načítám data...

Nimrod

JménoJan Rektorys
BydlištěPísek
Registracepřed 3.2 rok.
Poslední aktivitapřed 8.0 dny
Příspěvků ve fóru130
Komentářů u článků367
Pozitivních komentářů u článků86
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Luxusní kombíky od Volva

07. července 2018, 05:34 23 komentářů

Stručný přehled o nudných zadokolkách

Motory Redblock od Volva (část 1/2)

12. července 2018, 20:40 13 komentářů

Něco málo o standardních motorech pro krabice.

Motory Redblock od Volva (část 2/2)

14. července 2018, 16:19 15 komentářů

Vrchol evoluce a přitom celkem jepičí život 16v motorů


Posledních 50 komentářů

Nimrod
11. srpna 2020, 20:01
0
5 nejzajímavějších Kei náklaďáčků (a jeden větší)

já reagoval na mosese. tu, co dával kuba, jsem jen viděl (naposledy u kamaráda, zlehka ji zrenovoval :-)).
ty novější jsme měli dvě. jedna končila maximálkou fous pod 60, druhá uměla i těch 70. příjemný to nebylo, ale byla to sranda. ono to je celkově jinak sranda vozítko, třeba jsem jednou musel za jízdy držet dveře, jinak by upadly :-) osmdesátejdevátej rok, 4x4, lehce orezlá.... umřela na převodovku. a s umřelou převodovkou se furt prodala za tuším 50 000,-... nechápu. nicméně jak jsem psal, vyjela všechno, co bylo třeba vyjet, odvezla také všechno, co bylo třeba (dříví, hlína, kompost,..)... tohle se jí upřít prostě nedá, přestože jinak to je neskutečnej krám

Nimrod
11. srpna 2020, 17:56
0
5 nejzajímavějších Kei náklaďáčků (a jeden větší)

nejlepší? řídils to někdy? třeba bez posilovače řízení? řadicí páka kdesi skoro za zádama řidiče? neskutečnej rámus už na volnoběh, nedej bože při maximální 60-70km/h? a ten pohodlnej podvozek... ale jinak jako jo, jako čtyřkolka to vyjede úplně všechno :-)

Nimrod
02. srpna 2020, 18:58
1
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

jelikož jsem o ní básnil v jiném tématu, tak tě asi nepřekvapí, že mám více méně stejný názor :-)

Nimrod
02. srpna 2020, 18:43
0
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

těch 250 000,- je prakticky minimum

Nimrod
01. srpna 2020, 13:23
2
Alfa Romeo 156: Comeback

jo, 156 je krásná, ale osobně se mi líbí víc předfacelift. kamarád nedávno prodal svou kombíkovou s 2,5 bussem, uvnitř kožený sedačky (tuším) momo se znakem alfy a v celkově velice slušnym stavu

Nimrod
26. července 2020, 16:08
0
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

Csaba: ten nissan je skvělej
Irwinek: jestli longem myslíš to, co myslím já, tak to se mi nelíbí :-) executive by mi také neuspokojila, to bych raději sáhl po w126 nebo e32 či 38. a devítku mi asi nic nenahradí, neboj. v century, i kdyby to ve dvou šlo, by vypadalo trošku divně spát na zapadlém parkovišti :-)

Nimrod
26. července 2020, 06:36
3
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

mě v poslední době hodně moc láká toyota century druhé generace... bohužel nejdřív musím našetřit na druhou garáž, abych mohl začít šetřit na ni samotnou :-/ ale v12, vlna uvnitř, ty jakože krajkový dečky jako clonítka a potahy sedaček, zpětná zrcátka na předních blatníkách,...., sklon předního a zadního okna dle hory fudži. je to tak hezky úchylný o proti (nejen) německé klasice. fakt mi to láká :-)

Nimrod
30. března 2020, 10:35
0
Jak jsem si místo Volva C70 koupil Volvo C70

přidávám se k překvapeným, tohle jsem také nečekal :-) tak ať ti dělá radost alespoň tak dlouho jako předchozí
dost podobnou má kamarád, ale tuším, že tam má 2,4 atmo

