načítám data...

H_F

JménoFrantisek Celikovsky
BydlištěPraha
Registracepřed 2.9 rok.
Poslední aktivitapřed 19.2 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků229
Pozitivních komentářů u článků23
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

H_F
předevčírem v 21:02
-1
Ferrari s pohonem předních kol: Co nás ještě čeká?

f40 jak jiny? co 288gto evo, kteryho je f40 akorat zdechla pomala kopie?

jak muze bejt f50 tvoje nejoblibenejsi efko tez nechapu, za me je jedno z nejhnusnejsich a na to, co ma predstavovat, taky hodne technicky nepovedeny, sestupna tendence produkce ferrari v tenhle dobe byla na vrcholu

dale se s enzem chlapci tez moc nevyprsili, o rad pomalejsi, nez 20let stary porsche, v primce i zatackach pomalejsi, nez deset let starej mclaren

laferrari je pekny, ale opet, desetkrat levnejsi viper zajizdi stejne rychly casy
aspon ale uz se jedna o pekny auto proti predchudcum

jo a sf90 pekny je urcite, ale nelze ho brat jako auto z podobne linie, rozhodne se nejedna o zadneho nastupce laferrari, nepatri mezi zminenou drahou linii, ktera btw. zacala uz vozama s oznacenim GTO

H_F
19. července 2019, 18:10
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

petivalec z volva ve focusu st se da upravit na celkem dobrej vykon, porad ale zbyde trochu nahovno obezni predokola

k reze, jako dobry, ale dvoulitry ej20, a idealne jeste starsi lehci generace, nez zabi xicht
2.5ky maj problem nechcipnout samy o sobe, natoz kdyz je nejak vic upravujes

osobne bych se ale na wrx vysral a kdyz uz bych chtel turbo cryrkolu, tak bych si dovezl pravostranny sti
https://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-impreza-wrx-sti/273922407534?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D20131003132420%26meid%3Dedc9ca5711d042cfb21c83205a30e12c%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D12%26mehot%3Dpp%26sd%3D202728132534%26itm%3D273922407534%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100005.m1851

nebo jeste lepe, rovnou lancer evo, do 200k se daj posledni vejskraby, ceny eviku porad rostou (vyhoda do budoucna), za priplatek par desitek kkc se dostanes i na generace 5-8
https://www.lancerregister.com/showthread.php?s=f780e1f6bae9f44c22ebae612e94647a&t=582105

jestli chces hlavne sypat, tak vem to nejlehci auto, jako prave zmineny clio

jinak moje volba do 200k by byla v clanku zahozena type r
pod 200kkc je na vyber i v cr, jak 7g, tak 8g
https://www.sportovnivozy.cz/112296-honda-civic-type-r-fn2-eu-praha
8g je naprosto v klidu pouzitelna jako daily
osobne je mi ale o dost sympatictejsi 7g, at uz kvuli vyrazne nizsi vaze, tak kvuli lepsimu podvozku, tez vyuzitelna jako daily
proti zabozroutskejm pekacum to ma navic jeste vyhody za a) nesere se to
za b) je k nim dost aftermarket dilu, a K20 v NA modu se da bez extremnich investic upravit pres 240koni

nebo koupit uz neco poupravenyho
i kdyz mam osobne radsi tez zadokoly, tohle je za me jedna z nejlepsich nejzabavnejsich predokol, vaha pod tunu, lichobezniky, s upravou pres 250k svorem a dobrym podvozkem ti to bude delat rohlik na xichte permanentne
https://www.sportovnivozy.cz/111642-honda-civic-16-turbo-hodonin

resp. opet z pravostrannejch, tez ceny rostou, ale porad jeste za 200k sezenes hondu s2000, coz je hodne zabavna 240k zadokolka se svorem

