reklama
načítám data...

H_F

JménoFrantisek Celikovsky
BydlištěPraha
Registracepřed 19.7 měs.
Poslední aktivitapřed 21.7 dny
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků185
Pozitivních komentářů u článků17
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

H_F
28. března 2018, 21:40
0
Hrdinové za babku: Saab 9-3 SE 2.0 LPT

nevimno s tema penezma
za pade koupis s80, ktera ma sice taky podvozek nahovno, ale interierem je urcite jinde nez ten saab, fakt extremne pohodlna, prijemne siroka, bezpecnejsi a vybavenejsi a s t5 lip jede
t6 je kram, atmo 6hrnec tomu autu sedi nejlip, ale ma problemy s prevodovkou
d5 ci audinackej petival jsou v tom taky v pohode

mozna dalsi adept na hrdinu za babku
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/17722331?goFrom=list
https://auto.bazos.cz/inzerat/87177952/Volvo-S80-24t.php

tohle nejsou idealni kandidati, ale semtam se pekna do pade najde
ja ji mel pred 15 lety s kremovym interierem a byla aspon co se pohodli tyce super
akorat sem si ji prave kuli debilnim jizdnim vlastnostem rozsvihal

H_F
27. března 2018, 23:48
0
Hrdinové za babku: Saab 9-3 SE 2.0 LPT

raspby, s tim krasnym svezenim bych byl opatrnej, konkretne tahle 9-3 ma dost prisernej podvozek

plus vevnitr na me pusobi prave lacine plastove, i kdyz to autor clanku vidi jinak
kdysi sem o nem trochu uvazoval a spolu jeste s uzkym telem (coz je aspekt, kterej me odrazuje i od klasickejch sobu) tohle byly celkem zasadni faktory zklamani z daneho modelu

vecna skoda, ze zrovna saab utnul vyrobu v momente, kdy vyrobil prvni auto (ne, neni jim ani stare 900 turbo) ktery by me celkem i zajimalo, a to sice posledni 9-5, ktera mi osobne prijde skoro lepsi, nez stejne stary volvo
bohuzel se jich nevyrobilo vic a jety sou porad prepaleny, protoze jinak by to byl jeden z adeptu na rodinnyho kombika, nicmene vyrazne vyssi cenu, nez v70 resp. insignie, se kterou ma mnoho spolecnyho, muze zkousnout jenom skalni fanda, kterym nejsem

H_F
27. března 2018, 02:03
0
Lancia Stratos se vrátí coby limitovaná edice s výkonem přes 550 koní

stratos by si hlavne zaslouzil nejake zavodni uspechy, kdyz jde o takovou legendu
napriklad po vzoru ford gt, ktery sice nemuze souperit s LMP tridou, ale alespon v kategorii gt v lemans se mu temer podarilo zas obsadit 1.2. a 3. pozici jako ikonicke gt40

s technikou z jinych zdroju nemam problem, puvodni stratos mel V6 z "ferrari" dino

H_F
27. března 2018, 01:49
0
Subaru WRX STI se loučí se speciální edicí pro Českou republiku

toho 2,5 litrovyho bazmeku neni zadna skoda
kdyz uz bych si to kupoval, tak bych ozelel volant vlevo a poridil JDM verzi s dvoulitrem

H_F
27. března 2018, 01:41
0
Focus RS se ve výrobě moc neohřeje. Hot-hatch od Fordu končí v dubnu

ja bych se teda jeste zastavil u toho "korunovanyho krale ostrych hatchbacku"
kdo ho korunoval a cim si to zaslouzil?

za me je to prilis tezka nepovedena mrcha, ktery mezi 4kolkama a v terenu v klidu natrhne prdel evo
a na okruhu ji natrhne nejeden predokolej hatch

plus znam celkem hodne zajimavejsich hatchu, ktery sou ridicsky mnohem zabavnejsi, nez tahle skoro 1600kg vazici svine