Nimrod
27. března 2020, 10:42
0
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

u manuálu se pak dost hodí meziplyn. když už šetříme ty brzdy a palivo, proč nešetřit i synchrony a lamelu. osobně teda používám s klidem i o něco vyšší otáčky než zde doporučené a nedomnívám se, že bych něčemu zas tak škodil

Nimrod
28. února 2020, 19:45
0
Bazarový snílek: Co jsem si tentokrát nekoupil (a proč)

jen se neboj, nejsi sám :-) ale kdybys měl executive, tak věřím tomu, že by tě to ani nenapadlo

Nimrod
28. února 2020, 18:45
0
Bazarový snílek: Co jsem si tentokrát nekoupil (a proč)

zajímavý :-)
právě že tě už vůbec neprovokuje, nikdy. furt piánko, pohoda, klídek... fakt je těch několik centimetrů navíc neuvěřitelně znát

Nimrod
28. února 2020, 17:47
0
Bazarový snílek: Co jsem si tentokrát nekoupil (a proč)

nene, tam je jiný, z jiný executive, která šla na díly u předchozího majitele. tvůj je v záloze, stejně jako teď další, ale to je už z s80. jirka se s tím nemaže :-)

Nimrod
27. února 2020, 19:30
0
Bazarový snílek: Co jsem si tentokrát nekoupil (a proč)

jestli to vyznělo příliš útočně či jak, tak nemělo, jen suché konstatování mého názoru :-)
heleď nevím. také jsem zaznamenal komentáře, že na severu jezdí i oturbený verze a v cajku. ale nevím, netuším a navíc je otázka, v jakym je ten motor celkově stavu
executive je prostě nestandardní verze, originál volvo. má pro mě vyšší hodnotu jak klasika a to poměrně o dost. vezmi si, že 960 II se mi vlastně nelíbí, ale executive jo. už jen snad z toho je vidět, jak moc na mě těch pár centimetrů navíc působí :-)
bez brždění motorem bych nemohl skoro žít :-) ale je to zajímavý, že zrovna tohle má na to vliv. netušíš proč? jinak ten motor, který byl původně v jirkovo executive, žral prý víc jak 5 litrů na tisíc kilometrů

Nimrod
27. února 2020, 15:14
0
Bazarový snílek: Co jsem si tentokrát nekoupil (a proč)

první vada je ta, že to není executive. kdyby to byla executive, koukal bych na to obecně jinak
ten motor prostě nemohu nikomu s klidnym svědomim doporučit. dneska maj skoro všechny spotřebu oleje, kterou by mohly závidět i "nový" twinsparky od alfy, přitom víš sám, že to nikdo nechce řešit bez sundání hlavy. a pak je otázka, kdy to vzdá těsnění pod hlavou... konverze na motor z s80 je nákladná a fakt to nejde bez úprav
na zadní nápravu jsem napsal jen rozpočet na díly. řešil to před časem kamarád
a jak se to má s korozí víš sám. některý ještě děravý nejsou, ale většina děravých je...

Nimrod
05. ledna 2020, 05:58
0
Ferrari 288 GTO vs. Porsche 959: Odložené hračky

před časem se mi líbilo tohle video


pak tam ještě maj okruhovou verzi

Nimrod
05. prosince 2019, 19:14
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

neumím si představit o moc horší auto na dálky než je octávka. hned si vybavím ty její příšerný sedačky a absolutně nechápu, jak může mít někdo to auto rád :-)
v70 II je fakt moc pohodlná, ale jako auto mi už nesedí, abych se přiznal. je to už takový nějaký moc odizolovaný od toho řízení, jízdy na můj vkus. také interiér už nectí to, co zavedla řada 700, tak se tam také cítím lehce ztracen. ale pro zajímavost, dle kamaráda je dokonce pohodlnější než s80 II