H_F
19. července 2019, 14:29
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

me se to teda na vette nelibi, meli to pojmenovat jinak, kdyz 7 generaci po skoro sedm dekad od padesatejch let byly dycky koncepce FMR

navic je to prave generickej design, to uz i ta nsx je nezamenitelna honda, na tohle placnout badge jiny automobilky, tak to clovek ani nepozna

prekvapiva je ale kazdopadne cena, jestli to porad bude tech $60k za zakladni verzi, tak je to sakra hodne muziky za malo penez

bez strechy resp. v jiny barve to ale z boku nevypada uplne zle

H_F
21. června 2019, 21:39
2
Jak Chrysler zachránil zábavu pro další generace

V unosu aut figuruje moje oblibena Isdera, ze ktery sem sral cihly uz jako malej smrad

H_F
13. června 2019, 23:04
0
Ford Tourneo Custom: Vysoká očekávání

Nechapu, ze je vubec na zacatku zminka o nejake nejlepsi dodavce na trhu, i kdyz uprostred je zmineny napriklad v-class a v zaveru se na tuto otazku ani neodpovida
Tranzit vzdycky byl urvanej reznouci krap, a ani dnes tomu jinak

H_F
31. května 2019, 20:38
0
Hodně prostoru za málo peněz

Opravdu rostorne auto na malem pudorysu s dobrym vyhledem a parkovanim za 150
Multivan t4 111kw
Karavela t5 1.9
Viano 2.2cdi
Myslimze c4 picaso, stejne jakobdvojkova galaxie (ci smax) se napohodu daj

H_F
26. května 2019, 21:03
0
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

Me teda obasolutne neurazi, ze v jiz leta zavedenem predhaneni o nejrychlejsi HH/predokolu rencek vsem zas na chvili utrel nos nejen hothatchum, fandim jim, prestoze cela tato kategorie jde mimo me

Nakonec kategorie jsou zavedene temer v kazdem zavodnim zapoleni, napr. v time attacku na japonske tsukube tez mate kategorii predokolek

H_F
06. května 2019, 12:30
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

V anglii nebo prinejhorsim nemecku se to necha

H_F
06. května 2019, 11:26
0
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Boxstery zatim stojej podobne, 987 3.2 S se porad mota cenove okolo s2000
Ac mam porsche rad a taky sem o nem premejslel, tak ja bych proste primarne nepresel ten vzhled

Plus to ma vyssi servisni naklady i nizsi spolehlivost
Plus s2k je mnohem otevrenejsi vuci upravam jak na podvozku, tak na motoru

Evlo, no teda za me musim rict, ze podvozkove se s2000 k miate fakt prirovnat moc neda
S boxterem si nezada ani co se pohodli tyce
Krom lichobezniku ma v zakladu dost luxusni tlumice s externi expanzkou od Showy, takze vymena treba za bilsteiny b14 za 30kkc je skoro downgrade, kdezto z miaty udela o tridu lepsi auto (vc pohodli jizdy)
U s2k se vyplati menit seriovej podvozek az za sadu od Ohlinse za 70kkc
Jednu dobu sem jezdil do a z prace pres 170 retarderu prave s s2k a to auto se s tim krasne popralo, dokonce i lip, nez evo urceny prave na rozkopany silnice, i lip nez beznej pohodlnej sedan.. Akorat naky novy mergly a bava s radarem a superrychlou upravou podvozku se s tim umej poprat lip
Nerikam, ze je to nejpohodlnejsi auto, to hlavne kvuli hluku neni, ale podvozek ma fakt prijemne pohodlnej, neni to kostitras

H_F
06. května 2019, 10:44
1
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Automobiovych snu mam tri prdele, ale jeden z detstvi uz z doby listovani osumdesatkovym katalogem mam a je to AC Cobra, kterou si presne po splneni desetiletky hodlam postavit

H_F
06. května 2019, 10:26
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Tak pokud touzis zrovna po silver shadow, tak tech je jaxracek a kolem 200kkc se da koupit uz peknej kus s volantem na spravne strane)

H_F
03. května 2019, 21:01
0
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Frantisek Caslavsky S2k se nejlip nakupuje pres ebay.co.uk a hlavne marketplace, stejne jako ostatni zabavny japonci typu lancer evo apod.
Pouzitelna rhd s2000 se ooravdu kolem tech 150kkc i dnes da stale sehnat

