
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Fandatik
C6 je sice hodne analogovy auto, a urcitym projevem ma k muscle carum bliz, nez ke gt-r, v prvy je totiz daleko vic ridicstejsi, jak digihra gt-r

Casama na okruhu si s gt-r takova c6 zr1 fakt v nicem nezada, postrada sice sofistikovane pocitacem rizene vektorovani pohonu na vsechna 4kola, zato ma o dveste kilo min a sto koni vic, famozni podvozek, a brzdy na zadku, jako ma enzo vepredu a brzdama vepredu shodnejma s okruhovy enzem fxx)
Na nekterych tratich klidne geteeru nalozi

No a takova c7 zr1 natre drazsi gt-r nismo uplne kdekoliv (coz vetsinou zvlada i jeste levnejsi c7 z06)

H_F
21. července 2019, 21:02
-2
Ferrari s pohonem předních kol: Co nás ještě čeká?

f40 jak jiny? co 288gto evo, kteryho je f40 akorat zdechla pomala kopie?

jak muze bejt f50 tvoje nejoblibenejsi efko tez nechapu, za me je jedno z nejhnusnejsich a na to, co ma predstavovat, taky hodne technicky nepovedeny, sestupna tendence produkce ferrari v tenhle dobe byla na vrcholu

dale se s enzem chlapci tez moc nevyprsili, o rad pomalejsi, nez 20let stary porsche, v primce i zatackach pomalejsi, nez deset let starej mclaren

laferrari je pekny, ale opet, desetkrat levnejsi viper zajizdi stejne rychly casy
aspon ale uz se jedna o pekny auto proti predchudcum

jo a sf90 pekny je urcite, ale nelze ho brat jako auto z podobne linie, rozhodne se nejedna o zadneho nastupce laferrari, nepatri mezi zminenou drahou linii, ktera btw. zacala uz vozama s oznacenim GTO

H_F
19. července 2019, 18:10
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

petivalec z volva ve focusu st se da upravit na celkem dobrej vykon, porad ale zbyde trochu nahovno obezni predokola

k reze, jako dobry, ale dvoulitry ej20, a idealne jeste starsi lehci generace, nez zabi xicht
2.5ky maj problem nechcipnout samy o sobe, natoz kdyz je nejak vic upravujes

osobne bych se ale na wrx vysral a kdyz uz bych chtel turbo cryrkolu, tak bych si dovezl pravostranny sti
https://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-impreza-wrx-sti/273922407534?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D20131003132420%26meid%3Dedc9ca5711d042cfb21c83205a30e12c%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D12%26mehot%3Dpp%26sd%3D202728132534%26itm%3D273922407534%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100005.m1851

nebo jeste lepe, rovnou lancer evo, do 200k se daj posledni vejskraby, ceny eviku porad rostou (vyhoda do budoucna), za priplatek par desitek kkc se dostanes i na generace 5-8
https://www.lancerregister.com/showthread.php?s=f780e1f6bae9f44c22ebae612e94647a&t=582105

jestli chces hlavne sypat, tak vem to nejlehci auto, jako prave zmineny clio

jinak moje volba do 200k by byla v clanku zahozena type r
pod 200kkc je na vyber i v cr, jak 7g, tak 8g
https://www.sportovnivozy.cz/112296-honda-civic-type-r-fn2-eu-praha
8g je naprosto v klidu pouzitelna jako daily
osobne je mi ale o dost sympatictejsi 7g, at uz kvuli vyrazne nizsi vaze, tak kvuli lepsimu podvozku, tez vyuzitelna jako daily
proti zabozroutskejm pekacum to ma navic jeste vyhody za a) nesere se to
za b) je k nim dost aftermarket dilu, a K20 v NA modu se da bez extremnich investic upravit pres 240koni

nebo koupit uz neco poupravenyho
i kdyz mam osobne radsi tez zadokoly, tohle je za me jedna z nejlepsich nejzabavnejsich predokol, vaha pod tunu, lichobezniky, s upravou pres 250k svorem a dobrym podvozkem ti to bude delat rohlik na xichte permanentne
https://www.sportovnivozy.cz/111642-honda-civic-16-turbo-hodonin

resp. opet z pravostrannejch, tez ceny rostou, ale porad jeste za 200k sezenes hondu s2000, coz je hodne zabavna 240k zadokolka se svorem

H_F
19. července 2019, 14:29
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

me se to teda na vette nelibi, meli to pojmenovat jinak, kdyz 7 generaci po skoro sedm dekad od padesatejch let byly dycky koncepce FMR

navic je to prave generickej design, to uz i ta nsx je nezamenitelna honda, na tohle placnout badge jiny automobilky, tak to clovek ani nepozna

prekvapiva je ale kazdopadne cena, jestli to porad bude tech $60k za zakladni verzi, tak je to sakra hodne muziky za malo penez

bez strechy resp. v jiny barve to ale z boku nevypada uplne zle

H_F
21. června 2019, 21:39
2
Jak Chrysler zachránil zábavu pro další generace

V unosu aut figuruje moje oblibena Isdera, ze ktery sem sral cihly uz jako malej smrad

H_F
13. června 2019, 23:04
0
Ford Tourneo Custom: Vysoká očekávání

Nechapu, ze je vubec na zacatku zminka o nejake nejlepsi dodavce na trhu, i kdyz uprostred je zmineny napriklad v-class a v zaveru se na tuto otazku ani neodpovida
Tranzit vzdycky byl urvanej reznouci krap, a ani dnes tomu jinak