H_F
27. března 2018, 01:12
1
Dvanáctiválcová zadokolka od Lamborghini nebude. Byla by příliš nebezpečná

quattro

za me souhlas s beatstarem
neridil sem teda stelvio, ale macan byl zatim suverenne nejlepsi mensi suv, se kterym sem mel cest
nova panamera je skvela
tesim se na konkurenci tesly

a jen diky tomu, ze porsche konecne prodava masove mas moznost poridit jedny z nejlepsich okruhovejch a ridicskejch aut prave od nich (cayman gt4, 911 gt3 nebo R, gt2 rs...)

nakonec nezapominej, ze puvodni porsche byl jen trochu placatejsi lidovej vozik (a brouk samotnej bylo porscheho opisovani od mistra ledvinky a jeho prototypu nejmensi tatry v historii)

H_F
23. března 2018, 01:54
1
H_F
23. března 2018, 00:36
0
V USA si můžete dopřát 707 koní za cenu malého městského auta

v atmo plneni se s fordi 427 podivas klido pres 600k, porad v cene toho hemi
myslis, ze by ti to nestacilo?

dobrej kit kar, at uz kobry, nebo gt40, vyjde neco kolem 3 milionu, a tam fakt cpat sebelepsi nepatricnej motor, at uz treba od mercedesu, nebo moparu, fakt smysl nedava

H_F
22. března 2018, 20:13
1
Historie ostrých hatchbacků: Od svižných krabiček po zabijáky supersportů - Díl 1.

jimi
tak mini primarne neni urceno na cestovani po dalnici v 4 lidech
nicmene to pravidlo 100k na tunu splnuje, kdyz ma 65k a 605kg vahy bez ridice
navic se s nim daj rezat zatacky jak s malokterym jinym autem, takze kdyz mas soudnost a nepredjizdis kde to nejde, tak o zadnem zrazeni nemuze byt rec
pro me je aktivni bezpecnost v prve rade v podvozku a rozlozeni vahy, takze napriklad starsi volvo nebo audi totalne v tomto zasadnim aspektu bezpecnosti propadaji, a je jedno, ze maji pet deformacnich zon deset airbagu a 300 koni
tolik k jizdnim vlastnostem, doufam ze se nebude pomerovat miniauticko s o 40 let novejsima 3x tezsima verkama po strance pasivni bezpecnosti

jinak spousta aut si zachovava vykon jako u predchozich generaci
se soucasnym snizovanim vahy v tom nevidim problem

ad nastupci, je zde spousta automobilu, jez jen meni kabat, rika se jim nova generace a pritom jde napriklad jen o (druhy) facelift
vw je v tomto smeru expert
nicmene takoveto prekabateni ob dva tri roky bylo bezne v 60 letech v usa, neni to jen ukaz dneska

H_F
22. března 2018, 12:42
0
Historie ostrých hatchbacků: Od svižných krabiček po zabijáky supersportů - Díl 1.

relativne mala auta, jako mini, s motorem kolem 60 koni jezdila jako z praku

H_F
22. března 2018, 10:55
0
V USA si můžete dopřát 707 koní za cenu malého městského auta

do kvalitniho kit karu gt40, nebo treba cobry snad nic jinyho, nez patricnou fordi v8 cpat nebudes ne? kdyz uz ty kity stojej par milionu, tak usetrenejch par penez za puvodni motor vubec nedava smysl

i ty stary fordi v8 jdou v atmo plneni vysroubovat pres 500 koni, obvzlast big blocky 427 jsou bezny kolem 550k za 2/3 ceny toho moparu

https://www.ebay.com/itm/427-FE-Side-Oiler-Complete-Engine-Service-Block-out-of-Original-427-Cobra/162943997837?hash=item25f038178d:g:fqsAAOSwbWZaUA4n&vxp=mtr

https://www.ebay.com/itm/427-Ford-Crate-Engine-575Hp-Dyno-Tested-Custom-Cobra-Turn-Key-302-331-347-351/170710656204?epid=631473394&hash=item27bf25e4cc:g:AjUAAMXQnXFRZ5a6&vxp=mtr


tim nerikam, ze to je spatnej motor, ba naopak je super i za skvelou cenu na novej motor, na kterej navic budou i beznejc sehnatelny dily, jen do fordich replik se proste nehodi
kdyztak do kit karu, jako je ultima gtr, by to smysl davalo

