načítám data...

Nimrod

JménoJan Rektorys
BydlištěPísek
Registracepřed 21.3 měs.
Poslední aktivitapřed 18.4 hod.
Příspěvků ve fóru111
Komentářů u článků297
Pozitivních komentářů u článků68
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Luxusní kombíky od Volva

07. července 2018, 05:34 23 komentářů

Stručný přehled o nudných zadokolkách

Motory Redblock od Volva (část 1/2)

12. července 2018, 20:40 13 komentářů

Něco málo o standardních motorech pro krabice.

Motory Redblock od Volva (část 2/2)

14. července 2018, 16:19 15 komentářů

Vrchol evoluce a přitom celkem jepičí život 16v motorů


Posledních 50 komentářů

Nimrod
26. dubna 2019, 16:33
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

stejně mi ta cena přijde víc než příznivá, když si vezmu to, kolik se jich vyrobilo a jaká je to legenda... porovnej třeba s lancerem, kde těch kusů je x krát víc a ceny x krát takový

Nimrod
25. dubna 2019, 20:51
0
Nimrod
25. dubna 2019, 20:32
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

hmmm... že by byl dakar tak o hovně? :-)
úplně naprd všude jinde není. na dokonale rovný silnici je asi teoreticky lepší jak multilink, kola jsou stále dokonale svisle vůči vozovce
já mám tuhou rád díky servisní a finanční "náročnosti" :-)

Nimrod
25. dubna 2019, 19:11
1
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

furt slýchám, jak je třeba mít na offroadu tuhý nápravy, ale proč pajero evolution mělo nezávislý zavěšení na všech kolech? fakt nejde udělat multilink s dostatečným křížením?

Nimrod
24. dubna 2019, 05:43
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

pokud máš doopravdy pěkný stav auta, už neplatí, že by se němec nebo rakušák bál pro něj k nám přijet. mám několik kamarádů a známých, kteří inzerují své voňavky na mobile.de, protože u nás si to nikdo za odpovídající cenu nekoupí, a lidi ze západu (v případě rakouska spíš jihu) se jezdí na ně kouknout (bohůžel v menší míře koupit). pravda, ten poršák je dosti specifická značka pro němce, ale tak ber to obecně

Nimrod
16. dubna 2019, 20:50
0
Ford Mustang Fox 5.0 V8: Síla na rameni

nikdy bych si nemyslel, že začnu snad i toužit se alespoň svézt s liškou :-)

Nimrod
16. dubna 2019, 17:37
0
Všeuměl za 100 tisíc

pokud to má být auto na maximálně 5 let, tak to tedy beru zpátky řeči i o korozi volva. 5 let dá každý auto, pokud se má pak shodit ze skály...

Nimrod
16. dubna 2019, 16:19
0
Všeuměl za 100 tisíc

kamarád má také 156 s 2,5 bussem. co od něj vím, ta spotřeba fakt pod 12 moc nejde. má ji pěknou, bez rzi, ale v zimě s ní nejezdí. co ale vidím ty, co jezdí v zimě, tak už fakt dávno nejsou, nebo nemaj prahy... prostě 156 mi přijde jako blbost, má-li jezdit i v soli

Nimrod
16. dubna 2019, 16:15
0
Všeuměl za 100 tisíc

to se přece nevylučuje. podvozek je levný a trvanlivý, 8v redblocky taktéž. ale aerodynamický hluk je nad 100km/h značný a antokorozní ochrana hlavně v porovnání s platformou p80 je slabá

Nimrod
16. dubna 2019, 06:25
0
Všeuměl za 100 tisíc

ta 156 rezne šílenym stylem, bohůžel... a busso jezdí za 12 s hodně lehkou nohou

Nimrod
15. dubna 2019, 16:58
0
Všeuměl za 100 tisíc

já bych rwd volva vyřadil z úplně jiného důvodu než dan. ekvivalent letící cihly není na dálnici zrovna moc tichý, navíc těch našich zim zas tak moc bez následků nedaj...

