
powpow
Jméno | Jiri D |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 3.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.9 dny |
Komentářů u článků | 24 |
Pozitivních komentářů u článků | 5 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tak se zas ozvu s tím mojim starým krapem. Mitsubishi Space Runner první generace. Ty co jsou k mání mají málo najeto, nerezli, jsou k neutahani, z jedné strany coupe, z druhé combi, jezdej rychleji než vypadají, klima byla v základu a tady koukám je jeden v pěkným stavu dokonce 4x4
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mitsubishi/space/18878369
Je to moje nejoblíbenější auto co jsem měl.
@sheogh: uz jsem tu tento nazor nekolikrat cetl. Na cem se zaklada? Min pohyblivych casti?
Ano, ja to vidim podobne, pro me to jsou tedy:
Mitsubishi RVR Hyper Sports Gear
Nissan 180SX
BMW 323ti
Lexus IS TTE
Vesmes auta ktere by sli za rozumny peniz poridit. Ackoliv me auta bavi, nejsou moje zivotni priorita abych je shanel a hlavne udrzoval je v provozuschopnem stavu.
celkem rozumný požadavky. U mě se to mění auto od auta, podle toho co v určitém modelu bylo v nabídce. Vždy jsem ale koukal na to aby to auto nebylo moc těžké. U nejnovějšího přírůstku se vše změnilo, tam byl základ abych se bzadu jakž takž postavil.
Já nevím, škol moc nemám, ale při každé návštěvě Švýcarska mám pocit že právě tam jezdí ty zajímavé automobily. A to jak nové, tak ale i ty starší, mé oblíbené z 80. a 90. let. O nějaké motoristické katastrofě se tam nedá mluvit.
S Rinspeed toho moc k dodnání nemám, příjde mi to jako výtvory konstruktérů co se koupou v koksu. Ale každé takové kreaci i tak tleskám.
Route des Grandes Alpes - Francie od Zenevy na Rivieru pres ty nejhezci horsky pasy. Jel jsem ji loni zacatkem zari.
Koncem srpna konci i turisticka sezona a silnice jsou v podstete prazdne, muzu jen doporucit.
Prevodovka je pouzita jednoduse originalni, misto toho aby porizovali novou. Elektromotory efektivne pracuji ve vyssich otackach nez kola. SMG od Bosch toci napriklad 12000 RPM
Souhlas, vypada super, je to totiz supra neasi. Podle fotek jsem mel nejdriv pochyby, ale po videu jsou pryc. Odkazy na minule generace, proporce, podle me vse ok
jeste jsem o tom premyslel, uz je to ca 2 roky zpet. Nebyl to sensor volantu, ale pretizeni. Byla to Mazda 323 GT, tedy jedna z prvnich Mazd co vubec stablizaci mela. Jezdil jsem v podstate celou dobu s normalne fungujici, jen jsem to spis chtel prijit na kloub jak to prechytracit.
Kdyz prislo seriove Twingo na trh, byl jsem zvedav zda se objevi i nove Twingo RS. Twin'run concept sliboval dost
I tak myslim ze je tohle super mrnous na jezdeni kolem komina.
U mazdy jsem "vypinal" stabilizaci ne pojistkama, ale odpojenim senzoru volantu, treba by to pomohlo i tady.
jj, my taky, o tolik vic komfortu jsme nemeli :D
Zacatek ve Vosges, proleteli Svycarskem pac tam je draho, Chamonix, a dal na jih do Provance az vicemene k Monte Carlo, tedy Sospel hned pod Col de turini. Zpet pres Italii a Aostatal. Cestou na jih jsme se drzeli co to slo Route de Grandes Alpes ktera stoji za to, celkem dva tydny krasnejch silnic a kopcu.
Dalo by se polemizovat o tom proč oni ještě spali ve svých postelích a izolovaných obytkách na rozdíl od kufru kombi ;)
Ale naprosto to chápu, stejně tak jako ten koncept i ty borce s poradnejma dodávkama. Pro každého je to ideální řešení jiné.
Palec nahoru za destinaci, před týdnem jsem se z toho koutku Evropy také vrátil. Od září je po sezóně a ty pasy jsou téměř prázdné.

Nezatracoval bych ani Mazdu 323f 2.0 gt. Poslední generaci. Má peknej předek a factory bodykit kterým se liší od ostatních, celkem obstojnej spolehlivej motor a parádní podvozek. Moc se o ní neví, víc info člověk najde pod označením protege5. Sám jsem ji měl 3 roky.
Co tu byl zmiňovaný colt czt. Osobně bych bral radši jeho bráchu Smart Forfour brabus, ale ten design nesedne každému
RVR je jen jine oznaceni pro Spac Runner, na kazdym kontinente se jemnovali jinak. To co myslis ty je nejspis RVR Hypergear coz je v podstate EVO s karoserii minivanu
Nene, Space Runner to je. Space star je uz takovej v podstate evropskej bezcharakterni hatch. Space Runner byl japonec jak se patri se vsim co k nemu patri, napriklad soupaci dvere v takovem malem formatu (jen jedny), "sportovni" sedacky a dal. Hledal jsem ho dlouho, vyhovuje mojim pozadavkum na auto, navic jsem chtel poridit auto za min nez vyplatu coz se podarilo. Slouzi ted uz rok u me a jsem zatim velice spokojen.
Jezdite na vylety dvema? Neni nahodou delica postavena na pajeru?

Diky, ja to zatim resim vyklapeci alu konstrukci za sedadla, ale jakmile je se mnou mlada, tak je mista malo. To auto neni nafukovaci. Jdou dat v pohode 1-2 noci, pak uz to leze pomalu na nervy. Clovek ma na to kolo preci jen jeste nejaky ty veci sebou.


Ahoj, nebylo by nejaky info o stanech na strese? je to klasicka quechua nebo nejaky upravy pro snadne rozlozeni a tak dal? Diky Jiri
Nejspis jsem byl trochu ukvapeny s tou urovni, precijen je to snad jediny cesky web co navstevuji. Dejme tomu, hypoteticky, mohlo by se zde hodit neco o te potrefene huse.
to se tu odvazis napsat, abys nebyl hned pumpickar a slunickar, obcas to tu ma uroven jako dfens
Stary Mistubishi maj neco do sebe. Sam jsem mel novejsiho brachu - CJ0 take s 4g92. Ted, protoze potrebuju trochu mista, jsem minule leto sehnal Space Runner - 1996, 65000 km najeto s 4g93. Je to ta jednovackova 16v.
O jakou se jedna hlavu zminovanou ve clanku? DOHC? Nebo rovnou DOHC Mivec?
Malou krabicku od sirek jsem mel take dlouho v hledacku, nejvice smyslu mi davala Suzuki Ignis Sport https://www.pistonheads.com/regulars/ph-features-sheds/shed-of-the-week-suzuki-ignis-sport/30296
male, zabavne, nic to nezere. No nakonec jsem kopil vetsiho exota, neni tak sportovni, ale za to se do nej lip vejdu.
Poslední komentáře
- Daniel Borský, BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět...
Také jsem nepopisoval ulici nýbrž auto. :) Další fotky jsou... - MBMB, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
200*1000 = 200 000 Nevím, kde se z těchto vstupních čísel... - PeterLuk, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Jimi má postreh. Autá sa zväčšujú, nafukujú. Nejedno auto... - Radek Chlud, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Machačů, ty už umíš dělat obrázky jak z instagramu ! - PeterLuk, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
No jo, to je možno aj dôvod, prečo si na západe nemajú ľudia... - Jimi, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Design- vypadá to lehčeji a "odolně". Jedno z pravidel,... - lazywriter, BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět...
"Ostrá levá, horizont, plné brzdy a pod plynem do prava.... - Bavoraczech, u blogu Vítěz Gumbalkanu jako daily:...
Je to hodně let... Jsem jezdíval tátovým nahnilým Escortem.... - eLzyx, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
dojezd naprd, maximálka vylučující jízdy po DE dálnicích,... - Staromil, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Jestli to nebude tím, že "nárazník" je odvozen... - Avex, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Co teprve tohle:) - st. Padre, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
1000 nabijecich cyklů je u auta s dojezdem dle wltp 200 km maximálně... - Jan Machač, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Je to crossover, takže to musí vydržet šutry. Mazda se to snaží... - kuc_t, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Trošku mimo téma - Mě osobně štvou ty černý nárazníky... - rock, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
XTad: Rozměrová a dynamická alternativa u Mazdy je asi CX-30...
Poslední inzeráty
1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem
1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem
2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem
1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem
1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník
124 komentářů - Konce nadšeného motorismu
123 komentářů - Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)
117 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce
100 komentářů - Pět řešení problému, který nebyl
65 komentářů - Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?
61 komentářů - Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech
58 komentářů