Nimrod
05. prosince 2019, 18:12
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

nic extra, klasika, olejnička. v létě jsem změřil tlaky a byly ok, tak jsem zajásal, že nemusím sundavat hlavu. takže víko pryč, půlka hlavy, vačice pryč, abych mohl vyměnit hydroštely (cvakal jen jeden při nastartovanym autě, ale v háji byly skoro všechny), k tomu komplet přetěsnění + nová pouzdra do obou vyvažováků, vana dole, všechna gufera atd. k tomu přetěsnění převodovky. výsledek? 2x jsem přetěsňoval víko ventilů a furt mi chčije. a chčije mi těsnění pod hlavou, olej teče ven. takže na jaře půjde hlava dolů. k tomu převodovka. šla špatně řadit jednička a zpátečka. dřív to dělalo trošku, ale to byl důsledek ložiska na setrvačníku, teď to bylo fakt peklo. no, zabalila to převodovka, ještě, že jsem měl po ruce náhradní. takže znovu přetěsnit převodovku. k tomu se rozpadly kryty rozvodu. vnitřní jsou na kaši (a to mám dvě sady) a volvo pochopitelně dělá už jen vnější. takže to bude na dlouho, než nějaký seženu, teda jestli se mi to vůbec povede

Nimrod
05. prosince 2019, 17:54
1
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

u dvojkový v70 odchází řízení a některé d5 se uměly potkat, když se kousl klimakompresor (stalo se u kamarádovo xc60. ten tam mimochodem bojuje teď i s elektrikou, kdy mu umře auto za jízdy). jinak už je to obecně trošku servisně dražší než ta kubovo lednička, ale to tak bývá s novějšími generacemi...

Nimrod
23. listopadu 2019, 06:17
1
Ferrari F50: Mytický supersport

zlatej malej lehkej sporťáček, viď, bíste :-)

Nimrod
18. listopadu 2019, 18:49
0
BMW M850i xDrive: Ďábel je v detailech

já ti nevím, klaun byl alespoň zajímavý (ne nutně hezký), ale první generace mi přišla jak hodně divná sierra

Nimrod
16. listopadu 2019, 08:31
0
Top 5 nejbláznivějších speciálních edic

r8 má celkově zajímavý limitky, třeba jako star of lucis k finaly fantasy už nevím kolik

Nimrod
15. listopadu 2019, 20:22
1
Top 5 nejbláznivějších speciálních edic

má-li to být v tom smyslu, že bych raději chodil pěšky než se v tom ukázat na veřejnosti, tak asi citroen bx 4tc

Nimrod
10. listopadu 2019, 08:24
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

ta ručka mi překvapuje. na volvu je také buben z kotouče, ale že by nebrzdila, to říct nemohu...

Nimrod
08. listopadu 2019, 17:42
0
Toyota Mega Cruiser: Pořádnej offroad!

už nějaký ten měsíc je k prodeji na mobile.de

Nimrod
08. listopadu 2019, 17:21
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

velmi snadno, když majitel zjistí cenu nových. a když to vezmu obecně, u bmw je ještě štěstí, že se vůbec dělaj a daj sehnat

Nimrod
07. listopadu 2019, 19:38
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

na mě je už celá e39 dost složitá, rozhodně bych třeba nechtěl dělat repasi zadní nápravy a podobně. navíc když je problém, bez diagnostiky se člověk už fakt nehne... je to prostě v tomhle už moc moderní auto na můj vkus. ale to se dá všechno pochopit, doba si to žádá

Nimrod
06. listopadu 2019, 19:29
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

no já nevím, třeba výměnu plynových vzpěr pátých dveří bych si uměl představit i trošku příjemněji...