Nimrod
05. dubna 2019, 19:34
0
Splněný sen: V terénu s Buchankou

buchanka se mi vždycky líbila. ale věřím tomu, že na den je fajn, na delší cestování už tolik ne

Nimrod
26. března 2019, 18:36
0
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

agresivnost jízdy se už teď prý sleduje podle předpínačů pásů...

Nimrod
24. března 2019, 20:33
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

vzácnost je trošku silný slovo, ale rozhodně to není obyčejný fávo, který se dává zadarmo či za flašku levného pitiva

Nimrod
24. března 2019, 13:41
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

on není důvod k tomu někomu dávat za prakticu 200 eur, když je dalších 20 nabídek za normální peníze :-) jinak řečeno jich je stále příliš na to za ně chtít nějak víc. a bude jich více méně furt stejně, holt to nerezne a není zas tak moc třeba servisu...
u favoritu jsou vyhledávaný f1 a speciálnější rámy, ty nemají s těma obyčejnýma zas tak moc společného. co se esky týče, to netuším...

Nimrod
24. března 2019, 06:35
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

vývoj cen fotografické techniky na film je úplně jiný, daný nejdřív šíleným propadem při nástupu digitálů, dlouhé doby válení se kdesi po dně a následně lehkého výstupu nahoru, kterého se ne úplně všechno dočkalo. raritní a výjimečné kousky ten propad nikdy neměly takový, ale zas si odpustily ten lehký výstup. obecně je to všechno stále za hubičku až na ty rarity, které zas ale mnohdy nemaj pořádně kupce (prodávat biogona f/4,5 75mm za nějakých 50-70 tisíc je i celosvětově na poměrně dlouho, byť tu hodnotu má). ale jsou i výjimky, jako třeba před pár lety prodávaný lamegon f/4,5 65mm, který se vydražil na ebay za cirka 600 dolarů. to je asi zas dáno tím, že o něm není tak široké povědomí...

Nimrod
23. března 2019, 10:44
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

dle komentářů tady je vidět, že mnozí mají přehled o přibližných cenách aut, sám jsi tu na řekněme extrémy poukázal v článku. takže bych lehce rozporoval, že si nikdo nepamatuje za kolik se prodala jaká auta. samozřejmě že ne každý má přehled o celém automobilovém spektru, ale o úzkém už mnozí ponětí mají, pokud je auta zajímají. a pokud dotyčného auta nezajímají, ten si asi nepůjde koupit starou šunku, nehledě na nesmyslné články o investičním potenciálu. takže moc ani nevěřím tomu, že tohle doopravdy někdo koupí, to je dle mě spíš urban legend. byť chápu, že nostalgie je mrcha, a pokud někdo doopravdy neví co s penězi, ta možnost tu je, ale přijde mi alespoň v naší kotlině doopravdy malá
nevím, možná daný problém zlehčuji, ale doopravdy mi nepřijde vliv těchto inzerátů zas tak značný na obecné hodnoty daných vozů. ale ekonomika jde mimo mě, neznám žádné zákony trhu, takže si rád nechám tohle vymluvit

Nimrod
23. března 2019, 09:40
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

podle mě to trh nedeformuje. výši hodnoty (nebo spíš aktuální ceny vzhledem k stavu, najetým km atd.) přece určují prodaná auta, nikoli neprodejná auta, nebo ne?

Nimrod
17. března 2019, 19:26
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

mile jsi mi překvapil, neřekl bych do tebe, že zrovna starion tě oslovuje :-)

Nimrod
17. března 2019, 08:04
1
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

za mě byl stejně nejlepší starion s tím bodykitem. to auto jsem potkával jako malej u zdejšího automechanika, válel se mu venku na dešti v nepojízdném stavu, a pro mě to bylo jedno z nejúžasnějších aut, které jsem mohl potkat. a stále je to prostě nádherný auto. bohužel už nejsou a když jsou, ceny jsou relativně vysoké

Nimrod
16. března 2019, 15:40
0
Volvem už jen 180 km/h

ještě vytáhnu mrtvolu... koukám, že monitoring alkoholu a únavy nebude mít jen volvo :-/ dokonce to vypadá, že volvo se chlubí tím, co již vymysleli a tehdy z poloviny schválili jiní https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/evropsky-parlament/europarlament-chce-snizit-pocet-nehod-prosazuje-povinne-bezp/r~80db6b7846fc11e9b38a0cc47ab5f122/