H_F
11. března 2018, 17:32
1
Staré versus nové po milionté aneb jak nahradit sportovní roadster.

odpoved je zcela jasna

pokud ti maximalne do pulmice vyhovuje s2k, tak vem s2k, zivot je prilis kratkej delat stale kompromisy, ty si fakt muzes nechat na duchodcovsky vek
kdyz se podivas na prurez osazenstva novych miat, tak tomu prave tak je, ridi je hodne casto geronti

ceny s2k sice rostou, ale da se na to pohlizet jako na pozitivni atribut
zatimco totiz za pet let takova pekna s2k bude lizat klidne 600 tisic, zdechla miata, co ted koupis novou, bude mit sotva polovicni hodnotu
krom toho je s2000 extremne spolehlive auto, ktere i pres vysoke stari nema zadne vyssi naroky na servis, a pokud uz se na tom neco dela, tak to spis je popud pro urcity upgrade, ktery zas to auto posune nekam dal

H_F
02. března 2018, 00:42
1
Zápisník bláznivého fotra aneb kupujeme zběsilý kombík

beatstar
me teda ani legnum, ani lego nepripadne hnusny, uvedom si, ze v dobe uvedeni legnumu audi vyrabelo jeste tuhle doutnikovou nadheru
a mercedes prave oblazil svet skvostem v podobe mouchy

vedle tohohle hnusu legnum vyrabeny 96-02 vypada jako kosmicka lod a vypada kurva dobre dodnes
takova audi s6 z roku 96 vypada i vedle stagey jako prisera
to samy plati o legu, jedno z nejhezcich kombiku (zvenku) svy doby s nadcasovym designem

jinak jestli nejsi zavodni jezdec, tak na zkroceni nejvyssich verzi techle aut nemas
pokud si nekdy ridil trochu nakoplejsi lancer evo, tak to s pokorou uznas
v opacnym pripade ses bud mizernej ridic, kterej jeste potrebuje zjistit, co vsechno neumi, nebos to ani neridil, nebo nejspis oboji
pochybuju, ze budes natolik dobrej ridic, abys plne zvladl i slabsi rezu sti, natozpak naky nabuseny gtr

pokud se vysmivas nekterymu z tech uvedenejch kombiku, tak se zaroven posmivas temhle ikonam, protoze ty kombiky v nejvyssich specifikacich jsou jen trochu objemnejsi verze
lego muze mit komplet pohonny ustroji a podvozek z sti
stagea rb26dett a attesu ze skylinu gtr
lancer evo je puvodne postavenej na podvozku i genialniho 4g63 motoru z galantu vr4, a 8generace galantu/legnumu ma zas stejnej podvozek jako evo, vcetne vektorovanyho rozdeleni sily na kola AYC, ktery se dodnes nepodarilo udelat tak dobry ani mercedesu, ani audi, ani bmw



H_F
22. února 2018, 01:07
0
Zápisník bláznivého fotra aneb kupujeme zběsilý kombík

prej buhvijak to dnesni optikou nepojede
obavam se, ze by ti na to ruce nestacily

legnum vr4 ma krom motoru zbytek pohonnyho ustroji shodnej s lancerem evo (skoda, ze nema 4g63, protoze by mu dodnes melo po mensi uprave problem stacit kdeco, vcetne ty rs4)

lego s dvoulitrem v nekterejch specifikacich je jen trochu vetsi impreza sti, upravitelny hur, ale s 380k to porad zvladne kdeco, audio to ma od mcintosh, coz je znacka, o ktery si audi dodnes muze nechat jen zdat, v dobe uvedeni legacy audi nemelo lepsi zvuk ani v tom nejdrazsim, co produkovali.. ale je fakt, ze tenkrat audi jeste ani nepatrilo mezi premii

a stageu snad ani nebudu ani komentovat, par kusu napr autech se delalo i s rb26dett
trochu poupravena zajela 1/4mili za 10.7s

je potreba se na to divat optikou toho, co lze dnes za obdobne penize poridit od nemcu
a troufam si tvrdit, ze v cenove skupine danych japoncu zadny rychlejsi nemecky kombik neni

respektive pohledem toho, co v dane dobe techto vykopavek nabizela nemecka konkurence, pak uz zmrzne usmev uplne

