reklama
načítám data...

H_F

JménoFrantisek Celikovsky
BydlištěPraha
Registracepřed 2.1 rok.
Poslední aktivitapřed 1.4 dny
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků205
Pozitivních komentářů u článků20
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

H_F
07. října 2018, 14:05
0
Infiniti Project Black S: Hybridní supersport využívá technologie z Formule 1

podle me chybne hodnoty
u takhle vykonneho obvzlaste elektroauta by i pri te vaze melo byt zrychleni kolem 3.5s
podle me je to udaj 0-100mil/h tzn 0-160km/h

H_F
17. září 2018, 18:21
3
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Mám na prodej za 100kkc naloženou nezrezlou 328i v manuálu na podvozku bilstein b14, prvotní servis netreba
Akorát teda na zimní provoz by mi ji bylo lito

Za mě nezazněl Accord, kterej je určitě lepší předokola, a mnohem spolehlivější a s 2.4 agilnejsi auto, než zmíněnej xedos

H_F
04. září 2018, 23:11
0
MAN TGE 2.0 TDI: Velká dodávka nebo malý náklaďák?

Prisel jsem s komentarem ohledne dobreho 3l v6 u mercedesu, ale koukam, ze uz ho nekdo zminil
1.1mio za auto se zakladni motorizaci v holobytu bez klimosky, bez niceho.. no nevim
Ale jsme u vw

Ad.vyvoj, vw se diky mercedesu konecne naucil aspon trochu delat velky dodavky
kdyz clovek porovna napriklad vnitrni zebrovani tohohle mana s predchozim sprinterem, tak najde nezamenitelnou podobu
Ze srandy bych se podival na podvozek u zadokole verze mana a tusim, ze ho obslehli natuty jakbysmet, protoze ve vw nejsou schopni vyvinout aspon trochu nadprumerny auto
Asi schvalne zajedu s minulou generaci sprintaka do manu a skoro bych tipoval, ze nebude jezdit lip, jak vyvojove o generaci tzn.12let starsi sprinter
V r. 2018 a v teto cenove bych cekal v premiove dodavce premiove odhlucneni, kdyz uz ty jejich keply pod kapotou maj tak traktorovej projev
Nonic, dik za test
Jedine, co me hloda na sprinterech, je ta koroze, obavam se, ze i novej model bude zas pojizndna hniloba, ale asi nejak musej udrzovat prodeje

H_F
08. srpna 2018, 15:49
0
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI: Zasloužená hvězda

crafter byl do uvedeni sprintera kral
neco se z te spoluprace ve vw od mercedesa o velkych dodavkach naucili
nicmene novy sprinter je opet lepsi
plus sprinter byva casteji v zadokole a clovek si ho muze poridit na tahani tezkych veci i se sestivalcem, crafter nema dost silny motor pro tyto pripady

H_F
01. srpna 2018, 08:54
0
Enzo Ferrari: Poslední hypersport pro petrolheady?

to neni o tom, jestli mi neco provedl majitel ferrari
ja ferrari mam rad
ale enzo, potazmo ani f50, v podstate ani laferrari nebude jednim z nich

pokud by hypersport nemel byt pouzitelny jako daily car, tak muzes vzit jakekoliv dnesni LMP1, protoze to je drahe, jede to kurva rychle a vznikne jen omezeny pocet kusu a neni to pouzitelne v dennim provozu
tahle tvoje definice je ale v zakladu uplne vedle zejo
laferrari, stejne jako porsche 918, stejne jako mclaren p1 jsou pouzitelny jako daily,
takze zde mame hypersporty uz z dob sakra, jako mercedes gullwing, lambo miura, ferrari 250gto a dalsi
oh wait, jim se rika supersporty
stejne jako f40 je... wait for it... supersport

takze hamster v tomhle pise uplne z cesty

nemam rad nekriticke obdivovatele ferrari, protoze jsou jina lepsi auta, ferrari nevyprodukovalo od dob 288gto evo zadne auto, ktere by nemelo na okruhu jasneho premozitele, takze muj respekt k ferrari jakozto sportovnim vozum se odviji od tohoto faktu

protoze nemam, narozdil od jinych, rude klapky na ocich
az ferrari udela produkcni vozidlo jako napriklad ford gt, ktere se na lemans nebo nekde umisti, tak smeknu
nebo alespon neco, co na okruzich nedostane zle nabanceno od xkrat levnejsich aut.. nejrychlejsi kdy vyprodukovane silnicni ferrari dostane na okruhu pres prsty od produckniho auta za 3mega (viper acr) nebo porsche 911 (gt2 rs) za 7mio.. takze asi nekde soudruzi z maranella delaji chybu, ni?