Nimrod
06. listopadu 2019, 10:22
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

kamarád měl 530i, než ji zabil aquaplaning. italka, v době nehody (je to pár měsíců zpátky) najeto asi 180 tkm. tyhle sedačky s mými zády nejsou úplně kompatibilní a žádného povrzávání jsem si nikdy nevšiml, ale jinak souhlasím, bylo to velmi příjemné svezení

Nimrod
31. října 2019, 10:31
2
Ptejte se: Jak zazimovat letní auto?

zazimovávám. auto mám rád, chci si ho nechat v horizontu mnoha let a dlouhodobě sůl bez koroze nedá. takže když poprvé posolí, auto vyjede až po jarním dešti

Nimrod
28. října 2019, 09:23
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

krab: stejně by mi to nebavilo :-) vezmu deku, rozprostřu v kufru, dám jedno kolo, na něj deku, druhý kolo, a hurá pryč :-) v tomhle máš fakt můj velký obdiv, vykašlal bych se na to a jel se projet kolem domu
nejels v pátek někdy po poledni kolem lince? nějakou oranžovou elise jsme v protisměru míjeli (vraceli jsme se ze schladmingu)

Nimrod
28. října 2019, 05:31
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

"Jen si neumím představit co bych z tvého vozového parku vybral na ty občané cesty do Alp na lyže, někam ve čtyřech aspoň 500km daleko s bagáží, atd.." mně se tohle ještě nestalo a asi jen tak nestane.a to i když vynechám ty lyže
spíš mi překvapuje u kraba ta přeprava kol. jak by mi jen nebavilo je furt rozebírat a skládat... :-)

Nimrod
22. října 2019, 06:25
1
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

a co když co2 hraje druhotnou roli a hlavním problémem (klimatické změny) je odzeleňování krajiny a špatné hospodaření zemědělců a lesníků, a celý problém (pro nás) tkví v tom, že co2 je o moc lepší bič na lidi a tudíž ekonomicky výhodnější?

Nimrod
20. října 2019, 05:54
1
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

ale no tak, buďte realisti. rozhodně nejsem z těch, kteří by se snažili ponižovat činnost disidentů, ale opravdu si tu někdo myslí, že k sametové revoluci došlo díky nim? to bylo normální předání moci, protože ti debilní komunisti/socialisti byly ekonomicky v hajzlu (což je vskutku obdivuhodné, když si člověk uvědomí, že 40 let předtím nejen u nás ukradli co šlo a vydrželo jim to jen 40 let a to ještě v nic moc podmínkách. na druhou stranu co by jeden od těch zkurvenejch sviní chtěl, když do čela čehokoli dosadili člověka, který neuměl do pěti počítat...). tak jak pak chcete popravovat někoho, s kým jste se domluvili na předání opratí? to byste museli být bezpáteřní svině, jako byli oni. navíc hromada lidí, ať u v politice nebo třeba ve výše zmíněných soudech, fungovala dál, protože tu nebyl nikdo, kdo by mohl dělat tu práci místo nich. holt to nemělo s revolucí nic společného, ale já jsem rád, protože kdo ví, jak by to nakonec dopadlo. ale také bych byl raději, kdyby se komunistická strana postavila mimo zákon, když už nic jiného, ale na to je teď pozdě

Nimrod
17. října 2019, 05:46
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

a jaký že máš teda vlastně auto? já jen abychom mohli tedy tipnout, jaký máš status :-)

Nimrod
16. října 2019, 06:48
2
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

abych přidal něco nového... iveco daily. fakt to nejhorší, v čem jsem kdy jezdil. lituju každýho, kdo v tom jezdí den co den. nevím, možná jsou i luxusnější verze, ale pochybuji o tom. sedačky horší jak v octávce první generace, řazení takový, že i míchání guláše mi přijde vlastně dokonalé. sic ta kráva má 7 metrů, ale kdo by jí dělal parkovací senzory? řízení převzatý z regulérního náklaďáku (člověk točí před sebou skruží od studny a z rejdu do rejdu je to asi 5400°), byť má ale pěkný rejd, to se musí nechat. chronicky uvrzaná zadní listová pera, člověk si raději ani nestáhne okénko, protože to se fakt nedá poslouchat. když se k tomu připočítá klasický "výhled" z dodávky (člověk netuší, co děje za autem, ostrý křižovatky, do kterých prostě fakt není na pravou stranu vidět, musí se to tam poslat), tak pro mě je vítěz jasný, tohle fakt doma nechci (nehledě na to, že bych to neměl jak využít)