Beatstar Pro s2k neziju, ta je ted znacne odlozena..
Kdyz uz, tak sypu nemaly penize do uplne jinyho srotu, jeden ma hvezdu na kapote a druhej je cistokrevnej anglicak

H_F
29. dubna 2019, 23:50
0
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Frantisek, ano, vim o vicero pouzitelnych rhd s2k v cenovem limitu, klidne si naklusej

H_F
27. dubna 2019, 21:08
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Vavris - S2000 v prumernym stavu je naprosto bez problemu vyuzitelna jako daily i pres svuj vek, nijak se nesere a krom castejch vymen oleje zadnej specialni servis nepotrebuje, fakt na udrzbu stoji pakatel
navic si na cokoliv "vydela" vzrustem hodnoty i pres uzivani, kdezto ncfl, jak uz to u miat bejva, za par let bude bezcennej kus plechu kolem kila
Jako ncfl je ok auto, ale v dobe porizeni sis mohl s2k koupit a typuju, ze aspon dle tvejch clanku bysis chrochtal jeste mnohem spis

Krab - me treba tenhle kus za 400kkc prijde uplne v pohode, ja koupil olezlejsi kus a provozoval to jako daily 2 roky se servisnima nakladama i pres drahej olej, pokupni vymenu hrebenu rizeni plus strechy za moher pod 1kc/km

https://m.mobile.de/auto-inserat/honda-s-2000-kupplung-neu-tüv-07-2020-münchen/275293865.html?ref=srp

H_F
24. dubna 2019, 21:55
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Vavris se vicemene priznal, ze nakupem ncfl podobej pozadavek posral, v tomhle budgetu jednoduse nic lepsiho neni, a to ani jako daily

H_F
21. dubna 2019, 16:49
-2
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Proc ne rovnou auto z uvodni foto clanku?
RHD honda S2000, skvele daily, extremni spolehlivost a nizke provozni naklady, zabava za volantem, vzrustajici hodnota

H_F
04. dubna 2019, 17:16
0
S Hyundai i30N fastback v Sosnové: Ještě o kousek lepší

Krom toho, ze na takovou kravu super jezdi, mi teda panamera fkombiku prijde dost sexy a jako idealni rodinny povoz pro ty, co si to muzou dovolit

H_F
09. března 2019, 14:01
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Prej s2000 z dvoulitru umela 200k
Tohle cislo z dvoulitru vykrese kdejaky neknuba
S2k umela z dvoulitru koni 240 (250k verze urcena pro japonsky trh), a to pred 20 lety

Toybaru melo mit koni aspon 260
i kdyz by tam porad byla jakasi lenost v nizkych a strednich otackach, a predjel by vas porad kazdy hothatch, tak by clovek u omezovace aspon mel pocit, ze ridi malej sportak, ne ze splachl milion za podmotorovanou tupou chuderku

Jenomze ani v toyote uz motorari nakej patek nedelaj (variace na 2jz uz se nedockame) a v subaru nikdy ani zadny nedelali, jejich jedinej motor, co za neco stal bylo ej20, ale ten neplatil za top ve svy tride
Udelat dobrou maoobjemovou atmosferu je ale narocnejsi, nez turbomotor, a nakonec dnes to neumi ani ta honda, zustalo jen par poslednich kovboju

Osobne, i kdyz mam rad co nejmensi/nejlehci sportovni auta, tak kolem milionu by v mem pripade byla jasna volba camaro V8

H_F
09. března 2019, 13:31
1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Marne premyslim, jestli se aktualne prodava hnusnejsi sportovni auto
Takova skoda, z konceptu jsem byl naprosto odvarenej, jenomze misto nadherny siroky placky z toho udelali parodii, ktera vypada spis jako variace na prvni hovnai coupe

H_F
02. prosince 2018, 02:01
0
Nový Range Rover Evoque se představuje! Co přínáší?