H_F
17. února 2018, 00:09
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

ja si trochu zastouram, i kdyz jsi muj oblibeny autor z autickare
neskodilo by si clanek po sobe precist
jednak gramaticke hrubky s/z
zadruhe napsat o reze, ze ma tri diferencialy, o nicem nevypovida
to ma nakonec i oktavia scout
kdyz uz je rec o sti (opravdu bugeye na predchudce nema), nebo autech kolem pulmio, ktera prave lizaji dno, a nemaji moralniho nastupce podobne jako z4m, ktera uz se ode dna davno odrazila, proc neni zmineny lacer evo, ktery je lepsi, nez sti, nakonec vlastne rychlejsi a odolnejsi, nez vsechny zminene vozy?
do podobne skatule by nakonec patrila i S2000

H_F
08. února 2018, 15:39
0
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

co je na tom k diveni
podivej se na gumtree.com nebo na ebay.co.uk
jak sem psal, mirne olezly plne funkcni se za £5000 koupit jeste obcas daj
https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-S2000-2-0i-VTEC-Convertible-51-Plate-131K/222795890359?hash=item33dfab7eb7:g:y~sAAOSwJ0xaW23E

H_F
29. prosince 2017, 19:57
0
H_F
29. prosince 2017, 19:54
0
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Odpoved je naprosto jednoznacna

Za 150 tisic se da koupit mirne olezla plne funkcni hodna s2000, ktera v dane cenove nema, co se zazitku za volantem tyce, absolutne zadnou konkurenci
Navic to je brutalni drzak a vhodna investice
Pokud jde nekomu o brutalni vykon, tak se v tehle.cenove da koupit sti ci s odrenejma usima lancer evo.. Ktery teda s2k natrhnou v rychlosti prdel, nicmene zabavnejsi fakt nejsou ani omylem

H_F
24. prosince 2017, 00:25
0
Volkswagen (snad) opět přivede k životu benzínový šestiválec VR6

v jakemze novem vozidle se v evrope zminene 3.6fsi da i dnes poridit?

H_F
16. prosince 2017, 03:01
0
300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

xjr x308 se da za 300k koupit i r2000+ bez nikasilu
v8 360k a krasavec, s m5 si nezada

H_F
08. listopadu 2017, 02:09
1
Subaru Legacy 3.0R: Neobyčejné kombi z Japonska | Auta z Frcu

jo a samozrejme, stejne jako jakekoliv jine subaru s STI v cele, nejlepsi scoobinackej motor je 2.0 turbo

H_F
08. listopadu 2017, 02:08
0
Subaru Legacy 3.0R: Neobyčejné kombi z Japonska | Auta z Frcu

pravda je, ze 3.0 nezdrave chlasta
tez ze servis diky layoutu motoru neni tak jednoduchy, nicmene bych to nepovazoval za nic tragickeho
a tlumice stoji 600liber, tzn. jako na jakekoliv jine auto, kde chcete mit nejlevnejsi kvalitni upside down, monotube tlumice
http://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-4x-B6-Full-Kit-Dampers-Shock-Absorbers-35-118305-35-118312-24-118323/231491051868?fits=Model%3ALegacy&hash=item35e5f1215c:g:4ikAAOSwwVpZ1GfR

H_F
03. listopadu 2017, 15:25
0
Nacpěte do čehokoliv 707 koní s hotovým motorem „Hellcrate“ od Moparu

presne, jdu sem se stejnym komentarem
kdyz se clovek podiva na nove hotove motory o tomhle vykonu, bezne si jeste minimalne $5k priplati
takze cena je naopak pohadkova a je mi nanejvys sympaticky, ze to prodava rovnou automobilka i se zarukou

H_F
29. září 2017, 19:43
0
Porsche 911 GT2 RS je nejrychlejší zadokolkou Ringu

super
bylo trochu trapny, kdyz viper byl s okruhovejma casama nekde naurovni 6x drazsi 918
timhle porsche opet potvrdilo, ze je na spici opravdu sportovnich vozu a zaroven, ze ferrari ujel uz mezi ryze sportovnimi vozy davno vlak.. na tohle zareagovat nezvladnou

H_F
17. září 2017, 03:39
2
Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4x4 AllGrip: Horal v ulicích velkoměsta

ze to nikdo nevyrobil driv? pred skoro 15 lety sme uz kravili s pandama 4x4 na sjezdovce
taky mala tunova krabicka co se hned tak neceho diky svy musi vaze nezalekne.. ostatne o tom by suzuki mohlo vypravet uz davno

H_F
12. září 2017, 20:13
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

presne priklad s nezapsanyma kolama.. ono papirove je to mozna i provozu nezpusobile, nicmene v pripade nehody kdyz si clovek vezme soudniho znalce ma 99.8% jistotu, ze pojistovna bude platit pokud kola jsou zapsatelna a nebyla duvodem nehody

jinak auto odvezene z uk zustava na znackach, jako kdyz si v cr auto koupite od nekoho jineho... tez s nim muzete bez problemu s docasnym pojistenim na vin jezdit.. pojisteni muzete, aniz by jste byl zapsan jako vlastnik, sjednat u anglicke, ceske nebo treba finske pojistovny, je to jedno a pojisteni plati

H_F
11. září 2017, 08:31
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

pokud napises, ze poradny motor ma alespon sest valcu lze z toho prave LOGICKY odvodit, ze 4valec pro tebe poradnym motorem neni)

H_F
10. září 2017, 13:36
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

jo jezdim, idealni reseni
v uk neplatis dan a drahy pojisteni
ma to nevyhodu v podobe toho, ze nejpozdeji do roka auto nema technickou, coz lze resit vhodnym vyberem pojistovny.. je jich vic
v cr doporucuju alianz.. pokud auto ma ok podvozek brzdy a dalsi zakladni atributy nutne pro bezpecny provoz tak se v tom v pripade nehody ani moc nestouraj

H_F
10. září 2017, 13:03
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

beatstar cituji: " Doufám že pořádný motor je minimálně šest válců a 300hp plus..."

H_F
10. září 2017, 01:39
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

s volantem na spatny strane mam najeto jak po uk tak cr uz skoro 80kkm a teda problem to neni kdyz clovek neni debil.. predjizdeni je uplne jedno.. je videt v polovine lripadu naopak lepe z vnitrni strany

ad listecky.. v polovine aut to neresim.. mam maly kabro kde se da natahnout a velkou dodavku kde lze prelyzt.. na bezny auto staci mit chnapku na tyci pro duchodce na sbirani odpadku pokud to clovek musi delat denne

jedina challenge je se naucit radit u manualu druhou rukou plus nekery maj otoceny packy pod volantem.. presedani z eva do s2000 je v tomhle peklo, porad stiram sklo misto blinkru
razeni mi po prvnim tejdnu uz nikdy problemy nedelalo

pokud bude situace jako dosud, tak si levostranny auto uz nekoupim.. prijde mi skoda utracet 2-3x tolik za stejny auto jen s volantem na jiny strane
btw. nektery nejlepsi japonsky auta se ninak nez pravostranky ani nedelaj
s papirama neni problem, ideal je auto odhlasit na export v uk a v cr jen pojistin na vin.. nicmene auta lze prihlasit plne na ceske papiry.. u nekterych byva problem s tachem ale vetsinou jde prekodovat nebo dat jinej cifernik kdyz clovek ozeli pocitadlo.. coz na technicke neresi.. a svetla lze nechat prinejhorsim udelat na zakazku

H_F
09. září 2017, 14:35
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

co takova skupina b? jakej tam byl nejcastejsi pocet valcu u viteznejch aut?
a nakonec otazka za deset bludistaku
kolik valcu mela nejvykonnejsi formule vsech dob?
neni paradoxni, ze dokonce litinovej blok techle monster pochazel ze seriovych aut?

H_F
09. září 2017, 14:15
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

beatstar

poradny motor ma 6valcu plus?
co takova delta integrale nebo evo?
oznacil bys 4g63 za nepovedeny motor?
co f20c..?
same otazky, same otazky
oboje 4valcovy motory ve svych autech jednu dobu drzely tratovy rekord v tsukube, na ktery btw. tehdejsi upraveny gtr nestacily.. ty motory sou laditelny klidne daleko za hranici 800 koni

jels v naky takovyhle rejzi vubec?
silu dole treba s2k sice nema, ale za volantem si uzivam rozhodne daleko vic, nez v 370k evu, ktery uz je schopny napraskat kozich stejne starymu treba ferrari 360 jak nic
seriovy neupravovany 280k evo rs zajelo v tsukube cas lepsi mclarenu f1
ale jo, ctyrvalce nelze brat jako ty "poradny" motory)

H_F
09. září 2017, 11:03
0
Autíčkář se ptá: Bílý slon na kolech

britska technicka nestoji vic nezli ceska a dokonce je i mene prisna
navic pri nakupu levnejsiho zbozi v anglii lze financne takovy vylet udelat s pozitivnim fin. prinosem
navic pravostranne vozy na uk znackach lze v cr prihlasit a btw. se v cr da provozovat vuz na uk znackach aniz by si s technickou resp. platbou dane ci draheho uk pojisteni clovek musel delat vrasky..

H_F
09. září 2017, 10:55
0
TVR Griffith je zase tak šílené, jak má být. Vrací se britská legenda?

za me palec nahoru za techniku
bohuzel designove hlavne cumak ale celkove i silueta zadny zazrak, nicmene je dobre, ze se vystrihali uletu.. vypada to trochu jako kdyby. toyota udelala supru
a v neposledni rade doufam, ze to bude dilensky zpracovane na trochu jine urovni, nez tragicky predchudce.. po usednuti do griffithu jsem mel pocit, ze to skladal nejaky fanda na koleni v garazi a nemel dost casu to dodelat

H_F
06. září 2017, 15:50
0
Který supersport je ten nejúchvatnější ze všech? | Autíčkář se ptá

nejuchvatnejsi supersport muze byt nezminene porsche 956/962, jez dosud napriklad na nurburbringu nebylo prekonano a vedle ktereho o deset let novejsi mclaren f1 vypada jak hothatch
street legal v podobe jako treba dauer 962

H_F
17. července 2017, 17:20
0
Nevšední srdcovky za pakatel aneb Opomíjené ojetiny, které si zamilujete

"Nádavkem dostanete neprůstřelnou spolehlivost typického Subaru"???

H_F
11. července 2017, 11:34
0
Nejnesmyslnější automobily

hezky vycet

k posledne zminenemu
arabsti zakaznici chteji sve, a kdyz se jim v sestikolem gecku spatne v notting hillu parkuje, tak proc by nemeli mit kratsi variantu?

H_F
30. června 2017, 02:45
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

predesilam, ze jsem velky fanda caymanu/boxsteru, nicmene kdyz prijde na provozni naklady, je porsche o rad jinde... castecne kvuli cenam a sehnatelnosti (i druhovyroby) dilu, ale take hodne kvuli nizsi spolehlivosti rannejsich motoru u boxstera

jako vic daily alternativu k s2000 za polovinu ceny vidim v z4 3.0
honda je z nich ale jako HC vikendovka urcite nejlepsi... neni nejlepsi univerzal, ale nejlip dava pocit z rizeni

a ne nadarmo dnes stoji s2000 stejne, ci spise vetsi penize, jako stejne stary, puvodne temer dvakrat drazsi boxster - ve vyssi 3.2l variante S)

ta recenze je dost fadni, nezaznela tam temer zadna charakteristika testovanejch roadsteru

H_F
28. června 2017, 01:30
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

posledni rok, pres 30kkm daily..
napicu je akorat na dalnice, ktery sem s tim ale taky loupal.. 500km s dvouma 10min chcacima zastavkama byla jednu dobu moje vikendova "zabava"
na mesto je ale uplne super

H_F
28. června 2017, 01:24
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

sry sem koment vyse poslal do vlakna.. .

nicmene k te cene... tez me nenapada tak syrove vozitko v techto cenovych relacich, samozrejme ze je spousty jinych nemene dobrych vozu... ale ty jsou preci jen uhlazenejsi, tohle je desne ukecanej ulicnik

cloveku by nemelo byt lito za s2000 vyplaznout treba 100-200k vic, nez u konkurence, protoze za a) at to zni sebecuractejc, tak ty ceny zrovna u s2k fakt klesat nebudou z vic duvodu
a hlavne za b) ma neskutecne nizky provozni naklady.. kde jinde clovek placa uz kldine vyssi deseti, potazmo klidne statisice, honda v radu tisicu jezdi v klidu dal... motoru staci temer jen menit olej, to samy plati snad az na poloosy o zbytku pohonnyho.. je relativne lehka, tak nezere brzdy ani pneu... eletrika se nesere etc.

H_F
28. června 2017, 01:15
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

jedna z nejlepsich recenzi s2k, dik... hlavne dovetek o sasku) je z toho uplne cejtit to nadseni

rizeni-tez mi nijak nevadi, v s2k, kde se resi kazdy kun a kg ma smysl
nepredvidatelnou kousavost seriove ap1 jsem ale poznal na vlastni kuzi a chybely centimetry, abych ji nerozkrosil
motor- je doslova, jako zbytek auta, motorkovej (jako otevrena svine s ostrou vackou, co tahne jak zbesila hlavne nahore), clovek to musi umet vyuzivat, ale odmena je o to sladsi
tez nechapu jak nekdo muze zahlasit o podvozku, ze je tvrdy.. on je hodne ukecany, ale dokonce relativne komfortni... prave ma v serii tak dobre tlumice, ze upgrade jsou az napriklad ohlinse..
jako tresnicka -zatim druhe nejrychejsi auto pres retardery ve meste, ve kterem jsem jel (lepsi nez rallyove evo btw.)

H_F
25. června 2017, 13:29
1
Britská rally 1998: Drama až do úplného konce.

presne sem jdu s tentyz komentarem
i kdyz na seriovyho lancera evo nic nemelo, tak v soutezi se jednalo v porovnani s konkurenci o podradnej smejd
nebejt makinenova mistrovstvi volantu, tak se to auto neumisti ani nahodou ani na tretim miste

H_F
20. června 2017, 20:36
0
24 hodin Le Mans: Dobojováno jest!

nevidel sem posloupnost, ale lmp2 taky aspon 2 lmp1 behem tohohle zavodu sejmuly

druha minuta





H_F
16. června 2017, 17:29
0
1967 Le Mans: Okruhová bitva století

presne tak

skore 4:2 pro ford, ktery prave jako novacek v soutezi staryho mazaka nakonec pekne utrel

dluzno podotknout, ze komplex z tak drtive prohry si alespon castecne commendatore zahojil v 24h daytone 1967, kdyz jeho 3 vozy,, podobne jako predtim fordovy gt40, dojely do cile spolu na prvnich prickach ... nicmene jak uz bylo receno, daytona nemela takovou vahu jako nejsledovanejsi automobilovy zavod tehdejsi doby- lemans

H_F
15. června 2017, 17:09
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

to stoji, nicmene jsou stale na vzestupu
jak jsem psal, za 15k lze pojizdny pouzitelny projekt poridit
dotaz miri prave na tuto kategorii aut, osobne povazuji e9 za vuz s vetsim potencialem, nez e10 (2002- krom verze turbo, ktera je stejne mimo financni moznosti)
nicmene za poslednich 5 let ma e9 rust cen temer trojnasobny, a jeste tomu neni konec

