powpow
Jméno | Jiri D |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 6.2 rok. |
Poslední aktivita | před 8.3 měs. |
Komentářů u článků | 29 |
Pozitivních komentářů u článků | 5 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Spíš ta baterie, inverter má každej motor svůj.
Hned jsem tu Toyotu musel vyhledat, jeslit neni nejaka v evrope na prodej, kdysi jsem xrs moc chtel.
Co Nissan Serena? Tu jsem mel kdysi v hledacku, RWD, ve spojeni s SR20DE ma i nezávisle zavesenou zadní napravu a samosvor. Je to tedy uz vetsi kousek a neni k sehnani..
No dik, v podstate kdo s nima jezdil, spokojenost. Az teda na PepaSFI. Vlastnosti na snehu a ledu budou klicove, kdyz ta guma vydrzi dve sezony, bude stacit.
Co ty Vraniky? Poridil jsem auto na zimu, jeho hlavnim ukolem je jezdit par kilometru na lyze, na dalnici tu mame max 100 km/h, tak o nich premyslim.
Tak se zas ozvu s tím mojim starým krapem. Mitsubishi Space Runner první generace. Ty co jsou k mání mají málo najeto, nerezli, jsou k neutahani, z jedné strany coupe, z druhé combi, jezdej rychleji než vypadají, klima byla v základu a tady koukám je jeden v pěkným stavu dokonce 4x4
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mitsubishi/space/18878369
Je to moje nejoblíbenější auto co jsem měl.
@sheogh: uz jsem tu tento nazor nekolikrat cetl. Na cem se zaklada? Min pohyblivych casti?
Ano, ja to vidim podobne, pro me to jsou tedy:
Mitsubishi RVR Hyper Sports Gear
Nissan 180SX
BMW 323ti
Lexus IS TTE
Vesmes auta ktere by sli za rozumny peniz poridit. Ackoliv me auta bavi, nejsou moje zivotni priorita abych je shanel a hlavne udrzoval je v provozuschopnem stavu.
celkem rozumný požadavky. U mě se to mění auto od auta, podle toho co v určitém modelu bylo v nabídce. Vždy jsem ale koukal na to aby to auto nebylo moc těžké. U nejnovějšího přírůstku se vše změnilo, tam byl základ abych se bzadu jakž takž postavil.
Já nevím, škol moc nemám, ale při každé návštěvě Švýcarska mám pocit že právě tam jezdí ty zajímavé automobily. A to jak nové, tak ale i ty starší, mé oblíbené z 80. a 90. let. O nějaké motoristické katastrofě se tam nedá mluvit.
S Rinspeed toho moc k dodnání nemám, příjde mi to jako výtvory konstruktérů co se koupou v koksu. Ale každé takové kreaci i tak tleskám.
Route des Grandes Alpes - Francie od Zenevy na Rivieru pres ty nejhezci horsky pasy. Jel jsem ji loni zacatkem zari.
Koncem srpna konci i turisticka sezona a silnice jsou v podstete prazdne, muzu jen doporucit.
Prevodovka je pouzita jednoduse originalni, misto toho aby porizovali novou. Elektromotory efektivne pracuji ve vyssich otackach nez kola. SMG od Bosch toci napriklad 12000 RPM
Souhlas, vypada super, je to totiz supra neasi. Podle fotek jsem mel nejdriv pochyby, ale po videu jsou pryc. Odkazy na minule generace, proporce, podle me vse ok
jeste jsem o tom premyslel, uz je to ca 2 roky zpet. Nebyl to sensor volantu, ale pretizeni. Byla to Mazda 323 GT, tedy jedna z prvnich Mazd co vubec stablizaci mela. Jezdil jsem v podstate celou dobu s normalne fungujici, jen jsem to spis chtel prijit na kloub jak to prechytracit.
Kdyz prislo seriove Twingo na trh, byl jsem zvedav zda se objevi i nove Twingo RS. Twin'run concept sliboval dost
I tak myslim ze je tohle super mrnous na jezdeni kolem komina.