Kdyz dnes treba mini nebo lambo vyrabi suv, dockame se v budoucnu, ze range vude vyrabet miniauto, nebo nejaky placaty supersport?

H_F
02. prosince 2018, 01:45
0
Volkswagen Multivan HighLine 2.0 TDI DSG: Kdy se můžu nastěhovat?

No tezko hledat lepsi minidomecek na kolech..
Doporucuji zapujcku v-class marco polo
Tomu se totiz neda vytknout ani klasicka bolistka vw - pracurackej podvozek

H_F
02. prosince 2018, 01:42
0
Volkswagen Multivan HighLine 2.0 TDI DSG: Kdy se můžu nastěhovat?

Ta delsi verze se vetsinou jako multivan nedela, s timhle se parkuje a jezdi po mests diky krabicovosti a prehledu lepe, jak s beznym osobakem, je to kratsi, nez passat

H_F
13. listopadu 2018, 21:30
0
Nové Porsche 911 se při testování ukazuje ze všech stran

Veneno se specialum LMP1 neblizi ani omylem

A LMP2 jsou bezne supersporty, napriklad ford gt nebo ferrari 488

H_F
07. října 2018, 14:05
0
Infiniti Project Black S: Hybridní supersport využívá technologie z Formule 1

podle me chybne hodnoty
u takhle vykonneho obvzlaste elektroauta by i pri te vaze melo byt zrychleni kolem 3.5s
podle me je to udaj 0-100mil/h tzn 0-160km/h

H_F
17. září 2018, 18:21
3
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Mám na prodej za 100kkc naloženou nezrezlou 328i v manuálu na podvozku bilstein b14, prvotní servis netreba
Akorát teda na zimní provoz by mi ji bylo lito

Za mě nezazněl Accord, kterej je určitě lepší předokola, a mnohem spolehlivější a s 2.4 agilnejsi auto, než zmíněnej xedos

H_F
04. září 2018, 23:11
0
MAN TGE 2.0 TDI: Velká dodávka nebo malý náklaďák?

Prisel jsem s komentarem ohledne dobreho 3l v6 u mercedesu, ale koukam, ze uz ho nekdo zminil
1.1mio za auto se zakladni motorizaci v holobytu bez klimosky, bez niceho.. no nevim
Ale jsme u vw

Ad.vyvoj, vw se diky mercedesu konecne naucil aspon trochu delat velky dodavky
kdyz clovek porovna napriklad vnitrni zebrovani tohohle mana s predchozim sprinterem, tak najde nezamenitelnou podobu
Ze srandy bych se podival na podvozek u zadokole verze mana a tusim, ze ho obslehli natuty jakbysmet, protoze ve vw nejsou schopni vyvinout aspon trochu nadprumerny auto
Asi schvalne zajedu s minulou generaci sprintaka do manu a skoro bych tipoval, ze nebude jezdit lip, jak vyvojove o generaci tzn.12let starsi sprinter
V r. 2018 a v teto cenove bych cekal v premiove dodavce premiove odhlucneni, kdyz uz ty jejich keply pod kapotou maj tak traktorovej projev
Nonic, dik za test
Jedine, co me hloda na sprinterech, je ta koroze, obavam se, ze i novej model bude zas pojizndna hniloba, ale asi nejak musej udrzovat prodeje

H_F
08. srpna 2018, 15:49
0
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI: Zasloužená hvězda

crafter byl do uvedeni sprintera kral
neco se z te spoluprace ve vw od mercedesa o velkych dodavkach naucili
nicmene novy sprinter je opet lepsi
plus sprinter byva casteji v zadokole a clovek si ho muze poridit na tahani tezkych veci i se sestivalcem, crafter nema dost silny motor pro tyto pripady

H_F
01. srpna 2018, 08:54
0
Enzo Ferrari: Poslední hypersport pro petrolheady?