H_F
31. května 2019, 20:38
0
Hodně prostoru za málo peněz

Opravdu rostorne auto na malem pudorysu s dobrym vyhledem a parkovanim za 150
Multivan t4 111kw
Karavela t5 1.9
Viano 2.2cdi
Myslimze c4 picaso, stejne jakobdvojkova galaxie (ci smax) se napohodu daj

H_F
26. května 2019, 21:03
0
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

Me teda obasolutne neurazi, ze v jiz leta zavedenem predhaneni o nejrychlejsi HH/predokolu rencek vsem zas na chvili utrel nos nejen hothatchum, fandim jim, prestoze cela tato kategorie jde mimo me

Nakonec kategorie jsou zavedene temer v kazdem zavodnim zapoleni, napr. v time attacku na japonske tsukube tez mate kategorii predokolek

H_F
06. května 2019, 12:30
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

V anglii nebo prinejhorsim nemecku se to necha

H_F
06. května 2019, 11:26
0
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Boxstery zatim stojej podobne, 987 3.2 S se porad mota cenove okolo s2000
Ac mam porsche rad a taky sem o nem premejslel, tak ja bych proste primarne nepresel ten vzhled

Plus to ma vyssi servisni naklady i nizsi spolehlivost
Plus s2k je mnohem otevrenejsi vuci upravam jak na podvozku, tak na motoru

Evlo, no teda za me musim rict, ze podvozkove se s2000 k miate fakt prirovnat moc neda
S boxterem si nezada ani co se pohodli tyce
Krom lichobezniku ma v zakladu dost luxusni tlumice s externi expanzkou od Showy, takze vymena treba za bilsteiny b14 za 30kkc je skoro downgrade, kdezto z miaty udela o tridu lepsi auto (vc pohodli jizdy)
U s2k se vyplati menit seriovej podvozek az za sadu od Ohlinse za 70kkc
Jednu dobu sem jezdil do a z prace pres 170 retarderu prave s s2k a to auto se s tim krasne popralo, dokonce i lip, nez evo urceny prave na rozkopany silnice, i lip nez beznej pohodlnej sedan.. Akorat naky novy mergly a bava s radarem a superrychlou upravou podvozku se s tim umej poprat lip
Nerikam, ze je to nejpohodlnejsi auto, to hlavne kvuli hluku neni, ale podvozek ma fakt prijemne pohodlnej, neni to kostitras

H_F
06. května 2019, 10:44
1
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Automobiovych snu mam tri prdele, ale jeden z detstvi uz z doby listovani osumdesatkovym katalogem mam a je to AC Cobra, kterou si presne po splneni desetiletky hodlam postavit

H_F
06. května 2019, 10:26
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Tak pokud touzis zrovna po silver shadow, tak tech je jaxracek a kolem 200kkc se da koupit uz peknej kus s volantem na spravne strane)

H_F
03. května 2019, 21:01
0
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Frantisek Caslavsky S2k se nejlip nakupuje pres ebay.co.uk a hlavne marketplace, stejne jako ostatni zabavny japonci typu lancer evo apod.
Pouzitelna rhd s2000 se ooravdu kolem tech 150kkc i dnes da stale sehnat

Beatstar Pro s2k neziju, ta je ted znacne odlozena..
Kdyz uz, tak sypu nemaly penize do uplne jinyho srotu, jeden ma hvezdu na kapote a druhej je cistokrevnej anglicak

H_F
29. dubna 2019, 23:50
0
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Frantisek, ano, vim o vicero pouzitelnych rhd s2k v cenovem limitu, klidne si naklusej

H_F
27. dubna 2019, 21:08
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Vavris - S2000 v prumernym stavu je naprosto bez problemu vyuzitelna jako daily i pres svuj vek, nijak se nesere a krom castejch vymen oleje zadnej specialni servis nepotrebuje, fakt na udrzbu stoji pakatel
navic si na cokoliv "vydela" vzrustem hodnoty i pres uzivani, kdezto ncfl, jak uz to u miat bejva, za par let bude bezcennej kus plechu kolem kila
Jako ncfl je ok auto, ale v dobe porizeni sis mohl s2k koupit a typuju, ze aspon dle tvejch clanku bysis chrochtal jeste mnohem spis

Krab - me treba tenhle kus za 400kkc prijde uplne v pohode, ja koupil olezlejsi kus a provozoval to jako daily 2 roky se servisnima nakladama i pres drahej olej, pokupni vymenu hrebenu rizeni plus strechy za moher pod 1kc/km

https://m.mobile.de/auto-inserat/honda-s-2000-kupplung-neu-tüv-07-2020-münchen/275293865.html?ref=srp

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Pontiac Fiero V6 1986
Pontiac Fiero V6

1986 rok výroby
120 koní výkon
3 100 ccm objem

Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR 1968
Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR

1968 rok výroby
270 koní výkon
6 400 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě 1967
Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě

1967 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang SHELBY GT350 ORIG./MAN/ V ČR! 1968
Ford Mustang SHELBY GT350 ORIG./MAN/ V ČR!

1968 rok výroby
270 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Puma 1.7VCT 2001
Ford Puma 1.7VCT

2001 rok výroby
123 koní výkon
1 700 ccm objem