H_F
14. června 2017, 11:22
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

skvele sepsany clanek

moje postrehy, nebot jsem nedavno v teto cenove relaci resil vuz
opravdu lepsi koupit kousek, na kterem nenecha clovek ruce, kus zivota a penize, za ktere by mel chalupu
lepe se opravdu zhodnocuji kusy s puvodnim lakem, interierem a co nejpuvodnejsim stavem bez renovace

a presne jak uz padlo, auta z prelomu 60/70 uz krom vybranych kusu uz prudky narust spise nezaznamenaji

naopak dnes zaznamenavaji porad staly rust lancie delty integrale- z anglie se levostranka pojizdna v tomto rozpoctu jeste sehnat da, s trochou stesti i 16V

tez z podobne sorty, v teto cenove pouze pravostranne, nicmene auto tez s velkym zhodnocujicim potencialem je mitsubishi lancer evo tommi makinen edition, jez se za tyto penize s trochou stesti v pouzitelnem stavu koupit da
oboje auta maji obri vyhodu v sehnatelnosti dilu

pokud koukas po bmw 2002 a hodlas se poustet do renovace, vubec nejlepsi na urcite zhodnoceni pak bude bmw e9, ktere se veze na rustu cen 911, nebot je jejich primym rivalem z tehdejsi doby... tez proto, ze se jedna o jedno z nejhezcich aut s vrtuli, ktere spatrilo svetlo sveta

H_F
30. května 2017, 21:53
0
BMW 330e: I hybrid vás může bavit

male nadrze se do dnesnich aut montuji kvuli normovane hmotnosti a z toho vyplyvajici normovane spotrebe

treba mercedes vam za par korun da do auta normalni nadrz

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/novy-mercedes-c-ma-nadrz-jen-na-41-litru-paliva-je-absurdni-obeti-regulaci/

H_F
29. května 2017, 12:36
0
Autíčkář se ptá: Nejlepší auto do města?

solarni panely se delaji flexibilni, nicmene na strechu osobaku s plochou max 2m2 bude mit vykon tak 200W,.. coz je asi tak desetkrat min, nez potrebuje autoklimatizace (treba na nakladakach)
nicmene takovy solar utahne vetraky, ktery kdyz budou teplo z kabiny odvadet, tak to jakztakz staci, aby clovek neprisel do rozpalene pece

ten rozdil v teplotach je, ale nijak zasadni, mozna by stacilo si dat na strechu folii
nicmene jak uz zaznelo, zaklad sou folie na okna
3m dela keramickou folii, kterou lze mit i na predni bocni okna (3m crystalline)
jinak graf teplot (sice ve farenheitech, ale pro predstavu staci)
http://enerjazz.com/data/cartempsurf/car_surf_temp_Car_Temp_Data_22069_image001.gif

H_F
25. května 2017, 18:58
0
Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky

presne, staci sjet ve francii z placene dalnice na okresku, kterou kazdy kilometr pretina kruhac z uzke skoropolnacky.. clovek se jeste rad na zpoplatnenou dalnici vrati

H_F
23. května 2017, 22:33
0
Dodge Challenger Demon zná svou cenu. A kolik by stál dovoz?

no ekvivalent ani v cene tri miliony to v evropskych autech stejne porad nema, navic tim, ze je to omezena top specialni serie se muze jednat o urcity druh kdyz ne investice, tak provoz auta s minimalni ztratou hodnoty, coz je vlastne vubec ta nejdrazsi vec, kterou provozovanim noveho auta clovek musi uvazovat

vzhledem k tomu, ze nejlevnejsi ojety hellcat na mobile.de stoji bratru 1.8 milionu korun, tzn. vicemene porizovaci cenu bych se o ztratu hodnoty teto jedinecne edice tedy nebal, takze ano, i po zapocteni nakladu takove auto smysl porad dava

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Edge  2008
Ford Edge

2008 rok výroby
268 koní výkon
3 500 ccm objem

Citroën Xsara  2000
Citroën Xsara

2000 rok výroby
88 koní výkon
1 600 ccm objem

Audi A8  2000
Audi A8

2000 rok výroby
180 koní výkon
3 ccm objem

Volkswagen Caddy 1.6TDi, 75kW 2013
Volkswagen Caddy 1.6TDi, 75kW

2013 rok výroby
75 koní výkon
1 600 ccm objem

Volkswagen Phaeton Luxusní vůz 2004
Volkswagen Phaeton Luxusní vůz

2004 rok výroby
240 koní výkon
126 ccm objem