Nimrod
08. října 2019, 09:07
0
Land Rover Defender: Nová doba

tak už tu nepletem dohromady jen pevnost a tuhost, ale teď už i tvrdost :-)

Nimrod
04. října 2019, 16:41
0
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

...a k tomu bude stát to třetí auto na víkendy :-)

Nimrod
03. října 2019, 11:41
0
Ford Escort 1.3L (1981): V jednoduchosti je síla

98% aut z těch let umřelo na korozi. jsou kvuli tomu zákonitě špatná?

Nimrod
03. října 2019, 10:27
0
Ford Escort 1.3L (1981): V jednoduchosti je síla

tak to je hodně zachovalé auto. evidentně ho měl někdo fakt velmi rád

Nimrod
03. října 2019, 10:17
0
Ford Escort 1.3L (1981): V jednoduchosti je síla

je fakt v krásnym stavu, soudě dle fotek

Nimrod
11. září 2019, 19:21
0
Peugeot Rifter + stan Hussarde Quattro: Ideál aktivní rodinky

jako ten stan se mi obecně líbí a líbí se mi už nějaký ten pátek (přibližně od doby, co si ho dal jurgen z 300td.net na střechu w123 a začal s ním trajdat po světě), ale přijde mi jeho smysl pouze v řekněme východních zemích. protože hlavní přínos spaní v autě je ten, že člověk spí tak říkajíc ilegálně... což není úplně ideální si pak postavit na střechu auta stan, že... samozřejmě, pokud se spí legálně, jeho přínos je bez debat, ale to už pak má většina lidí (ten zkurvenej) karavan či obytný vůz (když i v nich lidi spí mnohdy nezákonně)

Nimrod
07. září 2019, 13:13
0
Rover 75: Bitva o Británii

jeden parkuje v písku, potkávám ho skoro každý den.. :-)

Nimrod
02. září 2019, 21:10
0
Lancia Lybra: Přehlížená, ale schopná

8.32 :-) já teda chápu, proč by ho měl člověk chtít, ale byla řeč jen o themě bez specifikace motoru. a pokud jde o normální motor, tak mi přijde ten kombík zajímavější jak sedan

Nimrod
02. září 2019, 16:35
0
Lancia Lybra: Přehlížená, ale schopná

s themou přeju hodně štěstí :-) naštěstí ještě celkem jsou narozdíl od třeba cromy po faceliftu. nicméně spíš bych před sedanem dal přednost kombíku. tohle ufo jsem viděl jen jednou, v černý, a spadla mi brada. na živo je fakt nádherná

Nimrod
14. srpna 2019, 16:17
0
11 nejdražších aut v historii aukcí, která nejsou Ferrari

kdysi, když se maxim ještě jmenoval quo, psali takovou legendu, že národnímu technickému muzeu mercedes (či jeho muzeum? už nevím) nabídl za caracciolovo w154 miliardu korun... a to prosím někdy v 90. letech. celkem by mi zajímalo, jestli je to fakt pravda...

Nimrod
13. srpna 2019, 20:09
1
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

používaj se celkem často na nějaké ty závodní aktivity

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Caprice Station vagon 1990
Chevrolet Caprice Station vagon

1990 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Chevrolet Caprice Station vagon 1986
Chevrolet Caprice Station vagon

1986 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Citroën C5 3.0i V6 Exclusive 2003
Citroën C5 3.0i V6 Exclusive

2003 rok výroby
210 koní výkon
2 946 ccm objem

Chrysler LHS  1999
Chrysler LHS

1999 rok výroby
257 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Ostatní Eskort 1988
Ford Ostatní Eskort

1988 rok výroby
56 koní výkon
1 350 ccm objem