Nimrod
11. března 2019, 04:56
0
Volvem už jen 180 km/h

fandatiku, od toho tu máme volvo česky a podobné firmičky, aby se hrabali v sw auta. vyjde to podstatně levnějc jak jezdit za hranice na servis. navíc furt žiješ v přesvědčení, že tu každej lítá minimálně 200 po okreskách a 250 po dálnicích... pochop konečně, že takovýhle rychlosti cílovýho zákazníka vůbec reálně nezajímaj a pokud ano, sáhne po jiném autě. tohle je o egu řidiče než o reálně dosahovaných maximálních rychlsotech. navíc zpráva z hn mi přijde divná. spíš bych chápal, že podle nevigace auto samo určí, že je na německé dálnici a vypne omezení rychlosti (abys mohl se sportovně užitkovou vlajkovou lodí dosáhnout ohromující rychlosti 216 km/h ;-))

Nimrod
10. března 2019, 14:33
0
Volvem už jen 180 km/h

dle tohoto článku na jednu stranu chápu vaše obavy. nemyslím si, že by monitorování alkoholu a řidiče co se pozornosti týče bylo rozumné řešení, ani si neumím představit, co to auto má udělat, když začnu v poloautonomním režimu psát sms a budu na dálnici, nebo když si otevřu flašku s morganem až při jízdě, ale na druhou stranu tu nechápu tedy tu vlnu nevole na německých dálnicicích. holt by to asi chtělo oficiální prohlášení, nebo si počkat na reálnou produkci. ale jak jsem psal níže, dneska člověk asi šlápne do sraček vždycky, ať si koupí cokoli nového...

Nimrod
10. března 2019, 13:51
0
Volvem už jen 180 km/h

fandatiku, přiznám se, že jsem četl pouze tento článek, žádný jiný, co se o omezení rychlosti na 180km/h týče. a tady zaznělo: "A právě proto Volvo říká, nechme maximum nastavené na 180 km/h, to je rychlost, ve které naše kamery a radary dokážou sledovat okolí auta, vyhodnocovat nebezpečí a především na ně reagovat." takže kde je chyba? je to jen jeden z mnoha důvodů, které jsi uvedl a nevadí ti, ale já v tom prostě žádné hovno nevidím
krabe, nechci se tě dotknout, ale z toho, co píšeš, cítím, že by tvé ego nepřeneslo přes srdce, když by tě v takovém autě předjel někdo s tou litrovou oktávkou. myslím si, že většině majitelů volva je srdečně jedno, jakým autem a při jaké rychlosti byli předjeti
s vojtou souhlasím
-
Komentář upraven 10. 3. 2019, 13:52:43

Nimrod
10. března 2019, 11:30
0
Volvem už jen 180 km/h

irwinek: :-)
krabe, někdy se s tím projeď. já teda znám jen v70r v první generaci, ale ten podvozek je všechno jen ne sportovní. vzpomeň si na 240 turbo evo. nikdo neví, co se s nima doopravdy stalo, ale nejreálnější teorie je ta, že je volvo samo přestavělo na obyčejná turba, protože se bálo, že o evo by nebyl zájem. prostě volvo v sériové produkci nikdy nemělo nic sportovního, motorsport bych do toho nemíchal. ano, ta auta byla schopná po úpravě lecjakých závodních výkonů a stále toho schopna jsou, ale v sérii se nic takového nedělalo
fandatik: tohle je už o politice nejen eu, nikoli o volvu. když to přeženu, "the new planet express ship" by mohlo dělat volvo, neznám z dnešní masové automobilové produkce jinou značku, která by se na to hodila víc