U mazdy jsem "vypinal" stabilizaci ne pojistkama, ale odpojenim senzoru volantu, treba by to pomohlo i tady.
jj, my taky, o tolik vic komfortu jsme nemeli :D
Zacatek ve Vosges, proleteli Svycarskem pac tam je draho, Chamonix, a dal na jih do Provance az vicemene k Monte Carlo, tedy Sospel hned pod Col de turini. Zpet pres Italii a Aostatal. Cestou na jih jsme se drzeli co to slo Route de Grandes Alpes ktera stoji za to, celkem dva tydny krasnejch silnic a kopcu.
Dalo by se polemizovat o tom proč oni ještě spali ve svých postelích a izolovaných obytkách na rozdíl od kufru kombi ;)
Ale naprosto to chápu, stejně tak jako ten koncept i ty borce s poradnejma dodávkama. Pro každého je to ideální řešení jiné.
Palec nahoru za destinaci, před týdnem jsem se z toho koutku Evropy také vrátil. Od září je po sezóně a ty pasy jsou téměř prázdné.
Nezatracoval bych ani Mazdu 323f 2.0 gt. Poslední generaci. Má peknej předek a factory bodykit kterým se liší od ostatních, celkem obstojnej spolehlivej motor a parádní podvozek. Moc se o ní neví, víc info člověk najde pod označením protege5. Sám jsem ji měl 3 roky.
Co tu byl zmiňovaný colt czt. Osobně bych bral radši jeho bráchu Smart Forfour brabus, ale ten design nesedne každému
RVR je jen jine oznaceni pro Spac Runner, na kazdym kontinente se jemnovali jinak. To co myslis ty je nejspis RVR Hypergear coz je v podstate EVO s karoserii minivanu
Nene, Space Runner to je. Space star je uz takovej v podstate evropskej bezcharakterni hatch. Space Runner byl japonec jak se patri se vsim co k nemu patri, napriklad soupaci dvere v takovem malem formatu (jen jedny), "sportovni" sedacky a dal. Hledal jsem ho dlouho, vyhovuje mojim pozadavkum na auto, navic jsem chtel poridit auto za min nez vyplatu coz se podarilo. Slouzi ted uz rok u me a jsem zatim velice spokojen.
Jezdite na vylety dvema? Neni nahodou delica postavena na pajeru?
Diky, ja to zatim resim vyklapeci alu konstrukci za sedadla, ale jakmile je se mnou mlada, tak je mista malo. To auto neni nafukovaci. Jdou dat v pohode 1-2 noci, pak uz to leze pomalu na nervy. Clovek ma na to kolo preci jen jeste nejaky ty veci sebou.
Ahoj, nebylo by nejaky info o stanech na strese? je to klasicka quechua nebo nejaky upravy pro snadne rozlozeni a tak dal? Diky Jiri
Nejspis jsem byl trochu ukvapeny s tou urovni, precijen je to snad jediny cesky web co navstevuji. Dejme tomu, hypoteticky, mohlo by se zde hodit neco o te potrefene huse.
to se tu odvazis napsat, abys nebyl hned pumpickar a slunickar, obcas to tu ma uroven jako dfens
Stary Mistubishi maj neco do sebe. Sam jsem mel novejsiho brachu - CJ0 take s 4g92. Ted, protoze potrebuju trochu mista, jsem minule leto sehnal Space Runner - 1996, 65000 km najeto s 4g93. Je to ta jednovackova 16v.
O jakou se jedna hlavu zminovanou ve clanku? DOHC? Nebo rovnou DOHC Mivec?
Malou krabicku od sirek jsem mel take dlouho v hledacku, nejvice smyslu mi davala Suzuki Ignis Sport https://www.pistonheads.com/regulars/ph-features-sheds/shed-of-the-week-suzuki-ignis-sport/30296
male, zabavne, nic to nezere. No nakonec jsem kopil vetsiho exota, neni tak sportovni, ale za to se do nej lip vejdu.
Poslední komentáře
- Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D - high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Díky, bylo to hlavně poprvé po sedmi letech co jsem si měl... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Gratulace k zážitku...je to návykové co? :) Já si amatérské... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ja mam leckdy spis pocit, ze design zustava stale rozporuplny,... - Opelfahrt, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě... - krab, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S tím výběrem docela souhlasím, navíc u toho BMW bych spíš... - Luban, Tato auta zrají jako víno: Modely...
👍nadčasový bourák👌 - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto... - Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
23 komentářů