to neni o tom, jestli mi neco provedl majitel ferrari
ja ferrari mam rad
ale enzo, potazmo ani f50, v podstate ani laferrari nebude jednim z nich

pokud by hypersport nemel byt pouzitelny jako daily car, tak muzes vzit jakekoliv dnesni LMP1, protoze to je drahe, jede to kurva rychle a vznikne jen omezeny pocet kusu a neni to pouzitelne v dennim provozu
tahle tvoje definice je ale v zakladu uplne vedle zejo
laferrari, stejne jako porsche 918, stejne jako mclaren p1 jsou pouzitelny jako daily,
takze zde mame hypersporty uz z dob sakra, jako mercedes gullwing, lambo miura, ferrari 250gto a dalsi
oh wait, jim se rika supersporty
stejne jako f40 je... wait for it... supersport

takze hamster v tomhle pise uplne z cesty

nemam rad nekriticke obdivovatele ferrari, protoze jsou jina lepsi auta, ferrari nevyprodukovalo od dob 288gto evo zadne auto, ktere by nemelo na okruhu jasneho premozitele, takze muj respekt k ferrari jakozto sportovnim vozum se odviji od tohoto faktu

protoze nemam, narozdil od jinych, rude klapky na ocich
az ferrari udela produkcni vozidlo jako napriklad ford gt, ktere se na lemans nebo nekde umisti, tak smeknu
nebo alespon neco, co na okruzich nedostane zle nabanceno od xkrat levnejsich aut.. nejrychlejsi kdy vyprodukovane silnicni ferrari dostane na okruhu pres prsty od produckniho auta za 3mega (viper acr) nebo porsche 911 (gt2 rs) za 7mio.. takze asi nekde soudruzi z maranella delaji chybu, ni?

kdysi jsme tu debatu uz s hamsterem meli, kdy jsem v klidu flusal na laferrari, ze hypersport by mel zaslapat vse do zeme, a dokud se nepostavi hypersport, ktery alespon dotahne casy, ktere zvlada porsche 962, tak se tem ubohejm vytvorum budu smat

H_F
31. července 2018, 17:24
0
Enzo Ferrari: Poslední hypersport pro petrolheady?

jestli se dnes v kategorii hypersport pohybuji pouze tri hraci, co je pak bugatti veyron?
gigasport?
co takove pagani, koenigsegg etc.?

kdyz uz, tak prvnim hyporsportem od ferrari byla 250 testarossa
enzo je proti ni ve sve dobe totalni sracka, jinak to nelze nazvat

enzu totiz zle nalozi soudobe supersporty, jako ultima gtr, viper acr, dokonce i o dvacet let starsi porsche 962 ten kram vyskoli, ze si to za klobouk neda

posledni ceneny ferrari je samozrejme f40, coz je jen hodne osekana verze od 288 gto evoluzione, a vsechny nasledovnici jsou upadajici ausus
mimochodem f40 neni hypersport, ale supersport

trapnosti jako laferrari, pokud se tomu vubec podari dojet do cile, tak stejne kouka na zada takovym relativne obycejnym vozum, jako je produkcni 911ka

ferrari je takovou obdobou divize M mezi supersporty
prehypovana zalezitost, kdy konkurence umi delat lepsi veci i rychlejsi vozy za zlomek ceny
dnes i relativne obycejne lambo s cenovkou pod 10mio zaslape na okruhu nejrychlejsi produkcni ferrari
cimto? chlapcum z fiatu v maranellu se od umrti zapsklyho dedka nejak moc s produkcnimi vozy na okruzich nedari

H_F
18. července 2018, 11:42
1
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

super serazene priority

accord, ac zasyflena predokola, je strop, krom 159 marne premyslim, ktere auto ma tak sofistikovany podvozek, mondeo ani sestka to neni
narozdil od 159 ma navic litinova ramena lichobezniku, takze staci dat polyurethany a podvozek je tez nesmrtelny

mozna bych jeste okrajem zminil mazdu 6, kdyby byl nejaky pekny kousek za dobrou cenu, ale tam chybi onen privlastek premiovost, a jak uz to tak u mazd byva v pomeru k honde, nenajde v ni clovek uspokojivy motor, 2.5l skyactiv jede pocitove hur, nez 2.4vtec.. a celkove mazda 6 z roku 2018 jednoduse nedosahuje kvalit o deset let starsiho accordu, podvozkem pocinaje, interierem konce

pokud bych cilil na spotrebu, osobne bych z italie zminil alfu 159, napriklad naftova 1.9 je extremne spolehlivy motor, navic auto je krasne, jedno z vubec nejbezpecnejsich ve stredni tride, a ma lepsi podvozek, nez soudobe bmw 3 (zas si clovek priplati na ceskych tankodromech za servis podvozku, ale dle me to je zcela zasadni faktor auta)
za 150k je krasny kousek a jeste dost zbyde na opravy

pokud by naopak clovek spotrebu neresil, jeste bych navrhl subaru legacy spec B v plne polni s mcintosh audio a tak.. v pravostrannem provedeni s bohuzel nedostupnym foukanym dvoulitrem, ale ke klidnemu sedanu ten trilitrovy sestivalec celkem sedne

H_F
28. června 2018, 22:40
0
Metalex: Zlaté české ručičky

a zrovna ja bych si to pleveleni velice rad precetl i zde

H_F
06. června 2018, 11:46
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

zrovna z tveho pera mi trochu chybi srovnani s nejprirozenejsim konkurentem BRZ
a hondou s2000- mechanicky japonec, tocivy atmosfericky dvoulitr, pohon zadku, stejna vaha, stejna cena ojetin, stejne provozni naklady

H_F
04. června 2018, 19:02
0
Ptejte se: Okruhový speciál

v anglii jsou auta levna diky kupni sile, preautovanosti a cene pojisteni.. plus od nizkych cen vozu dovezenych z japonska, kde toto plati dvounasob

H_F
04. června 2018, 19:01
0
Ptejte se: Okruhový speciál

pokud je rec o drticich vseho ostatniho, tak do 13 tisic liber se da koupit mirne upravenej Lancer Evo mezi 370-450k

pokud by clovek resil historickou hodnotu, tak na techle penezich zacinaj verze tommi makinen
nebo delty integrale-dokonce levostranny

H_F
24. května 2018, 20:32
0
Můžou se z korejských aut stát budoucí klasiky? Právě přihlížíme jejich zrodu.

lol, ja to vidim obracene
jednoduchej, ale zaroven uplne meganudnej design ma prave to eNko
naopak stin(k)ger je minimalne zvenku preplacanej se spoustou serepeticek, ty falesny vydechy na kapote tomu pak davaj korunu

za me prvnim opravdu ikonickym korejcem bude az nejake opravdu povedene a designove celkem vyjimecne kupe, stejne jako tomu bylo u 2000gt
tyto vozy jsou zatim spise jakesi prvni vlastovky
az prijde do vyroby neco takoveho, jako je genesis essentia, ktere bude jizdne na urovni 911, a bude se vyrabet konecne poradne kundaj/genesis coupe, ktere si v nicem nezada s bmw (m)2/4, tak teprv zacne era korejskych ikon

tyto prvni vlastovky jsou na urovni datsunu fairlaidy, hondy s500, toytota sports800 a podobnych pro nezapalene jedince zapomenuch veci, po kterych za 40 let ani pes nestekne

H_F
21. května 2018, 16:24
0
Honda Jazz 1.5 i-VTEC: Automobilový bonsai

*nabyt dojmu

pekna recenze
cech koupi fobii, coz hondu s hlavnima prodejema v zamori stejne nejak zvlast netrapi
nicmene osobne bych tyto dva vozy uplne nesrovnaval
toyota tez stoji casto podstatne vice, nez obdoba od skody, u hondy si clovek muze byt jist, ze si priplaci i za kvalitu
plus to ma v tomto segmentu plnotucny 4valec, kdezto fabia 3valcovy preplnovovany moturek, ktery evidentne dlouhovekosti opravdu trpet nebude

H_F
17. května 2018, 19:50
0
H_F
17. května 2018, 18:24
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

do ty doby, nez ti na ty sracce uhnije kabelovej svazek (30tisic), odejde tacho, casto se sere se podvozek a tak dal
kamaradka v dobre vire koupila fobii, kterak ji to opravi garaznik na kazdem rohu... nu a skoncila s nekolik mesicu nejezdicim kusem srotu, kterej na servis stal pres 70klacku (30k teda slo jen do zazracnyho 1.4 16v pruseru) .. sla s tim ze servisu do servisu, protoze ji to nikde do kupy nedali poradne, a zdaleka jeste nebyly vychytany vsechny chyby

na serviscost nic lepsiho nez vychytanej japonskej benzin neni, honda civic s benalem je navic ve vsech smerech o tridu prijemnejsi vozidlo...

H_F
11. května 2018, 11:28
0
Motorismus za časů apokalypsy aneb 7 aut, ve kterých přežijete konec světa

na truck trialech vidis hlave 813ky, ktery sou v terenu lepsi, nez 815

H_F
05. května 2018, 22:21
0
Mercedes-Benz V Marco Polo Horizon: Jezdit, spát, milovat

no zalezi
ja mam sice se zadokolkama neco najeto, i tvori vetsinu meho vozoveho parku, ale s prazdnym vianem jsem mival obcas trochu problem i v zasnezene praze

H_F
03. května 2018, 18:50
0
Mercedes-Benz V Marco Polo Horizon: Jezdit, spát, milovat

v6 je skoda, ale aspon porad zustava i v novem sprinteru

btw. pokud clovek chtel viano ve 4kolce, jako je recenzovane marco polo, tak se stejne musel spokojit s vyjebanym (biturbo) 4valcem

sestival byl toliko se zadnim nahonem
coz i kdyz je vec prijemna na bezne cestovani, a je to vec, ktera dela dela z mercedesa proti vw prave tu premii, tak naopak na snehu a ledu v horach to neni ani s dobryma zimakama uplne sranda, kdyz je auto nezatizene

H_F
02. května 2018, 18:19
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

mel jsem sunny gti s decentne poladenejsim motorem
a e36 328 na bilstein b14

a musim rict, ze nissan to na okreskach vyhraje radosti za volantem, stejne jako rychlosti uplne s prehledem

to by muselo mit bavo vykuchanejch aspon 100kg, svor a poladenej motor alespon na 230k, aby mohlo konkurovat cca 160k sunnymu, ktery navic ma prave nejvic cool sleeper factor, od tyhle duchodcovsky pastiky nikdo nic neceka

H_F
02. května 2018, 16:57
1
Škoda Octavia RS 245: Rozpolcený všeuměl

prave octavia rs je v cr castecne urcena pro lidi, co maji potrebu ukazat sousedum, ze "na to maj"

do sveta vzhledem a prisernejma lambo kolama krici, jak je specialni a "sportovni"

kdyz si nekdo koupi nenapadnej a lepsi leon cupra, nebo aspon golf R/gti, tak tam bych to chapal spis, ty opravdu vypadaj celkem nenapadne, u golfu r v plny nalozi obvzlast na to, kolik ten predrazenej kram stoji

oktavia rs je ale v cesky kotline (obvzlast v malomestskem prostredi) predmet ukazujici "vyssi" socialni status

H_F
28. března 2018, 21:40
0
Hrdinové za babku: Saab 9-3 SE 2.0 LPT

nevimno s tema penezma
za pade koupis s80, ktera ma sice taky podvozek nahovno, ale interierem je urcite jinde nez ten saab, fakt extremne pohodlna, prijemne siroka, bezpecnejsi a vybavenejsi a s t5 lip jede
t6 je kram, atmo 6hrnec tomu autu sedi nejlip, ale ma problemy s prevodovkou
d5 ci audinackej petival jsou v tom taky v pohode

mozna dalsi adept na hrdinu za babku
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/17722331?goFrom=list
https://auto.bazos.cz/inzerat/87177952/Volvo-S80-24t.php

tohle nejsou idealni kandidati, ale semtam se pekna do pade najde
ja ji mel pred 15 lety s kremovym interierem a byla aspon co se pohodli tyce super
akorat sem si ji prave kuli debilnim jizdnim vlastnostem rozsvihal