Nimrod
10. března 2019, 09:36
0
Volvem už jen 180 km/h

já fakt nechápu, proč si hned musí volvo kupovat jen levičáci, fakt nevím, jak na to bíst s krabem přišli
krabe, kdy volvo vyrobilo sportovní model? já si na něj nevzpomínám, fakt že ne. občas pustilo do světa přemotorovanou potvoru vzhledem k naladění podvozku, ale sportovní model jako takový volvo nikdy neudělalo, pokud vím. vždy dělalo komfortní bezpečná auta a to dělá v rámci možností stále. filozofie značky mi přijde stále tatáž, ale svět se mění

Nimrod
10. března 2019, 06:46
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

a mně se líbí a to mi v ní ještě nikdo nesvezl

Nimrod
09. března 2019, 08:37
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

já se přiznám, že stále čekám na prozření, co je na tom tak úžasného. ale nic proti nim nemám, jen jsem neutrální

Nimrod
07. března 2019, 06:23
1
Volvo představuje faceliftovanou XC90

bíste, občas fakt tvoje argumentace jsou místy přehnanené. kdy si myslíš, že začala nějaká spolupráce mezi volvem a renaultem? povím ti to, roku 1971, kdy začali spolu s peugeotem dělat na osmiválci bez dvou válců, prv. aby měly všechny automobilky stejná práva, vznikla akciovka, v které měla každá automobilka 1/3 akcií. netvrdím, že ten motor byl kdovíjaký zázrak, ale fakt si myslíš, že za 1/4 století produkce se jim ten motor nevyplatil? když koukneš na skoro jakýkoli šestiválec ve francouzkém autě, je to prv, a jsi za něj nejspíš rád. a nejen v něm, pochopitelně. prv poháněl i třeba alfu 155 v6 ti pro dtm, přestože se obecně asi spíš myslí, že tam bylo logicky busso. takže spolupráce s renaultem má dost dlouhou historii a troufám si tvrdit, že to byla spolupráce úspěšná
chase: trošku si to ujasněme, kdyžtak mi oprav. v bornu si postavil továrnu daf, kde dělal osobní auta. jeho poslední osobák byl daf 66, kdy továrnu a práva k osobákům od dafu koupilo volvo. tím se daf 66 přejmenoval na volvo 66. pak v bornu udělali řadu 300 (která vycházela ještě z práce lidí, kdy ot byl daf) , následně řadu 400. když se dostali do finančního průseru, přejmenovala se továrna a jejich majitelé bylo spolu s volvem mitsubishi. a vznikla s/v40 a charisma, která se tam také vyráběla. a v bornu si mitsubishi pak vyrábělo vícero vozů, volvo s/v40 končilo. vždycky mi přišlo, že v holadsku mají vlastní vedení, které je sice nějakým zpúsobem podřízeno švédskému vedení, ale jistou soběstačnost mají, ta auta tam byla prostě jiná

Nimrod
06. března 2019, 17:18
0
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

jo, vím jaký to, je když nejsou náhradní díly... šestka se mi líbí o fous víc jak 90, no. ale stejně si nekoupím ani jedno, ono mi dost zaměstnává to jediný auto, co mám :-)

Nimrod
06. března 2019, 12:22
0
Volvem už jen 180 km/h

v reálu když někdo jede na německé dálnici výrazně rychleji než zbytek aut, tak bliká dálkovejma, aby bylo o něm vidět

Nimrod
06. března 2019, 12:19
0
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

pokud se nejezdí v zimě, přijde mi to zbytečné, ale můžem mít jen jiný názor na věc

Nimrod
06. března 2019, 12:15
0
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

ok ok :-) šestky po faceliftu si asi cenu drží, viď? :-)

Nimrod
06. března 2019, 07:31
3
Volvem už jen 180 km/h

když tak čtu tu diskuzi...nová auta nás šmírují... ví, kde jezdím, jak rychle jezdím, jak moc často a prudce akceleruji/brzdím, jak často tankuji, jakou mám spotřebu, kolik toho najedu, jak rychle, kde se nejčastěji pohybuji a já nevím co všechno. pokud jsou online, posílaj to rovnou, pokud ne, vyžvaní to v autorizáku. k tomu je třeba připočíst i riziko nabourání se do systému auta. aha, a co je nového? jo, volvo vlastně omezilo tu rychlost na 180, kterou stejně v globálním měřítku až na pár jedinců v praxi nikdo nevyužije, byť to bude asi mnohé srát...
jinak řečeno se tu sic plive na volvo, ale dělaj to všichni, jen volvo omezilo tu rychlost... prostě nová auta stojej z mého pohledu za hovno všechna, až na nějaký nesmysly typu morgan, ariel atd.