kdysi jsme tu debatu uz s hamsterem meli, kdy jsem v klidu flusal na laferrari, ze hypersport by mel zaslapat vse do zeme, a dokud se nepostavi hypersport, ktery alespon dotahne casy, ktere zvlada porsche 962, tak se tem ubohejm vytvorum budu smat

H_F
31. července 2018, 17:24
0
Enzo Ferrari: Poslední hypersport pro petrolheady?

jestli se dnes v kategorii hypersport pohybuji pouze tri hraci, co je pak bugatti veyron?
gigasport?
co takove pagani, koenigsegg etc.?

kdyz uz, tak prvnim hyporsportem od ferrari byla 250 testarossa
enzo je proti ni ve sve dobe totalni sracka, jinak to nelze nazvat

enzu totiz zle nalozi soudobe supersporty, jako ultima gtr, viper acr, dokonce i o dvacet let starsi porsche 962 ten kram vyskoli, ze si to za klobouk neda

posledni ceneny ferrari je samozrejme f40, coz je jen hodne osekana verze od 288 gto evoluzione, a vsechny nasledovnici jsou upadajici ausus
mimochodem f40 neni hypersport, ale supersport

trapnosti jako laferrari, pokud se tomu vubec podari dojet do cile, tak stejne kouka na zada takovym relativne obycejnym vozum, jako je produkcni 911ka

ferrari je takovou obdobou divize M mezi supersporty
prehypovana zalezitost, kdy konkurence umi delat lepsi veci i rychlejsi vozy za zlomek ceny
dnes i relativne obycejne lambo s cenovkou pod 10mio zaslape na okruhu nejrychlejsi produkcni ferrari
cimto? chlapcum z fiatu v maranellu se od umrti zapsklyho dedka nejak moc s produkcnimi vozy na okruzich nedari

H_F
18. července 2018, 11:42
1
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

super serazene priority

accord, ac zasyflena predokola, je strop, krom 159 marne premyslim, ktere auto ma tak sofistikovany podvozek, mondeo ani sestka to neni
narozdil od 159 ma navic litinova ramena lichobezniku, takze staci dat polyurethany a podvozek je tez nesmrtelny

mozna bych jeste okrajem zminil mazdu 6, kdyby byl nejaky pekny kousek za dobrou cenu, ale tam chybi onen privlastek premiovost, a jak uz to tak u mazd byva v pomeru k honde, nenajde v ni clovek uspokojivy motor, 2.5l skyactiv jede pocitove hur, nez 2.4vtec.. a celkove mazda 6 z roku 2018 jednoduse nedosahuje kvalit o deset let starsiho accordu, podvozkem pocinaje, interierem konce

pokud bych cilil na spotrebu, osobne bych z italie zminil alfu 159, napriklad naftova 1.9 je extremne spolehlivy motor, navic auto je krasne, jedno z vubec nejbezpecnejsich ve stredni tride, a ma lepsi podvozek, nez soudobe bmw 3 (zas si clovek priplati na ceskych tankodromech za servis podvozku, ale dle me to je zcela zasadni faktor auta)
za 150k je krasny kousek a jeste dost zbyde na opravy

pokud by naopak clovek spotrebu neresil, jeste bych navrhl subaru legacy spec B v plne polni s mcintosh audio a tak.. v pravostrannem provedeni s bohuzel nedostupnym foukanym dvoulitrem, ale ke klidnemu sedanu ten trilitrovy sestivalec celkem sedne

H_F
28. června 2018, 22:40
0
Metalex: Zlaté české ručičky

a zrovna ja bych si to pleveleni velice rad precetl i zde

H_F
06. června 2018, 11:46
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

zrovna z tveho pera mi trochu chybi srovnani s nejprirozenejsim konkurentem BRZ
a hondou s2000- mechanicky japonec, tocivy atmosfericky dvoulitr, pohon zadku, stejna vaha, stejna cena ojetin, stejne provozni naklady

H_F
04. června 2018, 19:02
0
Ptejte se: Okruhový speciál

v anglii jsou auta levna diky kupni sile, preautovanosti a cene pojisteni.. plus od nizkych cen vozu dovezenych z japonska, kde toto plati dvounasob

H_F
04. června 2018, 19:01
0
Ptejte se: Okruhový speciál

pokud je rec o drticich vseho ostatniho, tak do 13 tisic liber se da koupit mirne upravenej Lancer Evo mezi 370-450k

pokud by clovek resil historickou hodnotu, tak na techle penezich zacinaj verze tommi makinen
nebo delty integrale-dokonce levostranny

H_F
24. května 2018, 20:32
0
Můžou se z korejských aut stát budoucí klasiky? Právě přihlížíme jejich zrodu.

lol, ja to vidim obracene
jednoduchej, ale zaroven uplne meganudnej design ma prave to eNko
naopak stin(k)ger je minimalne zvenku preplacanej se spoustou serepeticek, ty falesny vydechy na kapote tomu pak davaj korunu

za me prvnim opravdu ikonickym korejcem bude az nejake opravdu povedene a designove celkem vyjimecne kupe, stejne jako tomu bylo u 2000gt
tyto vozy jsou zatim spise jakesi prvni vlastovky
az prijde do vyroby neco takoveho, jako je genesis essentia, ktere bude jizdne na urovni 911, a bude se vyrabet konecne poradne kundaj/genesis coupe, ktere si v nicem nezada s bmw (m)2/4, tak teprv zacne era korejskych ikon

tyto prvni vlastovky jsou na urovni datsunu fairlaidy, hondy s500, toytota sports800 a podobnych pro nezapalene jedince zapomenuch veci, po kterych za 40 let ani pes nestekne

H_F
21. května 2018, 16:24
0
Honda Jazz 1.5 i-VTEC: Automobilový bonsai

*nabyt dojmu

pekna recenze
cech koupi fobii, coz hondu s hlavnima prodejema v zamori stejne nejak zvlast netrapi
nicmene osobne bych tyto dva vozy uplne nesrovnaval
toyota tez stoji casto podstatne vice, nez obdoba od skody, u hondy si clovek muze byt jist, ze si priplaci i za kvalitu
plus to ma v tomto segmentu plnotucny 4valec, kdezto fabia 3valcovy preplnovovany moturek, ktery evidentne dlouhovekosti opravdu trpet nebude

H_F
17. května 2018, 19:50
0
H_F
17. května 2018, 18:24
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

do ty doby, nez ti na ty sracce uhnije kabelovej svazek (30tisic), odejde tacho, casto se sere se podvozek a tak dal
kamaradka v dobre vire koupila fobii, kterak ji to opravi garaznik na kazdem rohu... nu a skoncila s nekolik mesicu nejezdicim kusem srotu, kterej na servis stal pres 70klacku (30k teda slo jen do zazracnyho 1.4 16v pruseru) .. sla s tim ze servisu do servisu, protoze ji to nikde do kupy nedali poradne, a zdaleka jeste nebyly vychytany vsechny chyby

na serviscost nic lepsiho nez vychytanej japonskej benzin neni, honda civic s benalem je navic ve vsech smerech o tridu prijemnejsi vozidlo...

H_F
11. května 2018, 11:28
0
Motorismus za časů apokalypsy aneb 7 aut, ve kterých přežijete konec světa

na truck trialech vidis hlave 813ky, ktery sou v terenu lepsi, nez 815

H_F
05. května 2018, 22:21
0
Mercedes-Benz V Marco Polo Horizon: Jezdit, spát, milovat

no zalezi
ja mam sice se zadokolkama neco najeto, i tvori vetsinu meho vozoveho parku, ale s prazdnym vianem jsem mival obcas trochu problem i v zasnezene praze

H_F
03. května 2018, 18:50
0
Mercedes-Benz V Marco Polo Horizon: Jezdit, spát, milovat

v6 je skoda, ale aspon porad zustava i v novem sprinteru

btw. pokud clovek chtel viano ve 4kolce, jako je recenzovane marco polo, tak se stejne musel spokojit s vyjebanym (biturbo) 4valcem

sestival byl toliko se zadnim nahonem
coz i kdyz je vec prijemna na bezne cestovani, a je to vec, ktera dela dela z mercedesa proti vw prave tu premii, tak naopak na snehu a ledu v horach to neni ani s dobryma zimakama uplne sranda, kdyz je auto nezatizene

H_F
02. května 2018, 18:19
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

mel jsem sunny gti s decentne poladenejsim motorem
a e36 328 na bilstein b14

a musim rict, ze nissan to na okreskach vyhraje radosti za volantem, stejne jako rychlosti uplne s prehledem

to by muselo mit bavo vykuchanejch aspon 100kg, svor a poladenej motor alespon na 230k, aby mohlo konkurovat cca 160k sunnymu, ktery navic ma prave nejvic cool sleeper factor, od tyhle duchodcovsky pastiky nikdo nic neceka

H_F
02. května 2018, 16:57
1
Škoda Octavia RS 245: Rozpolcený všeuměl

prave octavia rs je v cr castecne urcena pro lidi, co maji potrebu ukazat sousedum, ze "na to maj"

do sveta vzhledem a prisernejma lambo kolama krici, jak je specialni a "sportovni"

kdyz si nekdo koupi nenapadnej a lepsi leon cupra, nebo aspon golf R/gti, tak tam bych to chapal spis, ty opravdu vypadaj celkem nenapadne, u golfu r v plny nalozi obvzlast na to, kolik ten predrazenej kram stoji

oktavia rs je ale v cesky kotline (obvzlast v malomestskem prostredi) predmet ukazujici "vyssi" socialni status

H_F
28. března 2018, 21:40
0
Hrdinové za babku: Saab 9-3 SE 2.0 LPT

nevimno s tema penezma
za pade koupis s80, ktera ma sice taky podvozek nahovno, ale interierem je urcite jinde nez ten saab, fakt extremne pohodlna, prijemne siroka, bezpecnejsi a vybavenejsi a s t5 lip jede
t6 je kram, atmo 6hrnec tomu autu sedi nejlip, ale ma problemy s prevodovkou
d5 ci audinackej petival jsou v tom taky v pohode

mozna dalsi adept na hrdinu za babku
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/17722331?goFrom=list
https://auto.bazos.cz/inzerat/87177952/Volvo-S80-24t.php

tohle nejsou idealni kandidati, ale semtam se pekna do pade najde
ja ji mel pred 15 lety s kremovym interierem a byla aspon co se pohodli tyce super
akorat sem si ji prave kuli debilnim jizdnim vlastnostem rozsvihal

H_F
27. března 2018, 23:48
0
Hrdinové za babku: Saab 9-3 SE 2.0 LPT

raspby, s tim krasnym svezenim bych byl opatrnej, konkretne tahle 9-3 ma dost prisernej podvozek

plus vevnitr na me pusobi prave lacine plastove, i kdyz to autor clanku vidi jinak
kdysi sem o nem trochu uvazoval a spolu jeste s uzkym telem (coz je aspekt, kterej me odrazuje i od klasickejch sobu) tohle byly celkem zasadni faktory zklamani z daneho modelu

vecna skoda, ze zrovna saab utnul vyrobu v momente, kdy vyrobil prvni auto (ne, neni jim ani stare 900 turbo) ktery by me celkem i zajimalo, a to sice posledni 9-5, ktera mi osobne prijde skoro lepsi, nez stejne stary volvo
bohuzel se jich nevyrobilo vic a jety sou porad prepaleny, protoze jinak by to byl jeden z adeptu na rodinnyho kombika, nicmene vyrazne vyssi cenu, nez v70 resp. insignie, se kterou ma mnoho spolecnyho, muze zkousnout jenom skalni fanda, kterym nejsem

H_F
27. března 2018, 02:03
0
Lancia Stratos se vrátí coby limitovaná edice s výkonem přes 550 koní

stratos by si hlavne zaslouzil nejake zavodni uspechy, kdyz jde o takovou legendu
napriklad po vzoru ford gt, ktery sice nemuze souperit s LMP tridou, ale alespon v kategorii gt v lemans se mu temer podarilo zas obsadit 1.2. a 3. pozici jako ikonicke gt40

s technikou z jinych zdroju nemam problem, puvodni stratos mel V6 z "ferrari" dino

H_F
27. března 2018, 01:49
0
Subaru WRX STI se loučí se speciální edicí pro Českou republiku

toho 2,5 litrovyho bazmeku neni zadna skoda
kdyz uz bych si to kupoval, tak bych ozelel volant vlevo a poridil JDM verzi s dvoulitrem

H_F
27. března 2018, 01:41
0
Focus RS se ve výrobě moc neohřeje. Hot-hatch od Fordu končí v dubnu

ja bych se teda jeste zastavil u toho "korunovanyho krale ostrych hatchbacku"
kdo ho korunoval a cim si to zaslouzil?

za me je to prilis tezka nepovedena mrcha, ktery mezi 4kolkama a v terenu v klidu natrhne prdel evo
a na okruhu ji natrhne nejeden predokolej hatch

plus znam celkem hodne zajimavejsich hatchu, ktery sou ridicsky mnohem zabavnejsi, nez tahle skoro 1600kg vazici svine

H_F
27. března 2018, 01:12
1
Dvanáctiválcová zadokolka od Lamborghini nebude. Byla by příliš nebezpečná

quattro

za me souhlas s beatstarem
neridil sem teda stelvio, ale macan byl zatim suverenne nejlepsi mensi suv, se kterym sem mel cest
nova panamera je skvela
tesim se na konkurenci tesly

a jen diky tomu, ze porsche konecne prodava masove mas moznost poridit jedny z nejlepsich okruhovejch a ridicskejch aut prave od nich (cayman gt4, 911 gt3 nebo R, gt2 rs...)

nakonec nezapominej, ze puvodni porsche byl jen trochu placatejsi lidovej vozik (a brouk samotnej bylo porscheho opisovani od mistra ledvinky a jeho prototypu nejmensi tatry v historii)

H_F
23. března 2018, 01:54
1
H_F
23. března 2018, 00:36
0
V USA si můžete dopřát 707 koní za cenu malého městského auta

v atmo plneni se s fordi 427 podivas klido pres 600k, porad v cene toho hemi
myslis, ze by ti to nestacilo?

dobrej kit kar, at uz kobry, nebo gt40, vyjde neco kolem 3 milionu, a tam fakt cpat sebelepsi nepatricnej motor, at uz treba od mercedesu, nebo moparu, fakt smysl nedava

H_F
22. března 2018, 20:13
1
Historie ostrých hatchbacků: Od svižných krabiček po zabijáky supersportů - Díl 1.

jimi
tak mini primarne neni urceno na cestovani po dalnici v 4 lidech
nicmene to pravidlo 100k na tunu splnuje, kdyz ma 65k a 605kg vahy bez ridice
navic se s nim daj rezat zatacky jak s malokterym jinym autem, takze kdyz mas soudnost a nepredjizdis kde to nejde, tak o zadnem zrazeni nemuze byt rec
pro me je aktivni bezpecnost v prve rade v podvozku a rozlozeni vahy, takze napriklad starsi volvo nebo audi totalne v tomto zasadnim aspektu bezpecnosti propadaji, a je jedno, ze maji pet deformacnich zon deset airbagu a 300 koni
tolik k jizdnim vlastnostem, doufam ze se nebude pomerovat miniauticko s o 40 let novejsima 3x tezsima verkama po strance pasivni bezpecnosti

jinak spousta aut si zachovava vykon jako u predchozich generaci
se soucasnym snizovanim vahy v tom nevidim problem

ad nastupci, je zde spousta automobilu, jez jen meni kabat, rika se jim nova generace a pritom jde napriklad jen o (druhy) facelift
vw je v tomto smeru expert
nicmene takoveto prekabateni ob dva tri roky bylo bezne v 60 letech v usa, neni to jen ukaz dneska

H_F
22. března 2018, 12:42
0
Historie ostrých hatchbacků: Od svižných krabiček po zabijáky supersportů - Díl 1.

relativne mala auta, jako mini, s motorem kolem 60 koni jezdila jako z praku

H_F
22. března 2018, 10:55
0
V USA si můžete dopřát 707 koní za cenu malého městského auta

do kvalitniho kit karu gt40, nebo treba cobry snad nic jinyho, nez patricnou fordi v8 cpat nebudes ne? kdyz uz ty kity stojej par milionu, tak usetrenejch par penez za puvodni motor vubec nedava smysl

i ty stary fordi v8 jdou v atmo plneni vysroubovat pres 500 koni, obvzlast big blocky 427 jsou bezny kolem 550k za 2/3 ceny toho moparu

https://www.ebay.com/itm/427-FE-Side-Oiler-Complete-Engine-Service-Block-out-of-Original-427-Cobra/162943997837?hash=item25f038178d:g:fqsAAOSwbWZaUA4n&vxp=mtr

https://www.ebay.com/itm/427-Ford-Crate-Engine-575Hp-Dyno-Tested-Custom-Cobra-Turn-Key-302-331-347-351/170710656204?epid=631473394&hash=item27bf25e4cc:g:AjUAAMXQnXFRZ5a6&vxp=mtr


tim nerikam, ze to je spatnej motor, ba naopak je super i za skvelou cenu na novej motor, na kterej navic budou i beznejc sehnatelny dily, jen do fordich replik se proste nehodi
kdyztak do kit karu, jako je ultima gtr, by to smysl davalo

H_F
11. března 2018, 17:32
1
Staré versus nové po milionté aneb jak nahradit sportovní roadster.

odpoved je zcela jasna

pokud ti maximalne do pulmice vyhovuje s2k, tak vem s2k, zivot je prilis kratkej delat stale kompromisy, ty si fakt muzes nechat na duchodcovsky vek
kdyz se podivas na prurez osazenstva novych miat, tak tomu prave tak je, ridi je hodne casto geronti

ceny s2k sice rostou, ale da se na to pohlizet jako na pozitivni atribut
zatimco totiz za pet let takova pekna s2k bude lizat klidne 600 tisic, zdechla miata, co ted koupis novou, bude mit sotva polovicni hodnotu
krom toho je s2000 extremne spolehlive auto, ktere i pres vysoke stari nema zadne vyssi naroky na servis, a pokud uz se na tom neco dela, tak to spis je popud pro urcity upgrade, ktery zas to auto posune nekam dal

H_F
02. března 2018, 00:42
1
Zápisník bláznivého fotra aneb kupujeme zběsilý kombík

beatstar
me teda ani legnum, ani lego nepripadne hnusny, uvedom si, ze v dobe uvedeni legnumu audi vyrabelo jeste tuhle doutnikovou nadheru
a mercedes prave oblazil svet skvostem v podobe mouchy

vedle tohohle hnusu legnum vyrabeny 96-02 vypada jako kosmicka lod a vypada kurva dobre dodnes
takova audi s6 z roku 96 vypada i vedle stagey jako prisera
to samy plati o legu, jedno z nejhezcich kombiku (zvenku) svy doby s nadcasovym designem

jinak jestli nejsi zavodni jezdec, tak na zkroceni nejvyssich verzi techle aut nemas
pokud si nekdy ridil trochu nakoplejsi lancer evo, tak to s pokorou uznas
v opacnym pripade ses bud mizernej ridic, kterej jeste potrebuje zjistit, co vsechno neumi, nebos to ani neridil, nebo nejspis oboji
pochybuju, ze budes natolik dobrej ridic, abys plne zvladl i slabsi rezu sti, natozpak naky nabuseny gtr

pokud se vysmivas nekterymu z tech uvedenejch kombiku, tak se zaroven posmivas temhle ikonam, protoze ty kombiky v nejvyssich specifikacich jsou jen trochu objemnejsi verze
lego muze mit komplet pohonny ustroji a podvozek z sti
stagea rb26dett a attesu ze skylinu gtr
lancer evo je puvodne postavenej na podvozku i genialniho 4g63 motoru z galantu vr4, a 8generace galantu/legnumu ma zas stejnej podvozek jako evo, vcetne vektorovanyho rozdeleni sily na kola AYC, ktery se dodnes nepodarilo udelat tak dobry ani mercedesu, ani audi, ani bmw



H_F
22. února 2018, 01:07
0
Zápisník bláznivého fotra aneb kupujeme zběsilý kombík

prej buhvijak to dnesni optikou nepojede
obavam se, ze by ti na to ruce nestacily

legnum vr4 ma krom motoru zbytek pohonnyho ustroji shodnej s lancerem evo (skoda, ze nema 4g63, protoze by mu dodnes melo po mensi uprave problem stacit kdeco, vcetne ty rs4)

lego s dvoulitrem v nekterejch specifikacich je jen trochu vetsi impreza sti, upravitelny hur, ale s 380k to porad zvladne kdeco, audio to ma od mcintosh, coz je znacka, o ktery si audi dodnes muze nechat jen zdat, v dobe uvedeni legacy audi nemelo lepsi zvuk ani v tom nejdrazsim, co produkovali.. ale je fakt, ze tenkrat audi jeste ani nepatrilo mezi premii

a stageu snad ani nebudu ani komentovat, par kusu napr autech se delalo i s rb26dett
trochu poupravena zajela 1/4mili za 10.7s

je potreba se na to divat optikou toho, co lze dnes za obdobne penize poridit od nemcu
a troufam si tvrdit, ze v cenove skupine danych japoncu zadny rychlejsi nemecky kombik neni

respektive pohledem toho, co v dane dobe techto vykopavek nabizela nemecka konkurence, pak uz zmrzne usmev uplne

H_F
17. února 2018, 00:09
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

ja si trochu zastouram, i kdyz jsi muj oblibeny autor z autickare
neskodilo by si clanek po sobe precist
jednak gramaticke hrubky s/z
zadruhe napsat o reze, ze ma tri diferencialy, o nicem nevypovida
to ma nakonec i oktavia scout
kdyz uz je rec o sti (opravdu bugeye na predchudce nema), nebo autech kolem pulmio, ktera prave lizaji dno, a nemaji moralniho nastupce podobne jako z4m, ktera uz se ode dna davno odrazila, proc neni zmineny lacer evo, ktery je lepsi, nez sti, nakonec vlastne rychlejsi a odolnejsi, nez vsechny zminene vozy?
do podobne skatule by nakonec patrila i S2000

H_F
08. února 2018, 15:39
0
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

co je na tom k diveni
podivej se na gumtree.com nebo na ebay.co.uk
jak sem psal, mirne olezly plne funkcni se za £5000 koupit jeste obcas daj
https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-S2000-2-0i-VTEC-Convertible-51-Plate-131K/222795890359?hash=item33dfab7eb7:g:y~sAAOSwJ0xaW23E

H_F
29. prosince 2017, 19:57
0
H_F
29. prosince 2017, 19:54
0
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Odpoved je naprosto jednoznacna

Za 150 tisic se da koupit mirne olezla plne funkcni hodna s2000, ktera v dane cenove nema, co se zazitku za volantem tyce, absolutne zadnou konkurenci
Navic to je brutalni drzak a vhodna investice
Pokud jde nekomu o brutalni vykon, tak se v tehle.cenove da koupit sti ci s odrenejma usima lancer evo.. Ktery teda s2k natrhnou v rychlosti prdel, nicmene zabavnejsi fakt nejsou ani omylem

H_F
24. prosince 2017, 00:25
0
Volkswagen (snad) opět přivede k životu benzínový šestiválec VR6

v jakemze novem vozidle se v evrope zminene 3.6fsi da i dnes poridit?

H_F
16. prosince 2017, 03:01
0
300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

xjr x308 se da za 300k koupit i r2000+ bez nikasilu
v8 360k a krasavec, s m5 si nezada

H_F
08. listopadu 2017, 02:09
1
Subaru Legacy 3.0R: Neobyčejné kombi z Japonska | Auta z Frcu

jo a samozrejme, stejne jako jakekoliv jine subaru s STI v cele, nejlepsi scoobinackej motor je 2.0 turbo

H_F
08. listopadu 2017, 02:08
0
Subaru Legacy 3.0R: Neobyčejné kombi z Japonska | Auta z Frcu

pravda je, ze 3.0 nezdrave chlasta
tez ze servis diky layoutu motoru neni tak jednoduchy, nicmene bych to nepovazoval za nic tragickeho
a tlumice stoji 600liber, tzn. jako na jakekoliv jine auto, kde chcete mit nejlevnejsi kvalitni upside down, monotube tlumice
http://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-4x-B6-Full-Kit-Dampers-Shock-Absorbers-35-118305-35-118312-24-118323/231491051868?fits=Model%3ALegacy&hash=item35e5f1215c:g:4ikAAOSwwVpZ1GfR

H_F
03. listopadu 2017, 15:25
0
Nacpěte do čehokoliv 707 koní s hotovým motorem „Hellcrate“ od Moparu

presne, jdu sem se stejnym komentarem
kdyz se clovek podiva na nove hotove motory o tomhle vykonu, bezne si jeste minimalne $5k priplati
takze cena je naopak pohadkova a je mi nanejvys sympaticky, ze to prodava rovnou automobilka i se zarukou

H_F
29. září 2017, 19:43
0
Porsche 911 GT2 RS je nejrychlejší zadokolkou Ringu

super
bylo trochu trapny, kdyz viper byl s okruhovejma casama nekde naurovni 6x drazsi 918
timhle porsche opet potvrdilo, ze je na spici opravdu sportovnich vozu a zaroven, ze ferrari ujel uz mezi ryze sportovnimi vozy davno vlak.. na tohle zareagovat nezvladnou

H_F
17. září 2017, 03:39
2
Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4x4 AllGrip: Horal v ulicích velkoměsta

ze to nikdo nevyrobil driv? pred skoro 15 lety sme uz kravili s pandama 4x4 na sjezdovce
taky mala tunova krabicka co se hned tak neceho diky svy musi vaze nezalekne.. ostatne o tom by suzuki mohlo vypravet uz davno

H_F
12. září 2017, 20:13
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

presne priklad s nezapsanyma kolama.. ono papirove je to mozna i provozu nezpusobile, nicmene v pripade nehody kdyz si clovek vezme soudniho znalce ma 99.8% jistotu, ze pojistovna bude platit pokud kola jsou zapsatelna a nebyla duvodem nehody

jinak auto odvezene z uk zustava na znackach, jako kdyz si v cr auto koupite od nekoho jineho... tez s nim muzete bez problemu s docasnym pojistenim na vin jezdit.. pojisteni muzete, aniz by jste byl zapsan jako vlastnik, sjednat u anglicke, ceske nebo treba finske pojistovny, je to jedno a pojisteni plati

H_F
11. září 2017, 08:31
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

pokud napises, ze poradny motor ma alespon sest valcu lze z toho prave LOGICKY odvodit, ze 4valec pro tebe poradnym motorem neni)

H_F
10. září 2017, 13:36
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

jo jezdim, idealni reseni
v uk neplatis dan a drahy pojisteni
ma to nevyhodu v podobe toho, ze nejpozdeji do roka auto nema technickou, coz lze resit vhodnym vyberem pojistovny.. je jich vic
v cr doporucuju alianz.. pokud auto ma ok podvozek brzdy a dalsi zakladni atributy nutne pro bezpecny provoz tak se v tom v pripade nehody ani moc nestouraj

H_F
10. září 2017, 13:03
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

beatstar cituji: " Doufám že pořádný motor je minimálně šest válců a 300hp plus..."

H_F
10. září 2017, 01:39
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

s volantem na spatny strane mam najeto jak po uk tak cr uz skoro 80kkm a teda problem to neni kdyz clovek neni debil.. predjizdeni je uplne jedno.. je videt v polovine lripadu naopak lepe z vnitrni strany

ad listecky.. v polovine aut to neresim.. mam maly kabro kde se da natahnout a velkou dodavku kde lze prelyzt.. na bezny auto staci mit chnapku na tyci pro duchodce na sbirani odpadku pokud to clovek musi delat denne

jedina challenge je se naucit radit u manualu druhou rukou plus nekery maj otoceny packy pod volantem.. presedani z eva do s2000 je v tomhle peklo, porad stiram sklo misto blinkru
razeni mi po prvnim tejdnu uz nikdy problemy nedelalo

pokud bude situace jako dosud, tak si levostranny auto uz nekoupim.. prijde mi skoda utracet 2-3x tolik za stejny auto jen s volantem na jiny strane
btw. nektery nejlepsi japonsky auta se ninak nez pravostranky ani nedelaj
s papirama neni problem, ideal je auto odhlasit na export v uk a v cr jen pojistin na vin.. nicmene auta lze prihlasit plne na ceske papiry.. u nekterych byva problem s tachem ale vetsinou jde prekodovat nebo dat jinej cifernik kdyz clovek ozeli pocitadlo.. coz na technicke neresi.. a svetla lze nechat prinejhorsim udelat na zakazku

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Renault Clio Sport RS 172 ph1 2000
Renault Clio Sport RS 172 ph1

2000 rok výroby
172 koní výkon
1 998 ccm objem

Citroën Xsara 1.9D 1999
Citroën Xsara 1.9D

1999 rok výroby
1 koní výkon
74 ccm objem

Jaguar XF SV8 2008
Jaguar XF SV8

2008 rok výroby
410 koní výkon
4 196 ccm objem

Volkswagen Golf 3 TD Variant 1996
Volkswagen Golf 3 TD Variant

1996 rok výroby
74 koní výkon
1 820 ccm objem

Citroën C3  2008
Citroën C3

2008 rok výroby
50 koní výkon
1 398 ccm objem