H_F
27. března 2018, 23:48
0
Hrdinové za babku: Saab 9-3 SE 2.0 LPT

raspby, s tim krasnym svezenim bych byl opatrnej, konkretne tahle 9-3 ma dost prisernej podvozek

plus vevnitr na me pusobi prave lacine plastove, i kdyz to autor clanku vidi jinak
kdysi sem o nem trochu uvazoval a spolu jeste s uzkym telem (coz je aspekt, kterej me odrazuje i od klasickejch sobu) tohle byly celkem zasadni faktory zklamani z daneho modelu

vecna skoda, ze zrovna saab utnul vyrobu v momente, kdy vyrobil prvni auto (ne, neni jim ani stare 900 turbo) ktery by me celkem i zajimalo, a to sice posledni 9-5, ktera mi osobne prijde skoro lepsi, nez stejne stary volvo
bohuzel se jich nevyrobilo vic a jety sou porad prepaleny, protoze jinak by to byl jeden z adeptu na rodinnyho kombika, nicmene vyrazne vyssi cenu, nez v70 resp. insignie, se kterou ma mnoho spolecnyho, muze zkousnout jenom skalni fanda, kterym nejsem

H_F
27. března 2018, 02:03
0
Lancia Stratos se vrátí coby limitovaná edice s výkonem přes 550 koní

stratos by si hlavne zaslouzil nejake zavodni uspechy, kdyz jde o takovou legendu
napriklad po vzoru ford gt, ktery sice nemuze souperit s LMP tridou, ale alespon v kategorii gt v lemans se mu temer podarilo zas obsadit 1.2. a 3. pozici jako ikonicke gt40

s technikou z jinych zdroju nemam problem, puvodni stratos mel V6 z "ferrari" dino

H_F
27. března 2018, 01:49
0
Subaru WRX STI se loučí se speciální edicí pro Českou republiku

toho 2,5 litrovyho bazmeku neni zadna skoda
kdyz uz bych si to kupoval, tak bych ozelel volant vlevo a poridil JDM verzi s dvoulitrem

H_F
27. března 2018, 01:41
0
Focus RS se ve výrobě moc neohřeje. Hot-hatch od Fordu končí v dubnu

ja bych se teda jeste zastavil u toho "korunovanyho krale ostrych hatchbacku"
kdo ho korunoval a cim si to zaslouzil?

za me je to prilis tezka nepovedena mrcha, ktery mezi 4kolkama a v terenu v klidu natrhne prdel evo
a na okruhu ji natrhne nejeden predokolej hatch

plus znam celkem hodne zajimavejsich hatchu, ktery sou ridicsky mnohem zabavnejsi, nez tahle skoro 1600kg vazici svine

H_F
27. března 2018, 01:12
1
Dvanáctiválcová zadokolka od Lamborghini nebude. Byla by příliš nebezpečná

quattro

za me souhlas s beatstarem
neridil sem teda stelvio, ale macan byl zatim suverenne nejlepsi mensi suv, se kterym sem mel cest
nova panamera je skvela
tesim se na konkurenci tesly

a jen diky tomu, ze porsche konecne prodava masove mas moznost poridit jedny z nejlepsich okruhovejch a ridicskejch aut prave od nich (cayman gt4, 911 gt3 nebo R, gt2 rs...)

nakonec nezapominej, ze puvodni porsche byl jen trochu placatejsi lidovej vozik (a brouk samotnej bylo porscheho opisovani od mistra ledvinky a jeho prototypu nejmensi tatry v historii)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016
Ford Mustang 3.7 V6

2016 rok výroby
227 koní výkon
3 690 ccm objem

Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998

1993 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem

Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI

2006 rok výroby
145 koní výkon
3 499 ccm objem

Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive

1996 rok výroby
167 koní výkon
3 000 ccm objem

Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor

1990 rok výroby
160 koní výkon
1 840 ccm objem