Nimrod
06. března 2019, 04:42
0
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

jestli je to na mě, tak písek, z náchoda celkem daleko :-)

Nimrod
06. března 2019, 04:41
0
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

je fakt, že dvoulitry bez kufříku do 150 jsou, ale busso jsem pod 150 asi neviděl. ale je fakt, že je nesleduji, takže to bude asi ten hlavní problém :-)

Nimrod
05. března 2019, 19:37
0
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

u nás parkovala v ulici matra simca bagheera.... také jsem do té doby žádnou neviděl. murénu také jen jednu, je jedna tady v okolí na prodej, tuším. asi by byla i do těch 150 :-)

Nimrod
05. března 2019, 15:40
0
Nimrod
05. března 2019, 13:35
6
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

mazda cosmo, nebo-li 929 coupe. až budu velký, třeba si ji také pořídím :-)

Nimrod
02. března 2019, 15:44
0
Nejšílenější aerodynamické prvky

190 evo je pro mě jeden z nejhezčích mercedesů, fakt se mi hrozně moc líbí... podobně jako e9 3.0 csl, její křidýlko na střeše usměrňující vzduch na zadní křídlo je nádherný prvek

Nimrod
26. února 2019, 19:50
0
Za volantem: Ford Focus ST225

nevím o jediném ve volvu, který by se zadřel, navíc jich několik jezdí kolem mě. takže spíš bych dal za pravdu kolegovi Breakthru. holt pokud je majitel (servisák?) idiot, ani whiteblok ho nespasí...

Nimrod
26. února 2019, 17:37
0
Za volantem: Ford Focus ST225

to je pro mě novinka, že by se zadíraly whitebloky...

Nimrod
25. února 2019, 16:59
0
Za volantem: Ford Focus ST225

jak byl vyladěn ten pětiválec, co se dostupnosti výkonu a točivého momentu v různých otáčkách týče? má zkušenost je taková, že upravovat ty pětiválce buď umí málo kdo, aby byly ještě příjemné, nebo to je poměrně obtížné
kamarád má upravenou 2,3 t5 ve volvu 850. zvýšený plnicí tlak a tím to skoro končí, takže rozhodně nemá 300 koní. ale stejně je to dole neskutečně pomalý auto, jinak řečeno jako auto na normální ježdění to není zrovna moc příjemný. ale pak to jede šíleně, o tom žádná
jinak bych to tolik nepřeháněl u 2,5 s úpravama. tuším, že tam pak něco praská, už nevím jestli blok nebo hlava

Nimrod
25. února 2019, 16:15
1
Motorismus na Pařížský způsob

pro bohyni do písku, jezdí s ní jeden pán od jara do podzimu skoro denně

Nimrod
14. února 2019, 16:33
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

jo, já mám devítku také raději, ale už to nejsou tolik ty dva kvádry ( i když pro většinu lidí to jsou asi furt dva kvádry jak vyšitý :-))

Nimrod
13. února 2019, 19:07
2
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

tak jsem na to kouknul. moc se za těch 20 let (ono by se dalo říct i 40 let) nezvětšovalo :-)
nicméně abych nemlel jen kraviny. celkově je absurdní ten trend, který panuje. nová generace musí být větší a silnější než předchozí generace. v poslední době musí mít další obrazovku navíc, nebo alespoň ten původní se musí zvětšit. automatická převodovka musí mít další stupeň navíc atd... fakt podělaná doba

Nimrod
13. února 2019, 18:57
0
Nimrod
13. února 2019, 18:54
1
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

to se mi hrozně líbilo, jak tuším harry metcalf ukazoval otlačenou deku kapoty od hlavy na ferrari maranello :-) bohůžel toho se asi fakt už nedočkáme :-(

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem